Solcon glasvezel ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/5d/87/e5/solcon-29-1411403108.png
 
4.0 (35)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
Solcon glasvezel

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 35 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
3.8  (30)
Helpdesk 
 
2.8  (35)
Internet 
 
4.2  (31)
Bellen 
 
4.5  (25)
Digitale televisie 
 
4.4  (26)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
na omzetting adsl lijn nu al twee dagen geen telefoon en geen internet!
je wordt door medewerkers (na uren in wachtrij) van kastje na de muur gestuurd.
mijn bedrijf ligt nu al twee dagen plat

ga niet in zee met Solcon!
Geschreven door Roy November 07, 2019

Drama deze club

na omzetting adsl lijn nu al twee dagen geen telefoon en geen internet!
je wordt door medewerkers (na uren in wachtrij) van kastje na de muur gestuurd.
mijn bedrijf ligt nu al twee dagen plat

ga niet in zee met Solcon!

Was deze review nuttig? 
Het internet(WIFI) werkt hier totaal niet, iedere keer gaat het weer over op 4G, echt waardeloos.
Ben al vanaf 3 sept 2019! aan het mailen met solcon en je wordt van kastje naar de muur gestuurd,geen oplossing maar het bedrag wordt wel geïncasseerd. Denk erover om het geld terug te laten storten,misschien komt er dan wel een oplossing
Gemiddelde score 
 
4.6
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Hennie Wesseling Oktober 22, 2019

Slechte service

Het internet(WIFI) werkt hier totaal niet, iedere keer gaat het weer over op 4G, echt waardeloos.
Ben al vanaf 3 sept 2019! aan het mailen met solcon en je wordt van kastje naar de muur gestuurd,geen oplossing maar het bedrag wordt wel geïncasseerd. Denk erover om het geld terug te laten storten,misschien komt er dan wel een oplossing

Was deze review nuttig? 
Wat een ongelofelijke slecht bedrijf,
Ik heb mijn internet abonnement verandert, via de telefoon toen is mij toe gezegd dat die met vijf dagen actief zou zijn, ik heb een nieuwe router toe gestuurd gekregen, vandaag aangesloten het werkte niet, heb gebeld, 1.5 uur in de wacht, toen werd mijn verteld dat het geen 5 maar meer dan 2 weken gaat duren en dat ik geïnformeerd zou worden over de opleverdatum via de mail die is mij bij de bestelling niet verteld, als ik solcon een cijfer zou moeten geven zou dat een 10 min zijn
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Joop Oktober 21, 2019

Wat een ongelofelijke slecht bedrijf,
Ik heb mijn internet abonnement verandert, via de telefoon toen is mij toe gezegd dat die met vijf dagen actief zou zijn, ik heb een nieuwe router toe gestuurd gekregen, vandaag aangesloten het werkte niet, heb gebeld, 1.5 uur in de wacht, toen werd mijn verteld dat het geen 5 maar meer dan 2 weken gaat duren en dat ik geïnformeerd zou worden over de opleverdatum via de mail die is mij bij de bestelling niet verteld, als ik solcon een cijfer zou moeten geven zou dat een 10 min zijn

Was deze review nuttig? 
Sta nu alweer 21 minuten in de wacht. Solcon is echt NOOIT bereikbaar.
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Martin Lindelauf Oktober 10, 2019

Bereikbaarheid Solcon

Sta nu alweer 21 minuten in de wacht. Solcon is echt NOOIT bereikbaar.

Was deze review nuttig? 
Zeer slecht bedrijf.
Niks geen service, afsluiten is snel gebeurd, maar als er wat is zijn ze niet thuis.
Heel slecht voorbeeld voor ons Christendom
Ze zijn nog slap om op een klacht te reageren.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Paul September 26, 2019

slechter den slecht

Zeer slecht bedrijf.
Niks geen service, afsluiten is snel gebeurd, maar als er wat is zijn ze niet thuis.
Heel slecht voorbeeld voor ons Christendom
Ze zijn nog slap om op een klacht te reageren.

Was deze review nuttig? 
Heb al spijt dat ik voor Solcon heb gekozen.
Ben nog niet aangesloten, maar ik krijg niemand telefonisch te pakken als je na 20 min iemand spreekt wordt je zo weer voor 30 min in de wacht gezet.
Dit belooft weinig goeds
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Bert September 26, 2019

Heb al spijt dat ik voor Solcon heb gekozen.
Ben nog niet aangesloten, maar ik krijg niemand telefonisch te pakken als je na 20 min iemand spreekt wordt je zo weer voor 30 min in de wacht gezet.
Dit belooft weinig goeds

Was deze review nuttig? 
Had ik dit maar eerst gelezen dan waren we nooit aan Solcon begonnen.
Na 4 weken en 2 monteurs verder hebben we de TV nog steeds niet aan de praat.
Ik heb Solcon ingebreke gesteld nog 2 weken gegeven om de storing op te lossen.
Gaat dit niet lukken beeindigen wij het contract en gaan gewoon weer terug naar KPN
Geschreven door teus Juli 19, 2019

wat een DRAMA

Had ik dit maar eerst gelezen dan waren we nooit aan Solcon begonnen.
Na 4 weken en 2 monteurs verder hebben we de TV nog steeds niet aan de praat.
Ik heb Solcon ingebreke gesteld nog 2 weken gegeven om de storing op te lossen.
Gaat dit niet lukken beeindigen wij het contract en gaan gewoon weer terug naar KPN

Was deze review nuttig? 
Beste
Een groot drama bij Solcon.
Geen borgkosten terug bij apperatuur teruggestuurd.
Niets maar dan ook niet voor de klant doen.
Radar word ingelicht en een Rechtzaak.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door J Juni 11, 2019

Een groot drama bij Solcon.

Beste
Een groot drama bij Solcon.
Geen borgkosten terug bij apperatuur teruggestuurd.
Niets maar dan ook niet voor de klant doen.
Radar word ingelicht en een Rechtzaak.

Was deze review nuttig? 
Bijzonder slechte ervaring. Ander modem dan verwacht, TV werkte niet, TV installatie werkte niet, als de TV aan was ging de snelheid van 200 naar 1 terug, poort doorsturen gaat niet, alleen toegang vanuit eigen Solcon netwerk, zeer lange wachttijden aan de telefoon, 20-35 minuten, van het kastje naar de muur, dus zeer vaak moeten bellen... hoofdpijn!! Ongeïnteresseerd of je klant blijft of niet, dus NIET aan beginnen!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door René Maart 20, 2019

Hoofdpijn

Bijzonder slechte ervaring. Ander modem dan verwacht, TV werkte niet, TV installatie werkte niet, als de TV aan was ging de snelheid van 200 naar 1 terug, poort doorsturen gaat niet, alleen toegang vanuit eigen Solcon netwerk, zeer lange wachttijden aan de telefoon, 20-35 minuten, van het kastje naar de muur, dus zeer vaak moeten bellen... hoofdpijn!! Ongeïnteresseerd of je klant blijft of niet, dus NIET aan beginnen!

Was deze review nuttig? 
Hebben al een aantal jaren glasvezel van Solcon. In al die jaren hooguit 3 keer een storing gehad (geen TV)en een kapot kastje). Na een dag hadden we al een nieuw kastje. Prima internet, loopt nooit vast. Upload wel wat lager dan ze aangeven. Sinds een jaar ook mobiel bellen van Solcon, ook hier tevreden over. Ze zijn niet de goedkoopste, dat weer wel. Vreemd is wel dat de helpdesk niet werkt in een weekend en er geen apart storingsnummer is. Heb je 's zondags een probleem, dan kun je pas op maandag terecht. Zal wel te maken hebben met de christelijke achtergrond van de provider.
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Ad Maart 06, 2019

Zelden of nooit storing zeer tevreden

Hebben al een aantal jaren glasvezel van Solcon. In al die jaren hooguit 3 keer een storing gehad (geen TV)en een kapot kastje). Na een dag hadden we al een nieuw kastje. Prima internet, loopt nooit vast. Upload wel wat lager dan ze aangeven. Sinds een jaar ook mobiel bellen van Solcon, ook hier tevreden over. Ze zijn niet de goedkoopste, dat weer wel. Vreemd is wel dat de helpdesk niet werkt in een weekend en er geen apart storingsnummer is. Heb je 's zondags een probleem, dan kun je pas op maandag terecht. Zal wel te maken hebben met de christelijke achtergrond van de provider.

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider