Stipte ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/86/94/b1/stipte-8-1411403648.png
 
4.0 (75)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
Stipte internet

Stipte, voorheen Scarlet, biedt internet, telefonie, mobiel bellen en digitale televisie aan consumenten als los product, maar ook als alles-in-één pakketten. Door meerdere diensten te combineren probeert Stipte de beste prijs/kwaliteit verhouding te bieden.

Provider Stipte is altijd op zoek naar vernieuwingen en verbeteringen waarmee ze zich proberen te onderscheiden van alle andere internet aanbieders. Dit uit zich onder andere in het productaanbod, maar ook in de manier van samenwerking met de eigen klanten. Zo zijn er weinig lange wachtrijen en geen ingewikkelde keuzemenu's. De klantenservice van Stipte is beloond met de eerste prijs door de ITO.

In 2004 biedt Stipte als eerste een combinatiepakket aan met internet, vaste telefoon en mobiele telefonie. In 2010 komt Stipte met Stipte Familie. Dit alles-in-één pakket bevat internet, vaste telefonie, digitale tv, elk familielid zijn eigen mobiele nummer, een belbundel, e-mail en ook nog eens 50% korting op onderling bellen.

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 75 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
4.6  (65)
Helpdesk 
 
3.2  (73)
Internet 
 
4.0  (68)
Bellen 
 
4.1  (62)
Digitale televisie 
 
4.0  (36)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
    Hoe beviel de installatie door de monteur? Of heeft u zelf de installatie uitgevoerd? Was de meegeleverde beschrijving dan duidelijk? Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Helpdesk
    Beoordeel de helpdesk als u hiermee al eens contact heeft opgenomen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Internet
    Beoordeel de kwaliteit van het internet op snelheid, stabiliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Bellen
    Maakt u gebruik van telefonie? Beoordeel dit dan op geluidskwaliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Digitale televisie
    Maakt u gebruik van televisie? Beoordeel dit dan op beeldkwaliteit, storingen en mogelijkheden. Een toelichting kunt u hieronder geven. Een toelichting kunt u hieronder geven.
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
We hebben sinds vandaag glasvezel van Stipte. Het heeft nadat de monteur vertrok ongeveer twee uur goed gedaan. Vanaf dat moment is de wifi zeker elke tien minuten uitgevallen. We geven het vandaag voor deel van de twijfel. Morgen weer hetzelfde dan ga ik zeker klagen.
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door Linda Juli 27, 2018

Drama

We hebben sinds vandaag glasvezel van Stipte. Het heeft nadat de monteur vertrok ongeveer twee uur goed gedaan. Vanaf dat moment is de wifi zeker elke tien minuten uitgevallen. We geven het vandaag voor deel van de twijfel. Morgen weer hetzelfde dan ga ik zeker klagen.

Was deze review nuttig? 
Wat een verschrikking wederom bij deze toko.

Men wijzigd zomaar server gegevens en de problemen die daardoor ontstaan mag je zelf uitzoeken...
Ruim twee weken geen email verkeer voor ons bedrijf, met aanzienlijke schade hierdoor.
De tel. "helpdesk" praat er continu omheen, is totaal niet deskundig en wil je ook niet door verbinden met een technisch iemand (of zijn die er niet soms ??) voor uitleg of hulp.
Op elke mail die je verstuurd met daarin tel. nummers en gegevens wordt TOTAAL geen reactie gegeven, je wordt dood gezwegen.

Blij als we straks met alle webshops, van hun servers zijn verdwenen na overstap naar betrouwbare partner.

Nooit weer enige relatie met deze toko !!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door "klant" Juli 18, 2018

Wat een verschrikking wederom bij deze toko.

Men wijzigd zomaar server gegevens en de problemen die daardoor ontstaan mag je zelf uitzoeken...
Ruim twee weken geen email verkeer voor ons bedrijf, met aanzienlijke schade hierdoor.
De tel. "helpdesk" praat er continu omheen, is totaal niet deskundig en wil je ook niet door verbinden met een technisch iemand (of zijn die er niet soms ??) voor uitleg of hulp.
Op elke mail die je verstuurd met daarin tel. nummers en gegevens wordt TOTAAL geen reactie gegeven, je wordt dood gezwegen.

Blij als we straks met alle webshops, van hun servers zijn verdwenen na overstap naar betrouwbare partner.

Nooit weer enige relatie met deze toko !!!

Was deze review nuttig? 
Wij zouden glasvezel krijgen, vooruitgang dus, met gratis installatie, de monteur gaat pas weg als alles werkt. Wij kijken al jaren draadloos tv, maar onlangs hoorde ik dat dit bij stipte niet kan, dit kan veel storing geven. Het glasvezel is nog niet aangesloten, maar ik bel om te vragen of je inderdaad niet draadloos tv kunt kijken. Wij hebben geen kruipruimte en moeten een grote afstand overbruggen. Nee, dat kan niet. Dan moet ik de computer masr aansluiten en streamen als ik draadloos wil kijken. Want als de monteur langer werk heeft dan vier uur om kabels te trekken, dan moeten we de extra uren ook zelf betalen. Dit soort info stond allemaal niet in de folder, want "anders kunnen ze er wel alles in gaan zetten". Maar als ik goed op de website had gezocht ( had ik nog steeds niet kunnen vinden dat ze draadloos tv niet ondersteunen), maar wel dat de extra kosten voor onze rekening zijn. Als ik dit niet wil dan moet ik het contract afkopen, en alsnog voor het afgelopen jaar betalen. Fijne service. Leve de vooruitgang!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Van Santen Juli 06, 2018

Slechte service

Wij zouden glasvezel krijgen, vooruitgang dus, met gratis installatie, de monteur gaat pas weg als alles werkt. Wij kijken al jaren draadloos tv, maar onlangs hoorde ik dat dit bij stipte niet kan, dit kan veel storing geven. Het glasvezel is nog niet aangesloten, maar ik bel om te vragen of je inderdaad niet draadloos tv kunt kijken. Wij hebben geen kruipruimte en moeten een grote afstand overbruggen. Nee, dat kan niet. Dan moet ik de computer masr aansluiten en streamen als ik draadloos wil kijken. Want als de monteur langer werk heeft dan vier uur om kabels te trekken, dan moeten we de extra uren ook zelf betalen. Dit soort info stond allemaal niet in de folder, want "anders kunnen ze er wel alles in gaan zetten". Maar als ik goed op de website had gezocht ( had ik nog steeds niet kunnen vinden dat ze draadloos tv niet ondersteunen), maar wel dat de extra kosten voor onze rekening zijn. Als ik dit niet wil dan moet ik het contract afkopen, en alsnog voor het afgelopen jaar betalen. Fijne service. Leve de vooruitgang!!

Was deze review nuttig? 
slecht contact te krijgen, geen communicatie, storende ondertiteling, haperende internet verbinding.
als we dit van te voren hadden geweten waren we nooit overgegaan op glasvezel van stipte.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door oscar schoon Juni 19, 2018

slecht contact te krijgen, geen communicatie, storende ondertiteling, haperende internet verbinding.
als we dit van te voren hadden geweten waren we nooit overgegaan op glasvezel van stipte.

Was deze review nuttig? 
Bezint eer ge begint. Nog 8 maand zijn we verlost van dit stelletje ongeregeld.
Gemiddelde score 
 
1.6
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door D Wassing Mei 29, 2018

Bezint eer ge begint!

Bezint eer ge begint. Nog 8 maand zijn we verlost van dit stelletje ongeregeld.

Was deze review nuttig? 
Na 2 en een half jaar ellende bij Stipte ben ik er eindelijk van verlost. Zeer slechte administratie en helpdesk. Na 1 gemiste incasso gaan de maandelijkse kosten omhoog. Communicatie tussen de medewerkers onderling verloopt niet goed. 1 zegt je krijgt een gratis vervangende afstandsbediening, de ander stuurt een hoge rekening. De 1 zegt je hoeft de acceptgiro kosten niet te betalen, de andere medewerker zegt van wel. Kortom, ik ben blij er nu vanaf te zijn!
Gemiddelde score 
 
2.3
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Rolf Maart 14, 2018

Blij van Stipte verlost te zijn!

Na 2 en een half jaar ellende bij Stipte ben ik er eindelijk van verlost. Zeer slechte administratie en helpdesk. Na 1 gemiste incasso gaan de maandelijkse kosten omhoog. Communicatie tussen de medewerkers onderling verloopt niet goed. 1 zegt je krijgt een gratis vervangende afstandsbediening, de ander stuurt een hoge rekening. De 1 zegt je hoeft de acceptgiro kosten niet te betalen, de andere medewerker zegt van wel. Kortom, ik ben blij er nu vanaf te zijn!

Was deze review nuttig? 
Gedurende anderhalf jaar een abonnement bij Stipte gehad. Zeer veel slechte ervaring mee, welke ondanks meermaals contact met de helpdesk bij herhaling niet adequaat worden opgepakt. Ik heb niet het gevoel als klant serieus te worden genomen.

Om een indruk te krijgen, hierbij een opsomming van enkele problemen:

PROBLEMEN MET COMMUNICATIE:
Vanwege onderstaande problemen meer dan 30 maal met klantenservice moeten mailen. Met in 95% van de gevallen geen adequaat antwoord, meestal tot het onbeschofte aan toe (max. 2 zinnen, geen antwoord op de mail; waaruit duidelijk blijkt dat mijn mail niet is gelezen)... als ik al een reactie ontvang... elke 'reply', hoe snel aansluitend op de mail ook, kost bovendien minimaal 2 dagen voordat opnieuw geantwoord wordt... (om dan een inadequaat antwoord te ontvangen)

PROBLEMEN MET LEVERING/FACTURERING
1. Problemen gehad rond de planning van de installatie(datum) en het contact met de monteur
2. Plots de Fox Sport Go App niet meer kunnen gebruiken doordat Stipte geen koppelcode kan leveren; dit probleem heeft twee maanden geduurd voordat er actie werd ondernomen.
3. Meermaals (bijv. 6 vd 7 maanden) problemen met een niet correcte maandfactuur (ondanks dezelfde afname maandelijks een andere factuur), hetgeen niet duidelijk kon worden verklaard.
4. Tijdenlang blokkering van mijn Fox Eredivisie Abonnement terwijl wordt onderkend dat dit in mijn pakket valt.

PROBLEMEN MET DE APPARATUUR
1. Problemen met de TV-ontvanger die geregeld vastloopt/reset wanneer ik TV zit te kijken, voornamelijk wanneer ik tussentijds pauzeer
2. Niet alle kanalen kunnen opgenomen worden! (o.a. Ziggo Sport en Fox Eredivisie)
3. Het beeld is regelmatig en blokkerig

PROBLEMEN MET KLACHTAFHANDELING
Bovenstaand meermaals besproken, beloften tot tegemoetkoming en vervolgens niet terugbellen. Bij verzoek tot eerder beëindigen van abonnement vanwege niet-geleverde diensten dreigen met boetes ipv komen met een oplossing.

PROBLEMEN MET OPZEGGING
1. Onbeschofte 'afscheidsbrief' waarin 70% gevuld is met vage informatie over apparatuur met de 'vervangingswaarde'. Onduidelijk is wat deze apparatuur inhoudt (wat is het verschil tussen DTV van 75 euro en iTV van 140 euro?') en of ik al deze apparatuur überhaupt heb ontvangen. Bij nader informeren wordt opnieuw niet duidelijk geantwoord.
2. Retourbox bevat een retoursticker van een bedrijf dat niet meer bestaat! (Kiala) Box wordt derhalve bij alle inleverpunten geweigerd. Inmiddels hierover driemaal gemaild, telkens (na dagen wachten!) dezelfde boodschap: dat het postorderbedrijf het pakket wel moet aanmenen... (mijn boodschap is 3x geweest: dit doen ze niet!) Daarbij: Wie stuurt nou een retoursticker van een bedrijf dat niet meer bestaat?!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Vermeij Januari 15, 2018

In anderhalf jaar schandalig geholpen

Gedurende anderhalf jaar een abonnement bij Stipte gehad. Zeer veel slechte ervaring mee, welke ondanks meermaals contact met de helpdesk bij herhaling niet adequaat worden opgepakt. Ik heb niet het gevoel als klant serieus te worden genomen.

Om een indruk te krijgen, hierbij een opsomming van enkele problemen:

PROBLEMEN MET COMMUNICATIE:
Vanwege onderstaande problemen meer dan 30 maal met klantenservice moeten mailen. Met in 95% van de gevallen geen adequaat antwoord, meestal tot het onbeschofte aan toe (max. 2 zinnen, geen antwoord op de mail; waaruit duidelijk blijkt dat mijn mail niet is gelezen)... als ik al een reactie ontvang... elke 'reply', hoe snel aansluitend op de mail ook, kost bovendien minimaal 2 dagen voordat opnieuw geantwoord wordt... (om dan een inadequaat antwoord te ontvangen)

PROBLEMEN MET LEVERING/FACTURERING
1. Problemen gehad rond de planning van de installatie(datum) en het contact met de monteur
2. Plots de Fox Sport Go App niet meer kunnen gebruiken doordat Stipte geen koppelcode kan leveren; dit probleem heeft twee maanden geduurd voordat er actie werd ondernomen.
3. Meermaals (bijv. 6 vd 7 maanden) problemen met een niet correcte maandfactuur (ondanks dezelfde afname maandelijks een andere factuur), hetgeen niet duidelijk kon worden verklaard.
4. Tijdenlang blokkering van mijn Fox Eredivisie Abonnement terwijl wordt onderkend dat dit in mijn pakket valt.

PROBLEMEN MET DE APPARATUUR
1. Problemen met de TV-ontvanger die geregeld vastloopt/reset wanneer ik TV zit te kijken, voornamelijk wanneer ik tussentijds pauzeer
2. Niet alle kanalen kunnen opgenomen worden! (o.a. Ziggo Sport en Fox Eredivisie)
3. Het beeld is regelmatig en blokkerig

PROBLEMEN MET KLACHTAFHANDELING
Bovenstaand meermaals besproken, beloften tot tegemoetkoming en vervolgens niet terugbellen. Bij verzoek tot eerder beëindigen van abonnement vanwege niet-geleverde diensten dreigen met boetes ipv komen met een oplossing.

PROBLEMEN MET OPZEGGING
1. Onbeschofte 'afscheidsbrief' waarin 70% gevuld is met vage informatie over apparatuur met de 'vervangingswaarde'. Onduidelijk is wat deze apparatuur inhoudt (wat is het verschil tussen DTV van 75 euro en iTV van 140 euro?') en of ik al deze apparatuur überhaupt heb ontvangen. Bij nader informeren wordt opnieuw niet duidelijk geantwoord.
2. Retourbox bevat een retoursticker van een bedrijf dat niet meer bestaat! (Kiala) Box wordt derhalve bij alle inleverpunten geweigerd. Inmiddels hierover driemaal gemaild, telkens (na dagen wachten!) dezelfde boodschap: dat het postorderbedrijf het pakket wel moet aanmenen... (mijn boodschap is 3x geweest: dit doen ze niet!) Daarbij: Wie stuurt nou een retoursticker van een bedrijf dat niet meer bestaat?!

Was deze review nuttig? 
Hallo, 3 dagen geleden verplicht overgestapt maar zeer veel blokjes op het beeldscherm en haperingen, ook belachelijk dat ziggo sport het niet doet en nog erger dat na 3x een half uur bellen het nog steeds niet gefixt is. Denk je met glasvezel beter beeld en internet te hebben maar dit slaat echt nergens op. Gooi jezelf weg stipte en maak die glasvezelkabel open voor kpn inplaats van mensen af te persen.
Gemiddelde score 
 
3.2
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Luuk opgelicht Januari 12, 2018

Nog niet overtuigd

Hallo, 3 dagen geleden verplicht overgestapt maar zeer veel blokjes op het beeldscherm en haperingen, ook belachelijk dat ziggo sport het niet doet en nog erger dat na 3x een half uur bellen het nog steeds niet gefixt is. Denk je met glasvezel beter beeld en internet te hebben maar dit slaat echt nergens op. Gooi jezelf weg stipte en maak die glasvezelkabel open voor kpn inplaats van mensen af te persen.

Was deze review nuttig? 
Overgestapt naar Stipte omdat wij glasvezel kregen. In het begin was alles goed geregeld. De installatie verliep hartstikke goed. De beste meneer ging niet eerder weg voordat alles werkte, deed goed zijn best en leverde goed werk. Hij ging pas de deur uit toen iedereen internet had. Verder was de helpdesk ook goed, ze konden ons altijd prima helpen, alleen af en toe duurde het wel (erg) lang voordat we iemand aan de lijn kregen.
Maar... Stipte is minder mooi dan het lijkt. Om te beginnen met het internet. We zijn er wel op vooruit gegaan het aantal MB per seconde is fors gestegen. Maar hier blijft het dan ook bij. Sinds alles geïnstalleerd was, ging alles achteruit. Eerst was het internet sneller (al was het al niet in het hele huis maar alleen in bepaalde delen...), maar dit ging snel bergafwaarts. Bijna iedere dag valt het internet uit, op mijn telefoon moet ik vaak zelf het internet aanzetten omdat dit ook wegvalt, als we op de PlayStation4 Online aan het gamen zijn, valt de connectie elke keer (soms zelf 4 tot 5 keer achter elkaar binnen 15 minuten!) uit. Verder kan ik nog geen video in HD of soms zelf in 480p kijken, want dit is ook al teveel gevraagd. En alle internetpagina's moeten laden, laden en nog een laden. Als we met twee of drie man tegelijk op het internet zitten, is het verschrikkelijk. Zelfs een Word bestandje openen kan al snel 30 seconden (!) duren, laat staan een A4'tje printen...
Dan het bellen. Dat was helemaal waardeloos... Nu (pas na twee maanden) hebben we de mogelijkheid om goed te bellen. Het was namelijk allemaal zo slecht geregeld, echt ongelooflijk. Ten eerste hadden we een week of vier geen telefoon, puur omdat deze niet geïnstalleerd kon worden op de een of andere manier, omdat we op Stipte moesten wachten. Later dachten we dat het opgelost was, nee hoor, er was een fout opgetreden. Na overleg een instructieboek gekregen, en ja hoor, echt in in ongeveer vier of vijf Europese talen, maar niet in het Nederlands! We hebben ons met Engels gelukkig wel kunnen redden. Toen de telefoon het dan eindelijk deed, kwam de volgende fout. We waren vaak onbereikbaar en bij het bellen hoorden we om de drie seconden een tik tijdens het bellen. Na ongeveer twee maanden was alles opgelost.
En als klapper op de vuurpijl, digitale TV. Dat is ook een grote grap. Normaal televisie kijken gaat goed, maar pas op, zodra je de afstandsbediening pakt, wordt het er niet beter op. Programma's terugkijken lukt niet altijd even goed. Het duurt vak lang om een programma te laden, als we iets terugkijken hapert de TV vaak en het hele menu is onoverzichtelijk. Vaak loop de TV ook gewoon vast, waardoor je alles weer opnieuw kunt opzoeken en vervolgens weer terug bij af bent, want je moet zelf weer doorspoelen tot het moment waar je gebleven was.
Kortom: Stipte is minder mooi dan het lijkt. Eigenlijk te mooi om waar te zijn. Voordat we waren overgestapt was het al niet te best, maar sinds het overstappen is het (we dachten dat het niet kon...) nog slechter geworden. Helaas.
Gemiddelde score 
 
4.8
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door D.H. Spin Januari 05, 2018

Minder mooi dan het lijkt

Overgestapt naar Stipte omdat wij glasvezel kregen. In het begin was alles goed geregeld. De installatie verliep hartstikke goed. De beste meneer ging niet eerder weg voordat alles werkte, deed goed zijn best en leverde goed werk. Hij ging pas de deur uit toen iedereen internet had. Verder was de helpdesk ook goed, ze konden ons altijd prima helpen, alleen af en toe duurde het wel (erg) lang voordat we iemand aan de lijn kregen.
Maar... Stipte is minder mooi dan het lijkt. Om te beginnen met het internet. We zijn er wel op vooruit gegaan het aantal MB per seconde is fors gestegen. Maar hier blijft het dan ook bij. Sinds alles geïnstalleerd was, ging alles achteruit. Eerst was het internet sneller (al was het al niet in het hele huis maar alleen in bepaalde delen...), maar dit ging snel bergafwaarts. Bijna iedere dag valt het internet uit, op mijn telefoon moet ik vaak zelf het internet aanzetten omdat dit ook wegvalt, als we op de PlayStation4 Online aan het gamen zijn, valt de connectie elke keer (soms zelf 4 tot 5 keer achter elkaar binnen 15 minuten!) uit. Verder kan ik nog geen video in HD of soms zelf in 480p kijken, want dit is ook al teveel gevraagd. En alle internetpagina's moeten laden, laden en nog een laden. Als we met twee of drie man tegelijk op het internet zitten, is het verschrikkelijk. Zelfs een Word bestandje openen kan al snel 30 seconden (!) duren, laat staan een A4'tje printen...
Dan het bellen. Dat was helemaal waardeloos... Nu (pas na twee maanden) hebben we de mogelijkheid om goed te bellen. Het was namelijk allemaal zo slecht geregeld, echt ongelooflijk. Ten eerste hadden we een week of vier geen telefoon, puur omdat deze niet geïnstalleerd kon worden op de een of andere manier, omdat we op Stipte moesten wachten. Later dachten we dat het opgelost was, nee hoor, er was een fout opgetreden. Na overleg een instructieboek gekregen, en ja hoor, echt in in ongeveer vier of vijf Europese talen, maar niet in het Nederlands! We hebben ons met Engels gelukkig wel kunnen redden. Toen de telefoon het dan eindelijk deed, kwam de volgende fout. We waren vaak onbereikbaar en bij het bellen hoorden we om de drie seconden een tik tijdens het bellen. Na ongeveer twee maanden was alles opgelost.
En als klapper op de vuurpijl, digitale TV. Dat is ook een grote grap. Normaal televisie kijken gaat goed, maar pas op, zodra je de afstandsbediening pakt, wordt het er niet beter op. Programma's terugkijken lukt niet altijd even goed. Het duurt vak lang om een programma te laden, als we iets terugkijken hapert de TV vaak en het hele menu is onoverzichtelijk. Vaak loop de TV ook gewoon vast, waardoor je alles weer opnieuw kunt opzoeken en vervolgens weer terug bij af bent, want je moet zelf weer doorspoelen tot het moment waar je gebleven was.
Kortom: Stipte is minder mooi dan het lijkt. Eigenlijk te mooi om waar te zijn. Voordat we waren overgestapt was het al niet te best, maar sinds het overstappen is het (we dachten dat het niet kon...) nog slechter geworden. Helaas.

Was deze review nuttig? 
Onterechte factuur gekregen. Per mail onbevredigend standaard antwoord gekregen. heb vervolgens helpdesk gebeld en daarin werd toegegeven dat Stipte fouten hadden gemaakt en dat dit z.s.m. zou worden opgelost.
Daarna kreeg ik een brief waarbij werd gedreigd met afsluiten. Ik heb dezelfde helpdesk gebeld en de situatie uitgelegd en dat ik alleen het terechte bedrag heb betaald. De helpdeskmedewerkster bevestigde dat ze hadden geconstateerd dat er wat fouten in de factuur zaten die gecorrigeerd moesten worden en verzekerde ons dat we niet zouden worden afgesloten. Krijg vervolgens niks meer te horen op mijn mails.
Uiteindelijk heb ik een officiële klacht gestuurd, ook hier geen antwoord op. Vandaag krijg ik per post een aanmaning waarbij met afsluiten en een deurwaarder wordt gedreigd. Deze brief is aantoonbaar 10 dagen te laat verstuurd waardoor internet bij ons over een paar dagen al zal worden afgesloten.
Kortom bedrijf waarbij als het fout gaat je de klos bent en ze heel snel zijn met automatische dreigbrieven maar de helpdesk niet meer reageert.
Daarnaast is de kwaliteit van internet en TV heel slecht. Vele haperingen!
Geschreven door Lieuwe Koopmans December 16, 2017

zeer onprofessioneel en asociaal bedrijf: kijk uit!

Onterechte factuur gekregen. Per mail onbevredigend standaard antwoord gekregen. heb vervolgens helpdesk gebeld en daarin werd toegegeven dat Stipte fouten hadden gemaakt en dat dit z.s.m. zou worden opgelost.
Daarna kreeg ik een brief waarbij werd gedreigd met afsluiten. Ik heb dezelfde helpdesk gebeld en de situatie uitgelegd en dat ik alleen het terechte bedrag heb betaald. De helpdeskmedewerkster bevestigde dat ze hadden geconstateerd dat er wat fouten in de factuur zaten die gecorrigeerd moesten worden en verzekerde ons dat we niet zouden worden afgesloten. Krijg vervolgens niks meer te horen op mijn mails.
Uiteindelijk heb ik een officiële klacht gestuurd, ook hier geen antwoord op. Vandaag krijg ik per post een aanmaning waarbij met afsluiten en een deurwaarder wordt gedreigd. Deze brief is aantoonbaar 10 dagen te laat verstuurd waardoor internet bij ons over een paar dagen al zal worden afgesloten.
Kortom bedrijf waarbij als het fout gaat je de klos bent en ze heel snel zijn met automatische dreigbrieven maar de helpdesk niet meer reageert.
Daarnaast is de kwaliteit van internet en TV heel slecht. Vele haperingen!

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider