TriNed ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/2c/15/e9/trined-64-1535033096.png
 
5.8 (224)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
TriNed glasvezel

Glasvezel van TriNed biedt u als een van de weinige de mogelijkheid een glasvezel verbinding van 500 Mbps up- en dowload snelheid te leveren. En als het aan TriNed ligt, blijft het niet bij deze maximale snelheid. Deze glasvezel aanbieder maakt gebruik van het netwerk van Reggefiber, waardoor u kunt beschikken van glasvezel tot in uw eigen woning. Maximaal rendement dus! Uiteraard zijn er pakketten beschikbaar voor internet, bellen en televisie.

Bekijk nu hier alle Trined glasvezel ervaringen van gebruikers die je al zijn voor gegaan bij het afsluiten van glasvezel. Handig voor het maken van de juiste keuze als het om glasvezel gaat. Heb jij zelf al TriNed ervaringen? Schrijf dan snel een korte review over jouw ervaringen, zodat anderen ook gemakkelijk de juiste keuze kunnen maken!

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 224 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
5.8
Installatie 
 
6.6  (180)
Helpdesk 
 
5.2  (205)
Internet 
 
6.5  (185)
Bellen 
 
6.3  (125)
Digitale televisie 
 
4.6  (169)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Na een jaar helemaal klaar met trined. Hebben een totaalpakket en betalen € 69.=. Aflevering gemist, terug kijken, opnemen en pauze, al deze functies waar je voor betaald werken niet of heel slecht. Al vele malen gebeld, ondeskundige helpdesk, en vaak knap chagrijnige mensen aan de lijn. Het ligt altijd aan ons terwijl ze zelf de aansluiting voor glasvezel hebben verzorgd.Na jaar overstap mogelijk wat ook gaat gebeuren.Hoor bij vele mensen klachten terwijl ik te horen krijg als ik weer bel dat b.v. constant blokjes in beeld zijn, dat ze bijna nooit klachten horen. De t.v. is nu bijna 2 jaar oud en daar kan het dus ook niet aan liggen omdat we voorheen geen probleem hadden.
Gemiddelde score 
 
1.2
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Marina December 23, 2019

zeer slechte aansluiting een jaar constante storing

Na een jaar helemaal klaar met trined. Hebben een totaalpakket en betalen € 69.=. Aflevering gemist, terug kijken, opnemen en pauze, al deze functies waar je voor betaald werken niet of heel slecht. Al vele malen gebeld, ondeskundige helpdesk, en vaak knap chagrijnige mensen aan de lijn. Het ligt altijd aan ons terwijl ze zelf de aansluiting voor glasvezel hebben verzorgd.Na jaar overstap mogelijk wat ook gaat gebeuren.Hoor bij vele mensen klachten terwijl ik te horen krijg als ik weer bel dat b.v. constant blokjes in beeld zijn, dat ze bijna nooit klachten horen. De t.v. is nu bijna 2 jaar oud en daar kan het dus ook niet aan liggen omdat we voorheen geen probleem hadden.

Was deze review nuttig? 
Aansluiting door monteur slecht, internet net zo slecht, valt regelmatig weg. Al heel vaak gebeld, nog steeds geen oplossing. Ik moet het zelf maar op zien te lossen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door M December 19, 2019

Enorm slecht

Aansluiting door monteur slecht, internet net zo slecht, valt regelmatig weg. Al heel vaak gebeld, nog steeds geen oplossing. Ik moet het zelf maar op zien te lossen.

Was deze review nuttig? 
Slechte verbinding. Je kunt niet opzeggen als de kwaliteit slecht is NIEt doen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Jansen December 07, 2019

Klote bedrijf

Slechte verbinding. Je kunt niet opzeggen als de kwaliteit slecht is NIEt doen.

Was deze review nuttig? 
Wat een vreselijk bedrijf!! Slechte helpdesk, geen idee waar ze t over hebben. Dan zeggen ze maar, even opnieuw opstarten mevrouw. Pauze tv doet t voor geen meter, slaat zomaar delen over van je programma. Opnemen doet t wel, kan je vervolgens niet vooruit spoelen! Heb er zon spijt van dat ik ben overgestapt van ziggo naar trined, nooit moeten doen!!
Gemiddelde score 
 
1.2
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Linda November 21, 2019

Waardeloos!!!!

Wat een vreselijk bedrijf!! Slechte helpdesk, geen idee waar ze t over hebben. Dan zeggen ze maar, even opnieuw opstarten mevrouw. Pauze tv doet t voor geen meter, slaat zomaar delen over van je programma. Opnemen doet t wel, kan je vervolgens niet vooruit spoelen! Heb er zon spijt van dat ik ben overgestapt van ziggo naar trined, nooit moeten doen!!

Was deze review nuttig? 
Nu al een jaar internet en TV van Trined en eigenlijk nooit problemen gehad.
Heel soms (afgelopen jaar op 1 hand te tellen) is het nodig geweest om het modem te resetten.
Gemiddelde score 
 
8.3
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Floris Driessen November 18, 2019

Nu al een jaar internet en TV van Trined en eigenlijk nooit problemen gehad.
Heel soms (afgelopen jaar op 1 hand te tellen) is het nodig geweest om het modem te resetten.

Was deze review nuttig? 
Ik heb nu al 3 maanden glasvezel van trined, niks te klagen. Alles is aangesloten door een monteur tot alles werkte moest alleen zelf een internet kabel naar de Tv leggen, omdat ze met coax niks konden. Heb toen ook gelijk een internet kabel vanaf de router naar m’n pc gelegd, heb een abonnement van 500mbps maar heb zelf bekabeld nog nooit lager dan 540mbPs gehaald dus er valt niks te klagen.
Heb perongeluk ook een instelling van de router veranderd waarna ik geen internet meer had, heb trined toen s’avonds gebeld en werd meteen geholpen, kon het zelf namelijk niet oplossen omdat ik inloggegevens van trined nodig had.
Gemiddelde score 
 
9.2
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Stijn November 11, 2019

TriNed glasvezel

Ik heb nu al 3 maanden glasvezel van trined, niks te klagen. Alles is aangesloten door een monteur tot alles werkte moest alleen zelf een internet kabel naar de Tv leggen, omdat ze met coax niks konden. Heb toen ook gelijk een internet kabel vanaf de router naar m’n pc gelegd, heb een abonnement van 500mbps maar heb zelf bekabeld nog nooit lager dan 540mbPs gehaald dus er valt niks te klagen.
Heb perongeluk ook een instelling van de router veranderd waarna ik geen internet meer had, heb trined toen s’avonds gebeld en werd meteen geholpen, kon het zelf namelijk niet oplossen omdat ik inloggegevens van trined nodig had.

Was deze review nuttig? 
Zeer prettige servicemonteur, goede en rustige uitleg en hulp bij aansluiten van andere apparaten.
Gemiddelde score 
 
8.0
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Tanja November 06, 2019

goede service

Zeer prettige servicemonteur, goede en rustige uitleg en hulp bij aansluiten van andere apparaten.

Was deze review nuttig? 
Internetsnelheid is zo snel als dikke stront door een trechter. Overgestapt naar Trined omdat glasvezel super snel zou zijn, mijn oma met een gebroken been achter een rollator is nog sneller dan die grafzooi die jullie leveren
Gemiddelde score 
 
5.2
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Koen November 01, 2019

Barslechte internetsnelheid

Internetsnelheid is zo snel als dikke stront door een trechter. Overgestapt naar Trined omdat glasvezel super snel zou zijn, mijn oma met een gebroken been achter een rollator is nog sneller dan die grafzooi die jullie leveren

Was deze review nuttig? 
wij hebben in kwadijk nu ook trined gelijk een rekening van 212 euro.de monteur kwam sloot de tv aan en liet alle snoeren zo op de grond liggen. huiskamer tv kon hij niet aansluiten want die was 2 jaar ous,mar lg hem niet geschikt voor dgitaal gelijjk dezelfde dag nog de rekening.waardeloos
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door aj mulder Oktober 08, 2019

slechte service

wij hebben in kwadijk nu ook trined gelijk een rekening van 212 euro.de monteur kwam sloot de tv aan en liet alle snoeren zo op de grond liggen. huiskamer tv kon hij niet aansluiten want die was 2 jaar ous,mar lg hem niet geschikt voor dgitaal gelijjk dezelfde dag nog de rekening.waardeloos

Was deze review nuttig? 
Na update van de ontvanger werkt alles zeer goed. Goed beelden en geen storing meer.
Gemiddelde score 
 
4.8
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door Ab Meester Oktober 02, 2019

Glasvezel

Na update van de ontvanger werkt alles zeer goed. Goed beelden en geen storing meer.

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider