Details van de review

 
T-mobile glasvezel
Glasvezel providers
Het vodafone glasvezel 50/50 pakket zou ik iedereen die online gaming of streaming waardeert sterk afraden. Wij hebben dit pakket nu ruim een maand en ervaren dagelijkse problemen met de verbinding Mijn enige optie is om constante lagspikes and dc's te accepteren. Meermaals met vodafone gebeld die me verscheidene wijzigingen in de router settings hebben aangeraden. Geen van die wijzigingen heeft ook maar iets uitgemaakt.

Het frustrerende is dat ieder helpdeskknaapje het afschuift op het feit dat wij met 4 mensen wonen. Ik kan u vertellen dat de problemen exact hetzelfde zijn wanneer er geen enkele huisgenoot thuis is. Dat was ook de aanzet tot het uiten van mijn ervaring. Ik zit nu alleen thuis met op de achtergrond een constant haperende twitch.tv stream.

Gemiddelde score 
 
1.7
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Peter Hogeveen Maart 05, 2016

Online gaming? Dacht het niet...

Het vodafone glasvezel 50/50 pakket zou ik iedereen die online gaming of streaming waardeert sterk afraden. Wij hebben dit pakket nu ruim een maand en ervaren dagelijkse problemen met de verbinding Mijn enige optie is om constante lagspikes and dc's te accepteren. Meermaals met vodafone gebeld die me verscheidene wijzigingen in de router settings hebben aangeraden. Geen van die wijzigingen heeft ook maar iets uitgemaakt.

Het frustrerende is dat ieder helpdeskknaapje het afschuift op het feit dat wij met 4 mensen wonen. Ik kan u vertellen dat de problemen exact hetzelfde zijn wanneer er geen enkele huisgenoot thuis is. Dat was ook de aanzet tot het uiten van mijn ervaring. Ik zit nu alleen thuis met op de achtergrond een constant haperende twitch.tv stream.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

2 resultaten - getoond 1 - 2
 
Sortering 
 
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Anouk
Maart 07, 2016
Wij hebben hier hetzelfde probleem. Ooit overgestapt naar glasvezel, omdat dat sneller zou zijn. In het begin nauwelijks problemen. Nu steeds vaker last van haperende streams en het niet kunnen uploaden van bestanden. Echt ontzettende vervelend! Begin me soms af te vragen of we niet afgetapt worden, maar dat is niet zo
PS. Bij ons maakt het inderdaad niet uit of we met 2-en of alleen thuis zijn.
Geschreven door Kagan
April 20, 2016
Vreemd, 50/50 mbits zou niet moeten haperen. Sowieso lijkt mij 50 mbits echt super traag en vooral als er in het huis 4 mensen wonen. Als ik jou was zou ik 100/ 100 ervan maken en als je echt super snel wilt 500/ 500, maar 50/ 50 is echt heel slecht.
2 resultaten - getoond 1 - 2