KPN ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/d8/c4/37/kpn-80-1411403773.png
 
4.7 (50)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
KPN internet

KPN is een veelzijdige aanbieder van telecommunicatie, op zowel particulier als zakelijk gebied. KPN is eigenaar van het vaste telefonienetwerk in Nederland en daarnaast marktleider als het gaat om mobiele telefonie. Hiervoor maken ze gebruik van de merken: KPN, Telfort en Hi.

KPN alles in 1 ervaringen

Op gebied van internet heeft KPN zijn eigen Internet Service Provider. Ook is KPN eigenaar van de succesvolle internetproviders XS4ALL en Telfort. Behalve internet en telefonie, biedt men ook nog digitale TV aan, onder de naam Digitenne en Interactieve TV. Voor mensen die op zoek zijn naar internet en bellen, eventueel uitgebreid met digitale televisie kunnen gebruik maken van KPN alles in 1 internet pakketten.

Met alles in 1 profiteer je van een pakketvoordeel bestaande uit internet, tv en bellen. Hier lees je direct welke KPN alles in 1 ervaringen andere gebruikers ervaren. We nodigen je ook van harte uit zelf een review te schrijven als je KPN internet ervaringen hebt. Voor KPN alles in 1 glasvezel ervaringen kijk je hier: KPN glasvezel ervaringen

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 50 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
4.7
Installatie 
 
5.2  (38)
Helpdesk 
 
3.0  (43)
Internet 
 
5.3  (39)
Bellen 
 
5.0  (29)
Digitale televisie 
 
5.0  (19)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
    Hoe beviel de installatie door de monteur? Of heeft u zelf de installatie uitgevoerd? Was de meegeleverde beschrijving dan duidelijk? Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Helpdesk
    Beoordeel de helpdesk als u hiermee al eens contact heeft opgenomen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Internet
    Beoordeel de kwaliteit van het internet op snelheid, stabiliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Bellen
    Maakt u gebruik van telefonie? Beoordeel dit dan op geluidskwaliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Digitale televisie
    Maakt u gebruik van televisie? Beoordeel dit dan op beeldkwaliteit, storingen en mogelijkheden. Een toelichting kunt u hieronder geven. Een toelichting kunt u hieronder geven.
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
3 jaar bij KPN gezeten nog altijd spijt dat ik overgestapt ben naar een ander.
nooit problemen gehad met kpn internet goed interactieve tv perfect veel opties.
en weinig storing.
Gemiddelde score 
 
9.3
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Sabine Juni 07, 2017

3 jaar bij KPN gezeten nog altijd spijt dat ik overgestapt ben naar een ander.
nooit problemen gehad met kpn internet goed interactieve tv perfect veel opties.
en weinig storing.

Was deze review nuttig? 
Yoeri kort uitgelegd wat er aan de hand was en hij kon het meteen oplossen.
Bovendien was het ook gezellig met hem. Wel gelachen ook.
Goede professionele werker.
Ik was heel blij dat ik hem trof en dat hij zo goed en snel geholpen heeft via chat kpn
Op mijn mobiele telefoon.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Annemieke Mei 14, 2017

Hulp opnieuw wifi installeren door Yoeri kpn chat medwerker

Yoeri kort uitgelegd wat er aan de hand was en hij kon het meteen oplossen.
Bovendien was het ook gezellig met hem. Wel gelachen ook.
Goede professionele werker.
Ik was heel blij dat ik hem trof en dat hij zo goed en snel geholpen heeft via chat kpn
Op mijn mobiele telefoon.

Was deze review nuttig? 
Op 15 maart heb ik gebeld naar KPN omdat ik mijn mobiele abonnement wilde verlengen maar helaas KPN had geen goeie aanbod toekom de medewerker over mijn alles in een televisie en internet voor mijn woning daarvoor had ze mij een korting aangeboden voor zes maanden lang.

in eerste stands hij ben ik daar akkoord mee gegaan late krijg ik een offerte in mijn mail binnen waar ik in zag dat ik ook nog eens korting krijg op alles op een als ik ook mijn mobiele netwerk de bijhou dus mocht ik mijn abonnement van mijn telefoon niet verlengen betekent dat mijn alles in een kilo

zaterdag 15 gebeld naar KPN klantenservice, kreeg een email binnen waar op stond dat mijn contract voor alles in 1 is verlengd waar ik helemaal geen goedkeuring voor heb gegeven.

heb klantenservice gebeld om het ongedaan te maken maar dat ze het niet moeten beëindigen dus dat ik zelf maandelijkse kan opzeggen, na een lang gesprek met medewerker younes zou het opgelost zijn.

Enkele minuten later heb ik een e-mail weer ontvangen waar in stond dat alles per direct is beëindigd dus geen tv geen internet meer helemaal niets , ik ben afhankelijk van mijn internet vanwege mijn werk, ik terugbellen krijg ik een collega Wouter aan de lijn aan wie ik de situatie heb uitgelegd, na zeker 10 minuten in de wacht heb gestaan heb ik de verbinding verbroken en weer eens opnieuw gebeld kreeg ik medewerker Kirsten aan de lijn die het heel vreemd vond waarom ik zo lang in de wacht heb gestaan, het moment dat ik met Kirsten in gesprek bent belt collega Wouter wel netjes terug nu heb ik twee medewerkers aan de lijn aan wie de situatie heb uitgelegd, het medewerker Kirsten even gevraagd of ze in de wacht dat ik medewerker Wouter even te woord sta dat was geen probleem, wouter heeft me uitgelegd dat hij een mail gaat sturen naar spoed en herstel om dit zo snel mogelijk ongedaan te maken maar heeft ook aangegeven dat het 48 uur kan duren voordat er contact wordt opgezocht met mij, heb direct aangegeven dat ik daar niet van gediend ben dat het 48 uur kan duren aangezien ook de paasdagen en tussen zitten dus dat zou betekenen dat ik pas dinsdag gebeld kan worden.

Ondertussen is collega Kirsten met collega Wouter in gesprek om te kijken waar Wouter nu precies mee bezig is misschien dat Kirsten mij nog ergens mee kan helpen, ondertussen sta ik weer in de wacht en ben ik ook een keer van gesprek aan het wisselen dan ben ik weer terug bij Kirsten dan weer terug bij Wouter op een gegeven moment heb ik het gesprek gewoon samen toegevoegd Wouter heeft aangegeven dat hij uit dat hij uiterste best zou doen om dit vandaag nog ongedaan te maken dat ze voor zes uur terug zouden bellen, het is toch niet mogelijk dat je alles moet ik wat kan beëindigen maar niet met één of twee knoppen weer kan herstellen dit is toch te absurd vooral dat ik het internet nodig heb voor mijn werk die ik vaak vanuit huis doe.

Wouter heeft mij verzekerd dat hij een mail naar spoed een herstel heeft gestuurd om zaterdag 15 april dus contact met mij op te nemen om het zo snel mogelijk te herstellen, heb aangegeven dat Wouter dit toch niet zegt om van mij af te zijn, zodat ik weer rustig bent en niet meer geïrriteerd ben dat ik denk dat het vandaag opgelost wordt maar in werkelijkheid niet zo is.

medewerker Kirsten heeft alles gehoord omdat ik de gesprekken samengevoegd heb dus al die tijd ben ik met twee collega's in gesprek allebei hebben ze mij beloofd dat ze een mail sturen naar spoed een herstel medewerking Kirsten heeft mij nog wel eens beloofd dat ze mij om 16:30 uur dezelfde dag terug zou bellen om te kijken wat de situatie dan is. Heb tegen Kirsten gezegd dat ik dat heel erg op prijs zou stellen heb ook tegen de medewerkers van KPN mijn excuus aangeboden mocht ik wat verkeerds hebben gezegd wat we niet toepasselijk is, heb je nog de opmerking gemaakt met Kirsten en Wouter ben nu echt benieuwd of de service van KPN goed is aangezien een zelfde fout heb er maakt.

Zoals kirsten mij heeft beloofd om om 16:30 uur terug te bellen is niet gebeurd ik heb zelf nog om 16:45 uur gebeld en gevraagd naar collega Kirsten andere collega Linda heeft aangegeven dat Kirsten met een klant in gesprek is en dat zij mij zo terug zou bellen, 17:15 nog steeds niet gebeurd ik nog een keer terugbellen krijg ik een andere collega aan de lijn die mij gelijk heeft aangegeven dat spoed een herstel helemaal niet aanwezig is en dat collega Kirsten allang al naar huis is gegaan dus ik ben de hele dag voor niet aan het lijntje gehouden internet afgesloten, minuten lang in de wacht gestaan voor helemaal niks voor Jan lul heb gelijk aan collega aangegeven dat ie een notitie kan maken dat ik de rekening niet betaal aangezien mijn internet en televisie is afgesloten en mijn verkeerde informatie te hebben verstrekt ben ik hier helemaal niet van gediend, hebt gelijk het rekening van KPN geblokkeerd mocht er al wat geïncasseerd zijn zal ik dat zeker laten storneren.

ook heb ik al een hele lange periode last van internet die telkens weg valt in mijn woning ook daarvan zijn notities van gemaakt, KPN super slechte service super slechte netwerk dure prijzen en wat krijg je ervoor terug en afsluiten voor je internet, door een fout van KPN zelf

Bij deze bedankt KPN voor jullie slechte service!!
Gemiddelde score 
 
1.4
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Kamal April 17, 2017

KPN nooit doen rotzooi

Op 15 maart heb ik gebeld naar KPN omdat ik mijn mobiele abonnement wilde verlengen maar helaas KPN had geen goeie aanbod toekom de medewerker over mijn alles in een televisie en internet voor mijn woning daarvoor had ze mij een korting aangeboden voor zes maanden lang.

in eerste stands hij ben ik daar akkoord mee gegaan late krijg ik een offerte in mijn mail binnen waar ik in zag dat ik ook nog eens korting krijg op alles op een als ik ook mijn mobiele netwerk de bijhou dus mocht ik mijn abonnement van mijn telefoon niet verlengen betekent dat mijn alles in een kilo

zaterdag 15 gebeld naar KPN klantenservice, kreeg een email binnen waar op stond dat mijn contract voor alles in 1 is verlengd waar ik helemaal geen goedkeuring voor heb gegeven.

heb klantenservice gebeld om het ongedaan te maken maar dat ze het niet moeten beëindigen dus dat ik zelf maandelijkse kan opzeggen, na een lang gesprek met medewerker younes zou het opgelost zijn.

Enkele minuten later heb ik een e-mail weer ontvangen waar in stond dat alles per direct is beëindigd dus geen tv geen internet meer helemaal niets , ik ben afhankelijk van mijn internet vanwege mijn werk, ik terugbellen krijg ik een collega Wouter aan de lijn aan wie ik de situatie heb uitgelegd, na zeker 10 minuten in de wacht heb gestaan heb ik de verbinding verbroken en weer eens opnieuw gebeld kreeg ik medewerker Kirsten aan de lijn die het heel vreemd vond waarom ik zo lang in de wacht heb gestaan, het moment dat ik met Kirsten in gesprek bent belt collega Wouter wel netjes terug nu heb ik twee medewerkers aan de lijn aan wie de situatie heb uitgelegd, het medewerker Kirsten even gevraagd of ze in de wacht dat ik medewerker Wouter even te woord sta dat was geen probleem, wouter heeft me uitgelegd dat hij een mail gaat sturen naar spoed en herstel om dit zo snel mogelijk ongedaan te maken maar heeft ook aangegeven dat het 48 uur kan duren voordat er contact wordt opgezocht met mij, heb direct aangegeven dat ik daar niet van gediend ben dat het 48 uur kan duren aangezien ook de paasdagen en tussen zitten dus dat zou betekenen dat ik pas dinsdag gebeld kan worden.

Ondertussen is collega Kirsten met collega Wouter in gesprek om te kijken waar Wouter nu precies mee bezig is misschien dat Kirsten mij nog ergens mee kan helpen, ondertussen sta ik weer in de wacht en ben ik ook een keer van gesprek aan het wisselen dan ben ik weer terug bij Kirsten dan weer terug bij Wouter op een gegeven moment heb ik het gesprek gewoon samen toegevoegd Wouter heeft aangegeven dat hij uit dat hij uiterste best zou doen om dit vandaag nog ongedaan te maken dat ze voor zes uur terug zouden bellen, het is toch niet mogelijk dat je alles moet ik wat kan beëindigen maar niet met één of twee knoppen weer kan herstellen dit is toch te absurd vooral dat ik het internet nodig heb voor mijn werk die ik vaak vanuit huis doe.

Wouter heeft mij verzekerd dat hij een mail naar spoed een herstel heeft gestuurd om zaterdag 15 april dus contact met mij op te nemen om het zo snel mogelijk te herstellen, heb aangegeven dat Wouter dit toch niet zegt om van mij af te zijn, zodat ik weer rustig bent en niet meer geïrriteerd ben dat ik denk dat het vandaag opgelost wordt maar in werkelijkheid niet zo is.

medewerker Kirsten heeft alles gehoord omdat ik de gesprekken samengevoegd heb dus al die tijd ben ik met twee collega's in gesprek allebei hebben ze mij beloofd dat ze een mail sturen naar spoed een herstel medewerking Kirsten heeft mij nog wel eens beloofd dat ze mij om 16:30 uur dezelfde dag terug zou bellen om te kijken wat de situatie dan is. Heb tegen Kirsten gezegd dat ik dat heel erg op prijs zou stellen heb ook tegen de medewerkers van KPN mijn excuus aangeboden mocht ik wat verkeerds hebben gezegd wat we niet toepasselijk is, heb je nog de opmerking gemaakt met Kirsten en Wouter ben nu echt benieuwd of de service van KPN goed is aangezien een zelfde fout heb er maakt.

Zoals kirsten mij heeft beloofd om om 16:30 uur terug te bellen is niet gebeurd ik heb zelf nog om 16:45 uur gebeld en gevraagd naar collega Kirsten andere collega Linda heeft aangegeven dat Kirsten met een klant in gesprek is en dat zij mij zo terug zou bellen, 17:15 nog steeds niet gebeurd ik nog een keer terugbellen krijg ik een andere collega aan de lijn die mij gelijk heeft aangegeven dat spoed een herstel helemaal niet aanwezig is en dat collega Kirsten allang al naar huis is gegaan dus ik ben de hele dag voor niet aan het lijntje gehouden internet afgesloten, minuten lang in de wacht gestaan voor helemaal niks voor Jan lul heb gelijk aan collega aangegeven dat ie een notitie kan maken dat ik de rekening niet betaal aangezien mijn internet en televisie is afgesloten en mijn verkeerde informatie te hebben verstrekt ben ik hier helemaal niet van gediend, hebt gelijk het rekening van KPN geblokkeerd mocht er al wat geïncasseerd zijn zal ik dat zeker laten storneren.

ook heb ik al een hele lange periode last van internet die telkens weg valt in mijn woning ook daarvan zijn notities van gemaakt, KPN super slechte service super slechte netwerk dure prijzen en wat krijg je ervoor terug en afsluiten voor je internet, door een fout van KPN zelf

Bij deze bedankt KPN voor jullie slechte service!!

Was deze review nuttig? 
Waanzinnig veel problemen gehad met de televisie. Steeds niet werken. Terug kijken en stoppen van een programma onmogelijk. Duurde meer dan 1 jaar dat goed te krijgen. Steeds weer een ander verhaal waarom het niet zou werken.
vandaag aan de slag met mijn kpn.com. Dat is echt onbegonnen werk. koppelen van vast en mobiel. Niet te doen. Kent mijn vaste nummer niet. Ik zit pas 10 jaar met mijn vaste nummer bij de KPN. Ik ben er mee gestopt.
Waardeloos die kpn
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door marc Februari 24, 2017

waardeloos

Waanzinnig veel problemen gehad met de televisie. Steeds niet werken. Terug kijken en stoppen van een programma onmogelijk. Duurde meer dan 1 jaar dat goed te krijgen. Steeds weer een ander verhaal waarom het niet zou werken.
vandaag aan de slag met mijn kpn.com. Dat is echt onbegonnen werk. koppelen van vast en mobiel. Niet te doen. Kent mijn vaste nummer niet. Ik zit pas 10 jaar met mijn vaste nummer bij de KPN. Ik ben er mee gestopt.
Waardeloos die kpn

Was deze review nuttig? 
Na lang overwegen gekozen voor KPN compleet. Het is mijn eerste provider, dus ik heb geen ervaring in overstappen. Tijdens het bestellen kon ik kiezen voor een gewenste aansluitdatum OF zo snel mogelijk (binnen 11 werkdagen). Aangezien ik nog geen provider had wilde ik dus zo snel mogelijk mijn pakket aangesloten hebben. Echter, in mijn inbox verscheen na 5 dagen de mededeling dat mijn pakket de volgende dag geleverd zou worden, maar dat de aansluitdatum over bijna 6 weken zou zijn. 6 Weken! Daarop heb ik met de klantenservice gechat en hiervan werd ik niet wijzer. Een echte reden waarom het zo lang moest duren kwam er niet anders dan dat sommige administratieve handelingen en fysieke handelingen wat meer tijd in beslag konden nemen. Bij fysieke handelingen moest ik dan denken aan het aanleggen van de glasvezelkabel. Dat deze werd aangelegd exact op het moment dat ik aan het chatten was met de medewerker deed er niet toe. Dan nog kon het even duren voordat de kabel ook daadwerkelijk gebruikt kon worden en de aansluiting zou worden doorgegeven aan KPN door Reggefiber. Hieruit begreep ik dat de schuld eigenlijk werd doorgeschoven naar een derde partij. Lekker makkelijk. Ook wees de medewerker mij op het feit dat de te kiezen aansluitdatum een "gemiddelde" betrof zoals staat aangegeven onder het info icoontje. Een gemiddelde?!? Van 11 werkdagen naar bijna 6 weken is een gemiddelde?!? Op de vraag of dit geen totale misleiding is door KPN kreeg ik het antwoord dat alle info netjes op de website te vinden is. Ik ben heel benieuwd naar het vervolg van dit pakket. Hopelijk is het internet sneller dan de levertijd. Of zou dat ook een "gemiddelde" betreffen....

Let op: De beoordeling betreft slechts de levertijd. De overige aspecten heb ik nog niet ervaren en dus een "gemiddelde" waardering gegeven... ;-)
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door D. Februari 23, 2017

Levering is al problematisch

Na lang overwegen gekozen voor KPN compleet. Het is mijn eerste provider, dus ik heb geen ervaring in overstappen. Tijdens het bestellen kon ik kiezen voor een gewenste aansluitdatum OF zo snel mogelijk (binnen 11 werkdagen). Aangezien ik nog geen provider had wilde ik dus zo snel mogelijk mijn pakket aangesloten hebben. Echter, in mijn inbox verscheen na 5 dagen de mededeling dat mijn pakket de volgende dag geleverd zou worden, maar dat de aansluitdatum over bijna 6 weken zou zijn. 6 Weken! Daarop heb ik met de klantenservice gechat en hiervan werd ik niet wijzer. Een echte reden waarom het zo lang moest duren kwam er niet anders dan dat sommige administratieve handelingen en fysieke handelingen wat meer tijd in beslag konden nemen. Bij fysieke handelingen moest ik dan denken aan het aanleggen van de glasvezelkabel. Dat deze werd aangelegd exact op het moment dat ik aan het chatten was met de medewerker deed er niet toe. Dan nog kon het even duren voordat de kabel ook daadwerkelijk gebruikt kon worden en de aansluiting zou worden doorgegeven aan KPN door Reggefiber. Hieruit begreep ik dat de schuld eigenlijk werd doorgeschoven naar een derde partij. Lekker makkelijk. Ook wees de medewerker mij op het feit dat de te kiezen aansluitdatum een "gemiddelde" betrof zoals staat aangegeven onder het info icoontje. Een gemiddelde?!? Van 11 werkdagen naar bijna 6 weken is een gemiddelde?!? Op de vraag of dit geen totale misleiding is door KPN kreeg ik het antwoord dat alle info netjes op de website te vinden is. Ik ben heel benieuwd naar het vervolg van dit pakket. Hopelijk is het internet sneller dan de levertijd. Of zou dat ook een "gemiddelde" betreffen....

Let op: De beoordeling betreft slechts de levertijd. De overige aspecten heb ik nog niet ervaren en dus een "gemiddelde" waardering gegeven... ;-)

Was deze review nuttig? 
Ontzettend slechte service met personeel dat je continu verkeerde informatie geeft en het vervolgens niet oplossen. Wij betalen elke maand meer dan € 100,- aan deze ellendige organisatie maar service kun je niet verwachten. Ik zou deze provider zeker niet aanraden en hoop dat er eens wat wordt gedaan aan de machtspositie van dit soort bedrijven!
Geschreven door Marit Januari 26, 2017

Ontzettend slechte service

Ontzettend slechte service met personeel dat je continu verkeerde informatie geeft en het vervolgens niet oplossen. Wij betalen elke maand meer dan € 100,- aan deze ellendige organisatie maar service kun je niet verwachten. Ik zou deze provider zeker niet aanraden en hoop dat er eens wat wordt gedaan aan de machtspositie van dit soort bedrijven!

Was deze review nuttig? 
Hoge premie kosten en laag service, dat zijn geen goede combinaties.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door kpn-klant December 23, 2016

waardeloze bedrijf

Hoge premie kosten en laag service, dat zijn geen goede combinaties.

Was deze review nuttig? 
Om met het goede te beginnen: TV, internet en telefoon werken super, alles is gewoon dik in orde.
Monteur, niks op aan te merken, top gast die meedenkt en installatie perfect in orde heeft gebracht.

Overstapservice, zijn ze vergeten, KPN geeft ziggo ( vorige aanbieder van all in one ) de schuld terwijl Ziggo aantoonbaar blootlegt dat de fout bij KPN ligt. Wat resulteert in een hele hoop gelieg en gedraai. Mag nu 2 maanden extra 85 euro af tikken omdat KPN de service niet nakwam na 3 x een contract te hebben gestuurd die allemaal vol met fouten stonden.

Eveneens op de dag van de monteur gebeld met KPN als alles rond was en werd wederom voor gelogen, inmiddels mondelinge beloftes gehad dat ze fout zitten en terug gaan betalen maar nadien is akelig stil geworden. Ook heb ik contract al opgezegd ondanks dat ik er nu nog 11 maanden aan vast zit. Zou ik nog eens voor deze flutfirma gaan? Denk het niet.
Gemiddelde score 
 
7.0
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Frank Van Baal December 15, 2016

Firma list en bedrog

Om met het goede te beginnen: TV, internet en telefoon werken super, alles is gewoon dik in orde.
Monteur, niks op aan te merken, top gast die meedenkt en installatie perfect in orde heeft gebracht.

Overstapservice, zijn ze vergeten, KPN geeft ziggo ( vorige aanbieder van all in one ) de schuld terwijl Ziggo aantoonbaar blootlegt dat de fout bij KPN ligt. Wat resulteert in een hele hoop gelieg en gedraai. Mag nu 2 maanden extra 85 euro af tikken omdat KPN de service niet nakwam na 3 x een contract te hebben gestuurd die allemaal vol met fouten stonden.

Eveneens op de dag van de monteur gebeld met KPN als alles rond was en werd wederom voor gelogen, inmiddels mondelinge beloftes gehad dat ze fout zitten en terug gaan betalen maar nadien is akelig stil geworden. Ook heb ik contract al opgezegd ondanks dat ik er nu nog 11 maanden aan vast zit. Zou ik nog eens voor deze flutfirma gaan? Denk het niet.

Was deze review nuttig? 
Gisteren (Sinterklaas ) onterecht afgesloten. Waarschijnlijk door een fout van iemand anders. We zijn nu ons vaste nummer kwijt en krijgen als reactie dat het "ons" probleem is. Zijn er meer KPN gebruikers met deze klacht? Bedankt KPN.
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door PaulH December 06, 2016

Onterecht afgesloten

Gisteren (Sinterklaas ) onterecht afgesloten. Waarschijnlijk door een fout van iemand anders. We zijn nu ons vaste nummer kwijt en krijgen als reactie dat het "ons" probleem is. Zijn er meer KPN gebruikers met deze klacht? Bedankt KPN.

Was deze review nuttig? 
Ik ben 3 jaar geleden verhuisd. In mijn nieuwe woning moest ik alles opnieuw realiseren. Zo moest ik nodig een vaste telefoonaansluiting hebben om allerlei zaken te regelen. Ik zat te twijfelen over welke provider ik zou nemen. Uiteindelijk heb ik voor KPN gekozen. Telefoon gekocht en een vaste telefoonaansluiting aangevraagd. Verliep heel soepel. Daarna had ik toch ook een internetaansluiting nodig. KPN gebeld voor een afspraak met een monteur (voor alle zekerheid). Was binnen 3 dagen gerealiseerd. Werkelijk een prima monteur. Hij legde elke installatie stap uit en had absoluut geen haast. We hebben samen nog koffie gedronken. Ik wilde 100mBit internetsnelheid. Ook dat ging uitstekend. Daarna heb ik een mooie Sony televisie gekocht. Laatste generatie. Wilde nu ook HD tv. Zo gezegd, zo gedaan. De monteur kwam en sloot alles perfect aan. Mooi was het feit dat ik na een week een telefoontje van KPN kreeg waarin men mij vroeg of alles naar mijn zin was. Nog nooit meegemaakt. Dus KPN verzorgt ook wat nazorg. Compliment.

Ik heb nu dus 3 jaar alles van KPN. En echt, nog nooit een klacht gehad! Heb nooit de klantenservice of helpdesk hoeven te bellen. Ik kan dus alleen maar positief over deze provider zijn.

Nu bekijk ik de reviews wel eens en valt me echt op dat dat deze reviews uit elkaar spatten van de klachten. Klagen en maar klagen! Voorbeeld: iemand had HD tv aangevraagd. En klaagde over een slecht beeld. Later bleek dat die persoon een tv had uit het jaar nul. Ja, dan kun je klagen, maar dan zul je toch moeten denken aan de aanschaf van een nieuwere tv.
Idem dito met snel internet: als je een verouderde configuratie hebt en toch snel internet wilt hebben, zul je toch een nieuwere pc moeten aanschaffen. Dat is nu eenmaal zo.

Moraal van mijn verhaal: kijk eerst even of de fout niet bij jou kan liggen. Met andere woorden schaf nieuwere apparatuur aan. Dat klinkt denigrerend, maar is niet zo bedoeld. Niet gelijk klagen.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Joseph November 09, 2016

En maar klagen!

Ik ben 3 jaar geleden verhuisd. In mijn nieuwe woning moest ik alles opnieuw realiseren. Zo moest ik nodig een vaste telefoonaansluiting hebben om allerlei zaken te regelen. Ik zat te twijfelen over welke provider ik zou nemen. Uiteindelijk heb ik voor KPN gekozen. Telefoon gekocht en een vaste telefoonaansluiting aangevraagd. Verliep heel soepel. Daarna had ik toch ook een internetaansluiting nodig. KPN gebeld voor een afspraak met een monteur (voor alle zekerheid). Was binnen 3 dagen gerealiseerd. Werkelijk een prima monteur. Hij legde elke installatie stap uit en had absoluut geen haast. We hebben samen nog koffie gedronken. Ik wilde 100mBit internetsnelheid. Ook dat ging uitstekend. Daarna heb ik een mooie Sony televisie gekocht. Laatste generatie. Wilde nu ook HD tv. Zo gezegd, zo gedaan. De monteur kwam en sloot alles perfect aan. Mooi was het feit dat ik na een week een telefoontje van KPN kreeg waarin men mij vroeg of alles naar mijn zin was. Nog nooit meegemaakt. Dus KPN verzorgt ook wat nazorg. Compliment.

Ik heb nu dus 3 jaar alles van KPN. En echt, nog nooit een klacht gehad! Heb nooit de klantenservice of helpdesk hoeven te bellen. Ik kan dus alleen maar positief over deze provider zijn.

Nu bekijk ik de reviews wel eens en valt me echt op dat dat deze reviews uit elkaar spatten van de klachten. Klagen en maar klagen! Voorbeeld: iemand had HD tv aangevraagd. En klaagde over een slecht beeld. Later bleek dat die persoon een tv had uit het jaar nul. Ja, dan kun je klagen, maar dan zul je toch moeten denken aan de aanschaf van een nieuwere tv.
Idem dito met snel internet: als je een verouderde configuratie hebt en toch snel internet wilt hebben, zul je toch een nieuwere pc moeten aanschaffen. Dat is nu eenmaal zo.

Moraal van mijn verhaal: kijk eerst even of de fout niet bij jou kan liggen. Met andere woorden schaf nieuwere apparatuur aan. Dat klinkt denigrerend, maar is niet zo bedoeld. Niet gelijk klagen.

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider