XS4ALL ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/2f/00/77/xs4all-1-1435563369.png
 
5.8 (70)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
XS4ALL

XS4ALL begonnen als een van de eerste internet providers in 1993, wordt regelmatig uitgeroepen tot beste internet provider volgens de Consumentenbond. Maar ook bij ons blijkt uit alle XS4ALL ervaringen, dat deze provider hoog scoort. De ADSL provider heeft een belangrijk doel: veilig internet, echte service en privacy voor iedereen. Naast internetten is het ook al geruime tijd mogelijk om te bellen en tv te kijken via XS4ALL internet.

XS4ALL ervaringen

Wellicht niet de goedkoopste aanbieder als het gaat om snel internet, maar XS4ALL biedt wel vele voordelen. Denk aan: gratis installatie door monteur, geavanceerd draadloos modem, beveiligingssoftware voor 3 computers, toegang tot 2300+ KPN Hotspots, geen meerprijs voor glasvezel internet en gratis upgraden, 7 dagen per week klantenservice (voor al je pc gerelateerde vragen), 10 GB opslagruimte, vast IP-adres en de lijn is geschikt voor pinnen.

Alle XS4ALL ervaringen hieronder kunnen jou helpen bij het maken van een keuze. Heb je zelf ervaringen met XS4ALL? Laat dan ook je stem horen door het schrijven van een korte review. Dat helpt andere bij het maken van hun keuze.

Voor XS4ALL glasvezel ervaringen kijk je onder: XS4ALL glasvezel ervaringen.

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 70 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
5.8
Installatie 
 
6.5  (54)
Helpdesk 
 
5.3  (64)
Internet 
 
6.0  (60)
Bellen 
 
5.9  (33)
Digitale televisie 
 
5.1  (26)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
    Hoe beviel de installatie door de monteur? Of heeft u zelf de installatie uitgevoerd? Was de meegeleverde beschrijving dan duidelijk? Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Helpdesk
    Beoordeel de helpdesk als u hiermee al eens contact heeft opgenomen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Internet
    Beoordeel de kwaliteit van het internet op snelheid, stabiliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Bellen
    Maakt u gebruik van telefonie? Beoordeel dit dan op geluidskwaliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Digitale televisie
    Maakt u gebruik van televisie? Beoordeel dit dan op beeldkwaliteit, storingen en mogelijkheden. Een toelichting kunt u hieronder geven. Een toelichting kunt u hieronder geven.
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Deze partij (lees XS4ALL) pretendeert een "First Class Internetprovider" te zijn. Niets van waar en een uitermate slecht begin. Wegblijven mensen, bespaart je een hoop kopzorgen.

Met deze gladde marketing boodschap proberen ze nieuwe klanten over te halen die een ijzersterke service wensen.

Op 16 augustus j.l. heb ik een internet + TV pakket afgesloten bij XS4ALL. Bij het afsluiten werd aangegeven dat de verwachte aansluit-datum 5 september zou zijn. Inmiddels zijn wij twintig dagen verder en is er nog steeds niks aangesloten, ook het modem is nog niet geleverd. Over een week zitten wij zonder internet, omdat ons oude abonnement is afgelopen en dit niet meer kunnen heractiveren. (Anderhalve maand voor een simpele aansluiting zou toch genoeg moeten zijn?)

In de tussentijd heb ik meerdere malen contact gehad met de klantenservice van XS4ALL. De wachttijden zijn voor een commerciële partij echt insane. Elke keer heb ik ruim een half uur moeten wachten, om vervolgens geholpen te worden door een medewerker die een belscript afloopt.

Het probleem met onze aansluiting wordt, na een 45 minuten durend gesprek, geweten aan het feit dat KPN een wijziging moet maken in onze aansluiting om 200 megabit te kunnen ontvangen. Echter neemt het niet weg dat dit een communicatieve fout van deze partij is, want wij zijn hier niet van op de hoogte gebracht en daarnaast worden gemaakte telefonische toezeggingen niet nagekomen. Zo zou onze aansluiting uiterlijk voor 24 september j.l. aangepast zijn. Echter is deze datum weer niet behaald, er is ook geen duidelijkheid wanneer dit wel zal plaatsvinden. Ik ben inmiddels spuugzat van deze onderneming, mede door het gebrek aan heldere communicatie en het niet nakomen van gemaakte afspraken.

“Overstappen zonder onderbreking van uw internetverbinding”- Met de huidige gang van zaken ben ik er oprecht bang voor… Wij gebruiken het internet zakelijk en voor school doeleinden dus kunnen eigenlijk niet zonder.

XS4ALL laat ons in de kou staan, wat mij betreft een zeer koude douche voor deze “First Class Internetprovider”.
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Freek van Leijden September 25, 2018

Na anderhalve maand nog niet aangesloten, zitten straks zonder internet

Deze partij (lees XS4ALL) pretendeert een "First Class Internetprovider" te zijn. Niets van waar en een uitermate slecht begin. Wegblijven mensen, bespaart je een hoop kopzorgen.

Met deze gladde marketing boodschap proberen ze nieuwe klanten over te halen die een ijzersterke service wensen.

Op 16 augustus j.l. heb ik een internet + TV pakket afgesloten bij XS4ALL. Bij het afsluiten werd aangegeven dat de verwachte aansluit-datum 5 september zou zijn. Inmiddels zijn wij twintig dagen verder en is er nog steeds niks aangesloten, ook het modem is nog niet geleverd. Over een week zitten wij zonder internet, omdat ons oude abonnement is afgelopen en dit niet meer kunnen heractiveren. (Anderhalve maand voor een simpele aansluiting zou toch genoeg moeten zijn?)

In de tussentijd heb ik meerdere malen contact gehad met de klantenservice van XS4ALL. De wachttijden zijn voor een commerciële partij echt insane. Elke keer heb ik ruim een half uur moeten wachten, om vervolgens geholpen te worden door een medewerker die een belscript afloopt.

Het probleem met onze aansluiting wordt, na een 45 minuten durend gesprek, geweten aan het feit dat KPN een wijziging moet maken in onze aansluiting om 200 megabit te kunnen ontvangen. Echter neemt het niet weg dat dit een communicatieve fout van deze partij is, want wij zijn hier niet van op de hoogte gebracht en daarnaast worden gemaakte telefonische toezeggingen niet nagekomen. Zo zou onze aansluiting uiterlijk voor 24 september j.l. aangepast zijn. Echter is deze datum weer niet behaald, er is ook geen duidelijkheid wanneer dit wel zal plaatsvinden. Ik ben inmiddels spuugzat van deze onderneming, mede door het gebrek aan heldere communicatie en het niet nakomen van gemaakte afspraken.

“Overstappen zonder onderbreking van uw internetverbinding”- Met de huidige gang van zaken ben ik er oprecht bang voor… Wij gebruiken het internet zakelijk en voor school doeleinden dus kunnen eigenlijk niet zonder.

XS4ALL laat ons in de kou staan, wat mij betreft een zeer koude douche voor deze “First Class Internetprovider”.

Was deze review nuttig? 
Als je betaalt voor een 200mbits abbo, dan ga je ervan uit dat je als betalende klant op z'n minst iets boven de helft van die snelheid zit.
Niets was minder waar bij XS4ALL. Achteraf bleek namelijk dat ik slechts een downloadsnelheid kon behalen van 8mbits!

Als klant ga je ervan uit dat je provider de zaken op orde heeft.
Dat ze checken of de snelheid dat over de lijn gaat, acceptabel is voor het pakket waarvoor wordt betaald.
En als dit niet zo is, ze het initiatief nemen om ervoor te zorgen dat het probleem opgelost wordt,
'of' dat het pakket ge-downgrade wordt omdat de snelheid toch nooit kan worden behaald.

In beide gevallen zou het netjes zijn van XS4ALL als ze mij voor de verloren tijd zouden crediteren.
Mijn internetsignaal is in feite in trieste staat opgeleverd met een fractie van de snelheid waarvoor ik betaal!

In plaats daarvan leggen ze de schuld bij 'mij' (de klant) neer en wilden ze slechts een klein deel vergoeden.
Ik had dit probleem namelijk 'eerder' moeten aangeven.
Hiermee draaien ze het lekker om! Zij zijn zelf nalatig, maar het is mijn schuld?
Ze hebben het signaal notabene opgemeten na oplevering, maar toen zeiden ze dat het signaal goed was voor mijn locatie!

Later, na aanhoudende problemen kwam ik erachter (na wat googlen), dat je de daadwerkelijke download en upload snelheid zelf kunt uitlezen in het modem.
Toen schrok ik van wat ik las: 8mbits downloadsnelheid!! Met dit bewijs wilde XS4ALL pas actie ondernemen.

Erg ' laf' om de klant de schuld te geven van iets waarvoor zij zelf verantwoordelijk zijn.
De klant zou er niet naar om hoeven te kijken, maar er op kunnen 'vertrouwen' dat de internet provider alles goed voor je regelt op technische vlak.

DAT heet service! XS4ALL heeft een service, maar die is ontzettend, ontzettend, ontiegelijk, kansloos slecht!

Mijn advies: Ontwijk XSS4ALL (nee dit is geen spelfout) als de plaag!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door john Augustus 16, 2018

XS4ALL, ongetwijfeld de slechtste internet provider van Nederland

Als je betaalt voor een 200mbits abbo, dan ga je ervan uit dat je als betalende klant op z'n minst iets boven de helft van die snelheid zit.
Niets was minder waar bij XS4ALL. Achteraf bleek namelijk dat ik slechts een downloadsnelheid kon behalen van 8mbits!

Als klant ga je ervan uit dat je provider de zaken op orde heeft.
Dat ze checken of de snelheid dat over de lijn gaat, acceptabel is voor het pakket waarvoor wordt betaald.
En als dit niet zo is, ze het initiatief nemen om ervoor te zorgen dat het probleem opgelost wordt,
'of' dat het pakket ge-downgrade wordt omdat de snelheid toch nooit kan worden behaald.

In beide gevallen zou het netjes zijn van XS4ALL als ze mij voor de verloren tijd zouden crediteren.
Mijn internetsignaal is in feite in trieste staat opgeleverd met een fractie van de snelheid waarvoor ik betaal!

In plaats daarvan leggen ze de schuld bij 'mij' (de klant) neer en wilden ze slechts een klein deel vergoeden.
Ik had dit probleem namelijk 'eerder' moeten aangeven.
Hiermee draaien ze het lekker om! Zij zijn zelf nalatig, maar het is mijn schuld?
Ze hebben het signaal notabene opgemeten na oplevering, maar toen zeiden ze dat het signaal goed was voor mijn locatie!

Later, na aanhoudende problemen kwam ik erachter (na wat googlen), dat je de daadwerkelijke download en upload snelheid zelf kunt uitlezen in het modem.
Toen schrok ik van wat ik las: 8mbits downloadsnelheid!! Met dit bewijs wilde XS4ALL pas actie ondernemen.

Erg ' laf' om de klant de schuld te geven van iets waarvoor zij zelf verantwoordelijk zijn.
De klant zou er niet naar om hoeven te kijken, maar er op kunnen 'vertrouwen' dat de internet provider alles goed voor je regelt op technische vlak.

DAT heet service! XS4ALL heeft een service, maar die is ontzettend, ontzettend, ontiegelijk, kansloos slecht!

Mijn advies: Ontwijk XSS4ALL (nee dit is geen spelfout) als de plaag!

Was deze review nuttig? 
Hele aardige mensen als je belt. Dat is een belangrijk aspect maar niet hoeven bellen omdat alles werkt zoals beloofd is nog beter. Wifi is ronduit rampzalig te noemen. Overdag soms richting de 20mb, in de avond vaak nog geen 1mb verbinding. Bedraad niet meer haalbaar dan 20mb (we hebben een 40mb abo). Zit al een tijdje te wachten op glasvezel, hoop dat men opschiet met die uitrol.

Tv hapert regelmatig door matige internet verbinding. Vooral merkbaar als je Netflix kijkt.
Triest is dat XS4ALL geen 5g modem wil leveren. Verouderde spullen en dat merk je.
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Maurice Maart 15, 2018

Valt best tegen

Hele aardige mensen als je belt. Dat is een belangrijk aspect maar niet hoeven bellen omdat alles werkt zoals beloofd is nog beter. Wifi is ronduit rampzalig te noemen. Overdag soms richting de 20mb, in de avond vaak nog geen 1mb verbinding. Bedraad niet meer haalbaar dan 20mb (we hebben een 40mb abo). Zit al een tijdje te wachten op glasvezel, hoop dat men opschiet met die uitrol.

Tv hapert regelmatig door matige internet verbinding. Vooral merkbaar als je Netflix kijkt.
Triest is dat XS4ALL geen 5g modem wil leveren. Verouderde spullen en dat merk je.

Was deze review nuttig? 
Sinds 2 maanden een abonnement bij xs4all. Helaas is de geleverde WiFi dusdanig zwak dat het bijna niet bruikbaar is. Telefonisch is xs4all onbereikbaar en mail reageren ze pas na een week. Erg lastig communiceren dus. Via mail kreeg ik het advies een extra repeater te kopen. Ook deze werkt waardeloos. Goede oplossingen worden tot nu toe niet geboden.
Gemiddelde score 
 
4.3
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door Wessel Januari 12, 2018

Waardeloos

Sinds 2 maanden een abonnement bij xs4all. Helaas is de geleverde WiFi dusdanig zwak dat het bijna niet bruikbaar is. Telefonisch is xs4all onbereikbaar en mail reageren ze pas na een week. Erg lastig communiceren dus. Via mail kreeg ik het advies een extra repeater te kopen. Ook deze werkt waardeloos. Goede oplossingen worden tot nu toe niet geboden.

Was deze review nuttig? 
Kon de router helaas niet op 5g zetten. En we moesten regelmatig van internet kanaal wijzigen. Installatie werd gedaan door xs4all. Nu zijn we overgestapt naar ziggo meer vanwege de moviebox en ziggosport. Maar installatie gaat al meteen fout dus als er nog meer fout gaat zijn we weer snel terug bij xs4all
Gemiddelde score 
 
8.3
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Van de wetering Oktober 16, 2017

Goed tevreden erover geweest

Kon de router helaas niet op 5g zetten. En we moesten regelmatig van internet kanaal wijzigen. Installatie werd gedaan door xs4all. Nu zijn we overgestapt naar ziggo meer vanwege de moviebox en ziggosport. Maar installatie gaat al meteen fout dus als er nog meer fout gaat zijn we weer snel terug bij xs4all

Was deze review nuttig? 
In september 2016 internet afgesloten, in december eindelijk werkend internet. 3 maanden lopen touwtrekken 4 verschillende routers 8 verschillende monteurs 9 als je 1 mee telt die gewoon niet op kwam dagen. Afspraken over terug bellen voor hulp bij de problemen met het internet, word niet gedaan. Eigenlijk vanaf dag 1 zoveel gezeik, hoe kan dit de beste provider van NL zijn?! Klachten post/e-mail worden genegeerd.

Na een brand in mijn woning noodgedwongen moeten verhuizen, begrijp dat het contractueel gezien niet zomaar ontbonden kan worden maar hulp of meedenken 0. Na aandringen hebben ze mij op het laagste abbonement gezet en in 4 maanden tijd dat stiekem weer verhoogd.

Als je dan belt voor meer info, zijn de werknemers gemaakt behulpzaam en nagenoeg niet empatisch. Wanneer er meer dan 1 vraag is en zij zijn van mening dat ze je goed hebben geholpen word je doodleuk zo naar iemand anders doorverbonden. Hoe dan?! Ik sta hen rustig te woord en wacht doodleuk 10 minuten in de wacht, dan verwacht ik op zn minst een fatsoenlijke afhandeling. Keer op keer hetzelfde gezeik. Beter schaf je goedkoper internet aan, want service kennen ze bij XS4ALL niet! P.s.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Michelle Juli 28, 2017

Wat een hel!

In september 2016 internet afgesloten, in december eindelijk werkend internet. 3 maanden lopen touwtrekken 4 verschillende routers 8 verschillende monteurs 9 als je 1 mee telt die gewoon niet op kwam dagen. Afspraken over terug bellen voor hulp bij de problemen met het internet, word niet gedaan. Eigenlijk vanaf dag 1 zoveel gezeik, hoe kan dit de beste provider van NL zijn?! Klachten post/e-mail worden genegeerd.

Na een brand in mijn woning noodgedwongen moeten verhuizen, begrijp dat het contractueel gezien niet zomaar ontbonden kan worden maar hulp of meedenken 0. Na aandringen hebben ze mij op het laagste abbonement gezet en in 4 maanden tijd dat stiekem weer verhoogd.

Als je dan belt voor meer info, zijn de werknemers gemaakt behulpzaam en nagenoeg niet empatisch. Wanneer er meer dan 1 vraag is en zij zijn van mening dat ze je goed hebben geholpen word je doodleuk zo naar iemand anders doorverbonden. Hoe dan?! Ik sta hen rustig te woord en wacht doodleuk 10 minuten in de wacht, dan verwacht ik op zn minst een fatsoenlijke afhandeling. Keer op keer hetzelfde gezeik. Beter schaf je goedkoper internet aan, want service kennen ze bij XS4ALL niet! P.s.

Was deze review nuttig? 
Na verhuizing nog steeds geen vast internet op pc en dit duurt al weken!
Heb al aan diverse mensen van die helpdesk telefonisch het zelfde verhaal moeten uitleggen en tot op heden gebeurt er niets!! Heb ook een boze mail gestuurd maar dan wordt er weer op gereageerd dat ik wil opzeggen? Dus lezen kunnen ze ook al niet!
Monteur was na 5 minuten weer weg en kabels liggen los en kan de deur vd woonkamer niet dicht doen wat niet is afgesproken met xass!
Zij blijven in gebreke tot nu toe dus wordt er geen rekening betaald totdat zij dit in orde hebben gemaakt!
Zeer slechte provider en zeker die jongelingen die al helemaal niets weten en er geen reet aan doen!!
Ben er klaar mee en de gang naar de rechter komt steeds dichter bij!
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door Jord April 26, 2017

Slechtste provider

Na verhuizing nog steeds geen vast internet op pc en dit duurt al weken!
Heb al aan diverse mensen van die helpdesk telefonisch het zelfde verhaal moeten uitleggen en tot op heden gebeurt er niets!! Heb ook een boze mail gestuurd maar dan wordt er weer op gereageerd dat ik wil opzeggen? Dus lezen kunnen ze ook al niet!
Monteur was na 5 minuten weer weg en kabels liggen los en kan de deur vd woonkamer niet dicht doen wat niet is afgesproken met xass!
Zij blijven in gebreke tot nu toe dus wordt er geen rekening betaald totdat zij dit in orde hebben gemaakt!
Zeer slechte provider en zeker die jongelingen die al helemaal niets weten en er geen reet aan doen!!
Ben er klaar mee en de gang naar de rechter komt steeds dichter bij!

Was deze review nuttig? 
XS4ALL was ooit een goede internet provider met een gedegen helpdesk waar men wist waarover men sprak. Technisch goed onderlegd en zonder flauwekul. Hoe anders is echter nu XS4ALL. De helpdesk bevat intussen mensen die niet weten wat een bridge is, of een modem of router. Ze maken allerlei afspraken en beloftes om maar klanten binnen te halen, om vervolgens hier niets van waar te maken en men dan ook nog verplicht om het jaar vol te maken anders moet je een slotnota betalen. Want men kan 'toevallig' ineens de gemaakte afspraken niet meer terugvinden. Voor het geld krijg je dezelfde behandeling en service van bij de allergoedkoopste (misschien nog zelfs slechter), maar bij XS4ALL betaal je wel de hoofdprijs.
Gemiddelde score 
 
2.5
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Angelo Machils Maart 10, 2017

XS4ALL was ooit een goede internet provider met een gedegen helpdesk waar men wist waarover men sprak. Technisch goed onderlegd en zonder flauwekul. Hoe anders is echter nu XS4ALL. De helpdesk bevat intussen mensen die niet weten wat een bridge is, of een modem of router. Ze maken allerlei afspraken en beloftes om maar klanten binnen te halen, om vervolgens hier niets van waar te maken en men dan ook nog verplicht om het jaar vol te maken anders moet je een slotnota betalen. Want men kan 'toevallig' ineens de gemaakte afspraken niet meer terugvinden. Voor het geld krijg je dezelfde behandeling en service van bij de allergoedkoopste (misschien nog zelfs slechter), maar bij XS4ALL betaal je wel de hoofdprijs.

Was deze review nuttig? 
9 februari - aanvraag internet, telefonie, bellen; we bespreken dat de kosten 66 euro worden voor glasvezel, inclusief montage en dat de eerste maanden gratis zijn. 10 februari - ontvangst bevestiging per post 21 februari - bij telefonische navraag blijkt de aanvraag wel in het systeem te staan, maar niet te zijn doorgezet en er ontbreken ook zaken 22 februari - de aanvraag moet opnieuw in het systeem worden gezet en ik krijg te horen dat een medewerker mij persoonlijk zal informeren over de voortgang. Ik zal in ieder geval begin volgende week worden gebeld 2 maart eerste gesprek - nee, meneer de status is nog niet gewijzigd, maar we informeren u. Ja het duurt lang en te lang. 2 maart tweede gesprek - meneer, we hebben intern even overlegd om uw aansluiting te versnellen. Kunt u nog even aangeven wat u wilde? 2 maart een e-mail: u heeft een aanvraag gedaan voor levering en we sluiten u vermoedelijk aan op 20 maart. O ja, de prijs is zojuist met 10 euro omhoog gegaan. 2 maart- derde gesprek - ja, meneer maar dat is nu eenmaal de prijs, dat is niet anders, dan is er op 9 februari vast een fout gemaakt meneer. Ik kan in het systeem verder niets over u zien meneer. Dat was het moment waarop ik briesend heb geroepen dat ik geen gebruik meer wilde maken van hun dienstverlening.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door ARS Maart 02, 2017

Verder dan de helpdesk zijn we nooit gekomen

9 februari - aanvraag internet, telefonie, bellen; we bespreken dat de kosten 66 euro worden voor glasvezel, inclusief montage en dat de eerste maanden gratis zijn. 10 februari - ontvangst bevestiging per post 21 februari - bij telefonische navraag blijkt de aanvraag wel in het systeem te staan, maar niet te zijn doorgezet en er ontbreken ook zaken 22 februari - de aanvraag moet opnieuw in het systeem worden gezet en ik krijg te horen dat een medewerker mij persoonlijk zal informeren over de voortgang. Ik zal in ieder geval begin volgende week worden gebeld 2 maart eerste gesprek - nee, meneer de status is nog niet gewijzigd, maar we informeren u. Ja het duurt lang en te lang. 2 maart tweede gesprek - meneer, we hebben intern even overlegd om uw aansluiting te versnellen. Kunt u nog even aangeven wat u wilde? 2 maart een e-mail: u heeft een aanvraag gedaan voor levering en we sluiten u vermoedelijk aan op 20 maart. O ja, de prijs is zojuist met 10 euro omhoog gegaan. 2 maart- derde gesprek - ja, meneer maar dat is nu eenmaal de prijs, dat is niet anders, dan is er op 9 februari vast een fout gemaakt meneer. Ik kan in het systeem verder niets over u zien meneer. Dat was het moment waarop ik briesend heb geroepen dat ik geen gebruik meer wilde maken van hun dienstverlening.

Was deze review nuttig? 
Overgestapt vanaf ziggo na veel storingen en daar niet de inspanning gevoeld om het beter te krijgen.
Installatiepakket gekregen, netjes op tijd met duidelijke handleidingen.
Installatie van VDSL, daar moet KPN aan te pas komen, er moet een bonding met meerdere draadjes gemaakt. Verliep probleemloos. De installatiepartner van XS4ALL heeft wel wat steken laten vallen met 3 verzettingen. daardoor is de telefonie-afsluiting van ziggo een paar dagen eerder geweest dan de aansluiting op XS4ALL. dat is wel slordig. Gelukkig het meeste zelf kunnen installeren.
Ben zeer verheugd met de TV! de kastjes van XS4ALL zijn stil (!), kleiner en gebruikersvriendelijker dan de ZIggo horizon box (die al op zolder gezet was ter faveure van een humax 5300c), Het werkt allemaal perfect! Wel overigens op letten dat elke TVs een APARTE ethernet verbinding vereist. Naast aanleg van een aparte ethernetkabel naar de tv's is ook op te lossen met een powerline, een Vlan of zoals in mijn geval met 3 nieuwe switches met igmp snooping. Internet is in mijn geval 100/50, dus prima.
De telefoon heeft een lagere beoordeling van mij gekregen want de dect op de FRITZ router 7581, was niet stabiel. Na installatie van een beta firmware werd het wel goed, maar dat is eigenlijk iets wat XS4ALL had moeten doen denk ik.
Al met al een happy customer zover...
Gemiddelde score 
 
8.2
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door EAZ Februari 12, 2017

Nieuwe klant, installatieverslag

Overgestapt vanaf ziggo na veel storingen en daar niet de inspanning gevoeld om het beter te krijgen.
Installatiepakket gekregen, netjes op tijd met duidelijke handleidingen.
Installatie van VDSL, daar moet KPN aan te pas komen, er moet een bonding met meerdere draadjes gemaakt. Verliep probleemloos. De installatiepartner van XS4ALL heeft wel wat steken laten vallen met 3 verzettingen. daardoor is de telefonie-afsluiting van ziggo een paar dagen eerder geweest dan de aansluiting op XS4ALL. dat is wel slordig. Gelukkig het meeste zelf kunnen installeren.
Ben zeer verheugd met de TV! de kastjes van XS4ALL zijn stil (!), kleiner en gebruikersvriendelijker dan de ZIggo horizon box (die al op zolder gezet was ter faveure van een humax 5300c), Het werkt allemaal perfect! Wel overigens op letten dat elke TVs een APARTE ethernet verbinding vereist. Naast aanleg van een aparte ethernetkabel naar de tv's is ook op te lossen met een powerline, een Vlan of zoals in mijn geval met 3 nieuwe switches met igmp snooping. Internet is in mijn geval 100/50, dus prima.
De telefoon heeft een lagere beoordeling van mij gekregen want de dect op de FRITZ router 7581, was niet stabiel. Na installatie van een beta firmware werd het wel goed, maar dat is eigenlijk iets wat XS4ALL had moeten doen denk ik.
Al met al een happy customer zover...

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider