Caiway glasvezel ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/6f/f6/11/caiway-glasvezel-14-1411060791.png
 
5.2 (130)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
Caiway glasvezel

Caiway is de merknaam waaronder CAIW digitale radio- en televisie, internet en telefonie levert aan consumenten. Was Caiway voorheen alleen actief op de kabel, nu is er ook Caiway glasvezel. Met een Alles-in-1 Glas pakket beschik je over uitgebreide mogelijkheden die glasvezel te bieden heeft. Met snelheden variërend van 150 tot 300 Mbit/sec. Live tv pauzeren, Video on Demand en Programma Gemist, het moet allemaal mogelijk zijn met deze nieuwe dienst van Caiway.

Je leest hier alle Caiway glasvezel ervaringen van gebruikers die je al zijn voor gegaan bij het afsluiten van glasvezel. Een goed startpunt dus voor het kiezen van de juiste glasvezel aanbieder. Heb jij zelf al Caiway glasvezel ervaringen? Schrijf dan snel een korte review over jouw ervaringen en help andere met het maken van de juiste keuze!

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 130 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
5.2
Installatie 
 
5.9  (113)
Helpdesk 
 
4.1  (115)
Internet 
 
5.2  (118)
Bellen 
 
5.6  (82)
Digitale televisie 
 
5.1  (104)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Ben voor 100 % tevreden over mijn internet over glasvezel.
Heb deze ongeveer 3 maanden en nog geen enkel probleem gehad.
Persoonlijk kan ik iedereen deze verbinding aanraden !!!
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door ne Maart 12, 2020

internet via glasvezel

Ben voor 100 % tevreden over mijn internet over glasvezel.
Heb deze ongeveer 3 maanden en nog geen enkel probleem gehad.
Persoonlijk kan ik iedereen deze verbinding aanraden !!!

Was deze review nuttig? 
Zeer slechte service, bedrijf communiceert niet en als ze communiceren klopt het voor geen kant.
Gemiddelde score 
 
5.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door groezen Maart 02, 2020

ZEER SLECHTE service !

Zeer slechte service, bedrijf communiceert niet en als ze communiceren klopt het voor geen kant.

Was deze review nuttig? 
Wat een ontzettend A-technische helpdesk! Echt zo mega irritant. Hebben alleen "kaas gegeten" van standaard vragen en geven vervolgens dus ook de standaard "trucjes" als oplossing. Zodra het maar enigszins technisch wordt of er is een probleem die niet in hun boekje voorkomt, wordt je uren aan het lijntje gehouden door verschillende medewerkers, en vervolgens na ruim 24 uur chatten "afgeserveerd" met:
"Er is een storingsmelding aangemaakt, we gaan het probleem onderzoeken om het zo snel mogelijk op te lossen". .... einde contact.

Nou! Dat belooft wat! Ben erg benieuwd hoelang de techneuten van Caiway nodig hebben om tot de conclusie te komen dat een ontvanger toch echt stuk is als deze een foutmelding geeft, terwijl de 2e ontvanger, die op exact dezelfde wijze en met dezelfde bekabeling is aangesloten gewoon zijn werk doet en geen last heeft van een foutmelding.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door W. December 28, 2019

Ondeskundige helpdesk

Wat een ontzettend A-technische helpdesk! Echt zo mega irritant. Hebben alleen "kaas gegeten" van standaard vragen en geven vervolgens dus ook de standaard "trucjes" als oplossing. Zodra het maar enigszins technisch wordt of er is een probleem die niet in hun boekje voorkomt, wordt je uren aan het lijntje gehouden door verschillende medewerkers, en vervolgens na ruim 24 uur chatten "afgeserveerd" met:
"Er is een storingsmelding aangemaakt, we gaan het probleem onderzoeken om het zo snel mogelijk op te lossen". .... einde contact.

Nou! Dat belooft wat! Ben erg benieuwd hoelang de techneuten van Caiway nodig hebben om tot de conclusie te komen dat een ontvanger toch echt stuk is als deze een foutmelding geeft, terwijl de 2e ontvanger, die op exact dezelfde wijze en met dezelfde bekabeling is aangesloten gewoon zijn werk doet en geen last heeft van een foutmelding.

Was deze review nuttig? 
Begin er niet aan zou ik zeggen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door I December 09, 2019

Slechte service

Begin er niet aan zou ik zeggen.

Was deze review nuttig? 
Wat een ongelooflijk slechte service geeft caiway. Je wordt gewoon voorgelogen door d helpdesk
Gemiddelde score 
 
2.2
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Ida Oktober 02, 2019

Wat een ongelooflijk slechte service geeft caiway. Je wordt gewoon voorgelogen door d helpdesk

Was deze review nuttig? 
Erger dan dit kan gewoon niet..als dit glasvezel is dan wil mijn oude verbinding terug.. eerste beste mogelijkheid is meteen overstappen..
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door hus Oktober 02, 2019

drama

Erger dan dit kan gewoon niet..als dit glasvezel is dan wil mijn oude verbinding terug.. eerste beste mogelijkheid is meteen overstappen..

Was deze review nuttig? 
Dat internet is echt vreselijk 's avonds. Tussen 9 en 11 is het signaal veel slechter dan overdag. Ik zit zowat naast een modem en ik krijg niet eens maximale streepjes op mijn telefoon wifi signaal. Hoe KAN dit?
Gemiddelde score 
 
5.2
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door Nick September 10, 2019

Slecht internet

Dat internet is echt vreselijk 's avonds. Tussen 9 en 11 is het signaal veel slechter dan overdag. Ik zit zowat naast een modem en ik krijg niet eens maximale streepjes op mijn telefoon wifi signaal. Hoe KAN dit?

Was deze review nuttig? 
Van 1e dag geheel probleemloze installatie en 100% werken, inmiddels upgrade naar 350 MB, prima snelheid, geen enkele storing
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door wimg September 10, 2019

probleemloze opstart

Van 1e dag geheel probleemloze installatie en 100% werken, inmiddels upgrade naar 350 MB, prima snelheid, geen enkele storing

Was deze review nuttig? 
Na meer dan tien jaar een tevreden Ziggo alles in één klant geweest te zijn, was het voor Ziggo niet meer mogelijk om haar coax diensten in mijn woonplaats aan te bieden. Hierdoor min of meer een gedwongen overstap naar Caiway gedaan. Daarna begon de ellende; Internet verbinding viel dagelijks weg. Soms wel 10 keer op een dag, soms een paar keer. Modem moest dagelijks een herstart krijgen, anders was de 200 mbit verbinding erg traag(~ 5 a 6 Mbit) . Het zou aan het modem liggen volgens helpdesk; nieuwe modem gaf hetzelfde probleem. daarna zou het aan de cai ingang liggen. Deze zou te oud zijn en daardoor een te hoge 'overgangsweerstand' hebben?? Nieuwe aansluiten moest op eigen kosten en gaf geen verbetering maar een verslechtering want Digitale TV gaf nu blokken. De splitters zouden te goedkoop zijn. Dure coax splitters gaven geen verbetering. Bekabeling uit eigen initiatief vervangen naar dure coax; ook geen verbetering. Inmiddels alles opgezegd en overgestapt op een andere glas aanbieder.
Geschreven door Sjon September 09, 2019

dramatisch

Na meer dan tien jaar een tevreden Ziggo alles in één klant geweest te zijn, was het voor Ziggo niet meer mogelijk om haar coax diensten in mijn woonplaats aan te bieden. Hierdoor min of meer een gedwongen overstap naar Caiway gedaan. Daarna begon de ellende; Internet verbinding viel dagelijks weg. Soms wel 10 keer op een dag, soms een paar keer. Modem moest dagelijks een herstart krijgen, anders was de 200 mbit verbinding erg traag(~ 5 a 6 Mbit) . Het zou aan het modem liggen volgens helpdesk; nieuwe modem gaf hetzelfde probleem. daarna zou het aan de cai ingang liggen. Deze zou te oud zijn en daardoor een te hoge 'overgangsweerstand' hebben?? Nieuwe aansluiten moest op eigen kosten en gaf geen verbetering maar een verslechtering want Digitale TV gaf nu blokken. De splitters zouden te goedkoop zijn. Dure coax splitters gaven geen verbetering. Bekabeling uit eigen initiatief vervangen naar dure coax; ook geen verbetering. Inmiddels alles opgezegd en overgestapt op een andere glas aanbieder.

Was deze review nuttig? 
Wordt eerste drie dagen aan het lijntje gehouden terwijl eigenlijk duidelijk is dat er geen signaal binnenkomt. Daarna wordt er een afspraak gemaakt voor een monteur. Die kan pas een week later. Vandaag zou hij komen voor de middag. Isnu 1500 uur nog steeds niet hezien. Helpdesk houdt je maar aan de chaten app met verontschuldigingen maar er gebeurt niets. Ronduit slecht.
Gemiddelde score 
 
3.2
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door John September 03, 2019

Ronduit slecht

Wordt eerste drie dagen aan het lijntje gehouden terwijl eigenlijk duidelijk is dat er geen signaal binnenkomt. Daarna wordt er een afspraak gemaakt voor een monteur. Die kan pas een week later. Vandaag zou hij komen voor de middag. Isnu 1500 uur nog steeds niet hezien. Helpdesk houdt je maar aan de chaten app met verontschuldigingen maar er gebeurt niets. Ronduit slecht.

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider