TriNed ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/2c/15/e9/trined-64-1535033096.png
 
5.5 (286)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
TriNed glasvezel

Glasvezel van TriNed biedt u als een van de weinige de mogelijkheid een glasvezel verbinding van 500 Mbps up- en dowload snelheid te leveren. En als het aan TriNed ligt, blijft het niet bij deze maximale snelheid. Deze glasvezel aanbieder maakt gebruik van het netwerk van Reggefiber, waardoor u kunt beschikken van glasvezel tot in uw eigen woning. Maximaal rendement dus! Uiteraard zijn er pakketten beschikbaar voor internet, bellen en televisie.

Bekijk nu hier alle Trined glasvezel ervaringen van gebruikers die je al zijn voor gegaan bij het afsluiten van glasvezel. Handig voor het maken van de juiste keuze als het om glasvezel gaat. Heb jij zelf al TriNed ervaringen? Schrijf dan snel een korte review over jouw ervaringen, zodat anderen ook gemakkelijk de juiste keuze kunnen maken!

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 286 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
5.5
Installatie 
 
6.2  (233)
Helpdesk 
 
4.7  (262)
Internet 
 
6.0  (242)
Bellen 
 
6.0  (161)
Digitale televisie 
 
4.3  (221)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Sinds kort is er iets veranderd bij het overschakelen naar een ander kanaal.Dit werkt echt super traag! Zeer irritant
Gemiddelde score 
 
5.0
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Gert Brink Juni 09, 2023

Overschakelen naar een ander kanaal

Sinds kort is er iets veranderd bij het overschakelen naar een ander kanaal.Dit werkt echt super traag! Zeer irritant

Was deze review nuttig? 
Al weken lang problemen met opgenomen programma's beeld blijft
heel vaak hangen.
Advies van helpdesk alles spanningsloos maken dan opnieuw proberen dit helpt echter maar even !!!
Dit al diverse keren gedaan
Opnieuw bellen dus en vragen hoelang ik nog vast zit aan abbo tot mei dit jaar nog.
Geen problemen met netflix etc.
Helpdesk maakt er weinig werk van om mij als abbo te behouden
Gemiddelde score 
 
6.8
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Hans April 20, 2023

Al weken lang problemen met opgenomen programma's beeld blijft
heel vaak hangen.
Advies van helpdesk alles spanningsloos maken dan opnieuw proberen dit helpt echter maar even !!!
Dit al diverse keren gedaan
Opnieuw bellen dus en vragen hoelang ik nog vast zit aan abbo tot mei dit jaar nog.
Geen problemen met netflix etc.
Helpdesk maakt er weinig werk van om mij als abbo te behouden

Was deze review nuttig? 
Zeer goed internet, nooit problemen!
Hele slechte digitale televisie. Constant problemen met opnames terugkijken e.d. Helpdesk is zeer onbehoorlijk en ongeinteresseerd. Wel prijzen verhogen, maar service verlenen ho maar. Zou het liefste een andere provider voor digitale tv hebben, maar dat kan niet zonder internet, dus we zitten helaas met mij een heleboel anderen aan Trined vast.
Gemiddelde score 
 
5.5
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Linda Augustus 24, 2022

Goed internet, hele slechte digitale televisie

Zeer goed internet, nooit problemen!
Hele slechte digitale televisie. Constant problemen met opnames terugkijken e.d. Helpdesk is zeer onbehoorlijk en ongeinteresseerd. Wel prijzen verhogen, maar service verlenen ho maar. Zou het liefste een andere provider voor digitale tv hebben, maar dat kan niet zonder internet, dus we zitten helaas met mij een heleboel anderen aan Trined vast.

Was deze review nuttig? 
Zeggen dat we de enige zijn die geen tv kunnen ontvangen. Dat ze het wel zouden onderzoeken. Deden net als alsof de klant gek was. Terwijl zij om 12.00 een kabelstoring hebben gehad. Nu om 21.30 lees je dat er overal storingen zijn. Om 21.30 weer een mail gekregen. Wegens de grote storing. Blij dat ik geen klant ben bij trined.
Gemiddelde score 
 
4.6
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door E Juli 15, 2022

Onbeschofte behandeld aan telefoon

Zeggen dat we de enige zijn die geen tv kunnen ontvangen. Dat ze het wel zouden onderzoeken. Deden net als alsof de klant gek was. Terwijl zij om 12.00 een kabelstoring hebben gehad. Nu om 21.30 lees je dat er overal storingen zijn. Om 21.30 weer een mail gekregen. Wegens de grote storing. Blij dat ik geen klant ben bij trined.

Was deze review nuttig? 
Spijt dat ik bij ziggo ben weggegaan. Ze hebben een basiszenderaanbod maar je moet de kleine lettertjes erachter lezen, dan kun je de helft van de zenders niet ontvangen blijkt achteraf. Bediening van tv alleen via app op telefoon niet op tv. Indien je vaak van tv wisselt is dit niet fijn, dan werkt het gewoon niet. Beeld en geluid lopen vaak niet synchroom. Ik heb enorme spijt en trined werkt niet mee aan een oplossing…
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Monique April 10, 2022

Kies niet voor trined

Spijt dat ik bij ziggo ben weggegaan. Ze hebben een basiszenderaanbod maar je moet de kleine lettertjes erachter lezen, dan kun je de helft van de zenders niet ontvangen blijkt achteraf. Bediening van tv alleen via app op telefoon niet op tv. Indien je vaak van tv wisselt is dit niet fijn, dan werkt het gewoon niet. Beeld en geluid lopen vaak niet synchroom. Ik heb enorme spijt en trined werkt niet mee aan een oplossing…

Was deze review nuttig? 
Wij zijn enorm opgelicht door Trined!
Aan de deur allemaal mooie verkooppraatjes en beloftes maar uiteindelijk hebben ze er niets van waargemaakt.

We hebben meerdere malen met de klantenservice contact gehad(nou ja klantenservice zo kun je het niet perse noemen).
Het enigste wat ze doen is je heel onvriendelijk te woord staan.

Alles zou het zelfde blijven als bij onze andere provider(ziggo) voor tv en of zelfs beter, maar niks is minder waar.
de coax kabel kon blijven zitten en er hoefde niks extra's bij te komen om tv te kijken..
na het mooie praatje en overtuigen met zijn tablet die hij liet zien op welke kosten we uit zouden komen met dezelfde diensten hebben we een akkoord gegeven en zouden we binnen 14 dagen nog kunnen annuleren..

naast het er niet in thuis zijn en als leek in de tv industrie te zijn hebben we geen annulering doorgegeven. Nu hebben ze afgelopen maandag (na 4,5 maand) de router aangesloten en werkt het internet goed en tv slecht, bij elke app die je opent moet je opnieuw inloggen met de wifi code en zappen tussen zenders duurt lang.

Nu komen wij erachter dat er dus een extra abonnement met interactieve tv module aangeschaft moet worden als we willen opnemen en terug kijken, wat we dus bij ziggo hadden en beloofd was ook te krijgen..
dus bellen naar de klantenservice...
ja meneer dat is vervelend wij weten niet wat die meneer aan de deur heeft verteld.. en die is van efiber dus die is niet vanuit ons..
oh oke dus die werken samen met jullie en verkoopt jullie dienst aan ons maar als er iets niet goed is gegaan dan werkt die ineens niet meer voor jullie.

kort samengevat komt het erop neer dat er iemand een mooi verhaal verteld en dat alles kan en superieur is en voor een voordeligere prijs dan die we hadden. dan heb je 14 dagen de tijd om te annuleren op iets waar je geen verstand van hebt en ook nog wel een aantal maanden duurt voordat je er iets over kunt zeggen hoe het bevalt..
Dan kun je niks meer want de 14 dagen zijn allang voorbij en zit je aan een 12 maanden abonnement vast van trined en min 24 maanden aan de aangelegde glasvezel..
als je vervolgens kijkt om op te zeggen op de site van trined naar de voorwaarden krijg je de voorwaardes van Efiber.
Beetje vreemd allemaal omdat als je opzegt bij efiber je de aansluit kosten van 450 mag betalen en dan zit je nog aan trined vast waar je met geen mogelijkheid terecht kunt met je klacht.

De jonge man aan de deur vertelde ons dat de gehele aansluiting gratis zou zijn. dit blijkt nu dus alleen van de glasvezel te zijn en krijgen we van trined een vette rekening voor de aansluiting.

Ook hebben wij al meerdere mensen gehoord over de slechte service van Trined.

wij voelen ons zwaar opgelicht en kunnen nergens meer onderuit volgens de klantenservice van trined.
Gemiddelde score 
 
1.8
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Ruben Maart 30, 2022

opgelicht door Trined

Wij zijn enorm opgelicht door Trined!
Aan de deur allemaal mooie verkooppraatjes en beloftes maar uiteindelijk hebben ze er niets van waargemaakt.

We hebben meerdere malen met de klantenservice contact gehad(nou ja klantenservice zo kun je het niet perse noemen).
Het enigste wat ze doen is je heel onvriendelijk te woord staan.

Alles zou het zelfde blijven als bij onze andere provider(ziggo) voor tv en of zelfs beter, maar niks is minder waar.
de coax kabel kon blijven zitten en er hoefde niks extra's bij te komen om tv te kijken..
na het mooie praatje en overtuigen met zijn tablet die hij liet zien op welke kosten we uit zouden komen met dezelfde diensten hebben we een akkoord gegeven en zouden we binnen 14 dagen nog kunnen annuleren..

naast het er niet in thuis zijn en als leek in de tv industrie te zijn hebben we geen annulering doorgegeven. Nu hebben ze afgelopen maandag (na 4,5 maand) de router aangesloten en werkt het internet goed en tv slecht, bij elke app die je opent moet je opnieuw inloggen met de wifi code en zappen tussen zenders duurt lang.

Nu komen wij erachter dat er dus een extra abonnement met interactieve tv module aangeschaft moet worden als we willen opnemen en terug kijken, wat we dus bij ziggo hadden en beloofd was ook te krijgen..
dus bellen naar de klantenservice...
ja meneer dat is vervelend wij weten niet wat die meneer aan de deur heeft verteld.. en die is van efiber dus die is niet vanuit ons..
oh oke dus die werken samen met jullie en verkoopt jullie dienst aan ons maar als er iets niet goed is gegaan dan werkt die ineens niet meer voor jullie.

kort samengevat komt het erop neer dat er iemand een mooi verhaal verteld en dat alles kan en superieur is en voor een voordeligere prijs dan die we hadden. dan heb je 14 dagen de tijd om te annuleren op iets waar je geen verstand van hebt en ook nog wel een aantal maanden duurt voordat je er iets over kunt zeggen hoe het bevalt..
Dan kun je niks meer want de 14 dagen zijn allang voorbij en zit je aan een 12 maanden abonnement vast van trined en min 24 maanden aan de aangelegde glasvezel..
als je vervolgens kijkt om op te zeggen op de site van trined naar de voorwaarden krijg je de voorwaardes van Efiber.
Beetje vreemd allemaal omdat als je opzegt bij efiber je de aansluit kosten van 450 mag betalen en dan zit je nog aan trined vast waar je met geen mogelijkheid terecht kunt met je klacht.

De jonge man aan de deur vertelde ons dat de gehele aansluiting gratis zou zijn. dit blijkt nu dus alleen van de glasvezel te zijn en krijgen we van trined een vette rekening voor de aansluiting.

Ook hebben wij al meerdere mensen gehoord over de slechte service van Trined.

wij voelen ons zwaar opgelicht en kunnen nergens meer onderuit volgens de klantenservice van trined.

Was deze review nuttig? 
Sinds Juli 2021 ben ik door medewerker van Trinet gestrikt door hun zogenaamde geweldige aanbiedingen zoals goedkoper, beter en sneller.
Helaas is het één grote valkuil waar ze me naar toe hebben gebracht. In het verleden zat ik bij Ziggo ( die ik wel duur vond ) maar waar ik wel 100 procent tevreden was. Aangezien Trinet mij beloofde dat hun internet verbinding sneller en beter was in verband met glasvezel en dat het verders alles hetzelfde was als bij Ziggo maar WEL veel goedkoper ben ik overstag gegaan en van provider veranderd. Helaas, tot m'n spijt hebben ze alles voorgelogen. Trinet is wat betreft het pakket wat ik bij Ziggo had vele malen duurder terwijl er veel mankeert. Een brief aangetekend verstuurd naar Trinet maar geen respons. Een tweede brief aangetekend met bericht van ontvangst verstuurt en toen kreeg ik eindelijk een medewerker van Trinet aan de telefoon die ontkende dat de eerste aangetekende nooit was aangekomen ??? Mijn contract loopt tot Juli 2022 en vanaf dan ga ik naar een betrouwbare provider als KPN of Ziggo.
Als ik het score van REVIEWS bij Trinet bekijk komen er allemaal achten, negen en tienen voorbij. Volgens mij zijn het allemaal gefingeerde reviews die ze zelf plaatsen. Van mij krijgen door list en bedrog een 3.
Toch Trinet, ondanks de moeilijke start van Uw bedrijf wat nieuw is wens ik jullie toch veel succes in de toekomst zodat alle medewerkers die er moeite voor doen om het bedrijf overeind te houden verzekerd zijn van werk.
Gemiddelde score 
 
2.7
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door S.L.M. Goossens Februari 25, 2022

Zeer slechte ervaringen met Trinet.

Sinds Juli 2021 ben ik door medewerker van Trinet gestrikt door hun zogenaamde geweldige aanbiedingen zoals goedkoper, beter en sneller.
Helaas is het één grote valkuil waar ze me naar toe hebben gebracht. In het verleden zat ik bij Ziggo ( die ik wel duur vond ) maar waar ik wel 100 procent tevreden was. Aangezien Trinet mij beloofde dat hun internet verbinding sneller en beter was in verband met glasvezel en dat het verders alles hetzelfde was als bij Ziggo maar WEL veel goedkoper ben ik overstag gegaan en van provider veranderd. Helaas, tot m'n spijt hebben ze alles voorgelogen. Trinet is wat betreft het pakket wat ik bij Ziggo had vele malen duurder terwijl er veel mankeert. Een brief aangetekend verstuurd naar Trinet maar geen respons. Een tweede brief aangetekend met bericht van ontvangst verstuurt en toen kreeg ik eindelijk een medewerker van Trinet aan de telefoon die ontkende dat de eerste aangetekende nooit was aangekomen ??? Mijn contract loopt tot Juli 2022 en vanaf dan ga ik naar een betrouwbare provider als KPN of Ziggo.
Als ik het score van REVIEWS bij Trinet bekijk komen er allemaal achten, negen en tienen voorbij. Volgens mij zijn het allemaal gefingeerde reviews die ze zelf plaatsen. Van mij krijgen door list en bedrog een 3.
Toch Trinet, ondanks de moeilijke start van Uw bedrijf wat nieuw is wens ik jullie toch veel succes in de toekomst zodat alle medewerkers die er moeite voor doen om het bedrijf overeind te houden verzekerd zijn van werk.

Was deze review nuttig? 
ZEER slechte provider, NIET AAN BEGINNEN!!
In juli 2021 zijn wij benaderd om over te stappen naar Trined i.v.m. glasvezelaansluiting in de gemeente Zundert. Ons is toen uitgelegd dat als wij over wilden stappen naar Trined wij het zelfde pakket zouden hebben als bij Ziggo voor ongeveer dezelfde prijs. Wij hadden een Ziggo Nextbox met maandelijkse kosten van gemiddeld € 64.00. Bij Ziggo konden we met de Nextbox pauzeren, opnemen, terugkijken en ondertitelen. Toen wij echter onze Trined aansluiting gingen gebruiken hadden wij alleen de basisaansluiting. Om te kunnen pauzeren, opnemen en terugkijken moesten wij een interactieve ontvanger kopen voor € 15.00 . Na verschillende gesprekken met de “klantenservice” hebben we dit dan maar gedaan want het basispakket is niets vergeleken met Ziggo. “klantenservice” doet wat de klacht betreft helemaal niets maar hebben hier waarschijnlijk van hogerhand opdracht voor.

20-12-2021 19:14
Geachte heer, mevrouw,
naar aanleiding van mijn telefoongesprek met uw klantenservice over mijn abonnement het volgende; we zijn altijd tevreden klant bij Ziggo geweest. Toen uw medewerkers bij ons kwamen om te vragen om glasvezel aan te schaffen heb ik gevraagd of ik voor ongeveer dezelfde prijs hetzelfde kreeg en hier is mij bevestigend op geantwoord. Nu Trined is aangesloten bij mij, heb ik begrepen dat ik alleen een basispakket heb voor dezelfde prijs. Bij Ziggo had ik opnemen, terugkijken, pauzeren en ondertiteling (next box). Nu heb ik van uw klantenservice medewerker begrepen dat ik hiervoor bij jullie ook een betaalde media box nodig heb om hetzelfde pakket te hebben. Kunnen wij dit op een redelijke manier samen oplossen?
In afwachting van uw antwoord en met vriendelijke groeten,

En (in het kort) telefonisch antwoord; U kunt een digitale ontvanger kopen voor €15.00.
Nadat we de Amino digitale ontvanger toegestuurd hadden gekregen, constateerden wij dat wij de afstandsbediening van de Amino digitale ontvanger niet konden koppelen met onze Samsung tv. Om met twee afstandsbedieningen de tv te moeten bedienen werkt echt niet. Hierover telefonisch contact gehad met Klantenservice.
TriNed Klantenservice | 31-12-2021 12:33
Ik heb geprobeerd je telefonisch te bereiken dit is niet gelukt.
Een universele afstandsbediening is een mogelijkheid om aan te kopen. Als je dit via ons wil doen betaal je hier eenmalig 25 euro voor. Aan dit bedrag gaan we niks veranderen. Uiteraard mag je ten alle tijden zelf een universele afstandsbediening aanschaffen bij een winkel naar je keuze.
04-01-2022 11:10
Geachte heer, mevrouw,
Graag een afstand bediening opsturen die wel werkt op de Samsung tv en de interactieve ontvanger Amino Aria M7 die jullie geleverd hebben. Omdat jullie een (i.v.m. chiptekort volgens collega) waardeloze afstand bediening naar de klanten sturen die de klant niet kan afstemmen op de tv. ik zal de €25.00 betalen en wil tevens mijn abonnement bij Trined opzeggen direct na de wettelijke opzegtermijn.
Als jullie zo met nieuwe klanten om willen gaan is dit jullie keuze.
Graag een bevestiging van de opzegging naar mij mailen a.u.b.
Met vriendelijke groeten, Fam. J. Krijnen.
Hierbij telefonisch antwoord gekregen dat ik pas per december 2022 kon opzeggen en niet eerder.. Geen mail ontvangen.
Op 21-1-2022 hebben we de volgende rekening voor de afstandsbediening, de mediabox en de MAANDELIJKSE kosten van de interactief plus ontvangen. (dat er dus bij Ziggo allemaal gratis bij zat) hier weer over getelefoneerd met klantenservice maar WEER geen enkele tegemoetkoming van hun kant.
Bedankt “klantenservice” Trined……..
Eens en nooit meer…….
Gemiddelde score 
 
4.2
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Krijnen Januari 25, 2022

ZEER slechte provider, NIET AAN BEGINNEN!!
In juli 2021 zijn wij benaderd om over te stappen naar Trined i.v.m. glasvezelaansluiting in de gemeente Zundert. Ons is toen uitgelegd dat als wij over wilden stappen naar Trined wij het zelfde pakket zouden hebben als bij Ziggo voor ongeveer dezelfde prijs. Wij hadden een Ziggo Nextbox met maandelijkse kosten van gemiddeld € 64.00. Bij Ziggo konden we met de Nextbox pauzeren, opnemen, terugkijken en ondertitelen. Toen wij echter onze Trined aansluiting gingen gebruiken hadden wij alleen de basisaansluiting. Om te kunnen pauzeren, opnemen en terugkijken moesten wij een interactieve ontvanger kopen voor € 15.00 . Na verschillende gesprekken met de “klantenservice” hebben we dit dan maar gedaan want het basispakket is niets vergeleken met Ziggo. “klantenservice” doet wat de klacht betreft helemaal niets maar hebben hier waarschijnlijk van hogerhand opdracht voor.

20-12-2021 19:14
Geachte heer, mevrouw,
naar aanleiding van mijn telefoongesprek met uw klantenservice over mijn abonnement het volgende; we zijn altijd tevreden klant bij Ziggo geweest. Toen uw medewerkers bij ons kwamen om te vragen om glasvezel aan te schaffen heb ik gevraagd of ik voor ongeveer dezelfde prijs hetzelfde kreeg en hier is mij bevestigend op geantwoord. Nu Trined is aangesloten bij mij, heb ik begrepen dat ik alleen een basispakket heb voor dezelfde prijs. Bij Ziggo had ik opnemen, terugkijken, pauzeren en ondertiteling (next box). Nu heb ik van uw klantenservice medewerker begrepen dat ik hiervoor bij jullie ook een betaalde media box nodig heb om hetzelfde pakket te hebben. Kunnen wij dit op een redelijke manier samen oplossen?
In afwachting van uw antwoord en met vriendelijke groeten,

En (in het kort) telefonisch antwoord; U kunt een digitale ontvanger kopen voor €15.00.
Nadat we de Amino digitale ontvanger toegestuurd hadden gekregen, constateerden wij dat wij de afstandsbediening van de Amino digitale ontvanger niet konden koppelen met onze Samsung tv. Om met twee afstandsbedieningen de tv te moeten bedienen werkt echt niet. Hierover telefonisch contact gehad met Klantenservice.
TriNed Klantenservice | 31-12-2021 12:33
Ik heb geprobeerd je telefonisch te bereiken dit is niet gelukt.
Een universele afstandsbediening is een mogelijkheid om aan te kopen. Als je dit via ons wil doen betaal je hier eenmalig 25 euro voor. Aan dit bedrag gaan we niks veranderen. Uiteraard mag je ten alle tijden zelf een universele afstandsbediening aanschaffen bij een winkel naar je keuze.
04-01-2022 11:10
Geachte heer, mevrouw,
Graag een afstand bediening opsturen die wel werkt op de Samsung tv en de interactieve ontvanger Amino Aria M7 die jullie geleverd hebben. Omdat jullie een (i.v.m. chiptekort volgens collega) waardeloze afstand bediening naar de klanten sturen die de klant niet kan afstemmen op de tv. ik zal de €25.00 betalen en wil tevens mijn abonnement bij Trined opzeggen direct na de wettelijke opzegtermijn.
Als jullie zo met nieuwe klanten om willen gaan is dit jullie keuze.
Graag een bevestiging van de opzegging naar mij mailen a.u.b.
Met vriendelijke groeten, Fam. J. Krijnen.
Hierbij telefonisch antwoord gekregen dat ik pas per december 2022 kon opzeggen en niet eerder.. Geen mail ontvangen.
Op 21-1-2022 hebben we de volgende rekening voor de afstandsbediening, de mediabox en de MAANDELIJKSE kosten van de interactief plus ontvangen. (dat er dus bij Ziggo allemaal gratis bij zat) hier weer over getelefoneerd met klantenservice maar WEER geen enkele tegemoetkoming van hun kant.
Bedankt “klantenservice” Trined……..
Eens en nooit meer…….

Was deze review nuttig? 
Enige waar ze goed in zijn is factureren en overal betaald oplossing aanbieden geen enkele compensatie 1 mansrecht op glasvezel boeven enkel eigenbeleid en zichzelf spekken daarnaast duurste die er is zeer slecht tevrede is zacht uitgedruk
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Joop Januari 18, 2022

Enige waar ze goed in zijn is factureren en overal betaald oplossing aanbieden geen enkele compensatie 1 mansrecht op glasvezel boeven enkel eigenbeleid en zichzelf spekken daarnaast duurste die er is zeer slecht tevrede is zacht uitgedruk

Was deze review nuttig? 
Wat een verschil in vergelijking met aanbieders die we voorheen hadden. Zeer stabiel internet en de beperkte contacten die we met de helpdesk hadden was een verademing. Ze wisten waarover ze het hadden. Zo kan het dus ook! Wat mij betreft een aanrader!
Gemiddelde score 
 
8.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Willy Vrolijks December 12, 2021

Zeer tevreden

Wat een verschil in vergelijking met aanbieders die we voorheen hadden. Zeer stabiel internet en de beperkte contacten die we met de helpdesk hadden was een verademing. Ze wisten waarover ze het hadden. Zo kan het dus ook! Wat mij betreft een aanrader!

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider