TriNed ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/2c/15/e9/trined-64-1535033096.png
 
5.9 (219)
0   1   0   0  
236 resultaten - getoond 1 - 50
1 2 3 4 5  
Sortering 
 
Ik heb nu al 3 maanden glasvezel van trined, niks te klagen. Alles is aangesloten door een monteur tot alles werkte moest alleen zelf een internet kabel naar de Tv leggen, omdat ze met coax niks konden. Heb toen ook gelijk een internet kabel vanaf de router naar m’n pc gelegd, heb een abonnement van 500mbps maar heb zelf bekabeld nog nooit lager dan 540mbPs gehaald dus er valt niks te klagen.
Heb perongeluk ook een instelling van de router veranderd waarna ik geen internet meer had, heb trined toen s’avonds gebeld en werd meteen geholpen, kon het zelf namelijk niet oplossen omdat ik inloggegevens van trined nodig had.
Gemiddelde score 
 
9.2
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Stijn November 11, 2019

TriNed glasvezel

Ik heb nu al 3 maanden glasvezel van trined, niks te klagen. Alles is aangesloten door een monteur tot alles werkte moest alleen zelf een internet kabel naar de Tv leggen, omdat ze met coax niks konden. Heb toen ook gelijk een internet kabel vanaf de router naar m’n pc gelegd, heb een abonnement van 500mbps maar heb zelf bekabeld nog nooit lager dan 540mbPs gehaald dus er valt niks te klagen.
Heb perongeluk ook een instelling van de router veranderd waarna ik geen internet meer had, heb trined toen s’avonds gebeld en werd meteen geholpen, kon het zelf namelijk niet oplossen omdat ik inloggegevens van trined nodig had.

Was deze review nuttig? 
Zeer prettige servicemonteur, goede en rustige uitleg en hulp bij aansluiten van andere apparaten.
Gemiddelde score 
 
8.0
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Tanja November 06, 2019

goede service

Zeer prettige servicemonteur, goede en rustige uitleg en hulp bij aansluiten van andere apparaten.

Was deze review nuttig? 
Internetsnelheid is zo snel als dikke stront door een trechter. Overgestapt naar Trined omdat glasvezel super snel zou zijn, mijn oma met een gebroken been achter een rollator is nog sneller dan die grafzooi die jullie leveren
Gemiddelde score 
 
5.2
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Koen November 01, 2019

Barslechte internetsnelheid

Internetsnelheid is zo snel als dikke stront door een trechter. Overgestapt naar Trined omdat glasvezel super snel zou zijn, mijn oma met een gebroken been achter een rollator is nog sneller dan die grafzooi die jullie leveren

Was deze review nuttig? 
wij hebben in kwadijk nu ook trined gelijk een rekening van 212 euro.de monteur kwam sloot de tv aan en liet alle snoeren zo op de grond liggen. huiskamer tv kon hij niet aansluiten want die was 2 jaar ous,mar lg hem niet geschikt voor dgitaal gelijjk dezelfde dag nog de rekening.waardeloos
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door aj mulder Oktober 08, 2019

slechte service

wij hebben in kwadijk nu ook trined gelijk een rekening van 212 euro.de monteur kwam sloot de tv aan en liet alle snoeren zo op de grond liggen. huiskamer tv kon hij niet aansluiten want die was 2 jaar ous,mar lg hem niet geschikt voor dgitaal gelijjk dezelfde dag nog de rekening.waardeloos

Was deze review nuttig? 
Na update van de ontvanger werkt alles zeer goed. Goed beelden en geen storing meer.
Gemiddelde score 
 
4.8
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door Ab Meester Oktober 02, 2019

Glasvezel

Na update van de ontvanger werkt alles zeer goed. Goed beelden en geen storing meer.

Was deze review nuttig? 
We zijn nu een paar maanden klant omdat we door de aanleg van glasvezel van provider moesten wisselen en eigenlijk hebben we vooral slechte ervaringen met Trined. Vooral de vele storingen op televisie zijn het ergerlijkst. Valt vaak gewoon weg (zoals nu het geval is) en opnames kunnen regelmatig niet weergegeven worden Ik kan niet wachten om over te kunnen stappen! Zou nu ook kunnen, maar dat wordt een te duur verhaal.
Gemiddelde score 
 
2.2
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door marga September 27, 2019

We zijn nu een paar maanden klant omdat we door de aanleg van glasvezel van provider moesten wisselen en eigenlijk hebben we vooral slechte ervaringen met Trined. Vooral de vele storingen op televisie zijn het ergerlijkst. Valt vaak gewoon weg (zoals nu het geval is) en opnames kunnen regelmatig niet weergegeven worden Ik kan niet wachten om over te kunnen stappen! Zou nu ook kunnen, maar dat wordt een te duur verhaal.

Was deze review nuttig? 
De levering van het signaal gaat gewoon via je lokale aanbieder dus een provider moet andere dingen toevoegen. Service bijvoorbeeld. Bij het bellen naar Trined krijg je meestel een licht zure dame aan de lijn die verzucht dat het toch wel naar is dat je verbinding niet werkt. Voor haar dan, want ze zat net aan de koffie.
Klaag je over de snelheid dan ben je eigenlijk best dom, althans, dat is hoe het overkomt. Dan had je namelijk allang je laptop moeten koppelen aan hun modem en via hun speciale site de snelheid moeten meten, dat is toch logisch. Gebruikt u een eigen router? Dan houdt het op, kunnen ze niet helpen.
Facturatie hebben ze prima op orde, althans, als je ze een machtiging geeft schrijven ze geld af. Niet persé het bedrag dat je hebt afgesproken, maar uiteindelijk wat meer. Zij beslissen namelijk wel welk abonnement je hebt afgesloten. Met terugwerkende kracht.

Er bestaan gelukkig ook providers waar mensen aan de telefoon zitten die de techniek wél snappen en dat als je snelheid niet optimaal is, dat ze dan even meedenken. Deze mensen werken echter niet bij Trined, waar klanten vooral lastige bijkomstigheden zijn. Vertrekken is ook niet makkelijk want gefactureerd wordt er toch, en terugstorten van borg is al helemaal een lastig iets.

Mensen, als je twijfelt over deze provider, doe het dan gewoon niet.
Gemiddelde score 
 
2.8
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Bas September 26, 2019

De levering van het signaal gaat gewoon via je lokale aanbieder dus een provider moet andere dingen toevoegen. Service bijvoorbeeld. Bij het bellen naar Trined krijg je meestel een licht zure dame aan de lijn die verzucht dat het toch wel naar is dat je verbinding niet werkt. Voor haar dan, want ze zat net aan de koffie.
Klaag je over de snelheid dan ben je eigenlijk best dom, althans, dat is hoe het overkomt. Dan had je namelijk allang je laptop moeten koppelen aan hun modem en via hun speciale site de snelheid moeten meten, dat is toch logisch. Gebruikt u een eigen router? Dan houdt het op, kunnen ze niet helpen.
Facturatie hebben ze prima op orde, althans, als je ze een machtiging geeft schrijven ze geld af. Niet persé het bedrag dat je hebt afgesproken, maar uiteindelijk wat meer. Zij beslissen namelijk wel welk abonnement je hebt afgesloten. Met terugwerkende kracht.

Er bestaan gelukkig ook providers waar mensen aan de telefoon zitten die de techniek wél snappen en dat als je snelheid niet optimaal is, dat ze dan even meedenken. Deze mensen werken echter niet bij Trined, waar klanten vooral lastige bijkomstigheden zijn. Vertrekken is ook niet makkelijk want gefactureerd wordt er toch, en terugstorten van borg is al helemaal een lastig iets.

Mensen, als je twijfelt over deze provider, doe het dan gewoon niet.

Was deze review nuttig? 
Voorheen altijd bij Ziggo gezeten en prima internetsnelheid en goede tv kwaliteit. Nu sinds april 2019 bij Trined vanwege de aanleg van glasvezel, het zou allemaal nog veel beter worden. Gelijk vanaf de aanleg heb ik veel trager internet en als ik daarover klaag krijg ik te horen dat het ligt aan de verouderde bekabeling. Niets is minder waar, want voorheen via Ziggo was ik wel op snelheid en de bekabeling is nog maar enkele jaren oud. Als snel geven ze je het gevoel dat je er niks van begrepen hebt en dat het zeker niet aan hun ligt. TV kwaliteit is zeker niet beter, ook hier ligt volledige nieuwe bekabeling, maar desondanks blijft het beeld vaak hangen. De bediening van de zenders is bijzonder traag en de digitale mogelijkheden zijn veel minder dan die van Ziggo (Basis). Als de service en de kwaliteit van Trined niet binnen afzienbare tijd verbeterd gaan wij weer terug naar het oude vertrouwde Ziggo en kunnen we ook weer lekker naar de prestaties van Max V kijken. Mijn advies: kies niet voor Trined.
Gemiddelde score 
 
2.3
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door WJJ Baltussen September 19, 2019

Waardeloos

Voorheen altijd bij Ziggo gezeten en prima internetsnelheid en goede tv kwaliteit. Nu sinds april 2019 bij Trined vanwege de aanleg van glasvezel, het zou allemaal nog veel beter worden. Gelijk vanaf de aanleg heb ik veel trager internet en als ik daarover klaag krijg ik te horen dat het ligt aan de verouderde bekabeling. Niets is minder waar, want voorheen via Ziggo was ik wel op snelheid en de bekabeling is nog maar enkele jaren oud. Als snel geven ze je het gevoel dat je er niks van begrepen hebt en dat het zeker niet aan hun ligt. TV kwaliteit is zeker niet beter, ook hier ligt volledige nieuwe bekabeling, maar desondanks blijft het beeld vaak hangen. De bediening van de zenders is bijzonder traag en de digitale mogelijkheden zijn veel minder dan die van Ziggo (Basis). Als de service en de kwaliteit van Trined niet binnen afzienbare tijd verbeterd gaan wij weer terug naar het oude vertrouwde Ziggo en kunnen we ook weer lekker naar de prestaties van Max V kijken. Mijn advies: kies niet voor Trined.

Was deze review nuttig? 
Ben nu 2 dagen bij Trined. Heb spijt dat ik bij Ziggo weggegaan ben.Internetsnelheid is weliswaar hoger,maar verschilt niet veel met Ziggo
TV geen ondertiteling voopr doven en slechthorenden. Modem heeft slechts 3 poorten. Moest dus een switch bijkopen. Resolutie is maar 1080. Heb prachtige 4k televisie. Kan makkelijk 2160 aan. Krijg in beeld dat resolutie te laag is.Helpdesk weet van toeten nog blazen. Wisten niet waar ik het over had. Kortom: grote miskleun!!!!!!
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door awa ebus Augustus 27, 2019

slechte provider

Ben nu 2 dagen bij Trined. Heb spijt dat ik bij Ziggo weggegaan ben.Internetsnelheid is weliswaar hoger,maar verschilt niet veel met Ziggo
TV geen ondertiteling voopr doven en slechthorenden. Modem heeft slechts 3 poorten. Moest dus een switch bijkopen. Resolutie is maar 1080. Heb prachtige 4k televisie. Kan makkelijk 2160 aan. Krijg in beeld dat resolutie te laag is.Helpdesk weet van toeten nog blazen. Wisten niet waar ik het over had. Kortom: grote miskleun!!!!!!

Was deze review nuttig? 
Live tv en replay tv kijken via IPad/IPhone loopt steeds vast met foutcode P107 beperkte bandbreedte. Zelfs met slechts 1 iPad op 4 meter van de meterkast. Krijg van helpdesk advies om App opnieuw te laden. Geen verbetering!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Cor Augustus 23, 2019

Interactief kijken en terugkijken loopt steeds vast.

Live tv en replay tv kijken via IPad/IPhone loopt steeds vast met foutcode P107 beperkte bandbreedte. Zelfs met slechts 1 iPad op 4 meter van de meterkast. Krijg van helpdesk advies om App opnieuw te laden. Geen verbetering!

Was deze review nuttig? 
De service van de organisatie is niet slecht. De verbinding de app van de settopbox en het aantal storingen ervaren wij als ronduit slecht.
Gemiddelde score 
 
4.6
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Brian Augustus 20, 2019

Geen aanrader

De service van de organisatie is niet slecht. De verbinding de app van de settopbox en het aantal storingen ervaren wij als ronduit slecht.

Was deze review nuttig? 
Sinds april van dit jaar hebben we in onze nieuwbouwwoning gekozen voor trined. De aanmeldprocedure is wel erg omslachtig (pas na de bedenkperiode van 2 weken kun je een afspraak plannen) en we moesten daarna nog een keer lang wachten (6 weken). Ook de kosten voor de apparatuur vonden we wel wat overdreven...

De installatie door de installateur ging gelukkig snel en soepel en vanaf dat moment hebben we nog geen klachten gehad. Internet is snel en betrouwbaar, tv beeld is écht aanzienlijk veel scherper dan bij onze vorige coax provider. Tja, eigenlijk werkt alles gewoon naar volle tevredenheid Het wachten op de aansluiting en die kosten voor borg vergeten we daarom maar snel.
Gemiddelde score 
 
8.0
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Alex Augustus 09, 2019

Erg tevreden

Sinds april van dit jaar hebben we in onze nieuwbouwwoning gekozen voor trined. De aanmeldprocedure is wel erg omslachtig (pas na de bedenkperiode van 2 weken kun je een afspraak plannen) en we moesten daarna nog een keer lang wachten (6 weken). Ook de kosten voor de apparatuur vonden we wel wat overdreven...

De installatie door de installateur ging gelukkig snel en soepel en vanaf dat moment hebben we nog geen klachten gehad. Internet is snel en betrouwbaar, tv beeld is écht aanzienlijk veel scherper dan bij onze vorige coax provider. Tja, eigenlijk werkt alles gewoon naar volle tevredenheid Het wachten op de aansluiting en die kosten voor borg vergeten we daarom maar snel.

Was deze review nuttig? 
Nu 3 maanden trined.
Ten opzichte van ziggo alles beter. Scherper beeld, veeeeeeel sneller internet.
En alles zonder haperen.
Helpdesk uitstekend. Ook gratis een jaar plus pakket.
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Richard Juli 30, 2019

Zeer positief

Nu 3 maanden trined.
Ten opzichte van ziggo alles beter. Scherper beeld, veeeeeeel sneller internet.
En alles zonder haperen.
Helpdesk uitstekend. Ook gratis een jaar plus pakket.

Was deze review nuttig? 
Vandaag de overstap van Telfort glasvezel naar Trined glasvezel (zonder telefoon of IP-TV). Reden is dat Telfort stopt met DVB-C. 500/500 en vast IP adres is mooi meegenomen. Overstap via Trined geregeld. Afsrpaak was 13:00 en de bekwame monteur was er stipt. Het oude glasmodem werd verwijderd en een andere (Huawei HG8012H) werd geplaatst, evenals een Fritz!boz 7530 wireless router. Rond 11 uur was de Telfort verbinding gestopt; Telfort had dit netjes aangekondigd. Binnen een uur werkte alles, niveaus van het coax signaal werden getest en aangepast. Omdat ik de Fritz!Box niet ga gebruiken kon ik ter plekke de PPPoE/VLAN informatie krijgen. Daarna heb ik mijn Asus router verbonden met het Huawei modem, PPPoE settings en VLAN ingesteld, waarna ook dit weer werkte. De Fritz!Box wordt bewaard, omdat Trined alleen support op dit modem levert (begrijpelijk). De beloofde 500/500 snelheid wordt gehaald, Kortom: alles volgense plan. Thumbs up.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door John Juli 24, 2019

Overstap Telfort naar Trined

Vandaag de overstap van Telfort glasvezel naar Trined glasvezel (zonder telefoon of IP-TV). Reden is dat Telfort stopt met DVB-C. 500/500 en vast IP adres is mooi meegenomen. Overstap via Trined geregeld. Afsrpaak was 13:00 en de bekwame monteur was er stipt. Het oude glasmodem werd verwijderd en een andere (Huawei HG8012H) werd geplaatst, evenals een Fritz!boz 7530 wireless router. Rond 11 uur was de Telfort verbinding gestopt; Telfort had dit netjes aangekondigd. Binnen een uur werkte alles, niveaus van het coax signaal werden getest en aangepast. Omdat ik de Fritz!Box niet ga gebruiken kon ik ter plekke de PPPoE/VLAN informatie krijgen. Daarna heb ik mijn Asus router verbonden met het Huawei modem, PPPoE settings en VLAN ingesteld, waarna ook dit weer werkte. De Fritz!Box wordt bewaard, omdat Trined alleen support op dit modem levert (begrijpelijk). De beloofde 500/500 snelheid wordt gehaald, Kortom: alles volgense plan. Thumbs up.

Was deze review nuttig? 
Waardeloze organisatie,ik zou snel terug willen naar KPN gaat ook zeker gebeuren.Ze hebben slecht oftewel niet geschouwd wat een klant aan apparatuur in huis heeft kan zomaar zijn dat die apparatuur niet geschikt is voor glasvezel wat bij ons is gebeurd.
Mensen komen voor onkosten te staan waar men niet op gerekend heeft.
Aan de telefoon gehad over een ontevreden punt,wordt laconiek mee om gegaan, een mail gestuurd gehad krijg je geen reactie op.
Geschreven door Jans Juli 14, 2019

Waardeloze organisatie,ik zou snel terug willen naar KPN gaat ook zeker gebeuren.Ze hebben slecht oftewel niet geschouwd wat een klant aan apparatuur in huis heeft kan zomaar zijn dat die apparatuur niet geschikt is voor glasvezel wat bij ons is gebeurd.
Mensen komen voor onkosten te staan waar men niet op gerekend heeft.
Aan de telefoon gehad over een ontevreden punt,wordt laconiek mee om gegaan, een mail gestuurd gehad krijg je geen reactie op.

Was deze review nuttig? 
Beste, pas op als je aan Trined begint. Qua internet scoren ze nog best een ruim voldoende echter t.a.v. IP TV is het echt een drama. Ben nu helemaal klaar met Trined en ga over naar een ander, welke weet ik nog niet echter met Trined stop ik 100%.
Gemiddelde score 
 
4.8
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Wilco Boere Juli 10, 2019

Bedenk waar je aan begint

Beste, pas op als je aan Trined begint. Qua internet scoren ze nog best een ruim voldoende echter t.a.v. IP TV is het echt een drama. Ben nu helemaal klaar met Trined en ga over naar een ander, welke weet ik nog niet echter met Trined stop ik 100%.

Was deze review nuttig? 
Zeker niet tevreden! Duidelijk voor aanschaf gevraagd hoe het zit met bv PS4 live te kunnen gebruiken op de bovenverdieping. Dit werd door zowel Trined zelf als de monteur gezegd dat het geen enkel probleem moet zijn om via wifi dit te kunnen doen. Dit is echter zeker niet het geval!!!! Ik heb een extra kabel aan moeten leggen zodat mijn zoon PS4live kan spelen. Op de bovenverdieping zeer slechte wifi, ook dit duidelijk gevraagd voor aanschaf.
Interactieve tv...drama. Programma's blijven hangen en je moet dan het kastje helemaal uitzetten om weer beeld te krijgen. Ook vaak storingen in het beeld, blokjes in het beeld.
Opnemenpakket aangeschaft maar ook hier weer een probleem, je kunt niet van alle zenders programma's opnemen (hier is niets van gezegd, bij KPN kun je overal van opnemen).
Al met al ben ik zeker niet tevreden over Trined en ik heb het nog maar amper een maand. Contact opgenomen met de klantenservice. Kreeg het advies om een extra apparaat aan te schaffen voor 80 euro terwijl de aansluiting alles bij elkaar al 166 euro kost! Ik vind het schandalig dat ik een extra appartaat moet aanschaffen omdat zij niet leveren wat ze zeggen. Ik heb gevraagd of ik onder het abonnement uit kan en er werd mij kortaf gezegd dat ik over een jaar de mogelijkheid heb om het te beeindigen. Ik zou dolgraag terug gaan naar KPN, hier nooit problemen ondervonden. Erg jammer maar ik vind Trined waardeloos, zeker de zogenaamde klantenservice. Heb je storing, bv in de avond, ja jammer dan...je word pas de volgende werkdag teruggebeld. Ik zou iedereen afraden om bij Trined te gaan!!!
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Kim Juni 21, 2019

Waardeloos

Zeker niet tevreden! Duidelijk voor aanschaf gevraagd hoe het zit met bv PS4 live te kunnen gebruiken op de bovenverdieping. Dit werd door zowel Trined zelf als de monteur gezegd dat het geen enkel probleem moet zijn om via wifi dit te kunnen doen. Dit is echter zeker niet het geval!!!! Ik heb een extra kabel aan moeten leggen zodat mijn zoon PS4live kan spelen. Op de bovenverdieping zeer slechte wifi, ook dit duidelijk gevraagd voor aanschaf.
Interactieve tv...drama. Programma's blijven hangen en je moet dan het kastje helemaal uitzetten om weer beeld te krijgen. Ook vaak storingen in het beeld, blokjes in het beeld.
Opnemenpakket aangeschaft maar ook hier weer een probleem, je kunt niet van alle zenders programma's opnemen (hier is niets van gezegd, bij KPN kun je overal van opnemen).
Al met al ben ik zeker niet tevreden over Trined en ik heb het nog maar amper een maand. Contact opgenomen met de klantenservice. Kreeg het advies om een extra apparaat aan te schaffen voor 80 euro terwijl de aansluiting alles bij elkaar al 166 euro kost! Ik vind het schandalig dat ik een extra appartaat moet aanschaffen omdat zij niet leveren wat ze zeggen. Ik heb gevraagd of ik onder het abonnement uit kan en er werd mij kortaf gezegd dat ik over een jaar de mogelijkheid heb om het te beeindigen. Ik zou dolgraag terug gaan naar KPN, hier nooit problemen ondervonden. Erg jammer maar ik vind Trined waardeloos, zeker de zogenaamde klantenservice. Heb je storing, bv in de avond, ja jammer dan...je word pas de volgende werkdag teruggebeld. Ik zou iedereen afraden om bij Trined te gaan!!!

Was deze review nuttig? 
Als je met hen in zee gaat krijg je 3 bladen A4 met niet te lezen algemene voorwaarden.
Ze geven meer geld uit aan advocaten om je klem te zetten dan aan kwaliteit van hun dienst
Geschreven door H de Boer Juni 15, 2019

Algemene voorwaarde

Als je met hen in zee gaat krijg je 3 bladen A4 met niet te lezen algemene voorwaarden.
Ze geven meer geld uit aan advocaten om je klem te zetten dan aan kwaliteit van hun dienst

Was deze review nuttig? 
Door een stroomonderbreking een defect modem, super snel opgelost door trined!
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Mary Juni 13, 2019

Super service

Door een stroomonderbreking een defect modem, super snel opgelost door trined!

Was deze review nuttig? 
We hebben nu 5 maanden TriNed. Alles werkt TOP!
Snelheid van 500/500 is perfect. Digitale televisie via de COAX komt veel scherper dan Ziggo binnen.
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Piet Swinkels Juni 07, 2019

Ben weg bij Xs4all. TriNed is de alternatief

We hebben nu 5 maanden TriNed. Alles werkt TOP!
Snelheid van 500/500 is perfect. Digitale televisie via de COAX komt veel scherper dan Ziggo binnen.

Was deze review nuttig? 
De monteur was netjes om 08:00 aanwezig. Hij heeft alles goed afgewerkt. Ben nu ongeveer 7 maanden klant van TriNed en tevreden. Aangezien Xs4all stopt ben ik opzoek gegaan naar een alternatief maar dan met glasvezel. Ik kom gewoon mijn oude coaxbekabeling gebruiken. Wij hebben 7 TV's in huis en allemaal digitaal voor 10 euro per maand. Interactief willen we niet, wij gebruiken onze eigen HUMAX 5400c met 1TB harde schijf. WERKT Pefect!!

Waarom heb ik voor TriNed gekozen is:
- Beste Fritzbox router 7530, deze is door www.hardware.info als beste bevonden.
- VASTE IP adres
- Goede klantenservice, wel vragen naar techneuten
- weinig providers bieden minimaal 500/500mbps
- Zoveel televisies via de coax aansluiten
- Goede beveiligde netwerk zoals gewend bij Xs4all
- Wij kunnen gewoon onze oude lokale omroep bekijken na verhuizing

een woord TOP
Gemiddelde score 
 
8.6
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Arjan Zwart Juni 07, 2019

Beste alternatief voor Xs4all

De monteur was netjes om 08:00 aanwezig. Hij heeft alles goed afgewerkt. Ben nu ongeveer 7 maanden klant van TriNed en tevreden. Aangezien Xs4all stopt ben ik opzoek gegaan naar een alternatief maar dan met glasvezel. Ik kom gewoon mijn oude coaxbekabeling gebruiken. Wij hebben 7 TV's in huis en allemaal digitaal voor 10 euro per maand. Interactief willen we niet, wij gebruiken onze eigen HUMAX 5400c met 1TB harde schijf. WERKT Pefect!!

Waarom heb ik voor TriNed gekozen is:
- Beste Fritzbox router 7530, deze is door www.hardware.info als beste bevonden.
- VASTE IP adres
- Goede klantenservice, wel vragen naar techneuten
- weinig providers bieden minimaal 500/500mbps
- Zoveel televisies via de coax aansluiten
- Goede beveiligde netwerk zoals gewend bij Xs4all
- Wij kunnen gewoon onze oude lokale omroep bekijken na verhuizing

een woord TOP

Was deze review nuttig? 
1. Filmopnames doorspoelen (en de meeste andere opnames) en terugspoelen kan niet. Verplicht reclames kijken dus.
2. Ziggo totaal opnemen niet mogelijk. Erg vervelend. Dat wordt dus geen Max Verstappen kijken.
3. Internet is snel maar niet zo snel. Een muurtje ertussen en weg is het signaal.

Conclusie:
Neem geen abonnement. Zonde van het geld.

Gemiddelde score 
 
4.4
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Frans Juni 05, 2019

Review 1e week

1. Filmopnames doorspoelen (en de meeste andere opnames) en terugspoelen kan niet. Verplicht reclames kijken dus.
2. Ziggo totaal opnemen niet mogelijk. Erg vervelend. Dat wordt dus geen Max Verstappen kijken.
3. Internet is snel maar niet zo snel. Een muurtje ertussen en weg is het signaal.

Conclusie:
Neem geen abonnement. Zonde van het geld.

Was deze review nuttig? 
Bijna wekelijks een storing bij rekam in Gouda. Zakke apparatuur en dan willen ze nog meer glasvezel gaan aanleggen!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Tim Juni 01, 2019

Vreselijk internet

Bijna wekelijks een storing bij rekam in Gouda. Zakke apparatuur en dan willen ze nog meer glasvezel gaan aanleggen!

Was deze review nuttig? 
Wachtend om binnenkort te worden aangesloten. Prima, snel en duidelijk geholpen met een kleine aanpassing in het abonnement (vaste lijn eruit). Daarnaast bevestiging dat ik ook gebruik kan maken van 12 maanden pluspakket. Zonder gezeur.
Alvast een goede start gemaakt wat mij betreft.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Rob Mei 09, 2019

Prima geholpen door helpdesk

Wachtend om binnenkort te worden aangesloten. Prima, snel en duidelijk geholpen met een kleine aanpassing in het abonnement (vaste lijn eruit). Daarnaast bevestiging dat ik ook gebruik kan maken van 12 maanden pluspakket. Zonder gezeur.
Alvast een goede start gemaakt wat mij betreft.

Was deze review nuttig? 
Helaas is Trined in een aantal jaren van open transparante klantvriendelijke provider afgezwakt naar een gesloten, niet luisterende, on oplossende en afschuivende organisatie. Klantenservice heeft geen kennis en doet onjuiste uitspraken, verbindingen worden verbroken op het moment dat er doorgevraagd wordt en het "te lastig wordt" en de juiste medewerkers met kennis en kunde krijg je nooit te spreken.

Bij problemen kun je wel bellen, maar wordt je verwezen naar mijn Trined. Mailen kan niet. Persoonsgegevens en juridische documenten moeten via Facebook aangeleverd worden. De privacy wetgeving ingegaan in 2018 is voor Trined niet van toepassing. Want verzoeken tot inzage in klantdossier en anonimiseren van klantgegevens worden genegeerd. Daar juist de wetgeving voorschrijft inzage moet krijgen op verzoek en dat mijn gegevens niet langer dan nodig in hun systemen opgeslagen mogen worden.

Daarnaast heeft Trined lak aan diverse wet en regelgeving en denkt zelf de regels te mogen bepalen zonder hierbij de Nederlandse wetgeving in acht te nemen.

Kortom Trined is absoluut niet de partij om op professioneel vlak zaken mee te doen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door R. Groote April 30, 2019

Zeer ontevreden

Helaas is Trined in een aantal jaren van open transparante klantvriendelijke provider afgezwakt naar een gesloten, niet luisterende, on oplossende en afschuivende organisatie. Klantenservice heeft geen kennis en doet onjuiste uitspraken, verbindingen worden verbroken op het moment dat er doorgevraagd wordt en het "te lastig wordt" en de juiste medewerkers met kennis en kunde krijg je nooit te spreken.

Bij problemen kun je wel bellen, maar wordt je verwezen naar mijn Trined. Mailen kan niet. Persoonsgegevens en juridische documenten moeten via Facebook aangeleverd worden. De privacy wetgeving ingegaan in 2018 is voor Trined niet van toepassing. Want verzoeken tot inzage in klantdossier en anonimiseren van klantgegevens worden genegeerd. Daar juist de wetgeving voorschrijft inzage moet krijgen op verzoek en dat mijn gegevens niet langer dan nodig in hun systemen opgeslagen mogen worden.

Daarnaast heeft Trined lak aan diverse wet en regelgeving en denkt zelf de regels te mogen bepalen zonder hierbij de Nederlandse wetgeving in acht te nemen.

Kortom Trined is absoluut niet de partij om op professioneel vlak zaken mee te doen.

Was deze review nuttig? 
Omdat ik veel reacties zie van mensen die "gedwongen" worden te betalen voor een abbo wat ze niet willen: Laat je niet intimideren door hen: Zeg op, geef aan dat je niet meer gaat betalen en betaal gewoon niet (meer) bij slechte prestaties van hun (of natuurlijk bij niet leveren). Ik heb zelf ook zo'n ervaring. Ik had een bedrijfspand, hiervoor trined aangevraagd. Ruim 2 jaar later was hier overal glasvezel gelegd en wilden ze mij aan gaan sluiten. Inmiddels was ik gestopt met m'n bedrijf en had ik het pand ook niet meer, dus netjes een mail gestuurd. krijg ik een paar maanden later een mail dat ze me alsnog aan willen sluiten, geef ik geen toegang tot het pand dan sturen ze toch de rekening voor een jaarcontract, afzeggen is te laat, afkopen kan maar dat is gelijk aan de kosten voor een jaarcontract. Netjes mail gestuurd en gebeld: ik ga niet betalen, nu niet en nooit niet, hoe hoog of laag jullie ook springen met een hele onderbouwing erbij. En de uitdrukkelijk vraag voor excuses. Heb inmiddels een mail ontvangen dat hun uit de goedheid van hun hart hebben besloten het abbo kosteloos te beëindigen, maar excuses kon er niet van af. Maar ik had dit gewoon laten oplopen: niet reageren op deurwaarder (daar heb je immers niets bij afgesloten) en steeds blijven volhouden dat je niet gaat betalen en waarom niet. Dan zullen hun naar een rechter moeten gaan om hun gelijk te krijgen en dat krijgen ze natuurlijk nooit en bovendien zijn de kosten dan hoger dan de mogelijke baten, dus doen ze dat nooit!
De drie voor de helpdesk is ook gebaseerd op andere ervaringen die ik professioneel heb gehad met trined, die is namelijk bedroevend. Zelfs de meest elementere basiskennis ontbreekt: als ik op een Ziggo internetverbinding met trined wil mailen: dan moet ik met mijn trined gegevens bij Ziggo inloggen was een van de adviezen. Je hoeft geen expert te zijn om te begrijpen dat dit onmogelijk kan...
Verder denk ik dat het op zich niet perse een hele slechte provider is, maar ze zijn bezig met geld verdienen en niet met klanten helpen aan een goed product en een goede ervaring.
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Julien April 23, 2019

Gedwongen om te betalen?!

Omdat ik veel reacties zie van mensen die "gedwongen" worden te betalen voor een abbo wat ze niet willen: Laat je niet intimideren door hen: Zeg op, geef aan dat je niet meer gaat betalen en betaal gewoon niet (meer) bij slechte prestaties van hun (of natuurlijk bij niet leveren). Ik heb zelf ook zo'n ervaring. Ik had een bedrijfspand, hiervoor trined aangevraagd. Ruim 2 jaar later was hier overal glasvezel gelegd en wilden ze mij aan gaan sluiten. Inmiddels was ik gestopt met m'n bedrijf en had ik het pand ook niet meer, dus netjes een mail gestuurd. krijg ik een paar maanden later een mail dat ze me alsnog aan willen sluiten, geef ik geen toegang tot het pand dan sturen ze toch de rekening voor een jaarcontract, afzeggen is te laat, afkopen kan maar dat is gelijk aan de kosten voor een jaarcontract. Netjes mail gestuurd en gebeld: ik ga niet betalen, nu niet en nooit niet, hoe hoog of laag jullie ook springen met een hele onderbouwing erbij. En de uitdrukkelijk vraag voor excuses. Heb inmiddels een mail ontvangen dat hun uit de goedheid van hun hart hebben besloten het abbo kosteloos te beëindigen, maar excuses kon er niet van af. Maar ik had dit gewoon laten oplopen: niet reageren op deurwaarder (daar heb je immers niets bij afgesloten) en steeds blijven volhouden dat je niet gaat betalen en waarom niet. Dan zullen hun naar een rechter moeten gaan om hun gelijk te krijgen en dat krijgen ze natuurlijk nooit en bovendien zijn de kosten dan hoger dan de mogelijke baten, dus doen ze dat nooit!
De drie voor de helpdesk is ook gebaseerd op andere ervaringen die ik professioneel heb gehad met trined, die is namelijk bedroevend. Zelfs de meest elementere basiskennis ontbreekt: als ik op een Ziggo internetverbinding met trined wil mailen: dan moet ik met mijn trined gegevens bij Ziggo inloggen was een van de adviezen. Je hoeft geen expert te zijn om te begrijpen dat dit onmogelijk kan...
Verder denk ik dat het op zich niet perse een hele slechte provider is, maar ze zijn bezig met geld verdienen en niet met klanten helpen aan een goed product en een goede ervaring.

Was deze review nuttig? 
We zijn zeer ontevreden over alles
Tv schokt opnemen levert problemen op.
Tv pauzeren gaat, alleen als je verder wilt kijken schokt het beeld constant.

We hebben een 500mbit glasvezel abonnement en de snelheid is zelden boven de 100mbit. Verder is de gids onlogisch en onoverzichtelijk. Zelfs bij de betaalzenders hebben we schokkend beeld. 38x contact gehad met trined en 4x een monteur thuis geweest. Nogsteeds geen oplossing zeer onprofessionele organisatie verder heb ik nog nooit iemand gesproken die wel tevreden is. We kijken voortaan op de laptop tv via ziggo Go. En zijn aan het wachten tot we ons abonnement kunnen opzeggen.



Gemiddelde score 
 
1.5
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Van kempen April 14, 2019

Zeer ontevreden

We zijn zeer ontevreden over alles
Tv schokt opnemen levert problemen op.
Tv pauzeren gaat, alleen als je verder wilt kijken schokt het beeld constant.

We hebben een 500mbit glasvezel abonnement en de snelheid is zelden boven de 100mbit. Verder is de gids onlogisch en onoverzichtelijk. Zelfs bij de betaalzenders hebben we schokkend beeld. 38x contact gehad met trined en 4x een monteur thuis geweest. Nogsteeds geen oplossing zeer onprofessionele organisatie verder heb ik nog nooit iemand gesproken die wel tevreden is. We kijken voortaan op de laptop tv via ziggo Go. En zijn aan het wachten tot we ons abonnement kunnen opzeggen.



Was deze review nuttig? 
Heb op dit moment enkele dagen internet en digitale TV van Trined. Kan daarom nog geen oordeel vellen over de duurzame kwaliteit van Internet en Digitale TV, echter de eerste ervaringen zijn positief.

De installatie verliep prettig. Geen aansluitkosten en wat klein materiaal tegen lage kosten en zonder additioneel uurloon geïnstalleerd. Tevens een installateur die prettig was in de omgang en alle vragen met zorg beantwoorde.

Na aansluiten een vraag via facebook messenger gesteld over de additionele pakketten en de digitale tv app. Na 5 minuten beide geactiveerd. De smart card is vandaag pas verstuurd.. De standaard mogelijkheden van de app zijn niet heel hoog (zeker niet tov Ziggo), maar verder voldoende voor standaard tv kijken.

Tot nu toe tevreden.
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Marcel April 12, 2019

Tot nu toe prima ervaren

Heb op dit moment enkele dagen internet en digitale TV van Trined. Kan daarom nog geen oordeel vellen over de duurzame kwaliteit van Internet en Digitale TV, echter de eerste ervaringen zijn positief.

De installatie verliep prettig. Geen aansluitkosten en wat klein materiaal tegen lage kosten en zonder additioneel uurloon geïnstalleerd. Tevens een installateur die prettig was in de omgang en alle vragen met zorg beantwoorde.

Na aansluiten een vraag via facebook messenger gesteld over de additionele pakketten en de digitale tv app. Na 5 minuten beide geactiveerd. De smart card is vandaag pas verstuurd.. De standaard mogelijkheden van de app zijn niet heel hoog (zeker niet tov Ziggo), maar verder voldoende voor standaard tv kijken.

Tot nu toe tevreden.

Was deze review nuttig? 
Alleen internet van Trined.
Erg tevreden over de service. Makkelijk persoonlijk contact via Facebook. Een enkele keer een korte storing. Deze is ook altijd snel te vinden op hun website en altijd snel opgelost.

Met bellen en tv van Trined heb ik geen ervaring. Dat is toch achterhaald.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Rob April 08, 2019

Internet 1000mbit

Alleen internet van Trined.
Erg tevreden over de service. Makkelijk persoonlijk contact via Facebook. Een enkele keer een korte storing. Deze is ook altijd snel te vinden op hun website en altijd snel opgelost.

Met bellen en tv van Trined heb ik geen ervaring. Dat is toch achterhaald.

Was deze review nuttig? 
Waardeloos!!!!!! Ik wou dat ik er nooit aan was begonnen!!!!
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door G j Hubers Maart 19, 2019

Waardeloos

Waardeloos!!!!!! Ik wou dat ik er nooit aan was begonnen!!!!

Was deze review nuttig? 
Vorig jaar moesten we een andere provider kiezen omdat ONE stopte. Het werden KPN, Ziggo en Trined. Van de 14 woningen kozen er 3 voor Trined. Alle 3 kijken ze uit naar afloop jaarcontract! Simpele mogelijkheden van digitale TV die bij andere providers standaard zijn blijken bij Trined niet te kunnen!.
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Theo Mansveld Maart 06, 2019

Digitale TV

Vorig jaar moesten we een andere provider kiezen omdat ONE stopte. Het werden KPN, Ziggo en Trined. Van de 14 woningen kozen er 3 voor Trined. Alle 3 kijken ze uit naar afloop jaarcontract! Simpele mogelijkheden van digitale TV die bij andere providers standaard zijn blijken bij Trined niet te kunnen!.

Was deze review nuttig? 
Veel storingen op de t.v onlangs ook met de telefoon twee keer een uiterst onvriendelijke behandeling
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Swüste Maart 06, 2019

Behandeling

Veel storingen op de t.v onlangs ook met de telefoon twee keer een uiterst onvriendelijke behandeling

Was deze review nuttig? 
Erg tevreden met trined
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door van Tiel Jean Pierre Maart 06, 2019

Tevreden

Erg tevreden met trined

Was deze review nuttig? 
Overgestapt van KPN naar Trined. Niks geen gratis aansluitkosten, geen gratis sportkanaal.
Wat meteen opviel was het ultra trage schakelen tutten de kanalen. Na een timing meete ik 3 seconden. Opgenomen programma's zijn niet voor of achteruit te spoelen, iets wat ik nog nooit eerder heb meegemaakt. Daarnaast is een opgenomen programma nauwelijks aan te gluren omdat het regelmatig blijft hangen. Bv Dit zal ik overigens nog melden bij de servicedesk waar ik weinig goeds over lees. Ik communiceer de uitkomst nog.
Gemiddelde score 
 
6.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door Mars Maart 04, 2019

Tv kijken niet van deze tijd

Overgestapt van KPN naar Trined. Niks geen gratis aansluitkosten, geen gratis sportkanaal.
Wat meteen opviel was het ultra trage schakelen tutten de kanalen. Na een timing meete ik 3 seconden. Opgenomen programma's zijn niet voor of achteruit te spoelen, iets wat ik nog nooit eerder heb meegemaakt. Daarnaast is een opgenomen programma nauwelijks aan te gluren omdat het regelmatig blijft hangen. Bv Dit zal ik overigens nog melden bij de servicedesk waar ik weinig goeds over lees. Ik communiceer de uitkomst nog.

Was deze review nuttig? 
Gisteren bij facebookmessenger een bericht achtergelaten. Vannochtend al een reactie en daarna het probleem snel opgelost. Er bleef constant contact met mij via Messenger. Ik vond het erg prettig
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Kristel Maart 04, 2019

Snel geholpem

Gisteren bij facebookmessenger een bericht achtergelaten. Vannochtend al een reactie en daarna het probleem snel opgelost. Er bleef constant contact met mij via Messenger. Ik vond het erg prettig

Was deze review nuttig? 
Aantal diverse vragen, snel en correct geholpen. Goede tips gegeven.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Mieke Maart 04, 2019

Beantwoorden vragen

Aantal diverse vragen, snel en correct geholpen. Goede tips gegeven.

Was deze review nuttig? 
Regelmatig moet je resetten. Is ellende. Geen opname niet terugkijken. Betaal er wel voor....krijg er buikpijn van.
Gemiddelde score 
 
4.6
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Hein Maart 04, 2019

Triest

Regelmatig moet je resetten. Is ellende. Geen opname niet terugkijken. Betaal er wel voor....krijg er buikpijn van.

Was deze review nuttig? 
De installatie van de internetverbinding zelf ging vlot, maar ik heb hier echter wel weken zo niet maanden op moeten wachten en meerdere malen contact over moeten hebben. De Helpdesk heeft meerdere malen fouten gemaakt met rekeningen, diensten en vragen en lost deze fouten niet of pas na lang wachten en aandringen op. Ze mailen niet over deze fouten of problemen, het enige contact wat er dan mogelijk is, is via de telefoon en zelfs dan hebben ze het lef om een aantal keer het gesprek te beëindigen. De internetverbinding is op het ene moment erg snel om op het volgende moment langzaam te zijn en meerdere malen uit te vallen. De manier waarop de digitale televisie bedient moet worden is er klantonvriendelijk. Het systeem werkt erg traag, men verkrijgt geen duidelijk overzicht en bij veel zenders doet programma's gemist, begin gemist of terugkijken het niet. De uitleg hierbij is dat Trined deze rechten niet heeft, waarbij ik van mening ben dat ze dit van tevoren duidelijker moeten aangeven.
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Anoniem Maart 01, 2019

Absoluut geen aanrader.

De installatie van de internetverbinding zelf ging vlot, maar ik heb hier echter wel weken zo niet maanden op moeten wachten en meerdere malen contact over moeten hebben. De Helpdesk heeft meerdere malen fouten gemaakt met rekeningen, diensten en vragen en lost deze fouten niet of pas na lang wachten en aandringen op. Ze mailen niet over deze fouten of problemen, het enige contact wat er dan mogelijk is, is via de telefoon en zelfs dan hebben ze het lef om een aantal keer het gesprek te beëindigen. De internetverbinding is op het ene moment erg snel om op het volgende moment langzaam te zijn en meerdere malen uit te vallen. De manier waarop de digitale televisie bedient moet worden is er klantonvriendelijk. Het systeem werkt erg traag, men verkrijgt geen duidelijk overzicht en bij veel zenders doet programma's gemist, begin gemist of terugkijken het niet. De uitleg hierbij is dat Trined deze rechten niet heeft, waarbij ik van mening ben dat ze dit van tevoren duidelijker moeten aangeven.

Was deze review nuttig? 
Abonnement opgezegd, krijg nog geld terug. Maar op tijd terugbetalen ho maar. Staat 60 dagen voor zegt de klantenservice, maar wel iedere maand het abonemmentsgeld op tijd eraf halen.
Wat een slechte provider is dit. Nooit meer
Gemiddelde score 
 
1.6
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Anoniem Februari 27, 2019

Creditnota.

Abonnement opgezegd, krijg nog geld terug. Maar op tijd terugbetalen ho maar. Staat 60 dagen voor zegt de klantenservice, maar wel iedere maand het abonemmentsgeld op tijd eraf halen.
Wat een slechte provider is dit. Nooit meer

Was deze review nuttig? 
We zijn overgestapt naar glasvezel omdat het aangelegd werd en alles beter zou zijn. We hebben geen coaxkabel dus geen tv. Duurder abonnement afgesloten en er is tv. Geen Netflix meer geen Spotify Premium meer. Inloggen ps4 werkt niet meer. Programma terug kijken werkt niet dus weer duurder abonnement. Tweede tv kijken werkt niet of weer kabel trekken. Veel zenders verdwenen zoals Disney channel. Dus al bij al .we willen graag terug naar kpn maar abonnement is niet af te zeggen. Begin er niet aan.
Gemiddelde score 
 
3.2
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Leon pluk Februari 26, 2019

Waardeloos

We zijn overgestapt naar glasvezel omdat het aangelegd werd en alles beter zou zijn. We hebben geen coaxkabel dus geen tv. Duurder abonnement afgesloten en er is tv. Geen Netflix meer geen Spotify Premium meer. Inloggen ps4 werkt niet meer. Programma terug kijken werkt niet dus weer duurder abonnement. Tweede tv kijken werkt niet of weer kabel trekken. Veel zenders verdwenen zoals Disney channel. Dus al bij al .we willen graag terug naar kpn maar abonnement is niet af te zeggen. Begin er niet aan.

Was deze review nuttig? 
Vorig jaar naar glasvezel overgegaan waardoor we geen kpn meer konden ontvangen en dus naar trined over moesten.
Internet oke maar tv echt ronduit slecht.
Storing na storing...opgenomen programma’s niet fatsoenlijk terug te zien door haperen, en je moet eerst wachten tot het programma klaar is met opnemen voordat je deze kunt bekijken.
Menu is ook goedkoop en langzaam.
Helaas kunnen we niet trg want de kosten glasvezel moeten toch betaald worden, en veel meer als trined is hier niet.
Dus degene die wel keuze hebben, ik adviseer op mijn ervaring: niet doen!!
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door evert Februari 25, 2019

spijt van overstappen

Vorig jaar naar glasvezel overgegaan waardoor we geen kpn meer konden ontvangen en dus naar trined over moesten.
Internet oke maar tv echt ronduit slecht.
Storing na storing...opgenomen programma’s niet fatsoenlijk terug te zien door haperen, en je moet eerst wachten tot het programma klaar is met opnemen voordat je deze kunt bekijken.
Menu is ook goedkoop en langzaam.
Helaas kunnen we niet trg want de kosten glasvezel moeten toch betaald worden, en veel meer als trined is hier niet.
Dus degene die wel keuze hebben, ik adviseer op mijn ervaring: niet doen!!

Was deze review nuttig? 
Ik heb een abonnement genomen op Trined als glasvezelaansluiting. De aansluiting zal binnen een half jaar plaatsvinden. Ik heb mijn afgesloten contract van 2016!! in overleg met Helpdesk geupdate. Dit verliep heel goed en snel. Als cadeau nog een jaar gratis abonnement op Foxsports terwijl dat eigenlijk 10 euro per maand kost. Aanrader!!
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door bert Februari 20, 2019

Goede ervaring helpdesk Trined

Ik heb een abonnement genomen op Trined als glasvezelaansluiting. De aansluiting zal binnen een half jaar plaatsvinden. Ik heb mijn afgesloten contract van 2016!! in overleg met Helpdesk geupdate. Dit verliep heel goed en snel. Als cadeau nog een jaar gratis abonnement op Foxsports terwijl dat eigenlijk 10 euro per maand kost. Aanrader!!

Was deze review nuttig? 
Buiten het gebrek aan installatie zijn we enorm tevreden over Trined. goede klantenservice en goede service!!
Gemiddelde score 
 
7.6
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door monique Februari 19, 2019

een tevreden klant

Buiten het gebrek aan installatie zijn we enorm tevreden over Trined. goede klantenservice en goede service!!

Was deze review nuttig? 
Geen reactie op klacht en geen digitale televisie meer.
Gemiddelde score 
 
2.4
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Teleurgestelde klant Februari 18, 2019

Zeer teleurstellend

Geen reactie op klacht en geen digitale televisie meer.

Was deze review nuttig? 
Dit bedrijf denkt alleen maar aan zich zelf. Niet per e-mail bereikbaar, medewerkers aan service telefoon zijn voorgeprogrammeerd en geven dus alleen maar standaard antwoorden. Meeedenken met een klant is er niet bij. Ze hebben niet voor niets een lage score als het om klantvriendelijkheid gaat. Ik ben dus niet de enige.
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Josh Februari 07, 2019

De klant is ondergeschikt

Dit bedrijf denkt alleen maar aan zich zelf. Niet per e-mail bereikbaar, medewerkers aan service telefoon zijn voorgeprogrammeerd en geven dus alleen maar standaard antwoorden. Meeedenken met een klant is er niet bij. Ze hebben niet voor niets een lage score als het om klantvriendelijkheid gaat. Ik ben dus niet de enige.

Was deze review nuttig? 
Bijna een jaar maken we nu naar volle tevredenheid gebruik van Trined (internet 500, tv en telefonie).

Installatie: punctueel, snel en goed. Monteur hield rekening met de bestaande situatie en bestaande netwerkvoorzieningen en ipadressering kon gehandhaafd blijven.

Tot op heden geen uitval gehad van de diensten.
Kwaliteit internet verbinding, telefonie en tv is goed.

Facturering: geen problemen gehad met facturen en betalingen.

Gratis zender: eenvoudig zelf in te stellen via een persoonlijke klantenportaal.

Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Paul Januari 23, 2019

Zeer tevreden

Bijna een jaar maken we nu naar volle tevredenheid gebruik van Trined (internet 500, tv en telefonie).

Installatie: punctueel, snel en goed. Monteur hield rekening met de bestaande situatie en bestaande netwerkvoorzieningen en ipadressering kon gehandhaafd blijven.

Tot op heden geen uitval gehad van de diensten.
Kwaliteit internet verbinding, telefonie en tv is goed.

Facturering: geen problemen gehad met facturen en betalingen.

Gratis zender: eenvoudig zelf in te stellen via een persoonlijke klantenportaal.

Was deze review nuttig? 
op zich is doorgave van internet en tv wel oke. maar bedenk dan wel dat Trined alleen de tussenpersoon is. ze maken gebruik van KPN reggifiber.

grote probleem bij trined is de absoluut slechte service. telefonisch niet bereikbaar [wachttijd > 20 min] niet per mail bereikbaar. via hun klantenportaal vaak dagen wachten op reactie. webcareteam reageert ook uitermate traag. kan uren duren.
je kan op hun site niet online een storing melden.

dus een uiterst amateuristisch bedrijf als het gaat om klantgerichtheid.
Gemiddelde score 
 
4.4
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door j eldert Januari 23, 2019

onbereikbaar

op zich is doorgave van internet en tv wel oke. maar bedenk dan wel dat Trined alleen de tussenpersoon is. ze maken gebruik van KPN reggifiber.

grote probleem bij trined is de absoluut slechte service. telefonisch niet bereikbaar [wachttijd > 20 min] niet per mail bereikbaar. via hun klantenportaal vaak dagen wachten op reactie. webcareteam reageert ook uitermate traag. kan uren duren.
je kan op hun site niet online een storing melden.

dus een uiterst amateuristisch bedrijf als het gaat om klantgerichtheid.

Was deze review nuttig? 
Sinds een half jaar nu op Trined, voorheen op Ziggo.
Klantenservice en installatie zijn gewoon prima zoals het hoort. Had oorspronkelijk gekozen voor interactieve TV maar dat is heel wisselend en je kunt dan geen reclames doorspoelen. Heb hierover gebeld en afgesproken dat ik de set-up boxen terug stuur en het interactieve deel van het abonnement daarmee staak. ik heb nu zelf een Humax recorder gekocht en ben daardoor vrijer met het doorspoelen van de reclames. Uitzending gemist mis ik daardoor wel, maar dat gebruikte ik toch maar weinig.
Heb nu digitale TV met smartcards in elk toestel en dat bevalt prima!
Internet en telefonie werken ook foutloos, dus wat mij betreft een aanrader!

Gr. Toon
Geschreven door Toon van Dommelen Januari 18, 2019

Netjes en goed

Sinds een half jaar nu op Trined, voorheen op Ziggo.
Klantenservice en installatie zijn gewoon prima zoals het hoort. Had oorspronkelijk gekozen voor interactieve TV maar dat is heel wisselend en je kunt dan geen reclames doorspoelen. Heb hierover gebeld en afgesproken dat ik de set-up boxen terug stuur en het interactieve deel van het abonnement daarmee staak. ik heb nu zelf een Humax recorder gekocht en ben daardoor vrijer met het doorspoelen van de reclames. Uitzending gemist mis ik daardoor wel, maar dat gebruikte ik toch maar weinig.
Heb nu digitale TV met smartcards in elk toestel en dat bevalt prima!
Internet en telefonie werken ook foutloos, dus wat mij betreft een aanrader!

Gr. Toon

Was deze review nuttig? 
Zijn vijf jaar lid. Nooit klachten gehad over het systeem. Komt mijn idee meer door de HSL-net glasvezel. Niet door de service van Trined. Echter wordt aangegeven dat het een 24 uur service is. Dit betekent niet dat je 24 uur wordt geholpen maar dat er binnen 24 uur iemand de telefoon opneemt en je te woord staat. Op internet staat niets wat je van de klantenservice kan verwachten. Alleen als je een contract afsluit kun je een keuze maken, maar een uitleg op internet is niet te vinden. Verder geven wij aan dat het internet niet werkt en wordt opgeschreven dat het WIFI het niet doet. Ook verschuilen zich dat de klantenservice niets weet over de planning. Lijkt wel of het twee bedrijven zijn. Ook maken ze een afspraak om tussen 8 en 10 te komen en bellen om 10 uur op dat ze niet alle materialen hebben en aan het einde van de dag komen.
Gemiddelde score 
 
7.4
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Trudi Januari 11, 2019

Slechte klantenservice

Zijn vijf jaar lid. Nooit klachten gehad over het systeem. Komt mijn idee meer door de HSL-net glasvezel. Niet door de service van Trined. Echter wordt aangegeven dat het een 24 uur service is. Dit betekent niet dat je 24 uur wordt geholpen maar dat er binnen 24 uur iemand de telefoon opneemt en je te woord staat. Op internet staat niets wat je van de klantenservice kan verwachten. Alleen als je een contract afsluit kun je een keuze maken, maar een uitleg op internet is niet te vinden. Verder geven wij aan dat het internet niet werkt en wordt opgeschreven dat het WIFI het niet doet. Ook verschuilen zich dat de klantenservice niets weet over de planning. Lijkt wel of het twee bedrijven zijn. Ook maken ze een afspraak om tussen 8 en 10 te komen en bellen om 10 uur op dat ze niet alle materialen hebben en aan het einde van de dag komen.

Was deze review nuttig? 
Ronduit slecht bedrijf!
Komen geen enkele afspraak naar.

Telefonisch toegezegd binnen 4 weken aan te sluiten.
Dan 15 dagen niet reageren en dan is het in eens nog 10 weken wachten dus nog een 6 weken extra.
Via de email een klacht gestuurd en alles stop gezegd.

Dan 10 weken later staat er plotseling toch een monteur op de stoep om alles te installeren.
Kort daarna een factuur omdat we de monteur hebben geweigerd.

Slecht bedrijf.
Niet mee in zee gaan.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Leon Januari 10, 2019

Trined

Ronduit slecht bedrijf!
Komen geen enkele afspraak naar.

Telefonisch toegezegd binnen 4 weken aan te sluiten.
Dan 15 dagen niet reageren en dan is het in eens nog 10 weken wachten dus nog een 6 weken extra.
Via de email een klacht gestuurd en alles stop gezegd.

Dan 10 weken later staat er plotseling toch een monteur op de stoep om alles te installeren.
Kort daarna een factuur omdat we de monteur hebben geweigerd.

Slecht bedrijf.
Niet mee in zee gaan.

Was deze review nuttig? 
236 resultaten - getoond 1 - 50
1 2 3 4 5  
Sortering