Details van de review

 
Stipte
Internet providers
Wij hebben nu anderhalf jaar Stipte en hebben besloten over te stappen. De installatie was volledig naar tevredenheid. Ook ongeveer een jaar geen problemen gehad, maar het laatste half jaar problemen met TV en internet. 's Avonds vaak geen of heel langzaam internet. En veel problemen met de TV: de TV gids bevat geen informatie. Dan is het lastig kiezen. En we kunnen programma's die we hebben opgenomen niet meer terugkijken of met een vertraging in het programma: het beeld bevriest en na een paar minuten gaat hij verder. Ondertussen ben je dan een stuk van het programma kwijt. Boven in het beeld verschijnt dan: "Programma wordt voorbereid". Dan weet je dat het weer mis is. Of het opgenomen programma laadt gewoon helemaal niet in. Ik heb hierover gebeld met de help desk. Die deed nogal laconiek en kwam niet zo professioneel over. De storing was bekend. Het had veel geregend de laatste dagen dus dat kon ermee te maken hebben (???). Mij werd aangeraden even geduld te hebben. Ik vroeg nog of hij kon inschatten wanneer het probleem verholpen zou zijn maar dat kon hij niet. Het ging een tijdje goed en nu is het de laatste weken weer goed mis. Het is inmiddels een dermate grote ergernis geworden dat we hebben besloten over te stappen omdat we er geen vertrouwen meer in hebben.
Gemiddelde score 
 
4.4
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door CC November 27, 2017

Het eerste jaar geen problemen, daarna wel. We stappen over.

Wij hebben nu anderhalf jaar Stipte en hebben besloten over te stappen. De installatie was volledig naar tevredenheid. Ook ongeveer een jaar geen problemen gehad, maar het laatste half jaar problemen met TV en internet. 's Avonds vaak geen of heel langzaam internet. En veel problemen met de TV: de TV gids bevat geen informatie. Dan is het lastig kiezen. En we kunnen programma's die we hebben opgenomen niet meer terugkijken of met een vertraging in het programma: het beeld bevriest en na een paar minuten gaat hij verder. Ondertussen ben je dan een stuk van het programma kwijt. Boven in het beeld verschijnt dan: "Programma wordt voorbereid". Dan weet je dat het weer mis is. Of het opgenomen programma laadt gewoon helemaal niet in. Ik heb hierover gebeld met de help desk. Die deed nogal laconiek en kwam niet zo professioneel over. De storing was bekend. Het had veel geregend de laatste dagen dus dat kon ermee te maken hebben (???). Mij werd aangeraden even geduld te hebben. Ik vroeg nog of hij kon inschatten wanneer het probleem verholpen zou zijn maar dat kon hij niet. Het ging een tijdje goed en nu is het de laatste weken weer goed mis. Het is inmiddels een dermate grote ergernis geworden dat we hebben besloten over te stappen omdat we er geen vertrouwen meer in hebben.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.