Plinq glasvezel ervaringen
https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/c2/94/f5/plinq-40-1411403195.pngGemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Zeer goed en geduldig geholpen. Oplossing was nieuwe powerlines: alles deed het weer prima. Erg bedankt!
Gemiddelde score | 9.3 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 8.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 10.0 |
Vraag binnen half uur beantwoord top!!!
Vraag over de app op alle divices had een nieuwe iPhone maar kreeg de app niet aan de gang met het bekende wachtwoord en pincode. Wat bleek dat ik een teveel in gebruik had binnen half uur opgelost door de medewerker Tom van de helpdesk maakte er een extra aan en toen werkte het weer dus een tevreden klant
Soms is er een glitch of heb ik een vraag, en dan wordt er altijd snel en adequaat gereageerd door de mensen van Plinq. Ik vind het fijn dat je bij Plinq op een persoonlijke en aandachtige manier te woord gestaan wordt. Ze zijn onvermoeibaar als er iets aan de hand is, zelfs als het in het geheel niet ligt aan de installatie van Plinq. men is er hulpvaardig. Dit laatste is overigens een ervaring van mijn buurvrouw, ik heb Plinq nauwelijks nodig gehad.
Gemiddelde score | 9.3 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 9.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 9.0 |
Prima service
We hebben Plinq nu een aantal jaar als provider, en dat bevalt heel goed. Het TV aanbod is prima, en de app gebruiken we ook zo nu en dan.
Soms is er een glitch of heb ik een vraag, en dan wordt er altijd snel en adequaat gereageerd door de mensen van Plinq. Ik vind het fijn dat je bij Plinq op een persoonlijke en aandachtige manier te woord gestaan wordt. Ze zijn onvermoeibaar als er iets aan de hand is, zelfs als het in het geheel niet ligt aan de installatie van Plinq. men is er hulpvaardig. Dit laatste is overigens een ervaring van mijn buurvrouw, ik heb Plinq nauwelijks nodig gehad.
Gemiddelde score | 3.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 5.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Ik wacht nog steeds op mijn geld
3 maanden proef gehad. Daar zaten geen kosten aan. Uiteindelijk toch nog 15 euro moeten betalen en 50 euro borg voor de router. Na drie maanden opgezegd en router teruggestuurd. Nu zijn we ruim een half jaar verder moet ik nog smeken of ze mijn borg nog een keer terug kunnen boeken. Ik wacht nog steeds.......
Dank en g zo doorcsViK
Gemiddelde score | 7.6 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 8.0 | |
Bellen | 9.0 | |
Digitale televisie | 6.0 |
prima
Alle zenders weg. Gebeld en binnen 1 uurtje bekwame medewerker aan de telefoon die in 10 minuten ons prima geholpen heeft.
Dank en g zo doorcsViK
Gemiddelde score | 9.5 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 9.0 |
Top service
Had wat vragen per mail gestuurd en kreeg op iedere vraag keurig antwoord incl een software update die klaar gezet werd. Snelle en goede reactie; top!
Gemiddelde score | 8.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Review naar aanleiding van een storing
Ik ben zeer goed geholpen toen ik een storing had . De meneer van de klantenservice was geduldig en rustig en heeft , goed meegedacht om de storing op te lossen.
Top?
Gemiddelde score | 8.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 8.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 8.0 |
Goed geholpen door helpdesk
We zijn goed geholpen door jullie helpdesk toen we problemen hadden met de tv.
Top?
Gemiddelde score | 8.0 | |
Installatie | 8.0 | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 8.0 | |
Bellen | 8.0 | |
Digitale televisie | 8.0 |
Goed en snel geholpen
Gemiddelde score | 8.8 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 8.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 7.0 |
Prima service
Heb de helpdesk een aantal keer met technische vragen aan de lijn gehad. Je krijgt meteen iemand te spreken die technisch goed op de hoogte is en je meteen kan helpen. Prima club!
Gemiddelde score | 8.5 | |
Installatie | 8.0 | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 8.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 8.0 |
Super goeie service en heel vriendelijke medewerkers
Ik ben ontzettend vriendelijk te woord gestaan en er kwam een duidelijk antwoord op het probleem.
Alleen ik ben supergoed te woord gestaan
Goede service!
Heel vriendelijk te woord gestaan.
Ik ben al jaren klant van plinq en heel tevreden???
Gemiddelde score | 9.5 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 9.0 |
Vaste telefonie
Geen commentaar!
Alleen ik ben supergoed te woord gestaan
Goede service!
Heel vriendelijk te woord gestaan.
Ik ben al jaren klant van plinq en heel tevreden???
Gemiddelde score | 9.5 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
i.h.a. goede service
Ofschoon het soms lang duurt voordat iets echt goed is opgelost -mogelijk door deels afhankelijkheid van derde partijen- worden wij doorgaans snel en accuraat geholpen. Gelukkig zijn er niet vaak storingen of problemen.
Gemiddelde score | 9.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 9.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 9.0 |
Helpdesk support
Snelle en adequate ondersteuning en kennis van zaken( technisch gezien)
Gemiddelde score | 8.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Smartcard gedeactiveerd.
Goedendag. Weer eens voor de 4e of 5e keer gebeld dat mijn smartcard op een of andere manier gedeactiveerd is. De wachttijd is kort vooraleer ik doorverbonden wordt een allervriendelijkste medewerker en met een poep en zucht is de smartcardweer werkend. Maar een hand achter het euvel krijgen is nog niet volledig (komende tijd afwachten tot de smartcard weer geen teken van leven vertoond). Resume: de service is een 10 waard, of het euvel definitief verholpen is zal de tijd lerent
Klein klantgericht bedrijf
Gemiddelde score | 8.8 | |
Installatie | 9.0 | |
Helpdesk | 9.0 | |
Internet | 8.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 8.0 |
Plinq denkt met je mee
Telefonisch altijd bereikbaar met een snelle persoonlijke oplossing.
Klein klantgericht bedrijf
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Uitstekende service
Bij een storing van mijn tv ,goed en duidelijk geholpen ,korte lijnen gelijk de juiste medewerker aan de telefoon,later werd ik terug gebeld of het probleem opgelost was !
Plinq is altijd goed bereikbaar en snel technisch deskundigen aan de lijn die weten waarover het gaat.
Gemiddelde score | 9.0 | |
Installatie | 9.0 | |
Helpdesk | 9.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | 9.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Goed bereikbaar en technische kennis
Bij de overgang van internetsnelheid van 500 MB/s naar 1 GB/s, gaven de sites nauwelijks verhoogde download snelheid aan. Plinq heeft toe een monterug gestuurd die in de meterkast de snelheid heeft gemeten en deze was terdege in lijn met abonnement. Het euvel bleek in laptop te zitten waar bepaalde software de downloadnelheid beperkte.
Plinq is altijd goed bereikbaar en snel technisch deskundigen aan de lijn die weten waarover het gaat.
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 10.0 |
Super goed geholpen. De installateur wist meteen waar de fout was. Zelf op een zondag wordt je snel terug gebeld!
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Snel antwoord
Op de vraag welke inlogcode en wachtwoord op de App om TV te zien snel antwoord gekregen en duidelijk genoeg voor ons.
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Telefoonstoring
Bij telefoonstoring naar Plinq gebeld: vakkundig te woord gestaan en de storing meteen opgelost.
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 10.0 |
Ben zeer goed geholpen met het aansluiten van de WiFi versterker ik kan er niet meer uit komen
Toch even gewacht op Plinq en wat blijkt super snelheid..
En zo had Ziggo voor de zoveelste keer weer een klant verkeerd geinformeerd..
Advies in Helmond...stop met Ziggo. te duur en niet meer van deze tijd met oude bekabeling.
Gemiddelde score | 9.5 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 9.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 9.0 |
De beste deal in 20 jaar internet.
Volgens Ziggo had ik een oude PC en daarom had ik geen snelheid.
Toch even gewacht op Plinq en wat blijkt super snelheid..
En zo had Ziggo voor de zoveelste keer weer een klant verkeerd geinformeerd..
Advies in Helmond...stop met Ziggo. te duur en niet meer van deze tijd met oude bekabeling.
Herhaalde keren is niet duidelijk waar een storing weg komt. De laatste keer vonden we bij de KPN dat er een storing was.
Zou fijn zijn. Dat er gewoon een link is naar de KPN die jullie doorgeven!
Nu missen we bbc1, niet leuk...
Zitten er ernstig over na te denken of we dit weer willen als we gaan verhuizen.
Helaas onthoud je altijd de negatieve ervaringen.
Gemiddelde score | 6.2 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | 4.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | 7.0 | |
Digitale televisie | 4.0 |
GS
Vind het lastig om een review te geven...
Herhaalde keren is niet duidelijk waar een storing weg komt. De laatste keer vonden we bij de KPN dat er een storing was.
Zou fijn zijn. Dat er gewoon een link is naar de KPN die jullie doorgeven!
Nu missen we bbc1, niet leuk...
Zitten er ernstig over na te denken of we dit weer willen als we gaan verhuizen.
Helaas onthoud je altijd de negatieve ervaringen.
Uw medewerker heeft me a.h.w. bij de hand genomen om zowel beeld als geluid weer te herstellen.
Ik was bijzonder geraakt door zijn rust en geduld.
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
geen TV
Ik ben enorm goed geholpen toen ik mijn TV niet aan de praat kreeg bij terugkomst van mijn vakantie.
Uw medewerker heeft me a.h.w. bij de hand genomen om zowel beeld als geluid weer te herstellen.
Ik was bijzonder geraakt door zijn rust en geduld.
100 punten
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 10.0 |
Yes
Zeer snel en vakkundig geholpen
100 punten
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
Goed
Super snel en goed geregeld
de streaming van het tv beeld had een conflict met de omvormer van de zonnepanelen.
doordat deze met dezelfde protocollen werkte is het probleem nu opgelost.
Gemiddelde score | 8.5 | |
Installatie | 8.0 | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 9.0 |
eindelijk geen haperend beeld meer
storing monteur langs geweest en na de 2e keer is het probleem opgelost.
de streaming van het tv beeld had een conflict met de omvormer van de zonnepanelen.
doordat deze met dezelfde protocollen werkte is het probleem nu opgelost.
Gemiddelde score | 9.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 9.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Geen internet
Probleem met internet/wifi: medewerker las de status uit en deed goede suggesties. Daarmee probleem opgelost.
Gemiddelde score | 9.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 9.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Net als onlangs ook en al eerder, nu opnieuw een prima ervaring met de helpdesk van Plinq.
Zeker een aanrader, als er een probleem is sta je geenuren in de wacht, meteen een professioneel persoon aan de lijn die helpt.
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 10.0 |
Prima service, ook tijdens verhuizen behulpzaam, en alles weer netjes en goed aangesloten.
Zeker een aanrader, als er een probleem is sta je geenuren in de wacht, meteen een professioneel persoon aan de lijn die helpt.
Vragen over installatie van TV via app werden snel en vriendelijk beantwoord, zowel per mail als telefonisch. Fijne ervaring in vergelijking met grote landelijke aanbieders.
Gemiddelde score | 9.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 9.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | 9.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Toegankelijke klantenservice
Wij hebben internet, vaste telefoon en TV. Op basis van glasvezel werkt dat probleemloos.
Vragen over installatie van TV via app werden snel en vriendelijk beantwoord, zowel per mail als telefonisch. Fijne ervaring in vergelijking met grote landelijke aanbieders.
Klacht wordt zeer serieus en snel in behandeling genomen. Je bent echt een klant en geen nummer. Alle medewerkers verstand van zaken, en of doorschakelen naar de juiste persoon. Top ?.
Gemiddelde score | 9.5 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 9.0 |
Gehoor geven bij klachten
Fijn bedrijf, rechtstreeks en snel aan de telefoon.
Klacht wordt zeer serieus en snel in behandeling genomen. Je bent echt een klant en geen nummer. Alle medewerkers verstand van zaken, en of doorschakelen naar de juiste persoon. Top ?.
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Snel en klantvriendelijk
Het enige dat het echt moet doen in onze winkel is internet omdat veel mensen willen pinnen. Bij een storing die we hadden (de eerste keer in lange tijd) werden we snel, vriendelijk en terzakekundig te woord gestaan. Kan geen verbeterpunten bedenken.
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Zeer tevreden, bij bellen meteen door techn. persoon geholpen.
Gemiddelde score | 8.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | 8.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Scam telefoontje
Kreeg een onbekend nummer ad telefoon en nam het per ongeluk op. Meteen Plinq gebeld, ook zij konden het buitenlandse nummer niet achterhalen en hebben het telefoonnummer meteen geblokkeerd.
Gemiddelde score | 7.8 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 8.0 | |
Bellen | 8.0 | |
Digitale televisie | 8.0 |
Goede oplossing
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 10.0 |
Professioneel en persoonlojk
Prima hulp op afstand
Gemiddelde score | 9.5 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 8.0 |
Tevreden klant
Eigenlijk nauwelijks problemen met de producten van Plinq die ik gebruik (internet en tv). Als ik dan de klantenservice een keer nodig heb, wordt ik goed geholpen. De laatste tijd is wel het signaal van ESPN 2, 3 en 4 wat minder. Dat is het enige minpuntje.
Behulpzaam
Hadden problemen met het installeren van een videodeurbel. De medewerker stelde voor om een nieuwe modem op te sturen. De dag daarna hielp de medewerker ons fantastisch met het installeren van de modem. Bedankt voor alle hulp
Onlangs is mijn Genexis modem vervangen door een Fritz!Box. Dat had wat consequenties voor mijn opzet van het netwerk, ik heb namelijk een eigen router van Unifi die het achterliggende netwerk bedient.
Daar hebben de technische mensen mij goed bij geholpen, zelfs in het weekend werd ik teruggebeld om problemen op te lossen. Het werkt weer als vanouds, prima dus.
Bedankt mensen van Plinq!!!
Gemiddelde score | 9.0 | |
Installatie | 9.0 | |
Helpdesk | 9.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | 9.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Goed geholpen met netwerk probleem
Ik ben al jaren tevreden klant bij Plinq, vooral de korte lijntjes naar de helpdesk zijn prima en geen gezeur!
Onlangs is mijn Genexis modem vervangen door een Fritz!Box. Dat had wat consequenties voor mijn opzet van het netwerk, ik heb namelijk een eigen router van Unifi die het achterliggende netwerk bedient.
Daar hebben de technische mensen mij goed bij geholpen, zelfs in het weekend werd ik teruggebeld om problemen op te lossen. Het werkt weer als vanouds, prima dus.
Bedankt mensen van Plinq!!!
Gemiddelde score | 9.6 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
We hebben al een aantal jaren een glasvezelabonnement bij Plinq.Het enige wat beter kan is de bereikbaarheid van de helpdesk (geen 24*7). Verder alleen maar lof. De aanleg ging probleemloos, we hebben stabiel Internet op 500Mb, een goede ontvangst op de TV en goede kwaliteit bij de telefoon, De beantwoording van vragen op de helpdesk is zonder meer goed.
Na 4* aangegeven te hebben dat er geen analoog RTL5 te vinden was
Bleek het een software fout te zijn en was gelijk opgelost.
aa
Gemiddelde score | 8.4 | |
Installatie | 4.0 | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
Waar = RTL5 ???
Volgens opgaaf moest RTL5 ook analoog te ontvangen zijn.
Na 4* aangegeven te hebben dat er geen analoog RTL5 te vinden was
Bleek het een software fout te zijn en was gelijk opgelost.
aa
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Hulp bij storing.
Wij zijn keurig te woord gestaan en geholpen, we werden nog teruggebeld dat er gezien werd dat alles het weer deed.
Gemiddelde score | 9.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | 9.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Storing telefoon
Ik ben uitstekend geholpen.
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
Goeie service
Mijn ervaring met plinq is nog steeds goed bij iedere provider zijn er problemen maar ik vind hun service gewoon goed telefoon wordt vlug opgenomen en klacht ook altijd goed opgelost en meestal nog 1 keer nagelbed of gemaild of het weer werkt en dat noem ik service ga zo door
Waarom kan er in het kastje waar de glasvezel binnenkomt niet een splitter inzitten waar geluid en beeld gescheiden worden?
Gemiddelde score | 8.4 | |
Installatie | 9.0 | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | 8.0 | |
Digitale televisie | 8.0 |
Radio geluid
Ik had een vraag over muziek over mijn geluidsinstallatie. In eerst instantie werd er gezegd "dat gaat niet" Ja dat gaat wel via de kanalen boven 800! Maar dan moet altijd de tv aanstaan, en dat wil ik niet. Toen ging het wel als ik de HDMI kabel op de Amino zou aansluiten. Maar er zit maar één HDMI aansluiting op de Amino, en die zit in de tv.
Waarom kan er in het kastje waar de glasvezel binnenkomt niet een splitter inzitten waar geluid en beeld gescheiden worden?
we zijn aan het beoordelen of, glasvezel iets voor ons zou kunnen zijn ?
m. vr, gr .
Gemiddelde score | 8.0 | |
Installatie | 8.0 | |
Helpdesk | 9.0 | |
Internet | 8.0 | |
Bellen | 7.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
immer tevreden
wij, hier in Westenholte zijn al jaren tevreden klant.
we zijn aan het beoordelen of, glasvezel iets voor ons zou kunnen zijn ?
m. vr, gr .
Gemiddelde score | 9.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 9.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
WiFi verbinding
Na een stroomstoring deed de draadloze WiFi verbinding (Fritz!Box) het niet meer. Ik kon niet internetten. Ben behoorlijk lang zelf bezig geweest om het euvel te verhelpen. Zonder resultaat en dan gaat toch mijn humeur er onder lijden. Mijn zoon (steun en toeverlaat onder deze omstandigheden) raadde mij aan contact op te nemen met de internet provider, i.c. Plinq, omdat ik hem niet hiervoor uit Haarlem naar Loosdrecht wilde laten komen. Ik ben zelf niet echt handig in deze dingen. Binnen 5 minuten was het met Plinq opgelost. Het was heel simpel en ik werd goed geïnstrueerd.
Het probleem met het bellen was ook in hele korte tijd opgelost.
Gemiddelde score | 8.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 7.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 7.0 |
Bellen
Wij zijn vlot en vriendelijk geholpen
Het probleem met het bellen was ook in hele korte tijd opgelost.