TriNed ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/c0/98/6a/trined-94-1454321167.png
 
6.0 (126)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review

Glasvezel van TriNed biedt u als een van de weinige de mogelijkheid een glasvezel verbinding van 500 Mbps up- en dowload snelheid te leveren. En als het aan TriNed ligt, blijft het niet bij deze maximale snelheid. Deze glasvezel aanbieder maakt gebruik van het netwerk van Reggefiber, waardoor u kunt beschikken van glasvezel tot in uw eigen woning. Maximaal rendement dus! Uiteraard zijn er pakketten beschikbaar voor internet, bellen en televisie.

Bekijk nu hier alle Trined glasvezel ervaringen van gebruikers die je al zijn voor gegaan bij het afsluiten van glasvezel. Handig voor het maken van de juiste keuze als het om glasvezel gaat. Heb jij zelf al TriNed ervaringen? Schrijf dan snel een korte review over jouw ervaringen, zodat anderen ook gemakkelijk de juiste keuze kunnen maken!

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 126 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
6.0
Installatie 
 
6.9  (102)
Helpdesk 
 
5.0  (115)
Internet 
 
6.7  (106)
Bellen 
 
6.5  (78)
Digitale televisie 
 
4.7  (96)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Ongelooflijk dat ze zoveel geld durven vragen voor zo’n slechte tv ervaring. Het is bar en boos hoeveel er mis gaat als je het vergelijkt met de vroegere adsl KPN tv.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Theo Juni 07, 2018

Kwalitatief uitermate teleurstellend

Ongelooflijk dat ze zoveel geld durven vragen voor zo’n slechte tv ervaring. Het is bar en boos hoeveel er mis gaat als je het vergelijkt met de vroegere adsl KPN tv.

Was deze review nuttig? 
Geweldige helpdesk medewerkers die het onmogelijke mogelijk hebben gemaakt voor aansluiting op zeer korte termijn. Sowieso zeer correct handelen van helpdesk in het algemeen. Ik geef daarom nu ook alleen nog een score voor Internet (ik weet dat die goud is) en de helpdesk, zal zodra ik de services ook heb een herziende review posten. Maar tot nu toe helemaal goud!
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Walter Juni 01, 2018

Helemaal Top

Geweldige helpdesk medewerkers die het onmogelijke mogelijk hebben gemaakt voor aansluiting op zeer korte termijn. Sowieso zeer correct handelen van helpdesk in het algemeen. Ik geef daarom nu ook alleen nog een score voor Internet (ik weet dat die goud is) en de helpdesk, zal zodra ik de services ook heb een herziende review posten. Maar tot nu toe helemaal goud!

Was deze review nuttig? 
TriNed gekozen vanwege het regionale / Brabantse karakter. Geen multinational waar je klantnummer miljoenzoveel bent.
Direct na de aanmelding bij een wens voor het vervroegen van de installatiedatum zeer netjes en behulpzaam te woord gestaan. Installatiedatum kon na overleg 2 weken eerder uitgevoerd worden, top!
Installatie wordt uitgevoerd door monteur, vriendelijke jongeman die in toptempo alles 100% werkend heeft afgeleverd.
Internet werkt perfect. Telefonie perfect en interactief+ met de topbox werkt ook gewoon goed.

Voor ons dus (tot nu toe) niets anders dan positief. Voor de oriënterenden onder ons; let op dat vooral de klagers in het toetsenbord klimmen om een bedrijf onder druk te zetten. Er zijn ook echt mensen met positieve ervaringen!
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Sander Mei 28, 2018

Gewoon goed !!

TriNed gekozen vanwege het regionale / Brabantse karakter. Geen multinational waar je klantnummer miljoenzoveel bent.
Direct na de aanmelding bij een wens voor het vervroegen van de installatiedatum zeer netjes en behulpzaam te woord gestaan. Installatiedatum kon na overleg 2 weken eerder uitgevoerd worden, top!
Installatie wordt uitgevoerd door monteur, vriendelijke jongeman die in toptempo alles 100% werkend heeft afgeleverd.
Internet werkt perfect. Telefonie perfect en interactief+ met de topbox werkt ook gewoon goed.

Voor ons dus (tot nu toe) niets anders dan positief. Voor de oriënterenden onder ons; let op dat vooral de klagers in het toetsenbord klimmen om een bedrijf onder druk te zetten. Er zijn ook echt mensen met positieve ervaringen!

Was deze review nuttig? 
Dit is een oorspronkelijk Nederlands bedrijf met een prachtig glasvezelnetwerk in Nederland. Met name internet kunnen ze leveren met hoge snelheid en betrouwbaarheid. Sta mij vrij een paar technische voordelen te vermelden in tegenstelling tot het Amerikaans Ziggo (waar ik gelukkig niet meer bij zit):

- Symmetrische internetsnelheid: dat betekent net zo snel uploaden als downloaden, tot 1 Gigabit per seconde
- Mogelijkheid om TV te kijken met IPTV OF DVB-C (= vertrouwde coaxkabel). Met DVB-C heb je geen extra kastjes nodig om TV te kunnen kijken. Groot voordeel ten opzichte van KPN's IPTV bijvoorbeeld.
- Mogelijkheid om eigen (netwerk)apparatuur te gebruiken, zoals modem en router. Hier ben je ook eigen baas over terwijl Ziggo altijd in jou apparatuur kan komen van buitenaf.
- Persoonlijkere klantenservice. De klantenservice is niet zo uitgebreid als het grote Ziggo, maar het voelt persoonlijker.

Geef ze een kans zou ik zeggen. De aanbiedingen waarmee Ziggo je probeert te lokken kan TriNed minder makkelijk voor je regelen aangezien ze een kleiner Nederlands bedrijf zijn. Echter zijn er genoeg (technische) voordelen om deze glasvezelprovider te overwegen voor het beetje meer geld. Naast dat een beetje concurrent voor Ziggo wel goed is voor de marktwerking in providerland.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Ton Arends Mei 16, 2018

Laat je niet gekmaken door de negatieve verhalen

Dit is een oorspronkelijk Nederlands bedrijf met een prachtig glasvezelnetwerk in Nederland. Met name internet kunnen ze leveren met hoge snelheid en betrouwbaarheid. Sta mij vrij een paar technische voordelen te vermelden in tegenstelling tot het Amerikaans Ziggo (waar ik gelukkig niet meer bij zit):

- Symmetrische internetsnelheid: dat betekent net zo snel uploaden als downloaden, tot 1 Gigabit per seconde
- Mogelijkheid om TV te kijken met IPTV OF DVB-C (= vertrouwde coaxkabel). Met DVB-C heb je geen extra kastjes nodig om TV te kunnen kijken. Groot voordeel ten opzichte van KPN's IPTV bijvoorbeeld.
- Mogelijkheid om eigen (netwerk)apparatuur te gebruiken, zoals modem en router. Hier ben je ook eigen baas over terwijl Ziggo altijd in jou apparatuur kan komen van buitenaf.
- Persoonlijkere klantenservice. De klantenservice is niet zo uitgebreid als het grote Ziggo, maar het voelt persoonlijker.

Geef ze een kans zou ik zeggen. De aanbiedingen waarmee Ziggo je probeert te lokken kan TriNed minder makkelijk voor je regelen aangezien ze een kleiner Nederlands bedrijf zijn. Echter zijn er genoeg (technische) voordelen om deze glasvezelprovider te overwegen voor het beetje meer geld. Naast dat een beetje concurrent voor Ziggo wel goed is voor de marktwerking in providerland.

Was deze review nuttig? 
Webcare is super en snel. Glasvezelinternet ook altijd supersnel en doorgaans zonder storingen.
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Greg Mei 15, 2018

Webcare is super en snel. Glasvezelinternet ook altijd supersnel en doorgaans zonder storingen.

Was deze review nuttig? 
Tot nu overstap probleemloos, helpdesk op Messager (facebook) binnen 5 min reactie, bellen ook binnen paar min.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Rini Verheijde Mei 11, 2018

Support van Trined.

Tot nu overstap probleemloos, helpdesk op Messager (facebook) binnen 5 min reactie, bellen ook binnen paar min.

Was deze review nuttig? 
Heel netjes en correct geholpen via messenger , direct contact en kreeg heel snel en goed antwoord
Geschreven door P vertogen Mei 01, 2018

Trined hulp bij tv en wifi problemen

Heel netjes en correct geholpen via messenger , direct contact en kreeg heel snel en goed antwoord

Was deze review nuttig? 
Na update 27-3-2018 geen tv meer . Komt de monteur van hsl vertellen dat er een digitaal kastje moest worden aangeschaft . Ik ben van mening dat hsl dat kastje dan maar moet vergoeden . De andere mogelijkheid was , dat ik maar een nieuwe tv moest kopen (de mijne is nu 10 jaar oud , en werkt perfect).
Heeft hier iemand nog meer last van , of ben ik de enigste ( volgens de monteur wel ). Inmiddels zit ik vanaf de update zonder tv.
Geschreven door v.Rozendaal April 10, 2018

Na update 27-3-2018 geen tv meer . Komt de monteur van hsl vertellen dat er een digitaal kastje moest worden aangeschaft . Ik ben van mening dat hsl dat kastje dan maar moet vergoeden . De andere mogelijkheid was , dat ik maar een nieuwe tv moest kopen (de mijne is nu 10 jaar oud , en werkt perfect).
Heeft hier iemand nog meer last van , of ben ik de enigste ( volgens de monteur wel ). Inmiddels zit ik vanaf de update zonder tv.

Was deze review nuttig? 
Klachten worden niet naar behoren afgehandeld.
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door R. April 09, 2018

Geen tv/telefoon matig

Klachten worden niet naar behoren afgehandeld.

Was deze review nuttig? 
Sinds installatie glasvezel al klant.
Valt mij eigenlijk tegen.
toch wel vaak storingen digitale TV op beeld, vaak balken en ook al diverse keren een avond geen tv.
signal lijkt mij zwak. al diverse keren gemeld. maar vaak geen respons.
helpdesk is gewoon super slecht, of geen antwoord, of meerdere keren bellen. zodra men vind dat probleem is opgelost geen terugkoppeling.
Het packet is gewoon duur ook tov andere aanbieders.
Digitenne gaf minder problemen.
overweeg over te stappen naar andere provider.

Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Paul April 01, 2018

niet tevreden

Sinds installatie glasvezel al klant.
Valt mij eigenlijk tegen.
toch wel vaak storingen digitale TV op beeld, vaak balken en ook al diverse keren een avond geen tv.
signal lijkt mij zwak. al diverse keren gemeld. maar vaak geen respons.
helpdesk is gewoon super slecht, of geen antwoord, of meerdere keren bellen. zodra men vind dat probleem is opgelost geen terugkoppeling.
Het packet is gewoon duur ook tov andere aanbieders.
Digitenne gaf minder problemen.
overweeg over te stappen naar andere provider.

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider