Details van de review

 
Caiway glasvezel
Glasvezel providers
Vooraf tot 2 x toe informatie ingewonnen bij de klachtenservice en doorverbonden naar de technische dienst (tot zover prima) over de noodzaak van wifi achter in de tuin op 25 meter afstand van het huis...dit zou geen enkel probleem zijn als ik voor het middelste abonnement zou kiezen. Na installatie blijkt dat vanaf 10-12 meter van het huis er al geen wifi meer is!!!!!
De klachtenservice gebeld en deze dame vond het zeer vreemd dat wij achter in de tuin geen wifi hebben, dat zou niet moeten kunnen. Doorverbonden met de technische dienst...dat is heel normaal volgens deze medewerker. En het is alleen te verhelpen door een kabel te trekken van de meterkast (door de woonkamer) naar achter in de tuin. Op mijn vraag of het plaatsen van een wifi-versterker achter in de tuin zou helpen was het antwoord: nee. Ik heb diverse malen gevraagd hoe Caiway dit op gaat lossen...maar de reactie was telkens dat hij mij niet kan helpen. WAT EEN BELACHELIJK SLECHTE SERVICE. Ik neem aan dat er meerdere, sterkere routers zijn. Bij KPN hadden we gemiddeld 80% wifi achter in de tuin en in huis hadden we nergens problemen, nu is de wifi op zolder ook regelmatig slecht.
Tevens hebben we vandaag ontdekt dat wij met de vaste telefoon wel kunnen bellen, maar niet gebeld kunnen worden (in gesprek toon).
Op site lijkt het dat je contact kunt leggen d.m.v. chatten. Ik heb gister en vandaag wel 20 x een poging gedaan, maar er is nooit iemand waarmee je kunt chatten
IK BEN ECHT HEEL BOOS EN ZWAAR TELEURGESTELD IN HET SLECHTE ADVIES VOORAF EN DE SLECHTE RESULTATEN NA INSTALLEREN EN NOG SLECHTERE HULP VAN DE TECHNISCHE DIENST.
Gemiddelde score 
 
3.6
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door Jetje Januari 26, 2019

Slecht advies vooraf en nog slechtere (geen) oplossing bij problemen

Vooraf tot 2 x toe informatie ingewonnen bij de klachtenservice en doorverbonden naar de technische dienst (tot zover prima) over de noodzaak van wifi achter in de tuin op 25 meter afstand van het huis...dit zou geen enkel probleem zijn als ik voor het middelste abonnement zou kiezen. Na installatie blijkt dat vanaf 10-12 meter van het huis er al geen wifi meer is!!!!!
De klachtenservice gebeld en deze dame vond het zeer vreemd dat wij achter in de tuin geen wifi hebben, dat zou niet moeten kunnen. Doorverbonden met de technische dienst...dat is heel normaal volgens deze medewerker. En het is alleen te verhelpen door een kabel te trekken van de meterkast (door de woonkamer) naar achter in de tuin. Op mijn vraag of het plaatsen van een wifi-versterker achter in de tuin zou helpen was het antwoord: nee. Ik heb diverse malen gevraagd hoe Caiway dit op gaat lossen...maar de reactie was telkens dat hij mij niet kan helpen. WAT EEN BELACHELIJK SLECHTE SERVICE. Ik neem aan dat er meerdere, sterkere routers zijn. Bij KPN hadden we gemiddeld 80% wifi achter in de tuin en in huis hadden we nergens problemen, nu is de wifi op zolder ook regelmatig slecht.
Tevens hebben we vandaag ontdekt dat wij met de vaste telefoon wel kunnen bellen, maar niet gebeld kunnen worden (in gesprek toon).
Op site lijkt het dat je contact kunt leggen d.m.v. chatten. Ik heb gister en vandaag wel 20 x een poging gedaan, maar er is nooit iemand waarmee je kunt chatten
IK BEN ECHT HEEL BOOS EN ZWAAR TELEURGESTELD IN HET SLECHTE ADVIES VOORAF EN DE SLECHTE RESULTATEN NA INSTALLEREN EN NOG SLECHTERE HULP VAN DE TECHNISCHE DIENST.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.