Caiway glasvezel ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/6f/f6/11/caiway-glasvezel-14-1411060791.png
 
5.4 (117)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
Caiway glasvezel

Caiway is de merknaam waaronder CAIW digitale radio- en televisie, internet en telefonie levert aan consumenten. Was Caiway voorheen alleen actief op de kabel, nu is er ook Caiway glasvezel. Met een Alles-in-1 Glas pakket beschik je over uitgebreide mogelijkheden die glasvezel te bieden heeft. Met snelheden variërend van 150 tot 300 Mbit/sec. Live tv pauzeren, Video on Demand en Programma Gemist, het moet allemaal mogelijk zijn met deze nieuwe dienst van Caiway.

Je leest hier alle Caiway glasvezel ervaringen van gebruikers die je al zijn voor gegaan bij het afsluiten van glasvezel. Een goed startpunt dus voor het kiezen van de juiste glasvezel aanbieder. Heb jij zelf al Caiway glasvezel ervaringen? Schrijf dan snel een korte review over jouw ervaringen en help andere met het maken van de juiste keuze!

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 117 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
5.4
Installatie 
 
6.1  (102)
Helpdesk 
 
4.3  (103)
Internet 
 
5.4  (106)
Bellen 
 
5.8  (75)
Digitale televisie 
 
5.4  (93)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Slecht. Op alle fronten. Voor klantenservice. Niet gebruiken.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Cees Augustus 14, 2019

Slecht. Niet mee in zee gaan.

Slecht. Op alle fronten. Voor klantenservice. Niet gebruiken.

Was deze review nuttig? 
Dramatisch, al 6 dagen niet mogelijk om Netflix of Videoland te kijken.
Zaterdag ticket aangemaakt, vandaag weer gebeld.
Medewerker was vriendelijk echter hij kon er niets aan doen en ik was niet de enige met dit probleem wist hij te vertellen. Alsof dat helpt.
Wat een waardeloos bedrijf!!
Zal het niemand aanraden.
Gemiddelde score 
 
3.3
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Bijl Augustus 05, 2019

Glasvezel dramatisch!!

Dramatisch, al 6 dagen niet mogelijk om Netflix of Videoland te kijken.
Zaterdag ticket aangemaakt, vandaag weer gebeld.
Medewerker was vriendelijk echter hij kon er niets aan doen en ik was niet de enige met dit probleem wist hij te vertellen. Alsof dat helpt.
Wat een waardeloos bedrijf!!
Zal het niemand aanraden.

Was deze review nuttig? 
Ik woon in het buitengebied in het Westland. Na jaren wordt daar nu pas glasvezel gelegd. In de kernen gebeurde dat gratis, alleen ging iedereen iets meer abonnementskosten betalen, omdat de infrastructuur (glasvezel) verbeterd werd. Ik betaalde dus ook de verhoogde abonnementskosten, maar kreeg geen glasvezel. Nu komt er wel glasvezel, maar moeten we zelf € 500 vastrechtkosten betalen. Deze truc van Caiway betekent dat ze nu het niet zelf aanleggen, maar het door een derde partij laten. Ze zouden het natuurlijk ook zelf kunnen doen en net zoals eerder weer voor elke abonnee de abonnementskosten verhogen, als dat al normaal zou zijn. Normaler was dat de kostenberekening destijds was gemaakt over de gemiddelde kosten van het buitengebied en de kernen samen. Nu laten ze eerst iemand meebetalen en als die zelf aan de beurt is, mag hij extra betalen. Ze verkopen het als zou de aanleg € 1900 kosten en daarvan zou Caiway € 1400 voor hun rekening nemen. Er zijn 7500 aansluitingen in het buitengebied. Als dat wordt vermenigvuldigd met € 1900 zouden de kosten
€ 14250000 zijn. Wie geloofd dat? Men heeft naar mijn idee een rekenvoorbeeld verzonnen, waarbij men de aansluitingen gewoon voor alle kosten wil laten opdraaien. Als ik daarbij de ervaringen hieronder over de werking van glasvezel lees en zie hoe Caiway zijn service bij storingen op pakt, denk ik dat ik het maar voorbij laat gaan.Het is jammer dat er maar 1 aanbieder is in het Westland, anders was ik zou weg bij Caiway.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Harold Juli 27, 2019

Wel of geen glasvezel.

Ik woon in het buitengebied in het Westland. Na jaren wordt daar nu pas glasvezel gelegd. In de kernen gebeurde dat gratis, alleen ging iedereen iets meer abonnementskosten betalen, omdat de infrastructuur (glasvezel) verbeterd werd. Ik betaalde dus ook de verhoogde abonnementskosten, maar kreeg geen glasvezel. Nu komt er wel glasvezel, maar moeten we zelf € 500 vastrechtkosten betalen. Deze truc van Caiway betekent dat ze nu het niet zelf aanleggen, maar het door een derde partij laten. Ze zouden het natuurlijk ook zelf kunnen doen en net zoals eerder weer voor elke abonnee de abonnementskosten verhogen, als dat al normaal zou zijn. Normaler was dat de kostenberekening destijds was gemaakt over de gemiddelde kosten van het buitengebied en de kernen samen. Nu laten ze eerst iemand meebetalen en als die zelf aan de beurt is, mag hij extra betalen. Ze verkopen het als zou de aanleg € 1900 kosten en daarvan zou Caiway € 1400 voor hun rekening nemen. Er zijn 7500 aansluitingen in het buitengebied. Als dat wordt vermenigvuldigd met € 1900 zouden de kosten
€ 14250000 zijn. Wie geloofd dat? Men heeft naar mijn idee een rekenvoorbeeld verzonnen, waarbij men de aansluitingen gewoon voor alle kosten wil laten opdraaien. Als ik daarbij de ervaringen hieronder over de werking van glasvezel lees en zie hoe Caiway zijn service bij storingen op pakt, denk ik dat ik het maar voorbij laat gaan.Het is jammer dat er maar 1 aanbieder is in het Westland, anders was ik zou weg bij Caiway.

Was deze review nuttig? 
Caiway. Wat een drama. Verschrikkelijke helpdesk waarin ze niet luisteren naar hun klanten maar vasthouden aan hun eigen gelijk. In vergelijking met een KPN zak je echt tien punten omlaag. De agenda van hun samenwerkingspartner is te vol, maar toch moet ik gaan betalen voordat zij het pakket kunnen activeren. Eigen verantwoordelijkheid noemen ze dat. Zelf hadden ze alleen niet alle brieven gestuurd. Erg dat in Nederland op zo een manier geld afgetroggeld kan worden. Je zit namelijk vast aan een wurgcontract met glasvezel in het buitengebied. De eerst mogelijke kans van opzegging teken ik voor. Bij KPN is er al een terugbelverZoek ingepland voor herregistratie. Zij vangen meer gedupeerde Caiway klanten op.
Gemiddelde score 
 
1.6
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Els Juli 02, 2019

Verschrikkelijk. Wat een domper

Caiway. Wat een drama. Verschrikkelijke helpdesk waarin ze niet luisteren naar hun klanten maar vasthouden aan hun eigen gelijk. In vergelijking met een KPN zak je echt tien punten omlaag. De agenda van hun samenwerkingspartner is te vol, maar toch moet ik gaan betalen voordat zij het pakket kunnen activeren. Eigen verantwoordelijkheid noemen ze dat. Zelf hadden ze alleen niet alle brieven gestuurd. Erg dat in Nederland op zo een manier geld afgetroggeld kan worden. Je zit namelijk vast aan een wurgcontract met glasvezel in het buitengebied. De eerst mogelijke kans van opzegging teken ik voor. Bij KPN is er al een terugbelverZoek ingepland voor herregistratie. Zij vangen meer gedupeerde Caiway klanten op.

Was deze review nuttig? 
Regelmatig moet ik alles resetten omdat we wel verbinding hebben met de wifi maar geen internetverbinding.
Op dit moment hebben we helemaal niets omdat de glasvezelkabel is beschadigd tijdens graafwerkzaamheden aan de provinciale weg. Helaas zijn wij de enigen en daardoor worden we door Caiway niet op dezelfde werkwijze geholpen als bij een centrale storing en dat houd in dat we gewoon moeten wachten totdat er een monteur kan langs komen. Van verschillende instanties krijgen we te horen dat dit niet zo zou moeten verlopen en dat bij een juiste procedure dit direct bij de graafwerkzaamheden zou moeten worden opgelost maar helaas moet je als particulier hier zelf achter aan. Een leidinggevende krijg je niet te spreken en aan bellen doen ze al helemaal niet.
De communicatie met andere bedrijven verloopt via tickets.
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Sandra Juni 27, 2019

Het woord 'service' is bij Caiway ver te zoeken'.

Regelmatig moet ik alles resetten omdat we wel verbinding hebben met de wifi maar geen internetverbinding.
Op dit moment hebben we helemaal niets omdat de glasvezelkabel is beschadigd tijdens graafwerkzaamheden aan de provinciale weg. Helaas zijn wij de enigen en daardoor worden we door Caiway niet op dezelfde werkwijze geholpen als bij een centrale storing en dat houd in dat we gewoon moeten wachten totdat er een monteur kan langs komen. Van verschillende instanties krijgen we te horen dat dit niet zo zou moeten verlopen en dat bij een juiste procedure dit direct bij de graafwerkzaamheden zou moeten worden opgelost maar helaas moet je als particulier hier zelf achter aan. Een leidinggevende krijg je niet te spreken en aan bellen doen ze al helemaal niet.
De communicatie met andere bedrijven verloopt via tickets.

Was deze review nuttig? 
No internet for half a year. Ask for reparation. Dutch people don t want to help customers.
More bad than russian cummunist people.
when you hang up the Phone the call agent go to sleep again.
Verry Bad people are you!
Geschreven door Oostlaan Juni 07, 2019

Hit the sack

No internet for half a year. Ask for reparation. Dutch people don t want to help customers.
More bad than russian cummunist people.
when you hang up the Phone the call agent go to sleep again.
Verry Bad people are you!

Was deze review nuttig? 
snel aangesloten binnen 2 weken inclusief nieuwe glasvezelmodem.
Gemiddelde score 
 
8.7
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door hans Mei 29, 2019

snel aangesloten

snel aangesloten binnen 2 weken inclusief nieuwe glasvezelmodem.

Was deze review nuttig? 
Al een maand geen ITV omdat het kastjr haperde, andere nieuw verstuurde kastje komt maar niet aan bij mij thuis. Heb al 8 x gebeld en 20 mensen gesproken maar helaas nog steeds niets, echt Slecht!!
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Far Mei 23, 2019

1 maand zonder TV

Al een maand geen ITV omdat het kastjr haperde, andere nieuw verstuurde kastje komt maar niet aan bij mij thuis. Heb al 8 x gebeld en 20 mensen gesproken maar helaas nog steeds niets, echt Slecht!!

Was deze review nuttig? 
Ik ben al enige tijd bezig om Glasgezel van Caiway aan te sluiten in mijn woning. Er is helaas geen andere aanbieder, anders had ik NOOIT voor Caiway gekozen. Duurt te lang, zeggen dat het niet mogelijk is.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Ruud Mei 17, 2019

Slechte helpdesk

Ik ben al enige tijd bezig om Glasgezel van Caiway aan te sluiten in mijn woning. Er is helaas geen andere aanbieder, anders had ik NOOIT voor Caiway gekozen. Duurt te lang, zeggen dat het niet mogelijk is.

Was deze review nuttig? 
Nooit aan caiway beginnen echt alles is daar slecht de verbinding van het internet en de service
Gemiddelde score 
 
3.3
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door v.d.marel Mei 03, 2019

Caiway

Nooit aan caiway beginnen echt alles is daar slecht de verbinding van het internet en de service

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider