T-mobile glasvezel ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/7d/77/9c/t-mobile-glasvezel-11-1487598839.png
 
4.8 (183)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
T-mobile glasvezel

Ook T-mobile biedt in steeds meer plaatsen razendsnel glasvezel aan. Met T-Mobile Thuis (voorheen Vodafone Thuis) haal jij de nieuwste techniek in huis. Bij Glasvezel internet van T-mobile is het zelfs mogelijk een glasvezel aansluiting te krijgen van maar liefst 500 Mbps down- en uploadsnelheid! Uiteraard kan je ook bij T-Mobile gebruik maken van een Thuis TV App en kijk jij overal in huis naar digitale televisie op jouw tablet.

Bekijk nu hier alle T-Mobile glasvezel ervaringen van gebruikers die je al zijn voor gegaan bij het afsluiten van glasvezel. Het perfecte startpunt dus voor het kiezen van de juiste glasvezel aanbieder. Heb jij zelf al T-Mobile glasvezel ervaringen? Schrijf dan snel een korte review over jouw ervaringen en help andere met het maken van de juiste keuze!

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 183 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
4.8
Installatie 
 
4.9  (168)
Helpdesk 
 
3.5  (154)
Internet 
 
4.6  (166)
Bellen 
 
5.8  (116)
Digitale televisie 
 
5.2  (150)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Modem
1. zeer onstabiel
2. zeer slechte wifi verbinding
3. alleen 2,4 ghz
4. dagelijks herstarten is noodzakelijk om verbinding te behouden

TV tuner
1. zeer traag
2. loopt dagelijk vast
3. afstandbediening waardeloos, zacht rubberen toetsen die altijd vast zitten.
4. gebruiksonvriendelijk menu



Gemiddelde score 
 
1.6
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Frank Oktober 01, 2018

de allerslechtse glasvezel provider

Modem
1. zeer onstabiel
2. zeer slechte wifi verbinding
3. alleen 2,4 ghz
4. dagelijks herstarten is noodzakelijk om verbinding te behouden

TV tuner
1. zeer traag
2. loopt dagelijk vast
3. afstandbediening waardeloos, zacht rubberen toetsen die altijd vast zitten.
4. gebruiksonvriendelijk menu



Was deze review nuttig? 
23-8 is het geïnstalleerd zo ik de kast gegooit behaald de snelheid bij lange na niet wifi zeer zwak extra betalen voor 1 tv er was afgesproken dat het bij in zou zitten dus mensen niet doen ze maken het niet waar
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door r mulder Augustus 25, 2018

waardeloos t mobile

23-8 is het geïnstalleerd zo ik de kast gegooit behaald de snelheid bij lange na niet wifi zeer zwak extra betalen voor 1 tv er was afgesproken dat het bij in zou zitten dus mensen niet doen ze maken het niet waar

Was deze review nuttig? 
Waardeloos! Na 3 maanden nog geen werkend glasvezel. Ik kan steeds weer bellen en lang in de wacht staan. Elke keer weer een ander excuus. Het is sterk afhankelijk van de medewerker die je spreekt of ze actie ondernemen. Terug bellen doen ze in elk geval niet, ondanks herhaalde toezegging. Compensatie van kosten doen ze alleen als je ook een mobiel abbonnement hebt bij hen. Zelfs opzeggen gaat niet makkelijk dan komen ze met een opzegboete. Die zou evt. kwijtgescholden kunnen worden maar daar wordt je dan ook weer niet over terug gebeld. Echt absoluut een afrader!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Jan Augustus 11, 2018

T-mobile thuis

Waardeloos! Na 3 maanden nog geen werkend glasvezel. Ik kan steeds weer bellen en lang in de wacht staan. Elke keer weer een ander excuus. Het is sterk afhankelijk van de medewerker die je spreekt of ze actie ondernemen. Terug bellen doen ze in elk geval niet, ondanks herhaalde toezegging. Compensatie van kosten doen ze alleen als je ook een mobiel abbonnement hebt bij hen. Zelfs opzeggen gaat niet makkelijk dan komen ze met een opzegboete. Die zou evt. kwijtgescholden kunnen worden maar daar wordt je dan ook weer niet over terug gebeld. Echt absoluut een afrader!

Was deze review nuttig? 
Nu een jaar gebruik gemaakt van T-Mobile thuis. Bij aanschaf dachten wij eindelijk overgestapt te zijn op glasvezel en dus snel internet. Dit viel echter zwaar tegen. De communicatie tussen de apparaten is zelfs heel slecht in de buurt van de meterkast. Wij hebben diverse pogingen gewaagd om het probleem op een andere manier op te lossen. Helaas heeft dit niet gewerkt en hebben wij nu al drie kwart jaar een kabel door ons appartement liggen, omdat de router van T-Mobile van zeer slechte kwaliteit blijkt te zijn. Het voelt als een teruggang in tijd voor bijna 50€ in de maand is dit wel een hele zware tegenvaller. Nu zijn wij eindelijk af van dit contract en kunnen wij met deze ervaring op zoek naar een nieuwe aanbieder. Hopen dat wij nu wel zonder kabel kunnen internetten.
Gemiddelde score 
 
1.5
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Tugba April 30, 2018

glasvezel van T-mobile

Nu een jaar gebruik gemaakt van T-Mobile thuis. Bij aanschaf dachten wij eindelijk overgestapt te zijn op glasvezel en dus snel internet. Dit viel echter zwaar tegen. De communicatie tussen de apparaten is zelfs heel slecht in de buurt van de meterkast. Wij hebben diverse pogingen gewaagd om het probleem op een andere manier op te lossen. Helaas heeft dit niet gewerkt en hebben wij nu al drie kwart jaar een kabel door ons appartement liggen, omdat de router van T-Mobile van zeer slechte kwaliteit blijkt te zijn. Het voelt als een teruggang in tijd voor bijna 50€ in de maand is dit wel een hele zware tegenvaller. Nu zijn wij eindelijk af van dit contract en kunnen wij met deze ervaring op zoek naar een nieuwe aanbieder. Hopen dat wij nu wel zonder kabel kunnen internetten.

Was deze review nuttig? 
Er is twee keer een monteur langs geweest om internet mij regelen. De monteurs zijn ZZP'ers en werken niet alleen voor T-Mobile, maar ook voor andere aanbieders. Ik heb geen enkele betrokkenheid ervaren van deze mensen. Hun doel is duidelijk omdat ze per klant betaald krijgen. Namelijk, zo snel mogelijk de boel installeren en vervolgens door naar de volgende klant. De tweede keer is er een WIFI-versterker geplaatst, maar de boel werkt nog steeds niet naar behoren. WIFI werk nauwelijks. Vaak een zwak signaal en soms is het onmogelijk om met laptops contact te maken. Bij de klantenservice sta je structureel meer dan 20 minuten in de wacht. De helpdesk handelt alleen naar testgegevens die zij op afstand in kunnen zien. Als je op wil zeggen dreigt men met een afkoopfee die je dient te betalen. Ze bieden aan een monteur te sturen als je er zelf voor betaald. Het feit dat je al 6 weken geen werkend internet hebt lijkt ze niet te interesseren. In het verleden heb ik gebruik gemaakt van Ziggo. Internet van Ziggo over de kabel was veel sneller dan glasvezel van T-Mobile.
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Elwin December 13, 2017

Egoistisch bedrijf schuilt achter interne procedures

Er is twee keer een monteur langs geweest om internet mij regelen. De monteurs zijn ZZP'ers en werken niet alleen voor T-Mobile, maar ook voor andere aanbieders. Ik heb geen enkele betrokkenheid ervaren van deze mensen. Hun doel is duidelijk omdat ze per klant betaald krijgen. Namelijk, zo snel mogelijk de boel installeren en vervolgens door naar de volgende klant. De tweede keer is er een WIFI-versterker geplaatst, maar de boel werkt nog steeds niet naar behoren. WIFI werk nauwelijks. Vaak een zwak signaal en soms is het onmogelijk om met laptops contact te maken. Bij de klantenservice sta je structureel meer dan 20 minuten in de wacht. De helpdesk handelt alleen naar testgegevens die zij op afstand in kunnen zien. Als je op wil zeggen dreigt men met een afkoopfee die je dient te betalen. Ze bieden aan een monteur te sturen als je er zelf voor betaald. Het feit dat je al 6 weken geen werkend internet hebt lijkt ze niet te interesseren. In het verleden heb ik gebruik gemaakt van Ziggo. Internet van Ziggo over de kabel was veel sneller dan glasvezel van T-Mobile.

Was deze review nuttig? 
Sinds een week T Mobile thuis. De monteur sloot alles binnen een mum van tijd aan. WiFi was niet overal in huis even sterk. Maar dit viel te wijten aan de locatie van mijn meterkast. Monteur bood aan een gratis repeater te plaatsen. Ik heb het uiteindelijk opgelost door op een gunstigere locatie in huis een access point te plaatsen. Het tv beeld is aanzienlijk beter dan bij mijn vorige aanbieder (KPN).
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Wouter December 01, 2017

Werkt perfect

Sinds een week T Mobile thuis. De monteur sloot alles binnen een mum van tijd aan. WiFi was niet overal in huis even sterk. Maar dit viel te wijten aan de locatie van mijn meterkast. Monteur bood aan een gratis repeater te plaatsen. Ik heb het uiteindelijk opgelost door op een gunstigere locatie in huis een access point te plaatsen. Het tv beeld is aanzienlijk beter dan bij mijn vorige aanbieder (KPN).

Was deze review nuttig? 
Ben nu een tijdje klant en wil graag een wifi versterker omdat er niet overal in het huis wifi goed werkt.
Vorige week 17! minuten in de wacht gestaan met de klantenservice van T-Mobile en uiteindelijk opgehangen. Vandaag weer gebeld +- 6 minuten krijg ik iemand aan de lijn. Die geeft aan dat er eerst allemaal andere dingen uitgeprobeerd moeten worden voordat ze een wifi repeater opsturen. Hij wou al mijn instellingen wissen en de router opnieuw instellen. Vervolgens moest ik dan morgen terugbellen. En zeker weer 17 minuten in de wacht gaan. Heb hem verteld of een repeater of ik zeg op. Opzeggen dus. Ik zie hier dat KPN redelijke beoordelingen heeft, ga ik die maar proberen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door San November 06, 2017

Echt triest

Ben nu een tijdje klant en wil graag een wifi versterker omdat er niet overal in het huis wifi goed werkt.
Vorige week 17! minuten in de wacht gestaan met de klantenservice van T-Mobile en uiteindelijk opgehangen. Vandaag weer gebeld +- 6 minuten krijg ik iemand aan de lijn. Die geeft aan dat er eerst allemaal andere dingen uitgeprobeerd moeten worden voordat ze een wifi repeater opsturen. Hij wou al mijn instellingen wissen en de router opnieuw instellen. Vervolgens moest ik dan morgen terugbellen. En zeker weer 17 minuten in de wacht gaan. Heb hem verteld of een repeater of ik zeg op. Opzeggen dus. Ik zie hier dat KPN redelijke beoordelingen heeft, ga ik die maar proberen.

Was deze review nuttig? 
Om te janken de glasvezel verbinding van t mobile. Had eerst xs4all en dat werkte perfect maar was wat duur. Was ik maar nooit overgestapt. Via Twitter vinden ze dat je het zelf moet oplossen via een forum en aan de telefoon na een half uur wachten willen ze je een duurder abonnement aansmeren voor 10 per maand meer. Heb zo een spijt dat ik ben overgestapt zal het niemand aanraden
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Annemiek Augustus 31, 2017

Kat in de zak

Om te janken de glasvezel verbinding van t mobile. Had eerst xs4all en dat werkte perfect maar was wat duur. Was ik maar nooit overgestapt. Via Twitter vinden ze dat je het zelf moet oplossen via een forum en aan de telefoon na een half uur wachten willen ze je een duurder abonnement aansmeren voor 10 per maand meer. Heb zo een spijt dat ik ben overgestapt zal het niemand aanraden

Was deze review nuttig? 
Sinds kort hebben wij T-Mobile Thuis. Lekker snel over de digitale Glasvezelsnelweg. Afsluiten en aansluiten ging prima! Sinds het aansluiten geen problemen en halen wij de volle snelheid en hebben haarscherp beeld op de televisie. Dat er mensen klagen over de snelheid via Wifi is niet te wijten aan T-Mobile. Het is algemeen bekend dat je met Wifi niet de snelheid haalt die je af hebt genomen. Er gaat veel verloren in de "lucht" aan snelheid.

Op 1 kamer had de monteur gemerkt dat er nagenoeg geen Wifisignaal was. Snel en eenvoudig door hem opgelost na het plaatsen van een Wifiversterker.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Pieter Juli 04, 2017

Top

Sinds kort hebben wij T-Mobile Thuis. Lekker snel over de digitale Glasvezelsnelweg. Afsluiten en aansluiten ging prima! Sinds het aansluiten geen problemen en halen wij de volle snelheid en hebben haarscherp beeld op de televisie. Dat er mensen klagen over de snelheid via Wifi is niet te wijten aan T-Mobile. Het is algemeen bekend dat je met Wifi niet de snelheid haalt die je af hebt genomen. Er gaat veel verloren in de "lucht" aan snelheid.

Op 1 kamer had de monteur gemerkt dat er nagenoeg geen Wifisignaal was. Snel en eenvoudig door hem opgelost na het plaatsen van een Wifiversterker.

Was deze review nuttig? 
Na twee jaar Vodafone waar ik redelijk tevreden over was is het netwerk overgegaan naar T-mobile. In het begin nog niet zo merkbaar totdat de verbinding geporteerd werd vanaf dat moment is internet een drama. Constant trage verbinding met geluk een 40 mb verbinding terwijl ik betaal voor 100/100. Verbinding valt regelmatig uit 1-3 minuten en dan is het weer even. Als je snel bent kan je nog net een filmpje kijken maar meestal niet. Zelfs mijn mobile internet verbinding is sneller. Wifi is goed maar dat ligt aan de router en niet aan een provider en gelukkig is een vigor gewoon een goede modem.

Gelukkig heb ik de aanvraag al gedaan bij een andere provider en ben ik zo weer goedkoper uit,
Gemiddelde score 
 
2.3
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Hans Mei 22, 2017

Drijfzand netwerk

Na twee jaar Vodafone waar ik redelijk tevreden over was is het netwerk overgegaan naar T-mobile. In het begin nog niet zo merkbaar totdat de verbinding geporteerd werd vanaf dat moment is internet een drama. Constant trage verbinding met geluk een 40 mb verbinding terwijl ik betaal voor 100/100. Verbinding valt regelmatig uit 1-3 minuten en dan is het weer even. Als je snel bent kan je nog net een filmpje kijken maar meestal niet. Zelfs mijn mobile internet verbinding is sneller. Wifi is goed maar dat ligt aan de router en niet aan een provider en gelukkig is een vigor gewoon een goede modem.

Gelukkig heb ik de aanvraag al gedaan bij een andere provider en ben ik zo weer goedkoper uit,

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider