TriNed ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/2c/15/e9/trined-64-1535033096.png
 
5.8 (230)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
TriNed glasvezel

Glasvezel van TriNed biedt u als een van de weinige de mogelijkheid een glasvezel verbinding van 500 Mbps up- en dowload snelheid te leveren. En als het aan TriNed ligt, blijft het niet bij deze maximale snelheid. Deze glasvezel aanbieder maakt gebruik van het netwerk van Reggefiber, waardoor u kunt beschikken van glasvezel tot in uw eigen woning. Maximaal rendement dus! Uiteraard zijn er pakketten beschikbaar voor internet, bellen en televisie.

Bekijk nu hier alle Trined glasvezel ervaringen van gebruikers die je al zijn voor gegaan bij het afsluiten van glasvezel. Handig voor het maken van de juiste keuze als het om glasvezel gaat. Heb jij zelf al TriNed ervaringen? Schrijf dan snel een korte review over jouw ervaringen, zodat anderen ook gemakkelijk de juiste keuze kunnen maken!

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 230 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
5.8
Installatie 
 
6.6  (185)
Helpdesk 
 
5.1  (211)
Internet 
 
6.5  (191)
Bellen 
 
6.3  (130)
Digitale televisie 
 
4.6  (174)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Omdat Trined TV via de gewone coax in DVB C levert ben ik er mee begonnen.
Bij de installatie ongeveer een uur zonder internet gezeten wat ik zeker goed en vlot moet noemen.
Er moest een neuw glasmodem geplaatst worden en in het POP punt moest er worden omgezet.
Alles werkte vlot weer, radio tv internet en telefoon ( nummer netjes omgezet )
TV heeft zeen heel enkele keer op sommige zenders last van bandbreedte beperking ( blokken ) vandaar dat ik TV niet hoger geef. Bellen vind ik vrij duur. mijn onbeperkt bellen op mobiel kost aanzienlijk minder dus die gebruik ik meestal. Vandaag voor het eerst gebruik gemaakt van de helpdesk. TV app kreeg ik niet op gang, die moest worden aangezet. binnen 5 minuten was het vriendelijk geregeld. Mijn ervaring tot op heden dus dik in orde
Gemiddelde score 
 
8.2
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Toin Maart 28, 2020

ruim een jaar Trined

Omdat Trined TV via de gewone coax in DVB C levert ben ik er mee begonnen.
Bij de installatie ongeveer een uur zonder internet gezeten wat ik zeker goed en vlot moet noemen.
Er moest een neuw glasmodem geplaatst worden en in het POP punt moest er worden omgezet.
Alles werkte vlot weer, radio tv internet en telefoon ( nummer netjes omgezet )
TV heeft zeen heel enkele keer op sommige zenders last van bandbreedte beperking ( blokken ) vandaar dat ik TV niet hoger geef. Bellen vind ik vrij duur. mijn onbeperkt bellen op mobiel kost aanzienlijk minder dus die gebruik ik meestal. Vandaag voor het eerst gebruik gemaakt van de helpdesk. TV app kreeg ik niet op gang, die moest worden aangezet. binnen 5 minuten was het vriendelijk geregeld. Mijn ervaring tot op heden dus dik in orde

Was deze review nuttig? 
Eén jaar Trined gehad omdat ik een glasvezel aanbieder moest kiezen om glasvezel binnen te kunnen krijgen. Ik ben zo blij dat dit jaar om is en ik weer terug kan naar Ziggo!. Internetsnelheid maakt helemaal niks uit, een goeie snelheid bij bijvoorbeeld Ziggo is vergelijkbaar met die van Trined. Interactieve TV van Trined is ronduit waardeloos, als je een programma pauzeert mag je blij zijn dat je het weer aan de gang kunt krijgen maar meestal gaat het dan haperent, dus 3 sec bewegend beeld en daarna weer 2 sec stil staand beeld. Hier hebben veel mensen last van. Daarnaast kan je soms bij een opgenomen film de commercials niet doorspoelen, heeft te maken met het contract dat ze hebben met aanbieders. Bij ziggo kan dit wel. En tot slot: als je contact opneemt met de helpdesk lijkt het alsof je echt de enige bent op de hele wereld met deze klachten en dat je domme vragen stelt. Dit i.t.t. de werkelijkheid. Kortom, nooit meer Trined en zal echt niet zo lang duren voordat deze partij wordt overgenomen door een professionele aanbieder. Zelfs mijn opzegging bij Trined ging niet goed, ze wilden me een maand te vroeg afsluiten. Sjongejonge....
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Willy Maart 06, 2020

Nooit meer Trined

Eén jaar Trined gehad omdat ik een glasvezel aanbieder moest kiezen om glasvezel binnen te kunnen krijgen. Ik ben zo blij dat dit jaar om is en ik weer terug kan naar Ziggo!. Internetsnelheid maakt helemaal niks uit, een goeie snelheid bij bijvoorbeeld Ziggo is vergelijkbaar met die van Trined. Interactieve TV van Trined is ronduit waardeloos, als je een programma pauzeert mag je blij zijn dat je het weer aan de gang kunt krijgen maar meestal gaat het dan haperent, dus 3 sec bewegend beeld en daarna weer 2 sec stil staand beeld. Hier hebben veel mensen last van. Daarnaast kan je soms bij een opgenomen film de commercials niet doorspoelen, heeft te maken met het contract dat ze hebben met aanbieders. Bij ziggo kan dit wel. En tot slot: als je contact opneemt met de helpdesk lijkt het alsof je echt de enige bent op de hele wereld met deze klachten en dat je domme vragen stelt. Dit i.t.t. de werkelijkheid. Kortom, nooit meer Trined en zal echt niet zo lang duren voordat deze partij wordt overgenomen door een professionele aanbieder. Zelfs mijn opzegging bij Trined ging niet goed, ze wilden me een maand te vroeg afsluiten. Sjongejonge....

Was deze review nuttig? 
Vanaf het begin (nu al een jaar) problemen met digitale TV. Veel blokjes, als je programma stil zet start het daarna niet meer op of valt weer stil. Vaak melding over gemaakt en gebeld. Elke keer hetzelfde antwoord:L Trek de stekker van router even uit stopcontact, je hebt te veel aangesloten etc.. Na een jaar eindelijk een monteur op bezoek. Deze zetelt na een tijdje vast dat de monteur op afstand kan zien dat het stoort omdat het kastjes van Trined gebruik maakt van dezelfde frequentie als mij iPad. Oplossing: gebruik je iPad maar niet meer of koop een nieuw iPad. Dus, probleem wordt niet verholpen door Trined. Trined vindt dat ze goede service hebben verleend. Ze hebben immers vastgesteld waar het probleem door veroorzaakt is ;-).
Gemiddelde score 
 
3.4
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Jan Maart 06, 2020

Vanaf het begin (nu al een jaar) problemen met digitale TV. Veel blokjes, als je programma stil zet start het daarna niet meer op of valt weer stil. Vaak melding over gemaakt en gebeld. Elke keer hetzelfde antwoord:L Trek de stekker van router even uit stopcontact, je hebt te veel aangesloten etc.. Na een jaar eindelijk een monteur op bezoek. Deze zetelt na een tijdje vast dat de monteur op afstand kan zien dat het stoort omdat het kastjes van Trined gebruik maakt van dezelfde frequentie als mij iPad. Oplossing: gebruik je iPad maar niet meer of koop een nieuw iPad. Dus, probleem wordt niet verholpen door Trined. Trined vindt dat ze goede service hebben verleend. Ze hebben immers vastgesteld waar het probleem door veroorzaakt is ;-).

Was deze review nuttig? 
Beste,
Ik installeer de alarmsystemen(persoonsalarmering met knopje aan touwtje om nek) bij oudere alleenstaanden in Zeevang namens Stichting Belangen Senioren. Een klant, mw. Schans-de Waal Hollandiaplantsoen 15 in Kwadijk heeft onlangs glasvezel genomen, en daarbij een nieuw modem. De klacht is dat haar alarmsyteem nu niet meer werkt. Op afstand heb ik alles gedaan wat mogelijk was, en ook met jullie centrale gebeld (Betty) die mee eerst het hele verhaal laat uitleggen en daarna vraagt naar een geboortedatum vd klant, die ik niet heb. Dan kan ze me dus niet verder helpen. Ze zei een notitie te maken maar ik heb het vermoeden dat ze niets onderneemt. Ik vermoed dat jullie installateur het alarm er niet aangekoppeld heeft. Hoe gek kun je het maken? Nu twee uur bezig geweest, maar ik kan verder niets doen.
Geschreven door k Februari 28, 2020

alarmsysteem kortgesloten

Beste,
Ik installeer de alarmsystemen(persoonsalarmering met knopje aan touwtje om nek) bij oudere alleenstaanden in Zeevang namens Stichting Belangen Senioren. Een klant, mw. Schans-de Waal Hollandiaplantsoen 15 in Kwadijk heeft onlangs glasvezel genomen, en daarbij een nieuw modem. De klacht is dat haar alarmsyteem nu niet meer werkt. Op afstand heb ik alles gedaan wat mogelijk was, en ook met jullie centrale gebeld (Betty) die mee eerst het hele verhaal laat uitleggen en daarna vraagt naar een geboortedatum vd klant, die ik niet heb. Dan kan ze me dus niet verder helpen. Ze zei een notitie te maken maar ik heb het vermoeden dat ze niets onderneemt. Ik vermoed dat jullie installateur het alarm er niet aangekoppeld heeft. Hoe gek kun je het maken? Nu twee uur bezig geweest, maar ik kan verder niets doen.

Was deze review nuttig? 
Ronduit slecht. Nu al een paar maanden slechte tot geen televisie en met de helpdesk kom je ook niet verder. Ze vertikken het om een monteur te sturen. Waardeloos!!! Neem geen Trined!!!!!!!!!!!!!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Sylvie Februari 17, 2020

Dramatisch slecht

Ronduit slecht. Nu al een paar maanden slechte tot geen televisie en met de helpdesk kom je ook niet verder. Ze vertikken het om een monteur te sturen. Waardeloos!!! Neem geen Trined!!!!!!!!!!!!!!

Was deze review nuttig? 
Lekker hoor, glasvezelaansluiting via collectief Zeevangsnet aangevraagd, de overstap zou geheel door Trined worden geregeld, jaja, het enige dat goedgegaan is is het behoud van het telefoonnummer, de beloofde rest, het opzeggen van de oude provider zijn ze vergeten, dus ik moet 3 maanden dubbel betalen, lekker dan, hartstikke duur, ze zijn totaal niet bereid om te helpen, zodra de mogelijkheid zich voordoet, gelijk weer naar een andere provider die wel doet wat ze beloven........................
Gemiddelde score 
 
6.4
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Ronald Januari 28, 2020

Veel beloven weinig doen!!!

Lekker hoor, glasvezelaansluiting via collectief Zeevangsnet aangevraagd, de overstap zou geheel door Trined worden geregeld, jaja, het enige dat goedgegaan is is het behoud van het telefoonnummer, de beloofde rest, het opzeggen van de oude provider zijn ze vergeten, dus ik moet 3 maanden dubbel betalen, lekker dan, hartstikke duur, ze zijn totaal niet bereid om te helpen, zodra de mogelijkheid zich voordoet, gelijk weer naar een andere provider die wel doet wat ze beloven........................

Was deze review nuttig? 
Aansluiting is vlot en probleemloos verlopen. Internet is goed; TV en bellen ook geen probleem. Ik ben inmiddels meer dan 1 jaar aangesloten; nooit storing gehad. Tweemaal helpdesk nodig gehad; beide malen (online via Mijn trined) vlot en correct geholpen.
Gemiddelde score 
 
9.2
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door charles hogenhuis Januari 23, 2020

prima bedrijf

Aansluiting is vlot en probleemloos verlopen. Internet is goed; TV en bellen ook geen probleem. Ik ben inmiddels meer dan 1 jaar aangesloten; nooit storing gehad. Tweemaal helpdesk nodig gehad; beide malen (online via Mijn trined) vlot en correct geholpen.

Was deze review nuttig? 
Ik heb nooit iets aangevraagd maar er wordt een bedrag van 125,05 afgeschreven.
Helemaal top!!! NOT!
Wel uren kwijt en schade voor de aanleg van de vezel.( 3 aansluitingen). 3x ergenis.
Geen bereikbaar e-mail adres van Trined.
Telefonisch ook niet, ok kerst maar toch....
LAAT MAAR!!!
Geschreven door Marcel December 26, 2019

Geen TRiNed wel automatische incasso???

Ik heb nooit iets aangevraagd maar er wordt een bedrag van 125,05 afgeschreven.
Helemaal top!!! NOT!
Wel uren kwijt en schade voor de aanleg van de vezel.( 3 aansluitingen). 3x ergenis.
Geen bereikbaar e-mail adres van Trined.
Telefonisch ook niet, ok kerst maar toch....
LAAT MAAR!!!

Was deze review nuttig? 
Na een jaar helemaal klaar met trined. Hebben een totaalpakket en betalen € 69.=. Aflevering gemist, terug kijken, opnemen en pauze, al deze functies waar je voor betaald werken niet of heel slecht. Al vele malen gebeld, ondeskundige helpdesk, en vaak knap chagrijnige mensen aan de lijn. Het ligt altijd aan ons terwijl ze zelf de aansluiting voor glasvezel hebben verzorgd.Na jaar overstap mogelijk wat ook gaat gebeuren.Hoor bij vele mensen klachten terwijl ik te horen krijg als ik weer bel dat b.v. constant blokjes in beeld zijn, dat ze bijna nooit klachten horen. De t.v. is nu bijna 2 jaar oud en daar kan het dus ook niet aan liggen omdat we voorheen geen probleem hadden.
Gemiddelde score 
 
1.2
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Marina December 23, 2019

zeer slechte aansluiting een jaar constante storing

Na een jaar helemaal klaar met trined. Hebben een totaalpakket en betalen € 69.=. Aflevering gemist, terug kijken, opnemen en pauze, al deze functies waar je voor betaald werken niet of heel slecht. Al vele malen gebeld, ondeskundige helpdesk, en vaak knap chagrijnige mensen aan de lijn. Het ligt altijd aan ons terwijl ze zelf de aansluiting voor glasvezel hebben verzorgd.Na jaar overstap mogelijk wat ook gaat gebeuren.Hoor bij vele mensen klachten terwijl ik te horen krijg als ik weer bel dat b.v. constant blokjes in beeld zijn, dat ze bijna nooit klachten horen. De t.v. is nu bijna 2 jaar oud en daar kan het dus ook niet aan liggen omdat we voorheen geen probleem hadden.

Was deze review nuttig? 
Aansluiting door monteur slecht, internet net zo slecht, valt regelmatig weg. Al heel vaak gebeld, nog steeds geen oplossing. Ik moet het zelf maar op zien te lossen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door M December 19, 2019

Enorm slecht

Aansluiting door monteur slecht, internet net zo slecht, valt regelmatig weg. Al heel vaak gebeld, nog steeds geen oplossing. Ik moet het zelf maar op zien te lossen.

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider