KPN ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/d8/c4/37/kpn-80-1411403773.png
 
4.4 (64)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
KPN internet

KPN is een veelzijdige aanbieder van telecommunicatie, op zowel particulier als zakelijk gebied. KPN is eigenaar van het vaste telefonienetwerk in Nederland en daarnaast marktleider als het gaat om mobiele telefonie. Hiervoor maken ze gebruik van de merken: KPN, Telfort en Hi.

KPN alles in 1 ervaringen

Op gebied van internet heeft KPN zijn eigen Internet Service Provider. Ook is KPN eigenaar van de succesvolle internetproviders XS4ALL en Telfort. Behalve internet en telefonie, biedt men ook nog digitale TV aan, onder de naam Digitenne en Interactieve TV. Voor mensen die op zoek zijn naar internet en bellen, eventueel uitgebreid met digitale televisie kunnen gebruik maken van KPN alles in 1 internet pakketten.

Met alles in 1 profiteer je van een pakketvoordeel bestaande uit internet, tv en bellen. Hier lees je direct welke KPN alles in 1 ervaringen andere gebruikers ervaren. We nodigen je ook van harte uit zelf een review te schrijven als je KPN internet ervaringen hebt. Voor KPN alles in 1 glasvezel ervaringen kijk je hier: KPN glasvezel ervaringen

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 64 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
4.4
Installatie 
 
4.9  (51)
Helpdesk 
 
3.0  (57)
Internet 
 
5.0  (51)
Bellen 
 
4.5  (40)
Digitale televisie 
 
4.5  (28)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
    Hoe beviel de installatie door de monteur? Of heeft u zelf de installatie uitgevoerd? Was de meegeleverde beschrijving dan duidelijk? Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Helpdesk
    Beoordeel de helpdesk als u hiermee al eens contact heeft opgenomen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Internet
    Beoordeel de kwaliteit van het internet op snelheid, stabiliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Bellen
    Maakt u gebruik van telefonie? Beoordeel dit dan op geluidskwaliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Digitale televisie
    Maakt u gebruik van televisie? Beoordeel dit dan op beeldkwaliteit, storingen en mogelijkheden. Een toelichting kunt u hieronder geven. Een toelichting kunt u hieronder geven.
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Ik heb 8 dagen zonder internet gezeten en er werd geen oplossing gegeven voor de kosten die wij moesten maken om internet te krijgen. Daarnaast werd ons aan de telefoon letterlijk gezegd dat we extra bundels moeten kopen omdat wij door corona allemaal thuis werken. later klacht ingedient en we krijgen alleen de kosten van de bundel terug niets van de extra kosten. Buurvrouw heeft wel 20mb gekregen. Maar KPN blijft zeggen dat het niet hun probleem is omdat dit onder telfort viel, waar wij dus niet meer terecht kunnen omdat zij alle klanten hebben overgenomen. meerdere klachten over ingedient en tot twee keer toe ongelofelijk onvriendelijk behandeld dat je zelf het verliest. Daarnaast is het internet veel langzamer dan mijn abbo, heb 20Mb snelheid getest en mijn abbo is 50Mb
Geschreven door maralina November 04, 2020

8 dagen geen interenet en geen oplossingen

Ik heb 8 dagen zonder internet gezeten en er werd geen oplossing gegeven voor de kosten die wij moesten maken om internet te krijgen. Daarnaast werd ons aan de telefoon letterlijk gezegd dat we extra bundels moeten kopen omdat wij door corona allemaal thuis werken. later klacht ingedient en we krijgen alleen de kosten van de bundel terug niets van de extra kosten. Buurvrouw heeft wel 20mb gekregen. Maar KPN blijft zeggen dat het niet hun probleem is omdat dit onder telfort viel, waar wij dus niet meer terecht kunnen omdat zij alle klanten hebben overgenomen. meerdere klachten over ingedient en tot twee keer toe ongelofelijk onvriendelijk behandeld dat je zelf het verliest. Daarnaast is het internet veel langzamer dan mijn abbo, heb 20Mb snelheid getest en mijn abbo is 50Mb

Was deze review nuttig? 
Verhuisservice is waardeloos!!!!!
Ben al vanaf 23 augustus afgesloten op oude adres, nieuwe aansluiting is nog steeds niet actief terwijl alles op 1 oktober geregeld had moeten zijn!!!!
De automatische afschrijvingen gaan wel goed...............?
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Richard Verrips Oktober 28, 2020

Waardeloos!!!!!!

Verhuisservice is waardeloos!!!!!
Ben al vanaf 23 augustus afgesloten op oude adres, nieuwe aansluiting is nog steeds niet actief terwijl alles op 1 oktober geregeld had moeten zijn!!!!
De automatische afschrijvingen gaan wel goed...............?

Was deze review nuttig? 
Op 28 augustus zou vast internet geleverd worden. Ter extra controle heb ik ze van te voren nog opgebeld om dit te verifiëren. Op de betreffende datum, bij gebrek aan internet, heb ik KPN gebeld om te vragen wat de status was. De klantenservice medewerker vertelde mij dat het internet ergens gedurende die dag aangesloten zal worden. Het zou in eerste instantie gaan om glasvezel internet, maar aangezien de aanleg nog niet voltooid is, zal ik eerst genoegen moeten nemen met ADSL. Ik begrijp dat KPN hier wellicht ook niets aan kan doen, en neem genoegen met ADSL totdat zij mij over kunnen zetten op glasvezel internet. Aan het einde van de dag krijg ik een email dat de aansluitdatum verplaatst is naar 31 augustus.
Op 29 augustus bel ik KPN dus weer op met de vraag waarom de aansluit datum opeens is verplaatst tot na het weekend. De medewerker kan mij hier geen antwoord op geven, en ziet uiteindelijk als enige mogelijkheid om een noodpakket op te sturen, die dezelfde dag nog verstuurd zou worden. Deze zou dan de volgende dag al bij mij aankomen, zodat ik niet lang zonder internet hoef te zitten.
Dit noodpakket is echter de volgende dag (30 augustus) niet aangekomen, en ik bel KPN weer op. Zij zien dat de aanvraag voor een noodpakket is gedaan, maar kunnen de status van de daadwerkelijke bestelling niet zien. En zij weten dus ook niet met zekerheid te zeggen of het noodpakket daadwerkelijk verstuurd is. Verder liggen er allerlei systemen plat, en kunnen zij überhaupt nooit zien wat er in de ‘back-office’ gebeurt met de aanvragen en werkzaamheden.
Op 31 augustus, heb ik nog steeds geen internet aansluiting en ook geen noodpakket ontvangen. Dus weer besluit ik om KPN te bellen om na te vragen van de status van het noodpakket of daadwerkelijke internetaansluiting is. Weer vertelt de medewerker mij dat voor zover zij kunnen zien, de internet aansluiting vandaag geleverd zal worden. Over de status van het noodpakket kan weer niks gezegd worden. Echter verrassend (of misschien niet echt meer) krijg ik aan het eind van de dag weer een email met de melding dat het aansluiting van de internet aansluiting doorgeschoven is naar 1 september.
Op 1 september, bij gebrek aan een werkende internet aansluiting, en een ontvangen email dat de aansluitdatum verplaatst is naar 27 november, besluit ik weer te bellen. Waarna mij weer weinig vertelt kan worden, en er gewerkt wordt om mij zo snel mogelijk aan te sluiten.
Op 2, 3 en 4 september herhaalt het bovenstaande zich, waarna ik op 5 september plotseling internet heb van KPN. Blij dat ik eindelijk werkend internet heb, maar toch behoorlijk ontevreden over de gang van zaken bij KPN, zet ik er enigszins een punt achter voor mijzelf. Althans dat dacht ik…
Op 14 september heb ik plotseling weer geen internet! Natuurlijk bel ik KPN weer op om te kijken wat er aan de hand is. Weer kan de medewerker mij weinig vertellen, maar zet wel een verzoek door naar de `back-office`, en vertelt mij het probleem waarschijnlijk verholpen gaat worden in de aankomende dagen, en ook dat ik gebeld zal worden door een medewerker van de `back-office`.
Op 15 september heb ik nog steeds geen internet, en bel ik weer. Weer krijg ik dezelfde hoeveelheid informatie.
Op 16 september bel ik weer. De eerste medewerker gaat weer navraag doen en zet mij even in de wacht. Na lange tijd wachten wordt de verbinding verbroken, en ik wacht even of ik terug gebeld wordt. Dit is niet het geval, dus ik bel KPN weer op. De volgende medewerker verteld mij dat de eerste medewerker mij heeft geprobeerd terug te bellen, maar dit was duidelijk niet het geval aangezien ik hierop gewacht heb. Mooie manier om van lastige klanten af te komen. De tweede medewerker deed meer moeite, en heeft contact gezocht met verschillende collega’s om het een en ander uit te zoeken. Uiteindelijk komt hij tot de conclusie dat de beste oplossing zou zijn om de huidige order te annuleren, en een nieuwe order te plaatsen. Het annuleren kunnen zij doorzetten, maar de aanvraag moet ik toch echt zelf weer doen, en kan pas de volgende dag gedaan worden. Als alles dan meezit, dan zou ik op 21 september aangesloten kunnen worden. Het enige wat ze mij kunnen bieden ter compensatie is de standaard actie korting die elke nieuwe klant krijgt, plus 50 euro. En weer zou ik dus minimaal de rest van de week zonder internet zitten.
In totaal heb ik dus vele malen met KPN gebeld, en met nog meer verschillende medewerkers gesproken. Die mij allemaal vrijwel niets konden vertellen, en mij niet vooruit konden helpen. Daarbovenop is de telefonische verbinding met de medewerkers twee maal verbroken terwijl ik in de wacht stond (terwijl de medewerker zaken uitzocht), waarna ik in beide gevallen niet ben terug gebeld. En zou ik dus in het meest gunstige geval in de periode van 28 augustus tot 21 september, alleen werkend internet hebben gehad van 5 tot 14 september. Met een erg minimale tegemoetkoming ter compensatie van: bijna dagelijks bellen (zonder daadwerkelijke geholpen te worden), en lange tijd geen internet hebben, en het dus moeten doen met mobiele verbindingen die niet van KPN zijn.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door H September 17, 2020

Op 28 augustus zou vast internet geleverd worden. Ter extra controle heb ik ze van te voren nog opgebeld om dit te verifiëren. Op de betreffende datum, bij gebrek aan internet, heb ik KPN gebeld om te vragen wat de status was. De klantenservice medewerker vertelde mij dat het internet ergens gedurende die dag aangesloten zal worden. Het zou in eerste instantie gaan om glasvezel internet, maar aangezien de aanleg nog niet voltooid is, zal ik eerst genoegen moeten nemen met ADSL. Ik begrijp dat KPN hier wellicht ook niets aan kan doen, en neem genoegen met ADSL totdat zij mij over kunnen zetten op glasvezel internet. Aan het einde van de dag krijg ik een email dat de aansluitdatum verplaatst is naar 31 augustus.
Op 29 augustus bel ik KPN dus weer op met de vraag waarom de aansluit datum opeens is verplaatst tot na het weekend. De medewerker kan mij hier geen antwoord op geven, en ziet uiteindelijk als enige mogelijkheid om een noodpakket op te sturen, die dezelfde dag nog verstuurd zou worden. Deze zou dan de volgende dag al bij mij aankomen, zodat ik niet lang zonder internet hoef te zitten.
Dit noodpakket is echter de volgende dag (30 augustus) niet aangekomen, en ik bel KPN weer op. Zij zien dat de aanvraag voor een noodpakket is gedaan, maar kunnen de status van de daadwerkelijke bestelling niet zien. En zij weten dus ook niet met zekerheid te zeggen of het noodpakket daadwerkelijk verstuurd is. Verder liggen er allerlei systemen plat, en kunnen zij überhaupt nooit zien wat er in de ‘back-office’ gebeurt met de aanvragen en werkzaamheden.
Op 31 augustus, heb ik nog steeds geen internet aansluiting en ook geen noodpakket ontvangen. Dus weer besluit ik om KPN te bellen om na te vragen van de status van het noodpakket of daadwerkelijke internetaansluiting is. Weer vertelt de medewerker mij dat voor zover zij kunnen zien, de internet aansluiting vandaag geleverd zal worden. Over de status van het noodpakket kan weer niks gezegd worden. Echter verrassend (of misschien niet echt meer) krijg ik aan het eind van de dag weer een email met de melding dat het aansluiting van de internet aansluiting doorgeschoven is naar 1 september.
Op 1 september, bij gebrek aan een werkende internet aansluiting, en een ontvangen email dat de aansluitdatum verplaatst is naar 27 november, besluit ik weer te bellen. Waarna mij weer weinig vertelt kan worden, en er gewerkt wordt om mij zo snel mogelijk aan te sluiten.
Op 2, 3 en 4 september herhaalt het bovenstaande zich, waarna ik op 5 september plotseling internet heb van KPN. Blij dat ik eindelijk werkend internet heb, maar toch behoorlijk ontevreden over de gang van zaken bij KPN, zet ik er enigszins een punt achter voor mijzelf. Althans dat dacht ik…
Op 14 september heb ik plotseling weer geen internet! Natuurlijk bel ik KPN weer op om te kijken wat er aan de hand is. Weer kan de medewerker mij weinig vertellen, maar zet wel een verzoek door naar de `back-office`, en vertelt mij het probleem waarschijnlijk verholpen gaat worden in de aankomende dagen, en ook dat ik gebeld zal worden door een medewerker van de `back-office`.
Op 15 september heb ik nog steeds geen internet, en bel ik weer. Weer krijg ik dezelfde hoeveelheid informatie.
Op 16 september bel ik weer. De eerste medewerker gaat weer navraag doen en zet mij even in de wacht. Na lange tijd wachten wordt de verbinding verbroken, en ik wacht even of ik terug gebeld wordt. Dit is niet het geval, dus ik bel KPN weer op. De volgende medewerker verteld mij dat de eerste medewerker mij heeft geprobeerd terug te bellen, maar dit was duidelijk niet het geval aangezien ik hierop gewacht heb. Mooie manier om van lastige klanten af te komen. De tweede medewerker deed meer moeite, en heeft contact gezocht met verschillende collega’s om het een en ander uit te zoeken. Uiteindelijk komt hij tot de conclusie dat de beste oplossing zou zijn om de huidige order te annuleren, en een nieuwe order te plaatsen. Het annuleren kunnen zij doorzetten, maar de aanvraag moet ik toch echt zelf weer doen, en kan pas de volgende dag gedaan worden. Als alles dan meezit, dan zou ik op 21 september aangesloten kunnen worden. Het enige wat ze mij kunnen bieden ter compensatie is de standaard actie korting die elke nieuwe klant krijgt, plus 50 euro. En weer zou ik dus minimaal de rest van de week zonder internet zitten.
In totaal heb ik dus vele malen met KPN gebeld, en met nog meer verschillende medewerkers gesproken. Die mij allemaal vrijwel niets konden vertellen, en mij niet vooruit konden helpen. Daarbovenop is de telefonische verbinding met de medewerkers twee maal verbroken terwijl ik in de wacht stond (terwijl de medewerker zaken uitzocht), waarna ik in beide gevallen niet ben terug gebeld. En zou ik dus in het meest gunstige geval in de periode van 28 augustus tot 21 september, alleen werkend internet hebben gehad van 5 tot 14 september. Met een erg minimale tegemoetkoming ter compensatie van: bijna dagelijks bellen (zonder daadwerkelijke geholpen te worden), en lange tijd geen internet hebben, en het dus moeten doen met mobiele verbindingen die niet van KPN zijn.

Was deze review nuttig? 
kpn zijn een stelletje oplichters, als je van telfort naar kpn over gaat verlies je al je voordelen en bellen van kpn in 1 huishouden is ook helemaal niet gratis zoals ze adverteren. Bij overzetten van telfort naar kpn beloven ze dat je alle voordelen van Telfort houdt en dat je onderling Kpn in een huishouden gratis kan bellen. Einde van de rit kon ik vet na betalen en zegt die boerin van de klantenservice dat het niet zo is dat kpn in 1 huishouden gratis is omdat volgens haar is nu wel kpn maar hoort nog bij telfort. Ze maken het zo moeilijk dat je er niks mer van begrijpt. Ze weten het zo te draaien dat je fors meer gaat betalen, .Nu al spijt dat ik niet was overgestapt naar een andere provider toen het nog kan.Mensen blijf weg bij kpn dat zal je veel geld en ellende besparen. Wat een oplichters zooitje, zodra ik de kans heb ben ik zeker weg. tv en internet is nog steeds van telfort dus ik ga gauw een andere provider zoeken wantbinnekort gaat dat ook over naar Kpn en dat wil ik koste wat het kost voorkomen.


Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Mike Juli 20, 2020

kpn zijn een stelletje oplichters, als je van telfort naar kpn over gaat verlies je al je voordelen en bellen van kpn in 1 huishouden is ook helemaal niet gratis zoals ze adverteren. Bij overzetten van telfort naar kpn beloven ze dat je alle voordelen van Telfort houdt en dat je onderling Kpn in een huishouden gratis kan bellen. Einde van de rit kon ik vet na betalen en zegt die boerin van de klantenservice dat het niet zo is dat kpn in 1 huishouden gratis is omdat volgens haar is nu wel kpn maar hoort nog bij telfort. Ze maken het zo moeilijk dat je er niks mer van begrijpt. Ze weten het zo te draaien dat je fors meer gaat betalen, .Nu al spijt dat ik niet was overgestapt naar een andere provider toen het nog kan.Mensen blijf weg bij kpn dat zal je veel geld en ellende besparen. Wat een oplichters zooitje, zodra ik de kans heb ben ik zeker weg. tv en internet is nog steeds van telfort dus ik ga gauw een andere provider zoeken wantbinnekort gaat dat ook over naar Kpn en dat wil ik koste wat het kost voorkomen.


Was deze review nuttig? 
Verschrikkelijke provider! alleen maar storingen. Nooit wordt er opgenomen!!!! Er wordt gewoon in mn gezicht opgehangen!!! Er is een 24/7 line voor de lol niemand die opneemt niemand die kijkt naar een oplossing niemand die naar je luistert! Wees slim en ga zeker niet naar kpn dan maak je de grootste fout van je leven!! Wanneer kpn een storing heeft en zij even geen reden kunnen bedenken zeggen ze maar dat er een betalingsachterstand is terwijl wij al 30 jaar al met automatische incasso werken en geen enkele brief hebben. En na dit zeggen ze dat dat je geen betalingsachterstand hebt. Ze verdienen niet eens 1 ster.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Seher Mei 23, 2020

Verschrikkelijke provider kpn

Verschrikkelijke provider! alleen maar storingen. Nooit wordt er opgenomen!!!! Er wordt gewoon in mn gezicht opgehangen!!! Er is een 24/7 line voor de lol niemand die opneemt niemand die kijkt naar een oplossing niemand die naar je luistert! Wees slim en ga zeker niet naar kpn dan maak je de grootste fout van je leven!! Wanneer kpn een storing heeft en zij even geen reden kunnen bedenken zeggen ze maar dat er een betalingsachterstand is terwijl wij al 30 jaar al met automatische incasso werken en geen enkele brief hebben. En na dit zeggen ze dat dat je geen betalingsachterstand hebt. Ze verdienen niet eens 1 ster.

Was deze review nuttig? 
Kies er niet voor KPN!
JE wordt opgelicht!

Zeer onprofessionele van KPN afgelopen maanden hoe ze met klanten omgaan. Contract verlengt in december en zou in januari ingaan met nieuwe actieabonnement. Helaas is toe nu toe niet gebeurt. Ik betaal gewoon volledig duur abonnement dan wat er afgesproken en in contract staat. Na 3 maanden lang heb ik bijna elke week gebeld hoe dat zat. Ik werd van ene naar andere gestuurd en alle beloftes die ze maakte niet nagekomen. Ik heb mijn contract te ontbinden met KPN en ben direct overgestapt naar andere provider. Vreselijke ervaring met de klantenservice kpn en glasvezel aansluiten in de praktijk. Voel me zwaar opgelicht door KPN.

De medewerkers hebben geen kennis en onvriendelijke. De medewerkers zetten je in de wacht zogenaand, zodat ze informatie kunnen zoeken over de probleem, vervolgens laten ze ophangen. Dit is zovaak gebeurt. Mensen kies er niet voor KPN!

Schaam je diep KPN!
Geschreven door _ Mei 12, 2020

vreselijke ervaring met kpn

Kies er niet voor KPN!
JE wordt opgelicht!

Zeer onprofessionele van KPN afgelopen maanden hoe ze met klanten omgaan. Contract verlengt in december en zou in januari ingaan met nieuwe actieabonnement. Helaas is toe nu toe niet gebeurt. Ik betaal gewoon volledig duur abonnement dan wat er afgesproken en in contract staat. Na 3 maanden lang heb ik bijna elke week gebeld hoe dat zat. Ik werd van ene naar andere gestuurd en alle beloftes die ze maakte niet nagekomen. Ik heb mijn contract te ontbinden met KPN en ben direct overgestapt naar andere provider. Vreselijke ervaring met de klantenservice kpn en glasvezel aansluiten in de praktijk. Voel me zwaar opgelicht door KPN.

De medewerkers hebben geen kennis en onvriendelijke. De medewerkers zetten je in de wacht zogenaand, zodat ze informatie kunnen zoeken over de probleem, vervolgens laten ze ophangen. Dit is zovaak gebeurt. Mensen kies er niet voor KPN!

Schaam je diep KPN!

Was deze review nuttig? 
Ben al ongeveer een maand bezig met KPN om een glasvezelaansluiting te krijgen. In de winkel zelf eerst afgesloten eind februari duurde anderhalve week voor een monteur kwam om dit aan te sluiten. Die afspraak is niet doorgegaan omdat de monteur 2 uur uitliep maar belde pas tegen het einde op om dat door te geven. Uit eindelijk maar een andere afspraak proberen laten maken op advies van de monteur in de hoop dat ik er ergens tussen geplaatst kon worden. Afgelopen maandag nogmaals gebeld met klantenservice en die vertelde mij dat ik binnen 48 uur bericht zou krijgen van de monteurs. Ik heb vandaag gebeld met de klantenservice en nu was het zo dat ze niet konden zeggen wanneer een monteur bij me langs kon komen. Het gesprek ging zo een verkeerde kant op en zo tegenstrijdig met de vorige gesprekken. Dat ik heb gevraagd om mijn contract te ontbinden met KPN en dat ik naar een andere provider ga. Vreselijke teleurstelling en afschuwelijke ervaring met de klantenservice kpn en glasvezel aansluiten in de praktijk. Kan niet bevatten dat een glasvezel aansluiten zolang moet duren en dat de klantenservice zo met klanten omgaat. Groet, M. Husain
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door M Husain Maart 18, 2020

Slechte klantenservice m.b.t. aansluiten glasvezel en monteurs afspraak

Ben al ongeveer een maand bezig met KPN om een glasvezelaansluiting te krijgen. In de winkel zelf eerst afgesloten eind februari duurde anderhalve week voor een monteur kwam om dit aan te sluiten. Die afspraak is niet doorgegaan omdat de monteur 2 uur uitliep maar belde pas tegen het einde op om dat door te geven. Uit eindelijk maar een andere afspraak proberen laten maken op advies van de monteur in de hoop dat ik er ergens tussen geplaatst kon worden. Afgelopen maandag nogmaals gebeld met klantenservice en die vertelde mij dat ik binnen 48 uur bericht zou krijgen van de monteurs. Ik heb vandaag gebeld met de klantenservice en nu was het zo dat ze niet konden zeggen wanneer een monteur bij me langs kon komen. Het gesprek ging zo een verkeerde kant op en zo tegenstrijdig met de vorige gesprekken. Dat ik heb gevraagd om mijn contract te ontbinden met KPN en dat ik naar een andere provider ga. Vreselijke teleurstelling en afschuwelijke ervaring met de klantenservice kpn en glasvezel aansluiten in de praktijk. Kan niet bevatten dat een glasvezel aansluiten zolang moet duren en dat de klantenservice zo met klanten omgaat. Groet, M. Husain

Was deze review nuttig? 
Internet snelheid is zoals aangegeven en alles was eenvoudig aan te sluiten. De service was echter zeer slecht.


Contact 1 met service: Ik heb een bestelling gedaan met 6 maanden korting op internet, maar de bevestigingsmail geeft aan 4 maanden korting.
Antwoord KPN service: Dit wordt gefixt wanneer het abonnement start (i.v.m. combinatie korting).
Resultaat: Op de eerste factuur (1,5 maand na bestelling+contact) staat dat er maar 4 maanden korting gegeven worden.

Contact 2 met service: Het betreft een glasvezel abonnement, dus een monteur is verplicht. Omdat ik al eerder glasvezel klant geweest ben bij KPN, heb ik gevraagd of het ook zonder monteur kon.
Antwoord KPN service: Wij weten 100% zeker dat de monteur iets moet doen, zonder hem werkt het niet.
Resultaat: De monteur komt meer dan een half uur te laat (na het 3 uur durende aangegeven tijdslot). Hij ziet dat het modem al aangesloten is, geeft aan dat hij dan niks hoeft te doen, en vertrekt weer.

Contact 3 met service: Omdat het een combinatie abonnement was zit er ook een simkaart bij. De levering was een half uur na het aangegeven 3 uur duurde tijdslot nog niet langs geweest, dus contact op genomen met de service.
Antwoord KPN service: Wij hebben geen controle over de bezorgdienst, dus wij weten niet wat de status is en of hij nog langs komt.
Resultaat: De simkaart werd 1,5 uur te laat geleverd.

Contact 4 met service: De overstap service heeft gemeld dat mijn oude provider niet wil meewerken met de overstapservice, door een communicatie fout tussen beide.
Antwoord KPN service: Hier kunnen wij helaas niks aan doen.
Resultaat: Dit is gelukkig toch goed verlopen, KPN heeft netjes de overstap gestart en de oude provider heeft dit ook netjes doorgevoerd.

Contact 5 met service: Hierna contact gehad met de klachten service over de gang van zaken.
Antwoord KPN service: Het systeem verplicht een monteur, dus daar kunnen we niks aan doen. De levering van de simkaart besteden wij uit, dus daar kunnen we niks aan doen. De missende 2 maanden korting is een fout van KPN, maar u heeft niet binnen 14 dagen na de bevestingsemail opgezegd, dus dat is uw fout. Wel kunnen wij als KPN uit coulance naar u de 2 maanden korting als nog doorvoeren.
Resultaat: Ik heb de factuur nog niet gezien, maar ik ga er van uit dat dat goed komt.


Kortom: Technisch werkt het goed, maar de service afdeling maakt niks waar wat ze beloven.
Gemiddelde score 
 
5.5
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Dennis Januari 09, 2020

Technisch goed, maar zeer slechte service.

Internet snelheid is zoals aangegeven en alles was eenvoudig aan te sluiten. De service was echter zeer slecht.


Contact 1 met service: Ik heb een bestelling gedaan met 6 maanden korting op internet, maar de bevestigingsmail geeft aan 4 maanden korting.
Antwoord KPN service: Dit wordt gefixt wanneer het abonnement start (i.v.m. combinatie korting).
Resultaat: Op de eerste factuur (1,5 maand na bestelling+contact) staat dat er maar 4 maanden korting gegeven worden.

Contact 2 met service: Het betreft een glasvezel abonnement, dus een monteur is verplicht. Omdat ik al eerder glasvezel klant geweest ben bij KPN, heb ik gevraagd of het ook zonder monteur kon.
Antwoord KPN service: Wij weten 100% zeker dat de monteur iets moet doen, zonder hem werkt het niet.
Resultaat: De monteur komt meer dan een half uur te laat (na het 3 uur durende aangegeven tijdslot). Hij ziet dat het modem al aangesloten is, geeft aan dat hij dan niks hoeft te doen, en vertrekt weer.

Contact 3 met service: Omdat het een combinatie abonnement was zit er ook een simkaart bij. De levering was een half uur na het aangegeven 3 uur duurde tijdslot nog niet langs geweest, dus contact op genomen met de service.
Antwoord KPN service: Wij hebben geen controle over de bezorgdienst, dus wij weten niet wat de status is en of hij nog langs komt.
Resultaat: De simkaart werd 1,5 uur te laat geleverd.

Contact 4 met service: De overstap service heeft gemeld dat mijn oude provider niet wil meewerken met de overstapservice, door een communicatie fout tussen beide.
Antwoord KPN service: Hier kunnen wij helaas niks aan doen.
Resultaat: Dit is gelukkig toch goed verlopen, KPN heeft netjes de overstap gestart en de oude provider heeft dit ook netjes doorgevoerd.

Contact 5 met service: Hierna contact gehad met de klachten service over de gang van zaken.
Antwoord KPN service: Het systeem verplicht een monteur, dus daar kunnen we niks aan doen. De levering van de simkaart besteden wij uit, dus daar kunnen we niks aan doen. De missende 2 maanden korting is een fout van KPN, maar u heeft niet binnen 14 dagen na de bevestingsemail opgezegd, dus dat is uw fout. Wel kunnen wij als KPN uit coulance naar u de 2 maanden korting als nog doorvoeren.
Resultaat: Ik heb de factuur nog niet gezien, maar ik ga er van uit dat dat goed komt.


Kortom: Technisch werkt het goed, maar de service afdeling maakt niks waar wat ze beloven.

Was deze review nuttig? 
Omdat ik nog een oude ISDN kabel had waren er wat veranderingen na de zomervakantie (bonding).
Verschillende monteurs zijn enkele keren langst geweest (ook omdat ik het aansluitpunt in de eerste instantie niet kon vinden).
Ik ben iedere keer ontzettend vriendelijk en behulpzaam geholpen zowel door de telefonist(te) als door de vriendelijke monteurs.
Voor mij een hele dikke pluim en complimenten voor KPN!

Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Harry November 13, 2019

Alleen maar goede zeer vriendelijke ervaring

Omdat ik nog een oude ISDN kabel had waren er wat veranderingen na de zomervakantie (bonding).
Verschillende monteurs zijn enkele keren langst geweest (ook omdat ik het aansluitpunt in de eerste instantie niet kon vinden).
Ik ben iedere keer ontzettend vriendelijk en behulpzaam geholpen zowel door de telefonist(te) als door de vriendelijke monteurs.
Voor mij een hele dikke pluim en complimenten voor KPN!

Was deze review nuttig? 
KPN heeft elke week minimaal 1 keer storing. Er zijn 4 keer monteurs geweest om bij ons thuis internet problemen te verhelpen. (NIETS VERANDERD, wel rekening gekregen) De klantenservice moet je minimaal 15 MINUTEN wachten, chat online ook minimaal 15 MINUTEN wachten. TOTAAL WAARDELOZE PROVIDER GA ALSJEBLIEFT ZIGGO NEMEN. NOOOIIITTTT KPN!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Max Augustus 27, 2019

Allerslechste internet provider ooit.

KPN heeft elke week minimaal 1 keer storing. Er zijn 4 keer monteurs geweest om bij ons thuis internet problemen te verhelpen. (NIETS VERANDERD, wel rekening gekregen) De klantenservice moet je minimaal 15 MINUTEN wachten, chat online ook minimaal 15 MINUTEN wachten. TOTAAL WAARDELOZE PROVIDER GA ALSJEBLIEFT ZIGGO NEMEN. NOOOIIITTTT KPN!

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider