TriNed ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/2c/15/e9/trined-64-1535033096.png
 
5.7 (255)
0   1   0   0  
275 resultaten - getoond 1 - 50
1 2 3 4 5 6  
Sortering 
 
Na een goede installatie met werkende ontvanger en beeld kwam ik erachter dat de Denon receiver gewoon ontkoppeld was. Omdat (internet)radio ook wel leuk is heb ik er een TP link switch tussen gezet. Dit kan dus niet. Nu heb ik wel alle info in de balk maar geen beeld. Ik kan wel terugkijken en starten vanaf begin maar live tv kijken kan niet. Het is of digitale tv of een compleet functionerende receiver. Als oplossing geeft men aan dat ik dan maar een extra UTP kabel te trekken vanuit de meterkast naar de woonkamer. Ze ondersteunen niets en hebben zelf geen switch die zij ondersteunen. Het had handig geweest als de Trined ontvanger gewoon een extra UTP aansluiting had. Ik ben vast niet de enige met een multimedia receiver.
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Cock Oktober 22, 2020

Geen beeld

Na een goede installatie met werkende ontvanger en beeld kwam ik erachter dat de Denon receiver gewoon ontkoppeld was. Omdat (internet)radio ook wel leuk is heb ik er een TP link switch tussen gezet. Dit kan dus niet. Nu heb ik wel alle info in de balk maar geen beeld. Ik kan wel terugkijken en starten vanaf begin maar live tv kijken kan niet. Het is of digitale tv of een compleet functionerende receiver. Als oplossing geeft men aan dat ik dan maar een extra UTP kabel te trekken vanuit de meterkast naar de woonkamer. Ze ondersteunen niets en hebben zelf geen switch die zij ondersteunen. Het had handig geweest als de Trined ontvanger gewoon een extra UTP aansluiting had. Ik ben vast niet de enige met een multimedia receiver.

Was deze review nuttig? 
Al een paar dagen wat testen gedaan maar de downloadsnelheid met de FritzBox router is slechts 600mbps maar als ik een Nest router aansluit (via een switch ivm Vlan) dan trekt de Nest router ruim 800mbps.

Heeft iemand daar een verklaring voor ?
Gemiddelde score 
 
5.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Richard September 15, 2020

Gekregen router erg langzaam

Al een paar dagen wat testen gedaan maar de downloadsnelheid met de FritzBox router is slechts 600mbps maar als ik een Nest router aansluit (via een switch ivm Vlan) dan trekt de Nest router ruim 800mbps.

Heeft iemand daar een verklaring voor ?

Was deze review nuttig? 
Dit is gewoon een verkoop kantoor ! Service je zit uren aan de telefoon oplossing staat op internet zeggen ze dan. vervolgens doe je letterlijk wat er staat.. want immers moet je zelf hardware kopen om tv te kunnen kijken. vervolgens geven ze verkeerd advies. .!! en koop je dus verkeerd materiaal. vervolgens gaan ze ook niet zeggen wat je dan wel moet kopen... na heel heel veel mails kun je dan uit 2 merken kiezen. maar support geven ze niet. met andere woorden je betaald ergens voor je kunt er geen gebruik van maken. en als je dan een claim stuurt van de verkeerde hardware zijn ze niet thuis.

WAARDELOOS,

ook is het zo dat het internet meer dan gemiddeld uitvalt ! 3x per maand is heel normaal, maar ook hier geld als je een storing hebt moet je een ticket aanmaken - of mail sturen,, 2 dagen later antwoord.!
mijn god.. ik ken genoeg providers die het een heel stuk beter doen. dan Triniet.
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door jk September 10, 2020

Wat een club

Dit is gewoon een verkoop kantoor ! Service je zit uren aan de telefoon oplossing staat op internet zeggen ze dan. vervolgens doe je letterlijk wat er staat.. want immers moet je zelf hardware kopen om tv te kunnen kijken. vervolgens geven ze verkeerd advies. .!! en koop je dus verkeerd materiaal. vervolgens gaan ze ook niet zeggen wat je dan wel moet kopen... na heel heel veel mails kun je dan uit 2 merken kiezen. maar support geven ze niet. met andere woorden je betaald ergens voor je kunt er geen gebruik van maken. en als je dan een claim stuurt van de verkeerde hardware zijn ze niet thuis.

WAARDELOOS,

ook is het zo dat het internet meer dan gemiddeld uitvalt ! 3x per maand is heel normaal, maar ook hier geld als je een storing hebt moet je een ticket aanmaken - of mail sturen,, 2 dagen later antwoord.!
mijn god.. ik ken genoeg providers die het een heel stuk beter doen. dan Triniet.

Was deze review nuttig? 
Installatie liet een maand op zich wachten daarom geen 10.
Voor de rest perfect met name de klantenservice verdient een pluim. Ik had een door mijzelf veroorzaakt ernstig probleem met de Fritzbox. Ze hebben dit met mij terwijl ik met de laptop verbonden was met de Fritz met engelengeduld opgelost . Mijn excuses als zij al die tijd minder bereikbaar waren. Internet is echt snel, via wifi vlak bij de Fritz ruim 500 Mbit/s . Bij Ziggo ,ik was daar klant totdat ik glasfiber kreeg , max 150 Mbit/s bij een abonnement van 500. Ook elders in huis aanmerkelijk sneller. Omdat ze met coax werken is het wellicht een goed idee om niet hun interactieve ontvanger maar zelf een DVB-c te kopen met FBC technologie zodat je wel 7 zenders tegelijk kan opnemen zonder reclame en alles kan regelen en zien en terugzien ook met een app op je i-pad. Je kan het dan ook nog streamen naar een andereTV met een appleTV . Je mist dan replay.
Gemiddelde score 
 
9.6
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Robbert Boer September 09, 2020

Gewoon goed

Installatie liet een maand op zich wachten daarom geen 10.
Voor de rest perfect met name de klantenservice verdient een pluim. Ik had een door mijzelf veroorzaakt ernstig probleem met de Fritzbox. Ze hebben dit met mij terwijl ik met de laptop verbonden was met de Fritz met engelengeduld opgelost . Mijn excuses als zij al die tijd minder bereikbaar waren. Internet is echt snel, via wifi vlak bij de Fritz ruim 500 Mbit/s . Bij Ziggo ,ik was daar klant totdat ik glasfiber kreeg , max 150 Mbit/s bij een abonnement van 500. Ook elders in huis aanmerkelijk sneller. Omdat ze met coax werken is het wellicht een goed idee om niet hun interactieve ontvanger maar zelf een DVB-c te kopen met FBC technologie zodat je wel 7 zenders tegelijk kan opnemen zonder reclame en alles kan regelen en zien en terugzien ook met een app op je i-pad. Je kan het dan ook nog streamen naar een andereTV met een appleTV . Je mist dan replay.

Was deze review nuttig? 
TV dienst is zeer slecht. Opname en pauzeren van programma’s werkt niet goed. Het wisselen van kanalen gaat traag. Helpdesk heeft de kans gehad het op te lossen, maar het probleem blijft zich voor doen. Nu de dienst niet naar tevredenheid werkt, wil ik van het contract af. Ze blijven echter volharden in het aanhouden van het contract.
Zeer slecht!! Wat heeft het voor zin om ontevreden klanten in de boeken te houden...
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door R Kersten Augustus 28, 2020

Slechte kwaliteit TV en opname/pauzeren werkt niet. Traag wisselen van kanalen

TV dienst is zeer slecht. Opname en pauzeren van programma’s werkt niet goed. Het wisselen van kanalen gaat traag. Helpdesk heeft de kans gehad het op te lossen, maar het probleem blijft zich voor doen. Nu de dienst niet naar tevredenheid werkt, wil ik van het contract af. Ze blijven echter volharden in het aanhouden van het contract.
Zeer slecht!! Wat heeft het voor zin om ontevreden klanten in de boeken te houden...

Was deze review nuttig? 
Het WiFi signaal is prima maar interactieve TV is waardeloos. Tv valt vaak weg, programma’s terugkijken lukt vaak niet en als het dan wel lukt loopt het 2 tot 3 x per uitzend vast. Beeld en geluid loopt naarmate de uitzend vordert steeds verder uit elkaar.
Als problemen zich voordoen, dat is meestal ‘s avonds, is de helpdesk niet open!!!
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Willem Augustus 25, 2020

Waardeloos

Het WiFi signaal is prima maar interactieve TV is waardeloos. Tv valt vaak weg, programma’s terugkijken lukt vaak niet en als het dan wel lukt loopt het 2 tot 3 x per uitzend vast. Beeld en geluid loopt naarmate de uitzend vordert steeds verder uit elkaar.
Als problemen zich voordoen, dat is meestal ‘s avonds, is de helpdesk niet open!!!

Was deze review nuttig? 
Na 4 dagen aangesloten te zijn was de verbinding al verbroken. Geen internet, tv en telefoon. Nu anderhalve week verder en nog steeds geen oplossing. De enige reacties tot nu toe is, sorry, heel vervelend en we hopen op een goede afloop. Gebakken lucht. Ben er nu al klaar mee.
Gemiddelde score 
 
6.0
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Peter Augustus 25, 2020

Na 4 dagen aangesloten te zijn was de verbinding al verbroken. Geen internet, tv en telefoon. Nu anderhalve week verder en nog steeds geen oplossing. De enige reacties tot nu toe is, sorry, heel vervelend en we hopen op een goede afloop. Gebakken lucht. Ben er nu al klaar mee.

Was deze review nuttig? 
Heb sinds enkele maanden Trined Glasvezel met 1000Mbps internetsnelheid. Nou, daar heb ik dus echt spijt van! Voorheen had ik Ziggo via de Kabel en de snelheden van Ziggo waren ( op verschillende dagen/tijdstippen gemeten) 10 tot 15 keer HOGER dan het internet via Glasvezel van Trined. De gemiddelde downloadsnelheid bij Trined is 1.2 Mbps en de downloadsnelheid 0,9 Mbps!!!!!! Dit op diverse dagen en tijdstippen gemeten. Ben inmiddels ook al dagen met de helpdesk van Trined aan het communiceren, maar je komt daar helaas geen steek verder!
Al met al stop ik per direct met Trined, betalingen ga ik storneren en stap weer terug naar Ziggo of KPN.
Gemiddelde score 
 
1.6
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Hans Augustus 19, 2020

Trined = Waardeloos

Heb sinds enkele maanden Trined Glasvezel met 1000Mbps internetsnelheid. Nou, daar heb ik dus echt spijt van! Voorheen had ik Ziggo via de Kabel en de snelheden van Ziggo waren ( op verschillende dagen/tijdstippen gemeten) 10 tot 15 keer HOGER dan het internet via Glasvezel van Trined. De gemiddelde downloadsnelheid bij Trined is 1.2 Mbps en de downloadsnelheid 0,9 Mbps!!!!!! Dit op diverse dagen en tijdstippen gemeten. Ben inmiddels ook al dagen met de helpdesk van Trined aan het communiceren, maar je komt daar helaas geen steek verder!
Al met al stop ik per direct met Trined, betalingen ga ik storneren en stap weer terug naar Ziggo of KPN.

Was deze review nuttig? 
Tja, wanneer neem je nu de moeite om een review te schrijven....niet zo snel in mijn geval, maar voor Trined maak ik graag een uitzondering. Het is een herhaling van de meeste reviews hier, maar de onbeschoftheid van sommige medewerkers van de helpdesk is echt niet meer van deze tijd. Je krijgt het idee dat je al blij mag zijn dat ze de telefoon voor je opnemen. Internet is niet stabiel, veel trager dan het pakket zou moeten zijn, tv hapert om de haverklap (en ja helemaal bekabeld CAT6), Wifi is een drama met versterkers (iets wat nergens te lezen is dat dit niet zou werken bij Trined).

In het kort, lekker verder zoeken en ik begrijp niet dat deze provider op nummer 2 terecht is gekomen...erg bijzonder.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Patrick Augustus 14, 2020

Nooit aan beginnen

Tja, wanneer neem je nu de moeite om een review te schrijven....niet zo snel in mijn geval, maar voor Trined maak ik graag een uitzondering. Het is een herhaling van de meeste reviews hier, maar de onbeschoftheid van sommige medewerkers van de helpdesk is echt niet meer van deze tijd. Je krijgt het idee dat je al blij mag zijn dat ze de telefoon voor je opnemen. Internet is niet stabiel, veel trager dan het pakket zou moeten zijn, tv hapert om de haverklap (en ja helemaal bekabeld CAT6), Wifi is een drama met versterkers (iets wat nergens te lezen is dat dit niet zou werken bij Trined).

In het kort, lekker verder zoeken en ik begrijp niet dat deze provider op nummer 2 terecht is gekomen...erg bijzonder.

Was deze review nuttig? 
Geweldig geholpen, helemaal super!! Wat n service!!!
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Ans Augustus 03, 2020

service

Geweldig geholpen, helemaal super!! Wat n service!!!

Was deze review nuttig? 
We zijn nu bijna 8 jaar klant bij Trined. Het bevalt ons heel goed. De installatie van de aardige monteur ging vlot. Ik wilde graag dat alles goed werkte, dus heb ik meerwerk besteld was is van 13 euro per kwartier. Hij sloot ook de zonnepanelen aan.

Verder positieve punten van trined:

- zoals ik bij xs4all gewend was, snel deskundige klantenservice
- ze zijn ziggo en KPN ineen, hele huis heb ik COAX digitale tv, op kanaal 100 is zelfs 4K beeld.
- VASTE IP adres
- SNELHEID betalen we voor 500/500 en krijgen 573mbps
- Heb een nieuwe Fritzbox 7530 gekregen.

Ik hoop dat Trined nooit overgenomen wordt door de reuzen.

Gemiddelde score 
 
9.8
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Arjan Polak Juli 30, 2020

Al 8 jaar tevreden klant bij Trined

We zijn nu bijna 8 jaar klant bij Trined. Het bevalt ons heel goed. De installatie van de aardige monteur ging vlot. Ik wilde graag dat alles goed werkte, dus heb ik meerwerk besteld was is van 13 euro per kwartier. Hij sloot ook de zonnepanelen aan.

Verder positieve punten van trined:

- zoals ik bij xs4all gewend was, snel deskundige klantenservice
- ze zijn ziggo en KPN ineen, hele huis heb ik COAX digitale tv, op kanaal 100 is zelfs 4K beeld.
- VASTE IP adres
- SNELHEID betalen we voor 500/500 en krijgen 573mbps
- Heb een nieuwe Fritzbox 7530 gekregen.

Ik hoop dat Trined nooit overgenomen wordt door de reuzen.

Was deze review nuttig? 
Kansloze installateur die UTP kabels los door de kamer wil gaan leggen, TV de oderdefect is na een dikke mand heen-en-weer geneuzel nog steeds niet opgelost. Krijg zojuist het advies de gebruiksaanwijzing te lezen. Kansloze helpdesk, amateuristischer kan niet
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Cees Juli 26, 2020

Goede verbinding, hopeloze service

Kansloze installateur die UTP kabels los door de kamer wil gaan leggen, TV de oderdefect is na een dikke mand heen-en-weer geneuzel nog steeds niet opgelost. Krijg zojuist het advies de gebruiksaanwijzing te lezen. Kansloze helpdesk, amateuristischer kan niet

Was deze review nuttig? 
Wij hebben nu een kleine maand Internet en televisie via SNLR onderdeel van Trined.
Internet en televisie werken prima, uitzending gemist, starten van begin programma, opnemen alles loopt prima. Voordeel via SNLR is dat alles via UTP bekabeling loopt en niet meer via COAX.

Enige min punt is dat je wel favorieten kunt aanmaken op de TV kastjes, maar dat je niet kan zappen door je favorieten, je moet dus ook alle kanalen voorbij welke je niet wilt / kunt zien... dus moet je weer ouderwets kanalen uit je hoofd leren.
Gemiddelde score 
 
8.5
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Franksel Juli 16, 2020

Werkt prima!

Wij hebben nu een kleine maand Internet en televisie via SNLR onderdeel van Trined.
Internet en televisie werken prima, uitzending gemist, starten van begin programma, opnemen alles loopt prima. Voordeel via SNLR is dat alles via UTP bekabeling loopt en niet meer via COAX.

Enige min punt is dat je wel favorieten kunt aanmaken op de TV kastjes, maar dat je niet kan zappen door je favorieten, je moet dus ook alle kanalen voorbij welke je niet wilt / kunt zien... dus moet je weer ouderwets kanalen uit je hoofd leren.

Was deze review nuttig? 
modem vervangen. Hiervoor blijkt het noodzakelijk om eerst het internet 4 uur!! voor aankomst van de monteur af te sluiten. En dat bij een zakelijk account. Vervolgens werkt de boel niet als de monteur weg is. Na lang in de wacht staan bij de helpdesk enige verbetering. Dan blijkt dat de tv niet werkt, erg veel blokjes en wegvallend beeld. Helpdesk:"ja dat komt door een blikseminslag enkele dagen geleden. " Best vreemd als je bedenkt dat voor het modem vervangen de tv wel goed werkte en toen blijkbaar geen last had van blikseminslag.
Kortom wordt je op een manier zoals een groene provider dat deed op arrogante wijze aan het lijntje gehouden.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door ewald Juli 09, 2020

waardeloze service bij een zakelijk account

modem vervangen. Hiervoor blijkt het noodzakelijk om eerst het internet 4 uur!! voor aankomst van de monteur af te sluiten. En dat bij een zakelijk account. Vervolgens werkt de boel niet als de monteur weg is. Na lang in de wacht staan bij de helpdesk enige verbetering. Dan blijkt dat de tv niet werkt, erg veel blokjes en wegvallend beeld. Helpdesk:"ja dat komt door een blikseminslag enkele dagen geleden. " Best vreemd als je bedenkt dat voor het modem vervangen de tv wel goed werkte en toen blijkbaar geen last had van blikseminslag.
Kortom wordt je op een manier zoals een groene provider dat deed op arrogante wijze aan het lijntje gehouden.

Was deze review nuttig? 
Wat een frotters, een klantenservice met een afpoeier bezetting, die van de technische kant net zoveel verstand hebben als een koe van rolschaatsen.

Krijgt totaal aandere iTV Box geleverd als die op hun site vermeld staat.
Gebruiksaanwijzing voor deze box moet je maar ergens zien te vinden, want die staat ook niet op de site.
Helpdesk is van nul en generlei waarde voegt niets toe aan de zgn service die zoals wordt beweerd zeer hoog in het vaandel staat, mijn neus!!

Je krijgt totaal niet wat je verwacht simpel gezien het feit dat je verkeerd voor gelicht wordt, wat heb ik een spijt dat ik met Trined in zee ben gegaan.

Gelukkig kan ik na een jaar opzeggen en dan ga ik op zoek naar een partij die, mag ik hopen, wel levert wat ze beloven.

Beste mensen tuin er niet in, je bent slechter af dan je was, ook al vond je die partij slecht, echt waar!!!!
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Johan Juli 04, 2020

Wat een frotters

Wat een frotters, een klantenservice met een afpoeier bezetting, die van de technische kant net zoveel verstand hebben als een koe van rolschaatsen.

Krijgt totaal aandere iTV Box geleverd als die op hun site vermeld staat.
Gebruiksaanwijzing voor deze box moet je maar ergens zien te vinden, want die staat ook niet op de site.
Helpdesk is van nul en generlei waarde voegt niets toe aan de zgn service die zoals wordt beweerd zeer hoog in het vaandel staat, mijn neus!!

Je krijgt totaal niet wat je verwacht simpel gezien het feit dat je verkeerd voor gelicht wordt, wat heb ik een spijt dat ik met Trined in zee ben gegaan.

Gelukkig kan ik na een jaar opzeggen en dan ga ik op zoek naar een partij die, mag ik hopen, wel levert wat ze beloven.

Beste mensen tuin er niet in, je bent slechter af dan je was, ook al vond je die partij slecht, echt waar!!!!

Was deze review nuttig? 
er is meer dan een jaar campagne gevoerd om o.a. de gemeente Bergen L van glasvezel te voorzien. zo ook het buitengebied waarvoor al een campagne in vergevorderd stadium was op het moment dat deze begon. en komt er een mail dat er natuurlijk niet 2x glasvezel wordt aangelegd (snap ik) en dat ik geen aansluiting krijg en mijn gegevens uit de systemen worden verwijderd. Dat laatste geloof ik niet.
Al met al lekker bod en dit alles houdt voor mij (en anderen die dit zo hadden gewild) extra kosten en mindere bandbreedte.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door kees Juli 02, 2020

na een jaar campagne ineens de stekker er uit

er is meer dan een jaar campagne gevoerd om o.a. de gemeente Bergen L van glasvezel te voorzien. zo ook het buitengebied waarvoor al een campagne in vergevorderd stadium was op het moment dat deze begon. en komt er een mail dat er natuurlijk niet 2x glasvezel wordt aangelegd (snap ik) en dat ik geen aansluiting krijg en mijn gegevens uit de systemen worden verwijderd. Dat laatste geloof ik niet.
Al met al lekker bod en dit alles houdt voor mij (en anderen die dit zo hadden gewild) extra kosten en mindere bandbreedte.

Was deze review nuttig? 
Zijn nu ruim een jaar probleemloos gebruiker van Trined Glasvezel. Internet blijft keurig stabiel en gaat als een speer. Installatie door monteur was oké. In het begin wat kleine installatie problemen, maar ik werd keurig geholpen door de helpdesk via Whatsapp. Thuiswerken mbv Wifi in afgelopen Corona periode met grote grafische bestanden en Vpn ging uitstekend. De tv interface en de App vind ik voor verbetering vatbaar (tov KPN, die ik hiervoor had). Gebruiksvriendelijkheid van oa tv gids en uitzending gemist is matig. Het schakelen tussen de kanalen gaat langzaam. Ook geen geïntegreerd Netflix. Hierdoor komt het dat ik steeds vaker met NPO App naar de tv cast.
Gemiddelde score 
 
6.3
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door geert Juni 30, 2020

Tevreden

Zijn nu ruim een jaar probleemloos gebruiker van Trined Glasvezel. Internet blijft keurig stabiel en gaat als een speer. Installatie door monteur was oké. In het begin wat kleine installatie problemen, maar ik werd keurig geholpen door de helpdesk via Whatsapp. Thuiswerken mbv Wifi in afgelopen Corona periode met grote grafische bestanden en Vpn ging uitstekend. De tv interface en de App vind ik voor verbetering vatbaar (tov KPN, die ik hiervoor had). Gebruiksvriendelijkheid van oa tv gids en uitzending gemist is matig. Het schakelen tussen de kanalen gaat langzaam. Ook geen geïntegreerd Netflix. Hierdoor komt het dat ik steeds vaker met NPO App naar de tv cast.

Was deze review nuttig? 
Valt telkens uit en is ook heel sloom. Dit is de definitie van je geld verspillen
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Niber Juni 30, 2020

Slechte verbinding

Valt telkens uit en is ook heel sloom. Dit is de definitie van je geld verspillen

Was deze review nuttig? 
Voor de zoveelste keer weer geen telefoon internet en tv!
Klantenservice niet bereikbaar en ze reageren nergens op.
Mensen doe het niet, trap er niet in, het is WAARDELOOS!!!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Ankie Juni 19, 2020

En weer storing

Voor de zoveelste keer weer geen telefoon internet en tv!
Klantenservice niet bereikbaar en ze reageren nergens op.
Mensen doe het niet, trap er niet in, het is WAARDELOOS!!!!

Was deze review nuttig? 
Al verschillende keren storing gehad.
Internet is traag, terwijl glasvezel toch sneller zou moeten zijn?? Wi-Fi is slecht en springt telkens op 4g op mijn telefoon.
Als ik programma's terug wil kijken op tv loopt het geluid achter op het beeld en stopt het beeld net voordat het programma is afgelopen....heel fijn bij een spannende film ! :-( al een paar keer een monteur langs geweest maar nog niet verholpen.
Wat betreft de wifi werd mij geadviseerd om een WiFi versterker aan te schaffen van 80 euro omdat het "druk" was met andere providers in onze buurt terwijl we voorheen nooit last hebben gehad van slechte wifi.
Zit helaas tot maart vast aan het abonnement maar dan stap ik meteen Over!!
Tis helemaal NIKS!!!
Gemiddelde score 
 
2.8
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Biggelaar Juni 16, 2020

Zeer ontevreden

Al verschillende keren storing gehad.
Internet is traag, terwijl glasvezel toch sneller zou moeten zijn?? Wi-Fi is slecht en springt telkens op 4g op mijn telefoon.
Als ik programma's terug wil kijken op tv loopt het geluid achter op het beeld en stopt het beeld net voordat het programma is afgelopen....heel fijn bij een spannende film ! :-( al een paar keer een monteur langs geweest maar nog niet verholpen.
Wat betreft de wifi werd mij geadviseerd om een WiFi versterker aan te schaffen van 80 euro omdat het "druk" was met andere providers in onze buurt terwijl we voorheen nooit last hebben gehad van slechte wifi.
Zit helaas tot maart vast aan het abonnement maar dan stap ik meteen Over!!
Tis helemaal NIKS!!!

Was deze review nuttig? 
Na jaren van Ziggo gebruik besloten om voor minimaal 1 jaar over te stappen naar een glasvezel aanbieder puur om mee te maken of het zin had. Trined uitgekozen omdat deze TV via de Coax aanbood. Dat stond me wel aan want dan hoefde je geen UTP kabel aan te leggen. Geluk bij ongeluk, door een totale renovatie van woonkamer en aanbouw dit meteen maar gerealiseerd in de woonkamer op 2 plaatsen. Dit was mazzel want bij de installatie werd gezegd dat Terugkijken via de Coax niet ging. Wist ik niet, niet gelezen ook, in ieder geval niet opgevallen.
Ik heb Trined als glasvezelaanbieder gepakt omdat je er eentje moest pakken om het binnen te krijgen en bovenstaande reden.
Ik ben in september 2019 overgestapt en denk er sterk aan om terug te gaan mijn oude provider Ziggo. Waar ik van baalde bij vertrek was dat ik alles wat zij vroegen netjes had verzonden per post, verzendbon bewaren is nodig gebleken, en dat er toch briefwisseling was dat niet zo was. hun administratie mag beter. Ik heb ook een maandtermijn gestorneerd want die haalden ze in oktober 2019 og van de rekening. Hielp wel, toen werden ze wakker
De reden om terug te gaan is mede omdat ik geen grote internetverslinder ben en alleen F1 interessant genoeg vind om te kijken. Je moet Ziggo sport totaal(6 extra zenders), waarvan ik 5 niet spannend vind en de 6e ook maar de helft. Dus voor de kosten is Ziggo voor mij goedkoper en behalve een storing af en toe, altijd dat gekregen wat ik vroeg. Let wel Trined is ook ok en de overstap ed ging soepel maar toch.
.
Gemiddelde score 
 
8.4
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door jan eising Mei 24, 2020

Terug naar Ziggo.

Na jaren van Ziggo gebruik besloten om voor minimaal 1 jaar over te stappen naar een glasvezel aanbieder puur om mee te maken of het zin had. Trined uitgekozen omdat deze TV via de Coax aanbood. Dat stond me wel aan want dan hoefde je geen UTP kabel aan te leggen. Geluk bij ongeluk, door een totale renovatie van woonkamer en aanbouw dit meteen maar gerealiseerd in de woonkamer op 2 plaatsen. Dit was mazzel want bij de installatie werd gezegd dat Terugkijken via de Coax niet ging. Wist ik niet, niet gelezen ook, in ieder geval niet opgevallen.
Ik heb Trined als glasvezelaanbieder gepakt omdat je er eentje moest pakken om het binnen te krijgen en bovenstaande reden.
Ik ben in september 2019 overgestapt en denk er sterk aan om terug te gaan mijn oude provider Ziggo. Waar ik van baalde bij vertrek was dat ik alles wat zij vroegen netjes had verzonden per post, verzendbon bewaren is nodig gebleken, en dat er toch briefwisseling was dat niet zo was. hun administratie mag beter. Ik heb ook een maandtermijn gestorneerd want die haalden ze in oktober 2019 og van de rekening. Hielp wel, toen werden ze wakker
De reden om terug te gaan is mede omdat ik geen grote internetverslinder ben en alleen F1 interessant genoeg vind om te kijken. Je moet Ziggo sport totaal(6 extra zenders), waarvan ik 5 niet spannend vind en de 6e ook maar de helft. Dus voor de kosten is Ziggo voor mij goedkoper en behalve een storing af en toe, altijd dat gekregen wat ik vroeg. Let wel Trined is ook ok en de overstap ed ging soepel maar toch.
.

Was deze review nuttig? 
doordat wij aan een contract met ziggo vastzaten hebben wij het abonnement met trined uitgesteld. door het lezen en horen van alle problemen met trined hebben wij besloten om er verder niet mee door te gaan. volgens trined moeten wij nu toch voor een jaar abonnementsgeld betalen ondanks dat wij niets hebben afgenomen dat willen wij niet, hoe kom ik er vanaf?
Geschreven door wcm vink Mei 11, 2020

opzeggen

doordat wij aan een contract met ziggo vastzaten hebben wij het abonnement met trined uitgesteld. door het lezen en horen van alle problemen met trined hebben wij besloten om er verder niet mee door te gaan. volgens trined moeten wij nu toch voor een jaar abonnementsgeld betalen ondanks dat wij niets hebben afgenomen dat willen wij niet, hoe kom ik er vanaf?

Was deze review nuttig? 
1 maand geleden zijn we overgestapt van Ziggo naar glasvezel. Wij hebben gekozen voor Trined.
Na een vlotte installatie veel problemen gehad. Na veel telefoontjes met de helpdesk, waarvan niet alle medewerkers even vriendelijk waren, en na 2 nieuwe fritzboxen en 3 intra actieve ontvangers is de tv nu na 1 maand, wel in orde. Geen stilstaand beeld meer, geen blokjes beeld meer, begin gemist werkt weer. Alleen wifi ontvangst is slecht, wat in deze periode van thuiswerken erg vervelend is.Ons werd door de helpdesk gezegd dat we dan maar een losse wifi versterker moesten aanschaffen.. Ziggo geeft deze erbij als de wifi ontvangst niet goed is. Zodra we kunnen gaan we weer terug naar Ziggo.
Gemiddelde score 
 
3.6
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Frank Mei 03, 2020

Slechte wifi

1 maand geleden zijn we overgestapt van Ziggo naar glasvezel. Wij hebben gekozen voor Trined.
Na een vlotte installatie veel problemen gehad. Na veel telefoontjes met de helpdesk, waarvan niet alle medewerkers even vriendelijk waren, en na 2 nieuwe fritzboxen en 3 intra actieve ontvangers is de tv nu na 1 maand, wel in orde. Geen stilstaand beeld meer, geen blokjes beeld meer, begin gemist werkt weer. Alleen wifi ontvangst is slecht, wat in deze periode van thuiswerken erg vervelend is.Ons werd door de helpdesk gezegd dat we dan maar een losse wifi versterker moesten aanschaffen.. Ziggo geeft deze erbij als de wifi ontvangst niet goed is. Zodra we kunnen gaan we weer terug naar Ziggo.

Was deze review nuttig? 
Internet gaat wel, tv is helemaal niks. Na 360 dagen direct weer terug naar KPN
Gemiddelde score 
 
2.4
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Geert April 21, 2020

Helemaal niks!

Internet gaat wel, tv is helemaal niks. Na 360 dagen direct weer terug naar KPN

Was deze review nuttig? 
Internet valt met periodes weg enkel problemen zijn aldus trined nooit an hen te wijten. Inmiddels na 1jaar veel gezeur een monteur gehad. 6 fritzboxen geprobeerd en werkt beter maar nog niet goed. Enkel support van de technische mensen is waardeloos
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Roland April 10, 2020

Slecht

Internet valt met periodes weg enkel problemen zijn aldus trined nooit an hen te wijten. Inmiddels na 1jaar veel gezeur een monteur gehad. 6 fritzboxen geprobeerd en werkt beter maar nog niet goed. Enkel support van de technische mensen is waardeloos

Was deze review nuttig? 
Installatie zeer vlot gedaan, monteur heeft internet/ tv op meerdere manieren getest om zeker te zijn dat alles naar behoren werkte. Een ontvanger die op het contract stond zonder problemen mee terug genomen omdat de aansluiting op die locatie ontbrak (ook diezelfde dag een aangepast contract ontvangen).
Internet zeer stabiel (goede apparatuur) en daarnaast op de gehele benedenverdieping via wifi (5Ghz) minstens 400mbit, zelfs op zolder nog ruim 150mbit (Een hele verbetering ten opzichte van Ziggo waar ik met geluk 60mbit haalde uit een abbonement van 200mbit)
TV geeft door de gehele woning (op het bestaande coax netwerk) goed beeld en heeft geen last van blokken oid.
Gemiddelde score 
 
8.7
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door P Beukelman April 02, 2020

Prima

Installatie zeer vlot gedaan, monteur heeft internet/ tv op meerdere manieren getest om zeker te zijn dat alles naar behoren werkte. Een ontvanger die op het contract stond zonder problemen mee terug genomen omdat de aansluiting op die locatie ontbrak (ook diezelfde dag een aangepast contract ontvangen).
Internet zeer stabiel (goede apparatuur) en daarnaast op de gehele benedenverdieping via wifi (5Ghz) minstens 400mbit, zelfs op zolder nog ruim 150mbit (Een hele verbetering ten opzichte van Ziggo waar ik met geluk 60mbit haalde uit een abbonement van 200mbit)
TV geeft door de gehele woning (op het bestaande coax netwerk) goed beeld en heeft geen last van blokken oid.

Was deze review nuttig? 
Omdat Trined TV via de gewone coax in DVB C levert ben ik er mee begonnen.
Bij de installatie ongeveer een uur zonder internet gezeten wat ik zeker goed en vlot moet noemen.
Er moest een neuw glasmodem geplaatst worden en in het POP punt moest er worden omgezet.
Alles werkte vlot weer, radio tv internet en telefoon ( nummer netjes omgezet )
TV heeft zeen heel enkele keer op sommige zenders last van bandbreedte beperking ( blokken ) vandaar dat ik TV niet hoger geef. Bellen vind ik vrij duur. mijn onbeperkt bellen op mobiel kost aanzienlijk minder dus die gebruik ik meestal. Vandaag voor het eerst gebruik gemaakt van de helpdesk. TV app kreeg ik niet op gang, die moest worden aangezet. binnen 5 minuten was het vriendelijk geregeld. Mijn ervaring tot op heden dus dik in orde
Gemiddelde score 
 
8.2
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Toin Maart 28, 2020

ruim een jaar Trined

Omdat Trined TV via de gewone coax in DVB C levert ben ik er mee begonnen.
Bij de installatie ongeveer een uur zonder internet gezeten wat ik zeker goed en vlot moet noemen.
Er moest een neuw glasmodem geplaatst worden en in het POP punt moest er worden omgezet.
Alles werkte vlot weer, radio tv internet en telefoon ( nummer netjes omgezet )
TV heeft zeen heel enkele keer op sommige zenders last van bandbreedte beperking ( blokken ) vandaar dat ik TV niet hoger geef. Bellen vind ik vrij duur. mijn onbeperkt bellen op mobiel kost aanzienlijk minder dus die gebruik ik meestal. Vandaag voor het eerst gebruik gemaakt van de helpdesk. TV app kreeg ik niet op gang, die moest worden aangezet. binnen 5 minuten was het vriendelijk geregeld. Mijn ervaring tot op heden dus dik in orde

Was deze review nuttig? 
Eén jaar Trined gehad omdat ik een glasvezel aanbieder moest kiezen om glasvezel binnen te kunnen krijgen. Ik ben zo blij dat dit jaar om is en ik weer terug kan naar Ziggo!. Internetsnelheid maakt helemaal niks uit, een goeie snelheid bij bijvoorbeeld Ziggo is vergelijkbaar met die van Trined. Interactieve TV van Trined is ronduit waardeloos, als je een programma pauzeert mag je blij zijn dat je het weer aan de gang kunt krijgen maar meestal gaat het dan haperent, dus 3 sec bewegend beeld en daarna weer 2 sec stil staand beeld. Hier hebben veel mensen last van. Daarnaast kan je soms bij een opgenomen film de commercials niet doorspoelen, heeft te maken met het contract dat ze hebben met aanbieders. Bij ziggo kan dit wel. En tot slot: als je contact opneemt met de helpdesk lijkt het alsof je echt de enige bent op de hele wereld met deze klachten en dat je domme vragen stelt. Dit i.t.t. de werkelijkheid. Kortom, nooit meer Trined en zal echt niet zo lang duren voordat deze partij wordt overgenomen door een professionele aanbieder. Zelfs mijn opzegging bij Trined ging niet goed, ze wilden me een maand te vroeg afsluiten. Sjongejonge....
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Willy Maart 06, 2020

Nooit meer Trined

Eén jaar Trined gehad omdat ik een glasvezel aanbieder moest kiezen om glasvezel binnen te kunnen krijgen. Ik ben zo blij dat dit jaar om is en ik weer terug kan naar Ziggo!. Internetsnelheid maakt helemaal niks uit, een goeie snelheid bij bijvoorbeeld Ziggo is vergelijkbaar met die van Trined. Interactieve TV van Trined is ronduit waardeloos, als je een programma pauzeert mag je blij zijn dat je het weer aan de gang kunt krijgen maar meestal gaat het dan haperent, dus 3 sec bewegend beeld en daarna weer 2 sec stil staand beeld. Hier hebben veel mensen last van. Daarnaast kan je soms bij een opgenomen film de commercials niet doorspoelen, heeft te maken met het contract dat ze hebben met aanbieders. Bij ziggo kan dit wel. En tot slot: als je contact opneemt met de helpdesk lijkt het alsof je echt de enige bent op de hele wereld met deze klachten en dat je domme vragen stelt. Dit i.t.t. de werkelijkheid. Kortom, nooit meer Trined en zal echt niet zo lang duren voordat deze partij wordt overgenomen door een professionele aanbieder. Zelfs mijn opzegging bij Trined ging niet goed, ze wilden me een maand te vroeg afsluiten. Sjongejonge....

Was deze review nuttig? 
Vanaf het begin (nu al een jaar) problemen met digitale TV. Veel blokjes, als je programma stil zet start het daarna niet meer op of valt weer stil. Vaak melding over gemaakt en gebeld. Elke keer hetzelfde antwoord:L Trek de stekker van router even uit stopcontact, je hebt te veel aangesloten etc.. Na een jaar eindelijk een monteur op bezoek. Deze zetelt na een tijdje vast dat de monteur op afstand kan zien dat het stoort omdat het kastjes van Trined gebruik maakt van dezelfde frequentie als mij iPad. Oplossing: gebruik je iPad maar niet meer of koop een nieuw iPad. Dus, probleem wordt niet verholpen door Trined. Trined vindt dat ze goede service hebben verleend. Ze hebben immers vastgesteld waar het probleem door veroorzaakt is ;-).
Gemiddelde score 
 
3.4
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Jan Maart 06, 2020

Vanaf het begin (nu al een jaar) problemen met digitale TV. Veel blokjes, als je programma stil zet start het daarna niet meer op of valt weer stil. Vaak melding over gemaakt en gebeld. Elke keer hetzelfde antwoord:L Trek de stekker van router even uit stopcontact, je hebt te veel aangesloten etc.. Na een jaar eindelijk een monteur op bezoek. Deze zetelt na een tijdje vast dat de monteur op afstand kan zien dat het stoort omdat het kastjes van Trined gebruik maakt van dezelfde frequentie als mij iPad. Oplossing: gebruik je iPad maar niet meer of koop een nieuw iPad. Dus, probleem wordt niet verholpen door Trined. Trined vindt dat ze goede service hebben verleend. Ze hebben immers vastgesteld waar het probleem door veroorzaakt is ;-).

Was deze review nuttig? 
Beste,
Ik installeer de alarmsystemen(persoonsalarmering met knopje aan touwtje om nek) bij oudere alleenstaanden in Zeevang namens Stichting Belangen Senioren. Een klant in Kwadijk heeft onlangs glasvezel genomen, en daarbij een nieuw modem. De klacht is dat haar alarmsyteem nu niet meer werkt. Op afstand heb ik alles gedaan wat mogelijk was, en ook met jullie centrale gebeld (Betty) die mee eerst het hele verhaal laat uitleggen en daarna vraagt naar een geboortedatum vd klant, die ik niet heb. Dan kan ze me dus niet verder helpen. Ze zei een notitie te maken maar ik heb het vermoeden dat ze niets onderneemt. Ik vermoed dat jullie installateur het alarm er niet aangekoppeld heeft. Hoe gek kun je het maken? Nu twee uur bezig geweest, maar ik kan verder niets doen.
Geschreven door k Februari 28, 2020
Laatste update: Juni 25, 2020

alarmsysteem kortgesloten

Beste,
Ik installeer de alarmsystemen(persoonsalarmering met knopje aan touwtje om nek) bij oudere alleenstaanden in Zeevang namens Stichting Belangen Senioren. Een klant in Kwadijk heeft onlangs glasvezel genomen, en daarbij een nieuw modem. De klacht is dat haar alarmsyteem nu niet meer werkt. Op afstand heb ik alles gedaan wat mogelijk was, en ook met jullie centrale gebeld (Betty) die mee eerst het hele verhaal laat uitleggen en daarna vraagt naar een geboortedatum vd klant, die ik niet heb. Dan kan ze me dus niet verder helpen. Ze zei een notitie te maken maar ik heb het vermoeden dat ze niets onderneemt. Ik vermoed dat jullie installateur het alarm er niet aangekoppeld heeft. Hoe gek kun je het maken? Nu twee uur bezig geweest, maar ik kan verder niets doen.

Was deze review nuttig? 
Ronduit slecht. Nu al een paar maanden slechte tot geen televisie en met de helpdesk kom je ook niet verder. Ze vertikken het om een monteur te sturen. Waardeloos!!! Neem geen Trined!!!!!!!!!!!!!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Sylvie Februari 17, 2020

Dramatisch slecht

Ronduit slecht. Nu al een paar maanden slechte tot geen televisie en met de helpdesk kom je ook niet verder. Ze vertikken het om een monteur te sturen. Waardeloos!!! Neem geen Trined!!!!!!!!!!!!!!

Was deze review nuttig? 
Lekker hoor, glasvezelaansluiting via collectief Zeevangsnet aangevraagd, de overstap zou geheel door Trined worden geregeld, jaja, het enige dat goedgegaan is is het behoud van het telefoonnummer, de beloofde rest, het opzeggen van de oude provider zijn ze vergeten, dus ik moet 3 maanden dubbel betalen, lekker dan, hartstikke duur, ze zijn totaal niet bereid om te helpen, zodra de mogelijkheid zich voordoet, gelijk weer naar een andere provider die wel doet wat ze beloven........................
Gemiddelde score 
 
6.4
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Ronald Januari 28, 2020

Veel beloven weinig doen!!!

Lekker hoor, glasvezelaansluiting via collectief Zeevangsnet aangevraagd, de overstap zou geheel door Trined worden geregeld, jaja, het enige dat goedgegaan is is het behoud van het telefoonnummer, de beloofde rest, het opzeggen van de oude provider zijn ze vergeten, dus ik moet 3 maanden dubbel betalen, lekker dan, hartstikke duur, ze zijn totaal niet bereid om te helpen, zodra de mogelijkheid zich voordoet, gelijk weer naar een andere provider die wel doet wat ze beloven........................

Was deze review nuttig? 
Aansluiting is vlot en probleemloos verlopen. Internet is goed; TV en bellen ook geen probleem. Ik ben inmiddels meer dan 1 jaar aangesloten; nooit storing gehad. Tweemaal helpdesk nodig gehad; beide malen (online via Mijn trined) vlot en correct geholpen.
Gemiddelde score 
 
9.2
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door charles hogenhuis Januari 23, 2020

prima bedrijf

Aansluiting is vlot en probleemloos verlopen. Internet is goed; TV en bellen ook geen probleem. Ik ben inmiddels meer dan 1 jaar aangesloten; nooit storing gehad. Tweemaal helpdesk nodig gehad; beide malen (online via Mijn trined) vlot en correct geholpen.

Was deze review nuttig? 
Ik heb nooit iets aangevraagd maar er wordt een bedrag van 125,05 afgeschreven.
Helemaal top!!! NOT!
Wel uren kwijt en schade voor de aanleg van de vezel.( 3 aansluitingen). 3x ergenis.
Geen bereikbaar e-mail adres van Trined.
Telefonisch ook niet, ok kerst maar toch....
LAAT MAAR!!!
Geschreven door Marcel December 26, 2019

Geen TRiNed wel automatische incasso???

Ik heb nooit iets aangevraagd maar er wordt een bedrag van 125,05 afgeschreven.
Helemaal top!!! NOT!
Wel uren kwijt en schade voor de aanleg van de vezel.( 3 aansluitingen). 3x ergenis.
Geen bereikbaar e-mail adres van Trined.
Telefonisch ook niet, ok kerst maar toch....
LAAT MAAR!!!

Was deze review nuttig? 
Na een jaar helemaal klaar met trined. Hebben een totaalpakket en betalen € 69.=. Aflevering gemist, terug kijken, opnemen en pauze, al deze functies waar je voor betaald werken niet of heel slecht. Al vele malen gebeld, ondeskundige helpdesk, en vaak knap chagrijnige mensen aan de lijn. Het ligt altijd aan ons terwijl ze zelf de aansluiting voor glasvezel hebben verzorgd.Na jaar overstap mogelijk wat ook gaat gebeuren.Hoor bij vele mensen klachten terwijl ik te horen krijg als ik weer bel dat b.v. constant blokjes in beeld zijn, dat ze bijna nooit klachten horen. De t.v. is nu bijna 2 jaar oud en daar kan het dus ook niet aan liggen omdat we voorheen geen probleem hadden.
Gemiddelde score 
 
1.2
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Marina December 23, 2019

zeer slechte aansluiting een jaar constante storing

Na een jaar helemaal klaar met trined. Hebben een totaalpakket en betalen € 69.=. Aflevering gemist, terug kijken, opnemen en pauze, al deze functies waar je voor betaald werken niet of heel slecht. Al vele malen gebeld, ondeskundige helpdesk, en vaak knap chagrijnige mensen aan de lijn. Het ligt altijd aan ons terwijl ze zelf de aansluiting voor glasvezel hebben verzorgd.Na jaar overstap mogelijk wat ook gaat gebeuren.Hoor bij vele mensen klachten terwijl ik te horen krijg als ik weer bel dat b.v. constant blokjes in beeld zijn, dat ze bijna nooit klachten horen. De t.v. is nu bijna 2 jaar oud en daar kan het dus ook niet aan liggen omdat we voorheen geen probleem hadden.

Was deze review nuttig? 
Aansluiting door monteur slecht, internet net zo slecht, valt regelmatig weg. Al heel vaak gebeld, nog steeds geen oplossing. Ik moet het zelf maar op zien te lossen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door M December 19, 2019

Enorm slecht

Aansluiting door monteur slecht, internet net zo slecht, valt regelmatig weg. Al heel vaak gebeld, nog steeds geen oplossing. Ik moet het zelf maar op zien te lossen.

Was deze review nuttig? 
Slechte verbinding. Je kunt niet opzeggen als de kwaliteit slecht is NIEt doen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Jansen December 07, 2019

Klote bedrijf

Slechte verbinding. Je kunt niet opzeggen als de kwaliteit slecht is NIEt doen.

Was deze review nuttig? 
Wat een vreselijk bedrijf!! Slechte helpdesk, geen idee waar ze t over hebben. Dan zeggen ze maar, even opnieuw opstarten mevrouw. Pauze tv doet t voor geen meter, slaat zomaar delen over van je programma. Opnemen doet t wel, kan je vervolgens niet vooruit spoelen! Heb er zon spijt van dat ik ben overgestapt van ziggo naar trined, nooit moeten doen!!
Gemiddelde score 
 
1.2
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Linda November 21, 2019

Waardeloos!!!!

Wat een vreselijk bedrijf!! Slechte helpdesk, geen idee waar ze t over hebben. Dan zeggen ze maar, even opnieuw opstarten mevrouw. Pauze tv doet t voor geen meter, slaat zomaar delen over van je programma. Opnemen doet t wel, kan je vervolgens niet vooruit spoelen! Heb er zon spijt van dat ik ben overgestapt van ziggo naar trined, nooit moeten doen!!

Was deze review nuttig? 
Nu al een jaar internet en TV van Trined en eigenlijk nooit problemen gehad.
Heel soms (afgelopen jaar op 1 hand te tellen) is het nodig geweest om het modem te resetten.
Gemiddelde score 
 
8.3
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Floris Driessen November 18, 2019

Nu al een jaar internet en TV van Trined en eigenlijk nooit problemen gehad.
Heel soms (afgelopen jaar op 1 hand te tellen) is het nodig geweest om het modem te resetten.

Was deze review nuttig? 
Ik heb nu al 3 maanden glasvezel van trined, niks te klagen. Alles is aangesloten door een monteur tot alles werkte moest alleen zelf een internet kabel naar de Tv leggen, omdat ze met coax niks konden. Heb toen ook gelijk een internet kabel vanaf de router naar m’n pc gelegd, heb een abonnement van 500mbps maar heb zelf bekabeld nog nooit lager dan 540mbPs gehaald dus er valt niks te klagen.
Heb perongeluk ook een instelling van de router veranderd waarna ik geen internet meer had, heb trined toen s’avonds gebeld en werd meteen geholpen, kon het zelf namelijk niet oplossen omdat ik inloggegevens van trined nodig had.
Gemiddelde score 
 
9.2
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Stijn November 11, 2019

TriNed glasvezel

Ik heb nu al 3 maanden glasvezel van trined, niks te klagen. Alles is aangesloten door een monteur tot alles werkte moest alleen zelf een internet kabel naar de Tv leggen, omdat ze met coax niks konden. Heb toen ook gelijk een internet kabel vanaf de router naar m’n pc gelegd, heb een abonnement van 500mbps maar heb zelf bekabeld nog nooit lager dan 540mbPs gehaald dus er valt niks te klagen.
Heb perongeluk ook een instelling van de router veranderd waarna ik geen internet meer had, heb trined toen s’avonds gebeld en werd meteen geholpen, kon het zelf namelijk niet oplossen omdat ik inloggegevens van trined nodig had.

Was deze review nuttig? 
Zeer prettige servicemonteur, goede en rustige uitleg en hulp bij aansluiten van andere apparaten.
Gemiddelde score 
 
8.0
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Tanja November 06, 2019

goede service

Zeer prettige servicemonteur, goede en rustige uitleg en hulp bij aansluiten van andere apparaten.

Was deze review nuttig? 
Internetsnelheid is zo snel als dikke stront door een trechter. Overgestapt naar Trined omdat glasvezel super snel zou zijn, mijn oma met een gebroken been achter een rollator is nog sneller dan die grafzooi die jullie leveren
Gemiddelde score 
 
5.2
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Koen November 01, 2019

Barslechte internetsnelheid

Internetsnelheid is zo snel als dikke stront door een trechter. Overgestapt naar Trined omdat glasvezel super snel zou zijn, mijn oma met een gebroken been achter een rollator is nog sneller dan die grafzooi die jullie leveren

Was deze review nuttig? 
wij hebben in kwadijk nu ook trined gelijk een rekening van 212 euro.de monteur kwam sloot de tv aan en liet alle snoeren zo op de grond liggen. huiskamer tv kon hij niet aansluiten want die was 2 jaar ous,mar lg hem niet geschikt voor dgitaal gelijjk dezelfde dag nog de rekening.waardeloos
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door aj mulder Oktober 08, 2019

slechte service

wij hebben in kwadijk nu ook trined gelijk een rekening van 212 euro.de monteur kwam sloot de tv aan en liet alle snoeren zo op de grond liggen. huiskamer tv kon hij niet aansluiten want die was 2 jaar ous,mar lg hem niet geschikt voor dgitaal gelijjk dezelfde dag nog de rekening.waardeloos

Was deze review nuttig? 
Na update van de ontvanger werkt alles zeer goed. Goed beelden en geen storing meer.
Gemiddelde score 
 
4.8
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door Ab Meester Oktober 02, 2019

Glasvezel

Na update van de ontvanger werkt alles zeer goed. Goed beelden en geen storing meer.

Was deze review nuttig? 
We zijn nu een paar maanden klant omdat we door de aanleg van glasvezel van provider moesten wisselen en eigenlijk hebben we vooral slechte ervaringen met Trined. Vooral de vele storingen op televisie zijn het ergerlijkst. Valt vaak gewoon weg (zoals nu het geval is) en opnames kunnen regelmatig niet weergegeven worden Ik kan niet wachten om over te kunnen stappen! Zou nu ook kunnen, maar dat wordt een te duur verhaal.
Gemiddelde score 
 
2.2
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door marga September 27, 2019

We zijn nu een paar maanden klant omdat we door de aanleg van glasvezel van provider moesten wisselen en eigenlijk hebben we vooral slechte ervaringen met Trined. Vooral de vele storingen op televisie zijn het ergerlijkst. Valt vaak gewoon weg (zoals nu het geval is) en opnames kunnen regelmatig niet weergegeven worden Ik kan niet wachten om over te kunnen stappen! Zou nu ook kunnen, maar dat wordt een te duur verhaal.

Was deze review nuttig? 
De levering van het signaal gaat gewoon via je lokale aanbieder dus een provider moet andere dingen toevoegen. Service bijvoorbeeld. Bij het bellen naar Trined krijg je meestel een licht zure dame aan de lijn die verzucht dat het toch wel naar is dat je verbinding niet werkt. Voor haar dan, want ze zat net aan de koffie.
Klaag je over de snelheid dan ben je eigenlijk best dom, althans, dat is hoe het overkomt. Dan had je namelijk allang je laptop moeten koppelen aan hun modem en via hun speciale site de snelheid moeten meten, dat is toch logisch. Gebruikt u een eigen router? Dan houdt het op, kunnen ze niet helpen.
Facturatie hebben ze prima op orde, althans, als je ze een machtiging geeft schrijven ze geld af. Niet persé het bedrag dat je hebt afgesproken, maar uiteindelijk wat meer. Zij beslissen namelijk wel welk abonnement je hebt afgesloten. Met terugwerkende kracht.

Er bestaan gelukkig ook providers waar mensen aan de telefoon zitten die de techniek wél snappen en dat als je snelheid niet optimaal is, dat ze dan even meedenken. Deze mensen werken echter niet bij Trined, waar klanten vooral lastige bijkomstigheden zijn. Vertrekken is ook niet makkelijk want gefactureerd wordt er toch, en terugstorten van borg is al helemaal een lastig iets.

Mensen, als je twijfelt over deze provider, doe het dan gewoon niet.
Gemiddelde score 
 
2.8
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Bas September 26, 2019

De levering van het signaal gaat gewoon via je lokale aanbieder dus een provider moet andere dingen toevoegen. Service bijvoorbeeld. Bij het bellen naar Trined krijg je meestel een licht zure dame aan de lijn die verzucht dat het toch wel naar is dat je verbinding niet werkt. Voor haar dan, want ze zat net aan de koffie.
Klaag je over de snelheid dan ben je eigenlijk best dom, althans, dat is hoe het overkomt. Dan had je namelijk allang je laptop moeten koppelen aan hun modem en via hun speciale site de snelheid moeten meten, dat is toch logisch. Gebruikt u een eigen router? Dan houdt het op, kunnen ze niet helpen.
Facturatie hebben ze prima op orde, althans, als je ze een machtiging geeft schrijven ze geld af. Niet persé het bedrag dat je hebt afgesproken, maar uiteindelijk wat meer. Zij beslissen namelijk wel welk abonnement je hebt afgesloten. Met terugwerkende kracht.

Er bestaan gelukkig ook providers waar mensen aan de telefoon zitten die de techniek wél snappen en dat als je snelheid niet optimaal is, dat ze dan even meedenken. Deze mensen werken echter niet bij Trined, waar klanten vooral lastige bijkomstigheden zijn. Vertrekken is ook niet makkelijk want gefactureerd wordt er toch, en terugstorten van borg is al helemaal een lastig iets.

Mensen, als je twijfelt over deze provider, doe het dan gewoon niet.

Was deze review nuttig? 
Voorheen altijd bij Ziggo gezeten en prima internetsnelheid en goede tv kwaliteit. Nu sinds april 2019 bij Trined vanwege de aanleg van glasvezel, het zou allemaal nog veel beter worden. Gelijk vanaf de aanleg heb ik veel trager internet en als ik daarover klaag krijg ik te horen dat het ligt aan de verouderde bekabeling. Niets is minder waar, want voorheen via Ziggo was ik wel op snelheid en de bekabeling is nog maar enkele jaren oud. Als snel geven ze je het gevoel dat je er niks van begrepen hebt en dat het zeker niet aan hun ligt. TV kwaliteit is zeker niet beter, ook hier ligt volledige nieuwe bekabeling, maar desondanks blijft het beeld vaak hangen. De bediening van de zenders is bijzonder traag en de digitale mogelijkheden zijn veel minder dan die van Ziggo (Basis). Als de service en de kwaliteit van Trined niet binnen afzienbare tijd verbeterd gaan wij weer terug naar het oude vertrouwde Ziggo en kunnen we ook weer lekker naar de prestaties van Max V kijken. Mijn advies: kies niet voor Trined.
Gemiddelde score 
 
2.3
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door WJJ Baltussen September 19, 2019

Waardeloos

Voorheen altijd bij Ziggo gezeten en prima internetsnelheid en goede tv kwaliteit. Nu sinds april 2019 bij Trined vanwege de aanleg van glasvezel, het zou allemaal nog veel beter worden. Gelijk vanaf de aanleg heb ik veel trager internet en als ik daarover klaag krijg ik te horen dat het ligt aan de verouderde bekabeling. Niets is minder waar, want voorheen via Ziggo was ik wel op snelheid en de bekabeling is nog maar enkele jaren oud. Als snel geven ze je het gevoel dat je er niks van begrepen hebt en dat het zeker niet aan hun ligt. TV kwaliteit is zeker niet beter, ook hier ligt volledige nieuwe bekabeling, maar desondanks blijft het beeld vaak hangen. De bediening van de zenders is bijzonder traag en de digitale mogelijkheden zijn veel minder dan die van Ziggo (Basis). Als de service en de kwaliteit van Trined niet binnen afzienbare tijd verbeterd gaan wij weer terug naar het oude vertrouwde Ziggo en kunnen we ook weer lekker naar de prestaties van Max V kijken. Mijn advies: kies niet voor Trined.

Was deze review nuttig? 
Ben nu 2 dagen bij Trined. Heb spijt dat ik bij Ziggo weggegaan ben.Internetsnelheid is weliswaar hoger,maar verschilt niet veel met Ziggo
TV geen ondertiteling voopr doven en slechthorenden. Modem heeft slechts 3 poorten. Moest dus een switch bijkopen. Resolutie is maar 1080. Heb prachtige 4k televisie. Kan makkelijk 2160 aan. Krijg in beeld dat resolutie te laag is.Helpdesk weet van toeten nog blazen. Wisten niet waar ik het over had. Kortom: grote miskleun!!!!!!
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door awa ebus Augustus 27, 2019

slechte provider

Ben nu 2 dagen bij Trined. Heb spijt dat ik bij Ziggo weggegaan ben.Internetsnelheid is weliswaar hoger,maar verschilt niet veel met Ziggo
TV geen ondertiteling voopr doven en slechthorenden. Modem heeft slechts 3 poorten. Moest dus een switch bijkopen. Resolutie is maar 1080. Heb prachtige 4k televisie. Kan makkelijk 2160 aan. Krijg in beeld dat resolutie te laag is.Helpdesk weet van toeten nog blazen. Wisten niet waar ik het over had. Kortom: grote miskleun!!!!!!

Was deze review nuttig? 
Live tv en replay tv kijken via IPad/IPhone loopt steeds vast met foutcode P107 beperkte bandbreedte. Zelfs met slechts 1 iPad op 4 meter van de meterkast. Krijg van helpdesk advies om App opnieuw te laden. Geen verbetering!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Cor Augustus 23, 2019

Interactief kijken en terugkijken loopt steeds vast.

Live tv en replay tv kijken via IPad/IPhone loopt steeds vast met foutcode P107 beperkte bandbreedte. Zelfs met slechts 1 iPad op 4 meter van de meterkast. Krijg van helpdesk advies om App opnieuw te laden. Geen verbetering!

Was deze review nuttig? 
De service van de organisatie is niet slecht. De verbinding de app van de settopbox en het aantal storingen ervaren wij als ronduit slecht.
Gemiddelde score 
 
4.6
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Brian Augustus 20, 2019

Geen aanrader

De service van de organisatie is niet slecht. De verbinding de app van de settopbox en het aantal storingen ervaren wij als ronduit slecht.

Was deze review nuttig? 
275 resultaten - getoond 1 - 50
1 2 3 4 5 6  
Sortering