Details van de review
De medewerker gevraagd of ik kon opzeggen. Ze vroeg waarom. Verhaal uitgelegd: komt neer op het feit dat er altijd wel gezeik is met dit bedrijf. Ze was wel bereid te overleggen voor een korting en zou mij terug bellen. U raadt het al, ik wacht al 2 weken op een belletje en deze komt niet meer.
Kortom waardeloos bedrijf en zegt u alstublieft op of neem niets bij dit bedrijf.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Na dagen zonder internet en bellen, Stipte (voormalig Scarlet) maar eens opgebeld om te vragen of compensatie mogelijk was. Toen hoorde ik tevens dat de naam was veranderd van Scarlet naar Stipte. Ook fijn dat je daar niet over wordt geinformeerd maar dat via een bandje via de telefoon moet vernemen. Toen 35 minuten in de wacht gehangen. Vervolgens krijg je een snuggere medewerker aan de lijn die van niets weet. Een vraag beantwoorden kon deze medewerker niet. Wat haar functie wel was, dat is mij tot op heden niet duidelijk geworden.
De medewerker gevraagd of ik kon opzeggen. Ze vroeg waarom. Verhaal uitgelegd: komt neer op het feit dat er altijd wel gezeik is met dit bedrijf. Ze was wel bereid te overleggen voor een korting en zou mij terug bellen. U raadt het al, ik wacht al 2 weken op een belletje en deze komt niet meer.
Kortom waardeloos bedrijf en zegt u alstublieft op of neem niets bij dit bedrijf.