Fiber Nederland ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/79/14/d9/fiber-nederland-8-1411060573.png
 
3.1 (435)
0   1   0   0  
501 resultaten - getoond 1 - 50
« 1 2 3 4 5 6 ... » 
Sortering 
 
Netflix kan allen via je mobiel!!!!
BBC kan ik niet meer opnemen.
Helpdesk is SHIT
TV beeld veel slechter geworden.

Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door John Langridge December 08, 2022

Ik wil ziggo terug

Netflix kan allen via je mobiel!!!!
BBC kan ik niet meer opnemen.
Helpdesk is SHIT
TV beeld veel slechter geworden.

Was deze review nuttig? 
Abbonement via verkoop aan de deur afgesloten.
Hier werd aangegeven dat geen extra kosten zouden zijn buiten het maand bedrag. Op het moment van de bevestiging blijken er installatie kosten en borg betaald te moeten worden. Contact over gehad aangegeven de borg wel te willen betalen maar installatie kosten niet. Zou overlegd worden en terug gekoppeld worden. Dit gebeurt niet en vervolgens worden er kosten in rekening gebracht. Enige manier om hier onderuit te komen is het contact afkopen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Bolhuis November 22, 2022

Valse voorwaarden

Abbonement via verkoop aan de deur afgesloten.
Hier werd aangegeven dat geen extra kosten zouden zijn buiten het maand bedrag. Op het moment van de bevestiging blijken er installatie kosten en borg betaald te moeten worden. Contact over gehad aangegeven de borg wel te willen betalen maar installatie kosten niet. Zou overlegd worden en terug gekoppeld worden. Dit gebeurt niet en vervolgens worden er kosten in rekening gebracht. Enige manier om hier onderuit te komen is het contact afkopen.

Was deze review nuttig? 
heb nu al 4 dagen fiber , maar alles is slecht tv ontvanger werkt niet optimaal, slecht beeld geen wifi .
de slechtst dienst of provider in NL.
Gemiddelde score 
 
1.3
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door sanmad November 03, 2022

waadeloos dienst van viber

heb nu al 4 dagen fiber , maar alles is slecht tv ontvanger werkt niet optimaal, slecht beeld geen wifi .
de slechtst dienst of provider in NL.

Was deze review nuttig? 
Door een fout bij het aanleggen door E-fiber kon de installateur vanuit Onvi niets doen. Direct contact opgenomen en foto's van de situatie gestuurd. Redelijk snel gehoord dat ze de situatie aan zouden passen, maar daarna 2 weken niets gehoord. Aangezien ik mijn huidige leverancier had opgezegd is die nu ook afgesloten (kon niet meer verlengen).

Na nogmaals gebeld te hebben is de reactie "we hebben de vraag bij de uitvoerende partij uitgezet, meer kan ik ook niet doen". Ze voelen weinig verantwoordelijkheid voor hun product.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Robert Oktober 31, 2022

Fout aangelegd, moeilijk op te lossen

Door een fout bij het aanleggen door E-fiber kon de installateur vanuit Onvi niets doen. Direct contact opgenomen en foto's van de situatie gestuurd. Redelijk snel gehoord dat ze de situatie aan zouden passen, maar daarna 2 weken niets gehoord. Aangezien ik mijn huidige leverancier had opgezegd is die nu ook afgesloten (kon niet meer verlengen).

Na nogmaals gebeld te hebben is de reactie "we hebben de vraag bij de uitvoerende partij uitgezet, meer kan ik ook niet doen". Ze voelen weinig verantwoordelijkheid voor hun product.

Was deze review nuttig? 
Na aanmelding via E-Fiber werd mij verteld dat FIBER zo snel mogelijk contact op zou nemen via e-mail, post of telefoon. Maanden later nog niks gehoord en daarom maar in zee gegaan met een andere provider. Helaas wordt dat nu door FIBER geblokkeerd.

Pogingen om op te zeggen worden afgewimpeld. Ik heb gisteren pas de officiële bevestiging van de aanmelding ontvangen, waardoor de bedenktijd nu pas in zou gaan. Wettelijk gezien heb ik een jaar de tijd, omdat FIBER niet geïnformeerd heeft over deze bedenktijd, maar zelfs de 14 dagen die ik normaal zou krijgen als ze dit wel hebben gedaan zouden voldoende moeten zijn, maar FIBER weigert.

Er wordt niet meegedacht, alleen maar geblokkeerd. Je wordt door de helpdesk keer op keer verteld dat ze er mee bezig zijn, maar je hoort niks terug. Als je dan uiteindelijk doorzet gaan ze liegen over kosten die ze gemaakt zouden hebben voor aansluiting, maar na navraag bij de partij die de aansluiting regelt blijkt dit dus helemaal niet het geval.

Mijn advies? Ga niet met deze partij in zee. Een provider die zo slecht met "klanten" om gaat verdient je geld niet.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Tom-Eric Juli 21, 2022

Houdt zich niet aan wettelijke bedenktermijn

Na aanmelding via E-Fiber werd mij verteld dat FIBER zo snel mogelijk contact op zou nemen via e-mail, post of telefoon. Maanden later nog niks gehoord en daarom maar in zee gegaan met een andere provider. Helaas wordt dat nu door FIBER geblokkeerd.

Pogingen om op te zeggen worden afgewimpeld. Ik heb gisteren pas de officiële bevestiging van de aanmelding ontvangen, waardoor de bedenktijd nu pas in zou gaan. Wettelijk gezien heb ik een jaar de tijd, omdat FIBER niet geïnformeerd heeft over deze bedenktijd, maar zelfs de 14 dagen die ik normaal zou krijgen als ze dit wel hebben gedaan zouden voldoende moeten zijn, maar FIBER weigert.

Er wordt niet meegedacht, alleen maar geblokkeerd. Je wordt door de helpdesk keer op keer verteld dat ze er mee bezig zijn, maar je hoort niks terug. Als je dan uiteindelijk doorzet gaan ze liegen over kosten die ze gemaakt zouden hebben voor aansluiting, maar na navraag bij de partij die de aansluiting regelt blijkt dit dus helemaal niet het geval.

Mijn advies? Ga niet met deze partij in zee. Een provider die zo slecht met "klanten" om gaat verdient je geld niet.

Was deze review nuttig? 
Er was aangeboden 1Gbit down en 1 Gbit up. Gemiddeld wordt er 50% down geleverd en 30% up. Ondanks toezeggingen géén verbeteringen. Regelmatig last van Latency. Geen opvolging door de servicedesk van Fiber Nederland. Blijkbaar geen prioriteit. Advies: géén abonnement nemen!
Gemiddelde score 
 
6.4
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Peter Maart 21, 2022

Traag internet

Er was aangeboden 1Gbit down en 1 Gbit up. Gemiddeld wordt er 50% down geleverd en 30% up. Ondanks toezeggingen géén verbeteringen. Regelmatig last van Latency. Geen opvolging door de servicedesk van Fiber Nederland. Blijkbaar geen prioriteit. Advies: géén abonnement nemen!

Was deze review nuttig? 
Geen ster waardig
Geen ster waardig. Na meerdere er week bellen nog geen oplossing. Kunnen wel gebeld worden op de huistelefoon, maar 9 van de 10xniet zelf uit bellen.
Dagelijks wordt een update beloofd, maar 25+ telefoontjes verder nog nooit een update ontvangen. Ik kan zo mijn werk niet doen vanuit huis.
Wanneer je op wilt zeggen dreigen ze met een boete, terwijl degene die boete waardig zijn zij zelf zijn door iets te verkopen wat niet werkt
Of ik wil vandaag dat het werkt, of van afgelopen maanden mijn geld terug
Gemiddelde score 
 
1.8
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Nienke Februari 17, 2022

Geen ster waardig

Geen ster waardig
Geen ster waardig. Na meerdere er week bellen nog geen oplossing. Kunnen wel gebeld worden op de huistelefoon, maar 9 van de 10xniet zelf uit bellen.
Dagelijks wordt een update beloofd, maar 25+ telefoontjes verder nog nooit een update ontvangen. Ik kan zo mijn werk niet doen vanuit huis.
Wanneer je op wilt zeggen dreigen ze met een boete, terwijl degene die boete waardig zijn zij zelf zijn door iets te verkopen wat niet werkt
Of ik wil vandaag dat het werkt, of van afgelopen maanden mijn geld terug

Was deze review nuttig? 
1 ster: zeer slecht
Bijgewerkt op 21 okt. 2021
heden 21-10-2021 onder klant nummer…
heden 21-10-2021 onder klant nummer FP175287

Ben sinds 27 november bij Fiber Nederland en er waren al forse problemen bij de aanvraag als bij het activeren van mijn glasvezel signaal.
Ik kreeg uit de bezorgde problemen van Martijn Schafstad een vergoeding van 250 euro,puur omdat de communicatie niet vlekkeloos verliep.
Daar bood Martijn Schafstad ook zijn oprechte verontschildigingen aan.

Heb er ff lopen te stoeien omtrent het download signaal en dat verloopt ook niet vlekkenloos.

volgens fiber Nederland en Martijn Schafstad,zou de download als de upload gewoon goed zijn ( dat is wat partijen onderling naar mij terug communiceren) Martijn voeld zich een grote peif,terwijl ik zelf een verkorte glasvezel opleiding heb genoten via Lvcnet Cuijk.

Er is ontzettend veel communicatie geweest en uitgewisselt tussen Fiber Nederland en mij,en nog steeds niet op gelost.

Normaliter zou het signaal semmetrische moeten zijn,wat ie al niet is,met alle respect daaraan toe.

Het ergste van het verhaal is echter,dat ik de kabelexploitant belde en de technischedienst van Fiber op een apparte nummer,deze zou alleen de huisaansluitingen doen.

Ik krijg dus nu te horen,dat ik teveel bel,naar aanleiding van de klachten die ik naar Fiber mailde en met het verzoek dit te controlleren en na te kijken.

Fiber heeft van allerlei beloftes gemaakt,die Fiber tot heden niet is nageleefd,men zou een Gpon converter toesturen en ik deze zelf aansluiten,en ineens krijg ik de melding dat ik per 20 november 2021 af word gesloten van het glasvezel signaal.

Hoe onbekwaam kan men zou in hun werk als profesioneel volk,niet dus.

Het gehele jaar door ( vanaf 27 november) heb ik geen vlekkenloos glasvezel signaal gehad,en de verhalen van de technischedienst als van Fiber Nederland als van Efiber de kabelexploitant druisen de verhalen tegen elk ander in.

De een zegt,is normaal en de ander zegt is niet normaal,wie mag men dan nog op woord geloven.

Ik ben een paar keer uitgevalen,omdat ik vond,dat ik benadeeld werd en dat voelde zeer onprettig,maar Fiber heeft daar geen boodschap aan,ook al zou er op trust 95% slecht staan,dan boeit het Fiber nog niks.
Fiber gooit met met zonder enige rden van echtheid in het kader van de wet als regelgeving,men zegt keihard,das zoals het op de Gpon werkt en niet meer en niet minder.

Ik heb met download tussen de 20 en de 950 en de upload is het zelfde,zeer flectuerend en niet zoals het zijn moet,en daar betaald men 45 euro per maand voor.
Contract tussen Fiber en mij is:

1Gbit download en 1Gbit aan upload,dat er wat verschil in zit,met alle respect,maar het kan niet zo zijn,dan er gigangtische veel verschil in zit,Fiber zegt,dit is heel normaal.

Waar blijf je dan met jou goed gedrag.

Bij mij schommelt het erg veel met download als upload.

Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door hans November 03, 2021

acosiaal gedrag,en niet naliving van geplaatste orde 1Gbit download en 1Gbit upload

1 ster: zeer slecht
Bijgewerkt op 21 okt. 2021
heden 21-10-2021 onder klant nummer…
heden 21-10-2021 onder klant nummer FP175287

Ben sinds 27 november bij Fiber Nederland en er waren al forse problemen bij de aanvraag als bij het activeren van mijn glasvezel signaal.
Ik kreeg uit de bezorgde problemen van Martijn Schafstad een vergoeding van 250 euro,puur omdat de communicatie niet vlekkeloos verliep.
Daar bood Martijn Schafstad ook zijn oprechte verontschildigingen aan.

Heb er ff lopen te stoeien omtrent het download signaal en dat verloopt ook niet vlekkenloos.

volgens fiber Nederland en Martijn Schafstad,zou de download als de upload gewoon goed zijn ( dat is wat partijen onderling naar mij terug communiceren) Martijn voeld zich een grote peif,terwijl ik zelf een verkorte glasvezel opleiding heb genoten via Lvcnet Cuijk.

Er is ontzettend veel communicatie geweest en uitgewisselt tussen Fiber Nederland en mij,en nog steeds niet op gelost.

Normaliter zou het signaal semmetrische moeten zijn,wat ie al niet is,met alle respect daaraan toe.

Het ergste van het verhaal is echter,dat ik de kabelexploitant belde en de technischedienst van Fiber op een apparte nummer,deze zou alleen de huisaansluitingen doen.

Ik krijg dus nu te horen,dat ik teveel bel,naar aanleiding van de klachten die ik naar Fiber mailde en met het verzoek dit te controlleren en na te kijken.

Fiber heeft van allerlei beloftes gemaakt,die Fiber tot heden niet is nageleefd,men zou een Gpon converter toesturen en ik deze zelf aansluiten,en ineens krijg ik de melding dat ik per 20 november 2021 af word gesloten van het glasvezel signaal.

Hoe onbekwaam kan men zou in hun werk als profesioneel volk,niet dus.

Het gehele jaar door ( vanaf 27 november) heb ik geen vlekkenloos glasvezel signaal gehad,en de verhalen van de technischedienst als van Fiber Nederland als van Efiber de kabelexploitant druisen de verhalen tegen elk ander in.

De een zegt,is normaal en de ander zegt is niet normaal,wie mag men dan nog op woord geloven.

Ik ben een paar keer uitgevalen,omdat ik vond,dat ik benadeeld werd en dat voelde zeer onprettig,maar Fiber heeft daar geen boodschap aan,ook al zou er op trust 95% slecht staan,dan boeit het Fiber nog niks.
Fiber gooit met met zonder enige rden van echtheid in het kader van de wet als regelgeving,men zegt keihard,das zoals het op de Gpon werkt en niet meer en niet minder.

Ik heb met download tussen de 20 en de 950 en de upload is het zelfde,zeer flectuerend en niet zoals het zijn moet,en daar betaald men 45 euro per maand voor.
Contract tussen Fiber en mij is:

1Gbit download en 1Gbit aan upload,dat er wat verschil in zit,met alle respect,maar het kan niet zo zijn,dan er gigangtische veel verschil in zit,Fiber zegt,dit is heel normaal.

Waar blijf je dan met jou goed gedrag.

Bij mij schommelt het erg veel met download als upload.

Was deze review nuttig? 
Voor mijn schoonmoeder hebben wij twee maanden geleden een Gigaset telefoon type A690 gekocht. Deze werkt niet. Na twee maanden regelmatig bellen met telkens zeer lange wachttijden.deelt provider Fiber mede, dat deze telefoon niet compatibel is met het door hen geplaatste Ericsson modem. Zij zijn niet genegen het modem te vervangen "omdat dit niet kan op het glasvezelnetwerk aldaar". Wij hebben grote twijfels over de betrouwbaarheid en het kwaliteitsniveau van Fiber.
Gemiddelde score 
 
3.3
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Ben Simelink Augustus 06, 2021

slechte service

Voor mijn schoonmoeder hebben wij twee maanden geleden een Gigaset telefoon type A690 gekocht. Deze werkt niet. Na twee maanden regelmatig bellen met telkens zeer lange wachttijden.deelt provider Fiber mede, dat deze telefoon niet compatibel is met het door hen geplaatste Ericsson modem. Zij zijn niet genegen het modem te vervangen "omdat dit niet kan op het glasvezelnetwerk aldaar". Wij hebben grote twijfels over de betrouwbaarheid en het kwaliteitsniveau van Fiber.

Was deze review nuttig? 
heden 09-01-2021


Ben per september aangesloten op het glasvezel netwerk en tot mijn verbazing waren er de eerste 3 weken niks anders als signaal problemen ( geen 1Gbit internet snelheid) fluctueerde teveel.
Na 3 weken ergernis, heb ik een Fritz box 7590 gekocht en deze op de juiste wijze aangesloten en de patchkabel in een u vorm gehangen en de modem geconfigureerd, en nu zijn de storingen voorbij.

Nu 1Gbit op de bekabelde verbinding en tussen de 550 mbps tot 670 mbps wifi de 5 band heb ik nu volop internet verbinding.

De ontvangen in bruikleen modem heb ik in de doos terug gedaan en in de kast gelegd, deze voldeed niet aan mijn verwachtingen, daarom de 7590 gekocht en een repeater ontvangen ( fritz box 3000 mbps repeater) en aangesloten en nu heb ik volop bereik in het gehele huis met overal boven de 550 mbps gemiddeld.

In de schuur teven ( 20 meter van huis af) ook volledig internet snelheid.

Ben nu zeer tevreden met het glasvezel netwerk van Fiber Nederland.

Heb wel overal in huis ween Cat 7 internet kabel en werkt nu naar volle tevredenheid.
Geschreven door hans Januari 09, 2021

100% goede glasvezel internet aansluiting/zelf gedaan

heden 09-01-2021


Ben per september aangesloten op het glasvezel netwerk en tot mijn verbazing waren er de eerste 3 weken niks anders als signaal problemen ( geen 1Gbit internet snelheid) fluctueerde teveel.
Na 3 weken ergernis, heb ik een Fritz box 7590 gekocht en deze op de juiste wijze aangesloten en de patchkabel in een u vorm gehangen en de modem geconfigureerd, en nu zijn de storingen voorbij.

Nu 1Gbit op de bekabelde verbinding en tussen de 550 mbps tot 670 mbps wifi de 5 band heb ik nu volop internet verbinding.

De ontvangen in bruikleen modem heb ik in de doos terug gedaan en in de kast gelegd, deze voldeed niet aan mijn verwachtingen, daarom de 7590 gekocht en een repeater ontvangen ( fritz box 3000 mbps repeater) en aangesloten en nu heb ik volop bereik in het gehele huis met overal boven de 550 mbps gemiddeld.

In de schuur teven ( 20 meter van huis af) ook volledig internet snelheid.

Ben nu zeer tevreden met het glasvezel netwerk van Fiber Nederland.

Heb wel overal in huis ween Cat 7 internet kabel en werkt nu naar volle tevredenheid.

Was deze review nuttig? 
Wat een kut bedrijf!
Situatie: woon sinds 3,5 in Holland park te Diemen bij Amsterdam. Nieuw opgeleverde woningen. Heel leuk als zich dan een internet provider aanbied. 1e 3 maanden gratis erna 15 euro, dan 40 per maand.
Tuurlijk. Addertjes onder het gras. Dat je genaaid wordt...

Nu sinds 2 weken steeds geen internet. Of ik heb internet of weer niet.
Klantenservice is tussen werktijden open. Jammer. Want ik kom rond 6 uur thuis en werk tussen werktijden.

Nu zit ik opgescheept met een contract van een jaar met de meest waardeloze internet.
Kut bedrijf dat gewoon geld wilt verdienen maar service of product leveren how maar.

KIES NIET VOOR FIBER
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door mechda Juli 27, 2020

kut bedrijf

Wat een kut bedrijf!
Situatie: woon sinds 3,5 in Holland park te Diemen bij Amsterdam. Nieuw opgeleverde woningen. Heel leuk als zich dan een internet provider aanbied. 1e 3 maanden gratis erna 15 euro, dan 40 per maand.
Tuurlijk. Addertjes onder het gras. Dat je genaaid wordt...

Nu sinds 2 weken steeds geen internet. Of ik heb internet of weer niet.
Klantenservice is tussen werktijden open. Jammer. Want ik kom rond 6 uur thuis en werk tussen werktijden.

Nu zit ik opgescheept met een contract van een jaar met de meest waardeloze internet.
Kut bedrijf dat gewoon geld wilt verdienen maar service of product leveren how maar.

KIES NIET VOOR FIBER

Was deze review nuttig? 
Ik heb al ruim een week geen TV via Fiber. De helpdesk is een zootje en ze liegen alles bij elkaar.
Naar verwachting zit ik nog zeker een week meer zonder TV. En dat in deze corona tijd.
Gemiddelde score 
 
2.3
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Joost Smits April 06, 2020

Zeer slechte service

Ik heb al ruim een week geen TV via Fiber. De helpdesk is een zootje en ze liegen alles bij elkaar.
Naar verwachting zit ik nog zeker een week meer zonder TV. En dat in deze corona tijd.

Was deze review nuttig? 
Ik zat bij fiber en kreeg opeens een modem van online thuisgestuurd , bleek ik door fiber overgezet te zijn. Normale communicatie bleek tevens niet mogelijk. Toen maar overgestapt op KPN en tegen fiber gezegd dat ze het maar verder voor de rechter moesten gaan uitzoeken. Toen werd het stil bij die snotneuzen en nooit meer wat van gehoord. Mijn tip blijf ver weg bij die rare club en zoek een ander!!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Frans Boot Januari 17, 2020

Vreemd bedrijf

Ik zat bij fiber en kreeg opeens een modem van online thuisgestuurd , bleek ik door fiber overgezet te zijn. Normale communicatie bleek tevens niet mogelijk. Toen maar overgestapt op KPN en tegen fiber gezegd dat ze het maar verder voor de rechter moesten gaan uitzoeken. Toen werd het stil bij die snotneuzen en nooit meer wat van gehoord. Mijn tip blijf ver weg bij die rare club en zoek een ander!!!

Was deze review nuttig? 
Tja. Wat maakt het nog uit tegenwoordig? Al die internet providers, een pot nat. Toch?

Deze hoef ik in ieder geval niet meer. Ik ben er na bijna een jaar gelukkig vanaf. Wat ging er mis?

Telefoon heeft nooit goed gewerkt. Uitgaand bellen ging prima, zelf was ik de helft van de tijd onbereikbaar. Veel geduld gehad, periodiek gebeld, werd aan het lijntje gehouden, "men is er mee bezig", maand na maand na maand. Geen voorstel, gewoon doorfactureren, je moet er telkens zelf weer achteraan en je tandenknarsend de wachttijd laten welgevallen die vaak akelig lang was.

Er wordt geen mailbox beschikbaar gesteld. Email moet je zelf regelen. Vooruit maar, ik heb zelf een mail server en voor 10 Euro per jaar een aparte email provider. Maar, men blokkeert doodleuk port 25 dus je komt niet zomaar naar buiten met je mail server. Relay dan maar naar de externe mail provider. Dat ging een poosje goed tot dat niet meer geaccepteerd werd vanwege spamwerende maatregelen. Men wilde opeens een reverse lookup zien slagen, anders werd je niet meer bediend. Fair enough, maar dan moet Fiber als eigenaar van het IP adres voor mij een PTR record maken op hun name server. Probeer dat maar eens voor elkaar te krijgen via de helpdesk. Kansloos. Men weet niks, kan niks, zegt het uit te gaan zoeken en terug te zullen bellen en doet dat niet.

Dan, ik zou een vast IP adres hebben. Expliciet om gevraagd. "Ja, het is vast, dat verandert niet". Dat ging een paar maanden goed. Daarna is het twee keer zonder notificatie veranderd. Ik kreeg dan bounce-berichten omdat ik GMail doorkop naar mijn eigen domein. De eerste keer ben ik nog wel twee weken zoet geweest voor ik begreep wat het probleem was en dat ik mijn DNS records moest aanpassen. Als je niet zo'n forward hebt ingesteld bij GMail denk je na een maand "het is wel rustig met de email de laatste tijd."

TV was het enige waar ik na wat aanloopproblemen tevreden over was (het TV-kastje moet op een eigen ethernet port van de FritzBox anders werkt de QoS niet, die je sowieso nog zelf in moet stellen, en staat je beeld stil als je computer wat gaat downloaden). Verder een grote lijdensweg. Factureren kunnen ze wel goed, vooral de eerste masnden. Allerlei onverwachte opstartkosten, voor elk detail sturen ze een vette factuur. Als je vergelijkt op basis van wat er aangeprezen wordt lijkt het relatief goedkoop maar dat valt vies tegen. Je hebt er een hoop werk aan en je ergert je rot.

Gemiddelde score 
 
3.4
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Martin December 02, 2019

Zwaar waardeloos

Tja. Wat maakt het nog uit tegenwoordig? Al die internet providers, een pot nat. Toch?

Deze hoef ik in ieder geval niet meer. Ik ben er na bijna een jaar gelukkig vanaf. Wat ging er mis?

Telefoon heeft nooit goed gewerkt. Uitgaand bellen ging prima, zelf was ik de helft van de tijd onbereikbaar. Veel geduld gehad, periodiek gebeld, werd aan het lijntje gehouden, "men is er mee bezig", maand na maand na maand. Geen voorstel, gewoon doorfactureren, je moet er telkens zelf weer achteraan en je tandenknarsend de wachttijd laten welgevallen die vaak akelig lang was.

Er wordt geen mailbox beschikbaar gesteld. Email moet je zelf regelen. Vooruit maar, ik heb zelf een mail server en voor 10 Euro per jaar een aparte email provider. Maar, men blokkeert doodleuk port 25 dus je komt niet zomaar naar buiten met je mail server. Relay dan maar naar de externe mail provider. Dat ging een poosje goed tot dat niet meer geaccepteerd werd vanwege spamwerende maatregelen. Men wilde opeens een reverse lookup zien slagen, anders werd je niet meer bediend. Fair enough, maar dan moet Fiber als eigenaar van het IP adres voor mij een PTR record maken op hun name server. Probeer dat maar eens voor elkaar te krijgen via de helpdesk. Kansloos. Men weet niks, kan niks, zegt het uit te gaan zoeken en terug te zullen bellen en doet dat niet.

Dan, ik zou een vast IP adres hebben. Expliciet om gevraagd. "Ja, het is vast, dat verandert niet". Dat ging een paar maanden goed. Daarna is het twee keer zonder notificatie veranderd. Ik kreeg dan bounce-berichten omdat ik GMail doorkop naar mijn eigen domein. De eerste keer ben ik nog wel twee weken zoet geweest voor ik begreep wat het probleem was en dat ik mijn DNS records moest aanpassen. Als je niet zo'n forward hebt ingesteld bij GMail denk je na een maand "het is wel rustig met de email de laatste tijd."

TV was het enige waar ik na wat aanloopproblemen tevreden over was (het TV-kastje moet op een eigen ethernet port van de FritzBox anders werkt de QoS niet, die je sowieso nog zelf in moet stellen, en staat je beeld stil als je computer wat gaat downloaden). Verder een grote lijdensweg. Factureren kunnen ze wel goed, vooral de eerste masnden. Allerlei onverwachte opstartkosten, voor elk detail sturen ze een vette factuur. Als je vergelijkt op basis van wat er aangeprezen wordt lijkt het relatief goedkoop maar dat valt vies tegen. Je hebt er een hoop werk aan en je ergert je rot.

Was deze review nuttig? 
Fiber is echt zwaar kut . Geen internet aansluiten en toch 500 euro boete in rekening brengen omdat er na verloop vam tijd (omdat fiber echt npoit iets leverde) naar KPN is gegaan. Blijf weg bij deze oplichters!!!!!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Marco September 28, 2019

Super super super slecht KUT bedrijf!!!!??????

Fiber is echt zwaar kut . Geen internet aansluiten en toch 500 euro boete in rekening brengen omdat er na verloop vam tijd (omdat fiber echt npoit iets leverde) naar KPN is gegaan. Blijf weg bij deze oplichters!!!!!!

Was deze review nuttig? 
Dit bedrijf is werkelijk verschrikkelijk. Al een half jaar bellen wij (en ook onze buren) wekelijks naar Fiber. Half februari zijn de kabels gelegd. Tijdens het eerste telefoontje werd er verteld dat ik niet hoefde te bellen, alles zou vanzelf geregeld worden.
Nu een half jaar later is er nog niets geregeld. Verschillende middagen thuis gezeten voor een monteur, wachttijden aan de telefoon minstens 20 minuten. De medewerkers hebben geen idee waar ze het over hebben. En als ik na een half jaar vraag om door verbonden te worden met een leidinggevende wordt er gezegd dat er geen telefoonlijsten zijn. Ook geen e-mailadressen overigens. Een brief schrijven heeft ook geen zin, het hoofdkantoor van Fiber zit ergens in Hilversum, maar ze zijn overgenomen door TelePlaza. Die mij ook niet zullen helpen, volgens de medewerker. Hij ziet het nut niet dat iemand mij belt of mailt en geeft aan het gesprek vervelend te vinden. Ik geef aan dat ik mij na een half jaar wachten en bellen nog veel vervelender voel. En ondertussen wel verschillende malen geld afschrijven, wat ik ondertussen gestorneerd heb. Nooit aan beginnen dus.

Gemiddelde score 
 
1.3
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Marijke Augustus 20, 2019

Dramatisch

Dit bedrijf is werkelijk verschrikkelijk. Al een half jaar bellen wij (en ook onze buren) wekelijks naar Fiber. Half februari zijn de kabels gelegd. Tijdens het eerste telefoontje werd er verteld dat ik niet hoefde te bellen, alles zou vanzelf geregeld worden.
Nu een half jaar later is er nog niets geregeld. Verschillende middagen thuis gezeten voor een monteur, wachttijden aan de telefoon minstens 20 minuten. De medewerkers hebben geen idee waar ze het over hebben. En als ik na een half jaar vraag om door verbonden te worden met een leidinggevende wordt er gezegd dat er geen telefoonlijsten zijn. Ook geen e-mailadressen overigens. Een brief schrijven heeft ook geen zin, het hoofdkantoor van Fiber zit ergens in Hilversum, maar ze zijn overgenomen door TelePlaza. Die mij ook niet zullen helpen, volgens de medewerker. Hij ziet het nut niet dat iemand mij belt of mailt en geeft aan het gesprek vervelend te vinden. Ik geef aan dat ik mij na een half jaar wachten en bellen nog veel vervelender voel. En ondertussen wel verschillende malen geld afschrijven, wat ik ondertussen gestorneerd heb. Nooit aan beginnen dus.

Was deze review nuttig? 
al weken geen internet tv en telefoon.
Fiber schijnt mij doorverkocht te hebben aan online en online weet van niets
als ik wil opzeggen bij fiber zeggen ze dat ik bij online moet zijn
als ik online bel zeggen ze dat ik geen klant bij hun ben.
Waar ze wel goed in zijn, is facturen en aanmaningen sturen omdat de betaling stop gezet heb omdat er niets geleverd wordt.
Mijn advies: zoek aan andere provider
Gemiddelde score 
 
1.4
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door eshuis Juli 16, 2019

waardfeloos

al weken geen internet tv en telefoon.
Fiber schijnt mij doorverkocht te hebben aan online en online weet van niets
als ik wil opzeggen bij fiber zeggen ze dat ik bij online moet zijn
als ik online bel zeggen ze dat ik geen klant bij hun ben.
Waar ze wel goed in zijn, is facturen en aanmaningen sturen omdat de betaling stop gezet heb omdat er niets geleverd wordt.
Mijn advies: zoek aan andere provider

Was deze review nuttig? 
Ik heb zelden zo'n slechte organisatie meegemaakt. Per 21 mei ben ik klant bij Fiber. Het is nu 3 juli en heb nog steeds geen internet en digitale tv. Ik heb Fiber inmiddels al 6 keer gebeld. Ik krijg dan te horen dat de 2e lijn het moet goedkeuren. Daarna hoor je niets. Je moet er altijd zelf achteraan. Ik ga mijn rechtsbijstandsverzekering opdracht geven om te proberen het contract te laten ontbinden.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Joost Juli 03, 2019

Dramatisch bedrijf

Ik heb zelden zo'n slechte organisatie meegemaakt. Per 21 mei ben ik klant bij Fiber. Het is nu 3 juli en heb nog steeds geen internet en digitale tv. Ik heb Fiber inmiddels al 6 keer gebeld. Ik krijg dan te horen dat de 2e lijn het moet goedkeuren. Daarna hoor je niets. Je moet er altijd zelf achteraan. Ik ga mijn rechtsbijstandsverzekering opdracht geven om te proberen het contract te laten ontbinden.

Was deze review nuttig? 
Waardeloos. Trap niet in de mooie verkooppraatjes of frisse website!
Het lijkt wel alsof tien minuten wachttijd standaard ingesteld is. Vaak wordt stipt hierna opgenomen. Enkele medewerkers zijn zó arrogant en bijdehand, ze doen niet eens moeite om je te helpen. Opzeggen kan vaak ook niet door hun vage regeltjes, en neem je de extra kosten maar voor lief en stap je over, blijkt dat ze de lijn ook nog "gekaapt" hebben en andere providers ook niets kunnen. Ze doen alsof ze ik weet niet hoe groot zijn, maar volgens mij blijft er geen klant meer over. Het is zowel administratief als technisch één grote bende.
Ik heb verschillende mensen gesproken met dezelfde ervaringen en hieronder te lezen blijken wij niet de enige te zijn. Een provider met een beetje service, doet in ieder geval zijn best om op deze berichten te reageren. Ik ben er gelukkig afgekomen, en iedereen die nog Fiber heeft praat ik om. Het management daar moet zich schamen!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Jan Juni 24, 2019

Dat zoiets bestaat in Nederland

Waardeloos. Trap niet in de mooie verkooppraatjes of frisse website!
Het lijkt wel alsof tien minuten wachttijd standaard ingesteld is. Vaak wordt stipt hierna opgenomen. Enkele medewerkers zijn zó arrogant en bijdehand, ze doen niet eens moeite om je te helpen. Opzeggen kan vaak ook niet door hun vage regeltjes, en neem je de extra kosten maar voor lief en stap je over, blijkt dat ze de lijn ook nog "gekaapt" hebben en andere providers ook niets kunnen. Ze doen alsof ze ik weet niet hoe groot zijn, maar volgens mij blijft er geen klant meer over. Het is zowel administratief als technisch één grote bende.
Ik heb verschillende mensen gesproken met dezelfde ervaringen en hieronder te lezen blijken wij niet de enige te zijn. Een provider met een beetje service, doet in ieder geval zijn best om op deze berichten te reageren. Ik ben er gelukkig afgekomen, en iedereen die nog Fiber heeft praat ik om. Het management daar moet zich schamen!

Was deze review nuttig? 
I have unfortunately been a customer with Fiber for over 2 years now and regret being with them. If you ever have a chance to decide upfront don't ever go with them, you are only lucky till something goes bad with your system, once you have a problem there is the end of it, you have zero customer service response from Fiber and it's very difficult to get a solution for the problem from them, better than regret later. I have been desperately trying to get my internet problem resolved for the past 4 days but without any help. Just pathetic service never go for them.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Vijay Juni 06, 2019

Pathetic customer service

I have unfortunately been a customer with Fiber for over 2 years now and regret being with them. If you ever have a chance to decide upfront don't ever go with them, you are only lucky till something goes bad with your system, once you have a problem there is the end of it, you have zero customer service response from Fiber and it's very difficult to get a solution for the problem from them, better than regret later. I have been desperately trying to get my internet problem resolved for the past 4 days but without any help. Just pathetic service never go for them.

Was deze review nuttig? 
Bedrijf heeft het niveau van UPC zo'n 15 jaar geleden.
Onbeschofte helpdesk, dat is echt niet normaal. Klanten vinden ze lastig en vervelend.
Apparatuur is gedateerd, modem uit 2013 zonder 5gHZ.
En dan dat TV kastje... Niet te doen.
Traag, je kan geen zenders sorteren, favorieten werkt ook voor geen meter.
Mijn RaspberryPi 1 is 500x sneller.
En die app heeft 3 jaar geen update gehad en zit vol bugs. Met Chromecast crasht het constant. Logt steeds en je kan dan alleen inloggenndoor op je TV een code te genereren. Zo kan je eindeloos doorgaan. Waardeloos prutsbedrijf
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Rick Juni 01, 2019

Niet serieus te nemen dit bedrijf

Bedrijf heeft het niveau van UPC zo'n 15 jaar geleden.
Onbeschofte helpdesk, dat is echt niet normaal. Klanten vinden ze lastig en vervelend.
Apparatuur is gedateerd, modem uit 2013 zonder 5gHZ.
En dan dat TV kastje... Niet te doen.
Traag, je kan geen zenders sorteren, favorieten werkt ook voor geen meter.
Mijn RaspberryPi 1 is 500x sneller.
En die app heeft 3 jaar geen update gehad en zit vol bugs. Met Chromecast crasht het constant. Logt steeds en je kan dan alleen inloggenndoor op je TV een code te genereren. Zo kan je eindeloos doorgaan. Waardeloos prutsbedrijf

Was deze review nuttig? 
Wij hebben al 16 maanden geen internet en zijn ondertussen bijna een jaar bezig met het contract te ontbinden. ondertussen blijft fiber geld van mijn rekening schrijven.

Inmiddels zelfs een incassobureau

het mooiste van alles is zojuist weer gebeld en fiber geef zelf aan dat wij inderdaad de modem al 16 maanden niet gebruiken, wij meerdere malen hebben gebeld voor opzegging en dat eind vorig jaar dit inderdaad opgezegd is maar zij dit niet konden verwerken.

GROOTSTE OPLICHTERS VAN NEDERLAND!
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Nico April 29, 2019

Grootste oplichters van nederland al 16 maanden aan betalen voor niks

Wij hebben al 16 maanden geen internet en zijn ondertussen bijna een jaar bezig met het contract te ontbinden. ondertussen blijft fiber geld van mijn rekening schrijven.

Inmiddels zelfs een incassobureau

het mooiste van alles is zojuist weer gebeld en fiber geef zelf aan dat wij inderdaad de modem al 16 maanden niet gebruiken, wij meerdere malen hebben gebeld voor opzegging en dat eind vorig jaar dit inderdaad opgezegd is maar zij dit niet konden verwerken.

GROOTSTE OPLICHTERS VAN NEDERLAND!

Was deze review nuttig? 
Nog nooit zon ongeorganiseerd zootje meegemaakt en niets werk goed of maar half TROEP VERKOPEN ZE AMATEURS
Gemiddelde score 
 
1.2
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door A B April 15, 2019

Waardeloos bedrijf

Nog nooit zon ongeorganiseerd zootje meegemaakt en niets werk goed of maar half TROEP VERKOPEN ZE AMATEURS

Was deze review nuttig? 
Vreselijk!! We zijn een jaar lang klant geweest bij Fiber. Nooit tv kunnen kijken of kunnen bellen via deze provider, maar er wel voor betaald. We werden van het kastje naar de muur gestuurd; vriendelijk blijven, boos worden, het hielp allemaal niets. Totdat er eindelijk, op óns verzoek, een monteur langs kwam. Die vertelde zijn bevindingen, maar heeft deze nooit doorgegeven aan Fiber. Als we weer eens belden, wisten zij van niets. Na een jaar eindelijk kunnen opzeggen, omdat zij hun diensten gingen aanbieden via een bedrijfje dat slechts 2 maanden bestond op het moment dat wij daarvan een mail kregen. Als je dat niet wilden kon je kosteloos opzeggen. Meteen gebruik van gemaakt en compensatie gevraagd voor de niet- geleverde diensten (tv en telefonie). Daar wachten we nog steeds op....
Gemiddelde score 
 
1.4
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Suze April 15, 2019

Niet aan beginnen!!

Vreselijk!! We zijn een jaar lang klant geweest bij Fiber. Nooit tv kunnen kijken of kunnen bellen via deze provider, maar er wel voor betaald. We werden van het kastje naar de muur gestuurd; vriendelijk blijven, boos worden, het hielp allemaal niets. Totdat er eindelijk, op óns verzoek, een monteur langs kwam. Die vertelde zijn bevindingen, maar heeft deze nooit doorgegeven aan Fiber. Als we weer eens belden, wisten zij van niets. Na een jaar eindelijk kunnen opzeggen, omdat zij hun diensten gingen aanbieden via een bedrijfje dat slechts 2 maanden bestond op het moment dat wij daarvan een mail kregen. Als je dat niet wilden kon je kosteloos opzeggen. Meteen gebruik van gemaakt en compensatie gevraagd voor de niet- geleverde diensten (tv en telefonie). Daar wachten we nog steeds op....

Was deze review nuttig? 
Spijt! Spijt! Spijt! Noooooooit aan beginnen!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Klote profider Maart 23, 2019

Nooit meer Fiber!

Spijt! Spijt! Spijt! Noooooooit aan beginnen!

Was deze review nuttig? 
Na eindelijk een glasvezel verbinding te hebben in onze buitenwijk maanden lang moeten wachten op een starters pakket van Fiber.

Heel veel telefoontjes gepleegd maar nooit geen steek verder gekomen, we werden van kastje naar de muur gestuurd.

Op gegeven moment was zelfs mijn mobiele nummer geblokkerd om naar het clanten contact centrum te bellen.

Ik zou nooit aan Fiber beginnen tenzij je houd van bedrijven die afspraken niet nakomen en de klant niet serieus nemen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door T Maart 06, 2019

Niet aan beginnen

Na eindelijk een glasvezel verbinding te hebben in onze buitenwijk maanden lang moeten wachten op een starters pakket van Fiber.

Heel veel telefoontjes gepleegd maar nooit geen steek verder gekomen, we werden van kastje naar de muur gestuurd.

Op gegeven moment was zelfs mijn mobiele nummer geblokkerd om naar het clanten contact centrum te bellen.

Ik zou nooit aan Fiber beginnen tenzij je houd van bedrijven die afspraken niet nakomen en de klant niet serieus nemen.

Was deze review nuttig? 
This company is a fraud. Dont even consider it. Choose for another provider and save yourself alot of hassle and headache (and also alot of money since they are not even the cheapest provider). Beside all the downtimes of fiber internet, here is what you might also be getting into:
Last week my modem stopped working, i have been on the phone with Fiber costumer service non stop and everytime they say they are gonna send a new modem as fast as possible, but calling the next morning another personel tells me that it has not been send yet. This has been going on since last week and im just fed up with it. Had to cancel my vacation since without internet i dont have an alarm system as well. And stay at home without tv, internet or telephone for a week hoping that day the modem will show up and still nothing. To make matters worse I noticed they have been taking more money from my account than they should have. Called about that as well and despite telling me they are going to return it, still nothing as well. I am so angry about how unprofessional and fraudulent they are that i am even considering spending a lot more money just to take this to the court and stop them from deceiving more people.

So run away from this company while you can!

P.s. Dont forget that fiber and online.nl are under the same company. From the looks of it they have more companies to cover up their fraudulent activities.

Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Alireza Maart 04, 2019

Fraud! Nothing good comes out of this company (fiber.nl + online.nl)

This company is a fraud. Dont even consider it. Choose for another provider and save yourself alot of hassle and headache (and also alot of money since they are not even the cheapest provider). Beside all the downtimes of fiber internet, here is what you might also be getting into:
Last week my modem stopped working, i have been on the phone with Fiber costumer service non stop and everytime they say they are gonna send a new modem as fast as possible, but calling the next morning another personel tells me that it has not been send yet. This has been going on since last week and im just fed up with it. Had to cancel my vacation since without internet i dont have an alarm system as well. And stay at home without tv, internet or telephone for a week hoping that day the modem will show up and still nothing. To make matters worse I noticed they have been taking more money from my account than they should have. Called about that as well and despite telling me they are going to return it, still nothing as well. I am so angry about how unprofessional and fraudulent they are that i am even considering spending a lot more money just to take this to the court and stop them from deceiving more people.

So run away from this company while you can!

P.s. Dont forget that fiber and online.nl are under the same company. From the looks of it they have more companies to cover up their fraudulent activities.

Was deze review nuttig? 
Hebben sinds Oktober vorig jaar via een co-operatie glasvezel aan laten leggen (eerst alles via telefoonleiding want wij wonen in het buitengebied). Hierdoor een beperkt aantal aanbieders. Maar Fiber was er een van.
Bij installatie begon het al. Onze telefoon was niet omgezet. Dit duurde 2 maanden en talloze keren contact tot het eindelijk lukte om een telefoonummer in een vakje in te vullen (Ik kon in de Fritzbox zien dat dit was wat er ontbrak) Maar het ergste was wel dat we bij aansluiting 500Mbps hadden, die in 1 maand naar 40Mbps terug ging (download) en de upload van 40Mbps naar 0,4Mbps. Dus gaan bellen en bellen en bellen. En nu komt het. Iedere keer iets anders. Ligt altijd aan ons. Gelukkig heeft mijn jongste zoon via een speedchecker bij gehouden wat er gebeurt is. Wij hebben nl niets aan de apparatuur bij ons veranderd. Fiber heeft namelijk het trucje dat het altijd hier aan ligt. Dus in het begin met dezelfde apparatuur 500Mbps en na een maand zo slecht dat alles stopt (geen upload dus geen feedback aan internet applicaties). Heb zelfs geprobeerd toch maar alles los te gooien, alles te resetten en met hun mee te spelen. nee dus. 40 Mbps wordt 60 Mbps.
En het schandlaige is dat ze maar blijven beweren dat het aan onze apparatuur ligt, die NIET veranderd is van de tijd dat er 500Mbps door hen voor 1 maand werd geleverd.

FIBER zijn OPLICHTERS. Niets meer of minder.

Ik ga nu over, ondanks dat wij een contract tot 2020 hebben. Zal me niets meer interesseren. Heb een goede rechtsbijstand. Gaat nog leuk worden. Zeker als ik een nieuwe provider heb die wel snelheid levert.

FIBER NIET DOEN
Gemiddelde score 
 
1.6
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Pieter van Rosmalen Februari 10, 2019

Slechter kan niet

Hebben sinds Oktober vorig jaar via een co-operatie glasvezel aan laten leggen (eerst alles via telefoonleiding want wij wonen in het buitengebied). Hierdoor een beperkt aantal aanbieders. Maar Fiber was er een van.
Bij installatie begon het al. Onze telefoon was niet omgezet. Dit duurde 2 maanden en talloze keren contact tot het eindelijk lukte om een telefoonummer in een vakje in te vullen (Ik kon in de Fritzbox zien dat dit was wat er ontbrak) Maar het ergste was wel dat we bij aansluiting 500Mbps hadden, die in 1 maand naar 40Mbps terug ging (download) en de upload van 40Mbps naar 0,4Mbps. Dus gaan bellen en bellen en bellen. En nu komt het. Iedere keer iets anders. Ligt altijd aan ons. Gelukkig heeft mijn jongste zoon via een speedchecker bij gehouden wat er gebeurt is. Wij hebben nl niets aan de apparatuur bij ons veranderd. Fiber heeft namelijk het trucje dat het altijd hier aan ligt. Dus in het begin met dezelfde apparatuur 500Mbps en na een maand zo slecht dat alles stopt (geen upload dus geen feedback aan internet applicaties). Heb zelfs geprobeerd toch maar alles los te gooien, alles te resetten en met hun mee te spelen. nee dus. 40 Mbps wordt 60 Mbps.
En het schandlaige is dat ze maar blijven beweren dat het aan onze apparatuur ligt, die NIET veranderd is van de tijd dat er 500Mbps door hen voor 1 maand werd geleverd.

FIBER zijn OPLICHTERS. Niets meer of minder.

Ik ga nu over, ondanks dat wij een contract tot 2020 hebben. Zal me niets meer interesseren. Heb een goede rechtsbijstand. Gaat nog leuk worden. Zeker als ik een nieuwe provider heb die wel snelheid levert.

FIBER NIET DOEN

Was deze review nuttig? 
slecht geregeld, hoe bestaat dit zooitje rotzooi nog? internet wordt omlaag gehaald. Kinderen kunnen een bedrijf nog beter runnen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door R0bst13pan Februari 10, 2019

Fiber ga iets doen met je leven

slecht geregeld, hoe bestaat dit zooitje rotzooi nog? internet wordt omlaag gehaald. Kinderen kunnen een bedrijf nog beter runnen.

Was deze review nuttig? 
Zeer slecht bedrijf, het netwerk werkt niet
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door At de jong Februari 10, 2019

Slecht

Zeer slecht bedrijf, het netwerk werkt niet

Was deze review nuttig? 
Stap nooit over op fiber, een en al slechte ervaring. Al vanaf oktober een klacht lopen en er wordt niks mee gedaan. Klantenservice waar je eerst een uur voor uit moet trekken om ze te kunnen spreken stuurt je vervolgens van kastje naar de muur, je komt niets verder, ze beloven terug te bellen maar gebeurt niet. Kortom ga nooit over op fiber
Geschreven door Agnes Februari 07, 2019

Fiber

Stap nooit over op fiber, een en al slechte ervaring. Al vanaf oktober een klacht lopen en er wordt niks mee gedaan. Klantenservice waar je eerst een uur voor uit moet trekken om ze te kunnen spreken stuurt je vervolgens van kastje naar de muur, je komt niets verder, ze beloven terug te bellen maar gebeurt niet. Kortom ga nooit over op fiber

Was deze review nuttig? 
Wat een slecht bedrijf. lange wacht tijden voor de telefoon. Als iets het niet doet vergeten ze het te noteren 2 maanden geen internet terug kijken en tv beeldje voor beeldje.
telefonisch beloven ze terug betaling.
Maar je krijgt niks.
WAARDELOOS
Geschreven door kaat Februari 07, 2019

Wat een slecht bedrijf. lange wacht tijden voor de telefoon. Als iets het niet doet vergeten ze het te noteren 2 maanden geen internet terug kijken en tv beeldje voor beeldje.
telefonisch beloven ze terug betaling.
Maar je krijgt niks.
WAARDELOOS

Was deze review nuttig? 
When I have moved houses I have decided to order internet service from fiber nl. After month passed and I did not get any email from them I have decided to call them just to get answer that they do not know anything and they will not send anything. Waited one more week to get same response, so I have decided to cancel the service as they cannot or do not care to deliver. It have made 3 calls and till this day (5 months later) service was not cancelled and they asking me to pay invoice of 28 euros for the service they do not provide. Also I was charged of 55 euros for initial setup which were never refunded.

Please stay away from this scam company and block their account in your bank.

Have a nice day.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Dominykas Januari 31, 2019

Feels like a scam and not the internet provider

When I have moved houses I have decided to order internet service from fiber nl. After month passed and I did not get any email from them I have decided to call them just to get answer that they do not know anything and they will not send anything. Waited one more week to get same response, so I have decided to cancel the service as they cannot or do not care to deliver. It have made 3 calls and till this day (5 months later) service was not cancelled and they asking me to pay invoice of 28 euros for the service they do not provide. Also I was charged of 55 euros for initial setup which were never refunded.

Please stay away from this scam company and block their account in your bank.

Have a nice day.

Was deze review nuttig? 
Dit is het slechtste bedrijf ooit.
nog voor de aansluiting al zoveel problemen dat we het weer hebben opgezegt.
klantenservice doet toezeggingen dat ze niet kunnen waar maken. na meerdere keren vragen of een leidinggevende mij kan terug bellen moet dat nog steeds gebeuren. ik zat ruim 3 maanden zonder tv of internet door hun schuld en toen wilden ze MIJ laten betalen voor contractbreuk. Dat is dus niet gebeurt.
ga niet in zee met dit bedrijf. heb je problemen met hun. bel gelijk een geschillencommissie. Fiber is onredelijk en slecht georganiseerd.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door M eer Januari 21, 2019

Wat een bar slecht bedrijf

Dit is het slechtste bedrijf ooit.
nog voor de aansluiting al zoveel problemen dat we het weer hebben opgezegt.
klantenservice doet toezeggingen dat ze niet kunnen waar maken. na meerdere keren vragen of een leidinggevende mij kan terug bellen moet dat nog steeds gebeuren. ik zat ruim 3 maanden zonder tv of internet door hun schuld en toen wilden ze MIJ laten betalen voor contractbreuk. Dat is dus niet gebeurt.
ga niet in zee met dit bedrijf. heb je problemen met hun. bel gelijk een geschillencommissie. Fiber is onredelijk en slecht georganiseerd.

Was deze review nuttig? 
klantenservice van niets. niet aan beginnen
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Marielle Kemp Januari 19, 2019

Waardeloos bedrijf

klantenservice van niets. niet aan beginnen

Was deze review nuttig? 
Afzetterij eersteklas. Communicatie is zeer slecht, beloofde snelheid verre van gehaald. Na opzegging een factuur van €149 gekregen. Blijf hier vandaan.
Gemiddelde score 
 
1.3
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Rik Januari 08, 2019

Afzetterij eersteklas. Communicatie is zeer slecht, beloofde snelheid verre van gehaald. Na opzegging een factuur van €149 gekregen. Blijf hier vandaan.

Was deze review nuttig? 
Waardeloze service; lange wachttijden aan de telefoon, lange verhuistermijn, alle communicatie gaat digitaal (ook als je door hun fout geen internetverbinding hebt), slecht Nederlands sprekende medewerkers welke totaal niet begripvol en redelijk zijn. Apparatuur is tevens slecht op elkaar afgesteld en handleidingen zijn onduidelijk. Mijn advies; begin er niet aan en kies voor een betrouwbare provider als KPN, Caiway, Solcon etc.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Anoniem December 24, 2018

Begin er niet aan

Waardeloze service; lange wachttijden aan de telefoon, lange verhuistermijn, alle communicatie gaat digitaal (ook als je door hun fout geen internetverbinding hebt), slecht Nederlands sprekende medewerkers welke totaal niet begripvol en redelijk zijn. Apparatuur is tevens slecht op elkaar afgesteld en handleidingen zijn onduidelijk. Mijn advies; begin er niet aan en kies voor een betrouwbare provider als KPN, Caiway, Solcon etc.

Was deze review nuttig? 
Horrible customer service, you have to wait an hour to be connected on the phone, after 11 weeks they never refund money after a return of the internet box.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Eva December 23, 2018

Horrible service

Horrible customer service, you have to wait an hour to be connected on the phone, after 11 weeks they never refund money after a return of the internet box.

Was deze review nuttig? 
Internetradius zeer beperkt. Modem staat in de woonkamer, en ik geen enkel andere kamer heb ik goed internet. Hierdoor heb ik besloten over te stappen. Hierbij is een opzegtermijn van 4 weken beloofd. Dus mijn internet zou dan over 4 weken stopgezet worden. Echter is deze per direct stopgezet en dit is niet terug te draaien. Nu zit ik een paar weken zonder internet thuis. Bizar onprofessioneel bedrijf. ZEKER EEN AFRADER.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Piet December 12, 2018

Zeer slecht!! Niet aan beginnen

Internetradius zeer beperkt. Modem staat in de woonkamer, en ik geen enkel andere kamer heb ik goed internet. Hierdoor heb ik besloten over te stappen. Hierbij is een opzegtermijn van 4 weken beloofd. Dus mijn internet zou dan over 4 weken stopgezet worden. Echter is deze per direct stopgezet en dit is niet terug te draaien. Nu zit ik een paar weken zonder internet thuis. Bizar onprofessioneel bedrijf. ZEKER EEN AFRADER.

Was deze review nuttig? 
Afstand houden zeer slechte service.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Anoniem December 04, 2018

Zeer slechte internet

Afstand houden zeer slechte service.

Was deze review nuttig? 
Dag Fiber.nl hallo online.nl . Hopelijk gaat alles goed met het omzetten. Voor de rest kan het straks eigenlijk alleen maar beter gaan nou ik ben benieuwd;)
Gemiddelde score 
 
7.5
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Mats December 03, 2018

Kan alleen maar beter worden hoop ik

Dag Fiber.nl hallo online.nl . Hopelijk gaat alles goed met het omzetten. Voor de rest kan het straks eigenlijk alleen maar beter gaan nou ik ben benieuwd;)

Was deze review nuttig? 
We hebben sinds mei 2018 een Fiber aansluiting 1000/1000, werkt meestal wel maar valt wel een keer of 20 a 30 per dag weg, over het algemeen weinig last van met internet.
Omdat digitenne overstapte op nieuwe hardware ;-( , heb ik 15 september een bestelling geplaatst voor 2 topboxen en de gratis telefoon aansluiting... dit zou enkele dagen duren.
En dat klopt... precies 75 dagen , ik heb vanmorgen de bevestiging ontvangen, echter nog geen apparatuur. ;-)
ik deel deze ervaring graag.
(had uiteindelijk eind september alsnog nieuwe Digitenne kastjes besteld bij KPN,.. dat duurde 2 dagen!) ;-)
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door H. Brinkmann November 29, 2018

Aanvullende bestelling al na 2½ maand uitgevoerd!?

We hebben sinds mei 2018 een Fiber aansluiting 1000/1000, werkt meestal wel maar valt wel een keer of 20 a 30 per dag weg, over het algemeen weinig last van met internet.
Omdat digitenne overstapte op nieuwe hardware ;-( , heb ik 15 september een bestelling geplaatst voor 2 topboxen en de gratis telefoon aansluiting... dit zou enkele dagen duren.
En dat klopt... precies 75 dagen , ik heb vanmorgen de bevestiging ontvangen, echter nog geen apparatuur. ;-)
ik deel deze ervaring graag.
(had uiteindelijk eind september alsnog nieuwe Digitenne kastjes besteld bij KPN,.. dat duurde 2 dagen!) ;-)

Was deze review nuttig? 
Ik heb er geen woorden voor.
Geschreven door Aalt November 24, 2018

Waardeloos bedrijf

Ik heb er geen woorden voor.

Was deze review nuttig? 
In de afgelopen 25 jaar heb ik aardig wat providers gehad. Ik heb er zelfs voor 1 gewerkt. De interne organisatie van zo’n bedrijf is mij dus bekend. Tuurlijk kan er wat mis gaan. Tuurlijk kan er in de eerste instantie voor een verkeerde oplossing worden gekozen. Maar....uiteindelijk kan een probleem worden opgelost.
Fiber heeft echter een geheel verfrissende aanpak. Er bestaat gewoon geen technische dienst. Er is geen 2e lijns support die problemen daadwerkelijk oppakt. Te bizar om te geloven, maar helaas waar. Wij gaan gelukkig weg. TV was om te janken, doorschakelen telefoon werkt niet, internet heeft een erg slechte responstijd.
De eindadviezen:
1 Niet aan beginnen.
2 Als je het toch hebt gedaan: geschillencommissie inschakelen bij de eerste de beste onoplosbare storing.
3 Geen storingen? Bij de eerste de beste gelegenheid opzeggen. Better save than sorry.
Gemiddelde score 
 
1.5
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Daniël Hermans November 18, 2018

Ongekend teleurstellend.

In de afgelopen 25 jaar heb ik aardig wat providers gehad. Ik heb er zelfs voor 1 gewerkt. De interne organisatie van zo’n bedrijf is mij dus bekend. Tuurlijk kan er wat mis gaan. Tuurlijk kan er in de eerste instantie voor een verkeerde oplossing worden gekozen. Maar....uiteindelijk kan een probleem worden opgelost.
Fiber heeft echter een geheel verfrissende aanpak. Er bestaat gewoon geen technische dienst. Er is geen 2e lijns support die problemen daadwerkelijk oppakt. Te bizar om te geloven, maar helaas waar. Wij gaan gelukkig weg. TV was om te janken, doorschakelen telefoon werkt niet, internet heeft een erg slechte responstijd.
De eindadviezen:
1 Niet aan beginnen.
2 Als je het toch hebt gedaan: geschillencommissie inschakelen bij de eerste de beste onoplosbare storing.
3 Geen storingen? Bij de eerste de beste gelegenheid opzeggen. Better save than sorry.

Was deze review nuttig? 
Worst customer service, they take months to respond to your question. After ending the contract, returned hardware, after almost 2 months I got a reply that they have received it in good order and deposit will be returned. Then after waiting for another 2 months, still have not received the deposit. Internet is very slow than what they have promised with the plan, therefore ended the contract.
Gemiddelde score 
 
2.2
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Vishmai November 12, 2018

Worst customer service

Worst customer service, they take months to respond to your question. After ending the contract, returned hardware, after almost 2 months I got a reply that they have received it in good order and deposit will be returned. Then after waiting for another 2 months, still have not received the deposit. Internet is very slow than what they have promised with the plan, therefore ended the contract.

Was deze review nuttig? 
Wat een slechte zooitje daaro, echt spullen geretourneerd en nog steeds geen bevestiging , track code geappt, gemaild, my fiber via ticket aangegeven, steeds geen bevestiging van ontvangst. en ze sturen maar dreigementen met incasso etc etc. heb alles gestorneerd. en wacht op mijn borg. echt ik meen het begin nooit aan fiber!
Gemiddelde score 
 
1.4
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door deniz November 02, 2018

Begin nooit aan Fiber , zeer slechte service klanten service , oplossen van problemen.

Wat een slechte zooitje daaro, echt spullen geretourneerd en nog steeds geen bevestiging , track code geappt, gemaild, my fiber via ticket aangegeven, steeds geen bevestiging van ontvangst. en ze sturen maar dreigementen met incasso etc etc. heb alles gestorneerd. en wacht op mijn borg. echt ik meen het begin nooit aan fiber!

Was deze review nuttig? 
Tefoonisch niet bereikbaar ik heb wel meer dan halfuur in de wacht gestaan en nog verbinding.
Ik ga het contract opzeggen.
Geschreven door arends November 01, 2018

afmelden

Tefoonisch niet bereikbaar ik heb wel meer dan halfuur in de wacht gestaan en nog verbinding.
Ik ga het contract opzeggen.

Was deze review nuttig? 
Mail van fiber/online.nl over overzetting abbo. nou eerst die zooi van online.nl maar is gebeld. Gelijk een ongeïnteresseerde aan de telefoon die nergens van af wist, na 10 minuten een ander die me wist te vertellen dat het niet gaat omdat ik nog niet ben overgezet en maar met fiber moest bellen. Tja na 28 minuten in de wacht bij fiber ja hoor weer een onderbetaalde kneus die zei dat ik niet kon opzeggen omdat ik in een migratie proces zit naar online.nl en pas als ik ben overgezet naar online de opzegging kan doen.
Wel ben klant bij fiber, niet tevreden overigens want internet is waardeloos, en niet bij online.nl en heb niet gevraagd om overgezet te worden naar online.nl waar ik al ooit klant geweest ben en niet voor niets weggelopen ben na einde contract
Zo dus wil mijn abbo opzeggen wegens de aanstaande verhuizing en prijsverhoging en doe dat bij deze en dit gekopieerde plaats ik ook op media enz. eventuele automatische afboekingen van mijn rekeningnummer zal ik weer storneren en een deurwaarder van jullie kant zal ik met plezier verwelkomen
HIERBIJ ID MIJN ABBO OPGEZEGD
vriendelijke groet
a.los
dwingeloweg 43
9671kb winschoten
Gemiddelde score 
 
2.2
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door a.los Oktober 31, 2018

waardeloze klantenservice

Mail van fiber/online.nl over overzetting abbo. nou eerst die zooi van online.nl maar is gebeld. Gelijk een ongeïnteresseerde aan de telefoon die nergens van af wist, na 10 minuten een ander die me wist te vertellen dat het niet gaat omdat ik nog niet ben overgezet en maar met fiber moest bellen. Tja na 28 minuten in de wacht bij fiber ja hoor weer een onderbetaalde kneus die zei dat ik niet kon opzeggen omdat ik in een migratie proces zit naar online.nl en pas als ik ben overgezet naar online de opzegging kan doen.
Wel ben klant bij fiber, niet tevreden overigens want internet is waardeloos, en niet bij online.nl en heb niet gevraagd om overgezet te worden naar online.nl waar ik al ooit klant geweest ben en niet voor niets weggelopen ben na einde contract
Zo dus wil mijn abbo opzeggen wegens de aanstaande verhuizing en prijsverhoging en doe dat bij deze en dit gekopieerde plaats ik ook op media enz. eventuele automatische afboekingen van mijn rekeningnummer zal ik weer storneren en een deurwaarder van jullie kant zal ik met plezier verwelkomen
HIERBIJ ID MIJN ABBO OPGEZEGD
vriendelijke groet
a.los
dwingeloweg 43
9671kb winschoten

Was deze review nuttig? 
De slechtste provider die ik ken!
Klantonvriendelijk!
Niet bereikbaar...
Totaal geen service...
Slecht werkende producten...
Had helaas een abonnement van 2 jaar,
2 jaar irritatie en frustratie. Je denkt goedkoper, bleek achteraf ook niet waar.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Messy65 Oktober 28, 2018

Slechte provider!

De slechtste provider die ik ken!
Klantonvriendelijk!
Niet bereikbaar...
Totaal geen service...
Slecht werkende producten...
Had helaas een abonnement van 2 jaar,
2 jaar irritatie en frustratie. Je denkt goedkoper, bleek achteraf ook niet waar.

Was deze review nuttig? 
Internet is soms zeer traag. Veel problemen met installeren. Klantenservice slecht. Je staat eindeloos in de wacht naar een abominabel muziekje te luisteren. Soms word je enigszins geholpen maar soms gewoon geschoffeerd. Alles lijkt teveel. Ik ga zeker weg na einde contract. Helaas hebben we hier maar 3 providers.
Gemiddelde score 
 
4.2
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Frans Oktober 06, 2018

Slecht product slechte service

Internet is soms zeer traag. Veel problemen met installeren. Klantenservice slecht. Je staat eindeloos in de wacht naar een abominabel muziekje te luisteren. Soms word je enigszins geholpen maar soms gewoon geschoffeerd. Alles lijkt teveel. Ik ga zeker weg na einde contract. Helaas hebben we hier maar 3 providers.

Was deze review nuttig? 
501 resultaten - getoond 1 - 50
« 1 2 3 4 5 6 ... » 
Sortering