TriNed ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/c0/98/6a/trined-94-1454321167.png
 
5.9 (86)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review

Glasvezel van TriNed biedt u als een van de weinige de mogelijkheid een glasvezel verbinding van 500 Mbps up- en dowload snelheid te leveren. En als het aan TriNed ligt, blijft het niet bij deze maximale snelheid. Deze glasvezel aanbieder maakt gebruik van het netwerk van Reggefiber, waardoor u kunt beschikken van glasvezel tot in uw eigen woning. Maximaal rendement dus! Uiteraard zijn er pakketten beschikbaar voor internet, bellen en televisie.

Bekijk nu hier alle Trined glasvezel ervaringen van gebruikers die je al zijn voor gegaan bij het afsluiten van glasvezel. Handig voor het maken van de juiste keuze als het om glasvezel gaat. Heb jij zelf al TriNed ervaringen? Schrijf dan snel een korte review over jouw ervaringen, zodat anderen ook gemakkelijk de juiste keuze kunnen maken!

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 86 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
5.9
Installatie 
 
6.9  (73)
Helpdesk 
 
4.7  (77)
Internet 
 
6.7  (76)
Bellen 
 
6.5  (58)
Digitale televisie 
 
4.7  (65)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Sindskort heb ik via Trined een glasvezelaansluiting met internet, tv en bellen.

De aansluiting/activering is zeer soepel verlopen, de monteurs waren netjes optijd, deskundig en vriendelijk. Op dit moment werkt alles zoals ik had gehoopt.

Tot nu toe zeer tevreden en ik heb er vertrouwen in dat Trined hard werkt dat zo te houden!
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Marko November 11, 2017

Zeer tevreden

Sindskort heb ik via Trined een glasvezelaansluiting met internet, tv en bellen.

De aansluiting/activering is zeer soepel verlopen, de monteurs waren netjes optijd, deskundig en vriendelijk. Op dit moment werkt alles zoals ik had gehoopt.

Tot nu toe zeer tevreden en ik heb er vertrouwen in dat Trined hard werkt dat zo te houden!

Was deze review nuttig? 
Goed geholpen, in de glasvezel zat een breuk zo dat er geen licht door kwam . Nu net voor het weekend verholpen, ben super blij nu.
Dank je wel!
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Johan 10-11-2017 November 10, 2017

Goed en snel geholpen

Goed geholpen, in de glasvezel zat een breuk zo dat er geen licht door kwam . Nu net voor het weekend verholpen, ben super blij nu.
Dank je wel!

Was deze review nuttig? 
Ik ben zeer ontevreden over het aanbod van Trined. Vanaf de eerste dag dat we abonnee zijn werkt het life pauzeren niet (maart). Daarna zijn er meerdere storingen bij gekomen. Zoals blokjes in het beeld, niet goed kunnen afspelen van opnames. Tot op heden nog niets opgelost, en je wordt zeer slecht geïnformeerd. Je krijgt elke keer als je belt te horen dat ze de oplossing niet gevonden hebben en dat ik begrip moet hebben. Begrip heb ik best, maar dat is nu wel voorbij. Internet werkt tevens niet zoals je zou kunnen verwachten. Ik heb een klein huishouden met twee actieve gebruiker, zou dan geen storing moeten geven. Al met al zodra ik contractueel kan opzeggen zeg ik het abonnement direct op. Ik zal nooit of te nimmer mensen adviseren om abonnee te worden van deze provider. Slechte levering van het product en een zeer slechte helpdesk.
Gemiddelde score 
 
2.8
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door jEssica van Sinten Oktober 25, 2017

Ik ben zeer ontevreden over het aanbod van Trined. Vanaf de eerste dag dat we abonnee zijn werkt het life pauzeren niet (maart). Daarna zijn er meerdere storingen bij gekomen. Zoals blokjes in het beeld, niet goed kunnen afspelen van opnames. Tot op heden nog niets opgelost, en je wordt zeer slecht geïnformeerd. Je krijgt elke keer als je belt te horen dat ze de oplossing niet gevonden hebben en dat ik begrip moet hebben. Begrip heb ik best, maar dat is nu wel voorbij. Internet werkt tevens niet zoals je zou kunnen verwachten. Ik heb een klein huishouden met twee actieve gebruiker, zou dan geen storing moeten geven. Al met al zodra ik contractueel kan opzeggen zeg ik het abonnement direct op. Ik zal nooit of te nimmer mensen adviseren om abonnee te worden van deze provider. Slechte levering van het product en een zeer slechte helpdesk.

Was deze review nuttig? 
slecht bedrijf heb opgezegd ivb een verhuizing maar ze beweren de brief niet te hebben gehad en blijven nu steeds maar nieuwe rekeningen sturen,
diverse malen er op gewezen dat ik heb opgezegd maar ze luisteren gewoon niet.
dat duurt nu al een jaar.
mensen laat deze oplichters links liggen en pak een echte provider.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door eo Van Os Oktober 19, 2017

slecht bedrijf heb opgezegd ivb een verhuizing maar ze beweren de brief niet te hebben gehad en blijven nu steeds maar nieuwe rekeningen sturen,
diverse malen er op gewezen dat ik heb opgezegd maar ze luisteren gewoon niet.
dat duurt nu al een jaar.
mensen laat deze oplichters links liggen en pak een echte provider.

Was deze review nuttig? 
Veel storingen op het beeld. Als er gebeld wordt dan krijg je ook storing op het beeld. WiFi werkt slecht. Volgens de helpdesk moet je daar ook niet zoveel apparaten aan koppelen (3 telefoons, 1 tablet en een smart tv). Vast internet werkt wel maar dan moet je geen tv kijken. Het lijkt ook dat het op de spits tijden nog slechter werkt. Helaas dat we er nog een jaar aan vast zitten.
Gemiddelde score 
 
4.2
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door A v w Oktober 01, 2017

Trined :(

Veel storingen op het beeld. Als er gebeld wordt dan krijg je ook storing op het beeld. WiFi werkt slecht. Volgens de helpdesk moet je daar ook niet zoveel apparaten aan koppelen (3 telefoons, 1 tablet en een smart tv). Vast internet werkt wel maar dan moet je geen tv kijken. Het lijkt ook dat het op de spits tijden nog slechter werkt. Helaas dat we er nog een jaar aan vast zitten.

Was deze review nuttig? 
Gewoon een slechte provider. Interactieve televisie werkt niet als bij Ziggo. Een hoop functies die Ziggo wel heeft doen het bij Trined niet. Terug spoelen tijdens kijken gaat niet, vooruitspoelen gaat zeer traag.
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door George September 23, 2017

Gewoon een slechte provider. Interactieve televisie werkt niet als bij Ziggo. Een hoop functies die Ziggo wel heeft doen het bij Trined niet. Terug spoelen tijdens kijken gaat niet, vooruitspoelen gaat zeer traag.

Was deze review nuttig? 
Installatie ging prima en alles werkt goed. De snelheid wordt ruim gehaald 550 Mbps down en 482 Mbps up.
IP TV gebruik ik niet (omdat Rekam hier het TV signaal blijft leveren) en de helpdesk is goed bereikbaar via facebook messenger.

* Let wel op als je van diensten gebruik maakt die aan geo blocking doen.
Mijn door TriNed geleverde vaste ip adres zit bijv. in de range 185.160.72.0 - 185.160.75.255.
Deze range was zo te zien tot 2017-06-07 in gebruik in Bulgarije.
(zie bijv: https://mxtoolbox.com/SuperTool.aspx?action=arin%3a185.160.75.3&run=toolpage# )
Gevolg hiervan is dat sommige diensten met geo blocking zoals bijv. Ziggo Sport Go Totaal niet werken (die dienst denkt nog dat je vanaf een niet Nederlands of via een vpn of proxy streams probeert te kijken).
Contact met de helpdesk van Ziggo en TriNed levert niets op, ze blijven naar elkaar verwijzen (Volgens Ziggo zou ik een nieuw ip adres van Trined moeten krijgen en Trined zegt dat alles in orde is en een nieuw ip adres voor extra kosten zou gaan zorgen).

Gemiddelde score 
 
9.5
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door GvL September 06, 2017

Prima Provider, alleen oppassen voor geo blocking

Installatie ging prima en alles werkt goed. De snelheid wordt ruim gehaald 550 Mbps down en 482 Mbps up.
IP TV gebruik ik niet (omdat Rekam hier het TV signaal blijft leveren) en de helpdesk is goed bereikbaar via facebook messenger.

* Let wel op als je van diensten gebruik maakt die aan geo blocking doen.
Mijn door TriNed geleverde vaste ip adres zit bijv. in de range 185.160.72.0 - 185.160.75.255.
Deze range was zo te zien tot 2017-06-07 in gebruik in Bulgarije.
(zie bijv: https://mxtoolbox.com/SuperTool.aspx?action=arin%3a185.160.75.3&run=toolpage# )
Gevolg hiervan is dat sommige diensten met geo blocking zoals bijv. Ziggo Sport Go Totaal niet werken (die dienst denkt nog dat je vanaf een niet Nederlands of via een vpn of proxy streams probeert te kijken).
Contact met de helpdesk van Ziggo en TriNed levert niets op, ze blijven naar elkaar verwijzen (Volgens Ziggo zou ik een nieuw ip adres van Trined moeten krijgen en Trined zegt dat alles in orde is en een nieuw ip adres voor extra kosten zou gaan zorgen).

Was deze review nuttig? 
Veel gezeik met koude opstarten, compleet wegvallen, half opnemen, zeer wazig gebruikerservaring wb menu van de tv.
Internet is prima.
Contact met helpdesk is snel maar zelden wordt er iets gefixed.
Veel: ja daar zijn we mee bezig of hé die vraag hebben we nog nooit gehad.
Het menu van tv is echt vet onhandig en ze zouden eens wat meer bij hun concurrentie moeten kijken vwb gebruiksvriendelijkheid van het tv program.
Het is dat ik er een jaar aan vast zit, maar na dit jaar ga ik denk ik weer terug op kpn via het koperen draadje hier in het buitengebied van Landerd.
Jammer maar helaas.
Gemiddelde score 
 
5.8
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Carlo Wijnen Juli 20, 2017

Typisch beginnerswerk

Veel gezeik met koude opstarten, compleet wegvallen, half opnemen, zeer wazig gebruikerservaring wb menu van de tv.
Internet is prima.
Contact met helpdesk is snel maar zelden wordt er iets gefixed.
Veel: ja daar zijn we mee bezig of hé die vraag hebben we nog nooit gehad.
Het menu van tv is echt vet onhandig en ze zouden eens wat meer bij hun concurrentie moeten kijken vwb gebruiksvriendelijkheid van het tv program.
Het is dat ik er een jaar aan vast zit, maar na dit jaar ga ik denk ik weer terug op kpn via het koperen draadje hier in het buitengebied van Landerd.
Jammer maar helaas.

Was deze review nuttig? 
Overstap gemaakt van DSL van XS4All naar TriNed. Internet 500/500 over de glasvezel van Rekam. Aangevraagd via hun Internet pagina. Heel vlug kregen de ontvangstbevestiging binnen en na korte tijd een slot voor de installatie. De installatie werd uitgevoerd door een kundige medewerker en verliep zeer vlot. Binnen 25 minuten was alles (inclusief de testen) afgerond. Na ruim een week nog geen enkel probleem gesignaleerd. De toegezegde snelheden worden probleemloos gehaald. Zegt mogelijk nog niet alles, maar de 1e indruk is supergoed.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Luit Schokker Juli 20, 2017

Zeer tevreden over TriNed Internet

Overstap gemaakt van DSL van XS4All naar TriNed. Internet 500/500 over de glasvezel van Rekam. Aangevraagd via hun Internet pagina. Heel vlug kregen de ontvangstbevestiging binnen en na korte tijd een slot voor de installatie. De installatie werd uitgevoerd door een kundige medewerker en verliep zeer vlot. Binnen 25 minuten was alles (inclusief de testen) afgerond. Na ruim een week nog geen enkel probleem gesignaleerd. De toegezegde snelheden worden probleemloos gehaald. Zegt mogelijk nog niet alles, maar de 1e indruk is supergoed.

Was deze review nuttig? 
Overstap van Ziggo naar Trined gemaakt. Door alle reviews wel huiverig, maar toch de stap gezet omdat we alleen voor internet van Trined hebben gekozen. Live TV kijken doen we bijna niet en bellen doen we mobiel. Monteur was correct op tijd voor de ingeplande afspraak, heeft alles netjes geïnstalleerd in meterkast (zelfs loshangende kabels weggewerkt). Ook netjes geholpen bij de helpdesk (zoals het gewoon hoort). De modem Fritzbox is veel krachtiger dan die van Ziggo, waarvoor we een range extender nodig hadden voor goed bereik. Die is nu niet meer nodig, bereik tot in de tuin! Nu mooi alles supersnel via glasvezel en met zeer stabiele verbinding. Kan dus geen uitspraken doen over TV en telefoon (lees daar de meeste klachten over). Wij wachten nog wel op de beloofde gratis chromecast (intussen zelf alvast eentje aangeschaft, werkt ook super dat casten...). 1e factuur is ook correct. Eerlijk is eerlijk, wij zijn tot nu toe gewoon tevreden over Trined (Landerd). Mag ook eens gezegd worden.
Gemiddelde score 
 
8.3
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door RJ Juli 05, 2017

Tevreden

Overstap van Ziggo naar Trined gemaakt. Door alle reviews wel huiverig, maar toch de stap gezet omdat we alleen voor internet van Trined hebben gekozen. Live TV kijken doen we bijna niet en bellen doen we mobiel. Monteur was correct op tijd voor de ingeplande afspraak, heeft alles netjes geïnstalleerd in meterkast (zelfs loshangende kabels weggewerkt). Ook netjes geholpen bij de helpdesk (zoals het gewoon hoort). De modem Fritzbox is veel krachtiger dan die van Ziggo, waarvoor we een range extender nodig hadden voor goed bereik. Die is nu niet meer nodig, bereik tot in de tuin! Nu mooi alles supersnel via glasvezel en met zeer stabiele verbinding. Kan dus geen uitspraken doen over TV en telefoon (lees daar de meeste klachten over). Wij wachten nog wel op de beloofde gratis chromecast (intussen zelf alvast eentje aangeschaft, werkt ook super dat casten...). 1e factuur is ook correct. Eerlijk is eerlijk, wij zijn tot nu toe gewoon tevreden over Trined (Landerd). Mag ook eens gezegd worden.

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider