Details van de review

 
T-mobile glasvezel
Glasvezel providers
Binnen en jaar aan de 3e router bezig. Internet valt nog steeds weg of zakt qua snelheid volledig in. Bijv. bijna elke avond na een uur of 9 uur.
Snelheden van 5 Mb liggen dichter bij de waarheid.

Digitale TV viel voortdurend weg in een zwart beeld, na 20-30 minuten TV kijken.
Na tig bellen met de klanten "service?" (steeds hetzelfde antwoord: settopbox resetten en/of updaten, duurt 15 of 30 minuten) liet iemand uit zijn ons vallen dat men bekend was met het feit dat er problemen met de settopbox waren, maar dat er niets ondernomen werd zolang men niet precies wat er mis was en hoe het op te lossen.

De nummers die je kan bellen à 10 cent per minuut ("excl. de kosten van uw mobiele telefoon"!) worden bemenst met medewerkers die niets anders kunnen dan standaard "zit de stekker er wel in" vragen en "even resetten" oplossingen van hun schermpje af te lezen.
Geen kennis, geen bevoegdheden iets te ondernemen.
Maar wel regelmatig meer dan 25 minuten in de wacht voordat je zo iemand te spreken krijgt.
Leidinggevenden die wel bevoegd zouden zijn om iets te beslissen zijn altijd nèt afwezig.

Tenslotte deugt er van de financiële administratie ook niets. Zo worden betalingen en creditnota's verkeerd verwerkt (bijv. op nog niet vervallen facturen, zodat terwijl je helemaal bij bent met betalen de boel toch "om administratieve redenen" wordt afgesloten.
Kan je weer gaan bellen met de klanten "service?", die, na een half uurtje wachten voordat je iemand te spreken krijgt je rustig ook nog eens een kwartier (à 10/minuut + de kosten van uw mobiel) in de wacht zet "om het uit te zoeken in het systeem". Om vervolgens weer niets kunnen te doen omdat de betreffende afdeling alleen op werkdagen van 9 tot 5 bereikbaar is.

Kortom:
Blijf zover mogelijk uit de buurt van Vodafone mocht je provider voor je glasvezelaansluiting zoeken.
Gemiddelde score 
 
1.3
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door J. van Keemeren Maart 23, 2014

Vodafone? Niet doen!

Binnen en jaar aan de 3e router bezig. Internet valt nog steeds weg of zakt qua snelheid volledig in. Bijv. bijna elke avond na een uur of 9 uur.
Snelheden van 5 Mb liggen dichter bij de waarheid.

Digitale TV viel voortdurend weg in een zwart beeld, na 20-30 minuten TV kijken.
Na tig bellen met de klanten "service?" (steeds hetzelfde antwoord: settopbox resetten en/of updaten, duurt 15 of 30 minuten) liet iemand uit zijn ons vallen dat men bekend was met het feit dat er problemen met de settopbox waren, maar dat er niets ondernomen werd zolang men niet precies wat er mis was en hoe het op te lossen.

De nummers die je kan bellen à 10 cent per minuut ("excl. de kosten van uw mobiele telefoon"!) worden bemenst met medewerkers die niets anders kunnen dan standaard "zit de stekker er wel in" vragen en "even resetten" oplossingen van hun schermpje af te lezen.
Geen kennis, geen bevoegdheden iets te ondernemen.
Maar wel regelmatig meer dan 25 minuten in de wacht voordat je zo iemand te spreken krijgt.
Leidinggevenden die wel bevoegd zouden zijn om iets te beslissen zijn altijd nèt afwezig.

Tenslotte deugt er van de financiële administratie ook niets. Zo worden betalingen en creditnota's verkeerd verwerkt (bijv. op nog niet vervallen facturen, zodat terwijl je helemaal bij bent met betalen de boel toch "om administratieve redenen" wordt afgesloten.
Kan je weer gaan bellen met de klanten "service?", die, na een half uurtje wachten voordat je iemand te spreken krijgt je rustig ook nog eens een kwartier (à 10/minuut + de kosten van uw mobiel) in de wacht zet "om het uit te zoeken in het systeem". Om vervolgens weer niets kunnen te doen omdat de betreffende afdeling alleen op werkdagen van 9 tot 5 bereikbaar is.

Kortom:
Blijf zover mogelijk uit de buurt van Vodafone mocht je provider voor je glasvezelaansluiting zoeken.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.