T-Mobile ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/9b/9f/77/t-mobile-75-1487599537.png
 
4.8 (19)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
T-Mobile internet ervaringen

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 19 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
4.8
Installatie 
 
5.4  (16)
Helpdesk 
 
3.6  (17)
Internet 
 
4.9  (18)
Bellen 
 
5.0  (16)
Digitale televisie 
 
4.8  (11)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
    Hoe beviel de installatie door de monteur? Of heeft u zelf de installatie uitgevoerd? Was de meegeleverde beschrijving dan duidelijk? Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Helpdesk
    Beoordeel de helpdesk als u hiermee al eens contact heeft opgenomen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Internet
    Beoordeel de kwaliteit van het internet op snelheid, stabiliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Bellen
    Maakt u gebruik van telefonie? Beoordeel dit dan op geluidskwaliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Digitale televisie
    Maakt u gebruik van televisie? Beoordeel dit dan op beeldkwaliteit, storingen en mogelijkheden. Een toelichting kunt u hieronder geven. Een toelichting kunt u hieronder geven.
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Wat een verschrikkelijk bedrijf! Nooit, maar dan ook NOOIT iets kopen!!
T-mobile had via het internet een leuke aanbieding: T-Mobile thuis alleen internet, 37,50 euro per maand voor 750Mb/s. Alles geregeld, overstap service en alles. Vervolgens probeer ik via hun website een afspraak te maken zodat er een monteur langs komt. Mijn abonnement gaat in per 05-03-2018 maar dan kan er geen moteur langs komen? Dit kan pas op 13-03-2018. Dus ik bel met de monteur service van T-mobile(Giudion) met de vraag of dit eerder kan. Betreffende mevrouw geeft aan dat dit niet kan, luistert niet naar mijn verhaal en verbindt me door met T-mobile. De mevrouw van T-mobile geeft ook aan dat dit niet kan, Ik zit dus een week zonder internet. Vervolgens ga ik een discussie met mevrouw aan, wordt ze bijzonder onbeschoft en als ik haar naam vraag hangt ze op! Dus ik denk, met zo een bedrijf wil ik geen zaken doen. Op de website staat aangegeven dat je moet bellen om op te zeggen. Dit doe ik dus. Ik krijg wederom een mederwerker van T-mobile aan de lijn, ik leg alles uit en geef aan dat ik wil opzeggen. De man verbindt mij door met een andere afdeling. Ik krijg weer een man aan de lijn, leg weer alles uit en geeft aan dat ik wil opzeggen. LET OP: mijn abonnement zou officieel pas ingaan per 05-03-2018!! Nu zegt de man dat dat niet gaat en indien ik wel opzeg, ik aan een boete van 75 zit euro! Vervolgens geeft ik aan dat ik toch recht heb op herroepingsrecht van 14 dagen?? Blijkbaar staat in hun algemene voorwaarden dat het herroepingsrecht in gaat vanaf de dag dat je het abonnement afsluit. Dus niet de dag dat je het product KRIJGT, nee de dag dat je op de internetpagina op oke drukt. Heel stiekem van T-mobile, aangezien de monteur pas na 14 dagen contact met je opneemt (dus daaaag herroeppingsrecht). Ik weer de discussie aan, vervolgens zegt meneer dat ik naar hem moet luisteren?? zit ik in een omgekeerde wereld?? ik ben toch de klant? Ik weet niet wie er personeel aanneemt bij T-mobile maar ontsla die persoon en de helft van het personeel. De betreffende man die ik als laatste sprak, sprak met een zwaar buitenlands accent, toen ik zijn naam vroeg, zei hij dat hij Kees-Jan heette en weigerde zijn achternaam te geven. Jammer dat T-mobile zo met nieuwe klanten omgaat. Natuurlijk zit ik nu aan een jaarcontract vast. Wat een enorm trietste aanfluiting van een bedrijf. Onbeleefd tegen klanten, ophangen, kleine lettertjes in het contract en achterbakse streken. Mijden als de pest!!!!!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door GezinEHV Februari 17, 2018

Nooit doen!

Wat een verschrikkelijk bedrijf! Nooit, maar dan ook NOOIT iets kopen!!
T-mobile had via het internet een leuke aanbieding: T-Mobile thuis alleen internet, 37,50 euro per maand voor 750Mb/s. Alles geregeld, overstap service en alles. Vervolgens probeer ik via hun website een afspraak te maken zodat er een monteur langs komt. Mijn abonnement gaat in per 05-03-2018 maar dan kan er geen moteur langs komen? Dit kan pas op 13-03-2018. Dus ik bel met de monteur service van T-mobile(Giudion) met de vraag of dit eerder kan. Betreffende mevrouw geeft aan dat dit niet kan, luistert niet naar mijn verhaal en verbindt me door met T-mobile. De mevrouw van T-mobile geeft ook aan dat dit niet kan, Ik zit dus een week zonder internet. Vervolgens ga ik een discussie met mevrouw aan, wordt ze bijzonder onbeschoft en als ik haar naam vraag hangt ze op! Dus ik denk, met zo een bedrijf wil ik geen zaken doen. Op de website staat aangegeven dat je moet bellen om op te zeggen. Dit doe ik dus. Ik krijg wederom een mederwerker van T-mobile aan de lijn, ik leg alles uit en geef aan dat ik wil opzeggen. De man verbindt mij door met een andere afdeling. Ik krijg weer een man aan de lijn, leg weer alles uit en geeft aan dat ik wil opzeggen. LET OP: mijn abonnement zou officieel pas ingaan per 05-03-2018!! Nu zegt de man dat dat niet gaat en indien ik wel opzeg, ik aan een boete van 75 zit euro! Vervolgens geeft ik aan dat ik toch recht heb op herroepingsrecht van 14 dagen?? Blijkbaar staat in hun algemene voorwaarden dat het herroepingsrecht in gaat vanaf de dag dat je het abonnement afsluit. Dus niet de dag dat je het product KRIJGT, nee de dag dat je op de internetpagina op oke drukt. Heel stiekem van T-mobile, aangezien de monteur pas na 14 dagen contact met je opneemt (dus daaaag herroeppingsrecht). Ik weer de discussie aan, vervolgens zegt meneer dat ik naar hem moet luisteren?? zit ik in een omgekeerde wereld?? ik ben toch de klant? Ik weet niet wie er personeel aanneemt bij T-mobile maar ontsla die persoon en de helft van het personeel. De betreffende man die ik als laatste sprak, sprak met een zwaar buitenlands accent, toen ik zijn naam vroeg, zei hij dat hij Kees-Jan heette en weigerde zijn achternaam te geven. Jammer dat T-mobile zo met nieuwe klanten omgaat. Natuurlijk zit ik nu aan een jaarcontract vast. Wat een enorm trietste aanfluiting van een bedrijf. Onbeleefd tegen klanten, ophangen, kleine lettertjes in het contract en achterbakse streken. Mijden als de pest!!!!!!

Was deze review nuttig? 
Telefonie en TV zijn irrelevant voor mij. Maar Internet is echt hopeloos. Ik heb nog nooit iemand aan de lijn gekregen bij de helpdesk. Ik ben zo woest op hun dat ik dus vanavond ben overgestapt.
Gemiddelde score 
 
3.3
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door Walhalladome Oktober 26, 2017

Hopeloos slecht

Telefonie en TV zijn irrelevant voor mij. Maar Internet is echt hopeloos. Ik heb nog nooit iemand aan de lijn gekregen bij de helpdesk. Ik ben zo woest op hun dat ik dus vanavond ben overgestapt.

Was deze review nuttig? 
Wij waren tevreden gebruiker van Vodafonethuis. Dit is overgenomen door T-mobilethuis. Nu zijn wij tevreden over T-mobile voor onze mobieltjes, maar helaas. Sinds de overname hebben we veel storingen in onze internetverbinding. Het overzetten van het emailadres gaat ook niet goed. De service van T-mobilethuis laat te wensen over. Netjes sturen ze bericht wat je moet doen om je emailadres van vodafonethuis te wijzigen naar tmobilethuis. Als dat niet werkt, lukt het de helpdesk niet om te begrijpen wat je bedoelt (ik kan toch best goed onder woorden brengen wat er aan de hand is!). Hun enige antwoord is het opnieuw sturen van de handleiding waarvan ik al had aangegeven dat dit onvoldoende was.
Gemiddelde score 
 
2.5
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Marja Oktober 26, 2017

T-mobile liever niet in mijn huis

Wij waren tevreden gebruiker van Vodafonethuis. Dit is overgenomen door T-mobilethuis. Nu zijn wij tevreden over T-mobile voor onze mobieltjes, maar helaas. Sinds de overname hebben we veel storingen in onze internetverbinding. Het overzetten van het emailadres gaat ook niet goed. De service van T-mobilethuis laat te wensen over. Netjes sturen ze bericht wat je moet doen om je emailadres van vodafonethuis te wijzigen naar tmobilethuis. Als dat niet werkt, lukt het de helpdesk niet om te begrijpen wat je bedoelt (ik kan toch best goed onder woorden brengen wat er aan de hand is!). Hun enige antwoord is het opnieuw sturen van de handleiding waarvan ik al had aangegeven dat dit onvoldoende was.

Was deze review nuttig? 
helemaal prima
Gemiddelde score 
 
9.4
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Nick Juli 24, 2017

prima in orde

helemaal prima

Was deze review nuttig? 
Beste mensen

Ik wil het iedereen ten strengste afraden een pakket af te sluiten bij t-mobile thuis.
Een service van 0.0
Eigenlijk een recensie van 1 nog te hoog.

Afgelopen dagen meerdere uren aan de telefoon gehangen met de helpdesk.
Als het te moeilijk word of ze kunnen zich er niet meer uit redden word de verbinding gewoon verbroken, met andere woorden ze kiepen de hoorn erop.

Ze sturen monteurs langs welke later berichten langs te zijn geweest terwijl je zelf uren thuis hebt zitten wachten, geen enkele monteur gezien.
Reactie, de deurbel zal wel kapot geweest zijn en het briefje welke de monteur door de brievenbus gegooid heeft is weggewaaid.

De diensten kunnen ze niet fatsoenlijk leveren, geven ze zelf toe, toch kost het me 140 op van die rommel af te komen.
Je hebt nu eenmaal een contract, ze verwachten dat je dit nakomt, zij mogen het verzuimen.

Hoop iedereen nu gewaarschuwd te hebben, in de Vodafone tijd perfect, nu een drama en dus weggegooid geld.
Blijf aub weg bij t-mobile.

(Misschien zo wel enige positieve reactie vanuit t-mobile)
Gemiddelde score 
 
2.2
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Koen Mei 18, 2017

Ongelooflijk slechte service

Beste mensen

Ik wil het iedereen ten strengste afraden een pakket af te sluiten bij t-mobile thuis.
Een service van 0.0
Eigenlijk een recensie van 1 nog te hoog.

Afgelopen dagen meerdere uren aan de telefoon gehangen met de helpdesk.
Als het te moeilijk word of ze kunnen zich er niet meer uit redden word de verbinding gewoon verbroken, met andere woorden ze kiepen de hoorn erop.

Ze sturen monteurs langs welke later berichten langs te zijn geweest terwijl je zelf uren thuis hebt zitten wachten, geen enkele monteur gezien.
Reactie, de deurbel zal wel kapot geweest zijn en het briefje welke de monteur door de brievenbus gegooid heeft is weggewaaid.

De diensten kunnen ze niet fatsoenlijk leveren, geven ze zelf toe, toch kost het me 140 op van die rommel af te komen.
Je hebt nu eenmaal een contract, ze verwachten dat je dit nakomt, zij mogen het verzuimen.

Hoop iedereen nu gewaarschuwd te hebben, in de Vodafone tijd perfect, nu een drama en dus weggegooid geld.
Blijf aub weg bij t-mobile.

(Misschien zo wel enige positieve reactie vanuit t-mobile)

Was deze review nuttig? 
Tot nu toe (ruim drie weken klant bij Vodafone/nu T-Mobile thuis) zeer tevreden! Overstap is vlot verlopen; na afzien van de bedenktijd was ik in een ruime week al aangesloten. In de tussentijd goed geïnformeerd over de gang van zaken. Zelf installeren was met de heldere omschrijving geen enkel probleem. Internetsnelheid prima, goede wifi-ontvangst. TV geeft goed beeld, ook met gebruik van TP-link, om geen kabel te hoeven trekken. Alleen de afstandsbediening (knopjes, tekst) vind ik wat aan de kleine kant voor mijn achteruitgaande ogen. Al met al ben ik blij: dit is hoe het ook kan!
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door S. Spaan Februari 18, 2017

Tevreden klant

Tot nu toe (ruim drie weken klant bij Vodafone/nu T-Mobile thuis) zeer tevreden! Overstap is vlot verlopen; na afzien van de bedenktijd was ik in een ruime week al aangesloten. In de tussentijd goed geïnformeerd over de gang van zaken. Zelf installeren was met de heldere omschrijving geen enkel probleem. Internetsnelheid prima, goede wifi-ontvangst. TV geeft goed beeld, ook met gebruik van TP-link, om geen kabel te hoeven trekken. Alleen de afstandsbediening (knopjes, tekst) vind ik wat aan de kleine kant voor mijn achteruitgaande ogen. Al met al ben ik blij: dit is hoe het ook kan!

Was deze review nuttig? 
sinds kort overgestapt van Ziggo naar Vodafone door prive omstandigheden GEEN dag spijt zelfs nog vier dagen eerder aangesloten dan afspraak ivm overgang alleen hadden we een oude adsl aansluiting dit is binnen een dag opgelost mede ook door KPN
hoop dat het zo blijft dan kunnen we na een jaar stil zwijgend verlengen
ook wifi in en om het huis doet het prima beter nog dan Ziggo destijds
ik zal het zeker adviseren aan vrienden
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door jelle Oktober 20, 2016

prima goede services

sinds kort overgestapt van Ziggo naar Vodafone door prive omstandigheden GEEN dag spijt zelfs nog vier dagen eerder aangesloten dan afspraak ivm overgang alleen hadden we een oude adsl aansluiting dit is binnen een dag opgelost mede ook door KPN
hoop dat het zo blijft dan kunnen we na een jaar stil zwijgend verlengen
ook wifi in en om het huis doet het prima beter nog dan Ziggo destijds
ik zal het zeker adviseren aan vrienden

Was deze review nuttig? 
I signed up for Vodafone Thuis (Internet, Wifi, TV) more than 4 weeks ago. I was told in the shop that if I push the order (wave the 2 weeks revocation period), it would take 2-3 days for installation, max. up to one week.

It has been more than 4 weeks now and there is no confirmed installation date yet. The service hotline staff has been extremly creative to come up with lots of different reasons why there is a delay, but no progress whatsoever.

Vodafone refuses to terminate the contract but insists on 282 EUR cancellation fee.
Gemiddelde score 
 
1.5
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Joerg O Juni 16, 2016

Installation takes forever

I signed up for Vodafone Thuis (Internet, Wifi, TV) more than 4 weeks ago. I was told in the shop that if I push the order (wave the 2 weeks revocation period), it would take 2-3 days for installation, max. up to one week.

It has been more than 4 weeks now and there is no confirmed installation date yet. The service hotline staff has been extremly creative to come up with lots of different reasons why there is a delay, but no progress whatsoever.

Vodafone refuses to terminate the contract but insists on 282 EUR cancellation fee.

Was deze review nuttig? 
geen problemen met vodafone alles doet het goed ik heb vdsl 40mb beter en goedkoper dan ziggo
Gemiddelde score 
 
9.8
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door patrick December 29, 2015

top

geen problemen met vodafone alles doet het goed ik heb vdsl 40mb beter en goedkoper dan ziggo

Was deze review nuttig? 
kut bedrijf niet doen
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door kees November 19, 2015

kut bedrijf niet doen

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider