KPN Glasvezel ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/ee/2f/c4/kpn-35-1411063188.png
 
6.1 (114)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
KPN glasvezel

KPN glasvezel brengt internet, bellen en tv met hoge snelheden uw woonkamer in. Met KPN glasvezel heeft u de keuze uit drie verschillende pakketten. De prijs is vervolgens afhankelijk van of u kiest uit internet en bellen, internet en interactieve TV of een pakket waarbij u alle drie de diensten in één afneemt.

Op deze pagina leest u KPN glasvezel ervaringen van de gebruikers zelf. Maak hier gebruik van voor de juiste keuze van een glasvezel provider. Maakt uzelf gebruik van glasvezel van KPN? Schrijf dan een review over uw ervaringen en help hier een ander mee!

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 114 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
6.1
Installatie 
 
6.5  (104)
Helpdesk 
 
5.0  (99)
Internet 
 
5.6  (102)
Bellen 
 
6.9  (82)
Digitale televisie 
 
6.3  (99)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
I have a very bad experience with this company!!! They have worse customer service , they never solve your problem! Because they made me an offer tv and Internet, I am now in lots of trouble as they did not disconnect my old provider as promised and due to policy. They did not provide any solution and I have to pay lots of money to old provider.
They only care about sales.
2 days later from payment day I received 48 euros extra costs at my invoice . Thieves! Very unprofessional!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Maria November 05, 2018

Worse Customer Service Ever

I have a very bad experience with this company!!! They have worse customer service , they never solve your problem! Because they made me an offer tv and Internet, I am now in lots of trouble as they did not disconnect my old provider as promised and due to policy. They did not provide any solution and I have to pay lots of money to old provider.
They only care about sales.
2 days later from payment day I received 48 euros extra costs at my invoice . Thieves! Very unprofessional!

Was deze review nuttig? 
ben al 13 jaar klant bij KPN, en heb net besloten dat de maat vol is.
de helpdesk weet niet waarover ze het heeft. en de galsvezel snelheid laat de wensen over! ik betaal een behoorlijk bedrag iedere maand en verwacht dan ook dat ik dat ontvang. moet de laatste weken WEKELIJKS de router herstarten, om er weer wat uit te halen.
als ik een snelheidstest (überhaupt van kpn zelf) doe, krijg ik als resultaat..... 2.4 down en 1.3 up.... en dat moet razendsnel zijn???? als je 100 down zou moeten hebben en 10 up, dan is dit gewoon schandalig! maar wel iedere maand volle pot betalen hoor!
klaar mee!
Gemiddelde score 
 
3.2
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door MT Oktober 28, 2018

steeds slechter

ben al 13 jaar klant bij KPN, en heb net besloten dat de maat vol is.
de helpdesk weet niet waarover ze het heeft. en de galsvezel snelheid laat de wensen over! ik betaal een behoorlijk bedrag iedere maand en verwacht dan ook dat ik dat ontvang. moet de laatste weken WEKELIJKS de router herstarten, om er weer wat uit te halen.
als ik een snelheidstest (überhaupt van kpn zelf) doe, krijg ik als resultaat..... 2.4 down en 1.3 up.... en dat moet razendsnel zijn???? als je 100 down zou moeten hebben en 10 up, dan is dit gewoon schandalig! maar wel iedere maand volle pot betalen hoor!
klaar mee!

Was deze review nuttig? 
Al zeker 6 jaar klant bij KPN glasvezel in Almere.
De eerste 3-4 jaar prima werkte goed verbinding internet 100-100 up en down en haalde meestal 85-80 up en down dus prima.
Laatste 1,5 jaar echt op en neer met KPN verbinding vaak traag dan bellen en krijg je te horen ligt aan de overige routers in de buurt zitten op zelfde kanaal heb nu een nieuwe experia box gekregen maar zelf monteur komt met test direct aan het router niet boven 55 doen en 46 up.
Wat ze ook proberen vaak ook in de avond na 1800 uur verbinding slecht zwak en nog maar 10 down en 15 up over.
Zelfs wifi versterker werkt niet (op de 5 Ghz band).
En dan praten we over 4 meter van het router af!!
Nu na ruim 6 jaar opgezegd en afwachten naar T mobile thuis gegaan met 200-200 verbinding.
Eerste 6 maanden 39,95 daarna 57.50 in ieder geval 10.00 euro goedkoper dan KPN per 1 juli!
Afwachten nu dus maar.
Gemiddelde score 
 
5.8
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door Joesje Mei 27, 2018

Slechter en slechter

Al zeker 6 jaar klant bij KPN glasvezel in Almere.
De eerste 3-4 jaar prima werkte goed verbinding internet 100-100 up en down en haalde meestal 85-80 up en down dus prima.
Laatste 1,5 jaar echt op en neer met KPN verbinding vaak traag dan bellen en krijg je te horen ligt aan de overige routers in de buurt zitten op zelfde kanaal heb nu een nieuwe experia box gekregen maar zelf monteur komt met test direct aan het router niet boven 55 doen en 46 up.
Wat ze ook proberen vaak ook in de avond na 1800 uur verbinding slecht zwak en nog maar 10 down en 15 up over.
Zelfs wifi versterker werkt niet (op de 5 Ghz band).
En dan praten we over 4 meter van het router af!!
Nu na ruim 6 jaar opgezegd en afwachten naar T mobile thuis gegaan met 200-200 verbinding.
Eerste 6 maanden 39,95 daarna 57.50 in ieder geval 10.00 euro goedkoper dan KPN per 1 juli!
Afwachten nu dus maar.

Was deze review nuttig? 
Al bijna een jaar gedoe met internet, itv, wifi en de klantenservice. Klachten worden niet goed gelezen en daardoor niet opgelost. Ruim 2 maanden geleden een officiële klacht ingediend. Tot op heden geen antwoord. Tijd om over te stappen, maar waar naartoe?
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door Wijna Mei 23, 2018

Slechtse diensten en klantenservice ooit!

Al bijna een jaar gedoe met internet, itv, wifi en de klantenservice. Klachten worden niet goed gelezen en daardoor niet opgelost. Ruim 2 maanden geleden een officiële klacht ingediend. Tot op heden geen antwoord. Tijd om over te stappen, maar waar naartoe?

Was deze review nuttig? 
Gedwongen overstap moeten maken van OnsBrabantNet naar KPN. Afspraak gemaakt om het modem te vervangen tussen 12.00 en 14.00 uur. Om 14.25 telefoontje van monteur dat het niet lukt om die middag te komen vanwege problemen bij de vorige klant. 2,5 uur voor niks zitten wachten dus, maar kan gebeuren. Direct na het telefoontje een mail van KPN waarin de volgende zinnen: 'Geachte heer/mevrouw, Zojuist is er een KPN monteur bij u geweest. De monteur heeft de werkzaamheden niet volledig kunnen uitvoeren.'. Er wordt verwezen naar de bijlage en daarin staat de oorzaak: 01. Herplannen verzoek klant. Contact gezocht met klantenservice en daar geeft iemand aan dat het standaardteksten zijn waar ik mij niet zo veel van hoef aan te trekken. Kan zijn, maar de hele strekking van de teksten is heel duidelijk bedoeld om de schuld van alles totaal bij de geheel onschuldige klant te leggen. Dit is zo waardeloos, zo klantonvriendelijk, walgelijke vertoning en de eigenlijke dienstverlening moet nog beginnen...
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Frusty Maart 10, 2018

Poging tot overstap

Gedwongen overstap moeten maken van OnsBrabantNet naar KPN. Afspraak gemaakt om het modem te vervangen tussen 12.00 en 14.00 uur. Om 14.25 telefoontje van monteur dat het niet lukt om die middag te komen vanwege problemen bij de vorige klant. 2,5 uur voor niks zitten wachten dus, maar kan gebeuren. Direct na het telefoontje een mail van KPN waarin de volgende zinnen: 'Geachte heer/mevrouw, Zojuist is er een KPN monteur bij u geweest. De monteur heeft de werkzaamheden niet volledig kunnen uitvoeren.'. Er wordt verwezen naar de bijlage en daarin staat de oorzaak: 01. Herplannen verzoek klant. Contact gezocht met klantenservice en daar geeft iemand aan dat het standaardteksten zijn waar ik mij niet zo veel van hoef aan te trekken. Kan zijn, maar de hele strekking van de teksten is heel duidelijk bedoeld om de schuld van alles totaal bij de geheel onschuldige klant te leggen. Dit is zo waardeloos, zo klantonvriendelijk, walgelijke vertoning en de eigenlijke dienstverlening moet nog beginnen...

Was deze review nuttig? 
Heel slechte internetverbinding.
Valt steeds uit, daar over gebeld en kreeg aanbod om 6 maanden iets goedkoper abonnement te nemen.
Nu huis verkocht, gelijk boete aangesmeerd van 5 maanden door kpn.
Nooit meer kpn abonnement!!!!
Vreselijke provider!!!!!!
Gemiddelde score 
 
1.8
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door cees Maart 06, 2018

alles in internet/tv

Heel slechte internetverbinding.
Valt steeds uit, daar over gebeld en kreeg aanbod om 6 maanden iets goedkoper abonnement te nemen.
Nu huis verkocht, gelijk boete aangesmeerd van 5 maanden door kpn.
Nooit meer kpn abonnement!!!!
Vreselijke provider!!!!!!

Was deze review nuttig? 
Zeeer slechte provider. Onder via de experiabox 10 geen wifi. Bovenverdieping via wifiversterker wel verbinding.
Monteur besteld maar die is 2 keer niet op komen dagen.
Zit je steeds voor niets te wachten.
Chat je met de helpdesk, krijg je te horen (lezen).
Hoe betrouwbaar is dit antwoord van KPN?
Gemiddelde score 
 
4.3
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Geert December 09, 2017

Zeeer slechte provider. Onder via de experiabox 10 geen wifi. Bovenverdieping via wifiversterker wel verbinding.
Monteur besteld maar die is 2 keer niet op komen dagen.
Zit je steeds voor niets te wachten.
Chat je met de helpdesk, krijg je te horen (lezen).
Hoe betrouwbaar is dit antwoord van KPN?

Was deze review nuttig? 
In de winkel alles in 1 besteld.
Afspraken gemaakt.
De HD zenders vanaf voorkeuze 1.
Helaas gaat dat voorlopig niet gebeuren!!
Internet valt regelmatig weg, snelheid varieerd regelmatig.
Veel bellen met helpdesk helpt ook niet.
Kortom geen aanrader wat ons betreft.
Nog 11 maanden en dan snel weer terug naar oude provider.
Gemiddelde score 
 
2.4
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Roodnat Oktober 24, 2017

Alles in 1 glasvezel

In de winkel alles in 1 besteld.
Afspraken gemaakt.
De HD zenders vanaf voorkeuze 1.
Helaas gaat dat voorlopig niet gebeuren!!
Internet valt regelmatig weg, snelheid varieerd regelmatig.
Veel bellen met helpdesk helpt ook niet.
Kortom geen aanrader wat ons betreft.
Nog 11 maanden en dan snel weer terug naar oude provider.

Was deze review nuttig? 
Overgestapt van ziggo. Jarenlang klant van Ziggo geweest maar het afgelopen jaar alleen maar storingen en uitvallen TV, De mediabox XL is helaas niet stabiel. Dus na alle frustratie overgestapt.

Overstap ging soepel; monteur was op tijd, correct en alles was binnen 1,5 geïnstalleerd. Prima snel en stabiel internet en geen uitvallende TV meer. Dik tevreden tot nu toe!
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Jankees Schwiebbe September 07, 2017

Snel, goed en stabiel

Overgestapt van ziggo. Jarenlang klant van Ziggo geweest maar het afgelopen jaar alleen maar storingen en uitvallen TV, De mediabox XL is helaas niet stabiel. Dus na alle frustratie overgestapt.

Overstap ging soepel; monteur was op tijd, correct en alles was binnen 1,5 geïnstalleerd. Prima snel en stabiel internet en geen uitvallende TV meer. Dik tevreden tot nu toe!

Was deze review nuttig? 
Enkele jaren alles in één gehad maar snelheid nog nooit gehaald wat er beloofd werd en schakelen van ontvangers erg langzaam.
Ondanks dat waren we wel tevreden omdat er weinig storingen waren maar nu er een ontvanger defect is wordt er geen service gegeven. Huur ontvanger moet je ruilen in de KPN winkel of ophalen bij een postkantoor want thuis bezorgen kost €10 en dat terwijl de ontvanger eigendom is van KPN.
KPN is al niet de goedkoopste met €65 per maand omdat ze binnen een jaar het abonnement 2 keer hebben verhoogd en zou het thuis bezorgen een service moeten zijn.
Ik heb daarom mijn abonnement opgezegd en stap over naar een andere glasvezel provider.
Gemiddelde score 
 
6.0
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Nol Augustus 01, 2017

Slechte service

Enkele jaren alles in één gehad maar snelheid nog nooit gehaald wat er beloofd werd en schakelen van ontvangers erg langzaam.
Ondanks dat waren we wel tevreden omdat er weinig storingen waren maar nu er een ontvanger defect is wordt er geen service gegeven. Huur ontvanger moet je ruilen in de KPN winkel of ophalen bij een postkantoor want thuis bezorgen kost €10 en dat terwijl de ontvanger eigendom is van KPN.
KPN is al niet de goedkoopste met €65 per maand omdat ze binnen een jaar het abonnement 2 keer hebben verhoogd en zou het thuis bezorgen een service moeten zijn.
Ik heb daarom mijn abonnement opgezegd en stap over naar een andere glasvezel provider.

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider