TriNed ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/2c/15/e9/trined-64-1535033096.png
 
5.8 (237)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
TriNed glasvezel

Glasvezel van TriNed biedt u als een van de weinige de mogelijkheid een glasvezel verbinding van 500 Mbps up- en dowload snelheid te leveren. En als het aan TriNed ligt, blijft het niet bij deze maximale snelheid. Deze glasvezel aanbieder maakt gebruik van het netwerk van Reggefiber, waardoor u kunt beschikken van glasvezel tot in uw eigen woning. Maximaal rendement dus! Uiteraard zijn er pakketten beschikbaar voor internet, bellen en televisie.

Bekijk nu hier alle Trined glasvezel ervaringen van gebruikers die je al zijn voor gegaan bij het afsluiten van glasvezel. Handig voor het maken van de juiste keuze als het om glasvezel gaat. Heb jij zelf al TriNed ervaringen? Schrijf dan snel een korte review over jouw ervaringen, zodat anderen ook gemakkelijk de juiste keuze kunnen maken!

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 237 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
5.8
Installatie 
 
6.6  (192)
Helpdesk 
 
5.1  (217)
Internet 
 
6.4  (198)
Bellen 
 
6.2  (136)
Digitale televisie 
 
4.6  (181)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Voor de zoveelste keer weer geen telefoon internet en tv!
Klantenservice niet bereikbaar en ze reageren nergens op.
Mensen doe het niet, trap er niet in, het is WAARDELOOS!!!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Ankie Juni 19, 2020

En weer storing

Voor de zoveelste keer weer geen telefoon internet en tv!
Klantenservice niet bereikbaar en ze reageren nergens op.
Mensen doe het niet, trap er niet in, het is WAARDELOOS!!!!

Was deze review nuttig? 
Al verschillende keren storing gehad.
Internet is traag, terwijl glasvezel toch sneller zou moeten zijn?? Wi-Fi is slecht en springt telkens op 4g op mijn telefoon.
Als ik programma's terug wil kijken op tv loopt het geluid achter op het beeld en stopt het beeld net voordat het programma is afgelopen....heel fijn bij een spannende film ! :-( al een paar keer een monteur langs geweest maar nog niet verholpen.
Wat betreft de wifi werd mij geadviseerd om een WiFi versterker aan te schaffen van 80 euro omdat het "druk" was met andere providers in onze buurt terwijl we voorheen nooit last hebben gehad van slechte wifi.
Zit helaas tot maart vast aan het abonnement maar dan stap ik meteen Over!!
Tis helemaal NIKS!!!
Gemiddelde score 
 
2.8
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Biggelaar Juni 16, 2020

Zeer ontevreden

Al verschillende keren storing gehad.
Internet is traag, terwijl glasvezel toch sneller zou moeten zijn?? Wi-Fi is slecht en springt telkens op 4g op mijn telefoon.
Als ik programma's terug wil kijken op tv loopt het geluid achter op het beeld en stopt het beeld net voordat het programma is afgelopen....heel fijn bij een spannende film ! :-( al een paar keer een monteur langs geweest maar nog niet verholpen.
Wat betreft de wifi werd mij geadviseerd om een WiFi versterker aan te schaffen van 80 euro omdat het "druk" was met andere providers in onze buurt terwijl we voorheen nooit last hebben gehad van slechte wifi.
Zit helaas tot maart vast aan het abonnement maar dan stap ik meteen Over!!
Tis helemaal NIKS!!!

Was deze review nuttig? 
Na jaren van Ziggo gebruik besloten om voor minimaal 1 jaar over te stappen naar een glasvezel aanbieder puur om mee te maken of het zin had. Trined uitgekozen omdat deze TV via de Coax aanbood. Dat stond me wel aan want dan hoefde je geen UTP kabel aan te leggen. Geluk bij ongeluk, door een totale renovatie van woonkamer en aanbouw dit meteen maar gerealiseerd in de woonkamer op 2 plaatsen. Dit was mazzel want bij de installatie werd gezegd dat Terugkijken via de Coax niet ging. Wist ik niet, niet gelezen ook, in ieder geval niet opgevallen.
Ik heb Trined als glasvezelaanbieder gepakt omdat je er eentje moest pakken om het binnen te krijgen en bovenstaande reden.
Ik ben in september 2019 overgestapt en denk er sterk aan om terug te gaan mijn oude provider Ziggo. Waar ik van baalde bij vertrek was dat ik alles wat zij vroegen netjes had verzonden per post, verzendbon bewaren is nodig gebleken, en dat er toch briefwisseling was dat niet zo was. hun administratie mag beter. Ik heb ook een maandtermijn gestorneerd want die haalden ze in oktober 2019 og van de rekening. Hielp wel, toen werden ze wakker
De reden om terug te gaan is mede omdat ik geen grote internetverslinder ben en alleen F1 interessant genoeg vind om te kijken. Je moet Ziggo sport totaal(6 extra zenders), waarvan ik 5 niet spannend vind en de 6e ook maar de helft. Dus voor de kosten is Ziggo voor mij goedkoper en behalve een storing af en toe, altijd dat gekregen wat ik vroeg. Let wel Trined is ook ok en de overstap ed ging soepel maar toch.
.
Gemiddelde score 
 
8.4
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door jan eising Mei 24, 2020

Terug naar Ziggo.

Na jaren van Ziggo gebruik besloten om voor minimaal 1 jaar over te stappen naar een glasvezel aanbieder puur om mee te maken of het zin had. Trined uitgekozen omdat deze TV via de Coax aanbood. Dat stond me wel aan want dan hoefde je geen UTP kabel aan te leggen. Geluk bij ongeluk, door een totale renovatie van woonkamer en aanbouw dit meteen maar gerealiseerd in de woonkamer op 2 plaatsen. Dit was mazzel want bij de installatie werd gezegd dat Terugkijken via de Coax niet ging. Wist ik niet, niet gelezen ook, in ieder geval niet opgevallen.
Ik heb Trined als glasvezelaanbieder gepakt omdat je er eentje moest pakken om het binnen te krijgen en bovenstaande reden.
Ik ben in september 2019 overgestapt en denk er sterk aan om terug te gaan mijn oude provider Ziggo. Waar ik van baalde bij vertrek was dat ik alles wat zij vroegen netjes had verzonden per post, verzendbon bewaren is nodig gebleken, en dat er toch briefwisseling was dat niet zo was. hun administratie mag beter. Ik heb ook een maandtermijn gestorneerd want die haalden ze in oktober 2019 og van de rekening. Hielp wel, toen werden ze wakker
De reden om terug te gaan is mede omdat ik geen grote internetverslinder ben en alleen F1 interessant genoeg vind om te kijken. Je moet Ziggo sport totaal(6 extra zenders), waarvan ik 5 niet spannend vind en de 6e ook maar de helft. Dus voor de kosten is Ziggo voor mij goedkoper en behalve een storing af en toe, altijd dat gekregen wat ik vroeg. Let wel Trined is ook ok en de overstap ed ging soepel maar toch.
.

Was deze review nuttig? 
doordat wij aan een contract met ziggo vastzaten hebben wij het abonnement met trined uitgesteld. door het lezen en horen van alle problemen met trined hebben wij besloten om er verder niet mee door te gaan. volgens trined moeten wij nu toch voor een jaar abonnementsgeld betalen ondanks dat wij niets hebben afgenomen dat willen wij niet, hoe kom ik er vanaf?
Geschreven door wcm vink Mei 11, 2020

opzeggen

doordat wij aan een contract met ziggo vastzaten hebben wij het abonnement met trined uitgesteld. door het lezen en horen van alle problemen met trined hebben wij besloten om er verder niet mee door te gaan. volgens trined moeten wij nu toch voor een jaar abonnementsgeld betalen ondanks dat wij niets hebben afgenomen dat willen wij niet, hoe kom ik er vanaf?

Was deze review nuttig? 
1 maand geleden zijn we overgestapt van Ziggo naar glasvezel. Wij hebben gekozen voor Trined.
Na een vlotte installatie veel problemen gehad. Na veel telefoontjes met de helpdesk, waarvan niet alle medewerkers even vriendelijk waren, en na 2 nieuwe fritzboxen en 3 intra actieve ontvangers is de tv nu na 1 maand, wel in orde. Geen stilstaand beeld meer, geen blokjes beeld meer, begin gemist werkt weer. Alleen wifi ontvangst is slecht, wat in deze periode van thuiswerken erg vervelend is.Ons werd door de helpdesk gezegd dat we dan maar een losse wifi versterker moesten aanschaffen.. Ziggo geeft deze erbij als de wifi ontvangst niet goed is. Zodra we kunnen gaan we weer terug naar Ziggo.
Gemiddelde score 
 
3.6
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Frank Mei 03, 2020

Slechte wifi

1 maand geleden zijn we overgestapt van Ziggo naar glasvezel. Wij hebben gekozen voor Trined.
Na een vlotte installatie veel problemen gehad. Na veel telefoontjes met de helpdesk, waarvan niet alle medewerkers even vriendelijk waren, en na 2 nieuwe fritzboxen en 3 intra actieve ontvangers is de tv nu na 1 maand, wel in orde. Geen stilstaand beeld meer, geen blokjes beeld meer, begin gemist werkt weer. Alleen wifi ontvangst is slecht, wat in deze periode van thuiswerken erg vervelend is.Ons werd door de helpdesk gezegd dat we dan maar een losse wifi versterker moesten aanschaffen.. Ziggo geeft deze erbij als de wifi ontvangst niet goed is. Zodra we kunnen gaan we weer terug naar Ziggo.

Was deze review nuttig? 
Internet gaat wel, tv is helemaal niks. Na 360 dagen direct weer terug naar KPN
Gemiddelde score 
 
2.4
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Geert April 21, 2020

Helemaal niks!

Internet gaat wel, tv is helemaal niks. Na 360 dagen direct weer terug naar KPN

Was deze review nuttig? 
Internet valt met periodes weg enkel problemen zijn aldus trined nooit an hen te wijten. Inmiddels na 1jaar veel gezeur een monteur gehad. 6 fritzboxen geprobeerd en werkt beter maar nog niet goed. Enkel support van de technische mensen is waardeloos
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Roland April 10, 2020

Slecht

Internet valt met periodes weg enkel problemen zijn aldus trined nooit an hen te wijten. Inmiddels na 1jaar veel gezeur een monteur gehad. 6 fritzboxen geprobeerd en werkt beter maar nog niet goed. Enkel support van de technische mensen is waardeloos

Was deze review nuttig? 
Installatie zeer vlot gedaan, monteur heeft internet/ tv op meerdere manieren getest om zeker te zijn dat alles naar behoren werkte. Een ontvanger die op het contract stond zonder problemen mee terug genomen omdat de aansluiting op die locatie ontbrak (ook diezelfde dag een aangepast contract ontvangen).
Internet zeer stabiel (goede apparatuur) en daarnaast op de gehele benedenverdieping via wifi (5Ghz) minstens 400mbit, zelfs op zolder nog ruim 150mbit (Een hele verbetering ten opzichte van Ziggo waar ik met geluk 60mbit haalde uit een abbonement van 200mbit)
TV geeft door de gehele woning (op het bestaande coax netwerk) goed beeld en heeft geen last van blokken oid.
Gemiddelde score 
 
8.7
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door P Beukelman April 02, 2020

Prima

Installatie zeer vlot gedaan, monteur heeft internet/ tv op meerdere manieren getest om zeker te zijn dat alles naar behoren werkte. Een ontvanger die op het contract stond zonder problemen mee terug genomen omdat de aansluiting op die locatie ontbrak (ook diezelfde dag een aangepast contract ontvangen).
Internet zeer stabiel (goede apparatuur) en daarnaast op de gehele benedenverdieping via wifi (5Ghz) minstens 400mbit, zelfs op zolder nog ruim 150mbit (Een hele verbetering ten opzichte van Ziggo waar ik met geluk 60mbit haalde uit een abbonement van 200mbit)
TV geeft door de gehele woning (op het bestaande coax netwerk) goed beeld en heeft geen last van blokken oid.

Was deze review nuttig? 
Omdat Trined TV via de gewone coax in DVB C levert ben ik er mee begonnen.
Bij de installatie ongeveer een uur zonder internet gezeten wat ik zeker goed en vlot moet noemen.
Er moest een neuw glasmodem geplaatst worden en in het POP punt moest er worden omgezet.
Alles werkte vlot weer, radio tv internet en telefoon ( nummer netjes omgezet )
TV heeft zeen heel enkele keer op sommige zenders last van bandbreedte beperking ( blokken ) vandaar dat ik TV niet hoger geef. Bellen vind ik vrij duur. mijn onbeperkt bellen op mobiel kost aanzienlijk minder dus die gebruik ik meestal. Vandaag voor het eerst gebruik gemaakt van de helpdesk. TV app kreeg ik niet op gang, die moest worden aangezet. binnen 5 minuten was het vriendelijk geregeld. Mijn ervaring tot op heden dus dik in orde
Gemiddelde score 
 
8.2
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Toin Maart 28, 2020

ruim een jaar Trined

Omdat Trined TV via de gewone coax in DVB C levert ben ik er mee begonnen.
Bij de installatie ongeveer een uur zonder internet gezeten wat ik zeker goed en vlot moet noemen.
Er moest een neuw glasmodem geplaatst worden en in het POP punt moest er worden omgezet.
Alles werkte vlot weer, radio tv internet en telefoon ( nummer netjes omgezet )
TV heeft zeen heel enkele keer op sommige zenders last van bandbreedte beperking ( blokken ) vandaar dat ik TV niet hoger geef. Bellen vind ik vrij duur. mijn onbeperkt bellen op mobiel kost aanzienlijk minder dus die gebruik ik meestal. Vandaag voor het eerst gebruik gemaakt van de helpdesk. TV app kreeg ik niet op gang, die moest worden aangezet. binnen 5 minuten was het vriendelijk geregeld. Mijn ervaring tot op heden dus dik in orde

Was deze review nuttig? 
Eén jaar Trined gehad omdat ik een glasvezel aanbieder moest kiezen om glasvezel binnen te kunnen krijgen. Ik ben zo blij dat dit jaar om is en ik weer terug kan naar Ziggo!. Internetsnelheid maakt helemaal niks uit, een goeie snelheid bij bijvoorbeeld Ziggo is vergelijkbaar met die van Trined. Interactieve TV van Trined is ronduit waardeloos, als je een programma pauzeert mag je blij zijn dat je het weer aan de gang kunt krijgen maar meestal gaat het dan haperent, dus 3 sec bewegend beeld en daarna weer 2 sec stil staand beeld. Hier hebben veel mensen last van. Daarnaast kan je soms bij een opgenomen film de commercials niet doorspoelen, heeft te maken met het contract dat ze hebben met aanbieders. Bij ziggo kan dit wel. En tot slot: als je contact opneemt met de helpdesk lijkt het alsof je echt de enige bent op de hele wereld met deze klachten en dat je domme vragen stelt. Dit i.t.t. de werkelijkheid. Kortom, nooit meer Trined en zal echt niet zo lang duren voordat deze partij wordt overgenomen door een professionele aanbieder. Zelfs mijn opzegging bij Trined ging niet goed, ze wilden me een maand te vroeg afsluiten. Sjongejonge....
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Willy Maart 06, 2020

Nooit meer Trined

Eén jaar Trined gehad omdat ik een glasvezel aanbieder moest kiezen om glasvezel binnen te kunnen krijgen. Ik ben zo blij dat dit jaar om is en ik weer terug kan naar Ziggo!. Internetsnelheid maakt helemaal niks uit, een goeie snelheid bij bijvoorbeeld Ziggo is vergelijkbaar met die van Trined. Interactieve TV van Trined is ronduit waardeloos, als je een programma pauzeert mag je blij zijn dat je het weer aan de gang kunt krijgen maar meestal gaat het dan haperent, dus 3 sec bewegend beeld en daarna weer 2 sec stil staand beeld. Hier hebben veel mensen last van. Daarnaast kan je soms bij een opgenomen film de commercials niet doorspoelen, heeft te maken met het contract dat ze hebben met aanbieders. Bij ziggo kan dit wel. En tot slot: als je contact opneemt met de helpdesk lijkt het alsof je echt de enige bent op de hele wereld met deze klachten en dat je domme vragen stelt. Dit i.t.t. de werkelijkheid. Kortom, nooit meer Trined en zal echt niet zo lang duren voordat deze partij wordt overgenomen door een professionele aanbieder. Zelfs mijn opzegging bij Trined ging niet goed, ze wilden me een maand te vroeg afsluiten. Sjongejonge....

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider