KPN Glasvezel ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/ee/2f/c4/kpn-35-1411063188.png
 
5.8 (123)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
KPN glasvezel

KPN glasvezel brengt internet, bellen en tv met hoge snelheden uw woonkamer in. Met KPN glasvezel heeft u de keuze uit drie verschillende pakketten. De prijs is vervolgens afhankelijk van of u kiest uit internet en bellen, internet en interactieve TV of een pakket waarbij u alle drie de diensten in één afneemt.

Op deze pagina leest u KPN glasvezel ervaringen van de gebruikers zelf. Maak hier gebruik van voor de juiste keuze van een glasvezel provider. Maakt uzelf gebruik van glasvezel van KPN? Schrijf dan een review over uw ervaringen en help hier een ander mee!

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 123 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
5.8
Installatie 
 
6.2  (112)
Helpdesk 
 
4.8  (107)
Internet 
 
5.4  (111)
Bellen 
 
6.7  (89)
Digitale televisie 
 
6.0  (106)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Vanaf dat we zijn begonnen met kpn glasvezel alleen maar problemen. Vaak geen internet verbinding voor meerdere uren of hele slechte verbinding. Kpn glasvezel is zeker geen aanrader!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Justus van der linde Oktober 16, 2020

Slecht

Vanaf dat we zijn begonnen met kpn glasvezel alleen maar problemen. Vaak geen internet verbinding voor meerdere uren of hele slechte verbinding. Kpn glasvezel is zeker geen aanrader!

Was deze review nuttig? 
Deze zomer heb ik een abonnement op Glasvezel van KPN genomen, alles-in-1. Maar echt blij kan ik er niet van worden..in de anderhalve maand dat ik het heb, heb ik al drie keer een storing gehad. Na de vorige storing, een mailtje gestuurd naar KPN, reaktie terug: u moet bellen, wij hebben er niets mee te maken..wat een arrogantie. Van begin af aan was het al niks: monteurs kwamen te laat, zonder wat te laten weten, namen allerlei kabels en spullen mee,die bij het pakket hoorden. Gelukkig had ik zelf nog een TV ontvanger. Klachten wordt niet op gereageerd. De één na laatste storing viel het internet ineens uit. Nog geen tien seconden later een SMS berichtje van KPN: u hebt mogelijk een storing. Dat lijkt heel attent maar hoe kunnen zij dat weten? En dat ook gelijk erbij geschreven dat het diezelfde avond laat zou zijn opgelost. Dan vraag ik me alweer af: hoe kunnen ze dat nu al weten? Volgens mij allemaal nep en vooropgezet. Ik zit nu vast aan dat abonnement maar als ik weer moest kiezen, dan zeker geen abonnement bij KPN glasvezel
Gemiddelde score 
 
2.6
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Johan Oktober 13, 2020

niet echt blij mee, met KPN glasvezel abonnement

Deze zomer heb ik een abonnement op Glasvezel van KPN genomen, alles-in-1. Maar echt blij kan ik er niet van worden..in de anderhalve maand dat ik het heb, heb ik al drie keer een storing gehad. Na de vorige storing, een mailtje gestuurd naar KPN, reaktie terug: u moet bellen, wij hebben er niets mee te maken..wat een arrogantie. Van begin af aan was het al niks: monteurs kwamen te laat, zonder wat te laten weten, namen allerlei kabels en spullen mee,die bij het pakket hoorden. Gelukkig had ik zelf nog een TV ontvanger. Klachten wordt niet op gereageerd. De één na laatste storing viel het internet ineens uit. Nog geen tien seconden later een SMS berichtje van KPN: u hebt mogelijk een storing. Dat lijkt heel attent maar hoe kunnen zij dat weten? En dat ook gelijk erbij geschreven dat het diezelfde avond laat zou zijn opgelost. Dan vraag ik me alweer af: hoe kunnen ze dat nu al weten? Volgens mij allemaal nep en vooropgezet. Ik zit nu vast aan dat abonnement maar als ik weer moest kiezen, dan zeker geen abonnement bij KPN glasvezel

Was deze review nuttig? 
Zeer zeer slecht al maanden bezig omdat er iemand zijn woede op de glasvezel kast heeft uitgeleefd en kpn het te veel moeite vindt dit te laten repareren waardoor wij wekelijks zonder internet en tv zitten
1000 telefoontjes naar kpn en nog geen stap verder vandaag alles weer eŕuit. En nog geen oplossing maar wel de rekening incasseren
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Cauwelaers Augustus 05, 2020

Slechte service

Zeer zeer slecht al maanden bezig omdat er iemand zijn woede op de glasvezel kast heeft uitgeleefd en kpn het te veel moeite vindt dit te laten repareren waardoor wij wekelijks zonder internet en tv zitten
1000 telefoontjes naar kpn en nog geen stap verder vandaag alles weer eŕuit. En nog geen oplossing maar wel de rekening incasseren

Was deze review nuttig? 
Blijf er met je neus bovenop staan als de installateurs langskomen, want ze verkloten zonder het te melden je deurkozijn en gangtegels.
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door Matthijs Juli 23, 2020

Installateurs fucken je huis op

Blijf er met je neus bovenop staan als de installateurs langskomen, want ze verkloten zonder het te melden je deurkozijn en gangtegels.

Was deze review nuttig? 
De basis van het glasvezel abonnement voor 200mbit is met 50euro al behoorlijk aan de prijs, maar voordat je het pakket compleet hebt dien je nog vele opties extra bij te bestellen.

Wie betaalt er 7,49euro voor een router?
4,99euro voor het kunnen opnemen van TV?
2,50euro voor 4K content
5euro extra voor een 2e tv

Als je nog goede ondersteuning nodig hebt dan betaal je een extra 5euro per maand voor de Tech desk.

Het verbaast mij niets dat KPN zijn klantenbestand ziet teruglopen.
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Roger Mei 08, 2020

Laat je niet beetnemen door alle extra kosten die je moet maken

De basis van het glasvezel abonnement voor 200mbit is met 50euro al behoorlijk aan de prijs, maar voordat je het pakket compleet hebt dien je nog vele opties extra bij te bestellen.

Wie betaalt er 7,49euro voor een router?
4,99euro voor het kunnen opnemen van TV?
2,50euro voor 4K content
5euro extra voor een 2e tv

Als je nog goede ondersteuning nodig hebt dan betaal je een extra 5euro per maand voor de Tech desk.

Het verbaast mij niets dat KPN zijn klantenbestand ziet teruglopen.

Was deze review nuttig? 
Kom van Ziggo af... die hebben het echt niet op orde. Bij KPN lijkt het allemaal te kloppen. Bestelling soepel verlopen. Vraag aan helpdesk keurig en snel opgepakt. Glasvezel is aangelegd conform afspraak, bij eerste installatie probleempje opgetreden, paar dagen later keurig opgelost. Het internet is supersnel en stabiel, standaard WiFi modem geeft goed bereik in het hele huis, ook op zolder. En de TV ontvanger is een verademing na de Ziggo Horizon XL.... snel in gebruik, makkelijk in gebruik, superklein en energiezuinig kastje.... kom er nu pas achter dat er eigenlijk niks op TV is :)

Aanrader!
Gemiddelde score 
 
9.6
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door B Februari 22, 2020

Zo blij met KPN na Ziggo!!

Kom van Ziggo af... die hebben het echt niet op orde. Bij KPN lijkt het allemaal te kloppen. Bestelling soepel verlopen. Vraag aan helpdesk keurig en snel opgepakt. Glasvezel is aangelegd conform afspraak, bij eerste installatie probleempje opgetreden, paar dagen later keurig opgelost. Het internet is supersnel en stabiel, standaard WiFi modem geeft goed bereik in het hele huis, ook op zolder. En de TV ontvanger is een verademing na de Ziggo Horizon XL.... snel in gebruik, makkelijk in gebruik, superklein en energiezuinig kastje.... kom er nu pas achter dat er eigenlijk niks op TV is :)

Aanrader!

Was deze review nuttig? 

9x afspraak met KPN. Geen een keer afspraak nagekomen. Wat een onvoorstelbare zooi bij de glasvezelaanleg door KPN. Afspraken niet nakomen. Monteurs die keer op keer niet op komen dagen. Niet terugbellen, etc. etc. Ik heb nog nooit zo iets meegemaakt. We zijn al bezig vanaf 10 oktober 2019. Vandaag voor zoveelste keer vrij genomen voor afspraak KPN. Wat denk je, niets. Na telefoontje met KPN word ik met 5 minuten teruggebeld. Wat denk je, niets. En als dit nu de eerste keer was, maar voor de 8ste of 9de keer al. De keuze voor Ziggo wordt in ieder geval een stuk makkelijker. Dank je wel KPN.
Geschreven door Ineke Februari 14, 2020

Het drama KPN


9x afspraak met KPN. Geen een keer afspraak nagekomen. Wat een onvoorstelbare zooi bij de glasvezelaanleg door KPN. Afspraken niet nakomen. Monteurs die keer op keer niet op komen dagen. Niet terugbellen, etc. etc. Ik heb nog nooit zo iets meegemaakt. We zijn al bezig vanaf 10 oktober 2019. Vandaag voor zoveelste keer vrij genomen voor afspraak KPN. Wat denk je, niets. Na telefoontje met KPN word ik met 5 minuten teruggebeld. Wat denk je, niets. En als dit nu de eerste keer was, maar voor de 8ste of 9de keer al. De keuze voor Ziggo wordt in ieder geval een stuk makkelijker. Dank je wel KPN.

Was deze review nuttig? 
Onlangs heeft KPN bij mij glasvezel aangelegd. Tijdens graafwerkzaamheden is de gasleiding beschadigd. KPN is niet bereid de schade die ik daarbij heb opgelopen ook maar enigszins te vergoeden. Dit is een zeer kwalijke zaak en ik raad dan ook iedereen aan om nog maar eens goed na te denken voordat je je door KPN op glasvezel laat aansluiten!
Geschreven door Js December 18, 2019

WAARSCHUWING VOOR IEDEREEN! Zeer slechte ervaring bij aanleg glasvezel door KPN

Onlangs heeft KPN bij mij glasvezel aangelegd. Tijdens graafwerkzaamheden is de gasleiding beschadigd. KPN is niet bereid de schade die ik daarbij heb opgelopen ook maar enigszins te vergoeden. Dit is een zeer kwalijke zaak en ik raad dan ook iedereen aan om nog maar eens goed na te denken voordat je je door KPN op glasvezel laat aansluiten!

Was deze review nuttig? 
Sinds een klein jaar zeer ontevreden over WiFi, HDTV en digitene. Mijn advies, GEEN KPN!
Geschreven door Daniele Juli 28, 2019

Slecht

Sinds een klein jaar zeer ontevreden over WiFi, HDTV en digitene. Mijn advies, GEEN KPN!

Was deze review nuttig? 
Sinds donderdag 18.00 geen internet en tv
Gebeld met kpn daar kan u niets aan doen is gasvezel buiten de deur monteur komt zaterdagmiddag, ik zeg dan pas eerder kan niet
?
Geschreven door Yvonne Juli 04, 2019

Slechte service

Sinds donderdag 18.00 geen internet en tv
Gebeld met kpn daar kan u niets aan doen is gasvezel buiten de deur monteur komt zaterdagmiddag, ik zeg dan pas eerder kan niet
?

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider