Details van de review
	
		
			
			
			
			
						
				
				
			
			
			Geen of onvoldoende oplossing voor problemen. helpdesk medewerkers zijn niet goed geschoold en vertellen onwaarheden of weten het niet waardoor het probleem niet verholpen kan worden. Grote frustratie als je moet overstappen in Twente van Ziggo naar een andere provider en b.v. caiway daar nog niet klaar voor is.
		
	
	
		
	
	
		
			
		
		
		
		
		
			
		
	
	
		
			
			
		
		
		
		
		
			
				
        
            
                
                
                
            
        
        
			
			
				
        
        
			
		
		
	
	
	
| Gemiddelde score | 3.4 | |
| Installatie | 4.0 | |
| Helpdesk | 1.0 | |
| Internet | 2.0 | |
| Bellen | 9.0 | |
| Digitale televisie | 1.0 | 
		
		Geschreven door
		Rake
		
		November 05, 2014
		
		
		
		
	
	Geen oplossing bij problemen
Geen of onvoldoende oplossing voor problemen. helpdesk medewerkers zijn niet goed geschoold en vertellen onwaarheden of weten het niet waardoor het probleem niet verholpen kan worden. Grote frustratie als je moet overstappen in Twente van Ziggo naar een andere provider en b.v. caiway daar nog niet klaar voor is.
Was deze review nuttig?