TriNed ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/2c/15/e9/trined-64-1535033096.png
 
5.5 (286)
0   1   0   0  
306 resultaten - getoond 1 - 50
1 2 3 4 5 6 7  
Sortering 
 
Sinds kort is er iets veranderd bij het overschakelen naar een ander kanaal.Dit werkt echt super traag! Zeer irritant
Gemiddelde score 
 
5.0
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Gert Brink Juni 09, 2023

Overschakelen naar een ander kanaal

Sinds kort is er iets veranderd bij het overschakelen naar een ander kanaal.Dit werkt echt super traag! Zeer irritant

Was deze review nuttig? 
Al weken lang problemen met opgenomen programma's beeld blijft
heel vaak hangen.
Advies van helpdesk alles spanningsloos maken dan opnieuw proberen dit helpt echter maar even !!!
Dit al diverse keren gedaan
Opnieuw bellen dus en vragen hoelang ik nog vast zit aan abbo tot mei dit jaar nog.
Geen problemen met netflix etc.
Helpdesk maakt er weinig werk van om mij als abbo te behouden
Gemiddelde score 
 
6.8
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Hans April 20, 2023

Al weken lang problemen met opgenomen programma's beeld blijft
heel vaak hangen.
Advies van helpdesk alles spanningsloos maken dan opnieuw proberen dit helpt echter maar even !!!
Dit al diverse keren gedaan
Opnieuw bellen dus en vragen hoelang ik nog vast zit aan abbo tot mei dit jaar nog.
Geen problemen met netflix etc.
Helpdesk maakt er weinig werk van om mij als abbo te behouden

Was deze review nuttig? 
Zeer goed internet, nooit problemen!
Hele slechte digitale televisie. Constant problemen met opnames terugkijken e.d. Helpdesk is zeer onbehoorlijk en ongeinteresseerd. Wel prijzen verhogen, maar service verlenen ho maar. Zou het liefste een andere provider voor digitale tv hebben, maar dat kan niet zonder internet, dus we zitten helaas met mij een heleboel anderen aan Trined vast.
Gemiddelde score 
 
5.5
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Linda Augustus 24, 2022

Goed internet, hele slechte digitale televisie

Zeer goed internet, nooit problemen!
Hele slechte digitale televisie. Constant problemen met opnames terugkijken e.d. Helpdesk is zeer onbehoorlijk en ongeinteresseerd. Wel prijzen verhogen, maar service verlenen ho maar. Zou het liefste een andere provider voor digitale tv hebben, maar dat kan niet zonder internet, dus we zitten helaas met mij een heleboel anderen aan Trined vast.

Was deze review nuttig? 
Zeggen dat we de enige zijn die geen tv kunnen ontvangen. Dat ze het wel zouden onderzoeken. Deden net als alsof de klant gek was. Terwijl zij om 12.00 een kabelstoring hebben gehad. Nu om 21.30 lees je dat er overal storingen zijn. Om 21.30 weer een mail gekregen. Wegens de grote storing. Blij dat ik geen klant ben bij trined.
Gemiddelde score 
 
4.6
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door E Juli 15, 2022

Onbeschofte behandeld aan telefoon

Zeggen dat we de enige zijn die geen tv kunnen ontvangen. Dat ze het wel zouden onderzoeken. Deden net als alsof de klant gek was. Terwijl zij om 12.00 een kabelstoring hebben gehad. Nu om 21.30 lees je dat er overal storingen zijn. Om 21.30 weer een mail gekregen. Wegens de grote storing. Blij dat ik geen klant ben bij trined.

Was deze review nuttig? 
Spijt dat ik bij ziggo ben weggegaan. Ze hebben een basiszenderaanbod maar je moet de kleine lettertjes erachter lezen, dan kun je de helft van de zenders niet ontvangen blijkt achteraf. Bediening van tv alleen via app op telefoon niet op tv. Indien je vaak van tv wisselt is dit niet fijn, dan werkt het gewoon niet. Beeld en geluid lopen vaak niet synchroom. Ik heb enorme spijt en trined werkt niet mee aan een oplossing…
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Monique April 10, 2022

Kies niet voor trined

Spijt dat ik bij ziggo ben weggegaan. Ze hebben een basiszenderaanbod maar je moet de kleine lettertjes erachter lezen, dan kun je de helft van de zenders niet ontvangen blijkt achteraf. Bediening van tv alleen via app op telefoon niet op tv. Indien je vaak van tv wisselt is dit niet fijn, dan werkt het gewoon niet. Beeld en geluid lopen vaak niet synchroom. Ik heb enorme spijt en trined werkt niet mee aan een oplossing…

Was deze review nuttig? 
Wij zijn enorm opgelicht door Trined!
Aan de deur allemaal mooie verkooppraatjes en beloftes maar uiteindelijk hebben ze er niets van waargemaakt.

We hebben meerdere malen met de klantenservice contact gehad(nou ja klantenservice zo kun je het niet perse noemen).
Het enigste wat ze doen is je heel onvriendelijk te woord staan.

Alles zou het zelfde blijven als bij onze andere provider(ziggo) voor tv en of zelfs beter, maar niks is minder waar.
de coax kabel kon blijven zitten en er hoefde niks extra's bij te komen om tv te kijken..
na het mooie praatje en overtuigen met zijn tablet die hij liet zien op welke kosten we uit zouden komen met dezelfde diensten hebben we een akkoord gegeven en zouden we binnen 14 dagen nog kunnen annuleren..

naast het er niet in thuis zijn en als leek in de tv industrie te zijn hebben we geen annulering doorgegeven. Nu hebben ze afgelopen maandag (na 4,5 maand) de router aangesloten en werkt het internet goed en tv slecht, bij elke app die je opent moet je opnieuw inloggen met de wifi code en zappen tussen zenders duurt lang.

Nu komen wij erachter dat er dus een extra abonnement met interactieve tv module aangeschaft moet worden als we willen opnemen en terug kijken, wat we dus bij ziggo hadden en beloofd was ook te krijgen..
dus bellen naar de klantenservice...
ja meneer dat is vervelend wij weten niet wat die meneer aan de deur heeft verteld.. en die is van efiber dus die is niet vanuit ons..
oh oke dus die werken samen met jullie en verkoopt jullie dienst aan ons maar als er iets niet goed is gegaan dan werkt die ineens niet meer voor jullie.

kort samengevat komt het erop neer dat er iemand een mooi verhaal verteld en dat alles kan en superieur is en voor een voordeligere prijs dan die we hadden. dan heb je 14 dagen de tijd om te annuleren op iets waar je geen verstand van hebt en ook nog wel een aantal maanden duurt voordat je er iets over kunt zeggen hoe het bevalt..
Dan kun je niks meer want de 14 dagen zijn allang voorbij en zit je aan een 12 maanden abonnement vast van trined en min 24 maanden aan de aangelegde glasvezel..
als je vervolgens kijkt om op te zeggen op de site van trined naar de voorwaarden krijg je de voorwaardes van Efiber.
Beetje vreemd allemaal omdat als je opzegt bij efiber je de aansluit kosten van 450 mag betalen en dan zit je nog aan trined vast waar je met geen mogelijkheid terecht kunt met je klacht.

De jonge man aan de deur vertelde ons dat de gehele aansluiting gratis zou zijn. dit blijkt nu dus alleen van de glasvezel te zijn en krijgen we van trined een vette rekening voor de aansluiting.

Ook hebben wij al meerdere mensen gehoord over de slechte service van Trined.

wij voelen ons zwaar opgelicht en kunnen nergens meer onderuit volgens de klantenservice van trined.
Gemiddelde score 
 
1.8
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Ruben Maart 30, 2022

opgelicht door Trined

Wij zijn enorm opgelicht door Trined!
Aan de deur allemaal mooie verkooppraatjes en beloftes maar uiteindelijk hebben ze er niets van waargemaakt.

We hebben meerdere malen met de klantenservice contact gehad(nou ja klantenservice zo kun je het niet perse noemen).
Het enigste wat ze doen is je heel onvriendelijk te woord staan.

Alles zou het zelfde blijven als bij onze andere provider(ziggo) voor tv en of zelfs beter, maar niks is minder waar.
de coax kabel kon blijven zitten en er hoefde niks extra's bij te komen om tv te kijken..
na het mooie praatje en overtuigen met zijn tablet die hij liet zien op welke kosten we uit zouden komen met dezelfde diensten hebben we een akkoord gegeven en zouden we binnen 14 dagen nog kunnen annuleren..

naast het er niet in thuis zijn en als leek in de tv industrie te zijn hebben we geen annulering doorgegeven. Nu hebben ze afgelopen maandag (na 4,5 maand) de router aangesloten en werkt het internet goed en tv slecht, bij elke app die je opent moet je opnieuw inloggen met de wifi code en zappen tussen zenders duurt lang.

Nu komen wij erachter dat er dus een extra abonnement met interactieve tv module aangeschaft moet worden als we willen opnemen en terug kijken, wat we dus bij ziggo hadden en beloofd was ook te krijgen..
dus bellen naar de klantenservice...
ja meneer dat is vervelend wij weten niet wat die meneer aan de deur heeft verteld.. en die is van efiber dus die is niet vanuit ons..
oh oke dus die werken samen met jullie en verkoopt jullie dienst aan ons maar als er iets niet goed is gegaan dan werkt die ineens niet meer voor jullie.

kort samengevat komt het erop neer dat er iemand een mooi verhaal verteld en dat alles kan en superieur is en voor een voordeligere prijs dan die we hadden. dan heb je 14 dagen de tijd om te annuleren op iets waar je geen verstand van hebt en ook nog wel een aantal maanden duurt voordat je er iets over kunt zeggen hoe het bevalt..
Dan kun je niks meer want de 14 dagen zijn allang voorbij en zit je aan een 12 maanden abonnement vast van trined en min 24 maanden aan de aangelegde glasvezel..
als je vervolgens kijkt om op te zeggen op de site van trined naar de voorwaarden krijg je de voorwaardes van Efiber.
Beetje vreemd allemaal omdat als je opzegt bij efiber je de aansluit kosten van 450 mag betalen en dan zit je nog aan trined vast waar je met geen mogelijkheid terecht kunt met je klacht.

De jonge man aan de deur vertelde ons dat de gehele aansluiting gratis zou zijn. dit blijkt nu dus alleen van de glasvezel te zijn en krijgen we van trined een vette rekening voor de aansluiting.

Ook hebben wij al meerdere mensen gehoord over de slechte service van Trined.

wij voelen ons zwaar opgelicht en kunnen nergens meer onderuit volgens de klantenservice van trined.

Was deze review nuttig? 
Sinds Juli 2021 ben ik door medewerker van Trinet gestrikt door hun zogenaamde geweldige aanbiedingen zoals goedkoper, beter en sneller.
Helaas is het één grote valkuil waar ze me naar toe hebben gebracht. In het verleden zat ik bij Ziggo ( die ik wel duur vond ) maar waar ik wel 100 procent tevreden was. Aangezien Trinet mij beloofde dat hun internet verbinding sneller en beter was in verband met glasvezel en dat het verders alles hetzelfde was als bij Ziggo maar WEL veel goedkoper ben ik overstag gegaan en van provider veranderd. Helaas, tot m'n spijt hebben ze alles voorgelogen. Trinet is wat betreft het pakket wat ik bij Ziggo had vele malen duurder terwijl er veel mankeert. Een brief aangetekend verstuurd naar Trinet maar geen respons. Een tweede brief aangetekend met bericht van ontvangst verstuurt en toen kreeg ik eindelijk een medewerker van Trinet aan de telefoon die ontkende dat de eerste aangetekende nooit was aangekomen ??? Mijn contract loopt tot Juli 2022 en vanaf dan ga ik naar een betrouwbare provider als KPN of Ziggo.
Als ik het score van REVIEWS bij Trinet bekijk komen er allemaal achten, negen en tienen voorbij. Volgens mij zijn het allemaal gefingeerde reviews die ze zelf plaatsen. Van mij krijgen door list en bedrog een 3.
Toch Trinet, ondanks de moeilijke start van Uw bedrijf wat nieuw is wens ik jullie toch veel succes in de toekomst zodat alle medewerkers die er moeite voor doen om het bedrijf overeind te houden verzekerd zijn van werk.
Gemiddelde score 
 
2.7
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door S.L.M. Goossens Februari 25, 2022

Zeer slechte ervaringen met Trinet.

Sinds Juli 2021 ben ik door medewerker van Trinet gestrikt door hun zogenaamde geweldige aanbiedingen zoals goedkoper, beter en sneller.
Helaas is het één grote valkuil waar ze me naar toe hebben gebracht. In het verleden zat ik bij Ziggo ( die ik wel duur vond ) maar waar ik wel 100 procent tevreden was. Aangezien Trinet mij beloofde dat hun internet verbinding sneller en beter was in verband met glasvezel en dat het verders alles hetzelfde was als bij Ziggo maar WEL veel goedkoper ben ik overstag gegaan en van provider veranderd. Helaas, tot m'n spijt hebben ze alles voorgelogen. Trinet is wat betreft het pakket wat ik bij Ziggo had vele malen duurder terwijl er veel mankeert. Een brief aangetekend verstuurd naar Trinet maar geen respons. Een tweede brief aangetekend met bericht van ontvangst verstuurt en toen kreeg ik eindelijk een medewerker van Trinet aan de telefoon die ontkende dat de eerste aangetekende nooit was aangekomen ??? Mijn contract loopt tot Juli 2022 en vanaf dan ga ik naar een betrouwbare provider als KPN of Ziggo.
Als ik het score van REVIEWS bij Trinet bekijk komen er allemaal achten, negen en tienen voorbij. Volgens mij zijn het allemaal gefingeerde reviews die ze zelf plaatsen. Van mij krijgen door list en bedrog een 3.
Toch Trinet, ondanks de moeilijke start van Uw bedrijf wat nieuw is wens ik jullie toch veel succes in de toekomst zodat alle medewerkers die er moeite voor doen om het bedrijf overeind te houden verzekerd zijn van werk.

Was deze review nuttig? 
ZEER slechte provider, NIET AAN BEGINNEN!!
In juli 2021 zijn wij benaderd om over te stappen naar Trined i.v.m. glasvezelaansluiting in de gemeente Zundert. Ons is toen uitgelegd dat als wij over wilden stappen naar Trined wij het zelfde pakket zouden hebben als bij Ziggo voor ongeveer dezelfde prijs. Wij hadden een Ziggo Nextbox met maandelijkse kosten van gemiddeld € 64.00. Bij Ziggo konden we met de Nextbox pauzeren, opnemen, terugkijken en ondertitelen. Toen wij echter onze Trined aansluiting gingen gebruiken hadden wij alleen de basisaansluiting. Om te kunnen pauzeren, opnemen en terugkijken moesten wij een interactieve ontvanger kopen voor € 15.00 . Na verschillende gesprekken met de “klantenservice” hebben we dit dan maar gedaan want het basispakket is niets vergeleken met Ziggo. “klantenservice” doet wat de klacht betreft helemaal niets maar hebben hier waarschijnlijk van hogerhand opdracht voor.

20-12-2021 19:14
Geachte heer, mevrouw,
naar aanleiding van mijn telefoongesprek met uw klantenservice over mijn abonnement het volgende; we zijn altijd tevreden klant bij Ziggo geweest. Toen uw medewerkers bij ons kwamen om te vragen om glasvezel aan te schaffen heb ik gevraagd of ik voor ongeveer dezelfde prijs hetzelfde kreeg en hier is mij bevestigend op geantwoord. Nu Trined is aangesloten bij mij, heb ik begrepen dat ik alleen een basispakket heb voor dezelfde prijs. Bij Ziggo had ik opnemen, terugkijken, pauzeren en ondertiteling (next box). Nu heb ik van uw klantenservice medewerker begrepen dat ik hiervoor bij jullie ook een betaalde media box nodig heb om hetzelfde pakket te hebben. Kunnen wij dit op een redelijke manier samen oplossen?
In afwachting van uw antwoord en met vriendelijke groeten,

En (in het kort) telefonisch antwoord; U kunt een digitale ontvanger kopen voor €15.00.
Nadat we de Amino digitale ontvanger toegestuurd hadden gekregen, constateerden wij dat wij de afstandsbediening van de Amino digitale ontvanger niet konden koppelen met onze Samsung tv. Om met twee afstandsbedieningen de tv te moeten bedienen werkt echt niet. Hierover telefonisch contact gehad met Klantenservice.
TriNed Klantenservice | 31-12-2021 12:33
Ik heb geprobeerd je telefonisch te bereiken dit is niet gelukt.
Een universele afstandsbediening is een mogelijkheid om aan te kopen. Als je dit via ons wil doen betaal je hier eenmalig 25 euro voor. Aan dit bedrag gaan we niks veranderen. Uiteraard mag je ten alle tijden zelf een universele afstandsbediening aanschaffen bij een winkel naar je keuze.
04-01-2022 11:10
Geachte heer, mevrouw,
Graag een afstand bediening opsturen die wel werkt op de Samsung tv en de interactieve ontvanger Amino Aria M7 die jullie geleverd hebben. Omdat jullie een (i.v.m. chiptekort volgens collega) waardeloze afstand bediening naar de klanten sturen die de klant niet kan afstemmen op de tv. ik zal de €25.00 betalen en wil tevens mijn abonnement bij Trined opzeggen direct na de wettelijke opzegtermijn.
Als jullie zo met nieuwe klanten om willen gaan is dit jullie keuze.
Graag een bevestiging van de opzegging naar mij mailen a.u.b.
Met vriendelijke groeten, Fam. J. Krijnen.
Hierbij telefonisch antwoord gekregen dat ik pas per december 2022 kon opzeggen en niet eerder.. Geen mail ontvangen.
Op 21-1-2022 hebben we de volgende rekening voor de afstandsbediening, de mediabox en de MAANDELIJKSE kosten van de interactief plus ontvangen. (dat er dus bij Ziggo allemaal gratis bij zat) hier weer over getelefoneerd met klantenservice maar WEER geen enkele tegemoetkoming van hun kant.
Bedankt “klantenservice” Trined……..
Eens en nooit meer…….
Gemiddelde score 
 
4.2
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Krijnen Januari 25, 2022

ZEER slechte provider, NIET AAN BEGINNEN!!
In juli 2021 zijn wij benaderd om over te stappen naar Trined i.v.m. glasvezelaansluiting in de gemeente Zundert. Ons is toen uitgelegd dat als wij over wilden stappen naar Trined wij het zelfde pakket zouden hebben als bij Ziggo voor ongeveer dezelfde prijs. Wij hadden een Ziggo Nextbox met maandelijkse kosten van gemiddeld € 64.00. Bij Ziggo konden we met de Nextbox pauzeren, opnemen, terugkijken en ondertitelen. Toen wij echter onze Trined aansluiting gingen gebruiken hadden wij alleen de basisaansluiting. Om te kunnen pauzeren, opnemen en terugkijken moesten wij een interactieve ontvanger kopen voor € 15.00 . Na verschillende gesprekken met de “klantenservice” hebben we dit dan maar gedaan want het basispakket is niets vergeleken met Ziggo. “klantenservice” doet wat de klacht betreft helemaal niets maar hebben hier waarschijnlijk van hogerhand opdracht voor.

20-12-2021 19:14
Geachte heer, mevrouw,
naar aanleiding van mijn telefoongesprek met uw klantenservice over mijn abonnement het volgende; we zijn altijd tevreden klant bij Ziggo geweest. Toen uw medewerkers bij ons kwamen om te vragen om glasvezel aan te schaffen heb ik gevraagd of ik voor ongeveer dezelfde prijs hetzelfde kreeg en hier is mij bevestigend op geantwoord. Nu Trined is aangesloten bij mij, heb ik begrepen dat ik alleen een basispakket heb voor dezelfde prijs. Bij Ziggo had ik opnemen, terugkijken, pauzeren en ondertiteling (next box). Nu heb ik van uw klantenservice medewerker begrepen dat ik hiervoor bij jullie ook een betaalde media box nodig heb om hetzelfde pakket te hebben. Kunnen wij dit op een redelijke manier samen oplossen?
In afwachting van uw antwoord en met vriendelijke groeten,

En (in het kort) telefonisch antwoord; U kunt een digitale ontvanger kopen voor €15.00.
Nadat we de Amino digitale ontvanger toegestuurd hadden gekregen, constateerden wij dat wij de afstandsbediening van de Amino digitale ontvanger niet konden koppelen met onze Samsung tv. Om met twee afstandsbedieningen de tv te moeten bedienen werkt echt niet. Hierover telefonisch contact gehad met Klantenservice.
TriNed Klantenservice | 31-12-2021 12:33
Ik heb geprobeerd je telefonisch te bereiken dit is niet gelukt.
Een universele afstandsbediening is een mogelijkheid om aan te kopen. Als je dit via ons wil doen betaal je hier eenmalig 25 euro voor. Aan dit bedrag gaan we niks veranderen. Uiteraard mag je ten alle tijden zelf een universele afstandsbediening aanschaffen bij een winkel naar je keuze.
04-01-2022 11:10
Geachte heer, mevrouw,
Graag een afstand bediening opsturen die wel werkt op de Samsung tv en de interactieve ontvanger Amino Aria M7 die jullie geleverd hebben. Omdat jullie een (i.v.m. chiptekort volgens collega) waardeloze afstand bediening naar de klanten sturen die de klant niet kan afstemmen op de tv. ik zal de €25.00 betalen en wil tevens mijn abonnement bij Trined opzeggen direct na de wettelijke opzegtermijn.
Als jullie zo met nieuwe klanten om willen gaan is dit jullie keuze.
Graag een bevestiging van de opzegging naar mij mailen a.u.b.
Met vriendelijke groeten, Fam. J. Krijnen.
Hierbij telefonisch antwoord gekregen dat ik pas per december 2022 kon opzeggen en niet eerder.. Geen mail ontvangen.
Op 21-1-2022 hebben we de volgende rekening voor de afstandsbediening, de mediabox en de MAANDELIJKSE kosten van de interactief plus ontvangen. (dat er dus bij Ziggo allemaal gratis bij zat) hier weer over getelefoneerd met klantenservice maar WEER geen enkele tegemoetkoming van hun kant.
Bedankt “klantenservice” Trined……..
Eens en nooit meer…….

Was deze review nuttig? 
Enige waar ze goed in zijn is factureren en overal betaald oplossing aanbieden geen enkele compensatie 1 mansrecht op glasvezel boeven enkel eigenbeleid en zichzelf spekken daarnaast duurste die er is zeer slecht tevrede is zacht uitgedruk
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Joop Januari 18, 2022

Enige waar ze goed in zijn is factureren en overal betaald oplossing aanbieden geen enkele compensatie 1 mansrecht op glasvezel boeven enkel eigenbeleid en zichzelf spekken daarnaast duurste die er is zeer slecht tevrede is zacht uitgedruk

Was deze review nuttig? 
Wat een verschil in vergelijking met aanbieders die we voorheen hadden. Zeer stabiel internet en de beperkte contacten die we met de helpdesk hadden was een verademing. Ze wisten waarover ze het hadden. Zo kan het dus ook! Wat mij betreft een aanrader!
Gemiddelde score 
 
8.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Willy Vrolijks December 12, 2021

Zeer tevreden

Wat een verschil in vergelijking met aanbieders die we voorheen hadden. Zeer stabiel internet en de beperkte contacten die we met de helpdesk hadden was een verademing. Ze wisten waarover ze het hadden. Zo kan het dus ook! Wat mij betreft een aanrader!

Was deze review nuttig? 
- Helpdesk die zelf de oplossing ook niet weet.
- Internet (bekabeld en WiFi) valt meermaals per dag compleet weg.
- Verbinding met de door hun geleverde router meermaals per dag plots niet meer mogelijk.
- Zappen tussen zenders met de TV gaat zeer slecht.
- Bij ESPN in je abonnement kun je geen gebruik maken van wedstrijden streamen via de ESPN-app.
Gemiddelde score 
 
4.2
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Emiel Friesen September 23, 2021

Drama

- Helpdesk die zelf de oplossing ook niet weet.
- Internet (bekabeld en WiFi) valt meermaals per dag compleet weg.
- Verbinding met de door hun geleverde router meermaals per dag plots niet meer mogelijk.
- Zappen tussen zenders met de TV gaat zeer slecht.
- Bij ESPN in je abonnement kun je geen gebruik maken van wedstrijden streamen via de ESPN-app.

Was deze review nuttig? 
Zwaar slecht, heel erg vaak aangegeven dat ons internet slecht is. Maar de speedtests worden altijd afgekeurd. Het is nooit goed. Willen wij ons abonnement vroegtijdig beëindigen gaat dat niet, omdat we een jaar contract hebben waar we niet onder uit komen. We zijn er gefrustreerd!
Gemiddelde score 
 
2.6
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Sonnemans Juli 15, 2021

Zwaar slecht!

Zwaar slecht, heel erg vaak aangegeven dat ons internet slecht is. Maar de speedtests worden altijd afgekeurd. Het is nooit goed. Willen wij ons abonnement vroegtijdig beëindigen gaat dat niet, omdat we een jaar contract hebben waar we niet onder uit komen. We zijn er gefrustreerd!

Was deze review nuttig? 
De omschrijvingen beloven heel wat, de uitvoering is diep triest.
Zelfs de installateur die ze op pad sturen geeft verkeerde informatie en komt fritzboxen installeren die heel wat updates gemist hebben
Jammer dat je zoveel geld betaald voor zulke slechte communicatie en dienstverlening
Spijt van de overstap
Gemiddelde score 
 
1.4
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Ellie Mei 12, 2021

Slecht

De omschrijvingen beloven heel wat, de uitvoering is diep triest.
Zelfs de installateur die ze op pad sturen geeft verkeerde informatie en komt fritzboxen installeren die heel wat updates gemist hebben
Jammer dat je zoveel geld betaald voor zulke slechte communicatie en dienstverlening
Spijt van de overstap

Was deze review nuttig? 
Dit zijn cowboys. Een verzoek om informatie wordt direct vertaald in een contract voor een installatie. Je moet er met een grote boog omheen gaan. Onbehoorlijk, onbeschoft en ongelooflijk. Exit TriNed
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Chris van Alem April 24, 2021

Cowboys

Dit zijn cowboys. Een verzoek om informatie wordt direct vertaald in een contract voor een installatie. Je moet er met een grote boog omheen gaan. Onbehoorlijk, onbeschoft en ongelooflijk. Exit TriNed

Was deze review nuttig? 
Wij zijn nu anderhalf jaar klant bij Trined en vanaf het begin werkt de interactieve tv niet zoals het hoort, omdat zowel bij eigen opnames als bij replay tv het afspelen steeds hapert. Om de halve minuut staat het beeld stil en zo moet je met horten en stoten een programma volgen. Ik heb er meermaals over gebeld en word dan het bos ingestuurd met de toezegging "we voeren een update door". Dat heeft nog nooit iets uitgehaald, Volgende opmerking die ik te horen krijg:"we kennen het probleem en we zijn ermee bezig". (Men is er dus al meer dan anderhalf jaar mee bezig... Zou het?) Wanneer men bij de helpdesk mijn aansluitingen controleert, blijken die steeds in orde te zijn. Feit is dat na anderhalf jaar de toestand nog steeds hetzelfde is. Het is hopeloos en ik voel me machteloos, omdat ik geen kant op kan. Bij een andere provider was het al niet veel beter. Waarom geef je als provider zo hoog op over jezelf als je niet waarmaakt (of kunt maken) wat je belooft? En ondanks de gang van zaken krijg ik ook nog eens prijsverhoging opgelegd. Je moet maar durven. Mocht iemand nog ideeën op tips hebben: Ik hoor ze graag.
Gemiddelde score 
 
5.3
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Frits van Buul April 13, 2021

hopeloos...machteloos

Wij zijn nu anderhalf jaar klant bij Trined en vanaf het begin werkt de interactieve tv niet zoals het hoort, omdat zowel bij eigen opnames als bij replay tv het afspelen steeds hapert. Om de halve minuut staat het beeld stil en zo moet je met horten en stoten een programma volgen. Ik heb er meermaals over gebeld en word dan het bos ingestuurd met de toezegging "we voeren een update door". Dat heeft nog nooit iets uitgehaald, Volgende opmerking die ik te horen krijg:"we kennen het probleem en we zijn ermee bezig". (Men is er dus al meer dan anderhalf jaar mee bezig... Zou het?) Wanneer men bij de helpdesk mijn aansluitingen controleert, blijken die steeds in orde te zijn. Feit is dat na anderhalf jaar de toestand nog steeds hetzelfde is. Het is hopeloos en ik voel me machteloos, omdat ik geen kant op kan. Bij een andere provider was het al niet veel beter. Waarom geef je als provider zo hoog op over jezelf als je niet waarmaakt (of kunt maken) wat je belooft? En ondanks de gang van zaken krijg ik ook nog eens prijsverhoging opgelegd. Je moet maar durven. Mocht iemand nog ideeën op tips hebben: Ik hoor ze graag.

Was deze review nuttig? 
Ik ben nu bijna 2 jaar aangesloten bij Trined en heb waar ik woon geen alternatieve aanbieders. Het internet valt regelmatig kort uit wat thuiswerken eigenlijk onmogelijk maakt. De interactieve tv is waardeloos met slechte zenderinfo, nauwelijks opnamemogelijkheden, zeer beperkte replay mogelijkheden, onlogische bediening van de interactieve tv, zeer beperkte afstandsbediening en het zenderoverzicht en frequente storingen. Helaas heb ik waar ik woon geen alternatieve aanbieders anders was ik al lang overgestapt. Ik kan b.v. Van enkele zenders het volume niet aanpassen. Ik zat in mijn vorige woning bij Ziggo en dit was altijd probleemloos.
Gemiddelde score 
 
2.3
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Wil Hendrickx April 04, 2021

Erg slecht

Ik ben nu bijna 2 jaar aangesloten bij Trined en heb waar ik woon geen alternatieve aanbieders. Het internet valt regelmatig kort uit wat thuiswerken eigenlijk onmogelijk maakt. De interactieve tv is waardeloos met slechte zenderinfo, nauwelijks opnamemogelijkheden, zeer beperkte replay mogelijkheden, onlogische bediening van de interactieve tv, zeer beperkte afstandsbediening en het zenderoverzicht en frequente storingen. Helaas heb ik waar ik woon geen alternatieve aanbieders anders was ik al lang overgestapt. Ik kan b.v. Van enkele zenders het volume niet aanpassen. Ik zat in mijn vorige woning bij Ziggo en dit was altijd probleemloos.

Was deze review nuttig? 
De router van Trined bleek antiek, we namen trined omdat we glasvezel kabel kregen. Komt er een router waar geen glasvezel op kan worden aangesloten. Is een speciaal tussenkastje voor gemonteerd. Internet vaak weg, of in ieder geval traag. TV soms dagen weg. Een klacht indienen bij Trined gaat eigenlijk niet als je geen facebook/twitter/instagram heb. Heb je een klacht in kunnen dienen dan krijg je een mailtje van een no-reply account waarin staat dat het je eigen schuld is en dat zij niets kunnen vinden/meten Ik heb via hun telefoon nummer ( eerst dus lang wachtten ) gevraagd om een monteur. Ze sturen niet zomaar een monteur. Om het verhaal kort te maken ze helpen niet. Het contract kon ik opzeggen omdat trined iets in de voorwwarden veranderde. direkt gedaan, over naar een andere provider. Nu puik internet en TV. Jammer dat Trined wel de incasso blijft gebruiken. Weer bellen, weer lang wachtten. Antwoord, Dat geld krijgt u later wel terug. Iets wat ongeloofwaardig klinkt bij dit bedrijf. Advies, Trined nooit nemen als provider.
Gemiddelde score 
 
2.8
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Bart Maart 28, 2021

slechte service tot cultuur verheven

De router van Trined bleek antiek, we namen trined omdat we glasvezel kabel kregen. Komt er een router waar geen glasvezel op kan worden aangesloten. Is een speciaal tussenkastje voor gemonteerd. Internet vaak weg, of in ieder geval traag. TV soms dagen weg. Een klacht indienen bij Trined gaat eigenlijk niet als je geen facebook/twitter/instagram heb. Heb je een klacht in kunnen dienen dan krijg je een mailtje van een no-reply account waarin staat dat het je eigen schuld is en dat zij niets kunnen vinden/meten Ik heb via hun telefoon nummer ( eerst dus lang wachtten ) gevraagd om een monteur. Ze sturen niet zomaar een monteur. Om het verhaal kort te maken ze helpen niet. Het contract kon ik opzeggen omdat trined iets in de voorwwarden veranderde. direkt gedaan, over naar een andere provider. Nu puik internet en TV. Jammer dat Trined wel de incasso blijft gebruiken. Weer bellen, weer lang wachtten. Antwoord, Dat geld krijgt u later wel terug. Iets wat ongeloofwaardig klinkt bij dit bedrijf. Advies, Trined nooit nemen als provider.

Was deze review nuttig? 
Even enkel de feiten op een rijtje, dus los van mijn persoonlijke mening (maar de feiten spreken voor zich).
- zeer onbetrouwbaar internet. In 1 jaar tijd meer maanden wel last van storingen gehad dan geen.
- service desk komt niet met oplossingen behalve "je router updaten" terwijl er een algehele storing bij trined is.
- Als je weg gaat komen er nog extra kosten bij omdat je de apparatuur op eigen kosten moet retourneren.
- Er zijn betrouwbaardere aanbieders
- Er zijn goedkopere aanbieders.

Het moge duidelijk zijn dat dit voor mij eens maar NOOIT meer TriNed zal zijn.
Doe jezelf een lol en kijk naar andere providers.
Gemiddelde score 
 
2.3
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door B.W. Maart 24, 2021

Even enkel de feiten op een rijtje, dus los van mijn persoonlijke mening (maar de feiten spreken voor zich).
- zeer onbetrouwbaar internet. In 1 jaar tijd meer maanden wel last van storingen gehad dan geen.
- service desk komt niet met oplossingen behalve "je router updaten" terwijl er een algehele storing bij trined is.
- Als je weg gaat komen er nog extra kosten bij omdat je de apparatuur op eigen kosten moet retourneren.
- Er zijn betrouwbaardere aanbieders
- Er zijn goedkopere aanbieders.

Het moge duidelijk zijn dat dit voor mij eens maar NOOIT meer TriNed zal zijn.
Doe jezelf een lol en kijk naar andere providers.

Was deze review nuttig? 
Trined Zeevang, komen afspraken niet na. Verschrikkelijk slechte Wi-Fi. Hier wordt niets aan gedaan. Tv zenders zijn niet terug te spoelen ( alleen pauzeren en afspelen vanaf begin programma). Zo snel als mogelijk weer terug naar Ziggo.
Gemiddelde score 
 
3.6
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Pieter Februari 22, 2021

Waardeloze wifi en service

Trined Zeevang, komen afspraken niet na. Verschrikkelijk slechte Wi-Fi. Hier wordt niets aan gedaan. Tv zenders zijn niet terug te spoelen ( alleen pauzeren en afspelen vanaf begin programma). Zo snel als mogelijk weer terug naar Ziggo.

Was deze review nuttig? 
Bezint eer u begint zou ik willen zeggen.
Wij hebben interactieve tv en 500 Mbps internetsnelheid bij hen afgenomen.
Over de TV: afstandsbediening is waardeloos, alles moet via het menu, begin gemist bv heb je normaal een groen knopje waarbij je direct naar begin vd uitzending gaat, moet bij Trined allemaal via, zeer onhandig, menu.
Je hebt ook 2 afstandsbedieningen nodig, tv aan/uit werkt moet je met afstandsbediening van je tv doen, ook flink hard zetten werkt niet met hun afstandsbediening, blijft vrij zacht, dan moet je met tv afstandsbediening hem harder zetten. Netflix knop zit ook niet op hun afstandsbediening, dus moet je via APP op tv afstandsbediening doen.
Menu is onhandig en gids nog onhandiger.
Internetsnelheid is belabberd. Ik werk via wifi, er zit ook geen aansluiting voor bekabeld op mijn laptop. Snelheid is héél wisselend, varieert tussen 8 en 40 Mbps download en 10 en 50Mbps upload. ALs je hier over klaagt zeggen ze moet je maar kabel aansluiten. Maar buiten dat dit bij mij niet kan had ik bij mijn vorige provider wel iets minder snelheid via wifi, maar niet zo heel veel. Hier betaal ik voor 500Mbps en haal nog geen 10%. Volgens hen geen reden om je abonnement op te zeggen omdat ze snelheid alleen garanderen als je bekabeld werkt. Makkelijke dooddoener. ALs ik dit van te voren allemaal geweten had was ik NOOIT overgestapt. Je denk dat het beter wordt als je overstapt van kable naar glasvezel, het tegendeel blijkt waar te zijn bij Trined.
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Sandra Februari 19, 2021

Bezint eer ge begint, bar slecht

Bezint eer u begint zou ik willen zeggen.
Wij hebben interactieve tv en 500 Mbps internetsnelheid bij hen afgenomen.
Over de TV: afstandsbediening is waardeloos, alles moet via het menu, begin gemist bv heb je normaal een groen knopje waarbij je direct naar begin vd uitzending gaat, moet bij Trined allemaal via, zeer onhandig, menu.
Je hebt ook 2 afstandsbedieningen nodig, tv aan/uit werkt moet je met afstandsbediening van je tv doen, ook flink hard zetten werkt niet met hun afstandsbediening, blijft vrij zacht, dan moet je met tv afstandsbediening hem harder zetten. Netflix knop zit ook niet op hun afstandsbediening, dus moet je via APP op tv afstandsbediening doen.
Menu is onhandig en gids nog onhandiger.
Internetsnelheid is belabberd. Ik werk via wifi, er zit ook geen aansluiting voor bekabeld op mijn laptop. Snelheid is héél wisselend, varieert tussen 8 en 40 Mbps download en 10 en 50Mbps upload. ALs je hier over klaagt zeggen ze moet je maar kabel aansluiten. Maar buiten dat dit bij mij niet kan had ik bij mijn vorige provider wel iets minder snelheid via wifi, maar niet zo heel veel. Hier betaal ik voor 500Mbps en haal nog geen 10%. Volgens hen geen reden om je abonnement op te zeggen omdat ze snelheid alleen garanderen als je bekabeld werkt. Makkelijke dooddoener. ALs ik dit van te voren allemaal geweten had was ik NOOIT overgestapt. Je denk dat het beter wordt als je overstapt van kable naar glasvezel, het tegendeel blijkt waar te zijn bij Trined.

Was deze review nuttig? 
We maken op een aantal adressen gebruik van Trined, zakelijk.
De Helpdesk en storingsmelding is slecht, en zelfs uitermate knullig.
Na het melden (rond 22:00) van het uitvallen van IPv6 ondersteuning snapt de medewerkster werkelijk niet waar het om gaat. Ik moet dicteren en ik moet zelfs de postcode die ik moest intypen opnieuw melden, terwijl zij dat toch zou moeten zien na het #. En ik probeer te melden dat IPv6 voor hun hele netwerk is uitgevallen.
Zij zegt: 'Ja maar ik ben van de meldkamer'. Ik zeg dat ik dat begrijp en vraag haar wat ze nu gaat doen. Ik mak een bericht en u wordt morgen terug gebeld.
Ik vraag dus: "welke opvolging gaat u nu initiëren om de storing te verhelpen'. Antwoord: "ik ben van de meldkamer".
Ik, en wat doet die meldkamer dan nu? Antwoord: 'ik maak een bericht en u wordt terug gebeld, ik ben van de meldkamer"

Je vraagt je dus echt af waarom Trined deze non-service van een 'meldkamer' betaalt. Het is voer voor een sketch op TV.
Uit niets is mij gebleken dat er direct actie wordt ondernomen. Triest.
Gemiddelde score 
 
2.5
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Hendrik Februari 17, 2021

We maken op een aantal adressen gebruik van Trined, zakelijk.
De Helpdesk en storingsmelding is slecht, en zelfs uitermate knullig.
Na het melden (rond 22:00) van het uitvallen van IPv6 ondersteuning snapt de medewerkster werkelijk niet waar het om gaat. Ik moet dicteren en ik moet zelfs de postcode die ik moest intypen opnieuw melden, terwijl zij dat toch zou moeten zien na het #. En ik probeer te melden dat IPv6 voor hun hele netwerk is uitgevallen.
Zij zegt: 'Ja maar ik ben van de meldkamer'. Ik zeg dat ik dat begrijp en vraag haar wat ze nu gaat doen. Ik mak een bericht en u wordt morgen terug gebeld.
Ik vraag dus: "welke opvolging gaat u nu initiëren om de storing te verhelpen'. Antwoord: "ik ben van de meldkamer".
Ik, en wat doet die meldkamer dan nu? Antwoord: 'ik maak een bericht en u wordt terug gebeld, ik ben van de meldkamer"

Je vraagt je dus echt af waarom Trined deze non-service van een 'meldkamer' betaalt. Het is voer voor een sketch op TV.
Uit niets is mij gebleken dat er direct actie wordt ondernomen. Triest.

Was deze review nuttig? 
Werkelijk een waardeloos bedrijf. Pas vooral op bij het afsluiten van een contract. Ze hebben jaren terug mensen iets laten tekenen en nooit meer van zich laten horen. Nu komen ze... heel slecht en onbehoorlijk bedrijf.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Jo Februari 04, 2021

Slechtste bedrijf dat ik ken

Werkelijk een waardeloos bedrijf. Pas vooral op bij het afsluiten van een contract. Ze hebben jaren terug mensen iets laten tekenen en nooit meer van zich laten horen. Nu komen ze... heel slecht en onbehoorlijk bedrijf.

Was deze review nuttig? 
Na wat aanloopproblemen uiteindelijk een goed signaal en snel internet. Dat heb ik ook nodig voor mijn werk (werk al jaren veel thuis). Na installeren van ipv6 op mijn Fritzbox is het signaal nog maar 25% van wat men moet leveren. Ik heb niets aan mijn installatie veranderd. De helpdesk gebeld, en met hen bekabelde speedtests uitgevoerd. De helpdesk noteert kennelijk niets van een gesprek dus dagen later krijg ik vragen die al eerder gesteld zijn. 10 dagen na de melding en belooft te hebben technische ondersteuning te bieden, nog altijd niets vernomen. Tel daarbij de problemen met de interactieve TV (Amino Aria 7) bij op, dan is het resultaat bijzonder slecht! Sterk onder de maat en zeer slechte service.
Gemiddelde score 
 
3.2
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door H.Jacobs Januari 19, 2021

Komen belofte niet na

Na wat aanloopproblemen uiteindelijk een goed signaal en snel internet. Dat heb ik ook nodig voor mijn werk (werk al jaren veel thuis). Na installeren van ipv6 op mijn Fritzbox is het signaal nog maar 25% van wat men moet leveren. Ik heb niets aan mijn installatie veranderd. De helpdesk gebeld, en met hen bekabelde speedtests uitgevoerd. De helpdesk noteert kennelijk niets van een gesprek dus dagen later krijg ik vragen die al eerder gesteld zijn. 10 dagen na de melding en belooft te hebben technische ondersteuning te bieden, nog altijd niets vernomen. Tel daarbij de problemen met de interactieve TV (Amino Aria 7) bij op, dan is het resultaat bijzonder slecht! Sterk onder de maat en zeer slechte service.

Was deze review nuttig? 
Eindelijk glasvezel, maar wifi blijkt heel slecht te zijn. Slechter als we hadden. Wordt niet opgelost dus we willen stoppen met Trined omdat zij beloften niet waarmaken. Ze vragen nog een kans maar et gebeurd niets behalve dat ze mailen dat ze er van uit gaan dat klacht is opgelost. ??? En ze staan er op dat we een jaar vast zitten aan het abonnement ondanks dat ze zelf niet volgens de overeenkomst handelen. Kortom, hele dlechte service en afhandeling
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Inge Januari 02, 2021

Heel slecht!!!!

Eindelijk glasvezel, maar wifi blijkt heel slecht te zijn. Slechter als we hadden. Wordt niet opgelost dus we willen stoppen met Trined omdat zij beloften niet waarmaken. Ze vragen nog een kans maar et gebeurd niets behalve dat ze mailen dat ze er van uit gaan dat klacht is opgelost. ??? En ze staan er op dat we een jaar vast zitten aan het abonnement ondanks dat ze zelf niet volgens de overeenkomst handelen. Kortom, hele dlechte service en afhandeling

Was deze review nuttig? 
Opgezegd per brief met ingang van 22 januari 2021 omdat in de algemene voorwaarden (11.3) stond dat je per brief kan opzeggen. Op de post gedaan 14 december en Trined zegt dat die vandaag (31-12) pas aangekomen is omdat Trined verhuisd is. Daarom kan ik pas vanaf 31-1-2021 opzeggen volgens Trined. Had ik maar moeten bellen. Belachelijk dat door een verhuizing van Trined mijn brief zoek is geraakt en ik daardoor pas later kan opzeggen. Waarom staat er niet in de algemene voorwaarden dat je ook kan bellen om op te zeggen? Programma's terug kijken ook vaak moeilijk. Geen vertrouwen meer in deze club.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Geene December 31, 2020

Opgezegd per brief met ingang van 22 januari 2021 omdat in de algemene voorwaarden (11.3) stond dat je per brief kan opzeggen. Op de post gedaan 14 december en Trined zegt dat die vandaag (31-12) pas aangekomen is omdat Trined verhuisd is. Daarom kan ik pas vanaf 31-1-2021 opzeggen volgens Trined. Had ik maar moeten bellen. Belachelijk dat door een verhuizing van Trined mijn brief zoek is geraakt en ik daardoor pas later kan opzeggen. Waarom staat er niet in de algemene voorwaarden dat je ook kan bellen om op te zeggen? Programma's terug kijken ook vaak moeilijk. Geen vertrouwen meer in deze club.

Was deze review nuttig? 
Radiol terugluisteren valt steeds weg, en de lijn van telefoon blijf geregeld piepende geluiden horen.
Gemiddelde score 
 
2.3
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Theo Jacobs November 28, 2020

piepende telefoonlijnen

Radiol terugluisteren valt steeds weg, en de lijn van telefoon blijf geregeld piepende geluiden horen.

Was deze review nuttig? 
Heb een contract zwart op wit dat ik de eerste 6 maanden korting heb op het abonnement.
Al 5 maanden wordt het normale tarief in rekening gebracht. Al 6 maal telefonisch contact gehad en telkens beloofd men het geld terug te storten. Nooit gebeurd. Elke maand wordt gewoon weer het volle bedrag afgeschreven. Ook na een mail waarin ik Trined nog 30 dagen geef om de zaak te regelen en een e-mail dat men actie zou ondernemen is er wederom niets teruggestort. Het lijkt wel of men aan het traineren is omdat ik het abonnement heb opgezegd. Deze week gaat er een brief naar de klachtencommissie en daarna naar mijn rechtsbijstand. Nog nooit zoiets meegemaakt.Jatxp
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Theo November 22, 2020

Waardeloos

Heb een contract zwart op wit dat ik de eerste 6 maanden korting heb op het abonnement.
Al 5 maanden wordt het normale tarief in rekening gebracht. Al 6 maal telefonisch contact gehad en telkens beloofd men het geld terug te storten. Nooit gebeurd. Elke maand wordt gewoon weer het volle bedrag afgeschreven. Ook na een mail waarin ik Trined nog 30 dagen geef om de zaak te regelen en een e-mail dat men actie zou ondernemen is er wederom niets teruggestort. Het lijkt wel of men aan het traineren is omdat ik het abonnement heb opgezegd. Deze week gaat er een brief naar de klachtencommissie en daarna naar mijn rechtsbijstand. Nog nooit zoiets meegemaakt.Jatxp

Was deze review nuttig? 
Na 25 jaar Ziggo in het kader van "Gezamelijk Glasvezel" over naar TriNed. Okey, eerst verkopen ze een "Wij zorgen overal voor" aansluiting. Toch kan Trined geen Coax naar de woning gebruiken dus ik mlest een bestaande Cat6 lijn afstaan of (niet de afsraak) het pad opengraven om 15 meter kabel zelf aan te leggen. Aardige en kundige monteur overigens.

Maar goed, ik heb dus een 1000Mbps abbo. Tuurlijk ik begrijp best dat dat onder de meest gunstige omstandigheden is. Dus 20% zou wat mij betreft prima zijn. Maar nee, ik duik nu naar de 40/50 Mbps. Wat neerkomt op 6 Mb per seconde. Wat neerkomt op 5% van het beloofde, wat neerkomt op 1/3 van wat ik bij Ziggo had.

Klachtje ingediend, maar ik hoor niets, nog een klachtje, nog niets. Totale stilte. Nu maar even een briefje dat ik het abbo beëindig op basis van niet leveren van diensten........nog niets. En als het niet zo triest zou zijn dan zou het bijna lachwekkend genoemd kunnen worden.

Glasvezel voor 6 Mb per seconde en waardeloos TV

Waar hebben we last van?
Wegvallend beeld van TV (2 tot 3 x per avond)
DRAMATISCHE internet verbinding (de hele dag door)
Geen terugkijken of opnieuw starten van programma;'s.

En dat allemaal voor een hogere prijs dan ik bij Ziggo betaalde.



Gemiddelde score 
 
4.3
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door Fred van den Berk November 19, 2020

Klacht na klacht na klach na klacht.

Na 25 jaar Ziggo in het kader van "Gezamelijk Glasvezel" over naar TriNed. Okey, eerst verkopen ze een "Wij zorgen overal voor" aansluiting. Toch kan Trined geen Coax naar de woning gebruiken dus ik mlest een bestaande Cat6 lijn afstaan of (niet de afsraak) het pad opengraven om 15 meter kabel zelf aan te leggen. Aardige en kundige monteur overigens.

Maar goed, ik heb dus een 1000Mbps abbo. Tuurlijk ik begrijp best dat dat onder de meest gunstige omstandigheden is. Dus 20% zou wat mij betreft prima zijn. Maar nee, ik duik nu naar de 40/50 Mbps. Wat neerkomt op 6 Mb per seconde. Wat neerkomt op 5% van het beloofde, wat neerkomt op 1/3 van wat ik bij Ziggo had.

Klachtje ingediend, maar ik hoor niets, nog een klachtje, nog niets. Totale stilte. Nu maar even een briefje dat ik het abbo beëindig op basis van niet leveren van diensten........nog niets. En als het niet zo triest zou zijn dan zou het bijna lachwekkend genoemd kunnen worden.

Glasvezel voor 6 Mb per seconde en waardeloos TV

Waar hebben we last van?
Wegvallend beeld van TV (2 tot 3 x per avond)
DRAMATISCHE internet verbinding (de hele dag door)
Geen terugkijken of opnieuw starten van programma;'s.

En dat allemaal voor een hogere prijs dan ik bij Ziggo betaalde.



Was deze review nuttig? 
De diensten van trined werken prima behoudens de interactieve TV. Na op 16nov20 tot 2x toe een klacht hebben ingediend werd na de 1e maal een update uitgevoerd. Dat heeft niet geholpen. Na 2e klacht werd mij verteld dat er geen kabel is getrokken vanuit de meterkast maar gebruik is gemaakt van draadloze stekers van KPN. volgens de monteur kon dit prima en hij had maar een uurtje om te installeren en ben ik akkoord gegaan. Bij Trined zegt men nu dat dit voor problemen kan zorgen. Dat is door de monteur niet aan mij verteld; het laatste wordt dus door mij bestreden. Er werd mij door Trined voorgesteld dat er een kabel getrokken moest worden om te kijken of het probleem dan over zou zijn. Hiervoor zou dan 13,75 per kwartier in rekening gebracht worden en ik moest zelf het kruipluik in om onder de vloer de kabel te trekken. De monteur mag dit niet doen volgens de voorwaarden, alleen toekijken voor 13,75 per kwartier. Maar dit bedrijf verwacht dit wel van mij; dat ik op mijn 65e jaar dit zelf mag doen/regel
Gemiddelde score 
 
2.8
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door J. de Hart November 16, 2020

Uitval Interactieve TV van Trined

De diensten van trined werken prima behoudens de interactieve TV. Na op 16nov20 tot 2x toe een klacht hebben ingediend werd na de 1e maal een update uitgevoerd. Dat heeft niet geholpen. Na 2e klacht werd mij verteld dat er geen kabel is getrokken vanuit de meterkast maar gebruik is gemaakt van draadloze stekers van KPN. volgens de monteur kon dit prima en hij had maar een uurtje om te installeren en ben ik akkoord gegaan. Bij Trined zegt men nu dat dit voor problemen kan zorgen. Dat is door de monteur niet aan mij verteld; het laatste wordt dus door mij bestreden. Er werd mij door Trined voorgesteld dat er een kabel getrokken moest worden om te kijken of het probleem dan over zou zijn. Hiervoor zou dan 13,75 per kwartier in rekening gebracht worden en ik moest zelf het kruipluik in om onder de vloer de kabel te trekken. De monteur mag dit niet doen volgens de voorwaarden, alleen toekijken voor 13,75 per kwartier. Maar dit bedrijf verwacht dit wel van mij; dat ik op mijn 65e jaar dit zelf mag doen/regel

Was deze review nuttig? 
Vier jaar uitgekeken naar de aanleg van glasvezel. Tot dan satelliet-tv en internet van KPN. Op de aanleg van de installatie is wel wat af te dingen: slordige bedrading en niet compleet; gelukkig kan ik veel zelf. Fritz!box heeft maar 3 uitgaande LAN-poorten beschikbaar, dus moet je al snel aan een geschikte switch, maar die hebben de monteurs dan weer niet. DVB-C tuner nodig wegens bejaarde hdtv, maar die hebben de monteurs alleen bij zich als je ze tevoren bestelt. Aan het voorbereidingstraject schort dus nogal wat. Helpdesk heeft technisch geschoold personeel waarmee ik prima ervaring heb. Helpdesk is goed bereikbaar. Beetje vreemd om ook via de chat telkens postcode en geboortedatum te moeten vermelden, maar goed...
De installatie is werkend opgeleverd. 500/500 Mb wordt daadwerkelijk gehaald en dat is onvergelijkbaar met de 0,480 Mb upload van mijn adsl-lijntje. Internet flitsend snel en tv-kijken uitstekend.
Klachten die je hier en daar leest zijn naar mijn mening vrijwel allemaal terug te voeren op slecht lezen, verkeerde verwachtingen van het betreffende abonnement etc.
Tv-app kan ik nog niet helemaal beoordelen; wacht nog op aanstaande software update. Wat de app zou moeten doen doet hij ook zonder storing.
Gemiddelde score 
 
8.3
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Frans November 10, 2020

Eerste ervaring prima

Vier jaar uitgekeken naar de aanleg van glasvezel. Tot dan satelliet-tv en internet van KPN. Op de aanleg van de installatie is wel wat af te dingen: slordige bedrading en niet compleet; gelukkig kan ik veel zelf. Fritz!box heeft maar 3 uitgaande LAN-poorten beschikbaar, dus moet je al snel aan een geschikte switch, maar die hebben de monteurs dan weer niet. DVB-C tuner nodig wegens bejaarde hdtv, maar die hebben de monteurs alleen bij zich als je ze tevoren bestelt. Aan het voorbereidingstraject schort dus nogal wat. Helpdesk heeft technisch geschoold personeel waarmee ik prima ervaring heb. Helpdesk is goed bereikbaar. Beetje vreemd om ook via de chat telkens postcode en geboortedatum te moeten vermelden, maar goed...
De installatie is werkend opgeleverd. 500/500 Mb wordt daadwerkelijk gehaald en dat is onvergelijkbaar met de 0,480 Mb upload van mijn adsl-lijntje. Internet flitsend snel en tv-kijken uitstekend.
Klachten die je hier en daar leest zijn naar mijn mening vrijwel allemaal terug te voeren op slecht lezen, verkeerde verwachtingen van het betreffende abonnement etc.
Tv-app kan ik nog niet helemaal beoordelen; wacht nog op aanstaande software update. Wat de app zou moeten doen doet hij ook zonder storing.

Was deze review nuttig? 
Sinds de installatie van het nieuwe ( extra ) modem is er geen draadloze verbinding meer te krijgen met de printer, noch de camera. Van alles geprobeerd, niets helpt, ook Trined zelf niet.
Dit was eens Trined, NIMMER meer.
Gemiddelde score 
 
5.2
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door P. Wegman November 10, 2020

Nieuwe modem

Sinds de installatie van het nieuwe ( extra ) modem is er geen draadloze verbinding meer te krijgen met de printer, noch de camera. Van alles geprobeerd, niets helpt, ook Trined zelf niet.
Dit was eens Trined, NIMMER meer.

Was deze review nuttig? 
Na een goede installatie met werkende ontvanger en beeld kwam ik erachter dat de Denon receiver gewoon ontkoppeld was. Omdat (internet)radio ook wel leuk is heb ik er een TP link switch tussen gezet. Dit kan dus niet. Nu heb ik wel alle info in de balk maar geen beeld. Ik kan wel terugkijken en starten vanaf begin maar live tv kijken kan niet. Het is of digitale tv of een compleet functionerende receiver. Als oplossing geeft men aan dat ik dan maar een extra UTP kabel te trekken vanuit de meterkast naar de woonkamer. Ze ondersteunen niets en hebben zelf geen switch die zij ondersteunen. Het had handig geweest als de Trined ontvanger gewoon een extra UTP aansluiting had. Ik ben vast niet de enige met een multimedia receiver.
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Cock Oktober 22, 2020

Geen beeld

Na een goede installatie met werkende ontvanger en beeld kwam ik erachter dat de Denon receiver gewoon ontkoppeld was. Omdat (internet)radio ook wel leuk is heb ik er een TP link switch tussen gezet. Dit kan dus niet. Nu heb ik wel alle info in de balk maar geen beeld. Ik kan wel terugkijken en starten vanaf begin maar live tv kijken kan niet. Het is of digitale tv of een compleet functionerende receiver. Als oplossing geeft men aan dat ik dan maar een extra UTP kabel te trekken vanuit de meterkast naar de woonkamer. Ze ondersteunen niets en hebben zelf geen switch die zij ondersteunen. Het had handig geweest als de Trined ontvanger gewoon een extra UTP aansluiting had. Ik ben vast niet de enige met een multimedia receiver.

Was deze review nuttig? 
Al een paar dagen wat testen gedaan maar de downloadsnelheid met de FritzBox router is slechts 600mbps maar als ik een Nest router aansluit (via een switch ivm Vlan) dan trekt de Nest router ruim 800mbps.

Heeft iemand daar een verklaring voor ?
Gemiddelde score 
 
5.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Richard September 15, 2020

Gekregen router erg langzaam

Al een paar dagen wat testen gedaan maar de downloadsnelheid met de FritzBox router is slechts 600mbps maar als ik een Nest router aansluit (via een switch ivm Vlan) dan trekt de Nest router ruim 800mbps.

Heeft iemand daar een verklaring voor ?

Was deze review nuttig? 
Dit is gewoon een verkoop kantoor ! Service je zit uren aan de telefoon oplossing staat op internet zeggen ze dan. vervolgens doe je letterlijk wat er staat.. want immers moet je zelf hardware kopen om tv te kunnen kijken. vervolgens geven ze verkeerd advies. .!! en koop je dus verkeerd materiaal. vervolgens gaan ze ook niet zeggen wat je dan wel moet kopen... na heel heel veel mails kun je dan uit 2 merken kiezen. maar support geven ze niet. met andere woorden je betaald ergens voor je kunt er geen gebruik van maken. en als je dan een claim stuurt van de verkeerde hardware zijn ze niet thuis.

WAARDELOOS,

ook is het zo dat het internet meer dan gemiddeld uitvalt ! 3x per maand is heel normaal, maar ook hier geld als je een storing hebt moet je een ticket aanmaken - of mail sturen,, 2 dagen later antwoord.!
mijn god.. ik ken genoeg providers die het een heel stuk beter doen. dan Triniet.
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door jk September 10, 2020

Wat een club

Dit is gewoon een verkoop kantoor ! Service je zit uren aan de telefoon oplossing staat op internet zeggen ze dan. vervolgens doe je letterlijk wat er staat.. want immers moet je zelf hardware kopen om tv te kunnen kijken. vervolgens geven ze verkeerd advies. .!! en koop je dus verkeerd materiaal. vervolgens gaan ze ook niet zeggen wat je dan wel moet kopen... na heel heel veel mails kun je dan uit 2 merken kiezen. maar support geven ze niet. met andere woorden je betaald ergens voor je kunt er geen gebruik van maken. en als je dan een claim stuurt van de verkeerde hardware zijn ze niet thuis.

WAARDELOOS,

ook is het zo dat het internet meer dan gemiddeld uitvalt ! 3x per maand is heel normaal, maar ook hier geld als je een storing hebt moet je een ticket aanmaken - of mail sturen,, 2 dagen later antwoord.!
mijn god.. ik ken genoeg providers die het een heel stuk beter doen. dan Triniet.

Was deze review nuttig? 
Installatie liet een maand op zich wachten daarom geen 10.
Voor de rest perfect met name de klantenservice verdient een pluim. Ik had een door mijzelf veroorzaakt ernstig probleem met de Fritzbox. Ze hebben dit met mij terwijl ik met de laptop verbonden was met de Fritz met engelengeduld opgelost . Mijn excuses als zij al die tijd minder bereikbaar waren. Internet is echt snel, via wifi vlak bij de Fritz ruim 500 Mbit/s . Bij Ziggo ,ik was daar klant totdat ik glasfiber kreeg , max 150 Mbit/s bij een abonnement van 500. Ook elders in huis aanmerkelijk sneller. Omdat ze met coax werken is het wellicht een goed idee om niet hun interactieve ontvanger maar zelf een DVB-c te kopen met FBC technologie zodat je wel 7 zenders tegelijk kan opnemen zonder reclame en alles kan regelen en zien en terugzien ook met een app op je i-pad. Je kan het dan ook nog streamen naar een andereTV met een appleTV . Je mist dan replay.
Gemiddelde score 
 
9.6
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Robbert Boer September 09, 2020

Gewoon goed

Installatie liet een maand op zich wachten daarom geen 10.
Voor de rest perfect met name de klantenservice verdient een pluim. Ik had een door mijzelf veroorzaakt ernstig probleem met de Fritzbox. Ze hebben dit met mij terwijl ik met de laptop verbonden was met de Fritz met engelengeduld opgelost . Mijn excuses als zij al die tijd minder bereikbaar waren. Internet is echt snel, via wifi vlak bij de Fritz ruim 500 Mbit/s . Bij Ziggo ,ik was daar klant totdat ik glasfiber kreeg , max 150 Mbit/s bij een abonnement van 500. Ook elders in huis aanmerkelijk sneller. Omdat ze met coax werken is het wellicht een goed idee om niet hun interactieve ontvanger maar zelf een DVB-c te kopen met FBC technologie zodat je wel 7 zenders tegelijk kan opnemen zonder reclame en alles kan regelen en zien en terugzien ook met een app op je i-pad. Je kan het dan ook nog streamen naar een andereTV met een appleTV . Je mist dan replay.

Was deze review nuttig? 
TV dienst is zeer slecht. Opname en pauzeren van programma’s werkt niet goed. Het wisselen van kanalen gaat traag. Helpdesk heeft de kans gehad het op te lossen, maar het probleem blijft zich voor doen. Nu de dienst niet naar tevredenheid werkt, wil ik van het contract af. Ze blijven echter volharden in het aanhouden van het contract.
Zeer slecht!! Wat heeft het voor zin om ontevreden klanten in de boeken te houden...
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door R Kersten Augustus 28, 2020

Slechte kwaliteit TV en opname/pauzeren werkt niet. Traag wisselen van kanalen

TV dienst is zeer slecht. Opname en pauzeren van programma’s werkt niet goed. Het wisselen van kanalen gaat traag. Helpdesk heeft de kans gehad het op te lossen, maar het probleem blijft zich voor doen. Nu de dienst niet naar tevredenheid werkt, wil ik van het contract af. Ze blijven echter volharden in het aanhouden van het contract.
Zeer slecht!! Wat heeft het voor zin om ontevreden klanten in de boeken te houden...

Was deze review nuttig? 
Het WiFi signaal is prima maar interactieve TV is waardeloos. Tv valt vaak weg, programma’s terugkijken lukt vaak niet en als het dan wel lukt loopt het 2 tot 3 x per uitzend vast. Beeld en geluid loopt naarmate de uitzend vordert steeds verder uit elkaar.
Als problemen zich voordoen, dat is meestal ‘s avonds, is de helpdesk niet open!!!
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Willem Augustus 25, 2020

Waardeloos

Het WiFi signaal is prima maar interactieve TV is waardeloos. Tv valt vaak weg, programma’s terugkijken lukt vaak niet en als het dan wel lukt loopt het 2 tot 3 x per uitzend vast. Beeld en geluid loopt naarmate de uitzend vordert steeds verder uit elkaar.
Als problemen zich voordoen, dat is meestal ‘s avonds, is de helpdesk niet open!!!

Was deze review nuttig? 
Na 4 dagen aangesloten te zijn was de verbinding al verbroken. Geen internet, tv en telefoon. Nu anderhalve week verder en nog steeds geen oplossing. De enige reacties tot nu toe is, sorry, heel vervelend en we hopen op een goede afloop. Gebakken lucht. Ben er nu al klaar mee.
Gemiddelde score 
 
6.0
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Peter Augustus 25, 2020

Na 4 dagen aangesloten te zijn was de verbinding al verbroken. Geen internet, tv en telefoon. Nu anderhalve week verder en nog steeds geen oplossing. De enige reacties tot nu toe is, sorry, heel vervelend en we hopen op een goede afloop. Gebakken lucht. Ben er nu al klaar mee.

Was deze review nuttig? 
Heb sinds enkele maanden Trined Glasvezel met 1000Mbps internetsnelheid. Nou, daar heb ik dus echt spijt van! Voorheen had ik Ziggo via de Kabel en de snelheden van Ziggo waren ( op verschillende dagen/tijdstippen gemeten) 10 tot 15 keer HOGER dan het internet via Glasvezel van Trined. De gemiddelde downloadsnelheid bij Trined is 1.2 Mbps en de downloadsnelheid 0,9 Mbps!!!!!! Dit op diverse dagen en tijdstippen gemeten. Ben inmiddels ook al dagen met de helpdesk van Trined aan het communiceren, maar je komt daar helaas geen steek verder!
Al met al stop ik per direct met Trined, betalingen ga ik storneren en stap weer terug naar Ziggo of KPN.
Gemiddelde score 
 
1.6
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Hans Augustus 19, 2020

Trined = Waardeloos

Heb sinds enkele maanden Trined Glasvezel met 1000Mbps internetsnelheid. Nou, daar heb ik dus echt spijt van! Voorheen had ik Ziggo via de Kabel en de snelheden van Ziggo waren ( op verschillende dagen/tijdstippen gemeten) 10 tot 15 keer HOGER dan het internet via Glasvezel van Trined. De gemiddelde downloadsnelheid bij Trined is 1.2 Mbps en de downloadsnelheid 0,9 Mbps!!!!!! Dit op diverse dagen en tijdstippen gemeten. Ben inmiddels ook al dagen met de helpdesk van Trined aan het communiceren, maar je komt daar helaas geen steek verder!
Al met al stop ik per direct met Trined, betalingen ga ik storneren en stap weer terug naar Ziggo of KPN.

Was deze review nuttig? 
Tja, wanneer neem je nu de moeite om een review te schrijven....niet zo snel in mijn geval, maar voor Trined maak ik graag een uitzondering. Het is een herhaling van de meeste reviews hier, maar de onbeschoftheid van sommige medewerkers van de helpdesk is echt niet meer van deze tijd. Je krijgt het idee dat je al blij mag zijn dat ze de telefoon voor je opnemen. Internet is niet stabiel, veel trager dan het pakket zou moeten zijn, tv hapert om de haverklap (en ja helemaal bekabeld CAT6), Wifi is een drama met versterkers (iets wat nergens te lezen is dat dit niet zou werken bij Trined).

In het kort, lekker verder zoeken en ik begrijp niet dat deze provider op nummer 2 terecht is gekomen...erg bijzonder.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Patrick Augustus 14, 2020

Nooit aan beginnen

Tja, wanneer neem je nu de moeite om een review te schrijven....niet zo snel in mijn geval, maar voor Trined maak ik graag een uitzondering. Het is een herhaling van de meeste reviews hier, maar de onbeschoftheid van sommige medewerkers van de helpdesk is echt niet meer van deze tijd. Je krijgt het idee dat je al blij mag zijn dat ze de telefoon voor je opnemen. Internet is niet stabiel, veel trager dan het pakket zou moeten zijn, tv hapert om de haverklap (en ja helemaal bekabeld CAT6), Wifi is een drama met versterkers (iets wat nergens te lezen is dat dit niet zou werken bij Trined).

In het kort, lekker verder zoeken en ik begrijp niet dat deze provider op nummer 2 terecht is gekomen...erg bijzonder.

Was deze review nuttig? 
Geweldig geholpen, helemaal super!! Wat n service!!!
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Ans Augustus 03, 2020

service

Geweldig geholpen, helemaal super!! Wat n service!!!

Was deze review nuttig? 
We zijn nu bijna 8 jaar klant bij Trined. Het bevalt ons heel goed. De installatie van de aardige monteur ging vlot. Ik wilde graag dat alles goed werkte, dus heb ik meerwerk besteld was is van 13 euro per kwartier. Hij sloot ook de zonnepanelen aan.

Verder positieve punten van trined:

- zoals ik bij xs4all gewend was, snel deskundige klantenservice
- ze zijn ziggo en KPN ineen, hele huis heb ik COAX digitale tv, op kanaal 100 is zelfs 4K beeld.
- VASTE IP adres
- SNELHEID betalen we voor 500/500 en krijgen 573mbps
- Heb een nieuwe Fritzbox 7530 gekregen.

Ik hoop dat Trined nooit overgenomen wordt door de reuzen.

Gemiddelde score 
 
9.8
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Arjan Polak Juli 30, 2020

Al 8 jaar tevreden klant bij Trined

We zijn nu bijna 8 jaar klant bij Trined. Het bevalt ons heel goed. De installatie van de aardige monteur ging vlot. Ik wilde graag dat alles goed werkte, dus heb ik meerwerk besteld was is van 13 euro per kwartier. Hij sloot ook de zonnepanelen aan.

Verder positieve punten van trined:

- zoals ik bij xs4all gewend was, snel deskundige klantenservice
- ze zijn ziggo en KPN ineen, hele huis heb ik COAX digitale tv, op kanaal 100 is zelfs 4K beeld.
- VASTE IP adres
- SNELHEID betalen we voor 500/500 en krijgen 573mbps
- Heb een nieuwe Fritzbox 7530 gekregen.

Ik hoop dat Trined nooit overgenomen wordt door de reuzen.

Was deze review nuttig? 
Kansloze installateur die UTP kabels los door de kamer wil gaan leggen, TV de oderdefect is na een dikke mand heen-en-weer geneuzel nog steeds niet opgelost. Krijg zojuist het advies de gebruiksaanwijzing te lezen. Kansloze helpdesk, amateuristischer kan niet
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Cees Juli 26, 2020

Goede verbinding, hopeloze service

Kansloze installateur die UTP kabels los door de kamer wil gaan leggen, TV de oderdefect is na een dikke mand heen-en-weer geneuzel nog steeds niet opgelost. Krijg zojuist het advies de gebruiksaanwijzing te lezen. Kansloze helpdesk, amateuristischer kan niet

Was deze review nuttig? 
Wij hebben nu een kleine maand Internet en televisie via SNLR onderdeel van Trined.
Internet en televisie werken prima, uitzending gemist, starten van begin programma, opnemen alles loopt prima. Voordeel via SNLR is dat alles via UTP bekabeling loopt en niet meer via COAX.

Enige min punt is dat je wel favorieten kunt aanmaken op de TV kastjes, maar dat je niet kan zappen door je favorieten, je moet dus ook alle kanalen voorbij welke je niet wilt / kunt zien... dus moet je weer ouderwets kanalen uit je hoofd leren.
Gemiddelde score 
 
8.5
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Franksel Juli 16, 2020

Werkt prima!

Wij hebben nu een kleine maand Internet en televisie via SNLR onderdeel van Trined.
Internet en televisie werken prima, uitzending gemist, starten van begin programma, opnemen alles loopt prima. Voordeel via SNLR is dat alles via UTP bekabeling loopt en niet meer via COAX.

Enige min punt is dat je wel favorieten kunt aanmaken op de TV kastjes, maar dat je niet kan zappen door je favorieten, je moet dus ook alle kanalen voorbij welke je niet wilt / kunt zien... dus moet je weer ouderwets kanalen uit je hoofd leren.

Was deze review nuttig? 
modem vervangen. Hiervoor blijkt het noodzakelijk om eerst het internet 4 uur!! voor aankomst van de monteur af te sluiten. En dat bij een zakelijk account. Vervolgens werkt de boel niet als de monteur weg is. Na lang in de wacht staan bij de helpdesk enige verbetering. Dan blijkt dat de tv niet werkt, erg veel blokjes en wegvallend beeld. Helpdesk:"ja dat komt door een blikseminslag enkele dagen geleden. " Best vreemd als je bedenkt dat voor het modem vervangen de tv wel goed werkte en toen blijkbaar geen last had van blikseminslag.
Kortom wordt je op een manier zoals een groene provider dat deed op arrogante wijze aan het lijntje gehouden.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door ewald Juli 09, 2020

waardeloze service bij een zakelijk account

modem vervangen. Hiervoor blijkt het noodzakelijk om eerst het internet 4 uur!! voor aankomst van de monteur af te sluiten. En dat bij een zakelijk account. Vervolgens werkt de boel niet als de monteur weg is. Na lang in de wacht staan bij de helpdesk enige verbetering. Dan blijkt dat de tv niet werkt, erg veel blokjes en wegvallend beeld. Helpdesk:"ja dat komt door een blikseminslag enkele dagen geleden. " Best vreemd als je bedenkt dat voor het modem vervangen de tv wel goed werkte en toen blijkbaar geen last had van blikseminslag.
Kortom wordt je op een manier zoals een groene provider dat deed op arrogante wijze aan het lijntje gehouden.

Was deze review nuttig? 
Wat een frotters, een klantenservice met een afpoeier bezetting, die van de technische kant net zoveel verstand hebben als een koe van rolschaatsen.

Krijgt totaal aandere iTV Box geleverd als die op hun site vermeld staat.
Gebruiksaanwijzing voor deze box moet je maar ergens zien te vinden, want die staat ook niet op de site.
Helpdesk is van nul en generlei waarde voegt niets toe aan de zgn service die zoals wordt beweerd zeer hoog in het vaandel staat, mijn neus!!

Je krijgt totaal niet wat je verwacht simpel gezien het feit dat je verkeerd voor gelicht wordt, wat heb ik een spijt dat ik met Trined in zee ben gegaan.

Gelukkig kan ik na een jaar opzeggen en dan ga ik op zoek naar een partij die, mag ik hopen, wel levert wat ze beloven.

Beste mensen tuin er niet in, je bent slechter af dan je was, ook al vond je die partij slecht, echt waar!!!!
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Johan Juli 04, 2020

Wat een frotters

Wat een frotters, een klantenservice met een afpoeier bezetting, die van de technische kant net zoveel verstand hebben als een koe van rolschaatsen.

Krijgt totaal aandere iTV Box geleverd als die op hun site vermeld staat.
Gebruiksaanwijzing voor deze box moet je maar ergens zien te vinden, want die staat ook niet op de site.
Helpdesk is van nul en generlei waarde voegt niets toe aan de zgn service die zoals wordt beweerd zeer hoog in het vaandel staat, mijn neus!!

Je krijgt totaal niet wat je verwacht simpel gezien het feit dat je verkeerd voor gelicht wordt, wat heb ik een spijt dat ik met Trined in zee ben gegaan.

Gelukkig kan ik na een jaar opzeggen en dan ga ik op zoek naar een partij die, mag ik hopen, wel levert wat ze beloven.

Beste mensen tuin er niet in, je bent slechter af dan je was, ook al vond je die partij slecht, echt waar!!!!

Was deze review nuttig? 
er is meer dan een jaar campagne gevoerd om o.a. de gemeente Bergen L van glasvezel te voorzien. zo ook het buitengebied waarvoor al een campagne in vergevorderd stadium was op het moment dat deze begon. en komt er een mail dat er natuurlijk niet 2x glasvezel wordt aangelegd (snap ik) en dat ik geen aansluiting krijg en mijn gegevens uit de systemen worden verwijderd. Dat laatste geloof ik niet.
Al met al lekker bod en dit alles houdt voor mij (en anderen die dit zo hadden gewild) extra kosten en mindere bandbreedte.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door kees Juli 02, 2020

na een jaar campagne ineens de stekker er uit

er is meer dan een jaar campagne gevoerd om o.a. de gemeente Bergen L van glasvezel te voorzien. zo ook het buitengebied waarvoor al een campagne in vergevorderd stadium was op het moment dat deze begon. en komt er een mail dat er natuurlijk niet 2x glasvezel wordt aangelegd (snap ik) en dat ik geen aansluiting krijg en mijn gegevens uit de systemen worden verwijderd. Dat laatste geloof ik niet.
Al met al lekker bod en dit alles houdt voor mij (en anderen die dit zo hadden gewild) extra kosten en mindere bandbreedte.

Was deze review nuttig? 
Zijn nu ruim een jaar probleemloos gebruiker van Trined Glasvezel. Internet blijft keurig stabiel en gaat als een speer. Installatie door monteur was oké. In het begin wat kleine installatie problemen, maar ik werd keurig geholpen door de helpdesk via Whatsapp. Thuiswerken mbv Wifi in afgelopen Corona periode met grote grafische bestanden en Vpn ging uitstekend. De tv interface en de App vind ik voor verbetering vatbaar (tov KPN, die ik hiervoor had). Gebruiksvriendelijkheid van oa tv gids en uitzending gemist is matig. Het schakelen tussen de kanalen gaat langzaam. Ook geen geïntegreerd Netflix. Hierdoor komt het dat ik steeds vaker met NPO App naar de tv cast.
Gemiddelde score 
 
6.3
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door geert Juni 30, 2020

Tevreden

Zijn nu ruim een jaar probleemloos gebruiker van Trined Glasvezel. Internet blijft keurig stabiel en gaat als een speer. Installatie door monteur was oké. In het begin wat kleine installatie problemen, maar ik werd keurig geholpen door de helpdesk via Whatsapp. Thuiswerken mbv Wifi in afgelopen Corona periode met grote grafische bestanden en Vpn ging uitstekend. De tv interface en de App vind ik voor verbetering vatbaar (tov KPN, die ik hiervoor had). Gebruiksvriendelijkheid van oa tv gids en uitzending gemist is matig. Het schakelen tussen de kanalen gaat langzaam. Ook geen geïntegreerd Netflix. Hierdoor komt het dat ik steeds vaker met NPO App naar de tv cast.

Was deze review nuttig? 
Valt telkens uit en is ook heel sloom. Dit is de definitie van je geld verspillen
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Niber Juni 30, 2020

Slechte verbinding

Valt telkens uit en is ook heel sloom. Dit is de definitie van je geld verspillen

Was deze review nuttig? 
Voor de zoveelste keer weer geen telefoon internet en tv!
Klantenservice niet bereikbaar en ze reageren nergens op.
Mensen doe het niet, trap er niet in, het is WAARDELOOS!!!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Ankie Juni 19, 2020

En weer storing

Voor de zoveelste keer weer geen telefoon internet en tv!
Klantenservice niet bereikbaar en ze reageren nergens op.
Mensen doe het niet, trap er niet in, het is WAARDELOOS!!!!

Was deze review nuttig? 
306 resultaten - getoond 1 - 50
1 2 3 4 5 6 7  
Sortering