Details van de review

 
Telfort
Internet providers
waardeloos, td van telfort niet bereikbaar 088-1200000 monteur kan ook niet naar huis bestelen, internet valt uit, smart tv kan niet bij net aansluiten. Geen goede woord is over voor de provider ook niet voor medewerkers, niemand weet iets.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door senna Oktober 15, 2013

waardeloos

waardeloos, td van telfort niet bereikbaar 088-1200000 monteur kan ook niet naar huis bestelen, internet valt uit, smart tv kan niet bij net aansluiten. Geen goede woord is over voor de provider ook niet voor medewerkers, niemand weet iets.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1
 
Sortering 
 
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Melvin
Juli 31, 2014
Na meerdere malen contact met Telfort te hebben gezocht is mijn netwerk probleem nog niet verholpen. Ik ben nu 2 maanden klant waarvan 2 weken op vakantie te zijn geweest. Sinds ik klant ben werkt het wifi netwerk op de draadloze apparaten niet tot nauwelijks. Ze hebben mij het programma Innsider laten downloaden en het advies gekregen om op de kanalen te switchen die beschikbaar zijn. Helaas tot geen resultaat. Als tegemoet koming zouden zij een zogeheten servicemelding aanmaken om de aansluitkosten te crediteren. Dit zou ik per mail bevestigd krijgen, helaas gebeurt dit natuurlijk niet. Na de 3e factuur is de maat vol! De prijzen ex btw communiceren en 2 maanden vooruit betalen terwijl ik dit niet kan nalezen in de voorwaarden. Oplossing zou zijn contractbreuk en zsm naar de kabelaar die mij de service en kwaliteit wel kunnen bieden. Mijn advies: Nooit naar Telfort gaan!
1 resultaten - getoond 1 - 1