Fiber Nederland ervaringen
https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/79/14/d9/fiber-nederland-8-1411060573.pngSituatie: woon sinds 3,5 in Holland park te Diemen bij Amsterdam. Nieuw opgeleverde woningen. Heel leuk als zich dan een internet provider aanbied. 1e 3 maanden gratis erna 15 euro, dan 40 per maand.
Tuurlijk. Addertjes onder het gras. Dat je genaaid wordt...
Nu sinds 2 weken steeds geen internet. Of ik heb internet of weer niet.
Klantenservice is tussen werktijden open. Jammer. Want ik kom rond 6 uur thuis en werk tussen werktijden.
Nu zit ik opgescheept met een contract van een jaar met de meest waardeloze internet.
Kut bedrijf dat gewoon geld wilt verdienen maar service of product leveren how maar.
KIES NIET VOOR FIBER
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
kut bedrijf
Wat een kut bedrijf!
Situatie: woon sinds 3,5 in Holland park te Diemen bij Amsterdam. Nieuw opgeleverde woningen. Heel leuk als zich dan een internet provider aanbied. 1e 3 maanden gratis erna 15 euro, dan 40 per maand.
Tuurlijk. Addertjes onder het gras. Dat je genaaid wordt...
Nu sinds 2 weken steeds geen internet. Of ik heb internet of weer niet.
Klantenservice is tussen werktijden open. Jammer. Want ik kom rond 6 uur thuis en werk tussen werktijden.
Nu zit ik opgescheept met een contract van een jaar met de meest waardeloze internet.
Kut bedrijf dat gewoon geld wilt verdienen maar service of product leveren how maar.
KIES NIET VOOR FIBER
Naar verwachting zit ik nog zeker een week meer zonder TV. En dat in deze corona tijd.
Gemiddelde score | 2.3 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 6.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
Zeer slechte service
Ik heb al ruim een week geen TV via Fiber. De helpdesk is een zootje en ze liegen alles bij elkaar.
Naar verwachting zit ik nog zeker een week meer zonder TV. En dat in deze corona tijd.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Vreemd bedrijf
Ik zat bij fiber en kreeg opeens een modem van online thuisgestuurd , bleek ik door fiber overgezet te zijn. Normale communicatie bleek tevens niet mogelijk. Toen maar overgestapt op KPN en tegen fiber gezegd dat ze het maar verder voor de rechter moesten gaan uitzoeken. Toen werd het stil bij die snotneuzen en nooit meer wat van gehoord. Mijn tip blijf ver weg bij die rare club en zoek een ander!!!
Deze hoef ik in ieder geval niet meer. Ik ben er na bijna een jaar gelukkig vanaf. Wat ging er mis?
Telefoon heeft nooit goed gewerkt. Uitgaand bellen ging prima, zelf was ik de helft van de tijd onbereikbaar. Veel geduld gehad, periodiek gebeld, werd aan het lijntje gehouden, "men is er mee bezig", maand na maand na maand. Geen voorstel, gewoon doorfactureren, je moet er telkens zelf weer achteraan en je tandenknarsend de wachttijd laten welgevallen die vaak akelig lang was.
Er wordt geen mailbox beschikbaar gesteld. Email moet je zelf regelen. Vooruit maar, ik heb zelf een mail server en voor 10 Euro per jaar een aparte email provider. Maar, men blokkeert doodleuk port 25 dus je komt niet zomaar naar buiten met je mail server. Relay dan maar naar de externe mail provider. Dat ging een poosje goed tot dat niet meer geaccepteerd werd vanwege spamwerende maatregelen. Men wilde opeens een reverse lookup zien slagen, anders werd je niet meer bediend. Fair enough, maar dan moet Fiber als eigenaar van het IP adres voor mij een PTR record maken op hun name server. Probeer dat maar eens voor elkaar te krijgen via de helpdesk. Kansloos. Men weet niks, kan niks, zegt het uit te gaan zoeken en terug te zullen bellen en doet dat niet.
Dan, ik zou een vast IP adres hebben. Expliciet om gevraagd. "Ja, het is vast, dat verandert niet". Dat ging een paar maanden goed. Daarna is het twee keer zonder notificatie veranderd. Ik kreeg dan bounce-berichten omdat ik GMail doorkop naar mijn eigen domein. De eerste keer ben ik nog wel twee weken zoet geweest voor ik begreep wat het probleem was en dat ik mijn DNS records moest aanpassen. Als je niet zo'n forward hebt ingesteld bij GMail denk je na een maand "het is wel rustig met de email de laatste tijd."
TV was het enige waar ik na wat aanloopproblemen tevreden over was (het TV-kastje moet op een eigen ethernet port van de FritzBox anders werkt de QoS niet, die je sowieso nog zelf in moet stellen, en staat je beeld stil als je computer wat gaat downloaden). Verder een grote lijdensweg. Factureren kunnen ze wel goed, vooral de eerste masnden. Allerlei onverwachte opstartkosten, voor elk detail sturen ze een vette factuur. Als je vergelijkt op basis van wat er aangeprezen wordt lijkt het relatief goedkoop maar dat valt vies tegen. Je hebt er een hoop werk aan en je ergert je rot.
Gemiddelde score | 3.4 | |
Installatie | 5.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 7.0 |
Zwaar waardeloos
Tja. Wat maakt het nog uit tegenwoordig? Al die internet providers, een pot nat. Toch?
Deze hoef ik in ieder geval niet meer. Ik ben er na bijna een jaar gelukkig vanaf. Wat ging er mis?
Telefoon heeft nooit goed gewerkt. Uitgaand bellen ging prima, zelf was ik de helft van de tijd onbereikbaar. Veel geduld gehad, periodiek gebeld, werd aan het lijntje gehouden, "men is er mee bezig", maand na maand na maand. Geen voorstel, gewoon doorfactureren, je moet er telkens zelf weer achteraan en je tandenknarsend de wachttijd laten welgevallen die vaak akelig lang was.
Er wordt geen mailbox beschikbaar gesteld. Email moet je zelf regelen. Vooruit maar, ik heb zelf een mail server en voor 10 Euro per jaar een aparte email provider. Maar, men blokkeert doodleuk port 25 dus je komt niet zomaar naar buiten met je mail server. Relay dan maar naar de externe mail provider. Dat ging een poosje goed tot dat niet meer geaccepteerd werd vanwege spamwerende maatregelen. Men wilde opeens een reverse lookup zien slagen, anders werd je niet meer bediend. Fair enough, maar dan moet Fiber als eigenaar van het IP adres voor mij een PTR record maken op hun name server. Probeer dat maar eens voor elkaar te krijgen via de helpdesk. Kansloos. Men weet niks, kan niks, zegt het uit te gaan zoeken en terug te zullen bellen en doet dat niet.
Dan, ik zou een vast IP adres hebben. Expliciet om gevraagd. "Ja, het is vast, dat verandert niet". Dat ging een paar maanden goed. Daarna is het twee keer zonder notificatie veranderd. Ik kreeg dan bounce-berichten omdat ik GMail doorkop naar mijn eigen domein. De eerste keer ben ik nog wel twee weken zoet geweest voor ik begreep wat het probleem was en dat ik mijn DNS records moest aanpassen. Als je niet zo'n forward hebt ingesteld bij GMail denk je na een maand "het is wel rustig met de email de laatste tijd."
TV was het enige waar ik na wat aanloopproblemen tevreden over was (het TV-kastje moet op een eigen ethernet port van de FritzBox anders werkt de QoS niet, die je sowieso nog zelf in moet stellen, en staat je beeld stil als je computer wat gaat downloaden). Verder een grote lijdensweg. Factureren kunnen ze wel goed, vooral de eerste masnden. Allerlei onverwachte opstartkosten, voor elk detail sturen ze een vette factuur. Als je vergelijkt op basis van wat er aangeprezen wordt lijkt het relatief goedkoop maar dat valt vies tegen. Je hebt er een hoop werk aan en je ergert je rot.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Super super super slecht KUT bedrijf!!!!??????
Fiber is echt zwaar kut . Geen internet aansluiten en toch 500 euro boete in rekening brengen omdat er na verloop vam tijd (omdat fiber echt npoit iets leverde) naar KPN is gegaan. Blijf weg bij deze oplichters!!!!!!
Nu een half jaar later is er nog niets geregeld. Verschillende middagen thuis gezeten voor een monteur, wachttijden aan de telefoon minstens 20 minuten. De medewerkers hebben geen idee waar ze het over hebben. En als ik na een half jaar vraag om door verbonden te worden met een leidinggevende wordt er gezegd dat er geen telefoonlijsten zijn. Ook geen e-mailadressen overigens. Een brief schrijven heeft ook geen zin, het hoofdkantoor van Fiber zit ergens in Hilversum, maar ze zijn overgenomen door TelePlaza. Die mij ook niet zullen helpen, volgens de medewerker. Hij ziet het nut niet dat iemand mij belt of mailt en geeft aan het gesprek vervelend te vinden. Ik geef aan dat ik mij na een half jaar wachten en bellen nog veel vervelender voel. En ondertussen wel verschillende malen geld afschrijven, wat ik ondertussen gestorneerd heb. Nooit aan beginnen dus.
Gemiddelde score | 1.3 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Dramatisch
Dit bedrijf is werkelijk verschrikkelijk. Al een half jaar bellen wij (en ook onze buren) wekelijks naar Fiber. Half februari zijn de kabels gelegd. Tijdens het eerste telefoontje werd er verteld dat ik niet hoefde te bellen, alles zou vanzelf geregeld worden.
Nu een half jaar later is er nog niets geregeld. Verschillende middagen thuis gezeten voor een monteur, wachttijden aan de telefoon minstens 20 minuten. De medewerkers hebben geen idee waar ze het over hebben. En als ik na een half jaar vraag om door verbonden te worden met een leidinggevende wordt er gezegd dat er geen telefoonlijsten zijn. Ook geen e-mailadressen overigens. Een brief schrijven heeft ook geen zin, het hoofdkantoor van Fiber zit ergens in Hilversum, maar ze zijn overgenomen door TelePlaza. Die mij ook niet zullen helpen, volgens de medewerker. Hij ziet het nut niet dat iemand mij belt of mailt en geeft aan het gesprek vervelend te vinden. Ik geef aan dat ik mij na een half jaar wachten en bellen nog veel vervelender voel. En ondertussen wel verschillende malen geld afschrijven, wat ik ondertussen gestorneerd heb. Nooit aan beginnen dus.
Fiber schijnt mij doorverkocht te hebben aan online en online weet van niets
als ik wil opzeggen bij fiber zeggen ze dat ik bij online moet zijn
als ik online bel zeggen ze dat ik geen klant bij hun ben.
Waar ze wel goed in zijn, is facturen en aanmaningen sturen omdat de betaling stop gezet heb omdat er niets geleverd wordt.
Mijn advies: zoek aan andere provider
Gemiddelde score | 1.4 | |
Installatie | 3.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
waardfeloos
al weken geen internet tv en telefoon.
Fiber schijnt mij doorverkocht te hebben aan online en online weet van niets
als ik wil opzeggen bij fiber zeggen ze dat ik bij online moet zijn
als ik online bel zeggen ze dat ik geen klant bij hun ben.
Waar ze wel goed in zijn, is facturen en aanmaningen sturen omdat de betaling stop gezet heb omdat er niets geleverd wordt.
Mijn advies: zoek aan andere provider
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Dramatisch bedrijf
Ik heb zelden zo'n slechte organisatie meegemaakt. Per 21 mei ben ik klant bij Fiber. Het is nu 3 juli en heb nog steeds geen internet en digitale tv. Ik heb Fiber inmiddels al 6 keer gebeld. Ik krijg dan te horen dat de 2e lijn het moet goedkeuren. Daarna hoor je niets. Je moet er altijd zelf achteraan. Ik ga mijn rechtsbijstandsverzekering opdracht geven om te proberen het contract te laten ontbinden.
Het lijkt wel alsof tien minuten wachttijd standaard ingesteld is. Vaak wordt stipt hierna opgenomen. Enkele medewerkers zijn zó arrogant en bijdehand, ze doen niet eens moeite om je te helpen. Opzeggen kan vaak ook niet door hun vage regeltjes, en neem je de extra kosten maar voor lief en stap je over, blijkt dat ze de lijn ook nog "gekaapt" hebben en andere providers ook niets kunnen. Ze doen alsof ze ik weet niet hoe groot zijn, maar volgens mij blijft er geen klant meer over. Het is zowel administratief als technisch één grote bende.
Ik heb verschillende mensen gesproken met dezelfde ervaringen en hieronder te lezen blijken wij niet de enige te zijn. Een provider met een beetje service, doet in ieder geval zijn best om op deze berichten te reageren. Ik ben er gelukkig afgekomen, en iedereen die nog Fiber heeft praat ik om. Het management daar moet zich schamen!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Dat zoiets bestaat in Nederland
Waardeloos. Trap niet in de mooie verkooppraatjes of frisse website!
Het lijkt wel alsof tien minuten wachttijd standaard ingesteld is. Vaak wordt stipt hierna opgenomen. Enkele medewerkers zijn zó arrogant en bijdehand, ze doen niet eens moeite om je te helpen. Opzeggen kan vaak ook niet door hun vage regeltjes, en neem je de extra kosten maar voor lief en stap je over, blijkt dat ze de lijn ook nog "gekaapt" hebben en andere providers ook niets kunnen. Ze doen alsof ze ik weet niet hoe groot zijn, maar volgens mij blijft er geen klant meer over. Het is zowel administratief als technisch één grote bende.
Ik heb verschillende mensen gesproken met dezelfde ervaringen en hieronder te lezen blijken wij niet de enige te zijn. Een provider met een beetje service, doet in ieder geval zijn best om op deze berichten te reageren. Ik ben er gelukkig afgekomen, en iedereen die nog Fiber heeft praat ik om. Het management daar moet zich schamen!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Pathetic customer service
I have unfortunately been a customer with Fiber for over 2 years now and regret being with them. If you ever have a chance to decide upfront don't ever go with them, you are only lucky till something goes bad with your system, once you have a problem there is the end of it, you have zero customer service response from Fiber and it's very difficult to get a solution for the problem from them, better than regret later. I have been desperately trying to get my internet problem resolved for the past 4 days but without any help. Just pathetic service never go for them.
Onbeschofte helpdesk, dat is echt niet normaal. Klanten vinden ze lastig en vervelend.
Apparatuur is gedateerd, modem uit 2013 zonder 5gHZ.
En dan dat TV kastje... Niet te doen.
Traag, je kan geen zenders sorteren, favorieten werkt ook voor geen meter.
Mijn RaspberryPi 1 is 500x sneller.
En die app heeft 3 jaar geen update gehad en zit vol bugs. Met Chromecast crasht het constant. Logt steeds en je kan dan alleen inloggenndoor op je TV een code te genereren. Zo kan je eindeloos doorgaan. Waardeloos prutsbedrijf
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Niet serieus te nemen dit bedrijf
Bedrijf heeft het niveau van UPC zo'n 15 jaar geleden.
Onbeschofte helpdesk, dat is echt niet normaal. Klanten vinden ze lastig en vervelend.
Apparatuur is gedateerd, modem uit 2013 zonder 5gHZ.
En dan dat TV kastje... Niet te doen.
Traag, je kan geen zenders sorteren, favorieten werkt ook voor geen meter.
Mijn RaspberryPi 1 is 500x sneller.
En die app heeft 3 jaar geen update gehad en zit vol bugs. Met Chromecast crasht het constant. Logt steeds en je kan dan alleen inloggenndoor op je TV een code te genereren. Zo kan je eindeloos doorgaan. Waardeloos prutsbedrijf
Inmiddels zelfs een incassobureau
het mooiste van alles is zojuist weer gebeld en fiber geef zelf aan dat wij inderdaad de modem al 16 maanden niet gebruiken, wij meerdere malen hebben gebeld voor opzegging en dat eind vorig jaar dit inderdaad opgezegd is maar zij dit niet konden verwerken.
GROOTSTE OPLICHTERS VAN NEDERLAND!
Gemiddelde score | 2.0 | |
Installatie | 6.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Grootste oplichters van nederland al 16 maanden aan betalen voor niks
Wij hebben al 16 maanden geen internet en zijn ondertussen bijna een jaar bezig met het contract te ontbinden. ondertussen blijft fiber geld van mijn rekening schrijven.
Inmiddels zelfs een incassobureau
het mooiste van alles is zojuist weer gebeld en fiber geef zelf aan dat wij inderdaad de modem al 16 maanden niet gebruiken, wij meerdere malen hebben gebeld voor opzegging en dat eind vorig jaar dit inderdaad opgezegd is maar zij dit niet konden verwerken.
GROOTSTE OPLICHTERS VAN NEDERLAND!
Gemiddelde score | 1.2 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Waardeloos bedrijf
Nog nooit zon ongeorganiseerd zootje meegemaakt en niets werk goed of maar half TROEP VERKOPEN ZE AMATEURS
Gemiddelde score | 1.4 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 3.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Niet aan beginnen!!
Vreselijk!! We zijn een jaar lang klant geweest bij Fiber. Nooit tv kunnen kijken of kunnen bellen via deze provider, maar er wel voor betaald. We werden van het kastje naar de muur gestuurd; vriendelijk blijven, boos worden, het hielp allemaal niets. Totdat er eindelijk, op óns verzoek, een monteur langs kwam. Die vertelde zijn bevindingen, maar heeft deze nooit doorgegeven aan Fiber. Als we weer eens belden, wisten zij van niets. Na een jaar eindelijk kunnen opzeggen, omdat zij hun diensten gingen aanbieden via een bedrijfje dat slechts 2 maanden bestond op het moment dat wij daarvan een mail kregen. Als je dat niet wilden kon je kosteloos opzeggen. Meteen gebruik van gemaakt en compensatie gevraagd voor de niet- geleverde diensten (tv en telefonie). Daar wachten we nog steeds op....
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Nooit meer Fiber!
Spijt! Spijt! Spijt! Noooooooit aan beginnen!
Heel veel telefoontjes gepleegd maar nooit geen steek verder gekomen, we werden van kastje naar de muur gestuurd.
Op gegeven moment was zelfs mijn mobiele nummer geblokkerd om naar het clanten contact centrum te bellen.
Ik zou nooit aan Fiber beginnen tenzij je houd van bedrijven die afspraken niet nakomen en de klant niet serieus nemen.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Niet aan beginnen
Na eindelijk een glasvezel verbinding te hebben in onze buitenwijk maanden lang moeten wachten op een starters pakket van Fiber.
Heel veel telefoontjes gepleegd maar nooit geen steek verder gekomen, we werden van kastje naar de muur gestuurd.
Op gegeven moment was zelfs mijn mobiele nummer geblokkerd om naar het clanten contact centrum te bellen.
Ik zou nooit aan Fiber beginnen tenzij je houd van bedrijven die afspraken niet nakomen en de klant niet serieus nemen.
Last week my modem stopped working, i have been on the phone with Fiber costumer service non stop and everytime they say they are gonna send a new modem as fast as possible, but calling the next morning another personel tells me that it has not been send yet. This has been going on since last week and im just fed up with it. Had to cancel my vacation since without internet i dont have an alarm system as well. And stay at home without tv, internet or telephone for a week hoping that day the modem will show up and still nothing. To make matters worse I noticed they have been taking more money from my account than they should have. Called about that as well and despite telling me they are going to return it, still nothing as well. I am so angry about how unprofessional and fraudulent they are that i am even considering spending a lot more money just to take this to the court and stop them from deceiving more people.
So run away from this company while you can!
P.s. Dont forget that fiber and online.nl are under the same company. From the looks of it they have more companies to cover up their fraudulent activities.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Fraud! Nothing good comes out of this company (fiber.nl + online.nl)
This company is a fraud. Dont even consider it. Choose for another provider and save yourself alot of hassle and headache (and also alot of money since they are not even the cheapest provider). Beside all the downtimes of fiber internet, here is what you might also be getting into:
Last week my modem stopped working, i have been on the phone with Fiber costumer service non stop and everytime they say they are gonna send a new modem as fast as possible, but calling the next morning another personel tells me that it has not been send yet. This has been going on since last week and im just fed up with it. Had to cancel my vacation since without internet i dont have an alarm system as well. And stay at home without tv, internet or telephone for a week hoping that day the modem will show up and still nothing. To make matters worse I noticed they have been taking more money from my account than they should have. Called about that as well and despite telling me they are going to return it, still nothing as well. I am so angry about how unprofessional and fraudulent they are that i am even considering spending a lot more money just to take this to the court and stop them from deceiving more people.
So run away from this company while you can!
P.s. Dont forget that fiber and online.nl are under the same company. From the looks of it they have more companies to cover up their fraudulent activities.
Bij installatie begon het al. Onze telefoon was niet omgezet. Dit duurde 2 maanden en talloze keren contact tot het eindelijk lukte om een telefoonummer in een vakje in te vullen (Ik kon in de Fritzbox zien dat dit was wat er ontbrak) Maar het ergste was wel dat we bij aansluiting 500Mbps hadden, die in 1 maand naar 40Mbps terug ging (download) en de upload van 40Mbps naar 0,4Mbps. Dus gaan bellen en bellen en bellen. En nu komt het. Iedere keer iets anders. Ligt altijd aan ons. Gelukkig heeft mijn jongste zoon via een speedchecker bij gehouden wat er gebeurt is. Wij hebben nl niets aan de apparatuur bij ons veranderd. Fiber heeft namelijk het trucje dat het altijd hier aan ligt. Dus in het begin met dezelfde apparatuur 500Mbps en na een maand zo slecht dat alles stopt (geen upload dus geen feedback aan internet applicaties). Heb zelfs geprobeerd toch maar alles los te gooien, alles te resetten en met hun mee te spelen. nee dus. 40 Mbps wordt 60 Mbps.
En het schandlaige is dat ze maar blijven beweren dat het aan onze apparatuur ligt, die NIET veranderd is van de tijd dat er 500Mbps door hen voor 1 maand werd geleverd.
FIBER zijn OPLICHTERS. Niets meer of minder.
Ik ga nu over, ondanks dat wij een contract tot 2020 hebben. Zal me niets meer interesseren. Heb een goede rechtsbijstand. Gaat nog leuk worden. Zeker als ik een nieuwe provider heb die wel snelheid levert.
FIBER NIET DOEN
Gemiddelde score | 1.6 | |
Installatie | 3.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 2.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Slechter kan niet
Hebben sinds Oktober vorig jaar via een co-operatie glasvezel aan laten leggen (eerst alles via telefoonleiding want wij wonen in het buitengebied). Hierdoor een beperkt aantal aanbieders. Maar Fiber was er een van.
Bij installatie begon het al. Onze telefoon was niet omgezet. Dit duurde 2 maanden en talloze keren contact tot het eindelijk lukte om een telefoonummer in een vakje in te vullen (Ik kon in de Fritzbox zien dat dit was wat er ontbrak) Maar het ergste was wel dat we bij aansluiting 500Mbps hadden, die in 1 maand naar 40Mbps terug ging (download) en de upload van 40Mbps naar 0,4Mbps. Dus gaan bellen en bellen en bellen. En nu komt het. Iedere keer iets anders. Ligt altijd aan ons. Gelukkig heeft mijn jongste zoon via een speedchecker bij gehouden wat er gebeurt is. Wij hebben nl niets aan de apparatuur bij ons veranderd. Fiber heeft namelijk het trucje dat het altijd hier aan ligt. Dus in het begin met dezelfde apparatuur 500Mbps en na een maand zo slecht dat alles stopt (geen upload dus geen feedback aan internet applicaties). Heb zelfs geprobeerd toch maar alles los te gooien, alles te resetten en met hun mee te spelen. nee dus. 40 Mbps wordt 60 Mbps.
En het schandlaige is dat ze maar blijven beweren dat het aan onze apparatuur ligt, die NIET veranderd is van de tijd dat er 500Mbps door hen voor 1 maand werd geleverd.
FIBER zijn OPLICHTERS. Niets meer of minder.
Ik ga nu over, ondanks dat wij een contract tot 2020 hebben. Zal me niets meer interesseren. Heb een goede rechtsbijstand. Gaat nog leuk worden. Zeker als ik een nieuwe provider heb die wel snelheid levert.
FIBER NIET DOEN
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Fiber ga iets doen met je leven
slecht geregeld, hoe bestaat dit zooitje rotzooi nog? internet wordt omlaag gehaald. Kinderen kunnen een bedrijf nog beter runnen.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Slecht
Zeer slecht bedrijf, het netwerk werkt niet
Fiber
Stap nooit over op fiber, een en al slechte ervaring. Al vanaf oktober een klacht lopen en er wordt niks mee gedaan. Klantenservice waar je eerst een uur voor uit moet trekken om ze te kunnen spreken stuurt je vervolgens van kastje naar de muur, je komt niets verder, ze beloven terug te bellen maar gebeurt niet. Kortom ga nooit over op fiber
telefonisch beloven ze terug betaling.
Maar je krijgt niks.
WAARDELOOS
Wat een slecht bedrijf. lange wacht tijden voor de telefoon. Als iets het niet doet vergeten ze het te noteren 2 maanden geen internet terug kijken en tv beeldje voor beeldje.
telefonisch beloven ze terug betaling.
Maar je krijgt niks.
WAARDELOOS
Please stay away from this scam company and block their account in your bank.
Have a nice day.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Feels like a scam and not the internet provider
When I have moved houses I have decided to order internet service from fiber nl. After month passed and I did not get any email from them I have decided to call them just to get answer that they do not know anything and they will not send anything. Waited one more week to get same response, so I have decided to cancel the service as they cannot or do not care to deliver. It have made 3 calls and till this day (5 months later) service was not cancelled and they asking me to pay invoice of 28 euros for the service they do not provide. Also I was charged of 55 euros for initial setup which were never refunded.
Please stay away from this scam company and block their account in your bank.
Have a nice day.
nog voor de aansluiting al zoveel problemen dat we het weer hebben opgezegt.
klantenservice doet toezeggingen dat ze niet kunnen waar maken. na meerdere keren vragen of een leidinggevende mij kan terug bellen moet dat nog steeds gebeuren. ik zat ruim 3 maanden zonder tv of internet door hun schuld en toen wilden ze MIJ laten betalen voor contractbreuk. Dat is dus niet gebeurt.
ga niet in zee met dit bedrijf. heb je problemen met hun. bel gelijk een geschillencommissie. Fiber is onredelijk en slecht georganiseerd.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Wat een bar slecht bedrijf
Dit is het slechtste bedrijf ooit.
nog voor de aansluiting al zoveel problemen dat we het weer hebben opgezegt.
klantenservice doet toezeggingen dat ze niet kunnen waar maken. na meerdere keren vragen of een leidinggevende mij kan terug bellen moet dat nog steeds gebeuren. ik zat ruim 3 maanden zonder tv of internet door hun schuld en toen wilden ze MIJ laten betalen voor contractbreuk. Dat is dus niet gebeurt.
ga niet in zee met dit bedrijf. heb je problemen met hun. bel gelijk een geschillencommissie. Fiber is onredelijk en slecht georganiseerd.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Waardeloos bedrijf
klantenservice van niets. niet aan beginnen
Gemiddelde score | 1.3 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 2.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Afzetterij eersteklas. Communicatie is zeer slecht, beloofde snelheid verre van gehaald. Na opzegging een factuur van €149 gekregen. Blijf hier vandaan.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Begin er niet aan
Waardeloze service; lange wachttijden aan de telefoon, lange verhuistermijn, alle communicatie gaat digitaal (ook als je door hun fout geen internetverbinding hebt), slecht Nederlands sprekende medewerkers welke totaal niet begripvol en redelijk zijn. Apparatuur is tevens slecht op elkaar afgesteld en handleidingen zijn onduidelijk. Mijn advies; begin er niet aan en kies voor een betrouwbare provider als KPN, Caiway, Solcon etc.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
Horrible service
Horrible customer service, you have to wait an hour to be connected on the phone, after 11 weeks they never refund money after a return of the internet box.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Zeer slecht!! Niet aan beginnen
Internetradius zeer beperkt. Modem staat in de woonkamer, en ik geen enkel andere kamer heb ik goed internet. Hierdoor heb ik besloten over te stappen. Hierbij is een opzegtermijn van 4 weken beloofd. Dus mijn internet zou dan over 4 weken stopgezet worden. Echter is deze per direct stopgezet en dit is niet terug te draaien. Nu zit ik een paar weken zonder internet thuis. Bizar onprofessioneel bedrijf. ZEKER EEN AFRADER.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Zeer slechte internet
Afstand houden zeer slechte service.
Gemiddelde score | 7.5 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 8.0 |
Kan alleen maar beter worden hoop ik
Dag Fiber.nl hallo online.nl . Hopelijk gaat alles goed met het omzetten. Voor de rest kan het straks eigenlijk alleen maar beter gaan nou ik ben benieuwd;)
Omdat digitenne overstapte op nieuwe hardware ;-( , heb ik 15 september een bestelling geplaatst voor 2 topboxen en de gratis telefoon aansluiting... dit zou enkele dagen duren.
En dat klopt... precies 75 dagen , ik heb vanmorgen de bevestiging ontvangen, echter nog geen apparatuur. ;-)
ik deel deze ervaring graag.
(had uiteindelijk eind september alsnog nieuwe Digitenne kastjes besteld bij KPN,.. dat duurde 2 dagen!) ;-)
Gemiddelde score | 2.0 | |
Installatie | 3.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Aanvullende bestelling al na 2½ maand uitgevoerd!?
We hebben sinds mei 2018 een Fiber aansluiting 1000/1000, werkt meestal wel maar valt wel een keer of 20 a 30 per dag weg, over het algemeen weinig last van met internet.
Omdat digitenne overstapte op nieuwe hardware ;-( , heb ik 15 september een bestelling geplaatst voor 2 topboxen en de gratis telefoon aansluiting... dit zou enkele dagen duren.
En dat klopt... precies 75 dagen , ik heb vanmorgen de bevestiging ontvangen, echter nog geen apparatuur. ;-)
ik deel deze ervaring graag.
(had uiteindelijk eind september alsnog nieuwe Digitenne kastjes besteld bij KPN,.. dat duurde 2 dagen!) ;-)
Waardeloos bedrijf
Ik heb er geen woorden voor.
Fiber heeft echter een geheel verfrissende aanpak. Er bestaat gewoon geen technische dienst. Er is geen 2e lijns support die problemen daadwerkelijk oppakt. Te bizar om te geloven, maar helaas waar. Wij gaan gelukkig weg. TV was om te janken, doorschakelen telefoon werkt niet, internet heeft een erg slechte responstijd.
De eindadviezen:
1 Niet aan beginnen.
2 Als je het toch hebt gedaan: geschillencommissie inschakelen bij de eerste de beste onoplosbare storing.
3 Geen storingen? Bij de eerste de beste gelegenheid opzeggen. Better save than sorry.
Gemiddelde score | 1.5 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 2.0 |
Ongekend teleurstellend.
In de afgelopen 25 jaar heb ik aardig wat providers gehad. Ik heb er zelfs voor 1 gewerkt. De interne organisatie van zo’n bedrijf is mij dus bekend. Tuurlijk kan er wat mis gaan. Tuurlijk kan er in de eerste instantie voor een verkeerde oplossing worden gekozen. Maar....uiteindelijk kan een probleem worden opgelost.
Fiber heeft echter een geheel verfrissende aanpak. Er bestaat gewoon geen technische dienst. Er is geen 2e lijns support die problemen daadwerkelijk oppakt. Te bizar om te geloven, maar helaas waar. Wij gaan gelukkig weg. TV was om te janken, doorschakelen telefoon werkt niet, internet heeft een erg slechte responstijd.
De eindadviezen:
1 Niet aan beginnen.
2 Als je het toch hebt gedaan: geschillencommissie inschakelen bij de eerste de beste onoplosbare storing.
3 Geen storingen? Bij de eerste de beste gelegenheid opzeggen. Better save than sorry.
Gemiddelde score | 2.2 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | 3.0 | |
Digitale televisie | 3.0 |
Worst customer service
Worst customer service, they take months to respond to your question. After ending the contract, returned hardware, after almost 2 months I got a reply that they have received it in good order and deposit will be returned. Then after waiting for another 2 months, still have not received the deposit. Internet is very slow than what they have promised with the plan, therefore ended the contract.
Gemiddelde score | 1.4 | |
Installatie | 3.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Begin nooit aan Fiber , zeer slechte service klanten service , oplossen van problemen.
Wat een slechte zooitje daaro, echt spullen geretourneerd en nog steeds geen bevestiging , track code geappt, gemaild, my fiber via ticket aangegeven, steeds geen bevestiging van ontvangst. en ze sturen maar dreigementen met incasso etc etc. heb alles gestorneerd. en wacht op mijn borg. echt ik meen het begin nooit aan fiber!
Ik ga het contract opzeggen.
afmelden
Tefoonisch niet bereikbaar ik heb wel meer dan halfuur in de wacht gestaan en nog verbinding.
Ik ga het contract opzeggen.
Wel ben klant bij fiber, niet tevreden overigens want internet is waardeloos, en niet bij online.nl en heb niet gevraagd om overgezet te worden naar online.nl waar ik al ooit klant geweest ben en niet voor niets weggelopen ben na einde contract
Zo dus wil mijn abbo opzeggen wegens de aanstaande verhuizing en prijsverhoging en doe dat bij deze en dit gekopieerde plaats ik ook op media enz. eventuele automatische afboekingen van mijn rekeningnummer zal ik weer storneren en een deurwaarder van jullie kant zal ik met plezier verwelkomen
HIERBIJ ID MIJN ABBO OPGEZEGD
vriendelijke groet
a.los
dwingeloweg 43
9671kb winschoten
Gemiddelde score | 2.2 | |
Installatie | 3.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | 3.0 | |
Digitale televisie | 2.0 |
waardeloze klantenservice
Mail van fiber/online.nl over overzetting abbo. nou eerst die zooi van online.nl maar is gebeld. Gelijk een ongeïnteresseerde aan de telefoon die nergens van af wist, na 10 minuten een ander die me wist te vertellen dat het niet gaat omdat ik nog niet ben overgezet en maar met fiber moest bellen. Tja na 28 minuten in de wacht bij fiber ja hoor weer een onderbetaalde kneus die zei dat ik niet kon opzeggen omdat ik in een migratie proces zit naar online.nl en pas als ik ben overgezet naar online de opzegging kan doen.
Wel ben klant bij fiber, niet tevreden overigens want internet is waardeloos, en niet bij online.nl en heb niet gevraagd om overgezet te worden naar online.nl waar ik al ooit klant geweest ben en niet voor niets weggelopen ben na einde contract
Zo dus wil mijn abbo opzeggen wegens de aanstaande verhuizing en prijsverhoging en doe dat bij deze en dit gekopieerde plaats ik ook op media enz. eventuele automatische afboekingen van mijn rekeningnummer zal ik weer storneren en een deurwaarder van jullie kant zal ik met plezier verwelkomen
HIERBIJ ID MIJN ABBO OPGEZEGD
vriendelijke groet
a.los
dwingeloweg 43
9671kb winschoten
Klantonvriendelijk!
Niet bereikbaar...
Totaal geen service...
Slecht werkende producten...
Had helaas een abonnement van 2 jaar,
2 jaar irritatie en frustratie. Je denkt goedkoper, bleek achteraf ook niet waar.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Slechte provider!
De slechtste provider die ik ken!
Klantonvriendelijk!
Niet bereikbaar...
Totaal geen service...
Slecht werkende producten...
Had helaas een abonnement van 2 jaar,
2 jaar irritatie en frustratie. Je denkt goedkoper, bleek achteraf ook niet waar.
Gemiddelde score | 4.2 | |
Installatie | 5.0 | |
Helpdesk | 3.0 | |
Internet | 3.0 | |
Bellen | 7.0 | |
Digitale televisie | 3.0 |
Slecht product slechte service
Internet is soms zeer traag. Veel problemen met installeren. Klantenservice slecht. Je staat eindeloos in de wacht naar een abominabel muziekje te luisteren. Soms word je enigszins geholpen maar soms gewoon geschoffeerd. Alles lijkt teveel. Ik ga zeker weg na einde contract. Helaas hebben we hier maar 3 providers.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Een zeer slechte service. Wanneer ik bel sta ik minimaal 20 minuten in de wacht.
Opzeggen tijdens de wettelijke termijn werd niet geaccepteerd. Wat vage smoesjes hierover via de mail en telefoon.
Vervolgens via de Geschillencommissie toch ontbinding afgedwongen.
Tip: Wil je van ze af en willen ze niet meewerken, gewoon via de geschillencommissie. Er is inmiddels jurispundentie genoeg hierover.
Gemiddelde score | 1.7 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 2.0 |
Een goot drama en ontbinding via de geschilencommissie
Vanaf de eerste minuut een drama. Slechte verbinding, onbereikbare helpdesk en vervolgens incompetente hulp.
Opzeggen tijdens de wettelijke termijn werd niet geaccepteerd. Wat vage smoesjes hierover via de mail en telefoon.
Vervolgens via de Geschillencommissie toch ontbinding afgedwongen.
Tip: Wil je van ze af en willen ze niet meewerken, gewoon via de geschillencommissie. Er is inmiddels jurispundentie genoeg hierover.
De internetsnelheid via WiFi is ook zeker niet geweldig.
Gemiddelde score | 5.0 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 5.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 3.0 |
Tv zenders blijven vaak hangen
Veelvuldig blijven zenders hangen. Dacht eerst dat het alleen TLC betrof, maar ook NPO1, Veronica, Net5 etc. Geven vrij vaak storingen.
De internetsnelheid via WiFi is ook zeker niet geweldig.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
Belabberde provider, wees gewaarschuwd!
Fiber heeft mij zeer slechte service geboden. Het internet haperde continue en heeft niet de beloofde snelheid bereikt. De klantenservice is niet-bestaand (lange wachttijden, altjid zelfde advies dat niet helpt, kunnen geen monteur sturen, online hulp wordt pas na >1 wk beantwoord, etc). Vele malen geprobeerd. Nu afgehaakt. ONdanks dat ik nu een half jaar een dubbel abonnement heb ben ik weg gerend bij Fiber. Ik ga een bezwaar indienen hiertegen ivm contractbreuk ivm niet leveren beloofde diensten.
Gemiddelde score | 1.8 | |
Installatie | 2.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 3.0 | |
Bellen | 2.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Niet aansluiten, lagere prijs is het niet waard!
Echt slechte ervaring met Fiber. Helpdesk heeft lange wachttijden en kan je slecht tot niet helpen. En nog is aso ook! Storingen met internet en tv zijn regelmatig.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Slecht slecht slecht
Slecht internet (glasvezel), Slechte tv interface, slechte helpdesk, onprofessioneel. Hoe kan zo'n bedrijf nog bestaan in 2018?
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Zeer slechte provider
Dit bedrijf zou in januari komen kijken hoe e.e.a. aangesloten moest gaan worden. Thuisgebleven voor eerste afspraak. Komen niet langs en doen daarna kaartje in de bus dat ze verhinderd zijn. Tweede afspraak kwamen ze op totaal ander tijdstip. Alles opgenomen, foto's gemaakt waar aansluiting in het huis zou worden bevestigd en informatie voor de monteur dat kabel opnieuw moet worden ingeschiten vanaf de weg. Dan afspraak voor uiteindelijke aansluiting. Weer vrijgenomen. Komt monteur en zegt dat hij aansluiting niet kan maken omdat de kabel opnieuw moet worden gelegd vanaf de weg............ Daarvoor was nou net iemand geweest om dat allemaal door te geven. Monteur vertrekt weer en zou contact opnemen over nieuwe afspraak. Niets meer van gehoord. Op mijn e-mail reageert dit ondermaatse bedrijf niet meer. Kortom amateurs en onfatsoenlijk. Ik hoef van deze slechte organisatie geen glasvezel meer. Kabel ga ik verwijderen zodat bestrating terug kan. Lang leve de KPN die via de gewone kabel beschikbaar is en vele male professioneler is.
Ja komen wat kosten achter vandaan, maar dit bedrijf, anno2018, is een verschrikking.
Ik ben als zelfstandige veel gewend, maar dit bedrijf raad iedereen ten zeerste af.
Gemiddelde score | 2.0 | |
Installatie | 3.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
de klantvriendelijke en niet klantgerichte houding van deze organisatie is ronduit stuitend. Ik had overeenkomst afgesloten ivm aansluiting op glasvezel. bij ontvangst spullen had ik nog vragen en aanvullend materiaal nodig. bellen? niet te bereiken. Webformulier? Niet goed werkend. mailen: niet mogelijk. Op twitter werd ik zo arrogant bejegend en totaal niet oplossingsgericht, dat ik overeenkomst meteen heb opgezegd. Toen werd ik ineens wel gebeld. Maar zelfde arrogantie. Niet oplossingsgericht maar vooral zoeken naar de schuldvraag, die ongetwijfeld bij mij lag. ze had in haar 'systeem' gekeken en niets raars gezien. tjsa, als je zo met je klanten omgaat
Ja komen wat kosten achter vandaan, maar dit bedrijf, anno2018, is een verschrikking.
Ik ben als zelfstandige veel gewend, maar dit bedrijf raad iedereen ten zeerste af.
Hoop dat er een manier is om het contract te ontbinden, denk niet dat ik dit 2 jaar vol kan houden
Helpdesk beweert dat zij pas in gebreken zijn als ze elke dag storing hebben.
Dit lijkt meer op een criminele bende, maar 1 ding is zeker het is een BENDE
Sluit bij deze provider geen contract af
Slecht
Vanaf de eerste dag ellende
Hoop dat er een manier is om het contract te ontbinden, denk niet dat ik dit 2 jaar vol kan houden
Helpdesk beweert dat zij pas in gebreken zijn als ze elke dag storing hebben.
Dit lijkt meer op een criminele bende, maar 1 ding is zeker het is een BENDE
Sluit bij deze provider geen contract af
Gemiddelde score | 2.5 | |
Installatie | 5.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 2.0 |
Verbzing op verbazing
Zojuist de hoorn neergelegd na op een zeer schofterigge manier te woord te zijn gestaan. Na zeer matige ervaringen en geen uitzicht op beter ben ik overgestapt naar NLE. Voorlopig een verademing. Fiber overrulde in haar algemen voorwaarden de wet, ik kreeg hierin na telefonisch contact gelijk: 30 dagen na mijn opzegging zou het contract alsnog beeindigd worden. Een zeer onbehoorlijke vlegel wist me zojuist te melden dat ik toch maar even het wetsartikel moest mailen wat mijn beding bewees. Want ja, die wet bestond, maar als ik dat bestaan niet kon bewijzen, bleven hun algemene voorwaarden gelden. Onzin natuurlijk, maar vooral de handelswijze van het bedrijf is diep triest. NOOIT MEER FIBER.