Telfort ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/af/29/99/telfort-99-1454321555.png
 
4.7 (63)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review

Bij Telfort internet heb je de mogelijkheid om internet af te nemen met een snelheid tot 50 Mb/s download en 5 Mb/s upload. Verder biedt Telfort je de mogelijkheid om naast internet ook vast bellen of Interactieve TV af te nemen. Interesse in alle Telfort diensten? Dan is er het Telfort Alles-in-1 basispakket waarmee je in één klap supersnel internet, Interactieve TV en bellen in huis haalt.

De consumentenbond heeft onlangs nog de Telfort modem als beste getest ten op zichten van KPN, Tele2 en Ziggo!

Je leest hier alle Telfort internet ervaringen van gebruikers die je al zijn voor gegaan. Een goed startpunt dus voor het kiezen van de juiste internet provider. Heb jij zelf al Telfort ervaringen? Schrijf dan snel een korte review over jouw ervaringen en help andere met het maken van de juiste keuze!

Ook op InternetErvaring.nl, Telfort glasvezel ervaringen.

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 63 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
4.7
Installatie 
 
5.4  (55)
Helpdesk 
 
3.6  (54)
Internet 
 
4.7  (57)
Bellen 
 
4.9  (33)
Digitale televisie 
 
4.6  (27)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
    Hoe beviel de installatie door de monteur? Of heeft u zelf de installatie uitgevoerd? Was de meegeleverde beschrijving dan duidelijk? Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Helpdesk
    Beoordeel de helpdesk als u hiermee al eens contact heeft opgenomen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Internet
    Beoordeel de kwaliteit van het internet op snelheid, stabiliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Bellen
    Maakt u gebruik van telefonie? Beoordeel dit dan op geluidskwaliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Digitale televisie
    Maakt u gebruik van televisie? Beoordeel dit dan op beeldkwaliteit, storingen en mogelijkheden. Een toelichting kunt u hieronder geven. Een toelichting kunt u hieronder geven.
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Super onbeschofte klantenservice en absoluut geen oog voor service. 3 dagen zonderlinger er gezeten en hulp Ho maar. Op de vraag of er een vergoeding kan komen voor het noodzakelijk gebruik vanmorgen internetbundel mobiel: nee dat doen we niet. Gevraagd naar de naam van persoon aan de telefoon, wilde mevrouw niet even en ze hing zelfs op. Slechtste service ervaring ooit. Heb de hele voel opgezegd. Nooit meer Telfort
Gemiddelde score 
 
1.4
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Alexander Meijer November 01, 2017

Super slechte klantenservice

Super onbeschofte klantenservice en absoluut geen oog voor service. 3 dagen zonderlinger er gezeten en hulp Ho maar. Op de vraag of er een vergoeding kan komen voor het noodzakelijk gebruik vanmorgen internetbundel mobiel: nee dat doen we niet. Gevraagd naar de naam van persoon aan de telefoon, wilde mevrouw niet even en ze hing zelfs op. Slechtste service ervaring ooit. Heb de hele voel opgezegd. Nooit meer Telfort

Was deze review nuttig? 
Zeer tevreden over mijn jaren lang Alles in één abonnement . Internet is razendsnel, nooit in jaren storing gehad.
Wil ik telefonisch opzeggen , wordt ik netjes doorverbonden met de betreffende afdeling, daar aarzel ik nog en begin ik door te vragen naar de acties en nieuwe abonnementsamenstellingen. Wordt ik vriendelijk te woord gestaan en van alle mogelijkheden op de hoogte gebracht.
Resultaat: Een nieuwe internet only abonnement met dezelfde 100Mbit/100Mbit snelheden+ gratis bellen+ een maand-sparing van gemiddeld Euri 19 , Tv. heb ik niet nodig, ik kijk vooral Netflix en luister de nieuws op de Radio!

Super Glasvezel provider die zijn beloftes waar maakt!
Gemiddelde score 
 
8.4
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Ghassan Radha Oktober 24, 2017

Je krijgt wat je verwacht en voor betaalt!

Zeer tevreden over mijn jaren lang Alles in één abonnement . Internet is razendsnel, nooit in jaren storing gehad.
Wil ik telefonisch opzeggen , wordt ik netjes doorverbonden met de betreffende afdeling, daar aarzel ik nog en begin ik door te vragen naar de acties en nieuwe abonnementsamenstellingen. Wordt ik vriendelijk te woord gestaan en van alle mogelijkheden op de hoogte gebracht.
Resultaat: Een nieuwe internet only abonnement met dezelfde 100Mbit/100Mbit snelheden+ gratis bellen+ een maand-sparing van gemiddeld Euri 19 , Tv. heb ik niet nodig, ik kijk vooral Netflix en luister de nieuws op de Radio!

Super Glasvezel provider die zijn beloftes waar maakt!

Was deze review nuttig? 
Order voor internet en bellen vastgelopen. Klantenservice heeft het doorgegeven aan een andere afdeling, maar kan geen verdere informatie geven of en wanneer de aansluiting wordt opgeleverd. Doorverbinden met de betreffende afdeling kan niet. Op de vraag of ik de directeur kan spreken, gaf mevrouw aan dat ik het antwoord zelf wel wist. Ik dien gewoon af te wachten. Bijzonder slecht!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Richard September 25, 2017

Order voor internet en bellen vastgelopen. Klantenservice heeft het doorgegeven aan een andere afdeling, maar kan geen verdere informatie geven of en wanneer de aansluiting wordt opgeleverd. Doorverbinden met de betreffende afdeling kan niet. Op de vraag of ik de directeur kan spreken, gaf mevrouw aan dat ik het antwoord zelf wel wist. Ik dien gewoon af te wachten. Bijzonder slecht!

Was deze review nuttig? 
Ivm verhuizing internet beëindigd per 28-04 (middels online formulier). Vandaag geconstateerd dat het systeem per ongeluk per vandaag internet heeft stopgezet, waardoor we de laatste 1,5 week geen internet hebben. Kon helaas enkel een excuus vanaf. Teleurstellend einde.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Rutger April 19, 2017

Teleurstellend einde

Ivm verhuizing internet beëindigd per 28-04 (middels online formulier). Vandaag geconstateerd dat het systeem per ongeluk per vandaag internet heeft stopgezet, waardoor we de laatste 1,5 week geen internet hebben. Kon helaas enkel een excuus vanaf. Teleurstellend einde.

Was deze review nuttig? 
Ruim 4 jaar klant TV/internet, vorig jaar gebeld door Telfort of ik mobiel ook wilde onderbrengen tegen korting op alles in 1. Uitgebreid adresgegevens gecommuniceerd. Krijg nu al een jaar lang 2 facturen omdat adresgegevens niet kloppen. Zelf online getracht dit te veranderen naar 1 account, zonder succes.

--- Ik heb een hersenbeschadiging en halfzijdige verlamming, Helpdeskbellen en logisch denken kost mij veel moeite, heb in brief verwoord wat het probleem is, en gevraagd of zij mij willen tegemoetkomen in mijn probleem omdat ik het niet alleen kan ------

Getracht dit in een email uit te leggen, maar Telfort heeft geen email ! U kunt wel via Twitter communiceren, ook in Persoonlijk Bericht. Ik heb geen Twitter. Met veel moeite een account aangemaakt, Maar het bericht wordt niet gelezen, of er wordt niet begrepen wat ik schrijf.
Ten einde raad toch maar de helpdesk gebeld, die blijkbaar in Suriname of de Antillen zit, zo'n slechte verbinding ! Tegen 0,50 per minuut ! Medewerkster heel rigide en strikt geïnstrueerd niet van het protocol af te wijken. Gevraagd om mij terug te bellen. Of een leidinggevende.... "Kan niet", "Doen wij niet".

Ik ben dus geen stap verder gekomen.
Als klant beteken je niets voor Telfort!

Ga nu mijn contract opzeggen.
Wat een slechte service zeg !
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door F. vd kommer Maart 17, 2017

Klant kan het bos in

Ruim 4 jaar klant TV/internet, vorig jaar gebeld door Telfort of ik mobiel ook wilde onderbrengen tegen korting op alles in 1. Uitgebreid adresgegevens gecommuniceerd. Krijg nu al een jaar lang 2 facturen omdat adresgegevens niet kloppen. Zelf online getracht dit te veranderen naar 1 account, zonder succes.

--- Ik heb een hersenbeschadiging en halfzijdige verlamming, Helpdeskbellen en logisch denken kost mij veel moeite, heb in brief verwoord wat het probleem is, en gevraagd of zij mij willen tegemoetkomen in mijn probleem omdat ik het niet alleen kan ------

Getracht dit in een email uit te leggen, maar Telfort heeft geen email ! U kunt wel via Twitter communiceren, ook in Persoonlijk Bericht. Ik heb geen Twitter. Met veel moeite een account aangemaakt, Maar het bericht wordt niet gelezen, of er wordt niet begrepen wat ik schrijf.
Ten einde raad toch maar de helpdesk gebeld, die blijkbaar in Suriname of de Antillen zit, zo'n slechte verbinding ! Tegen 0,50 per minuut ! Medewerkster heel rigide en strikt geïnstrueerd niet van het protocol af te wijken. Gevraagd om mij terug te bellen. Of een leidinggevende.... "Kan niet", "Doen wij niet".

Ik ben dus geen stap verder gekomen.
Als klant beteken je niets voor Telfort!

Ga nu mijn contract opzeggen.
Wat een slechte service zeg !

Was deze review nuttig? 
Heb en nieuwe tv gekocht maar krijg de afstandsbediening van Telfort niet gekoppeld aan de tv. Alle codes geprobeerd volgens de instructievideo van Telfort zonder resultaat. De helpdesk gebeld maar deze wist volgens mij ook niet hoe het precies moest want ik reeg de indruk dat hij alles afkeek van een papier dat bij hem lag. Kreeg het advies het nogmaals te proberen en indien het niet lukte moest ik maar weer bellen en dan zouden zij zeker zorgen voor een passende oplossing. Wederom alle codes geprobeerd en wederom geen koppeling gelukt dus weer helpdesk gebeld en wederom kosten voor het bellen. Helpdesk medewerker was ook niet echt bekwaam, eerst afstandsbediening gereset en opnieuw geprobeer maar niets. Kreeg als oplossing dat ik maar 2 afstandsbedieningen moest gebruiken daar ik met deze van Telfort contact kon maken met het Amino kastje en zo de zenders kon switchen . Op mijn verzoek om verzoek om een monteur te sturen kreeg ik na lang in de wacht te hebben gestaan dat ze hier geen monteur voor stuurde daar deze te duur is (50 euro) en dat ik maar 2 afstandsbedieningen moet gebruiken of zelf maar de monteur moest bellen (dus zelf betalen). Waardeloze oplossing en service van de helpdesk en dit is niet mijn eerste negatieve ervaring met Telfort. Wel betalen maar service ho maar dat staat blijkbaar niet in hun handleiding.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Fraussen Maart 09, 2017

Afstandsbediening van Telfort niet te koppelen met de tv

Heb en nieuwe tv gekocht maar krijg de afstandsbediening van Telfort niet gekoppeld aan de tv. Alle codes geprobeerd volgens de instructievideo van Telfort zonder resultaat. De helpdesk gebeld maar deze wist volgens mij ook niet hoe het precies moest want ik reeg de indruk dat hij alles afkeek van een papier dat bij hem lag. Kreeg het advies het nogmaals te proberen en indien het niet lukte moest ik maar weer bellen en dan zouden zij zeker zorgen voor een passende oplossing. Wederom alle codes geprobeerd en wederom geen koppeling gelukt dus weer helpdesk gebeld en wederom kosten voor het bellen. Helpdesk medewerker was ook niet echt bekwaam, eerst afstandsbediening gereset en opnieuw geprobeer maar niets. Kreeg als oplossing dat ik maar 2 afstandsbedieningen moest gebruiken daar ik met deze van Telfort contact kon maken met het Amino kastje en zo de zenders kon switchen . Op mijn verzoek om verzoek om een monteur te sturen kreeg ik na lang in de wacht te hebben gestaan dat ze hier geen monteur voor stuurde daar deze te duur is (50 euro) en dat ik maar 2 afstandsbedieningen moet gebruiken of zelf maar de monteur moest bellen (dus zelf betalen). Waardeloze oplossing en service van de helpdesk en dit is niet mijn eerste negatieve ervaring met Telfort. Wel betalen maar service ho maar dat staat blijkbaar niet in hun handleiding.

Was deze review nuttig? 
Meest waardeloze bestelproces ooit. Ik wilde alvast internet bestellen voor mijn nieuwe huis waar ik pas over een maand de sleutel van zou krijgen, maar het installatiepakket verzenden naar mijn huidige adres was niet mogelijk.

Mevrouw aan de telefoon verzekerde mij ervan dat het goed zou komen en dat ik een email zou krijgen waarmee het mogelijk was om het verzendadres te wijzigen.

Je voelt hem al aankomen. 2 dagen erna kreeg ik een email met de melding dat het pakket naar mijn nieuwe adres verstuurd was waar natuurlijk nu nog niemand woont. Na bellen met de klantenservice om dit te wijzigen kreeg ik de melding dat het adres wijzigen van het pakketje niet mogelijk was. Hoe moeilijk kan het zijn zeg. In 1969 ging de mens naar de maan, in 2017 kan men bij Telfort niet een adres van een pakketje aanpassen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Robin Februari 15, 2017

Valse beloftes tijdens bestellen

Meest waardeloze bestelproces ooit. Ik wilde alvast internet bestellen voor mijn nieuwe huis waar ik pas over een maand de sleutel van zou krijgen, maar het installatiepakket verzenden naar mijn huidige adres was niet mogelijk.

Mevrouw aan de telefoon verzekerde mij ervan dat het goed zou komen en dat ik een email zou krijgen waarmee het mogelijk was om het verzendadres te wijzigen.

Je voelt hem al aankomen. 2 dagen erna kreeg ik een email met de melding dat het pakket naar mijn nieuwe adres verstuurd was waar natuurlijk nu nog niemand woont. Na bellen met de klantenservice om dit te wijzigen kreeg ik de melding dat het adres wijzigen van het pakketje niet mogelijk was. Hoe moeilijk kan het zijn zeg. In 1969 ging de mens naar de maan, in 2017 kan men bij Telfort niet een adres van een pakketje aanpassen.

Was deze review nuttig? 
Weer geen verbinding in de ochtend. De verbinding valt weg en de snelheid gaat telkens naar beneden. Ik ben zeker niet tevreden. Wifi heeft geen goede signaal.
Gemiddelde score 
 
6.3
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Anton Januari 10, 2017

Oke maar niet waard

Weer geen verbinding in de ochtend. De verbinding valt weg en de snelheid gaat telkens naar beneden. Ik ben zeker niet tevreden. Wifi heeft geen goede signaal.

Was deze review nuttig? 
Om maar met de deur in huis te vallen: begin nooit aan Telfort! Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik naar Telfort ben overgestapt. De installatie is niet werkend te krijgen. Na vele telefoontjes is er drie keer een monteur gekomen die het totaalpakket van tv/internet/telefoon maar niet goed werkend krijgt. Contacten met de klanten"service" zijn van een lachwekkend onprofessioneel en laag niveau. Iedere keer je verhaal vertellen, er wordt door Telfort handig gebruik gemaakt van het afschuiven en het loze beloftes doen, maar problemen oplossen, ho maar. Bovendien moet voor ieder contact met de klantenservice een extra bedrag worden betaald. Te gek voor woorden. De ene medewerker weet niet wat de ander doet, er wordt flink langs elkaar heen gewerkt. Het is een compleet chaotisch bedrijf waarbij de klant alleen goed is om te betalen en verder op de allerlaatste plaats komt. U bent gewaarschuwd!
Gemiddelde score 
 
2.6
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door André Januari 07, 2017

Telfort=Totale Ramp

Om maar met de deur in huis te vallen: begin nooit aan Telfort! Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik naar Telfort ben overgestapt. De installatie is niet werkend te krijgen. Na vele telefoontjes is er drie keer een monteur gekomen die het totaalpakket van tv/internet/telefoon maar niet goed werkend krijgt. Contacten met de klanten"service" zijn van een lachwekkend onprofessioneel en laag niveau. Iedere keer je verhaal vertellen, er wordt door Telfort handig gebruik gemaakt van het afschuiven en het loze beloftes doen, maar problemen oplossen, ho maar. Bovendien moet voor ieder contact met de klantenservice een extra bedrag worden betaald. Te gek voor woorden. De ene medewerker weet niet wat de ander doet, er wordt flink langs elkaar heen gewerkt. Het is een compleet chaotisch bedrijf waarbij de klant alleen goed is om te betalen en verder op de allerlaatste plaats komt. U bent gewaarschuwd!

Was deze review nuttig? 
Internet, bellen, televisie valt zeker 1 à 2 keer in de week uit. Alles nagekeken door monteur. Alles prima in orde hier in huis maar de modems zijn van zo'n slechte kwaliteit dat ze om de haverklap uitvallen.
Personeel is over algemeen aardig maar sommige zijn oliedom en doen dan dingen op eigen houtje. Sluiten HBO af zonder te vragen.
Gemiddelde score 
 
5.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door M.Cancrinus December 22, 2016

Internet, bellen, televisie valt zeker 1 à 2 keer in de week uit. Alles nagekeken door monteur. Alles prima in orde hier in huis maar de modems zijn van zo'n slechte kwaliteit dat ze om de haverklap uitvallen.
Personeel is over algemeen aardig maar sommige zijn oliedom en doen dan dingen op eigen houtje. Sluiten HBO af zonder te vragen.

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider