TriNed ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/c0/98/6a/trined-94-1454321167.png
 
5.9 (123)
0   1   0   0  
134 resultaten - getoond 1 - 50
1 2 3  
Sortering 
 
Dit is een oorspronkelijk Nederlands bedrijf met een prachtig glasvezelnetwerk in Nederland. Met name internet kunnen ze leveren met hoge snelheid en betrouwbaarheid. Sta mij vrij een paar technische voordelen te vermelden in tegenstelling tot het Amerikaans Ziggo (waar ik gelukkig niet meer bij zit):

- Symmetrische internetsnelheid: dat betekent net zo snel uploaden als downloaden, tot 1 Gigabit per seconde
- Mogelijkheid om TV te kijken met IPTV OF DVB-C (= vertrouwde coaxkabel). Met DVB-C heb je geen extra kastjes nodig om TV te kunnen kijken. Groot voordeel ten opzichte van KPN's IPTV bijvoorbeeld.
- Mogelijkheid om eigen (netwerk)apparatuur te gebruiken, zoals modem en router. Hier ben je ook eigen baas over terwijl Ziggo altijd in jou apparatuur kan komen van buitenaf.
- Persoonlijkere klantenservice. De klantenservice is niet zo uitgebreid als het grote Ziggo, maar het voelt persoonlijker.

Geef ze een kans zou ik zeggen. De aanbiedingen waarmee Ziggo je probeert te lokken kan TriNed minder makkelijk voor je regelen aangezien ze een kleiner Nederlands bedrijf zijn. Echter zijn er genoeg (technische) voordelen om deze glasvezelprovider te overwegen voor het beetje meer geld. Naast dat een beetje concurrent voor Ziggo wel goed is voor de marktwerking in providerland.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Ton Arends Mei 16, 2018

Laat je niet gekmaken door de negatieve verhalen

Dit is een oorspronkelijk Nederlands bedrijf met een prachtig glasvezelnetwerk in Nederland. Met name internet kunnen ze leveren met hoge snelheid en betrouwbaarheid. Sta mij vrij een paar technische voordelen te vermelden in tegenstelling tot het Amerikaans Ziggo (waar ik gelukkig niet meer bij zit):

- Symmetrische internetsnelheid: dat betekent net zo snel uploaden als downloaden, tot 1 Gigabit per seconde
- Mogelijkheid om TV te kijken met IPTV OF DVB-C (= vertrouwde coaxkabel). Met DVB-C heb je geen extra kastjes nodig om TV te kunnen kijken. Groot voordeel ten opzichte van KPN's IPTV bijvoorbeeld.
- Mogelijkheid om eigen (netwerk)apparatuur te gebruiken, zoals modem en router. Hier ben je ook eigen baas over terwijl Ziggo altijd in jou apparatuur kan komen van buitenaf.
- Persoonlijkere klantenservice. De klantenservice is niet zo uitgebreid als het grote Ziggo, maar het voelt persoonlijker.

Geef ze een kans zou ik zeggen. De aanbiedingen waarmee Ziggo je probeert te lokken kan TriNed minder makkelijk voor je regelen aangezien ze een kleiner Nederlands bedrijf zijn. Echter zijn er genoeg (technische) voordelen om deze glasvezelprovider te overwegen voor het beetje meer geld. Naast dat een beetje concurrent voor Ziggo wel goed is voor de marktwerking in providerland.

Was deze review nuttig? 
Webcare is super en snel. Glasvezelinternet ook altijd supersnel en doorgaans zonder storingen.
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Greg Mei 15, 2018

Webcare is super en snel. Glasvezelinternet ook altijd supersnel en doorgaans zonder storingen.

Was deze review nuttig? 
Tot nu overstap probleemloos, helpdesk op Messager (facebook) binnen 5 min reactie, bellen ook binnen paar min.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Rini Verheijde Mei 11, 2018

Support van Trined.

Tot nu overstap probleemloos, helpdesk op Messager (facebook) binnen 5 min reactie, bellen ook binnen paar min.

Was deze review nuttig? 
Heel netjes en correct geholpen via messenger , direct contact en kreeg heel snel en goed antwoord
Geschreven door P vertogen Mei 01, 2018

Trined hulp bij tv en wifi problemen

Heel netjes en correct geholpen via messenger , direct contact en kreeg heel snel en goed antwoord

Was deze review nuttig? 
Na update 27-3-2018 geen tv meer . Komt de monteur van hsl vertellen dat er een digitaal kastje moest worden aangeschaft . Ik ben van mening dat hsl dat kastje dan maar moet vergoeden . De andere mogelijkheid was , dat ik maar een nieuwe tv moest kopen (de mijne is nu 10 jaar oud , en werkt perfect).
Heeft hier iemand nog meer last van , of ben ik de enigste ( volgens de monteur wel ). Inmiddels zit ik vanaf de update zonder tv.
Geschreven door v.Rozendaal April 10, 2018

Na update 27-3-2018 geen tv meer . Komt de monteur van hsl vertellen dat er een digitaal kastje moest worden aangeschaft . Ik ben van mening dat hsl dat kastje dan maar moet vergoeden . De andere mogelijkheid was , dat ik maar een nieuwe tv moest kopen (de mijne is nu 10 jaar oud , en werkt perfect).
Heeft hier iemand nog meer last van , of ben ik de enigste ( volgens de monteur wel ). Inmiddels zit ik vanaf de update zonder tv.

Was deze review nuttig? 
Klachten worden niet naar behoren afgehandeld.
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door R. April 09, 2018

Geen tv/telefoon matig

Klachten worden niet naar behoren afgehandeld.

Was deze review nuttig? 
Sinds installatie glasvezel al klant.
Valt mij eigenlijk tegen.
toch wel vaak storingen digitale TV op beeld, vaak balken en ook al diverse keren een avond geen tv.
signal lijkt mij zwak. al diverse keren gemeld. maar vaak geen respons.
helpdesk is gewoon super slecht, of geen antwoord, of meerdere keren bellen. zodra men vind dat probleem is opgelost geen terugkoppeling.
Het packet is gewoon duur ook tov andere aanbieders.
Digitenne gaf minder problemen.
overweeg over te stappen naar andere provider.

Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Paul April 01, 2018

niet tevreden

Sinds installatie glasvezel al klant.
Valt mij eigenlijk tegen.
toch wel vaak storingen digitale TV op beeld, vaak balken en ook al diverse keren een avond geen tv.
signal lijkt mij zwak. al diverse keren gemeld. maar vaak geen respons.
helpdesk is gewoon super slecht, of geen antwoord, of meerdere keren bellen. zodra men vind dat probleem is opgelost geen terugkoppeling.
Het packet is gewoon duur ook tov andere aanbieders.
Digitenne gaf minder problemen.
overweeg over te stappen naar andere provider.

Was deze review nuttig? 
Supercoole helpdesk die gewoon reageert op zaterdag avond met pasen!
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Henk S Maart 31, 2018

Helpdesk supersnel

Supercoole helpdesk die gewoon reageert op zaterdag avond met pasen!

Was deze review nuttig? 
Mijn telefoon deed het niet, de helpdesk gebeld....bleek dat ik van KPN een nieuw IP adres had gehad.
Ze hebben meteen de aanpassing gedaan en ik kon meteen weer bellen.
Super Trined, dank jullie wel

gr. Wilma
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Wilma Maart 26, 2018

Snel en goed opgelost

Mijn telefoon deed het niet, de helpdesk gebeld....bleek dat ik van KPN een nieuw IP adres had gehad.
Ze hebben meteen de aanpassing gedaan en ik kon meteen weer bellen.
Super Trined, dank jullie wel

gr. Wilma

Was deze review nuttig? 
De hele avond geen tv
Geschreven door Fischer Maart 20, 2018

Geen tv

De hele avond geen tv

Was deze review nuttig? 
Helpdesk kansloos!!
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door Dennis Maart 19, 2018

Helpdesk!!!

Helpdesk kansloos!!

Was deze review nuttig? 
Wat bijzonder vreemd. Een bedrijf dat een internetverbinding verkoopt maar geen helpdesk heeft die per mail bereikbaar is.
Tot mijn grote verbazing zie ik op de website dat het enige nummer (het telefoonnummer 0880803030 van de klantenservice van Trined) een 0800 nummer is.
Mijn contract loopt een jaar; ben nu al op zoek naar een andere provider.
Gemiddelde score 
 
6.0
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door jef Maart 18, 2018

Niet per mail bereikbaar

Wat bijzonder vreemd. Een bedrijf dat een internetverbinding verkoopt maar geen helpdesk heeft die per mail bereikbaar is.
Tot mijn grote verbazing zie ik op de website dat het enige nummer (het telefoonnummer 0880803030 van de klantenservice van Trined) een 0800 nummer is.
Mijn contract loopt een jaar; ben nu al op zoek naar een andere provider.

Antwoord van de eigenaar

Onze klantenservice is bereikbaar via een bericht op je persoonlijke pagina MijnTriNed, via Facebook messenger of via het lokale telefoonnummer 0880-803030. Wij zijn elke werkdag bereikbaar van 08:00 tot 21:00 uur en op zaterdag van 09:00 tot 16:00 uur.

Was deze review nuttig? 
Na klacht over slecht signaal monteur van Trined gestuurd. Deze werkte vakkundig en dacht mee. Ondanks dat eigenlijk een andere beheerder verantwoordelijk was werd de klacht perfect opgelost. Zeer klantvriendelijk zowel van de helpdesk, die eea had voorbereid, als van de monteur.
Gemiddelde score 
 
9.5
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Erie Strijbosch Maart 17, 2018

Klacht goed afgehandekd

Na klacht over slecht signaal monteur van Trined gestuurd. Deze werkte vakkundig en dacht mee. Ondanks dat eigenlijk een andere beheerder verantwoordelijk was werd de klacht perfect opgelost. Zeer klantvriendelijk zowel van de helpdesk, die eea had voorbereid, als van de monteur.

Was deze review nuttig? 
Ongelofelijk hoe enorm slecht de 'klanten'service van Trined is. Totaal geen woorden voor. Al 5 maanden probeer ik tevergeefs in contact te komen en wacht ik op een oplossing.
Gemiddelde score 
 
5.8
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Rob Maart 05, 2018

Ongelofelijk hoe enorm slecht de 'klanten'service van Trined is. Totaal geen woorden voor. Al 5 maanden probeer ik tevergeefs in contact te komen en wacht ik op een oplossing.

Was deze review nuttig? 
Zonder reageerd langzaam. Internet valt vaak wag of doet het helemaal niet. Geen aanrader
Gemiddelde score 
 
4.8
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Kim Februari 28, 2018

Slecht en langzaam

Zonder reageerd langzaam. Internet valt vaak wag of doet het helemaal niet. Geen aanrader

Was deze review nuttig? 
Het is werkelijk niet te geloven, wat een slechte service. We zijn al een half jaar bezig om de slechte verbinding met de t.v op te lossen. We worden voortdurend aan het lijntje gehouden met beloftes, waar we naar tig keer bellen weer afgewimpeld werden met beterschap, niet dus. We hoorden pas na een half jaar dat er veel meer storingen bij velen zijn, maar dat ze het kennelijk niet kunnen oplossen. Maar wel elke maand moeten betalen! Ook hoorde we steeds weer andere informatie. Ik kan niet anders zeggen.... Verschrikkelijk!!! Ook hebben we al lange tijd geen telefonische verbining.... We zijn het kotsbeu!!
Gemiddelde score 
 
1.4
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Lea van der Heijden Februari 21, 2018

Verschrikkelijk!!

Het is werkelijk niet te geloven, wat een slechte service. We zijn al een half jaar bezig om de slechte verbinding met de t.v op te lossen. We worden voortdurend aan het lijntje gehouden met beloftes, waar we naar tig keer bellen weer afgewimpeld werden met beterschap, niet dus. We hoorden pas na een half jaar dat er veel meer storingen bij velen zijn, maar dat ze het kennelijk niet kunnen oplossen. Maar wel elke maand moeten betalen! Ook hoorde we steeds weer andere informatie. Ik kan niet anders zeggen.... Verschrikkelijk!!! Ook hebben we al lange tijd geen telefonische verbining.... We zijn het kotsbeu!!

Was deze review nuttig? 
Eerste keer zeer lomp te woord gestaan door een man van de helpdesk, door hem heb ik abonnement opgezegd terwijl dit niet de bedoeling was.
Tweede keer Fatima aan de lijn en die heeft me super geholpen. Correct reacties en zoals beloofd teruggebeld.

Wel jammer dat je zelf in actie moet komen voor betere tarieven.
Gemiddelde score 
 
6.0
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door Bjorn Februari 08, 2018

2e keer bellen was goed

Eerste keer zeer lomp te woord gestaan door een man van de helpdesk, door hem heb ik abonnement opgezegd terwijl dit niet de bedoeling was.
Tweede keer Fatima aan de lijn en die heeft me super geholpen. Correct reacties en zoals beloofd teruggebeld.

Wel jammer dat je zelf in actie moet komen voor betere tarieven.

Was deze review nuttig? 
Niet doen mensen! Ok zo lang het draait... maar als er ook maar iets aan de hand is. Er zijn veel betere alternatieven!

De Trined klantenservice is de ergste die ik ooit meegemaakt heb. Wij zien dat we al ruim een jaar 10 euro teveel betalen voor ons abonnement. Daarvoor hebben we inmiddels al 9x contact gezocht met Trined!!! De ticket blijft gewoon open staan! Ondertussen wordt er wel leuk elke maand teveel afgeschreven! Nergens krijgen we een reactie op.

Let op mensen!!! Ik zou nooit in zee gaan met deze club! Er zijn gelukkig inmiddels alternatieven voor snel glasvezel. (Goedkoper en sneller). Brand je vingers niet aan Trined!

@Trined, niet eens met deze reactie? Kijk dan eens naar ticket T8202132162. Belachelijk!!!! Zo ga je niet met klanten om.

Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Peter Blom Februari 02, 2018

Slechtere klantenservice kan je je niet voorstellen.

Niet doen mensen! Ok zo lang het draait... maar als er ook maar iets aan de hand is. Er zijn veel betere alternatieven!

De Trined klantenservice is de ergste die ik ooit meegemaakt heb. Wij zien dat we al ruim een jaar 10 euro teveel betalen voor ons abonnement. Daarvoor hebben we inmiddels al 9x contact gezocht met Trined!!! De ticket blijft gewoon open staan! Ondertussen wordt er wel leuk elke maand teveel afgeschreven! Nergens krijgen we een reactie op.

Let op mensen!!! Ik zou nooit in zee gaan met deze club! Er zijn gelukkig inmiddels alternatieven voor snel glasvezel. (Goedkoper en sneller). Brand je vingers niet aan Trined!

@Trined, niet eens met deze reactie? Kijk dan eens naar ticket T8202132162. Belachelijk!!!! Zo ga je niet met klanten om.

Was deze review nuttig? 
Het aansluiten ging soepel. Correcte monteur die alles netjes en snel in orde maakte. De kastjes voor de digitale televisie waren op, die zou ik later toegestuurd krijgen. En inderdaad, een week later ontving ik de ontvanger. Daar begon de grote teleurstelling. Wat een waardeloos ding. Reactiesnelheid is slecht, zoekopties ontbreken, loopt om de haverklap vast of slaat stukken van een uitzending over. Op mijn vraag of er wellicht een alternatief was kreeg ik de melding dat dit er niet was. Op mijn opmerking dat ze hier wellicht eens naar moeten kijken gezien alle negatieve reacties kreeg ik de opmerking dat het allemaal niet zo 'simpel' was. Kijken naar het maandelijks bedrag dat wordt afgesloten vind ik de prijs-kwaliteitverhouding niet in balans.
Gemiddelde score 
 
4.5
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door B Werger Februari 01, 2018

Amateurisme ten top!

Het aansluiten ging soepel. Correcte monteur die alles netjes en snel in orde maakte. De kastjes voor de digitale televisie waren op, die zou ik later toegestuurd krijgen. En inderdaad, een week later ontving ik de ontvanger. Daar begon de grote teleurstelling. Wat een waardeloos ding. Reactiesnelheid is slecht, zoekopties ontbreken, loopt om de haverklap vast of slaat stukken van een uitzending over. Op mijn vraag of er wellicht een alternatief was kreeg ik de melding dat dit er niet was. Op mijn opmerking dat ze hier wellicht eens naar moeten kijken gezien alle negatieve reacties kreeg ik de opmerking dat het allemaal niet zo 'simpel' was. Kijken naar het maandelijks bedrag dat wordt afgesloten vind ik de prijs-kwaliteitverhouding niet in balans.

Was deze review nuttig? 
Service en kwaliteit zijn NIET bekend bij Trined.
Vooral veel storing/blokjes bij begin gemist maar ook blokjes tijdens de reguliere uitzendingen. En opnames vallen regelmatig stil.
Klachten zijn na maanden over en weer mailen nog niet verholpen. Zelfs de monteur weet zich geen raad.
Helaas is er in het buitengebied geen andere aanbieder die het aandurft op ons glasvezelnetwerk.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door v/d Broek Januari 29, 2018

Ronduit slecht!

Service en kwaliteit zijn NIET bekend bij Trined.
Vooral veel storing/blokjes bij begin gemist maar ook blokjes tijdens de reguliere uitzendingen. En opnames vallen regelmatig stil.
Klachten zijn na maanden over en weer mailen nog niet verholpen. Zelfs de monteur weet zich geen raad.
Helaas is er in het buitengebied geen andere aanbieder die het aandurft op ons glasvezelnetwerk.

Was deze review nuttig? 
Wat bijzonder vreemd. Ik heb, naast een abonnement voor televisie en internet, ook een abonnement voor telefoon voor 1000 minuten per maand. Tot mijn grote verbazing zag ik op de rekening dat het enige nummer waarvoor ik nog EXTRA moest betalen het telefoonnummer 0880803030 van de klantenservice van Trined is. Dus klantenservice is, met een gewoon netnummer, niet te telefonisch te bereiken zonder dat je daar nog extra kosten, bovenop jouw belabonnement, voor moet betalen. Zoiets heb ik nog bij geen enkel ander bedrijf gezien. Bizar.



Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Belle Januari 25, 2018

Gebrek aan gratis klantenservice

Wat bijzonder vreemd. Ik heb, naast een abonnement voor televisie en internet, ook een abonnement voor telefoon voor 1000 minuten per maand. Tot mijn grote verbazing zag ik op de rekening dat het enige nummer waarvoor ik nog EXTRA moest betalen het telefoonnummer 0880803030 van de klantenservice van Trined is. Dus klantenservice is, met een gewoon netnummer, niet te telefonisch te bereiken zonder dat je daar nog extra kosten, bovenop jouw belabonnement, voor moet betalen. Zoiets heb ik nog bij geen enkel ander bedrijf gezien. Bizar.



Was deze review nuttig? 
Trined werkt super, zolang je geen interactieve tv gebruikt !!!!!
De module interactieve tv is nog niet goed uitontwikkeld en geeft erg veel irritatie.
Bij begin gemist en programma terugkijken krijg je constant rare blokjes in beeld en valt het beeld regelmatig stil.
Vanaf oktober 2017 reeds 25 mailtjes met storingsmeldingen gemaakt maar het verbeterd niet... het lijkt zelfs dat het de laatste tijd alleen maar slechter wordt...
Gemiddelde score 
 
6.2
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Antwan Januari 22, 2018

Slechte interactieve TV

Trined werkt super, zolang je geen interactieve tv gebruikt !!!!!
De module interactieve tv is nog niet goed uitontwikkeld en geeft erg veel irritatie.
Bij begin gemist en programma terugkijken krijg je constant rare blokjes in beeld en valt het beeld regelmatig stil.
Vanaf oktober 2017 reeds 25 mailtjes met storingsmeldingen gemaakt maar het verbeterd niet... het lijkt zelfs dat het de laatste tijd alleen maar slechter wordt...

Was deze review nuttig? 
Goed te spreken over Trined.
Internet is goed. Klantenservice vriendelijk en behulpzaam.
Telefoon heb ik niet dus kan ik ook niet beoordelen.
Digtale tv werkt goed. Daar in tegen is het interactieve tv niet goed stol staand beeld en zo nu en dan blokjes.
Gemiddelde score 
 
8.0
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door AD Januari 21, 2018

Goed te spreken over Trined.
Internet is goed. Klantenservice vriendelijk en behulpzaam.
Telefoon heb ik niet dus kan ik ook niet beoordelen.
Digtale tv werkt goed. Daar in tegen is het interactieve tv niet goed stol staand beeld en zo nu en dan blokjes.

Was deze review nuttig? 
Sinds een aantal maanden een zeer tevreden klant van Trined.

Alles werkt vanaf de eerste minuut naar behoren.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Dennis Januari 18, 2018

Prima

Sinds een aantal maanden een zeer tevreden klant van Trined.

Alles werkt vanaf de eerste minuut naar behoren.

Was deze review nuttig? 
De monteur was goed en heel behulpzaam. De telefoonservice geweldig ze hebben me verschillende malen heel goed en begrijpend geholpen waarvoor dank.
Gemiddelde score 
 
8.0
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door v.reeken Januari 15, 2018

De monteur was goed en heel behulpzaam. De telefoonservice geweldig ze hebben me verschillende malen heel goed en begrijpend geholpen waarvoor dank.

Was deze review nuttig? 
veel problemen met digitale en atieve TV. veel blokjes in beeld en telkens last van stilstaand beeld bij actieve TV via de M box van Trined.





Gemiddelde score 
 
5.8
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door de Louw Januari 11, 2018

veel problemen met digitale en atieve TV. veel blokjes in beeld en telkens last van stilstaand beeld bij actieve TV via de M box van Trined.





Was deze review nuttig? 
Kwam toevallig op deze site en was verrast door de lage score van trined. Ik maak nu 2,5 jaar gebruik van trined en ben erg tevreden over de kwaliteit van de diensten. Ook wordt ik als ik vragen heb, heel goed geholpen, met goede opvolging door technische dienst.
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Albert Januari 11, 2018

Prima

Kwam toevallig op deze site en was verrast door de lage score van trined. Ik maak nu 2,5 jaar gebruik van trined en ben erg tevreden over de kwaliteit van de diensten. Ook wordt ik als ik vragen heb, heel goed geholpen, met goede opvolging door technische dienst.

Was deze review nuttig? 
Per 20 november heb ik mijn woning verkocht en per 21 november heb ik contact gehad met de klantenservice voor het opzeggen van mijn contract. Mij werd medegedeeld, dat het contract per 21 november zo stoppen, dat eventueel nieuwe betalingen zouden worden teruggestort en dat de monteur bij de nieuwe bewoner de gehuurde apparatuur zou meenemen.
Geen van die toezeggingen worden nagekomen.
Ik moet betalen tot 21 januari ondanks het feit dat er geen gebruik van wordt gemaakt. Ik moet de gehuurde apparatuur zelf terugsturen.
Goed voorbeeld van slechte service en klantgerichtheid.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door f.meulendijks Januari 09, 2018

afspraken niet nakomen

Per 20 november heb ik mijn woning verkocht en per 21 november heb ik contact gehad met de klantenservice voor het opzeggen van mijn contract. Mij werd medegedeeld, dat het contract per 21 november zo stoppen, dat eventueel nieuwe betalingen zouden worden teruggestort en dat de monteur bij de nieuwe bewoner de gehuurde apparatuur zou meenemen.
Geen van die toezeggingen worden nagekomen.
Ik moet betalen tot 21 januari ondanks het feit dat er geen gebruik van wordt gemaakt. Ik moet de gehuurde apparatuur zelf terugsturen.
Goed voorbeeld van slechte service en klantgerichtheid.

Was deze review nuttig? 
Goed geholpen! Probleem met Wi-Fi lijkt opgelost. Super blij mee
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door M Januari 03, 2018

Wi-Fi

Goed geholpen! Probleem met Wi-Fi lijkt opgelost. Super blij mee

Was deze review nuttig? 
Alleen bereikbaar via Facebook Messenger? of telefoon. Geen e-mail.
Maar afwachten wanneer je antwoord krijgt. Na verloop van tijd ontstond er een gesprek, maar je krijgt halve antwoorden. Zelfde vraag meerdere malen stelen, en dan opeens valt het kwartje.
Wij kunnen over naar glasvezel en kunnen kiezen uit twee providers.
Kans is groot dat TriNed het NIET wordt. Ze zijn duur en de enige ervaring met de helpdesk tot nu toe is niet best.
Gemiddelde score 
 
6.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Ron Hanegraaf December 29, 2017

1e keer helpdesk, op zoek naar informatie i.v.m. mogelijk overgaan naar glasvezel/TriNed

Alleen bereikbaar via Facebook Messenger? of telefoon. Geen e-mail.
Maar afwachten wanneer je antwoord krijgt. Na verloop van tijd ontstond er een gesprek, maar je krijgt halve antwoorden. Zelfde vraag meerdere malen stelen, en dan opeens valt het kwartje.
Wij kunnen over naar glasvezel en kunnen kiezen uit twee providers.
Kans is groot dat TriNed het NIET wordt. Ze zijn duur en de enige ervaring met de helpdesk tot nu toe is niet best.

Was deze review nuttig? 
Monteur ging niet weg voor alles in werking was. Nieuwe kabel getrokken, enkele aanpassingen gedaan en alles werkte binnen anderhalf uur. Goed en netjes gewerkt.
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door W. December 25, 2017

Zeer tevreden

Monteur ging niet weg voor alles in werking was. Nieuwe kabel getrokken, enkele aanpassingen gedaan en alles werkte binnen anderhalf uur. Goed en netjes gewerkt.

Was deze review nuttig? 
Een goede glasvezel-provider met nagenoeg geen storingen.
Gemiddelde score 
 
7.2
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Raymond December 21, 2017

Een goede glasvezel-provider met nagenoeg geen storingen.

Was deze review nuttig? 
Jammer, na installatie van de router voor de glasvezel internet.
#Geen telefoon controle, werkte dus niet.
# Telefonisch storingsdienst gebeld. Na internet problemen. Aardig te woord gestaan hoor maar de dame kan alleen probleemaanhoren en melden maar niet meedenken in oplossingen?
Hopelijk volgend jaar meer keuze uit aanbieders, voor mij geen trined weer.
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Ank December 19, 2017

Trined niet oplossingsgericht

Jammer, na installatie van de router voor de glasvezel internet.
#Geen telefoon controle, werkte dus niet.
# Telefonisch storingsdienst gebeld. Na internet problemen. Aardig te woord gestaan hoor maar de dame kan alleen probleemaanhoren en melden maar niet meedenken in oplossingen?
Hopelijk volgend jaar meer keuze uit aanbieders, voor mij geen trined weer.

Was deze review nuttig? 
Al tig keer geprobeerd om in te loggen op Mijn TriNed. Wat ik ook probeer, ik kom er niet in. TriNed is voor mij (geen Facebook account oid) alleen telefonisch bereikbaar. Ze hebben geen e-mailadres dus je kunt alleen het 'service-'nummer bellen waarbij je een dame aan de lijn die ook niets voor je kan betekenen.
Iedere keer nieuw wachtwoord aangevraagd en ingesteld, maar ik kom niet verder dan de melding 'niet alle gegevens zijn ingevuld', ook al is dat wel het geval. Het is gewoon ontzettend waardeloos.
Gemiddelde score 
 
5.4
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door VZ December 07, 2017

Inloggen op Mijn TriNed lukt niet. TriNed heeft zelf geen e-mail adres.

Al tig keer geprobeerd om in te loggen op Mijn TriNed. Wat ik ook probeer, ik kom er niet in. TriNed is voor mij (geen Facebook account oid) alleen telefonisch bereikbaar. Ze hebben geen e-mailadres dus je kunt alleen het 'service-'nummer bellen waarbij je een dame aan de lijn die ook niets voor je kan betekenen.
Iedere keer nieuw wachtwoord aangevraagd en ingesteld, maar ik kom niet verder dan de melding 'niet alle gegevens zijn ingevuld', ook al is dat wel het geval. Het is gewoon ontzettend waardeloos.

Was deze review nuttig? 
Zo'n belachelijk slecht internetverbinding. Niet te geloven. Vorige week geïnstalleerd, maar zeer ontevreden. Er wordt geadverteerd met een snelheid van 500 mb per seconde. Ik snap dat dit met een kabelaansluiting is, maar via de Wi-Fi nog geen 45 mb per seconde hebben is echt slecht! Dat is nog geen 10% van die 500. Dan heb ik het nog niet eens over de snelheid van de eerste verdieping gehad. Die is nog geen 0.5 mb per seconde. Soms is het zo slecht dat mijn telefoon gewoon over haar op 4g. Wat een aanfluiting. Tevens is het beeld van de televisie niet zo scherp als we gewend waren. Hier word ik heel kwaad om!
Gemiddelde score 
 
2.7
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door L. December 06, 2017

Belachelijk slecht

Zo'n belachelijk slecht internetverbinding. Niet te geloven. Vorige week geïnstalleerd, maar zeer ontevreden. Er wordt geadverteerd met een snelheid van 500 mb per seconde. Ik snap dat dit met een kabelaansluiting is, maar via de Wi-Fi nog geen 45 mb per seconde hebben is echt slecht! Dat is nog geen 10% van die 500. Dan heb ik het nog niet eens over de snelheid van de eerste verdieping gehad. Die is nog geen 0.5 mb per seconde. Soms is het zo slecht dat mijn telefoon gewoon over haar op 4g. Wat een aanfluiting. Tevens is het beeld van de televisie niet zo scherp als we gewend waren. Hier word ik heel kwaad om!

Was deze review nuttig? 
Storingen volgen elkaar voortdurend op. Ben er nu helemaal klaar mee, wegwezen en overstappen !
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door P. Hurxkens December 05, 2017

Ik wil weg!

Storingen volgen elkaar voortdurend op. Ben er nu helemaal klaar mee, wegwezen en overstappen !

Was deze review nuttig? 
Vanaf juli 2017 trined en vanaf die tijd zeer slecht tv beeld,blokjes in beeld /stilstaand haperend beeld,geluid dat wegvalt,diverse keren gebeld,wat mij ook nog belkosten kost.en erg vervelende dames aan de lijn gehad die dan zeggen dat je apparatuur niet goed is en dan ook nog zeggen dat je toch 1 jaar vast zit aan trined dan krijg je toch een verhoogde bloeddruk.na drie maanden wordt eindelijk een monteur gestuurd ,die het vreemd vind dat er niet eerder een monteur gestuurd werd.het blijkt dat het signaal wat binnenkomt te zwak is.dus alles is gerepareerd. en nu zou het goed moeten zijn..
Het is iets beter maar nog steeds stilstaand/haperend beeld en blokjes in beeld en vaak je opgenomen programma's niet terug kunnen kijken weer veel mails naar trined maar geen reactie.
Gemiddelde score 
 
4.2
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door leo December 03, 2017

trined waardeloos

Vanaf juli 2017 trined en vanaf die tijd zeer slecht tv beeld,blokjes in beeld /stilstaand haperend beeld,geluid dat wegvalt,diverse keren gebeld,wat mij ook nog belkosten kost.en erg vervelende dames aan de lijn gehad die dan zeggen dat je apparatuur niet goed is en dan ook nog zeggen dat je toch 1 jaar vast zit aan trined dan krijg je toch een verhoogde bloeddruk.na drie maanden wordt eindelijk een monteur gestuurd ,die het vreemd vind dat er niet eerder een monteur gestuurd werd.het blijkt dat het signaal wat binnenkomt te zwak is.dus alles is gerepareerd. en nu zou het goed moeten zijn..
Het is iets beter maar nog steeds stilstaand/haperend beeld en blokjes in beeld en vaak je opgenomen programma's niet terug kunnen kijken weer veel mails naar trined maar geen reactie.

Was deze review nuttig? 
Ik heb vanmiddag via Messenger een vraag gesteld over de aansluiting die binnenkort gaat plaatsvinden
Bijna direct een accuraat antwoord gekregen van Trined
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Berend Habing November 21, 2017

Helpdesk

Ik heb vanmiddag via Messenger een vraag gesteld over de aansluiting die binnenkort gaat plaatsvinden
Bijna direct een accuraat antwoord gekregen van Trined

Was deze review nuttig? 
Een helpdesk met consumenten. Ze begrijpen niet, nemen de tijd en zijn geduldig. Top!
Gemiddelde score 
 
7.8
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Jorg November 16, 2017

Helpdesk met mensen

Een helpdesk met consumenten. Ze begrijpen niet, nemen de tijd en zijn geduldig. Top!

Was deze review nuttig? 
Slechte ervaring en erg vaak internetproblemen
Veel excuusgedrag en nooit oplossingen
tijd voor ons om over te stappen
Gemiddelde score 
 
5.0
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Brouns November 13, 2017

Onstabiel en help desk zwaar onder de maat; overstappen!

Slechte ervaring en erg vaak internetproblemen
Veel excuusgedrag en nooit oplossingen
tijd voor ons om over te stappen

Was deze review nuttig? 
Sindskort heb ik via Trined een glasvezelaansluiting met internet, tv en bellen.

De aansluiting/activering is zeer soepel verlopen, de monteurs waren netjes optijd, deskundig en vriendelijk. Op dit moment werkt alles zoals ik had gehoopt.

Tot nu toe zeer tevreden en ik heb er vertrouwen in dat Trined hard werkt dat zo te houden!
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Marko November 11, 2017

Zeer tevreden

Sindskort heb ik via Trined een glasvezelaansluiting met internet, tv en bellen.

De aansluiting/activering is zeer soepel verlopen, de monteurs waren netjes optijd, deskundig en vriendelijk. Op dit moment werkt alles zoals ik had gehoopt.

Tot nu toe zeer tevreden en ik heb er vertrouwen in dat Trined hard werkt dat zo te houden!

Was deze review nuttig? 
Goed geholpen, in de glasvezel zat een breuk zo dat er geen licht door kwam . Nu net voor het weekend verholpen, ben super blij nu.
Dank je wel!
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Johan 10-11-2017 November 10, 2017

Goed en snel geholpen

Goed geholpen, in de glasvezel zat een breuk zo dat er geen licht door kwam . Nu net voor het weekend verholpen, ben super blij nu.
Dank je wel!

Was deze review nuttig? 
Ik ben zeer ontevreden over het aanbod van Trined. Vanaf de eerste dag dat we abonnee zijn werkt het life pauzeren niet (maart). Daarna zijn er meerdere storingen bij gekomen. Zoals blokjes in het beeld, niet goed kunnen afspelen van opnames. Tot op heden nog niets opgelost, en je wordt zeer slecht geïnformeerd. Je krijgt elke keer als je belt te horen dat ze de oplossing niet gevonden hebben en dat ik begrip moet hebben. Begrip heb ik best, maar dat is nu wel voorbij. Internet werkt tevens niet zoals je zou kunnen verwachten. Ik heb een klein huishouden met twee actieve gebruiker, zou dan geen storing moeten geven. Al met al zodra ik contractueel kan opzeggen zeg ik het abonnement direct op. Ik zal nooit of te nimmer mensen adviseren om abonnee te worden van deze provider. Slechte levering van het product en een zeer slechte helpdesk.
Gemiddelde score 
 
2.8
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door jEssica van Sinten Oktober 25, 2017

Ik ben zeer ontevreden over het aanbod van Trined. Vanaf de eerste dag dat we abonnee zijn werkt het life pauzeren niet (maart). Daarna zijn er meerdere storingen bij gekomen. Zoals blokjes in het beeld, niet goed kunnen afspelen van opnames. Tot op heden nog niets opgelost, en je wordt zeer slecht geïnformeerd. Je krijgt elke keer als je belt te horen dat ze de oplossing niet gevonden hebben en dat ik begrip moet hebben. Begrip heb ik best, maar dat is nu wel voorbij. Internet werkt tevens niet zoals je zou kunnen verwachten. Ik heb een klein huishouden met twee actieve gebruiker, zou dan geen storing moeten geven. Al met al zodra ik contractueel kan opzeggen zeg ik het abonnement direct op. Ik zal nooit of te nimmer mensen adviseren om abonnee te worden van deze provider. Slechte levering van het product en een zeer slechte helpdesk.

Was deze review nuttig? 
slecht bedrijf heb opgezegd ivb een verhuizing maar ze beweren de brief niet te hebben gehad en blijven nu steeds maar nieuwe rekeningen sturen,
diverse malen er op gewezen dat ik heb opgezegd maar ze luisteren gewoon niet.
dat duurt nu al een jaar.
mensen laat deze oplichters links liggen en pak een echte provider.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door eo Van Os Oktober 19, 2017

slecht bedrijf heb opgezegd ivb een verhuizing maar ze beweren de brief niet te hebben gehad en blijven nu steeds maar nieuwe rekeningen sturen,
diverse malen er op gewezen dat ik heb opgezegd maar ze luisteren gewoon niet.
dat duurt nu al een jaar.
mensen laat deze oplichters links liggen en pak een echte provider.

Was deze review nuttig? 
Veel storingen op het beeld. Als er gebeld wordt dan krijg je ook storing op het beeld. WiFi werkt slecht. Volgens de helpdesk moet je daar ook niet zoveel apparaten aan koppelen (3 telefoons, 1 tablet en een smart tv). Vast internet werkt wel maar dan moet je geen tv kijken. Het lijkt ook dat het op de spits tijden nog slechter werkt. Helaas dat we er nog een jaar aan vast zitten.
Gemiddelde score 
 
4.2
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door A v w Oktober 01, 2017

Trined :(

Veel storingen op het beeld. Als er gebeld wordt dan krijg je ook storing op het beeld. WiFi werkt slecht. Volgens de helpdesk moet je daar ook niet zoveel apparaten aan koppelen (3 telefoons, 1 tablet en een smart tv). Vast internet werkt wel maar dan moet je geen tv kijken. Het lijkt ook dat het op de spits tijden nog slechter werkt. Helaas dat we er nog een jaar aan vast zitten.

Was deze review nuttig? 
Gewoon een slechte provider. Interactieve televisie werkt niet als bij Ziggo. Een hoop functies die Ziggo wel heeft doen het bij Trined niet. Terug spoelen tijdens kijken gaat niet, vooruitspoelen gaat zeer traag.
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door George September 23, 2017

Gewoon een slechte provider. Interactieve televisie werkt niet als bij Ziggo. Een hoop functies die Ziggo wel heeft doen het bij Trined niet. Terug spoelen tijdens kijken gaat niet, vooruitspoelen gaat zeer traag.

Was deze review nuttig? 
Installatie ging prima en alles werkt goed. De snelheid wordt ruim gehaald 550 Mbps down en 482 Mbps up.
IP TV gebruik ik niet (omdat Rekam hier het TV signaal blijft leveren) en de helpdesk is goed bereikbaar via facebook messenger.

* Let wel op als je van diensten gebruik maakt die aan geo blocking doen.
Mijn door TriNed geleverde vaste ip adres zit bijv. in de range 185.160.72.0 - 185.160.75.255.
Deze range was zo te zien tot 2017-06-07 in gebruik in Bulgarije.
(zie bijv: https://mxtoolbox.com/SuperTool.aspx?action=arin%3a185.160.75.3&run=toolpage# )
Gevolg hiervan is dat sommige diensten met geo blocking zoals bijv. Ziggo Sport Go Totaal niet werken (die dienst denkt nog dat je vanaf een niet Nederlands of via een vpn of proxy streams probeert te kijken).
Contact met de helpdesk van Ziggo en TriNed levert niets op, ze blijven naar elkaar verwijzen (Volgens Ziggo zou ik een nieuw ip adres van Trined moeten krijgen en Trined zegt dat alles in orde is en een nieuw ip adres voor extra kosten zou gaan zorgen).

Gemiddelde score 
 
9.5
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door GvL September 06, 2017

Prima Provider, alleen oppassen voor geo blocking

Installatie ging prima en alles werkt goed. De snelheid wordt ruim gehaald 550 Mbps down en 482 Mbps up.
IP TV gebruik ik niet (omdat Rekam hier het TV signaal blijft leveren) en de helpdesk is goed bereikbaar via facebook messenger.

* Let wel op als je van diensten gebruik maakt die aan geo blocking doen.
Mijn door TriNed geleverde vaste ip adres zit bijv. in de range 185.160.72.0 - 185.160.75.255.
Deze range was zo te zien tot 2017-06-07 in gebruik in Bulgarije.
(zie bijv: https://mxtoolbox.com/SuperTool.aspx?action=arin%3a185.160.75.3&run=toolpage# )
Gevolg hiervan is dat sommige diensten met geo blocking zoals bijv. Ziggo Sport Go Totaal niet werken (die dienst denkt nog dat je vanaf een niet Nederlands of via een vpn of proxy streams probeert te kijken).
Contact met de helpdesk van Ziggo en TriNed levert niets op, ze blijven naar elkaar verwijzen (Volgens Ziggo zou ik een nieuw ip adres van Trined moeten krijgen en Trined zegt dat alles in orde is en een nieuw ip adres voor extra kosten zou gaan zorgen).

Was deze review nuttig? 
Veel gezeik met koude opstarten, compleet wegvallen, half opnemen, zeer wazig gebruikerservaring wb menu van de tv.
Internet is prima.
Contact met helpdesk is snel maar zelden wordt er iets gefixed.
Veel: ja daar zijn we mee bezig of hé die vraag hebben we nog nooit gehad.
Het menu van tv is echt vet onhandig en ze zouden eens wat meer bij hun concurrentie moeten kijken vwb gebruiksvriendelijkheid van het tv program.
Het is dat ik er een jaar aan vast zit, maar na dit jaar ga ik denk ik weer terug op kpn via het koperen draadje hier in het buitengebied van Landerd.
Jammer maar helaas.
Gemiddelde score 
 
5.8
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Carlo Wijnen Juli 20, 2017

Typisch beginnerswerk

Veel gezeik met koude opstarten, compleet wegvallen, half opnemen, zeer wazig gebruikerservaring wb menu van de tv.
Internet is prima.
Contact met helpdesk is snel maar zelden wordt er iets gefixed.
Veel: ja daar zijn we mee bezig of hé die vraag hebben we nog nooit gehad.
Het menu van tv is echt vet onhandig en ze zouden eens wat meer bij hun concurrentie moeten kijken vwb gebruiksvriendelijkheid van het tv program.
Het is dat ik er een jaar aan vast zit, maar na dit jaar ga ik denk ik weer terug op kpn via het koperen draadje hier in het buitengebied van Landerd.
Jammer maar helaas.

Was deze review nuttig? 
Overstap gemaakt van DSL van XS4All naar TriNed. Internet 500/500 over de glasvezel van Rekam. Aangevraagd via hun Internet pagina. Heel vlug kregen de ontvangstbevestiging binnen en na korte tijd een slot voor de installatie. De installatie werd uitgevoerd door een kundige medewerker en verliep zeer vlot. Binnen 25 minuten was alles (inclusief de testen) afgerond. Na ruim een week nog geen enkel probleem gesignaleerd. De toegezegde snelheden worden probleemloos gehaald. Zegt mogelijk nog niet alles, maar de 1e indruk is supergoed.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Luit Schokker Juli 20, 2017

Zeer tevreden over TriNed Internet

Overstap gemaakt van DSL van XS4All naar TriNed. Internet 500/500 over de glasvezel van Rekam. Aangevraagd via hun Internet pagina. Heel vlug kregen de ontvangstbevestiging binnen en na korte tijd een slot voor de installatie. De installatie werd uitgevoerd door een kundige medewerker en verliep zeer vlot. Binnen 25 minuten was alles (inclusief de testen) afgerond. Na ruim een week nog geen enkel probleem gesignaleerd. De toegezegde snelheden worden probleemloos gehaald. Zegt mogelijk nog niet alles, maar de 1e indruk is supergoed.

Was deze review nuttig? 
Overstap van Ziggo naar Trined gemaakt. Door alle reviews wel huiverig, maar toch de stap gezet omdat we alleen voor internet van Trined hebben gekozen. Live TV kijken doen we bijna niet en bellen doen we mobiel. Monteur was correct op tijd voor de ingeplande afspraak, heeft alles netjes geïnstalleerd in meterkast (zelfs loshangende kabels weggewerkt). Ook netjes geholpen bij de helpdesk (zoals het gewoon hoort). De modem Fritzbox is veel krachtiger dan die van Ziggo, waarvoor we een range extender nodig hadden voor goed bereik. Die is nu niet meer nodig, bereik tot in de tuin! Nu mooi alles supersnel via glasvezel en met zeer stabiele verbinding. Kan dus geen uitspraken doen over TV en telefoon (lees daar de meeste klachten over). Wij wachten nog wel op de beloofde gratis chromecast (intussen zelf alvast eentje aangeschaft, werkt ook super dat casten...). 1e factuur is ook correct. Eerlijk is eerlijk, wij zijn tot nu toe gewoon tevreden over Trined (Landerd). Mag ook eens gezegd worden.
Gemiddelde score 
 
8.3
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door RJ Juli 05, 2017

Tevreden

Overstap van Ziggo naar Trined gemaakt. Door alle reviews wel huiverig, maar toch de stap gezet omdat we alleen voor internet van Trined hebben gekozen. Live TV kijken doen we bijna niet en bellen doen we mobiel. Monteur was correct op tijd voor de ingeplande afspraak, heeft alles netjes geïnstalleerd in meterkast (zelfs loshangende kabels weggewerkt). Ook netjes geholpen bij de helpdesk (zoals het gewoon hoort). De modem Fritzbox is veel krachtiger dan die van Ziggo, waarvoor we een range extender nodig hadden voor goed bereik. Die is nu niet meer nodig, bereik tot in de tuin! Nu mooi alles supersnel via glasvezel en met zeer stabiele verbinding. Kan dus geen uitspraken doen over TV en telefoon (lees daar de meeste klachten over). Wij wachten nog wel op de beloofde gratis chromecast (intussen zelf alvast eentje aangeschaft, werkt ook super dat casten...). 1e factuur is ook correct. Eerlijk is eerlijk, wij zijn tot nu toe gewoon tevreden over Trined (Landerd). Mag ook eens gezegd worden.

Was deze review nuttig? 
134 resultaten - getoond 1 - 50
1 2 3  
Sortering