Details van de review

 
T-mobile glasvezel
Glasvezel providers
Als ik het zelf niet had meegemaakt had ik het niet geloofd.Kreeg thuis een herinneringsbrief dat ze het geld niet van mijn rekening konden afschrijven. Met klantenservice gebeld bleek dat ze verkeerde bankrekening nr hadden(wel een keer eerder van de juiste rek nr geld afgeschreven )Opnieuw rek nr doorgegeven en gevraagd of ik het geld alsnog zelf moet overmaken maar dat hoefde niet ze zouden regelen dat het geld werd afgeschreven. Na vier weken vakantie zat een onaangename verassing op me te wachten, aansluiting geblokkeerd omdat de factuur nog niet betaald was(voor alle duidelijkheid hebben ze de factuur die daarna kwam wel afgeschreven van mijn bankrekening ) Weer met klantenservice gebeld maar ze hadden totaal geen begrip voor de situatie want in hun systeem stond deze afspraak niet genoteerd, wel dat ik iemand hierover had gesproken en dat de rekening nr was aangepast.Ik mocht ook de naam van diegene die ik toen heb gesproken niet weten en op de vraag of ik zijn naam mag weten kreeg ik alleen voornaam(Chris), de achternaam wou hij niet zeggen. Ik heb toen ter plekke besloten om mijn abonnement op te zeggen omdat ik zo onvriendelijk ben behandeld en ze deden geen enkele poging om mij als klant te behouden. Dus als je mij vraagt vermijd Vodafone aub.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door S Augustus 17, 2014

Vodafone thuis niet doen

Als ik het zelf niet had meegemaakt had ik het niet geloofd.Kreeg thuis een herinneringsbrief dat ze het geld niet van mijn rekening konden afschrijven. Met klantenservice gebeld bleek dat ze verkeerde bankrekening nr hadden(wel een keer eerder van de juiste rek nr geld afgeschreven )Opnieuw rek nr doorgegeven en gevraagd of ik het geld alsnog zelf moet overmaken maar dat hoefde niet ze zouden regelen dat het geld werd afgeschreven. Na vier weken vakantie zat een onaangename verassing op me te wachten, aansluiting geblokkeerd omdat de factuur nog niet betaald was(voor alle duidelijkheid hebben ze de factuur die daarna kwam wel afgeschreven van mijn bankrekening ) Weer met klantenservice gebeld maar ze hadden totaal geen begrip voor de situatie want in hun systeem stond deze afspraak niet genoteerd, wel dat ik iemand hierover had gesproken en dat de rekening nr was aangepast.Ik mocht ook de naam van diegene die ik toen heb gesproken niet weten en op de vraag of ik zijn naam mag weten kreeg ik alleen voornaam(Chris), de achternaam wou hij niet zeggen. Ik heb toen ter plekke besloten om mijn abonnement op te zeggen omdat ik zo onvriendelijk ben behandeld en ze deden geen enkele poging om mij als klant te behouden. Dus als je mij vraagt vermijd Vodafone aub.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.