Tweak ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/44/e9/15/tweak-38-1435562632.png
 
4.5 (155)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
Tweak

Tweak is begonnen onder de naam TweakDSL. Maar Tweak is veel meer als alleen maar ADSL.

Zo wordt er nu naast ADSL ook SDSL, glasvezel, VoIP en super snelle newsservers aangeboden. Maar ook het registreren van een .nl domeinnaam behoort tot de mogelijkheden en zit bij enkele abonnementen standaard inbegrepen. Zo bent u altijd bereikbaar via uw eigen naam.

Tweak staat voor Unlimited Freedom; Internetten op volle snelheid en met maximale mogelijkheden. Ze noemen zich zelf "De meest relaxte provider van Nederland".

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 155 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
4.5
Installatie 
 
4.6  (136)
Helpdesk 
 
3.7  (152)
Internet 
 
5.8  (146)
Bellen 
 
4.5  (112)
Digitale televisie 
 
4.1  (62)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
    Hoe beviel de installatie door de monteur? Of heeft u zelf de installatie uitgevoerd? Was de meegeleverde beschrijving dan duidelijk? Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Helpdesk
    Beoordeel de helpdesk als u hiermee al eens contact heeft opgenomen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Internet
    Beoordeel de kwaliteit van het internet op snelheid, stabiliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Bellen
    Maakt u gebruik van telefonie? Beoordeel dit dan op geluidskwaliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Digitale televisie
    Maakt u gebruik van televisie? Beoordeel dit dan op beeldkwaliteit, storingen en mogelijkheden. Een toelichting kunt u hieronder geven. Een toelichting kunt u hieronder geven.
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Bij installatie Tweak monteur al getoond geen Wifi signaal te krijgen uit meterkast. Fritzbox modem-router wordt daar bij aansluiting met 1 meter glasv.kabeltje weg gestopt. Monteur "had prive afspraak". Was niet oplosbaar met eigen 5 meter kabeltje. In Tweak kantoortje Almere verteld gekregen dat Wifi 450 Mbps zou zijn, maar meer dan 4 maanden geen Wifi. Tweak Almere er herhaald en nadrukkelijk over ingelicht. Het "lag aan m'n huis". Onmogelijke klantenservice. Ze hebben me voor straf meteen afgesloten. Heb alles op geluidsbestand. Slecht produkt en ook onbetrouwbaar zo.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Mike Maart 16, 2018

Opgelicht

Bij installatie Tweak monteur al getoond geen Wifi signaal te krijgen uit meterkast. Fritzbox modem-router wordt daar bij aansluiting met 1 meter glasv.kabeltje weg gestopt. Monteur "had prive afspraak". Was niet oplosbaar met eigen 5 meter kabeltje. In Tweak kantoortje Almere verteld gekregen dat Wifi 450 Mbps zou zijn, maar meer dan 4 maanden geen Wifi. Tweak Almere er herhaald en nadrukkelijk over ingelicht. Het "lag aan m'n huis". Onmogelijke klantenservice. Ze hebben me voor straf meteen afgesloten. Heb alles op geluidsbestand. Slecht produkt en ook onbetrouwbaar zo.

Was deze review nuttig? 
Super snel internet en haar scherpe TV, ik mag niet klagen!
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Stefan Maart 09, 2018

Goede Provider!

Super snel internet en haar scherpe TV, ik mag niet klagen!

Was deze review nuttig? 
Na een maandenlange reeks blunders van provider Tweak's zijde is besloten bij wijze van oplossing MIJ de schuld in de schoenen te schuiven èn me af te sluiten.
Er is totaal géén sprake van enerlei inmenging of onwil van mijn kant en ik heb zelfs meermalen aangeboden de zaak zèlf recht te zetten, wat afgewezen werd.
Een aangeboden méér dan redelijke termijn om eea terug te draaien werd genegeerd.
Echt zó ongelooflijk zout heb ik het nog nooit gegeten, en zeker niet bij een bedrijf waar ik al véle jaren klant ben.
Ik ben nu weliswaar klaar met ze maar zij nog láng niet met mij...
Gemiddelde score 
 
4.3
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door A de Vries Maart 07, 2018

Weggejaagd

Na een maandenlange reeks blunders van provider Tweak's zijde is besloten bij wijze van oplossing MIJ de schuld in de schoenen te schuiven èn me af te sluiten.
Er is totaal géén sprake van enerlei inmenging of onwil van mijn kant en ik heb zelfs meermalen aangeboden de zaak zèlf recht te zetten, wat afgewezen werd.
Een aangeboden méér dan redelijke termijn om eea terug te draaien werd genegeerd.
Echt zó ongelooflijk zout heb ik het nog nooit gegeten, en zeker niet bij een bedrijf waar ik al véle jaren klant ben.
Ik ben nu weliswaar klaar met ze maar zij nog láng niet met mij...

Was deze review nuttig? 
Ik heb alleen Internet van Tweak. Wat Tweak zeker mag/moet verbeteren is de Helpdesk. De gemiddelde wachttijd wat ik heb ervaren is 30min en dan hopen dat je iemand met kennis aan de lijn krijgt die je ook goed kan helpen. Heb ook meegemaakt dat er 2 bellers voor mij zijn en na 20min opeens 3, ehmmmm?????

Internet is wel OK.
Gemiddelde score 
 
5.5
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Gokhan Februari 28, 2018

HELP(DESK) :(

Ik heb alleen Internet van Tweak. Wat Tweak zeker mag/moet verbeteren is de Helpdesk. De gemiddelde wachttijd wat ik heb ervaren is 30min en dan hopen dat je iemand met kennis aan de lijn krijgt die je ook goed kan helpen. Heb ook meegemaakt dat er 2 bellers voor mij zijn en na 20min opeens 3, ehmmmm?????

Internet is wel OK.

Was deze review nuttig? 
Prima provider
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door rene appelman Februari 15, 2018

prima

Prima provider

Was deze review nuttig? 
ja top gewoon alleen jammer dat ik op mijn nieuwe adres geen glasvezel heb.
dat is de enige reden dat ik moest overstappen anders was ik bij tweak gebleven
nooit eigenlijk problemen gehad .televisie had ik niet van tweak.dus geen beoordeling van
Gemiddelde score 
 
8.3
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door dick Februari 05, 2018

werkte zeer goed

ja top gewoon alleen jammer dat ik op mijn nieuwe adres geen glasvezel heb.
dat is de enige reden dat ik moest overstappen anders was ik bij tweak gebleven
nooit eigenlijk problemen gehad .televisie had ik niet van tweak.dus geen beoordeling van

Was deze review nuttig? 
Ik heb vandaag iemand aan de telefoon gehad om door te geven dat ik mijn betaling heb gedaan tevens vertelde ik hem omdat hij het nog niet kon zien(chaos administratie bij jullie) dat ik wel een mail wilde sturen met een bewijs van betaling volgens deze niet echt fatsoenlijke meneer had dat geen zin want het moest eerst zichtbaar zijn bij juliie( 3 weken of zo voor dat het zichtbaar is) ik heb 2 weken geleden een afspraak gemaakt dat ik de 23 ste mijn betaling zou doen daar heb ik me keurig aangehouden
Jullie klantvriendelijkheid valt me zeer tegen
Gemiddelde score 
 
2.8
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door Mirjam Januari 24, 2018

Behandeling van klacht

Ik heb vandaag iemand aan de telefoon gehad om door te geven dat ik mijn betaling heb gedaan tevens vertelde ik hem omdat hij het nog niet kon zien(chaos administratie bij jullie) dat ik wel een mail wilde sturen met een bewijs van betaling volgens deze niet echt fatsoenlijke meneer had dat geen zin want het moest eerst zichtbaar zijn bij juliie( 3 weken of zo voor dat het zichtbaar is) ik heb 2 weken geleden een afspraak gemaakt dat ik de 23 ste mijn betaling zou doen daar heb ik me keurig aangehouden
Jullie klantvriendelijkheid valt me zeer tegen

Was deze review nuttig? 
De TV is een stuk slechter dan KPN, maar wij willen Tweak toch nog een kans geven om het te verbeteren. Hopelijk nemen ze contact op, want sedert 2 weken zijn we bezig om met ze in contact te komen.
Gemiddelde score 
 
6.8
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Nico December 25, 2017

Iedereen verdiend een tweede kans

De TV is een stuk slechter dan KPN, maar wij willen Tweak toch nog een kans geven om het te verbeteren. Hopelijk nemen ze contact op, want sedert 2 weken zijn we bezig om met ze in contact te komen.

Was deze review nuttig? 
Zeer slechte service, slechte televisie en geen telefoon. Matige internet. En dit 12 maanden lang. En als je er wat van zegt en pas wilt betalen dreigen ze gelijk met grof geschut.
Er is geen enkele afspraak nagekomen.
Dus absoluut niet intrappen.
Gemiddelde score 
 
1.2
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door AJ December 13, 2017

Zeer slechte service, slechte televisie en geen telefoon. Matige internet. En dit 12 maanden lang. En als je er wat van zegt en pas wilt betalen dreigen ze gelijk met grof geschut.
Er is geen enkele afspraak nagekomen.
Dus absoluut niet intrappen.

Was deze review nuttig? 
Oorspronkelijk een bedrijf gerund door techneuten. Dat ligt nu helaas anders. De post-overname helpdeskers waar ik mee te maken heb gehad hebben een technische kennis (en soms een IQ) van niks. Gelukkig wordt een deel geregeld door KPN monteurs die wèl van wanten weten.
Telefoon heeft nooit goed gewerkt; regelmatig ligt de lijn eruit en als het werkt gaan gesprekken zonder uitzondering gepaard met LUID GEKRAAK. Na diverse (vermeende?) pogingen van hun kant dit te verhelpen heb ik het maar opgegeven.
Internet werkt wél zo goed als altijd en als extra is er een geweldig goede UseNet server inbegrepen. Dit is tevens de reden dat ik aanblijf.
Gemiddelde score 
 
4.5
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Anton December 04, 2017

Matige provider met goede UseNet koppeling

Oorspronkelijk een bedrijf gerund door techneuten. Dat ligt nu helaas anders. De post-overname helpdeskers waar ik mee te maken heb gehad hebben een technische kennis (en soms een IQ) van niks. Gelukkig wordt een deel geregeld door KPN monteurs die wèl van wanten weten.
Telefoon heeft nooit goed gewerkt; regelmatig ligt de lijn eruit en als het werkt gaan gesprekken zonder uitzondering gepaard met LUID GEKRAAK. Na diverse (vermeende?) pogingen van hun kant dit te verhelpen heb ik het maar opgegeven.
Internet werkt wél zo goed als altijd en als extra is er een geweldig goede UseNet server inbegrepen. Dit is tevens de reden dat ik aanblijf.

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider