Stipte ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/86/94/b1/stipte-8-1411403648.png
 
3.8 (88)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
Stipte internet

Stipte, voorheen Scarlet, biedt internet, telefonie, mobiel bellen en digitale televisie aan consumenten als los product, maar ook als alles-in-één pakketten. Door meerdere diensten te combineren probeert Stipte de beste prijs/kwaliteit verhouding te bieden.

Provider Stipte is altijd op zoek naar vernieuwingen en verbeteringen waarmee ze zich proberen te onderscheiden van alle andere internet aanbieders. Dit uit zich onder andere in het productaanbod, maar ook in de manier van samenwerking met de eigen klanten. Zo zijn er weinig lange wachtrijen en geen ingewikkelde keuzemenu's. De klantenservice van Stipte is beloond met de eerste prijs door de ITO.

In 2004 biedt Stipte als eerste een combinatiepakket aan met internet, vaste telefoon en mobiele telefonie. In 2010 komt Stipte met Stipte Familie. Dit alles-in-één pakket bevat internet, vaste telefonie, digitale tv, elk familielid zijn eigen mobiele nummer, een belbundel, e-mail en ook nog eens 50% korting op onderling bellen.

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 88 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
4.5  (78)
Helpdesk 
 
2.9  (85)
Internet 
 
4.0  (80)
Bellen 
 
4.0  (72)
Digitale televisie 
 
3.6  (47)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
    Hoe beviel de installatie door de monteur? Of heeft u zelf de installatie uitgevoerd? Was de meegeleverde beschrijving dan duidelijk? Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Helpdesk
    Beoordeel de helpdesk als u hiermee al eens contact heeft opgenomen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Internet
    Beoordeel de kwaliteit van het internet op snelheid, stabiliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Bellen
    Maakt u gebruik van telefonie? Beoordeel dit dan op geluidskwaliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Digitale televisie
    Maakt u gebruik van televisie? Beoordeel dit dan op beeldkwaliteit, storingen en mogelijkheden. Een toelichting kunt u hieronder geven. Een toelichting kunt u hieronder geven.
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Ik heb ik mij leven nog nooit zo'n slechte helpdesk gezien. Ze zijn gewoon soms niet bereikbaar en op mail wordt pas dagen later gereageerd (zonder oplossing). Voor een zeer simpele vraag als het resetten van een email wachtwoord, gaat nu al een week overheen. Wij gaat over naar Ziggo.

NIET AAN BEGINNEN DUS!
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door Paul April 10, 2019

Te slecht voor woorden!

Ik heb ik mij leven nog nooit zo'n slechte helpdesk gezien. Ze zijn gewoon soms niet bereikbaar en op mail wordt pas dagen later gereageerd (zonder oplossing). Voor een zeer simpele vraag als het resetten van een email wachtwoord, gaat nu al een week overheen. Wij gaat over naar Ziggo.

NIET AAN BEGINNEN DUS!

Was deze review nuttig? 
Alleen de wifi is van redelijke kwaliteit. T.V. is waardeloos. Op maar 8 zenders replay en opname mogelijk. Veel storingen en klantenservice na half zes onbereikbaar.
Deze provider jaagt de klanten weg van het glasvezel. Wij gaan ook terug naar Ziggo.. Spijt dat we ooit zijn overgestapt.
Stipte is zo slecht dat ze verboden zouden moeten worden. Hun voorlichting lijkt nergens naar. Monteurs slecht opgeleid. Wegwezen met deze bedriegers.
Gemiddelde score 
 
2.2
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door George April 09, 2019

Slechtste provider ooit

Alleen de wifi is van redelijke kwaliteit. T.V. is waardeloos. Op maar 8 zenders replay en opname mogelijk. Veel storingen en klantenservice na half zes onbereikbaar.
Deze provider jaagt de klanten weg van het glasvezel. Wij gaan ook terug naar Ziggo.. Spijt dat we ooit zijn overgestapt.
Stipte is zo slecht dat ze verboden zouden moeten worden. Hun voorlichting lijkt nergens naar. Monteurs slecht opgeleid. Wegwezen met deze bedriegers.

Was deze review nuttig? 
Slechte ontvangst snelheid en kwaliteit van het beeld bij tv kijken en on demand tv.
Gemiddelde score 
 
3.7
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Henk-jan Maart 16, 2019

Slechte kwaliteit

Slechte ontvangst snelheid en kwaliteit van het beeld bij tv kijken en on demand tv.

Was deze review nuttig? 
Jaren klant geweest, geen problemen op een paar kapotte modems na. Je moet echt alles zelf regelen. Er is gewoon geen klantenservice. Op 22dec.2018 ging het hele sriptepakket ineens over naar online.nl Dit was nóg erger. De vaste telefonie lag er uit en heeft het niet meer gedaan. Nu is mijn geduld op en ben ik overgestapt op.KPN
Gemiddelde score 
 
4.4
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door John Januari 11, 2019

Hopeloze klantenservice

Jaren klant geweest, geen problemen op een paar kapotte modems na. Je moet echt alles zelf regelen. Er is gewoon geen klantenservice. Op 22dec.2018 ging het hele sriptepakket ineens over naar online.nl Dit was nóg erger. De vaste telefonie lag er uit en heeft het niet meer gedaan. Nu is mijn geduld op en ben ik overgestapt op.KPN

Was deze review nuttig? 
sinds kort glasvezel en Stipte als provider. Alles in 1 (internet, telefoon en TV). Internet en bellen gaat prima maar TV is een ander geval. TV- gids en overige informatie zoals opnemen zeer slech .t te lezen.Lijken heel veel zenders te hebben maar zo iets als BBC hebben ze niet! Last van storingen. Advies gebruik geen TV maar dat houdt in dat de rest ook niet mogelijk is. Alles of niets! Dus absoluut geen aanrader
Gemiddelde score 
 
5.6
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door R. ten Bokum Januari 02, 2019

sinds kort glasvezel en Stipte als provider. Alles in 1 (internet, telefoon en TV). Internet en bellen gaat prima maar TV is een ander geval. TV- gids en overige informatie zoals opnemen zeer slech .t te lezen.Lijken heel veel zenders te hebben maar zo iets als BBC hebben ze niet! Last van storingen. Advies gebruik geen TV maar dat houdt in dat de rest ook niet mogelijk is. Alles of niets! Dus absoluut geen aanrader

Was deze review nuttig? 
Wifi ligt er al 2 weken uit en de helpdesk is om te huilen, niet afsluiten!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Mara December 28, 2018

SLECHTSTE SERVICE OOIT

Wifi ligt er al 2 weken uit en de helpdesk is om te huilen, niet afsluiten!!

Was deze review nuttig? 
Ik woon in zwolle nu bijna 3 weken geen internet. Al verschillende keten gebeld met lange wachttijd van min. 20 min.
Algemeen probleem wordt er gezegt en willen niet meer info geven als je er om vraaht
Ze zij bot tegenover de klant en zeer zeker niet vriendelijk. Heb nu een abbonnement genomen bij KPN vriendelijk klantenservice em ook nog een leule playstation actie.
Ik raad een ieder aan om NIET in zee te gaan met stipte. en hoop dat dit bedrijf zijn langste tijd heeft gehad want ze willen jiet anders
Gemiddelde score 
 
4.6
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Gertzwolle December 27, 2018

Zeer slechte service geen provider waard

Ik woon in zwolle nu bijna 3 weken geen internet. Al verschillende keten gebeld met lange wachttijd van min. 20 min.
Algemeen probleem wordt er gezegt en willen niet meer info geven als je er om vraaht
Ze zij bot tegenover de klant en zeer zeker niet vriendelijk. Heb nu een abbonnement genomen bij KPN vriendelijk klantenservice em ook nog een leule playstation actie.
Ik raad een ieder aan om NIET in zee te gaan met stipte. en hoop dat dit bedrijf zijn langste tijd heeft gehad want ze willen jiet anders

Was deze review nuttig? 
We hadden steeds problemen, als de telefoon ging viel internet uit, de tv gaf steeds slecht beeld. Ik heb heel vaak een klacht ingediend, maar kreeg nooit een antwoord. Inmiddels kijken we weer tv via KPN, en bellen we weer via KPN. Maar op de vraag naar welk adres ik het kastje van de tv moet retoureneren krijg ik weer geen antwoord. Echt heel erg balen. Ik heb geen vertrouwen meer in deze provider!
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Karen December 20, 2018

Slechte service

We hadden steeds problemen, als de telefoon ging viel internet uit, de tv gaf steeds slecht beeld. Ik heb heel vaak een klacht ingediend, maar kreeg nooit een antwoord. Inmiddels kijken we weer tv via KPN, en bellen we weer via KPN. Maar op de vraag naar welk adres ik het kastje van de tv moet retoureneren krijg ik weer geen antwoord. Echt heel erg balen. Ik heb geen vertrouwen meer in deze provider!

Was deze review nuttig? 
3 maanden bezig geweest om het abonnement op te zeggen.
Beantwoorden brieven en emails niet, schrijven wel abonnementsgeld geld af ondanks opzeggen.
Schandalige service.
Nooit meer!
Gemiddelde score 
 
1.8
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Verkerk December 10, 2018

Stipte opzeggen bijna onmogelijk

3 maanden bezig geweest om het abonnement op te zeggen.
Beantwoorden brieven en emails niet, schrijven wel abonnementsgeld geld af ondanks opzeggen.
Schandalige service.
Nooit meer!

Was deze review nuttig? 
Nu bijna 1 maand klant bij Stipte . Iedere avond storing op de TV . Daarover 3 x gemaild , nooit reactie op gehad !!!!!!!!!!!! Vervolgens ook nog 2 x over gebeld ,maar weigerde een monteur te sturen !!!!!!!!!!!!1
Vervolgens viel vorige week dinsdag alles uit: Geen TV , Geen internet en Geen vaste telefonie meer !!!!!!!!
Dus maar weer gebeld met de helpdesk. wederom een wachttijd van ruim 25 minuten voordat je iemand te spreken krijgt . Probleem uitgelegd . De volgende dag zou een monteur contact opnemen , Uitgelegd dat we vanuit thuis werken en dus volledig afhankelijk zijn van interneten dat er per direct een moneur moest komen. Maar men weigerde dit . Volgende dag werden we niet gebeld , maar inmiddels was er een klachtenbrief naar de directie onderweg. Vrijdagmorgen ( 2,5 dag later !!!) werden we gebeld en de monteur kwam, maar deze kon niets doen want hij was voor de installatie in huis .hij was zo vriendelijk Stipte ervan te overtuigen dat ze het bedrijf in moesten schakelen dat het signaal binnen brengt . We werden 2 uur later gebeld maar de monteur kwam pas maandag rond de middag. Hij maakte een nieuwe verbinding waardoor we na 6 dagen !!!!!!!!! weer internet, TV en telefonie hadden. De storingen op de TV zijn er nog steeds . Dit kwam volgens Stipte omdat er dan te veel mensen gebruik maken van het glasvezel net !!!. Bijzonder zo lijkt me . Inmiddels maar weer een Ziggo abonnement genomen want daar hadden we zelden een storing en is men bereid problemen wel op te lossen. Stipte valt onder de categorie "KAN NIET WAAR ZIJN" . Zo'n slechte service heb ik nog nooit ergens meegemaakt !!
Gemiddelde score 
 
1.4
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door jolijn meesters September 04, 2018

Slechtere service bestaat niet .

Nu bijna 1 maand klant bij Stipte . Iedere avond storing op de TV . Daarover 3 x gemaild , nooit reactie op gehad !!!!!!!!!!!! Vervolgens ook nog 2 x over gebeld ,maar weigerde een monteur te sturen !!!!!!!!!!!!1
Vervolgens viel vorige week dinsdag alles uit: Geen TV , Geen internet en Geen vaste telefonie meer !!!!!!!!
Dus maar weer gebeld met de helpdesk. wederom een wachttijd van ruim 25 minuten voordat je iemand te spreken krijgt . Probleem uitgelegd . De volgende dag zou een monteur contact opnemen , Uitgelegd dat we vanuit thuis werken en dus volledig afhankelijk zijn van interneten dat er per direct een moneur moest komen. Maar men weigerde dit . Volgende dag werden we niet gebeld , maar inmiddels was er een klachtenbrief naar de directie onderweg. Vrijdagmorgen ( 2,5 dag later !!!) werden we gebeld en de monteur kwam, maar deze kon niets doen want hij was voor de installatie in huis .hij was zo vriendelijk Stipte ervan te overtuigen dat ze het bedrijf in moesten schakelen dat het signaal binnen brengt . We werden 2 uur later gebeld maar de monteur kwam pas maandag rond de middag. Hij maakte een nieuwe verbinding waardoor we na 6 dagen !!!!!!!!! weer internet, TV en telefonie hadden. De storingen op de TV zijn er nog steeds . Dit kwam volgens Stipte omdat er dan te veel mensen gebruik maken van het glasvezel net !!!. Bijzonder zo lijkt me . Inmiddels maar weer een Ziggo abonnement genomen want daar hadden we zelden een storing en is men bereid problemen wel op te lossen. Stipte valt onder de categorie "KAN NIET WAAR ZIJN" . Zo'n slechte service heb ik nog nooit ergens meegemaakt !!

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider