Ziggo ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/89/82/05/ziggo-2-1454321243.png
 
4.5 (140)
0   1   0   0  
148 resultaten - getoond 1 - 50
1 2 3  
Sortering 
 
Internet werkt prima heb 200/20 en dat is voldoende voor een gezin met 2 kids die beide Netflix kijken en gamen. TV doet het ook prima, alleen kijk ik zelden naar die commerciële reclame zenders.. Vaste telefonie.. tja, heb onbeperkt mobiel van Vodafone dus bel er nooit mee.. Binnenkort komt hier glasvezel, hoor daar verschillende verhalen over dus ik zal er goed over nadenken of ik bij Ziggo wel weg wil.
Gemiddelde score 
 
8.8
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Rob Januari 02, 2019

Geen problemen

Internet werkt prima heb 200/20 en dat is voldoende voor een gezin met 2 kids die beide Netflix kijken en gamen. TV doet het ook prima, alleen kijk ik zelden naar die commerciële reclame zenders.. Vaste telefonie.. tja, heb onbeperkt mobiel van Vodafone dus bel er nooit mee.. Binnenkort komt hier glasvezel, hoor daar verschillende verhalen over dus ik zal er goed over nadenken of ik bij Ziggo wel weg wil.

Was deze review nuttig? 
Wij thuis hebben gewoon geen internet en tv. Het internet valt elke keer uit of doet het niet als een 2 apparaten tegelijk op zitten. Voor de tv is het precies het zelfde verhaal. Geen ondemand, soms doet het geluid het niet, soms de zenders niet en je kan niet terugnspoelen. Kortom wat een kut provider en ik raad het niemand aan!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Annabel December 23, 2018

Ik raad niemand ziggo aan

Wij thuis hebben gewoon geen internet en tv. Het internet valt elke keer uit of doet het niet als een 2 apparaten tegelijk op zitten. Voor de tv is het precies het zelfde verhaal. Geen ondemand, soms doet het geluid het niet, soms de zenders niet en je kan niet terugnspoelen. Kortom wat een kut provider en ik raad het niemand aan!!

Was deze review nuttig? 
Ongelooflijk slechte service en daarbij veel problemen. Ik blijf bezig met het proberen op te lossen maar niets helpt, en ik word van de kast naar de muur gestuurd!!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door bart Oktober 20, 2018

Slechte service

Ongelooflijk slechte service en daarbij veel problemen. Ik blijf bezig met het proberen op te lossen maar niets helpt, en ik word van de kast naar de muur gestuurd!!!

Was deze review nuttig? 
wifi punten zijn traag en slecht bereikbaar en meestal werken ze niet.
Daarbij is Ziggo enorm duur !!! doen ze niks mee omdat ze denken dat ze goed zijn, maar ze zijn niet zo goed, ze zijn duur en zeer slecht in hun wifi punten
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door damian September 17, 2018

duur

wifi punten zijn traag en slecht bereikbaar en meestal werken ze niet.
Daarbij is Ziggo enorm duur !!! doen ze niks mee omdat ze denken dat ze goed zijn, maar ze zijn niet zo goed, ze zijn duur en zeer slecht in hun wifi punten

Was deze review nuttig? 
Heb op 28 april Fox sport opgezegd. Had een maand opzegtermijn. Nu kreeg ik de nieuwe factuur en daar stond de maand juni ook bij. Heb de factuur gestorneerd en betaald minus de kosten van Fox sport. Heb er ook voor gebeld. Maar zou toch alles moeten betalen dus een maand vooraf en een maand erna. Dit ga ik dus echt niet doen. We krijgen gelukkig binnenkort glasvezel.
Gemiddelde score 
 
3.6
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door A. Hendrix Juni 04, 2018

Factuur klopt niet

Heb op 28 april Fox sport opgezegd. Had een maand opzegtermijn. Nu kreeg ik de nieuwe factuur en daar stond de maand juni ook bij. Heb de factuur gestorneerd en betaald minus de kosten van Fox sport. Heb er ook voor gebeld. Maar zou toch alles moeten betalen dus een maand vooraf en een maand erna. Dit ga ik dus echt niet doen. We krijgen gelukkig binnenkort glasvezel.

Was deze review nuttig? 
12 jaar gebruik gemaakt van ziggo. Vanwege verhuizing naar andere regio / buitengebied geen verhuizing van ziggo kunnen uitvoeren, had dat anders zeker gedaan! Nu overgestapt op glasvezel via een burgerinitiatief, ook daar de ervaringen tot nu toe zeer goed.
Nog klant geweest uit tijdperk van Casema (Utrecht). Van begin tot eind van een zeer stabiele goede internet, telefoon en televisie genoten. Ja mensen, er zijn ook klanten die tevreden zijn over ziggo :-)
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Sander Mei 28, 2018

Ziggo heeft altijd geleverd

12 jaar gebruik gemaakt van ziggo. Vanwege verhuizing naar andere regio / buitengebied geen verhuizing van ziggo kunnen uitvoeren, had dat anders zeker gedaan! Nu overgestapt op glasvezel via een burgerinitiatief, ook daar de ervaringen tot nu toe zeer goed.
Nog klant geweest uit tijdperk van Casema (Utrecht). Van begin tot eind van een zeer stabiele goede internet, telefoon en televisie genoten. Ja mensen, er zijn ook klanten die tevreden zijn over ziggo :-)

Was deze review nuttig? 
Incompetente helpdesk die geen oog heeft voor kritiek. Gebrek aan verantwoordekijkheid en sociale omgangsnornen...... gebrek aan goed opgeleide medewerkers....technische afdeling is echt verbijsterend slecht. Onnodig een monteur langs laten komen....met een reset naar fabrieksinstellingen was ik er geweest. Mijn oma van 80 is meer technisch onderlegd.
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door Laurens April 19, 2018

Incompetente helpdesk die geen oog heeft voor kritiek. Gebrek aan verantwoordekijkheid en sociale omgangsnornen...... gebrek aan goed opgeleide medewerkers....technische afdeling is echt verbijsterend slecht. Onnodig een monteur langs laten komen....met een reset naar fabrieksinstellingen was ik er geweest. Mijn oma van 80 is meer technisch onderlegd.

Was deze review nuttig? 
3 jaar geleden vanwege de hele slechte service en tevens slechte kwaliteit in onze wijk afscheid genomen van deze heren. Onlangs met een prachtig verhaal bij ons aan de deur waarbij ze aangaven dat alles verbeterd was. Om dit te bewijzen aangeboden gratis 3 weken op proef, alles volledig geïnstalleerd naast onze huidige provider (NLE) zodat we verschillen konden zien etc.

Klinkt goed zou je zeggen maar niets was minder waar. Tijdens installatie heeft de monteur ook aan ons NLE netwerk geknoeid. Na zijn vertrek kwamen we er al vrij snel achter dat NLE niet meer werkte. Na vele pogingen en ontzettend veel wachttijd eindelijk iemand aan de lijn. Trouwens een leuk feit dat zakelijke mensen voorrang krijgen binnen 2 minuutjes iemand aan de lijn waarbij niet zakelijk bijna 20 minuten.

Ziggo kon en wilde het probleem niet oplossen ook al had hun monteur dit veroorzaakt. het voorstel was dat wij (de klant) maar naar NLE moesten gaan bellen. Vervolgens een prijs opvraag moesten doen en dit weer bij Ziggo weerleggen. Ziggo gaat dan kijken wat ze met de kosten gaan doen. Het komt er dus op neer dat hun er een potje van maken en vervolgens mag je zelf alles recht gaan breien niet wetende of ze uiteindelijk de kosten zullen vergoeden. Daarnaast voel je natuurlijk wel aan dat dit niet binnen 24 uur opgelost gaat zijn dus dat je voor langere tijd met de gebakken peren zit.

Nu even over het proefpakket, dit was het basis pakket met veel minder functies etc. dan we nu hebben. Kleine tip voor Ziggo, als je wilt dat we overtuigd zijn dan moet je niet een lada binnen brengen als we al een audi hebben.

Onze stappen zijn als volgt want uiteraard hebben we hier geen zin in: we sluiten alles zelf af gooien het in de doos en in 1x retour met de melding ons nimmer nooit meer te contacteren. Wij blijven lekker bij NLE wat op zich prima werkt.
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door remy Maart 23, 2018

Waardeloos geen ander woord voor te vinden

3 jaar geleden vanwege de hele slechte service en tevens slechte kwaliteit in onze wijk afscheid genomen van deze heren. Onlangs met een prachtig verhaal bij ons aan de deur waarbij ze aangaven dat alles verbeterd was. Om dit te bewijzen aangeboden gratis 3 weken op proef, alles volledig geïnstalleerd naast onze huidige provider (NLE) zodat we verschillen konden zien etc.

Klinkt goed zou je zeggen maar niets was minder waar. Tijdens installatie heeft de monteur ook aan ons NLE netwerk geknoeid. Na zijn vertrek kwamen we er al vrij snel achter dat NLE niet meer werkte. Na vele pogingen en ontzettend veel wachttijd eindelijk iemand aan de lijn. Trouwens een leuk feit dat zakelijke mensen voorrang krijgen binnen 2 minuutjes iemand aan de lijn waarbij niet zakelijk bijna 20 minuten.

Ziggo kon en wilde het probleem niet oplossen ook al had hun monteur dit veroorzaakt. het voorstel was dat wij (de klant) maar naar NLE moesten gaan bellen. Vervolgens een prijs opvraag moesten doen en dit weer bij Ziggo weerleggen. Ziggo gaat dan kijken wat ze met de kosten gaan doen. Het komt er dus op neer dat hun er een potje van maken en vervolgens mag je zelf alles recht gaan breien niet wetende of ze uiteindelijk de kosten zullen vergoeden. Daarnaast voel je natuurlijk wel aan dat dit niet binnen 24 uur opgelost gaat zijn dus dat je voor langere tijd met de gebakken peren zit.

Nu even over het proefpakket, dit was het basis pakket met veel minder functies etc. dan we nu hebben. Kleine tip voor Ziggo, als je wilt dat we overtuigd zijn dan moet je niet een lada binnen brengen als we al een audi hebben.

Onze stappen zijn als volgt want uiteraard hebben we hier geen zin in: we sluiten alles zelf af gooien het in de doos en in 1x retour met de melding ons nimmer nooit meer te contacteren. Wij blijven lekker bij NLE wat op zich prima werkt.

Was deze review nuttig? 
Ziggo schakelt analoog uit. Al jaren klant met meerdere kastjes e.d. Ik heb twee analoge TV's die niet digitaal kunnen. Een kastje gratis, tweede betalen. Ziggo weigert tegemoet te komen. Het is hun keuze. Een schande om de klant met kosten op te zadelen. Als ik nu net klant ben kan ik het mij voorstellen, maar op basis van service verlenen is dit zeer slecht. Ziggo, schaam je.

Ga nu zelf zoeken naar andere provider
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Olav van Hees Maart 09, 2018

Zeer slechte klant behandeling

Ziggo schakelt analoog uit. Al jaren klant met meerdere kastjes e.d. Ik heb twee analoge TV's die niet digitaal kunnen. Een kastje gratis, tweede betalen. Ziggo weigert tegemoet te komen. Het is hun keuze. Een schande om de klant met kosten op te zadelen. Als ik nu net klant ben kan ik het mij voorstellen, maar op basis van service verlenen is dit zeer slecht. Ziggo, schaam je.

Ga nu zelf zoeken naar andere provider

Was deze review nuttig? 
Ziggo is gewoon slecht
Niks werkt, kan zelfs niet eens normaal Netflix openen
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Andy December 22, 2017

Slechtste internet van de wereld

Ziggo is gewoon slecht
Niks werkt, kan zelfs niet eens normaal Netflix openen

Was deze review nuttig? 
In mijn appartement heb ik nu ongeveer twee jaar internet van Ziggo en het is één en al ellende. Zo heb ik dagen zonder internet gezeten en is het enige wat ze je bij de helpdesk vertellen dat je het modum in en uit het stopcontact te halen na dat je drie keer bent doorverbonden. Deze keer was het zo slecht gesteld met het modum dat er een monteur langs moest BINNEN KANTOOR TIJDEN. Wat tot resultaat heeft dat ik nog twee dagen geen internet heb wat mateloos irritant is. Ik kan het iedereen afraden om ooit met dit bedrijf in zee te gaan.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Peter November 28, 2017

Incompetente helpdesk

In mijn appartement heb ik nu ongeveer twee jaar internet van Ziggo en het is één en al ellende. Zo heb ik dagen zonder internet gezeten en is het enige wat ze je bij de helpdesk vertellen dat je het modum in en uit het stopcontact te halen na dat je drie keer bent doorverbonden. Deze keer was het zo slecht gesteld met het modum dat er een monteur langs moest BINNEN KANTOOR TIJDEN. Wat tot resultaat heeft dat ik nog twee dagen geen internet heb wat mateloos irritant is. Ik kan het iedereen afraden om ooit met dit bedrijf in zee te gaan.

Was deze review nuttig? 
Vanwege prijs overgestapt van KPN Glas naar Ziggo, maar...
Installatie was dramatisch. De monteur heeft drie uur nodig gehad om de mediabox aan de praat te krijgen (en 2 keer een nieuwe moeten pakken).
Kwaliteit van de internetverbinding en tv-verbinding is slecht. Ziggo box is traag, menu onoverzichtelijk. De box lijkt een eigen leven te leiden en update/herstart wanneer die daar zelf zin in heeft.
Heb in een maand tijd al meer storingen (uitval, beeld etc) gehad dan bij KPN in twee jaar tijd.
Gemiddelde score 
 
3.4
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Rene November 15, 2017

Zit je op Glas, stap dan niet over op Ziggo

Vanwege prijs overgestapt van KPN Glas naar Ziggo, maar...
Installatie was dramatisch. De monteur heeft drie uur nodig gehad om de mediabox aan de praat te krijgen (en 2 keer een nieuwe moeten pakken).
Kwaliteit van de internetverbinding en tv-verbinding is slecht. Ziggo box is traag, menu onoverzichtelijk. De box lijkt een eigen leven te leiden en update/herstart wanneer die daar zelf zin in heeft.
Heb in een maand tijd al meer storingen (uitval, beeld etc) gehad dan bij KPN in twee jaar tijd.

Was deze review nuttig? 
Voor mij geen Ziggo meer. Werkt niet als je het nodig hebt. Slechter geworden sinds ze samen zijn met UPC
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door peter prins Oktober 24, 2017

ziggo is een ramp

Voor mij geen Ziggo meer. Werkt niet als je het nodig hebt. Slechter geworden sinds ze samen zijn met UPC

Was deze review nuttig? 
Ben overgestapt xs4all naar ziggo. Maar bij xs4all kwamen ze alles netjes installeren. Bijna ziggo moet je het eerst zelf doen. Nu blijkt waarschijnlijk de coax stopcontact niet goed te zijn. Dus sturen ze een monteur over anderhalve week waardoor we dus een paar dagen zonder internet en tv zitten . Nou maar hopen dat we de rest van het jaar geen problemen krijgen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Van de wetering Oktober 16, 2017

Al meteen een goed begin

Ben overgestapt xs4all naar ziggo. Maar bij xs4all kwamen ze alles netjes installeren. Bijna ziggo moet je het eerst zelf doen. Nu blijkt waarschijnlijk de coax stopcontact niet goed te zijn. Dus sturen ze een monteur over anderhalve week waardoor we dus een paar dagen zonder internet en tv zitten . Nou maar hopen dat we de rest van het jaar geen problemen krijgen.

Was deze review nuttig? 
Na het overleden van mijn groottante hebben we ziggo netjes geïnformeerd over het gegeven dat de rekening is geblokkeerd en dat de rekening over een maand weer geopend zou worden en we dan zouden betalen. Geen probleem mevrouw. Een week voor het aflopen van het abonnement (we hadden ziggo stop gezet) sturen ze aanmaningen en blokkeren het internet. Na tot twee keer toe hebben gebeld, en de belofte het internet binnen 24 uur weer aan te zetten, nog steeds geen resultaat. Amateurs, wat flauw en respectloos.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Em September 30, 2017

Geen respect voor overledenen

Na het overleden van mijn groottante hebben we ziggo netjes geïnformeerd over het gegeven dat de rekening is geblokkeerd en dat de rekening over een maand weer geopend zou worden en we dan zouden betalen. Geen probleem mevrouw. Een week voor het aflopen van het abonnement (we hadden ziggo stop gezet) sturen ze aanmaningen en blokkeren het internet. Na tot twee keer toe hebben gebeld, en de belofte het internet binnen 24 uur weer aan te zetten, nog steeds geen resultaat. Amateurs, wat flauw en respectloos.

Was deze review nuttig? 
Onvriendelijke mensen bij de helpdesk. Bij een storing moet je 5 dagen wachten op een monteur.
Al die tijd geen tv en Internet.
Je krijgt geen vergoeding.
Gemiddelde score 
 
2.2
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Jan September 04, 2017

Slechte service

Onvriendelijke mensen bij de helpdesk. Bij een storing moet je 5 dagen wachten op een monteur.
Al die tijd geen tv en Internet.
Je krijgt geen vergoeding.

Was deze review nuttig? 
oude ziggobox ingeleverd bij Ziggo winkel, is niet doorgestuurd intern. Rekening wordt gewoon gestuurd en moet betaald worden. Deborah bij klantenservice geeft aan dat men onderling hierover niet communiceerd.
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door Matthieu September 04, 2017

oude ziggobox ingeleverd bij Ziggo winkel, is niet doorgestuurd intern. Rekening wordt gewoon gestuurd en moet betaald worden. Deborah bij klantenservice geeft aan dat men onderling hierover niet communiceerd.

Was deze review nuttig? 
de helpdesk is ok. Het bedrijf Ziggo is echter slecht. Dan werkt het een niet dan het ander. Nu werkt de wifi verbinding op mn telefoon niet.
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Karin Augustus 26, 2017

Kwalitatief bijzonder slecht bedrijf. Helpdesk is prima

de helpdesk is ok. Het bedrijf Ziggo is echter slecht. Dan werkt het een niet dan het ander. Nu werkt de wifi verbinding op mn telefoon niet.

Was deze review nuttig? 
Afgelopen tijd super goed te woord gestaan door de Helpdesk! Prima service bij verlenging van het contract en vragen over de coaxkabel!
Gemiddelde score 
 
8.2
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Lennard Augustus 21, 2017

Klantenservice

Afgelopen tijd super goed te woord gestaan door de Helpdesk! Prima service bij verlenging van het contract en vragen over de coaxkabel!

Was deze review nuttig? 
Probleem met het signaal worden niet opgelost. Wellicht zelf de kast aan het begin van de wijk openen en zelf het beste signaal zoeken.
Waardeloos bedrijf. Maffia praktijken.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door S. Der Vries Augustus 19, 2017

Zeer slechte service

Probleem met het signaal worden niet opgelost. Wellicht zelf de kast aan het begin van de wijk openen en zelf het beste signaal zoeken.
Waardeloos bedrijf. Maffia praktijken.

Was deze review nuttig? 
Op mijn zakelijke abonnement verbinding valt steeds weg een keer 2 dagen lang zonder telefonie en internet gezeten door ziggo administratieve fouten, belachelijk. Ben op zoek naar en nieuwe provider.
Gemiddelde score 
 
1.3
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Ziggo zakelijke klant Juli 26, 2017

Zeer slechtte provider.

Op mijn zakelijke abonnement verbinding valt steeds weg een keer 2 dagen lang zonder telefonie en internet gezeten door ziggo administratieve fouten, belachelijk. Ben op zoek naar en nieuwe provider.

Was deze review nuttig? 
slechtste provider die er is
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door mike Juli 13, 2017

slechtste provider die er is

Was deze review nuttig? 
Al weken last van een zeer onstabiele verbinding, werkt vaker niet dan wel. Twee monteurs zijn er geweest, maar nog niet opgelost, moet nu TWEE WEKEN wachten op een monteur die het wel zou moeten kunnen oplossen. Tevens zijn ze ook heel erg onbeschoft aan de telefoon.

Na verhuizing zit je blijkbaar weer vast aan een nieuw jaarcontract, om op te kunnen zeggen moet je dus een jaar doorbetalen. En dan maakt het volgens hun niet uit of ze wel of geen dienst kunnen leveren.

Wat een onbetrouwbare en onbeschofte partij is ziggo geworden.

Zodra het kan ben ik weg.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Jeroen Juli 11, 2017

Onstabiel en onbeschoft

Al weken last van een zeer onstabiele verbinding, werkt vaker niet dan wel. Twee monteurs zijn er geweest, maar nog niet opgelost, moet nu TWEE WEKEN wachten op een monteur die het wel zou moeten kunnen oplossen. Tevens zijn ze ook heel erg onbeschoft aan de telefoon.

Na verhuizing zit je blijkbaar weer vast aan een nieuw jaarcontract, om op te kunnen zeggen moet je dus een jaar doorbetalen. En dan maakt het volgens hun niet uit of ze wel of geen dienst kunnen leveren.

Wat een onbetrouwbare en onbeschofte partij is ziggo geworden.

Zodra het kan ben ik weg.

Was deze review nuttig? 
Al maanden slecht internet en telefoonontvangst. Ook mijn pin weigert regelmatig dienst omdat ik geen verbinding kan maken. Zit nu voor de tweede maal te wachten op een monteur die ook weer wegblijft. Ik zou echt een schadevergoeding moeten eisen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Rie Krop Juli 04, 2017

Ga niet met ziggo in zee!

Al maanden slecht internet en telefoonontvangst. Ook mijn pin weigert regelmatig dienst omdat ik geen verbinding kan maken. Zit nu voor de tweede maal te wachten op een monteur die ook weer wegblijft. Ik zou echt een schadevergoeding moeten eisen.

Was deze review nuttig? 
Ik betaal keurig netjes mijn abonnement maar desondanks heb ik geen internet. Ik ben al dagen aan het bellen om het opgelost te krijgen maar de Klantenservice van Ziggo roept steeds iets anders en lossen het probleem niet op. Je wordt er radeloos van. Ik heb nog nooit zo'n klantonvriendelijk bedrijf mee gemaakt
Gemiddelde score 
 
3.2
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door Peter van Hien Juni 21, 2017

Zeer klant onvriendelijk

Ik betaal keurig netjes mijn abonnement maar desondanks heb ik geen internet. Ik ben al dagen aan het bellen om het opgelost te krijgen maar de Klantenservice van Ziggo roept steeds iets anders en lossen het probleem niet op. Je wordt er radeloos van. Ik heb nog nooit zo'n klantonvriendelijk bedrijf mee gemaakt

Was deze review nuttig? 
Ziggo is zonder concurrentie de slechte provider in Nederland. Ongelooflijk veel klanten ervaren dagelijks problemen met Ziggo en de klantenservice doet hier (meestal) helemaal niks aan.

In vele gebieden in Nederland is de dekking van Ziggo erg slecht en hebben klanten dagelijks wel tientallen keren dat hun internet er uit ligt, of dat ze "blokkerig" beeld ervaren met bekabelde televisie en storend of niet constante signaal.

Ziggo zijn pure afzetters en laten je veel betalen voor extreem slechte verbindingen met een bagger klantenservice.

Ik raad elke andere provider boven Ziggo aan, boven dit alles word je na einde van je abonnement nog een iets "gratis" aangesmeerd waarbij je nog een twee jaar lange contract erbij krijgt die NIET aan wordt gegeven aan je en ook niet verteld wordt bij het vragen! Dit is toch absurd?
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Stefan Juni 19, 2017

Slechtste Provider In Nederland

Ziggo is zonder concurrentie de slechte provider in Nederland. Ongelooflijk veel klanten ervaren dagelijks problemen met Ziggo en de klantenservice doet hier (meestal) helemaal niks aan.

In vele gebieden in Nederland is de dekking van Ziggo erg slecht en hebben klanten dagelijks wel tientallen keren dat hun internet er uit ligt, of dat ze "blokkerig" beeld ervaren met bekabelde televisie en storend of niet constante signaal.

Ziggo zijn pure afzetters en laten je veel betalen voor extreem slechte verbindingen met een bagger klantenservice.

Ik raad elke andere provider boven Ziggo aan, boven dit alles word je na einde van je abonnement nog een iets "gratis" aangesmeerd waarbij je nog een twee jaar lange contract erbij krijgt die NIET aan wordt gegeven aan je en ook niet verteld wordt bij het vragen! Dit is toch absurd?

Was deze review nuttig? 
Alleen maar storing dan wordt er weer dit vervangen dan weer dit geprobeerd. Na anderhalf jaar en 8 keer monteur op de stoep gehad te hebben. Zelf al alle kabels laten vervangen in huis zonder resultaat. Was ik het nu zat weg met ziggo. En als je dan de klanten service belt behandelen ze je ook nog als een stuk stront. Ik raad echt niemand ziggo aan
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Danny Mei 31, 2017

Alleen maar storing dan wordt er weer dit vervangen dan weer dit geprobeerd. Na anderhalf jaar en 8 keer monteur op de stoep gehad te hebben. Zelf al alle kabels laten vervangen in huis zonder resultaat. Was ik het nu zat weg met ziggo. En als je dan de klanten service belt behandelen ze je ook nog als een stuk stront. Ik raad echt niemand ziggo aan

Was deze review nuttig? 
Altijd maar storingen!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Stephanie Mei 19, 2017

Storingen

Altijd maar storingen!

Was deze review nuttig? 
ik heb geen televisie en telefonie nodig, slechts internet, toch betaal ik voor all drie. Van ziggo begrijp ik dat slechts internet afnemen geen optie is. 49 euro voor internet dat nauwelijks werkt lijkt mij behoorlijk veel. Daarnaast krijg je haast geen antwoord op de klachten en wordt je niet geholpen. Na meerdere klachten en jaren stilte heb ik vandaag een onbeschofte email ontvangen van de klantenservice. Ziggo geeft niet om de klanten en misbruikt ze schaamteloos. Ik raad ziggo iedereen sterk af.
Gemiddelde score 
 
1.3
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door XF Mei 18, 2017

Ik raad ziggo iedereen sterk af

ik heb geen televisie en telefonie nodig, slechts internet, toch betaal ik voor all drie. Van ziggo begrijp ik dat slechts internet afnemen geen optie is. 49 euro voor internet dat nauwelijks werkt lijkt mij behoorlijk veel. Daarnaast krijg je haast geen antwoord op de klachten en wordt je niet geholpen. Na meerdere klachten en jaren stilte heb ik vandaag een onbeschofte email ontvangen van de klantenservice. Ziggo geeft niet om de klanten en misbruikt ze schaamteloos. Ik raad ziggo iedereen sterk af.

Was deze review nuttig? 
Ik woon op het NDSM studentencomplex in Amsterdam Noord. De overstap naar ziggo werd ten eerste niet aan ons meegedeeld, waardoor we onverwachts een dag zonder internet zaten. Met veel bellen kwam ik erachter dat er dus een overstap aan het plaatsvinden was.

Nu hebben we eindelijk i-net, alleen verbreekt de verbinding continu, maar het allerergste is dat we in KB/sec downloaden in plaats van MB's, wat wel in het pakket zit.

Als we hierover bellen, worden we van het kastje naar de muur gestuurd! Dit kan gewoon echt niet! het downloaden van een plaatje duurt een paar minuten, dit is belachelijk. En ziggo zelf verwijst ons naar DUWO, terwijl zij wel het internet aanbieden.

Veel bewoners hebben al contact opgenomen met IITdesk (van ziggo), met het algemene nummer van ziggo en met DUWO. Maar niemand neemt hier de verantwoordelijkheid. En we betalen hier wel voor!

Ronduit schandalig dat dit nog anno 2017 kan!!! Ziggo ga je schamen!
Geschreven door Ashwin Mei 15, 2017

Trage internetsnelheid in KB's / sec

Ik woon op het NDSM studentencomplex in Amsterdam Noord. De overstap naar ziggo werd ten eerste niet aan ons meegedeeld, waardoor we onverwachts een dag zonder internet zaten. Met veel bellen kwam ik erachter dat er dus een overstap aan het plaatsvinden was.

Nu hebben we eindelijk i-net, alleen verbreekt de verbinding continu, maar het allerergste is dat we in KB/sec downloaden in plaats van MB's, wat wel in het pakket zit.

Als we hierover bellen, worden we van het kastje naar de muur gestuurd! Dit kan gewoon echt niet! het downloaden van een plaatje duurt een paar minuten, dit is belachelijk. En ziggo zelf verwijst ons naar DUWO, terwijl zij wel het internet aanbieden.

Veel bewoners hebben al contact opgenomen met IITdesk (van ziggo), met het algemene nummer van ziggo en met DUWO. Maar niemand neemt hier de verantwoordelijkheid. En we betalen hier wel voor!

Ronduit schandalig dat dit nog anno 2017 kan!!! Ziggo ga je schamen!

Was deze review nuttig? 


Vorige week was ik door de verhuurder verplicht om over te stappen van Lijbrandt Telecom naar Ziggo. Ik woon op de NDSM-werf en ongeveer 300-400 mensen hebben deze overstap noodzakelijkerwijs gemaakt. Sindsdien is het storing na storing en zitten wij met onwaarschijnlijk traag internet opgescheept. Iedere helpdesk (ZIggo, Ittdesk) refereert aan de ander en ons wordt verteld dat er simpelweg geen storingen te vinden zijn op het adres.

Het is belachelijk dat ik niemand hier serieus wordt genomen en dat de klachten worden afgehandeld als iets wat we ons inbeelden. Intussen is de downloadsnelheid rond de 25 kb/s en heeft niemand hier de mogelijkheid voor een andere provider te kiezen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Sam Mei 15, 2017

"Geen storingen op uw adres" Internet trager dan een slak



Vorige week was ik door de verhuurder verplicht om over te stappen van Lijbrandt Telecom naar Ziggo. Ik woon op de NDSM-werf en ongeveer 300-400 mensen hebben deze overstap noodzakelijkerwijs gemaakt. Sindsdien is het storing na storing en zitten wij met onwaarschijnlijk traag internet opgescheept. Iedere helpdesk (ZIggo, Ittdesk) refereert aan de ander en ons wordt verteld dat er simpelweg geen storingen te vinden zijn op het adres.

Het is belachelijk dat ik niemand hier serieus wordt genomen en dat de klachten worden afgehandeld als iets wat we ons inbeelden. Intussen is de downloadsnelheid rond de 25 kb/s en heeft niemand hier de mogelijkheid voor een andere provider te kiezen.

Was deze review nuttig? 
Per 30 juni ga ik overstappen van Ziggo naar NLe.
Ziggo geeft maar gratis extra's gratis sport kanaal formule1 Voetbal enzv..
films series als je meer van ze neemt kan je nog meer gratis krijgen..
Nou dat gratis mogen ze allemaal van mij allemaal houden.. Ik wil gewoon hebben wat ik zelf neem niks meer of minder.. Als ik formule1 wil kijken neem ik het sport pakket wel..
of als ik een FIlm wil kijken Huur ik die wel ondemand.
Constant wordt Ziggo duurder dit omdat de service kosten duurder worden... Als ze nou eerst es niet al dat extra crapp aanbieden.. Zullen de service kosten waarschijnlijk ook meevallen Tis maar een tip voor ZIggo...
Dan houden ze vast wel geld over om ook Discovery op de buis te houden.
Ze hebben mij Tig keer gebeld met aanbieding
normale 45 euro pakket de eerste 6 maanden voor 19 euro zelfs en geen extra service kosten te rekenen een jaar lang dus geen verhoging van dikke 2 euro..

Ik heb het in ieder geval helemaal gehad met Ziggo en hun gratis extra's
Jaren lang klant geweest van ZIggo maar nu toch maar es even ADSL proberen.
Gewoon simpel van interactieve TV genieten met Internet en een telefoon lijn.
Dit voor 30eu p/m en genoeg pakketten bij te bestellen.

Gemiddelde score 
 
8.8
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Dennis Mei 15, 2017

Ziggo gratis gratis gratis

Per 30 juni ga ik overstappen van Ziggo naar NLe.
Ziggo geeft maar gratis extra's gratis sport kanaal formule1 Voetbal enzv..
films series als je meer van ze neemt kan je nog meer gratis krijgen..
Nou dat gratis mogen ze allemaal van mij allemaal houden.. Ik wil gewoon hebben wat ik zelf neem niks meer of minder.. Als ik formule1 wil kijken neem ik het sport pakket wel..
of als ik een FIlm wil kijken Huur ik die wel ondemand.
Constant wordt Ziggo duurder dit omdat de service kosten duurder worden... Als ze nou eerst es niet al dat extra crapp aanbieden.. Zullen de service kosten waarschijnlijk ook meevallen Tis maar een tip voor ZIggo...
Dan houden ze vast wel geld over om ook Discovery op de buis te houden.
Ze hebben mij Tig keer gebeld met aanbieding
normale 45 euro pakket de eerste 6 maanden voor 19 euro zelfs en geen extra service kosten te rekenen een jaar lang dus geen verhoging van dikke 2 euro..

Ik heb het in ieder geval helemaal gehad met Ziggo en hun gratis extra's
Jaren lang klant geweest van ZIggo maar nu toch maar es even ADSL proberen.
Gewoon simpel van interactieve TV genieten met Internet en een telefoon lijn.
Dit voor 30eu p/m en genoeg pakketten bij te bestellen.

Was deze review nuttig? 
Zaterdag moeten bellen voor dat er geen Internet en tv nog telefoon was wat was toegezegd.
Kreeg iemand aan de telefoon die alleen maar zei" ik kan nu niks voor U doen"
Na navraag was de hele straat 3 woningen nog niet aangesloten zelf mensen (75+) het al 2 weken hadden aangevraagd.
Er zou woensdag iemand komen dus laten de mensen gewoon nog 5 dagen zonder wat dan ook stikken ik vind dit diep triest.
Het schijnt dat er alleen gewoon een schakelaar in de kast moet worden omgezet.
Sorry heb hier geen woorden voor.
Ziggo bedankt.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Peter Mei 14, 2017

Toezegging aansluiting ziggo

Zaterdag moeten bellen voor dat er geen Internet en tv nog telefoon was wat was toegezegd.
Kreeg iemand aan de telefoon die alleen maar zei" ik kan nu niks voor U doen"
Na navraag was de hele straat 3 woningen nog niet aangesloten zelf mensen (75+) het al 2 weken hadden aangevraagd.
Er zou woensdag iemand komen dus laten de mensen gewoon nog 5 dagen zonder wat dan ook stikken ik vind dit diep triest.
Het schijnt dat er alleen gewoon een schakelaar in de kast moet worden omgezet.
Sorry heb hier geen woorden voor.
Ziggo bedankt.

Was deze review nuttig? 
Flut service. Brutale mensen met een grote mond
Gemiddelde score 
 
1.6
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door N Mei 11, 2017

Flut service. Brutale mensen met een grote mond

Was deze review nuttig? 
Heel slecht internet
Gemiddelde score 
 
3.3
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Stefan Mei 01, 2017

Internet

Heel slecht internet

Was deze review nuttig? 
Nieuw hoofdstuk aan het ''wij zijn een goed bedrijf''. nadat gisteren een geweldige medewerker van ziggo het probleem van twee maanden lang dubbele facturen wist op te lossen met het vernietigen van mijn e-mail adres en alle mails die op de server stonden. waaronder dus ook nog ongelezen belangrijke email. is 1] mij email nog steeds niet in de lucht en 2] krijg ik vandaag onomwonden van een klanten service medewerker te horen dat het repareren halen van de door hun zelf veroorzaakte fouten wel kan. gevraagd dat ze mij dit dan per email bevestigt op mijn bedrijfsmail adres kreeg ik te horen dat dat via een andere afdeling loopt... jaja. Dus ZIGGO maakt winst maar weigert eigen fouten te herstellen omdat het ze geld kost. de cursus hoe geef je je klanten het gevoel dat je een kwalitatief en betrouwbaar bedrijf bent hebben ze blijkbaar gemist.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Marco April 27, 2017

Willen zelf veroorzaakte fout niet herstellen omdat het geld kost

Nieuw hoofdstuk aan het ''wij zijn een goed bedrijf''. nadat gisteren een geweldige medewerker van ziggo het probleem van twee maanden lang dubbele facturen wist op te lossen met het vernietigen van mijn e-mail adres en alle mails die op de server stonden. waaronder dus ook nog ongelezen belangrijke email. is 1] mij email nog steeds niet in de lucht en 2] krijg ik vandaag onomwonden van een klanten service medewerker te horen dat het repareren halen van de door hun zelf veroorzaakte fouten wel kan. gevraagd dat ze mij dit dan per email bevestigt op mijn bedrijfsmail adres kreeg ik te horen dat dat via een andere afdeling loopt... jaja. Dus ZIGGO maakt winst maar weigert eigen fouten te herstellen omdat het ze geld kost. de cursus hoe geef je je klanten het gevoel dat je een kwalitatief en betrouwbaar bedrijf bent hebben ze blijkbaar gemist.

Was deze review nuttig? 
Raar bedrijf. Zegt tablet te leveren bij contract. Tablet komt niet. Vragen hierover worden niet beantwoord. Mijn bericht dat ik contract beëindig als Ziggo niet reageert of beloftes niet nakomt, wordt niet beantwoord (ik stuur bericht naar zeker drie mij bekende Ziggo mailadressen). Incasso's komen binnen. Mijn berichten hierover worden niet beantwoord. Ziggo sluit op onbekende datum en zonder bericht mijn internet en kabelTV af. Ziggo stuurt daarna (3 weken later) bericht dat ze me gáán afsluiten en dat ik boete moet betalen. Ziggo Zakelijk reageert uiteindelijk via Messenger, maar kan niet zeggen of het levering hervat (met correcte nota én tablet) of levering beëindigd per datum afsluiting (onbekend, want ik was op reis). Ziggo Zakelijk sluit uiteindelijk ook de doorgifte van mijn publieke (=gratis) kanalen af, mijn beeld gaat op zwart. Ongevraagd. Op alle vragen geven ze geen antwoord meer. Ik zeg: "Ziggo, de mazzel".
Gemiddelde score 
 
8.2
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Guus van Es April 25, 2017

Ziggo einde

Raar bedrijf. Zegt tablet te leveren bij contract. Tablet komt niet. Vragen hierover worden niet beantwoord. Mijn bericht dat ik contract beëindig als Ziggo niet reageert of beloftes niet nakomt, wordt niet beantwoord (ik stuur bericht naar zeker drie mij bekende Ziggo mailadressen). Incasso's komen binnen. Mijn berichten hierover worden niet beantwoord. Ziggo sluit op onbekende datum en zonder bericht mijn internet en kabelTV af. Ziggo stuurt daarna (3 weken later) bericht dat ze me gáán afsluiten en dat ik boete moet betalen. Ziggo Zakelijk reageert uiteindelijk via Messenger, maar kan niet zeggen of het levering hervat (met correcte nota én tablet) of levering beëindigd per datum afsluiting (onbekend, want ik was op reis). Ziggo Zakelijk sluit uiteindelijk ook de doorgifte van mijn publieke (=gratis) kanalen af, mijn beeld gaat op zwart. Ongevraagd. Op alle vragen geven ze geen antwoord meer. Ik zeg: "Ziggo, de mazzel".

Was deze review nuttig? 
Volgens verkoper zou het een eenvoudige administratieve omzetting zijn van particulier naar zakelijk. In december 2016 zou dit plaatsvinden. Het in nu eind april 2017 en nog steeds geen fatsoenlijk werkend systeem. Heb je alles eindelijk draaien dan an 2 weken opeens geen digitale tv meer. Groot gehannes met apparatuur. Inmiddels 7 mediaboxen gehad en (weer teruggestuurd). Ook veel fouten in facturering. Belkosten worden in rekening gebracht terwijl die met een volop bundel zijn afgekocht. Ziggo erkend alle problemen en fouten en noemen het zelf 'COLLECTIEF FALEN’ Abonnement is inmiddels beëindigd echter krijg nog steeds rekeningen met abonnementskosten. Echt wat een drama, ooit heeft alles naar tevredenheid gewerkt echter sinds die stompzinnige omzetting van particulier naar zakelijk gaat alles mis.
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Ronald April 24, 2017

Van particulier naar zakelijk

Volgens verkoper zou het een eenvoudige administratieve omzetting zijn van particulier naar zakelijk. In december 2016 zou dit plaatsvinden. Het in nu eind april 2017 en nog steeds geen fatsoenlijk werkend systeem. Heb je alles eindelijk draaien dan an 2 weken opeens geen digitale tv meer. Groot gehannes met apparatuur. Inmiddels 7 mediaboxen gehad en (weer teruggestuurd). Ook veel fouten in facturering. Belkosten worden in rekening gebracht terwijl die met een volop bundel zijn afgekocht. Ziggo erkend alle problemen en fouten en noemen het zelf 'COLLECTIEF FALEN’ Abonnement is inmiddels beëindigd echter krijg nog steeds rekeningen met abonnementskosten. Echt wat een drama, ooit heeft alles naar tevredenheid gewerkt echter sinds die stompzinnige omzetting van particulier naar zakelijk gaat alles mis.

Was deze review nuttig? 
Ziggo beste provider voor internet & telefonie. Nou dus niet! Liggen er weer uit voor de zoveelste keer, samen rondom met de overige bedrijven die ook ziggo zakelijk hebben ook op ons bedrijvenpark. Wat een slechte organisatie als t op de klantenservice aankomt. Via de chat of telefonisch krijg je te horen sorry dat we niets voor u kunnen betekenen er is "blokstoring". Het duurste zakelijke abonnement met valse beloftes genomen zoals blijkt, wederom! Zeer slechte zaak. Wordt tijd dat we teruggaan naar de vorige provider of op zoek gaan naar een andere welke wel stabiliteit en heldere service geven. Sinds vanmorgen 9u03 nog steeds niet aangesloten op t netwerk als telefonie voor de buitenwereld totaal niet bereikbaar zijn is een zeer slechte zaak waar Ziggo niets aan kan doen. Dat betekent dat wij bij de verkeerde provider zitten en gaan we zelf het maar regelen en dan zonder Ziggo! #nooitgeenziggonemen #Barendrecht #slechteprovider
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Moniqie April 21, 2017

Zeer slechte service en beloftes kunnen ze niet waarmaken

Ziggo beste provider voor internet & telefonie. Nou dus niet! Liggen er weer uit voor de zoveelste keer, samen rondom met de overige bedrijven die ook ziggo zakelijk hebben ook op ons bedrijvenpark. Wat een slechte organisatie als t op de klantenservice aankomt. Via de chat of telefonisch krijg je te horen sorry dat we niets voor u kunnen betekenen er is "blokstoring". Het duurste zakelijke abonnement met valse beloftes genomen zoals blijkt, wederom! Zeer slechte zaak. Wordt tijd dat we teruggaan naar de vorige provider of op zoek gaan naar een andere welke wel stabiliteit en heldere service geven. Sinds vanmorgen 9u03 nog steeds niet aangesloten op t netwerk als telefonie voor de buitenwereld totaal niet bereikbaar zijn is een zeer slechte zaak waar Ziggo niets aan kan doen. Dat betekent dat wij bij de verkeerde provider zitten en gaan we zelf het maar regelen en dan zonder Ziggo! #nooitgeenziggonemen #Barendrecht #slechteprovider

Was deze review nuttig? 
sinds gisteren (zaterdag) niet werkende Ziggo Horizon. kan gebeuren, echter om te horen te krijgen dat pas dinsdagmiddag een monteur beschikbaar is, absurd. in onze ogen absoluut niet van deze tijd. concreet houdt dat in: géén internet, géén TV en géén vaste telefoon. ondanks het feit al meer dan 15 jaar klant te zijn én daarnaast ook nog meest uitgebreide pakket af te nemen, haalt niks uit. gevraagd bij de dame van de telefonische hulplijn een eindverantwoordelijke te spreken te krijgen, helaas, niet mogelijk. heel verrassend dat ZIGGO zich niet bewust is van het feit, dat in onze huidige maatschappij internet (bijna) onmisbaar is, denk hierbij aan betalingen, huiswerk kinderen etc. en wat ons betreft erger nog, gewoon absoluut geen medewerking willen verlenen om dit probleem zsm op te lossen, schandalig! in dit geval voelen wij ons zeer, zeer niet begrepen dan wel serieus genomen.
met vriendelijke groet,
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door fe April 02, 2017

zeer slechte service ZIGGO

sinds gisteren (zaterdag) niet werkende Ziggo Horizon. kan gebeuren, echter om te horen te krijgen dat pas dinsdagmiddag een monteur beschikbaar is, absurd. in onze ogen absoluut niet van deze tijd. concreet houdt dat in: géén internet, géén TV en géén vaste telefoon. ondanks het feit al meer dan 15 jaar klant te zijn én daarnaast ook nog meest uitgebreide pakket af te nemen, haalt niks uit. gevraagd bij de dame van de telefonische hulplijn een eindverantwoordelijke te spreken te krijgen, helaas, niet mogelijk. heel verrassend dat ZIGGO zich niet bewust is van het feit, dat in onze huidige maatschappij internet (bijna) onmisbaar is, denk hierbij aan betalingen, huiswerk kinderen etc. en wat ons betreft erger nog, gewoon absoluut geen medewerking willen verlenen om dit probleem zsm op te lossen, schandalig! in dit geval voelen wij ons zeer, zeer niet begrepen dan wel serieus genomen.
met vriendelijke groet,

Was deze review nuttig? 
Ik bespaar hierbij mijn haat verhaal aan ziggo maar even, maar er is uit deze beoordeling wel te zien hoe slecht ze daar met je om gaan...
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Hessel Maart 27, 2017

Wat een arrogante mensen daar bij de helpdesk...

Ik bespaar hierbij mijn haat verhaal aan ziggo maar even, maar er is uit deze beoordeling wel te zien hoe slecht ze daar met je om gaan...

Was deze review nuttig? 
Perfect. Uitstekend. Eerst zelf geprobeerd. Bleek ik verkeerd aansluitingskastje te hebben. Handleiding zeer duidelijk.
Binnen 2 dagen kwam monteur langs. Wouter uit Groningen van Ziggo. Super gozer. Werkt keihard. Verdient opslag.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Chris Februari 23, 2017

service

Perfect. Uitstekend. Eerst zelf geprobeerd. Bleek ik verkeerd aansluitingskastje te hebben. Handleiding zeer duidelijk.
Binnen 2 dagen kwam monteur langs. Wouter uit Groningen van Ziggo. Super gozer. Werkt keihard. Verdient opslag.

Was deze review nuttig? 
Dacht een 300 mbps internet aan te schaffen. kwam via dit gecombineerd witte modem niet verder dan 72 mbs gemidd. Ok mijn linksys 6400n modem kwam in de oude combinatie met het oude docsys modem nog boven de 150 mbs. Op advies van iemand van de helpdesk een asus rt-ac68u AC1900 gekocht en aangesloten. kwam op 76 a 78 mbps uit. Toen in beide gevallen het modem in "Bridge" gezet. Scheelde nagenoeg geen verandering.
Maar dan. Zondagavond gebeld om terug te zetten naar mijn 150 mbps, zou ze doen en ik kreeg dan een doos toegestuurd om het witte modem te retourneren. Overzetten zou een paar uur duren
Maandag avond 17:00 uur nog geen internet terwijl het maar een paar uur zou duren. Bellen, oww hij zou het wel ff naar zich toe trekken en het over laten zetten. Ik wil gewoon mijn oude 150 mbps terug. Moest met een paar uur gereed zijn. 19:50 uur Bellen, nee er was niets gebeurd en het kon nog wel ff een tijdje in beslag nemen wellicht morgen.
Ok ik woensdag weer gebeld. Oww maar mijnheer er is helemaal niets gebeurd. heeft u een bevestiging gekregen? ik zei dat weet ik niet omdat ik mijn emails niet kan lezen. Hmmm nee er is ook niets verstuurd zegt ze. Ik ga het nu regelen. weer het bekende geleuter verhaal van je gegevens etc en wat je wel en niet gedaan hebt. (Heb al met al meer dan 3/4 uur telefoon kosten aan die klote tent gespendeerd.) Neemt u voorlopig maar weer even het witte modem in gebruik dan ziet u vanzelf wanneer die uitgewerkt is. Uitgewerkt is? Ja dan wordt die traag?? huh Nog trager ???? Mevrouw ik betaal voor 300 en dat krijg ik niet ik kom maar tot 72, UW MODEM!!!! Ja onze garantie is 300 uit de muur en niet op wifi? Maar het is uw wifi modem en rechtstreeks van af dat ding kom ik niet hoger dan 72. Uhhhh wellicht zijn uw instellingen niet goed. Ik ratel op het hoe en wat, tja dat klinkt goed.
Ik stop er mee, discussie met zo;n schaap is net zo erg als een doktersassistente die je bij een arts weg probeert te houden.
U krijg dus een mail en daar staat de omzetting in. met een paar uur is het over en kunt u uw oude modem weer gebruiken.
Inmiddels is het donderdag 18:36 uur en zit ik nu op 36 mbps
En nee ik heb geen last van de buren omdat ik op een vrij kanaal zit, wat te zien is op inSSider home.
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Tielman Februari 09, 2017

Je moet ook niets krijgen want dan ben je aan de beurt

Dacht een 300 mbps internet aan te schaffen. kwam via dit gecombineerd witte modem niet verder dan 72 mbs gemidd. Ok mijn linksys 6400n modem kwam in de oude combinatie met het oude docsys modem nog boven de 150 mbs. Op advies van iemand van de helpdesk een asus rt-ac68u AC1900 gekocht en aangesloten. kwam op 76 a 78 mbps uit. Toen in beide gevallen het modem in "Bridge" gezet. Scheelde nagenoeg geen verandering.
Maar dan. Zondagavond gebeld om terug te zetten naar mijn 150 mbps, zou ze doen en ik kreeg dan een doos toegestuurd om het witte modem te retourneren. Overzetten zou een paar uur duren
Maandag avond 17:00 uur nog geen internet terwijl het maar een paar uur zou duren. Bellen, oww hij zou het wel ff naar zich toe trekken en het over laten zetten. Ik wil gewoon mijn oude 150 mbps terug. Moest met een paar uur gereed zijn. 19:50 uur Bellen, nee er was niets gebeurd en het kon nog wel ff een tijdje in beslag nemen wellicht morgen.
Ok ik woensdag weer gebeld. Oww maar mijnheer er is helemaal niets gebeurd. heeft u een bevestiging gekregen? ik zei dat weet ik niet omdat ik mijn emails niet kan lezen. Hmmm nee er is ook niets verstuurd zegt ze. Ik ga het nu regelen. weer het bekende geleuter verhaal van je gegevens etc en wat je wel en niet gedaan hebt. (Heb al met al meer dan 3/4 uur telefoon kosten aan die klote tent gespendeerd.) Neemt u voorlopig maar weer even het witte modem in gebruik dan ziet u vanzelf wanneer die uitgewerkt is. Uitgewerkt is? Ja dan wordt die traag?? huh Nog trager ???? Mevrouw ik betaal voor 300 en dat krijg ik niet ik kom maar tot 72, UW MODEM!!!! Ja onze garantie is 300 uit de muur en niet op wifi? Maar het is uw wifi modem en rechtstreeks van af dat ding kom ik niet hoger dan 72. Uhhhh wellicht zijn uw instellingen niet goed. Ik ratel op het hoe en wat, tja dat klinkt goed.
Ik stop er mee, discussie met zo;n schaap is net zo erg als een doktersassistente die je bij een arts weg probeert te houden.
U krijg dus een mail en daar staat de omzetting in. met een paar uur is het over en kunt u uw oude modem weer gebruiken.
Inmiddels is het donderdag 18:36 uur en zit ik nu op 36 mbps
En nee ik heb geen last van de buren omdat ik op een vrij kanaal zit, wat te zien is op inSSider home.

Was deze review nuttig? 
Alles zal misschien geen 1 verdienen want ik heb ook weleens mensen van de klantenservice aan de lijn gehad of een monteur aan de deur die wel moeite voor je wil doen maar door alle frustratie en ergernissen verdienen ze voor mij eigenlijk nog minder dan een 1!!! Met slechte Wifi staan ze zeker op 1....... De klantenservice heeft iedere x een ander advies of een reden waarom het niet werk maar het ligt zeker niet aan hun. Niet te geloven dat je zoveel geld moet betalen voor zo'n service. Soms weken zonder werkend modem met 2 bedrijven en 3 kinderen wat ze weinig boeit. Als tegemoetkoming halen ze die maand dan wel 5 euro van de rekening.......moet ik daar dan ook nog dankbaar voor zijn. Sturen ze een monteur (die overigens zijn uiterste best voor je doet) en deze vertrekt en dan krijg je doodleuk een rekening van 40 euro. Er staat dan ook nog bij dat de monteur dit met ons besproken heeft......? huh nou mooi niet dus. Dit is de zoveelste frustratie dat ik er echt klaar mee ben na al die jaren.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door S. Evers Februari 04, 2017

Begin er niet aan! Wat een waardeloze organisatie!

Alles zal misschien geen 1 verdienen want ik heb ook weleens mensen van de klantenservice aan de lijn gehad of een monteur aan de deur die wel moeite voor je wil doen maar door alle frustratie en ergernissen verdienen ze voor mij eigenlijk nog minder dan een 1!!! Met slechte Wifi staan ze zeker op 1....... De klantenservice heeft iedere x een ander advies of een reden waarom het niet werk maar het ligt zeker niet aan hun. Niet te geloven dat je zoveel geld moet betalen voor zo'n service. Soms weken zonder werkend modem met 2 bedrijven en 3 kinderen wat ze weinig boeit. Als tegemoetkoming halen ze die maand dan wel 5 euro van de rekening.......moet ik daar dan ook nog dankbaar voor zijn. Sturen ze een monteur (die overigens zijn uiterste best voor je doet) en deze vertrekt en dan krijg je doodleuk een rekening van 40 euro. Er staat dan ook nog bij dat de monteur dit met ons besproken heeft......? huh nou mooi niet dus. Dit is de zoveelste frustratie dat ik er echt klaar mee ben na al die jaren.

Was deze review nuttig? 
Heb ongeveer 1 maand geleden Ziggo besteld. Om een lang verhaal kort te maken; Ik heb nog steeds geen internet, geen tv, geen telefoon. Helemaal niets. Eerst raakt je online bestelling kwijt, terwijl deze wel per email was bevestigd. Vervolgens alles telefonisch geregeld. Maar ondanks verschillende toezeggingen is Ziggo niet in staat het modem en andere toebehoren te verzenden. Klantenservice is moeilijk te bereiken. Als je uiteindelijk iemand te pakken krijgt dan lijkt men welwillend. Maar alle toezeggingen worden uiteindelijk toch niet nagekomen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Dimitri Februari 03, 2017

Ziggo; komt afspraken niet na, al ruim een maand zonder internet en tv.

Heb ongeveer 1 maand geleden Ziggo besteld. Om een lang verhaal kort te maken; Ik heb nog steeds geen internet, geen tv, geen telefoon. Helemaal niets. Eerst raakt je online bestelling kwijt, terwijl deze wel per email was bevestigd. Vervolgens alles telefonisch geregeld. Maar ondanks verschillende toezeggingen is Ziggo niet in staat het modem en andere toebehoren te verzenden. Klantenservice is moeilijk te bereiken. Als je uiteindelijk iemand te pakken krijgt dan lijkt men welwillend. Maar alle toezeggingen worden uiteindelijk toch niet nagekomen.

Was deze review nuttig? 
Deze provider verdient geen aanbeveling!
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door Paul Februari 01, 2017

Onvriendelijk en onbetrouwbaar

Deze provider verdient geen aanbeveling!

Was deze review nuttig? 
Helpdesk: zorgen dat je zo snel mogelijk bij iemand komt die verstand van zaken heeft.

TV: geen slechte ervaringen

Internet: Prima, snelheid is goed en vrij constant. De meegeleverde router is waardeloos (wifi bereik, features). Daarom een betere router erachter geplaatst.
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Dirk Januari 30, 2017

Prima ervaringen

Helpdesk: zorgen dat je zo snel mogelijk bij iemand komt die verstand van zaken heeft.

TV: geen slechte ervaringen

Internet: Prima, snelheid is goed en vrij constant. De meegeleverde router is waardeloos (wifi bereik, features). Daarom een betere router erachter geplaatst.

Was deze review nuttig? 
Ziggo verwijderde ineens mijn smartcards uit het systeem. 14 dagen later en 3 kinderen die geen TV kunnen kijken nog steeds geen oplossing. In totaal 4,5 uur aan telefoon met helpdesk, sales, planning gesproken... niemand doet wat en belooft alles!

Webcare is nog slechter...

Met alle respect, maar ik krijg het gevoel dat daar hersensloze mensen werken!

Wat een drama bedrijf! Nu even wachten wanneer KPN alles-in-1 binnen is. hopelijk stuk beter!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Almir Januari 26, 2017

Slechte service

Ziggo verwijderde ineens mijn smartcards uit het systeem. 14 dagen later en 3 kinderen die geen TV kunnen kijken nog steeds geen oplossing. In totaal 4,5 uur aan telefoon met helpdesk, sales, planning gesproken... niemand doet wat en belooft alles!

Webcare is nog slechter...

Met alle respect, maar ik krijg het gevoel dat daar hersensloze mensen werken!

Wat een drama bedrijf! Nu even wachten wanneer KPN alles-in-1 binnen is. hopelijk stuk beter!

Was deze review nuttig? 
Meerdere keren per dag doet de wifi het niet. Ziggo is de slechtste provider die ik ooit meegemaakt heb. Ontevreden dus!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Romy Januari 24, 2017

Wifi doet het NOOIT

Meerdere keren per dag doet de wifi het niet. Ziggo is de slechtste provider die ik ooit meegemaakt heb. Ontevreden dus!

Was deze review nuttig? 
En heb je al in je eigen huis rond gekeken?
Hoe lang zijn je kabels , want het zou zo maar kunnen zijn dat die te lang zijn.
Ik denk dat problemen die je tegenkomt toch te wijten zijn aan jou bekabeling en slechte aansluitingen in je huis. (Alles aangelegd door ziggo-monteur)
Zullen we het even doorlopen, of is het stappenplan op de site misschien een oplossing voor je.

Doorlopen niet geholpen, kijk even op onze site.
Neen, hier bij ziggo (ziggo met een kleine letter, zo groots zijn we niet) nooit geen storingen, wij hebben nooit technische problemen.En als die er zijn dan ligt het echt niet aan ons.
O jee valt de verbinding weg. wat jammer nou.

Dus ik ben helemaal klaar met ziggo.
Al was het maar omdat ze ons geen Klanten noemen (ziggo jaarverslag) ze zetten ons weg als RGU (revenue generating unit.)
Ik neem zo maar aan dat je het wel vertaald kunt krijgen.
Met dat soort kreten wek je de indruk dat shareholders de enige stakeholders zijn.
En dat wij als klanten er niet toe doen. Het enige wat we geacht worden te doen, is het betalen van hun vette facturen.

Groet Siem
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Siem Schaaf Januari 21, 2017

Het ziggo-sprookje vertelt door de helpdesk.

En heb je al in je eigen huis rond gekeken?
Hoe lang zijn je kabels , want het zou zo maar kunnen zijn dat die te lang zijn.
Ik denk dat problemen die je tegenkomt toch te wijten zijn aan jou bekabeling en slechte aansluitingen in je huis. (Alles aangelegd door ziggo-monteur)
Zullen we het even doorlopen, of is het stappenplan op de site misschien een oplossing voor je.

Doorlopen niet geholpen, kijk even op onze site.
Neen, hier bij ziggo (ziggo met een kleine letter, zo groots zijn we niet) nooit geen storingen, wij hebben nooit technische problemen.En als die er zijn dan ligt het echt niet aan ons.
O jee valt de verbinding weg. wat jammer nou.

Dus ik ben helemaal klaar met ziggo.
Al was het maar omdat ze ons geen Klanten noemen (ziggo jaarverslag) ze zetten ons weg als RGU (revenue generating unit.)
Ik neem zo maar aan dat je het wel vertaald kunt krijgen.
Met dat soort kreten wek je de indruk dat shareholders de enige stakeholders zijn.
En dat wij als klanten er niet toe doen. Het enige wat we geacht worden te doen, is het betalen van hun vette facturen.

Groet Siem

Was deze review nuttig? 
148 resultaten - getoond 1 - 50
1 2 3  
Sortering