TriNed ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/2c/15/e9/trined-64-1535033096.png
 
6.0 (147)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
TriNed glasvezel

Glasvezel van TriNed biedt u als een van de weinige de mogelijkheid een glasvezel verbinding van 500 Mbps up- en dowload snelheid te leveren. En als het aan TriNed ligt, blijft het niet bij deze maximale snelheid. Deze glasvezel aanbieder maakt gebruik van het netwerk van Reggefiber, waardoor u kunt beschikken van glasvezel tot in uw eigen woning. Maximaal rendement dus! Uiteraard zijn er pakketten beschikbaar voor internet, bellen en televisie.

Bekijk nu hier alle Trined glasvezel ervaringen van gebruikers die je al zijn voor gegaan bij het afsluiten van glasvezel. Handig voor het maken van de juiste keuze als het om glasvezel gaat. Heb jij zelf al TriNed ervaringen? Schrijf dan snel een korte review over jouw ervaringen, zodat anderen ook gemakkelijk de juiste keuze kunnen maken!

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 147 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
6.0
Installatie 
 
6.9  (119)
Helpdesk 
 
5.2  (136)
Internet 
 
6.8  (123)
Bellen 
 
6.6  (89)
Digitale televisie 
 
4.7  (113)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
After 3 years with TRINED and super slow internet, I called today to the helpdesk and the person can only tell me that the wifi signal via the air goes, and the fridge or microwave can interfiring.
Internet goes super slow and I dont have signal upstairs, the only option they gave me it is to send a person for what I have to pay 55 euros, plus the time the person takes to fix the problem. They litelaly said that I have the problem and not them. So I stopped with them right away !!!!! NEver had so bad helpdesk service !!!!!
Gemiddelde score 
 
2.8
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Marina Oktober 04, 2018

Super slecht provider en service

After 3 years with TRINED and super slow internet, I called today to the helpdesk and the person can only tell me that the wifi signal via the air goes, and the fridge or microwave can interfiring.
Internet goes super slow and I dont have signal upstairs, the only option they gave me it is to send a person for what I have to pay 55 euros, plus the time the person takes to fix the problem. They litelaly said that I have the problem and not them. So I stopped with them right away !!!!! NEver had so bad helpdesk service !!!!!

Was deze review nuttig? 
De monteur is geweest en heeft alles perfect geïnstalleerd. Steaalde rust en gaf goede service.
- speedtest kwam rond de 999mbps. Perfect!
- Telefoon heel goed. We kunnen nu voor 4 cent om naar New Zeeland bellen.
- Digitale TV via de coax komt veel scherper binnen dan Ziggo.

Geweldig!
Min punt is bij verhuizing moet je je opnieuw aanmelden. En 2 weken wachten. Terwijl je 2 weken moet betalen zonder verbinding.
Gemiddelde score 
 
9.2
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Arjan Polak September 27, 2018

1 een woord Super!!!

De monteur is geweest en heeft alles perfect geïnstalleerd. Steaalde rust en gaf goede service.
- speedtest kwam rond de 999mbps. Perfect!
- Telefoon heel goed. We kunnen nu voor 4 cent om naar New Zeeland bellen.
- Digitale TV via de coax komt veel scherper binnen dan Ziggo.

Geweldig!
Min punt is bij verhuizing moet je je opnieuw aanmelden. En 2 weken wachten. Terwijl je 2 weken moet betalen zonder verbinding.

Was deze review nuttig? 
Trined is een verademing na de vorige provider. (Fiber) Gewoon mensen die je probleem zo snel mogelijk op willen lossen. Na installatie wat problemen met een te sterk signaal. In het weekend va de mail gemeld, maandagmorgen telefoontje terug en dinsdag de monteur die de tijd nam om het probleempje op te lossen.
Ter zake deskundig en geen moeilijk gedoe. Wat mij betreft een schoolvoorbeeld zoals service moet zijn.
O ja, internet en tv zijn prima.
Gemiddelde score 
 
8.6
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Henk September 25, 2018

Deze service is een verademing...

Trined is een verademing na de vorige provider. (Fiber) Gewoon mensen die je probleem zo snel mogelijk op willen lossen. Na installatie wat problemen met een te sterk signaal. In het weekend va de mail gemeld, maandagmorgen telefoontje terug en dinsdag de monteur die de tijd nam om het probleempje op te lossen.
Ter zake deskundig en geen moeilijk gedoe. Wat mij betreft een schoolvoorbeeld zoals service moet zijn.
O ja, internet en tv zijn prima.

Was deze review nuttig? 
Internet werkt prima, maar de televisie is werkelijk een drama. Zo extreem slecht, een schande dat ze er geld voor durven te vragen. Beeld hapert, opnemen werkt nauwelijks en zappen naar een andere zender duurt 3 à 4 seconden. We zullen blij zijn als het jaar voorbij is.
Gemiddelde score 
 
3.3
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Michiel September 22, 2018

TV erbarmelijk

Internet werkt prima, maar de televisie is werkelijk een drama. Zo extreem slecht, een schande dat ze er geld voor durven te vragen. Beeld hapert, opnemen werkt nauwelijks en zappen naar een andere zender duurt 3 à 4 seconden. We zullen blij zijn als het jaar voorbij is.

Was deze review nuttig? 
Veel last van blokkerig beeld . je kunt 100x bellen of contact met trined opnemen maar er wordt niks aan gedaan je wordt van het kasje naar de muur gestuurd. in ben nu al 2 jaar met die zooi bezig maar nog steeds geen goed resultaat. maar wel worden maandelijks de rekeningen ingehouden . kortom een bedrijf wat niet achter service staat en niets tot de klanten doet.
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door martien September 22, 2018

Veel last van blokkerig beeld . je kunt 100x bellen of contact met trined opnemen maar er wordt niks aan gedaan je wordt van het kasje naar de muur gestuurd. in ben nu al 2 jaar met die zooi bezig maar nog steeds geen goed resultaat. maar wel worden maandelijks de rekeningen ingehouden . kortom een bedrijf wat niet achter service staat en niets tot de klanten doet.

Was deze review nuttig? 
Ik voel mij geroepen toch eens een reactie te geven op ervaringen met Trined op deze site. Dit naar aanleiding van sommige negatieve reacties hier. Ik zit al enkele jaren op glasvezel. Ik ben in mei overgestapt naar Trined. Tot op dit moment heb ik hier nog geen seconde spijt van gehad. Trined komt zijn afspraken strikt na. Trined reageert ook direct op vragen. Wanneer er een storing is wordt deze ook direct op de site vermeld, waardoor je het gerustellende gevoel krijgt dat er iets aan gedaan wordt.
Als je dan ook nog het standaard zenderpakket afzet tegen het schamele aanbod van andere providers, kan je er bijna niet meer onderuit om Trined toch eens te overwegen. De geleverde diensten doen het voortreffelijk. Ik ben dus een erg tevreden klant.
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Henk September 17, 2018

Zeer goede ervaring met Trined

Ik voel mij geroepen toch eens een reactie te geven op ervaringen met Trined op deze site. Dit naar aanleiding van sommige negatieve reacties hier. Ik zit al enkele jaren op glasvezel. Ik ben in mei overgestapt naar Trined. Tot op dit moment heb ik hier nog geen seconde spijt van gehad. Trined komt zijn afspraken strikt na. Trined reageert ook direct op vragen. Wanneer er een storing is wordt deze ook direct op de site vermeld, waardoor je het gerustellende gevoel krijgt dat er iets aan gedaan wordt.
Als je dan ook nog het standaard zenderpakket afzet tegen het schamele aanbod van andere providers, kan je er bijna niet meer onderuit om Trined toch eens te overwegen. De geleverde diensten doen het voortreffelijk. Ik ben dus een erg tevreden klant.

Was deze review nuttig? 
prima en snel geholpen
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door adri September 14, 2018

Helpdesk

prima en snel geholpen

Was deze review nuttig? 
Ik betaal om tv programma's op te nemen maar kan dit niet meer bij rtl4 enz
Vanmlddag gebeld maar vertellen dat ze geen er geen recht meer op hebben
Schandalig dat ze hun abbonnees daar niet van op de hoogte hebben gesteld.
Als je ze niet betaald heb je ook geen rechten.
Moet dus naar een andere provider
Geschreven door Rian September 11, 2018

Reclame

Ik betaal om tv programma's op te nemen maar kan dit niet meer bij rtl4 enz
Vanmlddag gebeld maar vertellen dat ze geen er geen recht meer op hebben
Schandalig dat ze hun abbonnees daar niet van op de hoogte hebben gesteld.
Als je ze niet betaald heb je ook geen rechten.
Moet dus naar een andere provider

Was deze review nuttig? 
In de ochtend is reggiefiber gekomen om het glasmodem te vervangen. Daarna om 15:00 heeft Trined de router en hun modem geplaatst. Hij kon niets in bedrijfstellen omdat er geen signaal was. Bleek dat de verbinding niet gepatched was naar Trined of niet aangevraagd.
Om 16:30nog geen enkele reactie vanuit Trined, toch maar weer eens gebeld, helaas konden ze niets voor me doen, er was een ticket ingelegd naar de netwerkbeheerder en daar kon ik het mee doen en moest maar afwachten. Nu blijkt dat we heel het weekend zonder telefoon , radio, tv en internet zitten. Ook wordt er niet even contact met ons opgenomen wanneer we wel aangesloten worden. Nu maar hopen dat we de opsluiting zonder kosten weer kunnen opzeggen want dit is echt bagger. Eens maar nooit meer.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door John Augustus 25, 2018

Aangesloten en geen verbinding, eens maar nooit meer.

In de ochtend is reggiefiber gekomen om het glasmodem te vervangen. Daarna om 15:00 heeft Trined de router en hun modem geplaatst. Hij kon niets in bedrijfstellen omdat er geen signaal was. Bleek dat de verbinding niet gepatched was naar Trined of niet aangevraagd.
Om 16:30nog geen enkele reactie vanuit Trined, toch maar weer eens gebeld, helaas konden ze niets voor me doen, er was een ticket ingelegd naar de netwerkbeheerder en daar kon ik het mee doen en moest maar afwachten. Nu blijkt dat we heel het weekend zonder telefoon , radio, tv en internet zitten. Ook wordt er niet even contact met ons opgenomen wanneer we wel aangesloten worden. Nu maar hopen dat we de opsluiting zonder kosten weer kunnen opzeggen want dit is echt bagger. Eens maar nooit meer.

Was deze review nuttig? 
Half jaar geleden Internet/TV abonnement op Trined genomen.
Installatie was snel en correct. Internet werkt redelijk.
Sinds de installatie is TV een drama, constant blokjes in beeld en geluid valt dan weg.
Gisteravond nog geen 2 minuten goed beeld achterelkaar.
Geregeld gebeld met klantenservice, twee keer monteur op bezoek gehad, heeft ook niet geholpen.
Vanmorgen weer een klacht doorgegeven, en gezegd dat ik van het abonnement af wil wegens wanprestatie van hun kant.
Krijg je de opmerking: Internet contract duurt een jaar, daar willen ze niet van afwijken.
TV kun je direct opzeggen, dan ga je hiervoor maar naar een ander.
Dan ben je dus totaal veel duurder uit. Trined zeer slechte provider
Gemiddelde score 
 
6.4
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Drenthen Smilde Augustus 23, 2018

Trined erg slechte TV

Half jaar geleden Internet/TV abonnement op Trined genomen.
Installatie was snel en correct. Internet werkt redelijk.
Sinds de installatie is TV een drama, constant blokjes in beeld en geluid valt dan weg.
Gisteravond nog geen 2 minuten goed beeld achterelkaar.
Geregeld gebeld met klantenservice, twee keer monteur op bezoek gehad, heeft ook niet geholpen.
Vanmorgen weer een klacht doorgegeven, en gezegd dat ik van het abonnement af wil wegens wanprestatie van hun kant.
Krijg je de opmerking: Internet contract duurt een jaar, daar willen ze niet van afwijken.
TV kun je direct opzeggen, dan ga je hiervoor maar naar een ander.
Dan ben je dus totaal veel duurder uit. Trined zeer slechte provider

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider