Details van de review
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Klacht Vodafone thuis
Sinds 23 juli 2015 aangesloten via glasvezel. Heb een basis VodafoneThuis abonnement gekozen. De eerste week was internet heerlijk snel. Helaas duurde dit maar een week. Na een week is de snelheid van internet slecht. Net zo slecht als bij Ziggo waar we juist om deze reden zijn weggegaan. Ook regelmatig de stroom van het modem afgehaald als het internet voorbij kroop. Soms was internet dan even sneller maar meestal duurt dit dan hooguit een paar uur. Glasvezel supersnel.......laat me niet lachen. Spijt van de overstap maar ja volgens mij beloven alle providers gouden bergen maar als je het eenmaal in huis hebt dan is het drama. Helaas ook zo bij Vodafone. Ga over een jaar toch maar weer kijken of er toch nog ergens bij de providers een betrouwbare zit die wel kan leveren wat er beloofd wordt!