Caiway glasvezel ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/6f/f6/11/caiway-glasvezel-14-1411060791.png
 
5.2 (130)
0   1   0   0  
150 resultaten - getoond 1 - 50
1 2 3  
Sortering 
 
Ben voor 100 % tevreden over mijn internet over glasvezel.
Heb deze ongeveer 3 maanden en nog geen enkel probleem gehad.
Persoonlijk kan ik iedereen deze verbinding aanraden !!!
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door ne Maart 12, 2020

internet via glasvezel

Ben voor 100 % tevreden over mijn internet over glasvezel.
Heb deze ongeveer 3 maanden en nog geen enkel probleem gehad.
Persoonlijk kan ik iedereen deze verbinding aanraden !!!

Was deze review nuttig? 
Zeer slechte service, bedrijf communiceert niet en als ze communiceren klopt het voor geen kant.
Gemiddelde score 
 
5.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door groezen Maart 02, 2020

ZEER SLECHTE service !

Zeer slechte service, bedrijf communiceert niet en als ze communiceren klopt het voor geen kant.

Was deze review nuttig? 
Wat een ontzettend A-technische helpdesk! Echt zo mega irritant. Hebben alleen "kaas gegeten" van standaard vragen en geven vervolgens dus ook de standaard "trucjes" als oplossing. Zodra het maar enigszins technisch wordt of er is een probleem die niet in hun boekje voorkomt, wordt je uren aan het lijntje gehouden door verschillende medewerkers, en vervolgens na ruim 24 uur chatten "afgeserveerd" met:
"Er is een storingsmelding aangemaakt, we gaan het probleem onderzoeken om het zo snel mogelijk op te lossen". .... einde contact.

Nou! Dat belooft wat! Ben erg benieuwd hoelang de techneuten van Caiway nodig hebben om tot de conclusie te komen dat een ontvanger toch echt stuk is als deze een foutmelding geeft, terwijl de 2e ontvanger, die op exact dezelfde wijze en met dezelfde bekabeling is aangesloten gewoon zijn werk doet en geen last heeft van een foutmelding.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door W. December 28, 2019

Ondeskundige helpdesk

Wat een ontzettend A-technische helpdesk! Echt zo mega irritant. Hebben alleen "kaas gegeten" van standaard vragen en geven vervolgens dus ook de standaard "trucjes" als oplossing. Zodra het maar enigszins technisch wordt of er is een probleem die niet in hun boekje voorkomt, wordt je uren aan het lijntje gehouden door verschillende medewerkers, en vervolgens na ruim 24 uur chatten "afgeserveerd" met:
"Er is een storingsmelding aangemaakt, we gaan het probleem onderzoeken om het zo snel mogelijk op te lossen". .... einde contact.

Nou! Dat belooft wat! Ben erg benieuwd hoelang de techneuten van Caiway nodig hebben om tot de conclusie te komen dat een ontvanger toch echt stuk is als deze een foutmelding geeft, terwijl de 2e ontvanger, die op exact dezelfde wijze en met dezelfde bekabeling is aangesloten gewoon zijn werk doet en geen last heeft van een foutmelding.

Was deze review nuttig? 
Begin er niet aan zou ik zeggen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door I December 09, 2019

Slechte service

Begin er niet aan zou ik zeggen.

Was deze review nuttig? 
Wat een ongelooflijk slechte service geeft caiway. Je wordt gewoon voorgelogen door d helpdesk
Gemiddelde score 
 
2.2
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Ida Oktober 02, 2019

Wat een ongelooflijk slechte service geeft caiway. Je wordt gewoon voorgelogen door d helpdesk

Was deze review nuttig? 
Erger dan dit kan gewoon niet..als dit glasvezel is dan wil mijn oude verbinding terug.. eerste beste mogelijkheid is meteen overstappen..
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door hus Oktober 02, 2019

drama

Erger dan dit kan gewoon niet..als dit glasvezel is dan wil mijn oude verbinding terug.. eerste beste mogelijkheid is meteen overstappen..

Was deze review nuttig? 
Dat internet is echt vreselijk 's avonds. Tussen 9 en 11 is het signaal veel slechter dan overdag. Ik zit zowat naast een modem en ik krijg niet eens maximale streepjes op mijn telefoon wifi signaal. Hoe KAN dit?
Gemiddelde score 
 
5.2
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door Nick September 10, 2019

Slecht internet

Dat internet is echt vreselijk 's avonds. Tussen 9 en 11 is het signaal veel slechter dan overdag. Ik zit zowat naast een modem en ik krijg niet eens maximale streepjes op mijn telefoon wifi signaal. Hoe KAN dit?

Was deze review nuttig? 
Van 1e dag geheel probleemloze installatie en 100% werken, inmiddels upgrade naar 350 MB, prima snelheid, geen enkele storing
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door wimg September 10, 2019

probleemloze opstart

Van 1e dag geheel probleemloze installatie en 100% werken, inmiddels upgrade naar 350 MB, prima snelheid, geen enkele storing

Was deze review nuttig? 
Na meer dan tien jaar een tevreden Ziggo alles in één klant geweest te zijn, was het voor Ziggo niet meer mogelijk om haar coax diensten in mijn woonplaats aan te bieden. Hierdoor min of meer een gedwongen overstap naar Caiway gedaan. Daarna begon de ellende; Internet verbinding viel dagelijks weg. Soms wel 10 keer op een dag, soms een paar keer. Modem moest dagelijks een herstart krijgen, anders was de 200 mbit verbinding erg traag(~ 5 a 6 Mbit) . Het zou aan het modem liggen volgens helpdesk; nieuwe modem gaf hetzelfde probleem. daarna zou het aan de cai ingang liggen. Deze zou te oud zijn en daardoor een te hoge 'overgangsweerstand' hebben?? Nieuwe aansluiten moest op eigen kosten en gaf geen verbetering maar een verslechtering want Digitale TV gaf nu blokken. De splitters zouden te goedkoop zijn. Dure coax splitters gaven geen verbetering. Bekabeling uit eigen initiatief vervangen naar dure coax; ook geen verbetering. Inmiddels alles opgezegd en overgestapt op een andere glas aanbieder.
Geschreven door Sjon September 09, 2019

dramatisch

Na meer dan tien jaar een tevreden Ziggo alles in één klant geweest te zijn, was het voor Ziggo niet meer mogelijk om haar coax diensten in mijn woonplaats aan te bieden. Hierdoor min of meer een gedwongen overstap naar Caiway gedaan. Daarna begon de ellende; Internet verbinding viel dagelijks weg. Soms wel 10 keer op een dag, soms een paar keer. Modem moest dagelijks een herstart krijgen, anders was de 200 mbit verbinding erg traag(~ 5 a 6 Mbit) . Het zou aan het modem liggen volgens helpdesk; nieuwe modem gaf hetzelfde probleem. daarna zou het aan de cai ingang liggen. Deze zou te oud zijn en daardoor een te hoge 'overgangsweerstand' hebben?? Nieuwe aansluiten moest op eigen kosten en gaf geen verbetering maar een verslechtering want Digitale TV gaf nu blokken. De splitters zouden te goedkoop zijn. Dure coax splitters gaven geen verbetering. Bekabeling uit eigen initiatief vervangen naar dure coax; ook geen verbetering. Inmiddels alles opgezegd en overgestapt op een andere glas aanbieder.

Was deze review nuttig? 
Wordt eerste drie dagen aan het lijntje gehouden terwijl eigenlijk duidelijk is dat er geen signaal binnenkomt. Daarna wordt er een afspraak gemaakt voor een monteur. Die kan pas een week later. Vandaag zou hij komen voor de middag. Isnu 1500 uur nog steeds niet hezien. Helpdesk houdt je maar aan de chaten app met verontschuldigingen maar er gebeurt niets. Ronduit slecht.
Gemiddelde score 
 
3.2
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door John September 03, 2019

Ronduit slecht

Wordt eerste drie dagen aan het lijntje gehouden terwijl eigenlijk duidelijk is dat er geen signaal binnenkomt. Daarna wordt er een afspraak gemaakt voor een monteur. Die kan pas een week later. Vandaag zou hij komen voor de middag. Isnu 1500 uur nog steeds niet hezien. Helpdesk houdt je maar aan de chaten app met verontschuldigingen maar er gebeurt niets. Ronduit slecht.

Was deze review nuttig? 
Tegenvaller!
Moeilijk programma! Totaal niet duidelijk of overzichtelijk.
Werkt vaak niet!
Sneller? ik vraag het me af niet zo duidelijk een beetje misschien weegt zeker niet op
tegen alle nadelen van deze aanbieder!
Klantenservice erg arrogant!
Oplossingen niet duidelijk!
Wifi valt steeds uit de hele dag door opnieuw aansluiten !
Hebben een monopolie positie dus klantgericht of servicegericht is niet nodig!
Kan niet wachten tot eind dit jaar vlug naar een ander en nooit meer naar Caiway!
Wat een enorme tegenvaller jammer dat ik ooit bij KPN ben vertrokken had ik nooit moeten doen!
Hoop dat ik van mijn contract af kan komen op een fatsoenlijke manier heb mijn twijfels of er niet ook aan mijn contract nog dingen zitten die ik niet goed begrepen heb er is veel beloofd om ons op de glasvezel te krijgen ik wil hier alleen maar en zo snel mogelijk weg!
Gemiddelde score 
 
1.3
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Gerard September 01, 2019

Slechter is bijna niet mogelijk!

Tegenvaller!
Moeilijk programma! Totaal niet duidelijk of overzichtelijk.
Werkt vaak niet!
Sneller? ik vraag het me af niet zo duidelijk een beetje misschien weegt zeker niet op
tegen alle nadelen van deze aanbieder!
Klantenservice erg arrogant!
Oplossingen niet duidelijk!
Wifi valt steeds uit de hele dag door opnieuw aansluiten !
Hebben een monopolie positie dus klantgericht of servicegericht is niet nodig!
Kan niet wachten tot eind dit jaar vlug naar een ander en nooit meer naar Caiway!
Wat een enorme tegenvaller jammer dat ik ooit bij KPN ben vertrokken had ik nooit moeten doen!
Hoop dat ik van mijn contract af kan komen op een fatsoenlijke manier heb mijn twijfels of er niet ook aan mijn contract nog dingen zitten die ik niet goed begrepen heb er is veel beloofd om ons op de glasvezel te krijgen ik wil hier alleen maar en zo snel mogelijk weg!

Was deze review nuttig? 
Ik geef een verhuizing door. Mijn internet is een week voor de verhuizing uitgeschakeld. Werknemers kunnen geen onderscheid maken tussen 25-8-2019 en 3-9-2019. Twee dagen later, meerdere chats, nog geen internet. Caiway kunnen het niet aansluiten.

Caiway TV reset en stopt minstens één keer per dag. Meestal tussen 22:00 en 00:00 uur. Terugspoelen en opnemen stopt ook willekeurig.
Gemiddelde score 
 
1.3
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Martin Stander Augustus 28, 2019

Kan het erger zijn?

Ik geef een verhuizing door. Mijn internet is een week voor de verhuizing uitgeschakeld. Werknemers kunnen geen onderscheid maken tussen 25-8-2019 en 3-9-2019. Twee dagen later, meerdere chats, nog geen internet. Caiway kunnen het niet aansluiten.

Caiway TV reset en stopt minstens één keer per dag. Meestal tussen 22:00 en 00:00 uur. Terugspoelen en opnemen stopt ook willekeurig.

Was deze review nuttig? 
Verschrikkelijke communicatie = je wordt niet op de hoogte gehouden.
Helpdesk medewerkers spreken elkaar tegen.
Geen verstand van zaken.
"glasvezel internet" > merk totaal niet dat het sneller is. Eerder langzamer en niet stabiel.

Ik zou hier een hele essay kunnen schrijven over wat er allemaal misgaat.
Het is nog steeds niet in orde.
Volgend jaar meteen overstappen naar een andere provider. Welke dan ook.
Kan gewoon niet slechter dan dit.
Dit bedrijf moet rigoreus veranderen, anders gaat het snell failliet.
Gemiddelde score 
 
1.3
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Jacq Augustus 26, 2019

Verschrikkelijke communicatie = je wordt niet op de hoogte gehouden.
Helpdesk medewerkers spreken elkaar tegen.
Geen verstand van zaken.
"glasvezel internet" > merk totaal niet dat het sneller is. Eerder langzamer en niet stabiel.

Ik zou hier een hele essay kunnen schrijven over wat er allemaal misgaat.
Het is nog steeds niet in orde.
Volgend jaar meteen overstappen naar een andere provider. Welke dan ook.
Kan gewoon niet slechter dan dit.
Dit bedrijf moet rigoreus veranderen, anders gaat het snell failliet.

Was deze review nuttig? 
Televisie bekabeld werkt zoals het hoort. Internet valt dagelijks weg, router heeft slechts een bereik van 5 meter. Helpdesk heeft na klacht een extra router gestuurd die je kan doorlussen aan de bestaande maar lost het probleem niet constructief op. Helpdesk geeft enkel advies om de stekker voor minimaal 60 sec eruit te halen of de router te resetten. Daarna zijn de problemen er nog steeds....
Gemiddelde score 
 
2.3
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door Ralph Augustus 20, 2019

Caiway internet en tv

Televisie bekabeld werkt zoals het hoort. Internet valt dagelijks weg, router heeft slechts een bereik van 5 meter. Helpdesk heeft na klacht een extra router gestuurd die je kan doorlussen aan de bestaande maar lost het probleem niet constructief op. Helpdesk geeft enkel advies om de stekker voor minimaal 60 sec eruit te halen of de router te resetten. Daarna zijn de problemen er nog steeds....

Was deze review nuttig? 
Slecht. Op alle fronten. Voor klantenservice. Niet gebruiken.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Cees Augustus 14, 2019

Slecht. Niet mee in zee gaan.

Slecht. Op alle fronten. Voor klantenservice. Niet gebruiken.

Was deze review nuttig? 
Dramatisch, al 6 dagen niet mogelijk om Netflix of Videoland te kijken.
Zaterdag ticket aangemaakt, vandaag weer gebeld.
Medewerker was vriendelijk echter hij kon er niets aan doen en ik was niet de enige met dit probleem wist hij te vertellen. Alsof dat helpt.
Wat een waardeloos bedrijf!!
Zal het niemand aanraden.
Gemiddelde score 
 
3.3
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Bijl Augustus 05, 2019

Glasvezel dramatisch!!

Dramatisch, al 6 dagen niet mogelijk om Netflix of Videoland te kijken.
Zaterdag ticket aangemaakt, vandaag weer gebeld.
Medewerker was vriendelijk echter hij kon er niets aan doen en ik was niet de enige met dit probleem wist hij te vertellen. Alsof dat helpt.
Wat een waardeloos bedrijf!!
Zal het niemand aanraden.

Was deze review nuttig? 
Ik woon in het buitengebied in het Westland. Na jaren wordt daar nu pas glasvezel gelegd. In de kernen gebeurde dat gratis, alleen ging iedereen iets meer abonnementskosten betalen, omdat de infrastructuur (glasvezel) verbeterd werd. Ik betaalde dus ook de verhoogde abonnementskosten, maar kreeg geen glasvezel. Nu komt er wel glasvezel, maar moeten we zelf € 500 vastrechtkosten betalen. Deze truc van Caiway betekent dat ze nu het niet zelf aanleggen, maar het door een derde partij laten. Ze zouden het natuurlijk ook zelf kunnen doen en net zoals eerder weer voor elke abonnee de abonnementskosten verhogen, als dat al normaal zou zijn. Normaler was dat de kostenberekening destijds was gemaakt over de gemiddelde kosten van het buitengebied en de kernen samen. Nu laten ze eerst iemand meebetalen en als die zelf aan de beurt is, mag hij extra betalen. Ze verkopen het als zou de aanleg € 1900 kosten en daarvan zou Caiway € 1400 voor hun rekening nemen. Er zijn 7500 aansluitingen in het buitengebied. Als dat wordt vermenigvuldigd met € 1900 zouden de kosten
€ 14250000 zijn. Wie geloofd dat? Men heeft naar mijn idee een rekenvoorbeeld verzonnen, waarbij men de aansluitingen gewoon voor alle kosten wil laten opdraaien. Als ik daarbij de ervaringen hieronder over de werking van glasvezel lees en zie hoe Caiway zijn service bij storingen op pakt, denk ik dat ik het maar voorbij laat gaan.Het is jammer dat er maar 1 aanbieder is in het Westland, anders was ik zou weg bij Caiway.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Harold Juli 27, 2019

Wel of geen glasvezel.

Ik woon in het buitengebied in het Westland. Na jaren wordt daar nu pas glasvezel gelegd. In de kernen gebeurde dat gratis, alleen ging iedereen iets meer abonnementskosten betalen, omdat de infrastructuur (glasvezel) verbeterd werd. Ik betaalde dus ook de verhoogde abonnementskosten, maar kreeg geen glasvezel. Nu komt er wel glasvezel, maar moeten we zelf € 500 vastrechtkosten betalen. Deze truc van Caiway betekent dat ze nu het niet zelf aanleggen, maar het door een derde partij laten. Ze zouden het natuurlijk ook zelf kunnen doen en net zoals eerder weer voor elke abonnee de abonnementskosten verhogen, als dat al normaal zou zijn. Normaler was dat de kostenberekening destijds was gemaakt over de gemiddelde kosten van het buitengebied en de kernen samen. Nu laten ze eerst iemand meebetalen en als die zelf aan de beurt is, mag hij extra betalen. Ze verkopen het als zou de aanleg € 1900 kosten en daarvan zou Caiway € 1400 voor hun rekening nemen. Er zijn 7500 aansluitingen in het buitengebied. Als dat wordt vermenigvuldigd met € 1900 zouden de kosten
€ 14250000 zijn. Wie geloofd dat? Men heeft naar mijn idee een rekenvoorbeeld verzonnen, waarbij men de aansluitingen gewoon voor alle kosten wil laten opdraaien. Als ik daarbij de ervaringen hieronder over de werking van glasvezel lees en zie hoe Caiway zijn service bij storingen op pakt, denk ik dat ik het maar voorbij laat gaan.Het is jammer dat er maar 1 aanbieder is in het Westland, anders was ik zou weg bij Caiway.

Was deze review nuttig? 
Caiway. Wat een drama. Verschrikkelijke helpdesk waarin ze niet luisteren naar hun klanten maar vasthouden aan hun eigen gelijk. In vergelijking met een KPN zak je echt tien punten omlaag. De agenda van hun samenwerkingspartner is te vol, maar toch moet ik gaan betalen voordat zij het pakket kunnen activeren. Eigen verantwoordelijkheid noemen ze dat. Zelf hadden ze alleen niet alle brieven gestuurd. Erg dat in Nederland op zo een manier geld afgetroggeld kan worden. Je zit namelijk vast aan een wurgcontract met glasvezel in het buitengebied. De eerst mogelijke kans van opzegging teken ik voor. Bij KPN is er al een terugbelverZoek ingepland voor herregistratie. Zij vangen meer gedupeerde Caiway klanten op.
Gemiddelde score 
 
1.6
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Els Juli 02, 2019

Verschrikkelijk. Wat een domper

Caiway. Wat een drama. Verschrikkelijke helpdesk waarin ze niet luisteren naar hun klanten maar vasthouden aan hun eigen gelijk. In vergelijking met een KPN zak je echt tien punten omlaag. De agenda van hun samenwerkingspartner is te vol, maar toch moet ik gaan betalen voordat zij het pakket kunnen activeren. Eigen verantwoordelijkheid noemen ze dat. Zelf hadden ze alleen niet alle brieven gestuurd. Erg dat in Nederland op zo een manier geld afgetroggeld kan worden. Je zit namelijk vast aan een wurgcontract met glasvezel in het buitengebied. De eerst mogelijke kans van opzegging teken ik voor. Bij KPN is er al een terugbelverZoek ingepland voor herregistratie. Zij vangen meer gedupeerde Caiway klanten op.

Was deze review nuttig? 
Regelmatig moet ik alles resetten omdat we wel verbinding hebben met de wifi maar geen internetverbinding.
Op dit moment hebben we helemaal niets omdat de glasvezelkabel is beschadigd tijdens graafwerkzaamheden aan de provinciale weg. Helaas zijn wij de enigen en daardoor worden we door Caiway niet op dezelfde werkwijze geholpen als bij een centrale storing en dat houd in dat we gewoon moeten wachten totdat er een monteur kan langs komen. Van verschillende instanties krijgen we te horen dat dit niet zo zou moeten verlopen en dat bij een juiste procedure dit direct bij de graafwerkzaamheden zou moeten worden opgelost maar helaas moet je als particulier hier zelf achter aan. Een leidinggevende krijg je niet te spreken en aan bellen doen ze al helemaal niet.
De communicatie met andere bedrijven verloopt via tickets.
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Sandra Juni 27, 2019

Het woord 'service' is bij Caiway ver te zoeken'.

Regelmatig moet ik alles resetten omdat we wel verbinding hebben met de wifi maar geen internetverbinding.
Op dit moment hebben we helemaal niets omdat de glasvezelkabel is beschadigd tijdens graafwerkzaamheden aan de provinciale weg. Helaas zijn wij de enigen en daardoor worden we door Caiway niet op dezelfde werkwijze geholpen als bij een centrale storing en dat houd in dat we gewoon moeten wachten totdat er een monteur kan langs komen. Van verschillende instanties krijgen we te horen dat dit niet zo zou moeten verlopen en dat bij een juiste procedure dit direct bij de graafwerkzaamheden zou moeten worden opgelost maar helaas moet je als particulier hier zelf achter aan. Een leidinggevende krijg je niet te spreken en aan bellen doen ze al helemaal niet.
De communicatie met andere bedrijven verloopt via tickets.

Was deze review nuttig? 
No internet for half a year. Ask for reparation. Dutch people don t want to help customers.
More bad than russian cummunist people.
when you hang up the Phone the call agent go to sleep again.
Verry Bad people are you!
Geschreven door Oostlaan Juni 07, 2019

Hit the sack

No internet for half a year. Ask for reparation. Dutch people don t want to help customers.
More bad than russian cummunist people.
when you hang up the Phone the call agent go to sleep again.
Verry Bad people are you!

Was deze review nuttig? 
snel aangesloten binnen 2 weken inclusief nieuwe glasvezelmodem.
Gemiddelde score 
 
8.7
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door hans Mei 29, 2019

snel aangesloten

snel aangesloten binnen 2 weken inclusief nieuwe glasvezelmodem.

Was deze review nuttig? 
Al een maand geen ITV omdat het kastjr haperde, andere nieuw verstuurde kastje komt maar niet aan bij mij thuis. Heb al 8 x gebeld en 20 mensen gesproken maar helaas nog steeds niets, echt Slecht!!
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Far Mei 23, 2019

1 maand zonder TV

Al een maand geen ITV omdat het kastjr haperde, andere nieuw verstuurde kastje komt maar niet aan bij mij thuis. Heb al 8 x gebeld en 20 mensen gesproken maar helaas nog steeds niets, echt Slecht!!

Was deze review nuttig? 
Ik ben al enige tijd bezig om Glasgezel van Caiway aan te sluiten in mijn woning. Er is helaas geen andere aanbieder, anders had ik NOOIT voor Caiway gekozen. Duurt te lang, zeggen dat het niet mogelijk is.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Ruud Mei 17, 2019

Slechte helpdesk

Ik ben al enige tijd bezig om Glasgezel van Caiway aan te sluiten in mijn woning. Er is helaas geen andere aanbieder, anders had ik NOOIT voor Caiway gekozen. Duurt te lang, zeggen dat het niet mogelijk is.

Was deze review nuttig? 
Nooit aan caiway beginnen echt alles is daar slecht de verbinding van het internet en de service
Gemiddelde score 
 
3.3
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door v.d.marel Mei 03, 2019

Caiway

Nooit aan caiway beginnen echt alles is daar slecht de verbinding van het internet en de service

Was deze review nuttig? 
Top na het debakel Fiber ben je al snel tevreden , maar goed geholpen en alles werkt perfect , ook top Wifi
Gemiddelde score 
 
9.5
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door A B April 15, 2019

Top

Top na het debakel Fiber ben je al snel tevreden , maar goed geholpen en alles werkt perfect , ook top Wifi

Was deze review nuttig? 
Vooraf tot 2 x toe informatie ingewonnen bij de klachtenservice en doorverbonden naar de technische dienst (tot zover prima) over de noodzaak van wifi achter in de tuin op 25 meter afstand van het huis...dit zou geen enkel probleem zijn als ik voor het middelste abonnement zou kiezen. Na installatie blijkt dat vanaf 10-12 meter van het huis er al geen wifi meer is!!!!!
De klachtenservice gebeld en deze dame vond het zeer vreemd dat wij achter in de tuin geen wifi hebben, dat zou niet moeten kunnen. Doorverbonden met de technische dienst...dat is heel normaal volgens deze medewerker. En het is alleen te verhelpen door een kabel te trekken van de meterkast (door de woonkamer) naar achter in de tuin. Op mijn vraag of het plaatsen van een wifi-versterker achter in de tuin zou helpen was het antwoord: nee. Ik heb diverse malen gevraagd hoe Caiway dit op gaat lossen...maar de reactie was telkens dat hij mij niet kan helpen. WAT EEN BELACHELIJK SLECHTE SERVICE. Ik neem aan dat er meerdere, sterkere routers zijn. Bij KPN hadden we gemiddeld 80% wifi achter in de tuin en in huis hadden we nergens problemen, nu is de wifi op zolder ook regelmatig slecht.
Tevens hebben we vandaag ontdekt dat wij met de vaste telefoon wel kunnen bellen, maar niet gebeld kunnen worden (in gesprek toon).
Op site lijkt het dat je contact kunt leggen d.m.v. chatten. Ik heb gister en vandaag wel 20 x een poging gedaan, maar er is nooit iemand waarmee je kunt chatten
IK BEN ECHT HEEL BOOS EN ZWAAR TELEURGESTELD IN HET SLECHTE ADVIES VOORAF EN DE SLECHTE RESULTATEN NA INSTALLEREN EN NOG SLECHTERE HULP VAN DE TECHNISCHE DIENST.
Gemiddelde score 
 
3.6
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door Jetje Januari 26, 2019

Slecht advies vooraf en nog slechtere (geen) oplossing bij problemen

Vooraf tot 2 x toe informatie ingewonnen bij de klachtenservice en doorverbonden naar de technische dienst (tot zover prima) over de noodzaak van wifi achter in de tuin op 25 meter afstand van het huis...dit zou geen enkel probleem zijn als ik voor het middelste abonnement zou kiezen. Na installatie blijkt dat vanaf 10-12 meter van het huis er al geen wifi meer is!!!!!
De klachtenservice gebeld en deze dame vond het zeer vreemd dat wij achter in de tuin geen wifi hebben, dat zou niet moeten kunnen. Doorverbonden met de technische dienst...dat is heel normaal volgens deze medewerker. En het is alleen te verhelpen door een kabel te trekken van de meterkast (door de woonkamer) naar achter in de tuin. Op mijn vraag of het plaatsen van een wifi-versterker achter in de tuin zou helpen was het antwoord: nee. Ik heb diverse malen gevraagd hoe Caiway dit op gaat lossen...maar de reactie was telkens dat hij mij niet kan helpen. WAT EEN BELACHELIJK SLECHTE SERVICE. Ik neem aan dat er meerdere, sterkere routers zijn. Bij KPN hadden we gemiddeld 80% wifi achter in de tuin en in huis hadden we nergens problemen, nu is de wifi op zolder ook regelmatig slecht.
Tevens hebben we vandaag ontdekt dat wij met de vaste telefoon wel kunnen bellen, maar niet gebeld kunnen worden (in gesprek toon).
Op site lijkt het dat je contact kunt leggen d.m.v. chatten. Ik heb gister en vandaag wel 20 x een poging gedaan, maar er is nooit iemand waarmee je kunt chatten
IK BEN ECHT HEEL BOOS EN ZWAAR TELEURGESTELD IN HET SLECHTE ADVIES VOORAF EN DE SLECHTE RESULTATEN NA INSTALLEREN EN NOG SLECHTERE HULP VAN DE TECHNISCHE DIENST.

Was deze review nuttig? 
Internet en tv van caiway is ronduit schandalig slecht te noemen...ze hebben hier in Schiedam een monopoliepositie als het om glasvezel gaat....vragen de hoofdprijs maar leveren slecht. Overstappen is vrijwel onmogelijk als je glasvezel wil. Helpdesk kan hier niks aan doen, deze zijn altijd vriendelijk. Maar hoe los je problemen in een slecht produkt op. Wifi is vreselijk en internet hapert continu..wat tv kijken vreselijk storend maakt....gewoon niet aan beginnen dus!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Leonie Januari 07, 2019

Ronduit slecht

Internet en tv van caiway is ronduit schandalig slecht te noemen...ze hebben hier in Schiedam een monopoliepositie als het om glasvezel gaat....vragen de hoofdprijs maar leveren slecht. Overstappen is vrijwel onmogelijk als je glasvezel wil. Helpdesk kan hier niks aan doen, deze zijn altijd vriendelijk. Maar hoe los je problemen in een slecht produkt op. Wifi is vreselijk en internet hapert continu..wat tv kijken vreselijk storend maakt....gewoon niet aan beginnen dus!!

Was deze review nuttig? 
Diverse keren gevraagd of de EPG hersteld kan worden, maar steeds het antwoord dat ik de stekker er uit moet trekken en opnieuw moet opstarten. Dat is 1 malig geen probleem maar na een half jaar klagen en stekker er uit trekken en opstarten kom je niet meer toe aan rustig TV kijken.
Ook via facbook geklaagd helpt niet fotos van het beeldscherm op gestuurd , konden ze niet zien klacht wordt door verschillende mensen behandelt, nou ja bekeken en dan kan de volgende de opgestuurde bestanden niet bekijken . Klagen helpt niet ik ga als het kan naar een andere provider nu heeft Caiway de rechten voor glas vezel dus ik kan niet overstappen. Besef dit als je kiest voor Caiway.
Gemiddelde score 
 
2.2
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door J. December 22, 2018

Waardeloos

Diverse keren gevraagd of de EPG hersteld kan worden, maar steeds het antwoord dat ik de stekker er uit moet trekken en opnieuw moet opstarten. Dat is 1 malig geen probleem maar na een half jaar klagen en stekker er uit trekken en opstarten kom je niet meer toe aan rustig TV kijken.
Ook via facbook geklaagd helpt niet fotos van het beeldscherm op gestuurd , konden ze niet zien klacht wordt door verschillende mensen behandelt, nou ja bekeken en dan kan de volgende de opgestuurde bestanden niet bekijken . Klagen helpt niet ik ga als het kan naar een andere provider nu heeft Caiway de rechten voor glas vezel dus ik kan niet overstappen. Besef dit als je kiest voor Caiway.

Was deze review nuttig? 
Zojuist het pakket ontvangen en geinstalleerd. Erg eenvoudig en de internetsnelheid zit na meting ruim boven 300mb. (pakket van 300mb)
TV gebruik ik niet dus deze beoordeling gaat puur over internet.
Contact met klantenservice was uitstekend.
Caiway is erg verbeterd ten opzichte van een aantal jaren geleden.
Gemiddelde score 
 
9.7
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Stephan December 15, 2018

Super tevreden

Zojuist het pakket ontvangen en geinstalleerd. Erg eenvoudig en de internetsnelheid zit na meting ruim boven 300mb. (pakket van 300mb)
TV gebruik ik niet dus deze beoordeling gaat puur over internet.
Contact met klantenservice was uitstekend.
Caiway is erg verbeterd ten opzichte van een aantal jaren geleden.

Was deze review nuttig? 
Wij zitten al een tijd te wachten op her glasvezelnetwerk wat nog aangelegd moet worden in het buitengebied. Via Caiway een abonnement afgesloten voor een jaar incl. Een actie waarbij er wordt samengewerkt met een aanlegger van glasvezel in het buitengebied d.m.v. vastrechtvergoeding. Nu is er wat verkeerd gegaan waardoor we ineens de de vastrechtvergoeding in 1x moeten betalen. Dat was niet de afspraak want wij hebben een huurpand. De man aan de telefoon vroeg überhaupt niet naar onze info maar we moesten meteen bij degeen van de vastrechtvergoeding zijn (de andere partij). Maar omdat wij bij Caiway hebben afgesloten begreep ik dat niet. We hadden afspraken met hun gemaakt en niet met een ander. Dus ik wilde gewoon uitleg. De man kwam over alsof hij me een beetje dom vond en bleef maar door emmeren over dat we naar de andere partij moesten. Maar ik wilde enkel uitleg. Hij was bovendien onbeleefd en wilde me gewoon afpoeieren. Uiteindelijk hebben we beide boos opgehangen. Ik had hem helemaal zitten.

Uiteindelijk met de andere partij gebeld en die waren onwijs begripvol en netjes en we hebben gekeken naar de oplossing.

Ons abonnement is nog niet eens ingegaan, maar hij staat al in de agenda om opgezegd te worden zodra het kan. Echt heel triest. Ze hadden enkel gewoon moeten luisteren en antwoorden. Wij zijn nu al klaar met ze en hebben spijt van onze afname.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Bertina November 20, 2018

Slechte klantenservice

Wij zitten al een tijd te wachten op her glasvezelnetwerk wat nog aangelegd moet worden in het buitengebied. Via Caiway een abonnement afgesloten voor een jaar incl. Een actie waarbij er wordt samengewerkt met een aanlegger van glasvezel in het buitengebied d.m.v. vastrechtvergoeding. Nu is er wat verkeerd gegaan waardoor we ineens de de vastrechtvergoeding in 1x moeten betalen. Dat was niet de afspraak want wij hebben een huurpand. De man aan de telefoon vroeg überhaupt niet naar onze info maar we moesten meteen bij degeen van de vastrechtvergoeding zijn (de andere partij). Maar omdat wij bij Caiway hebben afgesloten begreep ik dat niet. We hadden afspraken met hun gemaakt en niet met een ander. Dus ik wilde gewoon uitleg. De man kwam over alsof hij me een beetje dom vond en bleef maar door emmeren over dat we naar de andere partij moesten. Maar ik wilde enkel uitleg. Hij was bovendien onbeleefd en wilde me gewoon afpoeieren. Uiteindelijk hebben we beide boos opgehangen. Ik had hem helemaal zitten.

Uiteindelijk met de andere partij gebeld en die waren onwijs begripvol en netjes en we hebben gekeken naar de oplossing.

Ons abonnement is nog niet eens ingegaan, maar hij staat al in de agenda om opgezegd te worden zodra het kan. Echt heel triest. Ze hadden enkel gewoon moeten luisteren en antwoorden. Wij zijn nu al klaar met ze en hebben spijt van onze afname.

Was deze review nuttig? 
Vreselijk! War heb ik een spijt dat ik over ben gestapt naar Glasvezel. Ik vraag me werkelijk af waarvoor ik betaal. Met een downlaodsnelheid van 18 mbps is mijn snelheid beroerder dan toen ik cable had.
Gemiddelde score 
 
1.6
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Monika Februari 01, 2018

Vreselijk! War heb ik een spijt dat ik over ben gestapt naar Glasvezel. Ik vraag me werkelijk af waarvoor ik betaal. Met een downlaodsnelheid van 18 mbps is mijn snelheid beroerder dan toen ik cable had.

Was deze review nuttig? 
Al ruim 2 jaar caiway glasvezel en zeer tevreden, in 2 jaar 1 internet storing en die was binnen een paar uur opgelost. Wifi is goed ik lees veel slechte reviews maar heb nog nooit problemen gehad.
Gemiddelde score 
 
8.6
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Jennifer van den Berg Januari 16, 2018

Caiway glasvezel

Al ruim 2 jaar caiway glasvezel en zeer tevreden, in 2 jaar 1 internet storing en die was binnen een paar uur opgelost. Wifi is goed ik lees veel slechte reviews maar heb nog nooit problemen gehad.

Was deze review nuttig? 
Vanaf 1 november het 500 MB alles in een pakket. Vanaf het eerste moment geen storing meer gehad. Up en Download zit boven de 500 MB met een acces-time van 4 ms. Perfect.
1 keer heb ik gebeld voor afstandsbediening te programmeren en was snel gefikst.
Alleen de beperking tot 2 interactieve TV mogelijkheden vind ik jammer, maar dat wist ik van te voren
Gemiddelde score 
 
9.4
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Henny Lammers Januari 02, 2018

Vanaf 1 november het 500 MB alles in een pakket. Vanaf het eerste moment geen storing meer gehad. Up en Download zit boven de 500 MB met een acces-time van 4 ms. Perfect.
1 keer heb ik gebeld voor afstandsbediening te programmeren en was snel gefikst.
Alleen de beperking tot 2 interactieve TV mogelijkheden vind ik jammer, maar dat wist ik van te voren

Was deze review nuttig? 
We hebben bij Caiway al jaren een glasvezel abonnement, maar ook al vanaf het begin problemen met de bij geleverde draadloze router van het merk Sitecom. Bij de informatie aanvraag heb aangegeven dat we 2 etages hebben met op zolder ook een computer. Geadviseerd werd om dan met 2 routers te werken. Zowel 1 beneden en 1 boven op zolder. Bij het pakket heb ik gelijk een 2e extra router aangeschaft Zodat er door het hele huis goede WiFi is. . Maar regelmatig was de WiFi verbinding verbroken. Veel over gebeld en na resetten werkte het weer een poosje. Kamer vlak boven de draadloze router heeft geen of slechte WiFi. De 1e nieuwe router ging steeds vaker uitvallen waarna we de reserve hebben geplaatst. Deze viel constant uit. Op advies van Caiway diverse instellingen verricht, maar steeds wordt je aan het lijntje gehouden met het verhaal dat alles in orde moet zijn en het echt niet aan de apparatuur ligt. Uren aan de telefoon gezeten. Officiële klacht ingediend, mail gekregen met wederom te resetten, wederom gebeld met technische dienst en deze gaf aan dat de bijgeleverde Sitecom router vanaf het begin niet goed zijn geweest, ze onder steunen geen 2e router, te zwak signaal en gaan snel kapot. Ik blijk verkeerd geadviseerd te zijn bij aanschaf abonnement. Wil ik een goed werkend WiFi ontvangst hebben in huis dan adviseert de helpdesk mij om zelf een nieuwe router aan te schaffen van een ander merk. Legde uit dat ik bij aanschaf nog een extra nieuwe Sitecom router had aangeschaft die binnen een paar weken ook weigerde. Zou deze dan graag vergoed zien maar daar viel niet over te praten. Ook geen tegemoet koming. Caiway verkoopt een compleet product maar als je er gebruik van wilt maken dan zal je zelf extra en dubbel moeten investeren om het goed te laten werken.Voorheen jaren gebruik gemaakt van andere provider met modem en router in 1. Nooit storingen gehad. Diverse providers werken niet met een losse router maar is alles in 1. Gaat er iets kapot wordt het vervangen. En zo hoort het. Ben nu aan het kijken naar andere provider want wil van deze ergenis af. Genoeg aan het lijntje gehouden.
Op het helemaal geen internet meer. Gebeld over compensatie, die wordt niet gegeven.
Ze willen wel een kleine compensatie geven over de bijgeleverde draadloze router maar van de defecte extra geleverde niets. Terwijl ze toegeven dat ze nooit goed hebben kunnen functioneren. Wederom klacht ingediend. Bericht gehad na 2 dagen van de Caiway dat de klacht over ongeveer 6 dagen behandeld zal worden.

Gr Endhoven
Gemiddelde score 
 
1.3
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Endhoven - Renstec Augustus 16, 2017

Slechte internet, WiFi valt uit

We hebben bij Caiway al jaren een glasvezel abonnement, maar ook al vanaf het begin problemen met de bij geleverde draadloze router van het merk Sitecom. Bij de informatie aanvraag heb aangegeven dat we 2 etages hebben met op zolder ook een computer. Geadviseerd werd om dan met 2 routers te werken. Zowel 1 beneden en 1 boven op zolder. Bij het pakket heb ik gelijk een 2e extra router aangeschaft Zodat er door het hele huis goede WiFi is. . Maar regelmatig was de WiFi verbinding verbroken. Veel over gebeld en na resetten werkte het weer een poosje. Kamer vlak boven de draadloze router heeft geen of slechte WiFi. De 1e nieuwe router ging steeds vaker uitvallen waarna we de reserve hebben geplaatst. Deze viel constant uit. Op advies van Caiway diverse instellingen verricht, maar steeds wordt je aan het lijntje gehouden met het verhaal dat alles in orde moet zijn en het echt niet aan de apparatuur ligt. Uren aan de telefoon gezeten. Officiële klacht ingediend, mail gekregen met wederom te resetten, wederom gebeld met technische dienst en deze gaf aan dat de bijgeleverde Sitecom router vanaf het begin niet goed zijn geweest, ze onder steunen geen 2e router, te zwak signaal en gaan snel kapot. Ik blijk verkeerd geadviseerd te zijn bij aanschaf abonnement. Wil ik een goed werkend WiFi ontvangst hebben in huis dan adviseert de helpdesk mij om zelf een nieuwe router aan te schaffen van een ander merk. Legde uit dat ik bij aanschaf nog een extra nieuwe Sitecom router had aangeschaft die binnen een paar weken ook weigerde. Zou deze dan graag vergoed zien maar daar viel niet over te praten. Ook geen tegemoet koming. Caiway verkoopt een compleet product maar als je er gebruik van wilt maken dan zal je zelf extra en dubbel moeten investeren om het goed te laten werken.Voorheen jaren gebruik gemaakt van andere provider met modem en router in 1. Nooit storingen gehad. Diverse providers werken niet met een losse router maar is alles in 1. Gaat er iets kapot wordt het vervangen. En zo hoort het. Ben nu aan het kijken naar andere provider want wil van deze ergenis af. Genoeg aan het lijntje gehouden.
Op het helemaal geen internet meer. Gebeld over compensatie, die wordt niet gegeven.
Ze willen wel een kleine compensatie geven over de bijgeleverde draadloze router maar van de defecte extra geleverde niets. Terwijl ze toegeven dat ze nooit goed hebben kunnen functioneren. Wederom klacht ingediend. Bericht gehad na 2 dagen van de Caiway dat de klacht over ongeveer 6 dagen behandeld zal worden.

Gr Endhoven

Was deze review nuttig? 
Ik heb het 3-1 snel pakket, haal op mijn PC keurig 600/600 (vaak net iets sneller) en, de installatie was super simpel. 2x contact gehad met de klanten service (via Twitter) en werd allebei de keren binnen een uur keurig geholpen met prima advies om verder te komen.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Peter den Hartog Augustus 12, 2017

Prima ervaring

Ik heb het 3-1 snel pakket, haal op mijn PC keurig 600/600 (vaak net iets sneller) en, de installatie was super simpel. 2x contact gehad met de klanten service (via Twitter) en werd allebei de keren binnen een uur keurig geholpen met prima advies om verder te komen.

Was deze review nuttig? 
Ik heb glasvezel in het buitengebied en 2 aansluiting op mijn adres besteld. Caiway wist zowel de aanvraag via internet als ook het aanvraagformulier via een medewerkster kwijt te raken. Vervolgens werd er daardoor maar een vezel aangelegd. Dat is nu anderhalf jaar geleden en de 2e vezel ligt er nog niet. Ik heb continu gebeld en telkens werd me verzekerd dat alles opgelost zou worden. Blijkbaar heeft Caiway haar administratie niet op orde. Nu is weer het vaste nummer op de verkeerde aansluiting geporteerd terwijl ik uitgebreid met een medewerker dit had doorgenomen. Ik heb ooit cursus gegeven bij Caiway en had toen een goede indruk. Eerlijk gezegd kan ik dit bedrijf nu aan niemand aanbevelen; wat een waardeloze club.
Gemiddelde score 
 
3.5
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door Arjen Sinnema April 22, 2017

Caiway.. no way

Ik heb glasvezel in het buitengebied en 2 aansluiting op mijn adres besteld. Caiway wist zowel de aanvraag via internet als ook het aanvraagformulier via een medewerkster kwijt te raken. Vervolgens werd er daardoor maar een vezel aangelegd. Dat is nu anderhalf jaar geleden en de 2e vezel ligt er nog niet. Ik heb continu gebeld en telkens werd me verzekerd dat alles opgelost zou worden. Blijkbaar heeft Caiway haar administratie niet op orde. Nu is weer het vaste nummer op de verkeerde aansluiting geporteerd terwijl ik uitgebreid met een medewerker dit had doorgenomen. Ik heb ooit cursus gegeven bij Caiway en had toen een goede indruk. Eerlijk gezegd kan ik dit bedrijf nu aan niemand aanbevelen; wat een waardeloze club.

Was deze review nuttig? 
Als het werkt wees gelukkig. Maar wee o wee als je met de klanten service van Caiway aan de slag moet.
Als eerste openingstijden van sommige afdelingen alleen binnen kantoortijden. Wat ik voor een dienstverlenend bedrijf niet meer van deze tijd vind.

Verder wederom 2 maanden en 3 keer bellen met de klantenservice verder om te krijgen wat ze zelf aangeboden hadden....
Helaas al een tijdje verplicht klant en zo jammer te zien dat er totaal niks verbeterd.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Vermeer Maart 23, 2017

Al jaren een klantenservice van niks

Als het werkt wees gelukkig. Maar wee o wee als je met de klanten service van Caiway aan de slag moet.
Als eerste openingstijden van sommige afdelingen alleen binnen kantoortijden. Wat ik voor een dienstverlenend bedrijf niet meer van deze tijd vind.

Verder wederom 2 maanden en 3 keer bellen met de klantenservice verder om te krijgen wat ze zelf aangeboden hadden....
Helaas al een tijdje verplicht klant en zo jammer te zien dat er totaal niks verbeterd.

Was deze review nuttig? 
Overgestapt van xs4all naar 3in1 glasvezel van caiway. spijt, alleen maar ellende en ergernis! kan over 1 jaar pas weer terug naar xs4all. wat een zooitje amateurs.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door R.van Beek Maart 10, 2017

Overgestapt van xs4all naar 3in1 glasvezel van caiway. spijt, alleen maar ellende en ergernis! kan over 1 jaar pas weer terug naar xs4all. wat een zooitje amateurs.

Was deze review nuttig? 
Caiway,

Wij hebben sinds mei 2016 het alles-in-1 glas pakket. Tot heden zijn wij zeer ontevreden over het Internet. Heel irritant dat de verbinding meerdere keren per dag weg valt. Ook fijn dat je dan telkens je router moet herstarten. En over de snelheid zal ik me maar niet uitspreken. Ook wel raar dat als je de stekker van het tv kastje van het stroom haalt dat er gewoon tv is..? Wij hebben er nu na een half jaar wel genoeg van.
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Thomas Januari 12, 2017

Niet best

Caiway,

Wij hebben sinds mei 2016 het alles-in-1 glas pakket. Tot heden zijn wij zeer ontevreden over het Internet. Heel irritant dat de verbinding meerdere keren per dag weg valt. Ook fijn dat je dan telkens je router moet herstarten. En over de snelheid zal ik me maar niet uitspreken. Ook wel raar dat als je de stekker van het tv kastje van het stroom haalt dat er gewoon tv is..? Wij hebben er nu na een half jaar wel genoeg van.

Was deze review nuttig? 
alles in 1 glas. werkt prima. internet super snel en nooit storing. tv doet het goed.
alleen de radio via de kabel hapert regelmatig. dit is een minpunt waar ik nog niet uit ben.
de prijs is ook wat aan de hoge kant.xhovx
Gemiddelde score 
 
8.0
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door nicolaas Januari 10, 2017

alles in 1 glas. werkt prima. internet super snel en nooit storing. tv doet het goed.
alleen de radio via de kabel hapert regelmatig. dit is een minpunt waar ik nog niet uit ben.
de prijs is ook wat aan de hoge kant.xhovx

Was deze review nuttig? 
Internet bekabeld is snel, ik moest eerst bellen voor een nieuw modem. Tv ontvanger is ook al eens vervangen moeten worden. Bewaar je verzendbewijs minimaal een half jaar! Want na 3 maanden kreeg ik een rekening van 138 euro dat ze hem nog niet hadden ontvangen, en ik had mijn bewijsje net weggegooid.

Draadloos internet via de router die ik moest kopen bij Caiway is uit het stenen tijdperk. Het is toch vreemd dat je als provider een 250mbit internt verbinding levert, en je er een wifi router bij verkoopt voor maar liefs 50 euro die de snelheden niet (niet eens 1.5%!) kan halen. Ik heb zelf een router ergens anders gehaald voor een tientje meer (TP-link Archer C5) en ik haal in plaats van 3mbit een 250mit internet verbinding via wifi.

TV werkt, maar amper. Ze hebben alleen super trage tv ontvangers die amper reageren op de afstandsbediening. Als je belt krijg je te horen dat die tv ontvangers voor de interactieve tv nou eenmaal zo traag zijn.

Dus samengevat. Ze leveren een interactieve tv programma die het signaal niet aan kan, en een wifi router die de snelheid nog niet eens voor 1.5% aankan. Dat zegt eigenlijk al genoeg over het bedrijf. Maar afijn, als je geen interactieve tv wil, en je de router niet bij caiway koopt maar voor een tientje meer bij een andere zaak heb je werkende diensten.
Gemiddelde score 
 
3.5
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Jaap Lubberts December 08, 2016

Te weinig voor je geld.

Internet bekabeld is snel, ik moest eerst bellen voor een nieuw modem. Tv ontvanger is ook al eens vervangen moeten worden. Bewaar je verzendbewijs minimaal een half jaar! Want na 3 maanden kreeg ik een rekening van 138 euro dat ze hem nog niet hadden ontvangen, en ik had mijn bewijsje net weggegooid.

Draadloos internet via de router die ik moest kopen bij Caiway is uit het stenen tijdperk. Het is toch vreemd dat je als provider een 250mbit internt verbinding levert, en je er een wifi router bij verkoopt voor maar liefs 50 euro die de snelheden niet (niet eens 1.5%!) kan halen. Ik heb zelf een router ergens anders gehaald voor een tientje meer (TP-link Archer C5) en ik haal in plaats van 3mbit een 250mit internet verbinding via wifi.

TV werkt, maar amper. Ze hebben alleen super trage tv ontvangers die amper reageren op de afstandsbediening. Als je belt krijg je te horen dat die tv ontvangers voor de interactieve tv nou eenmaal zo traag zijn.

Dus samengevat. Ze leveren een interactieve tv programma die het signaal niet aan kan, en een wifi router die de snelheid nog niet eens voor 1.5% aankan. Dat zegt eigenlijk al genoeg over het bedrijf. Maar afijn, als je geen interactieve tv wil, en je de router niet bij caiway koopt maar voor een tientje meer bij een andere zaak heb je werkende diensten.

Was deze review nuttig? 
Ondanks glasvezel heel slecht internet. Heel vaak helemaal geen internet en als het wel werkt super traag. Net weer een meting gedaan, 7.8 mbits download terwijl ze 75 beloven
Upload 5.5. Is gewoon schandalig. Als je belt dan krijg je alleen als antwoord dat je maar een ander kanaal moet kiezen, nu !! ze doen het allemaal niet.
Televisie geeft bij diverse zenden constant storing en blokjes
Denk erover om weer terug te gaan naar KPN.
Iemand nog andere tips voor mij en ervaring met Caiway

Gemiddelde score 
 
4.3
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Anja November 10, 2016

Super Slecht

Ondanks glasvezel heel slecht internet. Heel vaak helemaal geen internet en als het wel werkt super traag. Net weer een meting gedaan, 7.8 mbits download terwijl ze 75 beloven
Upload 5.5. Is gewoon schandalig. Als je belt dan krijg je alleen als antwoord dat je maar een ander kanaal moet kiezen, nu !! ze doen het allemaal niet.
Televisie geeft bij diverse zenden constant storing en blokjes
Denk erover om weer terug te gaan naar KPN.
Iemand nog andere tips voor mij en ervaring met Caiway

Was deze review nuttig? 
Heb sinds mijn verhuizing naar Caiway gebied glas250 van Caiway genomen omdat ik dacht dat ik dan mooier beeld zou hebben Niets van waar. Slecht beeld veel storing. Na contact nu al 4x een nieuw tv-kastje gekregen en nog steeds slecht beeld. Kwam van Ziggo en had daar digitaal interactief via coax (horizon) wat perfect werkte. Interactief 'programma gemist' van Caiway werkt slecht en veel storing. Je kan niet naar programma gemist kijken als het programma nog live wordt uitgezonden. Dan stoort het verschrikkelijk. Ik ben helemaal niet tevreden over Caiway ook de internet verbinding is traag en de laatste 2 weken werkt email ook niet meer goed. Ter compensatie daarvan krijg je dan een weekend de mogelijkheid om naar eredivisie te kijken, maar ik ben geen voetbal liefhebber en heb daar dus helemaal niets aan. Heb liever dat email goed werkt en storingvrij beeld op tv.
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Ernst Oktober 25, 2016

via glas slechte beeld veel storing

Heb sinds mijn verhuizing naar Caiway gebied glas250 van Caiway genomen omdat ik dacht dat ik dan mooier beeld zou hebben Niets van waar. Slecht beeld veel storing. Na contact nu al 4x een nieuw tv-kastje gekregen en nog steeds slecht beeld. Kwam van Ziggo en had daar digitaal interactief via coax (horizon) wat perfect werkte. Interactief 'programma gemist' van Caiway werkt slecht en veel storing. Je kan niet naar programma gemist kijken als het programma nog live wordt uitgezonden. Dan stoort het verschrikkelijk. Ik ben helemaal niet tevreden over Caiway ook de internet verbinding is traag en de laatste 2 weken werkt email ook niet meer goed. Ter compensatie daarvan krijg je dan een weekend de mogelijkheid om naar eredivisie te kijken, maar ik ben geen voetbal liefhebber en heb daar dus helemaal niets aan. Heb liever dat email goed werkt en storingvrij beeld op tv.

Was deze review nuttig? 
De gegarandeerde snelheid van 250 Mbits/sec, up- en download worden in de verste verte niet gehaald . Snelheid download ca 3,8 Mit/sec en upload ca. 11 MBit/sec.
TV-beelden staan vaak stil en laten brokkelende vierkantjes zien.
Gemiddelde score 
 
5.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Jan Poortman Oktober 02, 2016

Slechte internetsnelheid en brokkelend beeld op TV

De gegarandeerde snelheid van 250 Mbits/sec, up- en download worden in de verste verte niet gehaald . Snelheid download ca 3,8 Mit/sec en upload ca. 11 MBit/sec.
TV-beelden staan vaak stil en laten brokkelende vierkantjes zien.

Was deze review nuttig? 
Ik moet zeggen dat ik na zeer slechte ervaringen geweldig tevreden ben bij Caiway.

De dag dat wij aangesloten werden, is alles probleemloos verlopen. De instructies waren duidelijk, alleen werkte in eerste instantie de TV niet direct. We hebben hierop de klantenservice gebeld, en deze heeft ons zeer geduldig en vriendelijk geholpen. Binnen een kwartier was alles werkende.

Het internet werkt perfect, en sinds de problemen aan het begin, hebben wij geen problemen ondervonden met de TV. Alles werkt gewoon naar behoren, en wij zijn uitermate tevreden.

Ook de helpdesk ondervinden wij als zeer positief. Iedere keer weer zeer beleefde mensen aan de telefoon, die ook meehelpen en meedenken met eventuele problemen.

Aangezien wij vandaag door Fiber "gegijzeld" zijn geweest, hebben wij vandaag zeer veel contact met Caiway gehad. Vanochtend vroeg hebben we de situatie uitgelegd, en Caiway heeft vervolgens voor ons de eerste polshoogte genomen. Ze hebben alles gedaan om de verbinding weer bij hen terug te krijgen. Helaas kregen ze het zelf niet voor elkaar, en hebben ons vervolgens keurig netjes terug gebeld om de situatie uit te leggen. Ze hebben ons vervolgens aangegeven welke punten wij moesten bespreken met Fiber. Erg netjes, vooral voor een klantenservice, waar het normaal gesproken nogal ontbreekt.

Wij hebben de hele dag door meerdere malen met fiber en met Caiway gebeld. Wat een wereld aan verschil aan service. Caiway was erg vriendelijk, behulpzaam, dacht met ons mee en is ondertussen ook aan het werk gegaan om het signaal zo spoedig mogelijk terug te krijgen. We hebben duidelijke instructies meegekregen, en de belofte dat ons internet morgen om uiterlijk 3 uur weer online is. Er is vervolgens aangegeven dat als dat niet het geval is, we gewoon even moeten bellen en dat ze het dan voor 5 uur aan de praat hebben. Top service, ik kan niet wachten tot wij weer van onze geweldige diensten gebruik kunnen maken.
Gemiddelde score 
 
9.8
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Nick September 15, 2016

Erg tevreden klant!

Ik moet zeggen dat ik na zeer slechte ervaringen geweldig tevreden ben bij Caiway.

De dag dat wij aangesloten werden, is alles probleemloos verlopen. De instructies waren duidelijk, alleen werkte in eerste instantie de TV niet direct. We hebben hierop de klantenservice gebeld, en deze heeft ons zeer geduldig en vriendelijk geholpen. Binnen een kwartier was alles werkende.

Het internet werkt perfect, en sinds de problemen aan het begin, hebben wij geen problemen ondervonden met de TV. Alles werkt gewoon naar behoren, en wij zijn uitermate tevreden.

Ook de helpdesk ondervinden wij als zeer positief. Iedere keer weer zeer beleefde mensen aan de telefoon, die ook meehelpen en meedenken met eventuele problemen.

Aangezien wij vandaag door Fiber "gegijzeld" zijn geweest, hebben wij vandaag zeer veel contact met Caiway gehad. Vanochtend vroeg hebben we de situatie uitgelegd, en Caiway heeft vervolgens voor ons de eerste polshoogte genomen. Ze hebben alles gedaan om de verbinding weer bij hen terug te krijgen. Helaas kregen ze het zelf niet voor elkaar, en hebben ons vervolgens keurig netjes terug gebeld om de situatie uit te leggen. Ze hebben ons vervolgens aangegeven welke punten wij moesten bespreken met Fiber. Erg netjes, vooral voor een klantenservice, waar het normaal gesproken nogal ontbreekt.

Wij hebben de hele dag door meerdere malen met fiber en met Caiway gebeld. Wat een wereld aan verschil aan service. Caiway was erg vriendelijk, behulpzaam, dacht met ons mee en is ondertussen ook aan het werk gegaan om het signaal zo spoedig mogelijk terug te krijgen. We hebben duidelijke instructies meegekregen, en de belofte dat ons internet morgen om uiterlijk 3 uur weer online is. Er is vervolgens aangegeven dat als dat niet het geval is, we gewoon even moeten bellen en dat ze het dan voor 5 uur aan de praat hebben. Top service, ik kan niet wachten tot wij weer van onze geweldige diensten gebruik kunnen maken.

Was deze review nuttig? 
Heb sinds een jaar alles-in-1 via glasvezel 75 pakket. We kregen veel brieven met wachtwoorden, maar dat is eenmalig bij aansluiting en sindsdien geen moeilijkheden.
Het internet werkt gewoon. Je moet wel zelf een draadloze router aansluiten, of erbij bestellen. De snelheid is prima en constant. Beter dan Ziggo op mijn werk. Bellen is duur maar we gebruiken de vaste lijn alleen om gebeld te worden. Televisie werkt prima, zowel via de kabel als via internet. Alleen het Entone decoder/hard disk recorder liep vaak vast. Wij gebruiken uiteindelijk gewoon de kabel in onze smart TV, en dat blijkt alles te kunnen wat de interactieve TV aan extra's biedt.
Gemiddelde score 
 
8.8
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Reinko Augustus 15, 2016

Werkt gewoon. Prima!

Heb sinds een jaar alles-in-1 via glasvezel 75 pakket. We kregen veel brieven met wachtwoorden, maar dat is eenmalig bij aansluiting en sindsdien geen moeilijkheden.
Het internet werkt gewoon. Je moet wel zelf een draadloze router aansluiten, of erbij bestellen. De snelheid is prima en constant. Beter dan Ziggo op mijn werk. Bellen is duur maar we gebruiken de vaste lijn alleen om gebeld te worden. Televisie werkt prima, zowel via de kabel als via internet. Alleen het Entone decoder/hard disk recorder liep vaak vast. Wij gebruiken uiteindelijk gewoon de kabel in onze smart TV, en dat blijkt alles te kunnen wat de interactieve TV aan extra's biedt.

Was deze review nuttig? 
Door de jaren heen is Caiway veel verbeterd. Ongeveer 10 jaar geleden had ik altijd storing met tv internet en bellen, er was altijd wel wat aan de hand. Nu kan ik blij vertellen dat je hier in Schiedam een fijne ervaring kan krijgen met Caiway. Het internet, tv en bellen werkt goed. Het enige wat ik nu echt ontzettend slecht vind , is het feit dat er zoveel briefen met zoveel inlog namen, websites en wachtwoorden word gestuurd. De code die ik kreeg in een brief voor mijncaiway, de website waar je alles kan zien en wijzigen over je abonnement, werkt niet. De bel tijden zijn ook niet fijn, ik wilde de helpdesk bellen om te vragen waarom het opgestuurde wachtwoord niet werkte, maar ze zijn al dicht om vijf uur blijkbaar. Ik klik dan maar op wachtwoord vergeten, dan staat er als enige optie dat ze een brief sturen met een nieuw wachtwoord. Kunnen ze in hemelsnaam niet gewoon een sms of email sturen. Bij andere providers waar ik ben geweest; Telfort, XS4all en KPN hadden veel betere bel tijden. Je kon ze tot wel tien uur s'nachsts bellen. Het tv kijken is hetzelfde als bij elke andere provider, ik moet wel zeggen dat het niet zo smooth voelt tijdens het zappen en acties uitvoeren zoals opnemen en terugspoelen. Hier voelt het niet zo soepel. Iets wat niet op de website staat is dat je een extra router moet kopen omdat het glasvezelmodem geen wifi signaal kan uitzenden. Bij elke andere provider kan dat wel, dus hou daar rekening mee.
Gemiddelde score 
 
6.0
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door Sirag Juli 19, 2016

Door de jaren heen is Caiway veel verbeterd. Ongeveer 10 jaar geleden had ik altijd storing met tv internet en bellen, er was altijd wel wat aan de hand. Nu kan ik blij vertellen dat je hier in Schiedam een fijne ervaring kan krijgen met Caiway. Het internet, tv en bellen werkt goed. Het enige wat ik nu echt ontzettend slecht vind , is het feit dat er zoveel briefen met zoveel inlog namen, websites en wachtwoorden word gestuurd. De code die ik kreeg in een brief voor mijncaiway, de website waar je alles kan zien en wijzigen over je abonnement, werkt niet. De bel tijden zijn ook niet fijn, ik wilde de helpdesk bellen om te vragen waarom het opgestuurde wachtwoord niet werkte, maar ze zijn al dicht om vijf uur blijkbaar. Ik klik dan maar op wachtwoord vergeten, dan staat er als enige optie dat ze een brief sturen met een nieuw wachtwoord. Kunnen ze in hemelsnaam niet gewoon een sms of email sturen. Bij andere providers waar ik ben geweest; Telfort, XS4all en KPN hadden veel betere bel tijden. Je kon ze tot wel tien uur s'nachsts bellen. Het tv kijken is hetzelfde als bij elke andere provider, ik moet wel zeggen dat het niet zo smooth voelt tijdens het zappen en acties uitvoeren zoals opnemen en terugspoelen. Hier voelt het niet zo soepel. Iets wat niet op de website staat is dat je een extra router moet kopen omdat het glasvezelmodem geen wifi signaal kan uitzenden. Bij elke andere provider kan dat wel, dus hou daar rekening mee.

Was deze review nuttig? 
De volgende storingen zijn blijkbaar niet op te lossen. De storingen meerdere malen gemeld via internet en telefonisch, maar helaas geen enkel resultaat.

- TV blokjes strepen en vaststaand beeld soms om de 5 minuten, tevens valt dan het geluid even weg.
- Op de afstandsbediening weigert de knop van het geluid harder zetten
= Regelmatig geen telefoonverbinding.
Geen enkel advies van Caiway heeft tot een oplossing geleidt en wij zijn dit inmiddels spuugzat. Waar wij geen problemen mee hebben is internet.

Slechte service als er geen oplossing wordt geboden, maar wij hebben sterk het gevoel dat wij gewoon aan het lijntje worden gehouden. Het mag toch wel duidelijk zijn dat er bij ons een signaalstoring aan de orde is.


Gemiddelde score 
 
5.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Beijer Juni 27, 2016

Aanhoudende storingen worden niet opgelost.

De volgende storingen zijn blijkbaar niet op te lossen. De storingen meerdere malen gemeld via internet en telefonisch, maar helaas geen enkel resultaat.

- TV blokjes strepen en vaststaand beeld soms om de 5 minuten, tevens valt dan het geluid even weg.
- Op de afstandsbediening weigert de knop van het geluid harder zetten
= Regelmatig geen telefoonverbinding.
Geen enkel advies van Caiway heeft tot een oplossing geleidt en wij zijn dit inmiddels spuugzat. Waar wij geen problemen mee hebben is internet.

Slechte service als er geen oplossing wordt geboden, maar wij hebben sterk het gevoel dat wij gewoon aan het lijntje worden gehouden. Het mag toch wel duidelijk zijn dat er bij ons een signaalstoring aan de orde is.


Was deze review nuttig? 
We hebben allemaal blokjes ipv van goed beeld.
Bel je de Caiway. Ratelen ze een standaard lijstje af. Ligt nooit aan Caiway.
Zeer slecht gevoel bij. Vraag ik of ze een monteur langs willen sturen. Het eerste wat ze zeggen. Dat kost u voorrijkosten. Wel elke maand een fikse rekening sturen. Maar service ho maar!
Geschreven door Elly Juni 27, 2016

Zeer slechte ontvangst

We hebben allemaal blokjes ipv van goed beeld.
Bel je de Caiway. Ratelen ze een standaard lijstje af. Ligt nooit aan Caiway.
Zeer slecht gevoel bij. Vraag ik of ze een monteur langs willen sturen. Het eerste wat ze zeggen. Dat kost u voorrijkosten. Wel elke maand een fikse rekening sturen. Maar service ho maar!

Was deze review nuttig? 
Glasvezel verbinding, makkelijk aan te sluiten, werkt goed.
Installatie is simpel.
Af en toe wel is een storing (1 keer de afgelopen 3 maanden), maar deze is vaak snel opgelost.

*Caiway levert geen routers, dus mensen die zeuren over hun trage wifi zijn hier vaak zelf verantwoordelijk voor met hun slechte routers.
Gemiddelde score 
 
9.3
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Mark Rutte Juni 16, 2016

Werkt prima

Glasvezel verbinding, makkelijk aan te sluiten, werkt goed.
Installatie is simpel.
Af en toe wel is een storing (1 keer de afgelopen 3 maanden), maar deze is vaak snel opgelost.

*Caiway levert geen routers, dus mensen die zeuren over hun trage wifi zijn hier vaak zelf verantwoordelijk voor met hun slechte routers.

Was deze review nuttig? 
150 resultaten - getoond 1 - 50
1 2 3  
Sortering