Details van de review

 
XS4ALL
Internet providers
Het blijft modderen met XS4ALL, op 4 maart 2015 een melding gemaakt dat de internetsnelheid niet gehaald wordt. Dit wordt uiteindelijk opgelost op 6 augustus 2015. Op 21 september weer een melding gemaakt dat de snelheid weer niet gehaald wordt. Ik geef aan dat ik weet dat de oplossing die op 6 augustus toegepast is niet meer van toepassing is omdat er een tweede gebruiker op de kaart bij geschakeld is.Op 6 oktober wordt er gezegd dat er een probleem is met de capaciteit. De datum 12 oktober wordt gecommuniceerd op de storingspagina van XS4ALL en een mogelijke oplossing is over 4 weken te verwachten wordt er gezegd. Ondertussen is de datum 12 oktober gewijzigd in 20 oktober die 4 weken zijn blijven staan, Ja zo kan ik ook een te verwachten oplossingsdatum afgeven. En dan het mooiste meneer u bent degene die de vinger op de zere plek gelegd heeft. Door u moet KPN erkennen dat er een capaciteitsprobleem is. Maar en nu komt t, ik denk dat mijn snelheidsprobleem niets te maken heeft met het capaciteitsprobleem. Dat mijn probleem te maken heeft met het feit dat er een netwerkkaart niet juist ingesteld is.
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Noordermeer Oktober 24, 2015

En maar blijven ontkennen dat er iets aan de hand is

Het blijft modderen met XS4ALL, op 4 maart 2015 een melding gemaakt dat de internetsnelheid niet gehaald wordt. Dit wordt uiteindelijk opgelost op 6 augustus 2015. Op 21 september weer een melding gemaakt dat de snelheid weer niet gehaald wordt. Ik geef aan dat ik weet dat de oplossing die op 6 augustus toegepast is niet meer van toepassing is omdat er een tweede gebruiker op de kaart bij geschakeld is.Op 6 oktober wordt er gezegd dat er een probleem is met de capaciteit. De datum 12 oktober wordt gecommuniceerd op de storingspagina van XS4ALL en een mogelijke oplossing is over 4 weken te verwachten wordt er gezegd. Ondertussen is de datum 12 oktober gewijzigd in 20 oktober die 4 weken zijn blijven staan, Ja zo kan ik ook een te verwachten oplossingsdatum afgeven. En dan het mooiste meneer u bent degene die de vinger op de zere plek gelegd heeft. Door u moet KPN erkennen dat er een capaciteitsprobleem is. Maar en nu komt t, ik denk dat mijn snelheidsprobleem niets te maken heeft met het capaciteitsprobleem. Dat mijn probleem te maken heeft met het feit dat er een netwerkkaart niet juist ingesteld is.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.