Fiber Nederland ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/79/14/d9/fiber-nederland-8-1411060573.png
 
3.2 (399)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
Fiber Nederland glasvezel

Fiber Nederland, voorheen Fype, sluit jou aan op glasvezel en dat voor minder geld. Hoe dat kan? Fiber Nederland biedt jou de laagste-prijs-garantie en dat maakt internetten via glasvezel wel heel voordelig. Fiber Nederland glasvezel is tot 40% goedkoper en bied je ook nog eens goedkoper bellen, onbeperkt aantal televisies digitaal aansluiten en tot 10 x sneller internet. Dat is Fiber Nederland!

Bekijk nu hier alle Fiber Nederland glasvezel ervaringen van gebruikers die je al zijn voor gegaan bij het afsluiten van glasvezel. Een goed startpunt dus voor het kiezen van de juiste glasvezel provider. Heb jij zelf al Fiber Nederland ervaringen? Schrijf dan snel een korte review over jouw ervaringen en help andere met het maken van de juiste keuze!

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 399 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
3.2
Installatie 
 
3.2  (337)
Helpdesk 
 
2.3  (390)
Internet 
 
3.9  (331)
Bellen 
 
3.4  (265)
Digitale televisie 
 
3.2  (293)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Afstand houden zeer slechte service.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Anoniem December 04, 2018

Zeer slechte internet

Afstand houden zeer slechte service.

Was deze review nuttig? 
Dag Fiber.nl hallo online.nl . Hopelijk gaat alles goed met het omzetten. Voor de rest kan het straks eigenlijk alleen maar beter gaan nou ik ben benieuwd;)
Gemiddelde score 
 
7.5
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Mats December 03, 2018

Kan alleen maar beter worden hoop ik

Dag Fiber.nl hallo online.nl . Hopelijk gaat alles goed met het omzetten. Voor de rest kan het straks eigenlijk alleen maar beter gaan nou ik ben benieuwd;)

Was deze review nuttig? 
We hebben sinds mei 2018 een Fiber aansluiting 1000/1000, werkt meestal wel maar valt wel een keer of 20 a 30 per dag weg, over het algemeen weinig last van met internet.
Omdat digitenne overstapte op nieuwe hardware ;-( , heb ik 15 september een bestelling geplaatst voor 2 topboxen en de gratis telefoon aansluiting... dit zou enkele dagen duren.
En dat klopt... precies 75 dagen , ik heb vanmorgen de bevestiging ontvangen, echter nog geen apparatuur. ;-)
ik deel deze ervaring graag.
(had uiteindelijk eind september alsnog nieuwe Digitenne kastjes besteld bij KPN,.. dat duurde 2 dagen!) ;-)
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door H. Brinkmann November 29, 2018

Aanvullende bestelling al na 2½ maand uitgevoerd!?

We hebben sinds mei 2018 een Fiber aansluiting 1000/1000, werkt meestal wel maar valt wel een keer of 20 a 30 per dag weg, over het algemeen weinig last van met internet.
Omdat digitenne overstapte op nieuwe hardware ;-( , heb ik 15 september een bestelling geplaatst voor 2 topboxen en de gratis telefoon aansluiting... dit zou enkele dagen duren.
En dat klopt... precies 75 dagen , ik heb vanmorgen de bevestiging ontvangen, echter nog geen apparatuur. ;-)
ik deel deze ervaring graag.
(had uiteindelijk eind september alsnog nieuwe Digitenne kastjes besteld bij KPN,.. dat duurde 2 dagen!) ;-)

Was deze review nuttig? 
Ik heb er geen woorden voor.
Geschreven door Aalt November 24, 2018

Waardeloos bedrijf

Ik heb er geen woorden voor.

Was deze review nuttig? 
In de afgelopen 25 jaar heb ik aardig wat providers gehad. Ik heb er zelfs voor 1 gewerkt. De interne organisatie van zo’n bedrijf is mij dus bekend. Tuurlijk kan er wat mis gaan. Tuurlijk kan er in de eerste instantie voor een verkeerde oplossing worden gekozen. Maar....uiteindelijk kan een probleem worden opgelost.
Fiber heeft echter een geheel verfrissende aanpak. Er bestaat gewoon geen technische dienst. Er is geen 2e lijns support die problemen daadwerkelijk oppakt. Te bizar om te geloven, maar helaas waar. Wij gaan gelukkig weg. TV was om te janken, doorschakelen telefoon werkt niet, internet heeft een erg slechte responstijd.
De eindadviezen:
1 Niet aan beginnen.
2 Als je het toch hebt gedaan: geschillencommissie inschakelen bij de eerste de beste onoplosbare storing.
3 Geen storingen? Bij de eerste de beste gelegenheid opzeggen. Better save than sorry.
Gemiddelde score 
 
1.5
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Daniël Hermans November 18, 2018

Ongekend teleurstellend.

In de afgelopen 25 jaar heb ik aardig wat providers gehad. Ik heb er zelfs voor 1 gewerkt. De interne organisatie van zo’n bedrijf is mij dus bekend. Tuurlijk kan er wat mis gaan. Tuurlijk kan er in de eerste instantie voor een verkeerde oplossing worden gekozen. Maar....uiteindelijk kan een probleem worden opgelost.
Fiber heeft echter een geheel verfrissende aanpak. Er bestaat gewoon geen technische dienst. Er is geen 2e lijns support die problemen daadwerkelijk oppakt. Te bizar om te geloven, maar helaas waar. Wij gaan gelukkig weg. TV was om te janken, doorschakelen telefoon werkt niet, internet heeft een erg slechte responstijd.
De eindadviezen:
1 Niet aan beginnen.
2 Als je het toch hebt gedaan: geschillencommissie inschakelen bij de eerste de beste onoplosbare storing.
3 Geen storingen? Bij de eerste de beste gelegenheid opzeggen. Better save than sorry.

Was deze review nuttig? 
Worst customer service, they take months to respond to your question. After ending the contract, returned hardware, after almost 2 months I got a reply that they have received it in good order and deposit will be returned. Then after waiting for another 2 months, still have not received the deposit. Internet is very slow than what they have promised with the plan, therefore ended the contract.
Gemiddelde score 
 
2.2
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Vishmai November 12, 2018

Worst customer service

Worst customer service, they take months to respond to your question. After ending the contract, returned hardware, after almost 2 months I got a reply that they have received it in good order and deposit will be returned. Then after waiting for another 2 months, still have not received the deposit. Internet is very slow than what they have promised with the plan, therefore ended the contract.

Was deze review nuttig? 
Wat een slechte zooitje daaro, echt spullen geretourneerd en nog steeds geen bevestiging , track code geappt, gemaild, my fiber via ticket aangegeven, steeds geen bevestiging van ontvangst. en ze sturen maar dreigementen met incasso etc etc. heb alles gestorneerd. en wacht op mijn borg. echt ik meen het begin nooit aan fiber!
Gemiddelde score 
 
1.4
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door deniz November 02, 2018

Begin nooit aan Fiber , zeer slechte service klanten service , oplossen van problemen.

Wat een slechte zooitje daaro, echt spullen geretourneerd en nog steeds geen bevestiging , track code geappt, gemaild, my fiber via ticket aangegeven, steeds geen bevestiging van ontvangst. en ze sturen maar dreigementen met incasso etc etc. heb alles gestorneerd. en wacht op mijn borg. echt ik meen het begin nooit aan fiber!

Was deze review nuttig? 
Tefoonisch niet bereikbaar ik heb wel meer dan halfuur in de wacht gestaan en nog verbinding.
Ik ga het contract opzeggen.
Geschreven door arends November 01, 2018

afmelden

Tefoonisch niet bereikbaar ik heb wel meer dan halfuur in de wacht gestaan en nog verbinding.
Ik ga het contract opzeggen.

Was deze review nuttig? 
Mail van fiber/online.nl over overzetting abbo. nou eerst die zooi van online.nl maar is gebeld. Gelijk een ongeïnteresseerde aan de telefoon die nergens van af wist, na 10 minuten een ander die me wist te vertellen dat het niet gaat omdat ik nog niet ben overgezet en maar met fiber moest bellen. Tja na 28 minuten in de wacht bij fiber ja hoor weer een onderbetaalde kneus die zei dat ik niet kon opzeggen omdat ik in een migratie proces zit naar online.nl en pas als ik ben overgezet naar online de opzegging kan doen.
Wel ben klant bij fiber, niet tevreden overigens want internet is waardeloos, en niet bij online.nl en heb niet gevraagd om overgezet te worden naar online.nl waar ik al ooit klant geweest ben en niet voor niets weggelopen ben na einde contract
Zo dus wil mijn abbo opzeggen wegens de aanstaande verhuizing en prijsverhoging en doe dat bij deze en dit gekopieerde plaats ik ook op media enz. eventuele automatische afboekingen van mijn rekeningnummer zal ik weer storneren en een deurwaarder van jullie kant zal ik met plezier verwelkomen
HIERBIJ ID MIJN ABBO OPGEZEGD
vriendelijke groet
a.los
dwingeloweg 43
9671kb winschoten
Gemiddelde score 
 
2.2
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door a.los Oktober 31, 2018

waardeloze klantenservice

Mail van fiber/online.nl over overzetting abbo. nou eerst die zooi van online.nl maar is gebeld. Gelijk een ongeïnteresseerde aan de telefoon die nergens van af wist, na 10 minuten een ander die me wist te vertellen dat het niet gaat omdat ik nog niet ben overgezet en maar met fiber moest bellen. Tja na 28 minuten in de wacht bij fiber ja hoor weer een onderbetaalde kneus die zei dat ik niet kon opzeggen omdat ik in een migratie proces zit naar online.nl en pas als ik ben overgezet naar online de opzegging kan doen.
Wel ben klant bij fiber, niet tevreden overigens want internet is waardeloos, en niet bij online.nl en heb niet gevraagd om overgezet te worden naar online.nl waar ik al ooit klant geweest ben en niet voor niets weggelopen ben na einde contract
Zo dus wil mijn abbo opzeggen wegens de aanstaande verhuizing en prijsverhoging en doe dat bij deze en dit gekopieerde plaats ik ook op media enz. eventuele automatische afboekingen van mijn rekeningnummer zal ik weer storneren en een deurwaarder van jullie kant zal ik met plezier verwelkomen
HIERBIJ ID MIJN ABBO OPGEZEGD
vriendelijke groet
a.los
dwingeloweg 43
9671kb winschoten

Was deze review nuttig? 
De slechtste provider die ik ken!
Klantonvriendelijk!
Niet bereikbaar...
Totaal geen service...
Slecht werkende producten...
Had helaas een abonnement van 2 jaar,
2 jaar irritatie en frustratie. Je denkt goedkoper, bleek achteraf ook niet waar.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Messy65 Oktober 28, 2018

Slechte provider!

De slechtste provider die ik ken!
Klantonvriendelijk!
Niet bereikbaar...
Totaal geen service...
Slecht werkende producten...
Had helaas een abonnement van 2 jaar,
2 jaar irritatie en frustratie. Je denkt goedkoper, bleek achteraf ook niet waar.

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider