Plinq glasvezel ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/c2/94/f5/plinq-40-1411403195.png
 
4.1 (59)
0   1   0   0  
61 resultaten - getoond 1 - 50
1 2  
Sortering 
 
Nadat een eerdere afspraak (ruim van tevoren) geannuleerd was, was de monteur bij de definitieve afspraak netjes op tijd.
In een uurtje was de router aangesloten, de settopbox geïnstalleerd en het telefoonnummer geactiveerd. Tevreden over de performance.
Tot nu geen probleem tegengekomen dus geen beoordeling van de helpdesk. Hopelijk hoeven we die voorlopig ook niet te contacteren.
Settopbox houdt niet over qua bediening, maar is functioneel. Dect functie van de Fritzbox is goed. Voor WiFi en overig intern netwerk gebruiken we, net als bij de vorige provider, een wat meer uitgebreide router. Al met al tot zover alleen goed nieuws over het product.
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Johan Oktober 26, 2019

Klaar in een uurtje

Nadat een eerdere afspraak (ruim van tevoren) geannuleerd was, was de monteur bij de definitieve afspraak netjes op tijd.
In een uurtje was de router aangesloten, de settopbox geïnstalleerd en het telefoonnummer geactiveerd. Tevreden over de performance.
Tot nu geen probleem tegengekomen dus geen beoordeling van de helpdesk. Hopelijk hoeven we die voorlopig ook niet te contacteren.
Settopbox houdt niet over qua bediening, maar is functioneel. Dect functie van de Fritzbox is goed. Voor WiFi en overig intern netwerk gebruiken we, net als bij de vorige provider, een wat meer uitgebreide router. Al met al tot zover alleen goed nieuws over het product.

Was deze review nuttig? 
Gewoon TV kijken lijkt soms niet geheel scherp, kan kwaliteit ingangssignaal niet beoordelen.
Bediening voor opnemen en afspelen is voor een NERD nog te doen.
Maar even stukje terugkijken en opname die nog bezig met opnemen gaat niet.
..... etc
Gemiddelde score 
 
6.0
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Cornelissen September 02, 2019

Gedeelte interactieve TV is onderontwikkeld; gebruiksonvriendelijk, onvolledig.

Gewoon TV kijken lijkt soms niet geheel scherp, kan kwaliteit ingangssignaal niet beoordelen.
Bediening voor opnemen en afspelen is voor een NERD nog te doen.
Maar even stukje terugkijken en opname die nog bezig met opnemen gaat niet.
..... etc

Was deze review nuttig? 
Het is echt waardeloos. Om de paar seconden krijgen we stilstaand beeld. En storingen. Zowel tv als internet waardeloos. Meerdere keren gebeld en dan komt er eindelijk iemand en dan kan hij het ook niet oplossen. Wat niet aan hem lag.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Marlie Zweers Augustus 19, 2019

Trap er niet in. Na 1 jaar nog geen normaal tv beeld

Het is echt waardeloos. Om de paar seconden krijgen we stilstaand beeld. En storingen. Zowel tv als internet waardeloos. Meerdere keren gebeld en dan komt er eindelijk iemand en dan kan hij het ook niet oplossen. Wat niet aan hem lag.

Was deze review nuttig? 
Ook ik snap alle negatieve commentaren niet helemaal. Na de installatie kwam ik idd. ook het e.e.a. tegen waar ik Plinq voor moest bellen maar ik ben vriendelijk en deskundig geholpen. Hierna werkt alles vlekkeloos bij ons. Internet, televisie, bellen is allemaal geen probleem. Misschien helpt het als je zelf ook fatsoenlijk blijft, aan de andere kant van de lijn zit ook iemand van vlees en bloed. Geen enkele reden om te denken waarom die je niet zo willen helpen.
Gemiddelde score 
 
8.8
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Herman Augustus 12, 2019

Gewoon in orde.

Ook ik snap alle negatieve commentaren niet helemaal. Na de installatie kwam ik idd. ook het e.e.a. tegen waar ik Plinq voor moest bellen maar ik ben vriendelijk en deskundig geholpen. Hierna werkt alles vlekkeloos bij ons. Internet, televisie, bellen is allemaal geen probleem. Misschien helpt het als je zelf ook fatsoenlijk blijft, aan de andere kant van de lijn zit ook iemand van vlees en bloed. Geen enkele reden om te denken waarom die je niet zo willen helpen.

Was deze review nuttig? 
ik heb zenders aan ge geven die ik wil hebben en geen van de zenders doen het niet loop al drie dagen te bellen maar geen ge hoor wat een zurvers van niets
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door martien Augustus 11, 2019

slechte surves

ik heb zenders aan ge geven die ik wil hebben en geen van de zenders doen het niet loop al drie dagen te bellen maar geen ge hoor wat een zurvers van niets

Was deze review nuttig? 
Aansluiting buitengebied Rucphen. Na een dure aanschaf in glasvezel en een verplichte eerste jaar abonnement bij Plinq was het eindelijk zover. ........Dachten we, na aansluiting blijft het stil op de Fritz!box. Tja ergens iets vergeten aan te melden door Plinq en na iedere dag ZELF contact opnemen zitten we nu in het weekend. Geen telefoon, geen TV en geen internet. “Gelukkig” had Plinq niet verzaakt ons KPN abonnement tijdig op te zeggen. Dat was prima verzorgt. Als ik alle klachten lees op internet zijn we er nog niet klaar mee ben ik bang. Wat een slechte verantwoordelijkheid neemt Plinq over hun gedeelte van het contract. Dat wordt ook nog een financieel potje worstelen ga ik maar vanuit. ?
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Anton Augustus 03, 2019

Geen service van Plinq

Aansluiting buitengebied Rucphen. Na een dure aanschaf in glasvezel en een verplichte eerste jaar abonnement bij Plinq was het eindelijk zover. ........Dachten we, na aansluiting blijft het stil op de Fritz!box. Tja ergens iets vergeten aan te melden door Plinq en na iedere dag ZELF contact opnemen zitten we nu in het weekend. Geen telefoon, geen TV en geen internet. “Gelukkig” had Plinq niet verzaakt ons KPN abonnement tijdig op te zeggen. Dat was prima verzorgt. Als ik alle klachten lees op internet zijn we er nog niet klaar mee ben ik bang. Wat een slechte verantwoordelijkheid neemt Plinq over hun gedeelte van het contract. Dat wordt ook nog een financieel potje worstelen ga ik maar vanuit. ?

Was deze review nuttig? 
drama is nog te goed uitgedrukt. in beginsel geen telefoon en meerdere zenders niet te bekijken.
na verschillende mails, waarin nadrukkelijk werd gezegd dat de telefoon het niet deed, kreeg ik dan eindelijk via de mail een antwoord. of ik even wou bellen want ze kregen mij er niet aan!!! ik heb uiteindelijk contact gehad en het telefoon probleem was gelukkig zo opgelost, dat is ook het enige pluspunt. de missing zenders is een ander verhaal. die zijn nog steeds kwijt. ik ben na een mailtje of zeven dan ook maar gestopt want een reactie krijg je toch niet. via het collectief van de gemeente zijn ze ook nog bezig geweest om dit op te lossen maar daar hoor je ook niks meer van. bij de eerste mogelijkheid gaat deze provider er ook direct uit. ik betaal liever een paar tientjes meer met een goede verbinding.
we hebben nog nooit maar dan ook nooit zo'n belabberde verbinding gehad. en dan een download van 2 mbps!!!!!, en een up van 2.1. bij sommige testen kwam de down nog niet verder dan 1.5 ik kan beter weer brieven gaan schrijven dan mailtjes sturen. dat gaat nog sneller. het enige wat goed gaat is de maandelijkse rekening, deze komt zonder problemen binnen.....petje af.
Gemiddelde score 
 
1.3
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door gompie Augustus 02, 2019

kwalitatief uitermate teleurstellend

drama is nog te goed uitgedrukt. in beginsel geen telefoon en meerdere zenders niet te bekijken.
na verschillende mails, waarin nadrukkelijk werd gezegd dat de telefoon het niet deed, kreeg ik dan eindelijk via de mail een antwoord. of ik even wou bellen want ze kregen mij er niet aan!!! ik heb uiteindelijk contact gehad en het telefoon probleem was gelukkig zo opgelost, dat is ook het enige pluspunt. de missing zenders is een ander verhaal. die zijn nog steeds kwijt. ik ben na een mailtje of zeven dan ook maar gestopt want een reactie krijg je toch niet. via het collectief van de gemeente zijn ze ook nog bezig geweest om dit op te lossen maar daar hoor je ook niks meer van. bij de eerste mogelijkheid gaat deze provider er ook direct uit. ik betaal liever een paar tientjes meer met een goede verbinding.
we hebben nog nooit maar dan ook nooit zo'n belabberde verbinding gehad. en dan een download van 2 mbps!!!!!, en een up van 2.1. bij sommige testen kwam de down nog niet verder dan 1.5 ik kan beter weer brieven gaan schrijven dan mailtjes sturen. dat gaat nog sneller. het enige wat goed gaat is de maandelijkse rekening, deze komt zonder problemen binnen.....petje af.

Was deze review nuttig? 
Als ik dit geweten had was ik nooit overgestapt. Communicatie is slecht..... ze zouden me codes sturen , dus niet! Ik betaal al 3 maanden dubbel omdat de overstapservice niet goed gegaan is..... zouden ze mij een mail sturen dat ik dat terug zou krijgen...... mooi niet. Ze vergeten van v alles te vermelden. Nou dit wordt een jaar uitzitten en snel weg !!! Ok internet zou sneller zijn....... ik zie t niet
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Michiels Juli 28, 2019

Communicatie

Als ik dit geweten had was ik nooit overgestapt. Communicatie is slecht..... ze zouden me codes sturen , dus niet! Ik betaal al 3 maanden dubbel omdat de overstapservice niet goed gegaan is..... zouden ze mij een mail sturen dat ik dat terug zou krijgen...... mooi niet. Ze vergeten van v alles te vermelden. Nou dit wordt een jaar uitzitten en snel weg !!! Ok internet zou sneller zijn....... ik zie t niet

Was deze review nuttig? 
Ik hoop dat degene die verantwoordelijk is voor de animo UX en de techniek in het kastje inmiddels iets anders heeft gevonden qua werk. Drama is nog een understatement. Navigeren en terugkijken van programma’s is een hel.
Gemiddelde score 
 
1.5
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door No-animo Juni 28, 2019

Wat een drama

Ik hoop dat degene die verantwoordelijk is voor de animo UX en de techniek in het kastje inmiddels iets anders heeft gevonden qua werk. Drama is nog een understatement. Navigeren en terugkijken van programma’s is een hel.

Was deze review nuttig? 
We hebben o.a . problemen met terugkijken programma's en opnames. Provider geeft niet thuis na diverse mails en klachtenbrieven. Dat is ook de reden van dit commentaar. We willen ontbinding van het contract na laatste aangetekende klachtenbrief.
Gemiddelde score 
 
1.7
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door R Juni 25, 2019

We hebben o.a . problemen met terugkijken programma's en opnames. Provider geeft niet thuis na diverse mails en klachtenbrieven. Dat is ook de reden van dit commentaar. We willen ontbinding van het contract na laatste aangetekende klachtenbrief.

Was deze review nuttig? 
Voor de zoveelste keer contact gehad met de zogenaamde provider Plinq over hun systeem.

100% zeker dat de Fritzbox het probleem is, maar plinq ontkent het en blijft beweren dat hun systeem super is en geen problemen kent. Maar dat zit er dus wel.

Enkel met kabels is het mogelijk, Wifi werkt niet! max 3mb

Ze hebben geen verstand van wat ze doen, hef dit bedrijf per direct op en bespaar mensen deze waardeloze antwoorden en problemen!
Geschreven door Velsen Juni 12, 2019

WAARDELOOS!!!

Voor de zoveelste keer contact gehad met de zogenaamde provider Plinq over hun systeem.

100% zeker dat de Fritzbox het probleem is, maar plinq ontkent het en blijft beweren dat hun systeem super is en geen problemen kent. Maar dat zit er dus wel.

Enkel met kabels is het mogelijk, Wifi werkt niet! max 3mb

Ze hebben geen verstand van wat ze doen, hef dit bedrijf per direct op en bespaar mensen deze waardeloze antwoorden en problemen!

Was deze review nuttig? 
Bijzonder slechte communicatie met betrekking op de installatie.
Afspraken niet na komen, en bij fouten en klachten is mem niet te bereiken.
Reageer ook verder niet op klachten via de mail. Men laat mensen gewoon zonder telefoon zitten en lopen vervolgens weg voor hun verantwoordelijk heden.
Over de producten zelf kan ik nog niks zeggen omdat het nog maar net draait.
Bijzonder teleurgesteld op de wijze van het communiceren van dit bedrijf.

Wees verstandig en ga hier niet mee in zee!
Gemiddelde score 
 
1.6
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Johannes van leussen Prive Juni 04, 2019

Bijzonder slechte communicatie met betrekking op de installatie.
Afspraken niet na komen, en bij fouten en klachten is mem niet te bereiken.
Reageer ook verder niet op klachten via de mail. Men laat mensen gewoon zonder telefoon zitten en lopen vervolgens weg voor hun verantwoordelijk heden.
Over de producten zelf kan ik nog niks zeggen omdat het nog maar net draait.
Bijzonder teleurgesteld op de wijze van het communiceren van dit bedrijf.

Wees verstandig en ga hier niet mee in zee!

Was deze review nuttig? 
Zeer slechte service, beantwoordt niet de mail. Zeer trage wifi. Amper 2 mb sec, kan beter weer terug naar ADSL IPV glasvezel. Bezint eer ge begint!
Gemiddelde score 
 
2.8
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Herman Mei 31, 2019

Zeer slechte service, beantwoordt niet de mail. Zeer trage wifi. Amper 2 mb sec, kan beter weer terug naar ADSL IPV glasvezel. Bezint eer ge begint!

Was deze review nuttig? 
Plinq is de slechte provider die er bestaat, zijn totaal niet oplossingsgericht. Schuiven alles af op dat het niet hun schuld is. Problemen hebben ze schijt aan. Ben al 7 maanden verder, kan dankzij 123wonen niet van die puinzooi af en wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Blijf uit de buurt van deze 2 partijen ze hebben belangen in elkaars bedrijf! Levensgevaarlijk!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Velsen Mei 29, 2019

Waardeloze provider met belangen in huurbedrijf!

Plinq is de slechte provider die er bestaat, zijn totaal niet oplossingsgericht. Schuiven alles af op dat het niet hun schuld is. Problemen hebben ze schijt aan. Ben al 7 maanden verder, kan dankzij 123wonen niet van die puinzooi af en wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Blijf uit de buurt van deze 2 partijen ze hebben belangen in elkaars bedrijf! Levensgevaarlijk!

Was deze review nuttig? 
Eind 2018 is er een glasvezel verbinding gerealiseerd. Monteur heeft de boel getest en zei dat de verbinding zover klaar was. Vervolgens radiostilte .........
Na behoorlijk wat mailverkeer over en weer met o.a. Iedereenglasvezel (eFiber) dan toch eindelijk een reactie gekregen van Plinq. Plinq neemt vervolgens contact op en maken een afspraak voor begin Mei 2019 om alles aan te sluiten. Monteur komt (stelt zich niet eens voor). Plaatst glasvezel modem op te muur en was eigenlijk al klaar, er was namelijk (gek genoeg) geen signaal aanwezig op de glasvezel kabel.
Monteur zou op later moment terugkomen. Ik heb weer contact opgenomen met Plinq en naar dit probleem zou z.s.m. gekeken worden zodat wij op 10 mei niet zonder TV/Internet/telefonie zitten.
Vandaag weer gebeld aangezien we niets vernomen hebben. Er zou naar het probleem gekeken worden en wij zouden teruggebeld worden. Tot op heden nog steeds teruggebeld zoals ze beloofd hebben...
Gemiddelde score 
 
2.6
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door RvB Mei 06, 2019

Wat een slecht ''georganiseerd'' bedrijf

Eind 2018 is er een glasvezel verbinding gerealiseerd. Monteur heeft de boel getest en zei dat de verbinding zover klaar was. Vervolgens radiostilte .........
Na behoorlijk wat mailverkeer over en weer met o.a. Iedereenglasvezel (eFiber) dan toch eindelijk een reactie gekregen van Plinq. Plinq neemt vervolgens contact op en maken een afspraak voor begin Mei 2019 om alles aan te sluiten. Monteur komt (stelt zich niet eens voor). Plaatst glasvezel modem op te muur en was eigenlijk al klaar, er was namelijk (gek genoeg) geen signaal aanwezig op de glasvezel kabel.
Monteur zou op later moment terugkomen. Ik heb weer contact opgenomen met Plinq en naar dit probleem zou z.s.m. gekeken worden zodat wij op 10 mei niet zonder TV/Internet/telefonie zitten.
Vandaag weer gebeld aangezien we niets vernomen hebben. Er zou naar het probleem gekeken worden en wij zouden teruggebeld worden. Tot op heden nog steeds teruggebeld zoals ze beloofd hebben...

Was deze review nuttig? 
Erg vriendelijke klantenservice en kundig technisch personeel, ik vind de lage score op google dan ook vreemd.

Als je gebruik maakt van de interactieve tv box kan ik me voorstellen dat je niet tevreden bent, deze loopt vaak vast. Echter indien je de interne tv decoder, of een CI+ module gebruikt is de tv service en de prijs erg goed.

Internet is stabiel, snel (volle 100mbit up en doen) en storing vrij. Mocht ik hier nog wensen hebben dan in het de router welke qua bereik aan de korte kant is. Dit zou je echter zelf ook kunnen oplossen.

Enfin, prima bedrijf, goede prijs kwaliteit, en goed personeel .
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Erik April 12, 2019

Prima service provider

Erg vriendelijke klantenservice en kundig technisch personeel, ik vind de lage score op google dan ook vreemd.

Als je gebruik maakt van de interactieve tv box kan ik me voorstellen dat je niet tevreden bent, deze loopt vaak vast. Echter indien je de interne tv decoder, of een CI+ module gebruikt is de tv service en de prijs erg goed.

Internet is stabiel, snel (volle 100mbit up en doen) en storing vrij. Mocht ik hier nog wensen hebben dan in het de router welke qua bereik aan de korte kant is. Dit zou je echter zelf ook kunnen oplossen.

Enfin, prima bedrijf, goede prijs kwaliteit, en goed personeel .

Was deze review nuttig? 
Internet zeer traag

Download 8,6
Upload 12,9
Internet verbinding zeer slecht valt steeds uit
Gemiddelde score 
 
4.3
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Pieters April 11, 2019

Zeer traag internet

Internet zeer traag

Download 8,6
Upload 12,9
Internet verbinding zeer slecht valt steeds uit

Was deze review nuttig? 
Waar zal ik beginnen..

De installatie ging goed, monteur deed netjes wat van hem gevraagd werd. Niks op aan te merken dus.

De eerste poos weinig tot geen last gehad van storingen, extra pakket voor de kleine aangevraagd met kinder zenders. Was geen probleem. (Oktober 2018)
Tot mijn verbazing werkte 1 van de extra zenders niet. Dit tot op heden (2-4-2019) nog niet opgelost.

Heb meerdere malen contact gehad met de klantenservice(dat dit zich zo mag noemen) want van echte service is totaal geen sprake.

Terugbel afspraken worden er gemaakt maar word gewoon niet terug gebeld.


Storing met interactieve tv / internet ; idem, gebeld situatie uitgelegd en zelfs de logs uit de fritzbox voor gelegd. “ we gaan er mee bezig, we bellen je terug”

Moet nog gebeld worden.

Mijn conclusie is dat dit bedrijf alleen wil vangen en qua service heel wat kan leren van de grotere concurrenten.

Ik zal dus ook zeker mijn abonnement opzeggen!
Gemiddelde score 
 
2.4
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Robert April 02, 2019

Drama

Waar zal ik beginnen..

De installatie ging goed, monteur deed netjes wat van hem gevraagd werd. Niks op aan te merken dus.

De eerste poos weinig tot geen last gehad van storingen, extra pakket voor de kleine aangevraagd met kinder zenders. Was geen probleem. (Oktober 2018)
Tot mijn verbazing werkte 1 van de extra zenders niet. Dit tot op heden (2-4-2019) nog niet opgelost.

Heb meerdere malen contact gehad met de klantenservice(dat dit zich zo mag noemen) want van echte service is totaal geen sprake.

Terugbel afspraken worden er gemaakt maar word gewoon niet terug gebeld.


Storing met interactieve tv / internet ; idem, gebeld situatie uitgelegd en zelfs de logs uit de fritzbox voor gelegd. “ we gaan er mee bezig, we bellen je terug”

Moet nog gebeld worden.

Mijn conclusie is dat dit bedrijf alleen wil vangen en qua service heel wat kan leren van de grotere concurrenten.

Ik zal dus ook zeker mijn abonnement opzeggen!

Was deze review nuttig? 
NA dat het 5 maanden heeft geduurd voordat Plinq eindelijk wat ging doen. Kregen we eindelijk dan het verwachte tv kastje. Nu na een paar dagen niets anders dan zwaar ontevreden. Geen mogelijkheid om netflix te gebruiken zoals alle providers hebben! Zeer incompleet tv aanbod. En slechte verbinding. Internet nog steeds zwaar ondermaats. Valt 5x per dag uit. Maar het interesseert plinq geen Hol!

Blijf weg bij deze rotzooi!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Velsen Maart 27, 2019

NA 5 Maanden nog steeds zwaar klopte!

NA dat het 5 maanden heeft geduurd voordat Plinq eindelijk wat ging doen. Kregen we eindelijk dan het verwachte tv kastje. Nu na een paar dagen niets anders dan zwaar ontevreden. Geen mogelijkheid om netflix te gebruiken zoals alle providers hebben! Zeer incompleet tv aanbod. En slechte verbinding. Internet nog steeds zwaar ondermaats. Valt 5x per dag uit. Maar het interesseert plinq geen Hol!

Blijf weg bij deze rotzooi!

Was deze review nuttig? 
Heel veel storingen op de tv, slechte ontvangst, regelmatig uitval van het beeld, en als je de helpdesk belt wordt je niet teruggebeld email wordt niet beantwoord. En last but not least er is geen andere mogelijkheid om naar een andere provider over te stappen omdat plinq het alleenrecht heeft hier op de Noenes in Haaren
Gemiddelde score 
 
1.8
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Johan Maart 09, 2019

Wat een aanfluiting

Heel veel storingen op de tv, slechte ontvangst, regelmatig uitval van het beeld, en als je de helpdesk belt wordt je niet teruggebeld email wordt niet beantwoord. En last but not least er is geen andere mogelijkheid om naar een andere provider over te stappen omdat plinq het alleenrecht heeft hier op de Noenes in Haaren

Was deze review nuttig? 
Wat een ramp! Raden het niemand aan.
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door annabel Maart 08, 2019

Wat een ramp! Raden het niemand aan.

Was deze review nuttig? 
Prima. Snel en paar keer dat er iets was, persoonlijk contact en direct opgelost. Als het niet aan hun lag, maar iets in de apparatuur niet direct een rekening.
Gemiddelde score 
 
9.6
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Van Bruchem Februari 05, 2019

Prima. Snel en paar keer dat er iets was, persoonlijk contact en direct opgelost. Als het niet aan hun lag, maar iets in de apparatuur niet direct een rekening.

Was deze review nuttig? 
Wat een spijt hebben wij van de overstap van KPN via koper naar Plinq via glasvezel! (snelheid 100 met 3 tv-ontvangers waarvan nooit meer dan 2 tegelijk gebruikt worden, verder geen zwaar gebruik). TV: Meteen na de overstap eind 2018 slechte televisieontvangst. Dat is langzemerhand verbeterd, maar ook gisteravond nog bij gewoon televisiekijken iedere keer een haperend beeld.De meeste klachten hebben wij over 'kijken vanaf begin' en 'opnames terugkijken'. Dat laatste heeft lange tijd helemaal niet gekund, nu kan dat op zichzelf wel maar als je maar even wilt vooruitspoelen (reclameblok) zit de boel vast. Zo ook bij kijken vanaf het begin. De kastjes van Amino hebben ten opzichte van KPN het nadeel dat je niet op een display ziet op welk kanaal deze staat. Verder moet je ze om de haverklap opnieuw opstarten omdat de boel vast zit (ik snap nu waar het woord aminozuur vandaan komt).
INTERNET: Internet zelf lijkt oké, maar ik heb het niet gemeten.
WIFI: De wifirouter is niet al te sterk. Als je een groot bereik wilt moet je zelf een betere aanschaffen. TELEFOON: En tot slot nog iets raars met de vaste telefoonlijn: als je opneemt is er de eerste seconden geen contact. De ander hoort dus niet dat jij je naam al hebt genoemd, hetgeen tot misverstanden en lichtelijke irritatie leidt.
HELPDESK: De helpdesk is heel goed in de schuld geven aan de leverancier van de kastjes en van het glasvezelnetwerk, maar daar heb je niet veel aan. Of "het probleem is bekend en daar wordt aan gewerkt".
Ik denk dat de problemen worden veroorzaakt door onvoldoende computercapaciteit bij Plinq en onvoldoende know-how, kortom groeiproblemen.
Ik was er zo snel klaar mee dat ik binnen een maand de overeenkomst heb ontbonden wegens wanprestatie, fluitje van een cent want ze reageren toch op geen enkele e-mail. Maar wel zelf steeds facturen een aanmaningen sturen en proberen het abonnementsgeld af te schrijven. Ik heb de eerste betaling gestorneerd en de machtiging ingetrokken. Ze hebben dus nog geen cent van me gekregen. Ik hoorde overigens van een buurman dat hij in dezelfde periode nog geen enkele afschrijving heeft gehad, ook raar. Uiteindelijk heeft Plinq laten weten dat ze de ontbinding met terugwerkende kracht accepteren, ik kan dus elk moment worden afgesloten (terwijl ik had voorgesteld samen af te spreken hoe/wanneer dit contract af te ronden en moet als een speer een andere provider op ons glasvezelnetwerk vinden. Nu blijkt dat dat nog helemaal niet makkelijk is want over elke provider lees je, naast een enkele goede veel slechte berichten. Wat is dus wijsheid? Zat KPN maar bij ons op het glasvezelnetwerk...
Gemiddelde score 
 
5.2
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Leonard Januari 27, 2019

Wat een spijt hebben wij van de overstap van KPN via koper naar Plinq via glasvezel! (snelheid 100 met 3 tv-ontvangers waarvan nooit meer dan 2 tegelijk gebruikt worden, verder geen zwaar gebruik). TV: Meteen na de overstap eind 2018 slechte televisieontvangst. Dat is langzemerhand verbeterd, maar ook gisteravond nog bij gewoon televisiekijken iedere keer een haperend beeld.De meeste klachten hebben wij over 'kijken vanaf begin' en 'opnames terugkijken'. Dat laatste heeft lange tijd helemaal niet gekund, nu kan dat op zichzelf wel maar als je maar even wilt vooruitspoelen (reclameblok) zit de boel vast. Zo ook bij kijken vanaf het begin. De kastjes van Amino hebben ten opzichte van KPN het nadeel dat je niet op een display ziet op welk kanaal deze staat. Verder moet je ze om de haverklap opnieuw opstarten omdat de boel vast zit (ik snap nu waar het woord aminozuur vandaan komt).
INTERNET: Internet zelf lijkt oké, maar ik heb het niet gemeten.
WIFI: De wifirouter is niet al te sterk. Als je een groot bereik wilt moet je zelf een betere aanschaffen. TELEFOON: En tot slot nog iets raars met de vaste telefoonlijn: als je opneemt is er de eerste seconden geen contact. De ander hoort dus niet dat jij je naam al hebt genoemd, hetgeen tot misverstanden en lichtelijke irritatie leidt.
HELPDESK: De helpdesk is heel goed in de schuld geven aan de leverancier van de kastjes en van het glasvezelnetwerk, maar daar heb je niet veel aan. Of "het probleem is bekend en daar wordt aan gewerkt".
Ik denk dat de problemen worden veroorzaakt door onvoldoende computercapaciteit bij Plinq en onvoldoende know-how, kortom groeiproblemen.
Ik was er zo snel klaar mee dat ik binnen een maand de overeenkomst heb ontbonden wegens wanprestatie, fluitje van een cent want ze reageren toch op geen enkele e-mail. Maar wel zelf steeds facturen een aanmaningen sturen en proberen het abonnementsgeld af te schrijven. Ik heb de eerste betaling gestorneerd en de machtiging ingetrokken. Ze hebben dus nog geen cent van me gekregen. Ik hoorde overigens van een buurman dat hij in dezelfde periode nog geen enkele afschrijving heeft gehad, ook raar. Uiteindelijk heeft Plinq laten weten dat ze de ontbinding met terugwerkende kracht accepteren, ik kan dus elk moment worden afgesloten (terwijl ik had voorgesteld samen af te spreken hoe/wanneer dit contract af te ronden en moet als een speer een andere provider op ons glasvezelnetwerk vinden. Nu blijkt dat dat nog helemaal niet makkelijk is want over elke provider lees je, naast een enkele goede veel slechte berichten. Wat is dus wijsheid? Zat KPN maar bij ons op het glasvezelnetwerk...

Was deze review nuttig? 
Abonnement aangevraagd. Personalia gegevens worden niet verwerkt, er worden verwachtingen geschept die ze niet nakomen, zeggen afspraken af en geven geen duidelijkheid over het verdere verloop van het proces. Erkennen niet dat ze in gebreke blijven en ze ondernemen geen actie om onze tevredenheid te verbeteren wanneer wij ontevredenheid uiten.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Tamara Januari 17, 2019

Zeer ontevreden

Abonnement aangevraagd. Personalia gegevens worden niet verwerkt, er worden verwachtingen geschept die ze niet nakomen, zeggen afspraken af en geven geen duidelijkheid over het verdere verloop van het proces. Erkennen niet dat ze in gebreke blijven en ze ondernemen geen actie om onze tevredenheid te verbeteren wanneer wij ontevredenheid uiten.

Was deze review nuttig? 
De helpdesk kam ik niet beoordelen. nooit contact mee gehad. Het TV signaal is prima. Internet nooit problemen. Het enige wat ik zou willen veranderen is het onderhoud. dat moet nou eenmaal gebeuren maar stuur een waarschuwing, een mailtje of iets dergelijks want Microsoft zegt dat de kabel niet is aangesloten en dan zoek ik me snuf.
Gemiddelde score 
 
8.5
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door albert Januari 11, 2019

Prima, prima

De helpdesk kam ik niet beoordelen. nooit contact mee gehad. Het TV signaal is prima. Internet nooit problemen. Het enige wat ik zou willen veranderen is het onderhoud. dat moet nou eenmaal gebeuren maar stuur een waarschuwing, een mailtje of iets dergelijks want Microsoft zegt dat de kabel niet is aangesloten en dan zoek ik me snuf.

Was deze review nuttig? 
Veel te vaak storingen ik raad het absoluut af om voor deze provider te kiezen
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Nadieh Januari 11, 2019

SLECHT!!!!

Veel te vaak storingen ik raad het absoluut af om voor deze provider te kiezen

Was deze review nuttig? 
nog nooit zo'n trieste vertoning meegemaakt om normaal TV te krijgen, de bijzondere functies zoals pauze of uitzending gemist werken meestal niet of zorgen er voor dat de hele TV vast loopt. Na een "update" van de fritzbox, is het beeld nog slechter geworden. Maar gewoon reageren, op een mail is voor hun al te moeilijk? De beoordeling met een 2 voor de helpdesk is alleen omdat de mensen vriendelijk zijn, maar de kwaliteit is gewoon bagger, net als de tv-kwaliteit.....
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door C. van Vliet December 30, 2018

moedeloos

nog nooit zo'n trieste vertoning meegemaakt om normaal TV te krijgen, de bijzondere functies zoals pauze of uitzending gemist werken meestal niet of zorgen er voor dat de hele TV vast loopt. Na een "update" van de fritzbox, is het beeld nog slechter geworden. Maar gewoon reageren, op een mail is voor hun al te moeilijk? De beoordeling met een 2 voor de helpdesk is alleen omdat de mensen vriendelijk zijn, maar de kwaliteit is gewoon bagger, net als de tv-kwaliteit.....

Was deze review nuttig? 
Als bewoners groep van een nieuwbouw project te zwolle, hebben we niets anders over dan de volgende woorden over deze provider.

- Slecht
- Onbehulpzaam
- Geen Communicatie naar verhuurmaatschappij
- 7 Weken zonder televisie of goed werkend internet

Zorg dat je deze provider van je leven niet in huis of je project haalt!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Velsen December 19, 2018

WERELDS SLECHTS EN ONDESKUNDIGE PROVIDER OOIT!!!

Als bewoners groep van een nieuwbouw project te zwolle, hebben we niets anders over dan de volgende woorden over deze provider.

- Slecht
- Onbehulpzaam
- Geen Communicatie naar verhuurmaatschappij
- 7 Weken zonder televisie of goed werkend internet

Zorg dat je deze provider van je leven niet in huis of je project haalt!

Was deze review nuttig? 
Dusdanig veel storing of uberhaupt geen ontvangst en daarbij totaal geen voorstellen voor compensatie ondanks de vele problemen dat wij hebben opgezegd. Blij als we ervan af zijn.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Claire December 13, 2018

Zeer zeer slecht

Dusdanig veel storing of uberhaupt geen ontvangst en daarbij totaal geen voorstellen voor compensatie ondanks de vele problemen dat wij hebben opgezegd. Blij als we ervan af zijn.

Was deze review nuttig? 
Werkt niet tot en als je belt prima maar geven daar zelf ook aan dat ze er niets aan kunnen doen omdat hun kwaliteit zeer slecht is
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Menno November 03, 2018

Zeer slecht

Werkt niet tot en als je belt prima maar geven daar zelf ook aan dat ze er niets aan kunnen doen omdat hun kwaliteit zeer slecht is

Was deze review nuttig? 
snelheid internet zeer wisselend
beeld tv geeft zeer vaak storing
ben erg ontevreden
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door hennie Juni 19, 2018

niet leuk meer

snelheid internet zeer wisselend
beeld tv geeft zeer vaak storing
ben erg ontevreden

Was deze review nuttig? 
Geen wifi al jaar jaar lang niet alleen als je naast de kast zit
Gemiddelde score 
 
4.6
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Menno van Kommer April 10, 2018

Zeer slecht

Geen wifi al jaar jaar lang niet alleen als je naast de kast zit

Was deze review nuttig? 
Sinds enige tijd aangesloten via glasvezel in buitengebied Salland. Super vooruitgang, snel internet en mooi tv beeld. Vriendelijke monteur heeft de installatie goed uitgevoerd.
Gemiddelde score 
 
9.8
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Hemmink Januari 30, 2018

Lekker snel internet

Sinds enige tijd aangesloten via glasvezel in buitengebied Salland. Super vooruitgang, snel internet en mooi tv beeld. Vriendelijke monteur heeft de installatie goed uitgevoerd.

Was deze review nuttig? 
Sinds een half jaar breedband via Plinq. Gekozen voor 150 om 150. Razendsnel en erg tevreden. Na de herinstallatie en nieuwe instellingen hebben we nu ook al weer 4 maanden perfect TV signaal. Ik moet nog wel eens informeren hoe het terugkijken precies werkt.
Gemiddelde score 
 
8.4
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Ursula Januari 22, 2018

Super snel internet, goede IP televisie

Sinds een half jaar breedband via Plinq. Gekozen voor 150 om 150. Razendsnel en erg tevreden. Na de herinstallatie en nieuwe instellingen hebben we nu ook al weer 4 maanden perfect TV signaal. Ik moet nog wel eens informeren hoe het terugkijken precies werkt.

Was deze review nuttig? 
Zie veel negatieve reviews, maar ben zelf erg tevreden over internet.
Gemiddelde score 
 
8.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Marko Januari 20, 2018

Prima internet

Zie veel negatieve reviews, maar ben zelf erg tevreden over internet.

Was deze review nuttig? 
Heb alleen internet glasvezel (geen TV of bellen), x keer per jaar geen internet, geen vermelding of wat dan ook op hun website, als je belt krijg je te horen dat het aan KPN of Reggefiber ligt, zij kunnen niets aan doen, gisteren de hele dag weer geen internet. De enige voordeel is fixed IP, als je het niet nodig hebt, niet doen!
Gemiddelde score 
 
2.3
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door BV Januari 17, 2018

een ramp

Heb alleen internet glasvezel (geen TV of bellen), x keer per jaar geen internet, geen vermelding of wat dan ook op hun website, als je belt krijg je te horen dat het aan KPN of Reggefiber ligt, zij kunnen niets aan doen, gisteren de hele dag weer geen internet. De enige voordeel is fixed IP, als je het niet nodig hebt, niet doen!

Was deze review nuttig? 
Installatie keurig verzorgd bij mij thuis. Monteur heeft alles ingesteld en netjes uitgelegd.
Qua prijs beter dan mijn vorige provider; telfort. Internetsnelheid is erg goed en telefoonverbinding is ook altijd goed. Wat betreft het TV-beeld kan het op een aantal (kleinere) zenders scherper. Echter de meest bekeken zenders geven scherp en stabiel beeld. Al met al erg tevreden met mijn overstap naar deze provider.
Gemiddelde score 
 
8.6
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door René Januari 11, 2018

Prima provider

Installatie keurig verzorgd bij mij thuis. Monteur heeft alles ingesteld en netjes uitgelegd.
Qua prijs beter dan mijn vorige provider; telfort. Internetsnelheid is erg goed en telefoonverbinding is ook altijd goed. Wat betreft het TV-beeld kan het op een aantal (kleinere) zenders scherper. Echter de meest bekeken zenders geven scherp en stabiel beeld. Al met al erg tevreden met mijn overstap naar deze provider.

Was deze review nuttig? 
Man Man Man,
Alsjeblieft gebruik een andere provider als je gebruik maakt van opnemen.
Slecht beeld, geen beeld, geen geluid en dergelijke problemen komen in een soort van Russische roulette op je TV tevoorschijn

Internet is goed, Bellen is oke. maar De klachtenafhandeling is echt waardeloos.
Op een gegeven moment zou je toch met een definitieve oplossing moeten komen?
Helaas kunnen op ons net niet zoveel providers.

Maar we gaan toch maar doorkijken.
Sterke voor elke PLINQ gebruiker
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Mike Sanders Januari 04, 2018

Bagger

Man Man Man,
Alsjeblieft gebruik een andere provider als je gebruik maakt van opnemen.
Slecht beeld, geen beeld, geen geluid en dergelijke problemen komen in een soort van Russische roulette op je TV tevoorschijn

Internet is goed, Bellen is oke. maar De klachtenafhandeling is echt waardeloos.
Op een gegeven moment zou je toch met een definitieve oplossing moeten komen?
Helaas kunnen op ons net niet zoveel providers.

Maar we gaan toch maar doorkijken.
Sterke voor elke PLINQ gebruiker

Was deze review nuttig? 
Vaak heel vaak gebeld met de service afdeling. Iedere keer lag het aan mijn binnen installatie. Ik het mijn netwerk getest met een netwerktester en alles werkt goed en is goed aangelegd. We hebben nu al 6 weken geen televisie ontvangst en nu wil Plinq langskomen, we zouden binnen 3 dagen terug worden gebeld maar dat is ook alweer 5 dagen geleden. Nu heb ik het contract opgezegd.
Ik wilde graag een klein bedrijf steunen maar is maken het niet waar.
Ga nooit nooit in zee met Plinq!
Gemiddelde score 
 
1.4
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Sander December 23, 2017

Extreem slechte provider, al 6 weken geen televisie

Vaak heel vaak gebeld met de service afdeling. Iedere keer lag het aan mijn binnen installatie. Ik het mijn netwerk getest met een netwerktester en alles werkt goed en is goed aangelegd. We hebben nu al 6 weken geen televisie ontvangst en nu wil Plinq langskomen, we zouden binnen 3 dagen terug worden gebeld maar dat is ook alweer 5 dagen geleden. Nu heb ik het contract opgezegd.
Ik wilde graag een klein bedrijf steunen maar is maken het niet waar.
Ga nooit nooit in zee met Plinq!

Was deze review nuttig? 
Kan de kwaliteit van het internet of bellen niet eens beoordelen, aangezien we na 3 weken nog altijd geen enkel bereik hebben! Totaal geen aandacht hiervoor bij het bedrijf, geen verklaring en geen interesse om verder te helpen. Afschuwelijk slechte service, nooit aan beginnen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Rinke November 01, 2017

Waardeloos

Kan de kwaliteit van het internet of bellen niet eens beoordelen, aangezien we na 3 weken nog altijd geen enkel bereik hebben! Totaal geen aandacht hiervoor bij het bedrijf, geen verklaring en geen interesse om verder te helpen. Afschuwelijk slechte service, nooit aan beginnen.

Was deze review nuttig? 
Erg ontevreden
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Jansen Oktober 25, 2017

Erg ontevreden

Was deze review nuttig? 
Zeer slecht, ik hen spijt dat ik er aan begonnen ben.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Evert Oktober 15, 2017

Zeer slecht, ik hen spijt dat ik er aan begonnen ben.

Was deze review nuttig? 
Veel beloftes en weinig of geen actie, kan al maanden niet internationaal bellen.
Gemiddelde score 
 
5.4
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door w.wallenta Augustus 27, 2017

Ervaringen met Plinq

Veel beloftes en weinig of geen actie, kan al maanden niet internationaal bellen.

Was deze review nuttig? 
Superslecht internet nog nooit zo slecht geweest, plinq heeft koeien met gouden horens beloofd maar het is één groot verkooppraatje geweest, wat een ellende.
Rick
Geschreven door Rick Juli 08, 2017

Slechte digitale tv en internet

Superslecht internet nog nooit zo slecht geweest, plinq heeft koeien met gouden horens beloofd maar het is één groot verkooppraatje geweest, wat een ellende.
Rick

Was deze review nuttig? 
Glasvezel aan laten sluiten, we zijn nu bijna 4 weken verder.
We hebben nu helemaal geen internet meer, daar voor hadden ze de verkeerde verbinding aangesloten.
Helpdesk nu totaal 5 keer belooft om terug te bellen doen ze gewoon niet!
De reparatie of de activering van de goede internet verbinding kan alleen maar 's avonds.
We hebben nu ongeveer 10 pogingen gehad en meer dan 20 avonden verder maar conclusie 2 niet werkende frits boxen en geen internet.
De PPOA verbinding gegevens willen ze niet afgeven, want dan moet een monteur voor langs komen. En natuurlijk pas over 3 a 4 dagen.

1 ding functioneert wel goed, we hebben de factuur al binnen, alleen de dienstverlening niet.
Dit is een firma die snel je als klant wil hebben en niet de afspraken na komt.
Heb je een keuze, met internet providers bespaar je de ellende en ga niet met deze firma in zee.
Gemiddelde score 
 
1.7
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Marcel Juni 09, 2017

Alles wat je beneden leest is waar, de slechtste internet bedijf ooit gezien.

Glasvezel aan laten sluiten, we zijn nu bijna 4 weken verder.
We hebben nu helemaal geen internet meer, daar voor hadden ze de verkeerde verbinding aangesloten.
Helpdesk nu totaal 5 keer belooft om terug te bellen doen ze gewoon niet!
De reparatie of de activering van de goede internet verbinding kan alleen maar 's avonds.
We hebben nu ongeveer 10 pogingen gehad en meer dan 20 avonden verder maar conclusie 2 niet werkende frits boxen en geen internet.
De PPOA verbinding gegevens willen ze niet afgeven, want dan moet een monteur voor langs komen. En natuurlijk pas over 3 a 4 dagen.

1 ding functioneert wel goed, we hebben de factuur al binnen, alleen de dienstverlening niet.
Dit is een firma die snel je als klant wil hebben en niet de afspraken na komt.
Heb je een keuze, met internet providers bespaar je de ellende en ga niet met deze firma in zee.

Was deze review nuttig? 
Waardeloze service, laten je weken wachten voordat er een eventuele oplossing wordt aangedragen.

Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Cees M. Snor April 19, 2017

Pauper bedrijf..

Waardeloze service, laten je weken wachten voordat er een eventuele oplossing wordt aangedragen.

Was deze review nuttig? 
Internet werkt dagen niet de support helpt niet, ik had een persoon aan de lijn die zuchte omdat ik voor de tweede keer had gebeld omdat hun "oplossing" van het eerste telefoontje niet werkte.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Diederik April 12, 2017

Slechtste provider dat ik ooit heb gehad

Internet werkt dagen niet de support helpt niet, ik had een persoon aan de lijn die zuchte omdat ik voor de tweede keer had gebeld omdat hun "oplossing" van het eerste telefoontje niet werkte.

Was deze review nuttig? 
We hebben sinds enkele maanden een alles in 1 abonnement van plinq via glasvezel. Het internet werkt nog steeds niet naar behoren, televisie valt regelmatig uit en bellen kan niet naar bijvoorbeeld de gemeente, want daar moet plinq voor betalen en dat doen ze natuurlijk niet.
Wel sturen ze ons een dure rekening van enkele honderden euro's. Dit in tegenstelling tot mondeling gemaakte afspraken dat we niet zouden hoeven betalen tot dat de problemen zouden zijn opgelost.
Na contact hier over werden we ervan beschuldigd dat we niet eerlijk zijn dat is natuurlijk de omgekeerde wereld, plinq levert geen stabiel goed werkend internet, geen volledig werkende telefoon en geen goed werkende televisie, maar stuurt wel dure rekeningen. Ik zou iedereen zeggen, kies nooit voor plinq.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Martijn April 06, 2017

Slechtste bedrijf ooit

We hebben sinds enkele maanden een alles in 1 abonnement van plinq via glasvezel. Het internet werkt nog steeds niet naar behoren, televisie valt regelmatig uit en bellen kan niet naar bijvoorbeeld de gemeente, want daar moet plinq voor betalen en dat doen ze natuurlijk niet.
Wel sturen ze ons een dure rekening van enkele honderden euro's. Dit in tegenstelling tot mondeling gemaakte afspraken dat we niet zouden hoeven betalen tot dat de problemen zouden zijn opgelost.
Na contact hier over werden we ervan beschuldigd dat we niet eerlijk zijn dat is natuurlijk de omgekeerde wereld, plinq levert geen stabiel goed werkend internet, geen volledig werkende telefoon en geen goed werkende televisie, maar stuurt wel dure rekeningen. Ik zou iedereen zeggen, kies nooit voor plinq.

Was deze review nuttig? 
Nog niet eerder zo'n slechte internet provider gehad. Internet valt vaak uit en is trager dan dikke stront in een nauwe trechter in de winter. Gauw naar een ander
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Ajsiemers Februari 15, 2017

Waardeloos internet

Nog niet eerder zo'n slechte internet provider gehad. Internet valt vaak uit en is trager dan dikke stront in een nauwe trechter in de winter. Gauw naar een ander

Was deze review nuttig? 
Slecht internet valt om de haverklap uit. downloadsnelheid van 10 - 15mb.
regelmatig mobiel internet nodig om toch op internet te kunnen. Blij met mn 4g bundel. van tmobile,
Helpdesk biedt geen oplossing. Kabels aandraaien en met een paar dagen weer redelijk internet is het weer eruit.
Kortom als je twee keer per week 5min op internet wilt is het te doen. maar voor thuiswerken of meer internet is het waardeloos.
Gemiddelde score 
 
3.7
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door JW Altekaar December 14, 2016

Slecht internet

Slecht internet valt om de haverklap uit. downloadsnelheid van 10 - 15mb.
regelmatig mobiel internet nodig om toch op internet te kunnen. Blij met mn 4g bundel. van tmobile,
Helpdesk biedt geen oplossing. Kabels aandraaien en met een paar dagen weer redelijk internet is het weer eruit.
Kortom als je twee keer per week 5min op internet wilt is het te doen. maar voor thuiswerken of meer internet is het waardeloos.

Was deze review nuttig? 
61 resultaten - getoond 1 - 50
1 2  
Sortering