KPN Glasvezel ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/ee/2f/c4/kpn-35-1411063188.png
 
6.0 (117)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
KPN glasvezel

KPN glasvezel brengt internet, bellen en tv met hoge snelheden uw woonkamer in. Met KPN glasvezel heeft u de keuze uit drie verschillende pakketten. De prijs is vervolgens afhankelijk van of u kiest uit internet en bellen, internet en interactieve TV of een pakket waarbij u alle drie de diensten in één afneemt.

Op deze pagina leest u KPN glasvezel ervaringen van de gebruikers zelf. Maak hier gebruik van voor de juiste keuze van een glasvezel provider. Maakt uzelf gebruik van glasvezel van KPN? Schrijf dan een review over uw ervaringen en help hier een ander mee!

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 117 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
6.0
Installatie 
 
6.4  (107)
Helpdesk 
 
4.9  (102)
Internet 
 
5.5  (105)
Bellen 
 
6.8  (84)
Digitale televisie 
 
6.2  (101)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Sinds een klein jaar zeer ontevreden over WiFi, HDTV en digitene. Mijn advies, GEEN KPN!
Geschreven door Daniele Juli 28, 2019

Slecht

Sinds een klein jaar zeer ontevreden over WiFi, HDTV en digitene. Mijn advies, GEEN KPN!

Was deze review nuttig? 
Sinds donderdag 18.00 geen internet en tv
Gebeld met kpn daar kan u niets aan doen is gasvezel buiten de deur monteur komt zaterdagmiddag, ik zeg dan pas eerder kan niet
?
Geschreven door Yvonne Juli 04, 2019

Slechte service

Sinds donderdag 18.00 geen internet en tv
Gebeld met kpn daar kan u niets aan doen is gasvezel buiten de deur monteur komt zaterdagmiddag, ik zeg dan pas eerder kan niet
?

Was deze review nuttig? 
Direct na aansluiting door een kpn monteur 100% pakketverlies.
Zeer grote problemen met het opstarten van de upload.
Hierdoor konden we niet inloggen, niet inloggen met b.h.v. een 2FA.
Niet online gamen.
Niet hosten.
Geen online betalingen doen.
Enz. enz. enz. een compleet drama.
Een waardeloze klantenservice van KPN, totaal geen ondersteuning!!!!!!!!!

Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door piet Februari 21, 2019

Zeer slechte glasvezel van kpn.

Direct na aansluiting door een kpn monteur 100% pakketverlies.
Zeer grote problemen met het opstarten van de upload.
Hierdoor konden we niet inloggen, niet inloggen met b.h.v. een 2FA.
Niet online gamen.
Niet hosten.
Geen online betalingen doen.
Enz. enz. enz. een compleet drama.
Een waardeloze klantenservice van KPN, totaal geen ondersteuning!!!!!!!!!

Was deze review nuttig? 
kan niets zeggen over de snelheid e.d. maar 31 januari 2019 zou de installatie plaatsvinden nadat we begin december hadden besloten om over te stappen(vind ik dus al vrij lang), de 31e dus de monteur geweest, einde van de dag geen internet en geen tv. was geen signaal werd er gezegd. bij thuiskomt heb ik zelf maar de oude modem weer aangesloten zodat we niet twee weken zonder tv en internet zaten want de hebben pas over 14 dagen tijd om de monteur langs te sturen. ze hebben dus al 1,5 maand de tijd gehad om te testen of het signaal werkt en vervolgens werkt het niet en zit je als je er niets vanaf weet zonder internet en telefoon. oke krijg wel een noodpakket opgestuurd want ik ga er vanuit dat mijn oude internet er snel mee stopt omdat het is opgezegd. beetje jammer dat het zo klungelig gaat en qwa monteur ben ik ook niet tevreden kleine moeite om even de oude weer aan te koppelen
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door bas Februari 01, 2019

heb het nog niet eens

kan niets zeggen over de snelheid e.d. maar 31 januari 2019 zou de installatie plaatsvinden nadat we begin december hadden besloten om over te stappen(vind ik dus al vrij lang), de 31e dus de monteur geweest, einde van de dag geen internet en geen tv. was geen signaal werd er gezegd. bij thuiskomt heb ik zelf maar de oude modem weer aangesloten zodat we niet twee weken zonder tv en internet zaten want de hebben pas over 14 dagen tijd om de monteur langs te sturen. ze hebben dus al 1,5 maand de tijd gehad om te testen of het signaal werkt en vervolgens werkt het niet en zit je als je er niets vanaf weet zonder internet en telefoon. oke krijg wel een noodpakket opgestuurd want ik ga er vanuit dat mijn oude internet er snel mee stopt omdat het is opgezegd. beetje jammer dat het zo klungelig gaat en qwa monteur ben ik ook niet tevreden kleine moeite om even de oude weer aan te koppelen

Was deze review nuttig? 
Laatste paar weken een groot drama. 100/100Mb zakt regelmatig naar 1 tot enkele Mbs. Gevolg: Langzaam internet em.haperend of geen tv
Gemiddelde score 
 
4.4
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Fred December 18, 2018

Slecht

Laatste paar weken een groot drama. 100/100Mb zakt regelmatig naar 1 tot enkele Mbs. Gevolg: Langzaam internet em.haperend of geen tv

Was deze review nuttig? 
I have a very bad experience with this company!!! They have worse customer service , they never solve your problem! Because they made me an offer tv and Internet, I am now in lots of trouble as they did not disconnect my old provider as promised and due to policy. They did not provide any solution and I have to pay lots of money to old provider.
They only care about sales.
2 days later from payment day I received 48 euros extra costs at my invoice . Thieves! Very unprofessional!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Maria November 05, 2018

Worse Customer Service Ever

I have a very bad experience with this company!!! They have worse customer service , they never solve your problem! Because they made me an offer tv and Internet, I am now in lots of trouble as they did not disconnect my old provider as promised and due to policy. They did not provide any solution and I have to pay lots of money to old provider.
They only care about sales.
2 days later from payment day I received 48 euros extra costs at my invoice . Thieves! Very unprofessional!

Was deze review nuttig? 
ben al 13 jaar klant bij KPN, en heb net besloten dat de maat vol is.
de helpdesk weet niet waarover ze het heeft. en de galsvezel snelheid laat de wensen over! ik betaal een behoorlijk bedrag iedere maand en verwacht dan ook dat ik dat ontvang. moet de laatste weken WEKELIJKS de router herstarten, om er weer wat uit te halen.
als ik een snelheidstest (überhaupt van kpn zelf) doe, krijg ik als resultaat..... 2.4 down en 1.3 up.... en dat moet razendsnel zijn???? als je 100 down zou moeten hebben en 10 up, dan is dit gewoon schandalig! maar wel iedere maand volle pot betalen hoor!
klaar mee!
Gemiddelde score 
 
3.2
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door MT Oktober 28, 2018

steeds slechter

ben al 13 jaar klant bij KPN, en heb net besloten dat de maat vol is.
de helpdesk weet niet waarover ze het heeft. en de galsvezel snelheid laat de wensen over! ik betaal een behoorlijk bedrag iedere maand en verwacht dan ook dat ik dat ontvang. moet de laatste weken WEKELIJKS de router herstarten, om er weer wat uit te halen.
als ik een snelheidstest (überhaupt van kpn zelf) doe, krijg ik als resultaat..... 2.4 down en 1.3 up.... en dat moet razendsnel zijn???? als je 100 down zou moeten hebben en 10 up, dan is dit gewoon schandalig! maar wel iedere maand volle pot betalen hoor!
klaar mee!

Was deze review nuttig? 
Al zeker 6 jaar klant bij KPN glasvezel in Almere.
De eerste 3-4 jaar prima werkte goed verbinding internet 100-100 up en down en haalde meestal 85-80 up en down dus prima.
Laatste 1,5 jaar echt op en neer met KPN verbinding vaak traag dan bellen en krijg je te horen ligt aan de overige routers in de buurt zitten op zelfde kanaal heb nu een nieuwe experia box gekregen maar zelf monteur komt met test direct aan het router niet boven 55 doen en 46 up.
Wat ze ook proberen vaak ook in de avond na 1800 uur verbinding slecht zwak en nog maar 10 down en 15 up over.
Zelfs wifi versterker werkt niet (op de 5 Ghz band).
En dan praten we over 4 meter van het router af!!
Nu na ruim 6 jaar opgezegd en afwachten naar T mobile thuis gegaan met 200-200 verbinding.
Eerste 6 maanden 39,95 daarna 57.50 in ieder geval 10.00 euro goedkoper dan KPN per 1 juli!
Afwachten nu dus maar.
Gemiddelde score 
 
5.8
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door Joesje Mei 27, 2018

Slechter en slechter

Al zeker 6 jaar klant bij KPN glasvezel in Almere.
De eerste 3-4 jaar prima werkte goed verbinding internet 100-100 up en down en haalde meestal 85-80 up en down dus prima.
Laatste 1,5 jaar echt op en neer met KPN verbinding vaak traag dan bellen en krijg je te horen ligt aan de overige routers in de buurt zitten op zelfde kanaal heb nu een nieuwe experia box gekregen maar zelf monteur komt met test direct aan het router niet boven 55 doen en 46 up.
Wat ze ook proberen vaak ook in de avond na 1800 uur verbinding slecht zwak en nog maar 10 down en 15 up over.
Zelfs wifi versterker werkt niet (op de 5 Ghz band).
En dan praten we over 4 meter van het router af!!
Nu na ruim 6 jaar opgezegd en afwachten naar T mobile thuis gegaan met 200-200 verbinding.
Eerste 6 maanden 39,95 daarna 57.50 in ieder geval 10.00 euro goedkoper dan KPN per 1 juli!
Afwachten nu dus maar.

Was deze review nuttig? 
Al bijna een jaar gedoe met internet, itv, wifi en de klantenservice. Klachten worden niet goed gelezen en daardoor niet opgelost. Ruim 2 maanden geleden een officiële klacht ingediend. Tot op heden geen antwoord. Tijd om over te stappen, maar waar naartoe?
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door Wijna Mei 23, 2018

Slechtse diensten en klantenservice ooit!

Al bijna een jaar gedoe met internet, itv, wifi en de klantenservice. Klachten worden niet goed gelezen en daardoor niet opgelost. Ruim 2 maanden geleden een officiële klacht ingediend. Tot op heden geen antwoord. Tijd om over te stappen, maar waar naartoe?

Was deze review nuttig? 
Gedwongen overstap moeten maken van OnsBrabantNet naar KPN. Afspraak gemaakt om het modem te vervangen tussen 12.00 en 14.00 uur. Om 14.25 telefoontje van monteur dat het niet lukt om die middag te komen vanwege problemen bij de vorige klant. 2,5 uur voor niks zitten wachten dus, maar kan gebeuren. Direct na het telefoontje een mail van KPN waarin de volgende zinnen: 'Geachte heer/mevrouw, Zojuist is er een KPN monteur bij u geweest. De monteur heeft de werkzaamheden niet volledig kunnen uitvoeren.'. Er wordt verwezen naar de bijlage en daarin staat de oorzaak: 01. Herplannen verzoek klant. Contact gezocht met klantenservice en daar geeft iemand aan dat het standaardteksten zijn waar ik mij niet zo veel van hoef aan te trekken. Kan zijn, maar de hele strekking van de teksten is heel duidelijk bedoeld om de schuld van alles totaal bij de geheel onschuldige klant te leggen. Dit is zo waardeloos, zo klantonvriendelijk, walgelijke vertoning en de eigenlijke dienstverlening moet nog beginnen...
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Frusty Maart 10, 2018

Poging tot overstap

Gedwongen overstap moeten maken van OnsBrabantNet naar KPN. Afspraak gemaakt om het modem te vervangen tussen 12.00 en 14.00 uur. Om 14.25 telefoontje van monteur dat het niet lukt om die middag te komen vanwege problemen bij de vorige klant. 2,5 uur voor niks zitten wachten dus, maar kan gebeuren. Direct na het telefoontje een mail van KPN waarin de volgende zinnen: 'Geachte heer/mevrouw, Zojuist is er een KPN monteur bij u geweest. De monteur heeft de werkzaamheden niet volledig kunnen uitvoeren.'. Er wordt verwezen naar de bijlage en daarin staat de oorzaak: 01. Herplannen verzoek klant. Contact gezocht met klantenservice en daar geeft iemand aan dat het standaardteksten zijn waar ik mij niet zo veel van hoef aan te trekken. Kan zijn, maar de hele strekking van de teksten is heel duidelijk bedoeld om de schuld van alles totaal bij de geheel onschuldige klant te leggen. Dit is zo waardeloos, zo klantonvriendelijk, walgelijke vertoning en de eigenlijke dienstverlening moet nog beginnen...

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider