Fiber Nederland ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/79/14/d9/fiber-nederland-8-1411060573.png
 
3.1 (415)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
Fiber Nederland glasvezel

Fiber Nederland, voorheen Fype, sluit jou aan op glasvezel en dat voor minder geld. Hoe dat kan? Fiber Nederland biedt jou de laagste-prijs-garantie en dat maakt internetten via glasvezel wel heel voordelig. Fiber Nederland glasvezel is tot 40% goedkoper en bied je ook nog eens goedkoper bellen, onbeperkt aantal televisies digitaal aansluiten en tot 10 x sneller internet. Dat is Fiber Nederland!

Bekijk nu hier alle Fiber Nederland glasvezel ervaringen van gebruikers die je al zijn voor gegaan bij het afsluiten van glasvezel. Een goed startpunt dus voor het kiezen van de juiste glasvezel provider. Heb jij zelf al Fiber Nederland ervaringen? Schrijf dan snel een korte review over jouw ervaringen en help andere met het maken van de juiste keuze!

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 415 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
3.1
Installatie 
 
3.2  (352)
Helpdesk 
 
2.3  (406)
Internet 
 
3.8  (347)
Bellen 
 
3.3  (280)
Digitale televisie 
 
3.1  (308)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Wij hebben al 16 maanden geen internet en zijn ondertussen bijna een jaar bezig met het contract te ontbinden. ondertussen blijft fiber geld van mijn rekening schrijven.

Inmiddels zelfs een incassobureau

het mooiste van alles is zojuist weer gebeld en fiber geef zelf aan dat wij inderdaad de modem al 16 maanden niet gebruiken, wij meerdere malen hebben gebeld voor opzegging en dat eind vorig jaar dit inderdaad opgezegd is maar zij dit niet konden verwerken.

GROOTSTE OPLICHTERS VAN NEDERLAND!
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Nico April 29, 2019

Grootste oplichters van nederland al 16 maanden aan betalen voor niks

Wij hebben al 16 maanden geen internet en zijn ondertussen bijna een jaar bezig met het contract te ontbinden. ondertussen blijft fiber geld van mijn rekening schrijven.

Inmiddels zelfs een incassobureau

het mooiste van alles is zojuist weer gebeld en fiber geef zelf aan dat wij inderdaad de modem al 16 maanden niet gebruiken, wij meerdere malen hebben gebeld voor opzegging en dat eind vorig jaar dit inderdaad opgezegd is maar zij dit niet konden verwerken.

GROOTSTE OPLICHTERS VAN NEDERLAND!

Was deze review nuttig? 
Nog nooit zon ongeorganiseerd zootje meegemaakt en niets werk goed of maar half TROEP VERKOPEN ZE AMATEURS
Gemiddelde score 
 
1.2
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door A B April 15, 2019

Waardeloos bedrijf

Nog nooit zon ongeorganiseerd zootje meegemaakt en niets werk goed of maar half TROEP VERKOPEN ZE AMATEURS

Was deze review nuttig? 
Vreselijk!! We zijn een jaar lang klant geweest bij Fiber. Nooit tv kunnen kijken of kunnen bellen via deze provider, maar er wel voor betaald. We werden van het kastje naar de muur gestuurd; vriendelijk blijven, boos worden, het hielp allemaal niets. Totdat er eindelijk, op óns verzoek, een monteur langs kwam. Die vertelde zijn bevindingen, maar heeft deze nooit doorgegeven aan Fiber. Als we weer eens belden, wisten zij van niets. Na een jaar eindelijk kunnen opzeggen, omdat zij hun diensten gingen aanbieden via een bedrijfje dat slechts 2 maanden bestond op het moment dat wij daarvan een mail kregen. Als je dat niet wilden kon je kosteloos opzeggen. Meteen gebruik van gemaakt en compensatie gevraagd voor de niet- geleverde diensten (tv en telefonie). Daar wachten we nog steeds op....
Gemiddelde score 
 
1.4
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Suze April 15, 2019

Niet aan beginnen!!

Vreselijk!! We zijn een jaar lang klant geweest bij Fiber. Nooit tv kunnen kijken of kunnen bellen via deze provider, maar er wel voor betaald. We werden van het kastje naar de muur gestuurd; vriendelijk blijven, boos worden, het hielp allemaal niets. Totdat er eindelijk, op óns verzoek, een monteur langs kwam. Die vertelde zijn bevindingen, maar heeft deze nooit doorgegeven aan Fiber. Als we weer eens belden, wisten zij van niets. Na een jaar eindelijk kunnen opzeggen, omdat zij hun diensten gingen aanbieden via een bedrijfje dat slechts 2 maanden bestond op het moment dat wij daarvan een mail kregen. Als je dat niet wilden kon je kosteloos opzeggen. Meteen gebruik van gemaakt en compensatie gevraagd voor de niet- geleverde diensten (tv en telefonie). Daar wachten we nog steeds op....

Was deze review nuttig? 
Spijt! Spijt! Spijt! Noooooooit aan beginnen!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Klote profider Maart 23, 2019

Nooit meer Fiber!

Spijt! Spijt! Spijt! Noooooooit aan beginnen!

Was deze review nuttig? 
Na eindelijk een glasvezel verbinding te hebben in onze buitenwijk maanden lang moeten wachten op een starters pakket van Fiber.

Heel veel telefoontjes gepleegd maar nooit geen steek verder gekomen, we werden van kastje naar de muur gestuurd.

Op gegeven moment was zelfs mijn mobiele nummer geblokkerd om naar het clanten contact centrum te bellen.

Ik zou nooit aan Fiber beginnen tenzij je houd van bedrijven die afspraken niet nakomen en de klant niet serieus nemen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door T Maart 06, 2019

Niet aan beginnen

Na eindelijk een glasvezel verbinding te hebben in onze buitenwijk maanden lang moeten wachten op een starters pakket van Fiber.

Heel veel telefoontjes gepleegd maar nooit geen steek verder gekomen, we werden van kastje naar de muur gestuurd.

Op gegeven moment was zelfs mijn mobiele nummer geblokkerd om naar het clanten contact centrum te bellen.

Ik zou nooit aan Fiber beginnen tenzij je houd van bedrijven die afspraken niet nakomen en de klant niet serieus nemen.

Was deze review nuttig? 
This company is a fraud. Dont even consider it. Choose for another provider and save yourself alot of hassle and headache (and also alot of money since they are not even the cheapest provider). Beside all the downtimes of fiber internet, here is what you might also be getting into:
Last week my modem stopped working, i have been on the phone with Fiber costumer service non stop and everytime they say they are gonna send a new modem as fast as possible, but calling the next morning another personel tells me that it has not been send yet. This has been going on since last week and im just fed up with it. Had to cancel my vacation since without internet i dont have an alarm system as well. And stay at home without tv, internet or telephone for a week hoping that day the modem will show up and still nothing. To make matters worse I noticed they have been taking more money from my account than they should have. Called about that as well and despite telling me they are going to return it, still nothing as well. I am so angry about how unprofessional and fraudulent they are that i am even considering spending a lot more money just to take this to the court and stop them from deceiving more people.

So run away from this company while you can!

P.s. Dont forget that fiber and online.nl are under the same company. From the looks of it they have more companies to cover up their fraudulent activities.

Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Alireza Maart 04, 2019

Fraud! Nothing good comes out of this company (fiber.nl + online.nl)

This company is a fraud. Dont even consider it. Choose for another provider and save yourself alot of hassle and headache (and also alot of money since they are not even the cheapest provider). Beside all the downtimes of fiber internet, here is what you might also be getting into:
Last week my modem stopped working, i have been on the phone with Fiber costumer service non stop and everytime they say they are gonna send a new modem as fast as possible, but calling the next morning another personel tells me that it has not been send yet. This has been going on since last week and im just fed up with it. Had to cancel my vacation since without internet i dont have an alarm system as well. And stay at home without tv, internet or telephone for a week hoping that day the modem will show up and still nothing. To make matters worse I noticed they have been taking more money from my account than they should have. Called about that as well and despite telling me they are going to return it, still nothing as well. I am so angry about how unprofessional and fraudulent they are that i am even considering spending a lot more money just to take this to the court and stop them from deceiving more people.

So run away from this company while you can!

P.s. Dont forget that fiber and online.nl are under the same company. From the looks of it they have more companies to cover up their fraudulent activities.

Was deze review nuttig? 
Hebben sinds Oktober vorig jaar via een co-operatie glasvezel aan laten leggen (eerst alles via telefoonleiding want wij wonen in het buitengebied). Hierdoor een beperkt aantal aanbieders. Maar Fiber was er een van.
Bij installatie begon het al. Onze telefoon was niet omgezet. Dit duurde 2 maanden en talloze keren contact tot het eindelijk lukte om een telefoonummer in een vakje in te vullen (Ik kon in de Fritzbox zien dat dit was wat er ontbrak) Maar het ergste was wel dat we bij aansluiting 500Mbps hadden, die in 1 maand naar 40Mbps terug ging (download) en de upload van 40Mbps naar 0,4Mbps. Dus gaan bellen en bellen en bellen. En nu komt het. Iedere keer iets anders. Ligt altijd aan ons. Gelukkig heeft mijn jongste zoon via een speedchecker bij gehouden wat er gebeurt is. Wij hebben nl niets aan de apparatuur bij ons veranderd. Fiber heeft namelijk het trucje dat het altijd hier aan ligt. Dus in het begin met dezelfde apparatuur 500Mbps en na een maand zo slecht dat alles stopt (geen upload dus geen feedback aan internet applicaties). Heb zelfs geprobeerd toch maar alles los te gooien, alles te resetten en met hun mee te spelen. nee dus. 40 Mbps wordt 60 Mbps.
En het schandlaige is dat ze maar blijven beweren dat het aan onze apparatuur ligt, die NIET veranderd is van de tijd dat er 500Mbps door hen voor 1 maand werd geleverd.

FIBER zijn OPLICHTERS. Niets meer of minder.

Ik ga nu over, ondanks dat wij een contract tot 2020 hebben. Zal me niets meer interesseren. Heb een goede rechtsbijstand. Gaat nog leuk worden. Zeker als ik een nieuwe provider heb die wel snelheid levert.

FIBER NIET DOEN
Gemiddelde score 
 
1.6
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Pieter van Rosmalen Februari 10, 2019

Slechter kan niet

Hebben sinds Oktober vorig jaar via een co-operatie glasvezel aan laten leggen (eerst alles via telefoonleiding want wij wonen in het buitengebied). Hierdoor een beperkt aantal aanbieders. Maar Fiber was er een van.
Bij installatie begon het al. Onze telefoon was niet omgezet. Dit duurde 2 maanden en talloze keren contact tot het eindelijk lukte om een telefoonummer in een vakje in te vullen (Ik kon in de Fritzbox zien dat dit was wat er ontbrak) Maar het ergste was wel dat we bij aansluiting 500Mbps hadden, die in 1 maand naar 40Mbps terug ging (download) en de upload van 40Mbps naar 0,4Mbps. Dus gaan bellen en bellen en bellen. En nu komt het. Iedere keer iets anders. Ligt altijd aan ons. Gelukkig heeft mijn jongste zoon via een speedchecker bij gehouden wat er gebeurt is. Wij hebben nl niets aan de apparatuur bij ons veranderd. Fiber heeft namelijk het trucje dat het altijd hier aan ligt. Dus in het begin met dezelfde apparatuur 500Mbps en na een maand zo slecht dat alles stopt (geen upload dus geen feedback aan internet applicaties). Heb zelfs geprobeerd toch maar alles los te gooien, alles te resetten en met hun mee te spelen. nee dus. 40 Mbps wordt 60 Mbps.
En het schandlaige is dat ze maar blijven beweren dat het aan onze apparatuur ligt, die NIET veranderd is van de tijd dat er 500Mbps door hen voor 1 maand werd geleverd.

FIBER zijn OPLICHTERS. Niets meer of minder.

Ik ga nu over, ondanks dat wij een contract tot 2020 hebben. Zal me niets meer interesseren. Heb een goede rechtsbijstand. Gaat nog leuk worden. Zeker als ik een nieuwe provider heb die wel snelheid levert.

FIBER NIET DOEN

Was deze review nuttig? 
slecht geregeld, hoe bestaat dit zooitje rotzooi nog? internet wordt omlaag gehaald. Kinderen kunnen een bedrijf nog beter runnen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door R0bst13pan Februari 10, 2019

Fiber ga iets doen met je leven

slecht geregeld, hoe bestaat dit zooitje rotzooi nog? internet wordt omlaag gehaald. Kinderen kunnen een bedrijf nog beter runnen.

Was deze review nuttig? 
Zeer slecht bedrijf, het netwerk werkt niet
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door At de jong Februari 10, 2019

Slecht

Zeer slecht bedrijf, het netwerk werkt niet

Was deze review nuttig? 
Stap nooit over op fiber, een en al slechte ervaring. Al vanaf oktober een klacht lopen en er wordt niks mee gedaan. Klantenservice waar je eerst een uur voor uit moet trekken om ze te kunnen spreken stuurt je vervolgens van kastje naar de muur, je komt niets verder, ze beloven terug te bellen maar gebeurt niet. Kortom ga nooit over op fiber
Geschreven door Agnes Februari 07, 2019

Fiber

Stap nooit over op fiber, een en al slechte ervaring. Al vanaf oktober een klacht lopen en er wordt niks mee gedaan. Klantenservice waar je eerst een uur voor uit moet trekken om ze te kunnen spreken stuurt je vervolgens van kastje naar de muur, je komt niets verder, ze beloven terug te bellen maar gebeurt niet. Kortom ga nooit over op fiber

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider