Plinq glasvezel ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/c2/94/f5/plinq-40-1411403195.png
 
4.1 (59)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
Plinq glasvezel

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 59 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
4.1
Installatie 
 
4.9  (48)
Helpdesk 
 
3.5  (52)
Internet 
 
4.1  (55)
Bellen 
 
4.7  (33)
Digitale televisie 
 
3.3  (45)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Nadat een eerdere afspraak (ruim van tevoren) geannuleerd was, was de monteur bij de definitieve afspraak netjes op tijd.
In een uurtje was de router aangesloten, de settopbox geïnstalleerd en het telefoonnummer geactiveerd. Tevreden over de performance.
Tot nu geen probleem tegengekomen dus geen beoordeling van de helpdesk. Hopelijk hoeven we die voorlopig ook niet te contacteren.
Settopbox houdt niet over qua bediening, maar is functioneel. Dect functie van de Fritzbox is goed. Voor WiFi en overig intern netwerk gebruiken we, net als bij de vorige provider, een wat meer uitgebreide router. Al met al tot zover alleen goed nieuws over het product.
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Johan Oktober 26, 2019

Klaar in een uurtje

Nadat een eerdere afspraak (ruim van tevoren) geannuleerd was, was de monteur bij de definitieve afspraak netjes op tijd.
In een uurtje was de router aangesloten, de settopbox geïnstalleerd en het telefoonnummer geactiveerd. Tevreden over de performance.
Tot nu geen probleem tegengekomen dus geen beoordeling van de helpdesk. Hopelijk hoeven we die voorlopig ook niet te contacteren.
Settopbox houdt niet over qua bediening, maar is functioneel. Dect functie van de Fritzbox is goed. Voor WiFi en overig intern netwerk gebruiken we, net als bij de vorige provider, een wat meer uitgebreide router. Al met al tot zover alleen goed nieuws over het product.

Was deze review nuttig? 
Gewoon TV kijken lijkt soms niet geheel scherp, kan kwaliteit ingangssignaal niet beoordelen.
Bediening voor opnemen en afspelen is voor een NERD nog te doen.
Maar even stukje terugkijken en opname die nog bezig met opnemen gaat niet.
..... etc
Gemiddelde score 
 
6.0
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Cornelissen September 02, 2019

Gedeelte interactieve TV is onderontwikkeld; gebruiksonvriendelijk, onvolledig.

Gewoon TV kijken lijkt soms niet geheel scherp, kan kwaliteit ingangssignaal niet beoordelen.
Bediening voor opnemen en afspelen is voor een NERD nog te doen.
Maar even stukje terugkijken en opname die nog bezig met opnemen gaat niet.
..... etc

Was deze review nuttig? 
Het is echt waardeloos. Om de paar seconden krijgen we stilstaand beeld. En storingen. Zowel tv als internet waardeloos. Meerdere keren gebeld en dan komt er eindelijk iemand en dan kan hij het ook niet oplossen. Wat niet aan hem lag.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Marlie Zweers Augustus 19, 2019

Trap er niet in. Na 1 jaar nog geen normaal tv beeld

Het is echt waardeloos. Om de paar seconden krijgen we stilstaand beeld. En storingen. Zowel tv als internet waardeloos. Meerdere keren gebeld en dan komt er eindelijk iemand en dan kan hij het ook niet oplossen. Wat niet aan hem lag.

Was deze review nuttig? 
Ook ik snap alle negatieve commentaren niet helemaal. Na de installatie kwam ik idd. ook het e.e.a. tegen waar ik Plinq voor moest bellen maar ik ben vriendelijk en deskundig geholpen. Hierna werkt alles vlekkeloos bij ons. Internet, televisie, bellen is allemaal geen probleem. Misschien helpt het als je zelf ook fatsoenlijk blijft, aan de andere kant van de lijn zit ook iemand van vlees en bloed. Geen enkele reden om te denken waarom die je niet zo willen helpen.
Gemiddelde score 
 
8.8
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Herman Augustus 12, 2019

Gewoon in orde.

Ook ik snap alle negatieve commentaren niet helemaal. Na de installatie kwam ik idd. ook het e.e.a. tegen waar ik Plinq voor moest bellen maar ik ben vriendelijk en deskundig geholpen. Hierna werkt alles vlekkeloos bij ons. Internet, televisie, bellen is allemaal geen probleem. Misschien helpt het als je zelf ook fatsoenlijk blijft, aan de andere kant van de lijn zit ook iemand van vlees en bloed. Geen enkele reden om te denken waarom die je niet zo willen helpen.

Was deze review nuttig? 
ik heb zenders aan ge geven die ik wil hebben en geen van de zenders doen het niet loop al drie dagen te bellen maar geen ge hoor wat een zurvers van niets
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door martien Augustus 11, 2019

slechte surves

ik heb zenders aan ge geven die ik wil hebben en geen van de zenders doen het niet loop al drie dagen te bellen maar geen ge hoor wat een zurvers van niets

Was deze review nuttig? 
Aansluiting buitengebied Rucphen. Na een dure aanschaf in glasvezel en een verplichte eerste jaar abonnement bij Plinq was het eindelijk zover. ........Dachten we, na aansluiting blijft het stil op de Fritz!box. Tja ergens iets vergeten aan te melden door Plinq en na iedere dag ZELF contact opnemen zitten we nu in het weekend. Geen telefoon, geen TV en geen internet. “Gelukkig” had Plinq niet verzaakt ons KPN abonnement tijdig op te zeggen. Dat was prima verzorgt. Als ik alle klachten lees op internet zijn we er nog niet klaar mee ben ik bang. Wat een slechte verantwoordelijkheid neemt Plinq over hun gedeelte van het contract. Dat wordt ook nog een financieel potje worstelen ga ik maar vanuit. ?
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Anton Augustus 03, 2019

Geen service van Plinq

Aansluiting buitengebied Rucphen. Na een dure aanschaf in glasvezel en een verplichte eerste jaar abonnement bij Plinq was het eindelijk zover. ........Dachten we, na aansluiting blijft het stil op de Fritz!box. Tja ergens iets vergeten aan te melden door Plinq en na iedere dag ZELF contact opnemen zitten we nu in het weekend. Geen telefoon, geen TV en geen internet. “Gelukkig” had Plinq niet verzaakt ons KPN abonnement tijdig op te zeggen. Dat was prima verzorgt. Als ik alle klachten lees op internet zijn we er nog niet klaar mee ben ik bang. Wat een slechte verantwoordelijkheid neemt Plinq over hun gedeelte van het contract. Dat wordt ook nog een financieel potje worstelen ga ik maar vanuit. ?

Was deze review nuttig? 
drama is nog te goed uitgedrukt. in beginsel geen telefoon en meerdere zenders niet te bekijken.
na verschillende mails, waarin nadrukkelijk werd gezegd dat de telefoon het niet deed, kreeg ik dan eindelijk via de mail een antwoord. of ik even wou bellen want ze kregen mij er niet aan!!! ik heb uiteindelijk contact gehad en het telefoon probleem was gelukkig zo opgelost, dat is ook het enige pluspunt. de missing zenders is een ander verhaal. die zijn nog steeds kwijt. ik ben na een mailtje of zeven dan ook maar gestopt want een reactie krijg je toch niet. via het collectief van de gemeente zijn ze ook nog bezig geweest om dit op te lossen maar daar hoor je ook niks meer van. bij de eerste mogelijkheid gaat deze provider er ook direct uit. ik betaal liever een paar tientjes meer met een goede verbinding.
we hebben nog nooit maar dan ook nooit zo'n belabberde verbinding gehad. en dan een download van 2 mbps!!!!!, en een up van 2.1. bij sommige testen kwam de down nog niet verder dan 1.5 ik kan beter weer brieven gaan schrijven dan mailtjes sturen. dat gaat nog sneller. het enige wat goed gaat is de maandelijkse rekening, deze komt zonder problemen binnen.....petje af.
Gemiddelde score 
 
1.3
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door gompie Augustus 02, 2019

kwalitatief uitermate teleurstellend

drama is nog te goed uitgedrukt. in beginsel geen telefoon en meerdere zenders niet te bekijken.
na verschillende mails, waarin nadrukkelijk werd gezegd dat de telefoon het niet deed, kreeg ik dan eindelijk via de mail een antwoord. of ik even wou bellen want ze kregen mij er niet aan!!! ik heb uiteindelijk contact gehad en het telefoon probleem was gelukkig zo opgelost, dat is ook het enige pluspunt. de missing zenders is een ander verhaal. die zijn nog steeds kwijt. ik ben na een mailtje of zeven dan ook maar gestopt want een reactie krijg je toch niet. via het collectief van de gemeente zijn ze ook nog bezig geweest om dit op te lossen maar daar hoor je ook niks meer van. bij de eerste mogelijkheid gaat deze provider er ook direct uit. ik betaal liever een paar tientjes meer met een goede verbinding.
we hebben nog nooit maar dan ook nooit zo'n belabberde verbinding gehad. en dan een download van 2 mbps!!!!!, en een up van 2.1. bij sommige testen kwam de down nog niet verder dan 1.5 ik kan beter weer brieven gaan schrijven dan mailtjes sturen. dat gaat nog sneller. het enige wat goed gaat is de maandelijkse rekening, deze komt zonder problemen binnen.....petje af.

Was deze review nuttig? 
Als ik dit geweten had was ik nooit overgestapt. Communicatie is slecht..... ze zouden me codes sturen , dus niet! Ik betaal al 3 maanden dubbel omdat de overstapservice niet goed gegaan is..... zouden ze mij een mail sturen dat ik dat terug zou krijgen...... mooi niet. Ze vergeten van v alles te vermelden. Nou dit wordt een jaar uitzitten en snel weg !!! Ok internet zou sneller zijn....... ik zie t niet
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Michiels Juli 28, 2019

Communicatie

Als ik dit geweten had was ik nooit overgestapt. Communicatie is slecht..... ze zouden me codes sturen , dus niet! Ik betaal al 3 maanden dubbel omdat de overstapservice niet goed gegaan is..... zouden ze mij een mail sturen dat ik dat terug zou krijgen...... mooi niet. Ze vergeten van v alles te vermelden. Nou dit wordt een jaar uitzitten en snel weg !!! Ok internet zou sneller zijn....... ik zie t niet

Was deze review nuttig? 
Ik hoop dat degene die verantwoordelijk is voor de animo UX en de techniek in het kastje inmiddels iets anders heeft gevonden qua werk. Drama is nog een understatement. Navigeren en terugkijken van programma’s is een hel.
Gemiddelde score 
 
1.5
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door No-animo Juni 28, 2019

Wat een drama

Ik hoop dat degene die verantwoordelijk is voor de animo UX en de techniek in het kastje inmiddels iets anders heeft gevonden qua werk. Drama is nog een understatement. Navigeren en terugkijken van programma’s is een hel.

Was deze review nuttig? 
We hebben o.a . problemen met terugkijken programma's en opnames. Provider geeft niet thuis na diverse mails en klachtenbrieven. Dat is ook de reden van dit commentaar. We willen ontbinding van het contract na laatste aangetekende klachtenbrief.
Gemiddelde score 
 
1.7
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door R Juni 25, 2019

We hebben o.a . problemen met terugkijken programma's en opnames. Provider geeft niet thuis na diverse mails en klachtenbrieven. Dat is ook de reden van dit commentaar. We willen ontbinding van het contract na laatste aangetekende klachtenbrief.

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider