TriNed ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/c0/98/6a/trined-94-1454321167.png
 
6.0 (132)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review

Glasvezel van TriNed biedt u als een van de weinige de mogelijkheid een glasvezel verbinding van 500 Mbps up- en dowload snelheid te leveren. En als het aan TriNed ligt, blijft het niet bij deze maximale snelheid. Deze glasvezel aanbieder maakt gebruik van het netwerk van Reggefiber, waardoor u kunt beschikken van glasvezel tot in uw eigen woning. Maximaal rendement dus! Uiteraard zijn er pakketten beschikbaar voor internet, bellen en televisie.

Bekijk nu hier alle Trined glasvezel ervaringen van gebruikers die je al zijn voor gegaan bij het afsluiten van glasvezel. Handig voor het maken van de juiste keuze als het om glasvezel gaat. Heb jij zelf al TriNed ervaringen? Schrijf dan snel een korte review over jouw ervaringen, zodat anderen ook gemakkelijk de juiste keuze kunnen maken!

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 132 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
6.0
Installatie 
 
6.9  (106)
Helpdesk 
 
5.0  (121)
Internet 
 
6.7  (110)
Bellen 
 
6.5  (80)
Digitale televisie 
 
4.6  (100)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Trined zou het alternatief zijn voor ziggo.

snel internet, interactieve tv en telefoon.

vandaag de installatie.

er moest een nieuwe kabel worden geplaatst (coax er uit en utp er in)

dit lukte niet. de coax is er uitgehaald maar de installateur kreeg de utp niet door de leiding. er ligt nu dus een utp kabel door mijn kamer heen.

de kabel voor boven kon hij door tijdverlies niet meer trekken. Aan het eind van de installatie werd me verteld dat de nieuwe kabel in rekening werd gebracht. ??? en de 2e afspraak zou ook in rekening worden gebracht. (uren plus materiaal)

op dit moment heb ik dus geen tv boven, een utp kabel door mijn kamer. Tijdens mijn gesprek met de klantenservice was het duidelijk dat er geen oplossing zou komen. De monteur was al langer bezig geweest dan wat de bedoeling was en uit coulance waren die uren niet in rekening gebracht. De monteur is vertrokken zonder door het huis de internetverbinding te testen, alle plaatjes die van de muur waren gehaald werden er niet opnieuw opgezet. ik heb zo'n spijt van deze keus. ondanks het snelle internet.

positief:

snel internet

negatief

minder zenders
geen ziggo sport (f1)
minder zenders via de app beschikbaar
geen tv boven
utp kabel door de kamer


wat een teleurstelling!!!
ik ga zsm terug naar ziggo
Gemiddelde score 
 
5.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Harm den Dekker Juli 26, 2018

Teleurgesteld

Trined zou het alternatief zijn voor ziggo.

snel internet, interactieve tv en telefoon.

vandaag de installatie.

er moest een nieuwe kabel worden geplaatst (coax er uit en utp er in)

dit lukte niet. de coax is er uitgehaald maar de installateur kreeg de utp niet door de leiding. er ligt nu dus een utp kabel door mijn kamer heen.

de kabel voor boven kon hij door tijdverlies niet meer trekken. Aan het eind van de installatie werd me verteld dat de nieuwe kabel in rekening werd gebracht. ??? en de 2e afspraak zou ook in rekening worden gebracht. (uren plus materiaal)

op dit moment heb ik dus geen tv boven, een utp kabel door mijn kamer. Tijdens mijn gesprek met de klantenservice was het duidelijk dat er geen oplossing zou komen. De monteur was al langer bezig geweest dan wat de bedoeling was en uit coulance waren die uren niet in rekening gebracht. De monteur is vertrokken zonder door het huis de internetverbinding te testen, alle plaatjes die van de muur waren gehaald werden er niet opnieuw opgezet. ik heb zo'n spijt van deze keus. ondanks het snelle internet.

positief:

snel internet

negatief

minder zenders
geen ziggo sport (f1)
minder zenders via de app beschikbaar
geen tv boven
utp kabel door de kamer


wat een teleurstelling!!!
ik ga zsm terug naar ziggo

Was deze review nuttig? 
Even via messenger vraag gesteld over TriNed (aan het uitzoeken welke provider ik ga nemen). Direct reactie en echt heel snel goeie info van Christy waarmee ik verse kon. In weekend en komende week even verder vergelijken tussen diverse aanbieders op glasvezel hier maar deze hulp was een absoluut pre
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door jazzy Juli 20, 2018

Helpdesk

Even via messenger vraag gesteld over TriNed (aan het uitzoeken welke provider ik ga nemen). Direct reactie en echt heel snel goeie info van Christy waarmee ik verse kon. In weekend en komende week even verder vergelijken tussen diverse aanbieders op glasvezel hier maar deze hulp was een absoluut pre

Was deze review nuttig? 
Sinds een maand aangesloten op e-fiber netwerk via Trined. Op dit moment is het voor mij wennen aan deze leverancier. Internet is tot nu toe snel en stabiel. TV, op onverklaarbare wijze moet ik regelmatig de instellingen opnieuw goed zetten. Tijdens het TV kijken opeen zwart beeld. Zenders opnieuw installeren en hij doet het weer. Bij Ziggo was dit nooit. Maar over de diensten ben ik over het algemeen na een maand toch wel positief. Wat ik zelf heel vervelend en irritant vind is dat alles via Facebook Messenger moet worden geregeld of via telefoon. Ik zou zelf graag zien dat ik meer vrijheid heb en persoonlijke instellingen en aanvraag van extra producten op de website kan doen. Gewoon inloggen op je persoonlijke pagina en instellen maar. Dat zou vandaag de dag toch eigenlijk standaard moeten zijn. Misschien ben ik ook wel te verwend. De hulp via Messenger of telefonisch is in ieder geval wel 200% sneller en klantvriendelijker dan dat ik ooit bij Ziggo heb meegemaakt. Alles bij elkaar opgeteld kan ik zeggen dat ik toch blij ben met de overstap van Ziggo naar Trined.
Gemiddelde score 
 
7.6
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Rene Juli 18, 2018

Trined ....... gemengde gevoelens

Sinds een maand aangesloten op e-fiber netwerk via Trined. Op dit moment is het voor mij wennen aan deze leverancier. Internet is tot nu toe snel en stabiel. TV, op onverklaarbare wijze moet ik regelmatig de instellingen opnieuw goed zetten. Tijdens het TV kijken opeen zwart beeld. Zenders opnieuw installeren en hij doet het weer. Bij Ziggo was dit nooit. Maar over de diensten ben ik over het algemeen na een maand toch wel positief. Wat ik zelf heel vervelend en irritant vind is dat alles via Facebook Messenger moet worden geregeld of via telefoon. Ik zou zelf graag zien dat ik meer vrijheid heb en persoonlijke instellingen en aanvraag van extra producten op de website kan doen. Gewoon inloggen op je persoonlijke pagina en instellen maar. Dat zou vandaag de dag toch eigenlijk standaard moeten zijn. Misschien ben ik ook wel te verwend. De hulp via Messenger of telefonisch is in ieder geval wel 200% sneller en klantvriendelijker dan dat ik ooit bij Ziggo heb meegemaakt. Alles bij elkaar opgeteld kan ik zeggen dat ik toch blij ben met de overstap van Ziggo naar Trined.

Was deze review nuttig? 
Voortdurend storingen. Bellen heeft geen effect. Een klacht indienen via de consumentenbond evenmin. De directeur van Glasvezel Nood inschakelen helpt ook niet; verwijst naar Trined. Benaderen met een e-mail kan niet.
Deze provider dus niet nemen!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door h. Kooiker Juli 12, 2018

Trined? een ramp

Voortdurend storingen. Bellen heeft geen effect. Een klacht indienen via de consumentenbond evenmin. De directeur van Glasvezel Nood inschakelen helpt ook niet; verwijst naar Trined. Benaderen met een e-mail kan niet.
Deze provider dus niet nemen!

Was deze review nuttig? 
Supersnel en superprofessioneel geholpen, zowel door de helpdesk als de monteurs!
Gemiddelde score 
 
9.3
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Y u r i Juni 21, 2018

Top!

Supersnel en superprofessioneel geholpen, zowel door de helpdesk als de monteurs!

Was deze review nuttig? 
Na 6 weken en heel veel telefoontjes nog steeds geen tv. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Met een oplossing komen ze niet maar de rekening, die komt wel.
Heel erg triest.
Gemiddelde score 
 
1.5
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door De Boer Juni 20, 2018

Triest

Na 6 weken en heel veel telefoontjes nog steeds geen tv. Ik wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Met een oplossing komen ze niet maar de rekening, die komt wel.
Heel erg triest.

Was deze review nuttig? 
Ongelooflijk dat ze zoveel geld durven vragen voor zo’n slechte tv ervaring. Het is bar en boos hoeveel er mis gaat als je het vergelijkt met de vroegere adsl KPN tv.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Theo Juni 07, 2018

Kwalitatief uitermate teleurstellend

Ongelooflijk dat ze zoveel geld durven vragen voor zo’n slechte tv ervaring. Het is bar en boos hoeveel er mis gaat als je het vergelijkt met de vroegere adsl KPN tv.

Was deze review nuttig? 
Geweldige helpdesk medewerkers die het onmogelijke mogelijk hebben gemaakt voor aansluiting op zeer korte termijn. Sowieso zeer correct handelen van helpdesk in het algemeen. Ik geef daarom nu ook alleen nog een score voor Internet (ik weet dat die goud is) en de helpdesk, zal zodra ik de services ook heb een herziende review posten. Maar tot nu toe helemaal goud!
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Walter Juni 01, 2018

Helemaal Top

Geweldige helpdesk medewerkers die het onmogelijke mogelijk hebben gemaakt voor aansluiting op zeer korte termijn. Sowieso zeer correct handelen van helpdesk in het algemeen. Ik geef daarom nu ook alleen nog een score voor Internet (ik weet dat die goud is) en de helpdesk, zal zodra ik de services ook heb een herziende review posten. Maar tot nu toe helemaal goud!

Was deze review nuttig? 
TriNed gekozen vanwege het regionale / Brabantse karakter. Geen multinational waar je klantnummer miljoenzoveel bent.
Direct na de aanmelding bij een wens voor het vervroegen van de installatiedatum zeer netjes en behulpzaam te woord gestaan. Installatiedatum kon na overleg 2 weken eerder uitgevoerd worden, top!
Installatie wordt uitgevoerd door monteur, vriendelijke jongeman die in toptempo alles 100% werkend heeft afgeleverd.
Internet werkt perfect. Telefonie perfect en interactief+ met de topbox werkt ook gewoon goed.

Voor ons dus (tot nu toe) niets anders dan positief. Voor de oriënterenden onder ons; let op dat vooral de klagers in het toetsenbord klimmen om een bedrijf onder druk te zetten. Er zijn ook echt mensen met positieve ervaringen!
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Sander Mei 28, 2018

Gewoon goed !!

TriNed gekozen vanwege het regionale / Brabantse karakter. Geen multinational waar je klantnummer miljoenzoveel bent.
Direct na de aanmelding bij een wens voor het vervroegen van de installatiedatum zeer netjes en behulpzaam te woord gestaan. Installatiedatum kon na overleg 2 weken eerder uitgevoerd worden, top!
Installatie wordt uitgevoerd door monteur, vriendelijke jongeman die in toptempo alles 100% werkend heeft afgeleverd.
Internet werkt perfect. Telefonie perfect en interactief+ met de topbox werkt ook gewoon goed.

Voor ons dus (tot nu toe) niets anders dan positief. Voor de oriënterenden onder ons; let op dat vooral de klagers in het toetsenbord klimmen om een bedrijf onder druk te zetten. Er zijn ook echt mensen met positieve ervaringen!

Was deze review nuttig? 
Dit is een oorspronkelijk Nederlands bedrijf met een prachtig glasvezelnetwerk in Nederland. Met name internet kunnen ze leveren met hoge snelheid en betrouwbaarheid. Sta mij vrij een paar technische voordelen te vermelden in tegenstelling tot het Amerikaans Ziggo (waar ik gelukkig niet meer bij zit):

- Symmetrische internetsnelheid: dat betekent net zo snel uploaden als downloaden, tot 1 Gigabit per seconde
- Mogelijkheid om TV te kijken met IPTV OF DVB-C (= vertrouwde coaxkabel). Met DVB-C heb je geen extra kastjes nodig om TV te kunnen kijken. Groot voordeel ten opzichte van KPN's IPTV bijvoorbeeld.
- Mogelijkheid om eigen (netwerk)apparatuur te gebruiken, zoals modem en router. Hier ben je ook eigen baas over terwijl Ziggo altijd in jou apparatuur kan komen van buitenaf.
- Persoonlijkere klantenservice. De klantenservice is niet zo uitgebreid als het grote Ziggo, maar het voelt persoonlijker.

Geef ze een kans zou ik zeggen. De aanbiedingen waarmee Ziggo je probeert te lokken kan TriNed minder makkelijk voor je regelen aangezien ze een kleiner Nederlands bedrijf zijn. Echter zijn er genoeg (technische) voordelen om deze glasvezelprovider te overwegen voor het beetje meer geld. Naast dat een beetje concurrent voor Ziggo wel goed is voor de marktwerking in providerland.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Ton Arends Mei 16, 2018

Laat je niet gekmaken door de negatieve verhalen

Dit is een oorspronkelijk Nederlands bedrijf met een prachtig glasvezelnetwerk in Nederland. Met name internet kunnen ze leveren met hoge snelheid en betrouwbaarheid. Sta mij vrij een paar technische voordelen te vermelden in tegenstelling tot het Amerikaans Ziggo (waar ik gelukkig niet meer bij zit):

- Symmetrische internetsnelheid: dat betekent net zo snel uploaden als downloaden, tot 1 Gigabit per seconde
- Mogelijkheid om TV te kijken met IPTV OF DVB-C (= vertrouwde coaxkabel). Met DVB-C heb je geen extra kastjes nodig om TV te kunnen kijken. Groot voordeel ten opzichte van KPN's IPTV bijvoorbeeld.
- Mogelijkheid om eigen (netwerk)apparatuur te gebruiken, zoals modem en router. Hier ben je ook eigen baas over terwijl Ziggo altijd in jou apparatuur kan komen van buitenaf.
- Persoonlijkere klantenservice. De klantenservice is niet zo uitgebreid als het grote Ziggo, maar het voelt persoonlijker.

Geef ze een kans zou ik zeggen. De aanbiedingen waarmee Ziggo je probeert te lokken kan TriNed minder makkelijk voor je regelen aangezien ze een kleiner Nederlands bedrijf zijn. Echter zijn er genoeg (technische) voordelen om deze glasvezelprovider te overwegen voor het beetje meer geld. Naast dat een beetje concurrent voor Ziggo wel goed is voor de marktwerking in providerland.

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider