Details van de review

 
Stipte
Internet providers
Na dagen zonder internet en bellen, Stipte (voormalig Scarlet) maar eens opgebeld om te vragen of compensatie mogelijk was. Toen hoorde ik tevens dat de naam was veranderd van Scarlet naar Stipte. Ook fijn dat je daar niet over wordt geinformeerd maar dat via een bandje via de telefoon moet vernemen. Toen 35 minuten in de wacht gehangen. Vervolgens krijg je een snuggere medewerker aan de lijn die van niets weet. Een vraag beantwoorden kon deze medewerker niet. Wat haar functie wel was, dat is mij tot op heden niet duidelijk geworden.

De medewerker gevraagd of ik kon opzeggen. Ze vroeg waarom. Verhaal uitgelegd: komt neer op het feit dat er altijd wel gezeik is met dit bedrijf. Ze was wel bereid te overleggen voor een korting en zou mij terug bellen. U raadt het al, ik wacht al 2 weken op een belletje en deze komt niet meer.

Kortom waardeloos bedrijf en zegt u alstublieft op of neem niets bij dit bedrijf.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Maik Juli 05, 2014

Na dagen zonder internet en bellen, Stipte (voormalig Scarlet) maar eens opgebeld om te vragen of compensatie mogelijk was. Toen hoorde ik tevens dat de naam was veranderd van Scarlet naar Stipte. Ook fijn dat je daar niet over wordt geinformeerd maar dat via een bandje via de telefoon moet vernemen. Toen 35 minuten in de wacht gehangen. Vervolgens krijg je een snuggere medewerker aan de lijn die van niets weet. Een vraag beantwoorden kon deze medewerker niet. Wat haar functie wel was, dat is mij tot op heden niet duidelijk geworden.

De medewerker gevraagd of ik kon opzeggen. Ze vroeg waarom. Verhaal uitgelegd: komt neer op het feit dat er altijd wel gezeik is met dit bedrijf. Ze was wel bereid te overleggen voor een korting en zou mij terug bellen. U raadt het al, ik wacht al 2 weken op een belletje en deze komt niet meer.

Kortom waardeloos bedrijf en zegt u alstublieft op of neem niets bij dit bedrijf.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

2 resultaten - getoond 1 - 2
 
Sortering 
 
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Linda
Juli 08, 2014
Ben klant van het eerste uur dus veel meegemaakt aan de telefoon allemaal even aardig maar de praktijk rampzalig had 3 domein namen bij scarlet een hebben ze zonder bericht weggegeven notebene mijn achternaam die ik al zo een jaar of 10 zakelijk had kan hem terugkopen voor 3700 klein bedrag toch brieven en telefoon in overvloed ja wij hebben u nooit een rekening gestuurd voor het hosten van u domein namen dus daag ik had er 1 van hun en 2 zelf aangeschaft tot heden vandaag nooit een rekening ontvangen ook al wel om gevraagd dit 60 euro per jaar te voldoen maar ze begrijpen het allemaal niet slecht slecht slecht ivm verhuizen mag ik pas weer naar een ander in februari ik denk dat ik in 1997 klant ben geworden maar nu gillend de deur uit met die bende 100% beroerd bedrijf geworden
Geschreven door Medew. Stipte
September 08, 2014
Omdat er geen klantgegevens staan vermeld in de reviews, kan Stipte geen inhoudelijke reactie geven. Wanneer de vragen of klachten een algemeen karakter hebben, zullen wij een algemene reactie geven. In dit geval betreft het geen algemene vraag of klacht. Stipte ontvangt geen meldingen van reviews op deze site en daarom reageren we doorgaans laat.
2 resultaten - getoond 1 - 2