Fiber Nederland ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/79/14/d9/fiber-nederland-8-1411060573.png
 
3.1 (409)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
Fiber Nederland glasvezel

Fiber Nederland, voorheen Fype, sluit jou aan op glasvezel en dat voor minder geld. Hoe dat kan? Fiber Nederland biedt jou de laagste-prijs-garantie en dat maakt internetten via glasvezel wel heel voordelig. Fiber Nederland glasvezel is tot 40% goedkoper en bied je ook nog eens goedkoper bellen, onbeperkt aantal televisies digitaal aansluiten en tot 10 x sneller internet. Dat is Fiber Nederland!

Bekijk nu hier alle Fiber Nederland glasvezel ervaringen van gebruikers die je al zijn voor gegaan bij het afsluiten van glasvezel. Een goed startpunt dus voor het kiezen van de juiste glasvezel provider. Heb jij zelf al Fiber Nederland ervaringen? Schrijf dan snel een korte review over jouw ervaringen en help andere met het maken van de juiste keuze!

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 409 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
3.1
Installatie 
 
3.2  (346)
Helpdesk 
 
2.3  (400)
Internet 
 
3.8  (341)
Bellen 
 
3.3  (274)
Digitale televisie 
 
3.1  (302)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Hebben sinds Oktober vorig jaar via een co-operatie glasvezel aan laten leggen (eerst alles via telefoonleiding want wij wonen in het buitengebied). Hierdoor een beperkt aantal aanbieders. Maar Fiber was er een van.
Bij installatie begon het al. Onze telefoon was niet omgezet. Dit duurde 2 maanden en talloze keren contact tot het eindelijk lukte om een telefoonummer in een vakje in te vullen (Ik kon in de Fritzbox zien dat dit was wat er ontbrak) Maar het ergste was wel dat we bij aansluiting 500Mbps hadden, die in 1 maand naar 40Mbps terug ging (download) en de upload van 40Mbps naar 0,4Mbps. Dus gaan bellen en bellen en bellen. En nu komt het. Iedere keer iets anders. Ligt altijd aan ons. Gelukkig heeft mijn jongste zoon via een speedchecker bij gehouden wat er gebeurt is. Wij hebben nl niets aan de apparatuur bij ons veranderd. Fiber heeft namelijk het trucje dat het altijd hier aan ligt. Dus in het begin met dezelfde apparatuur 500Mbps en na een maand zo slecht dat alles stopt (geen upload dus geen feedback aan internet applicaties). Heb zelfs geprobeerd toch maar alles los te gooien, alles te resetten en met hun mee te spelen. nee dus. 40 Mbps wordt 60 Mbps.
En het schandlaige is dat ze maar blijven beweren dat het aan onze apparatuur ligt, die NIET veranderd is van de tijd dat er 500Mbps door hen voor 1 maand werd geleverd.

FIBER zijn OPLICHTERS. Niets meer of minder.

Ik ga nu over, ondanks dat wij een contract tot 2020 hebben. Zal me niets meer interesseren. Heb een goede rechtsbijstand. Gaat nog leuk worden. Zeker als ik een nieuwe provider heb die wel snelheid levert.

FIBER NIET DOEN
Gemiddelde score 
 
1.6
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Pieter van Rosmalen Februari 10, 2019

Slechter kan niet

Hebben sinds Oktober vorig jaar via een co-operatie glasvezel aan laten leggen (eerst alles via telefoonleiding want wij wonen in het buitengebied). Hierdoor een beperkt aantal aanbieders. Maar Fiber was er een van.
Bij installatie begon het al. Onze telefoon was niet omgezet. Dit duurde 2 maanden en talloze keren contact tot het eindelijk lukte om een telefoonummer in een vakje in te vullen (Ik kon in de Fritzbox zien dat dit was wat er ontbrak) Maar het ergste was wel dat we bij aansluiting 500Mbps hadden, die in 1 maand naar 40Mbps terug ging (download) en de upload van 40Mbps naar 0,4Mbps. Dus gaan bellen en bellen en bellen. En nu komt het. Iedere keer iets anders. Ligt altijd aan ons. Gelukkig heeft mijn jongste zoon via een speedchecker bij gehouden wat er gebeurt is. Wij hebben nl niets aan de apparatuur bij ons veranderd. Fiber heeft namelijk het trucje dat het altijd hier aan ligt. Dus in het begin met dezelfde apparatuur 500Mbps en na een maand zo slecht dat alles stopt (geen upload dus geen feedback aan internet applicaties). Heb zelfs geprobeerd toch maar alles los te gooien, alles te resetten en met hun mee te spelen. nee dus. 40 Mbps wordt 60 Mbps.
En het schandlaige is dat ze maar blijven beweren dat het aan onze apparatuur ligt, die NIET veranderd is van de tijd dat er 500Mbps door hen voor 1 maand werd geleverd.

FIBER zijn OPLICHTERS. Niets meer of minder.

Ik ga nu over, ondanks dat wij een contract tot 2020 hebben. Zal me niets meer interesseren. Heb een goede rechtsbijstand. Gaat nog leuk worden. Zeker als ik een nieuwe provider heb die wel snelheid levert.

FIBER NIET DOEN

Was deze review nuttig? 
slecht geregeld, hoe bestaat dit zooitje rotzooi nog? internet wordt omlaag gehaald. Kinderen kunnen een bedrijf nog beter runnen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door R0bst13pan Februari 10, 2019

Fiber ga iets doen met je leven

slecht geregeld, hoe bestaat dit zooitje rotzooi nog? internet wordt omlaag gehaald. Kinderen kunnen een bedrijf nog beter runnen.

Was deze review nuttig? 
Zeer slecht bedrijf, het netwerk werkt niet
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door At de jong Februari 10, 2019

Slecht

Zeer slecht bedrijf, het netwerk werkt niet

Was deze review nuttig? 
Stap nooit over op fiber, een en al slechte ervaring. Al vanaf oktober een klacht lopen en er wordt niks mee gedaan. Klantenservice waar je eerst een uur voor uit moet trekken om ze te kunnen spreken stuurt je vervolgens van kastje naar de muur, je komt niets verder, ze beloven terug te bellen maar gebeurt niet. Kortom ga nooit over op fiber
Geschreven door Agnes Februari 07, 2019

Fiber

Stap nooit over op fiber, een en al slechte ervaring. Al vanaf oktober een klacht lopen en er wordt niks mee gedaan. Klantenservice waar je eerst een uur voor uit moet trekken om ze te kunnen spreken stuurt je vervolgens van kastje naar de muur, je komt niets verder, ze beloven terug te bellen maar gebeurt niet. Kortom ga nooit over op fiber

Was deze review nuttig? 
Wat een slecht bedrijf. lange wacht tijden voor de telefoon. Als iets het niet doet vergeten ze het te noteren 2 maanden geen internet terug kijken en tv beeldje voor beeldje.
telefonisch beloven ze terug betaling.
Maar je krijgt niks.
WAARDELOOS
Geschreven door kaat Februari 07, 2019

Wat een slecht bedrijf. lange wacht tijden voor de telefoon. Als iets het niet doet vergeten ze het te noteren 2 maanden geen internet terug kijken en tv beeldje voor beeldje.
telefonisch beloven ze terug betaling.
Maar je krijgt niks.
WAARDELOOS

Was deze review nuttig? 
When I have moved houses I have decided to order internet service from fiber nl. After month passed and I did not get any email from them I have decided to call them just to get answer that they do not know anything and they will not send anything. Waited one more week to get same response, so I have decided to cancel the service as they cannot or do not care to deliver. It have made 3 calls and till this day (5 months later) service was not cancelled and they asking me to pay invoice of 28 euros for the service they do not provide. Also I was charged of 55 euros for initial setup which were never refunded.

Please stay away from this scam company and block their account in your bank.

Have a nice day.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Dominykas Januari 31, 2019

Feels like a scam and not the internet provider

When I have moved houses I have decided to order internet service from fiber nl. After month passed and I did not get any email from them I have decided to call them just to get answer that they do not know anything and they will not send anything. Waited one more week to get same response, so I have decided to cancel the service as they cannot or do not care to deliver. It have made 3 calls and till this day (5 months later) service was not cancelled and they asking me to pay invoice of 28 euros for the service they do not provide. Also I was charged of 55 euros for initial setup which were never refunded.

Please stay away from this scam company and block their account in your bank.

Have a nice day.

Was deze review nuttig? 
Dit is het slechtste bedrijf ooit.
nog voor de aansluiting al zoveel problemen dat we het weer hebben opgezegt.
klantenservice doet toezeggingen dat ze niet kunnen waar maken. na meerdere keren vragen of een leidinggevende mij kan terug bellen moet dat nog steeds gebeuren. ik zat ruim 3 maanden zonder tv of internet door hun schuld en toen wilden ze MIJ laten betalen voor contractbreuk. Dat is dus niet gebeurt.
ga niet in zee met dit bedrijf. heb je problemen met hun. bel gelijk een geschillencommissie. Fiber is onredelijk en slecht georganiseerd.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door M eer Januari 21, 2019

Wat een bar slecht bedrijf

Dit is het slechtste bedrijf ooit.
nog voor de aansluiting al zoveel problemen dat we het weer hebben opgezegt.
klantenservice doet toezeggingen dat ze niet kunnen waar maken. na meerdere keren vragen of een leidinggevende mij kan terug bellen moet dat nog steeds gebeuren. ik zat ruim 3 maanden zonder tv of internet door hun schuld en toen wilden ze MIJ laten betalen voor contractbreuk. Dat is dus niet gebeurt.
ga niet in zee met dit bedrijf. heb je problemen met hun. bel gelijk een geschillencommissie. Fiber is onredelijk en slecht georganiseerd.

Was deze review nuttig? 
klantenservice van niets. niet aan beginnen
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Marielle Kemp Januari 19, 2019

Waardeloos bedrijf

klantenservice van niets. niet aan beginnen

Was deze review nuttig? 
Afzetterij eersteklas. Communicatie is zeer slecht, beloofde snelheid verre van gehaald. Na opzegging een factuur van €149 gekregen. Blijf hier vandaan.
Gemiddelde score 
 
1.3
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Rik Januari 08, 2019

Afzetterij eersteklas. Communicatie is zeer slecht, beloofde snelheid verre van gehaald. Na opzegging een factuur van €149 gekregen. Blijf hier vandaan.

Was deze review nuttig? 
Waardeloze service; lange wachttijden aan de telefoon, lange verhuistermijn, alle communicatie gaat digitaal (ook als je door hun fout geen internetverbinding hebt), slecht Nederlands sprekende medewerkers welke totaal niet begripvol en redelijk zijn. Apparatuur is tevens slecht op elkaar afgesteld en handleidingen zijn onduidelijk. Mijn advies; begin er niet aan en kies voor een betrouwbare provider als KPN, Caiway, Solcon etc.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Anoniem December 24, 2018

Begin er niet aan

Waardeloze service; lange wachttijden aan de telefoon, lange verhuistermijn, alle communicatie gaat digitaal (ook als je door hun fout geen internetverbinding hebt), slecht Nederlands sprekende medewerkers welke totaal niet begripvol en redelijk zijn. Apparatuur is tevens slecht op elkaar afgesteld en handleidingen zijn onduidelijk. Mijn advies; begin er niet aan en kies voor een betrouwbare provider als KPN, Caiway, Solcon etc.

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider