T-mobile glasvezel ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/7d/77/9c/t-mobile-glasvezel-11-1487598839.png
 
4.7 (201)
0   1   0   0  
210 resultaten - getoond 201 - 210
1 2 3 4 5  
Sortering 
 
Internet valt dagelijks en met de regelmaat van de klok uit. Ik ben zoals de titel het al zegt zeer teleurgesteld. Ik ben geneigd het contract af te kopen en over te stappen op de groene collega's.
Gemiddelde score 
 
5.5
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Hans Augustus 14, 2014

Teleurstellend!

Internet valt dagelijks en met de regelmaat van de klok uit. Ik ben zoals de titel het al zegt zeer teleurgesteld. Ik ben geneigd het contract af te kopen en over te stappen op de groene collega's.

Was deze review nuttig? 
Ik word steeds lastig gevallen door Vodafone verkopers aan de deur die mij een glasvezelabonnement willen aansmeren. Ze zijn in korte tijd nu al 4x langsgeweest en reageren chagrijnig en onvriendelijk als ik ze vraag mij niet meer lastig te vallen. Het heeft ervoor gezorgd dat ik niets met Vodafone te maken wil hebben.
Geschreven door Yvet Juli 30, 2014

Lastigvallen

Ik word steeds lastig gevallen door Vodafone verkopers aan de deur die mij een glasvezelabonnement willen aansmeren. Ze zijn in korte tijd nu al 4x langsgeweest en reageren chagrijnig en onvriendelijk als ik ze vraag mij niet meer lastig te vallen. Het heeft ervoor gezorgd dat ik niets met Vodafone te maken wil hebben.

Was deze review nuttig? 
Telefonisch een aanvraag gedaan (inclusief voicelog) voor Vodafone Thuis (alles in één). Bevestigingsmail ontvangen, maar een maand later nog steeds geen installatiepakket. Toen maar eens gebeld... Blijkt Vodafone de order te hebben geannuleerd omdat ik twee keer de telefoon niet had opgenomen toen ze geprobeerd hebben me te bellen om de order te bevestigen (maar dat had ik toch al gedaan d.m.v. een voicelog bij de aanvraag van het abonnement??)

Omdat het glasvezel is (en ik overstapte vanaf een andere glasvezelprovider) gaat er een maand over een nieuwe abonnementsaanvraag heen. Resultaat: een maand geen diensten, ook niet via andere glasvezelaanbieders. Nu dus noodgedwongen weer een kabel-abonnement (de enige dienst die direct aangesloten kan worden)
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Ruben Mei 09, 2014

Klantonvriendelijker dan dit wordt het niet

Telefonisch een aanvraag gedaan (inclusief voicelog) voor Vodafone Thuis (alles in één). Bevestigingsmail ontvangen, maar een maand later nog steeds geen installatiepakket. Toen maar eens gebeld... Blijkt Vodafone de order te hebben geannuleerd omdat ik twee keer de telefoon niet had opgenomen toen ze geprobeerd hebben me te bellen om de order te bevestigen (maar dat had ik toch al gedaan d.m.v. een voicelog bij de aanvraag van het abonnement??)

Omdat het glasvezel is (en ik overstapte vanaf een andere glasvezelprovider) gaat er een maand over een nieuwe abonnementsaanvraag heen. Resultaat: een maand geen diensten, ook niet via andere glasvezelaanbieders. Nu dus noodgedwongen weer een kabel-abonnement (de enige dienst die direct aangesloten kan worden)

Was deze review nuttig? 
Binnen en jaar aan de 3e router bezig. Internet valt nog steeds weg of zakt qua snelheid volledig in. Bijv. bijna elke avond na een uur of 9 uur.
Snelheden van 5 Mb liggen dichter bij de waarheid.

Digitale TV viel voortdurend weg in een zwart beeld, na 20-30 minuten TV kijken.
Na tig bellen met de klanten "service?" (steeds hetzelfde antwoord: settopbox resetten en/of updaten, duurt 15 of 30 minuten) liet iemand uit zijn ons vallen dat men bekend was met het feit dat er problemen met de settopbox waren, maar dat er niets ondernomen werd zolang men niet precies wat er mis was en hoe het op te lossen.

De nummers die je kan bellen à 10 cent per minuut ("excl. de kosten van uw mobiele telefoon"!) worden bemenst met medewerkers die niets anders kunnen dan standaard "zit de stekker er wel in" vragen en "even resetten" oplossingen van hun schermpje af te lezen.
Geen kennis, geen bevoegdheden iets te ondernemen.
Maar wel regelmatig meer dan 25 minuten in de wacht voordat je zo iemand te spreken krijgt.
Leidinggevenden die wel bevoegd zouden zijn om iets te beslissen zijn altijd nèt afwezig.

Tenslotte deugt er van de financiële administratie ook niets. Zo worden betalingen en creditnota's verkeerd verwerkt (bijv. op nog niet vervallen facturen, zodat terwijl je helemaal bij bent met betalen de boel toch "om administratieve redenen" wordt afgesloten.
Kan je weer gaan bellen met de klanten "service?", die, na een half uurtje wachten voordat je iemand te spreken krijgt je rustig ook nog eens een kwartier (à 10/minuut + de kosten van uw mobiel) in de wacht zet "om het uit te zoeken in het systeem". Om vervolgens weer niets kunnen te doen omdat de betreffende afdeling alleen op werkdagen van 9 tot 5 bereikbaar is.

Kortom:
Blijf zover mogelijk uit de buurt van Vodafone mocht je provider voor je glasvezelaansluiting zoeken.
Gemiddelde score 
 
1.3
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door J. van Keemeren Maart 23, 2014

Vodafone? Niet doen!

Binnen en jaar aan de 3e router bezig. Internet valt nog steeds weg of zakt qua snelheid volledig in. Bijv. bijna elke avond na een uur of 9 uur.
Snelheden van 5 Mb liggen dichter bij de waarheid.

Digitale TV viel voortdurend weg in een zwart beeld, na 20-30 minuten TV kijken.
Na tig bellen met de klanten "service?" (steeds hetzelfde antwoord: settopbox resetten en/of updaten, duurt 15 of 30 minuten) liet iemand uit zijn ons vallen dat men bekend was met het feit dat er problemen met de settopbox waren, maar dat er niets ondernomen werd zolang men niet precies wat er mis was en hoe het op te lossen.

De nummers die je kan bellen à 10 cent per minuut ("excl. de kosten van uw mobiele telefoon"!) worden bemenst met medewerkers die niets anders kunnen dan standaard "zit de stekker er wel in" vragen en "even resetten" oplossingen van hun schermpje af te lezen.
Geen kennis, geen bevoegdheden iets te ondernemen.
Maar wel regelmatig meer dan 25 minuten in de wacht voordat je zo iemand te spreken krijgt.
Leidinggevenden die wel bevoegd zouden zijn om iets te beslissen zijn altijd nèt afwezig.

Tenslotte deugt er van de financiële administratie ook niets. Zo worden betalingen en creditnota's verkeerd verwerkt (bijv. op nog niet vervallen facturen, zodat terwijl je helemaal bij bent met betalen de boel toch "om administratieve redenen" wordt afgesloten.
Kan je weer gaan bellen met de klanten "service?", die, na een half uurtje wachten voordat je iemand te spreken krijgt je rustig ook nog eens een kwartier (à 10/minuut + de kosten van uw mobiel) in de wacht zet "om het uit te zoeken in het systeem". Om vervolgens weer niets kunnen te doen omdat de betreffende afdeling alleen op werkdagen van 9 tot 5 bereikbaar is.

Kortom:
Blijf zover mogelijk uit de buurt van Vodafone mocht je provider voor je glasvezelaansluiting zoeken.

Was deze review nuttig? 
Makkelijk aan te sluiten.
Internet is traag en valt soms uit
Tv valt ook regelmatig uit en en ontvanger moet dan aan en uit worden gezet.
Geen aanrader, over een maand heb ik het een jaar en stap ik zeker over!
Gemiddelde score 
 
6.3
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door B Maart 21, 2014

Makkelijk aan te sluiten.
Internet is traag en valt soms uit
Tv valt ook regelmatig uit en en ontvanger moet dan aan en uit worden gezet.
Geen aanrader, over een maand heb ik het een jaar en stap ik zeker over!

Was deze review nuttig? 
Ik een 50 Mb Intern/TV/Tel. abonnement.De beloofde uploadsnelheid wordt zelden gehaald na een klacht bedroeg de upl.snelh. een paar weken 57 Mb meer dan beloofd,maar nu kom ik weer niet verder dan 12-15Mb
Gemiddelde score 
 
6.4
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door C.Sweeris Maart 02, 2014

Uploadsnelheid glasvezel wordt meestal bij langena niet gehaald

Ik een 50 Mb Intern/TV/Tel. abonnement.De beloofde uploadsnelheid wordt zelden gehaald na een klacht bedroeg de upl.snelh. een paar weken 57 Mb meer dan beloofd,maar nu kom ik weer niet verder dan 12-15Mb

Was deze review nuttig? 
Sinds 11 maart 2013 aangesloten via glasvezel met abonnement Vodafone all. In de eerste maanden zelf dagen internet niet beschikbaar. Meestal werkt digitale TV wel. Maar laaste 2 maanden ook regelmatig, korstondig (paar minuten tot uren) geen internet. Heeft niets te maken met huis apparatuur, de DNS servervice is er gewoon uit. En Helpdesk? Vriendelijk hoor maar herstarten diverse apparatuur en wachten tot 2 uur, terwijl de oorzaak elders in het netwerk ligt. En klachten worden niet aangenomen, dan moet je de helpdesk bellen. Ik ben 11 maar 2014 weg, nu uitzoeken welke aanbieder wel een continue dienstverlening kan bieden. Wordt nog wel een zoektocht.
Gemiddelde score 
 
3.6
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Frans Hubbers December 23, 2013

Internet nog steeds regelmatig niet beschikbaar. Klachten worden niet serieus genomen.

Sinds 11 maart 2013 aangesloten via glasvezel met abonnement Vodafone all. In de eerste maanden zelf dagen internet niet beschikbaar. Meestal werkt digitale TV wel. Maar laaste 2 maanden ook regelmatig, korstondig (paar minuten tot uren) geen internet. Heeft niets te maken met huis apparatuur, de DNS servervice is er gewoon uit. En Helpdesk? Vriendelijk hoor maar herstarten diverse apparatuur en wachten tot 2 uur, terwijl de oorzaak elders in het netwerk ligt. En klachten worden niet aangenomen, dan moet je de helpdesk bellen. Ik ben 11 maar 2014 weg, nu uitzoeken welke aanbieder wel een continue dienstverlening kan bieden. Wordt nog wel een zoektocht.

Was deze review nuttig? 
Vanaf het begin problemen. Eerste kastje dreigde door te branden. Installatiemonteur was wel top. Goede service gegeven. Geleverde router tot 3x toe vervangen, internet bleef instabiel. Toen was de boodschap: niet tevreden. Koop er zelf maar een,! Zelf een gekocht, zelfde probleem, ping schiet heen en weer van 4 naar 214! Bovendien wS opeens mijn webmailbox verdwenen. Wordt aan gewerkt, wisten niet hoelang. Heb zelf moeten vragen om een nieuwe, zodat ik vooruit kon, met alle gedoe vandoen.. Zit nu op gmail. TV heeft nu ook storing. Overweeg een andere provider. Ronduit bagger!
Gemiddelde score 
 
4.4
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door H.ddelheij Oktober 05, 2013

Bagger...

Vanaf het begin problemen. Eerste kastje dreigde door te branden. Installatiemonteur was wel top. Goede service gegeven. Geleverde router tot 3x toe vervangen, internet bleef instabiel. Toen was de boodschap: niet tevreden. Koop er zelf maar een,! Zelf een gekocht, zelfde probleem, ping schiet heen en weer van 4 naar 214! Bovendien wS opeens mijn webmailbox verdwenen. Wordt aan gewerkt, wisten niet hoelang. Heb zelf moeten vragen om een nieuwe, zodat ik vooruit kon, met alle gedoe vandoen.. Zit nu op gmail. TV heeft nu ook storing. Overweeg een andere provider. Ronduit bagger!

Was deze review nuttig? 
Je ziet het al aan de score: internet via wifi via de tp-link is ruk. Soms ligt-ie eruit. Soms is de snelheid bedroevend laag. Op andere fora is te lezen waaraan dit ligt: men weet het niet bij vodafone. En als je belt is het wachten op een andere route of op een softwareupdate. Dit terwijl een andere router erop zetten geen zin heeft volgens de helpdesk.
Bellen is ook matig. Soms hoort de andere partij ons niet of horen wij niet de gebelde.
Wat wel goed was, was de installatiemonteur. Die leverde de boel netjes af. En de digitale tv is haarscherp.

Dus ja: overstappen na een jaartjes Vodafone? Dat zou kunnen ,maar als ik dit forum lees, deugt er geen één. Zelfs het alom geprezen XS4ALL wordt de grond ingeboord.
Gemiddelde score 
 
6.4
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Leo Schouwenaar Juli 08, 2013

ruk-router

Je ziet het al aan de score: internet via wifi via de tp-link is ruk. Soms ligt-ie eruit. Soms is de snelheid bedroevend laag. Op andere fora is te lezen waaraan dit ligt: men weet het niet bij vodafone. En als je belt is het wachten op een andere route of op een softwareupdate. Dit terwijl een andere router erop zetten geen zin heeft volgens de helpdesk.
Bellen is ook matig. Soms hoort de andere partij ons niet of horen wij niet de gebelde.
Wat wel goed was, was de installatiemonteur. Die leverde de boel netjes af. En de digitale tv is haarscherp.

Dus ja: overstappen na een jaartjes Vodafone? Dat zou kunnen ,maar als ik dit forum lees, deugt er geen één. Zelfs het alom geprezen XS4ALL wordt de grond ingeboord.

Was deze review nuttig? 
Geen comentaar gewoon weg super niks anders vodafone
vast via glasvezel zelfs een switch wordt er bij geleverd voor
de tweede media box superbeeld zeer snel internet zonder
happeringen
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door koos April 09, 2012

superrrrrrr

Geen comentaar gewoon weg super niks anders vodafone
vast via glasvezel zelfs een switch wordt er bij geleverd voor
de tweede media box superbeeld zeer snel internet zonder
happeringen

Was deze review nuttig? 
210 resultaten - getoond 201 - 210
1 2 3 4 5  
Sortering