T-Mobile ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/9b/9f/77/t-mobile-75-1487599537.png
 
5.0 (16)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
T-Mobile internet ervaringen

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 16 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
5.0
Installatie 
 
5.7  (15)
Helpdesk 
 
4.2  (14)
Internet 
 
5.5  (15)
Bellen 
 
5.0  (14)
Digitale televisie 
 
4.7  (10)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
    Hoe beviel de installatie door de monteur? Of heeft u zelf de installatie uitgevoerd? Was de meegeleverde beschrijving dan duidelijk? Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Helpdesk
    Beoordeel de helpdesk als u hiermee al eens contact heeft opgenomen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Internet
    Beoordeel de kwaliteit van het internet op snelheid, stabiliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Bellen
    Maakt u gebruik van telefonie? Beoordeel dit dan op geluidskwaliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Digitale televisie
    Maakt u gebruik van televisie? Beoordeel dit dan op beeldkwaliteit, storingen en mogelijkheden. Een toelichting kunt u hieronder geven. Een toelichting kunt u hieronder geven.
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
helemaal prima
Gemiddelde score 
 
9.4
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Nick Juli 24, 2017

prima in orde

helemaal prima

Was deze review nuttig? 
Beste mensen

Ik wil het iedereen ten strengste afraden een pakket af te sluiten bij t-mobile thuis.
Een service van 0.0
Eigenlijk een recensie van 1 nog te hoog.

Afgelopen dagen meerdere uren aan de telefoon gehangen met de helpdesk.
Als het te moeilijk word of ze kunnen zich er niet meer uit redden word de verbinding gewoon verbroken, met andere woorden ze kiepen de hoorn erop.

Ze sturen monteurs langs welke later berichten langs te zijn geweest terwijl je zelf uren thuis hebt zitten wachten, geen enkele monteur gezien.
Reactie, de deurbel zal wel kapot geweest zijn en het briefje welke de monteur door de brievenbus gegooid heeft is weggewaaid.

De diensten kunnen ze niet fatsoenlijk leveren, geven ze zelf toe, toch kost het me 140 op van die rommel af te komen.
Je hebt nu eenmaal een contract, ze verwachten dat je dit nakomt, zij mogen het verzuimen.

Hoop iedereen nu gewaarschuwd te hebben, in de Vodafone tijd perfect, nu een drama en dus weggegooid geld.
Blijf aub weg bij t-mobile.

(Misschien zo wel enige positieve reactie vanuit t-mobile)
Gemiddelde score 
 
2.2
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Koen Mei 18, 2017

Ongelooflijk slechte service

Beste mensen

Ik wil het iedereen ten strengste afraden een pakket af te sluiten bij t-mobile thuis.
Een service van 0.0
Eigenlijk een recensie van 1 nog te hoog.

Afgelopen dagen meerdere uren aan de telefoon gehangen met de helpdesk.
Als het te moeilijk word of ze kunnen zich er niet meer uit redden word de verbinding gewoon verbroken, met andere woorden ze kiepen de hoorn erop.

Ze sturen monteurs langs welke later berichten langs te zijn geweest terwijl je zelf uren thuis hebt zitten wachten, geen enkele monteur gezien.
Reactie, de deurbel zal wel kapot geweest zijn en het briefje welke de monteur door de brievenbus gegooid heeft is weggewaaid.

De diensten kunnen ze niet fatsoenlijk leveren, geven ze zelf toe, toch kost het me 140 op van die rommel af te komen.
Je hebt nu eenmaal een contract, ze verwachten dat je dit nakomt, zij mogen het verzuimen.

Hoop iedereen nu gewaarschuwd te hebben, in de Vodafone tijd perfect, nu een drama en dus weggegooid geld.
Blijf aub weg bij t-mobile.

(Misschien zo wel enige positieve reactie vanuit t-mobile)

Was deze review nuttig? 
Tot nu toe (ruim drie weken klant bij Vodafone/nu T-Mobile thuis) zeer tevreden! Overstap is vlot verlopen; na afzien van de bedenktijd was ik in een ruime week al aangesloten. In de tussentijd goed geïnformeerd over de gang van zaken. Zelf installeren was met de heldere omschrijving geen enkel probleem. Internetsnelheid prima, goede wifi-ontvangst. TV geeft goed beeld, ook met gebruik van TP-link, om geen kabel te hoeven trekken. Alleen de afstandsbediening (knopjes, tekst) vind ik wat aan de kleine kant voor mijn achteruitgaande ogen. Al met al ben ik blij: dit is hoe het ook kan!
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door S. Spaan Februari 18, 2017

Tevreden klant

Tot nu toe (ruim drie weken klant bij Vodafone/nu T-Mobile thuis) zeer tevreden! Overstap is vlot verlopen; na afzien van de bedenktijd was ik in een ruime week al aangesloten. In de tussentijd goed geïnformeerd over de gang van zaken. Zelf installeren was met de heldere omschrijving geen enkel probleem. Internetsnelheid prima, goede wifi-ontvangst. TV geeft goed beeld, ook met gebruik van TP-link, om geen kabel te hoeven trekken. Alleen de afstandsbediening (knopjes, tekst) vind ik wat aan de kleine kant voor mijn achteruitgaande ogen. Al met al ben ik blij: dit is hoe het ook kan!

Was deze review nuttig? 
sinds kort overgestapt van Ziggo naar Vodafone door prive omstandigheden GEEN dag spijt zelfs nog vier dagen eerder aangesloten dan afspraak ivm overgang alleen hadden we een oude adsl aansluiting dit is binnen een dag opgelost mede ook door KPN
hoop dat het zo blijft dan kunnen we na een jaar stil zwijgend verlengen
ook wifi in en om het huis doet het prima beter nog dan Ziggo destijds
ik zal het zeker adviseren aan vrienden
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door jelle Oktober 20, 2016

prima goede services

sinds kort overgestapt van Ziggo naar Vodafone door prive omstandigheden GEEN dag spijt zelfs nog vier dagen eerder aangesloten dan afspraak ivm overgang alleen hadden we een oude adsl aansluiting dit is binnen een dag opgelost mede ook door KPN
hoop dat het zo blijft dan kunnen we na een jaar stil zwijgend verlengen
ook wifi in en om het huis doet het prima beter nog dan Ziggo destijds
ik zal het zeker adviseren aan vrienden

Was deze review nuttig? 
I signed up for Vodafone Thuis (Internet, Wifi, TV) more than 4 weeks ago. I was told in the shop that if I push the order (wave the 2 weeks revocation period), it would take 2-3 days for installation, max. up to one week.

It has been more than 4 weeks now and there is no confirmed installation date yet. The service hotline staff has been extremly creative to come up with lots of different reasons why there is a delay, but no progress whatsoever.

Vodafone refuses to terminate the contract but insists on 282 EUR cancellation fee.
Gemiddelde score 
 
1.5
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Joerg O Juni 16, 2016

Installation takes forever

I signed up for Vodafone Thuis (Internet, Wifi, TV) more than 4 weeks ago. I was told in the shop that if I push the order (wave the 2 weeks revocation period), it would take 2-3 days for installation, max. up to one week.

It has been more than 4 weeks now and there is no confirmed installation date yet. The service hotline staff has been extremly creative to come up with lots of different reasons why there is a delay, but no progress whatsoever.

Vodafone refuses to terminate the contract but insists on 282 EUR cancellation fee.

Was deze review nuttig? 
geen problemen met vodafone alles doet het goed ik heb vdsl 40mb beter en goedkoper dan ziggo
Gemiddelde score 
 
9.8
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door patrick December 29, 2015

top

geen problemen met vodafone alles doet het goed ik heb vdsl 40mb beter en goedkoper dan ziggo

Was deze review nuttig? 
kut bedrijf niet doen
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door kees November 19, 2015

kut bedrijf niet doen

Was deze review nuttig? 
Ik heb 50mb glasvezel. Echt slecht. Ik kan niet video bellen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Maher Oktober 26, 2015

Niet doen

Ik heb 50mb glasvezel. Echt slecht. Ik kan niet video bellen.

Was deze review nuttig? 
Ben kort geleden overgestapt op Vodafone. Op zich is het allemaal prima op de afgesproken tijd aangesloten door de monteur. Met internet en vast bellen gaat alles prima. Helaas blijkt de standaard mediabox van Vodafone ontzettend ouderwets: zo kan je hooguit één programma tegelijk opnemen. De interface is slecht zichtbaar en onhandig. Heb een paar keer met de klantenservice moeten bellen vanwege de instellingen van tv en soundbar. Uiteindelijk is dat op elkaar afgestemd maar eigenlijk is de mediabox niet geschikt voor moderne apparatuur. Irritant is dat het geluid bijvoorbeeld stoort als je tegelijkertijd opneemt en naar een ander programma kijkt. Ook kan de mediabox geen orkestmuziek aan, ook dan hoor je een en al rare storingen en bijgeluiden. Kortom: tenzij je een simpele tv hebt en geen geen soundbar o.i.d. zou ik Vodafone niet aanraden.
Gemiddelde score 
 
6.0
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door H vd Meer September 18, 2015

Slecht

Ben kort geleden overgestapt op Vodafone. Op zich is het allemaal prima op de afgesproken tijd aangesloten door de monteur. Met internet en vast bellen gaat alles prima. Helaas blijkt de standaard mediabox van Vodafone ontzettend ouderwets: zo kan je hooguit één programma tegelijk opnemen. De interface is slecht zichtbaar en onhandig. Heb een paar keer met de klantenservice moeten bellen vanwege de instellingen van tv en soundbar. Uiteindelijk is dat op elkaar afgestemd maar eigenlijk is de mediabox niet geschikt voor moderne apparatuur. Irritant is dat het geluid bijvoorbeeld stoort als je tegelijkertijd opneemt en naar een ander programma kijkt. Ook kan de mediabox geen orkestmuziek aan, ook dan hoor je een en al rare storingen en bijgeluiden. Kortom: tenzij je een simpele tv hebt en geen geen soundbar o.i.d. zou ik Vodafone niet aanraden.

Was deze review nuttig? 
Vodafone is de slechtste provider die ik ken. De klantenservice is onbereikbaar en als je na een uur in de wacht gestaan te hebben eindelijk wordt doorverbonden is er niemand die je verder kan helpen. Klachten worden niet serieus genomen. Het is belachelijk dat zo een groot bedrijf zich op deze manier opstelt. Dat de overheid hier niets aan doet snap ik niet, want er worden duizenden mensen opgelicht door Vodafone, maar wat je ook doet het deert ze niet. Vodafone mag van mij snel ophouden met bestaan.
Gemiddelde score 
 
2.2
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Vee Augustus 15, 2015

Nog nooit zo een slechte provider gehad

Vodafone is de slechtste provider die ik ken. De klantenservice is onbereikbaar en als je na een uur in de wacht gestaan te hebben eindelijk wordt doorverbonden is er niemand die je verder kan helpen. Klachten worden niet serieus genomen. Het is belachelijk dat zo een groot bedrijf zich op deze manier opstelt. Dat de overheid hier niets aan doet snap ik niet, want er worden duizenden mensen opgelicht door Vodafone, maar wat je ook doet het deert ze niet. Vodafone mag van mij snel ophouden met bestaan.

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider