KPN ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/d8/c4/37/kpn-80-1411403773.png
 
4.6 (61)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
KPN internet

KPN is een veelzijdige aanbieder van telecommunicatie, op zowel particulier als zakelijk gebied. KPN is eigenaar van het vaste telefonienetwerk in Nederland en daarnaast marktleider als het gaat om mobiele telefonie. Hiervoor maken ze gebruik van de merken: KPN, Telfort en Hi.

KPN alles in 1 ervaringen

Op gebied van internet heeft KPN zijn eigen Internet Service Provider. Ook is KPN eigenaar van de succesvolle internetproviders XS4ALL en Telfort. Behalve internet en telefonie, biedt men ook nog digitale TV aan, onder de naam Digitenne en Interactieve TV. Voor mensen die op zoek zijn naar internet en bellen, eventueel uitgebreid met digitale televisie kunnen gebruik maken van KPN alles in 1 internet pakketten.

Met alles in 1 profiteer je van een pakketvoordeel bestaande uit internet, tv en bellen. Hier lees je direct welke KPN alles in 1 ervaringen andere gebruikers ervaren. We nodigen je ook van harte uit zelf een review te schrijven als je KPN internet ervaringen hebt. Voor KPN alles in 1 glasvezel ervaringen kijk je hier: KPN glasvezel ervaringen

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 61 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
4.6
Installatie 
 
5.1  (49)
Helpdesk 
 
3.2  (54)
Internet 
 
5.2  (49)
Bellen 
 
4.7  (38)
Digitale televisie 
 
4.7  (27)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
    Hoe beviel de installatie door de monteur? Of heeft u zelf de installatie uitgevoerd? Was de meegeleverde beschrijving dan duidelijk? Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Helpdesk
    Beoordeel de helpdesk als u hiermee al eens contact heeft opgenomen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Internet
    Beoordeel de kwaliteit van het internet op snelheid, stabiliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Bellen
    Maakt u gebruik van telefonie? Beoordeel dit dan op geluidskwaliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Digitale televisie
    Maakt u gebruik van televisie? Beoordeel dit dan op beeldkwaliteit, storingen en mogelijkheden. Een toelichting kunt u hieronder geven. Een toelichting kunt u hieronder geven.
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Verschrikkelijke provider! alleen maar storingen. Nooit wordt er opgenomen!!!! Er wordt gewoon in mn gezicht opgehangen!!! Er is een 24/7 line voor de lol niemand die opneemt niemand die kijkt naar een oplossing niemand die naar je luistert! Wees slim en ga zeker niet naar kpn dan maak je de grootste fout van je leven!! Wanneer kpn een storing heeft en zij even geen reden kunnen bedenken zeggen ze maar dat er een betalingsachterstand is terwijl wij al 30 jaar al met automatische incasso werken en geen enkele brief hebben. En na dit zeggen ze dat dat je geen betalingsachterstand hebt. Ze verdienen niet eens 1 ster.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Seher Mei 23, 2020

Verschrikkelijke provider kpn

Verschrikkelijke provider! alleen maar storingen. Nooit wordt er opgenomen!!!! Er wordt gewoon in mn gezicht opgehangen!!! Er is een 24/7 line voor de lol niemand die opneemt niemand die kijkt naar een oplossing niemand die naar je luistert! Wees slim en ga zeker niet naar kpn dan maak je de grootste fout van je leven!! Wanneer kpn een storing heeft en zij even geen reden kunnen bedenken zeggen ze maar dat er een betalingsachterstand is terwijl wij al 30 jaar al met automatische incasso werken en geen enkele brief hebben. En na dit zeggen ze dat dat je geen betalingsachterstand hebt. Ze verdienen niet eens 1 ster.

Was deze review nuttig? 
Kies er niet voor KPN!
JE wordt opgelicht!

Zeer onprofessionele van KPN afgelopen maanden hoe ze met klanten omgaan. Contract verlengt in december en zou in januari ingaan met nieuwe actieabonnement. Helaas is toe nu toe niet gebeurt. Ik betaal gewoon volledig duur abonnement dan wat er afgesproken en in contract staat. Na 3 maanden lang heb ik bijna elke week gebeld hoe dat zat. Ik werd van ene naar andere gestuurd en alle beloftes die ze maakte niet nagekomen. Ik heb mijn contract te ontbinden met KPN en ben direct overgestapt naar andere provider. Vreselijke ervaring met de klantenservice kpn en glasvezel aansluiten in de praktijk. Voel me zwaar opgelicht door KPN.

De medewerkers hebben geen kennis en onvriendelijke. De medewerkers zetten je in de wacht zogenaand, zodat ze informatie kunnen zoeken over de probleem, vervolgens laten ze ophangen. Dit is zovaak gebeurt. Mensen kies er niet voor KPN!

Schaam je diep KPN!
Geschreven door _ Mei 12, 2020

vreselijke ervaring met kpn

Kies er niet voor KPN!
JE wordt opgelicht!

Zeer onprofessionele van KPN afgelopen maanden hoe ze met klanten omgaan. Contract verlengt in december en zou in januari ingaan met nieuwe actieabonnement. Helaas is toe nu toe niet gebeurt. Ik betaal gewoon volledig duur abonnement dan wat er afgesproken en in contract staat. Na 3 maanden lang heb ik bijna elke week gebeld hoe dat zat. Ik werd van ene naar andere gestuurd en alle beloftes die ze maakte niet nagekomen. Ik heb mijn contract te ontbinden met KPN en ben direct overgestapt naar andere provider. Vreselijke ervaring met de klantenservice kpn en glasvezel aansluiten in de praktijk. Voel me zwaar opgelicht door KPN.

De medewerkers hebben geen kennis en onvriendelijke. De medewerkers zetten je in de wacht zogenaand, zodat ze informatie kunnen zoeken over de probleem, vervolgens laten ze ophangen. Dit is zovaak gebeurt. Mensen kies er niet voor KPN!

Schaam je diep KPN!

Was deze review nuttig? 
Ben al ongeveer een maand bezig met KPN om een glasvezelaansluiting te krijgen. In de winkel zelf eerst afgesloten eind februari duurde anderhalve week voor een monteur kwam om dit aan te sluiten. Die afspraak is niet doorgegaan omdat de monteur 2 uur uitliep maar belde pas tegen het einde op om dat door te geven. Uit eindelijk maar een andere afspraak proberen laten maken op advies van de monteur in de hoop dat ik er ergens tussen geplaatst kon worden. Afgelopen maandag nogmaals gebeld met klantenservice en die vertelde mij dat ik binnen 48 uur bericht zou krijgen van de monteurs. Ik heb vandaag gebeld met de klantenservice en nu was het zo dat ze niet konden zeggen wanneer een monteur bij me langs kon komen. Het gesprek ging zo een verkeerde kant op en zo tegenstrijdig met de vorige gesprekken. Dat ik heb gevraagd om mijn contract te ontbinden met KPN en dat ik naar een andere provider ga. Vreselijke teleurstelling en afschuwelijke ervaring met de klantenservice kpn en glasvezel aansluiten in de praktijk. Kan niet bevatten dat een glasvezel aansluiten zolang moet duren en dat de klantenservice zo met klanten omgaat. Groet, M. Husain
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door M Husain Maart 18, 2020

Slechte klantenservice m.b.t. aansluiten glasvezel en monteurs afspraak

Ben al ongeveer een maand bezig met KPN om een glasvezelaansluiting te krijgen. In de winkel zelf eerst afgesloten eind februari duurde anderhalve week voor een monteur kwam om dit aan te sluiten. Die afspraak is niet doorgegaan omdat de monteur 2 uur uitliep maar belde pas tegen het einde op om dat door te geven. Uit eindelijk maar een andere afspraak proberen laten maken op advies van de monteur in de hoop dat ik er ergens tussen geplaatst kon worden. Afgelopen maandag nogmaals gebeld met klantenservice en die vertelde mij dat ik binnen 48 uur bericht zou krijgen van de monteurs. Ik heb vandaag gebeld met de klantenservice en nu was het zo dat ze niet konden zeggen wanneer een monteur bij me langs kon komen. Het gesprek ging zo een verkeerde kant op en zo tegenstrijdig met de vorige gesprekken. Dat ik heb gevraagd om mijn contract te ontbinden met KPN en dat ik naar een andere provider ga. Vreselijke teleurstelling en afschuwelijke ervaring met de klantenservice kpn en glasvezel aansluiten in de praktijk. Kan niet bevatten dat een glasvezel aansluiten zolang moet duren en dat de klantenservice zo met klanten omgaat. Groet, M. Husain

Was deze review nuttig? 
Internet snelheid is zoals aangegeven en alles was eenvoudig aan te sluiten. De service was echter zeer slecht.


Contact 1 met service: Ik heb een bestelling gedaan met 6 maanden korting op internet, maar de bevestigingsmail geeft aan 4 maanden korting.
Antwoord KPN service: Dit wordt gefixt wanneer het abonnement start (i.v.m. combinatie korting).
Resultaat: Op de eerste factuur (1,5 maand na bestelling+contact) staat dat er maar 4 maanden korting gegeven worden.

Contact 2 met service: Het betreft een glasvezel abonnement, dus een monteur is verplicht. Omdat ik al eerder glasvezel klant geweest ben bij KPN, heb ik gevraagd of het ook zonder monteur kon.
Antwoord KPN service: Wij weten 100% zeker dat de monteur iets moet doen, zonder hem werkt het niet.
Resultaat: De monteur komt meer dan een half uur te laat (na het 3 uur durende aangegeven tijdslot). Hij ziet dat het modem al aangesloten is, geeft aan dat hij dan niks hoeft te doen, en vertrekt weer.

Contact 3 met service: Omdat het een combinatie abonnement was zit er ook een simkaart bij. De levering was een half uur na het aangegeven 3 uur duurde tijdslot nog niet langs geweest, dus contact op genomen met de service.
Antwoord KPN service: Wij hebben geen controle over de bezorgdienst, dus wij weten niet wat de status is en of hij nog langs komt.
Resultaat: De simkaart werd 1,5 uur te laat geleverd.

Contact 4 met service: De overstap service heeft gemeld dat mijn oude provider niet wil meewerken met de overstapservice, door een communicatie fout tussen beide.
Antwoord KPN service: Hier kunnen wij helaas niks aan doen.
Resultaat: Dit is gelukkig toch goed verlopen, KPN heeft netjes de overstap gestart en de oude provider heeft dit ook netjes doorgevoerd.

Contact 5 met service: Hierna contact gehad met de klachten service over de gang van zaken.
Antwoord KPN service: Het systeem verplicht een monteur, dus daar kunnen we niks aan doen. De levering van de simkaart besteden wij uit, dus daar kunnen we niks aan doen. De missende 2 maanden korting is een fout van KPN, maar u heeft niet binnen 14 dagen na de bevestingsemail opgezegd, dus dat is uw fout. Wel kunnen wij als KPN uit coulance naar u de 2 maanden korting als nog doorvoeren.
Resultaat: Ik heb de factuur nog niet gezien, maar ik ga er van uit dat dat goed komt.


Kortom: Technisch werkt het goed, maar de service afdeling maakt niks waar wat ze beloven.
Gemiddelde score 
 
5.5
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Dennis Januari 09, 2020

Technisch goed, maar zeer slechte service.

Internet snelheid is zoals aangegeven en alles was eenvoudig aan te sluiten. De service was echter zeer slecht.


Contact 1 met service: Ik heb een bestelling gedaan met 6 maanden korting op internet, maar de bevestigingsmail geeft aan 4 maanden korting.
Antwoord KPN service: Dit wordt gefixt wanneer het abonnement start (i.v.m. combinatie korting).
Resultaat: Op de eerste factuur (1,5 maand na bestelling+contact) staat dat er maar 4 maanden korting gegeven worden.

Contact 2 met service: Het betreft een glasvezel abonnement, dus een monteur is verplicht. Omdat ik al eerder glasvezel klant geweest ben bij KPN, heb ik gevraagd of het ook zonder monteur kon.
Antwoord KPN service: Wij weten 100% zeker dat de monteur iets moet doen, zonder hem werkt het niet.
Resultaat: De monteur komt meer dan een half uur te laat (na het 3 uur durende aangegeven tijdslot). Hij ziet dat het modem al aangesloten is, geeft aan dat hij dan niks hoeft te doen, en vertrekt weer.

Contact 3 met service: Omdat het een combinatie abonnement was zit er ook een simkaart bij. De levering was een half uur na het aangegeven 3 uur duurde tijdslot nog niet langs geweest, dus contact op genomen met de service.
Antwoord KPN service: Wij hebben geen controle over de bezorgdienst, dus wij weten niet wat de status is en of hij nog langs komt.
Resultaat: De simkaart werd 1,5 uur te laat geleverd.

Contact 4 met service: De overstap service heeft gemeld dat mijn oude provider niet wil meewerken met de overstapservice, door een communicatie fout tussen beide.
Antwoord KPN service: Hier kunnen wij helaas niks aan doen.
Resultaat: Dit is gelukkig toch goed verlopen, KPN heeft netjes de overstap gestart en de oude provider heeft dit ook netjes doorgevoerd.

Contact 5 met service: Hierna contact gehad met de klachten service over de gang van zaken.
Antwoord KPN service: Het systeem verplicht een monteur, dus daar kunnen we niks aan doen. De levering van de simkaart besteden wij uit, dus daar kunnen we niks aan doen. De missende 2 maanden korting is een fout van KPN, maar u heeft niet binnen 14 dagen na de bevestingsemail opgezegd, dus dat is uw fout. Wel kunnen wij als KPN uit coulance naar u de 2 maanden korting als nog doorvoeren.
Resultaat: Ik heb de factuur nog niet gezien, maar ik ga er van uit dat dat goed komt.


Kortom: Technisch werkt het goed, maar de service afdeling maakt niks waar wat ze beloven.

Was deze review nuttig? 
Omdat ik nog een oude ISDN kabel had waren er wat veranderingen na de zomervakantie (bonding).
Verschillende monteurs zijn enkele keren langst geweest (ook omdat ik het aansluitpunt in de eerste instantie niet kon vinden).
Ik ben iedere keer ontzettend vriendelijk en behulpzaam geholpen zowel door de telefonist(te) als door de vriendelijke monteurs.
Voor mij een hele dikke pluim en complimenten voor KPN!

Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Harry November 13, 2019

Alleen maar goede zeer vriendelijke ervaring

Omdat ik nog een oude ISDN kabel had waren er wat veranderingen na de zomervakantie (bonding).
Verschillende monteurs zijn enkele keren langst geweest (ook omdat ik het aansluitpunt in de eerste instantie niet kon vinden).
Ik ben iedere keer ontzettend vriendelijk en behulpzaam geholpen zowel door de telefonist(te) als door de vriendelijke monteurs.
Voor mij een hele dikke pluim en complimenten voor KPN!

Was deze review nuttig? 
KPN heeft elke week minimaal 1 keer storing. Er zijn 4 keer monteurs geweest om bij ons thuis internet problemen te verhelpen. (NIETS VERANDERD, wel rekening gekregen) De klantenservice moet je minimaal 15 MINUTEN wachten, chat online ook minimaal 15 MINUTEN wachten. TOTAAL WAARDELOZE PROVIDER GA ALSJEBLIEFT ZIGGO NEMEN. NOOOIIITTTT KPN!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Max Augustus 27, 2019

Allerslechste internet provider ooit.

KPN heeft elke week minimaal 1 keer storing. Er zijn 4 keer monteurs geweest om bij ons thuis internet problemen te verhelpen. (NIETS VERANDERD, wel rekening gekregen) De klantenservice moet je minimaal 15 MINUTEN wachten, chat online ook minimaal 15 MINUTEN wachten. TOTAAL WAARDELOZE PROVIDER GA ALSJEBLIEFT ZIGGO NEMEN. NOOOIIITTTT KPN!

Was deze review nuttig? 
Op verzoek van KPN komt een monteur langs. Deze reset het modem naar fabrieksinstellingen en vertrekt. Gevolg: zelf uren in moeten steken om de Wi-Fi weer aan de praat te krijgen. Ook de televisie en TV werken niet meer, dus zelf proberen op te lossen via allerlei fora. Incompetente medewerkers van de klantenservice beloven uiteindelijk 6 maanden korting ter compensatie, maar zetten maar 3 maanden in het systeem. Uiteindelijk dus weer 45 minuten naar de helpdesk moeten bellen om dit geregeld te krijgen...kortom: laat KPN nooit op hun verzoek langskomen want ze laten een puinhoop achter.
Geschreven door Anoniem April 30, 2019

KPN review: ga niet met ze in zee

Op verzoek van KPN komt een monteur langs. Deze reset het modem naar fabrieksinstellingen en vertrekt. Gevolg: zelf uren in moeten steken om de Wi-Fi weer aan de praat te krijgen. Ook de televisie en TV werken niet meer, dus zelf proberen op te lossen via allerlei fora. Incompetente medewerkers van de klantenservice beloven uiteindelijk 6 maanden korting ter compensatie, maar zetten maar 3 maanden in het systeem. Uiteindelijk dus weer 45 minuten naar de helpdesk moeten bellen om dit geregeld te krijgen...kortom: laat KPN nooit op hun verzoek langskomen want ze laten een puinhoop achter.

Was deze review nuttig? 
Vreselijke “service”
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Erica April 30, 2019

Ga nooit bij deze maatschappij

Vreselijke “service”

Was deze review nuttig? 
Ik woon in het buitengebied. KPN biedt sinds kort internet aan met 4G ondersteuning. Hierdoor stijgt de snelheid van 4 mbps naar 22 mbps. Daar zijn we zeer blij mee!! Eindelijk Netflix in het buitengebied van Rockanje (dat ligt gewoon in Zuid Holland) . Prijs van vast bellen is wel te hoog, vandaag cijfer 4.
Helpdesk is bijna onbereikbaar, steeds krijg je een computer, vreselijk want die kan je nooit helpen!
Als je geluk hebt en iemand aan de lijn kan krijgen wordt je super geholpen! Installatie was door een hele goede monteur, die heeft twee steunpunten wifi gemaakt en daardoor wifi internet in het hele huis, TOP!
Gemiddelde score 
 
6.0
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Dr. Harry Februari 28, 2019

Ik woon in het buitengebied. KPN biedt sinds kort internet aan met 4G ondersteuning. Hierdoor stijgt de snelheid van 4 mbps naar 22 mbps. Daar zijn we zeer blij mee!! Eindelijk Netflix in het buitengebied van Rockanje (dat ligt gewoon in Zuid Holland) . Prijs van vast bellen is wel te hoog, vandaag cijfer 4.
Helpdesk is bijna onbereikbaar, steeds krijg je een computer, vreselijk want die kan je nooit helpen!
Als je geluk hebt en iemand aan de lijn kan krijgen wordt je super geholpen! Installatie was door een hele goede monteur, die heeft twee steunpunten wifi gemaakt en daardoor wifi internet in het hele huis, TOP!

Was deze review nuttig? 
Geen klant vriendelijkheid 14 dagen opzegtermijn en als nog hebben ze het niet gedaan ze beloven zo veel mb snelheid is traag als schildpad oplichters gewoon
Begin AUB niet aan GEEN KPN
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Ibrahim Januari 09, 2019

OPLICHTERS KPN

Geen klant vriendelijkheid 14 dagen opzegtermijn en als nog hebben ze het niet gedaan ze beloven zo veel mb snelheid is traag als schildpad oplichters gewoon
Begin AUB niet aan GEEN KPN

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider