TriNed ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/2c/15/e9/trined-64-1535033096.png
 
6.1 (180)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
TriNed glasvezel

Glasvezel van TriNed biedt u als een van de weinige de mogelijkheid een glasvezel verbinding van 500 Mbps up- en dowload snelheid te leveren. En als het aan TriNed ligt, blijft het niet bij deze maximale snelheid. Deze glasvezel aanbieder maakt gebruik van het netwerk van Reggefiber, waardoor u kunt beschikken van glasvezel tot in uw eigen woning. Maximaal rendement dus! Uiteraard zijn er pakketten beschikbaar voor internet, bellen en televisie.

Bekijk nu hier alle Trined glasvezel ervaringen van gebruikers die je al zijn voor gegaan bij het afsluiten van glasvezel. Handig voor het maken van de juiste keuze als het om glasvezel gaat. Heb jij zelf al TriNed ervaringen? Schrijf dan snel een korte review over jouw ervaringen, zodat anderen ook gemakkelijk de juiste keuze kunnen maken!

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 180 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
6.1
Installatie 
 
6.9  (145)
Helpdesk 
 
5.3  (169)
Internet 
 
6.8  (149)
Bellen 
 
6.5  (104)
Digitale televisie 
 
4.8  (137)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Ik heb een abonnement genomen op Trined als glasvezelaansluiting. De aansluiting zal binnen een half jaar plaatsvinden. Ik heb mijn afgesloten contract van 2016!! in overleg met Helpdesk geupdate. Dit verliep heel goed en snel. Als cadeau nog een jaar gratis abonnement op Foxsports terwijl dat eigenlijk 10 euro per maand kost. Aanrader!!
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door bert Februari 20, 2019

Goede ervaring helpdesk Trined

Ik heb een abonnement genomen op Trined als glasvezelaansluiting. De aansluiting zal binnen een half jaar plaatsvinden. Ik heb mijn afgesloten contract van 2016!! in overleg met Helpdesk geupdate. Dit verliep heel goed en snel. Als cadeau nog een jaar gratis abonnement op Foxsports terwijl dat eigenlijk 10 euro per maand kost. Aanrader!!

Was deze review nuttig? 
Buiten het gebrek aan installatie zijn we enorm tevreden over Trined. goede klantenservice en goede service!!
Gemiddelde score 
 
7.6
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door monique Februari 19, 2019

een tevreden klant

Buiten het gebrek aan installatie zijn we enorm tevreden over Trined. goede klantenservice en goede service!!

Was deze review nuttig? 
Geen reactie op klacht en geen digitale televisie meer.
Gemiddelde score 
 
2.4
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Teleurgestelde klant Februari 18, 2019

Zeer teleurstellend

Geen reactie op klacht en geen digitale televisie meer.

Was deze review nuttig? 
Dit bedrijf denkt alleen maar aan zich zelf. Niet per e-mail bereikbaar, medewerkers aan service telefoon zijn voorgeprogrammeerd en geven dus alleen maar standaard antwoorden. Meeedenken met een klant is er niet bij. Ze hebben niet voor niets een lage score als het om klantvriendelijkheid gaat. Ik ben dus niet de enige.
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Josh Februari 07, 2019

De klant is ondergeschikt

Dit bedrijf denkt alleen maar aan zich zelf. Niet per e-mail bereikbaar, medewerkers aan service telefoon zijn voorgeprogrammeerd en geven dus alleen maar standaard antwoorden. Meeedenken met een klant is er niet bij. Ze hebben niet voor niets een lage score als het om klantvriendelijkheid gaat. Ik ben dus niet de enige.

Was deze review nuttig? 
Bijna een jaar maken we nu naar volle tevredenheid gebruik van Trined (internet 500, tv en telefonie).

Installatie: punctueel, snel en goed. Monteur hield rekening met de bestaande situatie en bestaande netwerkvoorzieningen en ipadressering kon gehandhaafd blijven.

Tot op heden geen uitval gehad van de diensten.
Kwaliteit internet verbinding, telefonie en tv is goed.

Facturering: geen problemen gehad met facturen en betalingen.

Gratis zender: eenvoudig zelf in te stellen via een persoonlijke klantenportaal.

Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Paul Januari 23, 2019

Zeer tevreden

Bijna een jaar maken we nu naar volle tevredenheid gebruik van Trined (internet 500, tv en telefonie).

Installatie: punctueel, snel en goed. Monteur hield rekening met de bestaande situatie en bestaande netwerkvoorzieningen en ipadressering kon gehandhaafd blijven.

Tot op heden geen uitval gehad van de diensten.
Kwaliteit internet verbinding, telefonie en tv is goed.

Facturering: geen problemen gehad met facturen en betalingen.

Gratis zender: eenvoudig zelf in te stellen via een persoonlijke klantenportaal.

Was deze review nuttig? 
op zich is doorgave van internet en tv wel oke. maar bedenk dan wel dat Trined alleen de tussenpersoon is. ze maken gebruik van KPN reggifiber.

grote probleem bij trined is de absoluut slechte service. telefonisch niet bereikbaar [wachttijd > 20 min] niet per mail bereikbaar. via hun klantenportaal vaak dagen wachten op reactie. webcareteam reageert ook uitermate traag. kan uren duren.
je kan op hun site niet online een storing melden.

dus een uiterst amateuristisch bedrijf als het gaat om klantgerichtheid.
Gemiddelde score 
 
4.4
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door j eldert Januari 23, 2019

onbereikbaar

op zich is doorgave van internet en tv wel oke. maar bedenk dan wel dat Trined alleen de tussenpersoon is. ze maken gebruik van KPN reggifiber.

grote probleem bij trined is de absoluut slechte service. telefonisch niet bereikbaar [wachttijd > 20 min] niet per mail bereikbaar. via hun klantenportaal vaak dagen wachten op reactie. webcareteam reageert ook uitermate traag. kan uren duren.
je kan op hun site niet online een storing melden.

dus een uiterst amateuristisch bedrijf als het gaat om klantgerichtheid.

Was deze review nuttig? 
Sinds een half jaar nu op Trined, voorheen op Ziggo.
Klantenservice en installatie zijn gewoon prima zoals het hoort. Had oorspronkelijk gekozen voor interactieve TV maar dat is heel wisselend en je kunt dan geen reclames doorspoelen. Heb hierover gebeld en afgesproken dat ik de set-up boxen terug stuur en het interactieve deel van het abonnement daarmee staak. ik heb nu zelf een Humax recorder gekocht en ben daardoor vrijer met het doorspoelen van de reclames. Uitzending gemist mis ik daardoor wel, maar dat gebruikte ik toch maar weinig.
Heb nu digitale TV met smartcards in elk toestel en dat bevalt prima!
Internet en telefonie werken ook foutloos, dus wat mij betreft een aanrader!

Gr. Toon
Geschreven door Toon van Dommelen Januari 18, 2019

Netjes en goed

Sinds een half jaar nu op Trined, voorheen op Ziggo.
Klantenservice en installatie zijn gewoon prima zoals het hoort. Had oorspronkelijk gekozen voor interactieve TV maar dat is heel wisselend en je kunt dan geen reclames doorspoelen. Heb hierover gebeld en afgesproken dat ik de set-up boxen terug stuur en het interactieve deel van het abonnement daarmee staak. ik heb nu zelf een Humax recorder gekocht en ben daardoor vrijer met het doorspoelen van de reclames. Uitzending gemist mis ik daardoor wel, maar dat gebruikte ik toch maar weinig.
Heb nu digitale TV met smartcards in elk toestel en dat bevalt prima!
Internet en telefonie werken ook foutloos, dus wat mij betreft een aanrader!

Gr. Toon

Was deze review nuttig? 
Zijn vijf jaar lid. Nooit klachten gehad over het systeem. Komt mijn idee meer door de HSL-net glasvezel. Niet door de service van Trined. Echter wordt aangegeven dat het een 24 uur service is. Dit betekent niet dat je 24 uur wordt geholpen maar dat er binnen 24 uur iemand de telefoon opneemt en je te woord staat. Op internet staat niets wat je van de klantenservice kan verwachten. Alleen als je een contract afsluit kun je een keuze maken, maar een uitleg op internet is niet te vinden. Verder geven wij aan dat het internet niet werkt en wordt opgeschreven dat het WIFI het niet doet. Ook verschuilen zich dat de klantenservice niets weet over de planning. Lijkt wel of het twee bedrijven zijn. Ook maken ze een afspraak om tussen 8 en 10 te komen en bellen om 10 uur op dat ze niet alle materialen hebben en aan het einde van de dag komen.
Gemiddelde score 
 
7.4
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Trudi Januari 11, 2019

Slechte klantenservice

Zijn vijf jaar lid. Nooit klachten gehad over het systeem. Komt mijn idee meer door de HSL-net glasvezel. Niet door de service van Trined. Echter wordt aangegeven dat het een 24 uur service is. Dit betekent niet dat je 24 uur wordt geholpen maar dat er binnen 24 uur iemand de telefoon opneemt en je te woord staat. Op internet staat niets wat je van de klantenservice kan verwachten. Alleen als je een contract afsluit kun je een keuze maken, maar een uitleg op internet is niet te vinden. Verder geven wij aan dat het internet niet werkt en wordt opgeschreven dat het WIFI het niet doet. Ook verschuilen zich dat de klantenservice niets weet over de planning. Lijkt wel of het twee bedrijven zijn. Ook maken ze een afspraak om tussen 8 en 10 te komen en bellen om 10 uur op dat ze niet alle materialen hebben en aan het einde van de dag komen.

Was deze review nuttig? 
Ronduit slecht bedrijf!
Komen geen enkele afspraak naar.

Telefonisch toegezegd binnen 4 weken aan te sluiten.
Dan 15 dagen niet reageren en dan is het in eens nog 10 weken wachten dus nog een 6 weken extra.
Via de email een klacht gestuurd en alles stop gezegd.

Dan 10 weken later staat er plotseling toch een monteur op de stoep om alles te installeren.
Kort daarna een factuur omdat we de monteur hebben geweigerd.

Slecht bedrijf.
Niet mee in zee gaan.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Leon Januari 10, 2019

Trined

Ronduit slecht bedrijf!
Komen geen enkele afspraak naar.

Telefonisch toegezegd binnen 4 weken aan te sluiten.
Dan 15 dagen niet reageren en dan is het in eens nog 10 weken wachten dus nog een 6 weken extra.
Via de email een klacht gestuurd en alles stop gezegd.

Dan 10 weken later staat er plotseling toch een monteur op de stoep om alles te installeren.
Kort daarna een factuur omdat we de monteur hebben geweigerd.

Slecht bedrijf.
Niet mee in zee gaan.

Was deze review nuttig? 
Verschrikkelijk , continu storing, wanneer je een film opneemt loopt ie voortdurend vast. Een groot drama. Internet nog steeds sloom slechte verbinding?
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Joosten Januari 03, 2019

Drama

Verschrikkelijk , continu storing, wanneer je een film opneemt loopt ie voortdurend vast. Een groot drama. Internet nog steeds sloom slechte verbinding?

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider