Online.nl ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/7b/cc/8f/online-99-1411403321.png
 
2.4 (107)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
Online internet

Bekijk hier Online.nl ervaringen van gebruikers die u voor gingen. De provider Online.nl was voorheen bekend onder namen als EuroNet, Wanadoo, Orange en T-Mobile Online. Inmiddels bestaat de provider alweer ruim 20 jaar en heeft het ruim een miljoen aansluitingen actief. Voor zowel internet, telefonie en digitale televisie kunt u terecht bij Online.nl.

Online.nl ervaringen

Online.nl biedt DSL alles-in-een pakketten aan variërend van 10 Mb/s t/m 50 Mb/s download (upload t/m 5 Mb/s). Hierbij kan je kiezen uit een 1 of 2 jarige contract, waarbij je bij laatst genoemde de meeste korting ontvangt. Lees hier zelf alle Online.nl ervaringen en beoordeel of het als internet provider geschikt is voor jou. Misschien heb je inmiddels al ervaringen met DSL internet van Online.nl? Schrijf dan een review en help de rest van Nederland met kiezen.

Voor Online.nl glasvezel kijk je onder: Online.nl glasvezel ervaringen.

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 107 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
2.4
Installatie 
 
3.1  (83)
Helpdesk 
 
1.9  (100)
Internet 
 
2.7  (88)
Bellen 
 
2.4  (61)
Digitale televisie 
 
1.7  (56)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
    Hoe beviel de installatie door de monteur? Of heeft u zelf de installatie uitgevoerd? Was de meegeleverde beschrijving dan duidelijk? Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Helpdesk
    Beoordeel de helpdesk als u hiermee al eens contact heeft opgenomen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Internet
    Beoordeel de kwaliteit van het internet op snelheid, stabiliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Bellen
    Maakt u gebruik van telefonie? Beoordeel dit dan op geluidskwaliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Digitale televisie
    Maakt u gebruik van televisie? Beoordeel dit dan op beeldkwaliteit, storingen en mogelijkheden. Een toelichting kunt u hieronder geven. Een toelichting kunt u hieronder geven.
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Sinds 13 augustus ben klant van online.
Al 2 maanden geen tv K-524 foutmelding
via app slechte verbinding blokjes.
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door JR Oktober 20, 2020

WAARDENLOOS!!!!!!!!!!!!!!

Sinds 13 augustus ben klant van online.
Al 2 maanden geen tv K-524 foutmelding
via app slechte verbinding blokjes.

Was deze review nuttig? 
Ze beloven zonder bekabeling 80 downsnelheid. Wat krijgen we, 40. Met hun geweldige nieuwe modem van 5g. Trap er niet in!!
Nog slecher dan tele 2.
Opzeggen kan niet. Dus zodra je contract neem en de router later krijg dan zijn de 14 dagen voorbij. Dus niet kunnen proberen in de bedenktijd en nu een jaar slecht internet. Bedriegers. Leugenaars.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Nathalie Augustus 06, 2020

Zeer slecht met de nieuwe 5g

Ze beloven zonder bekabeling 80 downsnelheid. Wat krijgen we, 40. Met hun geweldige nieuwe modem van 5g. Trap er niet in!!
Nog slecher dan tele 2.
Opzeggen kan niet. Dus zodra je contract neem en de router later krijg dan zijn de 14 dagen voorbij. Dus niet kunnen proberen in de bedenktijd en nu een jaar slecht internet. Bedriegers. Leugenaars.

Was deze review nuttig? 
Ik heb via online.nl een internetpakket besteld op 25-5-20. Omdat we thuis geen telefoonlijn hebben, maar alleen een glasvezel, was ik op zoek naar een glasvezelinternet. Het verbindingstype van mijn pakket was in het beschrijving van het product niet gespecificeerd op een duidelijke manier. Maar het gewenste pakket stond wel op de pagina met andere glasvezelaanbiedingen. (Ik voeg een screenshot van mijn bestelling toe). De bevestigingsbrief bevatte ook geen vermelding van een verbindingstype dat voor dit pakket vereist was. Het misverstand werd duidelijk toen mijn familie de apparatuur begon te installeren. We hebben wel een DSL-pakket ontvangen!
Het probleem werd verergerd door het feit dat ik enkele maanden in het buitenland vastzit vanwege het corona en ik kan niet naar huis terug keren.
Een contact opnemen met het bedrijf was echter vrijwel onmogelijk. De chat en zijn online "deel-met-ons"-vorm op de site werken niet, ze weigeren problemen te bespreken via de Facebook-messenger, ze geven me geen mailadres. Er blijft alleen het callcenter om contact op te nemen met het bedrijf, maar bellen vanuit de EU is erg duur, het is goedkoper om rechtstreeks aan de advocaten te betalen...
Mijn familie heeft mislukte pogingen gedaan om de ontvangen apparatuur op een glasvezelmodem aan te sluiten. Door het ontbreken van internet thuis mijn mogelijkheid om met mijn familie te communiceren nu zeer beperkt is.
De foutieve bestelling is opgetreden vanwege de fout van beide partijen. De bedrijf wil niet meewerken aan het oplossen van dit probleem en een effectieve communicatie met de klant onderhouden, rekening houdend met de situatie waarin de hele wereld zich nu bevindt, misschien met uitzondering van Online.nl.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Michael Juni 29, 2020

Buy & Go (Offline)

Ik heb via online.nl een internetpakket besteld op 25-5-20. Omdat we thuis geen telefoonlijn hebben, maar alleen een glasvezel, was ik op zoek naar een glasvezelinternet. Het verbindingstype van mijn pakket was in het beschrijving van het product niet gespecificeerd op een duidelijke manier. Maar het gewenste pakket stond wel op de pagina met andere glasvezelaanbiedingen. (Ik voeg een screenshot van mijn bestelling toe). De bevestigingsbrief bevatte ook geen vermelding van een verbindingstype dat voor dit pakket vereist was. Het misverstand werd duidelijk toen mijn familie de apparatuur begon te installeren. We hebben wel een DSL-pakket ontvangen!
Het probleem werd verergerd door het feit dat ik enkele maanden in het buitenland vastzit vanwege het corona en ik kan niet naar huis terug keren.
Een contact opnemen met het bedrijf was echter vrijwel onmogelijk. De chat en zijn online "deel-met-ons"-vorm op de site werken niet, ze weigeren problemen te bespreken via de Facebook-messenger, ze geven me geen mailadres. Er blijft alleen het callcenter om contact op te nemen met het bedrijf, maar bellen vanuit de EU is erg duur, het is goedkoper om rechtstreeks aan de advocaten te betalen...
Mijn familie heeft mislukte pogingen gedaan om de ontvangen apparatuur op een glasvezelmodem aan te sluiten. Door het ontbreken van internet thuis mijn mogelijkheid om met mijn familie te communiceren nu zeer beperkt is.
De foutieve bestelling is opgetreden vanwege de fout van beide partijen. De bedrijf wil niet meewerken aan het oplossen van dit probleem en een effectieve communicatie met de klant onderhouden, rekening houdend met de situatie waarin de hele wereld zich nu bevindt, misschien met uitzondering van Online.nl.

Was deze review nuttig? 
TV kijken werkt niet, terug kijken staat vaak vast of slaat stukken over, doorspoelen mag niet, en waar het wel mag lukt het niet. Internet snelheid is regelmatig super traag, en vele malen lager dan ze beloven.

Ze beloven terug te bellen binnen 5 dagen, maar dat doen ze niet.
Tot een oplossing komen willen ze niet. Klantenservice is een ramp.

Ga absoluut niet naar online
Gemiddelde score 
 
1.8
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door David September 25, 2019

Verschrikkelijk, absoluut niet naar online overstappen

TV kijken werkt niet, terug kijken staat vaak vast of slaat stukken over, doorspoelen mag niet, en waar het wel mag lukt het niet. Internet snelheid is regelmatig super traag, en vele malen lager dan ze beloven.

Ze beloven terug te bellen binnen 5 dagen, maar dat doen ze niet.
Tot een oplossing komen willen ze niet. Klantenservice is een ramp.

Ga absoluut niet naar online

Was deze review nuttig? 
Online komt nooit hun voorwaarde na.
Bij een abonnement op alles in 1 pakket is de eerste 3 maanden voor een bepaald bedrag. Waar Online als provider de reclame niet na doet komen.
Dan ben je overgestapt. Vraagt Online om het apparaat terug te sturen, dit heeft u gedaan , waar na een maand een brief in de brievenbus komt. Vraagt Online opnieuw naar het apparaat terug te sturen of u betaald de kosten van € 69,95 dit is typisch Online uit Lexumburg die de consument misleid in hun abonnementen.
Online is dit nu Consumenten behouden op uw internet verbinding behouden?????
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Ex klant Mei 07, 2019

Slechte service Online.nl

Online komt nooit hun voorwaarde na.
Bij een abonnement op alles in 1 pakket is de eerste 3 maanden voor een bepaald bedrag. Waar Online als provider de reclame niet na doet komen.
Dan ben je overgestapt. Vraagt Online om het apparaat terug te sturen, dit heeft u gedaan , waar na een maand een brief in de brievenbus komt. Vraagt Online opnieuw naar het apparaat terug te sturen of u betaald de kosten van € 69,95 dit is typisch Online uit Lexumburg die de consument misleid in hun abonnementen.
Online is dit nu Consumenten behouden op uw internet verbinding behouden?????

Was deze review nuttig? 
Al 3weken zonder internet. Al 3weken kansloze antwoorden van de klantenservice!
“We zijn er mee bezig” “u bent bij ons in goede handen” “we doen er alles aan om u te helpen”...

Nog nooit zo’n schandalig bedrijf meegemaakt! Overstappen naar Ziggo of Kpn kan ik iedereen aanraden.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Hans van E. Mei 01, 2019

Een schande!!

Al 3weken zonder internet. Al 3weken kansloze antwoorden van de klantenservice!
“We zijn er mee bezig” “u bent bij ons in goede handen” “we doen er alles aan om u te helpen”...

Nog nooit zo’n schandalig bedrijf meegemaakt! Overstappen naar Ziggo of Kpn kan ik iedereen aanraden.

Was deze review nuttig? 
waardeloos programma aan bieding en heb een week zonder tv en internet gezeten omdat er volgen s de monteur een draadje in centrale kast los zat ze hadden een nieuw modem gestuurt maar die deed ook niks na een week een monteur die kwam zonder gereedschap en zie het was een draadje in de centrale kast maar ik kreeg het idee dat ze de boel in de maling namen en dat ze het zelf hadden afgesloten hadden toen ik wou opzeggen zieden ze dat ik het contracht niet kon opzeggen ik zie dat het wel kon wegens dat ze niet aan de verplinting voldaan hadden
Geschreven door wouda April 21, 2019

geen service en kan niet van contact af

waardeloos programma aan bieding en heb een week zonder tv en internet gezeten omdat er volgen s de monteur een draadje in centrale kast los zat ze hadden een nieuw modem gestuurt maar die deed ook niks na een week een monteur die kwam zonder gereedschap en zie het was een draadje in de centrale kast maar ik kreeg het idee dat ze de boel in de maling namen en dat ze het zelf hadden afgesloten hadden toen ik wou opzeggen zieden ze dat ik het contracht niet kon opzeggen ik zie dat het wel kon wegens dat ze niet aan de verplinting voldaan hadden

Was deze review nuttig? 
Ik kan al een half jaar, zolang ik klant ben niet inloggen in de live tv app.
Ook werkt het niet in te loggen op mijn online op de website

Verdeeld over 3 gesprekken met de klantenservice heb ik bijna 1 1/2 uur aan de telefoon gehangen en alle keren zou het in orde gemaakt worden en zou ik teruggebeld worden.

Ik ben nooit teruggebeld en kan nu na een half jaar nog niks met mijn (door online.nl bepaalde) inloggegevens
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door John de Groot April 16, 2019

Inlog probleem wordt niet opgelost

Ik kan al een half jaar, zolang ik klant ben niet inloggen in de live tv app.
Ook werkt het niet in te loggen op mijn online op de website

Verdeeld over 3 gesprekken met de klantenservice heb ik bijna 1 1/2 uur aan de telefoon gehangen en alle keren zou het in orde gemaakt worden en zou ik teruggebeld worden.

Ik ben nooit teruggebeld en kan nu na een half jaar nog niks met mijn (door online.nl bepaalde) inloggegevens

Was deze review nuttig? 
Het wordt opgelost over 2 dagen, 2 dagen? Nee over 5 dagen, 5 dagen nee nog 2 dagen al 2 weken, nog ff 2 dagen wachten enz enz
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Akna April 04, 2019

Slechtttttt

Het wordt opgelost over 2 dagen, 2 dagen? Nee over 5 dagen, 5 dagen nee nog 2 dagen al 2 weken, nog ff 2 dagen wachten enz enz

Was deze review nuttig? 
Van Fiber werden we zomaar overgezet naar online.
Al 3 weken geen internet en de klantenservice die er geen kaas van gegeten heeft.
Jammer als je als consument er al meer verstand van hebt dan de klantenservice.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Joost Februari 23, 2019

Drama!

Van Fiber werden we zomaar overgezet naar online.
Al 3 weken geen internet en de klantenservice die er geen kaas van gegeten heeft.
Jammer als je als consument er al meer verstand van hebt dan de klantenservice.

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider