Telfort ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/af/29/99/telfort-99-1454321555.png
 
4.5 (67)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review

Bij Telfort internet heb je de mogelijkheid om internet af te nemen met een snelheid tot 50 Mb/s download en 5 Mb/s upload. Verder biedt Telfort je de mogelijkheid om naast internet ook vast bellen of Interactieve TV af te nemen. Interesse in alle Telfort diensten? Dan is er het Telfort Alles-in-1 basispakket waarmee je in één klap supersnel internet, Interactieve TV en bellen in huis haalt.

De consumentenbond heeft onlangs nog de Telfort modem als beste getest ten op zichten van KPN, Tele2 en Ziggo!

Je leest hier alle Telfort internet ervaringen van gebruikers die je al zijn voor gegaan. Een goed startpunt dus voor het kiezen van de juiste internet provider. Heb jij zelf al Telfort ervaringen? Schrijf dan snel een korte review over jouw ervaringen en help andere met het maken van de juiste keuze!

Ook op InternetErvaring.nl, Telfort glasvezel ervaringen.

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 67 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
4.5
Installatie 
 
5.3  (59)
Helpdesk 
 
3.5  (58)
Internet 
 
4.5  (61)
Bellen 
 
4.8  (37)
Digitale televisie 
 
4.4  (31)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
    Hoe beviel de installatie door de monteur? Of heeft u zelf de installatie uitgevoerd? Was de meegeleverde beschrijving dan duidelijk? Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Helpdesk
    Beoordeel de helpdesk als u hiermee al eens contact heeft opgenomen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Internet
    Beoordeel de kwaliteit van het internet op snelheid, stabiliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Bellen
    Maakt u gebruik van telefonie? Beoordeel dit dan op geluidskwaliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Digitale televisie
    Maakt u gebruik van televisie? Beoordeel dit dan op beeldkwaliteit, storingen en mogelijkheden. Een toelichting kunt u hieronder geven. Een toelichting kunt u hieronder geven.
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Afijn, de internet oplossing schijnt een soort joint venture van Telfort / KPN netwerk te zijn. Er wordt een Experia V10 box voor gebruikt. Die heeft het drie dagen vol gehouden, daarna was het op vrijdag 's avonds bij thuiskomst al afgelopen, geen internet meer en geen tv.
Met Telfort gebeld, ze gingen er de volgende week wel naar kijken. Hoe krijg je zo slechte service verzonnen!
Even gegoogeld, en nu blijkt dat de Experia V10 inderdaad bij iedereen onbetrouwbaar is, niet-werkende firmware update's en zo...
Daarna heb ik via de Telfort website proberen in te loggen met mij gebruikersnaam en wachtwoord. Maar na het klikken op inloggen zijn daar niet eens invulvelden voor het inloggen, alleen uitleg over hulp bij inloggen op een pagina die ze niet hebben, wat een rotzooi, daar werkt echt helemaal niets: geen internet, geen tv, geen inlogpagina en geen service!
Een weekend zonder TV en internet, nou, ik ga volgende week hun hulp niet afwachten, wat een wanprestatie is dit! Ik heb per omgaande mijn abonnement via hun website opgezegd (dat werkte wonderbaarlijk wel!).
Ik raak daarmee niets kwijt, want ik heb al niets!
Moet dus naar een andere internetoplossing op zoek, want hier hebben we helemaal niets aan!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Leo Berkhout Juni 09, 2018

Wat een wanprestatie en slechte service van Telfort!

Afijn, de internet oplossing schijnt een soort joint venture van Telfort / KPN netwerk te zijn. Er wordt een Experia V10 box voor gebruikt. Die heeft het drie dagen vol gehouden, daarna was het op vrijdag 's avonds bij thuiskomst al afgelopen, geen internet meer en geen tv.
Met Telfort gebeld, ze gingen er de volgende week wel naar kijken. Hoe krijg je zo slechte service verzonnen!
Even gegoogeld, en nu blijkt dat de Experia V10 inderdaad bij iedereen onbetrouwbaar is, niet-werkende firmware update's en zo...
Daarna heb ik via de Telfort website proberen in te loggen met mij gebruikersnaam en wachtwoord. Maar na het klikken op inloggen zijn daar niet eens invulvelden voor het inloggen, alleen uitleg over hulp bij inloggen op een pagina die ze niet hebben, wat een rotzooi, daar werkt echt helemaal niets: geen internet, geen tv, geen inlogpagina en geen service!
Een weekend zonder TV en internet, nou, ik ga volgende week hun hulp niet afwachten, wat een wanprestatie is dit! Ik heb per omgaande mijn abonnement via hun website opgezegd (dat werkte wonderbaarlijk wel!).
Ik raak daarmee niets kwijt, want ik heb al niets!
Moet dus naar een andere internetoplossing op zoek, want hier hebben we helemaal niets aan!

Was deze review nuttig? 
Oplichters!!! Het begint met het eerste belletje naar Telfort voor het aansluiten van internet. De medewerker van Telfort haalt mij over om het meteen af te sluiten aangezien het toch maandelijks opzegbaar is. Vervolgens blijkt uit een brief dat het pas na een jaar valt op te zeggen. Daar komt bij dat hij had verteld dat je pas betaald voor het internet wanneer de modem is aangesloten. Ik heb in al die tijd geen modem (na meerdere belletje met klantenservice) ontvangen en op het moment dat ik het na een paar weken maar besloot op te zeggen aangezien ik het niet kon aansluiten werd mij dus meegedeeld dat ik het pas na een jaar op kon zeggen (bleek idd in de brief te staan die een week ervoor was verstuurd, maar de verkoper had maandelijks gezegd) ik was precies een dag te laat voor de opzegdatum... Ik voelde mij belazerd en zij vertelde mij dat hun mensen van Telfort dit nooit zeggen. Ze zouden mij het telefoongesprek (wat dus mijn handtekening is) opsturen. Nadat ze dit gesprek waarschijnlijk geluisterd hebben hadden ze blijkbaar toch maar besloten om dit gesprek maar niet op te sturen aangezien er bedrog naar voren kwam. In plaats van dat ze mij mijn geld teruggaven en excuses maakte blijven ze vasthouden aan hun bedrog. Zo vertellen ze mij ook steeds dat ik de modem al heb en geloven ze mij dus niet. Ik heb nooit een modem ontvangen en al minstens 8 keer met Telfort aan de lijn gehangen waarbij mij minstens 4/5 keer is verteld dat ze een modem op zouden sturen. Een klacht bij Telfort indienen over dit verhaal is ook zinloos. Nooit meer wat van gehoord. In augustus 2017 had ik voor het laatst gebeld met de vraag of ze een modem op willen sturen en de vraag of ze mij mijn geld willen terugsturen voor de periode dat ik geen gebruik heb kunnen maken van het internet. Heb nooit meer wat gehoord en vandaag heb ik het een laatste kans gegeven. Had gehoopt dat ze zouden schrikken van het feit dat ze weer geen modem hebben gestuurd en dat ze niets hebben gedaan met mijn klacht. Maar nee, meneer zij dat hij mij geen geld terug kan geven en dat er in het systeem staat dat het modem is afgeleverd. Heb al mijn buren gevraagd maar niemand weet er iets van. Het gaat mij inmiddels niet meer om het modem. Ik heb inmiddels zo'n naar gevoel bij Telfort dat het afleveren van een modem of zelf een modem proberen te regelen mijn gevoel bij dit bedrijf niet gaat veranderen. Ik vind dat zij zulke slecht service hebben verleend 'eigenlijk geen of alleen maar super slechte service' dat ik mij enorm bedrogen/genaaid, van mijn geld afgetroggeld en niet gerespecteerd/gehoord voel. Waardoor ik de neiging voel dat iedereen dit moet weten zodat zij niet met hetzelfde gevoel rond komen te lopen. Ik hoop dat Telfort blij is met de 900 euro die ze voor 'NIETS' aan mij hebben verdient en dat ze de pleures krijgen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Gosse Mei 29, 2018

Oplichters

Oplichters!!! Het begint met het eerste belletje naar Telfort voor het aansluiten van internet. De medewerker van Telfort haalt mij over om het meteen af te sluiten aangezien het toch maandelijks opzegbaar is. Vervolgens blijkt uit een brief dat het pas na een jaar valt op te zeggen. Daar komt bij dat hij had verteld dat je pas betaald voor het internet wanneer de modem is aangesloten. Ik heb in al die tijd geen modem (na meerdere belletje met klantenservice) ontvangen en op het moment dat ik het na een paar weken maar besloot op te zeggen aangezien ik het niet kon aansluiten werd mij dus meegedeeld dat ik het pas na een jaar op kon zeggen (bleek idd in de brief te staan die een week ervoor was verstuurd, maar de verkoper had maandelijks gezegd) ik was precies een dag te laat voor de opzegdatum... Ik voelde mij belazerd en zij vertelde mij dat hun mensen van Telfort dit nooit zeggen. Ze zouden mij het telefoongesprek (wat dus mijn handtekening is) opsturen. Nadat ze dit gesprek waarschijnlijk geluisterd hebben hadden ze blijkbaar toch maar besloten om dit gesprek maar niet op te sturen aangezien er bedrog naar voren kwam. In plaats van dat ze mij mijn geld teruggaven en excuses maakte blijven ze vasthouden aan hun bedrog. Zo vertellen ze mij ook steeds dat ik de modem al heb en geloven ze mij dus niet. Ik heb nooit een modem ontvangen en al minstens 8 keer met Telfort aan de lijn gehangen waarbij mij minstens 4/5 keer is verteld dat ze een modem op zouden sturen. Een klacht bij Telfort indienen over dit verhaal is ook zinloos. Nooit meer wat van gehoord. In augustus 2017 had ik voor het laatst gebeld met de vraag of ze een modem op willen sturen en de vraag of ze mij mijn geld willen terugsturen voor de periode dat ik geen gebruik heb kunnen maken van het internet. Heb nooit meer wat gehoord en vandaag heb ik het een laatste kans gegeven. Had gehoopt dat ze zouden schrikken van het feit dat ze weer geen modem hebben gestuurd en dat ze niets hebben gedaan met mijn klacht. Maar nee, meneer zij dat hij mij geen geld terug kan geven en dat er in het systeem staat dat het modem is afgeleverd. Heb al mijn buren gevraagd maar niemand weet er iets van. Het gaat mij inmiddels niet meer om het modem. Ik heb inmiddels zo'n naar gevoel bij Telfort dat het afleveren van een modem of zelf een modem proberen te regelen mijn gevoel bij dit bedrijf niet gaat veranderen. Ik vind dat zij zulke slecht service hebben verleend 'eigenlijk geen of alleen maar super slechte service' dat ik mij enorm bedrogen/genaaid, van mijn geld afgetroggeld en niet gerespecteerd/gehoord voel. Waardoor ik de neiging voel dat iedereen dit moet weten zodat zij niet met hetzelfde gevoel rond komen te lopen. Ik hoop dat Telfort blij is met de 900 euro die ze voor 'NIETS' aan mij hebben verdient en dat ze de pleures krijgen.

Was deze review nuttig? 
Klantservice weten nergens geen opslosing en kunnen niks aanbieden.
Slechte internet verbinding en slechte wifi
Gemiddelde score 
 
3.2
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door K. Kovalkova April 10, 2018

Slechte internet en klantservice

Klantservice weten nergens geen opslosing en kunnen niks aanbieden.
Slechte internet verbinding en slechte wifi

Was deze review nuttig? 
Wij wonen in Amsterdam en maken gebruik van Telfort. Ik kan iedereen die van plan is om internet via Telfort aan te schaffen dat ten zeerste af te raden. Het internet via de kabel is nog redelijk, maar het draadloze netwerk is daadwerkelijk verschrikkelijk. Je zult het in deze tijd niet snel slechter tegenkomen. Je kunt met je laptop naast de router zitten en nog geen verbinding hebben. Bespaar jezelf veel ergernis en kies voor een andere provider wanneer je opzoek bent naar een internetleverancier.
Gemiddelde score 
 
5.2
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Jo Februari 24, 2018

Draadloos internet Telfort ver-schrik-ke-lijk

Wij wonen in Amsterdam en maken gebruik van Telfort. Ik kan iedereen die van plan is om internet via Telfort aan te schaffen dat ten zeerste af te raden. Het internet via de kabel is nog redelijk, maar het draadloze netwerk is daadwerkelijk verschrikkelijk. Je zult het in deze tijd niet snel slechter tegenkomen. Je kunt met je laptop naast de router zitten en nog geen verbinding hebben. Bespaar jezelf veel ergernis en kies voor een andere provider wanneer je opzoek bent naar een internetleverancier.

Was deze review nuttig? 
Super onbeschofte klantenservice en absoluut geen oog voor service. 3 dagen zonderlinger er gezeten en hulp Ho maar. Op de vraag of er een vergoeding kan komen voor het noodzakelijk gebruik vanmorgen internetbundel mobiel: nee dat doen we niet. Gevraagd naar de naam van persoon aan de telefoon, wilde mevrouw niet even en ze hing zelfs op. Slechtste service ervaring ooit. Heb de hele voel opgezegd. Nooit meer Telfort
Gemiddelde score 
 
1.4
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Alexander Meijer November 01, 2017

Super slechte klantenservice

Super onbeschofte klantenservice en absoluut geen oog voor service. 3 dagen zonderlinger er gezeten en hulp Ho maar. Op de vraag of er een vergoeding kan komen voor het noodzakelijk gebruik vanmorgen internetbundel mobiel: nee dat doen we niet. Gevraagd naar de naam van persoon aan de telefoon, wilde mevrouw niet even en ze hing zelfs op. Slechtste service ervaring ooit. Heb de hele voel opgezegd. Nooit meer Telfort

Was deze review nuttig? 
Zeer tevreden over mijn jaren lang Alles in één abonnement . Internet is razendsnel, nooit in jaren storing gehad.
Wil ik telefonisch opzeggen , wordt ik netjes doorverbonden met de betreffende afdeling, daar aarzel ik nog en begin ik door te vragen naar de acties en nieuwe abonnementsamenstellingen. Wordt ik vriendelijk te woord gestaan en van alle mogelijkheden op de hoogte gebracht.
Resultaat: Een nieuwe internet only abonnement met dezelfde 100Mbit/100Mbit snelheden+ gratis bellen+ een maand-sparing van gemiddeld Euri 19 , Tv. heb ik niet nodig, ik kijk vooral Netflix en luister de nieuws op de Radio!

Super Glasvezel provider die zijn beloftes waar maakt!
Gemiddelde score 
 
8.4
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Ghassan Radha Oktober 24, 2017

Je krijgt wat je verwacht en voor betaalt!

Zeer tevreden over mijn jaren lang Alles in één abonnement . Internet is razendsnel, nooit in jaren storing gehad.
Wil ik telefonisch opzeggen , wordt ik netjes doorverbonden met de betreffende afdeling, daar aarzel ik nog en begin ik door te vragen naar de acties en nieuwe abonnementsamenstellingen. Wordt ik vriendelijk te woord gestaan en van alle mogelijkheden op de hoogte gebracht.
Resultaat: Een nieuwe internet only abonnement met dezelfde 100Mbit/100Mbit snelheden+ gratis bellen+ een maand-sparing van gemiddeld Euri 19 , Tv. heb ik niet nodig, ik kijk vooral Netflix en luister de nieuws op de Radio!

Super Glasvezel provider die zijn beloftes waar maakt!

Was deze review nuttig? 
Order voor internet en bellen vastgelopen. Klantenservice heeft het doorgegeven aan een andere afdeling, maar kan geen verdere informatie geven of en wanneer de aansluiting wordt opgeleverd. Doorverbinden met de betreffende afdeling kan niet. Op de vraag of ik de directeur kan spreken, gaf mevrouw aan dat ik het antwoord zelf wel wist. Ik dien gewoon af te wachten. Bijzonder slecht!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Richard September 25, 2017

Order voor internet en bellen vastgelopen. Klantenservice heeft het doorgegeven aan een andere afdeling, maar kan geen verdere informatie geven of en wanneer de aansluiting wordt opgeleverd. Doorverbinden met de betreffende afdeling kan niet. Op de vraag of ik de directeur kan spreken, gaf mevrouw aan dat ik het antwoord zelf wel wist. Ik dien gewoon af te wachten. Bijzonder slecht!

Was deze review nuttig? 
Ivm verhuizing internet beëindigd per 28-04 (middels online formulier). Vandaag geconstateerd dat het systeem per ongeluk per vandaag internet heeft stopgezet, waardoor we de laatste 1,5 week geen internet hebben. Kon helaas enkel een excuus vanaf. Teleurstellend einde.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Rutger April 19, 2017

Teleurstellend einde

Ivm verhuizing internet beëindigd per 28-04 (middels online formulier). Vandaag geconstateerd dat het systeem per ongeluk per vandaag internet heeft stopgezet, waardoor we de laatste 1,5 week geen internet hebben. Kon helaas enkel een excuus vanaf. Teleurstellend einde.

Was deze review nuttig? 
Ruim 4 jaar klant TV/internet, vorig jaar gebeld door Telfort of ik mobiel ook wilde onderbrengen tegen korting op alles in 1. Uitgebreid adresgegevens gecommuniceerd. Krijg nu al een jaar lang 2 facturen omdat adresgegevens niet kloppen. Zelf online getracht dit te veranderen naar 1 account, zonder succes.

--- Ik heb een hersenbeschadiging en halfzijdige verlamming, Helpdeskbellen en logisch denken kost mij veel moeite, heb in brief verwoord wat het probleem is, en gevraagd of zij mij willen tegemoetkomen in mijn probleem omdat ik het niet alleen kan ------

Getracht dit in een email uit te leggen, maar Telfort heeft geen email ! U kunt wel via Twitter communiceren, ook in Persoonlijk Bericht. Ik heb geen Twitter. Met veel moeite een account aangemaakt, Maar het bericht wordt niet gelezen, of er wordt niet begrepen wat ik schrijf.
Ten einde raad toch maar de helpdesk gebeld, die blijkbaar in Suriname of de Antillen zit, zo'n slechte verbinding ! Tegen 0,50 per minuut ! Medewerkster heel rigide en strikt geïnstrueerd niet van het protocol af te wijken. Gevraagd om mij terug te bellen. Of een leidinggevende.... "Kan niet", "Doen wij niet".

Ik ben dus geen stap verder gekomen.
Als klant beteken je niets voor Telfort!

Ga nu mijn contract opzeggen.
Wat een slechte service zeg !
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door F. vd kommer Maart 17, 2017

Klant kan het bos in

Ruim 4 jaar klant TV/internet, vorig jaar gebeld door Telfort of ik mobiel ook wilde onderbrengen tegen korting op alles in 1. Uitgebreid adresgegevens gecommuniceerd. Krijg nu al een jaar lang 2 facturen omdat adresgegevens niet kloppen. Zelf online getracht dit te veranderen naar 1 account, zonder succes.

--- Ik heb een hersenbeschadiging en halfzijdige verlamming, Helpdeskbellen en logisch denken kost mij veel moeite, heb in brief verwoord wat het probleem is, en gevraagd of zij mij willen tegemoetkomen in mijn probleem omdat ik het niet alleen kan ------

Getracht dit in een email uit te leggen, maar Telfort heeft geen email ! U kunt wel via Twitter communiceren, ook in Persoonlijk Bericht. Ik heb geen Twitter. Met veel moeite een account aangemaakt, Maar het bericht wordt niet gelezen, of er wordt niet begrepen wat ik schrijf.
Ten einde raad toch maar de helpdesk gebeld, die blijkbaar in Suriname of de Antillen zit, zo'n slechte verbinding ! Tegen 0,50 per minuut ! Medewerkster heel rigide en strikt geïnstrueerd niet van het protocol af te wijken. Gevraagd om mij terug te bellen. Of een leidinggevende.... "Kan niet", "Doen wij niet".

Ik ben dus geen stap verder gekomen.
Als klant beteken je niets voor Telfort!

Ga nu mijn contract opzeggen.
Wat een slechte service zeg !

Was deze review nuttig? 
Heb en nieuwe tv gekocht maar krijg de afstandsbediening van Telfort niet gekoppeld aan de tv. Alle codes geprobeerd volgens de instructievideo van Telfort zonder resultaat. De helpdesk gebeld maar deze wist volgens mij ook niet hoe het precies moest want ik reeg de indruk dat hij alles afkeek van een papier dat bij hem lag. Kreeg het advies het nogmaals te proberen en indien het niet lukte moest ik maar weer bellen en dan zouden zij zeker zorgen voor een passende oplossing. Wederom alle codes geprobeerd en wederom geen koppeling gelukt dus weer helpdesk gebeld en wederom kosten voor het bellen. Helpdesk medewerker was ook niet echt bekwaam, eerst afstandsbediening gereset en opnieuw geprobeer maar niets. Kreeg als oplossing dat ik maar 2 afstandsbedieningen moest gebruiken daar ik met deze van Telfort contact kon maken met het Amino kastje en zo de zenders kon switchen . Op mijn verzoek om verzoek om een monteur te sturen kreeg ik na lang in de wacht te hebben gestaan dat ze hier geen monteur voor stuurde daar deze te duur is (50 euro) en dat ik maar 2 afstandsbedieningen moet gebruiken of zelf maar de monteur moest bellen (dus zelf betalen). Waardeloze oplossing en service van de helpdesk en dit is niet mijn eerste negatieve ervaring met Telfort. Wel betalen maar service ho maar dat staat blijkbaar niet in hun handleiding.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Fraussen Maart 09, 2017

Afstandsbediening van Telfort niet te koppelen met de tv

Heb en nieuwe tv gekocht maar krijg de afstandsbediening van Telfort niet gekoppeld aan de tv. Alle codes geprobeerd volgens de instructievideo van Telfort zonder resultaat. De helpdesk gebeld maar deze wist volgens mij ook niet hoe het precies moest want ik reeg de indruk dat hij alles afkeek van een papier dat bij hem lag. Kreeg het advies het nogmaals te proberen en indien het niet lukte moest ik maar weer bellen en dan zouden zij zeker zorgen voor een passende oplossing. Wederom alle codes geprobeerd en wederom geen koppeling gelukt dus weer helpdesk gebeld en wederom kosten voor het bellen. Helpdesk medewerker was ook niet echt bekwaam, eerst afstandsbediening gereset en opnieuw geprobeer maar niets. Kreeg als oplossing dat ik maar 2 afstandsbedieningen moest gebruiken daar ik met deze van Telfort contact kon maken met het Amino kastje en zo de zenders kon switchen . Op mijn verzoek om verzoek om een monteur te sturen kreeg ik na lang in de wacht te hebben gestaan dat ze hier geen monteur voor stuurde daar deze te duur is (50 euro) en dat ik maar 2 afstandsbedieningen moet gebruiken of zelf maar de monteur moest bellen (dus zelf betalen). Waardeloze oplossing en service van de helpdesk en dit is niet mijn eerste negatieve ervaring met Telfort. Wel betalen maar service ho maar dat staat blijkbaar niet in hun handleiding.

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider