Fiber Nederland ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/79/14/d9/fiber-nederland-8-1411060573.png
 
3.2 (383)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
Fiber Nederland glasvezel

Fiber Nederland, voorheen Fype, sluit jou aan op glasvezel en dat voor minder geld. Hoe dat kan? Fiber Nederland biedt jou de laagste-prijs-garantie en dat maakt internetten via glasvezel wel heel voordelig. Fiber Nederland glasvezel is tot 40% goedkoper en bied je ook nog eens goedkoper bellen, onbeperkt aantal televisies digitaal aansluiten en tot 10 x sneller internet. Dat is Fiber Nederland!

Bekijk nu hier alle Fiber Nederland glasvezel ervaringen van gebruikers die je al zijn voor gegaan bij het afsluiten van glasvezel. Een goed startpunt dus voor het kiezen van de juiste glasvezel provider. Heb jij zelf al Fiber Nederland ervaringen? Schrijf dan snel een korte review over jouw ervaringen en help andere met het maken van de juiste keuze!

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 383 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
3.2
Installatie 
 
3.2  (324)
Helpdesk 
 
2.4  (375)
Internet 
 
3.9  (318)
Bellen 
 
3.4  (256)
Digitale televisie 
 
3.3  (281)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
de klantvriendelijke en niet klantgerichte houding van deze organisatie is ronduit stuitend. Ik had overeenkomst afgesloten ivm aansluiting op glasvezel. bij ontvangst spullen had ik nog vragen en aanvullend materiaal nodig. bellen? niet te bereiken. Webformulier? Niet goed werkend. mailen: niet mogelijk. Op twitter werd ik zo arrogant bejegend en totaal niet oplossingsgericht, dat ik overeenkomst meteen heb opgezegd. Toen werd ik ineens wel gebeld. Maar zelfde arrogantie. Niet oplossingsgericht maar vooral zoeken naar de schuldvraag, die ongetwijfeld bij mij lag. ze had in haar 'systeem' gekeken en niets raars gezien. tjsa, als je zo met je klanten omgaat

Ja komen wat kosten achter vandaan, maar dit bedrijf, anno2018, is een verschrikking.

Ik ben als zelfstandige veel gewend, maar dit bedrijf raad iedereen ten zeerste af.
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door h.groen Juni 05, 2018

de klantvriendelijke en niet klantgerichte houding van deze organisatie is ronduit stuitend. Ik had overeenkomst afgesloten ivm aansluiting op glasvezel. bij ontvangst spullen had ik nog vragen en aanvullend materiaal nodig. bellen? niet te bereiken. Webformulier? Niet goed werkend. mailen: niet mogelijk. Op twitter werd ik zo arrogant bejegend en totaal niet oplossingsgericht, dat ik overeenkomst meteen heb opgezegd. Toen werd ik ineens wel gebeld. Maar zelfde arrogantie. Niet oplossingsgericht maar vooral zoeken naar de schuldvraag, die ongetwijfeld bij mij lag. ze had in haar 'systeem' gekeken en niets raars gezien. tjsa, als je zo met je klanten omgaat

Ja komen wat kosten achter vandaan, maar dit bedrijf, anno2018, is een verschrikking.

Ik ben als zelfstandige veel gewend, maar dit bedrijf raad iedereen ten zeerste af.

Was deze review nuttig? 
Vanaf de eerste dag ellende
Hoop dat er een manier is om het contract te ontbinden, denk niet dat ik dit 2 jaar vol kan houden
Helpdesk beweert dat zij pas in gebreken zijn als ze elke dag storing hebben.
Dit lijkt meer op een criminele bende, maar 1 ding is zeker het is een BENDE
Sluit bij deze provider geen contract af
Geschreven door Eric Juni 04, 2018

Slecht

Vanaf de eerste dag ellende
Hoop dat er een manier is om het contract te ontbinden, denk niet dat ik dit 2 jaar vol kan houden
Helpdesk beweert dat zij pas in gebreken zijn als ze elke dag storing hebben.
Dit lijkt meer op een criminele bende, maar 1 ding is zeker het is een BENDE
Sluit bij deze provider geen contract af

Was deze review nuttig? 
Zojuist de hoorn neergelegd na op een zeer schofterigge manier te woord te zijn gestaan. Na zeer matige ervaringen en geen uitzicht op beter ben ik overgestapt naar NLE. Voorlopig een verademing. Fiber overrulde in haar algemen voorwaarden de wet, ik kreeg hierin na telefonisch contact gelijk: 30 dagen na mijn opzegging zou het contract alsnog beeindigd worden. Een zeer onbehoorlijke vlegel wist me zojuist te melden dat ik toch maar even het wetsartikel moest mailen wat mijn beding bewees. Want ja, die wet bestond, maar als ik dat bestaan niet kon bewijzen, bleven hun algemene voorwaarden gelden. Onzin natuurlijk, maar vooral de handelswijze van het bedrijf is diep triest. NOOIT MEER FIBER.
Gemiddelde score 
 
2.5
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Bart Schurink Mei 23, 2018

Verbzing op verbazing

Zojuist de hoorn neergelegd na op een zeer schofterigge manier te woord te zijn gestaan. Na zeer matige ervaringen en geen uitzicht op beter ben ik overgestapt naar NLE. Voorlopig een verademing. Fiber overrulde in haar algemen voorwaarden de wet, ik kreeg hierin na telefonisch contact gelijk: 30 dagen na mijn opzegging zou het contract alsnog beeindigd worden. Een zeer onbehoorlijke vlegel wist me zojuist te melden dat ik toch maar even het wetsartikel moest mailen wat mijn beding bewees. Want ja, die wet bestond, maar als ik dat bestaan niet kon bewijzen, bleven hun algemene voorwaarden gelden. Onzin natuurlijk, maar vooral de handelswijze van het bedrijf is diep triest. NOOIT MEER FIBER.

Was deze review nuttig? 
Toen ik een contract met Fiber afsloot, had ik nog geen reviews gelezen over dit bedrijf, ook de Radar uitzendingen had ik niet gezien. Ik vreesde dus het ergste. De installatie wilde ik zelf wel doen en daar begon de ellende al, de handleiding had de helft van de blz niet afgedrukt en ook op de website kon ik niet verder omdat mijn aansluitkastje er niet op stond vermeld. Ik kreeg via de Whatsapp snel een reactie, maar het was wel duidelijk dat ze ook niet wisten wat er aan de hand was, ik werd naar de handleidingen op de website door verwezen. Uiteindelijk na een telefoontje (ik hoefde niet lang te wachten) kon iemand mij helpen en was ik aangesloten. Helaas was er nog geen internet en kreeg ik wel facturen die automatisch werden afgeschreven.
Ook nu weer snel geholpen aan de telefoon en kon ik het geld terug krijgen als het internet werkte. Dit heeft al met al een maand geduurd, maar het geld wordt met de volgende factuur verrekend. Het internet is super snel, vooral het uploaden gaat binnen enkele seconden, waar ik eerst een kwartier op moest wachten! Het bellen is nog niet aangesloten (komt door KPN) en ik heb geen digitale TV aangevraagd.
Vandaar mijn score voor de installatie van een 4, maar de Helpdesk functioneert prima.
Gemiddelde score 
 
6.7
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Karen Mei 16, 2018

Positief geluid

Toen ik een contract met Fiber afsloot, had ik nog geen reviews gelezen over dit bedrijf, ook de Radar uitzendingen had ik niet gezien. Ik vreesde dus het ergste. De installatie wilde ik zelf wel doen en daar begon de ellende al, de handleiding had de helft van de blz niet afgedrukt en ook op de website kon ik niet verder omdat mijn aansluitkastje er niet op stond vermeld. Ik kreeg via de Whatsapp snel een reactie, maar het was wel duidelijk dat ze ook niet wisten wat er aan de hand was, ik werd naar de handleidingen op de website door verwezen. Uiteindelijk na een telefoontje (ik hoefde niet lang te wachten) kon iemand mij helpen en was ik aangesloten. Helaas was er nog geen internet en kreeg ik wel facturen die automatisch werden afgeschreven.
Ook nu weer snel geholpen aan de telefoon en kon ik het geld terug krijgen als het internet werkte. Dit heeft al met al een maand geduurd, maar het geld wordt met de volgende factuur verrekend. Het internet is super snel, vooral het uploaden gaat binnen enkele seconden, waar ik eerst een kwartier op moest wachten! Het bellen is nog niet aangesloten (komt door KPN) en ik heb geen digitale TV aangevraagd.
Vandaar mijn score voor de installatie van een 4, maar de Helpdesk functioneert prima.

Was deze review nuttig? 
Trage helpdesk, onkundig. Veel praten weinig beloven en al helemaal geen service-verlenend karakter.
Ik heb een trage verbinding, zo traag dat tv kijken amper meer ging na afsluiten extra zenderpakket. Kon gewoon niet direct weer afgesloten worden "u heeft een opzegtermijn". Ook de hardware (behalve Fritzbox -modem) is slecht, veel vastlopen en resetten. Nooit doen, deze provider. Nooit. Betaal iets meer (uiteindelijk ben je ook bij FIber wel zo''n 50 euro per maand kwijt voor internet, digitale tv op twee tv's en wat meer zenders dan de 23 in het startpakket) maar krijg ook meer, vooral service en minder irritatie.
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Bart April 23, 2018

Trage helpdesk, onkundig. Veel praten weinig beloven en al helemaal geen service-verlenend karakter.
Ik heb een trage verbinding, zo traag dat tv kijken amper meer ging na afsluiten extra zenderpakket. Kon gewoon niet direct weer afgesloten worden "u heeft een opzegtermijn". Ook de hardware (behalve Fritzbox -modem) is slecht, veel vastlopen en resetten. Nooit doen, deze provider. Nooit. Betaal iets meer (uiteindelijk ben je ook bij FIber wel zo''n 50 euro per maand kwijt voor internet, digitale tv op twee tv's en wat meer zenders dan de 23 in het startpakket) maar krijg ook meer, vooral service en minder irritatie.

Was deze review nuttig? 
Storing
Slechte service
Boete bij verhuizing
Niet meedenken
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Rick April 18, 2018

Ga niet met deze club in zee!

Storing
Slechte service
Boete bij verhuizing
Niet meedenken

Was deze review nuttig? 
heb nu 2 weken fiber. internet en tv gaat met horten en stoten ( met name de schuld van de slechte klanten service, maken meer problemen dan oplossingen.
Maar kan al 2 weken niet gebeld worden.
Zelf oerslimpele dingen als doorschakelen of een bandje dat ik niet bereikbaar ben is niet mogelijk bij fiber.
Echt 1 advies begin er nooit aan wat een waardeloze maatschappij
Gemiddelde score 
 
1.8
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door schellekens April 14, 2018

onbegrijpelijk dat dit bedrijf kan bestaan met zo'n slechte service

heb nu 2 weken fiber. internet en tv gaat met horten en stoten ( met name de schuld van de slechte klanten service, maken meer problemen dan oplossingen.
Maar kan al 2 weken niet gebeld worden.
Zelf oerslimpele dingen als doorschakelen of een bandje dat ik niet bereikbaar ben is niet mogelijk bij fiber.
Echt 1 advies begin er nooit aan wat een waardeloze maatschappij

Was deze review nuttig? 
Goed ik ben dus geen klant bij Fiber. Wil ook geen klant worden. Reden, ze schrijven gewoon bedragen van mijn rekening af. Fiber doet niets en zegt niets, reageert niet op brieven zelfs niet op aangetekende brieven. De bank zegt dat ze weinig tegen incasso fraude kunnen doen. Dan maar aangifte tegen deze misdaad organisatie. Op het politie bureau blijk ik niet eens enige te zijn met het Fiber Syndroom. Vele gingen mij voor met aangiftes varierend van Oplichting, valsheid in geschrifte tot van alles volgens de betrokken agenten die er om moesten lachen. Want ja ik was nummer 124 of zo. Vraag blijft bestaan waarom het OM geen actie onderneemt als het een welbekend probleem is. Omdat alles tijd kost en het OM en Politie de boel moeten onderzoeken. Kortom, pas op met dit bedrijf. Zelfs als je geen klant bent bedonderen ze de boel. gelet op de recensies is het bij klanten die wel een contract hebben afgesloten al niet veel beter. Hoe is het mogelijk dat dit soort bedrijven blijven bestaan vraag je jezelf af?
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Han van Quist April 11, 2018

Aangifte van Incasso Fraude tegen Fiber

Goed ik ben dus geen klant bij Fiber. Wil ook geen klant worden. Reden, ze schrijven gewoon bedragen van mijn rekening af. Fiber doet niets en zegt niets, reageert niet op brieven zelfs niet op aangetekende brieven. De bank zegt dat ze weinig tegen incasso fraude kunnen doen. Dan maar aangifte tegen deze misdaad organisatie. Op het politie bureau blijk ik niet eens enige te zijn met het Fiber Syndroom. Vele gingen mij voor met aangiftes varierend van Oplichting, valsheid in geschrifte tot van alles volgens de betrokken agenten die er om moesten lachen. Want ja ik was nummer 124 of zo. Vraag blijft bestaan waarom het OM geen actie onderneemt als het een welbekend probleem is. Omdat alles tijd kost en het OM en Politie de boel moeten onderzoeken. Kortom, pas op met dit bedrijf. Zelfs als je geen klant bent bedonderen ze de boel. gelet op de recensies is het bij klanten die wel een contract hebben afgesloten al niet veel beter. Hoe is het mogelijk dat dit soort bedrijven blijven bestaan vraag je jezelf af?

Was deze review nuttig? 
Ik heb in bijna twee jaar alles meegemaakt wat je niet mee wil maken bij een provider, en links om of rechts om jij als klant schijnt altijd het probleem te zijn. Gelukkig komt er spoedig een einde aan twee jaar ellende, na aanvankelijk continu in gevecht te zijn geweest met hun "helpdesk" heb ik op een gegeven moment maar aanvaard dat het nooit beter zou worden en aanvaard dat het het beste is mijn tijd uit te zitten. De helpdesk is echt incompetent en uitermate onbeschoft, ik ben uitgebekt de verbinding is bij herhaling verbroken en de problemen zijn gebleven. Begin hier nooit aan!!! Rest straks alleen nog de opzegging en de afhandeling daarvan zullen we zien wat we daar nog mee mogen maken.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Anoniem April 09, 2018

Hoera!!!Het einde is inzicht!!

Ik heb in bijna twee jaar alles meegemaakt wat je niet mee wil maken bij een provider, en links om of rechts om jij als klant schijnt altijd het probleem te zijn. Gelukkig komt er spoedig een einde aan twee jaar ellende, na aanvankelijk continu in gevecht te zijn geweest met hun "helpdesk" heb ik op een gegeven moment maar aanvaard dat het nooit beter zou worden en aanvaard dat het het beste is mijn tijd uit te zitten. De helpdesk is echt incompetent en uitermate onbeschoft, ik ben uitgebekt de verbinding is bij herhaling verbroken en de problemen zijn gebleven. Begin hier nooit aan!!! Rest straks alleen nog de opzegging en de afhandeling daarvan zullen we zien wat we daar nog mee mogen maken.

Was deze review nuttig? 
Ik heb al vanaf begin juni 2017 problemen met de aansluiting televisie, 3 monteurs verder... geconstateerde dat het NIET in huis zit maar ergens buiten mijn woning... Fiber weigert compensatie , en vertelt verhaal van ene monteur die zegt dat alles correct werkt.

Grote oplichters bende!!!!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door R Korterink Maart 28, 2018

HET slechtste bedrijf tot nu toe

Ik heb al vanaf begin juni 2017 problemen met de aansluiting televisie, 3 monteurs verder... geconstateerde dat het NIET in huis zit maar ergens buiten mijn woning... Fiber weigert compensatie , en vertelt verhaal van ene monteur die zegt dat alles correct werkt.

Grote oplichters bende!!!!!

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider