TriNed ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/c0/98/6a/trined-94-1454321167.png
 
5.8 (93)
0   1   0   0  
101 resultaten - getoond 1 - 50
1 2 3  
Sortering 
 
Al tig keer geprobeerd om in te loggen op Mijn TriNed. Wat ik ook probeer, ik kom er niet in. TriNed is voor mij (geen Facebook account oid) alleen telefonisch bereikbaar. Ze hebben geen e-mailadres dus je kunt alleen het 'service-'nummer bellen waarbij je een dame aan de lijn die ook niets voor je kan betekenen.
Iedere keer nieuw wachtwoord aangevraagd en ingesteld, maar ik kom niet verder dan de melding 'niet alle gegevens zijn ingevuld', ook al is dat wel het geval. Het is gewoon ontzettend waardeloos.
Gemiddelde score 
 
5.4
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door VZ December 07, 2017

Inloggen op Mijn TriNed lukt niet. TriNed heeft zelf geen e-mail adres.

Al tig keer geprobeerd om in te loggen op Mijn TriNed. Wat ik ook probeer, ik kom er niet in. TriNed is voor mij (geen Facebook account oid) alleen telefonisch bereikbaar. Ze hebben geen e-mailadres dus je kunt alleen het 'service-'nummer bellen waarbij je een dame aan de lijn die ook niets voor je kan betekenen.
Iedere keer nieuw wachtwoord aangevraagd en ingesteld, maar ik kom niet verder dan de melding 'niet alle gegevens zijn ingevuld', ook al is dat wel het geval. Het is gewoon ontzettend waardeloos.

Was deze review nuttig? 
Zo'n belachelijk slecht internetverbinding. Niet te geloven. Vorige week geïnstalleerd, maar zeer ontevreden. Er wordt geadverteerd met een snelheid van 500 mb per seconde. Ik snap dat dit met een kabelaansluiting is, maar via de Wi-Fi nog geen 45 mb per seconde hebben is echt slecht! Dat is nog geen 10% van die 500. Dan heb ik het nog niet eens over de snelheid van de eerste verdieping gehad. Die is nog geen 0.5 mb per seconde. Soms is het zo slecht dat mijn telefoon gewoon over haar op 4g. Wat een aanfluiting. Tevens is het beeld van de televisie niet zo scherp als we gewend waren. Hier word ik heel kwaad om!
Gemiddelde score 
 
2.7
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door L. December 06, 2017

Belachelijk slecht

Zo'n belachelijk slecht internetverbinding. Niet te geloven. Vorige week geïnstalleerd, maar zeer ontevreden. Er wordt geadverteerd met een snelheid van 500 mb per seconde. Ik snap dat dit met een kabelaansluiting is, maar via de Wi-Fi nog geen 45 mb per seconde hebben is echt slecht! Dat is nog geen 10% van die 500. Dan heb ik het nog niet eens over de snelheid van de eerste verdieping gehad. Die is nog geen 0.5 mb per seconde. Soms is het zo slecht dat mijn telefoon gewoon over haar op 4g. Wat een aanfluiting. Tevens is het beeld van de televisie niet zo scherp als we gewend waren. Hier word ik heel kwaad om!

Was deze review nuttig? 
Storingen volgen elkaar voortdurend op. Ben er nu helemaal klaar mee, wegwezen en overstappen !
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door P. Hurxkens December 05, 2017

Ik wil weg!

Storingen volgen elkaar voortdurend op. Ben er nu helemaal klaar mee, wegwezen en overstappen !

Was deze review nuttig? 
Vanaf juli 2017 trined en vanaf die tijd zeer slecht tv beeld,blokjes in beeld /stilstaand haperend beeld,geluid dat wegvalt,diverse keren gebeld,wat mij ook nog belkosten kost.en erg vervelende dames aan de lijn gehad die dan zeggen dat je apparatuur niet goed is en dan ook nog zeggen dat je toch 1 jaar vast zit aan trined dan krijg je toch een verhoogde bloeddruk.na drie maanden wordt eindelijk een monteur gestuurd ,die het vreemd vind dat er niet eerder een monteur gestuurd werd.het blijkt dat het signaal wat binnenkomt te zwak is.dus alles is gerepareerd. en nu zou het goed moeten zijn..
Het is iets beter maar nog steeds stilstaand/haperend beeld en blokjes in beeld en vaak je opgenomen programma's niet terug kunnen kijken weer veel mails naar trined maar geen reactie.
Gemiddelde score 
 
4.2
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door leo December 03, 2017

trined waardeloos

Vanaf juli 2017 trined en vanaf die tijd zeer slecht tv beeld,blokjes in beeld /stilstaand haperend beeld,geluid dat wegvalt,diverse keren gebeld,wat mij ook nog belkosten kost.en erg vervelende dames aan de lijn gehad die dan zeggen dat je apparatuur niet goed is en dan ook nog zeggen dat je toch 1 jaar vast zit aan trined dan krijg je toch een verhoogde bloeddruk.na drie maanden wordt eindelijk een monteur gestuurd ,die het vreemd vind dat er niet eerder een monteur gestuurd werd.het blijkt dat het signaal wat binnenkomt te zwak is.dus alles is gerepareerd. en nu zou het goed moeten zijn..
Het is iets beter maar nog steeds stilstaand/haperend beeld en blokjes in beeld en vaak je opgenomen programma's niet terug kunnen kijken weer veel mails naar trined maar geen reactie.

Was deze review nuttig? 
Ik heb vanmiddag via Messenger een vraag gesteld over de aansluiting die binnenkort gaat plaatsvinden
Bijna direct een accuraat antwoord gekregen van Trined
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Berend Habing November 21, 2017

Helpdesk

Ik heb vanmiddag via Messenger een vraag gesteld over de aansluiting die binnenkort gaat plaatsvinden
Bijna direct een accuraat antwoord gekregen van Trined

Was deze review nuttig? 
Een helpdesk met consumenten. Ze begrijpen niet, nemen de tijd en zijn geduldig. Top!
Gemiddelde score 
 
7.8
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Jorg November 16, 2017

Helpdesk met mensen

Een helpdesk met consumenten. Ze begrijpen niet, nemen de tijd en zijn geduldig. Top!

Was deze review nuttig? 
Slechte ervaring en erg vaak internetproblemen
Veel excuusgedrag en nooit oplossingen
tijd voor ons om over te stappen
Gemiddelde score 
 
5.0
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Brouns November 13, 2017

Onstabiel en help desk zwaar onder de maat; overstappen!

Slechte ervaring en erg vaak internetproblemen
Veel excuusgedrag en nooit oplossingen
tijd voor ons om over te stappen

Was deze review nuttig? 
Sindskort heb ik via Trined een glasvezelaansluiting met internet, tv en bellen.

De aansluiting/activering is zeer soepel verlopen, de monteurs waren netjes optijd, deskundig en vriendelijk. Op dit moment werkt alles zoals ik had gehoopt.

Tot nu toe zeer tevreden en ik heb er vertrouwen in dat Trined hard werkt dat zo te houden!
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Marko November 11, 2017

Zeer tevreden

Sindskort heb ik via Trined een glasvezelaansluiting met internet, tv en bellen.

De aansluiting/activering is zeer soepel verlopen, de monteurs waren netjes optijd, deskundig en vriendelijk. Op dit moment werkt alles zoals ik had gehoopt.

Tot nu toe zeer tevreden en ik heb er vertrouwen in dat Trined hard werkt dat zo te houden!

Was deze review nuttig? 
Goed geholpen, in de glasvezel zat een breuk zo dat er geen licht door kwam . Nu net voor het weekend verholpen, ben super blij nu.
Dank je wel!
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Johan 10-11-2017 November 10, 2017

Goed en snel geholpen

Goed geholpen, in de glasvezel zat een breuk zo dat er geen licht door kwam . Nu net voor het weekend verholpen, ben super blij nu.
Dank je wel!

Was deze review nuttig? 
Ik ben zeer ontevreden over het aanbod van Trined. Vanaf de eerste dag dat we abonnee zijn werkt het life pauzeren niet (maart). Daarna zijn er meerdere storingen bij gekomen. Zoals blokjes in het beeld, niet goed kunnen afspelen van opnames. Tot op heden nog niets opgelost, en je wordt zeer slecht geïnformeerd. Je krijgt elke keer als je belt te horen dat ze de oplossing niet gevonden hebben en dat ik begrip moet hebben. Begrip heb ik best, maar dat is nu wel voorbij. Internet werkt tevens niet zoals je zou kunnen verwachten. Ik heb een klein huishouden met twee actieve gebruiker, zou dan geen storing moeten geven. Al met al zodra ik contractueel kan opzeggen zeg ik het abonnement direct op. Ik zal nooit of te nimmer mensen adviseren om abonnee te worden van deze provider. Slechte levering van het product en een zeer slechte helpdesk.
Gemiddelde score 
 
2.8
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door jEssica van Sinten Oktober 25, 2017

Ik ben zeer ontevreden over het aanbod van Trined. Vanaf de eerste dag dat we abonnee zijn werkt het life pauzeren niet (maart). Daarna zijn er meerdere storingen bij gekomen. Zoals blokjes in het beeld, niet goed kunnen afspelen van opnames. Tot op heden nog niets opgelost, en je wordt zeer slecht geïnformeerd. Je krijgt elke keer als je belt te horen dat ze de oplossing niet gevonden hebben en dat ik begrip moet hebben. Begrip heb ik best, maar dat is nu wel voorbij. Internet werkt tevens niet zoals je zou kunnen verwachten. Ik heb een klein huishouden met twee actieve gebruiker, zou dan geen storing moeten geven. Al met al zodra ik contractueel kan opzeggen zeg ik het abonnement direct op. Ik zal nooit of te nimmer mensen adviseren om abonnee te worden van deze provider. Slechte levering van het product en een zeer slechte helpdesk.

Was deze review nuttig? 
slecht bedrijf heb opgezegd ivb een verhuizing maar ze beweren de brief niet te hebben gehad en blijven nu steeds maar nieuwe rekeningen sturen,
diverse malen er op gewezen dat ik heb opgezegd maar ze luisteren gewoon niet.
dat duurt nu al een jaar.
mensen laat deze oplichters links liggen en pak een echte provider.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door eo Van Os Oktober 19, 2017

slecht bedrijf heb opgezegd ivb een verhuizing maar ze beweren de brief niet te hebben gehad en blijven nu steeds maar nieuwe rekeningen sturen,
diverse malen er op gewezen dat ik heb opgezegd maar ze luisteren gewoon niet.
dat duurt nu al een jaar.
mensen laat deze oplichters links liggen en pak een echte provider.

Was deze review nuttig? 
Veel storingen op het beeld. Als er gebeld wordt dan krijg je ook storing op het beeld. WiFi werkt slecht. Volgens de helpdesk moet je daar ook niet zoveel apparaten aan koppelen (3 telefoons, 1 tablet en een smart tv). Vast internet werkt wel maar dan moet je geen tv kijken. Het lijkt ook dat het op de spits tijden nog slechter werkt. Helaas dat we er nog een jaar aan vast zitten.
Gemiddelde score 
 
4.2
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door A v w Oktober 01, 2017

Trined :(

Veel storingen op het beeld. Als er gebeld wordt dan krijg je ook storing op het beeld. WiFi werkt slecht. Volgens de helpdesk moet je daar ook niet zoveel apparaten aan koppelen (3 telefoons, 1 tablet en een smart tv). Vast internet werkt wel maar dan moet je geen tv kijken. Het lijkt ook dat het op de spits tijden nog slechter werkt. Helaas dat we er nog een jaar aan vast zitten.

Was deze review nuttig? 
Gewoon een slechte provider. Interactieve televisie werkt niet als bij Ziggo. Een hoop functies die Ziggo wel heeft doen het bij Trined niet. Terug spoelen tijdens kijken gaat niet, vooruitspoelen gaat zeer traag.
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door George September 23, 2017

Gewoon een slechte provider. Interactieve televisie werkt niet als bij Ziggo. Een hoop functies die Ziggo wel heeft doen het bij Trined niet. Terug spoelen tijdens kijken gaat niet, vooruitspoelen gaat zeer traag.

Was deze review nuttig? 
Installatie ging prima en alles werkt goed. De snelheid wordt ruim gehaald 550 Mbps down en 482 Mbps up.
IP TV gebruik ik niet (omdat Rekam hier het TV signaal blijft leveren) en de helpdesk is goed bereikbaar via facebook messenger.

* Let wel op als je van diensten gebruik maakt die aan geo blocking doen.
Mijn door TriNed geleverde vaste ip adres zit bijv. in de range 185.160.72.0 - 185.160.75.255.
Deze range was zo te zien tot 2017-06-07 in gebruik in Bulgarije.
(zie bijv: https://mxtoolbox.com/SuperTool.aspx?action=arin%3a185.160.75.3&run=toolpage# )
Gevolg hiervan is dat sommige diensten met geo blocking zoals bijv. Ziggo Sport Go Totaal niet werken (die dienst denkt nog dat je vanaf een niet Nederlands of via een vpn of proxy streams probeert te kijken).
Contact met de helpdesk van Ziggo en TriNed levert niets op, ze blijven naar elkaar verwijzen (Volgens Ziggo zou ik een nieuw ip adres van Trined moeten krijgen en Trined zegt dat alles in orde is en een nieuw ip adres voor extra kosten zou gaan zorgen).

Gemiddelde score 
 
9.5
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door GvL September 06, 2017

Prima Provider, alleen oppassen voor geo blocking

Installatie ging prima en alles werkt goed. De snelheid wordt ruim gehaald 550 Mbps down en 482 Mbps up.
IP TV gebruik ik niet (omdat Rekam hier het TV signaal blijft leveren) en de helpdesk is goed bereikbaar via facebook messenger.

* Let wel op als je van diensten gebruik maakt die aan geo blocking doen.
Mijn door TriNed geleverde vaste ip adres zit bijv. in de range 185.160.72.0 - 185.160.75.255.
Deze range was zo te zien tot 2017-06-07 in gebruik in Bulgarije.
(zie bijv: https://mxtoolbox.com/SuperTool.aspx?action=arin%3a185.160.75.3&run=toolpage# )
Gevolg hiervan is dat sommige diensten met geo blocking zoals bijv. Ziggo Sport Go Totaal niet werken (die dienst denkt nog dat je vanaf een niet Nederlands of via een vpn of proxy streams probeert te kijken).
Contact met de helpdesk van Ziggo en TriNed levert niets op, ze blijven naar elkaar verwijzen (Volgens Ziggo zou ik een nieuw ip adres van Trined moeten krijgen en Trined zegt dat alles in orde is en een nieuw ip adres voor extra kosten zou gaan zorgen).

Was deze review nuttig? 
Veel gezeik met koude opstarten, compleet wegvallen, half opnemen, zeer wazig gebruikerservaring wb menu van de tv.
Internet is prima.
Contact met helpdesk is snel maar zelden wordt er iets gefixed.
Veel: ja daar zijn we mee bezig of hé die vraag hebben we nog nooit gehad.
Het menu van tv is echt vet onhandig en ze zouden eens wat meer bij hun concurrentie moeten kijken vwb gebruiksvriendelijkheid van het tv program.
Het is dat ik er een jaar aan vast zit, maar na dit jaar ga ik denk ik weer terug op kpn via het koperen draadje hier in het buitengebied van Landerd.
Jammer maar helaas.
Gemiddelde score 
 
5.8
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Carlo Wijnen Juli 20, 2017

Typisch beginnerswerk

Veel gezeik met koude opstarten, compleet wegvallen, half opnemen, zeer wazig gebruikerservaring wb menu van de tv.
Internet is prima.
Contact met helpdesk is snel maar zelden wordt er iets gefixed.
Veel: ja daar zijn we mee bezig of hé die vraag hebben we nog nooit gehad.
Het menu van tv is echt vet onhandig en ze zouden eens wat meer bij hun concurrentie moeten kijken vwb gebruiksvriendelijkheid van het tv program.
Het is dat ik er een jaar aan vast zit, maar na dit jaar ga ik denk ik weer terug op kpn via het koperen draadje hier in het buitengebied van Landerd.
Jammer maar helaas.

Was deze review nuttig? 
Overstap gemaakt van DSL van XS4All naar TriNed. Internet 500/500 over de glasvezel van Rekam. Aangevraagd via hun Internet pagina. Heel vlug kregen de ontvangstbevestiging binnen en na korte tijd een slot voor de installatie. De installatie werd uitgevoerd door een kundige medewerker en verliep zeer vlot. Binnen 25 minuten was alles (inclusief de testen) afgerond. Na ruim een week nog geen enkel probleem gesignaleerd. De toegezegde snelheden worden probleemloos gehaald. Zegt mogelijk nog niet alles, maar de 1e indruk is supergoed.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Luit Schokker Juli 20, 2017

Zeer tevreden over TriNed Internet

Overstap gemaakt van DSL van XS4All naar TriNed. Internet 500/500 over de glasvezel van Rekam. Aangevraagd via hun Internet pagina. Heel vlug kregen de ontvangstbevestiging binnen en na korte tijd een slot voor de installatie. De installatie werd uitgevoerd door een kundige medewerker en verliep zeer vlot. Binnen 25 minuten was alles (inclusief de testen) afgerond. Na ruim een week nog geen enkel probleem gesignaleerd. De toegezegde snelheden worden probleemloos gehaald. Zegt mogelijk nog niet alles, maar de 1e indruk is supergoed.

Was deze review nuttig? 
Overstap van Ziggo naar Trined gemaakt. Door alle reviews wel huiverig, maar toch de stap gezet omdat we alleen voor internet van Trined hebben gekozen. Live TV kijken doen we bijna niet en bellen doen we mobiel. Monteur was correct op tijd voor de ingeplande afspraak, heeft alles netjes geïnstalleerd in meterkast (zelfs loshangende kabels weggewerkt). Ook netjes geholpen bij de helpdesk (zoals het gewoon hoort). De modem Fritzbox is veel krachtiger dan die van Ziggo, waarvoor we een range extender nodig hadden voor goed bereik. Die is nu niet meer nodig, bereik tot in de tuin! Nu mooi alles supersnel via glasvezel en met zeer stabiele verbinding. Kan dus geen uitspraken doen over TV en telefoon (lees daar de meeste klachten over). Wij wachten nog wel op de beloofde gratis chromecast (intussen zelf alvast eentje aangeschaft, werkt ook super dat casten...). 1e factuur is ook correct. Eerlijk is eerlijk, wij zijn tot nu toe gewoon tevreden over Trined (Landerd). Mag ook eens gezegd worden.
Gemiddelde score 
 
8.3
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door RJ Juli 05, 2017

Tevreden

Overstap van Ziggo naar Trined gemaakt. Door alle reviews wel huiverig, maar toch de stap gezet omdat we alleen voor internet van Trined hebben gekozen. Live TV kijken doen we bijna niet en bellen doen we mobiel. Monteur was correct op tijd voor de ingeplande afspraak, heeft alles netjes geïnstalleerd in meterkast (zelfs loshangende kabels weggewerkt). Ook netjes geholpen bij de helpdesk (zoals het gewoon hoort). De modem Fritzbox is veel krachtiger dan die van Ziggo, waarvoor we een range extender nodig hadden voor goed bereik. Die is nu niet meer nodig, bereik tot in de tuin! Nu mooi alles supersnel via glasvezel en met zeer stabiele verbinding. Kan dus geen uitspraken doen over TV en telefoon (lees daar de meeste klachten over). Wij wachten nog wel op de beloofde gratis chromecast (intussen zelf alvast eentje aangeschaft, werkt ook super dat casten...). 1e factuur is ook correct. Eerlijk is eerlijk, wij zijn tot nu toe gewoon tevreden over Trined (Landerd). Mag ook eens gezegd worden.

Was deze review nuttig? 
Ruim een maand geleden een klacht ingediend, echter tot op heden geen enkele reactie ontvangen. Telefonisch wordt je niet geholpen en per mail is deze provider niet bereikbaar. We moeten nog aangesloten worden op het glasvezelnetwerk, beloofd niet veel goeds als er nu al niet gereageerd wordt op klachten.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door RG Juni 22, 2017

Zeer slechte servicedesk, geen contact mee te krijgen

Ruim een maand geleden een klacht ingediend, echter tot op heden geen enkele reactie ontvangen. Telefonisch wordt je niet geholpen en per mail is deze provider niet bereikbaar. We moeten nog aangesloten worden op het glasvezelnetwerk, beloofd niet veel goeds als er nu al niet gereageerd wordt op klachten.

Was deze review nuttig? 
Installateur was "vergeten" alles aan te sluiten. We gemonteerd, maar niet aangesloten dus. Daarna duurde het erg lang voordat het signaal te ontvangen was.
Verder zou ik 1 jaar gratis een pluspakket of fox eredivisie krijgen. Aangevraagd via de "mijn trinet" site. 3 maanden moeten wachten "in behandeling" na 3,5 maand eindelijk geactiveerd, echter maar voor 8 maanden...ze hebben de tijd waarin de aanvraag in behandeling was (bijna 4 maanden!) bij de abonnementsduur bij gerekend, ook na contact is dit niet aangpast.
Zeer slechte klantvriendelijkheid bij Trinet!
Je moet alles zelf uitzoeken en installeren. ook de smartcard heeft 4 maanden op zich laten wachten. bellen heeft geen zin, die wten ook niks.
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Bastiaanse Juni 21, 2017

Slechte klantenservice

Installateur was "vergeten" alles aan te sluiten. We gemonteerd, maar niet aangesloten dus. Daarna duurde het erg lang voordat het signaal te ontvangen was.
Verder zou ik 1 jaar gratis een pluspakket of fox eredivisie krijgen. Aangevraagd via de "mijn trinet" site. 3 maanden moeten wachten "in behandeling" na 3,5 maand eindelijk geactiveerd, echter maar voor 8 maanden...ze hebben de tijd waarin de aanvraag in behandeling was (bijna 4 maanden!) bij de abonnementsduur bij gerekend, ook na contact is dit niet aangpast.
Zeer slechte klantvriendelijkheid bij Trinet!
Je moet alles zelf uitzoeken en installeren. ook de smartcard heeft 4 maanden op zich laten wachten. bellen heeft geen zin, die wten ook niks.

Was deze review nuttig? 
Begin niet aan Trined.
Trined belooft van alles maar maakt niks waar.
Klachten die ingediend worden worden niet binnen een gewone tijd afgehandeld.
Als er al contact is dan word er van alles belooft maar niks woord nagekomen en er komt dan ook nog bij dat ze contract gegevens veranderen er dan gaan beweren dat de aangeleverde gegevens niet juist zijn.
Dus helaas zit het bedrijf met de bedrijfsvoering meer tegen een oplichterbende aan dan een gezond bedrijf die klanten normaal behandeld en antwoord geeft.
(deze oplichterbende heeft me veel geld gekost maar ben blij dat ik er vanaf ben)
Gemiddelde score 
 
1.4
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Cas Juni 19, 2017

Oplichtersbende Trined

Begin niet aan Trined.
Trined belooft van alles maar maakt niks waar.
Klachten die ingediend worden worden niet binnen een gewone tijd afgehandeld.
Als er al contact is dan word er van alles belooft maar niks woord nagekomen en er komt dan ook nog bij dat ze contract gegevens veranderen er dan gaan beweren dat de aangeleverde gegevens niet juist zijn.
Dus helaas zit het bedrijf met de bedrijfsvoering meer tegen een oplichterbende aan dan een gezond bedrijf die klanten normaal behandeld en antwoord geeft.
(deze oplichterbende heeft me veel geld gekost maar ben blij dat ik er vanaf ben)

Was deze review nuttig? 
Sinds 2 maanden internet en televisie via kabel van Rekam. Dit laatste had ik al en is niet gewijzigd. Internet is verder prima, installatie ook. Echter blijkt na in gebruikneming dat verschillende klanten van Trined al langer problemen hebben bij het terugkijken van sommige NPO/NTR uitzendingen gemist. Blijkbaar wordt het IP-adres als buitenlands herkent en heb je daardoor geen rechten om terug te kijken. Hoeveel mensen hier last van hebben kon men niet zeggen en ook dat het niet bij iedereen is. Men zegt in overleg te zijn met NPO maar het probleem bestaat nu al sinds het begin. Men legt de verantwoording ook bij de NPO. Handig om te weten dat je dit kan overkomen als je dit aanvraagt.
Gemiddelde score 
 
5.8
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door Frans Mei 25, 2017

Sinds 2 maanden internet en televisie via kabel van Rekam. Dit laatste had ik al en is niet gewijzigd. Internet is verder prima, installatie ook. Echter blijkt na in gebruikneming dat verschillende klanten van Trined al langer problemen hebben bij het terugkijken van sommige NPO/NTR uitzendingen gemist. Blijkbaar wordt het IP-adres als buitenlands herkent en heb je daardoor geen rechten om terug te kijken. Hoeveel mensen hier last van hebben kon men niet zeggen en ook dat het niet bij iedereen is. Men zegt in overleg te zijn met NPO maar het probleem bestaat nu al sinds het begin. Men legt de verantwoording ook bij de NPO. Handig om te weten dat je dit kan overkomen als je dit aanvraagt.

Was deze review nuttig? 
Ik ben zwaar ontevreden over Trined. Wij waren blij dat er eindelijk glasvezel kwam maar dit viel enorm tegen. De snelheid die belooft word 500mb word nooit gehaald. Met lan kabel 160mb en wifi soms zelfs 0.45mb wat niet eens genoeg is voor een youtube filmpje. Hiervoor hadden wij alleen een telefoonlijntje en dat was nog sneller en constanter dan deze troep. Ook is er hakkelend beeld op de tv. Het enige wat enigszins lijkt te werken is de telefoon (ook al twee keer uit gevallen). Dan heb je nog de helpdesk, breek mij de bek daar niet over open. Wat een stelletje incompetente mensen zijn dat, echt waardeloos. Als ons verplichte jaar erop zit zeggen wij gedag tegen deze liegende bedoeling!
Gemiddelde score 
 
2.6
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Edwin Mei 22, 2017

Zeer ontevreden

Ik ben zwaar ontevreden over Trined. Wij waren blij dat er eindelijk glasvezel kwam maar dit viel enorm tegen. De snelheid die belooft word 500mb word nooit gehaald. Met lan kabel 160mb en wifi soms zelfs 0.45mb wat niet eens genoeg is voor een youtube filmpje. Hiervoor hadden wij alleen een telefoonlijntje en dat was nog sneller en constanter dan deze troep. Ook is er hakkelend beeld op de tv. Het enige wat enigszins lijkt te werken is de telefoon (ook al twee keer uit gevallen). Dan heb je nog de helpdesk, breek mij de bek daar niet over open. Wat een stelletje incompetente mensen zijn dat, echt waardeloos. Als ons verplichte jaar erop zit zeggen wij gedag tegen deze liegende bedoeling!

Was deze review nuttig? 
Sinds februari 2017 Internet en TV van trined.

We hebben het 500mbit abbonement van Trined. Dat word steevast gehaald en vaak zitten we qua snelheid daar wel boven. superstabiel en retesnel!.

het TV pakket van Trined is een standaard pakket. Maar voldoet voor ons ruim. Geen storingen en helder beeld en geluid. Ze gaan er wel vanuit dat jou TV is voorzien van een goede DVB-C Tuner. Mocht dat niet zo zijn moet je een externe tunes aanvragen.

1 x storing gehad. vermoedelijk helaas zelf veroorzaakt met het opruimen van de meterkast. ( glasvezel losgekomen ) Diezelfde dag een monteur en glasvezel lasser langs geweest om het te fiksen voor me. Dit geheel kosteloos.

Al met al zeer tevreden, zeker omdat ik ietwat sceptisch was.
Gemiddelde score 
 
8.8
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Daniel Mei 19, 2017

Sinds februari 2017 Internet en TV van trined.

We hebben het 500mbit abbonement van Trined. Dat word steevast gehaald en vaak zitten we qua snelheid daar wel boven. superstabiel en retesnel!.

het TV pakket van Trined is een standaard pakket. Maar voldoet voor ons ruim. Geen storingen en helder beeld en geluid. Ze gaan er wel vanuit dat jou TV is voorzien van een goede DVB-C Tuner. Mocht dat niet zo zijn moet je een externe tunes aanvragen.

1 x storing gehad. vermoedelijk helaas zelf veroorzaakt met het opruimen van de meterkast. ( glasvezel losgekomen ) Diezelfde dag een monteur en glasvezel lasser langs geweest om het te fiksen voor me. Dit geheel kosteloos.

Al met al zeer tevreden, zeker omdat ik ietwat sceptisch was.

Was deze review nuttig? 
Vooraf tweemaal uitdrukkelijk gevraagd naar de aansluitingsmogelijkheden bij Trined. De medewerker (in zo'n busje, op woensdagmiddag bij gemeentehuis Landerd) tekende uit wat de mogelijkheden waren. O.a. aansluiting via coax mogelijk? Ja, hoor geen probleem. Dit werd later bevestigd. Dan volgt de aansluiting: nee, hoor, coax gaat niet. Draadloos tv? nee, dat ondersteunen we niet.
Een tv beeld waar we meer blokjes zien dan bewegend beeld.

Trined & glasvezel: ik zou het niet aanraden.
Gemiddelde score 
 
5.0
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door TB Mei 13, 2017

Trined: niet aan beginnen

Vooraf tweemaal uitdrukkelijk gevraagd naar de aansluitingsmogelijkheden bij Trined. De medewerker (in zo'n busje, op woensdagmiddag bij gemeentehuis Landerd) tekende uit wat de mogelijkheden waren. O.a. aansluiting via coax mogelijk? Ja, hoor geen probleem. Dit werd later bevestigd. Dan volgt de aansluiting: nee, hoor, coax gaat niet. Draadloos tv? nee, dat ondersteunen we niet.
Een tv beeld waar we meer blokjes zien dan bewegend beeld.

Trined & glasvezel: ik zou het niet aanraden.

Was deze review nuttig? 
Sinds oktober klant van Trined in Landerd bij gebrek aan beter in het buitengebied. Nooit aan beginnen!Continu storingen op TV. Interactieve TV is verschrikkelijk slecht. Storingen in beeld en geluid aan de lopende band. En bij live pauzeren springt de tijd ineens een eind vooruit waardoor je een deel van het programma mist. De helpdesk reageert nu en dan terug maar meestal niet. En als er dan gereageerd wordt, wordt de bal teruggelegd doordat ze zeggen dat ze niets meer van mij gehoord hebben. De omgekeerde wereld. Voor het gemak hebben ze mijn file gesloten waarin vele meldingen van afgelopen maanden. Internetsnelheid is wat ze beloven. Via wifi blijft er echter maar ongeveer 10% van over. Ik weet niet of dat normaal is? Trined zegt van wel.
Het enige wat zonder problemen werkt is de telefoon. Hoop dat er snel een betrouwbare andere provider beschikbaar is in Landerd.
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Gloudemans April 23, 2017

Sinds oktober klant van Trined in Landerd bij gebrek aan beter in het buitengebied. Nooit aan beginnen!Continu storingen op TV. Interactieve TV is verschrikkelijk slecht. Storingen in beeld en geluid aan de lopende band. En bij live pauzeren springt de tijd ineens een eind vooruit waardoor je een deel van het programma mist. De helpdesk reageert nu en dan terug maar meestal niet. En als er dan gereageerd wordt, wordt de bal teruggelegd doordat ze zeggen dat ze niets meer van mij gehoord hebben. De omgekeerde wereld. Voor het gemak hebben ze mijn file gesloten waarin vele meldingen van afgelopen maanden. Internetsnelheid is wat ze beloven. Via wifi blijft er echter maar ongeveer 10% van over. Ik weet niet of dat normaal is? Trined zegt van wel.
Het enige wat zonder problemen werkt is de telefoon. Hoop dat er snel een betrouwbare andere provider beschikbaar is in Landerd.

Was deze review nuttig? 
Internet loopt als een zonnetje tegen een prima prijs. Helaas wordt er wel een ouderwetse Fritzbox meegeleverd die maar 1 vrije giga-port heeft (de andere twee 100 mb). Beetje stom aangezien de snelheid 150 mb is voor mij. Daarnaast is het draadloos bereik best slecht van de Fritzbox en heeft het geen 5 Ghz Wifi. Kortom, onbegrijpelijk dat je voor een snelle verbinding een slechte modem levert.
Gemiddelde score 
 
9.5
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Piet April 21, 2017

Prima, jammer van die hopeloze ouderwetse Fritzbox

Internet loopt als een zonnetje tegen een prima prijs. Helaas wordt er wel een ouderwetse Fritzbox meegeleverd die maar 1 vrije giga-port heeft (de andere twee 100 mb). Beetje stom aangezien de snelheid 150 mb is voor mij. Daarnaast is het draadloos bereik best slecht van de Fritzbox en heeft het geen 5 Ghz Wifi. Kortom, onbegrijpelijk dat je voor een snelle verbinding een slechte modem levert.

Was deze review nuttig? 
Ik heb nu zo'n 10 maanden TV bellen en internet van Trined. Installatie ging vlotjes en op afgesproken tijd.
Internet (900 mbit) is snel en betrouwbaar. 1x een korte storing.
Telefoon gebruik ik niet maar zit nu eenmaal in het pakket. Televisie heb ik het standaard pakket, goed beeld, een enkele keer een paar blokjes in beeld of een korte hapering.
Niets te mopperen?
Jawel: Vreemd dat je bij een 900mbit abonnement een Fritzbox krijgt met enkel 2,4Mhz draadloos. Je zou verwachten dat Trined de 5 Mhz variant levert bij zo'n snel abonnement.
Op de televisies, doet de data van de gids het niet altijd goed. Zenderlijst is niet kompleet en nu (mid april) loopt het nog steeds op windertijd (op drie TV's, dus daar ligt het niet aan) .
Gemiddelde score 
 
8.0
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Niels April 14, 2017

Prima ervaring

Ik heb nu zo'n 10 maanden TV bellen en internet van Trined. Installatie ging vlotjes en op afgesproken tijd.
Internet (900 mbit) is snel en betrouwbaar. 1x een korte storing.
Telefoon gebruik ik niet maar zit nu eenmaal in het pakket. Televisie heb ik het standaard pakket, goed beeld, een enkele keer een paar blokjes in beeld of een korte hapering.
Niets te mopperen?
Jawel: Vreemd dat je bij een 900mbit abonnement een Fritzbox krijgt met enkel 2,4Mhz draadloos. Je zou verwachten dat Trined de 5 Mhz variant levert bij zo'n snel abonnement.
Op de televisies, doet de data van de gids het niet altijd goed. Zenderlijst is niet kompleet en nu (mid april) loopt het nog steeds op windertijd (op drie TV's, dus daar ligt het niet aan) .

Was deze review nuttig? 
Slecht slecht sinds het begin al ellende veel beloven niks doen kijk aub verder helaas nog maanden aan vast
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Paul verkuylen April 13, 2017

NOOIT aan beginnen

Slecht slecht sinds het begin al ellende veel beloven niks doen kijk aub verder helaas nog maanden aan vast

Was deze review nuttig? 
Twee weken geleden een aanvraag gedaan voor Trined. Hierbij had ik nog een vraag met betrekking tot het abonnement. Daarom contact gelegd met de klantenservice, op de gestelde vraag konden ze me niet per direct een antwoordt geven.Geen probleem dan verwacht ik in de loop van de dag of volgende dag iets te horen. Dit werd zo afgesproken. Nu middels 2 weken verder en 5 telefoontjes naar Trined en nog steeds geen uitsluitsel. Hier ben ik dan ook uiterst ontevreden over en ligt mij de vraag of ik mijn aanvraag nog wel stand laat houden of terug ga naar mijn oude kabelprovider waarmee ik nog nooit problemen heb gehad.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door John Maart 27, 2017

Aanvraag Trined

Twee weken geleden een aanvraag gedaan voor Trined. Hierbij had ik nog een vraag met betrekking tot het abonnement. Daarom contact gelegd met de klantenservice, op de gestelde vraag konden ze me niet per direct een antwoordt geven.Geen probleem dan verwacht ik in de loop van de dag of volgende dag iets te horen. Dit werd zo afgesproken. Nu middels 2 weken verder en 5 telefoontjes naar Trined en nog steeds geen uitsluitsel. Hier ben ik dan ook uiterst ontevreden over en ligt mij de vraag of ik mijn aanvraag nog wel stand laat houden of terug ga naar mijn oude kabelprovider waarmee ik nog nooit problemen heb gehad.

Was deze review nuttig? 
Interactieve TV zeer slecht. Vanaf het begin gemeld bij de klantenservice. Er is ons beloofd dat we teruggebeld zouden worden om duidelijkheid te krijgen over een mogelijke oplossing van de problemen doch tot vandaag geen telefoontje gehad. Zelfs vandaag nog gebeld en de juffrouw aan de telefoon was zelf ook verbaasd dat niemand teruggebeld had. Wij zouden erg graag terug willen naar Ziggo!
Gemiddelde score 
 
5.3
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door GLM van de Laar Maart 24, 2017

Klachten over interactieve TV

Interactieve TV zeer slecht. Vanaf het begin gemeld bij de klantenservice. Er is ons beloofd dat we teruggebeld zouden worden om duidelijkheid te krijgen over een mogelijke oplossing van de problemen doch tot vandaag geen telefoontje gehad. Zelfs vandaag nog gebeld en de juffrouw aan de telefoon was zelf ook verbaasd dat niemand teruggebeld had. Wij zouden erg graag terug willen naar Ziggo!

Was deze review nuttig? 
Sinds 8 februari bezig om weer tv Meierij te kunnen kijken op de tv, krijg wel steeds een reactie op mijn klacht maar geen oplossing. Volgens de informatie die we gekregen hebben ligt het aan de itv-Dune ontvanger.
Begin september 2016 hebben we een nieuw kastje ontvangen die aangesloten moet worden door Trined en die zou alle klachten van vorig jaar oplossen. Maar het kasje ligt nu (maart 2017) nog steeds ongebruikt op de kast te wachten op datum van aansluiten. Wanneer dat gaat gebeuren weten ze nog niet. Zie melding hieronder:

TriNed Klantenservice | 23-02-2017 10:12
Voor het nieuwe kastje hebben we nog geen exacte datum wanneer deze
te gebruiken is.
Maar voor het oplossen van mijn klacht nu ligt, volgens Trined, de oplossing bij tv Meierij (zie hieronder)

TriNed Klantenservice | 22-02-2017 16:24
Wij zijn in deze afhankelijk van Tv Meierij er is opnieuw contact met hun gezocht voor
meer duidelijkheid.
Zodra wij deze hebben zullen wij u zeker verder informeren.

Maar duidelijkheid hebben ze nog steeds niet, het blijft heel erg stil


Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Addy Maart 09, 2017

TV ontvangst

Sinds 8 februari bezig om weer tv Meierij te kunnen kijken op de tv, krijg wel steeds een reactie op mijn klacht maar geen oplossing. Volgens de informatie die we gekregen hebben ligt het aan de itv-Dune ontvanger.
Begin september 2016 hebben we een nieuw kastje ontvangen die aangesloten moet worden door Trined en die zou alle klachten van vorig jaar oplossen. Maar het kasje ligt nu (maart 2017) nog steeds ongebruikt op de kast te wachten op datum van aansluiten. Wanneer dat gaat gebeuren weten ze nog niet. Zie melding hieronder:

TriNed Klantenservice | 23-02-2017 10:12
Voor het nieuwe kastje hebben we nog geen exacte datum wanneer deze
te gebruiken is.
Maar voor het oplossen van mijn klacht nu ligt, volgens Trined, de oplossing bij tv Meierij (zie hieronder)

TriNed Klantenservice | 22-02-2017 16:24
Wij zijn in deze afhankelijk van Tv Meierij er is opnieuw contact met hun gezocht voor
meer duidelijkheid.
Zodra wij deze hebben zullen wij u zeker verder informeren.

Maar duidelijkheid hebben ze nog steeds niet, het blijft heel erg stil


Was deze review nuttig? 
Al vanaf het begin is het internet ontvangst erg onstabiel. Het signaal van de router is goed en de pc herkent de router maar kan geen verbinding maken. Dit komt dagelijks meerdere keren voor. De Help desk heeft geen oplossing en inmiddels kan ik door het resetten van de router zelf het probleem oplossen.
Maar dit kan geen blijvende oplossing zijn. 2 weken geleden van router kanaal gewisseld maar ook dat brengt geen verbetering. Bijzonder irritant als je weet dat we van Xs4all komen en behoudens langzaam internet met nooit problemen en een perfecte help desk. TriNed heeft echter een jaar het alleenrecht van het glasvezelnetwerk in Schaijk.
De Interactieve TV van TriNed is een grote stap terug in de tijd in vergelijk met die van Xs4All. Maar een beperkt aantal kanalen zijn opneembaar. Voor of terug spoelen is slechts mogelijk in stapjes van een halve minuut. Menu en libery van de opnames zijn erg onduidelijk. Volgens TriNed komt dit omdat de TVproducenten niet willen dat wij als kijker de reclame blokken doorspoelen en voor de opname rechten moet TriNet betalen. Pas nu realiseren wij ons hoe Xs4all ons verwend heeft de afgelopen jaren, Aftellen dus nog 10 maanden voordat we weer mogen wisselen.
Gemiddelde score 
 
5.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Jos Januari 29, 2017

Onstabiel internet en 5 jaar terug met interactive TV van TriNed

Al vanaf het begin is het internet ontvangst erg onstabiel. Het signaal van de router is goed en de pc herkent de router maar kan geen verbinding maken. Dit komt dagelijks meerdere keren voor. De Help desk heeft geen oplossing en inmiddels kan ik door het resetten van de router zelf het probleem oplossen.
Maar dit kan geen blijvende oplossing zijn. 2 weken geleden van router kanaal gewisseld maar ook dat brengt geen verbetering. Bijzonder irritant als je weet dat we van Xs4all komen en behoudens langzaam internet met nooit problemen en een perfecte help desk. TriNed heeft echter een jaar het alleenrecht van het glasvezelnetwerk in Schaijk.
De Interactieve TV van TriNed is een grote stap terug in de tijd in vergelijk met die van Xs4All. Maar een beperkt aantal kanalen zijn opneembaar. Voor of terug spoelen is slechts mogelijk in stapjes van een halve minuut. Menu en libery van de opnames zijn erg onduidelijk. Volgens TriNed komt dit omdat de TVproducenten niet willen dat wij als kijker de reclame blokken doorspoelen en voor de opname rechten moet TriNet betalen. Pas nu realiseren wij ons hoe Xs4all ons verwend heeft de afgelopen jaren, Aftellen dus nog 10 maanden voordat we weer mogen wisselen.

Was deze review nuttig? 
Prima internet, nooit problemen. Installatie ging soepel. Telefoon en tv (rekam) ook ok. Veel voor weinig, je krijgt waarvoor je betaalt.
Gemiddelde score 
 
8.3
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Matthijs Januari 25, 2017

Goed internet, goedkoop

Prima internet, nooit problemen. Installatie ging soepel. Telefoon en tv (rekam) ook ok. Veel voor weinig, je krijgt waarvoor je betaalt.

Was deze review nuttig? 
Internet is goed alleen tv is echt een drama staat gemiddeld 30 a 40 keer stil per dag.
De problemen liggen dan ook aan het kastje Dune HD. Dit word ook door trined herkend. Word nu al een jaar aan het lijntje gehouden dat het nieuwe kastje onderweg is.

Dus mensen als jullie klant zijn bij trined vraag naar de nieuwe interactieve ontvanger.
Daar hebben jullie recht op 0800-8030 en anders gewoon abonnementskosten terug vragen.
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Michel Januari 05, 2017

Mensen neem geen Trined wat een drama bedrijf.

Internet is goed alleen tv is echt een drama staat gemiddeld 30 a 40 keer stil per dag.
De problemen liggen dan ook aan het kastje Dune HD. Dit word ook door trined herkend. Word nu al een jaar aan het lijntje gehouden dat het nieuwe kastje onderweg is.

Dus mensen als jullie klant zijn bij trined vraag naar de nieuwe interactieve ontvanger.
Daar hebben jullie recht op 0800-8030 en anders gewoon abonnementskosten terug vragen.

Was deze review nuttig? 
500Mb up en down voor een prijs waar je elders een fractie van de snelheid krijgt. En toch goede kwaliteit; altijd stabiel. TV en bellen is ook prima. Voor TV was een belangrijk voordeel voor ons dat DVB-C wordt ondersteund; scheelt apparatuur vervangen.
Gemiddelde score 
 
9.5
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Marc December 27, 2016

Stabiele snelle verbinding tegen lage prijs

500Mb up en down voor een prijs waar je elders een fractie van de snelheid krijgt. En toch goede kwaliteit; altijd stabiel. TV en bellen is ook prima. Voor TV was een belangrijk voordeel voor ons dat DVB-C wordt ondersteund; scheelt apparatuur vervangen.

Was deze review nuttig? 
Slechte service. Al een week storing op de tv. Krijg allen maar chagrijnige medewerkers aan de lijn en wordt vervolgens pas na drie uur teruggebeld dat het is uitgezet en we maar moeten afwachten. Ondertussen wel volle pond betalen en niet normaal tv kunnen kijken. Raad iedereen af over te stappen naar ze.
Gemiddelde score 
 
3.2
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Brenda December 08, 2016

Stap nooit over naar trined!

Slechte service. Al een week storing op de tv. Krijg allen maar chagrijnige medewerkers aan de lijn en wordt vervolgens pas na drie uur teruggebeld dat het is uitgezet en we maar moeten afwachten. Ondertussen wel volle pond betalen en niet normaal tv kunnen kijken. Raad iedereen af over te stappen naar ze.

Was deze review nuttig? 
In mijn woonplaats zijn 3 aanbieders voor internet, tv en bellen. Ik heb bij Trined een volledig pakket besteld. Na plaatsen van de bestelling krijg ik via de mail de order binnen en de algemene voorwaarden. Wat schetst mijn verbazing; er staat een extra bedrag op de order van 50 euro die niet op de website vermeld staat en ook niet gegeven wordt als je de bestelling plaatst. Ik wil deze order annuleren. Op hun website staat dat ze van maandag t/m vrijdag tot 21:00 uur bereikbaar zijn. Dat is niet het geval. Ik heb van 20:05 uur tot 20:25 de telefoon over laten gaan, maar er wordt niet opgenomen. En een andere manier om contact met hun te krijgen kan ik niet vinden op hun website. Dit klopt dus niet. Ik vraag me af of ze overdag bereikbaar zijn.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Wil November 21, 2016

Trined niet bereikbaar tot 21:00 uur

In mijn woonplaats zijn 3 aanbieders voor internet, tv en bellen. Ik heb bij Trined een volledig pakket besteld. Na plaatsen van de bestelling krijg ik via de mail de order binnen en de algemene voorwaarden. Wat schetst mijn verbazing; er staat een extra bedrag op de order van 50 euro die niet op de website vermeld staat en ook niet gegeven wordt als je de bestelling plaatst. Ik wil deze order annuleren. Op hun website staat dat ze van maandag t/m vrijdag tot 21:00 uur bereikbaar zijn. Dat is niet het geval. Ik heb van 20:05 uur tot 20:25 de telefoon over laten gaan, maar er wordt niet opgenomen. En een andere manier om contact met hun te krijgen kan ik niet vinden op hun website. Dit klopt dus niet. Ik vraag me af of ze overdag bereikbaar zijn.

Was deze review nuttig? 
Nooit aan beginnen.
We gaan kijken voor een oplossing al 3 x gehoord
Wat een ellende als je een probleem hebt bellen ze terug nou echt niet
Heb inmiddels 20 x gebeld gemaild en NIG geen tv en alleen trage internet
Nog steeds geen digitale tv na 3 maanden maar wel het geld afschrijven elke maand
Gemiddelde score 
 
3.2
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Thomas November 19, 2016

Nooit aan beginnen

Nooit aan beginnen.
We gaan kijken voor een oplossing al 3 x gehoord
Wat een ellende als je een probleem hebt bellen ze terug nou echt niet
Heb inmiddels 20 x gebeld gemaild en NIG geen tv en alleen trage internet
Nog steeds geen digitale tv na 3 maanden maar wel het geld afschrijven elke maand

Was deze review nuttig? 
Na alle dramatische verhalen over Trined even mijn ervaringen.
Ik gebruik in Oudewater sinds 2015 150/150 all in one.
Internet is gewoon hardstikke goed!
TV word via de Rekam aangeboden en is van dezelfde kwaliteit als de coax aansluiting van de Rekam en ja deze heeft af en toe storing.
De telefoon is gewoon 100%
En de service afdeling staat mij vriendelijk en correct ter woord, de problemen die ik had bleek een verkeerd aangesloten en gebroken kabel te zijn deze werd snel en correct opgelost.
Interactieve TV heb ik niet dus kan hier niet over meepraten.

Dus mijn ervaring met Trined: een dikke 8+

Mvg, Frank
Gemiddelde score 
 
8.8
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Frank November 08, 2016

Glasvezel in Oudewater

Na alle dramatische verhalen over Trined even mijn ervaringen.
Ik gebruik in Oudewater sinds 2015 150/150 all in one.
Internet is gewoon hardstikke goed!
TV word via de Rekam aangeboden en is van dezelfde kwaliteit als de coax aansluiting van de Rekam en ja deze heeft af en toe storing.
De telefoon is gewoon 100%
En de service afdeling staat mij vriendelijk en correct ter woord, de problemen die ik had bleek een verkeerd aangesloten en gebroken kabel te zijn deze werd snel en correct opgelost.
Interactieve TV heb ik niet dus kan hier niet over meepraten.

Dus mijn ervaring met Trined: een dikke 8+

Mvg, Frank

Was deze review nuttig? 
Interactieve televisie is slecht, sinds 8 sept 2016 hebben wij glasvezel van Trined. Continue storing, heel veel blokjes , strepen en haperingen, al verschillende meldingen gemaakt via mijn Trined en telefonisch, of je krijgt geen reactie of we zijn aan het onderzoeken, het is in behandeling, maar daar blijft het bij , vorige week belden we en toen was het ineens een landelijke storing, zou de volgende dag over zijn, niet dus! Hiervoor hadden we digitenne en die was veel beter, ook merken we niet dat internet sneller is, terwijl we hiervoor een verouderde telefoonlijn hadden met maar 4 MB, wel hebben we een verouderde computerenvolgens Trined ligt het daaraan, vanavond ook storing, echo en kraken op telefoon, dit was voor het eerst, dus hopelijk eenmalig, wij konden maar kiezen uit 2 providers, Trined en Plinq, hadden we maar voor Plinq gekozen die heeft geen problemen
Gemiddelde score 
 
4.2
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Jannet Kat Oktober 24, 2016

slechte televisie en klantenservice

Interactieve televisie is slecht, sinds 8 sept 2016 hebben wij glasvezel van Trined. Continue storing, heel veel blokjes , strepen en haperingen, al verschillende meldingen gemaakt via mijn Trined en telefonisch, of je krijgt geen reactie of we zijn aan het onderzoeken, het is in behandeling, maar daar blijft het bij , vorige week belden we en toen was het ineens een landelijke storing, zou de volgende dag over zijn, niet dus! Hiervoor hadden we digitenne en die was veel beter, ook merken we niet dat internet sneller is, terwijl we hiervoor een verouderde telefoonlijn hadden met maar 4 MB, wel hebben we een verouderde computerenvolgens Trined ligt het daaraan, vanavond ook storing, echo en kraken op telefoon, dit was voor het eerst, dus hopelijk eenmalig, wij konden maar kiezen uit 2 providers, Trined en Plinq, hadden we maar voor Plinq gekozen die heeft geen problemen

Was deze review nuttig? 
Ik ben zeer ontevreden over de digitale televisie van Trined. Ik heb in juni 2015 bewust voor Trined gekozen omdat zij als enige IPTV aanbieden in Waalre. Voor mij is dit belangrijk omdat wij geen coax hebben in huis alleen UTP bekabeling. Ik ben nu al maanden bezig met Trined om tot een oplossing te komen omdat de beeld kwaliteit gewoonweg bagger is. Stilstaand beeld, blokjes in beeld, iedere avond alles resetten om een uurtje "normaal" tv te kunnen kijken. De helpdesk reageerd nergens op, bellen niet terug en als ze bellen maken ze beloftes die ze niet waar kunnen maken. Het enige wat ik hoor is dat ze de kastjes gaan vervangen maar dat het netwerk nog niet klaar is. Maar dit zou in september gaan gebeuren, natuurlijk.
September is bijna voorbij. En neem het fatsoen eens om netjes te reageren naar de klant.
Gemiddelde score 
 
4.3
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Robert September 27, 2016

Televisie is bagger

Ik ben zeer ontevreden over de digitale televisie van Trined. Ik heb in juni 2015 bewust voor Trined gekozen omdat zij als enige IPTV aanbieden in Waalre. Voor mij is dit belangrijk omdat wij geen coax hebben in huis alleen UTP bekabeling. Ik ben nu al maanden bezig met Trined om tot een oplossing te komen omdat de beeld kwaliteit gewoonweg bagger is. Stilstaand beeld, blokjes in beeld, iedere avond alles resetten om een uurtje "normaal" tv te kunnen kijken. De helpdesk reageerd nergens op, bellen niet terug en als ze bellen maken ze beloftes die ze niet waar kunnen maken. Het enige wat ik hoor is dat ze de kastjes gaan vervangen maar dat het netwerk nog niet klaar is. Maar dit zou in september gaan gebeuren, natuurlijk.
September is bijna voorbij. En neem het fatsoen eens om netjes te reageren naar de klant.

Antwoord van de eigenaar

Helaas kunnen we in Waalre inderdaad nog niet onze nieuwe interactieve televisie diensten leveren. We zijn druk bezig om dit in Waalre ook mogelijk te maken. De verwachting was dat dit inderdaad afgelopen zomer afgerond zou worden. Dit is in de meeste regio's wel gelukt, helaas in Waalre nog niet.

Als we uw postcode en huisnummer via een email naar webcare@trined.nl zouden mogen ontvangen dan kijken we na waarom u hierover niet goed geïnformeerd wordt.

Was deze review nuttig? 
Zeer tevreden over TriNed, aansluiten verliep zeer voorspoedig met goede adviezen van installateur. Internet gaat als een speer, eerste dag viel echter precies in een grote storing, dus dan maak je je even zorgen. Maar welke grote provider heeft er niet ook zo nu en dan een landelijke storing. Sindsdien werkt het uitstekend en razendsnel. Groot voordeel is dat je de bestaand Coax installatie kunt blijven gebruiken, scheelt geld en veel werk. Voor de telefoon kan ik alleen maar zeggen dat de FritzBox een fantastische DECT telefooncentrale is met zeer veel mogelijkheden. Dagelijks plezier van! Als laatste is Trined sober in allerlei reklame en geen commerciële fratsen. Zeer prettig, je krijgt waar je voor betaalt en je betaalt dus ook niet teveel! Aanrader.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Frank (Rosmalen) September 08, 2016

Uitstekende service provider

Zeer tevreden over TriNed, aansluiten verliep zeer voorspoedig met goede adviezen van installateur. Internet gaat als een speer, eerste dag viel echter precies in een grote storing, dus dan maak je je even zorgen. Maar welke grote provider heeft er niet ook zo nu en dan een landelijke storing. Sindsdien werkt het uitstekend en razendsnel. Groot voordeel is dat je de bestaand Coax installatie kunt blijven gebruiken, scheelt geld en veel werk. Voor de telefoon kan ik alleen maar zeggen dat de FritzBox een fantastische DECT telefooncentrale is met zeer veel mogelijkheden. Dagelijks plezier van! Als laatste is Trined sober in allerlei reklame en geen commerciële fratsen. Zeer prettig, je krijgt waar je voor betaalt en je betaalt dus ook niet teveel! Aanrader.

Was deze review nuttig? 
Ben altijd tevreden geweest over Ziggo, maar recentelijk toch overgestapt in Ypenburg Den Haag op Trined en koos ook voor interactieve tv. Na onze aanmelding moesten we bijna vier maanden wachten totdat Trined daar daadwerkelijk kon leveren. In juli was het dan eindelijk zover en kwam de monteur langs met de interactieve pakketten erbij.We moesten nog een dag wachten op de aansluiting op interactieve tv. Maar helaas interactieve tv werkt nog niet in Ypenburg en Trined reageert niet op mijn verzoek om uitsluitsel te geven over wanneer dat wel het geval is. O was ik maar bij Ziggo gebleven. Misschien is Trined bereid om wel uitsluitsel te geven via deze openbare klacht. Dus 'eigenaar', wat is het antwoord? Wanneer is interactieve televisie beschikbaar in Ypenburg?
Gemiddelde score 
 
5.6
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Gerard Augustus 23, 2016

Trined maakt de beloftes niet waar

Ben altijd tevreden geweest over Ziggo, maar recentelijk toch overgestapt in Ypenburg Den Haag op Trined en koos ook voor interactieve tv. Na onze aanmelding moesten we bijna vier maanden wachten totdat Trined daar daadwerkelijk kon leveren. In juli was het dan eindelijk zover en kwam de monteur langs met de interactieve pakketten erbij.We moesten nog een dag wachten op de aansluiting op interactieve tv. Maar helaas interactieve tv werkt nog niet in Ypenburg en Trined reageert niet op mijn verzoek om uitsluitsel te geven over wanneer dat wel het geval is. O was ik maar bij Ziggo gebleven. Misschien is Trined bereid om wel uitsluitsel te geven via deze openbare klacht. Dus 'eigenaar', wat is het antwoord? Wanneer is interactieve televisie beschikbaar in Ypenburg?

Was deze review nuttig? 
Ik zit al een jaar of 6 bij Trined en tot volle tevredenheid. Als er problemen zijn dan is de service echt geweldig. Er is alleen een probleem met het tv pakket in Uden. Dat voldoet niet aan de huidige eisen en zou worden aangepast. Helaas lukt dat niet in samenwerking met de netwerk beheerder. Trined moet daarom besluiten te stoppen in de regio Uden. Ze kunnen hier niet de kwaliteit leveren zoals ze die graag willen. Ik vind dat echt jammer, had graag bij Trined gebleven. Rond 1 augustus zouden we in Uden bericht krijgen hoe nu verder.
Gemiddelde score 
 
7.8
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Rien van Ast Augustus 03, 2016

TV in Uden

Ik zit al een jaar of 6 bij Trined en tot volle tevredenheid. Als er problemen zijn dan is de service echt geweldig. Er is alleen een probleem met het tv pakket in Uden. Dat voldoet niet aan de huidige eisen en zou worden aangepast. Helaas lukt dat niet in samenwerking met de netwerk beheerder. Trined moet daarom besluiten te stoppen in de regio Uden. Ze kunnen hier niet de kwaliteit leveren zoals ze die graag willen. Ik vind dat echt jammer, had graag bij Trined gebleven. Rond 1 augustus zouden we in Uden bericht krijgen hoe nu verder.

Was deze review nuttig? 
Wat een baggerbedrijf. Continue valt de verbinding weg. Snelheid tov Ziggo was al verwaarloosbaar, maar zonder internet zitten als kleine zelfstandige is toch echt een drama.

Excuses kunnen er niet vanaf, ze hebben alleen medelijden met hun eigen problemen.
Gemiddelde score 
 
5.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Michel Juli 20, 2016

Ga niet naar TriNed

Wat een baggerbedrijf. Continue valt de verbinding weg. Snelheid tov Ziggo was al verwaarloosbaar, maar zonder internet zitten als kleine zelfstandige is toch echt een drama.

Excuses kunnen er niet vanaf, ze hebben alleen medelijden met hun eigen problemen.

Antwoord van de eigenaar

We hebben afgelopen week inderdaad storingen op ons landelijke glasvezelnetwerk gehad. Inmiddels zijn deze storingen opgelost en moeten alle internetverbindingen weer correct functioneren. Onze excuses voor deze overlast. Wij doen onze uiterste best om uw verbinding altijd voor u beschikbaar te hebben.

In uw bericht geeft u ook aan dat uw internetverbinding niet sneller zou dan zijn bij uw vorige provider. Heeft u hierbij met een vaste kabel getest? Wij garanderen een snelheid van minimaal 90%. Indien u deze snelheid niet haalt dan willen wij u vragen om dit via MijnTriNed aan ons te melden.

Alvast bedankt voor uw medewerking.

Was deze review nuttig? 
Naar mijn ervaring heb je bij TriNed hooguit 4 dagen van de week internet. Jammer.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Mart Juli 14, 2016

Inconsistent

Naar mijn ervaring heb je bij TriNed hooguit 4 dagen van de week internet. Jammer.

Antwoord van de eigenaar

We hebben op de dag van uw review inderdaad een grote storing op ons landelijke glasvezelnetwerk gehad. Dit was de eerste grote storing waarbij onze klanten gedurende een langere tijd problemen met hun internetverbinding hebben gehad.

Onze excuses hiervoor.

Was deze review nuttig? 
Vorige week ben ik op de info-avond in het dorp geweest over het aan te leggen glasvezelnet. Ik heb een inschrijfformulier "overeenkomst" meegenomen. Wat me opvalt is dat je interactieve TV kunt bestellen, terwijl ik in het commentaar op deze pagina lees dat er geen interactieve TV meer wordt aangeboden. (uw reactie op het commentaar van 3 jan. 2016. Hierdoor worden verkeerde verwachtingen gewekt bij de inschrijvers. Een bron voor discussie voor het moment dat de zaak is aangesloten. Of heb ik het niet goed begrepen? Ik zie de reactie graag tegemoet.
Wat me opvalt is dat Trined als telecombedrijf niet bereikbaar is via email. Vandaar maar via dit medium mijn opmerking plaats.
Geschreven door Willem Juni 23, 2016

interactieve TV

Vorige week ben ik op de info-avond in het dorp geweest over het aan te leggen glasvezelnet. Ik heb een inschrijfformulier "overeenkomst" meegenomen. Wat me opvalt is dat je interactieve TV kunt bestellen, terwijl ik in het commentaar op deze pagina lees dat er geen interactieve TV meer wordt aangeboden. (uw reactie op het commentaar van 3 jan. 2016. Hierdoor worden verkeerde verwachtingen gewekt bij de inschrijvers. Een bron voor discussie voor het moment dat de zaak is aangesloten. Of heb ik het niet goed begrepen? Ik zie de reactie graag tegemoet.
Wat me opvalt is dat Trined als telecombedrijf niet bereikbaar is via email. Vandaar maar via dit medium mijn opmerking plaats.

Antwoord van de eigenaar

In de gebieden waar op dit moment de diensten van TriNed reeds actief zijn wordt er nog gebruik gemaakt van het 'oude' interactieve televisieplatform welke helaas enkele beperkingen heeft. Het tarief hiervoor is € 45,- eenmalig en € 5,- per maand en voor opnemen betaal je € 5,- per maand extra. Wij bieden deze versie niet actief meer aan.

In alle nieuwe gebieden hebben een volledig vernieuwde versie van interactieve televisie welke veel meer functionaliteiten heeft en ook stabiel functioneert. Deze versie wordt aangeboden voor € 15,- eenmalig en € 9,50 per maand inclusief alle app's en opnemen.

In de komende periode gaan we alle huidige klanten ook voorzien van deze nieuwe versie. Dit traject pakken we zeer zorgvuldig aan en voeren dit dan ook in fases uit om de overgang zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Hopelijk is uw vraag hiermee antwoord. Contact met onze klantenservice kan telefonisch via 0800-8030, Twitter en Facebook.

Was deze review nuttig? 
Heb sinds september vorig jaar glasvezel via Trined. Internet is best snel en ok, 150Mbps wordt gehaald up- en down. Enkele keer zakt de snelheid volledig terug en moet ik de boel resetten. Maar dat is niet onoverkomelijk. Wat wel onoverkomelijk is is de interactieve tv, die helemaal niet interactief is. Ten eerste gaat het opstarten tergend traag. Hij laadt het menu 3x tot 100% en dan na een halve minuut kun je tv kijken. Tot je gaat zappen. Dan 9 van de 10x gaat het beeld op zwart en start de Dune 102 opnieuw op. Dan moet je hem ook nog snel in de standby zetten op het moment dat hij uitvalt, anders komt het beeld helemaal niet meer terug. Dan moet je dus de stroom eraf halen en er weer op, en dan duurt het opstarten nog langer. Rekam biedt helaas te weinig zenders, maar werkt wel. Trined belooft al vanaf september vorig jaar een update, maar verschuift deze steeds. Voorheen kochten ze in bij KPN. Heb verzocht of ze dit niet alsnog opnieuw konden doen. Maar ze blijven bij hun standpunt dat er binnenkort een update komt en alle problemen verholpen zijn. Ze hebben nog 2 maanden, dan loopt mijn contract af.
Gemiddelde score 
 
6.4
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Erik Moerman Juni 20, 2016

Goed internet maar dramatische tv-dienst

Heb sinds september vorig jaar glasvezel via Trined. Internet is best snel en ok, 150Mbps wordt gehaald up- en down. Enkele keer zakt de snelheid volledig terug en moet ik de boel resetten. Maar dat is niet onoverkomelijk. Wat wel onoverkomelijk is is de interactieve tv, die helemaal niet interactief is. Ten eerste gaat het opstarten tergend traag. Hij laadt het menu 3x tot 100% en dan na een halve minuut kun je tv kijken. Tot je gaat zappen. Dan 9 van de 10x gaat het beeld op zwart en start de Dune 102 opnieuw op. Dan moet je hem ook nog snel in de standby zetten op het moment dat hij uitvalt, anders komt het beeld helemaal niet meer terug. Dan moet je dus de stroom eraf halen en er weer op, en dan duurt het opstarten nog langer. Rekam biedt helaas te weinig zenders, maar werkt wel. Trined belooft al vanaf september vorig jaar een update, maar verschuift deze steeds. Voorheen kochten ze in bij KPN. Heb verzocht of ze dit niet alsnog opnieuw konden doen. Maar ze blijven bij hun standpunt dat er binnenkort een update komt en alle problemen verholpen zijn. Ze hebben nog 2 maanden, dan loopt mijn contract af.

Antwoord van de eigenaar

Dat de dienst interactieve televisie op dit moment nog problemen geeft beamen we. Op korte termijn zal ook uw aansluiting een update krijgen waardoor wij er van overtuigd zijn dat dit uw ergernis zal oplossen. Door ons zelf wordt de nieuwe versie al enige tijd uitgebreid getest, we willen er zeker van zijn dat de nieuwe versie ook zonder problemen functioneert.

Nog even geduld aub.

Was deze review nuttig? 
Ik heb internet via Trined besteld maar mijn eerste ervaring is al slecht.
Men verschuilt zich erg achter procedures. Oké we hebben een router in het programma. Dezelfde als die u wilt gebruiken maar die hoort niet bij het pakket dat u heeft gekozen dus die mag u niet als hoofd-router gebruiken. Die moet u er dan maar 2de rangs aanhangen. Ook niet als u m zelf koopt. hij blijft 2de rangs. Maar dan is het gebruik onhandig, aansluitingen verkeerd, meer ruimte en stroom gebruik. Niets mee te maken. Regels zijn regels. Bij dit pakket hoort deze router en die moet u gebruiken. O u heeft dezelfde versie als wij gaan sturen. Jammer. U moet toch die van ons gebruiken.

Slecht begin.
Ben benieuwd wanneer men voor een afspraak gaat bellen.
Geschreven door Henk Mei 30, 2016

Slecht begin

Ik heb internet via Trined besteld maar mijn eerste ervaring is al slecht.
Men verschuilt zich erg achter procedures. Oké we hebben een router in het programma. Dezelfde als die u wilt gebruiken maar die hoort niet bij het pakket dat u heeft gekozen dus die mag u niet als hoofd-router gebruiken. Die moet u er dan maar 2de rangs aanhangen. Ook niet als u m zelf koopt. hij blijft 2de rangs. Maar dan is het gebruik onhandig, aansluitingen verkeerd, meer ruimte en stroom gebruik. Niets mee te maken. Regels zijn regels. Bij dit pakket hoort deze router en die moet u gebruiken. O u heeft dezelfde versie als wij gaan sturen. Jammer. U moet toch die van ons gebruiken.

Slecht begin.
Ben benieuwd wanneer men voor een afspraak gaat bellen.

Antwoord van de eigenaar

Omdat wij de kwaliteit van onze diensten willen garanderen leveren en configureren wij de door ons geleverde Fritzbox welke speciaal is aangepast voor ons glasvezelnetwerk. Hierdoor weten we zeker dat onze diensten goed functioneren en kunnen wij onze klanten ook optimaal ondersteunen bij het gebruik daarvan.

Op het moment dat er een router wordt gebruikt die niet door ons wordt geleverd dan kunnen we de kwaliteit van onze diensten niet meer garanderen omdat we hier geen controle mee over hebben.

Het is dus absoluut geen onwil om andere routers toe te staan, we willen onze klanten graag optimaal ondersteunen en dat kunnen we anders gewoonweg niet.

We hopen dat u ons standpunt begrijpt.

Was deze review nuttig? 
Ik ben al ruim een jaar klant bij TriNed en heb de nodige ervaring opgedaan. Ik moet zeggen dat ik in het begin alles behalve tevreden was. TriNed kwam afspraken niet na, vergat mijn telefoonverhuizing en bood slechte service. Het internet was alles behalve stabiel. Daar is flink verandering in gekomen. De service is nu stukken beter en ik wordt zelfs terug gebeld na het oplossen van het probleem en persoonlijk te woord gestaan. De stabiliteit van het internet is vele malen beter dan in het begin. Met het verleden in het achterhoofd geef ik daarom niet de hoogste cijfers voor helpdesk en internet, maar ik zou de dienst zeker aanraden! De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend en ik hoop dat dit zo blijft.

Ik woon in het Rekam gebied en maak daarom geen gebruik van de TV diensten van TriNed. Dat heeft hier simpelweg geen enkel voordeel. Telefonie heb ik wel (gratis in de bundel) maar ik bel vrijwel alleen maar mobiel. Desondanks heb ik nooit problemen met de telefonie gehad en geef ik dat daarom ook het hoogste cijfer.
Gemiddelde score 
 
9.3
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Martin Mei 26, 2016

Prima in orde

Ik ben al ruim een jaar klant bij TriNed en heb de nodige ervaring opgedaan. Ik moet zeggen dat ik in het begin alles behalve tevreden was. TriNed kwam afspraken niet na, vergat mijn telefoonverhuizing en bood slechte service. Het internet was alles behalve stabiel. Daar is flink verandering in gekomen. De service is nu stukken beter en ik wordt zelfs terug gebeld na het oplossen van het probleem en persoonlijk te woord gestaan. De stabiliteit van het internet is vele malen beter dan in het begin. Met het verleden in het achterhoofd geef ik daarom niet de hoogste cijfers voor helpdesk en internet, maar ik zou de dienst zeker aanraden! De prijs/kwaliteit verhouding is uitstekend en ik hoop dat dit zo blijft.

Ik woon in het Rekam gebied en maak daarom geen gebruik van de TV diensten van TriNed. Dat heeft hier simpelweg geen enkel voordeel. Telefonie heb ik wel (gratis in de bundel) maar ik bel vrijwel alleen maar mobiel. Desondanks heb ik nooit problemen met de telefonie gehad en geef ik dat daarom ook het hoogste cijfer.

Antwoord van de eigenaar

Bedankt voor uw reactie. Mocht u toch nog een keer tegen problemen aanlopen dan horen wij het graag van u.

Was deze review nuttig? 
101 resultaten - getoond 1 - 50
1 2 3  
Sortering