Caiway glasvezel ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/6f/f6/11/caiway-glasvezel-14-1411060791.png
 
5.2 (126)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
Caiway glasvezel

Caiway is de merknaam waaronder CAIW digitale radio- en televisie, internet en telefonie levert aan consumenten. Was Caiway voorheen alleen actief op de kabel, nu is er ook Caiway glasvezel. Met een Alles-in-1 Glas pakket beschik je over uitgebreide mogelijkheden die glasvezel te bieden heeft. Met snelheden variërend van 150 tot 300 Mbit/sec. Live tv pauzeren, Video on Demand en Programma Gemist, het moet allemaal mogelijk zijn met deze nieuwe dienst van Caiway.

Je leest hier alle Caiway glasvezel ervaringen van gebruikers die je al zijn voor gegaan bij het afsluiten van glasvezel. Een goed startpunt dus voor het kiezen van de juiste glasvezel aanbieder. Heb jij zelf al Caiway glasvezel ervaringen? Schrijf dan snel een korte review over jouw ervaringen en help andere met het maken van de juiste keuze!

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 126 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
5.2
Installatie 
 
5.9  (110)
Helpdesk 
 
4.2  (111)
Internet 
 
5.2  (115)
Bellen 
 
5.7  (80)
Digitale televisie 
 
5.2  (102)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Wat een ongelooflijk slechte service geeft caiway. Je wordt gewoon voorgelogen door d helpdesk
Gemiddelde score 
 
2.2
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Ida Oktober 02, 2019

Wat een ongelooflijk slechte service geeft caiway. Je wordt gewoon voorgelogen door d helpdesk

Was deze review nuttig? 
Erger dan dit kan gewoon niet..als dit glasvezel is dan wil mijn oude verbinding terug.. eerste beste mogelijkheid is meteen overstappen..
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door hus Oktober 02, 2019

drama

Erger dan dit kan gewoon niet..als dit glasvezel is dan wil mijn oude verbinding terug.. eerste beste mogelijkheid is meteen overstappen..

Was deze review nuttig? 
Dat internet is echt vreselijk 's avonds. Tussen 9 en 11 is het signaal veel slechter dan overdag. Ik zit zowat naast een modem en ik krijg niet eens maximale streepjes op mijn telefoon wifi signaal. Hoe KAN dit?
Gemiddelde score 
 
5.2
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door Nick September 10, 2019

Slecht internet

Dat internet is echt vreselijk 's avonds. Tussen 9 en 11 is het signaal veel slechter dan overdag. Ik zit zowat naast een modem en ik krijg niet eens maximale streepjes op mijn telefoon wifi signaal. Hoe KAN dit?

Was deze review nuttig? 
Van 1e dag geheel probleemloze installatie en 100% werken, inmiddels upgrade naar 350 MB, prima snelheid, geen enkele storing
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door wimg September 10, 2019

probleemloze opstart

Van 1e dag geheel probleemloze installatie en 100% werken, inmiddels upgrade naar 350 MB, prima snelheid, geen enkele storing

Was deze review nuttig? 
Na meer dan tien jaar een tevreden Ziggo alles in één klant geweest te zijn, was het voor Ziggo niet meer mogelijk om haar coax diensten in mijn woonplaats aan te bieden. Hierdoor min of meer een gedwongen overstap naar Caiway gedaan. Daarna begon de ellende; Internet verbinding viel dagelijks weg. Soms wel 10 keer op een dag, soms een paar keer. Modem moest dagelijks een herstart krijgen, anders was de 200 mbit verbinding erg traag(~ 5 a 6 Mbit) . Het zou aan het modem liggen volgens helpdesk; nieuwe modem gaf hetzelfde probleem. daarna zou het aan de cai ingang liggen. Deze zou te oud zijn en daardoor een te hoge 'overgangsweerstand' hebben?? Nieuwe aansluiten moest op eigen kosten en gaf geen verbetering maar een verslechtering want Digitale TV gaf nu blokken. De splitters zouden te goedkoop zijn. Dure coax splitters gaven geen verbetering. Bekabeling uit eigen initiatief vervangen naar dure coax; ook geen verbetering. Inmiddels alles opgezegd en overgestapt op een andere glas aanbieder.
Geschreven door Sjon September 09, 2019

dramatisch

Na meer dan tien jaar een tevreden Ziggo alles in één klant geweest te zijn, was het voor Ziggo niet meer mogelijk om haar coax diensten in mijn woonplaats aan te bieden. Hierdoor min of meer een gedwongen overstap naar Caiway gedaan. Daarna begon de ellende; Internet verbinding viel dagelijks weg. Soms wel 10 keer op een dag, soms een paar keer. Modem moest dagelijks een herstart krijgen, anders was de 200 mbit verbinding erg traag(~ 5 a 6 Mbit) . Het zou aan het modem liggen volgens helpdesk; nieuwe modem gaf hetzelfde probleem. daarna zou het aan de cai ingang liggen. Deze zou te oud zijn en daardoor een te hoge 'overgangsweerstand' hebben?? Nieuwe aansluiten moest op eigen kosten en gaf geen verbetering maar een verslechtering want Digitale TV gaf nu blokken. De splitters zouden te goedkoop zijn. Dure coax splitters gaven geen verbetering. Bekabeling uit eigen initiatief vervangen naar dure coax; ook geen verbetering. Inmiddels alles opgezegd en overgestapt op een andere glas aanbieder.

Was deze review nuttig? 
Wordt eerste drie dagen aan het lijntje gehouden terwijl eigenlijk duidelijk is dat er geen signaal binnenkomt. Daarna wordt er een afspraak gemaakt voor een monteur. Die kan pas een week later. Vandaag zou hij komen voor de middag. Isnu 1500 uur nog steeds niet hezien. Helpdesk houdt je maar aan de chaten app met verontschuldigingen maar er gebeurt niets. Ronduit slecht.
Gemiddelde score 
 
3.2
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door John September 03, 2019

Ronduit slecht

Wordt eerste drie dagen aan het lijntje gehouden terwijl eigenlijk duidelijk is dat er geen signaal binnenkomt. Daarna wordt er een afspraak gemaakt voor een monteur. Die kan pas een week later. Vandaag zou hij komen voor de middag. Isnu 1500 uur nog steeds niet hezien. Helpdesk houdt je maar aan de chaten app met verontschuldigingen maar er gebeurt niets. Ronduit slecht.

Was deze review nuttig? 
Tegenvaller!
Moeilijk programma! Totaal niet duidelijk of overzichtelijk.
Werkt vaak niet!
Sneller? ik vraag het me af niet zo duidelijk een beetje misschien weegt zeker niet op
tegen alle nadelen van deze aanbieder!
Klantenservice erg arrogant!
Oplossingen niet duidelijk!
Wifi valt steeds uit de hele dag door opnieuw aansluiten !
Hebben een monopolie positie dus klantgericht of servicegericht is niet nodig!
Kan niet wachten tot eind dit jaar vlug naar een ander en nooit meer naar Caiway!
Wat een enorme tegenvaller jammer dat ik ooit bij KPN ben vertrokken had ik nooit moeten doen!
Hoop dat ik van mijn contract af kan komen op een fatsoenlijke manier heb mijn twijfels of er niet ook aan mijn contract nog dingen zitten die ik niet goed begrepen heb er is veel beloofd om ons op de glasvezel te krijgen ik wil hier alleen maar en zo snel mogelijk weg!
Gemiddelde score 
 
1.3
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Gerard September 01, 2019

Slechter is bijna niet mogelijk!

Tegenvaller!
Moeilijk programma! Totaal niet duidelijk of overzichtelijk.
Werkt vaak niet!
Sneller? ik vraag het me af niet zo duidelijk een beetje misschien weegt zeker niet op
tegen alle nadelen van deze aanbieder!
Klantenservice erg arrogant!
Oplossingen niet duidelijk!
Wifi valt steeds uit de hele dag door opnieuw aansluiten !
Hebben een monopolie positie dus klantgericht of servicegericht is niet nodig!
Kan niet wachten tot eind dit jaar vlug naar een ander en nooit meer naar Caiway!
Wat een enorme tegenvaller jammer dat ik ooit bij KPN ben vertrokken had ik nooit moeten doen!
Hoop dat ik van mijn contract af kan komen op een fatsoenlijke manier heb mijn twijfels of er niet ook aan mijn contract nog dingen zitten die ik niet goed begrepen heb er is veel beloofd om ons op de glasvezel te krijgen ik wil hier alleen maar en zo snel mogelijk weg!

Was deze review nuttig? 
Ik geef een verhuizing door. Mijn internet is een week voor de verhuizing uitgeschakeld. Werknemers kunnen geen onderscheid maken tussen 25-8-2019 en 3-9-2019. Twee dagen later, meerdere chats, nog geen internet. Caiway kunnen het niet aansluiten.

Caiway TV reset en stopt minstens één keer per dag. Meestal tussen 22:00 en 00:00 uur. Terugspoelen en opnemen stopt ook willekeurig.
Gemiddelde score 
 
1.3
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Martin Stander Augustus 28, 2019

Kan het erger zijn?

Ik geef een verhuizing door. Mijn internet is een week voor de verhuizing uitgeschakeld. Werknemers kunnen geen onderscheid maken tussen 25-8-2019 en 3-9-2019. Twee dagen later, meerdere chats, nog geen internet. Caiway kunnen het niet aansluiten.

Caiway TV reset en stopt minstens één keer per dag. Meestal tussen 22:00 en 00:00 uur. Terugspoelen en opnemen stopt ook willekeurig.

Was deze review nuttig? 
Verschrikkelijke communicatie = je wordt niet op de hoogte gehouden.
Helpdesk medewerkers spreken elkaar tegen.
Geen verstand van zaken.
"glasvezel internet" > merk totaal niet dat het sneller is. Eerder langzamer en niet stabiel.

Ik zou hier een hele essay kunnen schrijven over wat er allemaal misgaat.
Het is nog steeds niet in orde.
Volgend jaar meteen overstappen naar een andere provider. Welke dan ook.
Kan gewoon niet slechter dan dit.
Dit bedrijf moet rigoreus veranderen, anders gaat het snell failliet.
Gemiddelde score 
 
1.3
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Jacq Augustus 26, 2019

Verschrikkelijke communicatie = je wordt niet op de hoogte gehouden.
Helpdesk medewerkers spreken elkaar tegen.
Geen verstand van zaken.
"glasvezel internet" > merk totaal niet dat het sneller is. Eerder langzamer en niet stabiel.

Ik zou hier een hele essay kunnen schrijven over wat er allemaal misgaat.
Het is nog steeds niet in orde.
Volgend jaar meteen overstappen naar een andere provider. Welke dan ook.
Kan gewoon niet slechter dan dit.
Dit bedrijf moet rigoreus veranderen, anders gaat het snell failliet.

Was deze review nuttig? 
Televisie bekabeld werkt zoals het hoort. Internet valt dagelijks weg, router heeft slechts een bereik van 5 meter. Helpdesk heeft na klacht een extra router gestuurd die je kan doorlussen aan de bestaande maar lost het probleem niet constructief op. Helpdesk geeft enkel advies om de stekker voor minimaal 60 sec eruit te halen of de router te resetten. Daarna zijn de problemen er nog steeds....
Gemiddelde score 
 
2.3
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door Ralph Augustus 20, 2019

Caiway internet en tv

Televisie bekabeld werkt zoals het hoort. Internet valt dagelijks weg, router heeft slechts een bereik van 5 meter. Helpdesk heeft na klacht een extra router gestuurd die je kan doorlussen aan de bestaande maar lost het probleem niet constructief op. Helpdesk geeft enkel advies om de stekker voor minimaal 60 sec eruit te halen of de router te resetten. Daarna zijn de problemen er nog steeds....

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider