KPN Glasvezel ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/ee/2f/c4/kpn-35-1411063188.png
 
6.0 (119)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
KPN glasvezel

KPN glasvezel brengt internet, bellen en tv met hoge snelheden uw woonkamer in. Met KPN glasvezel heeft u de keuze uit drie verschillende pakketten. De prijs is vervolgens afhankelijk van of u kiest uit internet en bellen, internet en interactieve TV of een pakket waarbij u alle drie de diensten in één afneemt.

Op deze pagina leest u KPN glasvezel ervaringen van de gebruikers zelf. Maak hier gebruik van voor de juiste keuze van een glasvezel provider. Maakt uzelf gebruik van glasvezel van KPN? Schrijf dan een review over uw ervaringen en help hier een ander mee!

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 119 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
6.0
Installatie 
 
6.4  (108)
Helpdesk 
 
5.0  (103)
Internet 
 
5.5  (107)
Bellen 
 
6.8  (85)
Digitale televisie 
 
6.2  (102)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
De basis van het glasvezel abonnement voor 200mbit is met 50euro al behoorlijk aan de prijs, maar voordat je het pakket compleet hebt dien je nog vele opties extra bij te bestellen.

Wie betaalt er 7,49euro voor een router?
4,99euro voor het kunnen opnemen van TV?
2,50euro voor 4K content
5euro extra voor een 2e tv

Als je nog goede ondersteuning nodig hebt dan betaal je een extra 5euro per maand voor de Tech desk.

Het verbaast mij niets dat KPN zijn klantenbestand ziet teruglopen.
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Roger Mei 08, 2020

Laat je niet beetnemen door alle extra kosten die je moet maken

De basis van het glasvezel abonnement voor 200mbit is met 50euro al behoorlijk aan de prijs, maar voordat je het pakket compleet hebt dien je nog vele opties extra bij te bestellen.

Wie betaalt er 7,49euro voor een router?
4,99euro voor het kunnen opnemen van TV?
2,50euro voor 4K content
5euro extra voor een 2e tv

Als je nog goede ondersteuning nodig hebt dan betaal je een extra 5euro per maand voor de Tech desk.

Het verbaast mij niets dat KPN zijn klantenbestand ziet teruglopen.

Was deze review nuttig? 
Kom van Ziggo af... die hebben het echt niet op orde. Bij KPN lijkt het allemaal te kloppen. Bestelling soepel verlopen. Vraag aan helpdesk keurig en snel opgepakt. Glasvezel is aangelegd conform afspraak, bij eerste installatie probleempje opgetreden, paar dagen later keurig opgelost. Het internet is supersnel en stabiel, standaard WiFi modem geeft goed bereik in het hele huis, ook op zolder. En de TV ontvanger is een verademing na de Ziggo Horizon XL.... snel in gebruik, makkelijk in gebruik, superklein en energiezuinig kastje.... kom er nu pas achter dat er eigenlijk niks op TV is :)

Aanrader!
Gemiddelde score 
 
9.6
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door B Februari 22, 2020

Zo blij met KPN na Ziggo!!

Kom van Ziggo af... die hebben het echt niet op orde. Bij KPN lijkt het allemaal te kloppen. Bestelling soepel verlopen. Vraag aan helpdesk keurig en snel opgepakt. Glasvezel is aangelegd conform afspraak, bij eerste installatie probleempje opgetreden, paar dagen later keurig opgelost. Het internet is supersnel en stabiel, standaard WiFi modem geeft goed bereik in het hele huis, ook op zolder. En de TV ontvanger is een verademing na de Ziggo Horizon XL.... snel in gebruik, makkelijk in gebruik, superklein en energiezuinig kastje.... kom er nu pas achter dat er eigenlijk niks op TV is :)

Aanrader!

Was deze review nuttig? 

9x afspraak met KPN. Geen een keer afspraak nagekomen. Wat een onvoorstelbare zooi bij de glasvezelaanleg door KPN. Afspraken niet nakomen. Monteurs die keer op keer niet op komen dagen. Niet terugbellen, etc. etc. Ik heb nog nooit zo iets meegemaakt. We zijn al bezig vanaf 10 oktober 2019. Vandaag voor zoveelste keer vrij genomen voor afspraak KPN. Wat denk je, niets. Na telefoontje met KPN word ik met 5 minuten teruggebeld. Wat denk je, niets. En als dit nu de eerste keer was, maar voor de 8ste of 9de keer al. De keuze voor Ziggo wordt in ieder geval een stuk makkelijker. Dank je wel KPN.
Geschreven door Ineke Februari 14, 2020

Het drama KPN


9x afspraak met KPN. Geen een keer afspraak nagekomen. Wat een onvoorstelbare zooi bij de glasvezelaanleg door KPN. Afspraken niet nakomen. Monteurs die keer op keer niet op komen dagen. Niet terugbellen, etc. etc. Ik heb nog nooit zo iets meegemaakt. We zijn al bezig vanaf 10 oktober 2019. Vandaag voor zoveelste keer vrij genomen voor afspraak KPN. Wat denk je, niets. Na telefoontje met KPN word ik met 5 minuten teruggebeld. Wat denk je, niets. En als dit nu de eerste keer was, maar voor de 8ste of 9de keer al. De keuze voor Ziggo wordt in ieder geval een stuk makkelijker. Dank je wel KPN.

Was deze review nuttig? 
Onlangs heeft KPN bij mij glasvezel aangelegd. Tijdens graafwerkzaamheden is de gasleiding beschadigd. KPN is niet bereid de schade die ik daarbij heb opgelopen ook maar enigszins te vergoeden. Dit is een zeer kwalijke zaak en ik raad dan ook iedereen aan om nog maar eens goed na te denken voordat je je door KPN op glasvezel laat aansluiten!
Geschreven door Js December 18, 2019

WAARSCHUWING VOOR IEDEREEN! Zeer slechte ervaring bij aanleg glasvezel door KPN

Onlangs heeft KPN bij mij glasvezel aangelegd. Tijdens graafwerkzaamheden is de gasleiding beschadigd. KPN is niet bereid de schade die ik daarbij heb opgelopen ook maar enigszins te vergoeden. Dit is een zeer kwalijke zaak en ik raad dan ook iedereen aan om nog maar eens goed na te denken voordat je je door KPN op glasvezel laat aansluiten!

Was deze review nuttig? 
Sinds een klein jaar zeer ontevreden over WiFi, HDTV en digitene. Mijn advies, GEEN KPN!
Geschreven door Daniele Juli 28, 2019

Slecht

Sinds een klein jaar zeer ontevreden over WiFi, HDTV en digitene. Mijn advies, GEEN KPN!

Was deze review nuttig? 
Sinds donderdag 18.00 geen internet en tv
Gebeld met kpn daar kan u niets aan doen is gasvezel buiten de deur monteur komt zaterdagmiddag, ik zeg dan pas eerder kan niet
?
Geschreven door Yvonne Juli 04, 2019

Slechte service

Sinds donderdag 18.00 geen internet en tv
Gebeld met kpn daar kan u niets aan doen is gasvezel buiten de deur monteur komt zaterdagmiddag, ik zeg dan pas eerder kan niet
?

Was deze review nuttig? 
Direct na aansluiting door een kpn monteur 100% pakketverlies.
Zeer grote problemen met het opstarten van de upload.
Hierdoor konden we niet inloggen, niet inloggen met b.h.v. een 2FA.
Niet online gamen.
Niet hosten.
Geen online betalingen doen.
Enz. enz. enz. een compleet drama.
Een waardeloze klantenservice van KPN, totaal geen ondersteuning!!!!!!!!!

Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door piet Februari 21, 2019

Zeer slechte glasvezel van kpn.

Direct na aansluiting door een kpn monteur 100% pakketverlies.
Zeer grote problemen met het opstarten van de upload.
Hierdoor konden we niet inloggen, niet inloggen met b.h.v. een 2FA.
Niet online gamen.
Niet hosten.
Geen online betalingen doen.
Enz. enz. enz. een compleet drama.
Een waardeloze klantenservice van KPN, totaal geen ondersteuning!!!!!!!!!

Was deze review nuttig? 
kan niets zeggen over de snelheid e.d. maar 31 januari 2019 zou de installatie plaatsvinden nadat we begin december hadden besloten om over te stappen(vind ik dus al vrij lang), de 31e dus de monteur geweest, einde van de dag geen internet en geen tv. was geen signaal werd er gezegd. bij thuiskomt heb ik zelf maar de oude modem weer aangesloten zodat we niet twee weken zonder tv en internet zaten want de hebben pas over 14 dagen tijd om de monteur langs te sturen. ze hebben dus al 1,5 maand de tijd gehad om te testen of het signaal werkt en vervolgens werkt het niet en zit je als je er niets vanaf weet zonder internet en telefoon. oke krijg wel een noodpakket opgestuurd want ik ga er vanuit dat mijn oude internet er snel mee stopt omdat het is opgezegd. beetje jammer dat het zo klungelig gaat en qwa monteur ben ik ook niet tevreden kleine moeite om even de oude weer aan te koppelen
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door bas Februari 01, 2019

heb het nog niet eens

kan niets zeggen over de snelheid e.d. maar 31 januari 2019 zou de installatie plaatsvinden nadat we begin december hadden besloten om over te stappen(vind ik dus al vrij lang), de 31e dus de monteur geweest, einde van de dag geen internet en geen tv. was geen signaal werd er gezegd. bij thuiskomt heb ik zelf maar de oude modem weer aangesloten zodat we niet twee weken zonder tv en internet zaten want de hebben pas over 14 dagen tijd om de monteur langs te sturen. ze hebben dus al 1,5 maand de tijd gehad om te testen of het signaal werkt en vervolgens werkt het niet en zit je als je er niets vanaf weet zonder internet en telefoon. oke krijg wel een noodpakket opgestuurd want ik ga er vanuit dat mijn oude internet er snel mee stopt omdat het is opgezegd. beetje jammer dat het zo klungelig gaat en qwa monteur ben ik ook niet tevreden kleine moeite om even de oude weer aan te koppelen

Was deze review nuttig? 
Laatste paar weken een groot drama. 100/100Mb zakt regelmatig naar 1 tot enkele Mbs. Gevolg: Langzaam internet em.haperend of geen tv
Gemiddelde score 
 
4.4
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Fred December 18, 2018

Slecht

Laatste paar weken een groot drama. 100/100Mb zakt regelmatig naar 1 tot enkele Mbs. Gevolg: Langzaam internet em.haperend of geen tv

Was deze review nuttig? 
I have a very bad experience with this company!!! They have worse customer service , they never solve your problem! Because they made me an offer tv and Internet, I am now in lots of trouble as they did not disconnect my old provider as promised and due to policy. They did not provide any solution and I have to pay lots of money to old provider.
They only care about sales.
2 days later from payment day I received 48 euros extra costs at my invoice . Thieves! Very unprofessional!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Maria November 05, 2018

Worse Customer Service Ever

I have a very bad experience with this company!!! They have worse customer service , they never solve your problem! Because they made me an offer tv and Internet, I am now in lots of trouble as they did not disconnect my old provider as promised and due to policy. They did not provide any solution and I have to pay lots of money to old provider.
They only care about sales.
2 days later from payment day I received 48 euros extra costs at my invoice . Thieves! Very unprofessional!

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider