Details van de review

 
KPN
KPN
Internet providers
Ben al ongeveer een maand bezig met KPN om een glasvezelaansluiting te krijgen. In de winkel zelf eerst afgesloten eind februari duurde anderhalve week voor een monteur kwam om dit aan te sluiten. Die afspraak is niet doorgegaan omdat de monteur 2 uur uitliep maar belde pas tegen het einde op om dat door te geven. Uit eindelijk maar een andere afspraak proberen laten maken op advies van de monteur in de hoop dat ik er ergens tussen geplaatst kon worden. Afgelopen maandag nogmaals gebeld met klantenservice en die vertelde mij dat ik binnen 48 uur bericht zou krijgen van de monteurs. Ik heb vandaag gebeld met de klantenservice en nu was het zo dat ze niet konden zeggen wanneer een monteur bij me langs kon komen. Het gesprek ging zo een verkeerde kant op en zo tegenstrijdig met de vorige gesprekken. Dat ik heb gevraagd om mijn contract te ontbinden met KPN en dat ik naar een andere provider ga. Vreselijke teleurstelling en afschuwelijke ervaring met de klantenservice kpn en glasvezel aansluiten in de praktijk. Kan niet bevatten dat een glasvezel aansluiten zolang moet duren en dat de klantenservice zo met klanten omgaat. Groet, M. Husain
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door M Husain Maart 18, 2020

Slechte klantenservice m.b.t. aansluiten glasvezel en monteurs afspraak

Ben al ongeveer een maand bezig met KPN om een glasvezelaansluiting te krijgen. In de winkel zelf eerst afgesloten eind februari duurde anderhalve week voor een monteur kwam om dit aan te sluiten. Die afspraak is niet doorgegaan omdat de monteur 2 uur uitliep maar belde pas tegen het einde op om dat door te geven. Uit eindelijk maar een andere afspraak proberen laten maken op advies van de monteur in de hoop dat ik er ergens tussen geplaatst kon worden. Afgelopen maandag nogmaals gebeld met klantenservice en die vertelde mij dat ik binnen 48 uur bericht zou krijgen van de monteurs. Ik heb vandaag gebeld met de klantenservice en nu was het zo dat ze niet konden zeggen wanneer een monteur bij me langs kon komen. Het gesprek ging zo een verkeerde kant op en zo tegenstrijdig met de vorige gesprekken. Dat ik heb gevraagd om mijn contract te ontbinden met KPN en dat ik naar een andere provider ga. Vreselijke teleurstelling en afschuwelijke ervaring met de klantenservice kpn en glasvezel aansluiten in de praktijk. Kan niet bevatten dat een glasvezel aansluiten zolang moet duren en dat de klantenservice zo met klanten omgaat. Groet, M. Husain

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.