T-mobile glasvezel ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/7d/77/9c/t-mobile-glasvezel-11-1487598839.png
 
4.8 (177)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
T-mobile glasvezel

Ook T-mobile biedt in steeds meer plaatsen razendsnel glasvezel aan. Met T-Mobile Thuis (voorheen Vodafone Thuis) haal jij de nieuwste techniek in huis. Bij Glasvezel internet van T-mobile is het zelfs mogelijk een glasvezel aansluiting te krijgen van maar liefst 500 Mbps down- en uploadsnelheid! Uiteraard kan je ook bij T-Mobile gebruik maken van een Thuis TV App en kijk jij overal in huis naar digitale televisie op jouw tablet.

Bekijk nu hier alle T-Mobile glasvezel ervaringen van gebruikers die je al zijn voor gegaan bij het afsluiten van glasvezel. Het perfecte startpunt dus voor het kiezen van de juiste glasvezel aanbieder. Heb jij zelf al T-Mobile glasvezel ervaringen? Schrijf dan snel een korte review over jouw ervaringen en help andere met het maken van de juiste keuze!

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 177 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
4.8
Installatie 
 
5.0  (162)
Helpdesk 
 
3.5  (149)
Internet 
 
4.6  (161)
Bellen 
 
5.9  (114)
Digitale televisie 
 
5.2  (145)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Ben nu een tijdje klant en wil graag een wifi versterker omdat er niet overal in het huis wifi goed werkt.
Vorige week 17! minuten in de wacht gestaan met de klantenservice van T-Mobile en uiteindelijk opgehangen. Vandaag weer gebeld +- 6 minuten krijg ik iemand aan de lijn. Die geeft aan dat er eerst allemaal andere dingen uitgeprobeerd moeten worden voordat ze een wifi repeater opsturen. Hij wou al mijn instellingen wissen en de router opnieuw instellen. Vervolgens moest ik dan morgen terugbellen. En zeker weer 17 minuten in de wacht gaan. Heb hem verteld of een repeater of ik zeg op. Opzeggen dus. Ik zie hier dat KPN redelijke beoordelingen heeft, ga ik die maar proberen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door San November 06, 2017

Echt triest

Ben nu een tijdje klant en wil graag een wifi versterker omdat er niet overal in het huis wifi goed werkt.
Vorige week 17! minuten in de wacht gestaan met de klantenservice van T-Mobile en uiteindelijk opgehangen. Vandaag weer gebeld +- 6 minuten krijg ik iemand aan de lijn. Die geeft aan dat er eerst allemaal andere dingen uitgeprobeerd moeten worden voordat ze een wifi repeater opsturen. Hij wou al mijn instellingen wissen en de router opnieuw instellen. Vervolgens moest ik dan morgen terugbellen. En zeker weer 17 minuten in de wacht gaan. Heb hem verteld of een repeater of ik zeg op. Opzeggen dus. Ik zie hier dat KPN redelijke beoordelingen heeft, ga ik die maar proberen.

Was deze review nuttig? 
Om te janken de glasvezel verbinding van t mobile. Had eerst xs4all en dat werkte perfect maar was wat duur. Was ik maar nooit overgestapt. Via Twitter vinden ze dat je het zelf moet oplossen via een forum en aan de telefoon na een half uur wachten willen ze je een duurder abonnement aansmeren voor 10 per maand meer. Heb zo een spijt dat ik ben overgestapt zal het niemand aanraden
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Annemiek Augustus 31, 2017

Kat in de zak

Om te janken de glasvezel verbinding van t mobile. Had eerst xs4all en dat werkte perfect maar was wat duur. Was ik maar nooit overgestapt. Via Twitter vinden ze dat je het zelf moet oplossen via een forum en aan de telefoon na een half uur wachten willen ze je een duurder abonnement aansmeren voor 10 per maand meer. Heb zo een spijt dat ik ben overgestapt zal het niemand aanraden

Was deze review nuttig? 
Sinds kort hebben wij T-Mobile Thuis. Lekker snel over de digitale Glasvezelsnelweg. Afsluiten en aansluiten ging prima! Sinds het aansluiten geen problemen en halen wij de volle snelheid en hebben haarscherp beeld op de televisie. Dat er mensen klagen over de snelheid via Wifi is niet te wijten aan T-Mobile. Het is algemeen bekend dat je met Wifi niet de snelheid haalt die je af hebt genomen. Er gaat veel verloren in de "lucht" aan snelheid.

Op 1 kamer had de monteur gemerkt dat er nagenoeg geen Wifisignaal was. Snel en eenvoudig door hem opgelost na het plaatsen van een Wifiversterker.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Pieter Juli 04, 2017

Top

Sinds kort hebben wij T-Mobile Thuis. Lekker snel over de digitale Glasvezelsnelweg. Afsluiten en aansluiten ging prima! Sinds het aansluiten geen problemen en halen wij de volle snelheid en hebben haarscherp beeld op de televisie. Dat er mensen klagen over de snelheid via Wifi is niet te wijten aan T-Mobile. Het is algemeen bekend dat je met Wifi niet de snelheid haalt die je af hebt genomen. Er gaat veel verloren in de "lucht" aan snelheid.

Op 1 kamer had de monteur gemerkt dat er nagenoeg geen Wifisignaal was. Snel en eenvoudig door hem opgelost na het plaatsen van een Wifiversterker.

Was deze review nuttig? 
Na twee jaar Vodafone waar ik redelijk tevreden over was is het netwerk overgegaan naar T-mobile. In het begin nog niet zo merkbaar totdat de verbinding geporteerd werd vanaf dat moment is internet een drama. Constant trage verbinding met geluk een 40 mb verbinding terwijl ik betaal voor 100/100. Verbinding valt regelmatig uit 1-3 minuten en dan is het weer even. Als je snel bent kan je nog net een filmpje kijken maar meestal niet. Zelfs mijn mobile internet verbinding is sneller. Wifi is goed maar dat ligt aan de router en niet aan een provider en gelukkig is een vigor gewoon een goede modem.

Gelukkig heb ik de aanvraag al gedaan bij een andere provider en ben ik zo weer goedkoper uit,
Gemiddelde score 
 
2.3
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Hans Mei 22, 2017

Drijfzand netwerk

Na twee jaar Vodafone waar ik redelijk tevreden over was is het netwerk overgegaan naar T-mobile. In het begin nog niet zo merkbaar totdat de verbinding geporteerd werd vanaf dat moment is internet een drama. Constant trage verbinding met geluk een 40 mb verbinding terwijl ik betaal voor 100/100. Verbinding valt regelmatig uit 1-3 minuten en dan is het weer even. Als je snel bent kan je nog net een filmpje kijken maar meestal niet. Zelfs mijn mobile internet verbinding is sneller. Wifi is goed maar dat ligt aan de router en niet aan een provider en gelukkig is een vigor gewoon een goede modem.

Gelukkig heb ik de aanvraag al gedaan bij een andere provider en ben ik zo weer goedkoper uit,

Was deze review nuttig? 
Na verhuizen was een glasvezel aansluiting eindelijk mogelijk. Kijk al jaren geen tv meer en ben dus voor een internet only abo gegaan. Blij verrast met de internet snelheid (ipv 100 zelfs 125+) en stabiliteit, was voorheen ADSL en Kabel gewend. Wel had ik net als anderen problemen met afspraken maken voor de installatie. Dit zou worden geregeld binnen 6-7 dagen, echter zou ik toch meer dan 2 weken moeten wachten op de monteur.

Had de klantenservice hier meerdere keren over gebeld, geen wachtrijen en werd vriendelijk geholpen. Echter kwam ik tot de conclusie dat ik het maar beter zelf kon aansluiten, met toestemming van t-mobile maar op eigen risico. De aansluiting was SC terwijl ik voor mijn eigen netwerk voor fiber LC MM was gegaan. De monteur kwam een week later langs om te controleren, was vriendelijk en bedankte me voor het doen van zijn werk haha :P. Het modem heeft een slecht wifi bereik en alleen 2.4ghz. Je kan wifi het beste uitzetten, en zelf switches en routers/APs plaatsen. Verder is webui bij draytek modems niet bepaald overzichtelijk maar ze presteren goed, helaas alleen geen LACP en admin. Wel DMZ, IP reservering, Mac binding, Port- forwarding/triggers en DHCP ranges, alleen even zoeken want alles staat onlogisch ingedeeld.

Wel bizar dat veel mensen het hier hebben over dat t-mobile netwerk kabels moet aanleggen door vloeren en muren bij mensen thuis? T-mobile levert een internet aansluiting aan huis, je dient zelf je eigen netwerk aan te leggen. Vind het al heel wat dat ze bereid zijn een stopcontact te monteren, heb dit gewoon aan de elektricien overgelaten. En waarom zitten er Vodafone reviews tussen de T-mobile glasvezel reviews? :S
Gemiddelde score 
 
8.7
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Dico Mei 21, 2017

Eindelijk glasvezel

Na verhuizen was een glasvezel aansluiting eindelijk mogelijk. Kijk al jaren geen tv meer en ben dus voor een internet only abo gegaan. Blij verrast met de internet snelheid (ipv 100 zelfs 125+) en stabiliteit, was voorheen ADSL en Kabel gewend. Wel had ik net als anderen problemen met afspraken maken voor de installatie. Dit zou worden geregeld binnen 6-7 dagen, echter zou ik toch meer dan 2 weken moeten wachten op de monteur.

Had de klantenservice hier meerdere keren over gebeld, geen wachtrijen en werd vriendelijk geholpen. Echter kwam ik tot de conclusie dat ik het maar beter zelf kon aansluiten, met toestemming van t-mobile maar op eigen risico. De aansluiting was SC terwijl ik voor mijn eigen netwerk voor fiber LC MM was gegaan. De monteur kwam een week later langs om te controleren, was vriendelijk en bedankte me voor het doen van zijn werk haha :P. Het modem heeft een slecht wifi bereik en alleen 2.4ghz. Je kan wifi het beste uitzetten, en zelf switches en routers/APs plaatsen. Verder is webui bij draytek modems niet bepaald overzichtelijk maar ze presteren goed, helaas alleen geen LACP en admin. Wel DMZ, IP reservering, Mac binding, Port- forwarding/triggers en DHCP ranges, alleen even zoeken want alles staat onlogisch ingedeeld.

Wel bizar dat veel mensen het hier hebben over dat t-mobile netwerk kabels moet aanleggen door vloeren en muren bij mensen thuis? T-mobile levert een internet aansluiting aan huis, je dient zelf je eigen netwerk aan te leggen. Vind het al heel wat dat ze bereid zijn een stopcontact te monteren, heb dit gewoon aan de elektricien overgelaten. En waarom zitten er Vodafone reviews tussen de T-mobile glasvezel reviews? :S

Was deze review nuttig? 
Na de bestelling duurt het eerst 14 dagen voordat er eens actie ondernomen wordt om een afspraak te plannen voor de installatie, waarna het dan nog eens ruim een week duurt, dus je bent al bijna een maand verder voordat je gebruik kunt maken van je internet verbinding.
De installatie verliep overigens uiterst soepel en snel.
De Wifi is echt belabberd slecht; op de 2e verdieping heb ik af en toe nog een verbinding van 1Mb(it) met een externe Wifi antenne !!!! (omdat de interne het eigenlijk helemaal niet meer doet)
Nou zijn er hier in de buurt (te) veel Wifi netwerken, maar bij Ziggo hadden we daar toch geen last van.
Met de helpdesk het ik geen contact gehad (gelukkig niet, aan de overige reviews te zien).
Het enige probleem dat ik HAD is dat het internet erg traag is met het zoeken naar en opbouwen van pagina's.
Ik kwam er namelijk achter dat de DNS servers van Vodafone (tegenwoordig T-Mobile) zeer traag zijn. Door de servers van OpenDNS te gebruiken is het zoeken en opbouwen van internetpagina's ineens weer een verademing.
Dit kun je in je PC aanpassen, maar beter is het om dat in de router aan te passen, zodat die servers ook gebruikt worden voor alle aangesloten apparatuur zoals telefoons/ipads e.d.
Hoe:
- http://192.168.1.1 inloggen met user/user
- LAN - General Setup
- Achter LAN 1 de knop "Details Page" clicken
- Vul bij "DNS Server IP Address" het volgende in:
Prim: 202.67.222.222 / Sec: 202.67.220.220

Hoop dat velen hier baat bij hebben
Gemiddelde score 
 
5.5
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door ghui Mei 05, 2017

Na de bestelling duurt het eerst 14 dagen voordat er eens actie ondernomen wordt om een afspraak te plannen voor de installatie, waarna het dan nog eens ruim een week duurt, dus je bent al bijna een maand verder voordat je gebruik kunt maken van je internet verbinding.
De installatie verliep overigens uiterst soepel en snel.
De Wifi is echt belabberd slecht; op de 2e verdieping heb ik af en toe nog een verbinding van 1Mb(it) met een externe Wifi antenne !!!! (omdat de interne het eigenlijk helemaal niet meer doet)
Nou zijn er hier in de buurt (te) veel Wifi netwerken, maar bij Ziggo hadden we daar toch geen last van.
Met de helpdesk het ik geen contact gehad (gelukkig niet, aan de overige reviews te zien).
Het enige probleem dat ik HAD is dat het internet erg traag is met het zoeken naar en opbouwen van pagina's.
Ik kwam er namelijk achter dat de DNS servers van Vodafone (tegenwoordig T-Mobile) zeer traag zijn. Door de servers van OpenDNS te gebruiken is het zoeken en opbouwen van internetpagina's ineens weer een verademing.
Dit kun je in je PC aanpassen, maar beter is het om dat in de router aan te passen, zodat die servers ook gebruikt worden voor alle aangesloten apparatuur zoals telefoons/ipads e.d.
Hoe:
- http://192.168.1.1 inloggen met user/user
- LAN - General Setup
- Achter LAN 1 de knop "Details Page" clicken
- Vul bij "DNS Server IP Address" het volgende in:
Prim: 202.67.222.222 / Sec: 202.67.220.220

Hoop dat velen hier baat bij hebben

Was deze review nuttig? 
Na regelmatig testen blijkt mijn 100-100 abonnement 40-40 te zijn, tv valt geregeld uit en het bereik van Wifi met deze router haalt de bovenste verdieping niet. De harddisc neemt programma's dubbel op en doordat het niet via een server gaat kan je er maar 1 tegelijk opnemen. Het is dat ik tot september moet anders was ik al overgestapt!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Rob Groen April 12, 2017

Internet bagger

Na regelmatig testen blijkt mijn 100-100 abonnement 40-40 te zijn, tv valt geregeld uit en het bereik van Wifi met deze router haalt de bovenste verdieping niet. De harddisc neemt programma's dubbel op en doordat het niet via een server gaat kan je er maar 1 tegelijk opnemen. Het is dat ik tot september moet anders was ik al overgestapt!

Was deze review nuttig? 
Na 3 weken kreeg ik te horen dat een DSL aansluiting niet mogelijk was op mijn adres. Prima, kan gebeuren.

Vervolgens heb ik contact gehad met de helpdesk, een glasvezelverbinding zou binnen 7-10 dagen geinstalleerd worden werd mij verzekerd. Althans mits ik af zou zien van de wettelijke afkoelperiode van 14 dagen.

Dit heb ik gedaan, vervolgens bleek de installatie alsnog 3-4 weken te duren. T-mobile was zo schappelijk dat ze mij aan het contract hebben gehouden. Over 12 maanden neem ik een nieuwe provider.

ps. het duurde gemiddeld 10 minuten per keer om iemand aan de lijn te krijgen.
Gemiddelde score 
 
1.8
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Igor Maart 02, 2017

Na 3 weken kreeg ik te horen dat een DSL aansluiting niet mogelijk was op mijn adres. Prima, kan gebeuren.

Vervolgens heb ik contact gehad met de helpdesk, een glasvezelverbinding zou binnen 7-10 dagen geinstalleerd worden werd mij verzekerd. Althans mits ik af zou zien van de wettelijke afkoelperiode van 14 dagen.

Dit heb ik gedaan, vervolgens bleek de installatie alsnog 3-4 weken te duren. T-mobile was zo schappelijk dat ze mij aan het contract hebben gehouden. Over 12 maanden neem ik een nieuwe provider.

ps. het duurde gemiddeld 10 minuten per keer om iemand aan de lijn te krijgen.

Was deze review nuttig? 
Ik heb me lang voorgenomen om geen review te schrijven, maar ik moet het toch even kwijt na mijn laatste frustrerende contact met Vodafone / T-mobile.

Een jaar ben ik klant geweest bij Vodafone / T-mobile glasvezel. In de laatste 6 maanden viel regelmatig het internet 2-3 minuten uit. Dat lijkt heel weinig, maar als het zo vaak gebeurt en je met Netflix en co. afhankelijk bent van internet (en wie is dat tegenwoordig niet?), dan is dat heel irritant. Ook ontmoette ik laatst iemand uit mijn buurt die dit ook had ondervonden. Bij haar hield in dit geval Spotify er dan enkele minuten mee op.

10-20 gesprekken, met de helpdesk, allen op mijn initiatief en een stuk of 4 van die 'Experts' op locatie later, precies hetzelfde probleem nog niet verholpen. Toch wordt elke keer het 'ticket' van mijn probleem gesloten, zonder check of het daadwerkelijk verholpen is. Niet dus!

Waarom werd mij later duidelijk. De ZZP-ers die Guidion voor deze werkzaamheden inhuurt krijgen pas betaald (naar eigen zeggen) indien ze het probleem als verholpen afvinken. Hoezo belangenverstrengeling?

Gaat het er niet om, of wij als klanten geholpen zijn? Dat kan namelijk best eenvoudig gecontroleerd worden door even te bellen. Dat moet voor een Vodafone / T-mobile met als basis een telefonie club toch wel kunnen? Toon je ook nog eens daadwerkelijk interesse in je klant.

Meerdere malen is mij van alles toegezegd, zonder dat ik dit, ook al vroeg er er expliciet naar, bevestigd kreeg (vooral compensatie voor de tijd en energie die ik er telkens weer, op eigen initiatief in moest steken). Uit frustratie heb ik mijn laatste factuur gestorneerd, nou dan kan er ineens gecommuniceerd worden: de ene aanmaning na de andere... Terwijl een medewerker me wel toe heeft gezegd dat ik een nieuwe factuur zou tegemoet zien. Zelfs een uur geleden sprak ik iemand die alle begrip toonde en met toe zegt dat ik direct een mail zou krijgen. Zoals gezegd, meer dan een uur geleden. Ik denk dat hij sindsdien alweer 3 andere toezegging zal hebben gedaan...alleen die bevestigingen die we zo graag zien bij dit soort zaken blijven maar uit.

Ik hoop op een spoedig einde van de noodzaak om contact te hebben met Vodafone.

Zelf ben ik nu overgestapt op XS4All, die mij reeds 2x hebben gebeld uit interesse of alles goed bevalt en waarvan de internetverbinding prima werkt. Dan maar iets duurder, maar wel kwaliteit.
Gemiddelde score 
 
2.3
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Ruud Hermans Februari 20, 2017

Zeer slechte helpdesk ervaring en continu wegvallende internetverbinding

Ik heb me lang voorgenomen om geen review te schrijven, maar ik moet het toch even kwijt na mijn laatste frustrerende contact met Vodafone / T-mobile.

Een jaar ben ik klant geweest bij Vodafone / T-mobile glasvezel. In de laatste 6 maanden viel regelmatig het internet 2-3 minuten uit. Dat lijkt heel weinig, maar als het zo vaak gebeurt en je met Netflix en co. afhankelijk bent van internet (en wie is dat tegenwoordig niet?), dan is dat heel irritant. Ook ontmoette ik laatst iemand uit mijn buurt die dit ook had ondervonden. Bij haar hield in dit geval Spotify er dan enkele minuten mee op.

10-20 gesprekken, met de helpdesk, allen op mijn initiatief en een stuk of 4 van die 'Experts' op locatie later, precies hetzelfde probleem nog niet verholpen. Toch wordt elke keer het 'ticket' van mijn probleem gesloten, zonder check of het daadwerkelijk verholpen is. Niet dus!

Waarom werd mij later duidelijk. De ZZP-ers die Guidion voor deze werkzaamheden inhuurt krijgen pas betaald (naar eigen zeggen) indien ze het probleem als verholpen afvinken. Hoezo belangenverstrengeling?

Gaat het er niet om, of wij als klanten geholpen zijn? Dat kan namelijk best eenvoudig gecontroleerd worden door even te bellen. Dat moet voor een Vodafone / T-mobile met als basis een telefonie club toch wel kunnen? Toon je ook nog eens daadwerkelijk interesse in je klant.

Meerdere malen is mij van alles toegezegd, zonder dat ik dit, ook al vroeg er er expliciet naar, bevestigd kreeg (vooral compensatie voor de tijd en energie die ik er telkens weer, op eigen initiatief in moest steken). Uit frustratie heb ik mijn laatste factuur gestorneerd, nou dan kan er ineens gecommuniceerd worden: de ene aanmaning na de andere... Terwijl een medewerker me wel toe heeft gezegd dat ik een nieuwe factuur zou tegemoet zien. Zelfs een uur geleden sprak ik iemand die alle begrip toonde en met toe zegt dat ik direct een mail zou krijgen. Zoals gezegd, meer dan een uur geleden. Ik denk dat hij sindsdien alweer 3 andere toezegging zal hebben gedaan...alleen die bevestigingen die we zo graag zien bij dit soort zaken blijven maar uit.

Ik hoop op een spoedig einde van de noodzaak om contact te hebben met Vodafone.

Zelf ben ik nu overgestapt op XS4All, die mij reeds 2x hebben gebeld uit interesse of alles goed bevalt en waarvan de internetverbinding prima werkt. Dan maar iets duurder, maar wel kwaliteit.

Was deze review nuttig? 
"Expert" bij aanleg van Guidion was onaardig tegen mijn vrouw, kortaf, geen bereidheid om goed internet te installeren; vodafone gebeld, kwam nogmaals expert, niet bereid om kabels naar woonkamers te leggen, ondanks garantie voor installatie van vodafone, helpdesk wilde niet helpen, mocht ook niet mijn contract opzeggen. Heb glasvezel contract voor 100 mbit; haal meestal nog geen 3-5 mbit. Helpdesk: kan interferentie zijn met andere modems, op ander kanaal zetten helpt niet. Daarbij valt regelmatig tv uit, moet dan alles resetten, tv tuner en modem. Om gek van te worden. Was beter met gewoon kabel internet van ziggo. Alleen bellen gaat goed (Vodafone, duh..).
Gemiddelde score 
 
4.4
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Van Dam Februari 05, 2017

Traag en onbetrouwbaar internet, tv valt regelmatig uit

"Expert" bij aanleg van Guidion was onaardig tegen mijn vrouw, kortaf, geen bereidheid om goed internet te installeren; vodafone gebeld, kwam nogmaals expert, niet bereid om kabels naar woonkamers te leggen, ondanks garantie voor installatie van vodafone, helpdesk wilde niet helpen, mocht ook niet mijn contract opzeggen. Heb glasvezel contract voor 100 mbit; haal meestal nog geen 3-5 mbit. Helpdesk: kan interferentie zijn met andere modems, op ander kanaal zetten helpt niet. Daarbij valt regelmatig tv uit, moet dan alles resetten, tv tuner en modem. Om gek van te worden. Was beter met gewoon kabel internet van ziggo. Alleen bellen gaat goed (Vodafone, duh..).

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider