T-mobile glasvezel ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/7d/77/9c/t-mobile-glasvezel-11-1487598839.png
 
4.8 (183)
0   1   0   0  
191 resultaten - getoond 1 - 50
1 2 3 4  
Sortering 
 
Modem
1. zeer onstabiel
2. zeer slechte wifi verbinding
3. alleen 2,4 ghz
4. dagelijks herstarten is noodzakelijk om verbinding te behouden

TV tuner
1. zeer traag
2. loopt dagelijk vast
3. afstandbediening waardeloos, zacht rubberen toetsen die altijd vast zitten.
4. gebruiksonvriendelijk menu



Gemiddelde score 
 
1.6
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Frank Oktober 01, 2018

de allerslechtse glasvezel provider

Modem
1. zeer onstabiel
2. zeer slechte wifi verbinding
3. alleen 2,4 ghz
4. dagelijks herstarten is noodzakelijk om verbinding te behouden

TV tuner
1. zeer traag
2. loopt dagelijk vast
3. afstandbediening waardeloos, zacht rubberen toetsen die altijd vast zitten.
4. gebruiksonvriendelijk menu



Was deze review nuttig? 
23-8 is het geïnstalleerd zo ik de kast gegooit behaald de snelheid bij lange na niet wifi zeer zwak extra betalen voor 1 tv er was afgesproken dat het bij in zou zitten dus mensen niet doen ze maken het niet waar
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door r mulder Augustus 25, 2018

waardeloos t mobile

23-8 is het geïnstalleerd zo ik de kast gegooit behaald de snelheid bij lange na niet wifi zeer zwak extra betalen voor 1 tv er was afgesproken dat het bij in zou zitten dus mensen niet doen ze maken het niet waar

Was deze review nuttig? 
Waardeloos! Na 3 maanden nog geen werkend glasvezel. Ik kan steeds weer bellen en lang in de wacht staan. Elke keer weer een ander excuus. Het is sterk afhankelijk van de medewerker die je spreekt of ze actie ondernemen. Terug bellen doen ze in elk geval niet, ondanks herhaalde toezegging. Compensatie van kosten doen ze alleen als je ook een mobiel abbonnement hebt bij hen. Zelfs opzeggen gaat niet makkelijk dan komen ze met een opzegboete. Die zou evt. kwijtgescholden kunnen worden maar daar wordt je dan ook weer niet over terug gebeld. Echt absoluut een afrader!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Jan Augustus 11, 2018

T-mobile thuis

Waardeloos! Na 3 maanden nog geen werkend glasvezel. Ik kan steeds weer bellen en lang in de wacht staan. Elke keer weer een ander excuus. Het is sterk afhankelijk van de medewerker die je spreekt of ze actie ondernemen. Terug bellen doen ze in elk geval niet, ondanks herhaalde toezegging. Compensatie van kosten doen ze alleen als je ook een mobiel abbonnement hebt bij hen. Zelfs opzeggen gaat niet makkelijk dan komen ze met een opzegboete. Die zou evt. kwijtgescholden kunnen worden maar daar wordt je dan ook weer niet over terug gebeld. Echt absoluut een afrader!

Was deze review nuttig? 
Nu een jaar gebruik gemaakt van T-Mobile thuis. Bij aanschaf dachten wij eindelijk overgestapt te zijn op glasvezel en dus snel internet. Dit viel echter zwaar tegen. De communicatie tussen de apparaten is zelfs heel slecht in de buurt van de meterkast. Wij hebben diverse pogingen gewaagd om het probleem op een andere manier op te lossen. Helaas heeft dit niet gewerkt en hebben wij nu al drie kwart jaar een kabel door ons appartement liggen, omdat de router van T-Mobile van zeer slechte kwaliteit blijkt te zijn. Het voelt als een teruggang in tijd voor bijna 50€ in de maand is dit wel een hele zware tegenvaller. Nu zijn wij eindelijk af van dit contract en kunnen wij met deze ervaring op zoek naar een nieuwe aanbieder. Hopen dat wij nu wel zonder kabel kunnen internetten.
Gemiddelde score 
 
1.5
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Tugba April 30, 2018

glasvezel van T-mobile

Nu een jaar gebruik gemaakt van T-Mobile thuis. Bij aanschaf dachten wij eindelijk overgestapt te zijn op glasvezel en dus snel internet. Dit viel echter zwaar tegen. De communicatie tussen de apparaten is zelfs heel slecht in de buurt van de meterkast. Wij hebben diverse pogingen gewaagd om het probleem op een andere manier op te lossen. Helaas heeft dit niet gewerkt en hebben wij nu al drie kwart jaar een kabel door ons appartement liggen, omdat de router van T-Mobile van zeer slechte kwaliteit blijkt te zijn. Het voelt als een teruggang in tijd voor bijna 50€ in de maand is dit wel een hele zware tegenvaller. Nu zijn wij eindelijk af van dit contract en kunnen wij met deze ervaring op zoek naar een nieuwe aanbieder. Hopen dat wij nu wel zonder kabel kunnen internetten.

Was deze review nuttig? 
Er is twee keer een monteur langs geweest om internet mij regelen. De monteurs zijn ZZP'ers en werken niet alleen voor T-Mobile, maar ook voor andere aanbieders. Ik heb geen enkele betrokkenheid ervaren van deze mensen. Hun doel is duidelijk omdat ze per klant betaald krijgen. Namelijk, zo snel mogelijk de boel installeren en vervolgens door naar de volgende klant. De tweede keer is er een WIFI-versterker geplaatst, maar de boel werkt nog steeds niet naar behoren. WIFI werk nauwelijks. Vaak een zwak signaal en soms is het onmogelijk om met laptops contact te maken. Bij de klantenservice sta je structureel meer dan 20 minuten in de wacht. De helpdesk handelt alleen naar testgegevens die zij op afstand in kunnen zien. Als je op wil zeggen dreigt men met een afkoopfee die je dient te betalen. Ze bieden aan een monteur te sturen als je er zelf voor betaald. Het feit dat je al 6 weken geen werkend internet hebt lijkt ze niet te interesseren. In het verleden heb ik gebruik gemaakt van Ziggo. Internet van Ziggo over de kabel was veel sneller dan glasvezel van T-Mobile.
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Elwin December 13, 2017

Egoistisch bedrijf schuilt achter interne procedures

Er is twee keer een monteur langs geweest om internet mij regelen. De monteurs zijn ZZP'ers en werken niet alleen voor T-Mobile, maar ook voor andere aanbieders. Ik heb geen enkele betrokkenheid ervaren van deze mensen. Hun doel is duidelijk omdat ze per klant betaald krijgen. Namelijk, zo snel mogelijk de boel installeren en vervolgens door naar de volgende klant. De tweede keer is er een WIFI-versterker geplaatst, maar de boel werkt nog steeds niet naar behoren. WIFI werk nauwelijks. Vaak een zwak signaal en soms is het onmogelijk om met laptops contact te maken. Bij de klantenservice sta je structureel meer dan 20 minuten in de wacht. De helpdesk handelt alleen naar testgegevens die zij op afstand in kunnen zien. Als je op wil zeggen dreigt men met een afkoopfee die je dient te betalen. Ze bieden aan een monteur te sturen als je er zelf voor betaald. Het feit dat je al 6 weken geen werkend internet hebt lijkt ze niet te interesseren. In het verleden heb ik gebruik gemaakt van Ziggo. Internet van Ziggo over de kabel was veel sneller dan glasvezel van T-Mobile.

Was deze review nuttig? 
Sinds een week T Mobile thuis. De monteur sloot alles binnen een mum van tijd aan. WiFi was niet overal in huis even sterk. Maar dit viel te wijten aan de locatie van mijn meterkast. Monteur bood aan een gratis repeater te plaatsen. Ik heb het uiteindelijk opgelost door op een gunstigere locatie in huis een access point te plaatsen. Het tv beeld is aanzienlijk beter dan bij mijn vorige aanbieder (KPN).
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Wouter December 01, 2017

Werkt perfect

Sinds een week T Mobile thuis. De monteur sloot alles binnen een mum van tijd aan. WiFi was niet overal in huis even sterk. Maar dit viel te wijten aan de locatie van mijn meterkast. Monteur bood aan een gratis repeater te plaatsen. Ik heb het uiteindelijk opgelost door op een gunstigere locatie in huis een access point te plaatsen. Het tv beeld is aanzienlijk beter dan bij mijn vorige aanbieder (KPN).

Was deze review nuttig? 
Ben nu een tijdje klant en wil graag een wifi versterker omdat er niet overal in het huis wifi goed werkt.
Vorige week 17! minuten in de wacht gestaan met de klantenservice van T-Mobile en uiteindelijk opgehangen. Vandaag weer gebeld +- 6 minuten krijg ik iemand aan de lijn. Die geeft aan dat er eerst allemaal andere dingen uitgeprobeerd moeten worden voordat ze een wifi repeater opsturen. Hij wou al mijn instellingen wissen en de router opnieuw instellen. Vervolgens moest ik dan morgen terugbellen. En zeker weer 17 minuten in de wacht gaan. Heb hem verteld of een repeater of ik zeg op. Opzeggen dus. Ik zie hier dat KPN redelijke beoordelingen heeft, ga ik die maar proberen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door San November 06, 2017

Echt triest

Ben nu een tijdje klant en wil graag een wifi versterker omdat er niet overal in het huis wifi goed werkt.
Vorige week 17! minuten in de wacht gestaan met de klantenservice van T-Mobile en uiteindelijk opgehangen. Vandaag weer gebeld +- 6 minuten krijg ik iemand aan de lijn. Die geeft aan dat er eerst allemaal andere dingen uitgeprobeerd moeten worden voordat ze een wifi repeater opsturen. Hij wou al mijn instellingen wissen en de router opnieuw instellen. Vervolgens moest ik dan morgen terugbellen. En zeker weer 17 minuten in de wacht gaan. Heb hem verteld of een repeater of ik zeg op. Opzeggen dus. Ik zie hier dat KPN redelijke beoordelingen heeft, ga ik die maar proberen.

Was deze review nuttig? 
Om te janken de glasvezel verbinding van t mobile. Had eerst xs4all en dat werkte perfect maar was wat duur. Was ik maar nooit overgestapt. Via Twitter vinden ze dat je het zelf moet oplossen via een forum en aan de telefoon na een half uur wachten willen ze je een duurder abonnement aansmeren voor 10 per maand meer. Heb zo een spijt dat ik ben overgestapt zal het niemand aanraden
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Annemiek Augustus 31, 2017

Kat in de zak

Om te janken de glasvezel verbinding van t mobile. Had eerst xs4all en dat werkte perfect maar was wat duur. Was ik maar nooit overgestapt. Via Twitter vinden ze dat je het zelf moet oplossen via een forum en aan de telefoon na een half uur wachten willen ze je een duurder abonnement aansmeren voor 10 per maand meer. Heb zo een spijt dat ik ben overgestapt zal het niemand aanraden

Was deze review nuttig? 
Sinds kort hebben wij T-Mobile Thuis. Lekker snel over de digitale Glasvezelsnelweg. Afsluiten en aansluiten ging prima! Sinds het aansluiten geen problemen en halen wij de volle snelheid en hebben haarscherp beeld op de televisie. Dat er mensen klagen over de snelheid via Wifi is niet te wijten aan T-Mobile. Het is algemeen bekend dat je met Wifi niet de snelheid haalt die je af hebt genomen. Er gaat veel verloren in de "lucht" aan snelheid.

Op 1 kamer had de monteur gemerkt dat er nagenoeg geen Wifisignaal was. Snel en eenvoudig door hem opgelost na het plaatsen van een Wifiversterker.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Pieter Juli 04, 2017

Top

Sinds kort hebben wij T-Mobile Thuis. Lekker snel over de digitale Glasvezelsnelweg. Afsluiten en aansluiten ging prima! Sinds het aansluiten geen problemen en halen wij de volle snelheid en hebben haarscherp beeld op de televisie. Dat er mensen klagen over de snelheid via Wifi is niet te wijten aan T-Mobile. Het is algemeen bekend dat je met Wifi niet de snelheid haalt die je af hebt genomen. Er gaat veel verloren in de "lucht" aan snelheid.

Op 1 kamer had de monteur gemerkt dat er nagenoeg geen Wifisignaal was. Snel en eenvoudig door hem opgelost na het plaatsen van een Wifiversterker.

Was deze review nuttig? 
Na twee jaar Vodafone waar ik redelijk tevreden over was is het netwerk overgegaan naar T-mobile. In het begin nog niet zo merkbaar totdat de verbinding geporteerd werd vanaf dat moment is internet een drama. Constant trage verbinding met geluk een 40 mb verbinding terwijl ik betaal voor 100/100. Verbinding valt regelmatig uit 1-3 minuten en dan is het weer even. Als je snel bent kan je nog net een filmpje kijken maar meestal niet. Zelfs mijn mobile internet verbinding is sneller. Wifi is goed maar dat ligt aan de router en niet aan een provider en gelukkig is een vigor gewoon een goede modem.

Gelukkig heb ik de aanvraag al gedaan bij een andere provider en ben ik zo weer goedkoper uit,
Gemiddelde score 
 
2.3
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Hans Mei 22, 2017

Drijfzand netwerk

Na twee jaar Vodafone waar ik redelijk tevreden over was is het netwerk overgegaan naar T-mobile. In het begin nog niet zo merkbaar totdat de verbinding geporteerd werd vanaf dat moment is internet een drama. Constant trage verbinding met geluk een 40 mb verbinding terwijl ik betaal voor 100/100. Verbinding valt regelmatig uit 1-3 minuten en dan is het weer even. Als je snel bent kan je nog net een filmpje kijken maar meestal niet. Zelfs mijn mobile internet verbinding is sneller. Wifi is goed maar dat ligt aan de router en niet aan een provider en gelukkig is een vigor gewoon een goede modem.

Gelukkig heb ik de aanvraag al gedaan bij een andere provider en ben ik zo weer goedkoper uit,

Was deze review nuttig? 
Na verhuizen was een glasvezel aansluiting eindelijk mogelijk. Kijk al jaren geen tv meer en ben dus voor een internet only abo gegaan. Blij verrast met de internet snelheid (ipv 100 zelfs 125+) en stabiliteit, was voorheen ADSL en Kabel gewend. Wel had ik net als anderen problemen met afspraken maken voor de installatie. Dit zou worden geregeld binnen 6-7 dagen, echter zou ik toch meer dan 2 weken moeten wachten op de monteur.

Had de klantenservice hier meerdere keren over gebeld, geen wachtrijen en werd vriendelijk geholpen. Echter kwam ik tot de conclusie dat ik het maar beter zelf kon aansluiten, met toestemming van t-mobile maar op eigen risico. De aansluiting was SC terwijl ik voor mijn eigen netwerk voor fiber LC MM was gegaan. De monteur kwam een week later langs om te controleren, was vriendelijk en bedankte me voor het doen van zijn werk haha :P. Het modem heeft een slecht wifi bereik en alleen 2.4ghz. Je kan wifi het beste uitzetten, en zelf switches en routers/APs plaatsen. Verder is webui bij draytek modems niet bepaald overzichtelijk maar ze presteren goed, helaas alleen geen LACP en admin. Wel DMZ, IP reservering, Mac binding, Port- forwarding/triggers en DHCP ranges, alleen even zoeken want alles staat onlogisch ingedeeld.

Wel bizar dat veel mensen het hier hebben over dat t-mobile netwerk kabels moet aanleggen door vloeren en muren bij mensen thuis? T-mobile levert een internet aansluiting aan huis, je dient zelf je eigen netwerk aan te leggen. Vind het al heel wat dat ze bereid zijn een stopcontact te monteren, heb dit gewoon aan de elektricien overgelaten. En waarom zitten er Vodafone reviews tussen de T-mobile glasvezel reviews? :S
Gemiddelde score 
 
8.7
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Dico Mei 21, 2017

Eindelijk glasvezel

Na verhuizen was een glasvezel aansluiting eindelijk mogelijk. Kijk al jaren geen tv meer en ben dus voor een internet only abo gegaan. Blij verrast met de internet snelheid (ipv 100 zelfs 125+) en stabiliteit, was voorheen ADSL en Kabel gewend. Wel had ik net als anderen problemen met afspraken maken voor de installatie. Dit zou worden geregeld binnen 6-7 dagen, echter zou ik toch meer dan 2 weken moeten wachten op de monteur.

Had de klantenservice hier meerdere keren over gebeld, geen wachtrijen en werd vriendelijk geholpen. Echter kwam ik tot de conclusie dat ik het maar beter zelf kon aansluiten, met toestemming van t-mobile maar op eigen risico. De aansluiting was SC terwijl ik voor mijn eigen netwerk voor fiber LC MM was gegaan. De monteur kwam een week later langs om te controleren, was vriendelijk en bedankte me voor het doen van zijn werk haha :P. Het modem heeft een slecht wifi bereik en alleen 2.4ghz. Je kan wifi het beste uitzetten, en zelf switches en routers/APs plaatsen. Verder is webui bij draytek modems niet bepaald overzichtelijk maar ze presteren goed, helaas alleen geen LACP en admin. Wel DMZ, IP reservering, Mac binding, Port- forwarding/triggers en DHCP ranges, alleen even zoeken want alles staat onlogisch ingedeeld.

Wel bizar dat veel mensen het hier hebben over dat t-mobile netwerk kabels moet aanleggen door vloeren en muren bij mensen thuis? T-mobile levert een internet aansluiting aan huis, je dient zelf je eigen netwerk aan te leggen. Vind het al heel wat dat ze bereid zijn een stopcontact te monteren, heb dit gewoon aan de elektricien overgelaten. En waarom zitten er Vodafone reviews tussen de T-mobile glasvezel reviews? :S

Was deze review nuttig? 
Na de bestelling duurt het eerst 14 dagen voordat er eens actie ondernomen wordt om een afspraak te plannen voor de installatie, waarna het dan nog eens ruim een week duurt, dus je bent al bijna een maand verder voordat je gebruik kunt maken van je internet verbinding.
De installatie verliep overigens uiterst soepel en snel.
De Wifi is echt belabberd slecht; op de 2e verdieping heb ik af en toe nog een verbinding van 1Mb(it) met een externe Wifi antenne !!!! (omdat de interne het eigenlijk helemaal niet meer doet)
Nou zijn er hier in de buurt (te) veel Wifi netwerken, maar bij Ziggo hadden we daar toch geen last van.
Met de helpdesk het ik geen contact gehad (gelukkig niet, aan de overige reviews te zien).
Het enige probleem dat ik HAD is dat het internet erg traag is met het zoeken naar en opbouwen van pagina's.
Ik kwam er namelijk achter dat de DNS servers van Vodafone (tegenwoordig T-Mobile) zeer traag zijn. Door de servers van OpenDNS te gebruiken is het zoeken en opbouwen van internetpagina's ineens weer een verademing.
Dit kun je in je PC aanpassen, maar beter is het om dat in de router aan te passen, zodat die servers ook gebruikt worden voor alle aangesloten apparatuur zoals telefoons/ipads e.d.
Hoe:
- http://192.168.1.1 inloggen met user/user
- LAN - General Setup
- Achter LAN 1 de knop "Details Page" clicken
- Vul bij "DNS Server IP Address" het volgende in:
Prim: 202.67.222.222 / Sec: 202.67.220.220

Hoop dat velen hier baat bij hebben
Gemiddelde score 
 
5.5
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door ghui Mei 05, 2017

Na de bestelling duurt het eerst 14 dagen voordat er eens actie ondernomen wordt om een afspraak te plannen voor de installatie, waarna het dan nog eens ruim een week duurt, dus je bent al bijna een maand verder voordat je gebruik kunt maken van je internet verbinding.
De installatie verliep overigens uiterst soepel en snel.
De Wifi is echt belabberd slecht; op de 2e verdieping heb ik af en toe nog een verbinding van 1Mb(it) met een externe Wifi antenne !!!! (omdat de interne het eigenlijk helemaal niet meer doet)
Nou zijn er hier in de buurt (te) veel Wifi netwerken, maar bij Ziggo hadden we daar toch geen last van.
Met de helpdesk het ik geen contact gehad (gelukkig niet, aan de overige reviews te zien).
Het enige probleem dat ik HAD is dat het internet erg traag is met het zoeken naar en opbouwen van pagina's.
Ik kwam er namelijk achter dat de DNS servers van Vodafone (tegenwoordig T-Mobile) zeer traag zijn. Door de servers van OpenDNS te gebruiken is het zoeken en opbouwen van internetpagina's ineens weer een verademing.
Dit kun je in je PC aanpassen, maar beter is het om dat in de router aan te passen, zodat die servers ook gebruikt worden voor alle aangesloten apparatuur zoals telefoons/ipads e.d.
Hoe:
- http://192.168.1.1 inloggen met user/user
- LAN - General Setup
- Achter LAN 1 de knop "Details Page" clicken
- Vul bij "DNS Server IP Address" het volgende in:
Prim: 202.67.222.222 / Sec: 202.67.220.220

Hoop dat velen hier baat bij hebben

Was deze review nuttig? 
Na regelmatig testen blijkt mijn 100-100 abonnement 40-40 te zijn, tv valt geregeld uit en het bereik van Wifi met deze router haalt de bovenste verdieping niet. De harddisc neemt programma's dubbel op en doordat het niet via een server gaat kan je er maar 1 tegelijk opnemen. Het is dat ik tot september moet anders was ik al overgestapt!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Rob Groen April 12, 2017

Internet bagger

Na regelmatig testen blijkt mijn 100-100 abonnement 40-40 te zijn, tv valt geregeld uit en het bereik van Wifi met deze router haalt de bovenste verdieping niet. De harddisc neemt programma's dubbel op en doordat het niet via een server gaat kan je er maar 1 tegelijk opnemen. Het is dat ik tot september moet anders was ik al overgestapt!

Was deze review nuttig? 
Na 3 weken kreeg ik te horen dat een DSL aansluiting niet mogelijk was op mijn adres. Prima, kan gebeuren.

Vervolgens heb ik contact gehad met de helpdesk, een glasvezelverbinding zou binnen 7-10 dagen geinstalleerd worden werd mij verzekerd. Althans mits ik af zou zien van de wettelijke afkoelperiode van 14 dagen.

Dit heb ik gedaan, vervolgens bleek de installatie alsnog 3-4 weken te duren. T-mobile was zo schappelijk dat ze mij aan het contract hebben gehouden. Over 12 maanden neem ik een nieuwe provider.

ps. het duurde gemiddeld 10 minuten per keer om iemand aan de lijn te krijgen.
Gemiddelde score 
 
1.8
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Igor Maart 02, 2017

Na 3 weken kreeg ik te horen dat een DSL aansluiting niet mogelijk was op mijn adres. Prima, kan gebeuren.

Vervolgens heb ik contact gehad met de helpdesk, een glasvezelverbinding zou binnen 7-10 dagen geinstalleerd worden werd mij verzekerd. Althans mits ik af zou zien van de wettelijke afkoelperiode van 14 dagen.

Dit heb ik gedaan, vervolgens bleek de installatie alsnog 3-4 weken te duren. T-mobile was zo schappelijk dat ze mij aan het contract hebben gehouden. Over 12 maanden neem ik een nieuwe provider.

ps. het duurde gemiddeld 10 minuten per keer om iemand aan de lijn te krijgen.

Was deze review nuttig? 
Ik heb me lang voorgenomen om geen review te schrijven, maar ik moet het toch even kwijt na mijn laatste frustrerende contact met Vodafone / T-mobile.

Een jaar ben ik klant geweest bij Vodafone / T-mobile glasvezel. In de laatste 6 maanden viel regelmatig het internet 2-3 minuten uit. Dat lijkt heel weinig, maar als het zo vaak gebeurt en je met Netflix en co. afhankelijk bent van internet (en wie is dat tegenwoordig niet?), dan is dat heel irritant. Ook ontmoette ik laatst iemand uit mijn buurt die dit ook had ondervonden. Bij haar hield in dit geval Spotify er dan enkele minuten mee op.

10-20 gesprekken, met de helpdesk, allen op mijn initiatief en een stuk of 4 van die 'Experts' op locatie later, precies hetzelfde probleem nog niet verholpen. Toch wordt elke keer het 'ticket' van mijn probleem gesloten, zonder check of het daadwerkelijk verholpen is. Niet dus!

Waarom werd mij later duidelijk. De ZZP-ers die Guidion voor deze werkzaamheden inhuurt krijgen pas betaald (naar eigen zeggen) indien ze het probleem als verholpen afvinken. Hoezo belangenverstrengeling?

Gaat het er niet om, of wij als klanten geholpen zijn? Dat kan namelijk best eenvoudig gecontroleerd worden door even te bellen. Dat moet voor een Vodafone / T-mobile met als basis een telefonie club toch wel kunnen? Toon je ook nog eens daadwerkelijk interesse in je klant.

Meerdere malen is mij van alles toegezegd, zonder dat ik dit, ook al vroeg er er expliciet naar, bevestigd kreeg (vooral compensatie voor de tijd en energie die ik er telkens weer, op eigen initiatief in moest steken). Uit frustratie heb ik mijn laatste factuur gestorneerd, nou dan kan er ineens gecommuniceerd worden: de ene aanmaning na de andere... Terwijl een medewerker me wel toe heeft gezegd dat ik een nieuwe factuur zou tegemoet zien. Zelfs een uur geleden sprak ik iemand die alle begrip toonde en met toe zegt dat ik direct een mail zou krijgen. Zoals gezegd, meer dan een uur geleden. Ik denk dat hij sindsdien alweer 3 andere toezegging zal hebben gedaan...alleen die bevestigingen die we zo graag zien bij dit soort zaken blijven maar uit.

Ik hoop op een spoedig einde van de noodzaak om contact te hebben met Vodafone.

Zelf ben ik nu overgestapt op XS4All, die mij reeds 2x hebben gebeld uit interesse of alles goed bevalt en waarvan de internetverbinding prima werkt. Dan maar iets duurder, maar wel kwaliteit.
Gemiddelde score 
 
2.3
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Ruud Hermans Februari 20, 2017

Zeer slechte helpdesk ervaring en continu wegvallende internetverbinding

Ik heb me lang voorgenomen om geen review te schrijven, maar ik moet het toch even kwijt na mijn laatste frustrerende contact met Vodafone / T-mobile.

Een jaar ben ik klant geweest bij Vodafone / T-mobile glasvezel. In de laatste 6 maanden viel regelmatig het internet 2-3 minuten uit. Dat lijkt heel weinig, maar als het zo vaak gebeurt en je met Netflix en co. afhankelijk bent van internet (en wie is dat tegenwoordig niet?), dan is dat heel irritant. Ook ontmoette ik laatst iemand uit mijn buurt die dit ook had ondervonden. Bij haar hield in dit geval Spotify er dan enkele minuten mee op.

10-20 gesprekken, met de helpdesk, allen op mijn initiatief en een stuk of 4 van die 'Experts' op locatie later, precies hetzelfde probleem nog niet verholpen. Toch wordt elke keer het 'ticket' van mijn probleem gesloten, zonder check of het daadwerkelijk verholpen is. Niet dus!

Waarom werd mij later duidelijk. De ZZP-ers die Guidion voor deze werkzaamheden inhuurt krijgen pas betaald (naar eigen zeggen) indien ze het probleem als verholpen afvinken. Hoezo belangenverstrengeling?

Gaat het er niet om, of wij als klanten geholpen zijn? Dat kan namelijk best eenvoudig gecontroleerd worden door even te bellen. Dat moet voor een Vodafone / T-mobile met als basis een telefonie club toch wel kunnen? Toon je ook nog eens daadwerkelijk interesse in je klant.

Meerdere malen is mij van alles toegezegd, zonder dat ik dit, ook al vroeg er er expliciet naar, bevestigd kreeg (vooral compensatie voor de tijd en energie die ik er telkens weer, op eigen initiatief in moest steken). Uit frustratie heb ik mijn laatste factuur gestorneerd, nou dan kan er ineens gecommuniceerd worden: de ene aanmaning na de andere... Terwijl een medewerker me wel toe heeft gezegd dat ik een nieuwe factuur zou tegemoet zien. Zelfs een uur geleden sprak ik iemand die alle begrip toonde en met toe zegt dat ik direct een mail zou krijgen. Zoals gezegd, meer dan een uur geleden. Ik denk dat hij sindsdien alweer 3 andere toezegging zal hebben gedaan...alleen die bevestigingen die we zo graag zien bij dit soort zaken blijven maar uit.

Ik hoop op een spoedig einde van de noodzaak om contact te hebben met Vodafone.

Zelf ben ik nu overgestapt op XS4All, die mij reeds 2x hebben gebeld uit interesse of alles goed bevalt en waarvan de internetverbinding prima werkt. Dan maar iets duurder, maar wel kwaliteit.

Was deze review nuttig? 
"Expert" bij aanleg van Guidion was onaardig tegen mijn vrouw, kortaf, geen bereidheid om goed internet te installeren; vodafone gebeld, kwam nogmaals expert, niet bereid om kabels naar woonkamers te leggen, ondanks garantie voor installatie van vodafone, helpdesk wilde niet helpen, mocht ook niet mijn contract opzeggen. Heb glasvezel contract voor 100 mbit; haal meestal nog geen 3-5 mbit. Helpdesk: kan interferentie zijn met andere modems, op ander kanaal zetten helpt niet. Daarbij valt regelmatig tv uit, moet dan alles resetten, tv tuner en modem. Om gek van te worden. Was beter met gewoon kabel internet van ziggo. Alleen bellen gaat goed (Vodafone, duh..).
Gemiddelde score 
 
4.4
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Van Dam Februari 05, 2017

Traag en onbetrouwbaar internet, tv valt regelmatig uit

"Expert" bij aanleg van Guidion was onaardig tegen mijn vrouw, kortaf, geen bereidheid om goed internet te installeren; vodafone gebeld, kwam nogmaals expert, niet bereid om kabels naar woonkamers te leggen, ondanks garantie voor installatie van vodafone, helpdesk wilde niet helpen, mocht ook niet mijn contract opzeggen. Heb glasvezel contract voor 100 mbit; haal meestal nog geen 3-5 mbit. Helpdesk: kan interferentie zijn met andere modems, op ander kanaal zetten helpt niet. Daarbij valt regelmatig tv uit, moet dan alles resetten, tv tuner en modem. Om gek van te worden. Was beter met gewoon kabel internet van ziggo. Alleen bellen gaat goed (Vodafone, duh..).

Was deze review nuttig? 
TV valt past keer per dag uit,
Internet valt paar keer per dag uit. Voor het trekken van de kabel naar de kamer heb ik extra betaald. Toch had de monteur geen zin onder de vloer te kruipen.
Leveren van een glasvezel router zonder utp kabels te trekken door muren en vloer van meterkast naar de woonkamer waar bij de meestal mensen primair de eerste TV staat is vergelijkbaar met een nieuwe auto leveren zonder remkabels. De leverancier kan logisch beredeneren dat dit niet gaat werken naar zet toch gewoon in zijn aanbiedingsbrief voor de monteur installatie zonder breken of boren. Dit is misleiding, de CEO van Vodafone moet zich schamen voor deze diensten anno 2017.
Aan deze ellende zit ik nu een jaar vast anno 2017, dank je wel vodafone!
Gemiddelde score 
 
1.5
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Dordrecht1 Januari 28, 2017

Modem aanleggen glasvezel zonder utp kabels

TV valt past keer per dag uit,
Internet valt paar keer per dag uit. Voor het trekken van de kabel naar de kamer heb ik extra betaald. Toch had de monteur geen zin onder de vloer te kruipen.
Leveren van een glasvezel router zonder utp kabels te trekken door muren en vloer van meterkast naar de woonkamer waar bij de meestal mensen primair de eerste TV staat is vergelijkbaar met een nieuwe auto leveren zonder remkabels. De leverancier kan logisch beredeneren dat dit niet gaat werken naar zet toch gewoon in zijn aanbiedingsbrief voor de monteur installatie zonder breken of boren. Dit is misleiding, de CEO van Vodafone moet zich schamen voor deze diensten anno 2017.
Aan deze ellende zit ik nu een jaar vast anno 2017, dank je wel vodafone!

Was deze review nuttig? 
Wij gaan weg bij Vodafone omdat wij foxsport door de strot geduwd kregen dat hadden ze eerst met ons moeten overleggen wij betalen voor iets wat er niet gebruiken we hebben nog tot maart en dan zijn we weg het internet en tv is goed maar vast bellen moet je er bijnemen om korting te krijgen wij bellen allemaal mobiel en niet vast .
Geschreven door Welsing Januari 12, 2017

Wij gaan weg bij Vodafone omdat wij foxsport door de strot geduwd kregen dat hadden ze eerst met ons moeten overleggen wij betalen voor iets wat er niet gebruiken we hebben nog tot maart en dan zijn we weg het internet en tv is goed maar vast bellen moet je er bijnemen om korting te krijgen wij bellen allemaal mobiel en niet vast .

Was deze review nuttig? 
Kan was echt veel beter. Zelfs Ziggo was beter. Naja ff abonnement opzeggen en aftellen.
Gemiddelde score 
 
5.6
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door youran Januari 05, 2017

matig

Kan was echt veel beter. Zelfs Ziggo was beter. Naja ff abonnement opzeggen en aftellen.

Was deze review nuttig? 
Ik had hiervoor Alles in 1 van Tele 2. Nu gebruik ik Vodafone. Nou weet ik dat het 2 jaar geleden minder was dan nu. Slechts ik ben ontzettend blij om te besparen en een goeie netwerk te krijgen!
Dankjewel VODAFONE
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Huru Calar Januari 03, 2017

Vodafone internet

Ik had hiervoor Alles in 1 van Tele 2. Nu gebruik ik Vodafone. Nou weet ik dat het 2 jaar geleden minder was dan nu. Slechts ik ben ontzettend blij om te besparen en een goeie netwerk te krijgen!
Dankjewel VODAFONE

Was deze review nuttig? 
Alles goed behalve draadloos internet is echt bagger!
Gemiddelde score 
 
5.6
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Emin Januari 02, 2017

Internet

Alles goed behalve draadloos internet is echt bagger!

Was deze review nuttig? 
Ik was zeer verheugd met glasvezel aan de slag te gaan en te genieten van snelle verbinding ik heb vodafone 100 mb, helaas ik kwam van een hele koude kermis thuis, hoewel bedraad de 100 mb gehaald wordt krijg ik met wifi tussen de 0.8 en 10% snelheid van bedraad, natuurlijjk wordt er geadviseerd van kanaal te wisselen of om bovenop je modem te gaan zitten of en die vind ik helemaal om te gillen, gebruik gewoon geen wifi dan heb je er ook geen last van, maar helaas behalve de laatste oplossing werkt het niet, ik wil zo graag van vodafone af. Ik vind dat er een prestatie garantie moet komen voor wifi als is het maar 20% van bekabeld dan heb ik al 100 procent verbetering.
Gemiddelde score 
 
1.7
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Nodafone December 21, 2016

Glasvezel scherven brengen geen geluk bij vodafone

Ik was zeer verheugd met glasvezel aan de slag te gaan en te genieten van snelle verbinding ik heb vodafone 100 mb, helaas ik kwam van een hele koude kermis thuis, hoewel bedraad de 100 mb gehaald wordt krijg ik met wifi tussen de 0.8 en 10% snelheid van bedraad, natuurlijjk wordt er geadviseerd van kanaal te wisselen of om bovenop je modem te gaan zitten of en die vind ik helemaal om te gillen, gebruik gewoon geen wifi dan heb je er ook geen last van, maar helaas behalve de laatste oplossing werkt het niet, ik wil zo graag van vodafone af. Ik vind dat er een prestatie garantie moet komen voor wifi als is het maar 20% van bekabeld dan heb ik al 100 procent verbetering.

Was deze review nuttig? 
Ik weet nog dat ik een jaar geleden op deze website keek omdat ik mij aan het oriënteren was op een glasvezel verbinding. Ik schok destijds van de reviews, maar omdat ik zelf al een mobiel abonnement had bij Vodafone dacht ik, ik ga het gewoon proberen, kan altijd weer overstappen. Nu een jaar later moet ik zeggen dat ik extreem tevreden ben. Meest stabiele (en snelle) internet wat ik ooit heb gehad (in de jaren heb ik bij Ziggo, UPC, KPN en XS4ALL gezeten. Klanten service maar 1x contact mee gehad omdat de TV niet meer wou werken, dit was op afstand (werd een update gepusht naar mij op afstand om een reset en dergelijke te doen), dit was allemaal perfect. Vaste telefoon lijn gebruik ik verder niet (niet eens een telefoon aangesloten).

Wat ik hiermee wil zeggen, dat van de vele klanten die ze hebben hier alleen maar mensen komen klagen wanneer er wat mis is en als alles goed werkt (zoals ik denk in 99% van de gevallen) dan komen mensen hier niet. Dus mede om deze rede wil ik even zeggen dat ik een uiterst tevreden klant ben.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Hermans December 12, 2016

Perfect

Ik weet nog dat ik een jaar geleden op deze website keek omdat ik mij aan het oriënteren was op een glasvezel verbinding. Ik schok destijds van de reviews, maar omdat ik zelf al een mobiel abonnement had bij Vodafone dacht ik, ik ga het gewoon proberen, kan altijd weer overstappen. Nu een jaar later moet ik zeggen dat ik extreem tevreden ben. Meest stabiele (en snelle) internet wat ik ooit heb gehad (in de jaren heb ik bij Ziggo, UPC, KPN en XS4ALL gezeten. Klanten service maar 1x contact mee gehad omdat de TV niet meer wou werken, dit was op afstand (werd een update gepusht naar mij op afstand om een reset en dergelijke te doen), dit was allemaal perfect. Vaste telefoon lijn gebruik ik verder niet (niet eens een telefoon aangesloten).

Wat ik hiermee wil zeggen, dat van de vele klanten die ze hebben hier alleen maar mensen komen klagen wanneer er wat mis is en als alles goed werkt (zoals ik denk in 99% van de gevallen) dan komen mensen hier niet. Dus mede om deze rede wil ik even zeggen dat ik een uiterst tevreden klant ben.

Was deze review nuttig? 
Na alle negatieve woorden wil ik toch een keer een positief bericht plaatsen. Vodafone Thuis is een geweldige dienst. Wij hebben nu twee maanden internet, tv en bellen over glasvezel van Vodafone. Het is een redelijk betaalbaar abonnement met vele extra's. Zo hebben we gratis een 2e settopbox, TV-Anywhere door heel Nederland, zo veel regionale zenders dat bijna elke gemeentelijke tv-zender wel vertegenwoordigd is in het zenderpakket, enz.

De WiFi service is niet helemaal wat ik had gedacht, zo wordt er alleen op de eerste etage gescand, als je op zolder geen bereik hebt is dat een probleem voor de klant. Was jammer, maar met een beetje kennis van netwerken is het simpel om ervoor te zorgen dat je boven een bekabelde access point hebt liggen.

De snelheid van het internet is fenomenaal, en dat alleen al op een abonnement van 50Mbit/s. Wij krijgen de volledige snelheid binnen. Er is tot nu nog geen storing geweest, niet bij internet en niet bij tv en bellen. De beeldkwaliteit van de televisie is beter dan dat ik ooit eerder ergens anders heb gezien.

De montage van de apparatuur ging super snel en werd gedaan door een erg vriendelijke en professioneel installateur.

Al met al een prima dienst en tot nu nog niks te klagen gehad. Het is misschien wel handig te vermelden dat dit is geinstalleerd in een nieuwbouwwoning en dat ik zelf redelijk kennis heb van netwerken. Zo had ik zelf alle voorbereidingen al gedaan in de woning, zoals kabels getrokken naar moeilijk bereikbare ruimtes(met Wifi signaal) enz.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Jonathan December 11, 2016

Na alle negatieve woorden wil ik toch een keer een positief bericht plaatsen. Vodafone Thuis is een geweldige dienst. Wij hebben nu twee maanden internet, tv en bellen over glasvezel van Vodafone. Het is een redelijk betaalbaar abonnement met vele extra's. Zo hebben we gratis een 2e settopbox, TV-Anywhere door heel Nederland, zo veel regionale zenders dat bijna elke gemeentelijke tv-zender wel vertegenwoordigd is in het zenderpakket, enz.

De WiFi service is niet helemaal wat ik had gedacht, zo wordt er alleen op de eerste etage gescand, als je op zolder geen bereik hebt is dat een probleem voor de klant. Was jammer, maar met een beetje kennis van netwerken is het simpel om ervoor te zorgen dat je boven een bekabelde access point hebt liggen.

De snelheid van het internet is fenomenaal, en dat alleen al op een abonnement van 50Mbit/s. Wij krijgen de volledige snelheid binnen. Er is tot nu nog geen storing geweest, niet bij internet en niet bij tv en bellen. De beeldkwaliteit van de televisie is beter dan dat ik ooit eerder ergens anders heb gezien.

De montage van de apparatuur ging super snel en werd gedaan door een erg vriendelijke en professioneel installateur.

Al met al een prima dienst en tot nu nog niks te klagen gehad. Het is misschien wel handig te vermelden dat dit is geinstalleerd in een nieuwbouwwoning en dat ik zelf redelijk kennis heb van netwerken. Zo had ik zelf alle voorbereidingen al gedaan in de woning, zoals kabels getrokken naar moeilijk bereikbare ruimtes(met Wifi signaal) enz.

Was deze review nuttig? 
vandaag Vodafone thuis & internetten ontvangen.
zou € 150. per jaar goedkoper moeten zijn met hetzelfde pakket als ik bij KPN had.
maar helaas, slechter internet, ik kan niet meer opnemen en terug kijken, zappen gaat langzaam en een heleboel regionale zenders erbij gekregen waar je niets aan hebt, tevens was mij een pakket aangeboden voor € 0, wat ik ook niet kreeg ( misleiding verkoper ).
zakelijk hebben wij een Red abonnement wat goed voldoet.
de overstap naar Vodafone thuis is zeer slecht bevallen, wij gaan naar 1 dag alles opzeggen.
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Brouwer December 07, 2016

Opgelicht door vodafone verkoper

vandaag Vodafone thuis & internetten ontvangen.
zou € 150. per jaar goedkoper moeten zijn met hetzelfde pakket als ik bij KPN had.
maar helaas, slechter internet, ik kan niet meer opnemen en terug kijken, zappen gaat langzaam en een heleboel regionale zenders erbij gekregen waar je niets aan hebt, tevens was mij een pakket aangeboden voor € 0, wat ik ook niet kreeg ( misleiding verkoper ).
zakelijk hebben wij een Red abonnement wat goed voldoet.
de overstap naar Vodafone thuis is zeer slecht bevallen, wij gaan naar 1 dag alles opzeggen.

Was deze review nuttig? 
Overgestapt van Ziggo naar 500Mbit Internet only. Reguliere TV keek ik toch nooit en het irritieerde me altijd dat ik daarvoor moest betalen bij Ziggo. Voor 5 Euro meer geswitcht van Ziggo 40Mbit internet + TV naar Vodafone 500Mbit internet only. Heerlijk, installatie verliep soepel en zonder problemen. Binnen 1 uurtje was het rond. Internet is zeer snel en die 500Mbit haal ik makkelijk. Soms even niet, maar dat komt dan meer omdat mijn harde schijf het even niet bijhoudt heb ik het idee. Als je download, zorg ervoor dat die schijf dan verder niets anders doet dan alleen schrijven, dus niet lezen & schrijven. Wifi bereik van de modem gaat zeer ver. Zelfs op de hoek van de straat (ongeveer 100 meter) heb ik nog ontvangst (Modem / router zit ook achter het voorraam). Het enige nadeel wat ik merk, is het kijken van online video. Die laadt op de een of andere manier traag, waardoor soms de buffer niet voldoende is en de video gaat haperen. Kan ook een PC instelling zijn, maar Ziggo had ik daar nooit last van. Nu 2 maanden in gebruik, modem nog niet een keer hoeven te resetten. Dat was met Ziggo wel anders. Al met al best tevreden over Vodafone Internet only.
Gemiddelde score 
 
8.5
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Wim December 04, 2016

Vodafone 500Mbit Internet only

Overgestapt van Ziggo naar 500Mbit Internet only. Reguliere TV keek ik toch nooit en het irritieerde me altijd dat ik daarvoor moest betalen bij Ziggo. Voor 5 Euro meer geswitcht van Ziggo 40Mbit internet + TV naar Vodafone 500Mbit internet only. Heerlijk, installatie verliep soepel en zonder problemen. Binnen 1 uurtje was het rond. Internet is zeer snel en die 500Mbit haal ik makkelijk. Soms even niet, maar dat komt dan meer omdat mijn harde schijf het even niet bijhoudt heb ik het idee. Als je download, zorg ervoor dat die schijf dan verder niets anders doet dan alleen schrijven, dus niet lezen & schrijven. Wifi bereik van de modem gaat zeer ver. Zelfs op de hoek van de straat (ongeveer 100 meter) heb ik nog ontvangst (Modem / router zit ook achter het voorraam). Het enige nadeel wat ik merk, is het kijken van online video. Die laadt op de een of andere manier traag, waardoor soms de buffer niet voldoende is en de video gaat haperen. Kan ook een PC instelling zijn, maar Ziggo had ik daar nooit last van. Nu 2 maanden in gebruik, modem nog niet een keer hoeven te resetten. Dat was met Ziggo wel anders. Al met al best tevreden over Vodafone Internet only.

Was deze review nuttig? 
Een halve ster is nog teveel. Vodafone thuis verkoper smeert mij een product aan dat ze niet kunnen leveren, maar als ik om die omstandigheden het contract al binnen de eerste maand wil ontbinden beroept Vodafail zich op het contract en verwacht dat ik een boete betaal? Nog niet misschien! Na 2 klachten te hebben gemaild en verzoek om response plus 2 beloftes terug gebeld te worden door de afdeling verkoop die me dit aan hebben gesmeerd wacht ik nu nog op hun antwoord, maar krijg wel nietszeggende prutsers via twitter en facebook die niets voor mij kunnen betekenen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Dennis Addens December 01, 2016

Vodafail verkoopt leugens!

Een halve ster is nog teveel. Vodafone thuis verkoper smeert mij een product aan dat ze niet kunnen leveren, maar als ik om die omstandigheden het contract al binnen de eerste maand wil ontbinden beroept Vodafail zich op het contract en verwacht dat ik een boete betaal? Nog niet misschien! Na 2 klachten te hebben gemaild en verzoek om response plus 2 beloftes terug gebeld te worden door de afdeling verkoop die me dit aan hebben gesmeerd wacht ik nu nog op hun antwoord, maar krijg wel nietszeggende prutsers via twitter en facebook die niets voor mij kunnen betekenen.

Was deze review nuttig? 
Vodafone thuis ,nooit doen, van het begin nooit tevreden ,slecht communicatie,zijn niet cliënten gericht.is er een probleem ,wordt van een naar de ander gestuurd,dan sta je letterlijk alleen voor .Wat een slechte service!
Halen je binnen met mooie praatjes maar service is waardeloos!
Ze hebben het over overstapservice...geen omkijken naar en geen dubbele kosten. Zo staat het ook op hun website vermeld.Had zelf gebeld om mijzelf af te melden maar moest ik geen zorg over maken want dat gingen ze regelen met mijn nieuwe aanbieder en zal het alvast noteren dat ik had gebeld.
Bleek dat ik nog een 7 maanden contract bij Vodafone toeval ik mijn zelf heb afgemeld en geen gebruik meer maak van hun diensten.
Heb nu 350 euro ,ben nog elke maand 50 euro aan het betalen t/m december en nu was het wel prima om zelf mijn abonnement af te zeggen ,maar krijg mijn geld niet terug, blijkt de persoon die ik had eerst gesproken om mijn abonnement af te zeggen had het blijkbaar niet genoteerd,dus is het mijn probleem.
Komen mij nergens in tegemoet.
Ik moest het allemaal neerleggen en gewoon door betalen t/m december dubbel blijven betalen ,zolang zijn geld binnen krijgen dan is het prima en ik mag oprotten.vodafone verdient niet eens 1 ster of een half ster.stelletjes oplichters zijn ze met zijn alleen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Kay November 29, 2016

Zeer slecht Vodafone

Vodafone thuis ,nooit doen, van het begin nooit tevreden ,slecht communicatie,zijn niet cliënten gericht.is er een probleem ,wordt van een naar de ander gestuurd,dan sta je letterlijk alleen voor .Wat een slechte service!
Halen je binnen met mooie praatjes maar service is waardeloos!
Ze hebben het over overstapservice...geen omkijken naar en geen dubbele kosten. Zo staat het ook op hun website vermeld.Had zelf gebeld om mijzelf af te melden maar moest ik geen zorg over maken want dat gingen ze regelen met mijn nieuwe aanbieder en zal het alvast noteren dat ik had gebeld.
Bleek dat ik nog een 7 maanden contract bij Vodafone toeval ik mijn zelf heb afgemeld en geen gebruik meer maak van hun diensten.
Heb nu 350 euro ,ben nog elke maand 50 euro aan het betalen t/m december en nu was het wel prima om zelf mijn abonnement af te zeggen ,maar krijg mijn geld niet terug, blijkt de persoon die ik had eerst gesproken om mijn abonnement af te zeggen had het blijkbaar niet genoteerd,dus is het mijn probleem.
Komen mij nergens in tegemoet.
Ik moest het allemaal neerleggen en gewoon door betalen t/m december dubbel blijven betalen ,zolang zijn geld binnen krijgen dan is het prima en ik mag oprotten.vodafone verdient niet eens 1 ster of een half ster.stelletjes oplichters zijn ze met zijn alleen.

Was deze review nuttig? 
Begin september 2016 Glasvezel via Vodafone besteld (online). Via de online installatie afspraak werd gevraagd waar mijn meterkast was (in de woning of buiten de woning) BUITEN, waar moet het modem komen, (in de woonkamer of anders) WONING, (is er een loze leiding) JA. Komt monteur langs en hangt gelijk de modem op in de meterkast, ik zeg dat is niet de afspraak oh volgens de installatiesite wel. Nee kan niet anders dan bij glasvezelpunt meterkast, probleem geen stopcontact. Oke wordt geregeld a 50 euro. Op zaterdag komt de monteur langs en monteert het stopcontact. Sluit modem aan via lossen kabel van Meterkast buiten naar de tv-box. Blokken op de TV. Hmm zegt de monteur is niet goed. Andere TV-box gepakt en nog steeds. Monteur belt Vodafone en resetten van alles ook 3x TV-box. Nog steeds blokken. Wordt ticket aangemaakt en moeten binnen 5 werkdagen het probleem oplossen. A.s. zaterdag zal de monteur wederom langskomen om het installeren van Wifirepeater en trekken van de bekabeling afmaken. Ben voorlopig weer terug bij ZIGGO totdat Vodafone zijn diensten gaat leveren.

Ben benieuwd............
Gemiddelde score 
 
2.8
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Hans Oktober 29, 2016

Ongelooflijke matige kwaliteit

Begin september 2016 Glasvezel via Vodafone besteld (online). Via de online installatie afspraak werd gevraagd waar mijn meterkast was (in de woning of buiten de woning) BUITEN, waar moet het modem komen, (in de woonkamer of anders) WONING, (is er een loze leiding) JA. Komt monteur langs en hangt gelijk de modem op in de meterkast, ik zeg dat is niet de afspraak oh volgens de installatiesite wel. Nee kan niet anders dan bij glasvezelpunt meterkast, probleem geen stopcontact. Oke wordt geregeld a 50 euro. Op zaterdag komt de monteur langs en monteert het stopcontact. Sluit modem aan via lossen kabel van Meterkast buiten naar de tv-box. Blokken op de TV. Hmm zegt de monteur is niet goed. Andere TV-box gepakt en nog steeds. Monteur belt Vodafone en resetten van alles ook 3x TV-box. Nog steeds blokken. Wordt ticket aangemaakt en moeten binnen 5 werkdagen het probleem oplossen. A.s. zaterdag zal de monteur wederom langskomen om het installeren van Wifirepeater en trekken van de bekabeling afmaken. Ben voorlopig weer terug bij ZIGGO totdat Vodafone zijn diensten gaat leveren.

Ben benieuwd............

Was deze review nuttig? 
Mijn internet snelheid is een ramp. Valt steeds weg of soms helemaal geen ontvangst.
Het tv beeld in de slaapkamer valt steeds weg.
Verder heb ik ook een zeer negatieve ervaring met de overstapservice van Vodafone.
Een ramp is dit bedrijf.
Gemiddelde score 
 
1.4
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door DJ van Zanten Oktober 24, 2016

slechte internet en TV ontvangst

Mijn internet snelheid is een ramp. Valt steeds weg of soms helemaal geen ontvangst.
Het tv beeld in de slaapkamer valt steeds weg.
Verder heb ik ook een zeer negatieve ervaring met de overstapservice van Vodafone.
Een ramp is dit bedrijf.

Was deze review nuttig? 
Vorig jaar over laten halen om naar Vodafone te gaan. Scheelde een tientje per maand.
Duurde geen 2 wkn en ik had zo'n spijt! De tv duurt ellenlang om op te starten, het zappen gaat erg traag, de afstandsbedieningen zijn onlogisch ingedeeld waardoor je snel op het verkeerde knopje drukt, meestal exit. En het ergste vind ik het internet. Om de haverklap valt dit gewoon weg!. Ben je iets aan het opzoeken, reageert de laptop/pc/mobiel gewoon niet meer omdat het internet er even niet meer is. Al een mdw geweest om te kijken maar volgens hem niets aan de hand. Wij hebben de maanden afgeteld en over 2 wkn stappen we eindelijk weer over, terug naar Telfort. En dan blijven we daar ook. Want voor een tientje korting per maand hebben we 2 tientjes frustratie per maand teruggekregen. Ik doe het niet meer.
Gemiddelde score 
 
5.0
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door M. Prinsen Oktober 01, 2016

tijd om over te stappen

Vorig jaar over laten halen om naar Vodafone te gaan. Scheelde een tientje per maand.
Duurde geen 2 wkn en ik had zo'n spijt! De tv duurt ellenlang om op te starten, het zappen gaat erg traag, de afstandsbedieningen zijn onlogisch ingedeeld waardoor je snel op het verkeerde knopje drukt, meestal exit. En het ergste vind ik het internet. Om de haverklap valt dit gewoon weg!. Ben je iets aan het opzoeken, reageert de laptop/pc/mobiel gewoon niet meer omdat het internet er even niet meer is. Al een mdw geweest om te kijken maar volgens hem niets aan de hand. Wij hebben de maanden afgeteld en over 2 wkn stappen we eindelijk weer over, terug naar Telfort. En dan blijven we daar ook. Want voor een tientje korting per maand hebben we 2 tientjes frustratie per maand teruggekregen. Ik doe het niet meer.

Was deze review nuttig? 
Sinds 1 augustus Vodafone glasvezel als opvolger van Telfort.
Er was 500 mbit beloofd. Maar we hebben zelfs 572 mbit. Veel meer als beloofd.

Internet werkt prima, evenals de reikwijdte van de Draytek router. Deze is subliem.
Geen extra accespoints meer nodig in het hele huis.

De installatie was in 15 minuten gepiept. (Bekabeling lag er tenslotte al.)

Al met al zeer tevreden.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Paul George September 28, 2016

Super

Sinds 1 augustus Vodafone glasvezel als opvolger van Telfort.
Er was 500 mbit beloofd. Maar we hebben zelfs 572 mbit. Veel meer als beloofd.

Internet werkt prima, evenals de reikwijdte van de Draytek router. Deze is subliem.
Geen extra accespoints meer nodig in het hele huis.

De installatie was in 15 minuten gepiept. (Bekabeling lag er tenslotte al.)

Al met al zeer tevreden.

Was deze review nuttig? 
Ook wij hebben ons over laten halen om op glasvezel over te gaan. Het beeld is goed en het ziet er allemaal mooi uit. Het aansluiten ging soepel. Het werd ons mooi verteld maar later bleek het toch niet zoals beloofd. Onder andere de aansluit kosten en de maandelijks kosten zijn ons anders beloofd. Erg jammer.... volgende keer denk ik wel even 10 x na voordat ik aan zoiets begin.
Gemiddelde score 
 
7.0
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Noor September 24, 2016

Glasvezel duurzaam?

Ook wij hebben ons over laten halen om op glasvezel over te gaan. Het beeld is goed en het ziet er allemaal mooi uit. Het aansluiten ging soepel. Het werd ons mooi verteld maar later bleek het toch niet zoals beloofd. Onder andere de aansluit kosten en de maandelijks kosten zijn ons anders beloofd. Erg jammer.... volgende keer denk ik wel even 10 x na voordat ik aan zoiets begin.

Was deze review nuttig? 
Zelf een foutje gemaakt bij de bestelling, binnen een dag opgelost door klantenservice.
Top
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Wouter September 15, 2016

Super

Zelf een foutje gemaakt bij de bestelling, binnen een dag opgelost door klantenservice.
Top

Was deze review nuttig? 
De installatie heeft bij mij drie weken geduurd. In totaal zijn er zeven keer monteurs langs geweest. Iedere keer als ik de klantenservice belde, dan werd er mij steeds iets anders verteld. Dit zelfde geldt ook voor de monteurs. Zij werden telkens verkeerd aangestuurd vanuit Vodafone.

Er werd mij een compensatie beloofd voor de vervelende omstandigheden. Deze heb ik nooit mogen ontvangen.

Het glasvezelinternet werkt goed. De tv iets minder ivm met een trage tv-box. Na mijn contract ga ik op zoek naar een andere provider, vanwege de slechte service.
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door Jorn Bovee September 13, 2016

Goed internet, slechte service

De installatie heeft bij mij drie weken geduurd. In totaal zijn er zeven keer monteurs langs geweest. Iedere keer als ik de klantenservice belde, dan werd er mij steeds iets anders verteld. Dit zelfde geldt ook voor de monteurs. Zij werden telkens verkeerd aangestuurd vanuit Vodafone.

Er werd mij een compensatie beloofd voor de vervelende omstandigheden. Deze heb ik nooit mogen ontvangen.

Het glasvezelinternet werkt goed. De tv iets minder ivm met een trage tv-box. Na mijn contract ga ik op zoek naar een andere provider, vanwege de slechte service.

Was deze review nuttig? 
Sinds een maand of twee hebben we problemen met internet
Tv doet het om de dag.
Internet happeren, vandaag kom een monteur binnen om de modem te vervangen
Ik dacht wordt dan alles opgelost.
Alles werkt weer voor 2 uur , daarna doet tv niet en internet is ook niet!
Klanten service gebeld 8 minuten aan de lijn toen ging de verbinding weg , opnieuw bellen maar er was niemand.
Mijn geduld raak op, ik ga afzeggen.
En Vodafone heeft klant vriendelijker monteur nodig want de laaste die geweest is heeft dat niet
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Rini September 12, 2016

Ontevreden

Sinds een maand of twee hebben we problemen met internet
Tv doet het om de dag.
Internet happeren, vandaag kom een monteur binnen om de modem te vervangen
Ik dacht wordt dan alles opgelost.
Alles werkt weer voor 2 uur , daarna doet tv niet en internet is ook niet!
Klanten service gebeld 8 minuten aan de lijn toen ging de verbinding weg , opnieuw bellen maar er was niemand.
Mijn geduld raak op, ik ga afzeggen.
En Vodafone heeft klant vriendelijker monteur nodig want de laaste die geweest is heeft dat niet

Was deze review nuttig? 
Ik ben in juni overgestapt van KPN alles in 1 glasvezel naar Vodafone alles in 1 glasvezel. Was ik maar nooit zo stom geweest en dat alleen voor een paar maanden korting!
Ten eerste voorgelogen door de verkoper over het feit dat draadloze tv absoluut geen probleem zou zijn. Ik kwam hier achter toen het installatiebedrijf belde en een vragenlijst doornam. Dit was 2 dagen nadat de bedenktermijn afgelopen was. Toeval??? Ik kwam in elk geval niet meer onder het abonnement uit want de nogal arrogante klantenservice deed mijn klacht af met de opmerking dat zij niet bij het gesprek met de verkoper waren geweest... Ik kon het abonnement wel afkopen voor zo'n 250 euro. Heel klantvriendelijk allemaal. De installateur zei later echter ook dat draadloos geen probleem zou opleveren, ze konden alleen de beeldkwaliteit niet garanderen maar die zou gewoon goed moeten zijn. Waarom ook niet want bij KPN met draadloze tv ook nooit problemen gehad. Nou, niets is minder waar, zo goed als dagelijks zulke erge storingen dat kijken naar een programma onmogelijk is en ik kan niets beginnen omdat ze immers de kwaliteit niet konden garanderen. Zodra de termijn verstreken is weer gillend terug naar KPN!
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door frederique September 10, 2016

waardeloos

Ik ben in juni overgestapt van KPN alles in 1 glasvezel naar Vodafone alles in 1 glasvezel. Was ik maar nooit zo stom geweest en dat alleen voor een paar maanden korting!
Ten eerste voorgelogen door de verkoper over het feit dat draadloze tv absoluut geen probleem zou zijn. Ik kwam hier achter toen het installatiebedrijf belde en een vragenlijst doornam. Dit was 2 dagen nadat de bedenktermijn afgelopen was. Toeval??? Ik kwam in elk geval niet meer onder het abonnement uit want de nogal arrogante klantenservice deed mijn klacht af met de opmerking dat zij niet bij het gesprek met de verkoper waren geweest... Ik kon het abonnement wel afkopen voor zo'n 250 euro. Heel klantvriendelijk allemaal. De installateur zei later echter ook dat draadloos geen probleem zou opleveren, ze konden alleen de beeldkwaliteit niet garanderen maar die zou gewoon goed moeten zijn. Waarom ook niet want bij KPN met draadloze tv ook nooit problemen gehad. Nou, niets is minder waar, zo goed als dagelijks zulke erge storingen dat kijken naar een programma onmogelijk is en ik kan niets beginnen omdat ze immers de kwaliteit niet konden garanderen. Zodra de termijn verstreken is weer gillend terug naar KPN!

Was deze review nuttig? 
Van Ziggo met alleen maar problemen overgestapt naar Vodafone. Nog geen seconde spijt van gehad. De afgelopen maanden nog geen enkel probleem gehad, internet werkt snel en overal in huis is de ontvangst prima, de digitale tv is ook van prima kwaliteit (ook boven in de slaapkamer dankzij de gratis 2e box) al is het beeld volgens mij wel een fractie minder als van Ziggo. Maar is echt te verwaarlozen. Bovendien heb ik nu veel extra gratis zenders omdat ik ook een mobiel abonnement bij Vodafone heb. Helpdesk in het begin 1x nodig gehad omdat de meegeleverde netwerkkabel kapot was gegaan door mijn eigen fout, maar zonder probleem een nieuwe toegestuurd gekregen, en had ik ook in een paar dagen in huis. Zeer tevreden.
Gemiddelde score 
 
9.4
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Harry September 02, 2016

Perfect

Van Ziggo met alleen maar problemen overgestapt naar Vodafone. Nog geen seconde spijt van gehad. De afgelopen maanden nog geen enkel probleem gehad, internet werkt snel en overal in huis is de ontvangst prima, de digitale tv is ook van prima kwaliteit (ook boven in de slaapkamer dankzij de gratis 2e box) al is het beeld volgens mij wel een fractie minder als van Ziggo. Maar is echt te verwaarlozen. Bovendien heb ik nu veel extra gratis zenders omdat ik ook een mobiel abonnement bij Vodafone heb. Helpdesk in het begin 1x nodig gehad omdat de meegeleverde netwerkkabel kapot was gegaan door mijn eigen fout, maar zonder probleem een nieuwe toegestuurd gekregen, en had ik ook in een paar dagen in huis. Zeer tevreden.

Was deze review nuttig? 
Alles is bij mij goed verlopen,helemaal geen klachten.
Snelheid op het internet,is behoolijk goed(100mb).
Woon zelf in Eindhoven.
Al de afspraken,zijn goed na gekomen.
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Ferry Augustus 16, 2016

Alles is bij mij goed verlopen,helemaal geen klachten.
Snelheid op het internet,is behoolijk goed(100mb).
Woon zelf in Eindhoven.
Al de afspraken,zijn goed na gekomen.

Was deze review nuttig? 
Op 27 juni Vodafone Thuis besteld. Hierop zit 2 week levertijd. Telefonisch afgesproken dat ze de 15e langs zouden komen. Dat is dus al meer dan 2 weken.
Vervolgens krijg ik een brief thuis. 'Uw internet wordt geïnstalleerd op 20 juli'. Dat is ruim 3 week na de 27e.
Ik zou gebeld worden voor een afspraak. Eind van de middag op de 19e zelf maar gebeld. 'Er is iets fout gegaan.' vervolgens de volgende afspraak op 8 augustus 17:00. Uurtje eerder naar huis gegaan om de monteur op te vangen.
Worden we om kwart over 5 gebeld. 'Ik ben weer weg gegaan want u was niet thuis'.
Nu komen ze 12 augustus in de avond. Ik ben heel benieuwd.
In totaal 4.5 week na de twee wek levertijd.

Conclusie: Geen Vodafone als je niet 4.5 week zonder internet wil zitten.
Gemiddelde score 
 
1.5
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Ds. Augustus 10, 2016

Vodafone Thuis

Op 27 juni Vodafone Thuis besteld. Hierop zit 2 week levertijd. Telefonisch afgesproken dat ze de 15e langs zouden komen. Dat is dus al meer dan 2 weken.
Vervolgens krijg ik een brief thuis. 'Uw internet wordt geïnstalleerd op 20 juli'. Dat is ruim 3 week na de 27e.
Ik zou gebeld worden voor een afspraak. Eind van de middag op de 19e zelf maar gebeld. 'Er is iets fout gegaan.' vervolgens de volgende afspraak op 8 augustus 17:00. Uurtje eerder naar huis gegaan om de monteur op te vangen.
Worden we om kwart over 5 gebeld. 'Ik ben weer weg gegaan want u was niet thuis'.
Nu komen ze 12 augustus in de avond. Ik ben heel benieuwd.
In totaal 4.5 week na de twee wek levertijd.

Conclusie: Geen Vodafone als je niet 4.5 week zonder internet wil zitten.

Was deze review nuttig? 
Sinds 1,5 week glasvezel van Vodafone.internet 50mb.installatie was aardig maar hij had de wifi van de draytek router niet uitgezet.terwijl hij toch mijn eigen router Asus aangesloten had.hij vertelde mij dat er maar twee tv,s aangesloten konden worden.vreemd dacht ik .ik had met Vodafone afgesproken drie stuks.ik zij tegen hem ik heb er een switch bij ok zei hij toen ik begrijp het.tv's3stuks bleken te trekken. Dit heb ik opgelost door een cat 7kabeltje te kopen van router naar switch.Er zat een kabeltje 5e bij .Probleem is nu verholpen en ben toch we tevreden.
Gemiddelde score 
 
8.0
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door R Remmerswaal Juli 24, 2016

Glasvezel vodafone

Sinds 1,5 week glasvezel van Vodafone.internet 50mb.installatie was aardig maar hij had de wifi van de draytek router niet uitgezet.terwijl hij toch mijn eigen router Asus aangesloten had.hij vertelde mij dat er maar twee tv,s aangesloten konden worden.vreemd dacht ik .ik had met Vodafone afgesproken drie stuks.ik zij tegen hem ik heb er een switch bij ok zei hij toen ik begrijp het.tv's3stuks bleken te trekken. Dit heb ik opgelost door een cat 7kabeltje te kopen van router naar switch.Er zat een kabeltje 5e bij .Probleem is nu verholpen en ben toch we tevreden.

Was deze review nuttig? 
Ik had na een dag al genoeg van Vodafone Thuis.

Maar ja, opzeggen kan niet meer. Vodafone is zo klantvriendelijk dat het niet eerder met installatie begint voordat de 'bedenkperiode' is verlopen. Ik vraag me af of de wet dit zo heeft bedoeld. Ik heb iets gekocht en kan het niet meer terugbrengen.

Mooie wervende reclames dat je overal digitale televisie kunt ontvangen. Ze 'vergeten' te melden dat toegang van het TV kanaal NIET werkt op een normale PC/MAC. Wat een afgang. TVAnywhere is overigens veruit mindere van Ziggo Horizon.tv. Wat een slecht programma!!

De volgende teleurstelling/frustratie kwam vandaag. VodafoneThuis blokkeert functionaliteit af van het modem dat bij mij is geplaatst. Admin-rechten worden niet verstrekt, alleen gebruikersrechten. En dat betekent dat er iets bij mij in huis hangt waar ik geen volledige controle over heb. Dit vind ik niet acceptabel. VodafoneThuis weigert mij het admin wachtwoord niet geven!

Ik wou dat ik nooit was overgestapt van Ziggo naar VodafoneThuis.

PS De installatie verliep vlekkeloos en de helpdesk is een verademing t.o.v. Ziggo (5 jaar klant geweest)

Roel Westhoff
Nuth, Nederland
Gemiddelde score 
 
5.0
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Roel Westhoff Juli 12, 2016

Teleurstellend Vodafone Thuis.

Ik had na een dag al genoeg van Vodafone Thuis.

Maar ja, opzeggen kan niet meer. Vodafone is zo klantvriendelijk dat het niet eerder met installatie begint voordat de 'bedenkperiode' is verlopen. Ik vraag me af of de wet dit zo heeft bedoeld. Ik heb iets gekocht en kan het niet meer terugbrengen.

Mooie wervende reclames dat je overal digitale televisie kunt ontvangen. Ze 'vergeten' te melden dat toegang van het TV kanaal NIET werkt op een normale PC/MAC. Wat een afgang. TVAnywhere is overigens veruit mindere van Ziggo Horizon.tv. Wat een slecht programma!!

De volgende teleurstelling/frustratie kwam vandaag. VodafoneThuis blokkeert functionaliteit af van het modem dat bij mij is geplaatst. Admin-rechten worden niet verstrekt, alleen gebruikersrechten. En dat betekent dat er iets bij mij in huis hangt waar ik geen volledige controle over heb. Dit vind ik niet acceptabel. VodafoneThuis weigert mij het admin wachtwoord niet geven!

Ik wou dat ik nooit was overgestapt van Ziggo naar VodafoneThuis.

PS De installatie verliep vlekkeloos en de helpdesk is een verademing t.o.v. Ziggo (5 jaar klant geweest)

Roel Westhoff
Nuth, Nederland

Was deze review nuttig? 
De gids op de TV is niet leesbaar, raar lettertype waardoor (met de resolutie van onze oude flatscreen) en werkelijk geen woord leesbaar is.
Ook is TV anywhere zeker niet anywhere: Het is niet overal te bekijken! Misleidende naam, want op mn laptop op de bank naast de kids die iets anders willen kijken kan ik niks! Dan moet ik op mn mobiel kijken, hallo vodafone, leveren jullie dan ook een beamer of een vergrootglas mee?
Misschien zijn we verwend met KPN, ik weet het niet, maar ik baal er wel goed van! Ook de afstandsbediening is niet compatible met onze tv waardoor we weer met 2 verschillende afstandsbedieningen zitten te hannesen.
Internet 100Mbps is helemaal prima. iig 1 ding (erg belangrijk in een wereld met pubers ;)) dat werkt.
Gemiddelde score 
 
5.3
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door baan Juli 04, 2016

tv slecht, internet prima

De gids op de TV is niet leesbaar, raar lettertype waardoor (met de resolutie van onze oude flatscreen) en werkelijk geen woord leesbaar is.
Ook is TV anywhere zeker niet anywhere: Het is niet overal te bekijken! Misleidende naam, want op mn laptop op de bank naast de kids die iets anders willen kijken kan ik niks! Dan moet ik op mn mobiel kijken, hallo vodafone, leveren jullie dan ook een beamer of een vergrootglas mee?
Misschien zijn we verwend met KPN, ik weet het niet, maar ik baal er wel goed van! Ook de afstandsbediening is niet compatible met onze tv waardoor we weer met 2 verschillende afstandsbedieningen zitten te hannesen.
Internet 100Mbps is helemaal prima. iig 1 ding (erg belangrijk in een wereld met pubers ;)) dat werkt.

Was deze review nuttig? 
dagelijks storing vooral met het entone kastje, ook de wifi is om te huilen.
eerste jaar,verlengen word het niet zo.
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door randy Juli 01, 2016

slecht

dagelijks storing vooral met het entone kastje, ook de wifi is om te huilen.
eerste jaar,verlengen word het niet zo.

Was deze review nuttig? 
Die entone kastjes lopen continu vast dan bel je de helpdesk en die resetten dan vervolgens het kastje en zeggen ze zo is opgelost nu doet ie het weer ja voor 1 dag en dan begint het gezeik weer heb spijt dat ik een abb bij ze heb afgesloten en als termijn voorbij is ga ik zeker weg bij Vodafone
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Roy Juni 12, 2016

Slecht

Die entone kastjes lopen continu vast dan bel je de helpdesk en die resetten dan vervolgens het kastje en zeggen ze zo is opgelost nu doet ie het weer ja voor 1 dag en dan begint het gezeik weer heb spijt dat ik een abb bij ze heb afgesloten en als termijn voorbij is ga ik zeker weg bij Vodafone

Was deze review nuttig? 
Bij deze kan ik alleen maar melden dat de wifi van Vodafone
triest is en dan ook diep triest.
de verkoper aan de deur garandeerde een stabiele wifi

maar helaas.....
ik zit op een vrij kanaal en de wifi komt en gaat wanneer
het zin heeft.

de klantenservice heeft vanalles geprobeerd maar ook helaas.
Gemiddelde score 
 
5.3
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Rinus Mei 23, 2016

slechte wifi

Bij deze kan ik alleen maar melden dat de wifi van Vodafone
triest is en dan ook diep triest.
de verkoper aan de deur garandeerde een stabiele wifi

maar helaas.....
ik zit op een vrij kanaal en de wifi komt en gaat wanneer
het zin heeft.

de klantenservice heeft vanalles geprobeerd maar ook helaas.

Was deze review nuttig? 
Vandaag overgestapt naar Vodafone thuis, alles door monteur aangesloten, niets werkt, misschien nog voor het weekend of anders na de Pinksteren zeggen ze. Dat noemt Vodafone overstapservice. Ze schrijven in de brief, overstapservice, geen minuut zonder netwerk, en dat klopt geen minuut maar wel 4 dagen geen tv of internet. Maar weer zo snel mogelijk opzeggen, mobiel abo ook. Waardeloos bedrijf.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door MA Martens Mei 12, 2016

Vodafone Overstap (service)

Vandaag overgestapt naar Vodafone thuis, alles door monteur aangesloten, niets werkt, misschien nog voor het weekend of anders na de Pinksteren zeggen ze. Dat noemt Vodafone overstapservice. Ze schrijven in de brief, overstapservice, geen minuut zonder netwerk, en dat klopt geen minuut maar wel 4 dagen geen tv of internet. Maar weer zo snel mogelijk opzeggen, mobiel abo ook. Waardeloos bedrijf.

Was deze review nuttig? 
Ik ben zeer ontevreden over internet snelheid, er word je beloofd dat je glasvezel 100mb krijgt maar dat krijg je niet, en de snelheid via wiffi die haalt bij mij de 30-35 mb, ook zou die de 70-80 mb halen.
Als je films via youtube wilt bekijken dan stopt het telkens. Ik zat hiervoor bij upc en als ik dit met hun vergelijk dan is dit rotzooi. Ik zal het dan ook niemand aanraden.
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door Yildirim Mei 02, 2016

Vodafone glasvezel zeer slecht

Ik ben zeer ontevreden over internet snelheid, er word je beloofd dat je glasvezel 100mb krijgt maar dat krijg je niet, en de snelheid via wiffi die haalt bij mij de 30-35 mb, ook zou die de 70-80 mb halen.
Als je films via youtube wilt bekijken dan stopt het telkens. Ik zat hiervoor bij upc en als ik dit met hun vergelijk dan is dit rotzooi. Ik zal het dan ook niemand aanraden.

Was deze review nuttig? 
We hadden eerst adsl van telfort koste €20,- omdat we niet de volledige 20 mb haalde , zijn we overgestapt op glasvezel van vodafone ook omdat het maar €3,- duurde was . Eerste dag behaalde we de volledige snelheden, de volgende dag was het een drama slechts 3 mb we merkte dat het absoluut niet stabiel was. Ik heb daarbij gebruik gemaakt van een externe modem , dat ging wel wat beter . Je kon ook via een vodafone forum de instellingen van het modem wijzigen , maar dat hielp ook niks. Conclusie het werkt wel mits je je eigen dure router erop aan sluit . Boven is het ontvangst beroerd , maar dat komt door mijn eigen router. Het ontvangst met de vodafone router is uitstekend , maar het internet is soms niet aan te spreken. Maar als we in de huiskamer zitten naast het modem dan is er geen probleem (mits je je eigen router hebt aangesloten )
Gemiddelde score 
 
5.0
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door jan April 18, 2016

glasvezel is goed en slecht

We hadden eerst adsl van telfort koste €20,- omdat we niet de volledige 20 mb haalde , zijn we overgestapt op glasvezel van vodafone ook omdat het maar €3,- duurde was . Eerste dag behaalde we de volledige snelheden, de volgende dag was het een drama slechts 3 mb we merkte dat het absoluut niet stabiel was. Ik heb daarbij gebruik gemaakt van een externe modem , dat ging wel wat beter . Je kon ook via een vodafone forum de instellingen van het modem wijzigen , maar dat hielp ook niks. Conclusie het werkt wel mits je je eigen dure router erop aan sluit . Boven is het ontvangst beroerd , maar dat komt door mijn eigen router. Het ontvangst met de vodafone router is uitstekend , maar het internet is soms niet aan te spreken. Maar als we in de huiskamer zitten naast het modem dan is er geen probleem (mits je je eigen router hebt aangesloten )

Was deze review nuttig? 
Even afgezien van geen data over glasvezel kabel (lag aan kpn, hadden paar kabels verkeerd gelabeld in de wijkcentrale), geen klachten over vodafone. Prima en snel geholpen door de helpdesk, 300mbit up en down, fraai beeld op vier tv's (ook twee over homeplug, dit werkt prima).

Enig minpunt: geleverd draytek modem is verouderd. Wifi uitgezet en eigen NETGEAR nighthawk router in AP mode erachter gezet.

Geen spijt van overstap van ziggo horizon naar vodafone glasvezel. Veel sneller internet, minder storingen in internet en tv aansluiting en overal tv en internet (utp kabels trekken is nu eenmaal een stuk eenvoudiger dan stugge coax).

Dus voor mijn situatie vodafone glasvezel perfect.
Gemiddelde score 
 
9.2
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Rob Nengerman April 12, 2016

Prima

Even afgezien van geen data over glasvezel kabel (lag aan kpn, hadden paar kabels verkeerd gelabeld in de wijkcentrale), geen klachten over vodafone. Prima en snel geholpen door de helpdesk, 300mbit up en down, fraai beeld op vier tv's (ook twee over homeplug, dit werkt prima).

Enig minpunt: geleverd draytek modem is verouderd. Wifi uitgezet en eigen NETGEAR nighthawk router in AP mode erachter gezet.

Geen spijt van overstap van ziggo horizon naar vodafone glasvezel. Veel sneller internet, minder storingen in internet en tv aansluiting en overal tv en internet (utp kabels trekken is nu eenmaal een stuk eenvoudiger dan stugge coax).

Dus voor mijn situatie vodafone glasvezel perfect.

Was deze review nuttig? 
191 resultaten - getoond 1 - 50
1 2 3 4  
Sortering