KPN Glasvezel ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/ee/2f/c4/kpn-35-1411063188.png
 
6.0 (117)
0   1   0   0  
131 resultaten - getoond 1 - 50
1 2 3  
Sortering 
 
Sinds een klein jaar zeer ontevreden over WiFi, HDTV en digitene. Mijn advies, GEEN KPN!
Geschreven door Daniele Juli 28, 2019

Slecht

Sinds een klein jaar zeer ontevreden over WiFi, HDTV en digitene. Mijn advies, GEEN KPN!

Was deze review nuttig? 
Sinds donderdag 18.00 geen internet en tv
Gebeld met kpn daar kan u niets aan doen is gasvezel buiten de deur monteur komt zaterdagmiddag, ik zeg dan pas eerder kan niet
?
Geschreven door Yvonne Juli 04, 2019

Slechte service

Sinds donderdag 18.00 geen internet en tv
Gebeld met kpn daar kan u niets aan doen is gasvezel buiten de deur monteur komt zaterdagmiddag, ik zeg dan pas eerder kan niet
?

Was deze review nuttig? 
Direct na aansluiting door een kpn monteur 100% pakketverlies.
Zeer grote problemen met het opstarten van de upload.
Hierdoor konden we niet inloggen, niet inloggen met b.h.v. een 2FA.
Niet online gamen.
Niet hosten.
Geen online betalingen doen.
Enz. enz. enz. een compleet drama.
Een waardeloze klantenservice van KPN, totaal geen ondersteuning!!!!!!!!!

Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door piet Februari 21, 2019

Zeer slechte glasvezel van kpn.

Direct na aansluiting door een kpn monteur 100% pakketverlies.
Zeer grote problemen met het opstarten van de upload.
Hierdoor konden we niet inloggen, niet inloggen met b.h.v. een 2FA.
Niet online gamen.
Niet hosten.
Geen online betalingen doen.
Enz. enz. enz. een compleet drama.
Een waardeloze klantenservice van KPN, totaal geen ondersteuning!!!!!!!!!

Was deze review nuttig? 
kan niets zeggen over de snelheid e.d. maar 31 januari 2019 zou de installatie plaatsvinden nadat we begin december hadden besloten om over te stappen(vind ik dus al vrij lang), de 31e dus de monteur geweest, einde van de dag geen internet en geen tv. was geen signaal werd er gezegd. bij thuiskomt heb ik zelf maar de oude modem weer aangesloten zodat we niet twee weken zonder tv en internet zaten want de hebben pas over 14 dagen tijd om de monteur langs te sturen. ze hebben dus al 1,5 maand de tijd gehad om te testen of het signaal werkt en vervolgens werkt het niet en zit je als je er niets vanaf weet zonder internet en telefoon. oke krijg wel een noodpakket opgestuurd want ik ga er vanuit dat mijn oude internet er snel mee stopt omdat het is opgezegd. beetje jammer dat het zo klungelig gaat en qwa monteur ben ik ook niet tevreden kleine moeite om even de oude weer aan te koppelen
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door bas Februari 01, 2019

heb het nog niet eens

kan niets zeggen over de snelheid e.d. maar 31 januari 2019 zou de installatie plaatsvinden nadat we begin december hadden besloten om over te stappen(vind ik dus al vrij lang), de 31e dus de monteur geweest, einde van de dag geen internet en geen tv. was geen signaal werd er gezegd. bij thuiskomt heb ik zelf maar de oude modem weer aangesloten zodat we niet twee weken zonder tv en internet zaten want de hebben pas over 14 dagen tijd om de monteur langs te sturen. ze hebben dus al 1,5 maand de tijd gehad om te testen of het signaal werkt en vervolgens werkt het niet en zit je als je er niets vanaf weet zonder internet en telefoon. oke krijg wel een noodpakket opgestuurd want ik ga er vanuit dat mijn oude internet er snel mee stopt omdat het is opgezegd. beetje jammer dat het zo klungelig gaat en qwa monteur ben ik ook niet tevreden kleine moeite om even de oude weer aan te koppelen

Was deze review nuttig? 
Laatste paar weken een groot drama. 100/100Mb zakt regelmatig naar 1 tot enkele Mbs. Gevolg: Langzaam internet em.haperend of geen tv
Gemiddelde score 
 
4.4
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Fred December 18, 2018

Slecht

Laatste paar weken een groot drama. 100/100Mb zakt regelmatig naar 1 tot enkele Mbs. Gevolg: Langzaam internet em.haperend of geen tv

Was deze review nuttig? 
I have a very bad experience with this company!!! They have worse customer service , they never solve your problem! Because they made me an offer tv and Internet, I am now in lots of trouble as they did not disconnect my old provider as promised and due to policy. They did not provide any solution and I have to pay lots of money to old provider.
They only care about sales.
2 days later from payment day I received 48 euros extra costs at my invoice . Thieves! Very unprofessional!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Maria November 05, 2018

Worse Customer Service Ever

I have a very bad experience with this company!!! They have worse customer service , they never solve your problem! Because they made me an offer tv and Internet, I am now in lots of trouble as they did not disconnect my old provider as promised and due to policy. They did not provide any solution and I have to pay lots of money to old provider.
They only care about sales.
2 days later from payment day I received 48 euros extra costs at my invoice . Thieves! Very unprofessional!

Was deze review nuttig? 
ben al 13 jaar klant bij KPN, en heb net besloten dat de maat vol is.
de helpdesk weet niet waarover ze het heeft. en de galsvezel snelheid laat de wensen over! ik betaal een behoorlijk bedrag iedere maand en verwacht dan ook dat ik dat ontvang. moet de laatste weken WEKELIJKS de router herstarten, om er weer wat uit te halen.
als ik een snelheidstest (überhaupt van kpn zelf) doe, krijg ik als resultaat..... 2.4 down en 1.3 up.... en dat moet razendsnel zijn???? als je 100 down zou moeten hebben en 10 up, dan is dit gewoon schandalig! maar wel iedere maand volle pot betalen hoor!
klaar mee!
Gemiddelde score 
 
3.2
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door MT Oktober 28, 2018

steeds slechter

ben al 13 jaar klant bij KPN, en heb net besloten dat de maat vol is.
de helpdesk weet niet waarover ze het heeft. en de galsvezel snelheid laat de wensen over! ik betaal een behoorlijk bedrag iedere maand en verwacht dan ook dat ik dat ontvang. moet de laatste weken WEKELIJKS de router herstarten, om er weer wat uit te halen.
als ik een snelheidstest (überhaupt van kpn zelf) doe, krijg ik als resultaat..... 2.4 down en 1.3 up.... en dat moet razendsnel zijn???? als je 100 down zou moeten hebben en 10 up, dan is dit gewoon schandalig! maar wel iedere maand volle pot betalen hoor!
klaar mee!

Was deze review nuttig? 
Al zeker 6 jaar klant bij KPN glasvezel in Almere.
De eerste 3-4 jaar prima werkte goed verbinding internet 100-100 up en down en haalde meestal 85-80 up en down dus prima.
Laatste 1,5 jaar echt op en neer met KPN verbinding vaak traag dan bellen en krijg je te horen ligt aan de overige routers in de buurt zitten op zelfde kanaal heb nu een nieuwe experia box gekregen maar zelf monteur komt met test direct aan het router niet boven 55 doen en 46 up.
Wat ze ook proberen vaak ook in de avond na 1800 uur verbinding slecht zwak en nog maar 10 down en 15 up over.
Zelfs wifi versterker werkt niet (op de 5 Ghz band).
En dan praten we over 4 meter van het router af!!
Nu na ruim 6 jaar opgezegd en afwachten naar T mobile thuis gegaan met 200-200 verbinding.
Eerste 6 maanden 39,95 daarna 57.50 in ieder geval 10.00 euro goedkoper dan KPN per 1 juli!
Afwachten nu dus maar.
Gemiddelde score 
 
5.8
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door Joesje Mei 27, 2018

Slechter en slechter

Al zeker 6 jaar klant bij KPN glasvezel in Almere.
De eerste 3-4 jaar prima werkte goed verbinding internet 100-100 up en down en haalde meestal 85-80 up en down dus prima.
Laatste 1,5 jaar echt op en neer met KPN verbinding vaak traag dan bellen en krijg je te horen ligt aan de overige routers in de buurt zitten op zelfde kanaal heb nu een nieuwe experia box gekregen maar zelf monteur komt met test direct aan het router niet boven 55 doen en 46 up.
Wat ze ook proberen vaak ook in de avond na 1800 uur verbinding slecht zwak en nog maar 10 down en 15 up over.
Zelfs wifi versterker werkt niet (op de 5 Ghz band).
En dan praten we over 4 meter van het router af!!
Nu na ruim 6 jaar opgezegd en afwachten naar T mobile thuis gegaan met 200-200 verbinding.
Eerste 6 maanden 39,95 daarna 57.50 in ieder geval 10.00 euro goedkoper dan KPN per 1 juli!
Afwachten nu dus maar.

Was deze review nuttig? 
Al bijna een jaar gedoe met internet, itv, wifi en de klantenservice. Klachten worden niet goed gelezen en daardoor niet opgelost. Ruim 2 maanden geleden een officiële klacht ingediend. Tot op heden geen antwoord. Tijd om over te stappen, maar waar naartoe?
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door Wijna Mei 23, 2018

Slechtse diensten en klantenservice ooit!

Al bijna een jaar gedoe met internet, itv, wifi en de klantenservice. Klachten worden niet goed gelezen en daardoor niet opgelost. Ruim 2 maanden geleden een officiële klacht ingediend. Tot op heden geen antwoord. Tijd om over te stappen, maar waar naartoe?

Was deze review nuttig? 
Gedwongen overstap moeten maken van OnsBrabantNet naar KPN. Afspraak gemaakt om het modem te vervangen tussen 12.00 en 14.00 uur. Om 14.25 telefoontje van monteur dat het niet lukt om die middag te komen vanwege problemen bij de vorige klant. 2,5 uur voor niks zitten wachten dus, maar kan gebeuren. Direct na het telefoontje een mail van KPN waarin de volgende zinnen: 'Geachte heer/mevrouw, Zojuist is er een KPN monteur bij u geweest. De monteur heeft de werkzaamheden niet volledig kunnen uitvoeren.'. Er wordt verwezen naar de bijlage en daarin staat de oorzaak: 01. Herplannen verzoek klant. Contact gezocht met klantenservice en daar geeft iemand aan dat het standaardteksten zijn waar ik mij niet zo veel van hoef aan te trekken. Kan zijn, maar de hele strekking van de teksten is heel duidelijk bedoeld om de schuld van alles totaal bij de geheel onschuldige klant te leggen. Dit is zo waardeloos, zo klantonvriendelijk, walgelijke vertoning en de eigenlijke dienstverlening moet nog beginnen...
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Frusty Maart 10, 2018

Poging tot overstap

Gedwongen overstap moeten maken van OnsBrabantNet naar KPN. Afspraak gemaakt om het modem te vervangen tussen 12.00 en 14.00 uur. Om 14.25 telefoontje van monteur dat het niet lukt om die middag te komen vanwege problemen bij de vorige klant. 2,5 uur voor niks zitten wachten dus, maar kan gebeuren. Direct na het telefoontje een mail van KPN waarin de volgende zinnen: 'Geachte heer/mevrouw, Zojuist is er een KPN monteur bij u geweest. De monteur heeft de werkzaamheden niet volledig kunnen uitvoeren.'. Er wordt verwezen naar de bijlage en daarin staat de oorzaak: 01. Herplannen verzoek klant. Contact gezocht met klantenservice en daar geeft iemand aan dat het standaardteksten zijn waar ik mij niet zo veel van hoef aan te trekken. Kan zijn, maar de hele strekking van de teksten is heel duidelijk bedoeld om de schuld van alles totaal bij de geheel onschuldige klant te leggen. Dit is zo waardeloos, zo klantonvriendelijk, walgelijke vertoning en de eigenlijke dienstverlening moet nog beginnen...

Was deze review nuttig? 
Heel slechte internetverbinding.
Valt steeds uit, daar over gebeld en kreeg aanbod om 6 maanden iets goedkoper abonnement te nemen.
Nu huis verkocht, gelijk boete aangesmeerd van 5 maanden door kpn.
Nooit meer kpn abonnement!!!!
Vreselijke provider!!!!!!
Gemiddelde score 
 
1.8
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door cees Maart 06, 2018

alles in internet/tv

Heel slechte internetverbinding.
Valt steeds uit, daar over gebeld en kreeg aanbod om 6 maanden iets goedkoper abonnement te nemen.
Nu huis verkocht, gelijk boete aangesmeerd van 5 maanden door kpn.
Nooit meer kpn abonnement!!!!
Vreselijke provider!!!!!!

Was deze review nuttig? 
Zeeer slechte provider. Onder via de experiabox 10 geen wifi. Bovenverdieping via wifiversterker wel verbinding.
Monteur besteld maar die is 2 keer niet op komen dagen.
Zit je steeds voor niets te wachten.
Chat je met de helpdesk, krijg je te horen (lezen).
Hoe betrouwbaar is dit antwoord van KPN?
Gemiddelde score 
 
4.3
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Geert December 09, 2017

Zeeer slechte provider. Onder via de experiabox 10 geen wifi. Bovenverdieping via wifiversterker wel verbinding.
Monteur besteld maar die is 2 keer niet op komen dagen.
Zit je steeds voor niets te wachten.
Chat je met de helpdesk, krijg je te horen (lezen).
Hoe betrouwbaar is dit antwoord van KPN?

Was deze review nuttig? 
In de winkel alles in 1 besteld.
Afspraken gemaakt.
De HD zenders vanaf voorkeuze 1.
Helaas gaat dat voorlopig niet gebeuren!!
Internet valt regelmatig weg, snelheid varieerd regelmatig.
Veel bellen met helpdesk helpt ook niet.
Kortom geen aanrader wat ons betreft.
Nog 11 maanden en dan snel weer terug naar oude provider.
Gemiddelde score 
 
2.4
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Roodnat Oktober 24, 2017

Alles in 1 glasvezel

In de winkel alles in 1 besteld.
Afspraken gemaakt.
De HD zenders vanaf voorkeuze 1.
Helaas gaat dat voorlopig niet gebeuren!!
Internet valt regelmatig weg, snelheid varieerd regelmatig.
Veel bellen met helpdesk helpt ook niet.
Kortom geen aanrader wat ons betreft.
Nog 11 maanden en dan snel weer terug naar oude provider.

Was deze review nuttig? 
Overgestapt van ziggo. Jarenlang klant van Ziggo geweest maar het afgelopen jaar alleen maar storingen en uitvallen TV, De mediabox XL is helaas niet stabiel. Dus na alle frustratie overgestapt.

Overstap ging soepel; monteur was op tijd, correct en alles was binnen 1,5 geïnstalleerd. Prima snel en stabiel internet en geen uitvallende TV meer. Dik tevreden tot nu toe!
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Jankees Schwiebbe September 07, 2017

Snel, goed en stabiel

Overgestapt van ziggo. Jarenlang klant van Ziggo geweest maar het afgelopen jaar alleen maar storingen en uitvallen TV, De mediabox XL is helaas niet stabiel. Dus na alle frustratie overgestapt.

Overstap ging soepel; monteur was op tijd, correct en alles was binnen 1,5 geïnstalleerd. Prima snel en stabiel internet en geen uitvallende TV meer. Dik tevreden tot nu toe!

Was deze review nuttig? 
Enkele jaren alles in één gehad maar snelheid nog nooit gehaald wat er beloofd werd en schakelen van ontvangers erg langzaam.
Ondanks dat waren we wel tevreden omdat er weinig storingen waren maar nu er een ontvanger defect is wordt er geen service gegeven. Huur ontvanger moet je ruilen in de KPN winkel of ophalen bij een postkantoor want thuis bezorgen kost €10 en dat terwijl de ontvanger eigendom is van KPN.
KPN is al niet de goedkoopste met €65 per maand omdat ze binnen een jaar het abonnement 2 keer hebben verhoogd en zou het thuis bezorgen een service moeten zijn.
Ik heb daarom mijn abonnement opgezegd en stap over naar een andere glasvezel provider.
Gemiddelde score 
 
6.0
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Nol Augustus 01, 2017

Slechte service

Enkele jaren alles in één gehad maar snelheid nog nooit gehaald wat er beloofd werd en schakelen van ontvangers erg langzaam.
Ondanks dat waren we wel tevreden omdat er weinig storingen waren maar nu er een ontvanger defect is wordt er geen service gegeven. Huur ontvanger moet je ruilen in de KPN winkel of ophalen bij een postkantoor want thuis bezorgen kost €10 en dat terwijl de ontvanger eigendom is van KPN.
KPN is al niet de goedkoopste met €65 per maand omdat ze binnen een jaar het abonnement 2 keer hebben verhoogd en zou het thuis bezorgen een service moeten zijn.
Ik heb daarom mijn abonnement opgezegd en stap over naar een andere glasvezel provider.

Was deze review nuttig? 
IK heb sinds vorige week Glasvezel van KPN.
De internetsnelheid wordt zoals beloofd behaald (getest met Ookla speedtest 100MB download 100 MB Upload dit is supersnel.
Op mijn 4K Ultra HD tv van Sony is de beeldkwaliteit ook supergoed. De snelheid van de HD programma,s is bijna 13 MB per seconde wat een zeer goede waarde is
De vaste telefoon doet het ook perfect.
De klantenservice was ook zeer goed en professioneel
De KPN Monteur deed zijn werk ook zeer goed en was zeer professioneel.
Het TV aanbod is ook zeer uitgebreid
De bediening van de tv programma,s is zeer eenvoudig.
Men kan ook 6 tv programma,s tegelijk opnemen (Super)
Met alles een dikke 10

Ga zo door
Met alles een dikke 10 ga zo door
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Henk Juni 24, 2017

Zeer goede ervaringen met KPN Glasvezel en Superservice

IK heb sinds vorige week Glasvezel van KPN.
De internetsnelheid wordt zoals beloofd behaald (getest met Ookla speedtest 100MB download 100 MB Upload dit is supersnel.
Op mijn 4K Ultra HD tv van Sony is de beeldkwaliteit ook supergoed. De snelheid van de HD programma,s is bijna 13 MB per seconde wat een zeer goede waarde is
De vaste telefoon doet het ook perfect.
De klantenservice was ook zeer goed en professioneel
De KPN Monteur deed zijn werk ook zeer goed en was zeer professioneel.
Het TV aanbod is ook zeer uitgebreid
De bediening van de tv programma,s is zeer eenvoudig.
Men kan ook 6 tv programma,s tegelijk opnemen (Super)
Met alles een dikke 10

Ga zo door
Met alles een dikke 10 ga zo door

Was deze review nuttig? 
Zeer slechte klantenservice. Laten je gewoon barsten als je een probleem hebt.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Hans Juni 02, 2017

ZEER SLECHT

Zeer slechte klantenservice. Laten je gewoon barsten als je een probleem hebt.

Was deze review nuttig? 
Ik reken mezelf tot 1 van de eerste glasvezelgebruikers in Almere via KPN.
Zeer tevreden over alles. 500Mbit internet is ook echt 500Mbit. Zeer weinig storingen in telefonie. Televisie werkt over het algemeen prima. Sporadisch een lichte hapering in het IPtv sginaal.
5Ghz WIFI werkt goed. Op zolder is het bereik wat minder, maar een modem.router in de meterkast is ook niet de beste plek voor een goed signaal door het hele huis :)
Je betaald wellicht iets meer dan bij andere aanbieders, maar ik vind dit absoluut het geld waard.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Gandiman April 19, 2017

Zeer tevreden, al ruim 5 jaar!

Ik reken mezelf tot 1 van de eerste glasvezelgebruikers in Almere via KPN.
Zeer tevreden over alles. 500Mbit internet is ook echt 500Mbit. Zeer weinig storingen in telefonie. Televisie werkt over het algemeen prima. Sporadisch een lichte hapering in het IPtv sginaal.
5Ghz WIFI werkt goed. Op zolder is het bereik wat minder, maar een modem.router in de meterkast is ook niet de beste plek voor een goed signaal door het hele huis :)
Je betaald wellicht iets meer dan bij andere aanbieders, maar ik vind dit absoluut het geld waard.

Was deze review nuttig? 
Ik ben overgestapt omdat ik sneller internet wilde hebben, want mijn televisie was via de kabel sowieso al goed. Dat is nu nog steeds het geval en bellen gaat ook prima. Het internet is echter minimaal 10 keer zo traag geworden. Ik heb er al diverse keren over gebeld, en me een wifi versterker laten aansmeren de KPN. Heeft allemaal niets geholpen. Ze zijn heel aardig aan de telefoon en willen je graag helpen, maar het product is gewoon ver beneden het kwaliteitsniveau dat je van KPN zou verwachten. De snelheid van mijn internet is te vergelijken met een inbelmodem. In de helft van het huis heb ik geen bereik en zit ik op mijn telefoon op de 4G. Ook van KPN overigens, dus zo verdienen ze dubbel aan me.
Gemiddelde score 
 
6.0
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Marianne April 06, 2017

Wifi belachelijke traag

Ik ben overgestapt omdat ik sneller internet wilde hebben, want mijn televisie was via de kabel sowieso al goed. Dat is nu nog steeds het geval en bellen gaat ook prima. Het internet is echter minimaal 10 keer zo traag geworden. Ik heb er al diverse keren over gebeld, en me een wifi versterker laten aansmeren de KPN. Heeft allemaal niets geholpen. Ze zijn heel aardig aan de telefoon en willen je graag helpen, maar het product is gewoon ver beneden het kwaliteitsniveau dat je van KPN zou verwachten. De snelheid van mijn internet is te vergelijken met een inbelmodem. In de helft van het huis heb ik geen bereik en zit ik op mijn telefoon op de 4G. Ook van KPN overigens, dus zo verdienen ze dubbel aan me.

Was deze review nuttig? 
Heel vaak alle thuisdiensten down, dagelijks haperend beeld op tv. Wij zijn er met glasvezel niet op vooruit gegaan.
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Kievits Maart 31, 2017

Achteruitgang sinds glasvezel

Heel vaak alle thuisdiensten down, dagelijks haperend beeld op tv. Wij zijn er met glasvezel niet op vooruit gegaan.

Was deze review nuttig? 
ik ben over het algemeen best tevreden maar heb toch al diverse keren meegemaakt dat als het fout gaat dat ook lang kan duren, ook nu weer.
Al meer dan een week gaan het contact maken met een website walgelijk traag, daarna loop het wel prima zolang je op de dezelfde site blijft. vreemd is dat op de tablet wel onmiddellijk de advertenties verschijnen? De ontvanger van de tv heeft ook regelmatig moeite met starten, dan doet hij daar 15 minuten over. ik begrijp inmiddels wel dat het met het v10 modem te maken zou hebben, verkeerde update? als er geen oplossing voorhanden is (dat kan natuurlijk zet dan de vorige firmware even terug.
Geschreven door jaap Januari 28, 2017

vaak langdurig fout

ik ben over het algemeen best tevreden maar heb toch al diverse keren meegemaakt dat als het fout gaat dat ook lang kan duren, ook nu weer.
Al meer dan een week gaan het contact maken met een website walgelijk traag, daarna loop het wel prima zolang je op de dezelfde site blijft. vreemd is dat op de tablet wel onmiddellijk de advertenties verschijnen? De ontvanger van de tv heeft ook regelmatig moeite met starten, dan doet hij daar 15 minuten over. ik begrijp inmiddels wel dat het met het v10 modem te maken zou hebben, verkeerde update? als er geen oplossing voorhanden is (dat kan natuurlijk zet dan de vorige firmware even terug.

Was deze review nuttig? 
Zeer zeer tevreden met kpn
Als werkt perfect
En als je problemen hebt helpen ze jou snel top net werk
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Martien vanras Januari 23, 2017

Zeer zeer tevreden met kpn
Als werkt perfect
En als je problemen hebt helpen ze jou snel top net werk

Was deze review nuttig? 
Zeer regelmatig valt de tv uit juist op belslangrijke momenten Zoals de inauguratie van Trump.
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door veeningen Januari 21, 2017

Zeer regelmatig valt de tv uit juist op belslangrijke momenten Zoals de inauguratie van Trump.

Was deze review nuttig? 
Ik zit nu al 3 jaar bij KPN.
Beeld is stabiel en glas helder, telefoon zoals het hoort, en mijn internet vanaf dag 1 meet 512 / 513 down en up, dat met een 500/500 abbo.
Zoals het er nu uitziet blijf ik nog lang hangen, ik hoop dat de snelheid naar 1 GB gaat, de infra bij ons is al een tijdje geleden gereed gemaakt.
Wij zijn dik tevreden, het volgende hangt bij ons aan het lijntje.
2 LED TV's
1 Xbox
1 tablet
2 mobile telefoons van KPN op het WiFi netwerk
1 Notebook
1 PC
3 servers
1 Mede8er videostreaming

En het draait als een zonnetje, en verschrikkelijk snel.
Gemiddelde score 
 
9.8
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Ron Januari 18, 2017

Dik tevreden

Ik zit nu al 3 jaar bij KPN.
Beeld is stabiel en glas helder, telefoon zoals het hoort, en mijn internet vanaf dag 1 meet 512 / 513 down en up, dat met een 500/500 abbo.
Zoals het er nu uitziet blijf ik nog lang hangen, ik hoop dat de snelheid naar 1 GB gaat, de infra bij ons is al een tijdje geleden gereed gemaakt.
Wij zijn dik tevreden, het volgende hangt bij ons aan het lijntje.
2 LED TV's
1 Xbox
1 tablet
2 mobile telefoons van KPN op het WiFi netwerk
1 Notebook
1 PC
3 servers
1 Mede8er videostreaming

En het draait als een zonnetje, en verschrikkelijk snel.

Was deze review nuttig? 
Ongeveer 3 maanden in gebruik, 2 maal nu een storing gehad. 1 maal met Kerst, en nu op vrijdag voor het weekend. Blijkt aan verbinding centrale en NT te liggen.

1ste keer, ok kan gebeuren. Vriendelijke monteur de volgende dag en leek opgelost.
2e keer, ongeveer 14 dagen erna. Via de chat op zich vriendelijk, maar monteur pas na het weekend. Hele weekend dus zonder TV, internet en telefoon.

Met de 2e storing ook nog een keer gebeld, deze meneer vertelde dat ik het modem maar een harde reset moest geven. Dus ik vraag hoe dat dan kan helpen omdat ik alles al een keer gereset had (modem en NT). Ik had de paperclip al in de hand, maar meneer gooide de hoorn er al op! Sorry hoor, maar dat kan toch niet! En dat voor een bedrijf als KPN?

...in afwachting nu of de monteur nog iets kan betekenen, maar het vertrouwen is wel hard gedaald
Gemiddelde score 
 
2.2
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door FMT Januari 07, 2017

Slechte ervaring met KPN

Ongeveer 3 maanden in gebruik, 2 maal nu een storing gehad. 1 maal met Kerst, en nu op vrijdag voor het weekend. Blijkt aan verbinding centrale en NT te liggen.

1ste keer, ok kan gebeuren. Vriendelijke monteur de volgende dag en leek opgelost.
2e keer, ongeveer 14 dagen erna. Via de chat op zich vriendelijk, maar monteur pas na het weekend. Hele weekend dus zonder TV, internet en telefoon.

Met de 2e storing ook nog een keer gebeld, deze meneer vertelde dat ik het modem maar een harde reset moest geven. Dus ik vraag hoe dat dan kan helpen omdat ik alles al een keer gereset had (modem en NT). Ik had de paperclip al in de hand, maar meneer gooide de hoorn er al op! Sorry hoor, maar dat kan toch niet! En dat voor een bedrijf als KPN?

...in afwachting nu of de monteur nog iets kan betekenen, maar het vertrouwen is wel hard gedaald

Was deze review nuttig? 
wij hebben sinds 2 maanden glasvezel van KPN en we hebben er spijt van dat we hier aan zijn begonnen. We lopen van het ene probleem in het andere, is het niet met internet dan is het wel met de tv ontvangst. Op dit moment hebben we, sinds gisteren, weer geen tv ontvangst en er kan pas morgen een monteur langskomen. Lekker als je vakantie hebt...De bereikbaarheid van de helpdesk is wisselend, soms goed bereikbaar en soms niet. Wel altijd vriendelijk, maar ze lossen niets zelf op. We zitten er jammer genoeg een jaar aan vast en kijken uit naar de dag dat we over kunnen stappen. Denk niet dat we nog aan glasvezel gaan beginnen.
Geschreven door Bart December 28, 2016

af te raden

wij hebben sinds 2 maanden glasvezel van KPN en we hebben er spijt van dat we hier aan zijn begonnen. We lopen van het ene probleem in het andere, is het niet met internet dan is het wel met de tv ontvangst. Op dit moment hebben we, sinds gisteren, weer geen tv ontvangst en er kan pas morgen een monteur langskomen. Lekker als je vakantie hebt...De bereikbaarheid van de helpdesk is wisselend, soms goed bereikbaar en soms niet. Wel altijd vriendelijk, maar ze lossen niets zelf op. We zitten er jammer genoeg een jaar aan vast en kijken uit naar de dag dat we over kunnen stappen. Denk niet dat we nog aan glasvezel gaan beginnen.

Was deze review nuttig? 
Als je problemen bij KPN meld dat zetten ze het in het systeem echter een oplossing ? hiermee kunnen ze je niet helpen
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Anna December 05, 2016

Slechte Servicedesk

Als je problemen bij KPN meld dat zetten ze het in het systeem echter een oplossing ? hiermee kunnen ze je niet helpen

Was deze review nuttig? 
Nooit geen storing en altijd de beloofde snelheden. Helpdesk heb ik nog nooit nodig gehad sinds de installatie.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door RMvdT November 18, 2016

Aan te raden.

Nooit geen storing en altijd de beloofde snelheden. Helpdesk heb ik nog nooit nodig gehad sinds de installatie.

Was deze review nuttig? 
Supersnel internet en goede service.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Robert Augustus 22, 2016

Top

Supersnel internet en goede service.

Was deze review nuttig? 
wifi valt de hele tijd uit en als je nog met 6 mensen in een huis woont dan leeft het internet niet eens meer echt een slecht installatie niet kopen mensen
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door nope Juni 05, 2016

NIKS DOET HET -,-

wifi valt de hele tijd uit en als je nog met 6 mensen in een huis woont dan leeft het internet niet eens meer echt een slecht installatie niet kopen mensen

Was deze review nuttig? 
6 maanden geleden KPN glasvezel genomen en ben zeer tevreden. Tot nu toe geen storingen gehad in het begin was er wel iets mis met het tv kastje, maar nadat die vervangen was werkte alles perfect.

24/7 GRATIS KLANTENSERVICE en de gratis WiFi spots buitenshuis/vakantieparken/buitenland(europa) die tevens al in de goedkoopste pakket zit. Wil je ook gratis Spotify dan moet je de Standaard pakket nemen.

Als je wifi issues heb (Providers algemeen) koop een eigen router, dan is dat probleem ook verholpen. De wifi van de providers stellen niks voor en aankloppen heeft ook geen zin!


(ps Ik ga vanwege de tariefsverhoging toch overstappen naar Telfort. Aangezien het via het KPN netwerk gaat lijkt het me logisch dat je niet ineens storingen gaat krijgen. Bij Telfort heb je een lage prijs, omdat ze geen gratis klantenservice hebben en ook geen gratis dingen als wifi spots en spotify. De apparatuur bij beide providers zijn identiek. Dus betaal je liever wat meer voor service kies dan KPN, boeit jou dat niet en wil je gewoon de diensten zonder extra's kies TELFORT. Daarnaast heb je nog een andere XS4ALL alleen daar betaal je de hoofdprijs maar daar krijg je wel DE service en DE beste apparatuur(waar de WIFI wel goed werkt!) en die provider staat ook bekend als de provider met de minste storing.)

Ik heb ze alle 3 gehad je denkt waarom? Gewoon omdat het kan. Scheelt jou weer je bedenkingen die je nu waarschijnlijk hebt en maak ik jou keus wat makkelijker.
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door RS Mei 29, 2016

Zeer tevreden

6 maanden geleden KPN glasvezel genomen en ben zeer tevreden. Tot nu toe geen storingen gehad in het begin was er wel iets mis met het tv kastje, maar nadat die vervangen was werkte alles perfect.

24/7 GRATIS KLANTENSERVICE en de gratis WiFi spots buitenshuis/vakantieparken/buitenland(europa) die tevens al in de goedkoopste pakket zit. Wil je ook gratis Spotify dan moet je de Standaard pakket nemen.

Als je wifi issues heb (Providers algemeen) koop een eigen router, dan is dat probleem ook verholpen. De wifi van de providers stellen niks voor en aankloppen heeft ook geen zin!


(ps Ik ga vanwege de tariefsverhoging toch overstappen naar Telfort. Aangezien het via het KPN netwerk gaat lijkt het me logisch dat je niet ineens storingen gaat krijgen. Bij Telfort heb je een lage prijs, omdat ze geen gratis klantenservice hebben en ook geen gratis dingen als wifi spots en spotify. De apparatuur bij beide providers zijn identiek. Dus betaal je liever wat meer voor service kies dan KPN, boeit jou dat niet en wil je gewoon de diensten zonder extra's kies TELFORT. Daarnaast heb je nog een andere XS4ALL alleen daar betaal je de hoofdprijs maar daar krijg je wel DE service en DE beste apparatuur(waar de WIFI wel goed werkt!) en die provider staat ook bekend als de provider met de minste storing.)

Ik heb ze alle 3 gehad je denkt waarom? Gewoon omdat het kan. Scheelt jou weer je bedenkingen die je nu waarschijnlijk hebt en maak ik jou keus wat makkelijker.

Was deze review nuttig? 
Tijdens de installeren door de monteur bleken we niet te zijn aangemeld en hebben we t een maand met digitenne moeten doen.

Na 1 hele maand daarna zonder problemen kijken, internetten en bellen begon het.

Nu zit ons jaarcontract er bijna op (gelukkig)!
Gemiddeld eens per week met de helpdesk gebeld (vriendelijkheid alom) en eens per maand een monteur in huis gehad.

En het leukste is;
De problemen zijn er NOG STEEDS!
Radio die wegvalt
Wifi die wegvalt (mevrouw die ondersteunen we ook niet, kijk maar in de algemene voorwaarden)
Pauze/play doet t niet
Netflix laadt niet
Fouten met opnames en die ook niet altijd kunnen afspelen.


Ik word er zo moe van!
Gemiddelde score 
 
4.4
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Yvette Mei 25, 2016

Zware domper!

Tijdens de installeren door de monteur bleken we niet te zijn aangemeld en hebben we t een maand met digitenne moeten doen.

Na 1 hele maand daarna zonder problemen kijken, internetten en bellen begon het.

Nu zit ons jaarcontract er bijna op (gelukkig)!
Gemiddeld eens per week met de helpdesk gebeld (vriendelijkheid alom) en eens per maand een monteur in huis gehad.

En het leukste is;
De problemen zijn er NOG STEEDS!
Radio die wegvalt
Wifi die wegvalt (mevrouw die ondersteunen we ook niet, kijk maar in de algemene voorwaarden)
Pauze/play doet t niet
Netflix laadt niet
Fouten met opnames en die ook niet altijd kunnen afspelen.


Ik word er zo moe van!

Was deze review nuttig? 
KPN glasvezel, de monteur die langs kwam was heel vriendelijk en hielp ons goed mee top, maar ons internet ligt er heel vaak uit en werkt helemaal niet goed terwijl er werd gezegd dat het sneller zou zijn dan ons oude ding. Voor het bellen moesten we veel aanpassen aan onze telefoon, na heel veel gedaan te hebben werkte die pas weer zoals voorheen. De digitale televisie werkt wel goed maar hij hapert heel vaak en dan valt hij weg dus dat vinden wij erg jammer, ik hoop dat KPN sowieso hier nog iets aan doet.
Gemiddelde score 
 
4.8
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Peter April 18, 2016

KPN glasvezel

KPN glasvezel, de monteur die langs kwam was heel vriendelijk en hielp ons goed mee top, maar ons internet ligt er heel vaak uit en werkt helemaal niet goed terwijl er werd gezegd dat het sneller zou zijn dan ons oude ding. Voor het bellen moesten we veel aanpassen aan onze telefoon, na heel veel gedaan te hebben werkte die pas weer zoals voorheen. De digitale televisie werkt wel goed maar hij hapert heel vaak en dan valt hij weg dus dat vinden wij erg jammer, ik hoop dat KPN sowieso hier nog iets aan doet.

Was deze review nuttig? 
Na ruim 16 jaar internet van Online te hebben gehad zonder problemen altijd stabiel , en nu na ruim 12 jaar digitenne te hebben gehad van KPN ook zonder problemen ,heb ikmij in de KPN XL winkel laten over halen om glasvezel te nemen ,in het begin voelde ik er niet veel voor ,ik houd niet zo van veranderingen
Ik heb een glasvezel pakket genomen alles in een standaard ,met een aanvullend pakket 100 Mb download
en 10 Mb upload ,ik heb de kabels getrokken 30 mtr naar boven voor de comp allekabels weggewerrkt in kabelgootjes want van wifi moet ik niets hebben veel te onstabiel
alles geinstalleerd door de monteur (een vakman) nam alle tijd ,conclusie Het beeld is super De arris is een snelle zapper De experia box v 10 doet het prima ( heb wel het wifi uitlaten schakelen door de monteur zodat het eco lampje blauw bijft branden) Na wat tegenslag met het internet heeft de monteur gekonstateerd dat de router die mijn comp regeld niet met het glasvezelsignaal om kon gaan ,dus heeft er een netgear switch tussen gezet ook dat was verholpen tot slot heeft hij in samenwerking met de TD mijn snelheid gemeten om dat die eerst veel te laag was ,ook dat was prima opgelost als ik zelf een test doe op de kpn site haal ikmet 2 computers aan 112.51 dauwn en 36.48 up ,dezelfde test nogmaals gedaan nu met de tv op HD kanaal aan dan kom ik op 106.53 dauwn en 35.27 up Dus ik ben zeer tevreden Een paar maal de helpdesk gebeld conclusie netjes beleefd geholpen ,bereid om mee te denken e een oplossing te zoeken Ik ben een tevreden klant Van ziggo en wifi moet ik niets hebben
Gemiddelde score 
 
9.6
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Arie April 11, 2016

Zeer tevreden

Na ruim 16 jaar internet van Online te hebben gehad zonder problemen altijd stabiel , en nu na ruim 12 jaar digitenne te hebben gehad van KPN ook zonder problemen ,heb ikmij in de KPN XL winkel laten over halen om glasvezel te nemen ,in het begin voelde ik er niet veel voor ,ik houd niet zo van veranderingen
Ik heb een glasvezel pakket genomen alles in een standaard ,met een aanvullend pakket 100 Mb download
en 10 Mb upload ,ik heb de kabels getrokken 30 mtr naar boven voor de comp allekabels weggewerrkt in kabelgootjes want van wifi moet ik niets hebben veel te onstabiel
alles geinstalleerd door de monteur (een vakman) nam alle tijd ,conclusie Het beeld is super De arris is een snelle zapper De experia box v 10 doet het prima ( heb wel het wifi uitlaten schakelen door de monteur zodat het eco lampje blauw bijft branden) Na wat tegenslag met het internet heeft de monteur gekonstateerd dat de router die mijn comp regeld niet met het glasvezelsignaal om kon gaan ,dus heeft er een netgear switch tussen gezet ook dat was verholpen tot slot heeft hij in samenwerking met de TD mijn snelheid gemeten om dat die eerst veel te laag was ,ook dat was prima opgelost als ik zelf een test doe op de kpn site haal ikmet 2 computers aan 112.51 dauwn en 36.48 up ,dezelfde test nogmaals gedaan nu met de tv op HD kanaal aan dan kom ik op 106.53 dauwn en 35.27 up Dus ik ben zeer tevreden Een paar maal de helpdesk gebeld conclusie netjes beleefd geholpen ,bereid om mee te denken e een oplossing te zoeken Ik ben een tevreden klant Van ziggo en wifi moet ik niets hebben

Was deze review nuttig? 
Sinds ik glasvezel van KPN heb, heb ik slechte verbindingen zoals WiFi.
En ook extra diensten werden niet gelijk geactiveerd zoals bellen naar het buitenland. Dus ik betaal maandelijkse kosten voor niks. Oneerlijk.
Ik heb KPN gebeld ze zeiden dat alles zou goed komen.
Raar
Gemiddelde score 
 
1.2
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Hamid April 09, 2016

Sinds ik glasvezel van KPN heb, heb ik slechte verbindingen zoals WiFi.
En ook extra diensten werden niet gelijk geactiveerd zoals bellen naar het buitenland. Dus ik betaal maandelijkse kosten voor niks. Oneerlijk.
Ik heb KPN gebeld ze zeiden dat alles zou goed komen.
Raar

Was deze review nuttig? 
Ik heb mij laten verleiden om over te stappen naar glasvezel.
Dat op 11 februari 2016.
Monteur kwam om te installeren. Resultaat geen signaal.
Zou fout van reggefiber zijn.
Het grote wachten op KPN begon
Nog een monteur weer niets.
Klantenservice gebeld. Toezeggingen, doorgegeven aan afdeling etc.
Resultaat weer niets
Nu 6 weken later nog steeds geen aansluiting.
Als ik alles van te voren had geweten was ik er niet aan begonnen

Geschreven door Hans Maart 25, 2016

Terugbellen ho maar

Ik heb mij laten verleiden om over te stappen naar glasvezel.
Dat op 11 februari 2016.
Monteur kwam om te installeren. Resultaat geen signaal.
Zou fout van reggefiber zijn.
Het grote wachten op KPN begon
Nog een monteur weer niets.
Klantenservice gebeld. Toezeggingen, doorgegeven aan afdeling etc.
Resultaat weer niets
Nu 6 weken later nog steeds geen aansluiting.
Als ik alles van te voren had geweten was ik er niet aan begonnen

Was deze review nuttig? 
Ik heb een abonnement van KPN genomen,alles in 1.dat was een actie,in het begin zeggen ze dat ik niet verplicht om glasvezel te laten invoeren.Na de eerste maand kwam de factuur met vol tarief.ik heb KPN gebeld en daar pas werd gezegd dat ik verplicht ben om glasvezel te laten invoeren.De probleem is dat de oplader en het toestel in de meterkast komen te staan.Terwijl in het begin was ik niet verplicht om naar de glasvezel te gaan. Ik heb altijd goed verbinding.ik kan nu niet van mijn abonnement af.we zijn bijna 2 maanden verder.ik vind het belachelijk dat zo gebeurt met zogenaamd grote en goede provider.
Geschreven door Hami Maart 21, 2016

Slechte provider

Ik heb een abonnement van KPN genomen,alles in 1.dat was een actie,in het begin zeggen ze dat ik niet verplicht om glasvezel te laten invoeren.Na de eerste maand kwam de factuur met vol tarief.ik heb KPN gebeld en daar pas werd gezegd dat ik verplicht ben om glasvezel te laten invoeren.De probleem is dat de oplader en het toestel in de meterkast komen te staan.Terwijl in het begin was ik niet verplicht om naar de glasvezel te gaan. Ik heb altijd goed verbinding.ik kan nu niet van mijn abonnement af.we zijn bijna 2 maanden verder.ik vind het belachelijk dat zo gebeurt met zogenaamd grote en goede provider.

Was deze review nuttig? 
Gisteren mijn glasvezel pakket geïnstalleerd Door de monteur van kpn , zeer correct en vriendelijk. Binnen een uur had ik tv over de glasvezel en snel Internet 100mb . Volgens de snelheidsmeter 98 mb downloaden en 114 mb upload. Dik tevreden dus. Via de helpdesk nog een aantal vragen gesteld. Nu ook tv via de laptop tablet en gsm. De service en de vriendelijkheid waren top. Bij mij werkt alles naar volle tevredenheid.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Ger Maart 12, 2016

Zeer tevreden

Gisteren mijn glasvezel pakket geïnstalleerd Door de monteur van kpn , zeer correct en vriendelijk. Binnen een uur had ik tv over de glasvezel en snel Internet 100mb . Volgens de snelheidsmeter 98 mb downloaden en 114 mb upload. Dik tevreden dus. Via de helpdesk nog een aantal vragen gesteld. Nu ook tv via de laptop tablet en gsm. De service en de vriendelijkheid waren top. Bij mij werkt alles naar volle tevredenheid.

Was deze review nuttig? 
Sinds 28 juli 2015 TV-Internet+vaste telefonie glazvezel van KPN. Daarvoor de 100 Mbit glasvezel van Online.nl maar dat was een drama.
De 500 Mbit glasvezel verbinding van KPN is zo solide als een blok beton. Zowel Down als Up altijd iets van +/- 510 Mb/s dus nog net iets meer dan het abbo is.
Telefonie nooit problemen. In het begin (eerste 4 maanden) zo nu en dan even een hapering in TV beeld. I.o.m. de helpdesk, digitale ontvanger gereset en digitale ontvanger op andere ethernet poort aangesloten. Sindsdien (1 maand nu) ook stabiel TV beeld.
Kan KPN alleen maar aanraden.
Gemiddelde score 
 
9.6
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Rene Februari 10, 2016

Gewoon goed

Sinds 28 juli 2015 TV-Internet+vaste telefonie glazvezel van KPN. Daarvoor de 100 Mbit glasvezel van Online.nl maar dat was een drama.
De 500 Mbit glasvezel verbinding van KPN is zo solide als een blok beton. Zowel Down als Up altijd iets van +/- 510 Mb/s dus nog net iets meer dan het abbo is.
Telefonie nooit problemen. In het begin (eerste 4 maanden) zo nu en dan even een hapering in TV beeld. I.o.m. de helpdesk, digitale ontvanger gereset en digitale ontvanger op andere ethernet poort aangesloten. Sindsdien (1 maand nu) ook stabiel TV beeld.
Kan KPN alleen maar aanraden.

Was deze review nuttig? 
Voorheen internet van Online gehad. Altijd stabiel, altijd goed.
Sinds februari 2015 veel te dure glasvezel via KPN. Waardeloos!
Al verschillende keren gebeld dat het internet te langzaam is, de wifi te traag voor de playstation van mijn zoon, en dan komen ze met de onzin dat er teveel muren tussen zitten. Ehm kastje hangt in de meterkast in de gang. De slaapkamer van mijn zoon ligt erboven, ongeveer 4-5 meter van het kastje verwijderd.
Ik zou 100 mb moeten krijgen maar ik trek maar 25 mb binnen en vaak nog minder!
Nieuw kastje is geplaatst, maar het mocht niet baten. Nog steeds waardeloze wifi.
KPN blijft volhouden dat er teveel muren, beton, afstand en weet ik veel wat tussen zit die de wifi vertragen.
Ik ben blij als ik het abonnement kan opzeggen!
Gemiddelde score 
 
5.8
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door March Februari 01, 2016

Nooit meer

Voorheen internet van Online gehad. Altijd stabiel, altijd goed.
Sinds februari 2015 veel te dure glasvezel via KPN. Waardeloos!
Al verschillende keren gebeld dat het internet te langzaam is, de wifi te traag voor de playstation van mijn zoon, en dan komen ze met de onzin dat er teveel muren tussen zitten. Ehm kastje hangt in de meterkast in de gang. De slaapkamer van mijn zoon ligt erboven, ongeveer 4-5 meter van het kastje verwijderd.
Ik zou 100 mb moeten krijgen maar ik trek maar 25 mb binnen en vaak nog minder!
Nieuw kastje is geplaatst, maar het mocht niet baten. Nog steeds waardeloze wifi.
KPN blijft volhouden dat er teveel muren, beton, afstand en weet ik veel wat tussen zit die de wifi vertragen.
Ik ben blij als ik het abonnement kan opzeggen!

Was deze review nuttig? 
Zo, lekker makkelijk. alles in één. jammer dat we geen voicemail berichten meer via de e-mail ontvangen. nu hebben we daar XOIP voor, helaas ook niet gratis maar we zien direct als er een bericht is achtergelaten.
Helaas is soms het geluid heel zacht en gaat niet bij alle telefoontjes direct de bel in huis rinkelen. Ook worden telefoontjes niet altijd doorgeschakeld naar de externe voicemail. Jammer het is allemaal blijkbaar niet vanzelfsprekend 100%.
de monteur was super attent, voorkomend en behulpzaam. ook bij het telefonische helpdesk wordt ik altijd direct en vriendelijk te woord gestaan.
Gemiddelde score 
 
8.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Bas Januari 19, 2016

Telefoontjes komen niet altijd goed door, geluid is soms heel zacht

Zo, lekker makkelijk. alles in één. jammer dat we geen voicemail berichten meer via de e-mail ontvangen. nu hebben we daar XOIP voor, helaas ook niet gratis maar we zien direct als er een bericht is achtergelaten.
Helaas is soms het geluid heel zacht en gaat niet bij alle telefoontjes direct de bel in huis rinkelen. Ook worden telefoontjes niet altijd doorgeschakeld naar de externe voicemail. Jammer het is allemaal blijkbaar niet vanzelfsprekend 100%.
de monteur was super attent, voorkomend en behulpzaam. ook bij het telefonische helpdesk wordt ik altijd direct en vriendelijk te woord gestaan.

Was deze review nuttig? 
1 van de 3 DVS200 stekkers blijkt defect tijdens contact met helpdesk. Stekkers zijn "eigendom" van KPN.
Servicedesk geeft aan dat in maar een nieuwe set moet kopen! Of kijk op marktplaats?!
Kortom slechte hulp en service terwijl je wel de hoofdprijs mag betalen!
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Gerard Hartmann November 29, 2015

Belabberde service!

1 van de 3 DVS200 stekkers blijkt defect tijdens contact met helpdesk. Stekkers zijn "eigendom" van KPN.
Servicedesk geeft aan dat in maar een nieuwe set moet kopen! Of kijk op marktplaats?!
Kortom slechte hulp en service terwijl je wel de hoofdprijs mag betalen!

Was deze review nuttig? 
Zeer tevreden over alles in 1 Glasvezel. Vaste telefonie gebruik ik niet. Kwaliteit van tv-signaal vind ik matig. Ook met HD-Glas is de beeldkwaliteit niet zo goed als bij Ziggo (voorheen UPC). Internet is super (zeer stabiel). Waar ik bij Ziggo heel vaak last had van uitvallen van het internet (en regelmatig van de Horizonbox) heb ik er bij KPN totaal geen last van, werkt uitstekend. Het vreemde vind ik wel dat KPN de beeldkwaliteit nog steeds niet op orde heeft (heb in 2013 ook KPN gehad). Je zou toch verwachten dat met Glasvezel een ongekend scherp beeld doorgegeven zou worden. Ook hapert het beeld soms (vooral in de eerst 20 seconden wanneer je naar een bepaald zender schakelt). Verder vind ik het vreemd dat opgenomen programma's (HD-glas opnames) niet met Dolby Digital te bekijken zijn (dat kon bij Ziggo wel, want daar had je een eigen harde schijf voor opnames). Aan de andere kant is het bij KPN weer handig dat programma's in de cloud opgenomen worden zodat je makkelijk beneden of boven het opgenomen programma kunt bekijken. Helaas zijn de zenders niet te sorteren. Zeker nu er onderhand 3 verschillende kanalen zijn voor de nederlandse zenders (Bijv.: Ned. 1 op 1 op 701 en op 661). Dat is echt niet handig.Naast bovenstaande heeft KPN wel een zeer goede KPN compleet pakket: Je krijgt of het Pluspakket of HBO (elke maand te kiezen/wijzigen) gratis bij KPN Compleet. Gratis is misschien een beetje overdreven, want uiteindelijk betaal je dan hetzelfde als bij Ziggo. Daarnaast hebben wij (mijn vriendin en ik) ook KPN mobiel. Je krijgt dan elk ook 5 euro korting op je mobiele abonnement (en belt onderling gratis). Krijg je het dubbele aantal belminuten/sms en data. En je krijgt Spotify gratis bij het glasvezelpakket. Al met al zeer tevreden. Jammer alleen dat het onderdeel TV nog niet van hoge kwaliteit is (en dan vooral de beeldkwaliteit. Hopelijk gaat KPN daar snel verandering in brengen.
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door Richard November 24, 2015

Zeer tevreden

Zeer tevreden over alles in 1 Glasvezel. Vaste telefonie gebruik ik niet. Kwaliteit van tv-signaal vind ik matig. Ook met HD-Glas is de beeldkwaliteit niet zo goed als bij Ziggo (voorheen UPC). Internet is super (zeer stabiel). Waar ik bij Ziggo heel vaak last had van uitvallen van het internet (en regelmatig van de Horizonbox) heb ik er bij KPN totaal geen last van, werkt uitstekend. Het vreemde vind ik wel dat KPN de beeldkwaliteit nog steeds niet op orde heeft (heb in 2013 ook KPN gehad). Je zou toch verwachten dat met Glasvezel een ongekend scherp beeld doorgegeven zou worden. Ook hapert het beeld soms (vooral in de eerst 20 seconden wanneer je naar een bepaald zender schakelt). Verder vind ik het vreemd dat opgenomen programma's (HD-glas opnames) niet met Dolby Digital te bekijken zijn (dat kon bij Ziggo wel, want daar had je een eigen harde schijf voor opnames). Aan de andere kant is het bij KPN weer handig dat programma's in de cloud opgenomen worden zodat je makkelijk beneden of boven het opgenomen programma kunt bekijken. Helaas zijn de zenders niet te sorteren. Zeker nu er onderhand 3 verschillende kanalen zijn voor de nederlandse zenders (Bijv.: Ned. 1 op 1 op 701 en op 661). Dat is echt niet handig.Naast bovenstaande heeft KPN wel een zeer goede KPN compleet pakket: Je krijgt of het Pluspakket of HBO (elke maand te kiezen/wijzigen) gratis bij KPN Compleet. Gratis is misschien een beetje overdreven, want uiteindelijk betaal je dan hetzelfde als bij Ziggo. Daarnaast hebben wij (mijn vriendin en ik) ook KPN mobiel. Je krijgt dan elk ook 5 euro korting op je mobiele abonnement (en belt onderling gratis). Krijg je het dubbele aantal belminuten/sms en data. En je krijgt Spotify gratis bij het glasvezelpakket. Al met al zeer tevreden. Jammer alleen dat het onderdeel TV nog niet van hoge kwaliteit is (en dan vooral de beeldkwaliteit. Hopelijk gaat KPN daar snel verandering in brengen.

Was deze review nuttig? 
Een aanrader, het geheel in een korte tijd geïnstalleerd en daarna nooit geen problemen meer gehad.
Gemiddelde score 
 
9.2
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door HG November 20, 2015

Een aanrader, het geheel in een korte tijd geïnstalleerd en daarna nooit geen problemen meer gehad.

Was deze review nuttig? 
Sinds dinsdag een storing aan het internet en telefonie. Nog steeds niet verholpen.

Er wordt ook geen indicatie gegeven van wanneer het probleem wordt opgelost.

We lopen zo wel klanten mis!

Als zakelijk klant kunnen jullie dit niet maken!
Geschreven door Dhr. Hoogendoorn November 06, 2015

Dramatisch service voor zakelijk klanten

Sinds dinsdag een storing aan het internet en telefonie. Nog steeds niet verholpen.

Er wordt ook geen indicatie gegeven van wanneer het probleem wordt opgelost.

We lopen zo wel klanten mis!

Als zakelijk klant kunnen jullie dit niet maken!

Was deze review nuttig? 
Ben 2 weken geleden overgestapt van Vodafone naar KPN alles in 1 via glasvezel.
Bij Vodafone altijd mijn snelheid keurig gehaald waarvoor ik betaalde.
Bij KPN haal ook het niet. Net gebeld en wordt me aangegeven dat ze 20% mogen afwijken en dat dat aan de thuissituatie ligt (zit direct met een Cat6 kabel op het modem) waar hebben ze het over! als ik 500mb afneem kom ik toch ook boven de 100 uit!
Al met al een gesprek waarbij je wordt verwezen naar de voorwaarden waarmee ze de melding afdoen wat ik een slap verhaal vind. Je koopt toch ook geen vol krat bier en krijgt er een met 20 flesjes bij de AH!
Als het ADSL was had ik (deels) begrip voor de situatie gehad. al met al ben ik er qua snelheid op achteruit gegaan en vinden ze dat bij KPN heel normaal.
Gemiddelde score 
 
6.4
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Scharphof November 02, 2015

Snelheid KPN glasvezel

Ben 2 weken geleden overgestapt van Vodafone naar KPN alles in 1 via glasvezel.
Bij Vodafone altijd mijn snelheid keurig gehaald waarvoor ik betaalde.
Bij KPN haal ook het niet. Net gebeld en wordt me aangegeven dat ze 20% mogen afwijken en dat dat aan de thuissituatie ligt (zit direct met een Cat6 kabel op het modem) waar hebben ze het over! als ik 500mb afneem kom ik toch ook boven de 100 uit!
Al met al een gesprek waarbij je wordt verwezen naar de voorwaarden waarmee ze de melding afdoen wat ik een slap verhaal vind. Je koopt toch ook geen vol krat bier en krijgt er een met 20 flesjes bij de AH!
Als het ADSL was had ik (deels) begrip voor de situatie gehad. al met al ben ik er qua snelheid op achteruit gegaan en vinden ze dat bij KPN heel normaal.

Was deze review nuttig? 
de wifi verbinding is altijd traag
Gemiddelde score 
 
3.6
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door woef Oktober 30, 2015

tele2 is veel beter dan KPN

de wifi verbinding is altijd traag

Was deze review nuttig? 
De monteur was keurig op tijd, was netjes en zeer voorkomend. De installatie was verder prima, alles werkte direct en goed.

Het internet is zeer stabiel en bijzonder snel, wat een verademing vergeleken met de vorige provider. De wifi verbinding is nog niet 1 maal weggevallen. De Telefoon heeft weer nummer herkenning en werkt prima. Het TV beeld is zeer scherp en de menu's zijn zeer eenvoudig.

Begin gemist en uitzending gemist zijn echt heel fijn, je hebt ook veel keuze in uitzendingen, KPN is misschien niet de voordeligste provider maar KPN is in mijn ogen het geld meer dan waard.
En de helpdesk is gratis.
Gemiddelde score 
 
9.6
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door AK2 Oktober 25, 2015

Een aanrader, ik ben zeer tevreden.

De monteur was keurig op tijd, was netjes en zeer voorkomend. De installatie was verder prima, alles werkte direct en goed.

Het internet is zeer stabiel en bijzonder snel, wat een verademing vergeleken met de vorige provider. De wifi verbinding is nog niet 1 maal weggevallen. De Telefoon heeft weer nummer herkenning en werkt prima. Het TV beeld is zeer scherp en de menu's zijn zeer eenvoudig.

Begin gemist en uitzending gemist zijn echt heel fijn, je hebt ook veel keuze in uitzendingen, KPN is misschien niet de voordeligste provider maar KPN is in mijn ogen het geld meer dan waard.
En de helpdesk is gratis.

Was deze review nuttig? 
Prijs kwaliteit verhouding is het geen wat nog het meest ver te zoeken is, gezien het geen wat je krijgt is het maar een dure grap
Gemiddelde score 
 
6.8
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Asie Oktober 16, 2015

Hmm

Prijs kwaliteit verhouding is het geen wat nog het meest ver te zoeken is, gezien het geen wat je krijgt is het maar een dure grap

Was deze review nuttig? 
Internet is 3x niks maar ook echt niks (WiFi)
Tv blijft vaak hangen en veel te duur
En service is ook 3 x niks kan alles zelf regelen.
Zodra ons contact is verlopen gelijk weer verder kijken voor een andere provider.
Gemiddelde score 
 
2.3
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Edwin Oktober 12, 2015

KPN glasvezel

Internet is 3x niks maar ook echt niks (WiFi)
Tv blijft vaak hangen en veel te duur
En service is ook 3 x niks kan alles zelf regelen.
Zodra ons contact is verlopen gelijk weer verder kijken voor een andere provider.

Was deze review nuttig? 
131 resultaten - getoond 1 - 50
1 2 3  
Sortering