Details van de review

 
KPN Glasvezel
Glasvezel providers
Ongeveer 3 maanden in gebruik, 2 maal nu een storing gehad. 1 maal met Kerst, en nu op vrijdag voor het weekend. Blijkt aan verbinding centrale en NT te liggen.

1ste keer, ok kan gebeuren. Vriendelijke monteur de volgende dag en leek opgelost.
2e keer, ongeveer 14 dagen erna. Via de chat op zich vriendelijk, maar monteur pas na het weekend. Hele weekend dus zonder TV, internet en telefoon.

Met de 2e storing ook nog een keer gebeld, deze meneer vertelde dat ik het modem maar een harde reset moest geven. Dus ik vraag hoe dat dan kan helpen omdat ik alles al een keer gereset had (modem en NT). Ik had de paperclip al in de hand, maar meneer gooide de hoorn er al op! Sorry hoor, maar dat kan toch niet! En dat voor een bedrijf als KPN?

...in afwachting nu of de monteur nog iets kan betekenen, maar het vertrouwen is wel hard gedaald
Gemiddelde score 
 
2.2
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door FMT Januari 07, 2017

Slechte ervaring met KPN

Ongeveer 3 maanden in gebruik, 2 maal nu een storing gehad. 1 maal met Kerst, en nu op vrijdag voor het weekend. Blijkt aan verbinding centrale en NT te liggen.

1ste keer, ok kan gebeuren. Vriendelijke monteur de volgende dag en leek opgelost.
2e keer, ongeveer 14 dagen erna. Via de chat op zich vriendelijk, maar monteur pas na het weekend. Hele weekend dus zonder TV, internet en telefoon.

Met de 2e storing ook nog een keer gebeld, deze meneer vertelde dat ik het modem maar een harde reset moest geven. Dus ik vraag hoe dat dan kan helpen omdat ik alles al een keer gereset had (modem en NT). Ik had de paperclip al in de hand, maar meneer gooide de hoorn er al op! Sorry hoor, maar dat kan toch niet! En dat voor een bedrijf als KPN?

...in afwachting nu of de monteur nog iets kan betekenen, maar het vertrouwen is wel hard gedaald

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.