Fiber Nederland ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/79/14/d9/fiber-nederland-8-1411060573.png
 
3.3 (364)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
Fiber Nederland glasvezel

Fiber Nederland, voorheen Fype, sluit jou aan op glasvezel en dat voor minder geld. Hoe dat kan? Fiber Nederland biedt jou de laagste-prijs-garantie en dat maakt internetten via glasvezel wel heel voordelig. Fiber Nederland glasvezel is tot 40% goedkoper en bied je ook nog eens goedkoper bellen, onbeperkt aantal televisies digitaal aansluiten en tot 10 x sneller internet. Dat is Fiber Nederland!

Bekijk nu hier alle Fiber Nederland glasvezel ervaringen van gebruikers die je al zijn voor gegaan bij het afsluiten van glasvezel. Een goed startpunt dus voor het kiezen van de juiste glasvezel provider. Heb jij zelf al Fiber Nederland ervaringen? Schrijf dan snel een korte review over jouw ervaringen en help andere met het maken van de juiste keuze!

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 364 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
3.3
Installatie 
 
3.3  (307)
Helpdesk 
 
2.4  (356)
Internet 
 
4.1  (301)
Bellen 
 
3.5  (245)
Digitale televisie 
 
3.3  (268)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Ze beloven veel doen niks.
Veel zenders niet die je normaal wel hebt MAAR je kunt ze erbij krijgen tegen extra betaling.
Hebben alle diensten opgezegd bij vorige provider ook mobiele telefoon en deze service heeft Fiber niet eens waardoor ik daar weer andere provider voor moest zoeken wat ook weer extra geld kostte.
Kortom als je ze hierover belt weten ze zgn van niets.
Erg klant onvriendelijk personeel en komen niet met oplossingen BEHALVE ALS JE ERVOOR BETAALD.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Sjon Januari 10, 2018

Oplichters

Ze beloven veel doen niks.
Veel zenders niet die je normaal wel hebt MAAR je kunt ze erbij krijgen tegen extra betaling.
Hebben alle diensten opgezegd bij vorige provider ook mobiele telefoon en deze service heeft Fiber niet eens waardoor ik daar weer andere provider voor moest zoeken wat ook weer extra geld kostte.
Kortom als je ze hierover belt weten ze zgn van niets.
Erg klant onvriendelijk personeel en komen niet met oplossingen BEHALVE ALS JE ERVOOR BETAALD.

Was deze review nuttig? 
Had een contract tot de 22e januari, maar moest mijn router al voor 20 december opsturen. -> RAAR
Kreeg meldingen over het terugsturen van de router, maar in mijn spamfilter. Terwijl reclame wel in je email komt van het zelfde email adres. -> RAAR
Ik ben hier achtergekomen omdat er 100 euro van mijn rekening is afgeschreven en ik 30 minuten moest wachten om met met de klantenservice te bellen.

Kortom, betaal wat meer en doe jezelf dit niet aan.
Gemiddelde score 
 
1.3
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Max December 20, 2017

Blijf weg bij Fiber

Had een contract tot de 22e januari, maar moest mijn router al voor 20 december opsturen. -> RAAR
Kreeg meldingen over het terugsturen van de router, maar in mijn spamfilter. Terwijl reclame wel in je email komt van het zelfde email adres. -> RAAR
Ik ben hier achtergekomen omdat er 100 euro van mijn rekening is afgeschreven en ik 30 minuten moest wachten om met met de klantenservice te bellen.

Kortom, betaal wat meer en doe jezelf dit niet aan.

Was deze review nuttig? 
Sinds 2 updates heb ik stilstaand of haperend beeld bij de opname functie waarvoor ik apart betaal. Ook Replay TV en TV gemist doen het niet naar behoren. Als je dit meldt, is de reactie dat het probleem bekend is. Maar de factuur blijft hetzelfde.
Geschreven door Bert December 20, 2017

Haperend beeld bij opname en andere functies

Sinds 2 updates heb ik stilstaand of haperend beeld bij de opname functie waarvoor ik apart betaal. Ook Replay TV en TV gemist doen het niet naar behoren. Als je dit meldt, is de reactie dat het probleem bekend is. Maar de factuur blijft hetzelfde.

Was deze review nuttig? 
Na een pakket van fiber te hebben besteld voor regio Groningen bleef de verbinding lang uit. Telkens weer werd ons verteld dat er een storing oid was waardoor er geen verbinding was, en men kon geen datum vertellen waarop dit wel zo was.
Klantenservice was vriendelijk maar niet erg behulpzaam omdat ze niet konden zeggen wanneer de storing voorbij was en naast dat waren ze relatief vaag over het hele gebeuren, maar uiteindelijk toen we besloten om het abonnement stop te zetten kregen we wel netjes al ons geld terug.
Al met al kan ik alleen zeggen dat het in mijn ervaring geen oplichting was, maar eerder een bedrijf met een slechte interne communicatie/infrastructuur. Ik zou het dan ook absoluut niet aanraden
Gemiddelde score 
 
5.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Jelle December 14, 2017

Na 3 maanden geen internet. Geld wel netjes terug

Na een pakket van fiber te hebben besteld voor regio Groningen bleef de verbinding lang uit. Telkens weer werd ons verteld dat er een storing oid was waardoor er geen verbinding was, en men kon geen datum vertellen waarop dit wel zo was.
Klantenservice was vriendelijk maar niet erg behulpzaam omdat ze niet konden zeggen wanneer de storing voorbij was en naast dat waren ze relatief vaag over het hele gebeuren, maar uiteindelijk toen we besloten om het abonnement stop te zetten kregen we wel netjes al ons geld terug.
Al met al kan ik alleen zeggen dat het in mijn ervaring geen oplichting was, maar eerder een bedrijf met een slechte interne communicatie/infrastructuur. Ik zou het dan ook absoluut niet aanraden

Was deze review nuttig? 
Wegens verhuizing heb ik het abonnement bij Fiber via whatsapp opgezegd per 18 dec 2017. Het whatsapp gesprek was heel prettig. Tot mijn grote schrik is mijn vader gisteren al afgesloten wat betekent dat mijn vader van bijna 84 de laatste 10 dagen in het huis waar hij 50 jaar gewoond heeft afgesloten was vd buitenwereld. Hierop contact gezocht met Fiber. Afsluiten kunnen ze prima maar aansluiten ook wanneer het een fout van hen betreft zou 10 werkdagen duren. Niemand (heb als 4e, 9e, 11e, 5e en vanochtend was ik zowaar als 1e in de wachtrij) kon mij uitleggen waarom dat zo moeilijk is. Begrip alom maar actie ho maar. Vandaag kwam het stoom uit mijn oren toen de dame aan de telefoon zei dat er niet via whatsapp opgezegd kan worden. Nou dan hadden ze dat moeten zeggen en hoe kan het dan dat mijn vader wél afgesloten is? Tja daar had ik wel een punt. Inmiddels was ik via een tip bij de KPN terechtgekomen voor een digitenne. Dit kost €35,- activeringskosten en +/- €15,- per maand met een abonnementsduur van 1 jaar! En dat voor 10 dagen door een fout bij Fiber! Ik had dit gisteren al met Fiber gecommuniceerd en zou teruggebeld worden, wat helaas niet gebeurt is. Vanochtend was het bij de dame niet gelijk duidelijk waar ik heen wilde, nl dat Fiber deze kosten zou vergoeden. Hierop heb ik dringend verzocht door haar manager teruggebeld te worden. Helaas niets meer van hen vernomen. Bij de KPN ben ik super geholpen. Dankzij hen zit mijn vader nu heerlijk tv te kijken! Hulde aan de KPN!!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door van Kooten December 09, 2017

Te vroeg door Fiber afgesloten

Wegens verhuizing heb ik het abonnement bij Fiber via whatsapp opgezegd per 18 dec 2017. Het whatsapp gesprek was heel prettig. Tot mijn grote schrik is mijn vader gisteren al afgesloten wat betekent dat mijn vader van bijna 84 de laatste 10 dagen in het huis waar hij 50 jaar gewoond heeft afgesloten was vd buitenwereld. Hierop contact gezocht met Fiber. Afsluiten kunnen ze prima maar aansluiten ook wanneer het een fout van hen betreft zou 10 werkdagen duren. Niemand (heb als 4e, 9e, 11e, 5e en vanochtend was ik zowaar als 1e in de wachtrij) kon mij uitleggen waarom dat zo moeilijk is. Begrip alom maar actie ho maar. Vandaag kwam het stoom uit mijn oren toen de dame aan de telefoon zei dat er niet via whatsapp opgezegd kan worden. Nou dan hadden ze dat moeten zeggen en hoe kan het dan dat mijn vader wél afgesloten is? Tja daar had ik wel een punt. Inmiddels was ik via een tip bij de KPN terechtgekomen voor een digitenne. Dit kost €35,- activeringskosten en +/- €15,- per maand met een abonnementsduur van 1 jaar! En dat voor 10 dagen door een fout bij Fiber! Ik had dit gisteren al met Fiber gecommuniceerd en zou teruggebeld worden, wat helaas niet gebeurt is. Vanochtend was het bij de dame niet gelijk duidelijk waar ik heen wilde, nl dat Fiber deze kosten zou vergoeden. Hierop heb ik dringend verzocht door haar manager teruggebeld te worden. Helaas niets meer van hen vernomen. Bij de KPN ben ik super geholpen. Dankzij hen zit mijn vader nu heerlijk tv te kijken! Hulde aan de KPN!!!

Was deze review nuttig? 
Doe het niet. Na afloop laten ze je maand extra betalen, ipv 1 maand op zeg termijn zoals in nederland wettelijk verplicht is. Bovendien is mijn borg ondanks hevig aandringen nog niet terug gestuurd. Ook het aansluiten was een drama, klantenservice slecht bereikbaar.

ik schrijf nooit internet reviews maar hiervoor doe ik graag wat extra moeite. Doe het niet!
Geschreven door Dennis December 07, 2017

Doe het niet. Na afloop laten ze je maand extra betalen, ipv 1 maand op zeg termijn zoals in nederland wettelijk verplicht is. Bovendien is mijn borg ondanks hevig aandringen nog niet terug gestuurd. Ook het aansluiten was een drama, klantenservice slecht bereikbaar.

ik schrijf nooit internet reviews maar hiervoor doe ik graag wat extra moeite. Doe het niet!

Was deze review nuttig? 
Doe het niet.
Ze doen niet wat ze beloven en als u ze probeert te bereiken dan staat u minimaal 30 minuten in de wacht.
Fiber reageerd niet op mail en daarna sturen ze zo Bos incasso onterecht op u af.
Let op het zijn gewoon criminelen!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Doe het niet December 04, 2017

Doe het niet

Doe het niet.
Ze doen niet wat ze beloven en als u ze probeert te bereiken dan staat u minimaal 30 minuten in de wacht.
Fiber reageerd niet op mail en daarna sturen ze zo Bos incasso onterecht op u af.
Let op het zijn gewoon criminelen!!

Was deze review nuttig? 
Doe het niet mensen.
Als ik ergens spijt van heb in mijn 35 jaar op deze wereld is het wel om met fiber in zee te gaan.
Ze sturen nu nog alleen aanmaningen en reageren niet op mijn berichten. Bellen lukt niet behalve als je klant wil worden.
Instaleren met garantie betekend dat je alles zelf moet proberen want er komt nooit een monteur,
Ik ben hier 2 dagen mee bezig geweest en daarna werkte het nog niet....
Mijn advies doe het niet!!!!
Ik heb nu ziggo en ondanks dat het allemaal niet goed is verlopen is dit wel netjes opgelost.
Indien u het niet gelooft bel eerst eens fiber en kies optie 3.
Want als u 1 kiest ben u direct aan de beurt maar als u ze nodig hebt dan moet u op 3 drukken en dan bent u binnen 30 minuten niet geholpen.
Succes
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Anti Fiber November 27, 2017

Doe het niet

Doe het niet mensen.
Als ik ergens spijt van heb in mijn 35 jaar op deze wereld is het wel om met fiber in zee te gaan.
Ze sturen nu nog alleen aanmaningen en reageren niet op mijn berichten. Bellen lukt niet behalve als je klant wil worden.
Instaleren met garantie betekend dat je alles zelf moet proberen want er komt nooit een monteur,
Ik ben hier 2 dagen mee bezig geweest en daarna werkte het nog niet....
Mijn advies doe het niet!!!!
Ik heb nu ziggo en ondanks dat het allemaal niet goed is verlopen is dit wel netjes opgelost.
Indien u het niet gelooft bel eerst eens fiber en kies optie 3.
Want als u 1 kiest ben u direct aan de beurt maar als u ze nodig hebt dan moet u op 3 drukken en dan bent u binnen 30 minuten niet geholpen.
Succes

Was deze review nuttig? 
Wat een waardeloze organisatie. Heb je een keuze te maken gooi de folder van fiber zsm in de prullenbak. Wij worden al weken van het kastje naar de muur gestuurd. Glasvezel is in mei al aangelegd en begin oktober vrijgegeven. Fiber moet het signaal enkel nog aanzetten maar kunnen ons ondanks de toezegging dat het er uiterlijk gisteren zou zijn (na ruim een maand uitstel na de vorige toezegging) nu geen enkele toezegging meer doen. Ze 'hopen dat we dit jaar nog internet krijgen'. We werden ook vriendelijk verzocht niet meer te bellen. Opzeggen kan niet meer want er ligt een contract.
Kortom: niet met deze club in zee gaan!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Peize November 14, 2017

Wilt u niet meer meneer?

Wat een waardeloze organisatie. Heb je een keuze te maken gooi de folder van fiber zsm in de prullenbak. Wij worden al weken van het kastje naar de muur gestuurd. Glasvezel is in mei al aangelegd en begin oktober vrijgegeven. Fiber moet het signaal enkel nog aanzetten maar kunnen ons ondanks de toezegging dat het er uiterlijk gisteren zou zijn (na ruim een maand uitstel na de vorige toezegging) nu geen enkele toezegging meer doen. Ze 'hopen dat we dit jaar nog internet krijgen'. We werden ook vriendelijk verzocht niet meer te bellen. Opzeggen kan niet meer want er ligt een contract.
Kortom: niet met deze club in zee gaan!

Was deze review nuttig? 
Niet doen
Bij de opdrachtbevestiging krijg je een kaartje waarbij je kunt aangegeven geen gebruik te willen maken van hun diensten. Moet je binnen 14 dagen reageren; je mag ook bellen. Direct dezelfde dag gebeld om op te zeggen; mooi niet dus. Ik had mij 6 maanden eerder al aangemeld maar nooit een bevestiging ontvangen! Volgens hun was de datum van aanmelding bepalend, maar waarom dan nog zo'n kaartje bij de opdrachtbevestiging ???!!!
Geschreven door Lensen November 01, 2017

Vreemde werkwijze

Niet doen
Bij de opdrachtbevestiging krijg je een kaartje waarbij je kunt aangegeven geen gebruik te willen maken van hun diensten. Moet je binnen 14 dagen reageren; je mag ook bellen. Direct dezelfde dag gebeld om op te zeggen; mooi niet dus. Ik had mij 6 maanden eerder al aangemeld maar nooit een bevestiging ontvangen! Volgens hun was de datum van aanmelding bepalend, maar waarom dan nog zo'n kaartje bij de opdrachtbevestiging ???!!!

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider