Telfort glasvezel ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/b7/06/bf/telfort-glasvezel-75-1454321690.png
 
4.6 (34)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review

Glasvezel is HOT en ook met Telfort internet kan je gebruik maken van supersnel internet via glasvezel. Eventueel aangevuld met digitale televisie en bellen dankzij het Telfort Alles-in-1 glasvezelpakket.

Telfort is net zoals XS4ALL, eigenaar van KPN, die recentelijk ook de glasvezel aanbieders XMS, KickXL, Concepts en Lijbrandt heeft overgenomen. KPN heeft al aangekondigd dat deze providers binnenkort allemaal verder gaan onder de naam Telfort glasvezel. Zit je bij een van deze glasvezel aanbieders? Lees hier dan alvast alle Telfort glasvezel ervaringen om te bekijken of je straks ook nog goed zit. Van plan om over te stappen? Doe onze glasvezel check door het invullen van je postcode en zie in een oog opslag de beste deals op jouw adres.

Telfort glasvezel ervaringen

Je leest hier alle Telfort glasvezel ervaringen van gebruikers die je al zijn voor gegaan bij het afsluiten van glasvezel via Telfort internet. Een goed startpunt dus voor het kiezen van de juiste glasvezel aanbieder. Heb jij zelf al Telfort glasvezel ervaringen? Schrijf dan snel een korte review over jouw ervaringen en help andere met het maken van de juiste keuze!

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 34 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
4.6
Installatie 
 
5.3  (27)
Helpdesk 
 
3.4  (33)
Internet 
 
4.7  (30)
Bellen 
 
5.2  (26)
Digitale televisie 
 
4.5  (27)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
  • Helpdesk
  • Internet
  • Bellen
  • Digitale televisie
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Ik zit vast aan een abonnement van een jaar. Ik kan niet fatsoenlijk gebruik maken van internet ondanks de glasvezel verbinding. Ik heb uren aan de telefoon gezeten om iemand te spreken, verschillende keren beloofd teruggebeld te worden maar nog steeds niemand gesproken. Bij het doorgeven van verhuizing werd alles per direct stopgezet in plaats van omgezet op afgesproken datum.
Gemiddelde score 
 
2.2
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Joan Augustus 02, 2017

Slechte service en slecht product!

Ik zit vast aan een abonnement van een jaar. Ik kan niet fatsoenlijk gebruik maken van internet ondanks de glasvezel verbinding. Ik heb uren aan de telefoon gezeten om iemand te spreken, verschillende keren beloofd teruggebeld te worden maar nog steeds niemand gesproken. Bij het doorgeven van verhuizing werd alles per direct stopgezet in plaats van omgezet op afgesproken datum.

Was deze review nuttig? 
Sinds twee weken zeer slecht internet!
Gemiddelde score 
 
5.4
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door C Zegwaard Juni 20, 2017

Telfort internet slecht

Sinds twee weken zeer slecht internet!

Was deze review nuttig? 
Verschrikkelijk vaak storing met het internet maar om Telfort vervolgens te kunnen bereiken is bijna onmogelijk. Al zo vaak gebeld met Telfort om te vragen wat er dan aan de hand is en aangegeven als ik betaal voor een product ik ook verwacht dat te krijgen, zo niet dan wil ik ook m'n geld terug. Maar vandaag spannen ze de kroon! Afgelopen 2 dagen weer storing dat ik alles op mijn telefoon moet doen via (gelukkig) een andere provider, flink over mijn bundel heen. Bel je Telfort via 0900 dus weer meer kosten. Om je sneller te helpen moet je voordat je een medewerker spreekt al je gegevens inspreken, dan een half uur in de wacht,(dus nog meer kosten) en dan vraagt ze weer al je gegevens. Toen kwam ik eindelijk bij mijn vraag uit en geeft ze aan dat ze nog wat gegevens moet zoeken, weer in de wacht en de verbinding werd verbroken en nog geen internet. ik zal zeker niet aanraden als je internet wil gebruiken.
Gemiddelde score 
 
1.2
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Laura Mei 30, 2017

Super slecht!

Verschrikkelijk vaak storing met het internet maar om Telfort vervolgens te kunnen bereiken is bijna onmogelijk. Al zo vaak gebeld met Telfort om te vragen wat er dan aan de hand is en aangegeven als ik betaal voor een product ik ook verwacht dat te krijgen, zo niet dan wil ik ook m'n geld terug. Maar vandaag spannen ze de kroon! Afgelopen 2 dagen weer storing dat ik alles op mijn telefoon moet doen via (gelukkig) een andere provider, flink over mijn bundel heen. Bel je Telfort via 0900 dus weer meer kosten. Om je sneller te helpen moet je voordat je een medewerker spreekt al je gegevens inspreken, dan een half uur in de wacht,(dus nog meer kosten) en dan vraagt ze weer al je gegevens. Toen kwam ik eindelijk bij mijn vraag uit en geeft ze aan dat ze nog wat gegevens moet zoeken, weer in de wacht en de verbinding werd verbroken en nog geen internet. ik zal zeker niet aanraden als je internet wil gebruiken.

Was deze review nuttig? 
Glasvezel modem is sinds dinsdagavond kapot, gevolg storende digitale tv, storende analoge tv en uitvallend internet. Woensdagochtend gebeld, telfort geeft dit door aan Guideon. Helaas kan Guideon deze week alleen nog maar op vrijdag, de dag dat er bij ons niemand is. Eerst volgende tijdslot is woensdag in de middag. Zitten dus meer dan een week met slechte tv (niet te volgen) en slecht internet.
Is al de tweede keer dat het modem kapot is, overweeg toch maar weer terug te gaan naar Ziggo, deze komen tenminste wel snel en ook in het weekend.
Geschreven door M. van Ellen Maart 30, 2017

Slechte service

Glasvezel modem is sinds dinsdagavond kapot, gevolg storende digitale tv, storende analoge tv en uitvallend internet. Woensdagochtend gebeld, telfort geeft dit door aan Guideon. Helaas kan Guideon deze week alleen nog maar op vrijdag, de dag dat er bij ons niemand is. Eerst volgende tijdslot is woensdag in de middag. Zitten dus meer dan een week met slechte tv (niet te volgen) en slecht internet.
Is al de tweede keer dat het modem kapot is, overweeg toch maar weer terug te gaan naar Ziggo, deze komen tenminste wel snel en ook in het weekend.

Was deze review nuttig? 
Geïnstalleerd 30 mbit glasverbinding maar ik haal nog geen 3 mbit (meestal 1.0 mbit) meerdere keren getest. Je kunt niet eens NOS journaal streamen.

Beetje jammer Telfort.
Gemiddelde score 
 
5.0
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Pedroc Februari 26, 2017

Telfort moet zich schamen

Geïnstalleerd 30 mbit glasverbinding maar ik haal nog geen 3 mbit (meestal 1.0 mbit) meerdere keren getest. Je kunt niet eens NOS journaal streamen.

Beetje jammer Telfort.

Was deze review nuttig? 
Recent gebeld met Telfort. Zij bieden een alles in 1 pakket aan tegen een lagere prijs dan ik betaal per maand. Deal gemaakt 6 maanden een lager bedrag en daarna iets minder per maand. Kijk vervolgens dozen toegestuurd. Blijk overgegaan van glasvezel naar glasvezel. Een grote ellende. Er is slecht gecommuniceerd. Nota is hoger dan afgesproken. Voorheen TV via coax op diverse toestellen. Nu slechts TV op 1 toestel. 5 dagen geen telefoon ook dit wordt niet gecommuniceerd. Telefonisch kom je er niet door heen. Beloven keer op keer dat ik teruggebeld wordt.
Gemiddelde score 
 
2.2
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door F van Soest Februari 21, 2017

Telfort geeft onjuiste informatie

Recent gebeld met Telfort. Zij bieden een alles in 1 pakket aan tegen een lagere prijs dan ik betaal per maand. Deal gemaakt 6 maanden een lager bedrag en daarna iets minder per maand. Kijk vervolgens dozen toegestuurd. Blijk overgegaan van glasvezel naar glasvezel. Een grote ellende. Er is slecht gecommuniceerd. Nota is hoger dan afgesproken. Voorheen TV via coax op diverse toestellen. Nu slechts TV op 1 toestel. 5 dagen geen telefoon ook dit wordt niet gecommuniceerd. Telefonisch kom je er niet door heen. Beloven keer op keer dat ik teruggebeld wordt.

Was deze review nuttig? 
Op verzoek Telfort naar nieuwe installatie glasvezel.
Oude was nog goed.
Monteur voor eerste aansluiting komt 2uur te laat.
Monteur voor modem zou om 2uur komen.
Om 3 uur nog niemand. Gebeld met Telfort. Monteur beweerd aan de deur geweest te zijn wat pertinent niet waar is. Ik was zelf thuis en de buurvrouw de hele tijd bezig in haar voortuin.
Telfort is niet in staat deze fout te corrigeren. Heeft dit uitbesteed bij een slechte installatie groep Guidion. Die hebben op vrijdagmiddag om 3 uur geen monteurs meer!
Zit u dan vrijdag 09:00u tot ergens maandag zonder internet televisie en telefoon.
Telfort en Guidion beide in gebreke.
Gemiddelde score 
 
1.5
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Bert van de Loo Juli 08, 2016

Monteur komt niet weekend zonder tv en Internet

Op verzoek Telfort naar nieuwe installatie glasvezel.
Oude was nog goed.
Monteur voor eerste aansluiting komt 2uur te laat.
Monteur voor modem zou om 2uur komen.
Om 3 uur nog niemand. Gebeld met Telfort. Monteur beweerd aan de deur geweest te zijn wat pertinent niet waar is. Ik was zelf thuis en de buurvrouw de hele tijd bezig in haar voortuin.
Telfort is niet in staat deze fout te corrigeren. Heeft dit uitbesteed bij een slechte installatie groep Guidion. Die hebben op vrijdagmiddag om 3 uur geen monteurs meer!
Zit u dan vrijdag 09:00u tot ergens maandag zonder internet televisie en telefoon.
Telfort en Guidion beide in gebreke.

Was deze review nuttig? 
Onlangs overgestapt naar Telfort en de verkoper heeft aangegeven dat doorschakelen eenvoudig mogelijk is, echter nu ik ben aangesloten blijkt dat dit bij Telfort onmogelijk is oftewel ons bedrijf is telefonisch van de buitenwereld afgesloten. Telfort biedt geen oplossing, alleen overstappen met een maand opzegtermijn is mogelijk.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Theo Juli 05, 2016

Dramatische service, onkundige medewerkers

Onlangs overgestapt naar Telfort en de verkoper heeft aangegeven dat doorschakelen eenvoudig mogelijk is, echter nu ik ben aangesloten blijkt dat dit bij Telfort onmogelijk is oftewel ons bedrijf is telefonisch van de buitenwereld afgesloten. Telfort biedt geen oplossing, alleen overstappen met een maand opzegtermijn is mogelijk.

Was deze review nuttig? 
Ik heb 2 Telfort-Glasvezel abonnementen op 2 adressen.

Op adres 1 is in december 2014 glasvezel geïnstalleerd.
Dit is dermate slecht gebeurd dat in in januari 2016, dus ruim 1 jaar na installatie, er een stroomstoring plaatsvond.
Na lang zoeken werd de oorzaak gevonden in een contactdoos die door Guidion voor Telfort is aangelegd.
Ondertussen was ik wel ruim Euro-900.- kwijt voor een nieuwe zekeringkast terwijl dit achteraf niet nodig was geweest.
Telfort/Guidion wezen elke verantwoordelijkheid af, ook voor het feit dat door hun prutswerk een brandgevaarlijke situatie was ontstaan.
Reden: ik had geen derde persoon mogen inschakelen ondanks mijn verweer dat de storing ruim 1 jaar na installatie plaatsvond en het in eerste instantie niet duidelijk was waardoor deze veroorzaakt werd.
Ik heb een zaak gestart via de e-Kantonrechter, hiervoor moet Guidion/Telfort een verweer indienen. Op geen enkele wijze is dit duo te bewegen om dit te doen dus geen zaak.
Schandalig.

Op adres 2 kreeg ik het aanbod om voordelig mijn mobiele telefoon toe te voegen aan mijn all-in-one glasvezelpakket.
Na invullen formulier waarbij ik ook een nieuw toestel heb gekocht kwam de vraag wanneer ik e.e.a. wilde ontvangen.
Tot mijn verbazing bleek dit ook op zondag (5 juni) te kunnen. De hele zondag gewacht maat natuurlijk niets.
Ik sta er telkens weer versteld van dat zulke ICT-bedrijven zulke slechte websites kunnen bouwen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door S.P. Kossen Juni 05, 2016

Telfort-Glasvezel-Problemen

Ik heb 2 Telfort-Glasvezel abonnementen op 2 adressen.

Op adres 1 is in december 2014 glasvezel geïnstalleerd.
Dit is dermate slecht gebeurd dat in in januari 2016, dus ruim 1 jaar na installatie, er een stroomstoring plaatsvond.
Na lang zoeken werd de oorzaak gevonden in een contactdoos die door Guidion voor Telfort is aangelegd.
Ondertussen was ik wel ruim Euro-900.- kwijt voor een nieuwe zekeringkast terwijl dit achteraf niet nodig was geweest.
Telfort/Guidion wezen elke verantwoordelijkheid af, ook voor het feit dat door hun prutswerk een brandgevaarlijke situatie was ontstaan.
Reden: ik had geen derde persoon mogen inschakelen ondanks mijn verweer dat de storing ruim 1 jaar na installatie plaatsvond en het in eerste instantie niet duidelijk was waardoor deze veroorzaakt werd.
Ik heb een zaak gestart via de e-Kantonrechter, hiervoor moet Guidion/Telfort een verweer indienen. Op geen enkele wijze is dit duo te bewegen om dit te doen dus geen zaak.
Schandalig.

Op adres 2 kreeg ik het aanbod om voordelig mijn mobiele telefoon toe te voegen aan mijn all-in-one glasvezelpakket.
Na invullen formulier waarbij ik ook een nieuw toestel heb gekocht kwam de vraag wanneer ik e.e.a. wilde ontvangen.
Tot mijn verbazing bleek dit ook op zondag (5 juni) te kunnen. De hele zondag gewacht maat natuurlijk niets.
Ik sta er telkens weer versteld van dat zulke ICT-bedrijven zulke slechte websites kunnen bouwen.

Was deze review nuttig? 
Ben overgestapt om het glasvezel te proberen, over internet nog geen klachten maar de klantenservice is waardeloos. Om over te stappen moest ik 30 dagen wachten om het andere contract op te zeggen. Prima, in deze gingen dan ook de 14 dagen bedenktijd in, alleen bij installatie van de modem 1 maand later blijkt dat op deze modem je de telefoon niet kan doorschakelen naar een mobiel hetgeen voor mijn werk als zzp'er heel belangrijk is. gebeld en gemaild en uitgelegd dat ik er dan niets aan heb. helaas de 14 dagen bedenktermijn is voorbij, contract moet uitgediend worden. uitgelegd dat ik er pas na de bedenktermijn pas achter kwam dat doorverbinden niet kon. Helaas contract is contract. Contact wordt nu dus samen met mijn 2 mobiele telefoons bij hun bij einde looptijd gelijk opgezegd.
Gemiddelde score 
 
4.2
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Arie van der Wiel April 20, 2016

waardeloze aftersales

Ben overgestapt om het glasvezel te proberen, over internet nog geen klachten maar de klantenservice is waardeloos. Om over te stappen moest ik 30 dagen wachten om het andere contract op te zeggen. Prima, in deze gingen dan ook de 14 dagen bedenktijd in, alleen bij installatie van de modem 1 maand later blijkt dat op deze modem je de telefoon niet kan doorschakelen naar een mobiel hetgeen voor mijn werk als zzp'er heel belangrijk is. gebeld en gemaild en uitgelegd dat ik er dan niets aan heb. helaas de 14 dagen bedenktermijn is voorbij, contract moet uitgediend worden. uitgelegd dat ik er pas na de bedenktermijn pas achter kwam dat doorverbinden niet kon. Helaas contract is contract. Contact wordt nu dus samen met mijn 2 mobiele telefoons bij hun bij einde looptijd gelijk opgezegd.

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider