TriNed ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/2c/15/e9/trined-64-1535033096.png
 
6.1 (166)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
TriNed glasvezel

Glasvezel van TriNed biedt u als een van de weinige de mogelijkheid een glasvezel verbinding van 500 Mbps up- en dowload snelheid te leveren. En als het aan TriNed ligt, blijft het niet bij deze maximale snelheid. Deze glasvezel aanbieder maakt gebruik van het netwerk van Reggefiber, waardoor u kunt beschikken van glasvezel tot in uw eigen woning. Maximaal rendement dus! Uiteraard zijn er pakketten beschikbaar voor internet, bellen en televisie.

Bekijk nu hier alle Trined glasvezel ervaringen van gebruikers die je al zijn voor gegaan bij het afsluiten van glasvezel. Handig voor het maken van de juiste keuze als het om glasvezel gaat. Heb jij zelf al TriNed ervaringen? Schrijf dan snel een korte review over jouw ervaringen, zodat anderen ook gemakkelijk de juiste keuze kunnen maken!

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 166 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
6.1
Installatie 
 
6.9  (133)
Helpdesk 
 
5.3  (155)
Internet 
 
6.8  (137)
Bellen 
 
6.6  (95)
Digitale televisie 
 
4.8  (125)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Alles netjes in orde en snelle reactie bij vragen via Facebook berichten. Aardige response en 9 van de 10 keer een inhoudelijk correct antwoord.
Gemiddelde score 
 
8.8
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door JH November 22, 2018

Nette en snelle klantenservice via FB

Alles netjes in orde en snelle reactie bij vragen via Facebook berichten. Aardige response en 9 van de 10 keer een inhoudelijk correct antwoord.

Was deze review nuttig? 
Vandaag glasvezel verbinding geactiveerd door TriNed. Monteur zeer behulpzaam en vakbekwaam. Ook helpdesk via messenger erg snel en duidijk. Erg plezierige ervaring en alles werkt direct. Hele ervaring met overstappen vN kabel erg goed verlopen.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Cornelissen November 22, 2018

Zeer goede service

Vandaag glasvezel verbinding geactiveerd door TriNed. Monteur zeer behulpzaam en vakbekwaam. Ook helpdesk via messenger erg snel en duidijk. Erg plezierige ervaring en alles werkt direct. Hele ervaring met overstappen vN kabel erg goed verlopen.

Was deze review nuttig? 
We hebben pas glasvezel en ik heb inmiddels al een paar keer contact gehad met de klantenservice via messenger. Hier kreeg ik altijd heel snel antwoord of ze belden me op met het juiste antwoord.
Vandaag keken ze met me mee en de medewerker had alle tijd.
Ik ben goed tevreden over Trined. .
Gemiddelde score 
 
8.8
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Annie November 19, 2018

Goed geholpen!

We hebben pas glasvezel en ik heb inmiddels al een paar keer contact gehad met de klantenservice via messenger. Hier kreeg ik altijd heel snel antwoord of ze belden me op met het juiste antwoord.
Vandaag keken ze met me mee en de medewerker had alle tijd.
Ik ben goed tevreden over Trined. .

Was deze review nuttig? 
Vandaag is het aangesloten. Na een half uur tv kijken valt alles uit en wat we ook doen het gaat niet meer aan. Klantenservice bellen. Krijg je iemand aan de lijn die er geen verstand van heeft. Zegt een aantal dingen die we al geprobeerd hebben. Meer weet ze ook niet. En dan krijg je te horen dat de klantenservice nu dicht gaat dus je morgen weer terug mag bellen. Nu al spijt dat we overgestapt zijn. Wat een slecht bedrijf.
Gemiddelde score 
 
2.3
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Maaike November 15, 2018

Slechte service

Vandaag is het aangesloten. Na een half uur tv kijken valt alles uit en wat we ook doen het gaat niet meer aan. Klantenservice bellen. Krijg je iemand aan de lijn die er geen verstand van heeft. Zegt een aantal dingen die we al geprobeerd hebben. Meer weet ze ook niet. En dan krijg je te horen dat de klantenservice nu dicht gaat dus je morgen weer terug mag bellen. Nu al spijt dat we overgestapt zijn. Wat een slecht bedrijf.

Was deze review nuttig? 
Een aantal malen heb ik contact gehad met de helpdesk via een messenger chat.
In een woord: SUPER!

Blij met de hulp voor de bestellingen, de omzetting van KPN naar TriNED (wat uiteindelijk niet gelukt is door toedoen van KPN). Supersnel, duidelijk en makkelijk is deze functie.
Echt heel erg tevreden, op naar een mooie samenwerking.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door A. Cornelissen November 13, 2018

Prettige wijze van hulp via messenger chat

Een aantal malen heb ik contact gehad met de helpdesk via een messenger chat.
In een woord: SUPER!

Blij met de hulp voor de bestellingen, de omzetting van KPN naar TriNED (wat uiteindelijk niet gelukt is door toedoen van KPN). Supersnel, duidelijk en makkelijk is deze functie.
Echt heel erg tevreden, op naar een mooie samenwerking.

Was deze review nuttig? 
Erg tevreden met diensten; internet is altijd beloofde snelheid van 1000/1000 Mbps.
Gemiddelde score 
 
9.7
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Mike November 06, 2018

Heel tevreden met mijn diensten

Erg tevreden met diensten; internet is altijd beloofde snelheid van 1000/1000 Mbps.

Was deze review nuttig? 
We gaan in Helmond eindelijk glasvezel krijgen, en dan krijg je ineens een envoloppen met verschillende aanbieders.

Van alle aanbieders kies ik voor Trined, alleen al vanwege de manier waarop ze je ondersteunen bij vragen.
Ze reageren snel en adequaat en zelfs op specifieke vragen zoeken ze naar de juiste informatie.

Erg goed!
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Roland Daane November 06, 2018

Prettige ervaring met Trines

We gaan in Helmond eindelijk glasvezel krijgen, en dan krijg je ineens een envoloppen met verschillende aanbieders.

Van alle aanbieders kies ik voor Trined, alleen al vanwege de manier waarop ze je ondersteunen bij vragen.
Ze reageren snel en adequaat en zelfs op specifieke vragen zoeken ze naar de juiste informatie.

Erg goed!

Was deze review nuttig? 
Wij zijn een aantal jaar verplichte afnemer van dit bedrijf. Met regelmaat bijzonder slecht internet, snelheden worden echt niet gehaald. Daarnaast is mijn zoon onaangekondigd afgesloten. Maar goed , wil weer aangesloten worden. KAN NIET??????. Trined verteld vrolijk dat een alle app. Weer ingeleverd moet worden en daarna volgt een nieuwe aansluiting!!!!. Duurd 5 tot 6 weken!!! Nou, daar sta je dan met een eigen bedrijf. En als kers op de taart heb je nog te maken met een Stefan van Trined die er volgens mij wel de humor van in ziet.
Geschreven door Nieck November 03, 2018

Waardeloze provider

Wij zijn een aantal jaar verplichte afnemer van dit bedrijf. Met regelmaat bijzonder slecht internet, snelheden worden echt niet gehaald. Daarnaast is mijn zoon onaangekondigd afgesloten. Maar goed , wil weer aangesloten worden. KAN NIET??????. Trined verteld vrolijk dat een alle app. Weer ingeleverd moet worden en daarna volgt een nieuwe aansluiting!!!!. Duurd 5 tot 6 weken!!! Nou, daar sta je dan met een eigen bedrijf. En als kers op de taart heb je nog te maken met een Stefan van Trined die er volgens mij wel de humor van in ziet.

Was deze review nuttig? 
Ik lees hier veel negatieve berichten, maar ik wil toch even een tegenklank laten horen. Ik ben ruim 10 jaar! klant bij TriNed via de glasvezel en ik ben daar zeer tevreden over. De internetverbinding is altijd supersnel! En als er problemen zijn word je prima geholpen. De helpdesk is elke dag van 8-21u bereikbaar (za 9-16u) en daarbuiten 24/7 voor storingen. Zonodig komt er gewoon een monteur langs om iets te vervangen. Geen gedoe zoals bij andere providers dat er gedreigd wordt dat je de monteur zelf moet betalen als er niks kapot is en het aan je eigen gebruik ligt. Ik heb nog nooit een cent hoeven betalen voor de monteur.

Vooral vind ik de interactieve TV via de app en online via https://livetv.trined.nl/ super. Via de TV-ontvanger zijn er soms wat blokjes in beeld, maar via app en online heb ik daar nooit last van. Vandaar geen 10 maar een 8 voor digitale TV. Van vaste telefonie maak ik geen gebruik, dus geen mening daarover.

Voor het maandbedrag dat ik bij TriNed betaal voor 500/500 internet, heb ik bij KPN 100/100 snelheid en bij veel anderen zelfs maar 50/50! Voor zo'n snelheden heb ik natuurlijk geen glasvezel genomen. Geen enkele andere provider kan die snelheid bieden voor dat bedrag. Volgens mij levert TriNed altijd 500/500 snelheid, maar als je het zeker wilt weten, moet je zelf even hier checken: https://glasvezel.trined.nl/hoge-snelheid/up-en-downloaden/
Gemiddelde score 
 
9.5
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Boechie November 03, 2018

Super snelle verbinding

Ik lees hier veel negatieve berichten, maar ik wil toch even een tegenklank laten horen. Ik ben ruim 10 jaar! klant bij TriNed via de glasvezel en ik ben daar zeer tevreden over. De internetverbinding is altijd supersnel! En als er problemen zijn word je prima geholpen. De helpdesk is elke dag van 8-21u bereikbaar (za 9-16u) en daarbuiten 24/7 voor storingen. Zonodig komt er gewoon een monteur langs om iets te vervangen. Geen gedoe zoals bij andere providers dat er gedreigd wordt dat je de monteur zelf moet betalen als er niks kapot is en het aan je eigen gebruik ligt. Ik heb nog nooit een cent hoeven betalen voor de monteur.

Vooral vind ik de interactieve TV via de app en online via https://livetv.trined.nl/ super. Via de TV-ontvanger zijn er soms wat blokjes in beeld, maar via app en online heb ik daar nooit last van. Vandaar geen 10 maar een 8 voor digitale TV. Van vaste telefonie maak ik geen gebruik, dus geen mening daarover.

Voor het maandbedrag dat ik bij TriNed betaal voor 500/500 internet, heb ik bij KPN 100/100 snelheid en bij veel anderen zelfs maar 50/50! Voor zo'n snelheden heb ik natuurlijk geen glasvezel genomen. Geen enkele andere provider kan die snelheid bieden voor dat bedrag. Volgens mij levert TriNed altijd 500/500 snelheid, maar als je het zeker wilt weten, moet je zelf even hier checken: https://glasvezel.trined.nl/hoge-snelheid/up-en-downloaden/

Was deze review nuttig? 
Vandaag 1-11-2018 (dd-mm-jjjj) gebeld met de klantenservice van Trined (met als doel om KLANT te worden .....!!!) i.v.m een actie die liep TOT 1 November. Hier stond trouwens ook geen jaartal bij vernoemd (foei Trined)

Kreeg gelijk te horen op een zeurderige toon dat de actie liep tot 1 november, en er niet stond tot en met .........1 November. Maar gelijk uitgelegd dat ik klant wilde worden i.v.m deze actie dus geen aansluitkosten en maandelijks opzegbaar. (wat andere providrs standaard hebben)

Blijkbaar was ik dus een dag te laat want er stond tot 1 November en Niet tot en met 1 November.... Jaja wat een gezeik weer. Volgens mij is het binnen halen van nieuwe klanten voor Trined belangrijker dan te zeiken over "tot of tot en met" maar in dit geval was de kous af ........... Met gelijk een niet coulante opstelling van de klantenservice.

Toch nog gevraagd of men coulant wilde zijn maar men hield halsstarrig vast om me NIET als klant binnen te halen(onder deze actie voorwaarden). Moet niet gekker worden.......

Mvgr
Mark
MOET NIET GEKKER WORDEN
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door mark November 01, 2018

Klantenservice ruim onvoldoende !!

Vandaag 1-11-2018 (dd-mm-jjjj) gebeld met de klantenservice van Trined (met als doel om KLANT te worden .....!!!) i.v.m een actie die liep TOT 1 November. Hier stond trouwens ook geen jaartal bij vernoemd (foei Trined)

Kreeg gelijk te horen op een zeurderige toon dat de actie liep tot 1 november, en er niet stond tot en met .........1 November. Maar gelijk uitgelegd dat ik klant wilde worden i.v.m deze actie dus geen aansluitkosten en maandelijks opzegbaar. (wat andere providrs standaard hebben)

Blijkbaar was ik dus een dag te laat want er stond tot 1 November en Niet tot en met 1 November.... Jaja wat een gezeik weer. Volgens mij is het binnen halen van nieuwe klanten voor Trined belangrijker dan te zeiken over "tot of tot en met" maar in dit geval was de kous af ........... Met gelijk een niet coulante opstelling van de klantenservice.

Toch nog gevraagd of men coulant wilde zijn maar men hield halsstarrig vast om me NIET als klant binnen te halen(onder deze actie voorwaarden). Moet niet gekker worden.......

Mvgr
Mark
MOET NIET GEKKER WORDEN

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider