TriNed ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/2c/15/e9/trined-64-1535033096.png
 
5.9 (216)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
TriNed glasvezel

Glasvezel van TriNed biedt u als een van de weinige de mogelijkheid een glasvezel verbinding van 500 Mbps up- en dowload snelheid te leveren. En als het aan TriNed ligt, blijft het niet bij deze maximale snelheid. Deze glasvezel aanbieder maakt gebruik van het netwerk van Reggefiber, waardoor u kunt beschikken van glasvezel tot in uw eigen woning. Maximaal rendement dus! Uiteraard zijn er pakketten beschikbaar voor internet, bellen en televisie.

Bekijk nu hier alle Trined glasvezel ervaringen van gebruikers die je al zijn voor gegaan bij het afsluiten van glasvezel. Handig voor het maken van de juiste keuze als het om glasvezel gaat. Heb jij zelf al TriNed ervaringen? Schrijf dan snel een korte review over jouw ervaringen, zodat anderen ook gemakkelijk de juiste keuze kunnen maken!

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 216 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
5.9
Installatie 
 
6.7  (172)
Helpdesk 
 
5.3  (198)
Internet 
 
6.6  (177)
Bellen 
 
6.3  (119)
Digitale televisie 
 
4.6  (163)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
wij hebben in kwadijk nu ook trined gelijk een rekening van 212 euro.de monteur kwam sloot de tv aan en liet alle snoeren zo op de grond liggen. huiskamer tv kon hij niet aansluiten want die was 2 jaar ous,mar lg hem niet geschikt voor dgitaal gelijjk dezelfde dag nog de rekening.waardeloos
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door aj mulder Oktober 08, 2019

slechte service

wij hebben in kwadijk nu ook trined gelijk een rekening van 212 euro.de monteur kwam sloot de tv aan en liet alle snoeren zo op de grond liggen. huiskamer tv kon hij niet aansluiten want die was 2 jaar ous,mar lg hem niet geschikt voor dgitaal gelijjk dezelfde dag nog de rekening.waardeloos

Was deze review nuttig? 
Na update van de ontvanger werkt alles zeer goed. Goed beelden en geen storing meer.
Gemiddelde score 
 
4.8
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door Ab Meester Oktober 02, 2019

Glasvezel

Na update van de ontvanger werkt alles zeer goed. Goed beelden en geen storing meer.

Was deze review nuttig? 
We zijn nu een paar maanden klant omdat we door de aanleg van glasvezel van provider moesten wisselen en eigenlijk hebben we vooral slechte ervaringen met Trined. Vooral de vele storingen op televisie zijn het ergerlijkst. Valt vaak gewoon weg (zoals nu het geval is) en opnames kunnen regelmatig niet weergegeven worden Ik kan niet wachten om over te kunnen stappen! Zou nu ook kunnen, maar dat wordt een te duur verhaal.
Gemiddelde score 
 
2.2
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door marga September 27, 2019

We zijn nu een paar maanden klant omdat we door de aanleg van glasvezel van provider moesten wisselen en eigenlijk hebben we vooral slechte ervaringen met Trined. Vooral de vele storingen op televisie zijn het ergerlijkst. Valt vaak gewoon weg (zoals nu het geval is) en opnames kunnen regelmatig niet weergegeven worden Ik kan niet wachten om over te kunnen stappen! Zou nu ook kunnen, maar dat wordt een te duur verhaal.

Was deze review nuttig? 
De levering van het signaal gaat gewoon via je lokale aanbieder dus een provider moet andere dingen toevoegen. Service bijvoorbeeld. Bij het bellen naar Trined krijg je meestel een licht zure dame aan de lijn die verzucht dat het toch wel naar is dat je verbinding niet werkt. Voor haar dan, want ze zat net aan de koffie.
Klaag je over de snelheid dan ben je eigenlijk best dom, althans, dat is hoe het overkomt. Dan had je namelijk allang je laptop moeten koppelen aan hun modem en via hun speciale site de snelheid moeten meten, dat is toch logisch. Gebruikt u een eigen router? Dan houdt het op, kunnen ze niet helpen.
Facturatie hebben ze prima op orde, althans, als je ze een machtiging geeft schrijven ze geld af. Niet persé het bedrag dat je hebt afgesproken, maar uiteindelijk wat meer. Zij beslissen namelijk wel welk abonnement je hebt afgesloten. Met terugwerkende kracht.

Er bestaan gelukkig ook providers waar mensen aan de telefoon zitten die de techniek wél snappen en dat als je snelheid niet optimaal is, dat ze dan even meedenken. Deze mensen werken echter niet bij Trined, waar klanten vooral lastige bijkomstigheden zijn. Vertrekken is ook niet makkelijk want gefactureerd wordt er toch, en terugstorten van borg is al helemaal een lastig iets.

Mensen, als je twijfelt over deze provider, doe het dan gewoon niet.
Gemiddelde score 
 
2.8
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Bas September 26, 2019

De levering van het signaal gaat gewoon via je lokale aanbieder dus een provider moet andere dingen toevoegen. Service bijvoorbeeld. Bij het bellen naar Trined krijg je meestel een licht zure dame aan de lijn die verzucht dat het toch wel naar is dat je verbinding niet werkt. Voor haar dan, want ze zat net aan de koffie.
Klaag je over de snelheid dan ben je eigenlijk best dom, althans, dat is hoe het overkomt. Dan had je namelijk allang je laptop moeten koppelen aan hun modem en via hun speciale site de snelheid moeten meten, dat is toch logisch. Gebruikt u een eigen router? Dan houdt het op, kunnen ze niet helpen.
Facturatie hebben ze prima op orde, althans, als je ze een machtiging geeft schrijven ze geld af. Niet persé het bedrag dat je hebt afgesproken, maar uiteindelijk wat meer. Zij beslissen namelijk wel welk abonnement je hebt afgesloten. Met terugwerkende kracht.

Er bestaan gelukkig ook providers waar mensen aan de telefoon zitten die de techniek wél snappen en dat als je snelheid niet optimaal is, dat ze dan even meedenken. Deze mensen werken echter niet bij Trined, waar klanten vooral lastige bijkomstigheden zijn. Vertrekken is ook niet makkelijk want gefactureerd wordt er toch, en terugstorten van borg is al helemaal een lastig iets.

Mensen, als je twijfelt over deze provider, doe het dan gewoon niet.

Was deze review nuttig? 
Voorheen altijd bij Ziggo gezeten en prima internetsnelheid en goede tv kwaliteit. Nu sinds april 2019 bij Trined vanwege de aanleg van glasvezel, het zou allemaal nog veel beter worden. Gelijk vanaf de aanleg heb ik veel trager internet en als ik daarover klaag krijg ik te horen dat het ligt aan de verouderde bekabeling. Niets is minder waar, want voorheen via Ziggo was ik wel op snelheid en de bekabeling is nog maar enkele jaren oud. Als snel geven ze je het gevoel dat je er niks van begrepen hebt en dat het zeker niet aan hun ligt. TV kwaliteit is zeker niet beter, ook hier ligt volledige nieuwe bekabeling, maar desondanks blijft het beeld vaak hangen. De bediening van de zenders is bijzonder traag en de digitale mogelijkheden zijn veel minder dan die van Ziggo (Basis). Als de service en de kwaliteit van Trined niet binnen afzienbare tijd verbeterd gaan wij weer terug naar het oude vertrouwde Ziggo en kunnen we ook weer lekker naar de prestaties van Max V kijken. Mijn advies: kies niet voor Trined.
Gemiddelde score 
 
2.3
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door WJJ Baltussen September 19, 2019

Waardeloos

Voorheen altijd bij Ziggo gezeten en prima internetsnelheid en goede tv kwaliteit. Nu sinds april 2019 bij Trined vanwege de aanleg van glasvezel, het zou allemaal nog veel beter worden. Gelijk vanaf de aanleg heb ik veel trager internet en als ik daarover klaag krijg ik te horen dat het ligt aan de verouderde bekabeling. Niets is minder waar, want voorheen via Ziggo was ik wel op snelheid en de bekabeling is nog maar enkele jaren oud. Als snel geven ze je het gevoel dat je er niks van begrepen hebt en dat het zeker niet aan hun ligt. TV kwaliteit is zeker niet beter, ook hier ligt volledige nieuwe bekabeling, maar desondanks blijft het beeld vaak hangen. De bediening van de zenders is bijzonder traag en de digitale mogelijkheden zijn veel minder dan die van Ziggo (Basis). Als de service en de kwaliteit van Trined niet binnen afzienbare tijd verbeterd gaan wij weer terug naar het oude vertrouwde Ziggo en kunnen we ook weer lekker naar de prestaties van Max V kijken. Mijn advies: kies niet voor Trined.

Was deze review nuttig? 
Ben nu 2 dagen bij Trined. Heb spijt dat ik bij Ziggo weggegaan ben.Internetsnelheid is weliswaar hoger,maar verschilt niet veel met Ziggo
TV geen ondertiteling voopr doven en slechthorenden. Modem heeft slechts 3 poorten. Moest dus een switch bijkopen. Resolutie is maar 1080. Heb prachtige 4k televisie. Kan makkelijk 2160 aan. Krijg in beeld dat resolutie te laag is.Helpdesk weet van toeten nog blazen. Wisten niet waar ik het over had. Kortom: grote miskleun!!!!!!
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door awa ebus Augustus 27, 2019

slechte provider

Ben nu 2 dagen bij Trined. Heb spijt dat ik bij Ziggo weggegaan ben.Internetsnelheid is weliswaar hoger,maar verschilt niet veel met Ziggo
TV geen ondertiteling voopr doven en slechthorenden. Modem heeft slechts 3 poorten. Moest dus een switch bijkopen. Resolutie is maar 1080. Heb prachtige 4k televisie. Kan makkelijk 2160 aan. Krijg in beeld dat resolutie te laag is.Helpdesk weet van toeten nog blazen. Wisten niet waar ik het over had. Kortom: grote miskleun!!!!!!

Was deze review nuttig? 
Live tv en replay tv kijken via IPad/IPhone loopt steeds vast met foutcode P107 beperkte bandbreedte. Zelfs met slechts 1 iPad op 4 meter van de meterkast. Krijg van helpdesk advies om App opnieuw te laden. Geen verbetering!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Cor Augustus 23, 2019

Interactief kijken en terugkijken loopt steeds vast.

Live tv en replay tv kijken via IPad/IPhone loopt steeds vast met foutcode P107 beperkte bandbreedte. Zelfs met slechts 1 iPad op 4 meter van de meterkast. Krijg van helpdesk advies om App opnieuw te laden. Geen verbetering!

Was deze review nuttig? 
De service van de organisatie is niet slecht. De verbinding de app van de settopbox en het aantal storingen ervaren wij als ronduit slecht.
Gemiddelde score 
 
4.6
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Brian Augustus 20, 2019

Geen aanrader

De service van de organisatie is niet slecht. De verbinding de app van de settopbox en het aantal storingen ervaren wij als ronduit slecht.

Was deze review nuttig? 
Sinds april van dit jaar hebben we in onze nieuwbouwwoning gekozen voor trined. De aanmeldprocedure is wel erg omslachtig (pas na de bedenkperiode van 2 weken kun je een afspraak plannen) en we moesten daarna nog een keer lang wachten (6 weken). Ook de kosten voor de apparatuur vonden we wel wat overdreven...

De installatie door de installateur ging gelukkig snel en soepel en vanaf dat moment hebben we nog geen klachten gehad. Internet is snel en betrouwbaar, tv beeld is écht aanzienlijk veel scherper dan bij onze vorige coax provider. Tja, eigenlijk werkt alles gewoon naar volle tevredenheid Het wachten op de aansluiting en die kosten voor borg vergeten we daarom maar snel.
Gemiddelde score 
 
8.0
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Alex Augustus 09, 2019

Erg tevreden

Sinds april van dit jaar hebben we in onze nieuwbouwwoning gekozen voor trined. De aanmeldprocedure is wel erg omslachtig (pas na de bedenkperiode van 2 weken kun je een afspraak plannen) en we moesten daarna nog een keer lang wachten (6 weken). Ook de kosten voor de apparatuur vonden we wel wat overdreven...

De installatie door de installateur ging gelukkig snel en soepel en vanaf dat moment hebben we nog geen klachten gehad. Internet is snel en betrouwbaar, tv beeld is écht aanzienlijk veel scherper dan bij onze vorige coax provider. Tja, eigenlijk werkt alles gewoon naar volle tevredenheid Het wachten op de aansluiting en die kosten voor borg vergeten we daarom maar snel.

Was deze review nuttig? 
Nu 3 maanden trined.
Ten opzichte van ziggo alles beter. Scherper beeld, veeeeeeel sneller internet.
En alles zonder haperen.
Helpdesk uitstekend. Ook gratis een jaar plus pakket.
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Richard Juli 30, 2019

Zeer positief

Nu 3 maanden trined.
Ten opzichte van ziggo alles beter. Scherper beeld, veeeeeeel sneller internet.
En alles zonder haperen.
Helpdesk uitstekend. Ook gratis een jaar plus pakket.

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider