KPN ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/d8/c4/37/kpn-80-1411403773.png
 
4.6 (56)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
KPN internet

KPN is een veelzijdige aanbieder van telecommunicatie, op zowel particulier als zakelijk gebied. KPN is eigenaar van het vaste telefonienetwerk in Nederland en daarnaast marktleider als het gaat om mobiele telefonie. Hiervoor maken ze gebruik van de merken: KPN, Telfort en Hi.

KPN alles in 1 ervaringen

Op gebied van internet heeft KPN zijn eigen Internet Service Provider. Ook is KPN eigenaar van de succesvolle internetproviders XS4ALL en Telfort. Behalve internet en telefonie, biedt men ook nog digitale TV aan, onder de naam Digitenne en Interactieve TV. Voor mensen die op zoek zijn naar internet en bellen, eventueel uitgebreid met digitale televisie kunnen gebruik maken van KPN alles in 1 internet pakketten.

Met alles in 1 profiteer je van een pakketvoordeel bestaande uit internet, tv en bellen. Hier lees je direct welke KPN alles in 1 ervaringen andere gebruikers ervaren. We nodigen je ook van harte uit zelf een review te schrijven als je KPN internet ervaringen hebt. Voor KPN alles in 1 glasvezel ervaringen kijk je hier: KPN glasvezel ervaringen

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 56 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
4.6
Installatie 
 
5.2  (44)
Helpdesk 
 
3.2  (49)
Internet 
 
5.1  (45)
Bellen 
 
4.8  (35)
Digitale televisie 
 
4.8  (24)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
    Hoe beviel de installatie door de monteur? Of heeft u zelf de installatie uitgevoerd? Was de meegeleverde beschrijving dan duidelijk? Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Helpdesk
    Beoordeel de helpdesk als u hiermee al eens contact heeft opgenomen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Internet
    Beoordeel de kwaliteit van het internet op snelheid, stabiliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Bellen
    Maakt u gebruik van telefonie? Beoordeel dit dan op geluidskwaliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Digitale televisie
    Maakt u gebruik van televisie? Beoordeel dit dan op beeldkwaliteit, storingen en mogelijkheden. Een toelichting kunt u hieronder geven. Een toelichting kunt u hieronder geven.
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Vreselijke “service”
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Erica April 30, 2019

Ga nooit bij deze maatschappij

Vreselijke “service”

Was deze review nuttig? 
Ik woon in het buitengebied. KPN biedt sinds kort internet aan met 4G ondersteuning. Hierdoor stijgt de snelheid van 4 mbps naar 22 mbps. Daar zijn we zeer blij mee!! Eindelijk Netflix in het buitengebied van Rockanje (dat ligt gewoon in Zuid Holland) . Prijs van vast bellen is wel te hoog, vandaag cijfer 4.
Helpdesk is bijna onbereikbaar, steeds krijg je een computer, vreselijk want die kan je nooit helpen!
Als je geluk hebt en iemand aan de lijn kan krijgen wordt je super geholpen! Installatie was door een hele goede monteur, die heeft twee steunpunten wifi gemaakt en daardoor wifi internet in het hele huis, TOP!
Gemiddelde score 
 
6.0
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Dr. Harry Februari 28, 2019

Ik woon in het buitengebied. KPN biedt sinds kort internet aan met 4G ondersteuning. Hierdoor stijgt de snelheid van 4 mbps naar 22 mbps. Daar zijn we zeer blij mee!! Eindelijk Netflix in het buitengebied van Rockanje (dat ligt gewoon in Zuid Holland) . Prijs van vast bellen is wel te hoog, vandaag cijfer 4.
Helpdesk is bijna onbereikbaar, steeds krijg je een computer, vreselijk want die kan je nooit helpen!
Als je geluk hebt en iemand aan de lijn kan krijgen wordt je super geholpen! Installatie was door een hele goede monteur, die heeft twee steunpunten wifi gemaakt en daardoor wifi internet in het hele huis, TOP!

Was deze review nuttig? 
Geen klant vriendelijkheid 14 dagen opzegtermijn en als nog hebben ze het niet gedaan ze beloven zo veel mb snelheid is traag als schildpad oplichters gewoon
Begin AUB niet aan GEEN KPN
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Ibrahim Januari 09, 2019

OPLICHTERS KPN

Geen klant vriendelijkheid 14 dagen opzegtermijn en als nog hebben ze het niet gedaan ze beloven zo veel mb snelheid is traag als schildpad oplichters gewoon
Begin AUB niet aan GEEN KPN

Was deze review nuttig? 
Heb dsl gehad van KPN.. ben blij dat ik weg kan binnenkort. Je betaald de hoofdprijs en krijgt maar 4Mb... lekker is dat. Bellen kosten ook een vermogen, of je moet gelijk afkopen. Ik zit er net tussen in,, Al paar keer storing gehad, voordat ze het begrepen duurt het 4-5 dagen voordat ze het oplossen.. eerst mobiel opgezegd en daarna gaat ADSL ook.
Gemiddelde score 
 
1.6
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Rob Januari 02, 2019

Duur, geen Service en geen snelheid

Heb dsl gehad van KPN.. ben blij dat ik weg kan binnenkort. Je betaald de hoofdprijs en krijgt maar 4Mb... lekker is dat. Bellen kosten ook een vermogen, of je moet gelijk afkopen. Ik zit er net tussen in,, Al paar keer storing gehad, voordat ze het begrepen duurt het 4-5 dagen voordat ze het oplossen.. eerst mobiel opgezegd en daarna gaat ADSL ook.

Was deze review nuttig? 
Zeer tevreden over de diensten van KPN.

Glasvezel verbinding met internet voor een redelijke prijs. Ja de prijzen gaan ieder jaar iets omhoog maar dat geldt ook voor de andere providers.

De decoder is makkelijk aan te sluiten en snel in gebruik. Ten opzichte van de Horizonbox van ziggo die zeer traag performt.

Gemiddelde score 
 
8.4
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Michael Juli 20, 2018

Tevreden klant!

Zeer tevreden over de diensten van KPN.

Glasvezel verbinding met internet voor een redelijke prijs. Ja de prijzen gaan ieder jaar iets omhoog maar dat geldt ook voor de andere providers.

De decoder is makkelijk aan te sluiten en snel in gebruik. Ten opzichte van de Horizonbox van ziggo die zeer traag performt.

Was deze review nuttig? 
Na slechte ervaringen kozen we voor KPN. Alles werd aangesloten door de monteur, en toen we nog steeds niet de snelheid van internet haalde bleek er iets in de kabel verkeerd te zitten. Werd prima opgelost! Ook als er eens een storing was werden we gelijk geholpen. We kijken draadloos tv, prima beeld, geen storing. Zeer tevreden dus
Gemiddelde score 
 
8.8
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Van Santen Juli 06, 2018

Zeer tevreden

Na slechte ervaringen kozen we voor KPN. Alles werd aangesloten door de monteur, en toen we nog steeds niet de snelheid van internet haalde bleek er iets in de kabel verkeerd te zitten. Werd prima opgelost! Ook als er eens een storing was werden we gelijk geholpen. We kijken draadloos tv, prima beeld, geen storing. Zeer tevreden dus

Was deze review nuttig? 
3 jaar bij KPN gezeten nog altijd spijt dat ik overgestapt ben naar een ander.
nooit problemen gehad met kpn internet goed interactieve tv perfect veel opties.
en weinig storing.
Gemiddelde score 
 
9.3
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Sabine Juni 07, 2017

3 jaar bij KPN gezeten nog altijd spijt dat ik overgestapt ben naar een ander.
nooit problemen gehad met kpn internet goed interactieve tv perfect veel opties.
en weinig storing.

Was deze review nuttig? 
Yoeri kort uitgelegd wat er aan de hand was en hij kon het meteen oplossen.
Bovendien was het ook gezellig met hem. Wel gelachen ook.
Goede professionele werker.
Ik was heel blij dat ik hem trof en dat hij zo goed en snel geholpen heeft via chat kpn
Op mijn mobiele telefoon.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Annemieke Mei 14, 2017

Hulp opnieuw wifi installeren door Yoeri kpn chat medwerker

Yoeri kort uitgelegd wat er aan de hand was en hij kon het meteen oplossen.
Bovendien was het ook gezellig met hem. Wel gelachen ook.
Goede professionele werker.
Ik was heel blij dat ik hem trof en dat hij zo goed en snel geholpen heeft via chat kpn
Op mijn mobiele telefoon.

Was deze review nuttig? 
Op 15 maart heb ik gebeld naar KPN omdat ik mijn mobiele abonnement wilde verlengen maar helaas KPN had geen goeie aanbod toekom de medewerker over mijn alles in een televisie en internet voor mijn woning daarvoor had ze mij een korting aangeboden voor zes maanden lang.

in eerste stands hij ben ik daar akkoord mee gegaan late krijg ik een offerte in mijn mail binnen waar ik in zag dat ik ook nog eens korting krijg op alles op een als ik ook mijn mobiele netwerk de bijhou dus mocht ik mijn abonnement van mijn telefoon niet verlengen betekent dat mijn alles in een kilo

zaterdag 15 gebeld naar KPN klantenservice, kreeg een email binnen waar op stond dat mijn contract voor alles in 1 is verlengd waar ik helemaal geen goedkeuring voor heb gegeven.

heb klantenservice gebeld om het ongedaan te maken maar dat ze het niet moeten beëindigen dus dat ik zelf maandelijkse kan opzeggen, na een lang gesprek met medewerker younes zou het opgelost zijn.

Enkele minuten later heb ik een e-mail weer ontvangen waar in stond dat alles per direct is beëindigd dus geen tv geen internet meer helemaal niets , ik ben afhankelijk van mijn internet vanwege mijn werk, ik terugbellen krijg ik een collega Wouter aan de lijn aan wie ik de situatie heb uitgelegd, na zeker 10 minuten in de wacht heb gestaan heb ik de verbinding verbroken en weer eens opnieuw gebeld kreeg ik medewerker Kirsten aan de lijn die het heel vreemd vond waarom ik zo lang in de wacht heb gestaan, het moment dat ik met Kirsten in gesprek bent belt collega Wouter wel netjes terug nu heb ik twee medewerkers aan de lijn aan wie de situatie heb uitgelegd, het medewerker Kirsten even gevraagd of ze in de wacht dat ik medewerker Wouter even te woord sta dat was geen probleem, wouter heeft me uitgelegd dat hij een mail gaat sturen naar spoed en herstel om dit zo snel mogelijk ongedaan te maken maar heeft ook aangegeven dat het 48 uur kan duren voordat er contact wordt opgezocht met mij, heb direct aangegeven dat ik daar niet van gediend ben dat het 48 uur kan duren aangezien ook de paasdagen en tussen zitten dus dat zou betekenen dat ik pas dinsdag gebeld kan worden.

Ondertussen is collega Kirsten met collega Wouter in gesprek om te kijken waar Wouter nu precies mee bezig is misschien dat Kirsten mij nog ergens mee kan helpen, ondertussen sta ik weer in de wacht en ben ik ook een keer van gesprek aan het wisselen dan ben ik weer terug bij Kirsten dan weer terug bij Wouter op een gegeven moment heb ik het gesprek gewoon samen toegevoegd Wouter heeft aangegeven dat hij uit dat hij uiterste best zou doen om dit vandaag nog ongedaan te maken dat ze voor zes uur terug zouden bellen, het is toch niet mogelijk dat je alles moet ik wat kan beëindigen maar niet met één of twee knoppen weer kan herstellen dit is toch te absurd vooral dat ik het internet nodig heb voor mijn werk die ik vaak vanuit huis doe.

Wouter heeft mij verzekerd dat hij een mail naar spoed een herstel heeft gestuurd om zaterdag 15 april dus contact met mij op te nemen om het zo snel mogelijk te herstellen, heb aangegeven dat Wouter dit toch niet zegt om van mij af te zijn, zodat ik weer rustig bent en niet meer geïrriteerd ben dat ik denk dat het vandaag opgelost wordt maar in werkelijkheid niet zo is.

medewerker Kirsten heeft alles gehoord omdat ik de gesprekken samengevoegd heb dus al die tijd ben ik met twee collega's in gesprek allebei hebben ze mij beloofd dat ze een mail sturen naar spoed een herstel medewerking Kirsten heeft mij nog wel eens beloofd dat ze mij om 16:30 uur dezelfde dag terug zou bellen om te kijken wat de situatie dan is. Heb tegen Kirsten gezegd dat ik dat heel erg op prijs zou stellen heb ook tegen de medewerkers van KPN mijn excuus aangeboden mocht ik wat verkeerds hebben gezegd wat we niet toepasselijk is, heb je nog de opmerking gemaakt met Kirsten en Wouter ben nu echt benieuwd of de service van KPN goed is aangezien een zelfde fout heb er maakt.

Zoals kirsten mij heeft beloofd om om 16:30 uur terug te bellen is niet gebeurd ik heb zelf nog om 16:45 uur gebeld en gevraagd naar collega Kirsten andere collega Linda heeft aangegeven dat Kirsten met een klant in gesprek is en dat zij mij zo terug zou bellen, 17:15 nog steeds niet gebeurd ik nog een keer terugbellen krijg ik een andere collega aan de lijn die mij gelijk heeft aangegeven dat spoed een herstel helemaal niet aanwezig is en dat collega Kirsten allang al naar huis is gegaan dus ik ben de hele dag voor niet aan het lijntje gehouden internet afgesloten, minuten lang in de wacht gestaan voor helemaal niks voor Jan lul heb gelijk aan collega aangegeven dat ie een notitie kan maken dat ik de rekening niet betaal aangezien mijn internet en televisie is afgesloten en mijn verkeerde informatie te hebben verstrekt ben ik hier helemaal niet van gediend, hebt gelijk het rekening van KPN geblokkeerd mocht er al wat geïncasseerd zijn zal ik dat zeker laten storneren.

ook heb ik al een hele lange periode last van internet die telkens weg valt in mijn woning ook daarvan zijn notities van gemaakt, KPN super slechte service super slechte netwerk dure prijzen en wat krijg je ervoor terug en afsluiten voor je internet, door een fout van KPN zelf

Bij deze bedankt KPN voor jullie slechte service!!
Gemiddelde score 
 
1.4
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Kamal April 17, 2017

KPN nooit doen rotzooi

Op 15 maart heb ik gebeld naar KPN omdat ik mijn mobiele abonnement wilde verlengen maar helaas KPN had geen goeie aanbod toekom de medewerker over mijn alles in een televisie en internet voor mijn woning daarvoor had ze mij een korting aangeboden voor zes maanden lang.

in eerste stands hij ben ik daar akkoord mee gegaan late krijg ik een offerte in mijn mail binnen waar ik in zag dat ik ook nog eens korting krijg op alles op een als ik ook mijn mobiele netwerk de bijhou dus mocht ik mijn abonnement van mijn telefoon niet verlengen betekent dat mijn alles in een kilo

zaterdag 15 gebeld naar KPN klantenservice, kreeg een email binnen waar op stond dat mijn contract voor alles in 1 is verlengd waar ik helemaal geen goedkeuring voor heb gegeven.

heb klantenservice gebeld om het ongedaan te maken maar dat ze het niet moeten beëindigen dus dat ik zelf maandelijkse kan opzeggen, na een lang gesprek met medewerker younes zou het opgelost zijn.

Enkele minuten later heb ik een e-mail weer ontvangen waar in stond dat alles per direct is beëindigd dus geen tv geen internet meer helemaal niets , ik ben afhankelijk van mijn internet vanwege mijn werk, ik terugbellen krijg ik een collega Wouter aan de lijn aan wie ik de situatie heb uitgelegd, na zeker 10 minuten in de wacht heb gestaan heb ik de verbinding verbroken en weer eens opnieuw gebeld kreeg ik medewerker Kirsten aan de lijn die het heel vreemd vond waarom ik zo lang in de wacht heb gestaan, het moment dat ik met Kirsten in gesprek bent belt collega Wouter wel netjes terug nu heb ik twee medewerkers aan de lijn aan wie de situatie heb uitgelegd, het medewerker Kirsten even gevraagd of ze in de wacht dat ik medewerker Wouter even te woord sta dat was geen probleem, wouter heeft me uitgelegd dat hij een mail gaat sturen naar spoed en herstel om dit zo snel mogelijk ongedaan te maken maar heeft ook aangegeven dat het 48 uur kan duren voordat er contact wordt opgezocht met mij, heb direct aangegeven dat ik daar niet van gediend ben dat het 48 uur kan duren aangezien ook de paasdagen en tussen zitten dus dat zou betekenen dat ik pas dinsdag gebeld kan worden.

Ondertussen is collega Kirsten met collega Wouter in gesprek om te kijken waar Wouter nu precies mee bezig is misschien dat Kirsten mij nog ergens mee kan helpen, ondertussen sta ik weer in de wacht en ben ik ook een keer van gesprek aan het wisselen dan ben ik weer terug bij Kirsten dan weer terug bij Wouter op een gegeven moment heb ik het gesprek gewoon samen toegevoegd Wouter heeft aangegeven dat hij uit dat hij uiterste best zou doen om dit vandaag nog ongedaan te maken dat ze voor zes uur terug zouden bellen, het is toch niet mogelijk dat je alles moet ik wat kan beëindigen maar niet met één of twee knoppen weer kan herstellen dit is toch te absurd vooral dat ik het internet nodig heb voor mijn werk die ik vaak vanuit huis doe.

Wouter heeft mij verzekerd dat hij een mail naar spoed een herstel heeft gestuurd om zaterdag 15 april dus contact met mij op te nemen om het zo snel mogelijk te herstellen, heb aangegeven dat Wouter dit toch niet zegt om van mij af te zijn, zodat ik weer rustig bent en niet meer geïrriteerd ben dat ik denk dat het vandaag opgelost wordt maar in werkelijkheid niet zo is.

medewerker Kirsten heeft alles gehoord omdat ik de gesprekken samengevoegd heb dus al die tijd ben ik met twee collega's in gesprek allebei hebben ze mij beloofd dat ze een mail sturen naar spoed een herstel medewerking Kirsten heeft mij nog wel eens beloofd dat ze mij om 16:30 uur dezelfde dag terug zou bellen om te kijken wat de situatie dan is. Heb tegen Kirsten gezegd dat ik dat heel erg op prijs zou stellen heb ook tegen de medewerkers van KPN mijn excuus aangeboden mocht ik wat verkeerds hebben gezegd wat we niet toepasselijk is, heb je nog de opmerking gemaakt met Kirsten en Wouter ben nu echt benieuwd of de service van KPN goed is aangezien een zelfde fout heb er maakt.

Zoals kirsten mij heeft beloofd om om 16:30 uur terug te bellen is niet gebeurd ik heb zelf nog om 16:45 uur gebeld en gevraagd naar collega Kirsten andere collega Linda heeft aangegeven dat Kirsten met een klant in gesprek is en dat zij mij zo terug zou bellen, 17:15 nog steeds niet gebeurd ik nog een keer terugbellen krijg ik een andere collega aan de lijn die mij gelijk heeft aangegeven dat spoed een herstel helemaal niet aanwezig is en dat collega Kirsten allang al naar huis is gegaan dus ik ben de hele dag voor niet aan het lijntje gehouden internet afgesloten, minuten lang in de wacht gestaan voor helemaal niks voor Jan lul heb gelijk aan collega aangegeven dat ie een notitie kan maken dat ik de rekening niet betaal aangezien mijn internet en televisie is afgesloten en mijn verkeerde informatie te hebben verstrekt ben ik hier helemaal niet van gediend, hebt gelijk het rekening van KPN geblokkeerd mocht er al wat geïncasseerd zijn zal ik dat zeker laten storneren.

ook heb ik al een hele lange periode last van internet die telkens weg valt in mijn woning ook daarvan zijn notities van gemaakt, KPN super slechte service super slechte netwerk dure prijzen en wat krijg je ervoor terug en afsluiten voor je internet, door een fout van KPN zelf

Bij deze bedankt KPN voor jullie slechte service!!

Was deze review nuttig? 
Waanzinnig veel problemen gehad met de televisie. Steeds niet werken. Terug kijken en stoppen van een programma onmogelijk. Duurde meer dan 1 jaar dat goed te krijgen. Steeds weer een ander verhaal waarom het niet zou werken.
vandaag aan de slag met mijn kpn.com. Dat is echt onbegonnen werk. koppelen van vast en mobiel. Niet te doen. Kent mijn vaste nummer niet. Ik zit pas 10 jaar met mijn vaste nummer bij de KPN. Ik ben er mee gestopt.
Waardeloos die kpn
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door marc Februari 24, 2017

waardeloos

Waanzinnig veel problemen gehad met de televisie. Steeds niet werken. Terug kijken en stoppen van een programma onmogelijk. Duurde meer dan 1 jaar dat goed te krijgen. Steeds weer een ander verhaal waarom het niet zou werken.
vandaag aan de slag met mijn kpn.com. Dat is echt onbegonnen werk. koppelen van vast en mobiel. Niet te doen. Kent mijn vaste nummer niet. Ik zit pas 10 jaar met mijn vaste nummer bij de KPN. Ik ben er mee gestopt.
Waardeloos die kpn

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider