Details van de review
Zelfde verhaal: Eerst krijg je te horen dat er "een nieuw 0800-nummer" is, speciaal voor storingen. Bel je dat, krijg je louter te horen dat er geen storingen zijn, je de modem moet uitschakelen, etc. Vervolgens weer het normale nummer gebeld. Je krijgt de optie je nr achter te laten om teruggebeld te worden - hetgeen tot op heden nog nimmer gebeurd is (na 5x).
Alle 5 de keren dat ik gebeld heb, wordt er steevast structureel na 9min eindelijk opgenomen en verteld een of andere minkukel dat ze afhankelijk zijn van de leverancier - BBned - de storing hebben uitgezet en tot op heden geen terugkoppeling gehad hebben... Aaahh
Alle 5 de keren dat ik gebeld heb, wordt er steevast structureel na 9min eindelijk opgenomen en verteld een of andere minkukel dat ze afhankelijk zijn van de leverancier - BBned - de storing hebben uitgezet en tot op heden geen terugkoppeling gehad hebben... Aaahh
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Geschreven door
T. Coenders
Januari 11, 2012
Zelfde verhaal: Eerst krijg je te horen dat er "een nieuw 0800-nummer" is, speciaal voor storingen. Bel je dat, krijg je louter te horen dat er geen storingen zijn, je de modem moet uitschakelen, etc. Vervolgens weer het normale nummer gebeld. Je krijgt de optie je nr achter te laten om teruggebeld te worden - hetgeen tot op heden nog nimmer gebeurd is (na 5x).
Alle 5 de keren dat ik gebeld heb, wordt er steevast structureel na 9min eindelijk opgenomen en verteld een of andere minkukel dat ze afhankelijk zijn van de leverancier - BBned - de storing hebben uitgezet en tot op heden geen terugkoppeling gehad hebben... Aaahh
Was deze review nuttig?