Details van de review
Wij hadden een simpel ADSL abonnement met telefonie, wat bij de overgang naar Tweak glasvezel duurder werd (ADSL werd niet voortgezet, maar zittende ADSL klanten konden blijven). Veel uitval, slechte en langzame verbinding, Telefonie soms wel, vaak niet. Helpdesk slecht bereikbaar (minimaal 10 minuten wachten) en service is nihil (servicedeskmedewek(st)er weet veelal geen oplossing te geven). Nu uiteindelijk besloten om over te stappen naar een andere provider. Zelfs voor het retourzenden van de apparatuur (in bruikleen) moet je zelf betalen, ze hebben geen antwoordnummer, maar een postbus.
Geen hoge score dus
Geen hoge score dus
Gemiddelde score | 2.3 | |
Installatie | 4.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | 2.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Geschreven door
Bastiaan
Juli 31, 2020
niet positief
Wij hadden een simpel ADSL abonnement met telefonie, wat bij de overgang naar Tweak glasvezel duurder werd (ADSL werd niet voortgezet, maar zittende ADSL klanten konden blijven). Veel uitval, slechte en langzame verbinding, Telefonie soms wel, vaak niet. Helpdesk slecht bereikbaar (minimaal 10 minuten wachten) en service is nihil (servicedeskmedewek(st)er weet veelal geen oplossing te geven). Nu uiteindelijk besloten om over te stappen naar een andere provider. Zelfs voor het retourzenden van de apparatuur (in bruikleen) moet je zelf betalen, ze hebben geen antwoordnummer, maar een postbus.
Geen hoge score dus
Was deze review nuttig?