T-mobile glasvezel ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/7d/77/9c/t-mobile-glasvezel-11-1487598839.png
 
4.7 (201)
0   1   0   0  
210 resultaten - getoond 101 - 150
1 2 3 4 5  
Sortering 
 
2 maanden geleden me laten ompraten door een man aan de deur om op het glasvezel over te stappen bij de vodafone. Omdat de prijs heel gunstig was, toch maar gekozen om het te proberen. We maken er nu 3 weken gebruik van en het werkt allemaal goed. De monteur heeft voor een klein prijsje ook de televisies boven aangesloten, was zo gebeurd ook. De telefoon werkte de eerste 2 dagen niet, maar dat probleem werd direct opgelost. Zat wel een half uur te wachten om geholpen te worden aan de telefoon maar da is volgens mij bij elke provider hetzelfde. Internet is super snel en de tv is een stuk mooier geworden!
Gemiddelde score 
 
9.2
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door B. F. de Waard November 06, 2015

Alles in een goeie keuze

2 maanden geleden me laten ompraten door een man aan de deur om op het glasvezel over te stappen bij de vodafone. Omdat de prijs heel gunstig was, toch maar gekozen om het te proberen. We maken er nu 3 weken gebruik van en het werkt allemaal goed. De monteur heeft voor een klein prijsje ook de televisies boven aangesloten, was zo gebeurd ook. De telefoon werkte de eerste 2 dagen niet, maar dat probleem werd direct opgelost. Zat wel een half uur te wachten om geholpen te worden aan de telefoon maar da is volgens mij bij elke provider hetzelfde. Internet is super snel en de tv is een stuk mooier geworden!

Was deze review nuttig? 
Nu een paar maanden vodafone thuis, Internet is inderdaad een stuk sneller en beeld is ook een stuk heldere.
Nadeel vinden wij het digitale tv pakket. Videotheek is niet overzichtelijk ten opzichte van kpn of ziggo. Rommelig moeilijk zoeken. Niet duidelijk wat nieuwe films zijn. En dan bedoel ik niet films die nieuw zijn toegevoegd.Ook zoeken in gids kan niet naar progamma s waardoor je dus de hele gids Door moet bladeren om je progamma s klaar te zetten om op te nemen. Wat betreft de digitale tv kunnen ze nog wel wat leren van kpn! Ik denk als dit niet veranderd dat wij weer overstappen naar kpn!
Gemiddelde score 
 
7.6
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Dijkman November 05, 2015

vodafone thuis is het nog niet helemaal

Nu een paar maanden vodafone thuis, Internet is inderdaad een stuk sneller en beeld is ook een stuk heldere.
Nadeel vinden wij het digitale tv pakket. Videotheek is niet overzichtelijk ten opzichte van kpn of ziggo. Rommelig moeilijk zoeken. Niet duidelijk wat nieuwe films zijn. En dan bedoel ik niet films die nieuw zijn toegevoegd.Ook zoeken in gids kan niet naar progamma s waardoor je dus de hele gids Door moet bladeren om je progamma s klaar te zetten om op te nemen. Wat betreft de digitale tv kunnen ze nog wel wat leren van kpn! Ik denk als dit niet veranderd dat wij weer overstappen naar kpn!

Was deze review nuttig? 
Sinds kort kunnen wij glasvezel ontvangen, dus zijn we overgestapt. Nadat de installateur kwam, zagen we direct verschil. Het internet is snel, het beeld van de televisie is een stuk scherper, en ook de prijs is mooi. Ik las op deze website dat mensen er veel problemen mee hebben, alleen hebben wij daar geen last van. We gebruiken het nu 2 maanden en alles werkt. We zijn blij dat we niet meer elke week weer naar de klantenservice hoeven te bellen zoals we dat bij de Ziggo hadden. Wij zijn er in ieder geval blij mee!
Gemiddelde score 
 
8.8
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Jesse de Vroedt November 03, 2015

Vodafone glasvezel alles-in-één 50mb

Sinds kort kunnen wij glasvezel ontvangen, dus zijn we overgestapt. Nadat de installateur kwam, zagen we direct verschil. Het internet is snel, het beeld van de televisie is een stuk scherper, en ook de prijs is mooi. Ik las op deze website dat mensen er veel problemen mee hebben, alleen hebben wij daar geen last van. We gebruiken het nu 2 maanden en alles werkt. We zijn blij dat we niet meer elke week weer naar de klantenservice hoeven te bellen zoals we dat bij de Ziggo hadden. Wij zijn er in ieder geval blij mee!

Was deze review nuttig? 
Ik ben een aantal maanden geleden overgestapt van de Ziggo naar Vodafone. Ondanks dat ik slechte recensies las, ben ik het toch maar aan gegaan. De monteur kwam alles gratis voor me installeren, en sindsdien werkt het gewoon. Het internet is snel (speedtest 46mbps via de wifi), het beeldkwaliteit is een stuk beter, en het werkt naar behoren. Met andere woorden, gewoon dikke prima!
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Gerard Valkenwaard November 03, 2015

Werkt super!

Ik ben een aantal maanden geleden overgestapt van de Ziggo naar Vodafone. Ondanks dat ik slechte recensies las, ben ik het toch maar aan gegaan. De monteur kwam alles gratis voor me installeren, en sindsdien werkt het gewoon. Het internet is snel (speedtest 46mbps via de wifi), het beeldkwaliteit is een stuk beter, en het werkt naar behoren. Met andere woorden, gewoon dikke prima!

Was deze review nuttig? 
Nu al meerdere keren problemen gehad met het tv kastje met opname functie. 1 x een nieuwe gekregen en de wifi was waardeloos. afgelopen vrijdag 16-oktober-2015 is er een monteur langs geweest nieuw modus geplaatst en keurig geholpen. Niks van te zeggen maar nu ondervind ik opnieuw problemen weer met het tv kastje met opname functie. Hij reageert nergens meer op. dus weer gebeld weer alle stappen doorgenomen en nu word er waarschijnlijk weer een monteur gestuurd dus weer dagen zonder tv? Sorry maar daar betaal ik toch echt te veel voor naar mijn mening. ik hoop op een goede en vooral ook snelle oplossing want nog even en ik stap over! Het werkt gewoon allemaal niet naar behoren. Bent u tevreden nee dat ben ik zeer zeker niet!
Gemiddelde score 
 
4.5
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door M Oktober 23, 2015

Het leet dat vodafone heet .ik begin het te geloven wat een ellende

Nu al meerdere keren problemen gehad met het tv kastje met opname functie. 1 x een nieuwe gekregen en de wifi was waardeloos. afgelopen vrijdag 16-oktober-2015 is er een monteur langs geweest nieuw modus geplaatst en keurig geholpen. Niks van te zeggen maar nu ondervind ik opnieuw problemen weer met het tv kastje met opname functie. Hij reageert nergens meer op. dus weer gebeld weer alle stappen doorgenomen en nu word er waarschijnlijk weer een monteur gestuurd dus weer dagen zonder tv? Sorry maar daar betaal ik toch echt te veel voor naar mijn mening. ik hoop op een goede en vooral ook snelle oplossing want nog even en ik stap over! Het werkt gewoon allemaal niet naar behoren. Bent u tevreden nee dat ben ik zeer zeker niet!

Was deze review nuttig? 
Sinds aug 2015 overgestapt, een grotere fout had ik niet kunnen maken, WIFI doet het nog steeds niet of slecht, telefoon heeft het nog nooit gedaan! Sinds aansluiting maak ik gebruik van WIFI van de buurman, enige wat Vodafone zegt is dat ik een router moet aanschaffen en moet plaatsen, dit heb ik ook gedaan en nog geen verbetering, ook geprobeerd met een WIFI repeater, ook dat was geen success, en het probleem oplossen ho maar! PS. router moest ik zelf aanschaffen! Hiervoor KPN gehad nooit een problemen gehad, Vodafone thuis belooft je gouden bergen, maar puntje bij paaltje alleen maar bull wat ze je verkopen, Vodafone Thuis bedankt voor de ergernis die ik bij jullie heb aangeschaft en in huis heb gehaald, kan niet wachten om mijn abonnement op te kunnen zeggen! Goedkoop is duurkoop, trap er niet in.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Djakout! Oktober 23, 2015

Vodafone thuis niet dan bagger!

Sinds aug 2015 overgestapt, een grotere fout had ik niet kunnen maken, WIFI doet het nog steeds niet of slecht, telefoon heeft het nog nooit gedaan! Sinds aansluiting maak ik gebruik van WIFI van de buurman, enige wat Vodafone zegt is dat ik een router moet aanschaffen en moet plaatsen, dit heb ik ook gedaan en nog geen verbetering, ook geprobeerd met een WIFI repeater, ook dat was geen success, en het probleem oplossen ho maar! PS. router moest ik zelf aanschaffen! Hiervoor KPN gehad nooit een problemen gehad, Vodafone thuis belooft je gouden bergen, maar puntje bij paaltje alleen maar bull wat ze je verkopen, Vodafone Thuis bedankt voor de ergernis die ik bij jullie heb aangeschaft en in huis heb gehaald, kan niet wachten om mijn abonnement op te kunnen zeggen! Goedkoop is duurkoop, trap er niet in.

Was deze review nuttig? 
3 maanden terug Vodafone thuis genomen, de grootste fout die we hebben kunnen maken. Gratis installatie kregen we erbij, via Guidion, deze "expert" heeft meer kapot gemaakt dan hij ons geholpen heeft. Onze meterkast is een wirwar aan draden, elektrabuizen kapot getrokken enz. enz. Foto's gestuurd naar Vodafone en guidion maar we krijgen alleen maar te horen: we zijn er mee bezig ( nog maar 10 wkn inmiddels)
Internet is een drama, of het er nu aan ligt dat we alleen maar Apple produkten hebben, weet ik niet maar dit lees je op verschillende forums. WiFi ligt er om de 2 minuten uit, downloaden 25 MB/sec ? Haha haalt de 0,5 MB per minuut ongeveer.
TV en bellen wel OK. Tv reageert wel traag op de afstandsbediening, maar hier valt wel mee te leven.
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door Westra Oktober 06, 2015

Vodafone thuis: niet doen

3 maanden terug Vodafone thuis genomen, de grootste fout die we hebben kunnen maken. Gratis installatie kregen we erbij, via Guidion, deze "expert" heeft meer kapot gemaakt dan hij ons geholpen heeft. Onze meterkast is een wirwar aan draden, elektrabuizen kapot getrokken enz. enz. Foto's gestuurd naar Vodafone en guidion maar we krijgen alleen maar te horen: we zijn er mee bezig ( nog maar 10 wkn inmiddels)
Internet is een drama, of het er nu aan ligt dat we alleen maar Apple produkten hebben, weet ik niet maar dit lees je op verschillende forums. WiFi ligt er om de 2 minuten uit, downloaden 25 MB/sec ? Haha haalt de 0,5 MB per minuut ongeveer.
TV en bellen wel OK. Tv reageert wel traag op de afstandsbediening, maar hier valt wel mee te leven.

Was deze review nuttig? 
op verzoek van Vodafone ben ik overgestapt naar Vodafone anywhere. De app op de ipad heeft veel minder functionaliteiten dan zijn voorganger. Ik kan niet eens meer opnemen vanaf de ipad. Moet ik de tv voor aanzetten. Dan het menu van de tv. Hoe traag wil je het hebben. Daarnaast regelmatig een koude start omdat er weer eens iets vastloopt. O ja, probeer niet klantenservice te bellen. Na een "ogenblikje" van 15 minuten ben ik afgehaakt.
Helaas heb ik voor een jaar moeten tekenen. Dat betekent nog ongeveer tien maanden wachten voordat ik naar een andere provider kan overstappen. Zucht.
Gemiddelde score 
 
2.2
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door daymen heemskerk Oktober 06, 2015

vodafone anywhere is enorm slecht

op verzoek van Vodafone ben ik overgestapt naar Vodafone anywhere. De app op de ipad heeft veel minder functionaliteiten dan zijn voorganger. Ik kan niet eens meer opnemen vanaf de ipad. Moet ik de tv voor aanzetten. Dan het menu van de tv. Hoe traag wil je het hebben. Daarnaast regelmatig een koude start omdat er weer eens iets vastloopt. O ja, probeer niet klantenservice te bellen. Na een "ogenblikje" van 15 minuten ben ik afgehaakt.
Helaas heb ik voor een jaar moeten tekenen. Dat betekent nog ongeveer tien maanden wachten voordat ik naar een andere provider kan overstappen. Zucht.

Was deze review nuttig? 
Aanbod is ok, internet snelheid goed, alleen als er iets mis is, is het drama om de helpdesk aan de telefoon te krijgen, en als je dan iemand hebt die antwoord geeft, wordt er daarna niets gedaan.
Reggefiber (exploiteur van de glasvezel kabel samen met KPN) zelf maar gaan bellen, die sturen Volker & Wessels om de kabel door te meten. Deze was goed, dus ligt het probleem bij Vodafone. Deze geven niet thuis. "we zijn bezig met het probleem, we vragen u wat geduld te hebben" Dat is inmiddels al 7 werkdagen geleden. Drama dus.
Gemiddelde score 
 
4.4
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door Ed van Ruiten Oktober 02, 2015

Vodafone glasvezel

Aanbod is ok, internet snelheid goed, alleen als er iets mis is, is het drama om de helpdesk aan de telefoon te krijgen, en als je dan iemand hebt die antwoord geeft, wordt er daarna niets gedaan.
Reggefiber (exploiteur van de glasvezel kabel samen met KPN) zelf maar gaan bellen, die sturen Volker & Wessels om de kabel door te meten. Deze was goed, dus ligt het probleem bij Vodafone. Deze geven niet thuis. "we zijn bezig met het probleem, we vragen u wat geduld te hebben" Dat is inmiddels al 7 werkdagen geleden. Drama dus.

Was deze review nuttig? 
TV prima, bellen prima, maar Wifi wordt steeds langzamer en valt tot wel 40 x per avond uit. Opnieuw router opstarten, gaat het weer heel even vlot, daarna zeer traag en uiteindelijk valt de Wifi weer weg. Zeer storend! Sinds 2 weken nieuw abonnement afgesloten na 2 jaar contract. Nu maandabonnement, dus ik ben zo weg.
Gemiddelde score 
 
6.0
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Tom Oktober 01, 2015

Wifi waardeloos

TV prima, bellen prima, maar Wifi wordt steeds langzamer en valt tot wel 40 x per avond uit. Opnieuw router opstarten, gaat het weer heel even vlot, daarna zeer traag en uiteindelijk valt de Wifi weer weg. Zeer storend! Sinds 2 weken nieuw abonnement afgesloten na 2 jaar contract. Nu maandabonnement, dus ik ben zo weg.

Was deze review nuttig? 
Na alle recensies te hebben gelezen en kennissen te hebben gesproken over hun ervaringen met Glasvezel van Vodafone heb ik nog net op tijd het contract ontbonden. Het lokkertje zat m in de prijs een lager maandabonnement met een lagere/slechte kwaliteit, dan maar iets meer betalen maar wel betrouwbaar. KPN oer Nederlands product!
Geschreven door Rudolf September 30, 2015

Bagger KPN is gewoon goed!

Na alle recensies te hebben gelezen en kennissen te hebben gesproken over hun ervaringen met Glasvezel van Vodafone heb ik nog net op tijd het contract ontbonden. Het lokkertje zat m in de prijs een lager maandabonnement met een lagere/slechte kwaliteit, dan maar iets meer betalen maar wel betrouwbaar. KPN oer Nederlands product!

Was deze review nuttig? 
Sinds mei 2014 nu All-in-One pakket van VodafoneThuis met 100/100 internet.
Ben daar best wel tevreden over. Bijna geen uitval waargenomen.
Zie nu al een paar maanden dat er 500/500 mogelijk is hier in de wijk.
Echter dien je dan je huidige abo op te zeggen en een nieuw abonnement aan te gaan.
Met gevolg dat je wel een paar weken zonder diensten komt te zitten.
Onacceptabel!
Het lijkt er op alsof Vodafone de diensten inkoopt bij een andere 'glasoperator' als waarvan zij de 100/100 verbinding hebben.
Wie heeft er hier meer inside information over ?
Gemiddelde score 
 
8.8
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Onno van Huet September 23, 2015

All-in-One prima, alleen aanpassen gaat niet

Sinds mei 2014 nu All-in-One pakket van VodafoneThuis met 100/100 internet.
Ben daar best wel tevreden over. Bijna geen uitval waargenomen.
Zie nu al een paar maanden dat er 500/500 mogelijk is hier in de wijk.
Echter dien je dan je huidige abo op te zeggen en een nieuw abonnement aan te gaan.
Met gevolg dat je wel een paar weken zonder diensten komt te zitten.
Onacceptabel!
Het lijkt er op alsof Vodafone de diensten inkoopt bij een andere 'glasoperator' als waarvan zij de 100/100 verbinding hebben.
Wie heeft er hier meer inside information over ?

Was deze review nuttig? 
Zeer slechte ervaring, installatiedatum gekregen van Vodafone en uitgaande van die gegevens ook mijn huidige Ziggo opgezegd.
Pas na de bedenktijd krijg je een compleet andere datum van Vodafone door, twee week later dus als gevolg nu zonder internet, tv etc. (Gelukkig hebben we lieve buren zodat alles nog draait hier ;-)).
Veel smoesjes met indicatiedatum etc. Onzin, datum is voor aanmelding doorgegeven door Vodafone !
De klantenservice kan en/of wil hier niks aan doen, cancelen kan volgens hun niet meer (alleen afkopen).
Gevolg is dat ik nu 5 zakelijk contracten per direct heb opgezegd, Vodafone heeft dus liever 1 nieuwe aansluiting erbij en een ontevreden klant dan een passende oplossing te vinden voor een bestaande klant.
Voor ons dus geen Vodafone producten meer.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Edwin September 21, 2015

Slechte service Vodafone Thuis

Zeer slechte ervaring, installatiedatum gekregen van Vodafone en uitgaande van die gegevens ook mijn huidige Ziggo opgezegd.
Pas na de bedenktijd krijg je een compleet andere datum van Vodafone door, twee week later dus als gevolg nu zonder internet, tv etc. (Gelukkig hebben we lieve buren zodat alles nog draait hier ;-)).
Veel smoesjes met indicatiedatum etc. Onzin, datum is voor aanmelding doorgegeven door Vodafone !
De klantenservice kan en/of wil hier niks aan doen, cancelen kan volgens hun niet meer (alleen afkopen).
Gevolg is dat ik nu 5 zakelijk contracten per direct heb opgezegd, Vodafone heeft dus liever 1 nieuwe aansluiting erbij en een ontevreden klant dan een passende oplossing te vinden voor een bestaande klant.
Voor ons dus geen Vodafone producten meer.

Was deze review nuttig? 
overgestapt van ziggo naar Vodafone internet is sloom als een slak al 2x contact gehad raad eens wat ik te horen krijg wat wij kunnen is hooguit van kanaal verwisselen ondertussen ook router gehaald voor boven dan zou het beter werken zo gezegt mensen trap niet in die leuke praatjes je bent niks meer na dat je hebt getekend.
Gemiddelde score 
 
1.5
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Sahin September 17, 2015

zeer slecht!

overgestapt van ziggo naar Vodafone internet is sloom als een slak al 2x contact gehad raad eens wat ik te horen krijg wat wij kunnen is hooguit van kanaal verwisselen ondertussen ook router gehaald voor boven dan zou het beter werken zo gezegt mensen trap niet in die leuke praatjes je bent niks meer na dat je hebt getekend.

Was deze review nuttig? 
Bij overstappen naar glasvezel van Vodafone Thuis kom je standaard een a twee weken zonder internet, televisie en telefoon te zitten. Niemand weet wanneer er geleverd word, ze bijten zich vast in contractverplichting en de helpdesk communiceert totaal niet. Zo slecht heb ik nog nooit meegemaakt! Niet aan beginnen!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Robin September 12, 2015

Dramatisch slechte diensten en service

Bij overstappen naar glasvezel van Vodafone Thuis kom je standaard een a twee weken zonder internet, televisie en telefoon te zitten. Niemand weet wanneer er geleverd word, ze bijten zich vast in contractverplichting en de helpdesk communiceert totaal niet. Zo slecht heb ik nog nooit meegemaakt! Niet aan beginnen!

Was deze review nuttig? 
Sinds 23 juli 2015 aangesloten via glasvezel. Heb een basis VodafoneThuis abonnement gekozen. De eerste week was internet heerlijk snel. Helaas duurde dit maar een week. Na een week is de snelheid van internet slecht. Net zo slecht als bij Ziggo waar we juist om deze reden zijn weggegaan. Ook regelmatig de stroom van het modem afgehaald als het internet voorbij kroop. Soms was internet dan even sneller maar meestal duurt dit dan hooguit een paar uur. Glasvezel supersnel.......laat me niet lachen. Spijt van de overstap maar ja volgens mij beloven alle providers gouden bergen maar als je het eenmaal in huis hebt dan is het drama. Helaas ook zo bij Vodafone. Ga over een jaar toch maar weer kijken of er toch nog ergens bij de providers een betrouwbare zit die wel kan leveren wat er beloofd wordt!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door P Vedder September 12, 2015

Klacht Vodafone thuis

Sinds 23 juli 2015 aangesloten via glasvezel. Heb een basis VodafoneThuis abonnement gekozen. De eerste week was internet heerlijk snel. Helaas duurde dit maar een week. Na een week is de snelheid van internet slecht. Net zo slecht als bij Ziggo waar we juist om deze reden zijn weggegaan. Ook regelmatig de stroom van het modem afgehaald als het internet voorbij kroop. Soms was internet dan even sneller maar meestal duurt dit dan hooguit een paar uur. Glasvezel supersnel.......laat me niet lachen. Spijt van de overstap maar ja volgens mij beloven alle providers gouden bergen maar als je het eenmaal in huis hebt dan is het drama. Helaas ook zo bij Vodafone. Ga over een jaar toch maar weer kijken of er toch nog ergens bij de providers een betrouwbare zit die wel kan leveren wat er beloofd wordt!

Was deze review nuttig? 
Van Vodafone hebben onze abonnement veranderd en moest een nieuw modem geïnstalleerd worden. Gisteren gebeld proberen de afspraak te verzetten maar volgens hun was onmogelijk.Vandaag is de monteur geweest om de nieuw modem te installeren. Oud signaal is afgesloten maar er is geen nieuw signaal! Van de klantenservice zeggen dat ze weten niet wanneer wordt de nieuwe signaal aangesloten. Het kan tot 5 dagen duren! Dus nu zonder telefoon, televisie, Internet! Dat is zeker geen goede service!
Gemiddelde score 
 
3.6
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door Niki September 11, 2015

Onacceptabel!

Van Vodafone hebben onze abonnement veranderd en moest een nieuw modem geïnstalleerd worden. Gisteren gebeld proberen de afspraak te verzetten maar volgens hun was onmogelijk.Vandaag is de monteur geweest om de nieuw modem te installeren. Oud signaal is afgesloten maar er is geen nieuw signaal! Van de klantenservice zeggen dat ze weten niet wanneer wordt de nieuwe signaal aangesloten. Het kan tot 5 dagen duren! Dus nu zonder telefoon, televisie, Internet! Dat is zeker geen goede service!

Was deze review nuttig? 
Leverdatum wordt niet nagekomen. Spijt als haren op mijn hoofd heb ik dat ik van KPN op Vodafone ben overgestapt.

E-mails wordt niet op gereageerd.
Helpdesk belooft zaken die zij niet nakomt.
Door dit geintje weken zonder internet en TV!

Nooit meer Vodafone. Heb je de keuze? Niet doen.
Gemiddelde score 
 
1.2
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door IJ September 02, 2015

Bagger!

Leverdatum wordt niet nagekomen. Spijt als haren op mijn hoofd heb ik dat ik van KPN op Vodafone ben overgestapt.

E-mails wordt niet op gereageerd.
Helpdesk belooft zaken die zij niet nakomt.
Door dit geintje weken zonder internet en TV!

Nooit meer Vodafone. Heb je de keuze? Niet doen.

Was deze review nuttig? 
In 1 woord bagger! Niet doen!
Zo ongeveer alles wat je maar kon denken ging mis bij Vodafone glasvezel.

- Opleverdatum niet nagekomen
- Oplevering uiteindelijk mislukt
- Na 3 pogingen en weken wachten pas opgeleverd
- Ondanks dat er duidelijke afspraken waren gemaakt dat de facturering dan ook later moest starten toch facturen gekregen over periode dat de oplevering nog niet was gelukt, met betalingsherinneringen en alle gevolgen van dien.
- heel veel storingen van TV, Geluid, Haperende internetverbinding

- Klantenservice alleen te bereiken op duur 0900 nummer
- Geen reactie op E-mails
- Afspraken via de chat gemaakt worden niet nagekomen

Uiteindelijk vodafone in gebreke moeten stellen wegens wanprestaties en omdat men weigert de haperende modem te vervangen.

Dit heb ik nog nooit in mijn leven hoeven te doen bij welke provider dan ook..

Kortom

Nooit meer Vodafone!


"Slechte internetprovider Vodafone"
"Glasvezel vodafone niet doen"
"slechte klantenservice vodafone"
Gemiddelde score 
 
1.7
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Boyette Augustus 29, 2015

Vodafone Slechtste provider ooit!

In 1 woord bagger! Niet doen!
Zo ongeveer alles wat je maar kon denken ging mis bij Vodafone glasvezel.

- Opleverdatum niet nagekomen
- Oplevering uiteindelijk mislukt
- Na 3 pogingen en weken wachten pas opgeleverd
- Ondanks dat er duidelijke afspraken waren gemaakt dat de facturering dan ook later moest starten toch facturen gekregen over periode dat de oplevering nog niet was gelukt, met betalingsherinneringen en alle gevolgen van dien.
- heel veel storingen van TV, Geluid, Haperende internetverbinding

- Klantenservice alleen te bereiken op duur 0900 nummer
- Geen reactie op E-mails
- Afspraken via de chat gemaakt worden niet nagekomen

Uiteindelijk vodafone in gebreke moeten stellen wegens wanprestaties en omdat men weigert de haperende modem te vervangen.

Dit heb ik nog nooit in mijn leven hoeven te doen bij welke provider dan ook..

Kortom

Nooit meer Vodafone!


"Slechte internetprovider Vodafone"
"Glasvezel vodafone niet doen"
"slechte klantenservice vodafone"

Was deze review nuttig? 
Nu ruim een half jaar glasvezel van Vodafone. Daarvoor een paar jaar van KPN. Beide internet TV bellen.
Alles werkt perfect! Bij KPN ook wel, alleen ben ik nu ruim €30 per maand goedkoper uit!
Gemiddelde score 
 
9.6
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Remco Augustus 25, 2015

Zeer tevreden

Nu ruim een half jaar glasvezel van Vodafone. Daarvoor een paar jaar van KPN. Beide internet TV bellen.
Alles werkt perfect! Bij KPN ook wel, alleen ben ik nu ruim €30 per maand goedkoper uit!

Was deze review nuttig? 
Normaal reageer ik niet op dit soort forums, maar ik was gaan zoeken op Internet naar tips omdat onze aansluiting niet aan de verwachtingen voldoet. Ergens is het wel fijn om te lezen dat we niet de enige zijn die problemen hebben ervaren. We hebben nu een paar maanden Vodafone glasvezel. De snelheid is, tegen de verwachting in, lager dan bij onze vorige aanbieder KPN. Wel hebben we een nieuw wifi modem met beter signaal in huis.
De installatie door de Guideon monteur was niet gratis. De telefonische verkopers zeggen een gratis aansluiting toe, die Gideon niet waar kan maken. Onze monteur had bovendien niet de goede afdekplaatjes bij zich voor het wegwerken van de kabels en stekkertjes. Hij zou binnen een paar dagen bellen om het af te komen maken, helaas niks meer van hem gehoord.
Een tip voor mensen die nog moeten besluiten: maak vooraf heel concrete afspraken over de installatie en leg deze vast per mail.
Geschreven door martijn berg Augustus 24, 2015

traag

Normaal reageer ik niet op dit soort forums, maar ik was gaan zoeken op Internet naar tips omdat onze aansluiting niet aan de verwachtingen voldoet. Ergens is het wel fijn om te lezen dat we niet de enige zijn die problemen hebben ervaren. We hebben nu een paar maanden Vodafone glasvezel. De snelheid is, tegen de verwachting in, lager dan bij onze vorige aanbieder KPN. Wel hebben we een nieuw wifi modem met beter signaal in huis.
De installatie door de Guideon monteur was niet gratis. De telefonische verkopers zeggen een gratis aansluiting toe, die Gideon niet waar kan maken. Onze monteur had bovendien niet de goede afdekplaatjes bij zich voor het wegwerken van de kabels en stekkertjes. Hij zou binnen een paar dagen bellen om het af te komen maken, helaas niks meer van hem gehoord.
Een tip voor mensen die nog moeten besluiten: maak vooraf heel concrete afspraken over de installatie en leg deze vast per mail.

Was deze review nuttig? 
De overstap van ziggo naar Vodafone gedaan.Ik had internet 500/500 besteld en tv start.
De monteur was op tijd en de boel was binnen tien min aangesloten. Het internet is prima en het beeld is goed. Ik heb diezelfde dag besloten om ook mijn telefoonnummer over te zetten naar Vodafone en dit was via de helpdesk binnen een dag geregeld en deze doet het ook prima .Dus voor nu dik tevreden. Alleen de app tv anywhere mag nog wat beter.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Gerrit Augustus 21, 2015

Prima

De overstap van ziggo naar Vodafone gedaan.Ik had internet 500/500 besteld en tv start.
De monteur was op tijd en de boel was binnen tien min aangesloten. Het internet is prima en het beeld is goed. Ik heb diezelfde dag besloten om ook mijn telefoonnummer over te zetten naar Vodafone en dit was via de helpdesk binnen een dag geregeld en deze doet het ook prima .Dus voor nu dik tevreden. Alleen de app tv anywhere mag nog wat beter.

Was deze review nuttig? 
Zeer slecht beeld en het duurt 2 seconden bij het zappen, eer er beeld ontstaat.
Hiervoor KPN, echt zoveel beter!
Wi-Fi is ook slecht
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Daniëlle Verbeek Augustus 20, 2015

Afrader!

Zeer slecht beeld en het duurt 2 seconden bij het zappen, eer er beeld ontstaat.
Hiervoor KPN, echt zoveel beter!
Wi-Fi is ook slecht

Was deze review nuttig? 
Net bij mij glasvezel 50/50 geïnstalleerd. Bij maken afspraak werd mij al verteld dat tv/telefoon door de muur 2 kwartier extra zou kosten a 17,50 (=€ 35). Installateur zei dat langs de plinten timmeren hooguit 5 minuten kost, vandaar. Totaal is hij een uurtje bezig geweest. Daarvan wordt vervolgens 45 minuten aan kabeltje door de muur trekken toegerekend. Komen ook nog twee muurbevestigingen bij en 21% btw. Al met al ruim € 90. Kabel naar internet zou gratis naar zolder door getrokken worden. Ter plekke kreeg ik te horen dat dat ook door het trapgat en over de vloer is. Door de daarvoor bestemde buis in de muur kost, je raadt het al nog eens € 90,- extra. Onder het mom van dat het meer werk is. Ik heb er maar helemaal van af gezien.
En dan de ontvangst: bedroevend! Op zolder via powerline 40/15. Draadloos in de woonkamer 10/15. Och moeder was ik maar bij Ziggo thuis gebleven.
Gemiddelde score 
 
5.8
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Kris Augustus 16, 2015

vodafone glasvezel

Net bij mij glasvezel 50/50 geïnstalleerd. Bij maken afspraak werd mij al verteld dat tv/telefoon door de muur 2 kwartier extra zou kosten a 17,50 (=€ 35). Installateur zei dat langs de plinten timmeren hooguit 5 minuten kost, vandaar. Totaal is hij een uurtje bezig geweest. Daarvan wordt vervolgens 45 minuten aan kabeltje door de muur trekken toegerekend. Komen ook nog twee muurbevestigingen bij en 21% btw. Al met al ruim € 90. Kabel naar internet zou gratis naar zolder door getrokken worden. Ter plekke kreeg ik te horen dat dat ook door het trapgat en over de vloer is. Door de daarvoor bestemde buis in de muur kost, je raadt het al nog eens € 90,- extra. Onder het mom van dat het meer werk is. Ik heb er maar helemaal van af gezien.
En dan de ontvangst: bedroevend! Op zolder via powerline 40/15. Draadloos in de woonkamer 10/15. Och moeder was ik maar bij Ziggo thuis gebleven.

Was deze review nuttig? 
Vodafone Thuis wordt verkocht met gratis installatie die helemaal niet gratis is. De telefonische verkopers zijn bijzonder aardig en voorkomend en 'mogen' je bij wijze van uitzondering een compleet gratis 3 in 1 installatie aanbieden. Dat moet wel gratis, anders zijn ze duurder dan de gecombineerde drie diensten samen. Dus als je dan besluit om het te doen, wordt je door Guideon gebeld en verteld dat het niet gratis is maar 19,50 per kwartier kost. Dus is het allemaal duurder dan gewoon de drie losse diensten samen. De installatie hierop afblazen mag niet van Vodafone op straffe van een boete van 390 euro die ze gewoon gaan innen. De helpdesk helpt je geen steek verder en ze doen gewoon waar ze zin in hebben.
Wat een ranzig verkoop model heeft Vodafone. Bewust foute voorlichting en je dan in hun administratieve molen vermorzelen om toch over jouw rug die 390 euri te innen.
Ik ben/was een trouwe mobiele klant, maar zal om deze reden ook mijn mobiele abonnement wijzigen naar een andere provider. Ik ben helemaal klaar met Vodafone. Klantonvriendelijkste provider ooit.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Michiel Augustus 12, 2015

gratis installaite bij Vodafone kost 390 Euro

Vodafone Thuis wordt verkocht met gratis installatie die helemaal niet gratis is. De telefonische verkopers zijn bijzonder aardig en voorkomend en 'mogen' je bij wijze van uitzondering een compleet gratis 3 in 1 installatie aanbieden. Dat moet wel gratis, anders zijn ze duurder dan de gecombineerde drie diensten samen. Dus als je dan besluit om het te doen, wordt je door Guideon gebeld en verteld dat het niet gratis is maar 19,50 per kwartier kost. Dus is het allemaal duurder dan gewoon de drie losse diensten samen. De installatie hierop afblazen mag niet van Vodafone op straffe van een boete van 390 euro die ze gewoon gaan innen. De helpdesk helpt je geen steek verder en ze doen gewoon waar ze zin in hebben.
Wat een ranzig verkoop model heeft Vodafone. Bewust foute voorlichting en je dan in hun administratieve molen vermorzelen om toch over jouw rug die 390 euri te innen.
Ik ben/was een trouwe mobiele klant, maar zal om deze reden ook mijn mobiele abonnement wijzigen naar een andere provider. Ik ben helemaal klaar met Vodafone. Klantonvriendelijkste provider ooit.

Was deze review nuttig? 
Installatie ging soepel, nette duidelijke monteur.
Tv is zeer goed, loepzuiver beeld.
Telefoon niet laten aansluiten, dit omdat ik alles met mijn mobiel doe.
Internet is zeer slecht, draadloos haal ik maar gemiddeld 5 mb van de 50mb.
Helpdesk zegt resetten van modem, van kanaal wisselen, dit allemaal gedaan maar helpt voor geen meter.
Voor Vodafone gekozen omdat ze een goedkope aanbieding hadden maar toch spijt dat ik niet bij Telfort ben gebleven, daar nooit problemen gehad. Helpdesk netjes maar je moet veel te lang wachten en het kost 45ct per minuut.
Gemiddelde score 
 
6.8
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door raymond Augustus 10, 2015

Zeer traag

Installatie ging soepel, nette duidelijke monteur.
Tv is zeer goed, loepzuiver beeld.
Telefoon niet laten aansluiten, dit omdat ik alles met mijn mobiel doe.
Internet is zeer slecht, draadloos haal ik maar gemiddeld 5 mb van de 50mb.
Helpdesk zegt resetten van modem, van kanaal wisselen, dit allemaal gedaan maar helpt voor geen meter.
Voor Vodafone gekozen omdat ze een goedkope aanbieding hadden maar toch spijt dat ik niet bij Telfort ben gebleven, daar nooit problemen gehad. Helpdesk netjes maar je moet veel te lang wachten en het kost 45ct per minuut.

Was deze review nuttig? 
Mijn installateur probeerde me te verleiden, leuk maar niet professioneel. Internet doet het veel trager dan toen ik nog geen glasvezel had en via Telfort regulier internet had. Tv hapert af en toe, geen optie om te pauzeren, alleen via een speciaal kastje wat ik niet heb, is trouwens wel standaard in het Telfort-pakket. Het menu is zwart wat meer op mannen gericht, de letters zijn te klein bij de programma-info. Ik ben een zeer positief ingesteld mens, iets teveel soms, maar over Vodafone ben ik niet te spreken. Het enige wat sneller is, is het opstarten en herstarten van 'programma gemist'. Kortom, ik mis Telfort en ga weer terug as soon as possible!
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Anne Augustus 09, 2015

Nee..

Mijn installateur probeerde me te verleiden, leuk maar niet professioneel. Internet doet het veel trager dan toen ik nog geen glasvezel had en via Telfort regulier internet had. Tv hapert af en toe, geen optie om te pauzeren, alleen via een speciaal kastje wat ik niet heb, is trouwens wel standaard in het Telfort-pakket. Het menu is zwart wat meer op mannen gericht, de letters zijn te klein bij de programma-info. Ik ben een zeer positief ingesteld mens, iets teveel soms, maar over Vodafone ben ik niet te spreken. Het enige wat sneller is, is het opstarten en herstarten van 'programma gemist'. Kortom, ik mis Telfort en ga weer terug as soon as possible!

Was deze review nuttig? 
ik heb nu bijna 1 jaar Vodafone.
Wat een spijt heb ik hier van ik, moet eerlijk zeggen de apparatuur werkt goed, alleen de wifi vind ik erg slecht.
zenders vallen soms gewoon de hele avond weg!
En dan de helpdesk! te gek voor woorden
Gemiddelde score 
 
2.4
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Leroy Augustus 07, 2015

Vodafone

ik heb nu bijna 1 jaar Vodafone.
Wat een spijt heb ik hier van ik, moet eerlijk zeggen de apparatuur werkt goed, alleen de wifi vind ik erg slecht.
zenders vallen soms gewoon de hele avond weg!
En dan de helpdesk! te gek voor woorden

Was deze review nuttig? 
De spullen die werden aangeleverd voor televisie kwamen niet overeen met onze wensen, in eerste instantie was dat volgens vodafone ons probleem. Televisie werkt in de afgelopen maanden slecht, reageert niet en sommige zenders doen het dagen niet. Het internet is hier in 10 jaar nog nooit zo langzaam geweest terwijl we op glasvezel zitten. Even uitzitten maar hierna nooit meer vodafone
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Sander Augustus 02, 2015

De spullen die werden aangeleverd voor televisie kwamen niet overeen met onze wensen, in eerste instantie was dat volgens vodafone ons probleem. Televisie werkt in de afgelopen maanden slecht, reageert niet en sommige zenders doen het dagen niet. Het internet is hier in 10 jaar nog nooit zo langzaam geweest terwijl we op glasvezel zitten. Even uitzitten maar hierna nooit meer vodafone

Was deze review nuttig? 
Vodafone thuis heeft voor mij altijd goed gewerkt (bellen deed ik via een eigen VoIP lijn, want dat is erg duur bij Vodafone thuis). Digitale TV is wel ok, alleen de STB (ik had een Amino 140 recorder, de crashte nogal eens). Het werkte dus totdat ik platgebeld werd met 'aanbiedingen'. Nee,geen brief, maar men bleef maar bellen. Niet handig toen ik in een andere tijdzone zat en dus geen behoefte aan nachtelijke telefonades met verkooppraatjes had. Wat bleek : Vodafone neemt de technologie in eigen beheer (ipv KPN en laat daarbij DVB-C/analoge TV/radio vallen. Jammer, dan zoek ik wel een andere. Pas daarna werd duidelijk dat het niet accepteren van de aanbieding een maand later tot afsluiting zou leiden. En zelfs de helpdesk (ook 2e lijns) kon geen duidelijkheid verschaffen. Ik had hier graag minpunten voor gegeven.
Gemiddelde score 
 
4.5
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door Adriaan Juli 25, 2015

Aanbiedingen accepteren of afgesloten worden

Vodafone thuis heeft voor mij altijd goed gewerkt (bellen deed ik via een eigen VoIP lijn, want dat is erg duur bij Vodafone thuis). Digitale TV is wel ok, alleen de STB (ik had een Amino 140 recorder, de crashte nogal eens). Het werkte dus totdat ik platgebeld werd met 'aanbiedingen'. Nee,geen brief, maar men bleef maar bellen. Niet handig toen ik in een andere tijdzone zat en dus geen behoefte aan nachtelijke telefonades met verkooppraatjes had. Wat bleek : Vodafone neemt de technologie in eigen beheer (ipv KPN en laat daarbij DVB-C/analoge TV/radio vallen. Jammer, dan zoek ik wel een andere. Pas daarna werd duidelijk dat het niet accepteren van de aanbieding een maand later tot afsluiting zou leiden. En zelfs de helpdesk (ook 2e lijns) kon geen duidelijkheid verschaffen. Ik had hier graag minpunten voor gegeven.

Was deze review nuttig? 
We hebben nu een paar weken Vodafone Thuis glasvezel, en de ervaringen tot nu toe zijn uitstekend. De beloofde 500/500mbit wordt (over UTP) echt gehaald en is stabiel, het WiFi bereik van de Draytek modem is meer dan voldoende. STB voor de tv met recorder werkt prima, scherp beeld en geen hangers, blokjes of wat dan ook. Wel is de box niet altijd even snel met bedienen, en ook het menu is goed maar niet super. Wel heerlijk stil ten opzichte van bijvoorbeeld de Horizon box van Ziggo. Tot slot de telefoon, werkt gewoon net als vroeger bij KPN dus prima. Ook nummerportering was zo geregeld.
Installatie wordt keurig verzorgd trouwens, kundige engineer die alle tijd voor je neemt en niet weg gaat voor het allemaal naar wens is, top!
Al met al uitstekend!
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door EerselZuid Juli 24, 2015

Top!

We hebben nu een paar weken Vodafone Thuis glasvezel, en de ervaringen tot nu toe zijn uitstekend. De beloofde 500/500mbit wordt (over UTP) echt gehaald en is stabiel, het WiFi bereik van de Draytek modem is meer dan voldoende. STB voor de tv met recorder werkt prima, scherp beeld en geen hangers, blokjes of wat dan ook. Wel is de box niet altijd even snel met bedienen, en ook het menu is goed maar niet super. Wel heerlijk stil ten opzichte van bijvoorbeeld de Horizon box van Ziggo. Tot slot de telefoon, werkt gewoon net als vroeger bij KPN dus prima. Ook nummerportering was zo geregeld.
Installatie wordt keurig verzorgd trouwens, kundige engineer die alle tijd voor je neemt en niet weg gaat voor het allemaal naar wens is, top!
Al met al uitstekend!

Was deze review nuttig? 
Maanden geleden i.v.m. slecht Internet bij een verkoper van Vodafone een nieuw abonnement afgesloten en daarbij afspraken gemaakt over wat wij willen.
Nu wil Vodafone langskomen voor de aansluiting, maar niet zoals wij het hebben besproken met de verkoper.
Deze verkoper geeft geen reactie meer en werkt waarschijnlijk niet meer voor Vodafone.
Nu weiger ik de aansluiting omdat ik dan 3 tv's bij de kinderen heb die niet werken.
Reactie van Vodafone, een dreigmail met een boete van €390 omdat ik het product niet af neem.
Ik vindt oplichting! Zo heet dat toch als een bedrijf de gemaakte afspraken niet nakomt.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Karel Juli 22, 2015

Opgelicht door Vodafone

Maanden geleden i.v.m. slecht Internet bij een verkoper van Vodafone een nieuw abonnement afgesloten en daarbij afspraken gemaakt over wat wij willen.
Nu wil Vodafone langskomen voor de aansluiting, maar niet zoals wij het hebben besproken met de verkoper.
Deze verkoper geeft geen reactie meer en werkt waarschijnlijk niet meer voor Vodafone.
Nu weiger ik de aansluiting omdat ik dan 3 tv's bij de kinderen heb die niet werken.
Reactie van Vodafone, een dreigmail met een boete van €390 omdat ik het product niet af neem.
Ik vindt oplichting! Zo heet dat toch als een bedrijf de gemaakte afspraken niet nakomt.

Was deze review nuttig? 
Sinds een maand of 10 nu Vodafone en wat een genot zeg t.o.v. Ziggo. Sinds 10 maanden een heel stabiel netwerk en TV. Dit was bij Ziggo wel anders. Regelmatig storingen op het TV beeld en wegvallen van de WIFI.

Wel commentaar op de helpdesk van Vodafone. Ze nemen de telefoontjes netjes aan en luisteren aandachtig. Wat alleen jammer is dat ze afspraken als nabellen etc. niet nakomen. Dit moet echt beter Vodafone ! Gelukkig kon ik na veel speuren op het internet mijn probleempje zelf verhelpen.
Gemiddelde score 
 
8.2
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Marco Juli 19, 2015

Aanrader !

Sinds een maand of 10 nu Vodafone en wat een genot zeg t.o.v. Ziggo. Sinds 10 maanden een heel stabiel netwerk en TV. Dit was bij Ziggo wel anders. Regelmatig storingen op het TV beeld en wegvallen van de WIFI.

Wel commentaar op de helpdesk van Vodafone. Ze nemen de telefoontjes netjes aan en luisteren aandachtig. Wat alleen jammer is dat ze afspraken als nabellen etc. niet nakomen. Dit moet echt beter Vodafone ! Gelukkig kon ik na veel speuren op het internet mijn probleempje zelf verhelpen.

Was deze review nuttig? 
Blijkt dat ik een tweede hands ip adres heb oftwel uit iran. Hierdoor zijn diverse websites geblokkeerd. Vodafone weigert mij te helpen, zij claimen "wij bieden u alleen de toegang tot het internet en dat heeft u".

Daarnaast heb ik binnen een jaar al 6 storingen opgemerkt. Vaak een DNS probleem, iets wat ze blijkbaar niet onder controle kunnen krijgen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Rowan Juli 16, 2015

Een iraans ip adres

Blijkt dat ik een tweede hands ip adres heb oftwel uit iran. Hierdoor zijn diverse websites geblokkeerd. Vodafone weigert mij te helpen, zij claimen "wij bieden u alleen de toegang tot het internet en dat heeft u".

Daarnaast heb ik binnen een jaar al 6 storingen opgemerkt. Vaak een DNS probleem, iets wat ze blijkbaar niet onder controle kunnen krijgen.

Was deze review nuttig? 
I've ordered my connection in March. All the installation have been performed somewhere in April, but there were no signal in fiber. Support kept telling me it is going to be fixed next week, and the next week, and the next week. I asked about canceling my subscription to try with some other provider, and I've been said that if I cancel it in less than 21 days since installation date I have to pay year contract, even I never been connected. I waited until June(!), as support kept telling me it is almost fixed it is going to be real soon, etc.

In June I asked about canceling again and they cancelled my contract “without any fines”. But then one of the cancellation emails I got was invoice for the whole year, I forwarded that to customers service and asked what the heck is that and they told me that it is just a mistake and I should ignore it.

Imagine my face when I saw a direct debit for ~500eur in my online banking. We're still sorting this out.

Also, it took two weeks of me calling vodafone support almost every day to finally mark my port as free in reggefiber system so my new provider could connect me.

Advice: never ever apply for Vodafone thuis. All the positive reviews here are probably written by someone from vodafone. service is Awful
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Victor Juli 14, 2015

nightmare

I've ordered my connection in March. All the installation have been performed somewhere in April, but there were no signal in fiber. Support kept telling me it is going to be fixed next week, and the next week, and the next week. I asked about canceling my subscription to try with some other provider, and I've been said that if I cancel it in less than 21 days since installation date I have to pay year contract, even I never been connected. I waited until June(!), as support kept telling me it is almost fixed it is going to be real soon, etc.

In June I asked about canceling again and they cancelled my contract “without any fines”. But then one of the cancellation emails I got was invoice for the whole year, I forwarded that to customers service and asked what the heck is that and they told me that it is just a mistake and I should ignore it.

Imagine my face when I saw a direct debit for ~500eur in my online banking. We're still sorting this out.

Also, it took two weeks of me calling vodafone support almost every day to finally mark my port as free in reggefiber system so my new provider could connect me.

Advice: never ever apply for Vodafone thuis. All the positive reviews here are probably written by someone from vodafone. service is Awful

Was deze review nuttig? 
Ik heb nu 2 jaar Vodafone thuis op glasvezel. Werkt allemaal prima! De keren dat ik mijn modem/router opnieuw heb moeten starten, zijn op één hand te tellen. Dat was voorheen met Ziggo wel anders.

Zender pakket is prima! Mooie kwaliteit ook en het schakelen tussen zenders gaat lekker vlot. Bellen werkt ook prima, maar gebruik ik eigenlijk zelden. Internet werkt (bekabeld) perfect. Nog nooit problemen mee gehad. Waar ik wel problemen mee heb gehad, is de router die Vodafone toen gratis erbij gaf. Afgelopen week kreeg ik een telefoontje om mijn abonnement te verlengen en aan te passen. Het gaat goedkoper worden voor me, én ik krijg een nieuw glasvezelmodem waar al wifi zit ingebouwd. Hopelijk is hiermee het wifi probleem opgelost.

Ik vind Vodafone Thuis een aanrader als je glasvezel in huis hebt!
Gemiddelde score 
 
8.8
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Niels Juli 03, 2015

Prima!

Ik heb nu 2 jaar Vodafone thuis op glasvezel. Werkt allemaal prima! De keren dat ik mijn modem/router opnieuw heb moeten starten, zijn op één hand te tellen. Dat was voorheen met Ziggo wel anders.

Zender pakket is prima! Mooie kwaliteit ook en het schakelen tussen zenders gaat lekker vlot. Bellen werkt ook prima, maar gebruik ik eigenlijk zelden. Internet werkt (bekabeld) perfect. Nog nooit problemen mee gehad. Waar ik wel problemen mee heb gehad, is de router die Vodafone toen gratis erbij gaf. Afgelopen week kreeg ik een telefoontje om mijn abonnement te verlengen en aan te passen. Het gaat goedkoper worden voor me, én ik krijg een nieuw glasvezelmodem waar al wifi zit ingebouwd. Hopelijk is hiermee het wifi probleem opgelost.

Ik vind Vodafone Thuis een aanrader als je glasvezel in huis hebt!

Was deze review nuttig? 
Na enige twijfel toch maar een glasvezelaansluiting genomen.
Vodafone had de eer ons als klant te zien toetreden.
En UPC/Ziggo was er weer een zeurkous armer.
Belangrijkste reden was de prijsverhoging van Ziggo en
de betere (draadloze) internetsnelheden op glasvezel.

Vodafone-thuis TV, Internet en Bellen.
Nadat een vriendelijke behulpzame monteur in de meterkast het glasvezelmodum had opgehangen
bleek deze niet te werken: "wij hadden geen licht". Maar de techneuten van de glasvezelbeheerder
kwamen dezelfde dag het euvel oplossen: er was een glasvezeltje in de centrale verwisseld.
Nu na 2 dagen uitgebreid testen en proberen heb ik een zeer goed gevoel:
Super bereik van m'n wifi en fantastisch HD beeld op de TV.
En vooral de draadloze internetsnelheid is super: op de 2,4 Ghz band is de maximum te behalen snelheid
immers toch maar zo'n 50 Mb/sec. Voor ons is 50 down en 50 up dus genoeg.
En we hebben (iets) meer snelheid dan we toegezegd hebben gekregen.
Mocht het niet snel genoeg zijn dan kunnen we elke maand zelf overschakelen naar 100/100 of zelfs 500/500.

Heel belangrijk: nu besparen we in 1 jaar meer dan E 200,-
Hulde aan Vodafone. Hadden we veel eerder aan moeten beginnen.
Of de telefoon werkt? Geen idee: gebruiken we niet.
Gemiddelde score 
 
9.7
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Erik uit Nijkerk Juli 02, 2015

Zeer tevreden

Na enige twijfel toch maar een glasvezelaansluiting genomen.
Vodafone had de eer ons als klant te zien toetreden.
En UPC/Ziggo was er weer een zeurkous armer.
Belangrijkste reden was de prijsverhoging van Ziggo en
de betere (draadloze) internetsnelheden op glasvezel.

Vodafone-thuis TV, Internet en Bellen.
Nadat een vriendelijke behulpzame monteur in de meterkast het glasvezelmodum had opgehangen
bleek deze niet te werken: "wij hadden geen licht". Maar de techneuten van de glasvezelbeheerder
kwamen dezelfde dag het euvel oplossen: er was een glasvezeltje in de centrale verwisseld.
Nu na 2 dagen uitgebreid testen en proberen heb ik een zeer goed gevoel:
Super bereik van m'n wifi en fantastisch HD beeld op de TV.
En vooral de draadloze internetsnelheid is super: op de 2,4 Ghz band is de maximum te behalen snelheid
immers toch maar zo'n 50 Mb/sec. Voor ons is 50 down en 50 up dus genoeg.
En we hebben (iets) meer snelheid dan we toegezegd hebben gekregen.
Mocht het niet snel genoeg zijn dan kunnen we elke maand zelf overschakelen naar 100/100 of zelfs 500/500.

Heel belangrijk: nu besparen we in 1 jaar meer dan E 200,-
Hulde aan Vodafone. Hadden we veel eerder aan moeten beginnen.
Of de telefoon werkt? Geen idee: gebruiken we niet.

Was deze review nuttig? 
wij hebben nu 1 jaar glasvezel van Vodafone, zeker 4 x een tv storing gehad.
in het begint viel het internet steeds weg, daarna voor 2 maanden verholpen maar de laatste 4 maanden is echt helemaal slecht! de verbinding valt steeds weg en als we wel verbinding hebben dan is het echt traag!
voor ons geen Vodafone meer, we mogen (kunnen) gelukkig naar een andere provider.
Gemiddelde score 
 
4.5
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door apg Juli 01, 2015

helemaal slecht

wij hebben nu 1 jaar glasvezel van Vodafone, zeker 4 x een tv storing gehad.
in het begint viel het internet steeds weg, daarna voor 2 maanden verholpen maar de laatste 4 maanden is echt helemaal slecht! de verbinding valt steeds weg en als we wel verbinding hebben dan is het echt traag!
voor ons geen Vodafone meer, we mogen (kunnen) gelukkig naar een andere provider.

Was deze review nuttig? 
Internet is goed. Tv programma standaard gaat wel. Soms storingen en laat alles langzaam. Installatie is bagger
Service die is er niet als er wat kapot is. We zijn nu anderhalve week bezig met het ontvangen van een voedingsadapter. Niet alle gesprekken worden genoteerd. Op mail is de behandel tijd 2 dagen. Vodafone mobiel en Vodafone thuis bieden zeker niet de zelfde service.
Gemiddelde score 
 
5.0
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door DJ Juli 01, 2015

Service is slecht

Internet is goed. Tv programma standaard gaat wel. Soms storingen en laat alles langzaam. Installatie is bagger
Service die is er niet als er wat kapot is. We zijn nu anderhalve week bezig met het ontvangen van een voedingsadapter. Niet alle gesprekken worden genoteerd. Op mail is de behandel tijd 2 dagen. Vodafone mobiel en Vodafone thuis bieden zeker niet de zelfde service.

Was deze review nuttig? 
Super provider. Ben blij met mijn overstap naar deze isp. Ik lees heel veel klachten betreft wifi. Ik zou zeggen mensen kijk zelf eens verder en verdiep je er wat meer in want dit valt in de meeste gevallen zelf heel simpel op te lossen
Het forum van Vodafone is echt top en kan al je problemen oplossen. Kijk eerst met een wifi analyseren welk kanaal goed beschikbaar is dit scheelt al meer dan 50% ipv op auto te laten staan ik haal gewoon al 50mb draadloos overal in huis. Verder is de tv kwaliteit uitmuntend een goede tv app voor Android en ios. Dus ik snap alle negatieve reacties niet. Hier werkt alles perfect maar heb dan ook wel zelf diversen tweaks ingesteld
Gemiddelde score 
 
8.2
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door peter Juni 29, 2015

Super provider. Ben blij met mijn overstap naar deze isp. Ik lees heel veel klachten betreft wifi. Ik zou zeggen mensen kijk zelf eens verder en verdiep je er wat meer in want dit valt in de meeste gevallen zelf heel simpel op te lossen
Het forum van Vodafone is echt top en kan al je problemen oplossen. Kijk eerst met een wifi analyseren welk kanaal goed beschikbaar is dit scheelt al meer dan 50% ipv op auto te laten staan ik haal gewoon al 50mb draadloos overal in huis. Verder is de tv kwaliteit uitmuntend een goede tv app voor Android en ios. Dus ik snap alle negatieve reacties niet. Hier werkt alles perfect maar heb dan ook wel zelf diversen tweaks ingesteld

Was deze review nuttig? 
Zoals gezegd, Had ik het maar niet gedaan. Paar weken terug gebeld door Vodafone. Met de vraag of alles naar wens was/is. En ik/wij waren tevreden met Vodafone alles in een 50/50 abonnement van ongeveer 2 jr terug via glasvezel aansluiting. TV zowel digitaal als analoog prima, Telefoon prima en ook internet geen enkel probleem. Deze aansluiting liep nog via alleen een modem (genexys) De rest van het thuis netwerk liep netjes via een eigen router met wifi 2,4 en 5 ghz. perfect. Gezien de berichten op het internet dat de analoge tv verdwijnt, dacht laten we dan maar alvast overstappen naar digitale TV en vooruit ook het internet opschroeven naar 100/100 helemaal goed.

Maar nu met het nieuwe abonnement kan ik mijn hele hebben en houden opnieuw gaan inrichten. Daar baal ik ontzettend van. Een leuke router, die normaal prima is, met alleen wifi 2,4 mhz geen 5 mhz,
(is volgens meneer monteur ook niet nodig. Als je op de hei woont klopt dat, maar niet in een woonwijk.) Maar Vodafone moet zo nodig sleutelen aan deze router waardoor je je eigen netwerk niet goed meer kan beheren. Dure router kan als veredelde switch in gaan zetten. Heb alleen behoefte aan een modem niets meer en niets minder.
Als deze modem/router niet wijzigt. dan ben ik weg bij Vodafone duurt alleen nog een jaar.
En uitzoeken hoe ik mijn router nog kan gebruiken, daar komen we wel uit. Het is gewoon stom van mij geweest om over te stappen naar een ander abonnement vandaar had ik het maar niet gedaan.
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Henk Juni 29, 2015

Had ik het maar niet gedaan!

Zoals gezegd, Had ik het maar niet gedaan. Paar weken terug gebeld door Vodafone. Met de vraag of alles naar wens was/is. En ik/wij waren tevreden met Vodafone alles in een 50/50 abonnement van ongeveer 2 jr terug via glasvezel aansluiting. TV zowel digitaal als analoog prima, Telefoon prima en ook internet geen enkel probleem. Deze aansluiting liep nog via alleen een modem (genexys) De rest van het thuis netwerk liep netjes via een eigen router met wifi 2,4 en 5 ghz. perfect. Gezien de berichten op het internet dat de analoge tv verdwijnt, dacht laten we dan maar alvast overstappen naar digitale TV en vooruit ook het internet opschroeven naar 100/100 helemaal goed.

Maar nu met het nieuwe abonnement kan ik mijn hele hebben en houden opnieuw gaan inrichten. Daar baal ik ontzettend van. Een leuke router, die normaal prima is, met alleen wifi 2,4 mhz geen 5 mhz,
(is volgens meneer monteur ook niet nodig. Als je op de hei woont klopt dat, maar niet in een woonwijk.) Maar Vodafone moet zo nodig sleutelen aan deze router waardoor je je eigen netwerk niet goed meer kan beheren. Dure router kan als veredelde switch in gaan zetten. Heb alleen behoefte aan een modem niets meer en niets minder.
Als deze modem/router niet wijzigt. dan ben ik weg bij Vodafone duurt alleen nog een jaar.
En uitzoeken hoe ik mijn router nog kan gebruiken, daar komen we wel uit. Het is gewoon stom van mij geweest om over te stappen naar een ander abonnement vandaar had ik het maar niet gedaan.

Was deze review nuttig? 
Goede installatie, ben nu 3 maanden klant en erg tevreden ten opzichte van mijn oude provider. Wifi kunnen verbeteren door hulp van de klantenservice, zij hebben mijn kanaal aangepast.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Ronald Juni 21, 2015

Tevreden

Goede installatie, ben nu 3 maanden klant en erg tevreden ten opzichte van mijn oude provider. Wifi kunnen verbeteren door hulp van de klantenservice, zij hebben mijn kanaal aangepast.

Was deze review nuttig? 
Wat waardeloos internet glasvezel. Monteur bijdehand en niet meegaand alles geïnstalleerd. Was nog geen maand klant. Storing. Na uren te hebben gebeld eindelijk monteur langs. Deze was vriendelijk (kwam niet via Vodafone maar extern, was meteen te merken). Vervolgens traag internet en een maand verder weer geen verbinding. Monteur moet weer komen. Vodafone is niet erg kundig. Ze schuiven alles op de kabels af en niet behulpzaam. De ene verkoper zegt dat ik geen glasvezel heb en de andere wel. Nog 10 maanden zit ik eraan vast.
Aub kies niet voor Vodafone. Grootste fout in mijn leven.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Sellow Juni 17, 2015

Waardeloos

Wat waardeloos internet glasvezel. Monteur bijdehand en niet meegaand alles geïnstalleerd. Was nog geen maand klant. Storing. Na uren te hebben gebeld eindelijk monteur langs. Deze was vriendelijk (kwam niet via Vodafone maar extern, was meteen te merken). Vervolgens traag internet en een maand verder weer geen verbinding. Monteur moet weer komen. Vodafone is niet erg kundig. Ze schuiven alles op de kabels af en niet behulpzaam. De ene verkoper zegt dat ik geen glasvezel heb en de andere wel. Nog 10 maanden zit ik eraan vast.
Aub kies niet voor Vodafone. Grootste fout in mijn leven.

Was deze review nuttig? 
Regelmatig wegvallend signaal op internet en/of wifi
Ruis op radio zender
Gemiddelde score 
 
6.7
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door D Rijkse Juni 08, 2015

Wegvallend signaal en ruis op radio

Regelmatig wegvallend signaal op internet en/of wifi
Ruis op radio zender

Was deze review nuttig? 
Overgestapt van glasvezel van Lijbrandt naar Vodafone omdat Vodafone beter Wifi bereik garandeerde op de slaapkamer en in de tuin. In het begin problemen gehad met het TV-signaal, dat is opgelost door de support. De Wifi is echt drama. Vaak hebben we wel Wifi-signaal maar kan ik desondanks met Laptop niet inloggen (wifi beperkt) of er is helemaal geen signaal. Verschillende keren gebeld met Vodafone, er zijn instellingen aangepast (gewisseld van kanaal ed) maar dit hielp niets. Nu weet men niet meer wat ze moeten doen en zeggen ze dat er teveel netwerken bij ons in de buurt zijn en wij zelf ook veel teveel apparaten gebruiken; er zijn totaal max 2 mobiels, 1 tablet, 1 laptop, 1 wifi printer en 1 chromecast in ons huishouden, problemen doen zich ook voor als mijn man met telefoon+tablet op het werk is. Opzeggen kan niet want, zegt Vodafone, Wifi is een extra service en daar kunnen geen rechten aan ontleent worden, ze leveren internet en ja, met een kabel doet het wel, maar daar heb je met mobiel en tablet niets aan natuurlijk
Bij Lijbrandt hadden we ver van de router af slechte ontvangst, maar de Wifi is nóóit weg gevallen
Gemiddelde score 
 
4.8
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door Danielle Koopman Mei 30, 2015

Slechte Wifi

Overgestapt van glasvezel van Lijbrandt naar Vodafone omdat Vodafone beter Wifi bereik garandeerde op de slaapkamer en in de tuin. In het begin problemen gehad met het TV-signaal, dat is opgelost door de support. De Wifi is echt drama. Vaak hebben we wel Wifi-signaal maar kan ik desondanks met Laptop niet inloggen (wifi beperkt) of er is helemaal geen signaal. Verschillende keren gebeld met Vodafone, er zijn instellingen aangepast (gewisseld van kanaal ed) maar dit hielp niets. Nu weet men niet meer wat ze moeten doen en zeggen ze dat er teveel netwerken bij ons in de buurt zijn en wij zelf ook veel teveel apparaten gebruiken; er zijn totaal max 2 mobiels, 1 tablet, 1 laptop, 1 wifi printer en 1 chromecast in ons huishouden, problemen doen zich ook voor als mijn man met telefoon+tablet op het werk is. Opzeggen kan niet want, zegt Vodafone, Wifi is een extra service en daar kunnen geen rechten aan ontleent worden, ze leveren internet en ja, met een kabel doet het wel, maar daar heb je met mobiel en tablet niets aan natuurlijk
Bij Lijbrandt hadden we ver van de router af slechte ontvangst, maar de Wifi is nóóit weg gevallen

Was deze review nuttig? 
Al wel 50 x gebeld met de helpdesk, meerdere keren het hele beltegoed van 300 minuten verpraat door contact met Vodafone. En telkens trek je als klant aan het kortste eind. Telkens wordt je weer van het kastje naar de muur gestuurd. Niets helpt alleen maar helpdeskmedewerkers die jou zo lang mogelijk aan te lijn proberen te houden en telkens zeggen dat jij als klant het verkeerd bekijkt. Ik volg regelmatig, meerdere keren per week een webinar dat heel vaak wegvalt en dan heb ik weer het nakijken. Om hopeloos van te worden. Ik ga een klacht sturen naar Vodafone en als ze de klacht niet binnen 3 weken oplossen stap ik over op een andere provider. KPN was hetzelfde probleem.
Gemiddelde score 
 
1.8
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Louis Mei 21, 2015

Waardeloos

Al wel 50 x gebeld met de helpdesk, meerdere keren het hele beltegoed van 300 minuten verpraat door contact met Vodafone. En telkens trek je als klant aan het kortste eind. Telkens wordt je weer van het kastje naar de muur gestuurd. Niets helpt alleen maar helpdeskmedewerkers die jou zo lang mogelijk aan te lijn proberen te houden en telkens zeggen dat jij als klant het verkeerd bekijkt. Ik volg regelmatig, meerdere keren per week een webinar dat heel vaak wegvalt en dan heb ik weer het nakijken. Om hopeloos van te worden. Ik ga een klacht sturen naar Vodafone en als ze de klacht niet binnen 3 weken oplossen stap ik over op een andere provider. KPN was hetzelfde probleem.

Was deze review nuttig? 
Slechte internet verbinding. valt iedere halve minuut weg. TV verbinding matig. beelden lopen achter het geluid aan.
Met een woord samen te vatten. slecht!
Gemiddelde score 
 
2.5
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door wilma Mei 15, 2015

Vodafone Thuis

Slechte internet verbinding. valt iedere halve minuut weg. TV verbinding matig. beelden lopen achter het geluid aan.
Met een woord samen te vatten. slecht!

Was deze review nuttig? 
Zwanenburg 27 april 2015.
Geachte Radar
Begin November 2014 een contract getekend bij Vodafone omdat er glasvezel werd aangelegd in Zwanenburg.
Nadat de kabel in mijn huis was geïnstalleerd was het wachten op de aansluiting van Vodafone.
Ik kreeg bericht dat er 10 april een monteur van de firma Guidion zou komen om de kabel aan te sluiten, het pakket van Vodafone was inmiddels bij mij binnen.
Toen monteur de kabel had aangesloten bleek dat volgens hem in overleg met Vodafone de Interactive TV box met harddiskrecorder defect te zijn, met een Interactive TV box zonder harddiskrecorder werkte het wel dus het moest aan de recorder met harddisk liggen.
Vodafone beloofde een nieuwe op te sturen maar dit kon vijf werkdagen duren.
Na een aantal dage arriveerde de recorder.
Ik heb hem aangesloten zoals de monteur mij had opgedragen maar het resultaat was hetzelfde.
Ik heb toen een keer of 10 contact gehad met de service afdeling waar ik steeds een ander persoon aan de lijn kreeg en die hebben mij alle stekkertjes en kabels laten versteken zonder resultaat.
Uiteindelijk in overleg met de technische diens zou het aan de router liggen en zouden ze een nieuwe opsturen, dat kon vijf werkdagen duren.
In het weekend anderhalf uur op facebook met Vodafone zitten overleggen om dit probleem op te lossen zonder resultaat.
Na een aantal dagen kwam de post met een pakket en tot mijn verbazing zat daar weer een Interactieve harddiskrecorder in zoals de vorig.
Ik heb gebeld met Vodafone en kreeg te horen dat wanneer er een router vervangen moest worden er ook een monteur moest komen.
Intussen waren er al twee medewerkers van Reggefiber ( de installateur van de Kabel) bij mij geweest en via de telefoon met Vodafone technische mensen ?? geprobeerd het probleem op te lossen, maar ook dat lukte niet.
Er werd afgesproken dat ze een monteur van Guidion zouden waarschuwen om een nieuwe router te instaleren.
Na een aantal dagen kreeg ik bericht dat de monteur 28 april om tien uur zou komen.
Toen de monteur de router had vervangen was het probleem hetzelfde, hij heeft contact gehad met Vodafone en die vertelde dat een nieuwe router een uur nodig had om actief te worden.
Na anderhalf uur gebeld met Reggefiber omdat die medewerkers een beetje meer druk konden uitoefenen op Vodafone, die kreeg te horen dat het nu snel opgelost zou moeten zijn.
Na een uur heb ik weer met Reggefiber gebeld en die heeft weer met Vodafone gebeld en toen kreeg hij iemand aan de lijn die zij, o!! ik zie het probleempje al het TV account van deze klant is nog niet gesynchroniseerd.???
Dit hele verhaal heeft van 10 april t/m 28 april geduurd.
Ik heb ongeveer 25 keer gebeld met Vodafone 45 EUR cent per gesprek. Reggefiber heet minstens tien keer gebeld er zijn twee monteurs van Guidion langs geweest en achteraf was het probleem in 10 seconde opgelost.
Dit is het antwoord wat ik kreeg nadat ik had gevraagd wat ze voor compensatie gingen regelen voor drie wekken kosten en stress.

Beste meneer den Dekker,
Zoals eerder vandaag besproken stuur ik je een e-mail met een bevestiging van de gemaakte afspraken.
Ceditering
Ik bied je nogmaals mijn oprechte excuses aan voor het ongemak. Ik heb het voor je gecontroleerd en ik kan je een creditering aanbieden voor de dagen dat je geen televisie hebt gehad. Dit komt neer op een bedrag van €11,08.
k hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Demi
Vodafone Thuis klantenservice


J.den Dekker
Geschreven door den Dekker Mei 10, 2015

zeer slecht behandeld!

Zwanenburg 27 april 2015.
Geachte Radar
Begin November 2014 een contract getekend bij Vodafone omdat er glasvezel werd aangelegd in Zwanenburg.
Nadat de kabel in mijn huis was geïnstalleerd was het wachten op de aansluiting van Vodafone.
Ik kreeg bericht dat er 10 april een monteur van de firma Guidion zou komen om de kabel aan te sluiten, het pakket van Vodafone was inmiddels bij mij binnen.
Toen monteur de kabel had aangesloten bleek dat volgens hem in overleg met Vodafone de Interactive TV box met harddiskrecorder defect te zijn, met een Interactive TV box zonder harddiskrecorder werkte het wel dus het moest aan de recorder met harddisk liggen.
Vodafone beloofde een nieuwe op te sturen maar dit kon vijf werkdagen duren.
Na een aantal dage arriveerde de recorder.
Ik heb hem aangesloten zoals de monteur mij had opgedragen maar het resultaat was hetzelfde.
Ik heb toen een keer of 10 contact gehad met de service afdeling waar ik steeds een ander persoon aan de lijn kreeg en die hebben mij alle stekkertjes en kabels laten versteken zonder resultaat.
Uiteindelijk in overleg met de technische diens zou het aan de router liggen en zouden ze een nieuwe opsturen, dat kon vijf werkdagen duren.
In het weekend anderhalf uur op facebook met Vodafone zitten overleggen om dit probleem op te lossen zonder resultaat.
Na een aantal dagen kwam de post met een pakket en tot mijn verbazing zat daar weer een Interactieve harddiskrecorder in zoals de vorig.
Ik heb gebeld met Vodafone en kreeg te horen dat wanneer er een router vervangen moest worden er ook een monteur moest komen.
Intussen waren er al twee medewerkers van Reggefiber ( de installateur van de Kabel) bij mij geweest en via de telefoon met Vodafone technische mensen ?? geprobeerd het probleem op te lossen, maar ook dat lukte niet.
Er werd afgesproken dat ze een monteur van Guidion zouden waarschuwen om een nieuwe router te instaleren.
Na een aantal dagen kreeg ik bericht dat de monteur 28 april om tien uur zou komen.
Toen de monteur de router had vervangen was het probleem hetzelfde, hij heeft contact gehad met Vodafone en die vertelde dat een nieuwe router een uur nodig had om actief te worden.
Na anderhalf uur gebeld met Reggefiber omdat die medewerkers een beetje meer druk konden uitoefenen op Vodafone, die kreeg te horen dat het nu snel opgelost zou moeten zijn.
Na een uur heb ik weer met Reggefiber gebeld en die heeft weer met Vodafone gebeld en toen kreeg hij iemand aan de lijn die zij, o!! ik zie het probleempje al het TV account van deze klant is nog niet gesynchroniseerd.???
Dit hele verhaal heeft van 10 april t/m 28 april geduurd.
Ik heb ongeveer 25 keer gebeld met Vodafone 45 EUR cent per gesprek. Reggefiber heet minstens tien keer gebeld er zijn twee monteurs van Guidion langs geweest en achteraf was het probleem in 10 seconde opgelost.
Dit is het antwoord wat ik kreeg nadat ik had gevraagd wat ze voor compensatie gingen regelen voor drie wekken kosten en stress.

Beste meneer den Dekker,
Zoals eerder vandaag besproken stuur ik je een e-mail met een bevestiging van de gemaakte afspraken.
Ceditering
Ik bied je nogmaals mijn oprechte excuses aan voor het ongemak. Ik heb het voor je gecontroleerd en ik kan je een creditering aanbieden voor de dagen dat je geen televisie hebt gehad. Dit komt neer op een bedrag van €11,08.
k hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Demi
Vodafone Thuis klantenservice


J.den Dekker

Was deze review nuttig? 
Het internet doet het niet goed want als het internet het doet dan is het heel slecht mijn zon kan niet eens video's kijken op het internet of gamen op gameconsole. Dan komt hij weer boos bij mij dat het internet het niet doet. De verkoper zei dat alles hetzelfde was als KPN dat is ook als je er net zoveel betaald voor veel slechtere kwaliteit. Maar ik moet nog 5 maanden er doorheen bijten aangezien Vodafone geen garantie geeft
Ook zouden de aansluit kosten gratis zijn nou dat was ook niet te zien
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Luuk Mei 09, 2015

internet doet het nooit

Het internet doet het niet goed want als het internet het doet dan is het heel slecht mijn zon kan niet eens video's kijken op het internet of gamen op gameconsole. Dan komt hij weer boos bij mij dat het internet het niet doet. De verkoper zei dat alles hetzelfde was als KPN dat is ook als je er net zoveel betaald voor veel slechtere kwaliteit. Maar ik moet nog 5 maanden er doorheen bijten aangezien Vodafone geen garantie geeft
Ook zouden de aansluit kosten gratis zijn nou dat was ook niet te zien

Was deze review nuttig? 
Wij zijn best tevreden. We hebben inmiddels enkele maanden glasvezel van Vodafone zonder noemenswaardige problemen. Een paar poortjes openzetten op de draytek router voor de servers op de NAS was geen probleem. Ondertussen hebben we ook een extra tv pakket bijbesteld, dat een uurtje na aanvraag al geleverd werd. Enkel was de installateur veel de laat op afspraak en kon zelfs door de installatiefirma niet worden bereikt, dus dit is een minpuntje.
Gemiddelde score 
 
8.5
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Jelle April 10, 2015

Goed

Wij zijn best tevreden. We hebben inmiddels enkele maanden glasvezel van Vodafone zonder noemenswaardige problemen. Een paar poortjes openzetten op de draytek router voor de servers op de NAS was geen probleem. Ondertussen hebben we ook een extra tv pakket bijbesteld, dat een uurtje na aanvraag al geleverd werd. Enkel was de installateur veel de laat op afspraak en kon zelfs door de installatiefirma niet worden bereikt, dus dit is een minpuntje.

Was deze review nuttig? 
210 resultaten - getoond 101 - 150
1 2 3 4 5  
Sortering