KPN ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/d8/c4/37/kpn-80-1411403773.png
 
4.7 (59)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
KPN internet

KPN is een veelzijdige aanbieder van telecommunicatie, op zowel particulier als zakelijk gebied. KPN is eigenaar van het vaste telefonienetwerk in Nederland en daarnaast marktleider als het gaat om mobiele telefonie. Hiervoor maken ze gebruik van de merken: KPN, Telfort en Hi.

KPN alles in 1 ervaringen

Op gebied van internet heeft KPN zijn eigen Internet Service Provider. Ook is KPN eigenaar van de succesvolle internetproviders XS4ALL en Telfort. Behalve internet en telefonie, biedt men ook nog digitale TV aan, onder de naam Digitenne en Interactieve TV. Voor mensen die op zoek zijn naar internet en bellen, eventueel uitgebreid met digitale televisie kunnen gebruik maken van KPN alles in 1 internet pakketten.

Met alles in 1 profiteer je van een pakketvoordeel bestaande uit internet, tv en bellen. Hier lees je direct welke KPN alles in 1 ervaringen andere gebruikers ervaren. We nodigen je ook van harte uit zelf een review te schrijven als je KPN internet ervaringen hebt. Voor KPN alles in 1 glasvezel ervaringen kijk je hier: KPN glasvezel ervaringen

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 59 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
4.7
Installatie 
 
5.2  (47)
Helpdesk 
 
3.2  (52)
Internet 
 
5.2  (48)
Bellen 
 
4.8  (37)
Digitale televisie 
 
4.8  (26)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
    Hoe beviel de installatie door de monteur? Of heeft u zelf de installatie uitgevoerd? Was de meegeleverde beschrijving dan duidelijk? Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Helpdesk
    Beoordeel de helpdesk als u hiermee al eens contact heeft opgenomen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Internet
    Beoordeel de kwaliteit van het internet op snelheid, stabiliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Bellen
    Maakt u gebruik van telefonie? Beoordeel dit dan op geluidskwaliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Digitale televisie
    Maakt u gebruik van televisie? Beoordeel dit dan op beeldkwaliteit, storingen en mogelijkheden. Een toelichting kunt u hieronder geven. Een toelichting kunt u hieronder geven.
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Internet snelheid is zoals aangegeven en alles was eenvoudig aan te sluiten. De service was echter zeer slecht.


Contact 1 met service: Ik heb een bestelling gedaan met 6 maanden korting op internet, maar de bevestigingsmail geeft aan 4 maanden korting.
Antwoord KPN service: Dit wordt gefixt wanneer het abonnement start (i.v.m. combinatie korting).
Resultaat: Op de eerste factuur (1,5 maand na bestelling+contact) staat dat er maar 4 maanden korting gegeven worden.

Contact 2 met service: Het betreft een glasvezel abonnement, dus een monteur is verplicht. Omdat ik al eerder glasvezel klant geweest ben bij KPN, heb ik gevraagd of het ook zonder monteur kon.
Antwoord KPN service: Wij weten 100% zeker dat de monteur iets moet doen, zonder hem werkt het niet.
Resultaat: De monteur komt meer dan een half uur te laat (na het 3 uur durende aangegeven tijdslot). Hij ziet dat het modem al aangesloten is, geeft aan dat hij dan niks hoeft te doen, en vertrekt weer.

Contact 3 met service: Omdat het een combinatie abonnement was zit er ook een simkaart bij. De levering was een half uur na het aangegeven 3 uur duurde tijdslot nog niet langs geweest, dus contact op genomen met de service.
Antwoord KPN service: Wij hebben geen controle over de bezorgdienst, dus wij weten niet wat de status is en of hij nog langs komt.
Resultaat: De simkaart werd 1,5 uur te laat geleverd.

Contact 4 met service: De overstap service heeft gemeld dat mijn oude provider niet wil meewerken met de overstapservice, door een communicatie fout tussen beide.
Antwoord KPN service: Hier kunnen wij helaas niks aan doen.
Resultaat: Dit is gelukkig toch goed verlopen, KPN heeft netjes de overstap gestart en de oude provider heeft dit ook netjes doorgevoerd.

Contact 5 met service: Hierna contact gehad met de klachten service over de gang van zaken.
Antwoord KPN service: Het systeem verplicht een monteur, dus daar kunnen we niks aan doen. De levering van de simkaart besteden wij uit, dus daar kunnen we niks aan doen. De missende 2 maanden korting is een fout van KPN, maar u heeft niet binnen 14 dagen na de bevestingsemail opgezegd, dus dat is uw fout. Wel kunnen wij als KPN uit coulance naar u de 2 maanden korting als nog doorvoeren.
Resultaat: Ik heb de factuur nog niet gezien, maar ik ga er van uit dat dat goed komt.


Kortom: Technisch werkt het goed, maar de service afdeling maakt niks waar wat ze beloven.
Gemiddelde score 
 
5.5
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Dennis Januari 09, 2020

Technisch goed, maar zeer slechte service.

Internet snelheid is zoals aangegeven en alles was eenvoudig aan te sluiten. De service was echter zeer slecht.


Contact 1 met service: Ik heb een bestelling gedaan met 6 maanden korting op internet, maar de bevestigingsmail geeft aan 4 maanden korting.
Antwoord KPN service: Dit wordt gefixt wanneer het abonnement start (i.v.m. combinatie korting).
Resultaat: Op de eerste factuur (1,5 maand na bestelling+contact) staat dat er maar 4 maanden korting gegeven worden.

Contact 2 met service: Het betreft een glasvezel abonnement, dus een monteur is verplicht. Omdat ik al eerder glasvezel klant geweest ben bij KPN, heb ik gevraagd of het ook zonder monteur kon.
Antwoord KPN service: Wij weten 100% zeker dat de monteur iets moet doen, zonder hem werkt het niet.
Resultaat: De monteur komt meer dan een half uur te laat (na het 3 uur durende aangegeven tijdslot). Hij ziet dat het modem al aangesloten is, geeft aan dat hij dan niks hoeft te doen, en vertrekt weer.

Contact 3 met service: Omdat het een combinatie abonnement was zit er ook een simkaart bij. De levering was een half uur na het aangegeven 3 uur duurde tijdslot nog niet langs geweest, dus contact op genomen met de service.
Antwoord KPN service: Wij hebben geen controle over de bezorgdienst, dus wij weten niet wat de status is en of hij nog langs komt.
Resultaat: De simkaart werd 1,5 uur te laat geleverd.

Contact 4 met service: De overstap service heeft gemeld dat mijn oude provider niet wil meewerken met de overstapservice, door een communicatie fout tussen beide.
Antwoord KPN service: Hier kunnen wij helaas niks aan doen.
Resultaat: Dit is gelukkig toch goed verlopen, KPN heeft netjes de overstap gestart en de oude provider heeft dit ook netjes doorgevoerd.

Contact 5 met service: Hierna contact gehad met de klachten service over de gang van zaken.
Antwoord KPN service: Het systeem verplicht een monteur, dus daar kunnen we niks aan doen. De levering van de simkaart besteden wij uit, dus daar kunnen we niks aan doen. De missende 2 maanden korting is een fout van KPN, maar u heeft niet binnen 14 dagen na de bevestingsemail opgezegd, dus dat is uw fout. Wel kunnen wij als KPN uit coulance naar u de 2 maanden korting als nog doorvoeren.
Resultaat: Ik heb de factuur nog niet gezien, maar ik ga er van uit dat dat goed komt.


Kortom: Technisch werkt het goed, maar de service afdeling maakt niks waar wat ze beloven.

Was deze review nuttig? 
Omdat ik nog een oude ISDN kabel had waren er wat veranderingen na de zomervakantie (bonding).
Verschillende monteurs zijn enkele keren langst geweest (ook omdat ik het aansluitpunt in de eerste instantie niet kon vinden).
Ik ben iedere keer ontzettend vriendelijk en behulpzaam geholpen zowel door de telefonist(te) als door de vriendelijke monteurs.
Voor mij een hele dikke pluim en complimenten voor KPN!

Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Harry November 13, 2019

Alleen maar goede zeer vriendelijke ervaring

Omdat ik nog een oude ISDN kabel had waren er wat veranderingen na de zomervakantie (bonding).
Verschillende monteurs zijn enkele keren langst geweest (ook omdat ik het aansluitpunt in de eerste instantie niet kon vinden).
Ik ben iedere keer ontzettend vriendelijk en behulpzaam geholpen zowel door de telefonist(te) als door de vriendelijke monteurs.
Voor mij een hele dikke pluim en complimenten voor KPN!

Was deze review nuttig? 
KPN heeft elke week minimaal 1 keer storing. Er zijn 4 keer monteurs geweest om bij ons thuis internet problemen te verhelpen. (NIETS VERANDERD, wel rekening gekregen) De klantenservice moet je minimaal 15 MINUTEN wachten, chat online ook minimaal 15 MINUTEN wachten. TOTAAL WAARDELOZE PROVIDER GA ALSJEBLIEFT ZIGGO NEMEN. NOOOIIITTTT KPN!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Max Augustus 27, 2019

Allerslechste internet provider ooit.

KPN heeft elke week minimaal 1 keer storing. Er zijn 4 keer monteurs geweest om bij ons thuis internet problemen te verhelpen. (NIETS VERANDERD, wel rekening gekregen) De klantenservice moet je minimaal 15 MINUTEN wachten, chat online ook minimaal 15 MINUTEN wachten. TOTAAL WAARDELOZE PROVIDER GA ALSJEBLIEFT ZIGGO NEMEN. NOOOIIITTTT KPN!

Was deze review nuttig? 
Op verzoek van KPN komt een monteur langs. Deze reset het modem naar fabrieksinstellingen en vertrekt. Gevolg: zelf uren in moeten steken om de Wi-Fi weer aan de praat te krijgen. Ook de televisie en TV werken niet meer, dus zelf proberen op te lossen via allerlei fora. Incompetente medewerkers van de klantenservice beloven uiteindelijk 6 maanden korting ter compensatie, maar zetten maar 3 maanden in het systeem. Uiteindelijk dus weer 45 minuten naar de helpdesk moeten bellen om dit geregeld te krijgen...kortom: laat KPN nooit op hun verzoek langskomen want ze laten een puinhoop achter.
Geschreven door Anoniem April 30, 2019

KPN review: ga niet met ze in zee

Op verzoek van KPN komt een monteur langs. Deze reset het modem naar fabrieksinstellingen en vertrekt. Gevolg: zelf uren in moeten steken om de Wi-Fi weer aan de praat te krijgen. Ook de televisie en TV werken niet meer, dus zelf proberen op te lossen via allerlei fora. Incompetente medewerkers van de klantenservice beloven uiteindelijk 6 maanden korting ter compensatie, maar zetten maar 3 maanden in het systeem. Uiteindelijk dus weer 45 minuten naar de helpdesk moeten bellen om dit geregeld te krijgen...kortom: laat KPN nooit op hun verzoek langskomen want ze laten een puinhoop achter.

Was deze review nuttig? 
Vreselijke “service”
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Erica April 30, 2019

Ga nooit bij deze maatschappij

Vreselijke “service”

Was deze review nuttig? 
Ik woon in het buitengebied. KPN biedt sinds kort internet aan met 4G ondersteuning. Hierdoor stijgt de snelheid van 4 mbps naar 22 mbps. Daar zijn we zeer blij mee!! Eindelijk Netflix in het buitengebied van Rockanje (dat ligt gewoon in Zuid Holland) . Prijs van vast bellen is wel te hoog, vandaag cijfer 4.
Helpdesk is bijna onbereikbaar, steeds krijg je een computer, vreselijk want die kan je nooit helpen!
Als je geluk hebt en iemand aan de lijn kan krijgen wordt je super geholpen! Installatie was door een hele goede monteur, die heeft twee steunpunten wifi gemaakt en daardoor wifi internet in het hele huis, TOP!
Gemiddelde score 
 
6.0
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Dr. Harry Februari 28, 2019

Ik woon in het buitengebied. KPN biedt sinds kort internet aan met 4G ondersteuning. Hierdoor stijgt de snelheid van 4 mbps naar 22 mbps. Daar zijn we zeer blij mee!! Eindelijk Netflix in het buitengebied van Rockanje (dat ligt gewoon in Zuid Holland) . Prijs van vast bellen is wel te hoog, vandaag cijfer 4.
Helpdesk is bijna onbereikbaar, steeds krijg je een computer, vreselijk want die kan je nooit helpen!
Als je geluk hebt en iemand aan de lijn kan krijgen wordt je super geholpen! Installatie was door een hele goede monteur, die heeft twee steunpunten wifi gemaakt en daardoor wifi internet in het hele huis, TOP!

Was deze review nuttig? 
Geen klant vriendelijkheid 14 dagen opzegtermijn en als nog hebben ze het niet gedaan ze beloven zo veel mb snelheid is traag als schildpad oplichters gewoon
Begin AUB niet aan GEEN KPN
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Ibrahim Januari 09, 2019

OPLICHTERS KPN

Geen klant vriendelijkheid 14 dagen opzegtermijn en als nog hebben ze het niet gedaan ze beloven zo veel mb snelheid is traag als schildpad oplichters gewoon
Begin AUB niet aan GEEN KPN

Was deze review nuttig? 
Heb dsl gehad van KPN.. ben blij dat ik weg kan binnenkort. Je betaald de hoofdprijs en krijgt maar 4Mb... lekker is dat. Bellen kosten ook een vermogen, of je moet gelijk afkopen. Ik zit er net tussen in,, Al paar keer storing gehad, voordat ze het begrepen duurt het 4-5 dagen voordat ze het oplossen.. eerst mobiel opgezegd en daarna gaat ADSL ook.
Gemiddelde score 
 
1.6
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Rob Januari 02, 2019

Duur, geen Service en geen snelheid

Heb dsl gehad van KPN.. ben blij dat ik weg kan binnenkort. Je betaald de hoofdprijs en krijgt maar 4Mb... lekker is dat. Bellen kosten ook een vermogen, of je moet gelijk afkopen. Ik zit er net tussen in,, Al paar keer storing gehad, voordat ze het begrepen duurt het 4-5 dagen voordat ze het oplossen.. eerst mobiel opgezegd en daarna gaat ADSL ook.

Was deze review nuttig? 
Zeer tevreden over de diensten van KPN.

Glasvezel verbinding met internet voor een redelijke prijs. Ja de prijzen gaan ieder jaar iets omhoog maar dat geldt ook voor de andere providers.

De decoder is makkelijk aan te sluiten en snel in gebruik. Ten opzichte van de Horizonbox van ziggo die zeer traag performt.

Gemiddelde score 
 
8.4
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Michael Juli 20, 2018

Tevreden klant!

Zeer tevreden over de diensten van KPN.

Glasvezel verbinding met internet voor een redelijke prijs. Ja de prijzen gaan ieder jaar iets omhoog maar dat geldt ook voor de andere providers.

De decoder is makkelijk aan te sluiten en snel in gebruik. Ten opzichte van de Horizonbox van ziggo die zeer traag performt.

Was deze review nuttig? 
Na slechte ervaringen kozen we voor KPN. Alles werd aangesloten door de monteur, en toen we nog steeds niet de snelheid van internet haalde bleek er iets in de kabel verkeerd te zitten. Werd prima opgelost! Ook als er eens een storing was werden we gelijk geholpen. We kijken draadloos tv, prima beeld, geen storing. Zeer tevreden dus
Gemiddelde score 
 
8.8
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Van Santen Juli 06, 2018

Zeer tevreden

Na slechte ervaringen kozen we voor KPN. Alles werd aangesloten door de monteur, en toen we nog steeds niet de snelheid van internet haalde bleek er iets in de kabel verkeerd te zitten. Werd prima opgelost! Ook als er eens een storing was werden we gelijk geholpen. We kijken draadloos tv, prima beeld, geen storing. Zeer tevreden dus

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider