Details van de review

 
Tweak Glasvezel
Glasvezel providers
Al jaren gebruik ik Tweak met veel plezier. Een fantastische helpdesk, hier wordt je als techneut erg blij van. Je krijgt iemand aan de telefoon die echt weet wat hij doet. Dat kunnen niet alle providers zeggen. De internetverbinding van 1Gbit is ook echt 1 Gbit!!
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Rik Juni 13, 2018

Fantastische Helpdesk + Snel internet

Al jaren gebruik ik Tweak met veel plezier. Een fantastische helpdesk, hier wordt je als techneut erg blij van. Je krijgt iemand aan de telefoon die echt weet wat hij doet. Dat kunnen niet alle providers zeggen. De internetverbinding van 1Gbit is ook echt 1 Gbit!!

Was deze review nuttig? 

Commentaar

2 resultaten - getoond 1 - 2
 
Sortering 
 
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Wes
Juli 10, 2018
Of je werkt bij Tweak op de afdeling marketing of je hebt nog nooit met de helpdesk gesproken. Ik hou het maar bij het eerste. Zelf wordt ik nu bij een upgrade door Tweak geforceerd naar Vlan 34 en terugdraaien van de upgrade terug naar 50/50 en vlan6 is tot nu toe niet mogelijk.
Geschreven door Wes Evers
Juli 19, 2018
Al jaren maak ik gebruik van de Glasvezel van Tweak. Tot voor kort tot volle tevredenheid maar laatst heb ik opgewaardeerd naar 100 MB. Dat had ik niet moeten doen want een oude afspraak voor een Vlan 6 aansluiting werd zonder ruggespraak niet meer gehonoreerd hetgeen mij voor nog al wat kosten zet. De snelheid valt tegen waar ik eerst gewoon 50/50 had heb ik nu wisselleden snelheden voor zowel upload als download. De range loop van 55 tot 80 MB.
2 resultaten - getoond 1 - 2