Glasvezel postcode check

Beste glasvezel provider

1.
Telfort glasvezel
bezoekers score
 
7.0 (2)
2.
XMS glasvezel
bezoekers score
 
6.3 (4)
3.
Concepts glasvezel
bezoekers score
 
6.1 (21)

Meest bekeken provider

Telfort glasvezel ervaringen Telfort glasvezel

Telfort glasvezel

Glasvezel is HOT en ook met Telfort internet kan je gebruik maken van supersnel internet via glasvezel. Eventueel aangevuld met digitale televisie en bellen dankzij het Telfort Alles-in-1 glasvezelpakket.

Telfort is net zoals XS4ALL, eigenaar van KPN, die recentelijk ook de glasvezel aanbieders XMS, KickXL, Concepts en Lijbrandt heeft overgenomen. KPN heeft al aangekondigd dat deze providers binnenkort allemaal verder gaan onder de naam Telfort glasvezel.

Je leest hier alle Telfort glasvezel ervaringen van gebruikers die je al zijn voor gegaan bij het afsluiten van glasvezel via Telfort internet. Een goed startpunt dus voor het kiezen van de juiste glasvezel aanbieder. Heb jij zelf al Telfort glasvezel ervaringen? Schrijf dan snel een korte review over jouw ervaringen en help andere met het maken van de juiste keuze!

Bezoekers ervaringen

Gemiddelde bezoekers score van: 2 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
7.0
Installatie 
 
7.0  (1)
Helpdesk 
 
4.5  (2)
Internet 
 
8.0  (2)
Bellen 
 
7.5  (2)
Digitale televisie 
 
8.0  (1)
Score (Hoger is beter)
Installatie
Helpdesk
Internet
Bellen
Digitale televisie
Commentaar*
    Vul a.u.b. de beveiligings code in.
 
 
Telfort glasvezel 2014-04-03 20:11:30 M.R.
Gemiddelde score 
 
5.0
Installatie 
 
N/A
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
N/A
Gereviewed door M.R.    April 03, 2014

Slechte helpdesk

Ik ben in december bij Telfort van ADSL naar alles-in-één glasvezel overgestapt. Alles was in te van tevoren aangegeven termijn geregeld (week of zeven, vond ik vrij lang). Zelf alles aangesloten. Internet en telefonie werkte goed, de TV niet.

Helpdesk gebeld, een aantal dingen gecontroleerd en de helpdeskmedewerker kwam tot de conclusie dat het probleem in het modem zat. Daarvoor moest een monteur langskomen. Binnen een week zou ik gebeld worden om een afspraak te maken.

Dat was het begin van een hoop ellende. Ook na herhaaldelijk terugbellen en toezeggingen van Telfort werd er geen afspraak gemaakt. Na de derde poging heb ik per direct m'n abonnement opgezegd en de automatische incasso stopgezet. Dat is twee weken genegeerd. Ik kreeg wel een sms'je dat m'n probleem opgelost was (onjuist) en diverse telefoontjes om met mij te kijken wat er aan de hand was (was bij het eerste contact al gebeurd). Ondertussen werden vragen van mij genegeerd en met name via E-mail werd er soms onbeleefd gereageerd.

Het duurde even voordat ze beseften dat ik echt m'n abbo wilde opzeggen. Dat kon pas na een maand i.p.v. direct, terwijl de reden voor opzegging toch duidelijk het niet nakomen van afspraken door Telfort was. De administratie was van dit alles niet op de hoogte en ik kreeg de toezegging dat ik nog eerder afgesloten zou worden als ik de openstaande factuur niet zou betalen. Dat kostte ook nog paar telefoontjes en mailtjes. Uiteindelijk wel betaald, want ik heb tenslotte bepaalde diensten van ze afgenomen. Maar ze hadden blijkbaar niet in de gaten dat ze met een zeer ontevreden klant te maken hadden.

Na twee maanden was ik van ze af en heb 30 euro schadevergoeding gekregen. De helpdeskmedewerker die dat voor elkaar heeft gekregen zei me dat ie daar veel moeite voor had moeten doen. Wel eerlijk, niet echt reclame ...

Ik ben nu zes weken verder en intussen een tevreden klant bij xs4all. Kost een hoop meer, maar hun helpdesk staat wel beter bekend.
Ik wacht nog op Telfort voor een adres waar ik hun modem naartoe kan sturen. Dat heb ik tenslotte in bruikleen. Ik denk dat ik nog lang kan wachten...

Technisch gezien werkte bij Telfort alles goed, afgezien van de TV dan. Ook met ADSL zelden problemen gehad. Het probleem met m'n TV kan best een gevolg zijn van een fout van mij.
Maar als iemand de helpdesk nodig heeft, wens ik hem/haar een hoop geduld en wijsheid toe. Op enkele uitzonderingen na is die gewoon bizar slecht.

Was deze review nuttig? 
10
Rapporteer deze review
Telfort glasvezel 2014-01-23 10:39:04 Marwout de Bruin
Gemiddelde score 
 
8.0
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
8.0
Gereviewed door Marwout de Bruin    Januari 23, 2014

Telfort is prima

Telfort galsvezel bevalt ons prima. Goed beeld en ook met analoog en digitaal erbij wat handig is voor onze tweede televisie, gewoon via de coaxkabel die er al was. Internet voldoet ook goed, we kunnen uit de voeten met 50 Mb. Bellen ook geen problemen. Sinds kort hebben we nu alles voor € 45 per maand en dat is mooi meegenomen.

Was deze review nuttig? 
30
Rapporteer deze review
Telfort glasvezel 2013-03-23 12:21:09 Jim
Gemiddelde score 
 
N/A
Installatie 
 
N/A
Helpdesk 
 
N/A
Internet 
 
N/A
Bellen 
 
N/A
Digitale televisie 
 
N/A
Gereviewed door Jim    Maart 23, 2013

Prijsverhoging telfort glasvezel

Midden 2012 gingen alle providers in Midden-Drenthe mensen benaderen voor glasvezel ontvangst in plaats van kabel. Bij 30 % ging het door.
Wij hebben ons aangemeld voor internet en bellen bij telfort voor een aantrekkelijk prijs van € 31.50.
Nu 3 maanden voor aanleg geeft telfort aan de prijs aan te passen aan andere providers (KPN vrienden)
De prijs wordt nu €40,00. Alle tarieven worden nu bij telfort verhoogd. Wij mogen het contract verbreken maar dan krijgen we geen glasvezel ontvangst of ook duurder bij een ander.
De man voor de telefoon zei dat ongeveer 1950 klanten voor deze verhoging worden benaderd.
De andere kant:
Stel dat we gingen berichten aan telfort geen €31,50 maar € 25,00 gaan betalen, maar jullie mogen de overeenkomst afzeggen.
Zou dat lukken?

Is dit misschien een prijsafspraak door KPN?



Was deze review nuttig? 
35
Rapporteer deze review