Fiber Nederland ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/79/14/d9/fiber-nederland-8-1411060573.png
 
3.1 (411)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
Fiber Nederland glasvezel

Fiber Nederland, voorheen Fype, sluit jou aan op glasvezel en dat voor minder geld. Hoe dat kan? Fiber Nederland biedt jou de laagste-prijs-garantie en dat maakt internetten via glasvezel wel heel voordelig. Fiber Nederland glasvezel is tot 40% goedkoper en bied je ook nog eens goedkoper bellen, onbeperkt aantal televisies digitaal aansluiten en tot 10 x sneller internet. Dat is Fiber Nederland!

Bekijk nu hier alle Fiber Nederland glasvezel ervaringen van gebruikers die je al zijn voor gegaan bij het afsluiten van glasvezel. Een goed startpunt dus voor het kiezen van de juiste glasvezel provider. Heb jij zelf al Fiber Nederland ervaringen? Schrijf dan snel een korte review over jouw ervaringen en help andere met het maken van de juiste keuze!

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 411 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
3.1
Installatie 
 
3.2  (348)
Helpdesk 
 
2.3  (402)
Internet 
 
3.8  (343)
Bellen 
 
3.3  (276)
Digitale televisie 
 
3.1  (304)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Na eindelijk een glasvezel verbinding te hebben in onze buitenwijk maanden lang moeten wachten op een starters pakket van Fiber.

Heel veel telefoontjes gepleegd maar nooit geen steek verder gekomen, we werden van kastje naar de muur gestuurd.

Op gegeven moment was zelfs mijn mobiele nummer geblokkerd om naar het clanten contact centrum te bellen.

Ik zou nooit aan Fiber beginnen tenzij je houd van bedrijven die afspraken niet nakomen en de klant niet serieus nemen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door T Maart 06, 2019

Niet aan beginnen

Na eindelijk een glasvezel verbinding te hebben in onze buitenwijk maanden lang moeten wachten op een starters pakket van Fiber.

Heel veel telefoontjes gepleegd maar nooit geen steek verder gekomen, we werden van kastje naar de muur gestuurd.

Op gegeven moment was zelfs mijn mobiele nummer geblokkerd om naar het clanten contact centrum te bellen.

Ik zou nooit aan Fiber beginnen tenzij je houd van bedrijven die afspraken niet nakomen en de klant niet serieus nemen.

Was deze review nuttig? 
This company is a fraud. Dont even consider it. Choose for another provider and save yourself alot of hassle and headache (and also alot of money since they are not even the cheapest provider). Beside all the downtimes of fiber internet, here is what you might also be getting into:
Last week my modem stopped working, i have been on the phone with Fiber costumer service non stop and everytime they say they are gonna send a new modem as fast as possible, but calling the next morning another personel tells me that it has not been send yet. This has been going on since last week and im just fed up with it. Had to cancel my vacation since without internet i dont have an alarm system as well. And stay at home without tv, internet or telephone for a week hoping that day the modem will show up and still nothing. To make matters worse I noticed they have been taking more money from my account than they should have. Called about that as well and despite telling me they are going to return it, still nothing as well. I am so angry about how unprofessional and fraudulent they are that i am even considering spending a lot more money just to take this to the court and stop them from deceiving more people.

So run away from this company while you can!

P.s. Dont forget that fiber and online.nl are under the same company. From the looks of it they have more companies to cover up their fraudulent activities.

Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Alireza Maart 04, 2019

Fraud! Nothing good comes out of this company (fiber.nl + online.nl)

This company is a fraud. Dont even consider it. Choose for another provider and save yourself alot of hassle and headache (and also alot of money since they are not even the cheapest provider). Beside all the downtimes of fiber internet, here is what you might also be getting into:
Last week my modem stopped working, i have been on the phone with Fiber costumer service non stop and everytime they say they are gonna send a new modem as fast as possible, but calling the next morning another personel tells me that it has not been send yet. This has been going on since last week and im just fed up with it. Had to cancel my vacation since without internet i dont have an alarm system as well. And stay at home without tv, internet or telephone for a week hoping that day the modem will show up and still nothing. To make matters worse I noticed they have been taking more money from my account than they should have. Called about that as well and despite telling me they are going to return it, still nothing as well. I am so angry about how unprofessional and fraudulent they are that i am even considering spending a lot more money just to take this to the court and stop them from deceiving more people.

So run away from this company while you can!

P.s. Dont forget that fiber and online.nl are under the same company. From the looks of it they have more companies to cover up their fraudulent activities.

Was deze review nuttig? 
Hebben sinds Oktober vorig jaar via een co-operatie glasvezel aan laten leggen (eerst alles via telefoonleiding want wij wonen in het buitengebied). Hierdoor een beperkt aantal aanbieders. Maar Fiber was er een van.
Bij installatie begon het al. Onze telefoon was niet omgezet. Dit duurde 2 maanden en talloze keren contact tot het eindelijk lukte om een telefoonummer in een vakje in te vullen (Ik kon in de Fritzbox zien dat dit was wat er ontbrak) Maar het ergste was wel dat we bij aansluiting 500Mbps hadden, die in 1 maand naar 40Mbps terug ging (download) en de upload van 40Mbps naar 0,4Mbps. Dus gaan bellen en bellen en bellen. En nu komt het. Iedere keer iets anders. Ligt altijd aan ons. Gelukkig heeft mijn jongste zoon via een speedchecker bij gehouden wat er gebeurt is. Wij hebben nl niets aan de apparatuur bij ons veranderd. Fiber heeft namelijk het trucje dat het altijd hier aan ligt. Dus in het begin met dezelfde apparatuur 500Mbps en na een maand zo slecht dat alles stopt (geen upload dus geen feedback aan internet applicaties). Heb zelfs geprobeerd toch maar alles los te gooien, alles te resetten en met hun mee te spelen. nee dus. 40 Mbps wordt 60 Mbps.
En het schandlaige is dat ze maar blijven beweren dat het aan onze apparatuur ligt, die NIET veranderd is van de tijd dat er 500Mbps door hen voor 1 maand werd geleverd.

FIBER zijn OPLICHTERS. Niets meer of minder.

Ik ga nu over, ondanks dat wij een contract tot 2020 hebben. Zal me niets meer interesseren. Heb een goede rechtsbijstand. Gaat nog leuk worden. Zeker als ik een nieuwe provider heb die wel snelheid levert.

FIBER NIET DOEN
Gemiddelde score 
 
1.6
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Pieter van Rosmalen Februari 10, 2019

Slechter kan niet

Hebben sinds Oktober vorig jaar via een co-operatie glasvezel aan laten leggen (eerst alles via telefoonleiding want wij wonen in het buitengebied). Hierdoor een beperkt aantal aanbieders. Maar Fiber was er een van.
Bij installatie begon het al. Onze telefoon was niet omgezet. Dit duurde 2 maanden en talloze keren contact tot het eindelijk lukte om een telefoonummer in een vakje in te vullen (Ik kon in de Fritzbox zien dat dit was wat er ontbrak) Maar het ergste was wel dat we bij aansluiting 500Mbps hadden, die in 1 maand naar 40Mbps terug ging (download) en de upload van 40Mbps naar 0,4Mbps. Dus gaan bellen en bellen en bellen. En nu komt het. Iedere keer iets anders. Ligt altijd aan ons. Gelukkig heeft mijn jongste zoon via een speedchecker bij gehouden wat er gebeurt is. Wij hebben nl niets aan de apparatuur bij ons veranderd. Fiber heeft namelijk het trucje dat het altijd hier aan ligt. Dus in het begin met dezelfde apparatuur 500Mbps en na een maand zo slecht dat alles stopt (geen upload dus geen feedback aan internet applicaties). Heb zelfs geprobeerd toch maar alles los te gooien, alles te resetten en met hun mee te spelen. nee dus. 40 Mbps wordt 60 Mbps.
En het schandlaige is dat ze maar blijven beweren dat het aan onze apparatuur ligt, die NIET veranderd is van de tijd dat er 500Mbps door hen voor 1 maand werd geleverd.

FIBER zijn OPLICHTERS. Niets meer of minder.

Ik ga nu over, ondanks dat wij een contract tot 2020 hebben. Zal me niets meer interesseren. Heb een goede rechtsbijstand. Gaat nog leuk worden. Zeker als ik een nieuwe provider heb die wel snelheid levert.

FIBER NIET DOEN

Was deze review nuttig? 
slecht geregeld, hoe bestaat dit zooitje rotzooi nog? internet wordt omlaag gehaald. Kinderen kunnen een bedrijf nog beter runnen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door R0bst13pan Februari 10, 2019

Fiber ga iets doen met je leven

slecht geregeld, hoe bestaat dit zooitje rotzooi nog? internet wordt omlaag gehaald. Kinderen kunnen een bedrijf nog beter runnen.

Was deze review nuttig? 
Zeer slecht bedrijf, het netwerk werkt niet
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door At de jong Februari 10, 2019

Slecht

Zeer slecht bedrijf, het netwerk werkt niet

Was deze review nuttig? 
Stap nooit over op fiber, een en al slechte ervaring. Al vanaf oktober een klacht lopen en er wordt niks mee gedaan. Klantenservice waar je eerst een uur voor uit moet trekken om ze te kunnen spreken stuurt je vervolgens van kastje naar de muur, je komt niets verder, ze beloven terug te bellen maar gebeurt niet. Kortom ga nooit over op fiber
Geschreven door Agnes Februari 07, 2019

Fiber

Stap nooit over op fiber, een en al slechte ervaring. Al vanaf oktober een klacht lopen en er wordt niks mee gedaan. Klantenservice waar je eerst een uur voor uit moet trekken om ze te kunnen spreken stuurt je vervolgens van kastje naar de muur, je komt niets verder, ze beloven terug te bellen maar gebeurt niet. Kortom ga nooit over op fiber

Was deze review nuttig? 
Wat een slecht bedrijf. lange wacht tijden voor de telefoon. Als iets het niet doet vergeten ze het te noteren 2 maanden geen internet terug kijken en tv beeldje voor beeldje.
telefonisch beloven ze terug betaling.
Maar je krijgt niks.
WAARDELOOS
Geschreven door kaat Februari 07, 2019

Wat een slecht bedrijf. lange wacht tijden voor de telefoon. Als iets het niet doet vergeten ze het te noteren 2 maanden geen internet terug kijken en tv beeldje voor beeldje.
telefonisch beloven ze terug betaling.
Maar je krijgt niks.
WAARDELOOS

Was deze review nuttig? 
When I have moved houses I have decided to order internet service from fiber nl. After month passed and I did not get any email from them I have decided to call them just to get answer that they do not know anything and they will not send anything. Waited one more week to get same response, so I have decided to cancel the service as they cannot or do not care to deliver. It have made 3 calls and till this day (5 months later) service was not cancelled and they asking me to pay invoice of 28 euros for the service they do not provide. Also I was charged of 55 euros for initial setup which were never refunded.

Please stay away from this scam company and block their account in your bank.

Have a nice day.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Dominykas Januari 31, 2019

Feels like a scam and not the internet provider

When I have moved houses I have decided to order internet service from fiber nl. After month passed and I did not get any email from them I have decided to call them just to get answer that they do not know anything and they will not send anything. Waited one more week to get same response, so I have decided to cancel the service as they cannot or do not care to deliver. It have made 3 calls and till this day (5 months later) service was not cancelled and they asking me to pay invoice of 28 euros for the service they do not provide. Also I was charged of 55 euros for initial setup which were never refunded.

Please stay away from this scam company and block their account in your bank.

Have a nice day.

Was deze review nuttig? 
Dit is het slechtste bedrijf ooit.
nog voor de aansluiting al zoveel problemen dat we het weer hebben opgezegt.
klantenservice doet toezeggingen dat ze niet kunnen waar maken. na meerdere keren vragen of een leidinggevende mij kan terug bellen moet dat nog steeds gebeuren. ik zat ruim 3 maanden zonder tv of internet door hun schuld en toen wilden ze MIJ laten betalen voor contractbreuk. Dat is dus niet gebeurt.
ga niet in zee met dit bedrijf. heb je problemen met hun. bel gelijk een geschillencommissie. Fiber is onredelijk en slecht georganiseerd.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door M eer Januari 21, 2019

Wat een bar slecht bedrijf

Dit is het slechtste bedrijf ooit.
nog voor de aansluiting al zoveel problemen dat we het weer hebben opgezegt.
klantenservice doet toezeggingen dat ze niet kunnen waar maken. na meerdere keren vragen of een leidinggevende mij kan terug bellen moet dat nog steeds gebeuren. ik zat ruim 3 maanden zonder tv of internet door hun schuld en toen wilden ze MIJ laten betalen voor contractbreuk. Dat is dus niet gebeurt.
ga niet in zee met dit bedrijf. heb je problemen met hun. bel gelijk een geschillencommissie. Fiber is onredelijk en slecht georganiseerd.

Was deze review nuttig? 
klantenservice van niets. niet aan beginnen
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Marielle Kemp Januari 19, 2019

Waardeloos bedrijf

klantenservice van niets. niet aan beginnen

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider