SpeedXS ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/54/6c/ec/speedxs-58-1411403361.png
 
4.3 (13)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
SpeedXS internet

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 13 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
4.3
Installatie 
 
6.1  (8)
Helpdesk 
 
3.1  (13)
Internet 
 
5.2  (13)
Bellen 
 
3.0  (5)
Digitale televisie 
 
Onbekend  (0)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
    Hoe beviel de installatie door de monteur? Of heeft u zelf de installatie uitgevoerd? Was de meegeleverde beschrijving dan duidelijk? Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Helpdesk
    Beoordeel de helpdesk als u hiermee al eens contact heeft opgenomen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Internet
    Beoordeel de kwaliteit van het internet op snelheid, stabiliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Bellen
    Maakt u gebruik van telefonie? Beoordeel dit dan op geluidskwaliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Digitale televisie
    Maakt u gebruik van televisie? Beoordeel dit dan op beeldkwaliteit, storingen en mogelijkheden. Een toelichting kunt u hieronder geven. Een toelichting kunt u hieronder geven.
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Wie heeft dit ook?

De laatste 1 a 2 jaar wordt precies elk uur de verbinding verbroken en ge-reconnect. Dit betekend Internet, Skype verbinding en telefoon er uit, na 5 minuten weer terug. Dan moet ik mijn familie en klanten terugbellen, excuses etc. Helpdesk weet het niet of wil het niet oplossen.

Sinds gisteren 5/12/2015 ca 11.00 ligt onze telefoon er helemaal uit. Speedxs heeft zonder waarschuwing de registratie ingetrokken volgens het modem storingslog (alle rekeningen zijn wel betaald).
Tevens is later een warme remote kernelstart door Speedxs gegeven zonder vraag vooraf en zonder mijn toestemming!

Pas op: Volgens hun helpdesk had ik al 3x een nieuw modem moeten kopen. 1x nog gedaan ook, bleek onzin, staat waarschijnlijk in antwoordscript van de helpdeskmedewerker.
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Piet December 06, 2015

Elk uur reconnect & Tel helemaal eraf

Wie heeft dit ook?

De laatste 1 a 2 jaar wordt precies elk uur de verbinding verbroken en ge-reconnect. Dit betekend Internet, Skype verbinding en telefoon er uit, na 5 minuten weer terug. Dan moet ik mijn familie en klanten terugbellen, excuses etc. Helpdesk weet het niet of wil het niet oplossen.

Sinds gisteren 5/12/2015 ca 11.00 ligt onze telefoon er helemaal uit. Speedxs heeft zonder waarschuwing de registratie ingetrokken volgens het modem storingslog (alle rekeningen zijn wel betaald).
Tevens is later een warme remote kernelstart door Speedxs gegeven zonder vraag vooraf en zonder mijn toestemming!

Pas op: Volgens hun helpdesk had ik al 3x een nieuw modem moeten kopen. 1x nog gedaan ook, bleek onzin, staat waarschijnlijk in antwoordscript van de helpdeskmedewerker.

Was deze review nuttig? 
Sinds de overname door CBIZZ (of zo lijkt het) is SpeedXS niet meer in staat om een stabiele internetverbinding te leveren. Iedere dag hebben wij ondertussen te maken met tientallen reconnectes, snelheden die regelmatig niet boven de 3,5Mbit komen en momenten van offline zijn. Sinds 8 juli is alles overgezet naar UNET (ook van CBIZZ) en zou het een waarborging van de kwaliteit zijn. Bellen, zeuren, mailen enz. Het helpt allemaal niks. Je wordt niet eens van het kastje naar de muur gestuurd, maar gewoon genegeerd. Ondertussen heb ik de belofte dat ik over 3 weken reactie krijg van de directie? WTF, ik wil gewoon de ADSL lijn waar ik voor betaal!

Waardeloos en onprofessioneel. CBIZZ/SpeedXS ….. BLEGH!
Gemiddelde score 
 
2.7
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door AnHa Juli 15, 2015

ADSL stabiel leveren lijkt onmogelijk

Sinds de overname door CBIZZ (of zo lijkt het) is SpeedXS niet meer in staat om een stabiele internetverbinding te leveren. Iedere dag hebben wij ondertussen te maken met tientallen reconnectes, snelheden die regelmatig niet boven de 3,5Mbit komen en momenten van offline zijn. Sinds 8 juli is alles overgezet naar UNET (ook van CBIZZ) en zou het een waarborging van de kwaliteit zijn. Bellen, zeuren, mailen enz. Het helpt allemaal niks. Je wordt niet eens van het kastje naar de muur gestuurd, maar gewoon genegeerd. Ondertussen heb ik de belofte dat ik over 3 weken reactie krijg van de directie? WTF, ik wil gewoon de ADSL lijn waar ik voor betaal!

Waardeloos en onprofessioneel. CBIZZ/SpeedXS ….. BLEGH!

Was deze review nuttig? 
Customer since 8 years, but since they were bought up by Cbizz everything once known as great service is lost. Due to a copper issue i have not had internet since the 22nd of May. When i reported it they stated they could not forward it it Tele2 who leases the copper from KPN until i have tried a second modem.

I had an old modem (that i bought a year earlier since they in a earlier case suspected my modem to be the cause of constant disconnects) so i tested it and called back 3 hours later. They said they would talk to their copper provided that same friday. I called back on Tuesday because monday was a religious holyday (if jesus didn't need internet, neither does Speedxs/Cbizz customers).

On tuesday i once more called back, but now they claimed i had not called them back on friday, so noone had talked to Tele2/KPN. I once more asked them to contact them and asked when i could expect them to have it running. They told me that they had no service level agreement with Tele2/KPN and they could not tell me..

The following week was rather eventless, with me calling back every day of the week, them not being able to provide any more update than "that a service technician will call me back". I finally got a call last friday telling me they could assist me on Tuesday (today) to begin the troubleshooting.

At the same time i recieve an email telling me i am getting billed, even doe i instructed them not to bille me for the period i had not had a connection. This was totally disregarded and now they tell me that in 2 weeks they will be able to tell me if i will be billed or not for the time i did not have internet.

Ironic twist to the story is that i wrote a similar story to their admininstratie department, but they mailed me back saying this email-address was only for complaints, as if this story complemented their service.

Avoid this company and go with a bigger ISP that has their own equipment and SLA's.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Jonas Andersson Juni 02, 2015

11 days with no internet, today they troubleshooting starts..

Customer since 8 years, but since they were bought up by Cbizz everything once known as great service is lost. Due to a copper issue i have not had internet since the 22nd of May. When i reported it they stated they could not forward it it Tele2 who leases the copper from KPN until i have tried a second modem.

I had an old modem (that i bought a year earlier since they in a earlier case suspected my modem to be the cause of constant disconnects) so i tested it and called back 3 hours later. They said they would talk to their copper provided that same friday. I called back on Tuesday because monday was a religious holyday (if jesus didn't need internet, neither does Speedxs/Cbizz customers).

On tuesday i once more called back, but now they claimed i had not called them back on friday, so noone had talked to Tele2/KPN. I once more asked them to contact them and asked when i could expect them to have it running. They told me that they had no service level agreement with Tele2/KPN and they could not tell me..

The following week was rather eventless, with me calling back every day of the week, them not being able to provide any more update than "that a service technician will call me back". I finally got a call last friday telling me they could assist me on Tuesday (today) to begin the troubleshooting.

At the same time i recieve an email telling me i am getting billed, even doe i instructed them not to bille me for the period i had not had a connection. This was totally disregarded and now they tell me that in 2 weeks they will be able to tell me if i will be billed or not for the time i did not have internet.

Ironic twist to the story is that i wrote a similar story to their admininstratie department, but they mailed me back saying this email-address was only for complaints, as if this story complemented their service.

Avoid this company and go with a bigger ISP that has their own equipment and SLA's.

Was deze review nuttig? 
Jarenlang klant geweest bij SpeedXS. Bijna nooit problemen. Maar, als je opzegt, begint de ellende. Onterechte incasso's. En zelf achter je geld aan moeten: ,,storneert u maar". Als dat niet lukt en je belt, gooit de directeur hoogsteigen persoon de hoorn op de haak. Echt klantvriendelijk, dus. Alle goede ervaringen in 1 keer weg! Nooit meer SpeedXS.
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door W Moes Maart 10, 2014

Administratie

Jarenlang klant geweest bij SpeedXS. Bijna nooit problemen. Maar, als je opzegt, begint de ellende. Onterechte incasso's. En zelf achter je geld aan moeten: ,,storneert u maar". Als dat niet lukt en je belt, gooit de directeur hoogsteigen persoon de hoorn op de haak. Echt klantvriendelijk, dus. Alle goede ervaringen in 1 keer weg! Nooit meer SpeedXS.

Was deze review nuttig? 
Jaaaaaren klant, maar 't blijft redelijk droevig gesteld met de betrouwbaarheid.
Neem die certificaat problemen: hoe kun je dat als provider die pretendeert zakelijk bezig te zijn, zo laten gaan? Slaat werkelijk nergens op. Kan op mijn werk zeer veelvuldig NIET bij mijn webmail, vaak "dankzij" dit ontbrekende certificaat.
Bellen met Helpdesk zet geen zoden aan de dijk: als je ze als kunt bereiken, komt er altijd dezelfde tekst "dat eraan gewerkt wordt". Yeag right, inmiddels ook al jaren dus, dus je word als klant gewoon belazerd.

Zelfde geldt voor de site: nooit en te nimmer staan er meldingen als er weer eens problemen zijn. en die zijn er best weleens, zoals ineens maar even webmail boxen leeggooien enzo. Men doet gewoon, de klant betaalt wel, zoiets SpeedXS?
Ook hierover natuurlijk wel contact gehad, maar zelfde verhaal: "klopt, we zijn met nieuwe site bezig en daar komt dit op". Ook al inmiddels al eeuwen terug, zo moeilijk zou dat niet mogen zijn toch? Huur anders een adequate IT-er in...

Kortom, ook hier ben ik SpeedXS eigenlijk al heel lang zat, maar moet nog overstappen. Daarmee nl. ook al vaker in het verleden tig problemen gehad :-)
SpeedXS? Knudde met een rietje, jammer!
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Moi427 Juni 10, 2013

Zugggg

Jaaaaaren klant, maar 't blijft redelijk droevig gesteld met de betrouwbaarheid.
Neem die certificaat problemen: hoe kun je dat als provider die pretendeert zakelijk bezig te zijn, zo laten gaan? Slaat werkelijk nergens op. Kan op mijn werk zeer veelvuldig NIET bij mijn webmail, vaak "dankzij" dit ontbrekende certificaat.
Bellen met Helpdesk zet geen zoden aan de dijk: als je ze als kunt bereiken, komt er altijd dezelfde tekst "dat eraan gewerkt wordt". Yeag right, inmiddels ook al jaren dus, dus je word als klant gewoon belazerd.

Zelfde geldt voor de site: nooit en te nimmer staan er meldingen als er weer eens problemen zijn. en die zijn er best weleens, zoals ineens maar even webmail boxen leeggooien enzo. Men doet gewoon, de klant betaalt wel, zoiets SpeedXS?
Ook hierover natuurlijk wel contact gehad, maar zelfde verhaal: "klopt, we zijn met nieuwe site bezig en daar komt dit op". Ook al inmiddels al eeuwen terug, zo moeilijk zou dat niet mogen zijn toch? Huur anders een adequate IT-er in...

Kortom, ook hier ben ik SpeedXS eigenlijk al heel lang zat, maar moet nog overstappen. Daarmee nl. ook al vaker in het verleden tig problemen gehad :-)
SpeedXS? Knudde met een rietje, jammer!

Was deze review nuttig? 
Help! Webmail onbruikbaar!
Geeft foutmelding: Waarschuwing: "Ongeldig certifikaat", uitgever: Parallels Panel; Kan fraude betreffen!!
Ik zit langdurig in het buitenland en kan niet meer bij mijn speedxs-webmail of zou een vreemd certifikaat moeten accepteren zonder speedxs vermelding en dan maar afwachten of het malware betreft!?
Homepage en FAQ van speedxs staat vol ronkende advertenties maar geeft geen antwoord welk certificate geinstalleerd moet worden.
Helpdesk speedxs 088-0020220 en idem van moederbedrijf Cbizz 088-0020200; 088-0020215 al 48 uur onbereikbaar!
Email versturen gaat niet in buitenland, daarvoor is nu juist webmail (www.webmail.speedxs.nl).
Is dit certificate te vertrouwen en van toepassing op webmail van Speedxs?
Wie weet raad?

Piet
Gemiddelde score 
 
3.5
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Piet Februari 21, 2012

Help! Webmail onbruikbaar!
Geeft foutmelding: Waarschuwing: "Ongeldig certifikaat", uitgever: Parallels Panel; Kan fraude betreffen!!
Ik zit langdurig in het buitenland en kan niet meer bij mijn speedxs-webmail of zou een vreemd certifikaat moeten accepteren zonder speedxs vermelding en dan maar afwachten of het malware betreft!?
Homepage en FAQ van speedxs staat vol ronkende advertenties maar geeft geen antwoord welk certificate geinstalleerd moet worden.
Helpdesk speedxs 088-0020220 en idem van moederbedrijf Cbizz 088-0020200; 088-0020215 al 48 uur onbereikbaar!
Email versturen gaat niet in buitenland, daarvoor is nu juist webmail (www.webmail.speedxs.nl).
Is dit certificate te vertrouwen en van toepassing op webmail van Speedxs?
Wie weet raad?

Piet

Was deze review nuttig? 
Omdat SpeedXS al ruim een jaar geen goede certificatie heeft is het tegenwoordig dramatisch. Vooral mijn mail is niet betrouwbaar meer.
Helpdesk is een drama. Klachten staan al een jaar (certificatie!). ga toch eens kijken naar een nieuwe provider. Jammer SpeedXS, jullie waren zo goed!
Gemiddelde score 
 
3.7
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Gerard Jansen December 30, 2011

Omdat SpeedXS al ruim een jaar geen goede certificatie heeft is het tegenwoordig dramatisch. Vooral mijn mail is niet betrouwbaar meer.
Helpdesk is een drama. Klachten staan al een jaar (certificatie!). ga toch eens kijken naar een nieuwe provider. Jammer SpeedXS, jullie waren zo goed!

Was deze review nuttig? 
Helaas nu alweer een zombie block.....speedxs wordt door hotmail, live en telfort als spam gezien. Zakelijk gezien krijg ik alle mail dus terug welke ik verzend aan deze providers, geen doen en helaas de 2e keer dit jaar.
Gemiddelde score 
 
7.0
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Gerrit November 22, 2011

Helaas nu alweer een zombie block.....speedxs wordt door hotmail, live en telfort als spam gezien. Zakelijk gezien krijg ik alle mail dus terug welke ik verzend aan deze providers, geen doen en helaas de 2e keer dit jaar.

Was deze review nuttig? 
Servicedesk lijkt opgeheven. Verkoopmensen sturen probleem door naar collega's(?) Geven geen storingsnummer meer uit. Ondanks beloofd, wordt niet meer teruggebeld. Administatie reageert niet meer op emails.

Advies hoe DTFM (keuzemenutoets) weer werkend te krijgen werden erg gemakzuchtig beantwoord: Modem kapot, wij kunnen nieuw modem voor �65 opsturen.

Speedxs is overgenomen en er wordt waarschijnlijk een "uitsterfbeleid" gevoerd! Jammer van deze vroeger zeer goede provider.
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Piet November 16, 2011

Servicedesk lijkt opgeheven. Verkoopmensen sturen probleem door naar collega's(?) Geven geen storingsnummer meer uit. Ondanks beloofd, wordt niet meer teruggebeld. Administatie reageert niet meer op emails.

Advies hoe DTFM (keuzemenutoets) weer werkend te krijgen werden erg gemakzuchtig beantwoord: Modem kapot, wij kunnen nieuw modem voor �65 opsturen.

Speedxs is overgenomen en er wordt waarschijnlijk een "uitsterfbeleid" gevoerd! Jammer van deze vroeger zeer goede provider.

Was deze review nuttig? 
Ben al jaren klant van Speedxs, maar de laatste jaren gaat het bergafwaarts. De verbinding klappert (soms gaat het weken goed, en dan weer niet).

De ADSL-verbinding haalt niet waar ik voor betaal.

Speedxs is jammer genoeg niet meer wat het geweest is.
Gemiddelde score 
 
5.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Peter Oktober 09, 2011

Ben al jaren klant van Speedxs, maar de laatste jaren gaat het bergafwaarts. De verbinding klappert (soms gaat het weken goed, en dan weer niet).

De ADSL-verbinding haalt niet waar ik voor betaal.

Speedxs is jammer genoeg niet meer wat het geweest is.

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider