T-mobile glasvezel ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/7d/77/9c/t-mobile-glasvezel-11-1487598839.png
 
4.6 (211)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
T-mobile glasvezel

Ook T-mobile biedt in steeds meer plaatsen razendsnel glasvezel aan. Met T-Mobile Thuis (voorheen Vodafone Thuis) haal jij de nieuwste techniek in huis. Bij Glasvezel internet van T-mobile is het zelfs mogelijk een glasvezel aansluiting te krijgen van maar liefst 500 Mbps down- en uploadsnelheid! Uiteraard kan je ook bij T-Mobile gebruik maken van een Thuis TV App en kijk jij overal in huis naar digitale televisie op jouw tablet.

Bekijk nu hier alle T-Mobile glasvezel ervaringen van gebruikers die je al zijn voor gegaan bij het afsluiten van glasvezel. Het perfecte startpunt dus voor het kiezen van de juiste glasvezel aanbieder. Heb jij zelf al T-Mobile glasvezel ervaringen? Schrijf dan snel een korte review over jouw ervaringen en help andere met het maken van de juiste keuze!

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 211 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
4.6
Installatie 
 
4.8  (194)
Helpdesk 
 
3.4  (179)
Internet 
 
4.4  (193)
Bellen 
 
5.6  (128)
Digitale televisie 
 
5.0  (165)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Eerst had ik dsl. 100mbit 70mbit wifi in huiskamer.
Nu glasvezel 1000mbit en maar 10 tot 40mbit. Monteur van gideon langsgweest. Weet van geen wanten. Klantservice zou terugbellen 3 weken later nog niets.. wat een bagger service. 3mverder van de modem en 960mbit minder?? Wordt steeds afgewinpeld
Gemiddelde score 
 
1.2
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Rowsen Oktober 19, 2022

Wifi bagger via glasvezel en t mobile lost niks op

Eerst had ik dsl. 100mbit 70mbit wifi in huiskamer.
Nu glasvezel 1000mbit en maar 10 tot 40mbit. Monteur van gideon langsgweest. Weet van geen wanten. Klantservice zou terugbellen 3 weken later nog niets.. wat een bagger service. 3mverder van de modem en 960mbit minder?? Wordt steeds afgewinpeld

Was deze review nuttig? 
Eerst word de glasvezel te kort afgeknipt.
Dan word er maar een las gelegt onder de vloer in de glasvezelkabel wat nooit mag onder de vloer een las.
Vervolgens ben ik al ruim 35 telefoontjes verder en niemand die helpt ! Maanden van traag internet en televisie vanwegen de las in de kabel wat door Guidion is uitgezogt.
En maar hopen elke dag dat er geen kortsluiting komt en brand uitbreekt.
Ik ben geen expert hierin maar t-mobile heeft er lak aan, zou vandaag terug gebeld worden maar wederom weer niemand.
Daarbij als je 1 serieuze vraag stelt aan 35 verschillende t-mobile medewerkers dan krijg je 35 verschillende antwoorden en dat en dit alles verdiend van mij een groot applaus omdat ik zo een waanzin nog nooit nergens heb meegemaakt.
Kan alleen nog maar help roepen.... ?
Gemiddelde score 
 
1.3
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Marc Juli 08, 2022

Score NUL. t-mobile krijgt het voor elkaar !

Eerst word de glasvezel te kort afgeknipt.
Dan word er maar een las gelegt onder de vloer in de glasvezelkabel wat nooit mag onder de vloer een las.
Vervolgens ben ik al ruim 35 telefoontjes verder en niemand die helpt ! Maanden van traag internet en televisie vanwegen de las in de kabel wat door Guidion is uitgezogt.
En maar hopen elke dag dat er geen kortsluiting komt en brand uitbreekt.
Ik ben geen expert hierin maar t-mobile heeft er lak aan, zou vandaag terug gebeld worden maar wederom weer niemand.
Daarbij als je 1 serieuze vraag stelt aan 35 verschillende t-mobile medewerkers dan krijg je 35 verschillende antwoorden en dat en dit alles verdiend van mij een groot applaus omdat ik zo een waanzin nog nooit nergens heb meegemaakt.
Kan alleen nog maar help roepen.... ?

Was deze review nuttig? 
Sinds enige tijd ben ik van KPN overgestapt naar T-mobile vanwege de kosten.
Ik heb het abonnement met 100Mbit Down/upload.
De Download snelheid wordt bij lange na niet gehaald nl. slechts 28Mbit, waardoor internet zéér moeizaam opstart( na alle trucs zoals stekker er in / uit Modem resetten enz) blijft de snelheid zéér traag.

Contact gezocht met de klantenservice(Telefonisch) na 46 minuten eindelijk iemand aan de lijn en probleem voorgelegd, medewerker was het volledig eens dat dit niet zou moeten, hebben daarna nogmaals alle stappen doorlopen met als resultaat dat we het modem op een ander kanaal hebben aangesloten. Inderdaad dat hiel een beetje nu Download 58 Mbit.

Dit is nog lang niet voldoende en na enkele dagen was het weer het oude liedje 28 Mbit.
Nu dus elke dag het hele ritueel volgen stekkertje modem enz voordat ik kan beginnen met Internet.

Ik vraag mij af om het niet mogelijk is om het Abonnement kosteloos te kunnen beëindigen , Daar T-mobile niet aan zijn verplichtingen voldoet.

Ook opnemen in de Cloud Gaat alleen met enkele Nederlandse zenders België en Duitsland enz, kan men gewoonweg niet opnemen.

Weer contact gezocht met de Klantenservice ( 29 minuten wachttijd ) en het probleem voorgelegd en de medewerker vertelde mij het volgende: Het probleem was bekent en de uitrol van dit gebeuren zou in Januari 2022 zijn voltooiing bereikt moeten hebben.

Maar vandaag 27-01-2022 is er nog steeds niets verandert, terwijl ik daar wel extra voor betaal.
Ook hier vraag ik mij af of je niet kosteloos je abonnement kunt opzeggen.

Het is toch klip en klaar dat ze niet (kunnen) leveren waar je voor betaalt .
Heeft u een oplossing ik hoor het graag via mijn Email:[email protected]
Gemiddelde score 
 
3.5
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door B de Vos Januari 27, 2022

Slechte Snelheid Internet

Sinds enige tijd ben ik van KPN overgestapt naar T-mobile vanwege de kosten.
Ik heb het abonnement met 100Mbit Down/upload.
De Download snelheid wordt bij lange na niet gehaald nl. slechts 28Mbit, waardoor internet zéér moeizaam opstart( na alle trucs zoals stekker er in / uit Modem resetten enz) blijft de snelheid zéér traag.

Contact gezocht met de klantenservice(Telefonisch) na 46 minuten eindelijk iemand aan de lijn en probleem voorgelegd, medewerker was het volledig eens dat dit niet zou moeten, hebben daarna nogmaals alle stappen doorlopen met als resultaat dat we het modem op een ander kanaal hebben aangesloten. Inderdaad dat hiel een beetje nu Download 58 Mbit.

Dit is nog lang niet voldoende en na enkele dagen was het weer het oude liedje 28 Mbit.
Nu dus elke dag het hele ritueel volgen stekkertje modem enz voordat ik kan beginnen met Internet.

Ik vraag mij af om het niet mogelijk is om het Abonnement kosteloos te kunnen beëindigen , Daar T-mobile niet aan zijn verplichtingen voldoet.

Ook opnemen in de Cloud Gaat alleen met enkele Nederlandse zenders België en Duitsland enz, kan men gewoonweg niet opnemen.

Weer contact gezocht met de Klantenservice ( 29 minuten wachttijd ) en het probleem voorgelegd en de medewerker vertelde mij het volgende: Het probleem was bekent en de uitrol van dit gebeuren zou in Januari 2022 zijn voltooiing bereikt moeten hebben.

Maar vandaag 27-01-2022 is er nog steeds niets verandert, terwijl ik daar wel extra voor betaal.
Ook hier vraag ik mij af of je niet kosteloos je abonnement kunt opzeggen.

Het is toch klip en klaar dat ze niet (kunnen) leveren waar je voor betaalt .
Heeft u een oplossing ik hoor het graag via mijn Email:[email protected]

Was deze review nuttig? 
heb vanaf februari glasvezel van t-mobile en is slechter dan al mijn internet ervaringen van de laatste 30 jaar service slecht, wifi en vast internet slecht. internet is afgelopen donderdag helemaal weggevallen, kreeg vrijdag een mail dat ik afspraak moet maken met de monteur. eerst mogelijke data was 3 december dus 1week geen internet??. heb zelf een glasvezel kabel kunnen regelen en bevestigd. het werkt nu in ieder geval weer. nog niet zoals het hoort maar nu kan ik rustig wachten tot 3 december heb weer internet. maar niet door medewerking van t-mobile. heb spijt dat ik over gestapt ben
Gemiddelde score 
 
1.7
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door v d Rijt November 30, 2021

slechte glasvezel aansluiting

heb vanaf februari glasvezel van t-mobile en is slechter dan al mijn internet ervaringen van de laatste 30 jaar service slecht, wifi en vast internet slecht. internet is afgelopen donderdag helemaal weggevallen, kreeg vrijdag een mail dat ik afspraak moet maken met de monteur. eerst mogelijke data was 3 december dus 1week geen internet??. heb zelf een glasvezel kabel kunnen regelen en bevestigd. het werkt nu in ieder geval weer. nog niet zoals het hoort maar nu kan ik rustig wachten tot 3 december heb weer internet. maar niet door medewerking van t-mobile. heb spijt dat ik over gestapt ben

Was deze review nuttig? 
Van Tele2 VDSL naar T-Mobile Glasvezel overgestap, had ik m'n trouwe koperlijntje maar nooit weggedaan.

Wat een verschrikkelijke ramp is dat netwerk van hun, packetloss, instabiele ping, upload bij 1000/1000 abonnement is soms nog geen 3 Mbit, problemen zijn bekent bij de provider maar je word aan het lijntje gehouden, en de moneur van Guidion wordt weer voor niets langsgestuurd.

Kortom, vermijden als de pest.
Gemiddelde score 
 
3.7
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Appelsientje Oktober 22, 2021

Om te huilen, zo slecht.

Van Tele2 VDSL naar T-Mobile Glasvezel overgestap, had ik m'n trouwe koperlijntje maar nooit weggedaan.

Wat een verschrikkelijke ramp is dat netwerk van hun, packetloss, instabiele ping, upload bij 1000/1000 abonnement is soms nog geen 3 Mbit, problemen zijn bekent bij de provider maar je word aan het lijntje gehouden, en de moneur van Guidion wordt weer voor niets langsgestuurd.

Kortom, vermijden als de pest.

Was deze review nuttig? 
Ineens rode lampje bij wereldbol.. helpdesk zegt dat het tot 4dagen kan duren voordat de technische dienst er na gaat kijken.. dat vind ik echt onwerkelijk
Gemiddelde score 
 
1.3
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Ontevreden klant Maart 09, 2021

Internet valt weg. 4dagen wachten

Ineens rode lampje bij wereldbol.. helpdesk zegt dat het tot 4dagen kan duren voordat de technische dienst er na gaat kijken.. dat vind ik echt onwerkelijk

Was deze review nuttig? 
Onprofessionele monteur
Helpdesk slecht te bereiken gooien telefoon erop als je klacht bespreekt
Komen niet na wat ze beloven en dat is dat we internet willen.
Zijn afhankelijk van kpn, maar hebben geen goed contact mee
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door W December 08, 2020

Niet doen!!!!

Onprofessionele monteur
Helpdesk slecht te bereiken gooien telefoon erop als je klacht bespreekt
Komen niet na wat ze beloven en dat is dat we internet willen.
Zijn afhankelijk van kpn, maar hebben geen goed contact mee

Was deze review nuttig? 
Sinds we glasvezel hebben is het internet volledig waardeloos. Valt om het halfuur uit en wanneer het wel "werkt" mag je genieten van 7000ms om de minuut. Echte vooruitgang boys
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Blabla December 02, 2020

"Vooruitgang"

Sinds we glasvezel hebben is het internet volledig waardeloos. Valt om het halfuur uit en wanneer het wel "werkt" mag je genieten van 7000ms om de minuut. Echte vooruitgang boys

Was deze review nuttig? 
Ik lees hier slechte ervaringen met de helpdesk van t-mobile thuis. Mijn eigen ervaring daarmee was top. Afspraken keurig nagekomen, goede oplossing geboden voor mijn probleem. Zelfs later nog teruggebeld of alles naar behoren was afgehandeld. Ook de glasvezelverbinding van t-mobile is zoals het hoort. Top!
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Ruben November 18, 2020

Service is top

Ik lees hier slechte ervaringen met de helpdesk van t-mobile thuis. Mijn eigen ervaring daarmee was top. Afspraken keurig nagekomen, goede oplossing geboden voor mijn probleem. Zelfs later nog teruggebeld of alles naar behoren was afgehandeld. Ook de glasvezelverbinding van t-mobile is zoals het hoort. Top!

Was deze review nuttig? 
6 weken geleden glasvezel internet aangevraagd. Klacht 1; de KPN kan niet bij het kastje komen, Klacht 2, KPN kan niet bij het kastje komen. Klacht 3, Nee meneer dit kan echt niet, we gaan er wat aan doen, NIETS dus, Klacht 4, Nee echt we escaleren het er wordt nu echt aan dit probleem gewerkt. En de rest van de tijd,...........helemaal NIETS gebeurt.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Hans November 09, 2020

Wat een belabberde Klantenservice

6 weken geleden glasvezel internet aangevraagd. Klacht 1; de KPN kan niet bij het kastje komen, Klacht 2, KPN kan niet bij het kastje komen. Klacht 3, Nee meneer dit kan echt niet, we gaan er wat aan doen, NIETS dus, Klacht 4, Nee echt we escaleren het er wordt nu echt aan dit probleem gewerkt. En de rest van de tijd,...........helemaal NIETS gebeurt.

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider