Fiber Nederland ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/79/14/d9/fiber-nederland-8-1411060573.png
 
3.3 (374)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
Fiber Nederland glasvezel

Fiber Nederland, voorheen Fype, sluit jou aan op glasvezel en dat voor minder geld. Hoe dat kan? Fiber Nederland biedt jou de laagste-prijs-garantie en dat maakt internetten via glasvezel wel heel voordelig. Fiber Nederland glasvezel is tot 40% goedkoper en bied je ook nog eens goedkoper bellen, onbeperkt aantal televisies digitaal aansluiten en tot 10 x sneller internet. Dat is Fiber Nederland!

Bekijk nu hier alle Fiber Nederland glasvezel ervaringen van gebruikers die je al zijn voor gegaan bij het afsluiten van glasvezel. Een goed startpunt dus voor het kiezen van de juiste glasvezel provider. Heb jij zelf al Fiber Nederland ervaringen? Schrijf dan snel een korte review over jouw ervaringen en help andere met het maken van de juiste keuze!

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 374 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
3.3
Installatie 
 
3.3  (316)
Helpdesk 
 
2.4  (366)
Internet 
 
4.0  (311)
Bellen 
 
3.5  (252)
Digitale televisie 
 
3.3  (275)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Sinds een maand hebben we FIBER, en ik was van mening dat dat de beste provider zou zijn.
Echter sinds de eerste dag dat alles is aangesloten hebben we zeer traag internet, e-mail wordt niet of nauwelijks binnen gehaald, tv valt uit, videoland of Netflix werken bijna nooit of stopt halverwege de film.
Kortom er is iets NIET GOED!!!.
Al vele malen contact gehad met de helpdesk en iedere keer wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Vandaag weer contact gehad en vraag beleefd om een oplossing maar wederom moet ik ZELF weer iets gaan proberen met mijn modem.
FIBER..... ik wil niets zelf proberen.... daar heb ik al veel te veel uren in zitten, ik wil nu dat jullie het oplossen!! maar helaas ze doen bij FIBER niets.

Wat heb ik een spijt dat ik voor FIBER heb gekozen, ik weet nog niet wat ik er mee ga doen, maar er moet snel wat gebeuren of ik zeg mijn abonnement op.

Met Vr. Groet

M. Vermeulen
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door M. Vermeulen Maart 08, 2018

Waardeloos internet sinds dag 1 en er wordt niets opgelost

Sinds een maand hebben we FIBER, en ik was van mening dat dat de beste provider zou zijn.
Echter sinds de eerste dag dat alles is aangesloten hebben we zeer traag internet, e-mail wordt niet of nauwelijks binnen gehaald, tv valt uit, videoland of Netflix werken bijna nooit of stopt halverwege de film.
Kortom er is iets NIET GOED!!!.
Al vele malen contact gehad met de helpdesk en iedere keer wordt ik van het kastje naar de muur gestuurd. Vandaag weer contact gehad en vraag beleefd om een oplossing maar wederom moet ik ZELF weer iets gaan proberen met mijn modem.
FIBER..... ik wil niets zelf proberen.... daar heb ik al veel te veel uren in zitten, ik wil nu dat jullie het oplossen!! maar helaas ze doen bij FIBER niets.

Wat heb ik een spijt dat ik voor FIBER heb gekozen, ik weet nog niet wat ik er mee ga doen, maar er moet snel wat gebeuren of ik zeg mijn abonnement op.

Met Vr. Groet

M. Vermeulen

Was deze review nuttig? 
Sinds de opzegging van Fiber en mijn eerdere slechte recensie op Trustpilot was onze TV verbinding ermee opgehouden.
Vervolgens uren aan de telefoon gehangen om van alles en nog wat uit te proberen met het 'service' center, niks hielp. Hierna zou de klacht bij de technische dienst neergelegd worden en ons terugbellen. Na 2,5 week nog steeds niks over gehoord.

Hierna is nu ook nog eens het internet ermee opgehouden. Toch nog maar één keer het service center gebeld, maar ook dit uiteraard tevergeefs.
De problemen zijn dus opgetreden sinds de opzegging en slechte recensie op Trustpilot. Heel merkwaardig, want alle diensten hebben het namelijk jarenlang zonder probleem gedaan.

Hierom hebben wij het vermoeden dat Fiber Nederland zich bezig houdt met malafide praktijken. Ook uit andere kringen heb ik slechte geluiden gehoord over Fiber. Alle keren dat je met Fiber belt heb je het idee dat er iemand aan de telefoon zit die in de schuldsanering zit en daarom maar bij Fiber is gaan werken.

Mijn advies: Fiber boycotten en het bestaansrecht afnemen. Zo'n Kwalitatief Uitermate Teleurstellend bedrijf heb je anno 2018 nog maar zelden mee te maken.

PS: de wachtmuziek van Fiber is ook echt om van te janken.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Victor Koops Februari 26, 2018

Vermoeden van malafide praktijken

Sinds de opzegging van Fiber en mijn eerdere slechte recensie op Trustpilot was onze TV verbinding ermee opgehouden.
Vervolgens uren aan de telefoon gehangen om van alles en nog wat uit te proberen met het 'service' center, niks hielp. Hierna zou de klacht bij de technische dienst neergelegd worden en ons terugbellen. Na 2,5 week nog steeds niks over gehoord.

Hierna is nu ook nog eens het internet ermee opgehouden. Toch nog maar één keer het service center gebeld, maar ook dit uiteraard tevergeefs.
De problemen zijn dus opgetreden sinds de opzegging en slechte recensie op Trustpilot. Heel merkwaardig, want alle diensten hebben het namelijk jarenlang zonder probleem gedaan.

Hierom hebben wij het vermoeden dat Fiber Nederland zich bezig houdt met malafide praktijken. Ook uit andere kringen heb ik slechte geluiden gehoord over Fiber. Alle keren dat je met Fiber belt heb je het idee dat er iemand aan de telefoon zit die in de schuldsanering zit en daarom maar bij Fiber is gaan werken.

Mijn advies: Fiber boycotten en het bestaansrecht afnemen. Zo'n Kwalitatief Uitermate Teleurstellend bedrijf heb je anno 2018 nog maar zelden mee te maken.

PS: de wachtmuziek van Fiber is ook echt om van te janken.

Was deze review nuttig? 
ben klant bij Fiber Nederland en heb een glasvezel abonnement voor tv en internet. Rond kerstmis 2017 kon ik opeens geen tv meer kijken. Na het bellen van een servicenummer had ik pas na 1 uur contact met en medewerker. er moest een ticket ingevuld worden om de klacht digitaal kenbaar te maken.

om een heel lang verhaal kort te maken kan ik na 2 maanden nog geen tv kijken , heb inmiddels 12 tickets geschreven , meer dan 300 belminuten aan de telefoon gezeten en gehoopt dat nadat alles gedaan was wat fiber me had gevraagd deze storing opgelost zou worden. afgelopen week, 2 maanden later heeft fiber Nederland uiteindelijk een externe monteur gestuurd . het probleem was binnen 5 minuten opgelost. echter geen eind goed al goed want 2 dagen nadat alles weer functioneerde opeens geen internet en tv meer. dus na weer 1 uur in de wachtrij hebben gestaan bleek dat ik geblokkeerd was door Fiber. vandaag kreeg ik een brief dat ik gecompenseerd zou worden met de onkosten die gemaakt zijn en de niet geleverde diensten. 18 euro om precies te zijn. de klanttevredenheid is sinds de fusie met fiber ver te zoeken.Er is geen structuur in het service apparaat van Fiber en gemaakte afspraken worden niet nagekomen. kort gezegd weet de linkerhand niet wat de rechterhand doet.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door jos potjens Februari 26, 2018

Fiber Nederland Service TERLEURSTELLEND

ben klant bij Fiber Nederland en heb een glasvezel abonnement voor tv en internet. Rond kerstmis 2017 kon ik opeens geen tv meer kijken. Na het bellen van een servicenummer had ik pas na 1 uur contact met en medewerker. er moest een ticket ingevuld worden om de klacht digitaal kenbaar te maken.

om een heel lang verhaal kort te maken kan ik na 2 maanden nog geen tv kijken , heb inmiddels 12 tickets geschreven , meer dan 300 belminuten aan de telefoon gezeten en gehoopt dat nadat alles gedaan was wat fiber me had gevraagd deze storing opgelost zou worden. afgelopen week, 2 maanden later heeft fiber Nederland uiteindelijk een externe monteur gestuurd . het probleem was binnen 5 minuten opgelost. echter geen eind goed al goed want 2 dagen nadat alles weer functioneerde opeens geen internet en tv meer. dus na weer 1 uur in de wachtrij hebben gestaan bleek dat ik geblokkeerd was door Fiber. vandaag kreeg ik een brief dat ik gecompenseerd zou worden met de onkosten die gemaakt zijn en de niet geleverde diensten. 18 euro om precies te zijn. de klanttevredenheid is sinds de fusie met fiber ver te zoeken.Er is geen structuur in het service apparaat van Fiber en gemaakte afspraken worden niet nagekomen. kort gezegd weet de linkerhand niet wat de rechterhand doet.

Was deze review nuttig? 
Werkelijk de slechtste maatschappij die ik ken.
We zouden internet krijgen en bijna 3 mnd later hadden we pas internet...
gemiddelde wachttijd klantenservice 45 minuten. zelfs een keer anderhalf uur.
Zeer slecht niveau klantenservice..
Dan zou je verwachten dat je niet hoeft te betalen.... je raad het al mooi wel.
Kan hoog of laag springen maar komen je niet tegemoet.
Gemiddelde score 
 
1.2
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Arjan Februari 13, 2018

Wat een waardeloos bedrijf.

Werkelijk de slechtste maatschappij die ik ken.
We zouden internet krijgen en bijna 3 mnd later hadden we pas internet...
gemiddelde wachttijd klantenservice 45 minuten. zelfs een keer anderhalf uur.
Zeer slecht niveau klantenservice..
Dan zou je verwachten dat je niet hoeft te betalen.... je raad het al mooi wel.
Kan hoog of laag springen maar komen je niet tegemoet.

Was deze review nuttig? 
Niet aan beginnen!
Geschreven door Anoniem Februari 11, 2018

Slecht

Niet aan beginnen!

Was deze review nuttig? 
Voor de prijs die Fiber rekent een zeer slechte klantenservice.
Storing op 26/1 online gemeld, na 14 dagen geen respons, dan maar bellen, na 35 minuten te hebben gewacht aan de mobiel naar een duur nummer, wordt fijn de verbinding verbroken en mag je nog eens naar 020 bellen. Bij Fiber sta je altijd machteloos, wie op Fiber wacht, wacht het langst.
Nog steeds geen telefoon en geen televisie, wel internet
Zeer slechte klantenservice.
Gemiddelde score 
 
1.2
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Urnoe Februari 09, 2018

Zeer slechte klantenservice

Voor de prijs die Fiber rekent een zeer slechte klantenservice.
Storing op 26/1 online gemeld, na 14 dagen geen respons, dan maar bellen, na 35 minuten te hebben gewacht aan de mobiel naar een duur nummer, wordt fijn de verbinding verbroken en mag je nog eens naar 020 bellen. Bij Fiber sta je altijd machteloos, wie op Fiber wacht, wacht het langst.
Nog steeds geen telefoon en geen televisie, wel internet
Zeer slechte klantenservice.

Was deze review nuttig? 
Fiber is er niet beter op geworden sinds ik het heb. Met name hoe stroperig de foutoplossing is.
hoe slecht er gelezen wordt. Probleemoplossing.. ik was tevreden en geduldig als het een keer niet goed gaat. Sinds hun nieuwe netwerk uitrol 22 -12-2017 is de communicatie erg slecht en begrijpen medewerkers niet het echte probleem. Van geduld naar verbazing, naar ergernis, boosheid , verbazing, gelatenheid en maar vertrekken.
Gemiddelde score 
 
2.6
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door kwaad Februari 06, 2018

goed minder goed slecht

Fiber is er niet beter op geworden sinds ik het heb. Met name hoe stroperig de foutoplossing is.
hoe slecht er gelezen wordt. Probleemoplossing.. ik was tevreden en geduldig als het een keer niet goed gaat. Sinds hun nieuwe netwerk uitrol 22 -12-2017 is de communicatie erg slecht en begrijpen medewerkers niet het echte probleem. Van geduld naar verbazing, naar ergernis, boosheid , verbazing, gelatenheid en maar vertrekken.

Was deze review nuttig? 
Na een halfjaar is er nog geen week zonder storing voorbij gegaan. Telkens als ik ben (standaard 30 tot 45 minuten wachttijd) komt het er uiteindelijk op neer dat ze mij niet verder kunnen helpen. Kortom, ik heb een probleem maar ze willen of kunnen niet helpen en dus zal het probleem gewoon altijd blijven.
Het jaarcontract afbreken willen ze niet, mijn tickets worden onopgelost gesloten en op elke vraag die ik stel krijg ik een standaard knip- en plak antwoord.
Tot overmaat van ramp heeft de helpdesk onlangs zelfs de telefoonverbinding moedwillig verbroken omdat hij toch niet kon helpen. Ik zeurde maar wat ofzo.

Dit is wel de meest slechte en onfatsoenlijke provider die ik ooit heb meegemaakt. Een absolute no-go mensen!
Gemiddelde score 
 
2.8
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Patrick Januari 31, 2018

Veel storing, geen oplossing, hulpvraag wordt genegeerd.

Na een halfjaar is er nog geen week zonder storing voorbij gegaan. Telkens als ik ben (standaard 30 tot 45 minuten wachttijd) komt het er uiteindelijk op neer dat ze mij niet verder kunnen helpen. Kortom, ik heb een probleem maar ze willen of kunnen niet helpen en dus zal het probleem gewoon altijd blijven.
Het jaarcontract afbreken willen ze niet, mijn tickets worden onopgelost gesloten en op elke vraag die ik stel krijg ik een standaard knip- en plak antwoord.
Tot overmaat van ramp heeft de helpdesk onlangs zelfs de telefoonverbinding moedwillig verbroken omdat hij toch niet kon helpen. Ik zeurde maar wat ofzo.

Dit is wel de meest slechte en onfatsoenlijke provider die ik ooit heb meegemaakt. Een absolute no-go mensen!

Was deze review nuttig? 
Fiber is het slechtste van wat ik ooit heb meegemaakt
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Sloots Januari 29, 2018

Fiber is het slechtste van wat ik ooit heb meegemaakt

Was deze review nuttig? 
Als ik je erover denkt om met deze provider in zee te gaan kan ik je 1 raad geven.
Begin er nooit aan, je krijgt alleen stress en ergenissen. Mensen die totaal niet weten waar ze het over hebben. Geen monteurs in dienst. 45 min wachten voor je iemand aan de lijn hebt en dan nog zwaar teleurgesteld worden en geen bevredigend antwoord krijgen. Stuur je aan het eind alles terug met een track and trace code zeggen ze 10 dagen nadat het pakket bij hun is afgeleverd, doodleuk dat je het glasvezel modem niet terug hebt gestuurd en of je die nog even wil betalen. Grotere oplichters bestaan er niet. Jarenlang KPN klant geweest en als er problemen waren werden deze meteen tot ieders tevredenheid meteen opgelost. Fiber daar kun jullie nog héél véél van leren .
Geschreven door Erna Januari 23, 2018

Begin er NOOIT aan

Als ik je erover denkt om met deze provider in zee te gaan kan ik je 1 raad geven.
Begin er nooit aan, je krijgt alleen stress en ergenissen. Mensen die totaal niet weten waar ze het over hebben. Geen monteurs in dienst. 45 min wachten voor je iemand aan de lijn hebt en dan nog zwaar teleurgesteld worden en geen bevredigend antwoord krijgen. Stuur je aan het eind alles terug met een track and trace code zeggen ze 10 dagen nadat het pakket bij hun is afgeleverd, doodleuk dat je het glasvezel modem niet terug hebt gestuurd en of je die nog even wil betalen. Grotere oplichters bestaan er niet. Jarenlang KPN klant geweest en als er problemen waren werden deze meteen tot ieders tevredenheid meteen opgelost. Fiber daar kun jullie nog héél véél van leren .

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider