TriNed ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/2c/15/e9/trined-64-1535033096.png
 
6.0 (196)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
TriNed glasvezel

Glasvezel van TriNed biedt u als een van de weinige de mogelijkheid een glasvezel verbinding van 500 Mbps up- en dowload snelheid te leveren. En als het aan TriNed ligt, blijft het niet bij deze maximale snelheid. Deze glasvezel aanbieder maakt gebruik van het netwerk van Reggefiber, waardoor u kunt beschikken van glasvezel tot in uw eigen woning. Maximaal rendement dus! Uiteraard zijn er pakketten beschikbaar voor internet, bellen en televisie.

Bekijk nu hier alle Trined glasvezel ervaringen van gebruikers die je al zijn voor gegaan bij het afsluiten van glasvezel. Handig voor het maken van de juiste keuze als het om glasvezel gaat. Heb jij zelf al TriNed ervaringen? Schrijf dan snel een korte review over jouw ervaringen, zodat anderen ook gemakkelijk de juiste keuze kunnen maken!

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 196 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
6.0
Installatie 
 
6.8  (155)
Helpdesk 
 
5.2  (183)
Internet 
 
6.7  (159)
Bellen 
 
6.5  (109)
Digitale televisie 
 
4.7  (148)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Omdat ik veel reacties zie van mensen die "gedwongen" worden te betalen voor een abbo wat ze niet willen: Laat je niet intimideren door hen: Zeg op, geef aan dat je niet meer gaat betalen en betaal gewoon niet (meer) bij slechte prestaties van hun (of natuurlijk bij niet leveren). Ik heb zelf ook zo'n ervaring. Ik had een bedrijfspand, hiervoor trined aangevraagd. Ruim 2 jaar later was hier overal glasvezel gelegd en wilden ze mij aan gaan sluiten. Inmiddels was ik gestopt met m'n bedrijf en had ik het pand ook niet meer, dus netjes een mail gestuurd. krijg ik een paar maanden later een mail dat ze me alsnog aan willen sluiten, geef ik geen toegang tot het pand dan sturen ze toch de rekening voor een jaarcontract, afzeggen is te laat, afkopen kan maar dat is gelijk aan de kosten voor een jaarcontract. Netjes mail gestuurd en gebeld: ik ga niet betalen, nu niet en nooit niet, hoe hoog of laag jullie ook springen met een hele onderbouwing erbij. En de uitdrukkelijk vraag voor excuses. Heb inmiddels een mail ontvangen dat hun uit de goedheid van hun hart hebben besloten het abbo kosteloos te beëindigen, maar excuses kon er niet van af. Maar ik had dit gewoon laten oplopen: niet reageren op deurwaarder (daar heb je immers niets bij afgesloten) en steeds blijven volhouden dat je niet gaat betalen en waarom niet. Dan zullen hun naar een rechter moeten gaan om hun gelijk te krijgen en dat krijgen ze natuurlijk nooit en bovendien zijn de kosten dan hoger dan de mogelijke baten, dus doen ze dat nooit!
De drie voor de helpdesk is ook gebaseerd op andere ervaringen die ik professioneel heb gehad met trined, die is namelijk bedroevend. Zelfs de meest elementere basiskennis ontbreekt: als ik op een Ziggo internetverbinding met trined wil mailen: dan moet ik met mijn trined gegevens bij Ziggo inloggen was een van de adviezen. Je hoeft geen expert te zijn om te begrijpen dat dit onmogelijk kan...
Verder denk ik dat het op zich niet perse een hele slechte provider is, maar ze zijn bezig met geld verdienen en niet met klanten helpen aan een goed product en een goede ervaring.
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Julien April 23, 2019

Gedwongen om te betalen?!

Omdat ik veel reacties zie van mensen die "gedwongen" worden te betalen voor een abbo wat ze niet willen: Laat je niet intimideren door hen: Zeg op, geef aan dat je niet meer gaat betalen en betaal gewoon niet (meer) bij slechte prestaties van hun (of natuurlijk bij niet leveren). Ik heb zelf ook zo'n ervaring. Ik had een bedrijfspand, hiervoor trined aangevraagd. Ruim 2 jaar later was hier overal glasvezel gelegd en wilden ze mij aan gaan sluiten. Inmiddels was ik gestopt met m'n bedrijf en had ik het pand ook niet meer, dus netjes een mail gestuurd. krijg ik een paar maanden later een mail dat ze me alsnog aan willen sluiten, geef ik geen toegang tot het pand dan sturen ze toch de rekening voor een jaarcontract, afzeggen is te laat, afkopen kan maar dat is gelijk aan de kosten voor een jaarcontract. Netjes mail gestuurd en gebeld: ik ga niet betalen, nu niet en nooit niet, hoe hoog of laag jullie ook springen met een hele onderbouwing erbij. En de uitdrukkelijk vraag voor excuses. Heb inmiddels een mail ontvangen dat hun uit de goedheid van hun hart hebben besloten het abbo kosteloos te beëindigen, maar excuses kon er niet van af. Maar ik had dit gewoon laten oplopen: niet reageren op deurwaarder (daar heb je immers niets bij afgesloten) en steeds blijven volhouden dat je niet gaat betalen en waarom niet. Dan zullen hun naar een rechter moeten gaan om hun gelijk te krijgen en dat krijgen ze natuurlijk nooit en bovendien zijn de kosten dan hoger dan de mogelijke baten, dus doen ze dat nooit!
De drie voor de helpdesk is ook gebaseerd op andere ervaringen die ik professioneel heb gehad met trined, die is namelijk bedroevend. Zelfs de meest elementere basiskennis ontbreekt: als ik op een Ziggo internetverbinding met trined wil mailen: dan moet ik met mijn trined gegevens bij Ziggo inloggen was een van de adviezen. Je hoeft geen expert te zijn om te begrijpen dat dit onmogelijk kan...
Verder denk ik dat het op zich niet perse een hele slechte provider is, maar ze zijn bezig met geld verdienen en niet met klanten helpen aan een goed product en een goede ervaring.

Was deze review nuttig? 
We zijn zeer ontevreden over alles
Tv schokt opnemen levert problemen op.
Tv pauzeren gaat, alleen als je verder wilt kijken schokt het beeld constant.

We hebben een 500mbit glasvezel abonnement en de snelheid is zelden boven de 100mbit. Verder is de gids onlogisch en onoverzichtelijk. Zelfs bij de betaalzenders hebben we schokkend beeld. 38x contact gehad met trined en 4x een monteur thuis geweest. Nogsteeds geen oplossing zeer onprofessionele organisatie verder heb ik nog nooit iemand gesproken die wel tevreden is. We kijken voortaan op de laptop tv via ziggo Go. En zijn aan het wachten tot we ons abonnement kunnen opzeggen.



Gemiddelde score 
 
1.5
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Van kempen April 14, 2019

Zeer ontevreden

We zijn zeer ontevreden over alles
Tv schokt opnemen levert problemen op.
Tv pauzeren gaat, alleen als je verder wilt kijken schokt het beeld constant.

We hebben een 500mbit glasvezel abonnement en de snelheid is zelden boven de 100mbit. Verder is de gids onlogisch en onoverzichtelijk. Zelfs bij de betaalzenders hebben we schokkend beeld. 38x contact gehad met trined en 4x een monteur thuis geweest. Nogsteeds geen oplossing zeer onprofessionele organisatie verder heb ik nog nooit iemand gesproken die wel tevreden is. We kijken voortaan op de laptop tv via ziggo Go. En zijn aan het wachten tot we ons abonnement kunnen opzeggen.



Was deze review nuttig? 
Heb op dit moment enkele dagen internet en digitale TV van Trined. Kan daarom nog geen oordeel vellen over de duurzame kwaliteit van Internet en Digitale TV, echter de eerste ervaringen zijn positief.

De installatie verliep prettig. Geen aansluitkosten en wat klein materiaal tegen lage kosten en zonder additioneel uurloon geïnstalleerd. Tevens een installateur die prettig was in de omgang en alle vragen met zorg beantwoorde.

Na aansluiten een vraag via facebook messenger gesteld over de additionele pakketten en de digitale tv app. Na 5 minuten beide geactiveerd. De smart card is vandaag pas verstuurd.. De standaard mogelijkheden van de app zijn niet heel hoog (zeker niet tov Ziggo), maar verder voldoende voor standaard tv kijken.

Tot nu toe tevreden.
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Marcel April 12, 2019

Tot nu toe prima ervaren

Heb op dit moment enkele dagen internet en digitale TV van Trined. Kan daarom nog geen oordeel vellen over de duurzame kwaliteit van Internet en Digitale TV, echter de eerste ervaringen zijn positief.

De installatie verliep prettig. Geen aansluitkosten en wat klein materiaal tegen lage kosten en zonder additioneel uurloon geïnstalleerd. Tevens een installateur die prettig was in de omgang en alle vragen met zorg beantwoorde.

Na aansluiten een vraag via facebook messenger gesteld over de additionele pakketten en de digitale tv app. Na 5 minuten beide geactiveerd. De smart card is vandaag pas verstuurd.. De standaard mogelijkheden van de app zijn niet heel hoog (zeker niet tov Ziggo), maar verder voldoende voor standaard tv kijken.

Tot nu toe tevreden.

Was deze review nuttig? 
Alleen internet van Trined.
Erg tevreden over de service. Makkelijk persoonlijk contact via Facebook. Een enkele keer een korte storing. Deze is ook altijd snel te vinden op hun website en altijd snel opgelost.

Met bellen en tv van Trined heb ik geen ervaring. Dat is toch achterhaald.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Rob April 08, 2019

Internet 1000mbit

Alleen internet van Trined.
Erg tevreden over de service. Makkelijk persoonlijk contact via Facebook. Een enkele keer een korte storing. Deze is ook altijd snel te vinden op hun website en altijd snel opgelost.

Met bellen en tv van Trined heb ik geen ervaring. Dat is toch achterhaald.

Was deze review nuttig? 
Waardeloos!!!!!! Ik wou dat ik er nooit aan was begonnen!!!!
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door G j Hubers Maart 19, 2019

Waardeloos

Waardeloos!!!!!! Ik wou dat ik er nooit aan was begonnen!!!!

Was deze review nuttig? 
Vorig jaar moesten we een andere provider kiezen omdat ONE stopte. Het werden KPN, Ziggo en Trined. Van de 14 woningen kozen er 3 voor Trined. Alle 3 kijken ze uit naar afloop jaarcontract! Simpele mogelijkheden van digitale TV die bij andere providers standaard zijn blijken bij Trined niet te kunnen!.
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Theo Mansveld Maart 06, 2019

Digitale TV

Vorig jaar moesten we een andere provider kiezen omdat ONE stopte. Het werden KPN, Ziggo en Trined. Van de 14 woningen kozen er 3 voor Trined. Alle 3 kijken ze uit naar afloop jaarcontract! Simpele mogelijkheden van digitale TV die bij andere providers standaard zijn blijken bij Trined niet te kunnen!.

Was deze review nuttig? 
Veel storingen op de t.v onlangs ook met de telefoon twee keer een uiterst onvriendelijke behandeling
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Swüste Maart 06, 2019

Behandeling

Veel storingen op de t.v onlangs ook met de telefoon twee keer een uiterst onvriendelijke behandeling

Was deze review nuttig? 
Erg tevreden met trined
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door van Tiel Jean Pierre Maart 06, 2019

Tevreden

Erg tevreden met trined

Was deze review nuttig? 
Overgestapt van KPN naar Trined. Niks geen gratis aansluitkosten, geen gratis sportkanaal.
Wat meteen opviel was het ultra trage schakelen tutten de kanalen. Na een timing meete ik 3 seconden. Opgenomen programma's zijn niet voor of achteruit te spoelen, iets wat ik nog nooit eerder heb meegemaakt. Daarnaast is een opgenomen programma nauwelijks aan te gluren omdat het regelmatig blijft hangen. Bv Dit zal ik overigens nog melden bij de servicedesk waar ik weinig goeds over lees. Ik communiceer de uitkomst nog.
Gemiddelde score 
 
6.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door Mars Maart 04, 2019

Tv kijken niet van deze tijd

Overgestapt van KPN naar Trined. Niks geen gratis aansluitkosten, geen gratis sportkanaal.
Wat meteen opviel was het ultra trage schakelen tutten de kanalen. Na een timing meete ik 3 seconden. Opgenomen programma's zijn niet voor of achteruit te spoelen, iets wat ik nog nooit eerder heb meegemaakt. Daarnaast is een opgenomen programma nauwelijks aan te gluren omdat het regelmatig blijft hangen. Bv Dit zal ik overigens nog melden bij de servicedesk waar ik weinig goeds over lees. Ik communiceer de uitkomst nog.

Was deze review nuttig? 
Gisteren bij facebookmessenger een bericht achtergelaten. Vannochtend al een reactie en daarna het probleem snel opgelost. Er bleef constant contact met mij via Messenger. Ik vond het erg prettig
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Kristel Maart 04, 2019

Snel geholpem

Gisteren bij facebookmessenger een bericht achtergelaten. Vannochtend al een reactie en daarna het probleem snel opgelost. Er bleef constant contact met mij via Messenger. Ik vond het erg prettig

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider