Details van de review

 
TriNed
Glasvezel providers
Internet is goed alleen tv is echt een drama staat gemiddeld 30 a 40 keer stil per dag.
De problemen liggen dan ook aan het kastje Dune HD. Dit word ook door trined herkend. Word nu al een jaar aan het lijntje gehouden dat het nieuwe kastje onderweg is.

Dus mensen als jullie klant zijn bij trined vraag naar de nieuwe interactieve ontvanger.
Daar hebben jullie recht op 0800-8030 en anders gewoon abonnementskosten terug vragen.
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Michel Januari 05, 2017

Mensen neem geen Trined wat een drama bedrijf.

Internet is goed alleen tv is echt een drama staat gemiddeld 30 a 40 keer stil per dag.
De problemen liggen dan ook aan het kastje Dune HD. Dit word ook door trined herkend. Word nu al een jaar aan het lijntje gehouden dat het nieuwe kastje onderweg is.

Dus mensen als jullie klant zijn bij trined vraag naar de nieuwe interactieve ontvanger.
Daar hebben jullie recht op 0800-8030 en anders gewoon abonnementskosten terug vragen.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

2 resultaten - getoond 1 - 2
 
Sortering 
 
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door MdG
Januari 07, 2017
Wat betreft iTV is het een drama inderdaad! Ben Trined klant vanaf zomer 2015 en sindsdien aan lijntje gehouden mbt nieuwe iTV platform oplossing. Huidige Dune HD is van slechte kwaliteit en beperkte mogelijkheden. Via Rekam begrepen in november dat het een technisch probleem is wat ze nog niet voor elkaar krijgen. Communicatie vanuit Trined zit er niet bij erg treurig! Nu moet ik zeggen dat sinds december de nieuwe website met online TV en Apps beschikbaar zijn. Echter nog niet voor alle klanten. Rekam netwerk klanten krijgen nog steeds deze vis voorgehouden. Daarbij komt ook nog dat sinds kort Trined onder Curatele gesteld is en uitstel van betalen heeft jegens leveranciers van Trined. Wat voor mij alles weer wat duidelijker maakt. Wat technisch probleem of is het toch een financieel probleem? Ik krijg zeer binnenkort een brief dat wij als klant geen gevaar lopen. In maart 2017 vergadering en wie weet dan stekker eruit. iTV zullen we niet missen maar internet en telefonie. Zou te bizar zijn. Maar hou goede hoop!
Als antwoord op een eerder commentaar

Geschreven door Erik
Januari 09, 2017
i-tv wordt in Gouda niet eens meer geleverd voor nieuwe klanten, je bent dan dus op Rekam tv overgeleverd. Ik heb ook al sinds het begin de dune die regelmatig uitvalt en opnieuw opstart. Voor gewoon tv kijken werkt het wel, maar opnames, pauzeren etc. werkt voor geen meter. Ben ook al vanaf het begin aan het klagen en in dec 15 zouden de problemen al opgelost zijn. In december is inderdaad surseance opgelegd maar is inmiddels weer ingetrokken door een onafhankelijke investeerder.
2 resultaten - getoond 1 - 2