Telfort glasvezel ervaringen

http://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/b7/06/bf/telfort-glasvezel-75-1454321690.png
 
4.9 (29)
0   2   0   0  
 
Schrijf een review

Glasvezel is HOT en ook met Telfort internet kan je gebruik maken van supersnel internet via glasvezel. Eventueel aangevuld met digitale televisie en bellen dankzij het Telfort Alles-in-1 glasvezelpakket.

Telfort is net zoals XS4ALL, eigenaar van KPN, die recentelijk ook de glasvezel aanbieders XMS, KickXL, Concepts en Lijbrandt heeft overgenomen. KPN heeft al aangekondigd dat deze providers binnenkort allemaal verder gaan onder de naam Telfort glasvezel. Zit je bij een van deze glasvezel aanbieders? Lees hier dan alvast alle Telfort glasvezel ervaringen om te bekijken of je straks ook nog goed zit. Van plan om over te stappen? Doe onze glasvezel check door het invullen van je postcode en zie in een oog opslag de beste deals op jouw adres.

Telfort glasvezel ervaringen

Je leest hier alle Telfort glasvezel ervaringen van gebruikers die je al zijn voor gegaan bij het afsluiten van glasvezel via Telfort internet. Een goed startpunt dus voor het kiezen van de juiste glasvezel aanbieder. Heb jij zelf al Telfort glasvezel ervaringen? Schrijf dan snel een korte review over jouw ervaringen en help andere met het maken van de juiste keuze!

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 29 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
4.9
Installatie 
 
5.3  (22)
Helpdesk 
 
3.6  (29)
Internet 
 
5.5  (25)
Bellen 
 
5.6  (22)
Digitale televisie 
 
4.7  (23)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Op verzoek Telfort naar nieuwe installatie glasvezel.
Oude was nog goed.
Monteur voor eerste aansluiting komt 2uur te laat.
Monteur voor modem zou om 2uur komen.
Om 3 uur nog niemand. Gebeld met Telfort. Monteur beweerd aan de deur geweest te zijn wat pertinent niet waar is. Ik was zelf thuis en de buurvrouw de hele tijd bezig in haar voortuin.
Telfort is niet in staat deze fout te corrigeren. Heeft dit uitbesteed bij een slechte installatie groep Guidion. Die hebben op vrijdagmiddag om 3 uur geen monteurs meer!
Zit u dan vrijdag 09:00u tot ergens maandag zonder internet televisie en telefoon.
Telfort en Guidion beide in gebreke.
Gemiddelde score 
 
1.5
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Bert van de Loo Juli 08, 2016

Monteur komt niet weekend zonder tv en Internet

Op verzoek Telfort naar nieuwe installatie glasvezel.
Oude was nog goed.
Monteur voor eerste aansluiting komt 2uur te laat.
Monteur voor modem zou om 2uur komen.
Om 3 uur nog niemand. Gebeld met Telfort. Monteur beweerd aan de deur geweest te zijn wat pertinent niet waar is. Ik was zelf thuis en de buurvrouw de hele tijd bezig in haar voortuin.
Telfort is niet in staat deze fout te corrigeren. Heeft dit uitbesteed bij een slechte installatie groep Guidion. Die hebben op vrijdagmiddag om 3 uur geen monteurs meer!
Zit u dan vrijdag 09:00u tot ergens maandag zonder internet televisie en telefoon.
Telfort en Guidion beide in gebreke.

Was deze review nuttig? 
Onlangs overgestapt naar Telfort en de verkoper heeft aangegeven dat doorschakelen eenvoudig mogelijk is, echter nu ik ben aangesloten blijkt dat dit bij Telfort onmogelijk is oftewel ons bedrijf is telefonisch van de buitenwereld afgesloten. Telfort biedt geen oplossing, alleen overstappen met een maand opzegtermijn is mogelijk.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Theo Juli 05, 2016

Dramatische service, onkundige medewerkers

Onlangs overgestapt naar Telfort en de verkoper heeft aangegeven dat doorschakelen eenvoudig mogelijk is, echter nu ik ben aangesloten blijkt dat dit bij Telfort onmogelijk is oftewel ons bedrijf is telefonisch van de buitenwereld afgesloten. Telfort biedt geen oplossing, alleen overstappen met een maand opzegtermijn is mogelijk.

Was deze review nuttig? 
Ik heb 2 Telfort-Glasvezel abonnementen op 2 adressen.

Op adres 1 is in december 2014 glasvezel geïnstalleerd.
Dit is dermate slecht gebeurd dat in in januari 2016, dus ruim 1 jaar na installatie, er een stroomstoring plaatsvond.
Na lang zoeken werd de oorzaak gevonden in een contactdoos die door Guidion voor Telfort is aangelegd.
Ondertussen was ik wel ruim Euro-900.- kwijt voor een nieuwe zekeringkast terwijl dit achteraf niet nodig was geweest.
Telfort/Guidion wezen elke verantwoordelijkheid af, ook voor het feit dat door hun prutswerk een brandgevaarlijke situatie was ontstaan.
Reden: ik had geen derde persoon mogen inschakelen ondanks mijn verweer dat de storing ruim 1 jaar na installatie plaatsvond en het in eerste instantie niet duidelijk was waardoor deze veroorzaakt werd.
Ik heb een zaak gestart via de e-Kantonrechter, hiervoor moet Guidion/Telfort een verweer indienen. Op geen enkele wijze is dit duo te bewegen om dit te doen dus geen zaak.
Schandalig.

Op adres 2 kreeg ik het aanbod om voordelig mijn mobiele telefoon toe te voegen aan mijn all-in-one glasvezelpakket.
Na invullen formulier waarbij ik ook een nieuw toestel heb gekocht kwam de vraag wanneer ik e.e.a. wilde ontvangen.
Tot mijn verbazing bleek dit ook op zondag (5 juni) te kunnen. De hele zondag gewacht maat natuurlijk niets.
Ik sta er telkens weer versteld van dat zulke ICT-bedrijven zulke slechte websites kunnen bouwen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door S.P. Kossen Juni 05, 2016

Telfort-Glasvezel-Problemen

Ik heb 2 Telfort-Glasvezel abonnementen op 2 adressen.

Op adres 1 is in december 2014 glasvezel geïnstalleerd.
Dit is dermate slecht gebeurd dat in in januari 2016, dus ruim 1 jaar na installatie, er een stroomstoring plaatsvond.
Na lang zoeken werd de oorzaak gevonden in een contactdoos die door Guidion voor Telfort is aangelegd.
Ondertussen was ik wel ruim Euro-900.- kwijt voor een nieuwe zekeringkast terwijl dit achteraf niet nodig was geweest.
Telfort/Guidion wezen elke verantwoordelijkheid af, ook voor het feit dat door hun prutswerk een brandgevaarlijke situatie was ontstaan.
Reden: ik had geen derde persoon mogen inschakelen ondanks mijn verweer dat de storing ruim 1 jaar na installatie plaatsvond en het in eerste instantie niet duidelijk was waardoor deze veroorzaakt werd.
Ik heb een zaak gestart via de e-Kantonrechter, hiervoor moet Guidion/Telfort een verweer indienen. Op geen enkele wijze is dit duo te bewegen om dit te doen dus geen zaak.
Schandalig.

Op adres 2 kreeg ik het aanbod om voordelig mijn mobiele telefoon toe te voegen aan mijn all-in-one glasvezelpakket.
Na invullen formulier waarbij ik ook een nieuw toestel heb gekocht kwam de vraag wanneer ik e.e.a. wilde ontvangen.
Tot mijn verbazing bleek dit ook op zondag (5 juni) te kunnen. De hele zondag gewacht maat natuurlijk niets.
Ik sta er telkens weer versteld van dat zulke ICT-bedrijven zulke slechte websites kunnen bouwen.

Was deze review nuttig? 
Ben overgestapt om het glasvezel te proberen, over internet nog geen klachten maar de klantenservice is waardeloos. Om over te stappen moest ik 30 dagen wachten om het andere contract op te zeggen. Prima, in deze gingen dan ook de 14 dagen bedenktijd in, alleen bij installatie van de modem 1 maand later blijkt dat op deze modem je de telefoon niet kan doorschakelen naar een mobiel hetgeen voor mijn werk als zzp'er heel belangrijk is. gebeld en gemaild en uitgelegd dat ik er dan niets aan heb. helaas de 14 dagen bedenktermijn is voorbij, contract moet uitgediend worden. uitgelegd dat ik er pas na de bedenktermijn pas achter kwam dat doorverbinden niet kon. Helaas contract is contract. Contact wordt nu dus samen met mijn 2 mobiele telefoons bij hun bij einde looptijd gelijk opgezegd.
Gemiddelde score 
 
4.2
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Arie van der Wiel April 20, 2016

waardeloze aftersales

Ben overgestapt om het glasvezel te proberen, over internet nog geen klachten maar de klantenservice is waardeloos. Om over te stappen moest ik 30 dagen wachten om het andere contract op te zeggen. Prima, in deze gingen dan ook de 14 dagen bedenktijd in, alleen bij installatie van de modem 1 maand later blijkt dat op deze modem je de telefoon niet kan doorschakelen naar een mobiel hetgeen voor mijn werk als zzp'er heel belangrijk is. gebeld en gemaild en uitgelegd dat ik er dan niets aan heb. helaas de 14 dagen bedenktermijn is voorbij, contract moet uitgediend worden. uitgelegd dat ik er pas na de bedenktermijn pas achter kwam dat doorverbinden niet kon. Helaas contract is contract. Contact wordt nu dus samen met mijn 2 mobiele telefoons bij hun bij einde looptijd gelijk opgezegd.

Was deze review nuttig? 
internet prima, maar tv kijken is waardeloos, zenders zappen niet, heb al nieuwe afstandsbediening gehad blijft bagger, toch maar weer apart internet en apart tv elders regelen.
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door fish April 19, 2016

internet prima, maar tv kijken is waardeloos, zenders zappen niet, heb al nieuwe afstandsbediening gehad blijft bagger, toch maar weer apart internet en apart tv elders regelen.

Was deze review nuttig? 
Waardeloze service bij telfort. Er is een storing bij de netwerkbeheerder en daardoor moet je maar gewoon de hele week zonder tv en internet zitten.
Gemiddelde score 
 
3.6
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Kf April 19, 2016

Vreselijk slechte service

Waardeloze service bij telfort. Er is een storing bij de netwerkbeheerder en daardoor moet je maar gewoon de hele week zonder tv en internet zitten.

Was deze review nuttig? 
vreselijk. weiger de hele tijd om het ook echt te doen
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door erik Maart 28, 2016

waardeloos

vreselijk. weiger de hele tijd om het ook echt te doen

Was deze review nuttig? 
Erg slechte ervaring zowel met de dienstverlening zelf (internet valt continu uit, bereik is slecht, televisie valt uit) maar nog erger vind ik de slechte klantenservice. Ik heb inmiddels met 5 verschillende afdelingen en medewerkers gesproken en hier veel uren inzitten. Ook twee keer thuis moeten blijven voor de monteur. Nu enkele maanden laten is er nog steeds geen resultaat. De klantenservice en technische service lijkt het niet serieus te nemen. Ook maken ze andere providers zwart, toen ik zei dat ik gewoon weg wil en over wil stappen. Ik zit vast aan een jaarabonnement en ze willen we kosten in rekening brengen als ik eerder overstap. Dit terwijl Telfort niet de overeengekomen dienstverlening kan leveren. Ik ben diverse klachten ingediend en ga nu ook door tot ik weg kan bij Telfort.
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Evi Maart 24, 2016

Waardeloos: zowel netwerk als klantenservice

Erg slechte ervaring zowel met de dienstverlening zelf (internet valt continu uit, bereik is slecht, televisie valt uit) maar nog erger vind ik de slechte klantenservice. Ik heb inmiddels met 5 verschillende afdelingen en medewerkers gesproken en hier veel uren inzitten. Ook twee keer thuis moeten blijven voor de monteur. Nu enkele maanden laten is er nog steeds geen resultaat. De klantenservice en technische service lijkt het niet serieus te nemen. Ook maken ze andere providers zwart, toen ik zei dat ik gewoon weg wil en over wil stappen. Ik zit vast aan een jaarabonnement en ze willen we kosten in rekening brengen als ik eerder overstap. Dit terwijl Telfort niet de overeengekomen dienstverlening kan leveren. Ik ben diverse klachten ingediend en ga nu ook door tot ik weg kan bij Telfort.

Was deze review nuttig? 
Wat opstartproblemen gehad de eerste week, maar dat werd keurig netjes opgelost. Eind van de eerste maand kregen we zelfs een belletje dat die maand niet in rekening zou worden gebracht vanwege de relatief slechte start.
Sindsdien geen enkel probleem meer gehad. Doet het altijd, zuiver beeld, snel
internet en voordeliger dan andere aanbieders.
Wij blijven zéker bij Telfort, wat een verschil met Ziggo dat er om de haverklap uitlag zeg.
Kortom, top!
Gemiddelde score 
 
7.0
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Renate Maart 16, 2016

Prima kwaliteit, superstabiel

Wat opstartproblemen gehad de eerste week, maar dat werd keurig netjes opgelost. Eind van de eerste maand kregen we zelfs een belletje dat die maand niet in rekening zou worden gebracht vanwege de relatief slechte start.
Sindsdien geen enkel probleem meer gehad. Doet het altijd, zuiver beeld, snel
internet en voordeliger dan andere aanbieders.
Wij blijven zéker bij Telfort, wat een verschil met Ziggo dat er om de haverklap uitlag zeg.
Kortom, top!

Was deze review nuttig? 
Wat een drama, vanaf dag 1 en dat was 05-01-2015 ellende, blijkbaar (hebben we vandaag te horen gekregen van een ingehuurde monteur) zitten we nog op oud telfort (geen kpn maar netwerken die telfort vorig jaar over heeft genomen en daardoor is het netwerk niet goed. Meer dan een jaar zijn we aan het lijntje gehouden door telfort met nieuwe router, nieuwe modem, stekkertje verkeerd, verkeerde frequentie enz. Een aantal weken geleden toen ons jaar er op zat hebben ze ons beloofd dat we compensatie zouden krijgen omdat het nooit goed is geweest. Vandaag hebben we als voorstel gekregen dat we wel 1 setup box gratis mochten als we een nieuw contract voor 1 jaar afsloten en na direct per mail aangegeven te hebben dat we hier niet mee akkoord gaan zelfs 2, wat een compensatie! Iedereen krijgt korting bij het afsluiten van een nieuw abonnement Kortom geen aanrader en wij gaan dus met ons 3in1 en mobiele telefoonabonnementen (3 stuks) naar een andere provider.
Gemiddelde score 
 
3.2
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Jolanda Februari 29, 2016

Drama Telfort

Wat een drama, vanaf dag 1 en dat was 05-01-2015 ellende, blijkbaar (hebben we vandaag te horen gekregen van een ingehuurde monteur) zitten we nog op oud telfort (geen kpn maar netwerken die telfort vorig jaar over heeft genomen en daardoor is het netwerk niet goed. Meer dan een jaar zijn we aan het lijntje gehouden door telfort met nieuwe router, nieuwe modem, stekkertje verkeerd, verkeerde frequentie enz. Een aantal weken geleden toen ons jaar er op zat hebben ze ons beloofd dat we compensatie zouden krijgen omdat het nooit goed is geweest. Vandaag hebben we als voorstel gekregen dat we wel 1 setup box gratis mochten als we een nieuw contract voor 1 jaar afsloten en na direct per mail aangegeven te hebben dat we hier niet mee akkoord gaan zelfs 2, wat een compensatie! Iedereen krijgt korting bij het afsluiten van een nieuw abonnement Kortom geen aanrader en wij gaan dus met ons 3in1 en mobiele telefoonabonnementen (3 stuks) naar een andere provider.

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider