Fiber Nederland ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/79/14/d9/fiber-nederland-8-1411060573.png
 
3.1 (409)
0   1   0   0  
474 resultaten - getoond 1 - 50
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10  
Sortering 
 
Hebben sinds Oktober vorig jaar via een co-operatie glasvezel aan laten leggen (eerst alles via telefoonleiding want wij wonen in het buitengebied). Hierdoor een beperkt aantal aanbieders. Maar Fiber was er een van.
Bij installatie begon het al. Onze telefoon was niet omgezet. Dit duurde 2 maanden en talloze keren contact tot het eindelijk lukte om een telefoonummer in een vakje in te vullen (Ik kon in de Fritzbox zien dat dit was wat er ontbrak) Maar het ergste was wel dat we bij aansluiting 500Mbps hadden, die in 1 maand naar 40Mbps terug ging (download) en de upload van 40Mbps naar 0,4Mbps. Dus gaan bellen en bellen en bellen. En nu komt het. Iedere keer iets anders. Ligt altijd aan ons. Gelukkig heeft mijn jongste zoon via een speedchecker bij gehouden wat er gebeurt is. Wij hebben nl niets aan de apparatuur bij ons veranderd. Fiber heeft namelijk het trucje dat het altijd hier aan ligt. Dus in het begin met dezelfde apparatuur 500Mbps en na een maand zo slecht dat alles stopt (geen upload dus geen feedback aan internet applicaties). Heb zelfs geprobeerd toch maar alles los te gooien, alles te resetten en met hun mee te spelen. nee dus. 40 Mbps wordt 60 Mbps.
En het schandlaige is dat ze maar blijven beweren dat het aan onze apparatuur ligt, die NIET veranderd is van de tijd dat er 500Mbps door hen voor 1 maand werd geleverd.

FIBER zijn OPLICHTERS. Niets meer of minder.

Ik ga nu over, ondanks dat wij een contract tot 2020 hebben. Zal me niets meer interesseren. Heb een goede rechtsbijstand. Gaat nog leuk worden. Zeker als ik een nieuwe provider heb die wel snelheid levert.

FIBER NIET DOEN
Gemiddelde score 
 
1.6
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Pieter van Rosmalen Februari 10, 2019

Slechter kan niet

Hebben sinds Oktober vorig jaar via een co-operatie glasvezel aan laten leggen (eerst alles via telefoonleiding want wij wonen in het buitengebied). Hierdoor een beperkt aantal aanbieders. Maar Fiber was er een van.
Bij installatie begon het al. Onze telefoon was niet omgezet. Dit duurde 2 maanden en talloze keren contact tot het eindelijk lukte om een telefoonummer in een vakje in te vullen (Ik kon in de Fritzbox zien dat dit was wat er ontbrak) Maar het ergste was wel dat we bij aansluiting 500Mbps hadden, die in 1 maand naar 40Mbps terug ging (download) en de upload van 40Mbps naar 0,4Mbps. Dus gaan bellen en bellen en bellen. En nu komt het. Iedere keer iets anders. Ligt altijd aan ons. Gelukkig heeft mijn jongste zoon via een speedchecker bij gehouden wat er gebeurt is. Wij hebben nl niets aan de apparatuur bij ons veranderd. Fiber heeft namelijk het trucje dat het altijd hier aan ligt. Dus in het begin met dezelfde apparatuur 500Mbps en na een maand zo slecht dat alles stopt (geen upload dus geen feedback aan internet applicaties). Heb zelfs geprobeerd toch maar alles los te gooien, alles te resetten en met hun mee te spelen. nee dus. 40 Mbps wordt 60 Mbps.
En het schandlaige is dat ze maar blijven beweren dat het aan onze apparatuur ligt, die NIET veranderd is van de tijd dat er 500Mbps door hen voor 1 maand werd geleverd.

FIBER zijn OPLICHTERS. Niets meer of minder.

Ik ga nu over, ondanks dat wij een contract tot 2020 hebben. Zal me niets meer interesseren. Heb een goede rechtsbijstand. Gaat nog leuk worden. Zeker als ik een nieuwe provider heb die wel snelheid levert.

FIBER NIET DOEN

Was deze review nuttig? 
slecht geregeld, hoe bestaat dit zooitje rotzooi nog? internet wordt omlaag gehaald. Kinderen kunnen een bedrijf nog beter runnen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door R0bst13pan Februari 10, 2019

Fiber ga iets doen met je leven

slecht geregeld, hoe bestaat dit zooitje rotzooi nog? internet wordt omlaag gehaald. Kinderen kunnen een bedrijf nog beter runnen.

Was deze review nuttig? 
Zeer slecht bedrijf, het netwerk werkt niet
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door At de jong Februari 10, 2019

Slecht

Zeer slecht bedrijf, het netwerk werkt niet

Was deze review nuttig? 
Stap nooit over op fiber, een en al slechte ervaring. Al vanaf oktober een klacht lopen en er wordt niks mee gedaan. Klantenservice waar je eerst een uur voor uit moet trekken om ze te kunnen spreken stuurt je vervolgens van kastje naar de muur, je komt niets verder, ze beloven terug te bellen maar gebeurt niet. Kortom ga nooit over op fiber
Geschreven door Agnes Februari 07, 2019

Fiber

Stap nooit over op fiber, een en al slechte ervaring. Al vanaf oktober een klacht lopen en er wordt niks mee gedaan. Klantenservice waar je eerst een uur voor uit moet trekken om ze te kunnen spreken stuurt je vervolgens van kastje naar de muur, je komt niets verder, ze beloven terug te bellen maar gebeurt niet. Kortom ga nooit over op fiber

Was deze review nuttig? 
Wat een slecht bedrijf. lange wacht tijden voor de telefoon. Als iets het niet doet vergeten ze het te noteren 2 maanden geen internet terug kijken en tv beeldje voor beeldje.
telefonisch beloven ze terug betaling.
Maar je krijgt niks.
WAARDELOOS
Geschreven door kaat Februari 07, 2019

Wat een slecht bedrijf. lange wacht tijden voor de telefoon. Als iets het niet doet vergeten ze het te noteren 2 maanden geen internet terug kijken en tv beeldje voor beeldje.
telefonisch beloven ze terug betaling.
Maar je krijgt niks.
WAARDELOOS

Was deze review nuttig? 
When I have moved houses I have decided to order internet service from fiber nl. After month passed and I did not get any email from them I have decided to call them just to get answer that they do not know anything and they will not send anything. Waited one more week to get same response, so I have decided to cancel the service as they cannot or do not care to deliver. It have made 3 calls and till this day (5 months later) service was not cancelled and they asking me to pay invoice of 28 euros for the service they do not provide. Also I was charged of 55 euros for initial setup which were never refunded.

Please stay away from this scam company and block their account in your bank.

Have a nice day.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Dominykas Januari 31, 2019

Feels like a scam and not the internet provider

When I have moved houses I have decided to order internet service from fiber nl. After month passed and I did not get any email from them I have decided to call them just to get answer that they do not know anything and they will not send anything. Waited one more week to get same response, so I have decided to cancel the service as they cannot or do not care to deliver. It have made 3 calls and till this day (5 months later) service was not cancelled and they asking me to pay invoice of 28 euros for the service they do not provide. Also I was charged of 55 euros for initial setup which were never refunded.

Please stay away from this scam company and block their account in your bank.

Have a nice day.

Was deze review nuttig? 
Dit is het slechtste bedrijf ooit.
nog voor de aansluiting al zoveel problemen dat we het weer hebben opgezegt.
klantenservice doet toezeggingen dat ze niet kunnen waar maken. na meerdere keren vragen of een leidinggevende mij kan terug bellen moet dat nog steeds gebeuren. ik zat ruim 3 maanden zonder tv of internet door hun schuld en toen wilden ze MIJ laten betalen voor contractbreuk. Dat is dus niet gebeurt.
ga niet in zee met dit bedrijf. heb je problemen met hun. bel gelijk een geschillencommissie. Fiber is onredelijk en slecht georganiseerd.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door M eer Januari 21, 2019

Wat een bar slecht bedrijf

Dit is het slechtste bedrijf ooit.
nog voor de aansluiting al zoveel problemen dat we het weer hebben opgezegt.
klantenservice doet toezeggingen dat ze niet kunnen waar maken. na meerdere keren vragen of een leidinggevende mij kan terug bellen moet dat nog steeds gebeuren. ik zat ruim 3 maanden zonder tv of internet door hun schuld en toen wilden ze MIJ laten betalen voor contractbreuk. Dat is dus niet gebeurt.
ga niet in zee met dit bedrijf. heb je problemen met hun. bel gelijk een geschillencommissie. Fiber is onredelijk en slecht georganiseerd.

Was deze review nuttig? 
klantenservice van niets. niet aan beginnen
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Marielle Kemp Januari 19, 2019

Waardeloos bedrijf

klantenservice van niets. niet aan beginnen

Was deze review nuttig? 
Afzetterij eersteklas. Communicatie is zeer slecht, beloofde snelheid verre van gehaald. Na opzegging een factuur van €149 gekregen. Blijf hier vandaan.
Gemiddelde score 
 
1.3
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Rik Januari 08, 2019

Afzetterij eersteklas. Communicatie is zeer slecht, beloofde snelheid verre van gehaald. Na opzegging een factuur van €149 gekregen. Blijf hier vandaan.

Was deze review nuttig? 
Waardeloze service; lange wachttijden aan de telefoon, lange verhuistermijn, alle communicatie gaat digitaal (ook als je door hun fout geen internetverbinding hebt), slecht Nederlands sprekende medewerkers welke totaal niet begripvol en redelijk zijn. Apparatuur is tevens slecht op elkaar afgesteld en handleidingen zijn onduidelijk. Mijn advies; begin er niet aan en kies voor een betrouwbare provider als KPN, Caiway, Solcon etc.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Anoniem December 24, 2018

Begin er niet aan

Waardeloze service; lange wachttijden aan de telefoon, lange verhuistermijn, alle communicatie gaat digitaal (ook als je door hun fout geen internetverbinding hebt), slecht Nederlands sprekende medewerkers welke totaal niet begripvol en redelijk zijn. Apparatuur is tevens slecht op elkaar afgesteld en handleidingen zijn onduidelijk. Mijn advies; begin er niet aan en kies voor een betrouwbare provider als KPN, Caiway, Solcon etc.

Was deze review nuttig? 
Horrible customer service, you have to wait an hour to be connected on the phone, after 11 weeks they never refund money after a return of the internet box.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Eva December 23, 2018

Horrible service

Horrible customer service, you have to wait an hour to be connected on the phone, after 11 weeks they never refund money after a return of the internet box.

Was deze review nuttig? 
Internetradius zeer beperkt. Modem staat in de woonkamer, en ik geen enkel andere kamer heb ik goed internet. Hierdoor heb ik besloten over te stappen. Hierbij is een opzegtermijn van 4 weken beloofd. Dus mijn internet zou dan over 4 weken stopgezet worden. Echter is deze per direct stopgezet en dit is niet terug te draaien. Nu zit ik een paar weken zonder internet thuis. Bizar onprofessioneel bedrijf. ZEKER EEN AFRADER.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Piet December 12, 2018

Zeer slecht!! Niet aan beginnen

Internetradius zeer beperkt. Modem staat in de woonkamer, en ik geen enkel andere kamer heb ik goed internet. Hierdoor heb ik besloten over te stappen. Hierbij is een opzegtermijn van 4 weken beloofd. Dus mijn internet zou dan over 4 weken stopgezet worden. Echter is deze per direct stopgezet en dit is niet terug te draaien. Nu zit ik een paar weken zonder internet thuis. Bizar onprofessioneel bedrijf. ZEKER EEN AFRADER.

Was deze review nuttig? 
Afstand houden zeer slechte service.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Anoniem December 04, 2018

Zeer slechte internet

Afstand houden zeer slechte service.

Was deze review nuttig? 
Dag Fiber.nl hallo online.nl . Hopelijk gaat alles goed met het omzetten. Voor de rest kan het straks eigenlijk alleen maar beter gaan nou ik ben benieuwd;)
Gemiddelde score 
 
7.5
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Mats December 03, 2018

Kan alleen maar beter worden hoop ik

Dag Fiber.nl hallo online.nl . Hopelijk gaat alles goed met het omzetten. Voor de rest kan het straks eigenlijk alleen maar beter gaan nou ik ben benieuwd;)

Was deze review nuttig? 
We hebben sinds mei 2018 een Fiber aansluiting 1000/1000, werkt meestal wel maar valt wel een keer of 20 a 30 per dag weg, over het algemeen weinig last van met internet.
Omdat digitenne overstapte op nieuwe hardware ;-( , heb ik 15 september een bestelling geplaatst voor 2 topboxen en de gratis telefoon aansluiting... dit zou enkele dagen duren.
En dat klopt... precies 75 dagen , ik heb vanmorgen de bevestiging ontvangen, echter nog geen apparatuur. ;-)
ik deel deze ervaring graag.
(had uiteindelijk eind september alsnog nieuwe Digitenne kastjes besteld bij KPN,.. dat duurde 2 dagen!) ;-)
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door H. Brinkmann November 29, 2018

Aanvullende bestelling al na 2½ maand uitgevoerd!?

We hebben sinds mei 2018 een Fiber aansluiting 1000/1000, werkt meestal wel maar valt wel een keer of 20 a 30 per dag weg, over het algemeen weinig last van met internet.
Omdat digitenne overstapte op nieuwe hardware ;-( , heb ik 15 september een bestelling geplaatst voor 2 topboxen en de gratis telefoon aansluiting... dit zou enkele dagen duren.
En dat klopt... precies 75 dagen , ik heb vanmorgen de bevestiging ontvangen, echter nog geen apparatuur. ;-)
ik deel deze ervaring graag.
(had uiteindelijk eind september alsnog nieuwe Digitenne kastjes besteld bij KPN,.. dat duurde 2 dagen!) ;-)

Was deze review nuttig? 
Ik heb er geen woorden voor.
Geschreven door Aalt November 24, 2018

Waardeloos bedrijf

Ik heb er geen woorden voor.

Was deze review nuttig? 
In de afgelopen 25 jaar heb ik aardig wat providers gehad. Ik heb er zelfs voor 1 gewerkt. De interne organisatie van zo’n bedrijf is mij dus bekend. Tuurlijk kan er wat mis gaan. Tuurlijk kan er in de eerste instantie voor een verkeerde oplossing worden gekozen. Maar....uiteindelijk kan een probleem worden opgelost.
Fiber heeft echter een geheel verfrissende aanpak. Er bestaat gewoon geen technische dienst. Er is geen 2e lijns support die problemen daadwerkelijk oppakt. Te bizar om te geloven, maar helaas waar. Wij gaan gelukkig weg. TV was om te janken, doorschakelen telefoon werkt niet, internet heeft een erg slechte responstijd.
De eindadviezen:
1 Niet aan beginnen.
2 Als je het toch hebt gedaan: geschillencommissie inschakelen bij de eerste de beste onoplosbare storing.
3 Geen storingen? Bij de eerste de beste gelegenheid opzeggen. Better save than sorry.
Gemiddelde score 
 
1.5
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Daniël Hermans November 18, 2018

Ongekend teleurstellend.

In de afgelopen 25 jaar heb ik aardig wat providers gehad. Ik heb er zelfs voor 1 gewerkt. De interne organisatie van zo’n bedrijf is mij dus bekend. Tuurlijk kan er wat mis gaan. Tuurlijk kan er in de eerste instantie voor een verkeerde oplossing worden gekozen. Maar....uiteindelijk kan een probleem worden opgelost.
Fiber heeft echter een geheel verfrissende aanpak. Er bestaat gewoon geen technische dienst. Er is geen 2e lijns support die problemen daadwerkelijk oppakt. Te bizar om te geloven, maar helaas waar. Wij gaan gelukkig weg. TV was om te janken, doorschakelen telefoon werkt niet, internet heeft een erg slechte responstijd.
De eindadviezen:
1 Niet aan beginnen.
2 Als je het toch hebt gedaan: geschillencommissie inschakelen bij de eerste de beste onoplosbare storing.
3 Geen storingen? Bij de eerste de beste gelegenheid opzeggen. Better save than sorry.

Was deze review nuttig? 
Worst customer service, they take months to respond to your question. After ending the contract, returned hardware, after almost 2 months I got a reply that they have received it in good order and deposit will be returned. Then after waiting for another 2 months, still have not received the deposit. Internet is very slow than what they have promised with the plan, therefore ended the contract.
Gemiddelde score 
 
2.2
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Vishmai November 12, 2018

Worst customer service

Worst customer service, they take months to respond to your question. After ending the contract, returned hardware, after almost 2 months I got a reply that they have received it in good order and deposit will be returned. Then after waiting for another 2 months, still have not received the deposit. Internet is very slow than what they have promised with the plan, therefore ended the contract.

Was deze review nuttig? 
Wat een slechte zooitje daaro, echt spullen geretourneerd en nog steeds geen bevestiging , track code geappt, gemaild, my fiber via ticket aangegeven, steeds geen bevestiging van ontvangst. en ze sturen maar dreigementen met incasso etc etc. heb alles gestorneerd. en wacht op mijn borg. echt ik meen het begin nooit aan fiber!
Gemiddelde score 
 
1.4
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door deniz November 02, 2018

Begin nooit aan Fiber , zeer slechte service klanten service , oplossen van problemen.

Wat een slechte zooitje daaro, echt spullen geretourneerd en nog steeds geen bevestiging , track code geappt, gemaild, my fiber via ticket aangegeven, steeds geen bevestiging van ontvangst. en ze sturen maar dreigementen met incasso etc etc. heb alles gestorneerd. en wacht op mijn borg. echt ik meen het begin nooit aan fiber!

Was deze review nuttig? 
Tefoonisch niet bereikbaar ik heb wel meer dan halfuur in de wacht gestaan en nog verbinding.
Ik ga het contract opzeggen.
Geschreven door arends November 01, 2018

afmelden

Tefoonisch niet bereikbaar ik heb wel meer dan halfuur in de wacht gestaan en nog verbinding.
Ik ga het contract opzeggen.

Was deze review nuttig? 
Mail van fiber/online.nl over overzetting abbo. nou eerst die zooi van online.nl maar is gebeld. Gelijk een ongeïnteresseerde aan de telefoon die nergens van af wist, na 10 minuten een ander die me wist te vertellen dat het niet gaat omdat ik nog niet ben overgezet en maar met fiber moest bellen. Tja na 28 minuten in de wacht bij fiber ja hoor weer een onderbetaalde kneus die zei dat ik niet kon opzeggen omdat ik in een migratie proces zit naar online.nl en pas als ik ben overgezet naar online de opzegging kan doen.
Wel ben klant bij fiber, niet tevreden overigens want internet is waardeloos, en niet bij online.nl en heb niet gevraagd om overgezet te worden naar online.nl waar ik al ooit klant geweest ben en niet voor niets weggelopen ben na einde contract
Zo dus wil mijn abbo opzeggen wegens de aanstaande verhuizing en prijsverhoging en doe dat bij deze en dit gekopieerde plaats ik ook op media enz. eventuele automatische afboekingen van mijn rekeningnummer zal ik weer storneren en een deurwaarder van jullie kant zal ik met plezier verwelkomen
HIERBIJ ID MIJN ABBO OPGEZEGD
vriendelijke groet
a.los
dwingeloweg 43
9671kb winschoten
Gemiddelde score 
 
2.2
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door a.los Oktober 31, 2018

waardeloze klantenservice

Mail van fiber/online.nl over overzetting abbo. nou eerst die zooi van online.nl maar is gebeld. Gelijk een ongeïnteresseerde aan de telefoon die nergens van af wist, na 10 minuten een ander die me wist te vertellen dat het niet gaat omdat ik nog niet ben overgezet en maar met fiber moest bellen. Tja na 28 minuten in de wacht bij fiber ja hoor weer een onderbetaalde kneus die zei dat ik niet kon opzeggen omdat ik in een migratie proces zit naar online.nl en pas als ik ben overgezet naar online de opzegging kan doen.
Wel ben klant bij fiber, niet tevreden overigens want internet is waardeloos, en niet bij online.nl en heb niet gevraagd om overgezet te worden naar online.nl waar ik al ooit klant geweest ben en niet voor niets weggelopen ben na einde contract
Zo dus wil mijn abbo opzeggen wegens de aanstaande verhuizing en prijsverhoging en doe dat bij deze en dit gekopieerde plaats ik ook op media enz. eventuele automatische afboekingen van mijn rekeningnummer zal ik weer storneren en een deurwaarder van jullie kant zal ik met plezier verwelkomen
HIERBIJ ID MIJN ABBO OPGEZEGD
vriendelijke groet
a.los
dwingeloweg 43
9671kb winschoten

Was deze review nuttig? 
De slechtste provider die ik ken!
Klantonvriendelijk!
Niet bereikbaar...
Totaal geen service...
Slecht werkende producten...
Had helaas een abonnement van 2 jaar,
2 jaar irritatie en frustratie. Je denkt goedkoper, bleek achteraf ook niet waar.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Messy65 Oktober 28, 2018

Slechte provider!

De slechtste provider die ik ken!
Klantonvriendelijk!
Niet bereikbaar...
Totaal geen service...
Slecht werkende producten...
Had helaas een abonnement van 2 jaar,
2 jaar irritatie en frustratie. Je denkt goedkoper, bleek achteraf ook niet waar.

Was deze review nuttig? 
Internet is soms zeer traag. Veel problemen met installeren. Klantenservice slecht. Je staat eindeloos in de wacht naar een abominabel muziekje te luisteren. Soms word je enigszins geholpen maar soms gewoon geschoffeerd. Alles lijkt teveel. Ik ga zeker weg na einde contract. Helaas hebben we hier maar 3 providers.
Gemiddelde score 
 
4.2
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Frans Oktober 06, 2018

Slecht product slechte service

Internet is soms zeer traag. Veel problemen met installeren. Klantenservice slecht. Je staat eindeloos in de wacht naar een abominabel muziekje te luisteren. Soms word je enigszins geholpen maar soms gewoon geschoffeerd. Alles lijkt teveel. Ik ga zeker weg na einde contract. Helaas hebben we hier maar 3 providers.

Was deze review nuttig? 
Een zeer slechte service. Wanneer ik bel sta ik minimaal 20 minuten in de wacht.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Pieter September 26, 2018

Een zeer slechte service. Wanneer ik bel sta ik minimaal 20 minuten in de wacht.

Was deze review nuttig? 
Vanaf de eerste minuut een drama. Slechte verbinding, onbereikbare helpdesk en vervolgens incompetente hulp.
Opzeggen tijdens de wettelijke termijn werd niet geaccepteerd. Wat vage smoesjes hierover via de mail en telefoon.
Vervolgens via de Geschillencommissie toch ontbinding afgedwongen.
Tip: Wil je van ze af en willen ze niet meewerken, gewoon via de geschillencommissie. Er is inmiddels jurispundentie genoeg hierover.
Gemiddelde score 
 
1.7
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Henk September 25, 2018

Een goot drama en ontbinding via de geschilencommissie

Vanaf de eerste minuut een drama. Slechte verbinding, onbereikbare helpdesk en vervolgens incompetente hulp.
Opzeggen tijdens de wettelijke termijn werd niet geaccepteerd. Wat vage smoesjes hierover via de mail en telefoon.
Vervolgens via de Geschillencommissie toch ontbinding afgedwongen.
Tip: Wil je van ze af en willen ze niet meewerken, gewoon via de geschillencommissie. Er is inmiddels jurispundentie genoeg hierover.

Was deze review nuttig? 
Veelvuldig blijven zenders hangen. Dacht eerst dat het alleen TLC betrof, maar ook NPO1, Veronica, Net5 etc. Geven vrij vaak storingen.
De internetsnelheid via WiFi is ook zeker niet geweldig.
Gemiddelde score 
 
5.0
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door André Seekles September 21, 2018

Tv zenders blijven vaak hangen

Veelvuldig blijven zenders hangen. Dacht eerst dat het alleen TLC betrof, maar ook NPO1, Veronica, Net5 etc. Geven vrij vaak storingen.
De internetsnelheid via WiFi is ook zeker niet geweldig.

Was deze review nuttig? 
Fiber heeft mij zeer slechte service geboden. Het internet haperde continue en heeft niet de beloofde snelheid bereikt. De klantenservice is niet-bestaand (lange wachttijden, altjid zelfde advies dat niet helpt, kunnen geen monteur sturen, online hulp wordt pas na >1 wk beantwoord, etc). Vele malen geprobeerd. Nu afgehaakt. ONdanks dat ik nu een half jaar een dubbel abonnement heb ben ik weg gerend bij Fiber. Ik ga een bezwaar indienen hiertegen ivm contractbreuk ivm niet leveren beloofde diensten.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Efgee September 18, 2018

Belabberde provider, wees gewaarschuwd!

Fiber heeft mij zeer slechte service geboden. Het internet haperde continue en heeft niet de beloofde snelheid bereikt. De klantenservice is niet-bestaand (lange wachttijden, altjid zelfde advies dat niet helpt, kunnen geen monteur sturen, online hulp wordt pas na >1 wk beantwoord, etc). Vele malen geprobeerd. Nu afgehaakt. ONdanks dat ik nu een half jaar een dubbel abonnement heb ben ik weg gerend bij Fiber. Ik ga een bezwaar indienen hiertegen ivm contractbreuk ivm niet leveren beloofde diensten.

Was deze review nuttig? 
Echt slechte ervaring met Fiber. Helpdesk heeft lange wachttijden en kan je slecht tot niet helpen. En nog is aso ook! Storingen met internet en tv zijn regelmatig.
Gemiddelde score 
 
1.8
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Yuan Roelofs September 01, 2018

Niet aansluiten, lagere prijs is het niet waard!

Echt slechte ervaring met Fiber. Helpdesk heeft lange wachttijden en kan je slecht tot niet helpen. En nog is aso ook! Storingen met internet en tv zijn regelmatig.

Was deze review nuttig? 
Slecht internet (glasvezel), Slechte tv interface, slechte helpdesk, onprofessioneel. Hoe kan zo'n bedrijf nog bestaan in 2018?
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Teun Augustus 10, 2018

Slecht slecht slecht

Slecht internet (glasvezel), Slechte tv interface, slechte helpdesk, onprofessioneel. Hoe kan zo'n bedrijf nog bestaan in 2018?

Was deze review nuttig? 
Dit bedrijf zou in januari komen kijken hoe e.e.a. aangesloten moest gaan worden. Thuisgebleven voor eerste afspraak. Komen niet langs en doen daarna kaartje in de bus dat ze verhinderd zijn. Tweede afspraak kwamen ze op totaal ander tijdstip. Alles opgenomen, foto's gemaakt waar aansluiting in het huis zou worden bevestigd en informatie voor de monteur dat kabel opnieuw moet worden ingeschiten vanaf de weg. Dan afspraak voor uiteindelijke aansluiting. Weer vrijgenomen. Komt monteur en zegt dat hij aansluiting niet kan maken omdat de kabel opnieuw moet worden gelegd vanaf de weg............ Daarvoor was nou net iemand geweest om dat allemaal door te geven. Monteur vertrekt weer en zou contact opnemen over nieuwe afspraak. Niets meer van gehoord. Op mijn e-mail reageert dit ondermaatse bedrijf niet meer. Kortom amateurs en onfatsoenlijk. Ik hoef van deze slechte organisatie geen glasvezel meer. Kabel ga ik verwijderen zodat bestrating terug kan. Lang leve de KPN die via de gewone kabel beschikbaar is en vele male professioneler is.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Jurgen Juni 20, 2018

Zeer slechte provider

Dit bedrijf zou in januari komen kijken hoe e.e.a. aangesloten moest gaan worden. Thuisgebleven voor eerste afspraak. Komen niet langs en doen daarna kaartje in de bus dat ze verhinderd zijn. Tweede afspraak kwamen ze op totaal ander tijdstip. Alles opgenomen, foto's gemaakt waar aansluiting in het huis zou worden bevestigd en informatie voor de monteur dat kabel opnieuw moet worden ingeschiten vanaf de weg. Dan afspraak voor uiteindelijke aansluiting. Weer vrijgenomen. Komt monteur en zegt dat hij aansluiting niet kan maken omdat de kabel opnieuw moet worden gelegd vanaf de weg............ Daarvoor was nou net iemand geweest om dat allemaal door te geven. Monteur vertrekt weer en zou contact opnemen over nieuwe afspraak. Niets meer van gehoord. Op mijn e-mail reageert dit ondermaatse bedrijf niet meer. Kortom amateurs en onfatsoenlijk. Ik hoef van deze slechte organisatie geen glasvezel meer. Kabel ga ik verwijderen zodat bestrating terug kan. Lang leve de KPN die via de gewone kabel beschikbaar is en vele male professioneler is.

Was deze review nuttig? 
de klantvriendelijke en niet klantgerichte houding van deze organisatie is ronduit stuitend. Ik had overeenkomst afgesloten ivm aansluiting op glasvezel. bij ontvangst spullen had ik nog vragen en aanvullend materiaal nodig. bellen? niet te bereiken. Webformulier? Niet goed werkend. mailen: niet mogelijk. Op twitter werd ik zo arrogant bejegend en totaal niet oplossingsgericht, dat ik overeenkomst meteen heb opgezegd. Toen werd ik ineens wel gebeld. Maar zelfde arrogantie. Niet oplossingsgericht maar vooral zoeken naar de schuldvraag, die ongetwijfeld bij mij lag. ze had in haar 'systeem' gekeken en niets raars gezien. tjsa, als je zo met je klanten omgaat

Ja komen wat kosten achter vandaan, maar dit bedrijf, anno2018, is een verschrikking.

Ik ben als zelfstandige veel gewend, maar dit bedrijf raad iedereen ten zeerste af.
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door h.groen Juni 05, 2018

de klantvriendelijke en niet klantgerichte houding van deze organisatie is ronduit stuitend. Ik had overeenkomst afgesloten ivm aansluiting op glasvezel. bij ontvangst spullen had ik nog vragen en aanvullend materiaal nodig. bellen? niet te bereiken. Webformulier? Niet goed werkend. mailen: niet mogelijk. Op twitter werd ik zo arrogant bejegend en totaal niet oplossingsgericht, dat ik overeenkomst meteen heb opgezegd. Toen werd ik ineens wel gebeld. Maar zelfde arrogantie. Niet oplossingsgericht maar vooral zoeken naar de schuldvraag, die ongetwijfeld bij mij lag. ze had in haar 'systeem' gekeken en niets raars gezien. tjsa, als je zo met je klanten omgaat

Ja komen wat kosten achter vandaan, maar dit bedrijf, anno2018, is een verschrikking.

Ik ben als zelfstandige veel gewend, maar dit bedrijf raad iedereen ten zeerste af.

Was deze review nuttig? 
Vanaf de eerste dag ellende
Hoop dat er een manier is om het contract te ontbinden, denk niet dat ik dit 2 jaar vol kan houden
Helpdesk beweert dat zij pas in gebreken zijn als ze elke dag storing hebben.
Dit lijkt meer op een criminele bende, maar 1 ding is zeker het is een BENDE
Sluit bij deze provider geen contract af
Geschreven door Eric Juni 04, 2018

Slecht

Vanaf de eerste dag ellende
Hoop dat er een manier is om het contract te ontbinden, denk niet dat ik dit 2 jaar vol kan houden
Helpdesk beweert dat zij pas in gebreken zijn als ze elke dag storing hebben.
Dit lijkt meer op een criminele bende, maar 1 ding is zeker het is een BENDE
Sluit bij deze provider geen contract af

Was deze review nuttig? 
Zojuist de hoorn neergelegd na op een zeer schofterigge manier te woord te zijn gestaan. Na zeer matige ervaringen en geen uitzicht op beter ben ik overgestapt naar NLE. Voorlopig een verademing. Fiber overrulde in haar algemen voorwaarden de wet, ik kreeg hierin na telefonisch contact gelijk: 30 dagen na mijn opzegging zou het contract alsnog beeindigd worden. Een zeer onbehoorlijke vlegel wist me zojuist te melden dat ik toch maar even het wetsartikel moest mailen wat mijn beding bewees. Want ja, die wet bestond, maar als ik dat bestaan niet kon bewijzen, bleven hun algemene voorwaarden gelden. Onzin natuurlijk, maar vooral de handelswijze van het bedrijf is diep triest. NOOIT MEER FIBER.
Gemiddelde score 
 
2.5
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Bart Schurink Mei 23, 2018

Verbzing op verbazing

Zojuist de hoorn neergelegd na op een zeer schofterigge manier te woord te zijn gestaan. Na zeer matige ervaringen en geen uitzicht op beter ben ik overgestapt naar NLE. Voorlopig een verademing. Fiber overrulde in haar algemen voorwaarden de wet, ik kreeg hierin na telefonisch contact gelijk: 30 dagen na mijn opzegging zou het contract alsnog beeindigd worden. Een zeer onbehoorlijke vlegel wist me zojuist te melden dat ik toch maar even het wetsartikel moest mailen wat mijn beding bewees. Want ja, die wet bestond, maar als ik dat bestaan niet kon bewijzen, bleven hun algemene voorwaarden gelden. Onzin natuurlijk, maar vooral de handelswijze van het bedrijf is diep triest. NOOIT MEER FIBER.

Was deze review nuttig? 
Toen ik een contract met Fiber afsloot, had ik nog geen reviews gelezen over dit bedrijf, ook de Radar uitzendingen had ik niet gezien. Ik vreesde dus het ergste. De installatie wilde ik zelf wel doen en daar begon de ellende al, de handleiding had de helft van de blz niet afgedrukt en ook op de website kon ik niet verder omdat mijn aansluitkastje er niet op stond vermeld. Ik kreeg via de Whatsapp snel een reactie, maar het was wel duidelijk dat ze ook niet wisten wat er aan de hand was, ik werd naar de handleidingen op de website door verwezen. Uiteindelijk na een telefoontje (ik hoefde niet lang te wachten) kon iemand mij helpen en was ik aangesloten. Helaas was er nog geen internet en kreeg ik wel facturen die automatisch werden afgeschreven.
Ook nu weer snel geholpen aan de telefoon en kon ik het geld terug krijgen als het internet werkte. Dit heeft al met al een maand geduurd, maar het geld wordt met de volgende factuur verrekend. Het internet is super snel, vooral het uploaden gaat binnen enkele seconden, waar ik eerst een kwartier op moest wachten! Het bellen is nog niet aangesloten (komt door KPN) en ik heb geen digitale TV aangevraagd.
Vandaar mijn score voor de installatie van een 4, maar de Helpdesk functioneert prima.
Gemiddelde score 
 
6.7
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Karen Mei 16, 2018

Positief geluid

Toen ik een contract met Fiber afsloot, had ik nog geen reviews gelezen over dit bedrijf, ook de Radar uitzendingen had ik niet gezien. Ik vreesde dus het ergste. De installatie wilde ik zelf wel doen en daar begon de ellende al, de handleiding had de helft van de blz niet afgedrukt en ook op de website kon ik niet verder omdat mijn aansluitkastje er niet op stond vermeld. Ik kreeg via de Whatsapp snel een reactie, maar het was wel duidelijk dat ze ook niet wisten wat er aan de hand was, ik werd naar de handleidingen op de website door verwezen. Uiteindelijk na een telefoontje (ik hoefde niet lang te wachten) kon iemand mij helpen en was ik aangesloten. Helaas was er nog geen internet en kreeg ik wel facturen die automatisch werden afgeschreven.
Ook nu weer snel geholpen aan de telefoon en kon ik het geld terug krijgen als het internet werkte. Dit heeft al met al een maand geduurd, maar het geld wordt met de volgende factuur verrekend. Het internet is super snel, vooral het uploaden gaat binnen enkele seconden, waar ik eerst een kwartier op moest wachten! Het bellen is nog niet aangesloten (komt door KPN) en ik heb geen digitale TV aangevraagd.
Vandaar mijn score voor de installatie van een 4, maar de Helpdesk functioneert prima.

Was deze review nuttig? 
Trage helpdesk, onkundig. Veel praten weinig beloven en al helemaal geen service-verlenend karakter.
Ik heb een trage verbinding, zo traag dat tv kijken amper meer ging na afsluiten extra zenderpakket. Kon gewoon niet direct weer afgesloten worden "u heeft een opzegtermijn". Ook de hardware (behalve Fritzbox -modem) is slecht, veel vastlopen en resetten. Nooit doen, deze provider. Nooit. Betaal iets meer (uiteindelijk ben je ook bij FIber wel zo''n 50 euro per maand kwijt voor internet, digitale tv op twee tv's en wat meer zenders dan de 23 in het startpakket) maar krijg ook meer, vooral service en minder irritatie.
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Bart April 23, 2018

Trage helpdesk, onkundig. Veel praten weinig beloven en al helemaal geen service-verlenend karakter.
Ik heb een trage verbinding, zo traag dat tv kijken amper meer ging na afsluiten extra zenderpakket. Kon gewoon niet direct weer afgesloten worden "u heeft een opzegtermijn". Ook de hardware (behalve Fritzbox -modem) is slecht, veel vastlopen en resetten. Nooit doen, deze provider. Nooit. Betaal iets meer (uiteindelijk ben je ook bij FIber wel zo''n 50 euro per maand kwijt voor internet, digitale tv op twee tv's en wat meer zenders dan de 23 in het startpakket) maar krijg ook meer, vooral service en minder irritatie.

Was deze review nuttig? 
Storing
Slechte service
Boete bij verhuizing
Niet meedenken
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Rick April 18, 2018

Ga niet met deze club in zee!

Storing
Slechte service
Boete bij verhuizing
Niet meedenken

Was deze review nuttig? 
heb nu 2 weken fiber. internet en tv gaat met horten en stoten ( met name de schuld van de slechte klanten service, maken meer problemen dan oplossingen.
Maar kan al 2 weken niet gebeld worden.
Zelf oerslimpele dingen als doorschakelen of een bandje dat ik niet bereikbaar ben is niet mogelijk bij fiber.
Echt 1 advies begin er nooit aan wat een waardeloze maatschappij
Gemiddelde score 
 
1.8
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door schellekens April 14, 2018

onbegrijpelijk dat dit bedrijf kan bestaan met zo'n slechte service

heb nu 2 weken fiber. internet en tv gaat met horten en stoten ( met name de schuld van de slechte klanten service, maken meer problemen dan oplossingen.
Maar kan al 2 weken niet gebeld worden.
Zelf oerslimpele dingen als doorschakelen of een bandje dat ik niet bereikbaar ben is niet mogelijk bij fiber.
Echt 1 advies begin er nooit aan wat een waardeloze maatschappij

Was deze review nuttig? 
Goed ik ben dus geen klant bij Fiber. Wil ook geen klant worden. Reden, ze schrijven gewoon bedragen van mijn rekening af. Fiber doet niets en zegt niets, reageert niet op brieven zelfs niet op aangetekende brieven. De bank zegt dat ze weinig tegen incasso fraude kunnen doen. Dan maar aangifte tegen deze misdaad organisatie. Op het politie bureau blijk ik niet eens enige te zijn met het Fiber Syndroom. Vele gingen mij voor met aangiftes varierend van Oplichting, valsheid in geschrifte tot van alles volgens de betrokken agenten die er om moesten lachen. Want ja ik was nummer 124 of zo. Vraag blijft bestaan waarom het OM geen actie onderneemt als het een welbekend probleem is. Omdat alles tijd kost en het OM en Politie de boel moeten onderzoeken. Kortom, pas op met dit bedrijf. Zelfs als je geen klant bent bedonderen ze de boel. gelet op de recensies is het bij klanten die wel een contract hebben afgesloten al niet veel beter. Hoe is het mogelijk dat dit soort bedrijven blijven bestaan vraag je jezelf af?
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Han van Quist April 11, 2018

Aangifte van Incasso Fraude tegen Fiber

Goed ik ben dus geen klant bij Fiber. Wil ook geen klant worden. Reden, ze schrijven gewoon bedragen van mijn rekening af. Fiber doet niets en zegt niets, reageert niet op brieven zelfs niet op aangetekende brieven. De bank zegt dat ze weinig tegen incasso fraude kunnen doen. Dan maar aangifte tegen deze misdaad organisatie. Op het politie bureau blijk ik niet eens enige te zijn met het Fiber Syndroom. Vele gingen mij voor met aangiftes varierend van Oplichting, valsheid in geschrifte tot van alles volgens de betrokken agenten die er om moesten lachen. Want ja ik was nummer 124 of zo. Vraag blijft bestaan waarom het OM geen actie onderneemt als het een welbekend probleem is. Omdat alles tijd kost en het OM en Politie de boel moeten onderzoeken. Kortom, pas op met dit bedrijf. Zelfs als je geen klant bent bedonderen ze de boel. gelet op de recensies is het bij klanten die wel een contract hebben afgesloten al niet veel beter. Hoe is het mogelijk dat dit soort bedrijven blijven bestaan vraag je jezelf af?

Was deze review nuttig? 
Ik heb in bijna twee jaar alles meegemaakt wat je niet mee wil maken bij een provider, en links om of rechts om jij als klant schijnt altijd het probleem te zijn. Gelukkig komt er spoedig een einde aan twee jaar ellende, na aanvankelijk continu in gevecht te zijn geweest met hun "helpdesk" heb ik op een gegeven moment maar aanvaard dat het nooit beter zou worden en aanvaard dat het het beste is mijn tijd uit te zitten. De helpdesk is echt incompetent en uitermate onbeschoft, ik ben uitgebekt de verbinding is bij herhaling verbroken en de problemen zijn gebleven. Begin hier nooit aan!!! Rest straks alleen nog de opzegging en de afhandeling daarvan zullen we zien wat we daar nog mee mogen maken.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Anoniem April 09, 2018

Hoera!!!Het einde is inzicht!!

Ik heb in bijna twee jaar alles meegemaakt wat je niet mee wil maken bij een provider, en links om of rechts om jij als klant schijnt altijd het probleem te zijn. Gelukkig komt er spoedig een einde aan twee jaar ellende, na aanvankelijk continu in gevecht te zijn geweest met hun "helpdesk" heb ik op een gegeven moment maar aanvaard dat het nooit beter zou worden en aanvaard dat het het beste is mijn tijd uit te zitten. De helpdesk is echt incompetent en uitermate onbeschoft, ik ben uitgebekt de verbinding is bij herhaling verbroken en de problemen zijn gebleven. Begin hier nooit aan!!! Rest straks alleen nog de opzegging en de afhandeling daarvan zullen we zien wat we daar nog mee mogen maken.

Was deze review nuttig? 
Ik heb al vanaf begin juni 2017 problemen met de aansluiting televisie, 3 monteurs verder... geconstateerde dat het NIET in huis zit maar ergens buiten mijn woning... Fiber weigert compensatie , en vertelt verhaal van ene monteur die zegt dat alles correct werkt.

Grote oplichters bende!!!!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door R Korterink Maart 28, 2018

HET slechtste bedrijf tot nu toe

Ik heb al vanaf begin juni 2017 problemen met de aansluiting televisie, 3 monteurs verder... geconstateerde dat het NIET in huis zit maar ergens buiten mijn woning... Fiber weigert compensatie , en vertelt verhaal van ene monteur die zegt dat alles correct werkt.

Grote oplichters bende!!!!!

Was deze review nuttig? 
Sinds een maand hebben we FIBER, en ik was van mening dat dat de beste provider zou zijn.
Echter sinds de eerste dag dat alles is aangesloten hebben we zeer traag internet, e-mail wordt niet of nauwelijks binnen gehaald, tv valt uit, videoland of Netflix werken bijna nooit of stopt halverwege de film.
Kortom er is iets NIET GOED!!!.
Al vele malen contact gehad met de helpdesk en iedere keer wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Vandaag weer contact gehad en vraag beleefd om een oplossing maar wederom moet ik ZELF weer iets gaan proberen met mijn modem.
FIBER..... ik wil niets zelf proberen.... daar heb ik al veel te veel uren in zitten, ik wil nu dat jullie het oplossen!! maar helaas ze doen bij FIBER niets.

Wat heb ik een spijt dat ik voor FIBER heb gekozen, ik weet nog niet wat ik er mee ga doen, maar er moet snel wat gebeuren of ik zeg mijn abonnement op.

Met Vr. Groet

M. Vermeulen
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door M. Vermeulen Maart 08, 2018

Waardeloos internet sinds dag 1 en er wordt niets opgelost

Sinds een maand hebben we FIBER, en ik was van mening dat dat de beste provider zou zijn.
Echter sinds de eerste dag dat alles is aangesloten hebben we zeer traag internet, e-mail wordt niet of nauwelijks binnen gehaald, tv valt uit, videoland of Netflix werken bijna nooit of stopt halverwege de film.
Kortom er is iets NIET GOED!!!.
Al vele malen contact gehad met de helpdesk en iedere keer wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Vandaag weer contact gehad en vraag beleefd om een oplossing maar wederom moet ik ZELF weer iets gaan proberen met mijn modem.
FIBER..... ik wil niets zelf proberen.... daar heb ik al veel te veel uren in zitten, ik wil nu dat jullie het oplossen!! maar helaas ze doen bij FIBER niets.

Wat heb ik een spijt dat ik voor FIBER heb gekozen, ik weet nog niet wat ik er mee ga doen, maar er moet snel wat gebeuren of ik zeg mijn abonnement op.

Met Vr. Groet

M. Vermeulen

Was deze review nuttig? 
Sinds de opzegging van Fiber en mijn eerdere slechte recensie op Trustpilot was onze TV verbinding ermee opgehouden.
Vervolgens uren aan de telefoon gehangen om van alles en nog wat uit te proberen met het 'service' center, niks hielp. Hierna zou de klacht bij de technische dienst neergelegd worden en ons terugbellen. Na 2,5 week nog steeds niks over gehoord.

Hierna is nu ook nog eens het internet ermee opgehouden. Toch nog maar één keer het service center gebeld, maar ook dit uiteraard tevergeefs.
De problemen zijn dus opgetreden sinds de opzegging en slechte recensie op Trustpilot. Heel merkwaardig, want alle diensten hebben het namelijk jarenlang zonder probleem gedaan.

Hierom hebben wij het vermoeden dat Fiber Nederland zich bezig houdt met malafide praktijken. Ook uit andere kringen heb ik slechte geluiden gehoord over Fiber. Alle keren dat je met Fiber belt heb je het idee dat er iemand aan de telefoon zit die in de schuldsanering zit en daarom maar bij Fiber is gaan werken.

Mijn advies: Fiber boycotten en het bestaansrecht afnemen. Zo'n Kwalitatief Uitermate Teleurstellend bedrijf heb je anno 2018 nog maar zelden mee te maken.

PS: de wachtmuziek van Fiber is ook echt om van te janken.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Victor Koops Februari 26, 2018

Vermoeden van malafide praktijken

Sinds de opzegging van Fiber en mijn eerdere slechte recensie op Trustpilot was onze TV verbinding ermee opgehouden.
Vervolgens uren aan de telefoon gehangen om van alles en nog wat uit te proberen met het 'service' center, niks hielp. Hierna zou de klacht bij de technische dienst neergelegd worden en ons terugbellen. Na 2,5 week nog steeds niks over gehoord.

Hierna is nu ook nog eens het internet ermee opgehouden. Toch nog maar één keer het service center gebeld, maar ook dit uiteraard tevergeefs.
De problemen zijn dus opgetreden sinds de opzegging en slechte recensie op Trustpilot. Heel merkwaardig, want alle diensten hebben het namelijk jarenlang zonder probleem gedaan.

Hierom hebben wij het vermoeden dat Fiber Nederland zich bezig houdt met malafide praktijken. Ook uit andere kringen heb ik slechte geluiden gehoord over Fiber. Alle keren dat je met Fiber belt heb je het idee dat er iemand aan de telefoon zit die in de schuldsanering zit en daarom maar bij Fiber is gaan werken.

Mijn advies: Fiber boycotten en het bestaansrecht afnemen. Zo'n Kwalitatief Uitermate Teleurstellend bedrijf heb je anno 2018 nog maar zelden mee te maken.

PS: de wachtmuziek van Fiber is ook echt om van te janken.

Was deze review nuttig? 
ben klant bij Fiber Nederland en heb een glasvezel abonnement voor tv en internet. Rond kerstmis 2017 kon ik opeens geen tv meer kijken. Na het bellen van een servicenummer had ik pas na 1 uur contact met en medewerker. er moest een ticket ingevuld worden om de klacht digitaal kenbaar te maken.

om een heel lang verhaal kort te maken kan ik na 2 maanden nog geen tv kijken , heb inmiddels 12 tickets geschreven , meer dan 300 belminuten aan de telefoon gezeten en gehoopt dat nadat alles gedaan was wat fiber me had gevraagd deze storing opgelost zou worden. afgelopen week, 2 maanden later heeft fiber Nederland uiteindelijk een externe monteur gestuurd . het probleem was binnen 5 minuten opgelost. echter geen eind goed al goed want 2 dagen nadat alles weer functioneerde opeens geen internet en tv meer. dus na weer 1 uur in de wachtrij hebben gestaan bleek dat ik geblokkeerd was door Fiber. vandaag kreeg ik een brief dat ik gecompenseerd zou worden met de onkosten die gemaakt zijn en de niet geleverde diensten. 18 euro om precies te zijn. de klanttevredenheid is sinds de fusie met fiber ver te zoeken.Er is geen structuur in het service apparaat van Fiber en gemaakte afspraken worden niet nagekomen. kort gezegd weet de linkerhand niet wat de rechterhand doet.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door jos potjens Februari 26, 2018

Fiber Nederland Service TERLEURSTELLEND

ben klant bij Fiber Nederland en heb een glasvezel abonnement voor tv en internet. Rond kerstmis 2017 kon ik opeens geen tv meer kijken. Na het bellen van een servicenummer had ik pas na 1 uur contact met en medewerker. er moest een ticket ingevuld worden om de klacht digitaal kenbaar te maken.

om een heel lang verhaal kort te maken kan ik na 2 maanden nog geen tv kijken , heb inmiddels 12 tickets geschreven , meer dan 300 belminuten aan de telefoon gezeten en gehoopt dat nadat alles gedaan was wat fiber me had gevraagd deze storing opgelost zou worden. afgelopen week, 2 maanden later heeft fiber Nederland uiteindelijk een externe monteur gestuurd . het probleem was binnen 5 minuten opgelost. echter geen eind goed al goed want 2 dagen nadat alles weer functioneerde opeens geen internet en tv meer. dus na weer 1 uur in de wachtrij hebben gestaan bleek dat ik geblokkeerd was door Fiber. vandaag kreeg ik een brief dat ik gecompenseerd zou worden met de onkosten die gemaakt zijn en de niet geleverde diensten. 18 euro om precies te zijn. de klanttevredenheid is sinds de fusie met fiber ver te zoeken.Er is geen structuur in het service apparaat van Fiber en gemaakte afspraken worden niet nagekomen. kort gezegd weet de linkerhand niet wat de rechterhand doet.

Was deze review nuttig? 
Werkelijk de slechtste maatschappij die ik ken.
We zouden internet krijgen en bijna 3 mnd later hadden we pas internet...
gemiddelde wachttijd klantenservice 45 minuten. zelfs een keer anderhalf uur.
Zeer slecht niveau klantenservice..
Dan zou je verwachten dat je niet hoeft te betalen.... je raad het al mooi wel.
Kan hoog of laag springen maar komen je niet tegemoet.
Gemiddelde score 
 
1.2
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Arjan Februari 13, 2018

Wat een waardeloos bedrijf.

Werkelijk de slechtste maatschappij die ik ken.
We zouden internet krijgen en bijna 3 mnd later hadden we pas internet...
gemiddelde wachttijd klantenservice 45 minuten. zelfs een keer anderhalf uur.
Zeer slecht niveau klantenservice..
Dan zou je verwachten dat je niet hoeft te betalen.... je raad het al mooi wel.
Kan hoog of laag springen maar komen je niet tegemoet.

Was deze review nuttig? 
Niet aan beginnen!
Geschreven door Anoniem Februari 11, 2018

Slecht

Niet aan beginnen!

Was deze review nuttig? 
Voor de prijs die Fiber rekent een zeer slechte klantenservice.
Storing op 26/1 online gemeld, na 14 dagen geen respons, dan maar bellen, na 35 minuten te hebben gewacht aan de mobiel naar een duur nummer, wordt fijn de verbinding verbroken en mag je nog eens naar 020 bellen. Bij Fiber sta je altijd machteloos, wie op Fiber wacht, wacht het langst.
Nog steeds geen telefoon en geen televisie, wel internet
Zeer slechte klantenservice.
Gemiddelde score 
 
1.2
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Urnoe Februari 09, 2018

Zeer slechte klantenservice

Voor de prijs die Fiber rekent een zeer slechte klantenservice.
Storing op 26/1 online gemeld, na 14 dagen geen respons, dan maar bellen, na 35 minuten te hebben gewacht aan de mobiel naar een duur nummer, wordt fijn de verbinding verbroken en mag je nog eens naar 020 bellen. Bij Fiber sta je altijd machteloos, wie op Fiber wacht, wacht het langst.
Nog steeds geen telefoon en geen televisie, wel internet
Zeer slechte klantenservice.

Was deze review nuttig? 
Fiber is er niet beter op geworden sinds ik het heb. Met name hoe stroperig de foutoplossing is.
hoe slecht er gelezen wordt. Probleemoplossing.. ik was tevreden en geduldig als het een keer niet goed gaat. Sinds hun nieuwe netwerk uitrol 22 -12-2017 is de communicatie erg slecht en begrijpen medewerkers niet het echte probleem. Van geduld naar verbazing, naar ergernis, boosheid , verbazing, gelatenheid en maar vertrekken.
Gemiddelde score 
 
2.6
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door kwaad Februari 06, 2018

goed minder goed slecht

Fiber is er niet beter op geworden sinds ik het heb. Met name hoe stroperig de foutoplossing is.
hoe slecht er gelezen wordt. Probleemoplossing.. ik was tevreden en geduldig als het een keer niet goed gaat. Sinds hun nieuwe netwerk uitrol 22 -12-2017 is de communicatie erg slecht en begrijpen medewerkers niet het echte probleem. Van geduld naar verbazing, naar ergernis, boosheid , verbazing, gelatenheid en maar vertrekken.

Was deze review nuttig? 
Na een halfjaar is er nog geen week zonder storing voorbij gegaan. Telkens als ik ben (standaard 30 tot 45 minuten wachttijd) komt het er uiteindelijk op neer dat ze mij niet verder kunnen helpen. Kortom, ik heb een probleem maar ze willen of kunnen niet helpen en dus zal het probleem gewoon altijd blijven.
Het jaarcontract afbreken willen ze niet, mijn tickets worden onopgelost gesloten en op elke vraag die ik stel krijg ik een standaard knip- en plak antwoord.
Tot overmaat van ramp heeft de helpdesk onlangs zelfs de telefoonverbinding moedwillig verbroken omdat hij toch niet kon helpen. Ik zeurde maar wat ofzo.

Dit is wel de meest slechte en onfatsoenlijke provider die ik ooit heb meegemaakt. Een absolute no-go mensen!
Gemiddelde score 
 
2.8
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Patrick Januari 31, 2018

Veel storing, geen oplossing, hulpvraag wordt genegeerd.

Na een halfjaar is er nog geen week zonder storing voorbij gegaan. Telkens als ik ben (standaard 30 tot 45 minuten wachttijd) komt het er uiteindelijk op neer dat ze mij niet verder kunnen helpen. Kortom, ik heb een probleem maar ze willen of kunnen niet helpen en dus zal het probleem gewoon altijd blijven.
Het jaarcontract afbreken willen ze niet, mijn tickets worden onopgelost gesloten en op elke vraag die ik stel krijg ik een standaard knip- en plak antwoord.
Tot overmaat van ramp heeft de helpdesk onlangs zelfs de telefoonverbinding moedwillig verbroken omdat hij toch niet kon helpen. Ik zeurde maar wat ofzo.

Dit is wel de meest slechte en onfatsoenlijke provider die ik ooit heb meegemaakt. Een absolute no-go mensen!

Was deze review nuttig? 
Fiber is het slechtste van wat ik ooit heb meegemaakt
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Sloots Januari 29, 2018

Fiber is het slechtste van wat ik ooit heb meegemaakt

Was deze review nuttig? 
Als ik je erover denkt om met deze provider in zee te gaan kan ik je 1 raad geven.
Begin er nooit aan, je krijgt alleen stress en ergenissen. Mensen die totaal niet weten waar ze het over hebben. Geen monteurs in dienst. 45 min wachten voor je iemand aan de lijn hebt en dan nog zwaar teleurgesteld worden en geen bevredigend antwoord krijgen. Stuur je aan het eind alles terug met een track and trace code zeggen ze 10 dagen nadat het pakket bij hun is afgeleverd, doodleuk dat je het glasvezel modem niet terug hebt gestuurd en of je die nog even wil betalen. Grotere oplichters bestaan er niet. Jarenlang KPN klant geweest en als er problemen waren werden deze meteen tot ieders tevredenheid meteen opgelost. Fiber daar kun jullie nog héél véél van leren .
Geschreven door Erna Januari 23, 2018

Begin er NOOIT aan

Als ik je erover denkt om met deze provider in zee te gaan kan ik je 1 raad geven.
Begin er nooit aan, je krijgt alleen stress en ergenissen. Mensen die totaal niet weten waar ze het over hebben. Geen monteurs in dienst. 45 min wachten voor je iemand aan de lijn hebt en dan nog zwaar teleurgesteld worden en geen bevredigend antwoord krijgen. Stuur je aan het eind alles terug met een track and trace code zeggen ze 10 dagen nadat het pakket bij hun is afgeleverd, doodleuk dat je het glasvezel modem niet terug hebt gestuurd en of je die nog even wil betalen. Grotere oplichters bestaan er niet. Jarenlang KPN klant geweest en als er problemen waren werden deze meteen tot ieders tevredenheid meteen opgelost. Fiber daar kun jullie nog héél véél van leren .

Was deze review nuttig? 
474 resultaten - getoond 1 - 50
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10  
Sortering