Fiber Nederland ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/79/14/d9/fiber-nederland-8-1411060573.png
 
3.4 (357)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
Fiber Nederland glasvezel

Fiber Nederland, voorheen Fype, sluit jou aan op glasvezel en dat voor minder geld. Hoe dat kan? Fiber Nederland biedt jou de laagste-prijs-garantie en dat maakt internetten via glasvezel wel heel voordelig. Fiber Nederland glasvezel is tot 40% goedkoper en bied je ook nog eens goedkoper bellen, onbeperkt aantal televisies digitaal aansluiten en tot 10 x sneller internet. Dat is Fiber Nederland!

Bekijk nu hier alle Fiber Nederland glasvezel ervaringen van gebruikers die je al zijn voor gegaan bij het afsluiten van glasvezel. Een goed startpunt dus voor het kiezen van de juiste glasvezel provider. Heb jij zelf al Fiber Nederland ervaringen? Schrijf dan snel een korte review over jouw ervaringen en help andere met het maken van de juiste keuze!

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 357 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
3.4
Installatie 
 
3.3  (301)
Helpdesk 
 
2.4  (349)
Internet 
 
4.1  (296)
Bellen 
 
3.6  (240)
Digitale televisie 
 
3.4  (263)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Niet doen
Bij de opdrachtbevestiging krijg je een kaartje waarbij je kunt aangegeven geen gebruik te willen maken van hun diensten. Moet je binnen 14 dagen reageren; je mag ook bellen. Direct dezelfde dag gebeld om op te zeggen; mooi niet dus. Ik had mij 6 maanden eerder al aangemeld maar nooit een bevestiging ontvangen! Volgens hun was de datum van aanmelding bepalend, maar waarom dan nog zo'n kaartje bij de opdrachtbevestiging ???!!!
Geschreven door Lensen November 01, 2017

Vreemde werkwijze

Niet doen
Bij de opdrachtbevestiging krijg je een kaartje waarbij je kunt aangegeven geen gebruik te willen maken van hun diensten. Moet je binnen 14 dagen reageren; je mag ook bellen. Direct dezelfde dag gebeld om op te zeggen; mooi niet dus. Ik had mij 6 maanden eerder al aangemeld maar nooit een bevestiging ontvangen! Volgens hun was de datum van aanmelding bepalend, maar waarom dan nog zo'n kaartje bij de opdrachtbevestiging ???!!!

Was deze review nuttig? 
Even mijn verhaal,
Jaren geleden adsl gehad, altijd problemen en lage snelheden, uiteindelijk naar Ziggo gegaan, (geen andere optie) en dit is al die jaren (6+ jaar) perfect gegaan, zelden een storing, altijd snel internet, en als je ooit de klantenservice belde dan werd je snel en goed geholpen.
Ook was de klantenservice erg makkelijk om tegemoet te komen met kortingen of aanbiedingen.
Maar nu Fiber, we kijken al jaren geen TV meer dus waarom daarvoor betalen?
Op zoek naar een glasvezel aanbieder en Fiber kon die service leveren in Den Haag, uiteindelijk bleek dat ze het maar in 1 van 64 wijken kon leveren, maar ach, detail zullen we maar zeggen.
Gebeld met de KS over de snelheid en er werd mij uitdrukkelijk verteld dat de max van 100Mb/s geen probleem zou zijn.
2 dagen later nog eens gebeld en wederom werd me dit op het hart gedrukt:"dat gaan we zeker halen, meneer!"
Nou, mooi niet dus, de KPN heeft de lijn doorgemeten en kom mij vertellen dat er maximaal 64 Mb/s haalbaar was, maar ja, je hebt 14 dagen bedenktijd, alleen leveren ze pas na 7 weken op, dus je bedenktijd is dan voorbij, zit je vast aan het contract en ineens is er niemand meer bereid om service te verlenen.
Je moet, kort gezegd, je bek houden en betalen.
Wat een waardeloze club, blijf er ver weg van, en voor je iets gaat doen met ADSL laat ze schriftelijk bevestigen wat ze willen bieden, laat je lijn doormeten door de KPN en dwing elke aanbieder om de bedenktijd pas in te laten gaan bij werkende oplevering van het product!
Een deel van de ergernis komt er ook uit voort dat de geleverde hardware, de fritzbox, regelmatig uitvalt, of de snelheid gaat afknijpen, spontaan het wachtwoord vergeet, en algemeen niet erg betrouwbaar blijkt.
lang verhaal maar ik ben die club spuugzat en moest even mijn hart luchten hoor!
Marc
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door marc Oktober 29, 2017

Blijf weg! Niet doen! (en ik meen het!)

Even mijn verhaal,
Jaren geleden adsl gehad, altijd problemen en lage snelheden, uiteindelijk naar Ziggo gegaan, (geen andere optie) en dit is al die jaren (6+ jaar) perfect gegaan, zelden een storing, altijd snel internet, en als je ooit de klantenservice belde dan werd je snel en goed geholpen.
Ook was de klantenservice erg makkelijk om tegemoet te komen met kortingen of aanbiedingen.
Maar nu Fiber, we kijken al jaren geen TV meer dus waarom daarvoor betalen?
Op zoek naar een glasvezel aanbieder en Fiber kon die service leveren in Den Haag, uiteindelijk bleek dat ze het maar in 1 van 64 wijken kon leveren, maar ach, detail zullen we maar zeggen.
Gebeld met de KS over de snelheid en er werd mij uitdrukkelijk verteld dat de max van 100Mb/s geen probleem zou zijn.
2 dagen later nog eens gebeld en wederom werd me dit op het hart gedrukt:"dat gaan we zeker halen, meneer!"
Nou, mooi niet dus, de KPN heeft de lijn doorgemeten en kom mij vertellen dat er maximaal 64 Mb/s haalbaar was, maar ja, je hebt 14 dagen bedenktijd, alleen leveren ze pas na 7 weken op, dus je bedenktijd is dan voorbij, zit je vast aan het contract en ineens is er niemand meer bereid om service te verlenen.
Je moet, kort gezegd, je bek houden en betalen.
Wat een waardeloze club, blijf er ver weg van, en voor je iets gaat doen met ADSL laat ze schriftelijk bevestigen wat ze willen bieden, laat je lijn doormeten door de KPN en dwing elke aanbieder om de bedenktijd pas in te laten gaan bij werkende oplevering van het product!
Een deel van de ergernis komt er ook uit voort dat de geleverde hardware, de fritzbox, regelmatig uitvalt, of de snelheid gaat afknijpen, spontaan het wachtwoord vergeet, en algemeen niet erg betrouwbaar blijkt.
lang verhaal maar ik ben die club spuugzat en moest even mijn hart luchten hoor!
Marc

Was deze review nuttig? 
Wat heb ik een spijt dat ik ben overgestapt, altijd KPN gehad en nooit echte problemen maar ach ik wilde eens wat anders, pfffff alleen maar ellende televisiesignaal loopt vast, blokkerig beeld WiFi valt uit en als je belt krijg je niemand aan de lijn... t is niet dat het niks kost ik kan werkelijk niet wachten op het moment dat ik weg kan.
Overal is wel eens wat maar dit bedrijf slaat toch echt wel alles, diep ,diep triest.
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door M Vos Oktober 10, 2017

Waardeloos bedrijf

Wat heb ik een spijt dat ik ben overgestapt, altijd KPN gehad en nooit echte problemen maar ach ik wilde eens wat anders, pfffff alleen maar ellende televisiesignaal loopt vast, blokkerig beeld WiFi valt uit en als je belt krijg je niemand aan de lijn... t is niet dat het niks kost ik kan werkelijk niet wachten op het moment dat ik weg kan.
Overal is wel eens wat maar dit bedrijf slaat toch echt wel alles, diep ,diep triest.

Was deze review nuttig? 
Na een jaar bij fiber te zitten wilde ik iets anders. Dus ik zegde mijn abonnement op met een maandopzeg termijn. Ze vroegen of ik de apperatuur terug wilde sturen zodat je je borg terug krijgt. Ik pakte alle apperattuur mooi in en stuurde het track en trace nummer naar ze op. (Zoals ze vroegen)

2 weken later kreeg ik bericht dat de glasvezelmodem en de settup box er niet bij zouden zitten en dat ik een boete zou krijgen voor meer dan 200 euro hiervoor!!!

Heb hierna een week lang met de klantenservices contact gehad elke dag gebeld en gemaild. Ze wilde maar niet geloven dat ik toch echt alles in de doos had opgestuurd terwijl bijv wel de kabels van beide ontbrekende kastjes erin zouden zitten. De 200+ euro werd 3 dagen later geïncasseerd, deze heb ik terug laten boeken en ze dreigden met incassobureau waar ze mee samen werken.

Uiteindelijk was ik blij dat het gewicht van het pakket op de track en trace code stond. Het gewicht van alle apparten was minder dan het gewicht van het totale pakket dus alles moest erin zitten. (Ze maakte nog een grapje of ik stenen in de doos had gedaan; ja mensen met dit soort bedrijf heb je te dealen).

Uiteindelijk hadden ze besloten dat ik toch alles goed had ingeleverd. Nu kreeg ik ipv de normale klantservices (wat totaal niet klant gericht is) de backoffices te spreken wat opeens heel vriendelijk was en ze de incasso lieten vervallen en 4 weken later kreeg ik mijn borg zelfs terug.

Ik geloof zeker dat ze dit soort grapjes wel vaker uithalen. Mijn tip zeg fiber op en film/fotografeer alles terwijl je je doos in pakt en weg brengt en zorg dat je een gewicht op de track en trace code hebt staan (dat laatste heeft me gered van deze oplichters).
Gemiddelde score 
 
2.7
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Mack Oktober 10, 2017

Pas op voor deze scammers

Na een jaar bij fiber te zitten wilde ik iets anders. Dus ik zegde mijn abonnement op met een maandopzeg termijn. Ze vroegen of ik de apperatuur terug wilde sturen zodat je je borg terug krijgt. Ik pakte alle apperattuur mooi in en stuurde het track en trace nummer naar ze op. (Zoals ze vroegen)

2 weken later kreeg ik bericht dat de glasvezelmodem en de settup box er niet bij zouden zitten en dat ik een boete zou krijgen voor meer dan 200 euro hiervoor!!!

Heb hierna een week lang met de klantenservices contact gehad elke dag gebeld en gemaild. Ze wilde maar niet geloven dat ik toch echt alles in de doos had opgestuurd terwijl bijv wel de kabels van beide ontbrekende kastjes erin zouden zitten. De 200+ euro werd 3 dagen later geïncasseerd, deze heb ik terug laten boeken en ze dreigden met incassobureau waar ze mee samen werken.

Uiteindelijk was ik blij dat het gewicht van het pakket op de track en trace code stond. Het gewicht van alle apparten was minder dan het gewicht van het totale pakket dus alles moest erin zitten. (Ze maakte nog een grapje of ik stenen in de doos had gedaan; ja mensen met dit soort bedrijf heb je te dealen).

Uiteindelijk hadden ze besloten dat ik toch alles goed had ingeleverd. Nu kreeg ik ipv de normale klantservices (wat totaal niet klant gericht is) de backoffices te spreken wat opeens heel vriendelijk was en ze de incasso lieten vervallen en 4 weken later kreeg ik mijn borg zelfs terug.

Ik geloof zeker dat ze dit soort grapjes wel vaker uithalen. Mijn tip zeg fiber op en film/fotografeer alles terwijl je je doos in pakt en weg brengt en zorg dat je een gewicht op de track en trace code hebt staan (dat laatste heeft me gered van deze oplichters).

Was deze review nuttig? 
Wat een slecht bedrijf is Fiber!! Doe hier alsjeblieft nooit zaken mee want je bent alleen goed voor de centen! Als je eenmaal klant bent zijn ze slecht bereikbaar, luisteren niet en komen afspraken niet na!
Wij nu over naar ander en nog beweren (terwijl ik bewijs heb dat alles bezorgd is) dat ze de hardware niet hebben ontvangen! Incasso bureau aan je broek, die wordt ook niet betaald voor zijn diensten vrees ik.....vandaag 23 september.....onthoud deze datum! Alle stukken naar incassobureau gemaild. Fiber 3 kwartier aan de telefoon gewacht maar aangezien ik geen klantennummer meer actueel heb, niet bereikbaar......Waardeloos bedrijf!

Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Laurie Rodijk - Vos September 23, 2017

Slecht Slecht Slecht!

Wat een slecht bedrijf is Fiber!! Doe hier alsjeblieft nooit zaken mee want je bent alleen goed voor de centen! Als je eenmaal klant bent zijn ze slecht bereikbaar, luisteren niet en komen afspraken niet na!
Wij nu over naar ander en nog beweren (terwijl ik bewijs heb dat alles bezorgd is) dat ze de hardware niet hebben ontvangen! Incasso bureau aan je broek, die wordt ook niet betaald voor zijn diensten vrees ik.....vandaag 23 september.....onthoud deze datum! Alle stukken naar incassobureau gemaild. Fiber 3 kwartier aan de telefoon gewacht maar aangezien ik geen klantennummer meer actueel heb, niet bereikbaar......Waardeloos bedrijf!

Was deze review nuttig? 
No internet for so long period !

I applied Fiber at 10, July to use the internet from 8, Aug 2017. But I still cannot use the internet at 7, Sep 2017. Fiber customer service do nothing but they say I have to wait and I cannot terminate the contract. It's horrible.
I hope no one use Fiber because no on face same horrible experience.
Thank you.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door JK Cho September 07, 2017

No internet

No internet for so long period !

I applied Fiber at 10, July to use the internet from 8, Aug 2017. But I still cannot use the internet at 7, Sep 2017. Fiber customer service do nothing but they say I have to wait and I cannot terminate the contract. It's horrible.
I hope no one use Fiber because no on face same horrible experience.
Thank you.

Was deze review nuttig? 
Als je eenmaal bent aangesloten relatief goed internet. Maar zorg dat je niet afhankelijk wordt van de klantenservice!

na verhuizing duurt het echt te lang (na 6 weken nog steeds niet aangesloten) zonder opgave van reden. Een 'storing' met het netwerkbeheer zou de oorzaak zijn...
Gemiddelde score 
 
5.0
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door J N Augustus 31, 2017

Geen aansluiting na verhuizing

Als je eenmaal bent aangesloten relatief goed internet. Maar zorg dat je niet afhankelijk wordt van de klantenservice!

na verhuizing duurt het echt te lang (na 6 weken nog steeds niet aangesloten) zonder opgave van reden. Een 'storing' met het netwerkbeheer zou de oorzaak zijn...

Was deze review nuttig? 
Deze provider is goedkoop, maar goedkoop is duurkoop in het geval van Fiber. Slecht service, klantonvriendelijk en je mag het allemaal zelf uitzoeken. Bedrijf harkt graag geld binnen met het leveren van een slechte dienstverlening.

- TV: regelmatig (3x per week) kastje resetten
- Internet: lage geknepen snelheid, bijna dagelijks modem resetten
- Helpdesk: diep en diep triest. Geen enige vorm van meedenken of naar een oplossing zoeken. Ze mogen alleen maar processen volgen en de klant stikt daardoor.
Gemiddelde score 
 
2.6
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Chris Augustus 30, 2017

Slechte service, slecht internet.

Deze provider is goedkoop, maar goedkoop is duurkoop in het geval van Fiber. Slecht service, klantonvriendelijk en je mag het allemaal zelf uitzoeken. Bedrijf harkt graag geld binnen met het leveren van een slechte dienstverlening.

- TV: regelmatig (3x per week) kastje resetten
- Internet: lage geknepen snelheid, bijna dagelijks modem resetten
- Helpdesk: diep en diep triest. Geen enige vorm van meedenken of naar een oplossing zoeken. Ze mogen alleen maar processen volgen en de klant stikt daardoor.

Was deze review nuttig? 
Ik ben zojuist verhuisd naar Nederland vanuit het Verenigd Koninkrijk, dus ik heb mijn recensie in het Engels geschreven en vertaald naar het Nederlands met behulp van Google translate.

Alsjeblieft, alsjeblieft, doe alsjeblieft niet met Fiber voor je internet - ze zijn gemakkelijk de meest onprofessionele, incompetente en onbeleefde bedrijf die ik ooit heb gehad. Hier is mijn verhaal: ze keken oorspronkelijk echt goed en waren redelijk geprijsd, zodat ik mezelf aan Fiber voor internet en telefoon meldde. Ik heb gekozen voor een verbindingsdatum, dat 4 weken was vanaf de datum waarop ik me inschreef, maar omdat we niet goed naar Nederland waren geweest, dacht ik dat dit goed zou zijn. De verbindingsdatum kwam en ging en nog steeds geen internet. Elke keer dat ik e-mail stelde of Fiber noemden, zeiden ze dat ik snel verbonden zou zijn maar de verbinding nooit kwam. Ik ben zelfstandig en werk thuis, dus het internet is cruciaal voor mijn werk.

Na 8 weken zei ik: "genoeg is genoeg, ik wil het contract annuleren", en dit is wanneer ze erg vies worden. Het gezegd hebbende dat ik het contract niet kon annuleren aangezien zij 3 maanden legaal had om me te verbinden, en als het niet gebeurde op 3 maanden, dan kon ik annuleren (de man op de telefoon zei: "Maak je geen zorgen, het is geen manier We zullen je in 3 maanden verbinden, we verbinden er op dit moment geen enkele aan!). Ze dreigden me met de terugvordering van de schuldbureaus als ik geannuleerd en over het algemeen extreem dreigend, onprofessioneel en onbeleefd waren. Uiteindelijk heeft iemand van Fiber gezegd dat we kunnen annuleren en ons een email versturen die dit bevestigt. 5 minuten later stuurden ze nog een e-mail en zeiden dat e-mail te negeren en dat zouden we inderdaad 3 maanden moeten wachten. Ik heb hier echt afgeschopt en zei dat het slecht is, we hebben het schriftelijk, zodat we het contract kunnen annuleren, zodat het contract wordt geannuleerd. Ze beweerden en beweerde dit, dat het een fout was en we moesten het contract eerbiedigen, maar uiteindelijk (na een aantal dagen) gaf in een gezegd dat we kunnen annuleren. Overigens kon ik niets vinden in het contract dat een maximale verbindingstijd geeft.

Ik dacht dat dit het einde zou zijn maar na het zeggen dat ze ons de verbindingsvergoeding en de eerste betaling binnen 7 dagen zouden terugbetalen, werd ik toen verteld dat ze wachten op de maximale wettelijke duur van de tijd om mij te betalen, dat is 56 dagen! Dit is alleen maar spijtig. Ik denk dat ik ongeveer 15 uur op de telefoon heb gewist en ze allemaal helemaal zonder e-mail stuurt. Nadat ik het Fibercontract had geannuleerd, hebben we de KPN opgeroepen, de volgende week een wifi router gekregen en waren enkele dagen daarna verbonden! Ik kan eerlijk niet geloven dat een bedrijf zoals Fiber nog steeds bestaat - niet lang hoop ik.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Paul Augustus 30, 2017

Het ergste bedrijf ooit?

Ik ben zojuist verhuisd naar Nederland vanuit het Verenigd Koninkrijk, dus ik heb mijn recensie in het Engels geschreven en vertaald naar het Nederlands met behulp van Google translate.

Alsjeblieft, alsjeblieft, doe alsjeblieft niet met Fiber voor je internet - ze zijn gemakkelijk de meest onprofessionele, incompetente en onbeleefde bedrijf die ik ooit heb gehad. Hier is mijn verhaal: ze keken oorspronkelijk echt goed en waren redelijk geprijsd, zodat ik mezelf aan Fiber voor internet en telefoon meldde. Ik heb gekozen voor een verbindingsdatum, dat 4 weken was vanaf de datum waarop ik me inschreef, maar omdat we niet goed naar Nederland waren geweest, dacht ik dat dit goed zou zijn. De verbindingsdatum kwam en ging en nog steeds geen internet. Elke keer dat ik e-mail stelde of Fiber noemden, zeiden ze dat ik snel verbonden zou zijn maar de verbinding nooit kwam. Ik ben zelfstandig en werk thuis, dus het internet is cruciaal voor mijn werk.

Na 8 weken zei ik: "genoeg is genoeg, ik wil het contract annuleren", en dit is wanneer ze erg vies worden. Het gezegd hebbende dat ik het contract niet kon annuleren aangezien zij 3 maanden legaal had om me te verbinden, en als het niet gebeurde op 3 maanden, dan kon ik annuleren (de man op de telefoon zei: "Maak je geen zorgen, het is geen manier We zullen je in 3 maanden verbinden, we verbinden er op dit moment geen enkele aan!). Ze dreigden me met de terugvordering van de schuldbureaus als ik geannuleerd en over het algemeen extreem dreigend, onprofessioneel en onbeleefd waren. Uiteindelijk heeft iemand van Fiber gezegd dat we kunnen annuleren en ons een email versturen die dit bevestigt. 5 minuten later stuurden ze nog een e-mail en zeiden dat e-mail te negeren en dat zouden we inderdaad 3 maanden moeten wachten. Ik heb hier echt afgeschopt en zei dat het slecht is, we hebben het schriftelijk, zodat we het contract kunnen annuleren, zodat het contract wordt geannuleerd. Ze beweerden en beweerde dit, dat het een fout was en we moesten het contract eerbiedigen, maar uiteindelijk (na een aantal dagen) gaf in een gezegd dat we kunnen annuleren. Overigens kon ik niets vinden in het contract dat een maximale verbindingstijd geeft.

Ik dacht dat dit het einde zou zijn maar na het zeggen dat ze ons de verbindingsvergoeding en de eerste betaling binnen 7 dagen zouden terugbetalen, werd ik toen verteld dat ze wachten op de maximale wettelijke duur van de tijd om mij te betalen, dat is 56 dagen! Dit is alleen maar spijtig. Ik denk dat ik ongeveer 15 uur op de telefoon heb gewist en ze allemaal helemaal zonder e-mail stuurt. Nadat ik het Fibercontract had geannuleerd, hebben we de KPN opgeroepen, de volgende week een wifi router gekregen en waren enkele dagen daarna verbonden! Ik kan eerlijk niet geloven dat een bedrijf zoals Fiber nog steeds bestaat - niet lang hoop ik.

Was deze review nuttig? 
Al een aantal dagen geen internet/telefonie/tv. Verschillende medewerkers aan de telefoon gehad. We sturen een mail, dat bestand moet u even downloaden. Wat?! We hebben geen internet. Gaat u maar even naar de buren of supermarkt kunt u vast wel even via de WIFI. Uiteindelijk door een onafhankelijk iemand na laten kijken, de router is kapot. Ze willen geen nieuwe opsturen omdat eerst de storingsdienst moet bepalen als dit wel het geval is. Dit kan nog enige tijd duren. Medewerkers die domme antwoorden of geen antwoorden geven. Ze geven zelf ook aan dat ze geen diepgaande kennis hebben en dit alleen de storingsdienst weet. Hele slechte service.
Gemiddelde score 
 
1.8
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door K. Augustus 21, 2017

Hele slechte service

Al een aantal dagen geen internet/telefonie/tv. Verschillende medewerkers aan de telefoon gehad. We sturen een mail, dat bestand moet u even downloaden. Wat?! We hebben geen internet. Gaat u maar even naar de buren of supermarkt kunt u vast wel even via de WIFI. Uiteindelijk door een onafhankelijk iemand na laten kijken, de router is kapot. Ze willen geen nieuwe opsturen omdat eerst de storingsdienst moet bepalen als dit wel het geval is. Dit kan nog enige tijd duren. Medewerkers die domme antwoorden of geen antwoorden geven. Ze geven zelf ook aan dat ze geen diepgaande kennis hebben en dit alleen de storingsdienst weet. Hele slechte service.

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider