Fiber Nederland ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/79/14/d9/fiber-nederland-8-1411060573.png
 
3.4 (356)
0   1   0   0  
411 resultaten - getoond 1 - 50
1 2 3 4 5 6 7 8 9  
Sortering 
 
Wat heb ik een spijt dat ik ben overgestapt, altijd KPN gehad en nooit echte problemen maar ach ik wilde eens wat anders, pfffff alleen maar ellende televisiesignaal loopt vast, blokkerig beeld WiFi valt uit en als je belt krijg je niemand aan de lijn... t is niet dat het niks kost ik kan werkelijk niet wachten op het moment dat ik weg kan.
Overal is wel eens wat maar dit bedrijf slaat toch echt wel alles, diep ,diep triest.
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door M Vos Oktober 10, 2017

Waardeloos bedrijf

Wat heb ik een spijt dat ik ben overgestapt, altijd KPN gehad en nooit echte problemen maar ach ik wilde eens wat anders, pfffff alleen maar ellende televisiesignaal loopt vast, blokkerig beeld WiFi valt uit en als je belt krijg je niemand aan de lijn... t is niet dat het niks kost ik kan werkelijk niet wachten op het moment dat ik weg kan.
Overal is wel eens wat maar dit bedrijf slaat toch echt wel alles, diep ,diep triest.

Was deze review nuttig? 
Na een jaar bij fiber te zitten wilde ik iets anders. Dus ik zegde mijn abonnement op met een maandopzeg termijn. Ze vroegen of ik de apperatuur terug wilde sturen zodat je je borg terug krijgt. Ik pakte alle apperattuur mooi in en stuurde het track en trace nummer naar ze op. (Zoals ze vroegen)

2 weken later kreeg ik bericht dat de glasvezelmodem en de settup box er niet bij zouden zitten en dat ik een boete zou krijgen voor meer dan 200 euro hiervoor!!!

Heb hierna een week lang met de klantenservices contact gehad elke dag gebeld en gemaild. Ze wilde maar niet geloven dat ik toch echt alles in de doos had opgestuurd terwijl bijv wel de kabels van beide ontbrekende kastjes erin zouden zitten. De 200+ euro werd 3 dagen later geïncasseerd, deze heb ik terug laten boeken en ze dreigden met incassobureau waar ze mee samen werken.

Uiteindelijk was ik blij dat het gewicht van het pakket op de track en trace code stond. Het gewicht van alle apparten was minder dan het gewicht van het totale pakket dus alles moest erin zitten. (Ze maakte nog een grapje of ik stenen in de doos had gedaan; ja mensen met dit soort bedrijf heb je te dealen).

Uiteindelijk hadden ze besloten dat ik toch alles goed had ingeleverd. Nu kreeg ik ipv de normale klantservices (wat totaal niet klant gericht is) de backoffices te spreken wat opeens heel vriendelijk was en ze de incasso lieten vervallen en 4 weken later kreeg ik mijn borg zelfs terug.

Ik geloof zeker dat ze dit soort grapjes wel vaker uithalen. Mijn tip zeg fiber op en film/fotografeer alles terwijl je je doos in pakt en weg brengt en zorg dat je een gewicht op de track en trace code hebt staan (dat laatste heeft me gered van deze oplichters).
Gemiddelde score 
 
2.7
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Mack Oktober 10, 2017

Pas op voor deze scammers

Na een jaar bij fiber te zitten wilde ik iets anders. Dus ik zegde mijn abonnement op met een maandopzeg termijn. Ze vroegen of ik de apperatuur terug wilde sturen zodat je je borg terug krijgt. Ik pakte alle apperattuur mooi in en stuurde het track en trace nummer naar ze op. (Zoals ze vroegen)

2 weken later kreeg ik bericht dat de glasvezelmodem en de settup box er niet bij zouden zitten en dat ik een boete zou krijgen voor meer dan 200 euro hiervoor!!!

Heb hierna een week lang met de klantenservices contact gehad elke dag gebeld en gemaild. Ze wilde maar niet geloven dat ik toch echt alles in de doos had opgestuurd terwijl bijv wel de kabels van beide ontbrekende kastjes erin zouden zitten. De 200+ euro werd 3 dagen later geïncasseerd, deze heb ik terug laten boeken en ze dreigden met incassobureau waar ze mee samen werken.

Uiteindelijk was ik blij dat het gewicht van het pakket op de track en trace code stond. Het gewicht van alle apparten was minder dan het gewicht van het totale pakket dus alles moest erin zitten. (Ze maakte nog een grapje of ik stenen in de doos had gedaan; ja mensen met dit soort bedrijf heb je te dealen).

Uiteindelijk hadden ze besloten dat ik toch alles goed had ingeleverd. Nu kreeg ik ipv de normale klantservices (wat totaal niet klant gericht is) de backoffices te spreken wat opeens heel vriendelijk was en ze de incasso lieten vervallen en 4 weken later kreeg ik mijn borg zelfs terug.

Ik geloof zeker dat ze dit soort grapjes wel vaker uithalen. Mijn tip zeg fiber op en film/fotografeer alles terwijl je je doos in pakt en weg brengt en zorg dat je een gewicht op de track en trace code hebt staan (dat laatste heeft me gered van deze oplichters).

Was deze review nuttig? 
Wat een slecht bedrijf is Fiber!! Doe hier alsjeblieft nooit zaken mee want je bent alleen goed voor de centen! Als je eenmaal klant bent zijn ze slecht bereikbaar, luisteren niet en komen afspraken niet na!
Wij nu over naar ander en nog beweren (terwijl ik bewijs heb dat alles bezorgd is) dat ze de hardware niet hebben ontvangen! Incasso bureau aan je broek, die wordt ook niet betaald voor zijn diensten vrees ik.....vandaag 23 september.....onthoud deze datum! Alle stukken naar incassobureau gemaild. Fiber 3 kwartier aan de telefoon gewacht maar aangezien ik geen klantennummer meer actueel heb, niet bereikbaar......Waardeloos bedrijf!

Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Laurie Rodijk - Vos September 23, 2017

Slecht Slecht Slecht!

Wat een slecht bedrijf is Fiber!! Doe hier alsjeblieft nooit zaken mee want je bent alleen goed voor de centen! Als je eenmaal klant bent zijn ze slecht bereikbaar, luisteren niet en komen afspraken niet na!
Wij nu over naar ander en nog beweren (terwijl ik bewijs heb dat alles bezorgd is) dat ze de hardware niet hebben ontvangen! Incasso bureau aan je broek, die wordt ook niet betaald voor zijn diensten vrees ik.....vandaag 23 september.....onthoud deze datum! Alle stukken naar incassobureau gemaild. Fiber 3 kwartier aan de telefoon gewacht maar aangezien ik geen klantennummer meer actueel heb, niet bereikbaar......Waardeloos bedrijf!

Was deze review nuttig? 
No internet for so long period !

I applied Fiber at 10, July to use the internet from 8, Aug 2017. But I still cannot use the internet at 7, Sep 2017. Fiber customer service do nothing but they say I have to wait and I cannot terminate the contract. It's horrible.
I hope no one use Fiber because no on face same horrible experience.
Thank you.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door JK Cho September 07, 2017

No internet

No internet for so long period !

I applied Fiber at 10, July to use the internet from 8, Aug 2017. But I still cannot use the internet at 7, Sep 2017. Fiber customer service do nothing but they say I have to wait and I cannot terminate the contract. It's horrible.
I hope no one use Fiber because no on face same horrible experience.
Thank you.

Was deze review nuttig? 
Als je eenmaal bent aangesloten relatief goed internet. Maar zorg dat je niet afhankelijk wordt van de klantenservice!

na verhuizing duurt het echt te lang (na 6 weken nog steeds niet aangesloten) zonder opgave van reden. Een 'storing' met het netwerkbeheer zou de oorzaak zijn...
Gemiddelde score 
 
5.0
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door J N Augustus 31, 2017

Geen aansluiting na verhuizing

Als je eenmaal bent aangesloten relatief goed internet. Maar zorg dat je niet afhankelijk wordt van de klantenservice!

na verhuizing duurt het echt te lang (na 6 weken nog steeds niet aangesloten) zonder opgave van reden. Een 'storing' met het netwerkbeheer zou de oorzaak zijn...

Was deze review nuttig? 
Deze provider is goedkoop, maar goedkoop is duurkoop in het geval van Fiber. Slecht service, klantonvriendelijk en je mag het allemaal zelf uitzoeken. Bedrijf harkt graag geld binnen met het leveren van een slechte dienstverlening.

- TV: regelmatig (3x per week) kastje resetten
- Internet: lage geknepen snelheid, bijna dagelijks modem resetten
- Helpdesk: diep en diep triest. Geen enige vorm van meedenken of naar een oplossing zoeken. Ze mogen alleen maar processen volgen en de klant stikt daardoor.
Gemiddelde score 
 
2.6
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Chris Augustus 30, 2017

Slechte service, slecht internet.

Deze provider is goedkoop, maar goedkoop is duurkoop in het geval van Fiber. Slecht service, klantonvriendelijk en je mag het allemaal zelf uitzoeken. Bedrijf harkt graag geld binnen met het leveren van een slechte dienstverlening.

- TV: regelmatig (3x per week) kastje resetten
- Internet: lage geknepen snelheid, bijna dagelijks modem resetten
- Helpdesk: diep en diep triest. Geen enige vorm van meedenken of naar een oplossing zoeken. Ze mogen alleen maar processen volgen en de klant stikt daardoor.

Was deze review nuttig? 
Ik ben zojuist verhuisd naar Nederland vanuit het Verenigd Koninkrijk, dus ik heb mijn recensie in het Engels geschreven en vertaald naar het Nederlands met behulp van Google translate.

Alsjeblieft, alsjeblieft, doe alsjeblieft niet met Fiber voor je internet - ze zijn gemakkelijk de meest onprofessionele, incompetente en onbeleefde bedrijf die ik ooit heb gehad. Hier is mijn verhaal: ze keken oorspronkelijk echt goed en waren redelijk geprijsd, zodat ik mezelf aan Fiber voor internet en telefoon meldde. Ik heb gekozen voor een verbindingsdatum, dat 4 weken was vanaf de datum waarop ik me inschreef, maar omdat we niet goed naar Nederland waren geweest, dacht ik dat dit goed zou zijn. De verbindingsdatum kwam en ging en nog steeds geen internet. Elke keer dat ik e-mail stelde of Fiber noemden, zeiden ze dat ik snel verbonden zou zijn maar de verbinding nooit kwam. Ik ben zelfstandig en werk thuis, dus het internet is cruciaal voor mijn werk.

Na 8 weken zei ik: "genoeg is genoeg, ik wil het contract annuleren", en dit is wanneer ze erg vies worden. Het gezegd hebbende dat ik het contract niet kon annuleren aangezien zij 3 maanden legaal had om me te verbinden, en als het niet gebeurde op 3 maanden, dan kon ik annuleren (de man op de telefoon zei: "Maak je geen zorgen, het is geen manier We zullen je in 3 maanden verbinden, we verbinden er op dit moment geen enkele aan!). Ze dreigden me met de terugvordering van de schuldbureaus als ik geannuleerd en over het algemeen extreem dreigend, onprofessioneel en onbeleefd waren. Uiteindelijk heeft iemand van Fiber gezegd dat we kunnen annuleren en ons een email versturen die dit bevestigt. 5 minuten later stuurden ze nog een e-mail en zeiden dat e-mail te negeren en dat zouden we inderdaad 3 maanden moeten wachten. Ik heb hier echt afgeschopt en zei dat het slecht is, we hebben het schriftelijk, zodat we het contract kunnen annuleren, zodat het contract wordt geannuleerd. Ze beweerden en beweerde dit, dat het een fout was en we moesten het contract eerbiedigen, maar uiteindelijk (na een aantal dagen) gaf in een gezegd dat we kunnen annuleren. Overigens kon ik niets vinden in het contract dat een maximale verbindingstijd geeft.

Ik dacht dat dit het einde zou zijn maar na het zeggen dat ze ons de verbindingsvergoeding en de eerste betaling binnen 7 dagen zouden terugbetalen, werd ik toen verteld dat ze wachten op de maximale wettelijke duur van de tijd om mij te betalen, dat is 56 dagen! Dit is alleen maar spijtig. Ik denk dat ik ongeveer 15 uur op de telefoon heb gewist en ze allemaal helemaal zonder e-mail stuurt. Nadat ik het Fibercontract had geannuleerd, hebben we de KPN opgeroepen, de volgende week een wifi router gekregen en waren enkele dagen daarna verbonden! Ik kan eerlijk niet geloven dat een bedrijf zoals Fiber nog steeds bestaat - niet lang hoop ik.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Paul Augustus 30, 2017

Het ergste bedrijf ooit?

Ik ben zojuist verhuisd naar Nederland vanuit het Verenigd Koninkrijk, dus ik heb mijn recensie in het Engels geschreven en vertaald naar het Nederlands met behulp van Google translate.

Alsjeblieft, alsjeblieft, doe alsjeblieft niet met Fiber voor je internet - ze zijn gemakkelijk de meest onprofessionele, incompetente en onbeleefde bedrijf die ik ooit heb gehad. Hier is mijn verhaal: ze keken oorspronkelijk echt goed en waren redelijk geprijsd, zodat ik mezelf aan Fiber voor internet en telefoon meldde. Ik heb gekozen voor een verbindingsdatum, dat 4 weken was vanaf de datum waarop ik me inschreef, maar omdat we niet goed naar Nederland waren geweest, dacht ik dat dit goed zou zijn. De verbindingsdatum kwam en ging en nog steeds geen internet. Elke keer dat ik e-mail stelde of Fiber noemden, zeiden ze dat ik snel verbonden zou zijn maar de verbinding nooit kwam. Ik ben zelfstandig en werk thuis, dus het internet is cruciaal voor mijn werk.

Na 8 weken zei ik: "genoeg is genoeg, ik wil het contract annuleren", en dit is wanneer ze erg vies worden. Het gezegd hebbende dat ik het contract niet kon annuleren aangezien zij 3 maanden legaal had om me te verbinden, en als het niet gebeurde op 3 maanden, dan kon ik annuleren (de man op de telefoon zei: "Maak je geen zorgen, het is geen manier We zullen je in 3 maanden verbinden, we verbinden er op dit moment geen enkele aan!). Ze dreigden me met de terugvordering van de schuldbureaus als ik geannuleerd en over het algemeen extreem dreigend, onprofessioneel en onbeleefd waren. Uiteindelijk heeft iemand van Fiber gezegd dat we kunnen annuleren en ons een email versturen die dit bevestigt. 5 minuten later stuurden ze nog een e-mail en zeiden dat e-mail te negeren en dat zouden we inderdaad 3 maanden moeten wachten. Ik heb hier echt afgeschopt en zei dat het slecht is, we hebben het schriftelijk, zodat we het contract kunnen annuleren, zodat het contract wordt geannuleerd. Ze beweerden en beweerde dit, dat het een fout was en we moesten het contract eerbiedigen, maar uiteindelijk (na een aantal dagen) gaf in een gezegd dat we kunnen annuleren. Overigens kon ik niets vinden in het contract dat een maximale verbindingstijd geeft.

Ik dacht dat dit het einde zou zijn maar na het zeggen dat ze ons de verbindingsvergoeding en de eerste betaling binnen 7 dagen zouden terugbetalen, werd ik toen verteld dat ze wachten op de maximale wettelijke duur van de tijd om mij te betalen, dat is 56 dagen! Dit is alleen maar spijtig. Ik denk dat ik ongeveer 15 uur op de telefoon heb gewist en ze allemaal helemaal zonder e-mail stuurt. Nadat ik het Fibercontract had geannuleerd, hebben we de KPN opgeroepen, de volgende week een wifi router gekregen en waren enkele dagen daarna verbonden! Ik kan eerlijk niet geloven dat een bedrijf zoals Fiber nog steeds bestaat - niet lang hoop ik.

Was deze review nuttig? 
Al een aantal dagen geen internet/telefonie/tv. Verschillende medewerkers aan de telefoon gehad. We sturen een mail, dat bestand moet u even downloaden. Wat?! We hebben geen internet. Gaat u maar even naar de buren of supermarkt kunt u vast wel even via de WIFI. Uiteindelijk door een onafhankelijk iemand na laten kijken, de router is kapot. Ze willen geen nieuwe opsturen omdat eerst de storingsdienst moet bepalen als dit wel het geval is. Dit kan nog enige tijd duren. Medewerkers die domme antwoorden of geen antwoorden geven. Ze geven zelf ook aan dat ze geen diepgaande kennis hebben en dit alleen de storingsdienst weet. Hele slechte service.
Gemiddelde score 
 
1.8
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door K. Augustus 21, 2017

Hele slechte service

Al een aantal dagen geen internet/telefonie/tv. Verschillende medewerkers aan de telefoon gehad. We sturen een mail, dat bestand moet u even downloaden. Wat?! We hebben geen internet. Gaat u maar even naar de buren of supermarkt kunt u vast wel even via de WIFI. Uiteindelijk door een onafhankelijk iemand na laten kijken, de router is kapot. Ze willen geen nieuwe opsturen omdat eerst de storingsdienst moet bepalen als dit wel het geval is. Dit kan nog enige tijd duren. Medewerkers die domme antwoorden of geen antwoorden geven. Ze geven zelf ook aan dat ze geen diepgaande kennis hebben en dit alleen de storingsdienst weet. Hele slechte service.

Was deze review nuttig? 
Klantenservice medewerkers liegen 1st over een netwerkbeheerders probleem waardoor ik niet aangesloten kan worden, maar nu hebben ze ineens een achterstand met nieuwe aansluitingen en wacht al 3 weken. Tot op heden niets van ze ontvangen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Maarten Augustus 19, 2017

Waardeloos bedrijf, klantenserveice is een verschrikking

Klantenservice medewerkers liegen 1st over een netwerkbeheerders probleem waardoor ik niet aangesloten kan worden, maar nu hebben ze ineens een achterstand met nieuwe aansluitingen en wacht al 3 weken. Tot op heden niets van ze ontvangen.

Was deze review nuttig? 
Een half jaar naar dato geconfronteerd met kosten voor het zogenaamd niet hebben aangetoond van het retourneren van apparatuur na overstap.
Gemiddelde score 
 
5.5
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door marc Augustus 18, 2017

slecht customercare

Een half jaar naar dato geconfronteerd met kosten voor het zogenaamd niet hebben aangetoond van het retourneren van apparatuur na overstap.

Was deze review nuttig? 
Per begin juli ben ik twee deuren naar rechts verhuisd. De internetprovider heb ik op 16 juni reeds op de hoogte gesteld van de verhuizing. Tot op heden (14 augustus) heb ik nog geen internet. Fiber geeft aan dat de netwerkbeheerder de verbinding nog niet vrij geeft. Op het oude adres geen slechte ervaring met Fiber. De wachtmuziek is wel bijzonder slecht maar daar zijn ze niet uniek in. Alleen duurt het nu al wel erg lang en kan Fiber niets anders dan zeggen dat ik nog even geduld moet hebben. Inmiddels een aangetekende ingebrekestelling verstuurd om of te ontbinden of de zaak alsnog voor elkaar te krijgen. Veel gedoe voor een beetje internet.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door P. Augustus 14, 2017

N.a. verhuizing geen internet

Per begin juli ben ik twee deuren naar rechts verhuisd. De internetprovider heb ik op 16 juni reeds op de hoogte gesteld van de verhuizing. Tot op heden (14 augustus) heb ik nog geen internet. Fiber geeft aan dat de netwerkbeheerder de verbinding nog niet vrij geeft. Op het oude adres geen slechte ervaring met Fiber. De wachtmuziek is wel bijzonder slecht maar daar zijn ze niet uniek in. Alleen duurt het nu al wel erg lang en kan Fiber niets anders dan zeggen dat ik nog even geduld moet hebben. Inmiddels een aangetekende ingebrekestelling verstuurd om of te ontbinden of de zaak alsnog voor elkaar te krijgen. Veel gedoe voor een beetje internet.

Was deze review nuttig? 
De slechtste aanbieder glasvezel met de slechtste hulp, domme antwoorden, geen monteur sturen om de router te vervangen.
Een medewerker van de fiber calldesk adviseerde zelfs op de laptop te kijken. Wat heb je daaraan om te kijken als je geen internet hebt? Niets dus.
Kijk bij andere providers, bijvoorbeeld KPN.
Leveren wanprestaties, nemen gesprekken op zinder toestemming, daar is geen keuze in, dit zou om " kwaliteitsdoeleinden" zijn. Kwaliteit? Ver te zoeken.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door R. Augustus 02, 2017

Waardeloos

De slechtste aanbieder glasvezel met de slechtste hulp, domme antwoorden, geen monteur sturen om de router te vervangen.
Een medewerker van de fiber calldesk adviseerde zelfs op de laptop te kijken. Wat heb je daaraan om te kijken als je geen internet hebt? Niets dus.
Kijk bij andere providers, bijvoorbeeld KPN.
Leveren wanprestaties, nemen gesprekken op zinder toestemming, daar is geen keuze in, dit zou om " kwaliteitsdoeleinden" zijn. Kwaliteit? Ver te zoeken.

Was deze review nuttig? 
ik kan een boek schrijven maar de conclusie, doe het gewoon niet... ze zijn duur, leveren slechte kwaliteit en kwantiteit. veel storingen in TV signaal. waardeloze hardware die je gedwongen moet gebruiken ( wifi bereik is nog geen 5 meter en eigen router niet mogelijk ). een organisatie die niet om klanten geeft en op elke vraag en klacht die ik in heb gediend een dom of geen antwoord geeft. dwingt mensen met een jaar contract om 13 maanden af te nemen want "u begon op de eerste van de maand dus mogen we leveren t/m de eerst van de maand en in de kleine lettertjes staat dat we dan de maand mogen volmaken" en dan als afsluiter mijn internet wat betaald is t/m de 31ste van de maand gewoon smiddags die dag afsluiten want waarom zou je de hele dag vol maken?

rampzalige ervaring, nooit weer, dat dit bedrijf nog niet failliet is is een godswonder....
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Nico Juli 31, 2017

doe het gewoon niet.. nooit... rampzalig bedrijf

ik kan een boek schrijven maar de conclusie, doe het gewoon niet... ze zijn duur, leveren slechte kwaliteit en kwantiteit. veel storingen in TV signaal. waardeloze hardware die je gedwongen moet gebruiken ( wifi bereik is nog geen 5 meter en eigen router niet mogelijk ). een organisatie die niet om klanten geeft en op elke vraag en klacht die ik in heb gediend een dom of geen antwoord geeft. dwingt mensen met een jaar contract om 13 maanden af te nemen want "u begon op de eerste van de maand dus mogen we leveren t/m de eerst van de maand en in de kleine lettertjes staat dat we dan de maand mogen volmaken" en dan als afsluiter mijn internet wat betaald is t/m de 31ste van de maand gewoon smiddags die dag afsluiten want waarom zou je de hele dag vol maken?

rampzalige ervaring, nooit weer, dat dit bedrijf nog niet failliet is is een godswonder....

Was deze review nuttig? 
Absoluut niet aan te raden! Ondanks veel slechte reviews besloot ik toch aan Aansluiting bij Fiber aan te vragen. In juni gedaan, afgezien van de bedenktermijn van 14 dagen om binnen 2 weken op internet te kunnen.

7! weken verder en er is nog niet eens een opleverdatum bekend. Klantenservice doet beloftes die niet nagekomen worden. "Nog even geduld het zal vast niet lang meer duren, als u ergens anders een aanvraag doet moet u weer 4 weken wachten"

Uiteindelijk maar geannuleerd. Nu bij xs4all aangemeld en binnen 7 dagen online!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Nick Juli 28, 2017

Slechte service

Absoluut niet aan te raden! Ondanks veel slechte reviews besloot ik toch aan Aansluiting bij Fiber aan te vragen. In juni gedaan, afgezien van de bedenktermijn van 14 dagen om binnen 2 weken op internet te kunnen.

7! weken verder en er is nog niet eens een opleverdatum bekend. Klantenservice doet beloftes die niet nagekomen worden. "Nog even geduld het zal vast niet lang meer duren, als u ergens anders een aanvraag doet moet u weer 4 weken wachten"

Uiteindelijk maar geannuleerd. Nu bij xs4all aangemeld en binnen 7 dagen online!

Was deze review nuttig? 
waarschuwing na een jaar contract bij fiber nederland heb ik het hele pakket terug gestuurd 1445 gram maar na 3 weken kwamen ze met de smoes dat ze niet alles hadden ontvangen en ik was gelijk mijn borg kwijt en of ik nog even 79 euro wilde betalen heb ik gedaan want je krijg elke dag dreigende emails als je niet betaald.

volgen mijn heb ik hier te maken met een oplichters bende.
Geschreven door E.VAN.esch Juli 27, 2017

retour sturen na opzeggen fiber

waarschuwing na een jaar contract bij fiber nederland heb ik het hele pakket terug gestuurd 1445 gram maar na 3 weken kwamen ze met de smoes dat ze niet alles hadden ontvangen en ik was gelijk mijn borg kwijt en of ik nog even 79 euro wilde betalen heb ik gedaan want je krijg elke dag dreigende emails als je niet betaald.

volgen mijn heb ik hier te maken met een oplichters bende.

Was deze review nuttig? 
This provider is simply the worst in the world. From the start of the contract, all they provide is delay, delay and delay. The customer services team members are rude and useless. All they say is "you have to wait. Nothing I can do. " Never to use this provider!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door J Ward Juli 20, 2017

The worst provider in the world

This provider is simply the worst in the world. From the start of the contract, all they provide is delay, delay and delay. The customer services team members are rude and useless. All they say is "you have to wait. Nothing I can do. " Never to use this provider!

Was deze review nuttig? 
Ik wil even heel duidelijk zijn over iets naar jullie toe. Nou heb ik net 2 jaar een alles in 1 abonnement gehad bij jullie a 90 euro per maand. Veel problemen in die 2 jaar gehad en vanaf week 1 nooit tevreden geweest. Nu na 2 jaar opgezegd en overgestapt. Krijg ik gister een mail of ik de hardware na wil sturen en dat we dit al hadden moeten doen? Terwijl dit het eerste mailtje is wat wij krijgen na het einde van het contract. Nou ben ik veel overgestapt in het verleden. KPN en Ziggo krijg je netjes een doos opgestuurd waar je alles in kan doen en wat je netjes kan versturen naar een speciaal en gratis antwoordnummer! Bij jullie: NIKS! Geen mailtje geen post geen doos en geen antwoordnummer! Nee na 3 weken een mail dat je het eigenlijk al had moeten opsturen? Hoe had ik dat moeten weten als jullie er niks over laten weten? En waarom moet ik nu de verzendkosten gaan betalen van deze doos? Echt het spijt me maar ik heb werkelijk waar geen goed woord over van een organisatie die onder de tak van een bedrijf als KPN valt? Zal iedereen dan ook afraden ooit klant bij jullie te worden!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Rens Juli 18, 2017

Waardeloos bedrijf!

Ik wil even heel duidelijk zijn over iets naar jullie toe. Nou heb ik net 2 jaar een alles in 1 abonnement gehad bij jullie a 90 euro per maand. Veel problemen in die 2 jaar gehad en vanaf week 1 nooit tevreden geweest. Nu na 2 jaar opgezegd en overgestapt. Krijg ik gister een mail of ik de hardware na wil sturen en dat we dit al hadden moeten doen? Terwijl dit het eerste mailtje is wat wij krijgen na het einde van het contract. Nou ben ik veel overgestapt in het verleden. KPN en Ziggo krijg je netjes een doos opgestuurd waar je alles in kan doen en wat je netjes kan versturen naar een speciaal en gratis antwoordnummer! Bij jullie: NIKS! Geen mailtje geen post geen doos en geen antwoordnummer! Nee na 3 weken een mail dat je het eigenlijk al had moeten opsturen? Hoe had ik dat moeten weten als jullie er niks over laten weten? En waarom moet ik nu de verzendkosten gaan betalen van deze doos? Echt het spijt me maar ik heb werkelijk waar geen goed woord over van een organisatie die onder de tak van een bedrijf als KPN valt? Zal iedereen dan ook afraden ooit klant bij jullie te worden!

Was deze review nuttig? 
Klantenservice is dramatisch en klantonvriendelijkheid. Voor een paar euro minder heb je betere providers
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door FP813584 Juli 12, 2017

Waardeloos goedkoop is duurkoop

Klantenservice is dramatisch en klantonvriendelijkheid. Voor een paar euro minder heb je betere providers

Was deze review nuttig? 
Fiber is een walgelijk bedrijf. Ik heb veel pijn en moeite contract kunnen laten ontbinden.(niet kunnen leveren) Na een half komen ze met dat ik de apparatuur moet terug sturen wat ik maanden terug gedaan heb.Vervolgens de klantenservice gebeld die zeggen doodleuk sorry meneer we kunnen niets voor u doen.Met andere woorden zoek het het uit! en nog krijg een claim en incasso bureaus op mijn nek omdat zei iets kwijt zijn. Belachelijk! Deze tent moet sluiten en snel ook! Want op deze manier maken ze
onterecht mensen nog geld afhandig ook zelfs als je niks meer met ze te maken hebt.
Onvoorstelbaar! mensen een gewaarschuwd mens telt voor twee ga niet in zee met dit vreselijke bedrijf!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door D.verra Juli 07, 2017

Niet doen

Fiber is een walgelijk bedrijf. Ik heb veel pijn en moeite contract kunnen laten ontbinden.(niet kunnen leveren) Na een half komen ze met dat ik de apparatuur moet terug sturen wat ik maanden terug gedaan heb.Vervolgens de klantenservice gebeld die zeggen doodleuk sorry meneer we kunnen niets voor u doen.Met andere woorden zoek het het uit! en nog krijg een claim en incasso bureaus op mijn nek omdat zei iets kwijt zijn. Belachelijk! Deze tent moet sluiten en snel ook! Want op deze manier maken ze
onterecht mensen nog geld afhandig ook zelfs als je niks meer met ze te maken hebt.
Onvoorstelbaar! mensen een gewaarschuwd mens telt voor twee ga niet in zee met dit vreselijke bedrijf!

Was deze review nuttig? 
Je krijgt geen router, moet je zelf aanschaffen. De Amino is constant kapot, wij hebben nu al 6 kastjes gehad in nog geen 2 jaar tijd. Wifi valt steeds uit.
Als je de klantenservice te pakken krijgt, dan krijg je steeds een ander verhaal te horen, je moet overal achteraan bellen.
Ben blij dat ik daar weg ga!
Gemiddelde score 
 
1.8
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Diana Juli 01, 2017

Slechte service en wifi

Je krijgt geen router, moet je zelf aanschaffen. De Amino is constant kapot, wij hebben nu al 6 kastjes gehad in nog geen 2 jaar tijd. Wifi valt steeds uit.
Als je de klantenservice te pakken krijgt, dan krijg je steeds een ander verhaal te horen, je moet overal achteraan bellen.
Ben blij dat ik daar weg ga!

Was deze review nuttig? 
Traagste internet wat ik ooit heb gehad. Op momenten geeft een speedtest 35 MB aan - maar dit dropt soms naar 1,5. Ook bevriest het heel vaak. En op twee toestellen tegelijk iets doen, kan je al helemaal vergeten. Meerdere print screens verstuurd van de belachelijke "snelheid" van 1,5 tot 3,4 MB. Klantenservice via telefoon & FB chat is ook volkomen ruk. Het duurt 48 uur voordat je een reactie krijgt. En dan houden ze stug vol dat ze 35,5 MB meten. Dan raden ze een repeater of versterker aan. Want ja ik mag blijkbaar geen normale kwaliteit verwachten. Daarnaast versterken van 3,5 MB zet nog geen zoden aan de dijk. Spijt als haren op mijn hoofd dat ik niet eerder hier de ervaringen heb gecheckt.
Gemiddelde score 
 
3.3
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Angela de Jonge Juni 29, 2017

Drama

Traagste internet wat ik ooit heb gehad. Op momenten geeft een speedtest 35 MB aan - maar dit dropt soms naar 1,5. Ook bevriest het heel vaak. En op twee toestellen tegelijk iets doen, kan je al helemaal vergeten. Meerdere print screens verstuurd van de belachelijke "snelheid" van 1,5 tot 3,4 MB. Klantenservice via telefoon & FB chat is ook volkomen ruk. Het duurt 48 uur voordat je een reactie krijgt. En dan houden ze stug vol dat ze 35,5 MB meten. Dan raden ze een repeater of versterker aan. Want ja ik mag blijkbaar geen normale kwaliteit verwachten. Daarnaast versterken van 3,5 MB zet nog geen zoden aan de dijk. Spijt als haren op mijn hoofd dat ik niet eerder hier de ervaringen heb gecheckt.

Was deze review nuttig? 
Mijn moeder van bijna 80 dacht dat ze een offerte kreeg toegezonden en liet deze verlopen. Het bleek echter een contract te zijn waar ze niet meer onderuit kon. De omzetting voor TV en internet is soepel verlopen al komt ze er nu achter dat ze heel veel tv-zenders mist en dus haar contract moet uitbreiden. Dus veel goedkoper lijkt ze niet uit te komen. Bovendien zou haar oude telefoonnummer worden overgezet van KPN naar Fiber. Dat is mislukt. Ze heeft een tijdelijk nummer gekregen maar kan daarmee (niet altijd) naar buiten bellen. Maar zelf is ze nu al weken niet telefonisch bereikbaar wat op haar leeftijd een groot probleem is. Volgens mij heeft Fiber te laat de nummer omzetting bij KPN aangevraagd en is nu haar telefoonnummer kwijt geraakt. Ze komen niet met een fatsoenlijk antwoord of oplossing. Ze zouden een verbod moeten krijgen op het bellen van oudere mensen want die zijn te goed van vertrouwen en trappen te gemakkelijk in de verkooppraatjes.
Gemiddelde score 
 
3.4
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door Nora Juni 29, 2017

foutieve informatie

Mijn moeder van bijna 80 dacht dat ze een offerte kreeg toegezonden en liet deze verlopen. Het bleek echter een contract te zijn waar ze niet meer onderuit kon. De omzetting voor TV en internet is soepel verlopen al komt ze er nu achter dat ze heel veel tv-zenders mist en dus haar contract moet uitbreiden. Dus veel goedkoper lijkt ze niet uit te komen. Bovendien zou haar oude telefoonnummer worden overgezet van KPN naar Fiber. Dat is mislukt. Ze heeft een tijdelijk nummer gekregen maar kan daarmee (niet altijd) naar buiten bellen. Maar zelf is ze nu al weken niet telefonisch bereikbaar wat op haar leeftijd een groot probleem is. Volgens mij heeft Fiber te laat de nummer omzetting bij KPN aangevraagd en is nu haar telefoonnummer kwijt geraakt. Ze komen niet met een fatsoenlijk antwoord of oplossing. Ze zouden een verbod moeten krijgen op het bellen van oudere mensen want die zijn te goed van vertrouwen en trappen te gemakkelijk in de verkooppraatjes.

Was deze review nuttig? 
Ze doen zich helemaal leuk voor in hun reclames en op hun website, maar in het echt is het een log en traag bedrijf waar je uren aan de lijn wacht als er iets is. Klantenservice is dus waardeloos, ook met opzeggen, ze communiceren alleen via je persoonlijk account, ook als je al maanden weg bij ze bent. Dus ik lees na een half jaar pas de instructies om de hardware op te sturen.... met als gevolg dat er nu een incassobureau is ingeschakeld. Voor de rest was TV en Internet prima, settopbox liep wel vaak vast. Blij dat ik van Fiber af ben. Alles één ster, meer verdienen ze niet.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Arie Juni 28, 2017

Wat een dom bedrijf, ga gewoon naar Ziggo!

Ze doen zich helemaal leuk voor in hun reclames en op hun website, maar in het echt is het een log en traag bedrijf waar je uren aan de lijn wacht als er iets is. Klantenservice is dus waardeloos, ook met opzeggen, ze communiceren alleen via je persoonlijk account, ook als je al maanden weg bij ze bent. Dus ik lees na een half jaar pas de instructies om de hardware op te sturen.... met als gevolg dat er nu een incassobureau is ingeschakeld. Voor de rest was TV en Internet prima, settopbox liep wel vaak vast. Blij dat ik van Fiber af ben. Alles één ster, meer verdienen ze niet.

Was deze review nuttig? 
na een paar dagen te laat betalen ivm langere betaal processen intern sluit men je direct af. Wanneer er dan is betaald duurt het dagen voordat ze je weer aansluiten. Totaal geen begrip voor klanten.
Dit is toch echt wel het slechtste bedrijf waar ik ooit mee heb gewerkt. Klantenservice is ook erg moeilijk of na lange wachttijden te bereiken.

Tip aan iedereen: Betaal 5 euro per maand meer en bespaar je deze grote ellende.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Sjefke Juni 27, 2017

Slechtste internetprovider op dit moment.

na een paar dagen te laat betalen ivm langere betaal processen intern sluit men je direct af. Wanneer er dan is betaald duurt het dagen voordat ze je weer aansluiten. Totaal geen begrip voor klanten.
Dit is toch echt wel het slechtste bedrijf waar ik ooit mee heb gewerkt. Klantenservice is ook erg moeilijk of na lange wachttijden te bereiken.

Tip aan iedereen: Betaal 5 euro per maand meer en bespaar je deze grote ellende.

Was deze review nuttig? 
Nadat ik 3 jaar klant ben geweest overgestapt naar een nieuw, beter pakket. Vanaf de omzetting heeft het niet gewerkt. Geen internet, geen TV. Klantenservice heeft minimaal 30 min wachttijd, wanneer je ook belt. Deze mensen hebben geen idee, en houden je aan het lijntje. Een monteur sturen om het probleem te vinden kon niet. Nadat er minsten 6 maal gezegd werd dat het aan mijn aansluiting lag, heb ik zelf een glasvezelmonteur laten komen. Nadat hij in een uitgebreid verslag heeft vastgesteld dat het hier niet aan kon liggen en fiber heeft gebeld kwam de oplossing nog niet. Na 8! weken het contract ontbonden.
Hierna werd ik wel ineens teruggebeld en wilde ze wel ineens een monteur sturen. Nu klaar voor een gang naar de rechter. Zo'n slecht bedrijf wat zo ontzettend weinig om haar klanten geeft is ongekend.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Tim R Juni 22, 2017

Slechter kan niet

Nadat ik 3 jaar klant ben geweest overgestapt naar een nieuw, beter pakket. Vanaf de omzetting heeft het niet gewerkt. Geen internet, geen TV. Klantenservice heeft minimaal 30 min wachttijd, wanneer je ook belt. Deze mensen hebben geen idee, en houden je aan het lijntje. Een monteur sturen om het probleem te vinden kon niet. Nadat er minsten 6 maal gezegd werd dat het aan mijn aansluiting lag, heb ik zelf een glasvezelmonteur laten komen. Nadat hij in een uitgebreid verslag heeft vastgesteld dat het hier niet aan kon liggen en fiber heeft gebeld kwam de oplossing nog niet. Na 8! weken het contract ontbonden.
Hierna werd ik wel ineens teruggebeld en wilde ze wel ineens een monteur sturen. Nu klaar voor een gang naar de rechter. Zo'n slecht bedrijf wat zo ontzettend weinig om haar klanten geeft is ongekend.

Was deze review nuttig? 
Ik wil enkel mensen waarschuwen. Plessers, niet aan beginnen. Vanaf dag 1 werkt het niet, traag internet, tv die hapert etc. En oplossing komt er niet. Gewoon iets meer betalen, bijvoorbeeld Caiway of xs4all
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Martin van limbeek Juni 16, 2017

Niet aan beginnen

Ik wil enkel mensen waarschuwen. Plessers, niet aan beginnen. Vanaf dag 1 werkt het niet, traag internet, tv die hapert etc. En oplossing komt er niet. Gewoon iets meer betalen, bijvoorbeeld Caiway of xs4all

Was deze review nuttig? 
Geachte,

Na een aardige tijd kwam ik erachter dat ik vrij veel betaalde voor wat ik geleverd kreeg,
Dit lag echter aan mij volgens de klantenservice omdat ik al een oude klant ben en een pakket prijs betaalde van vroeger, Dus heb ik vriendelijk gevraagd wat voor pakketten er nu zijn, Dus uiteindelijk kwam ik bij het duurste pakket uit , Ik had nadrukkelijk gevraagd wat er allemaal in het pakket zit en hierbij heeft hij mij verkeerd geïnformeerd, blijkbaar zit er een hoop niet in waarvoor ik dat pakket eigenlijk wel had genomen. Kortom deze meneer beloofde mij zenders die er niet opzaten of ik heb hem gewoon verkeerd begrepen. Er zit wel een actie op de eerste 3 maanden voor maar 35 euro dacht ik, Kort nadat ze het allemaal hadden overgezet want dat duurde volgens hun een poosje want ze hadden storing/probleem met de nieuwe Fiber USB update. ging ik de zenderlijst langs en tot mijn verbazing miste ik een hele hoop zenders, hierna heb ik nog per mail contact gezocht en netjes gevraagd of dit juist was, toen werd er mij duidelijk gemaakt dat die aantal zenders er niet bij zaten, tevergeefs heb ik nog via mail en paar keer telefonisch contact geprobeerd de dienst te wijzigen, want ik nam dat pakket omdat er echt alles bijzat (volgens de klantenservice) blijkbaar niet dus, ik wou graag naar een ander pakket een goedkopere onder andere, omdat voor de rest met het Internet/Bellen nagenoeg bijna nooit iets mis mee was/is. Helaas kan dit niet hierdoor ben ik best geïrriteerd, ik vind het jammer dat nadat ik verkeerd ben geïnformeerd en na het moeten wachten door de USB Storing niet meer mijn Dienst kon aanpassen.

Mvg Patrick.
Gemiddelde score 
 
5.8
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Patrick Juni 08, 2017

Ontevreden

Geachte,

Na een aardige tijd kwam ik erachter dat ik vrij veel betaalde voor wat ik geleverd kreeg,
Dit lag echter aan mij volgens de klantenservice omdat ik al een oude klant ben en een pakket prijs betaalde van vroeger, Dus heb ik vriendelijk gevraagd wat voor pakketten er nu zijn, Dus uiteindelijk kwam ik bij het duurste pakket uit , Ik had nadrukkelijk gevraagd wat er allemaal in het pakket zit en hierbij heeft hij mij verkeerd geïnformeerd, blijkbaar zit er een hoop niet in waarvoor ik dat pakket eigenlijk wel had genomen. Kortom deze meneer beloofde mij zenders die er niet opzaten of ik heb hem gewoon verkeerd begrepen. Er zit wel een actie op de eerste 3 maanden voor maar 35 euro dacht ik, Kort nadat ze het allemaal hadden overgezet want dat duurde volgens hun een poosje want ze hadden storing/probleem met de nieuwe Fiber USB update. ging ik de zenderlijst langs en tot mijn verbazing miste ik een hele hoop zenders, hierna heb ik nog per mail contact gezocht en netjes gevraagd of dit juist was, toen werd er mij duidelijk gemaakt dat die aantal zenders er niet bij zaten, tevergeefs heb ik nog via mail en paar keer telefonisch contact geprobeerd de dienst te wijzigen, want ik nam dat pakket omdat er echt alles bijzat (volgens de klantenservice) blijkbaar niet dus, ik wou graag naar een ander pakket een goedkopere onder andere, omdat voor de rest met het Internet/Bellen nagenoeg bijna nooit iets mis mee was/is. Helaas kan dit niet hierdoor ben ik best geïrriteerd, ik vind het jammer dat nadat ik verkeerd ben geïnformeerd en na het moeten wachten door de USB Storing niet meer mijn Dienst kon aanpassen.

Mvg Patrick.

Was deze review nuttig? 
Wat een bedrijf.
Klantenservice? Dacht het niet! De mensen die je aan de lijn krijgt, hebben geen verstand van zaken.
"Je wordt binnen 5 werkdagen teruggebeld door één van onze werknemers. 5 werkdagen?!
Als er problemen zijn bij de klant dan los je die zo snel mogelijk op, dat is klanten SERVICE.

Mensen, trap er niet in.
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Jim Juni 01, 2017

één woord: WAARDELOOS

Wat een bedrijf.
Klantenservice? Dacht het niet! De mensen die je aan de lijn krijgt, hebben geen verstand van zaken.
"Je wordt binnen 5 werkdagen teruggebeld door één van onze werknemers. 5 werkdagen?!
Als er problemen zijn bij de klant dan los je die zo snel mogelijk op, dat is klanten SERVICE.

Mensen, trap er niet in.

Was deze review nuttig? 
Ze beloven gegarandeerde snelheid en anders geld terug. Lees de voorwaarden maar eens goed door. Deze belofte is nooit haalbaar en hoeven ze ook nooit uit te betalen door hun eigen voorwaarden.

Let op bij een heel duur internet+tv pakket heb je geen radio! Ze beloven meer dan 100 zenders maar dat zijn allemaal zelf verzonnen streaming zenders.

Ook de helpdesk is verschrikkelijk slecht. Iedere dag heb je weer iemand aan de telefoon waarvan je denkt bel ik nou met een ander bedrijf of werkt deze persoon echt bij Fiber? Totaal incompetent personeel.

Ook het interactieve tv menu werkt voor geen meter. Je beschikt alleen over npo en kijk en dus niet eens rtl xl. En als je überhaupt iets wilt opzoeken wat je hebt gemist ga je dat nooit kunnen vinden. Er is geen zoekfuncties en je kunt alleen filteren op genre. Alleen fiber bepaalt wel voor je in welk genre iets valt.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Bob Prins Mei 20, 2017

Trap er niet in! Ga weg nu het nog kan.

Ze beloven gegarandeerde snelheid en anders geld terug. Lees de voorwaarden maar eens goed door. Deze belofte is nooit haalbaar en hoeven ze ook nooit uit te betalen door hun eigen voorwaarden.

Let op bij een heel duur internet+tv pakket heb je geen radio! Ze beloven meer dan 100 zenders maar dat zijn allemaal zelf verzonnen streaming zenders.

Ook de helpdesk is verschrikkelijk slecht. Iedere dag heb je weer iemand aan de telefoon waarvan je denkt bel ik nou met een ander bedrijf of werkt deze persoon echt bij Fiber? Totaal incompetent personeel.

Ook het interactieve tv menu werkt voor geen meter. Je beschikt alleen over npo en kijk en dus niet eens rtl xl. En als je überhaupt iets wilt opzoeken wat je hebt gemist ga je dat nooit kunnen vinden. Er is geen zoekfuncties en je kunt alleen filteren op genre. Alleen fiber bepaalt wel voor je in welk genre iets valt.

Was deze review nuttig? 
Wat een incompetent naar bedrijf is Fiber toch. Ik ben binnengekomen via deur colportage die regelrecht tegen mij gelogen heeft. De snelheid van de glasverbinding zou vooral voor TV veel beter zijn en daarom een betere beeldkwaliteit opleveren. Fiber heeft bevestigd dat dit onjuist is. Nu ben ik na twee jaar gelukkig weg bij Fiber en nu heeft Fiber € 380,- afgeschreven voor niet geretourneerde hardware. Ze waren alleen vergeten mij een bericht te sturen wat ze retour wilden hebben en waarheen. Ik heb vandaag de € 380,- gestorneerd en de machtiging geblokkeerd maar heb wel met Fiber gebeld wat en waarheen te retourneren. Na stevig aandringen dat ik die lijst schriftelijk wilde hebben en niet telefonisch om discussies hierover te voorkomen bleek dat toch mogelijk. Nu moet je dat zelf via post.nl opsturen en betalen en je moet de T&T ook opsturen anders komt het niet goed binnen en wordt je alsnog aangeslagen voor het niet retourneren van de hardware. Dit is nu typisch zo'n bedrijf wat slijmt wanneer je klant wil worden en dat bijt wanneer je vertrekt. Wat een naar bedrijf. Ik ben de twee jaar dat ik klant was erg ontevreden geweest (een storing heeft 17 dagen geduurd geen TV geen internet, geen telefoon) en zeg daarom tegen ieder die het weten wil.
Gemiddelde score 
 
1.6
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Cardo Nerden Mei 13, 2017

Naar bedrijf

Wat een incompetent naar bedrijf is Fiber toch. Ik ben binnengekomen via deur colportage die regelrecht tegen mij gelogen heeft. De snelheid van de glasverbinding zou vooral voor TV veel beter zijn en daarom een betere beeldkwaliteit opleveren. Fiber heeft bevestigd dat dit onjuist is. Nu ben ik na twee jaar gelukkig weg bij Fiber en nu heeft Fiber € 380,- afgeschreven voor niet geretourneerde hardware. Ze waren alleen vergeten mij een bericht te sturen wat ze retour wilden hebben en waarheen. Ik heb vandaag de € 380,- gestorneerd en de machtiging geblokkeerd maar heb wel met Fiber gebeld wat en waarheen te retourneren. Na stevig aandringen dat ik die lijst schriftelijk wilde hebben en niet telefonisch om discussies hierover te voorkomen bleek dat toch mogelijk. Nu moet je dat zelf via post.nl opsturen en betalen en je moet de T&T ook opsturen anders komt het niet goed binnen en wordt je alsnog aangeslagen voor het niet retourneren van de hardware. Dit is nu typisch zo'n bedrijf wat slijmt wanneer je klant wil worden en dat bijt wanneer je vertrekt. Wat een naar bedrijf. Ik ben de twee jaar dat ik klant was erg ontevreden geweest (een storing heeft 17 dagen geduurd geen TV geen internet, geen telefoon) en zeg daarom tegen ieder die het weten wil.

Was deze review nuttig? 
Vreselijk vreselijk vreselijk heb max 55 procent ontvangst in de woonkamer boven kunnen de kinderen niet normaal internetten signaal gaat maar op en neer alles al geprobeerd in de modem nu doen ze het al voor de derde keer user aanmaken enz je word aan het lijntje gehouden alleen maar ontmoedigings-beleid. Moe word je er van echt moe ze sporen daar niet word vervolgd!

R de lange spijkenisse
Geschreven door m de lange Mei 11, 2017

Vreselijk vreselijk vreselijk heb max 55 procent ontvangst in de woonkamer boven kunnen de kinderen niet normaal internetten signaal gaat maar op en neer alles al geprobeerd in de modem nu doen ze het al voor de derde keer user aanmaken enz je word aan het lijntje gehouden alleen maar ontmoedigings-beleid. Moe word je er van echt moe ze sporen daar niet word vervolgd!

R de lange spijkenisse

Was deze review nuttig? 
Een jaar terug naar Fiber overgestapt. Daarvoor jarenlang Ziggo. Ziggo geeft levert een degelijk product. Helaas is alles er om heen bedroevend: slechte hardware: modem en mediabox (Wat een drama die horizon). En een helpdesk die je tot waanzin drijft.
Dat is me bij Fiber niet gebeurd. Ik wist dat mijn internet wat trager zou zijn. Van 300 naar 100Mb. Maar vooruit.... Maar wat een verschil wat hardware betreft. Een Fritz modem! Probleemloos! Ideaal die mogelijkheid ook je DEC telefoontoestellen er op aan te sluiten. De configuratie... ideaal. De mediabox... prima. Stilte ipv het stofzuigergeluid van de horizon. En ook de helpdesk is bereikbaar. Geen gedoe met inspreken van een postcode en huisnummer dat door Ziggo wordt gevraagd en niet wordt verstaan.
En..... geen storing gehad. Dat gebeurde nog wel eens bij Ziggo!
Kortom; prima.
Op nu één dingetje na. Het Fritz modem is geen dualband. En dat wordt nu wel lastig. Merkwaardig dat Fiber daar geen oplossing voor me heeft....
Wel raar om te zien hoeveel moeite al die providers doen klanten binnen te krijgen en hoe weinig moeite ze doen klanten te behouden......
Gemiddelde score 
 
7.6
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Josz Mei 01, 2017

Prima

Een jaar terug naar Fiber overgestapt. Daarvoor jarenlang Ziggo. Ziggo geeft levert een degelijk product. Helaas is alles er om heen bedroevend: slechte hardware: modem en mediabox (Wat een drama die horizon). En een helpdesk die je tot waanzin drijft.
Dat is me bij Fiber niet gebeurd. Ik wist dat mijn internet wat trager zou zijn. Van 300 naar 100Mb. Maar vooruit.... Maar wat een verschil wat hardware betreft. Een Fritz modem! Probleemloos! Ideaal die mogelijkheid ook je DEC telefoontoestellen er op aan te sluiten. De configuratie... ideaal. De mediabox... prima. Stilte ipv het stofzuigergeluid van de horizon. En ook de helpdesk is bereikbaar. Geen gedoe met inspreken van een postcode en huisnummer dat door Ziggo wordt gevraagd en niet wordt verstaan.
En..... geen storing gehad. Dat gebeurde nog wel eens bij Ziggo!
Kortom; prima.
Op nu één dingetje na. Het Fritz modem is geen dualband. En dat wordt nu wel lastig. Merkwaardig dat Fiber daar geen oplossing voor me heeft....
Wel raar om te zien hoeveel moeite al die providers doen klanten binnen te krijgen en hoe weinig moeite ze doen klanten te behouden......

Was deze review nuttig? 
Klantenservice niet te bereiken, internetverbinding valt steeds uit, kunnen ze niet oplossen, maar sinds ik een andere provider heb heb ik ook dit probleem niet meer. Telefoon werkt ook een maand niet.
Klantenservice bellen gemiddeld een half uur wachttijd.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Jan Mei 01, 2017

Klantenservice niet te bereiken, internetverbinding valt steeds uit, kunnen ze niet oplossen, maar sinds ik een andere provider heb heb ik ook dit probleem niet meer. Telefoon werkt ook een maand niet.
Klantenservice bellen gemiddeld een half uur wachttijd.

Was deze review nuttig? 
Fiber Internet is by far the worst company I've encountered internet wise. I cancelled my contract within 14 days, they still said I never cancelled it so sent me a bill of 500 Euros. Luckily with the help of a lawyer it worked out, but they made me pay a 49€ fee, which is irrelevant now but still. Customer service is also not able to handle international clients. So if you need to cancel a contract or anything send them a post letter with response letter so you are on the right side.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Hans Winter April 26, 2017

Worst Customer Service and Company I've had

Fiber Internet is by far the worst company I've encountered internet wise. I cancelled my contract within 14 days, they still said I never cancelled it so sent me a bill of 500 Euros. Luckily with the help of a lawyer it worked out, but they made me pay a 49€ fee, which is irrelevant now but still. Customer service is also not able to handle international clients. So if you need to cancel a contract or anything send them a post letter with response letter so you are on the right side.

Was deze review nuttig? 
Fiber,

Na overeenkomen contract diverse defecten, schandalige service door zowel volstrekte onbereikbaarheid van de klantenservice (>30min wachttijd, keer op keer) en onwil om te helpen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door J RIJKHOEK April 19, 2017

Fiber; na contract wanprestatie en geen enkele service

Fiber,

Na overeenkomen contract diverse defecten, schandalige service door zowel volstrekte onbereikbaarheid van de klantenservice (>30min wachttijd, keer op keer) en onwil om te helpen.

Was deze review nuttig? 
Vorig jaar overgestapt naar Fiber en dat had ik veel eerder moeten doen! Hier word je niet als een nummertje behandelt en krijg je een vaste prijs. Aanrader!
Gemiddelde score 
 
8.8
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Suzanne April 18, 2017

Top provider

Vorig jaar overgestapt naar Fiber en dat had ik veel eerder moeten doen! Hier word je niet als een nummertje behandelt en krijg je een vaste prijs. Aanrader!

Was deze review nuttig? 
Waardeloze service. We hebben meerdere storingen gehad, verkeerde rekeningen, onterechte incasso's. Geen reactie op klachten. Pas tioen we de geschillencommissie inschakelden gebeurde er iets. Kregen het geld ( paar honderd euro) niet terug maar het werd in mindering gebracht op volgende nota.
Storingen duren lang voordat ze verholpen worden. Eindeloos bellen en veel geduld nodig omdat je altijd minimaal 15 en soms wel 30 minuten in de wacht staat voordat je geholpen word. Beloftes om terug te bellen worden niet nagekomen
Gemiddelde score 
 
1.4
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Lydia April 11, 2017

Waardeloos. Niet mee in zee gaan!

Waardeloze service. We hebben meerdere storingen gehad, verkeerde rekeningen, onterechte incasso's. Geen reactie op klachten. Pas tioen we de geschillencommissie inschakelden gebeurde er iets. Kregen het geld ( paar honderd euro) niet terug maar het werd in mindering gebracht op volgende nota.
Storingen duren lang voordat ze verholpen worden. Eindeloos bellen en veel geduld nodig omdat je altijd minimaal 15 en soms wel 30 minuten in de wacht staat voordat je geholpen word. Beloftes om terug te bellen worden niet nagekomen

Was deze review nuttig? 
Geen tv, telefoon of internet. Zolang alles werkt gaat t wel, de problemen beginnen wanneer t niet goed werkt. Ik stap over naar een andere glasvezelaanbieder. Dat scheelt een hoop ergernis. Klantenservice?
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Jan April 11, 2017

zeer klantonvriendelijkheid

Geen tv, telefoon of internet. Zolang alles werkt gaat t wel, de problemen beginnen wanneer t niet goed werkt. Ik stap over naar een andere glasvezelaanbieder. Dat scheelt een hoop ergernis. Klantenservice?

Was deze review nuttig? 
Ik zie veel klachten, maar heb nu voor het eerst een keer dat internet uitvalt. Wel een kwartiertje wachttijd voor helpdesk, maar daarna heel rustig en deskundig geholpen door klantenservice. Misschien zijn ze niet de allerbeste, maar zijn zeker beter dan Ziggo en KPN!
Gemiddelde score 
 
8.4
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Nico de Bruijne April 10, 2017

Best goed!

Ik zie veel klachten, maar heb nu voor het eerst een keer dat internet uitvalt. Wel een kwartiertje wachttijd voor helpdesk, maar daarna heel rustig en deskundig geholpen door klantenservice. Misschien zijn ze niet de allerbeste, maar zijn zeker beter dan Ziggo en KPN!

Was deze review nuttig? 
Na enig zoekwerk in januari 2017 besloten over te stappen naar Fiber, vanwege prijs en snelheid van de DSL verbinding op onze locatie, want glasvezel is niet beschikbaar bij ons. We hadden wel enige twijfels gezien de vele klachten in reviews en op TV, maar gelukkig heeft Fiber zich duidelijk verbeterd en hebben we alles zeer positief ervaren.
Na de wettelijke bedenktijd van 2 weken en het opzegtermijn van de vorige provider is alles keurig geregeld. De installatie hebben we zelf gedaan en is duidelijk beschreven in de handleiding. Na een telefoontje met de klantenservice, waar we snel en adequaat geholpen werden, deed ook de telefoon met nummerbehoud het correct.
De snelheid van 100 Mb/s halen we op onze locatie niet, maar daar had Fiber ons al over geïnformeerd en een maximale snelheid van 75 Mb/s toegezegd. Dit hebben we gecontroleerd en het klopt helemaal. De verbinding is ook vele malen stabieler dan de vorige provider. De kwaliteit van de TV beelden is ook veel beter dan de vorige provider. Bellen doen we niet zo veel met de vaste telefoonlijn, naar we zijn bereikbaar.
Kortom, we zijn tot nu toe erg tevreden over de snelheid, de kwaliteit en het is een stuk goedkoper dan onze vorige provider. Als we dan toch een (min)puntje moeten geven is dat de vele facturen in het begin. Als de facturatie hetzelfde was als de offerte, dan was er geen verwarring geweest. Misschien is het handig de prijzen voor borg modem en eenmalige aansluitkosten niet hetzelfde te houden.
Gemiddelde score 
 
8.0
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door elbert April 10, 2017

Snel en goedkoop internet zonder problemen

Na enig zoekwerk in januari 2017 besloten over te stappen naar Fiber, vanwege prijs en snelheid van de DSL verbinding op onze locatie, want glasvezel is niet beschikbaar bij ons. We hadden wel enige twijfels gezien de vele klachten in reviews en op TV, maar gelukkig heeft Fiber zich duidelijk verbeterd en hebben we alles zeer positief ervaren.
Na de wettelijke bedenktijd van 2 weken en het opzegtermijn van de vorige provider is alles keurig geregeld. De installatie hebben we zelf gedaan en is duidelijk beschreven in de handleiding. Na een telefoontje met de klantenservice, waar we snel en adequaat geholpen werden, deed ook de telefoon met nummerbehoud het correct.
De snelheid van 100 Mb/s halen we op onze locatie niet, maar daar had Fiber ons al over geïnformeerd en een maximale snelheid van 75 Mb/s toegezegd. Dit hebben we gecontroleerd en het klopt helemaal. De verbinding is ook vele malen stabieler dan de vorige provider. De kwaliteit van de TV beelden is ook veel beter dan de vorige provider. Bellen doen we niet zo veel met de vaste telefoonlijn, naar we zijn bereikbaar.
Kortom, we zijn tot nu toe erg tevreden over de snelheid, de kwaliteit en het is een stuk goedkoper dan onze vorige provider. Als we dan toch een (min)puntje moeten geven is dat de vele facturen in het begin. Als de facturatie hetzelfde was als de offerte, dan was er geen verwarring geweest. Misschien is het handig de prijzen voor borg modem en eenmalige aansluitkosten niet hetzelfde te houden.

Was deze review nuttig? 
Fiber is voor service vragen onmogelijk bereikbaar maar om klant te worden wordt meteen opgenomen. Ik zou NIET met bedrijf in zee gaan.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door gijs Maart 30, 2017

Onbereikbaar

Fiber is voor service vragen onmogelijk bereikbaar maar om klant te worden wordt meteen opgenomen. Ik zou NIET met bedrijf in zee gaan.

Was deze review nuttig? 
Informatiepakket aangevraagd omdat wij gingen verhuizen. Netjes gekregen en na inzage toch gekozen voor een andere provider die beter aansloot op onze wensen. Binnen twee weken moest je reageren of je ja of nee definitief klant werd, wat wij telefonisch hebben gedaan.
De mevrouw aan de telefoon heeft toegezegd dat alles nu in orde was en wij een bevestiging kregen, die wij echter helemaal nooit hebben ontvangen.
Vanwege de verbouwingsdrukte en administratieve hoeveelheid bij een verhuizing is het niet ontvangen bericht ons ontschoten en 2 maanden na dato krijg ik een dreigbrief op mijn nieuwe adres dat wij niet te bereiken zijn, er zou herhaaldelijk contact opgenomen zijn met ons omdat wij voor een installatiemonteur hebben gekozen.
Wij hebben never nooit enig contact gehad na onze opzegging.
Wij hebben never nooit een handtekening gezet.
Wij hebben never nooit een mail ontvangen.
Wij hebben never nooit een ontvangerskastje of iets dergelijks gekregen.
Wij hebben never nooit een monteur over de vloer gehad.
Nu krijgen wij een rekening van 500 euro omdat zij aansluitkosten hebben moeten maken als wij geen gebruik maken van hun diensten.
Bovendien is onze naam verkeerd gespeld op die ene brief. Zou dat de oorzaak zijn dat daarom de email niet aankwam omdat er 1 letter verkeerd staat?
Het is toch te gek voor woorden dat ik voor hun fout een boete zou krijgen.
Van mn leven niet!
Geschreven door Paula Maart 30, 2017

Oplichters

Informatiepakket aangevraagd omdat wij gingen verhuizen. Netjes gekregen en na inzage toch gekozen voor een andere provider die beter aansloot op onze wensen. Binnen twee weken moest je reageren of je ja of nee definitief klant werd, wat wij telefonisch hebben gedaan.
De mevrouw aan de telefoon heeft toegezegd dat alles nu in orde was en wij een bevestiging kregen, die wij echter helemaal nooit hebben ontvangen.
Vanwege de verbouwingsdrukte en administratieve hoeveelheid bij een verhuizing is het niet ontvangen bericht ons ontschoten en 2 maanden na dato krijg ik een dreigbrief op mijn nieuwe adres dat wij niet te bereiken zijn, er zou herhaaldelijk contact opgenomen zijn met ons omdat wij voor een installatiemonteur hebben gekozen.
Wij hebben never nooit enig contact gehad na onze opzegging.
Wij hebben never nooit een handtekening gezet.
Wij hebben never nooit een mail ontvangen.
Wij hebben never nooit een ontvangerskastje of iets dergelijks gekregen.
Wij hebben never nooit een monteur over de vloer gehad.
Nu krijgen wij een rekening van 500 euro omdat zij aansluitkosten hebben moeten maken als wij geen gebruik maken van hun diensten.
Bovendien is onze naam verkeerd gespeld op die ene brief. Zou dat de oorzaak zijn dat daarom de email niet aankwam omdat er 1 letter verkeerd staat?
Het is toch te gek voor woorden dat ik voor hun fout een boete zou krijgen.
Van mn leven niet!

Was deze review nuttig? 
Maken beloftes. Komen die niet na. En schuiven het op de klant af. Glasvezel afgesloten. Geen reactie op gehad. Bel je terug is er helemaal niks terug te vinden in hun systeem. Maken ze de belofte dat de bedenktijd die verplicht is komt ter vervallen als je opnieuw een abonnement afsluit. Krijg je een paar minuten later een mailtje dat ook dit niet mogelijk is. Bel je weer terug. Ja sorry wij kunnen niks voor u betekenen. Stik er in!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Thomas Maart 29, 2017

Komen beloftes niet na

Maken beloftes. Komen die niet na. En schuiven het op de klant af. Glasvezel afgesloten. Geen reactie op gehad. Bel je terug is er helemaal niks terug te vinden in hun systeem. Maken ze de belofte dat de bedenktijd die verplicht is komt ter vervallen als je opnieuw een abonnement afsluit. Krijg je een paar minuten later een mailtje dat ook dit niet mogelijk is. Bel je weer terug. Ja sorry wij kunnen niks voor u betekenen. Stik er in!

Was deze review nuttig? 
In Oktober hebben wij de vergissing gemaakt met Fiber in zee te gaan. In de leveringspapieren bleek echter dat Fiber niet kon leveren wat ze beloofd hadden. We hebben onmiddellijk het contract opgezegd. Desondanks kregen we wel maandenlang facturen, een modem en een afgesloten internetlijn.

We dachten in januari eindelijk van ze af zijn maar de facturen binnen komen. Is het eindelijk gelukt om door de wachtrij op de klanten service heen te komen, blijkt er niemand te zijn die er iets aan kan doen. "De facturen blijven komen zolang u niet betaald voor datgene waar u niet om heeft gevraagd." Was het advies...

Ver weg blijven van deze provider.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door mark Maart 23, 2017

Dramatische slechte organisatie

In Oktober hebben wij de vergissing gemaakt met Fiber in zee te gaan. In de leveringspapieren bleek echter dat Fiber niet kon leveren wat ze beloofd hadden. We hebben onmiddellijk het contract opgezegd. Desondanks kregen we wel maandenlang facturen, een modem en een afgesloten internetlijn.

We dachten in januari eindelijk van ze af zijn maar de facturen binnen komen. Is het eindelijk gelukt om door de wachtrij op de klanten service heen te komen, blijkt er niemand te zijn die er iets aan kan doen. "De facturen blijven komen zolang u niet betaald voor datgene waar u niet om heeft gevraagd." Was het advies...

Ver weg blijven van deze provider.

Was deze review nuttig? 
Internetsnelheid (ADSL) ver onder abonnementsminimum. Abonnement is 12-30 Mbit, gemeten is maximaal 9 (bij televisie uitgeschakeld). Vooraf in brief door Fiber gecommuniceerd dat ze 18 Mbit verwachten.

Televisie icm internet gaat niet. Televisie zappen duurt ongeveer 5-8 minuten (oftewel alle reclameblokken doorkijken en vooraf bekijken op welke zender je die avond gaat kijken). Noodgedwongen apparatuur geretourneerd en klant geworden bij KPN (geen enkel probleem met snelheid of wat dan ook gehad op mijn adres).
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Marcel Kuizenga Maart 20, 2017

Langzaam internet, minutenlang wachten bij zappen, internet+tv niet gelijktijdig, onbereikbaar tel.

Internetsnelheid (ADSL) ver onder abonnementsminimum. Abonnement is 12-30 Mbit, gemeten is maximaal 9 (bij televisie uitgeschakeld). Vooraf in brief door Fiber gecommuniceerd dat ze 18 Mbit verwachten.

Televisie icm internet gaat niet. Televisie zappen duurt ongeveer 5-8 minuten (oftewel alle reclameblokken doorkijken en vooraf bekijken op welke zender je die avond gaat kijken). Noodgedwongen apparatuur geretourneerd en klant geworden bij KPN (geen enkel probleem met snelheid of wat dan ook gehad op mijn adres).

Was deze review nuttig? 
Ik zou 2 maart aangesloten worden werd mij telefonisch toegezegd. Nu gaat het opeens nog 4 tot 6 weken duren. De klantenservice krijg ik nu telefonisch niet meer te pakken. Op mail wordt wel na een paar dagen geantwoord maar ik krijg alleen maar excuses dat het zo lang gaat duren, was ik maar gewoon naar KPN gegaan, wat heb ik een spijt want ik kom nu niet meer kosteloos van dit contract af. Bah!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Marco Maart 15, 2017

Vreselijk

Ik zou 2 maart aangesloten worden werd mij telefonisch toegezegd. Nu gaat het opeens nog 4 tot 6 weken duren. De klantenservice krijg ik nu telefonisch niet meer te pakken. Op mail wordt wel na een paar dagen geantwoord maar ik krijg alleen maar excuses dat het zo lang gaat duren, was ik maar gewoon naar KPN gegaan, wat heb ik een spijt want ik kom nu niet meer kosteloos van dit contract af. Bah!

Was deze review nuttig? 
Zeer slechte ervaring met Fiber.
Ik zou iedereen adviseren niet in zee te gaan met Fiber.
Fiber had mij 27-2-2017 internet beloofd, uiteindelijk is het 14-3-2017 geworden. Voortdurend met de klantenservice moeten bellen om ze aan te zetten voor werkend internet te zorgen. Voortdurend wordt je aan het lijntje gehouden dat het snel wordt geregeld, puntje bij paaltje is er steeds niks gedaan om mijn internet werkend te krijgen. Telkens ook door de medewerkers zoet gehouden dat je een vergoeding krijgt voor al de tijd dat je geen internet hebt gehad. Op het moment dat je dan vraagt om die vergoeding, geeft die medewerker doodleuk aan dat je daar niet voor in aan aanmerking komt. Na tegenstribbelen is er opeens weer wel wat mogelijk, maar daar gaat een andere medewerker weer over. Deze andere medewerker komt dan met een belachelijk laag bedrag van € 15 aan. Hiermee moet je het dan doen, € 15 is een passende vergoeding volgens hem voor alle tijd dat je geen internet hebt gehad (en alle kosten die je zelf hebt moeten maken aan bellen met de klantenservice en je mobiele internet). Nog nooit zoiets meegemaakt bij een provider. Daarom adviseer ik iedereen, begin er niet aan.
Geschreven door Ibo Maart 14, 2017

Drama Fiber

Zeer slechte ervaring met Fiber.
Ik zou iedereen adviseren niet in zee te gaan met Fiber.
Fiber had mij 27-2-2017 internet beloofd, uiteindelijk is het 14-3-2017 geworden. Voortdurend met de klantenservice moeten bellen om ze aan te zetten voor werkend internet te zorgen. Voortdurend wordt je aan het lijntje gehouden dat het snel wordt geregeld, puntje bij paaltje is er steeds niks gedaan om mijn internet werkend te krijgen. Telkens ook door de medewerkers zoet gehouden dat je een vergoeding krijgt voor al de tijd dat je geen internet hebt gehad. Op het moment dat je dan vraagt om die vergoeding, geeft die medewerker doodleuk aan dat je daar niet voor in aan aanmerking komt. Na tegenstribbelen is er opeens weer wel wat mogelijk, maar daar gaat een andere medewerker weer over. Deze andere medewerker komt dan met een belachelijk laag bedrag van € 15 aan. Hiermee moet je het dan doen, € 15 is een passende vergoeding volgens hem voor alle tijd dat je geen internet hebt gehad (en alle kosten die je zelf hebt moeten maken aan bellen met de klantenservice en je mobiele internet). Nog nooit zoiets meegemaakt bij een provider. Daarom adviseer ik iedereen, begin er niet aan.

Was deze review nuttig? 
The internet is just awful, especially at night! A youtube video buffers as if it is a dial up connection, I have to pause and wait until it is all loaded! Netflix has the worst quality! I switch to 3G if i want to use Facetime, a page takes up yo 20 seconds to fully load, help desk are not helpful at all, they tell you they don't guarantee the wif and their only solution is to use internet with cable not wifi! Hello! How am I gonna connect cable to my phone?! Stay away!
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Will Maart 11, 2017

The internet is just awful, especially at night! A youtube video buffers as if it is a dial up connection, I have to pause and wait until it is all loaded! Netflix has the worst quality! I switch to 3G if i want to use Facetime, a page takes up yo 20 seconds to fully load, help desk are not helpful at all, they tell you they don't guarantee the wif and their only solution is to use internet with cable not wifi! Hello! How am I gonna connect cable to my phone?! Stay away!

Was deze review nuttig? 
kreeg het modem niet aan de praat, drie kwartier in de wacht (!!!) en nog geen helpdesk aan de lijn. Toen de boel weer ingepakt en het modem met het opzegkaartje dat nota bene in de installatiebox zat opgestuurd. Blijkt dat de opzegtermijn al verstreken was voor ik uberhaupt een modem in huis had, zelfs voor Fiber de dienst had aangesloten op mijn adres.

Fiber: mooie praatjes, geen service, geen coulance.
Ik kan het van harte afraden!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Jet Maart 02, 2017

mooie praatjes, geen service

kreeg het modem niet aan de praat, drie kwartier in de wacht (!!!) en nog geen helpdesk aan de lijn. Toen de boel weer ingepakt en het modem met het opzegkaartje dat nota bene in de installatiebox zat opgestuurd. Blijkt dat de opzegtermijn al verstreken was voor ik uberhaupt een modem in huis had, zelfs voor Fiber de dienst had aangesloten op mijn adres.

Fiber: mooie praatjes, geen service, geen coulance.
Ik kan het van harte afraden!

Was deze review nuttig? 
Schandalig bedrijf. Klanten worden van a tot z opgelicht. Nooit maar dan ook nooit bij fiber een contract afsluiten.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Kees Februari 24, 2017

Oplichters

Schandalig bedrijf. Klanten worden van a tot z opgelicht. Nooit maar dan ook nooit bij fiber een contract afsluiten.

Was deze review nuttig? 
411 resultaten - getoond 1 - 50
1 2 3 4 5 6 7 8 9  
Sortering