KPN Glasvezel ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/ee/2f/c4/kpn-35-1411063188.png
 
5.7 (139)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
KPN glasvezel

KPN glasvezel brengt internet, bellen en tv met hoge snelheden uw woonkamer in. Met KPN glasvezel heeft u de keuze uit drie verschillende pakketten. De prijs is vervolgens afhankelijk van of u kiest uit internet en bellen, internet en interactieve TV of een pakket waarbij u alle drie de diensten in één afneemt.

Op deze pagina leest u KPN glasvezel ervaringen van de gebruikers zelf. Maak hier gebruik van voor de juiste keuze van een glasvezel provider. Maakt uzelf gebruik van glasvezel van KPN? Schrijf dan een review over uw ervaringen en help hier een ander mee!

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 139 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
5.7
Installatie 
 
6.0  (127)
Helpdesk 
 
4.7  (119)
Internet 
 
5.4  (125)
Bellen 
 
6.5  (97)
Digitale televisie 
 
5.9  (117)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Voor de derxe dag wachtend op de installatie, lang in de wachtrij bij bellen waar monteur blijft. Ik baal
Gemiddelde score 
 
1.5
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door J.Pieters Mei 02, 2023

Voor de derxe dag wachtend op de installatie, lang in de wachtrij bij bellen waar monteur blijft. Ik baal

Was deze review nuttig? 
sinds een maand glasvezel van KPN: Internet valt elke keer uit, KPN tv BOX hapert waardoor beeld weg valt. Dacht dat het aan de locatie van de router lag. Heb deze dichterbij gezet. Resultaat 0,0.
Waardeloos spul. Zogenaamde hulp in de APP is ook waardeloos.
Wat een ellende. Helaas zit je een jaar aan vast. Ik wacht op het moment om over te stappen.
Aan de helpdesk heb je ook niets. Willen een monteur sturen maar die moet je betalen.
Volgens mij een tweede inkomstenbron van de KPN
Geschreven door Toena April 06, 2023

waardeloos

sinds een maand glasvezel van KPN: Internet valt elke keer uit, KPN tv BOX hapert waardoor beeld weg valt. Dacht dat het aan de locatie van de router lag. Heb deze dichterbij gezet. Resultaat 0,0.
Waardeloos spul. Zogenaamde hulp in de APP is ook waardeloos.
Wat een ellende. Helaas zit je een jaar aan vast. Ik wacht op het moment om over te stappen.
Aan de helpdesk heb je ook niets. Willen een monteur sturen maar die moet je betalen.
Volgens mij een tweede inkomstenbron van de KPN

Was deze review nuttig? 
De slechtste WiFi die er maar is
Geschreven door Flint September 25, 2022

De slechtste WiFi die er maar is

Was deze review nuttig? 
Net KPN Internet glasvezel geinstaledert met abonnement van 1Gbs. Max snelheid blijft minder dan de helft 400 - 500 Mbs met korte periode van haperen (geen contact met de server). KPN bellen, modem reset maar geen verbetering. Als het zo doorgaat dan ga ik terug naar Ziggo.
Gemiddelde score 
 
5.0
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Jan L. Mei 12, 2022

KPN Glasvezel internet

Net KPN Internet glasvezel geinstaledert met abonnement van 1Gbs. Max snelheid blijft minder dan de helft 400 - 500 Mbs met korte periode van haperen (geen contact met de server). KPN bellen, modem reset maar geen verbetering. Als het zo doorgaat dan ga ik terug naar Ziggo.

Was deze review nuttig? 
Monteursafspraak voor aansluiten glasvezel 2 maal afgezegd op dag van afspraak doordat deze de materialen niet had. Ondertussen een maand verder zonder internet. Klantenservice (die overigens zeer slecht bereikbaar is) kon mij niet helpen. Uiteindelijk geannuleerd en voor een betrouwbare provider gekozen
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door T April 22, 2022

Zeer slechte service

Monteursafspraak voor aansluiten glasvezel 2 maal afgezegd op dag van afspraak doordat deze de materialen niet had. Ondertussen een maand verder zonder internet. Klantenservice (die overigens zeer slecht bereikbaar is) kon mij niet helpen. Uiteindelijk geannuleerd en voor een betrouwbare provider gekozen

Was deze review nuttig? 
Vorig jaar glasvezel aansluiting gekregen van de KPN. Het heeft twee weken geduurd voordat de aansluiting eindelijk werkte.
Afgelopen zondag vrolijk TV gekeken. Maandagochtend alles dood: geen internet; geen TV; geen telefoon. De glasvezelaansluiting had geen contact meer.
KPN om 10 uur maandagochtend gebeld. “Ja, we zien hier niets bijzonders , dan moet er een monteur komen. U wordt teruggebeld”. Dat klopt. ‘s Middags belt de KPN. De monteur kan op zijn vroegst woensdagochtend komen! Dan ben je dus ruim twee dagen verstoken van alles! het advies is: vooral thuis werken! Nou niet met de KPN, die leggen je gewoon lam en nemen meer dan 48 uur de tijd om alleen al te komen kijken!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Nick Korf Februari 15, 2022

KPN: wat een ramp!

Vorig jaar glasvezel aansluiting gekregen van de KPN. Het heeft twee weken geduurd voordat de aansluiting eindelijk werkte.
Afgelopen zondag vrolijk TV gekeken. Maandagochtend alles dood: geen internet; geen TV; geen telefoon. De glasvezelaansluiting had geen contact meer.
KPN om 10 uur maandagochtend gebeld. “Ja, we zien hier niets bijzonders , dan moet er een monteur komen. U wordt teruggebeld”. Dat klopt. ‘s Middags belt de KPN. De monteur kan op zijn vroegst woensdagochtend komen! Dan ben je dus ruim twee dagen verstoken van alles! het advies is: vooral thuis werken! Nou niet met de KPN, die leggen je gewoon lam en nemen meer dan 48 uur de tijd om alleen al te komen kijken!

Was deze review nuttig? 
Voortdurend pendelend internet, van wenig mbit tot veel en vervolgens dan weer helemaal niets.
Filmpjes en Netflix staan geregeld te hakkelen en te bufferen.
Gewoon niet goed, systeemrecet voor de zoveelste keer zowel bij kpn als thuis, geeft geen oplossing.Bij de helpdesk kom je hiermee ook niet verder, steeds opnieuw dezelfde vragen en antwoorden. Monteur thuis helpt niet, maar je mag hem zelf wel betalen.
Gemiddelde score 
 
4.8
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Otte Februari 03, 2022

Kpn geeft niet wat ze belooft

Voortdurend pendelend internet, van wenig mbit tot veel en vervolgens dan weer helemaal niets.
Filmpjes en Netflix staan geregeld te hakkelen en te bufferen.
Gewoon niet goed, systeemrecet voor de zoveelste keer zowel bij kpn als thuis, geeft geen oplossing.Bij de helpdesk kom je hiermee ook niet verder, steeds opnieuw dezelfde vragen en antwoorden. Monteur thuis helpt niet, maar je mag hem zelf wel betalen.

Was deze review nuttig? 
Eindelijk werden we aangesloten op glasvezel. Monteur kwam het aansluiten, echter geen verbinding. Meerdere malen kpn klantenservice gebeld. Nee ligt aan uw modem, u krijgt een nieuwe. Nee ligt niet aan uw modem, wij sturen een monteur. Monteur:ja u heeft geen connectie.. Ik moet kpn netwerk naar u toesturen. Kon netwerkmonteur : ja u heeft geen connectie, deze meneer heeft 't toen verholpen. Ik had eindelijk verbinding. Daarna komt er nog een kpn monteur om inderdaad te constateren dat je internet hebt. Pas daarna kon ik mijn internetsnelheid laten verhogen?? Toen dat gebeurde... Doofde mijn internetverbinding snel uit. 1,5 uur hebben wij van een snellere internet kunnen genieten. Daarna... Geen internet. Niets meer. Kpn monteur constateerde dat ook en een nieuwe afspraak. Met netwerkbeheerder werd gemaakt. Kpn monteur heeft toen connectie weer met koper gemaakt. Dat werkte 1,5... Daarna geen verbinding meer met koper. Weer bellen met kpn en netwerk. Kpn moet koperverbinding herstellen en netwerkbeheer glasvezel connectie bekijken. Nu maar hopen dat iemand van kpn je gaat helpen. Klantenservice wilt je heus wel helpen, maar zijn zo beperkt in wat ze kunnen en mogen. Klachten worden niet gehoord... kpn is te groot.. Te log en te arrogant. Eve.n overstappen naar ziggo doe je ook niet zomaar. Kpn.. Wat een verschrikkelijk klantonvriendelijk bedrijf.
Gemiddelde score 
 
1.4
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Rogier Januari 07, 2022

Glasvezel van KPN, een Soap

Eindelijk werden we aangesloten op glasvezel. Monteur kwam het aansluiten, echter geen verbinding. Meerdere malen kpn klantenservice gebeld. Nee ligt aan uw modem, u krijgt een nieuwe. Nee ligt niet aan uw modem, wij sturen een monteur. Monteur:ja u heeft geen connectie.. Ik moet kpn netwerk naar u toesturen. Kon netwerkmonteur : ja u heeft geen connectie, deze meneer heeft 't toen verholpen. Ik had eindelijk verbinding. Daarna komt er nog een kpn monteur om inderdaad te constateren dat je internet hebt. Pas daarna kon ik mijn internetsnelheid laten verhogen?? Toen dat gebeurde... Doofde mijn internetverbinding snel uit. 1,5 uur hebben wij van een snellere internet kunnen genieten. Daarna... Geen internet. Niets meer. Kpn monteur constateerde dat ook en een nieuwe afspraak. Met netwerkbeheerder werd gemaakt. Kpn monteur heeft toen connectie weer met koper gemaakt. Dat werkte 1,5... Daarna geen verbinding meer met koper. Weer bellen met kpn en netwerk. Kpn moet koperverbinding herstellen en netwerkbeheer glasvezel connectie bekijken. Nu maar hopen dat iemand van kpn je gaat helpen. Klantenservice wilt je heus wel helpen, maar zijn zo beperkt in wat ze kunnen en mogen. Klachten worden niet gehoord... kpn is te groot.. Te log en te arrogant. Eve.n overstappen naar ziggo doe je ook niet zomaar. Kpn.. Wat een verschrikkelijk klantonvriendelijk bedrijf.

Was deze review nuttig? 
Per 12 november 2021 abonnement bij KPN opgezegd. Keurig een brief ontvangen met de bevestiging. Wie schetst mijn verbazing, dat KPN op 18 oktober de stekker er al uit trok. Meer dan 3 weken te vroeg. Helpdesk gebeld. Tsja, foutje van onze kant. Heel vervelend voor u. Maar we herstellen de verbinding binnen 3 werkdagen. De eerste dag zonder internet is al voorbij! Heel slordig dit.
Gemiddelde score 
 
5.7
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Harry Oktober 18, 2021

Zonder internet

Per 12 november 2021 abonnement bij KPN opgezegd. Keurig een brief ontvangen met de bevestiging. Wie schetst mijn verbazing, dat KPN op 18 oktober de stekker er al uit trok. Meer dan 3 weken te vroeg. Helpdesk gebeld. Tsja, foutje van onze kant. Heel vervelend voor u. Maar we herstellen de verbinding binnen 3 werkdagen. De eerste dag zonder internet is al voorbij! Heel slordig dit.

Was deze review nuttig? 
Ik moest voordat ik glasvezel kreeg de draadloze ontvangers altijd op elkaar doen en koppelen ben je 30 min kwijt
Nu met de glasvezel moet ik mijn modem elke keer opnieuw starten. Dit is echter om de paar dagen. Echt irritant. Kan niets belangrijks volgen want ik mis de helft!!
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Danderson September 14, 2021

Alleen maar meer problemen sinds glasvezel

Ik moest voordat ik glasvezel kreeg de draadloze ontvangers altijd op elkaar doen en koppelen ben je 30 min kwijt
Nu met de glasvezel moet ik mijn modem elke keer opnieuw starten. Dit is echter om de paar dagen. Echt irritant. Kan niets belangrijks volgen want ik mis de helft!!

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider