Details van de review

 
KPN Glasvezel
Glasvezel providers
Deze zomer heb ik een abonnement op Glasvezel van KPN genomen, alles-in-1. Maar echt blij kan ik er niet van worden..in de anderhalve maand dat ik het heb, heb ik al drie keer een storing gehad. Na de vorige storing, een mailtje gestuurd naar KPN, reaktie terug: u moet bellen, wij hebben er niets mee te maken..wat een arrogantie. Van begin af aan was het al niks: monteurs kwamen te laat, zonder wat te laten weten, namen allerlei kabels en spullen mee,die bij het pakket hoorden. Gelukkig had ik zelf nog een TV ontvanger. Klachten wordt niet op gereageerd. De één na laatste storing viel het internet ineens uit. Nog geen tien seconden later een SMS berichtje van KPN: u hebt mogelijk een storing. Dat lijkt heel attent maar hoe kunnen zij dat weten? En dat ook gelijk erbij geschreven dat het diezelfde avond laat zou zijn opgelost. Dan vraag ik me alweer af: hoe kunnen ze dat nu al weten? Volgens mij allemaal nep en vooropgezet. Ik zit nu vast aan dat abonnement maar als ik weer moest kiezen, dan zeker geen abonnement bij KPN glasvezel
Gemiddelde score 
 
2.6
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Johan Oktober 13, 2020

niet echt blij mee, met KPN glasvezel abonnement

Deze zomer heb ik een abonnement op Glasvezel van KPN genomen, alles-in-1. Maar echt blij kan ik er niet van worden..in de anderhalve maand dat ik het heb, heb ik al drie keer een storing gehad. Na de vorige storing, een mailtje gestuurd naar KPN, reaktie terug: u moet bellen, wij hebben er niets mee te maken..wat een arrogantie. Van begin af aan was het al niks: monteurs kwamen te laat, zonder wat te laten weten, namen allerlei kabels en spullen mee,die bij het pakket hoorden. Gelukkig had ik zelf nog een TV ontvanger. Klachten wordt niet op gereageerd. De één na laatste storing viel het internet ineens uit. Nog geen tien seconden later een SMS berichtje van KPN: u hebt mogelijk een storing. Dat lijkt heel attent maar hoe kunnen zij dat weten? En dat ook gelijk erbij geschreven dat het diezelfde avond laat zou zijn opgelost. Dan vraag ik me alweer af: hoe kunnen ze dat nu al weten? Volgens mij allemaal nep en vooropgezet. Ik zit nu vast aan dat abonnement maar als ik weer moest kiezen, dan zeker geen abonnement bij KPN glasvezel

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1
 
Sortering 
 
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Gvd haar
Mei 27, 2021
Helemaal mee eens. Ik heb ook spijt van de kpn aansluiting . Ze laten je gewoon vallen omdat ik niet in staat ben om die technische dingen te begrijpen, de jongelui die ik aan de telefoon krijg draaien hun vaste riedel af en dan krijg je even zo vrolijk weer de verkeerde stekkers, die je niet terug mag geven . HUN OPLOSSING. Draadloos netwerk is opeens niet goed meer en nu zou ik dus een aansluiten via de meterkast naar de betreffende kamers moeten maken! Hoe dan??? Gewoon door het huis een kabel leggen. Einde gesprek. Al een maand aan het bellen en mailen en wel betalen!!!!!!!!!!!!!!! Ben zo boos en teleurgesteld
1 resultaten - getoond 1 - 1