T-mobile glasvezel ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/7d/77/9c/t-mobile-glasvezel-11-1487598839.png
 
4.7 (195)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
T-mobile glasvezel

Ook T-mobile biedt in steeds meer plaatsen razendsnel glasvezel aan. Met T-Mobile Thuis (voorheen Vodafone Thuis) haal jij de nieuwste techniek in huis. Bij Glasvezel internet van T-mobile is het zelfs mogelijk een glasvezel aansluiting te krijgen van maar liefst 500 Mbps down- en uploadsnelheid! Uiteraard kan je ook bij T-Mobile gebruik maken van een Thuis TV App en kijk jij overal in huis naar digitale televisie op jouw tablet.

Bekijk nu hier alle T-Mobile glasvezel ervaringen van gebruikers die je al zijn voor gegaan bij het afsluiten van glasvezel. Het perfecte startpunt dus voor het kiezen van de juiste glasvezel aanbieder. Heb jij zelf al T-Mobile glasvezel ervaringen? Schrijf dan snel een korte review over jouw ervaringen en help andere met het maken van de juiste keuze!

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 195 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
4.7
Installatie 
 
4.9  (179)
Helpdesk 
 
3.4  (166)
Internet 
 
4.5  (177)
Bellen 
 
5.7  (124)
Digitale televisie 
 
5.1  (159)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Instalateur mag geen meter extra doen.
Maar vooral belaberde glasvezel snelheid en stabiliteit. Helpdesk....welke?
Tv geen opname mogelijkheid
Gemiddelde score 
 
3.6
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door Stegeman Oktober 26, 2019

Instabiel veel langzamer dan 500mbs

Instalateur mag geen meter extra doen.
Maar vooral belaberde glasvezel snelheid en stabiliteit. Helpdesk....welke?
Tv geen opname mogelijkheid

Was deze review nuttig? 
Absoluut de slechtste provider die ik ooit heb gehad! Scoort op alles slecht.
internet valt voortdurend uit, tv interface is ouderwets en onpraktisch.Zeer slechte Huawai modem. Kortom gewoon niet doen als je erover denkt om over te stappen naar T-Mobile!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Bert Brouwenstijn September 27, 2019

Absoluut de slechtste provider die ik ooit heb gehad! Scoort op alles slecht.
internet valt voortdurend uit, tv interface is ouderwets en onpraktisch.Zeer slechte Huawai modem. Kortom gewoon niet doen als je erover denkt om over te stappen naar T-Mobile!

Was deze review nuttig? 
Echt niet doen. Als je wel eens iets terug kijkt, dit kan alleen met Uitzending Gemist en dat is niet veel. Ja, koop een ChromeCast en je kunt via de app op telefoon of tablet kijken maar dit is een waardeloze oplossing.
Pauzeren, alleen mogelijk als je de opnamebox van +5 euro/pm aan schaft, bij alle andere providers is dit gewoon standaard.
Heb je Netflix? Zeg het abonnement maar vast op of koop die ChromeCast, dit ondersteunen ze niet.

De aansluiting was snel geregeld. In april. Van het begin altijd al problemen gehad met internet en wofi die uitviel, 2x is me verteld dat er niks aan de hand was volgens de helpdesk, zelf maar oplossen want we hadden oude bekabeling. Tuurlijk, glasvezel en alles is nog geen 5 jaar oud.
Dan valt echt alles uit, tv, internet, bellen, wifi. Tja, er moet een monteur komen. Ook goed, en het duurt maar liefst 8(!!) weken voor deze kan komen. Nogmaals gebeld want dit duurt me veel te lang. Kunnen ze niets aan doen, ze hebben namelijk heel veel nieuwe aansluitingen die ze moeten doen dus ja, dan moet u voor storing ook lang wachten (storing als geen ontvangst/verbinding is dus niet belangrijk, de nieuwe aansluitingen die overigens gewoon internet en tv nog hebben wel). We kunnen u vanaf hier door verbinden, dat gaat sneller. Ook niet, in totaal heb ik bijna 2 uur aan de telefoon gehangen zonder resultaat, die mensen hebben ook geen zin om de problemen bij T-mobile op te lossen, "Of u een mobiel abonnement heeft van T-mobile?" Nee, hoezo, internetten en tv kijken op mijn telefoon? Ik ben over de 50. En mijn partner dan? Ik ben heus wel eens van huis. Met mobiel.
Er is een interne technische dienst bij T-mobile, die zouden het dan oplossen, daar krijg je bericht van hoe en wanneer. Het eerste bericht is dus; Hoe beviel het contact met onze dienst? Welk contact? Oeps, foutje, dat was niet de bedoeling volgens een volgend telefoontje. Maar ze hadden het opgelost en door gezet naar de monteurs, daar kan ik dan een afspraak mee maken. Dat is dus die van 8 weken later.
In de buurt liep op die dag een monteur, snel een foto gemaakt van het euvel en die beste man gaf gelijk aan dat zij hier niets mee kunnen. Het is flauwekul dat ik 8 weken ga wachten op dat antwoord en vervolgens nog eens moet wachten op een actie van KPN, (daar zat de storing namelijk) dus hij heeft het voor ons geregeld. Top kerel!!!!
De helpdesk, van de 8 waren er maar 3 die een beetje wisten wat ze aan het doen waren.
En de uiteindelijke verbinding (na oplossing van KPN)? Die is nog steeds slecht. Het werkt, en daar heb je dan ook alles mee gezegd.
Geschreven door Erna Juli 11, 2019

Nooit weer t-mobile

Echt niet doen. Als je wel eens iets terug kijkt, dit kan alleen met Uitzending Gemist en dat is niet veel. Ja, koop een ChromeCast en je kunt via de app op telefoon of tablet kijken maar dit is een waardeloze oplossing.
Pauzeren, alleen mogelijk als je de opnamebox van +5 euro/pm aan schaft, bij alle andere providers is dit gewoon standaard.
Heb je Netflix? Zeg het abonnement maar vast op of koop die ChromeCast, dit ondersteunen ze niet.

De aansluiting was snel geregeld. In april. Van het begin altijd al problemen gehad met internet en wofi die uitviel, 2x is me verteld dat er niks aan de hand was volgens de helpdesk, zelf maar oplossen want we hadden oude bekabeling. Tuurlijk, glasvezel en alles is nog geen 5 jaar oud.
Dan valt echt alles uit, tv, internet, bellen, wifi. Tja, er moet een monteur komen. Ook goed, en het duurt maar liefst 8(!!) weken voor deze kan komen. Nogmaals gebeld want dit duurt me veel te lang. Kunnen ze niets aan doen, ze hebben namelijk heel veel nieuwe aansluitingen die ze moeten doen dus ja, dan moet u voor storing ook lang wachten (storing als geen ontvangst/verbinding is dus niet belangrijk, de nieuwe aansluitingen die overigens gewoon internet en tv nog hebben wel). We kunnen u vanaf hier door verbinden, dat gaat sneller. Ook niet, in totaal heb ik bijna 2 uur aan de telefoon gehangen zonder resultaat, die mensen hebben ook geen zin om de problemen bij T-mobile op te lossen, "Of u een mobiel abonnement heeft van T-mobile?" Nee, hoezo, internetten en tv kijken op mijn telefoon? Ik ben over de 50. En mijn partner dan? Ik ben heus wel eens van huis. Met mobiel.
Er is een interne technische dienst bij T-mobile, die zouden het dan oplossen, daar krijg je bericht van hoe en wanneer. Het eerste bericht is dus; Hoe beviel het contact met onze dienst? Welk contact? Oeps, foutje, dat was niet de bedoeling volgens een volgend telefoontje. Maar ze hadden het opgelost en door gezet naar de monteurs, daar kan ik dan een afspraak mee maken. Dat is dus die van 8 weken later.
In de buurt liep op die dag een monteur, snel een foto gemaakt van het euvel en die beste man gaf gelijk aan dat zij hier niets mee kunnen. Het is flauwekul dat ik 8 weken ga wachten op dat antwoord en vervolgens nog eens moet wachten op een actie van KPN, (daar zat de storing namelijk) dus hij heeft het voor ons geregeld. Top kerel!!!!
De helpdesk, van de 8 waren er maar 3 die een beetje wisten wat ze aan het doen waren.
En de uiteindelijke verbinding (na oplossing van KPN)? Die is nog steeds slecht. Het werkt, en daar heb je dan ook alles mee gezegd.

Was deze review nuttig? 
T- mobile heeft een media box , die zet de opnames lokaal op HD, dus je kunt niet via je iPad
In bed je opnames bekijken.
Is een box die 10 jaar geleden aardig zou zijn, maar we leven in 2019, dus net als andere aanbieders , alles in de cloud , dan heb je dit probleem niet.

ik zeg het gelijkt op , zodat ik na een jaar van deze miskoop af ben.
Gemiddelde score 
 
7.2
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Ronald Juli 10, 2019

Spijt van overstappen naar t-mobile

T- mobile heeft een media box , die zet de opnames lokaal op HD, dus je kunt niet via je iPad
In bed je opnames bekijken.
Is een box die 10 jaar geleden aardig zou zijn, maar we leven in 2019, dus net als andere aanbieders , alles in de cloud , dan heb je dit probleem niet.

ik zeg het gelijkt op , zodat ik na een jaar van deze miskoop af ben.

Was deze review nuttig? 
Zeer slechte klantenservice die problemen niet kan op lossen en je maanden bezig kan houden. Afrader
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Bert Juni 21, 2019

Slechte klantenservice

Zeer slechte klantenservice die problemen niet kan op lossen en je maanden bezig kan houden. Afrader

Was deze review nuttig? 
Sinds oktober 2018 glasvezel van T-Mobile. 50Mb snelheid besteld en door Klantvoordeel i.c.m. met mijn mobiele abonnement gratis geupgrade naar 100mb. Snelle installatie door de monteur en alles werkte direct. Stabiele internetverbinding voor thuiswerken en snel genoeg om met meerdere gebruikers tegelijkertijd te streamen.
De geleverde router weigerde vorige week dienst en 1 uur (!) na bellen met de klantenservice kwam er een monteur de router vervangen.
Goede prijs/kwaliteitverhouding, wij zijn tevreden.
Gemiddelde score 
 
8.7
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door S. Zhou Juni 13, 2019

Glasvezel T-Mobile stabiel & snel in Den Haag

Sinds oktober 2018 glasvezel van T-Mobile. 50Mb snelheid besteld en door Klantvoordeel i.c.m. met mijn mobiele abonnement gratis geupgrade naar 100mb. Snelle installatie door de monteur en alles werkte direct. Stabiele internetverbinding voor thuiswerken en snel genoeg om met meerdere gebruikers tegelijkertijd te streamen.
De geleverde router weigerde vorige week dienst en 1 uur (!) na bellen met de klantenservice kwam er een monteur de router vervangen.
Goede prijs/kwaliteitverhouding, wij zijn tevreden.

Was deze review nuttig? 
Zeer slecht bedrijf. Ga hier absoluut niet meer in zee!

De internet levering is ok. Zodra de verbinding niet meer werkt (is nu twee keer gebeurd bij mij) dan ben je ook goed aan de beurt. Onderstaand mijn verhaal.

Eerst was het vodafone thuis. Dit werkte heel erg goed. Toen is het overgegaan naar T-mobile. Ik betaalde 23,50 per maand (20/20mb). Ik ging verhuizen en wilde de zaak meeverhuizen. Dit was gratis, maar ik moest wel verplicht een nieuw jaarcontract aangaan. 20mb was niet meer leverbaar, dus ik moest verplicht 50mb kiezen á 32,50.

De oplevering was op zich ok. Echter na een paar maanden deed het internet het niet. Ik heb 2,5 week zonder verbinding gezeten. De grootste bottleneck is de monteursdienst van Guidion met ongelofelijk lange wachttijden. Tijdens de wachttijd op internet kreeg ik geen alternatief, bijvoorbeeld door een dongle. Dit was alleen voor 'T-mobile klanten' van de mobiele diensten.

Recent ging mijn modem kapot. Hij ging niet meer aan. 10 juni geconstateerd, 11 juni gebeld. De eerste afspraakmogelijkheid was 1 juli (!). Slechts voor het aansluiten van een nieuwe modem, want ik mag dat als consument zelf niet doen vanwege garantie. Wederom niet meedenken om voor mij tussentijds via 4G een internetverbinding te realiseren. Ik heb als aanbod gedaan dat ik een prepaid simkaart koop van t-mobile, en dan mag ik, als ik geluk heb (ik ben nog in afwachting), een voucher van ze krijgen voor 7 (!) dagen internet. Daarna mag ik weer terugbellen voor een nieuwe.

De klantenservice is heel erg slecht. Maar dan ook echt heel erg slecht. De medewerkers zijn regelmatig (maar niet altijd) onbeschoft. Ze bellen niet terug als de verbinding eruit valt, ook al weten ze wie ze aan de lijn hadden. De wachttijd loopt vaak op tot 30 minuten of meer. Ik ben inmiddels 2x automatisch opgehangen na heel lang te hebben gewacht (de laatste keer na 31 minuten). Mijn record is bijna 40 minuten in de wacht en 30 minuten in gesprek (1 uur 10 minuten).
Gemiddelde score 
 
1.3
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Thomas Juni 12, 2019

Ongelofelijk slechte service, WEES VERSTANDIG: neem hier niets af.

Zeer slecht bedrijf. Ga hier absoluut niet meer in zee!

De internet levering is ok. Zodra de verbinding niet meer werkt (is nu twee keer gebeurd bij mij) dan ben je ook goed aan de beurt. Onderstaand mijn verhaal.

Eerst was het vodafone thuis. Dit werkte heel erg goed. Toen is het overgegaan naar T-mobile. Ik betaalde 23,50 per maand (20/20mb). Ik ging verhuizen en wilde de zaak meeverhuizen. Dit was gratis, maar ik moest wel verplicht een nieuw jaarcontract aangaan. 20mb was niet meer leverbaar, dus ik moest verplicht 50mb kiezen á 32,50.

De oplevering was op zich ok. Echter na een paar maanden deed het internet het niet. Ik heb 2,5 week zonder verbinding gezeten. De grootste bottleneck is de monteursdienst van Guidion met ongelofelijk lange wachttijden. Tijdens de wachttijd op internet kreeg ik geen alternatief, bijvoorbeeld door een dongle. Dit was alleen voor 'T-mobile klanten' van de mobiele diensten.

Recent ging mijn modem kapot. Hij ging niet meer aan. 10 juni geconstateerd, 11 juni gebeld. De eerste afspraakmogelijkheid was 1 juli (!). Slechts voor het aansluiten van een nieuwe modem, want ik mag dat als consument zelf niet doen vanwege garantie. Wederom niet meedenken om voor mij tussentijds via 4G een internetverbinding te realiseren. Ik heb als aanbod gedaan dat ik een prepaid simkaart koop van t-mobile, en dan mag ik, als ik geluk heb (ik ben nog in afwachting), een voucher van ze krijgen voor 7 (!) dagen internet. Daarna mag ik weer terugbellen voor een nieuwe.

De klantenservice is heel erg slecht. Maar dan ook echt heel erg slecht. De medewerkers zijn regelmatig (maar niet altijd) onbeschoft. Ze bellen niet terug als de verbinding eruit valt, ook al weten ze wie ze aan de lijn hadden. De wachttijd loopt vaak op tot 30 minuten of meer. Ik ben inmiddels 2x automatisch opgehangen na heel lang te hebben gewacht (de laatste keer na 31 minuten). Mijn record is bijna 40 minuten in de wacht en 30 minuten in gesprek (1 uur 10 minuten).

Was deze review nuttig? 
In de maand oktober 2018 zijn wij van KPN-glasvezel 500 mb internet overgestapt naar T-Mobile glasvezel met maar liefst 750 MB-internet. Het scheelde een paar tientjes in de maand aan kosten en de snelheid van het internet was ook nog sneller. Dan is de keuze snel gemaakt. Helaas…. Met de internetsnelheid is het goed mis. Met geluk halen wij ongeveer 160 mb downloadt en zelfde snelheid uploadsnelheid. Bij KPN was dit altijd rond de 500 MB. Wij hebben de modem van T-Mobile inmiddels op alle kanalen uitgeprobeerd, maar de snelheid blijft belabberd. Een paar maanden geleden hebben wij een eigen router aangesloten. Om alle problemen met internetsnelheid te voorkomen hebben wij groots uitgepakt met de aanschaf van een Multi room wifi set Netgear Orbi RBK50 t.w.v. 600 Euro. Deze set wordt op elle vak sites als beste set omschreven, wat ook wel mag met zo’n prijs. Met deze set halen wij echter dezelfde snelheid van 160 mb.
Omdat er bij T Mobile op geen enkele wijze contact mogelijk lijkt te zijn met een klantenservice hebben wij ons netwerk door een bedrijf laten analyseren om de mogelijkheid van eventuele stoorzenders in onze woonomgeving uit te sluiten. Deze kwam tot de slotsom dat onze eigen apparatuur uitstekend was en dat er geen sprake was van bronnen in de omgeving waardoor onze wifi niet goed zou werken. Na meting kwam de monteur ook niet op een hogere snelheid dan 160 mb.
Slotsom na grondige analyse en dure investering. T-Mobile voldoet niet en lijkt de beloofde 750 mb als verkooptruc te gebruiken. Rest ons om de einddatum van het jaarcontract maar af te wachten en zo snel mogelijk weer over te stappen naar een andere provider.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Andre Mei 29, 2019

T-Mobile thuis glasvezel 750 mb

In de maand oktober 2018 zijn wij van KPN-glasvezel 500 mb internet overgestapt naar T-Mobile glasvezel met maar liefst 750 MB-internet. Het scheelde een paar tientjes in de maand aan kosten en de snelheid van het internet was ook nog sneller. Dan is de keuze snel gemaakt. Helaas…. Met de internetsnelheid is het goed mis. Met geluk halen wij ongeveer 160 mb downloadt en zelfde snelheid uploadsnelheid. Bij KPN was dit altijd rond de 500 MB. Wij hebben de modem van T-Mobile inmiddels op alle kanalen uitgeprobeerd, maar de snelheid blijft belabberd. Een paar maanden geleden hebben wij een eigen router aangesloten. Om alle problemen met internetsnelheid te voorkomen hebben wij groots uitgepakt met de aanschaf van een Multi room wifi set Netgear Orbi RBK50 t.w.v. 600 Euro. Deze set wordt op elle vak sites als beste set omschreven, wat ook wel mag met zo’n prijs. Met deze set halen wij echter dezelfde snelheid van 160 mb.
Omdat er bij T Mobile op geen enkele wijze contact mogelijk lijkt te zijn met een klantenservice hebben wij ons netwerk door een bedrijf laten analyseren om de mogelijkheid van eventuele stoorzenders in onze woonomgeving uit te sluiten. Deze kwam tot de slotsom dat onze eigen apparatuur uitstekend was en dat er geen sprake was van bronnen in de omgeving waardoor onze wifi niet goed zou werken. Na meting kwam de monteur ook niet op een hogere snelheid dan 160 mb.
Slotsom na grondige analyse en dure investering. T-Mobile voldoet niet en lijkt de beloofde 750 mb als verkooptruc te gebruiken. Rest ons om de einddatum van het jaarcontract maar af te wachten en zo snel mogelijk weer over te stappen naar een andere provider.

Was deze review nuttig? 
De meest slechte provider die je je maar kunt voorstellen, letterlijk in mooie verkooppraatjes getrapt. Gaven aan dat ze zelfde kwaliteit als Telfort konden leveren voor een mooie aanbieding.
Ellende ellende ellende, begin gemist blijft maar problemen geven, dus kijken via de app. Steeds haperende beelden. Internet na 3 maanden en talloze contactmomenten met de helpdesk en extra bezoeken monteur nog steeds niet wat het moet zijn. 100mb. T-Mobile geeft aan dat het probleem bij mij zelf ligt omdat ik meer dan 15 apparaten tegelijkertijd gebruik. Hoezo zelfde kwaliteit als Telfort, daar heeft het jaren probleemloos gewerkt. Helpen doen ze niet meer, moet de apparaten maar afkoppelen. Worden nog 9 ellendige maanden, daarna gauw weer terug naar Telfort. T-Mobile nooit weer.......
Gemiddelde score 
 
3.6
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Rik Schutte April 05, 2019

T-Mobile glasvezel alles in één

De meest slechte provider die je je maar kunt voorstellen, letterlijk in mooie verkooppraatjes getrapt. Gaven aan dat ze zelfde kwaliteit als Telfort konden leveren voor een mooie aanbieding.
Ellende ellende ellende, begin gemist blijft maar problemen geven, dus kijken via de app. Steeds haperende beelden. Internet na 3 maanden en talloze contactmomenten met de helpdesk en extra bezoeken monteur nog steeds niet wat het moet zijn. 100mb. T-Mobile geeft aan dat het probleem bij mij zelf ligt omdat ik meer dan 15 apparaten tegelijkertijd gebruik. Hoezo zelfde kwaliteit als Telfort, daar heeft het jaren probleemloos gewerkt. Helpen doen ze niet meer, moet de apparaten maar afkoppelen. Worden nog 9 ellendige maanden, daarna gauw weer terug naar Telfort. T-Mobile nooit weer.......

Was deze review nuttig? 
Het probleem met t-mobile thuis, ik heb alleen internet dat er geen continuiteit is in de datastroom, het ene moment werkt alles prima en het volgende moment blokkeert de boel: buffering op netflix, simpele internet pagina's laden niet meer en e-mail gaat er niet meer uit. Vaak is dit 's avonds na het eten maar soms ook midden op de dag. we zouden 100mb moeten hebben maar dat is geenszins het geval. Ik had absoluut meer verwacht van glasvezel, ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat er veel capaciteit verder op de lijn gedeeld wordt waardoor de snelheid verloren gaat. Maar ja, klagen helpt niet, de helpdesk bied geen oplossingen.
Gemiddelde score 
 
4.3
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door geert Januari 29, 2019

t-mobile thuis

Het probleem met t-mobile thuis, ik heb alleen internet dat er geen continuiteit is in de datastroom, het ene moment werkt alles prima en het volgende moment blokkeert de boel: buffering op netflix, simpele internet pagina's laden niet meer en e-mail gaat er niet meer uit. Vaak is dit 's avonds na het eten maar soms ook midden op de dag. we zouden 100mb moeten hebben maar dat is geenszins het geval. Ik had absoluut meer verwacht van glasvezel, ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat er veel capaciteit verder op de lijn gedeeld wordt waardoor de snelheid verloren gaat. Maar ja, klagen helpt niet, de helpdesk bied geen oplossingen.

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider