T-mobile glasvezel ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/7d/77/9c/t-mobile-glasvezel-11-1487598839.png
 
4.8 (187)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
T-mobile glasvezel

Ook T-mobile biedt in steeds meer plaatsen razendsnel glasvezel aan. Met T-Mobile Thuis (voorheen Vodafone Thuis) haal jij de nieuwste techniek in huis. Bij Glasvezel internet van T-mobile is het zelfs mogelijk een glasvezel aansluiting te krijgen van maar liefst 500 Mbps down- en uploadsnelheid! Uiteraard kan je ook bij T-Mobile gebruik maken van een Thuis TV App en kijk jij overal in huis naar digitale televisie op jouw tablet.

Bekijk nu hier alle T-Mobile glasvezel ervaringen van gebruikers die je al zijn voor gegaan bij het afsluiten van glasvezel. Het perfecte startpunt dus voor het kiezen van de juiste glasvezel aanbieder. Heb jij zelf al T-Mobile glasvezel ervaringen? Schrijf dan snel een korte review over jouw ervaringen en help andere met het maken van de juiste keuze!

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 187 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
4.8
Installatie 
 
4.9  (172)
Helpdesk 
 
3.5  (158)
Internet 
 
4.6  (170)
Bellen 
 
5.8  (119)
Digitale televisie 
 
5.2  (154)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Het probleem met t-mobile thuis, ik heb alleen internet dat er geen continuiteit is in de datastroom, het ene moment werkt alles prima en het volgende moment blokkeert de boel: buffering op netflix, simpele internet pagina's laden niet meer en e-mail gaat er niet meer uit. Vaak is dit 's avonds na het eten maar soms ook midden op de dag. we zouden 100mb moeten hebben maar dat is geenszins het geval. Ik had absoluut meer verwacht van glasvezel, ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat er veel capaciteit verder op de lijn gedeeld wordt waardoor de snelheid verloren gaat. Maar ja, klagen helpt niet, de helpdesk bied geen oplossingen.
Gemiddelde score 
 
4.3
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door geert Januari 29, 2019

t-mobile thuis

Het probleem met t-mobile thuis, ik heb alleen internet dat er geen continuiteit is in de datastroom, het ene moment werkt alles prima en het volgende moment blokkeert de boel: buffering op netflix, simpele internet pagina's laden niet meer en e-mail gaat er niet meer uit. Vaak is dit 's avonds na het eten maar soms ook midden op de dag. we zouden 100mb moeten hebben maar dat is geenszins het geval. Ik had absoluut meer verwacht van glasvezel, ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat er veel capaciteit verder op de lijn gedeeld wordt waardoor de snelheid verloren gaat. Maar ja, klagen helpt niet, de helpdesk bied geen oplossingen.

Was deze review nuttig? 
Wij gingen van Ziggo naar glasvezel van T-Mobile, maar wat hebben we daar een spijt van gehad. Er zijn zo enorm veel zaken op te noemen waarom we T-Mobile afraden, ik zal de belangrijkste opnoemen.
- Overstap van Ziggo naar T-Mobile: het abonnement van Ziggo zou door T-Mobile opgezegd worden maar dit is slechts deels gebeurd, waardoor we na een maand T-Mobile ook nog een rekening van Ziggo kregen. T-Mobile erkende de fout, zou het teveel betaalde aan Ziggo verrekenen. Uiteindelijk hebben we dat geld nooit gehad (ging om iets van 60.euro), ondanks herhaaldelijk bellen met de klantenservice. Ooit één keer een bos bloemen opgestuurd gekregen met een excuusbriefje maar het geld moet nog komen.
- TV kastje: als je een menu structuur wilt uit 1998 dan moet je voor T-Mobile gaan. Schakelen tussen tv en radio kan alleen als de tv aan staat want dat moet omslachtig via het menu (er zit dus GEEN radio knop op de afstandbediening). Opnemen gaat op het kastje met harde schijf, dus niet in een 'cloud' waardoor je opnames dus alleen kunt kijken op het kastje waar je de opname hebt ingesteld. Als je al kunt opnemen want soms heeft het kastje een of andere vage storing waardoor hij aangeeft dat de harde schijf vol is, terwijl dit absoluut niet zo is. Een reset op afstand is dan nodig om opnemen mogelijk te maken.
- Internet snelheid en wifi snelheid. Voor een glasvezel verbinding is het erbarmelijk en echt niet heel stabiel.
- Glasvezel aansluiting. Tot slot, het Genexis kastje in de meterkast (hoofdaansluiting glasvezel) wordt door T-Mobile verbouwd bij aansluiten. Het binnenwerk waar de adapter op komt wordt er uit gehaald, dus bij een overstap naar een andere provider moet er altijd een monteur langskomen want er is geen mogelijkheid meer om een utp kabel in te pluggen.

Kortom: wij hebben een jaar met kromme tenen T-Mobile glasvezel gebruikt, maar gaan dit NOOIT meer doen!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Maes Januari 27, 2019

Neem NOOIT glasvezel van T-Mobile

Wij gingen van Ziggo naar glasvezel van T-Mobile, maar wat hebben we daar een spijt van gehad. Er zijn zo enorm veel zaken op te noemen waarom we T-Mobile afraden, ik zal de belangrijkste opnoemen.
- Overstap van Ziggo naar T-Mobile: het abonnement van Ziggo zou door T-Mobile opgezegd worden maar dit is slechts deels gebeurd, waardoor we na een maand T-Mobile ook nog een rekening van Ziggo kregen. T-Mobile erkende de fout, zou het teveel betaalde aan Ziggo verrekenen. Uiteindelijk hebben we dat geld nooit gehad (ging om iets van 60.euro), ondanks herhaaldelijk bellen met de klantenservice. Ooit één keer een bos bloemen opgestuurd gekregen met een excuusbriefje maar het geld moet nog komen.
- TV kastje: als je een menu structuur wilt uit 1998 dan moet je voor T-Mobile gaan. Schakelen tussen tv en radio kan alleen als de tv aan staat want dat moet omslachtig via het menu (er zit dus GEEN radio knop op de afstandbediening). Opnemen gaat op het kastje met harde schijf, dus niet in een 'cloud' waardoor je opnames dus alleen kunt kijken op het kastje waar je de opname hebt ingesteld. Als je al kunt opnemen want soms heeft het kastje een of andere vage storing waardoor hij aangeeft dat de harde schijf vol is, terwijl dit absoluut niet zo is. Een reset op afstand is dan nodig om opnemen mogelijk te maken.
- Internet snelheid en wifi snelheid. Voor een glasvezel verbinding is het erbarmelijk en echt niet heel stabiel.
- Glasvezel aansluiting. Tot slot, het Genexis kastje in de meterkast (hoofdaansluiting glasvezel) wordt door T-Mobile verbouwd bij aansluiten. Het binnenwerk waar de adapter op komt wordt er uit gehaald, dus bij een overstap naar een andere provider moet er altijd een monteur langskomen want er is geen mogelijkheid meer om een utp kabel in te pluggen.

Kortom: wij hebben een jaar met kromme tenen T-Mobile glasvezel gebruikt, maar gaan dit NOOIT meer doen!

Was deze review nuttig? 
T-Mobile Thuis 50/50 glasvezel werkt uitstekend vanaf april 2016. Altijd goed stabiel internet met volledig down en up snelheid en TV met opnemen. Geen uitval en goede service. Een aanrader.
Gemiddelde score 
 
9.4
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door L Januari 21, 2019

Glasvezel T-Mobile Thuis werkt uitstekend

T-Mobile Thuis 50/50 glasvezel werkt uitstekend vanaf april 2016. Altijd goed stabiel internet met volledig down en up snelheid en TV met opnemen. Geen uitval en goede service. Een aanrader.

Was deze review nuttig? 
29 oktober overgestapt naar T-mobile. Eerst mogelijke datum van aansluiting zou 29 november zijn. Kreeg 2 dagen voor die datum het bericht dat de overstap datum wordt gewijzigd naar 10 december. Vandaag om 1400 uur monteur langs geweest, alles goed geïnstalleerd, maar de lijn zou door Reggefiber opengezet worden voor 1500 of uiterlijk voor 1800 uur. Niet gebeurt. T-Mobile gebeld. Zij hadden de opdracht gestuurd naar Reggefiber, welke werd bevestigt door Reggefiber na telefonisch contact. Maar Reggefiber heeft die opdracht intern niet gestuurd naar degenen die de lijn horen open te zetten in de wijk.
-
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Excuses dat wij gisteren ons aansluit moment hebben gemist, bij nader onderzoek bleek dat onze uitvoerende partij een storing heeft gehad dit hele weekend waardoor ze geen lijnen konden activeren. Wij hebben zojuist de toezegging gekregen dat alle openstaande opdracht vandaag uitgevoerd gaan worden. Aan het eind van deze dag zal de lijn actief zijn en kan uw provider diensten leveren op uw adres. 

Reggefiber Klachten
-
Het is inmiddels einde van de dag en nog steeds geen internet. Weer een half uur aan de lijn gehangen bij T-mobile, daar heeft een kerel nog voor 7 dagen onbeperkt internet aangeboden voor de mobiel van mijn vrouw. Meer kon hij niet doen. Reggefiber opgebeld. Zij zagen inderdaad dat de lijn nog niet opengesteld is, ondanks dat ze het belooft hebben in de mail. Bovendien konden ze de desbetreffende uitvoerende afdeling niet bereiken. Het enige wat ze kunnen doen is weer een verzoek bij de interne afdeling leggen. Dus weer een dag zonder tv en internet...
-
Dat stelt me teleur. Wij kregen gisteren het bericht dat het signaal gisteren nog gezet zou worden, helaas is dat niet gelukt. Wij hebben de vraag uitstaan wat u kunt verwachten en gaan ervan uit dat het zo spoedig mogelijk wordt geregeld. Ik zou u in de loop van de dag een update geven.
Mijn oprechte excuses.
-
In de loop van de week diverse keren telefonisch en mail contact gehad met T-mobile én Reggefiber. Iedere keer een andere smoes. Dan hebben ze een storing in het systeem, dan weer op de lijn van mijn adres. Sinds vorige week is het laatste smoesje dat er geen deurknop (!) aanwezig is op het kastje van de wijkcentrale...

T-mobile thuis deugd NIET
Reggefiber deugd NIET

Na 10 jaar tevreden te zijn met T-mobile mobiel samen met mijn vrouw, ga ik die ook opzeggen.

Nooit meer T-mobile en Reggefiber...!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Mehmet December 17, 2018

NIET overstappen naar T-mobile thuis!!

29 oktober overgestapt naar T-mobile. Eerst mogelijke datum van aansluiting zou 29 november zijn. Kreeg 2 dagen voor die datum het bericht dat de overstap datum wordt gewijzigd naar 10 december. Vandaag om 1400 uur monteur langs geweest, alles goed geïnstalleerd, maar de lijn zou door Reggefiber opengezet worden voor 1500 of uiterlijk voor 1800 uur. Niet gebeurt. T-Mobile gebeld. Zij hadden de opdracht gestuurd naar Reggefiber, welke werd bevestigt door Reggefiber na telefonisch contact. Maar Reggefiber heeft die opdracht intern niet gestuurd naar degenen die de lijn horen open te zetten in de wijk.
-
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Excuses dat wij gisteren ons aansluit moment hebben gemist, bij nader onderzoek bleek dat onze uitvoerende partij een storing heeft gehad dit hele weekend waardoor ze geen lijnen konden activeren. Wij hebben zojuist de toezegging gekregen dat alle openstaande opdracht vandaag uitgevoerd gaan worden. Aan het eind van deze dag zal de lijn actief zijn en kan uw provider diensten leveren op uw adres. 

Reggefiber Klachten
-
Het is inmiddels einde van de dag en nog steeds geen internet. Weer een half uur aan de lijn gehangen bij T-mobile, daar heeft een kerel nog voor 7 dagen onbeperkt internet aangeboden voor de mobiel van mijn vrouw. Meer kon hij niet doen. Reggefiber opgebeld. Zij zagen inderdaad dat de lijn nog niet opengesteld is, ondanks dat ze het belooft hebben in de mail. Bovendien konden ze de desbetreffende uitvoerende afdeling niet bereiken. Het enige wat ze kunnen doen is weer een verzoek bij de interne afdeling leggen. Dus weer een dag zonder tv en internet...
-
Dat stelt me teleur. Wij kregen gisteren het bericht dat het signaal gisteren nog gezet zou worden, helaas is dat niet gelukt. Wij hebben de vraag uitstaan wat u kunt verwachten en gaan ervan uit dat het zo spoedig mogelijk wordt geregeld. Ik zou u in de loop van de dag een update geven.
Mijn oprechte excuses.
-
In de loop van de week diverse keren telefonisch en mail contact gehad met T-mobile én Reggefiber. Iedere keer een andere smoes. Dan hebben ze een storing in het systeem, dan weer op de lijn van mijn adres. Sinds vorige week is het laatste smoesje dat er geen deurknop (!) aanwezig is op het kastje van de wijkcentrale...

T-mobile thuis deugd NIET
Reggefiber deugd NIET

Na 10 jaar tevreden te zijn met T-mobile mobiel samen met mijn vrouw, ga ik die ook opzeggen.

Nooit meer T-mobile en Reggefiber...!!

Was deze review nuttig? 
Modem
1. zeer onstabiel
2. zeer slechte wifi verbinding
3. alleen 2,4 ghz
4. dagelijks herstarten is noodzakelijk om verbinding te behouden

TV tuner
1. zeer traag
2. loopt dagelijk vast
3. afstandbediening waardeloos, zacht rubberen toetsen die altijd vast zitten.
4. gebruiksonvriendelijk menu



Gemiddelde score 
 
1.6
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Frank Oktober 01, 2018

de allerslechtse glasvezel provider

Modem
1. zeer onstabiel
2. zeer slechte wifi verbinding
3. alleen 2,4 ghz
4. dagelijks herstarten is noodzakelijk om verbinding te behouden

TV tuner
1. zeer traag
2. loopt dagelijk vast
3. afstandbediening waardeloos, zacht rubberen toetsen die altijd vast zitten.
4. gebruiksonvriendelijk menu



Was deze review nuttig? 
23-8 is het geïnstalleerd zo ik de kast gegooit behaald de snelheid bij lange na niet wifi zeer zwak extra betalen voor 1 tv er was afgesproken dat het bij in zou zitten dus mensen niet doen ze maken het niet waar
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door r mulder Augustus 25, 2018

waardeloos t mobile

23-8 is het geïnstalleerd zo ik de kast gegooit behaald de snelheid bij lange na niet wifi zeer zwak extra betalen voor 1 tv er was afgesproken dat het bij in zou zitten dus mensen niet doen ze maken het niet waar

Was deze review nuttig? 
Waardeloos! Na 3 maanden nog geen werkend glasvezel. Ik kan steeds weer bellen en lang in de wacht staan. Elke keer weer een ander excuus. Het is sterk afhankelijk van de medewerker die je spreekt of ze actie ondernemen. Terug bellen doen ze in elk geval niet, ondanks herhaalde toezegging. Compensatie van kosten doen ze alleen als je ook een mobiel abbonnement hebt bij hen. Zelfs opzeggen gaat niet makkelijk dan komen ze met een opzegboete. Die zou evt. kwijtgescholden kunnen worden maar daar wordt je dan ook weer niet over terug gebeld. Echt absoluut een afrader!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Jan Augustus 11, 2018

T-mobile thuis

Waardeloos! Na 3 maanden nog geen werkend glasvezel. Ik kan steeds weer bellen en lang in de wacht staan. Elke keer weer een ander excuus. Het is sterk afhankelijk van de medewerker die je spreekt of ze actie ondernemen. Terug bellen doen ze in elk geval niet, ondanks herhaalde toezegging. Compensatie van kosten doen ze alleen als je ook een mobiel abbonnement hebt bij hen. Zelfs opzeggen gaat niet makkelijk dan komen ze met een opzegboete. Die zou evt. kwijtgescholden kunnen worden maar daar wordt je dan ook weer niet over terug gebeld. Echt absoluut een afrader!

Was deze review nuttig? 
Nu een jaar gebruik gemaakt van T-Mobile thuis. Bij aanschaf dachten wij eindelijk overgestapt te zijn op glasvezel en dus snel internet. Dit viel echter zwaar tegen. De communicatie tussen de apparaten is zelfs heel slecht in de buurt van de meterkast. Wij hebben diverse pogingen gewaagd om het probleem op een andere manier op te lossen. Helaas heeft dit niet gewerkt en hebben wij nu al drie kwart jaar een kabel door ons appartement liggen, omdat de router van T-Mobile van zeer slechte kwaliteit blijkt te zijn. Het voelt als een teruggang in tijd voor bijna 50€ in de maand is dit wel een hele zware tegenvaller. Nu zijn wij eindelijk af van dit contract en kunnen wij met deze ervaring op zoek naar een nieuwe aanbieder. Hopen dat wij nu wel zonder kabel kunnen internetten.
Gemiddelde score 
 
1.5
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Tugba April 30, 2018

glasvezel van T-mobile

Nu een jaar gebruik gemaakt van T-Mobile thuis. Bij aanschaf dachten wij eindelijk overgestapt te zijn op glasvezel en dus snel internet. Dit viel echter zwaar tegen. De communicatie tussen de apparaten is zelfs heel slecht in de buurt van de meterkast. Wij hebben diverse pogingen gewaagd om het probleem op een andere manier op te lossen. Helaas heeft dit niet gewerkt en hebben wij nu al drie kwart jaar een kabel door ons appartement liggen, omdat de router van T-Mobile van zeer slechte kwaliteit blijkt te zijn. Het voelt als een teruggang in tijd voor bijna 50€ in de maand is dit wel een hele zware tegenvaller. Nu zijn wij eindelijk af van dit contract en kunnen wij met deze ervaring op zoek naar een nieuwe aanbieder. Hopen dat wij nu wel zonder kabel kunnen internetten.

Was deze review nuttig? 
Er is twee keer een monteur langs geweest om internet mij regelen. De monteurs zijn ZZP'ers en werken niet alleen voor T-Mobile, maar ook voor andere aanbieders. Ik heb geen enkele betrokkenheid ervaren van deze mensen. Hun doel is duidelijk omdat ze per klant betaald krijgen. Namelijk, zo snel mogelijk de boel installeren en vervolgens door naar de volgende klant. De tweede keer is er een WIFI-versterker geplaatst, maar de boel werkt nog steeds niet naar behoren. WIFI werk nauwelijks. Vaak een zwak signaal en soms is het onmogelijk om met laptops contact te maken. Bij de klantenservice sta je structureel meer dan 20 minuten in de wacht. De helpdesk handelt alleen naar testgegevens die zij op afstand in kunnen zien. Als je op wil zeggen dreigt men met een afkoopfee die je dient te betalen. Ze bieden aan een monteur te sturen als je er zelf voor betaald. Het feit dat je al 6 weken geen werkend internet hebt lijkt ze niet te interesseren. In het verleden heb ik gebruik gemaakt van Ziggo. Internet van Ziggo over de kabel was veel sneller dan glasvezel van T-Mobile.
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Elwin December 13, 2017

Egoistisch bedrijf schuilt achter interne procedures

Er is twee keer een monteur langs geweest om internet mij regelen. De monteurs zijn ZZP'ers en werken niet alleen voor T-Mobile, maar ook voor andere aanbieders. Ik heb geen enkele betrokkenheid ervaren van deze mensen. Hun doel is duidelijk omdat ze per klant betaald krijgen. Namelijk, zo snel mogelijk de boel installeren en vervolgens door naar de volgende klant. De tweede keer is er een WIFI-versterker geplaatst, maar de boel werkt nog steeds niet naar behoren. WIFI werk nauwelijks. Vaak een zwak signaal en soms is het onmogelijk om met laptops contact te maken. Bij de klantenservice sta je structureel meer dan 20 minuten in de wacht. De helpdesk handelt alleen naar testgegevens die zij op afstand in kunnen zien. Als je op wil zeggen dreigt men met een afkoopfee die je dient te betalen. Ze bieden aan een monteur te sturen als je er zelf voor betaald. Het feit dat je al 6 weken geen werkend internet hebt lijkt ze niet te interesseren. In het verleden heb ik gebruik gemaakt van Ziggo. Internet van Ziggo over de kabel was veel sneller dan glasvezel van T-Mobile.

Was deze review nuttig? 
Sinds een week T Mobile thuis. De monteur sloot alles binnen een mum van tijd aan. WiFi was niet overal in huis even sterk. Maar dit viel te wijten aan de locatie van mijn meterkast. Monteur bood aan een gratis repeater te plaatsen. Ik heb het uiteindelijk opgelost door op een gunstigere locatie in huis een access point te plaatsen. Het tv beeld is aanzienlijk beter dan bij mijn vorige aanbieder (KPN).
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Wouter December 01, 2017

Werkt perfect

Sinds een week T Mobile thuis. De monteur sloot alles binnen een mum van tijd aan. WiFi was niet overal in huis even sterk. Maar dit viel te wijten aan de locatie van mijn meterkast. Monteur bood aan een gratis repeater te plaatsen. Ik heb het uiteindelijk opgelost door op een gunstigere locatie in huis een access point te plaatsen. Het tv beeld is aanzienlijk beter dan bij mijn vorige aanbieder (KPN).

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider