Stipte ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/86/94/b1/stipte-8-1411403648.png
 
3.9 (79)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
Stipte internet

Stipte, voorheen Scarlet, biedt internet, telefonie, mobiel bellen en digitale televisie aan consumenten als los product, maar ook als alles-in-één pakketten. Door meerdere diensten te combineren probeert Stipte de beste prijs/kwaliteit verhouding te bieden.

Provider Stipte is altijd op zoek naar vernieuwingen en verbeteringen waarmee ze zich proberen te onderscheiden van alle andere internet aanbieders. Dit uit zich onder andere in het productaanbod, maar ook in de manier van samenwerking met de eigen klanten. Zo zijn er weinig lange wachtrijen en geen ingewikkelde keuzemenu's. De klantenservice van Stipte is beloond met de eerste prijs door de ITO.

In 2004 biedt Stipte als eerste een combinatiepakket aan met internet, vaste telefoon en mobiele telefonie. In 2010 komt Stipte met Stipte Familie. Dit alles-in-één pakket bevat internet, vaste telefonie, digitale tv, elk familielid zijn eigen mobiele nummer, een belbundel, e-mail en ook nog eens 50% korting op onderling bellen.

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 79 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
3.9
Installatie 
 
4.5  (69)
Helpdesk 
 
3.1  (77)
Internet 
 
4.0  (71)
Bellen 
 
4.0  (65)
Digitale televisie 
 
3.7  (39)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
    Hoe beviel de installatie door de monteur? Of heeft u zelf de installatie uitgevoerd? Was de meegeleverde beschrijving dan duidelijk? Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Helpdesk
    Beoordeel de helpdesk als u hiermee al eens contact heeft opgenomen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Internet
    Beoordeel de kwaliteit van het internet op snelheid, stabiliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Bellen
    Maakt u gebruik van telefonie? Beoordeel dit dan op geluidskwaliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Digitale televisie
    Maakt u gebruik van televisie? Beoordeel dit dan op beeldkwaliteit, storingen en mogelijkheden. Een toelichting kunt u hieronder geven. Een toelichting kunt u hieronder geven.
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Nu bijna 1 maand klant bij Stipte . Iedere avond storing op de TV . Daarover 3 x gemaild , nooit reactie op gehad !!!!!!!!!!!! Vervolgens ook nog 2 x over gebeld ,maar weigerde een monteur te sturen !!!!!!!!!!!!1
Vervolgens viel vorige week dinsdag alles uit: Geen TV , Geen internet en Geen vaste telefonie meer !!!!!!!!
Dus maar weer gebeld met de helpdesk. wederom een wachttijd van ruim 25 minuten voordat je iemand te spreken krijgt . Probleem uitgelegd . De volgende dag zou een monteur contact opnemen , Uitgelegd dat we vanuit thuis werken en dus volledig afhankelijk zijn van interneten dat er per direct een moneur moest komen. Maar men weigerde dit . Volgende dag werden we niet gebeld , maar inmiddels was er een klachtenbrief naar de directie onderweg. Vrijdagmorgen ( 2,5 dag later !!!) werden we gebeld en de monteur kwam, maar deze kon niets doen want hij was voor de installatie in huis .hij was zo vriendelijk Stipte ervan te overtuigen dat ze het bedrijf in moesten schakelen dat het signaal binnen brengt . We werden 2 uur later gebeld maar de monteur kwam pas maandag rond de middag. Hij maakte een nieuwe verbinding waardoor we na 6 dagen !!!!!!!!! weer internet, TV en telefonie hadden. De storingen op de TV zijn er nog steeds . Dit kwam volgens Stipte omdat er dan te veel mensen gebruik maken van het glasvezel net !!!. Bijzonder zo lijkt me . Inmiddels maar weer een Ziggo abonnement genomen want daar hadden we zelden een storing en is men bereid problemen wel op te lossen. Stipte valt onder de categorie "KAN NIET WAAR ZIJN" . Zo'n slechte service heb ik nog nooit ergens meegemaakt !!
Gemiddelde score 
 
1.4
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door jolijn meesters September 04, 2018

Slechtere service bestaat niet .

Nu bijna 1 maand klant bij Stipte . Iedere avond storing op de TV . Daarover 3 x gemaild , nooit reactie op gehad !!!!!!!!!!!! Vervolgens ook nog 2 x over gebeld ,maar weigerde een monteur te sturen !!!!!!!!!!!!1
Vervolgens viel vorige week dinsdag alles uit: Geen TV , Geen internet en Geen vaste telefonie meer !!!!!!!!
Dus maar weer gebeld met de helpdesk. wederom een wachttijd van ruim 25 minuten voordat je iemand te spreken krijgt . Probleem uitgelegd . De volgende dag zou een monteur contact opnemen , Uitgelegd dat we vanuit thuis werken en dus volledig afhankelijk zijn van interneten dat er per direct een moneur moest komen. Maar men weigerde dit . Volgende dag werden we niet gebeld , maar inmiddels was er een klachtenbrief naar de directie onderweg. Vrijdagmorgen ( 2,5 dag later !!!) werden we gebeld en de monteur kwam, maar deze kon niets doen want hij was voor de installatie in huis .hij was zo vriendelijk Stipte ervan te overtuigen dat ze het bedrijf in moesten schakelen dat het signaal binnen brengt . We werden 2 uur later gebeld maar de monteur kwam pas maandag rond de middag. Hij maakte een nieuwe verbinding waardoor we na 6 dagen !!!!!!!!! weer internet, TV en telefonie hadden. De storingen op de TV zijn er nog steeds . Dit kwam volgens Stipte omdat er dan te veel mensen gebruik maken van het glasvezel net !!!. Bijzonder zo lijkt me . Inmiddels maar weer een Ziggo abonnement genomen want daar hadden we zelden een storing en is men bereid problemen wel op te lossen. Stipte valt onder de categorie "KAN NIET WAAR ZIJN" . Zo'n slechte service heb ik nog nooit ergens meegemaakt !!

Was deze review nuttig? 
zeer instabiel TV signaal waardoor het beeld steeds wegvalt . reeds 3 x een mail overgestuurd . dan krijg je een geautomatiseerd bericht dat er binnen 48 uur contact zal worden opgenomen, maar dat gebeurd niet . Dus maar gebeld . Het antwoord dat je krijgt is dat er te veel mensen tegelijk TV kijken en dat dan het signaal te zwak wordt !!!!! Dat hebben we bij Ziggo nooit meegemaakt en lijkt me ook onwaarschijnlijk. De helpdesk telefonisch bereiken is ook een drama , wachttijden van 20 minuten of meer zijn heel normaal. Wellicht wordt er een monteur gestuurd , maar men gaat eerst kijken of ze het vanuit Stipte op afstand kunnen oplossen . Wordt dus vervolgt
Gemiddelde score 
 
1.6
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door fons denissen Augustus 27, 2018

dramatische slechte service !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zeer instabiel TV signaal waardoor het beeld steeds wegvalt . reeds 3 x een mail overgestuurd . dan krijg je een geautomatiseerd bericht dat er binnen 48 uur contact zal worden opgenomen, maar dat gebeurd niet . Dus maar gebeld . Het antwoord dat je krijgt is dat er te veel mensen tegelijk TV kijken en dat dan het signaal te zwak wordt !!!!! Dat hebben we bij Ziggo nooit meegemaakt en lijkt me ook onwaarschijnlijk. De helpdesk telefonisch bereiken is ook een drama , wachttijden van 20 minuten of meer zijn heel normaal. Wellicht wordt er een monteur gestuurd , maar men gaat eerst kijken of ze het vanuit Stipte op afstand kunnen oplossen . Wordt dus vervolgt

Was deze review nuttig? 
TV helemaal K*t!
Gemiddelde score 
 
4.6
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Johan Augustus 27, 2018

2aardeloos

TV helemaal K*t!

Was deze review nuttig? 
Tijdens de presentatie van Stipte gingen ze er trots op een klein bedrijf te zijn waar service sentraal staat. Helaas niets van deze beloften wordt waar gemaakt. Het duurt erg lang voor ze komen aansluiten. (4 weken te laat.) komen eindelijk aansluiten moet de monteur vertrekken omdat de aansluiting niet werkt. Inmiddels een week geen internet, geen tv en geen telefoon. De helpdesk is getraind om clienten van het kastje naar de muur te sturen. Elke keer is er een andere reden waarom het niet werkt. Een verantwoordelijke medewerker is niet te spreken. Kortom Stipte is geen aanrader.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Dion Augustus 20, 2018

Zeer slechte service

Tijdens de presentatie van Stipte gingen ze er trots op een klein bedrijf te zijn waar service sentraal staat. Helaas niets van deze beloften wordt waar gemaakt. Het duurt erg lang voor ze komen aansluiten. (4 weken te laat.) komen eindelijk aansluiten moet de monteur vertrekken omdat de aansluiting niet werkt. Inmiddels een week geen internet, geen tv en geen telefoon. De helpdesk is getraind om clienten van het kastje naar de muur te sturen. Elke keer is er een andere reden waarom het niet werkt. Een verantwoordelijke medewerker is niet te spreken. Kortom Stipte is geen aanrader.

Was deze review nuttig? 
We hebben sinds vandaag glasvezel van Stipte. Het heeft nadat de monteur vertrok ongeveer twee uur goed gedaan. Vanaf dat moment is de wifi zeker elke tien minuten uitgevallen. We geven het vandaag voor deel van de twijfel. Morgen weer hetzelfde dan ga ik zeker klagen.
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door Linda Juli 27, 2018

Drama

We hebben sinds vandaag glasvezel van Stipte. Het heeft nadat de monteur vertrok ongeveer twee uur goed gedaan. Vanaf dat moment is de wifi zeker elke tien minuten uitgevallen. We geven het vandaag voor deel van de twijfel. Morgen weer hetzelfde dan ga ik zeker klagen.

Was deze review nuttig? 
Wat een verschrikking wederom bij deze toko.

Men wijzigd zomaar server gegevens en de problemen die daardoor ontstaan mag je zelf uitzoeken...
Ruim twee weken geen email verkeer voor ons bedrijf, met aanzienlijke schade hierdoor.
De tel. "helpdesk" praat er continu omheen, is totaal niet deskundig en wil je ook niet door verbinden met een technisch iemand (of zijn die er niet soms ??) voor uitleg of hulp.
Op elke mail die je verstuurd met daarin tel. nummers en gegevens wordt TOTAAL geen reactie gegeven, je wordt dood gezwegen.

Blij als we straks met alle webshops, van hun servers zijn verdwenen na overstap naar betrouwbare partner.

Nooit weer enige relatie met deze toko !!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door "klant" Juli 18, 2018

Wat een verschrikking wederom bij deze toko.

Men wijzigd zomaar server gegevens en de problemen die daardoor ontstaan mag je zelf uitzoeken...
Ruim twee weken geen email verkeer voor ons bedrijf, met aanzienlijke schade hierdoor.
De tel. "helpdesk" praat er continu omheen, is totaal niet deskundig en wil je ook niet door verbinden met een technisch iemand (of zijn die er niet soms ??) voor uitleg of hulp.
Op elke mail die je verstuurd met daarin tel. nummers en gegevens wordt TOTAAL geen reactie gegeven, je wordt dood gezwegen.

Blij als we straks met alle webshops, van hun servers zijn verdwenen na overstap naar betrouwbare partner.

Nooit weer enige relatie met deze toko !!!

Was deze review nuttig? 
Wij zouden glasvezel krijgen, vooruitgang dus, met gratis installatie, de monteur gaat pas weg als alles werkt. Wij kijken al jaren draadloos tv, maar onlangs hoorde ik dat dit bij stipte niet kan, dit kan veel storing geven. Het glasvezel is nog niet aangesloten, maar ik bel om te vragen of je inderdaad niet draadloos tv kunt kijken. Wij hebben geen kruipruimte en moeten een grote afstand overbruggen. Nee, dat kan niet. Dan moet ik de computer masr aansluiten en streamen als ik draadloos wil kijken. Want als de monteur langer werk heeft dan vier uur om kabels te trekken, dan moeten we de extra uren ook zelf betalen. Dit soort info stond allemaal niet in de folder, want "anders kunnen ze er wel alles in gaan zetten". Maar als ik goed op de website had gezocht ( had ik nog steeds niet kunnen vinden dat ze draadloos tv niet ondersteunen), maar wel dat de extra kosten voor onze rekening zijn. Als ik dit niet wil dan moet ik het contract afkopen, en alsnog voor het afgelopen jaar betalen. Fijne service. Leve de vooruitgang!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Van Santen Juli 06, 2018

Slechte service

Wij zouden glasvezel krijgen, vooruitgang dus, met gratis installatie, de monteur gaat pas weg als alles werkt. Wij kijken al jaren draadloos tv, maar onlangs hoorde ik dat dit bij stipte niet kan, dit kan veel storing geven. Het glasvezel is nog niet aangesloten, maar ik bel om te vragen of je inderdaad niet draadloos tv kunt kijken. Wij hebben geen kruipruimte en moeten een grote afstand overbruggen. Nee, dat kan niet. Dan moet ik de computer masr aansluiten en streamen als ik draadloos wil kijken. Want als de monteur langer werk heeft dan vier uur om kabels te trekken, dan moeten we de extra uren ook zelf betalen. Dit soort info stond allemaal niet in de folder, want "anders kunnen ze er wel alles in gaan zetten". Maar als ik goed op de website had gezocht ( had ik nog steeds niet kunnen vinden dat ze draadloos tv niet ondersteunen), maar wel dat de extra kosten voor onze rekening zijn. Als ik dit niet wil dan moet ik het contract afkopen, en alsnog voor het afgelopen jaar betalen. Fijne service. Leve de vooruitgang!!

Was deze review nuttig? 
slecht contact te krijgen, geen communicatie, storende ondertiteling, haperende internet verbinding.
als we dit van te voren hadden geweten waren we nooit overgegaan op glasvezel van stipte.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door oscar schoon Juni 19, 2018

slecht contact te krijgen, geen communicatie, storende ondertiteling, haperende internet verbinding.
als we dit van te voren hadden geweten waren we nooit overgegaan op glasvezel van stipte.

Was deze review nuttig? 
Bezint eer ge begint. Nog 8 maand zijn we verlost van dit stelletje ongeregeld.
Gemiddelde score 
 
1.6
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door D Wassing Mei 29, 2018

Bezint eer ge begint!

Bezint eer ge begint. Nog 8 maand zijn we verlost van dit stelletje ongeregeld.

Was deze review nuttig? 
Na 2 en een half jaar ellende bij Stipte ben ik er eindelijk van verlost. Zeer slechte administratie en helpdesk. Na 1 gemiste incasso gaan de maandelijkse kosten omhoog. Communicatie tussen de medewerkers onderling verloopt niet goed. 1 zegt je krijgt een gratis vervangende afstandsbediening, de ander stuurt een hoge rekening. De 1 zegt je hoeft de acceptgiro kosten niet te betalen, de andere medewerker zegt van wel. Kortom, ik ben blij er nu vanaf te zijn!
Gemiddelde score 
 
2.3
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Rolf Maart 14, 2018

Blij van Stipte verlost te zijn!

Na 2 en een half jaar ellende bij Stipte ben ik er eindelijk van verlost. Zeer slechte administratie en helpdesk. Na 1 gemiste incasso gaan de maandelijkse kosten omhoog. Communicatie tussen de medewerkers onderling verloopt niet goed. 1 zegt je krijgt een gratis vervangende afstandsbediening, de ander stuurt een hoge rekening. De 1 zegt je hoeft de acceptgiro kosten niet te betalen, de andere medewerker zegt van wel. Kortom, ik ben blij er nu vanaf te zijn!

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider