KPN Glasvezel ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/ee/2f/c4/kpn-35-1411063188.png
 
6.2 (110)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
KPN glasvezel

KPN glasvezel brengt internet, bellen en tv met hoge snelheden uw woonkamer in. Met KPN glasvezel heeft u de keuze uit drie verschillende pakketten. De prijs is vervolgens afhankelijk van of u kiest uit internet en bellen, internet en interactieve TV of een pakket waarbij u alle drie de diensten in één afneemt.

Op deze pagina leest u KPN glasvezel ervaringen van de gebruikers zelf. Maak hier gebruik van voor de juiste keuze van een glasvezel provider. Maakt uzelf gebruik van glasvezel van KPN? Schrijf dan een review over uw ervaringen en help hier een ander mee!

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 110 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
6.2
Installatie 
 
6.6  (100)
Helpdesk 
 
5.1  (95)
Internet 
 
5.8  (98)
Bellen 
 
7.0  (78)
Digitale televisie 
 
6.4  (95)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Gedwongen overstap moeten maken van OnsBrabantNet naar KPN. Afspraak gemaakt om het modem te vervangen tussen 12.00 en 14.00 uur. Om 14.25 telefoontje van monteur dat het niet lukt om die middag te komen vanwege problemen bij de vorige klant. 2,5 uur voor niks zitten wachten dus, maar kan gebeuren. Direct na het telefoontje een mail van KPN waarin de volgende zinnen: 'Geachte heer/mevrouw, Zojuist is er een KPN monteur bij u geweest. De monteur heeft de werkzaamheden niet volledig kunnen uitvoeren.'. Er wordt verwezen naar de bijlage en daarin staat de oorzaak: 01. Herplannen verzoek klant. Contact gezocht met klantenservice en daar geeft iemand aan dat het standaardteksten zijn waar ik mij niet zo veel van hoef aan te trekken. Kan zijn, maar de hele strekking van de teksten is heel duidelijk bedoeld om de schuld van alles totaal bij de geheel onschuldige klant te leggen. Dit is zo waardeloos, zo klantonvriendelijk, walgelijke vertoning en de eigenlijke dienstverlening moet nog beginnen...
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Frusty Maart 10, 2018

Poging tot overstap

Gedwongen overstap moeten maken van OnsBrabantNet naar KPN. Afspraak gemaakt om het modem te vervangen tussen 12.00 en 14.00 uur. Om 14.25 telefoontje van monteur dat het niet lukt om die middag te komen vanwege problemen bij de vorige klant. 2,5 uur voor niks zitten wachten dus, maar kan gebeuren. Direct na het telefoontje een mail van KPN waarin de volgende zinnen: 'Geachte heer/mevrouw, Zojuist is er een KPN monteur bij u geweest. De monteur heeft de werkzaamheden niet volledig kunnen uitvoeren.'. Er wordt verwezen naar de bijlage en daarin staat de oorzaak: 01. Herplannen verzoek klant. Contact gezocht met klantenservice en daar geeft iemand aan dat het standaardteksten zijn waar ik mij niet zo veel van hoef aan te trekken. Kan zijn, maar de hele strekking van de teksten is heel duidelijk bedoeld om de schuld van alles totaal bij de geheel onschuldige klant te leggen. Dit is zo waardeloos, zo klantonvriendelijk, walgelijke vertoning en de eigenlijke dienstverlening moet nog beginnen...

Was deze review nuttig? 
Heel slechte internetverbinding.
Valt steeds uit, daar over gebeld en kreeg aanbod om 6 maanden iets goedkoper abonnement te nemen.
Nu huis verkocht, gelijk boete aangesmeerd van 5 maanden door kpn.
Nooit meer kpn abonnement!!!!
Vreselijke provider!!!!!!
Gemiddelde score 
 
1.8
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door cees Maart 06, 2018

alles in internet/tv

Heel slechte internetverbinding.
Valt steeds uit, daar over gebeld en kreeg aanbod om 6 maanden iets goedkoper abonnement te nemen.
Nu huis verkocht, gelijk boete aangesmeerd van 5 maanden door kpn.
Nooit meer kpn abonnement!!!!
Vreselijke provider!!!!!!

Was deze review nuttig? 
Zeeer slechte provider. Onder via de experiabox 10 geen wifi. Bovenverdieping via wifiversterker wel verbinding.
Monteur besteld maar die is 2 keer niet op komen dagen.
Zit je steeds voor niets te wachten.
Chat je met de helpdesk, krijg je te horen (lezen).
Hoe betrouwbaar is dit antwoord van KPN?
Gemiddelde score 
 
4.3
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Geert December 09, 2017

Zeeer slechte provider. Onder via de experiabox 10 geen wifi. Bovenverdieping via wifiversterker wel verbinding.
Monteur besteld maar die is 2 keer niet op komen dagen.
Zit je steeds voor niets te wachten.
Chat je met de helpdesk, krijg je te horen (lezen).
Hoe betrouwbaar is dit antwoord van KPN?

Was deze review nuttig? 
In de winkel alles in 1 besteld.
Afspraken gemaakt.
De HD zenders vanaf voorkeuze 1.
Helaas gaat dat voorlopig niet gebeuren!!
Internet valt regelmatig weg, snelheid varieerd regelmatig.
Veel bellen met helpdesk helpt ook niet.
Kortom geen aanrader wat ons betreft.
Nog 11 maanden en dan snel weer terug naar oude provider.
Gemiddelde score 
 
2.4
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Roodnat Oktober 24, 2017

Alles in 1 glasvezel

In de winkel alles in 1 besteld.
Afspraken gemaakt.
De HD zenders vanaf voorkeuze 1.
Helaas gaat dat voorlopig niet gebeuren!!
Internet valt regelmatig weg, snelheid varieerd regelmatig.
Veel bellen met helpdesk helpt ook niet.
Kortom geen aanrader wat ons betreft.
Nog 11 maanden en dan snel weer terug naar oude provider.

Was deze review nuttig? 
Overgestapt van ziggo. Jarenlang klant van Ziggo geweest maar het afgelopen jaar alleen maar storingen en uitvallen TV, De mediabox XL is helaas niet stabiel. Dus na alle frustratie overgestapt.

Overstap ging soepel; monteur was op tijd, correct en alles was binnen 1,5 geïnstalleerd. Prima snel en stabiel internet en geen uitvallende TV meer. Dik tevreden tot nu toe!
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Jankees Schwiebbe September 07, 2017

Snel, goed en stabiel

Overgestapt van ziggo. Jarenlang klant van Ziggo geweest maar het afgelopen jaar alleen maar storingen en uitvallen TV, De mediabox XL is helaas niet stabiel. Dus na alle frustratie overgestapt.

Overstap ging soepel; monteur was op tijd, correct en alles was binnen 1,5 geïnstalleerd. Prima snel en stabiel internet en geen uitvallende TV meer. Dik tevreden tot nu toe!

Was deze review nuttig? 
Enkele jaren alles in één gehad maar snelheid nog nooit gehaald wat er beloofd werd en schakelen van ontvangers erg langzaam.
Ondanks dat waren we wel tevreden omdat er weinig storingen waren maar nu er een ontvanger defect is wordt er geen service gegeven. Huur ontvanger moet je ruilen in de KPN winkel of ophalen bij een postkantoor want thuis bezorgen kost €10 en dat terwijl de ontvanger eigendom is van KPN.
KPN is al niet de goedkoopste met €65 per maand omdat ze binnen een jaar het abonnement 2 keer hebben verhoogd en zou het thuis bezorgen een service moeten zijn.
Ik heb daarom mijn abonnement opgezegd en stap over naar een andere glasvezel provider.
Gemiddelde score 
 
6.0
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Nol Augustus 01, 2017

Slechte service

Enkele jaren alles in één gehad maar snelheid nog nooit gehaald wat er beloofd werd en schakelen van ontvangers erg langzaam.
Ondanks dat waren we wel tevreden omdat er weinig storingen waren maar nu er een ontvanger defect is wordt er geen service gegeven. Huur ontvanger moet je ruilen in de KPN winkel of ophalen bij een postkantoor want thuis bezorgen kost €10 en dat terwijl de ontvanger eigendom is van KPN.
KPN is al niet de goedkoopste met €65 per maand omdat ze binnen een jaar het abonnement 2 keer hebben verhoogd en zou het thuis bezorgen een service moeten zijn.
Ik heb daarom mijn abonnement opgezegd en stap over naar een andere glasvezel provider.

Was deze review nuttig? 
IK heb sinds vorige week Glasvezel van KPN.
De internetsnelheid wordt zoals beloofd behaald (getest met Ookla speedtest 100MB download 100 MB Upload dit is supersnel.
Op mijn 4K Ultra HD tv van Sony is de beeldkwaliteit ook supergoed. De snelheid van de HD programma,s is bijna 13 MB per seconde wat een zeer goede waarde is
De vaste telefoon doet het ook perfect.
De klantenservice was ook zeer goed en professioneel
De KPN Monteur deed zijn werk ook zeer goed en was zeer professioneel.
Het TV aanbod is ook zeer uitgebreid
De bediening van de tv programma,s is zeer eenvoudig.
Men kan ook 6 tv programma,s tegelijk opnemen (Super)
Met alles een dikke 10

Ga zo door
Met alles een dikke 10 ga zo door
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Henk Juni 24, 2017

Zeer goede ervaringen met KPN Glasvezel en Superservice

IK heb sinds vorige week Glasvezel van KPN.
De internetsnelheid wordt zoals beloofd behaald (getest met Ookla speedtest 100MB download 100 MB Upload dit is supersnel.
Op mijn 4K Ultra HD tv van Sony is de beeldkwaliteit ook supergoed. De snelheid van de HD programma,s is bijna 13 MB per seconde wat een zeer goede waarde is
De vaste telefoon doet het ook perfect.
De klantenservice was ook zeer goed en professioneel
De KPN Monteur deed zijn werk ook zeer goed en was zeer professioneel.
Het TV aanbod is ook zeer uitgebreid
De bediening van de tv programma,s is zeer eenvoudig.
Men kan ook 6 tv programma,s tegelijk opnemen (Super)
Met alles een dikke 10

Ga zo door
Met alles een dikke 10 ga zo door

Was deze review nuttig? 
Zeer slechte klantenservice. Laten je gewoon barsten als je een probleem hebt.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Hans Juni 02, 2017

ZEER SLECHT

Zeer slechte klantenservice. Laten je gewoon barsten als je een probleem hebt.

Was deze review nuttig? 
Ik reken mezelf tot 1 van de eerste glasvezelgebruikers in Almere via KPN.
Zeer tevreden over alles. 500Mbit internet is ook echt 500Mbit. Zeer weinig storingen in telefonie. Televisie werkt over het algemeen prima. Sporadisch een lichte hapering in het IPtv sginaal.
5Ghz WIFI werkt goed. Op zolder is het bereik wat minder, maar een modem.router in de meterkast is ook niet de beste plek voor een goed signaal door het hele huis :)
Je betaald wellicht iets meer dan bij andere aanbieders, maar ik vind dit absoluut het geld waard.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Gandiman April 19, 2017

Zeer tevreden, al ruim 5 jaar!

Ik reken mezelf tot 1 van de eerste glasvezelgebruikers in Almere via KPN.
Zeer tevreden over alles. 500Mbit internet is ook echt 500Mbit. Zeer weinig storingen in telefonie. Televisie werkt over het algemeen prima. Sporadisch een lichte hapering in het IPtv sginaal.
5Ghz WIFI werkt goed. Op zolder is het bereik wat minder, maar een modem.router in de meterkast is ook niet de beste plek voor een goed signaal door het hele huis :)
Je betaald wellicht iets meer dan bij andere aanbieders, maar ik vind dit absoluut het geld waard.

Was deze review nuttig? 
Ik ben overgestapt omdat ik sneller internet wilde hebben, want mijn televisie was via de kabel sowieso al goed. Dat is nu nog steeds het geval en bellen gaat ook prima. Het internet is echter minimaal 10 keer zo traag geworden. Ik heb er al diverse keren over gebeld, en me een wifi versterker laten aansmeren de KPN. Heeft allemaal niets geholpen. Ze zijn heel aardig aan de telefoon en willen je graag helpen, maar het product is gewoon ver beneden het kwaliteitsniveau dat je van KPN zou verwachten. De snelheid van mijn internet is te vergelijken met een inbelmodem. In de helft van het huis heb ik geen bereik en zit ik op mijn telefoon op de 4G. Ook van KPN overigens, dus zo verdienen ze dubbel aan me.
Gemiddelde score 
 
6.0
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Marianne April 06, 2017

Wifi belachelijke traag

Ik ben overgestapt omdat ik sneller internet wilde hebben, want mijn televisie was via de kabel sowieso al goed. Dat is nu nog steeds het geval en bellen gaat ook prima. Het internet is echter minimaal 10 keer zo traag geworden. Ik heb er al diverse keren over gebeld, en me een wifi versterker laten aansmeren de KPN. Heeft allemaal niets geholpen. Ze zijn heel aardig aan de telefoon en willen je graag helpen, maar het product is gewoon ver beneden het kwaliteitsniveau dat je van KPN zou verwachten. De snelheid van mijn internet is te vergelijken met een inbelmodem. In de helft van het huis heb ik geen bereik en zit ik op mijn telefoon op de 4G. Ook van KPN overigens, dus zo verdienen ze dubbel aan me.

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider