Tweak ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/44/e9/15/tweak-38-1435562632.png
 
4.6 (167)
0   1   0   0  
180 resultaten - getoond 1 - 50
1 2 3 4  
Sortering 
 
Het enige wat snel is is het internet. Tv is bagger, opnemen werkt slecht of wordt voor de helft opgenomen, beeld kwaliteit is super slecht(blokken/vertekend beeld)
Helpdesk is helemaal slecht, telefonisch slecht bereikbaar en op mailtjes reageren ze zeer laat. Probleem met tv kunnen ze niet oplossen, duidelijk was wel dat het niet aan mijn apparatuur lag. Wordt gewoon niet opgelost.

Alles opgezegd en zelfs dat gaf problemen. Spullen moeten nu retour maar de kosten zijn voor mij. Dit is geen service maar oplichterij.

Ga niet met dit bedrijf in zee.
Gemiddelde score 
 
2.6
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Marco Noorlander Mei 15, 2019

Bagger bedrijf

Het enige wat snel is is het internet. Tv is bagger, opnemen werkt slecht of wordt voor de helft opgenomen, beeld kwaliteit is super slecht(blokken/vertekend beeld)
Helpdesk is helemaal slecht, telefonisch slecht bereikbaar en op mailtjes reageren ze zeer laat. Probleem met tv kunnen ze niet oplossen, duidelijk was wel dat het niet aan mijn apparatuur lag. Wordt gewoon niet opgelost.

Alles opgezegd en zelfs dat gaf problemen. Spullen moeten nu retour maar de kosten zijn voor mij. Dit is geen service maar oplichterij.

Ga niet met dit bedrijf in zee.

Was deze review nuttig? 
Ondanks de hoge verwachtingen ervaren we nu als nummer te worden behandeld. We hebben spijt dat we er ooit aan zijn begonnen.

We hebben slechts 1,5 week goed internet en TV gehad. Opeens viel de verbinding weg en hebben we 2 weken GEEN verbinding meer gehad. En toen begon begon de ellende. Wachttijden van meer dan 30 minuten zijn eerder regel dan uitzondering. Beloven terug te bellen, maar geen enkele respons. Dan maar mailen, enige respons komt van een mailrobot. (Over een nummertje gesproken) Het vraagt veel tijd en frustraties.

Facturen worden zeer accuraat gestuurd en geint, zonder dat hier een tegenprestatie tegenover staat.

We hebben een ultimatum gesteld, wanneer ze hier niet aan voldoen gaan we stappen ondernemen. Geld terug en kosteloos overstappen naar een andere provider. In de tussentijd bouwen een dossier op waarin we alle contractmementen en acties vastleggen.

Het lijkt een klassiek traject waarin een potentiële onderneming bezwijkt aan haar eigen succes.

KLEIN in service geworden door GROOT te worden!

TIP, voorlopig GEEN TWEAK klant worden. Daarmee verlenen je hun een dienst en kunnen ze werken om de organisatie weer op de rails te krijgen.
Gemiddelde score 
 
2.4
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door HIELKE Februari 22, 2019

TWEAK BEHANDELD JE ALS EEN NUMMER! SPIJT

Ondanks de hoge verwachtingen ervaren we nu als nummer te worden behandeld. We hebben spijt dat we er ooit aan zijn begonnen.

We hebben slechts 1,5 week goed internet en TV gehad. Opeens viel de verbinding weg en hebben we 2 weken GEEN verbinding meer gehad. En toen begon begon de ellende. Wachttijden van meer dan 30 minuten zijn eerder regel dan uitzondering. Beloven terug te bellen, maar geen enkele respons. Dan maar mailen, enige respons komt van een mailrobot. (Over een nummertje gesproken) Het vraagt veel tijd en frustraties.

Facturen worden zeer accuraat gestuurd en geint, zonder dat hier een tegenprestatie tegenover staat.

We hebben een ultimatum gesteld, wanneer ze hier niet aan voldoen gaan we stappen ondernemen. Geld terug en kosteloos overstappen naar een andere provider. In de tussentijd bouwen een dossier op waarin we alle contractmementen en acties vastleggen.

Het lijkt een klassiek traject waarin een potentiële onderneming bezwijkt aan haar eigen succes.

KLEIN in service geworden door GROOT te worden!

TIP, voorlopig GEEN TWEAK klant worden. Daarmee verlenen je hun een dienst en kunnen ze werken om de organisatie weer op de rails te krijgen.

Was deze review nuttig? 
Via het glasvezelproject van De Wolden bij Tweak uitgekomen voor een alles in 1 pakket. Een belangrijke motivatie voor ons om voor Tweak te kiezen was het feit dat ze je geen beperkingen opleggen, maar de gunstige prijs / prestatie verhouding speelde ook een rol.
Nadat de installatie van de glasvezelaansluiting in huis gereed was, binnen een paar dagen gebeld door iemand van Tweak om een afspraak te maken.

Installatie:
De monteur van Tweak was keurig op tijd en was goed voorbereid.
Het was een kwestie van het modem aansluiten en toen werkte alles meteen.
De monteur is nog geen kwartier bezig geweest met de installatie

TV:
Wij kijken tv via de app en een chromecast, omdat we geen tv-kastje bij de TV wilden hebben. Dit werkt voor ons heel goed! Het langste duurde het om de inlog gegevens van Canal Digitaal op de tablet in de app van Canal Digitaal in te voeren. Op deze manier hebben we toegang tot alle functies, zoals uitzending gemist, begin gemist etc.

Internet:
Ja, gewoon supersnel. Het is bijna niet uit te leggen wat een verschil het maakt in vergelijking met de verbinding die we hiervoor hadden. Updates downloaden, wat nogal eens werd uitgesteld omdat het zo lang duurde, zijn nu in een oogwenk klaar. Foto's versturen is goed opletten, want het is klaar voordat je er erg in hebt. We zijn er heel blij mee.
Er lijkt wel een groot verschil te zijn tussen wat de speedtest meet en wat we daadwerkelijk halen. Bij het downloaden van eerdergenoemde update, liet onze computer zien dat dat met een enorme snelheid van ongeveer 900 megabit ging en dus ook in een paar minuten klaar was. Maar bij een speedtest varieert het resultaat nogal eens tussen de 300 en 900 megabit, helemaal bij de upload.

Telefonie:
Hier hebben we nog niet veel mee gedaan. We gebruiken onze vaste telefoon alleen om gebeld te worden, en dat werkte prima toen we het uitprobeerden.

Conclusie:
Wij zijn heel tevreden over het pakket van Tweak. Het is zeker aan te raden. Over de problemen die ik hier van anderen lees kan ik niks zeggen, bij ons werkt het gewoon prima.
Ik vind de wisselende resultaten van speedtests wel opmerkelijk. Ik denk dat 1.000 Mbit zo snel is, dat deze speedtest servers het nog niet betrouwbaar kunnen meten. In mijn ervaring is het in elk geval gewoon heel erg snel!
Gemiddelde score 
 
8.5
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Floris December 19, 2018

Supersnel internet en mooie kwaliteit tv

Via het glasvezelproject van De Wolden bij Tweak uitgekomen voor een alles in 1 pakket. Een belangrijke motivatie voor ons om voor Tweak te kiezen was het feit dat ze je geen beperkingen opleggen, maar de gunstige prijs / prestatie verhouding speelde ook een rol.
Nadat de installatie van de glasvezelaansluiting in huis gereed was, binnen een paar dagen gebeld door iemand van Tweak om een afspraak te maken.

Installatie:
De monteur van Tweak was keurig op tijd en was goed voorbereid.
Het was een kwestie van het modem aansluiten en toen werkte alles meteen.
De monteur is nog geen kwartier bezig geweest met de installatie

TV:
Wij kijken tv via de app en een chromecast, omdat we geen tv-kastje bij de TV wilden hebben. Dit werkt voor ons heel goed! Het langste duurde het om de inlog gegevens van Canal Digitaal op de tablet in de app van Canal Digitaal in te voeren. Op deze manier hebben we toegang tot alle functies, zoals uitzending gemist, begin gemist etc.

Internet:
Ja, gewoon supersnel. Het is bijna niet uit te leggen wat een verschil het maakt in vergelijking met de verbinding die we hiervoor hadden. Updates downloaden, wat nogal eens werd uitgesteld omdat het zo lang duurde, zijn nu in een oogwenk klaar. Foto's versturen is goed opletten, want het is klaar voordat je er erg in hebt. We zijn er heel blij mee.
Er lijkt wel een groot verschil te zijn tussen wat de speedtest meet en wat we daadwerkelijk halen. Bij het downloaden van eerdergenoemde update, liet onze computer zien dat dat met een enorme snelheid van ongeveer 900 megabit ging en dus ook in een paar minuten klaar was. Maar bij een speedtest varieert het resultaat nogal eens tussen de 300 en 900 megabit, helemaal bij de upload.

Telefonie:
Hier hebben we nog niet veel mee gedaan. We gebruiken onze vaste telefoon alleen om gebeld te worden, en dat werkte prima toen we het uitprobeerden.

Conclusie:
Wij zijn heel tevreden over het pakket van Tweak. Het is zeker aan te raden. Over de problemen die ik hier van anderen lees kan ik niks zeggen, bij ons werkt het gewoon prima.
Ik vind de wisselende resultaten van speedtests wel opmerkelijk. Ik denk dat 1.000 Mbit zo snel is, dat deze speedtest servers het nog niet betrouwbaar kunnen meten. In mijn ervaring is het in elk geval gewoon heel erg snel!

Was deze review nuttig? 
Waarom kan ik niet op de website extra tv pakket bestellen.
is veel simpeler
Gemiddelde score 
 
5.8
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door henk September 08, 2018

website

Waarom kan ik niet op de website extra tv pakket bestellen.
is veel simpeler

Was deze review nuttig? 
Ga niet in zee met tweak, het zijn leugenaars. Ze beloven me keer op keer dingen maar komen dit niet na. Ze reageren niet op mijn mails, wanneer ze me beloven terug te bellen doen ze dit niet.

Vuile oplichters zijn het
Gemiddelde score 
 
2.4
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Youssef Augustus 23, 2018

Oplichters

Ga niet in zee met tweak, het zijn leugenaars. Ze beloven me keer op keer dingen maar komen dit niet na. Ze reageren niet op mijn mails, wanneer ze me beloven terug te bellen doen ze dit niet.

Vuile oplichters zijn het

Was deze review nuttig? 
Meest slechte provider die er is. Geen oplossingen zoeken voor problemen.De tv stoort regelmatig en de wifi is onstabiel. Zodra het is aangesloten leggen ze storingen bij de klant zelf terug. Je wordt doorverwezen naar de 'technische afdeling'' 'die uiteindelijk niets doet. Zelfs terug bellen kunnen ze niet.
We betalen voor 1000 mb. De KPN monteur meet 30 mb!!
Wij zijn gelukkig terug bij KPN!
Gemiddelde score 
 
1.8
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Tom Augustus 20, 2018

Meest slechte provider die er is. Geen oplossingen zoeken voor problemen.De tv stoort regelmatig en de wifi is onstabiel. Zodra het is aangesloten leggen ze storingen bij de klant zelf terug. Je wordt doorverwezen naar de 'technische afdeling'' 'die uiteindelijk niets doet. Zelfs terug bellen kunnen ze niet.
We betalen voor 1000 mb. De KPN monteur meet 30 mb!!
Wij zijn gelukkig terug bij KPN!

Was deze review nuttig? 
Prima installatie
Goed TV beeld
Draadloos internet is helaas slecht; verbinding valt steeds weg. Omdat wij allebei thuis werken is dat wel een beetje erg lastig! We hopen dat we straks met een vaste kabelaansluiting beter bereik hebben.
Helpdesk; mensen zijn vriendelijk maar voordat je ze aan de lijn hebt is er wel 20 minuten verstreken. Eerst zeggen ze dat je de eerstvolgende wachter bent en daarna heb je weer 2 wachtenden voor je. Erg frustrerend!
Maar we gaan er van uit dat dit op termijn ook beter wordt;)
Gemiddelde score 
 
5.5
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Tiny Augustus 20, 2018

Al mooi op weg..

Prima installatie
Goed TV beeld
Draadloos internet is helaas slecht; verbinding valt steeds weg. Omdat wij allebei thuis werken is dat wel een beetje erg lastig! We hopen dat we straks met een vaste kabelaansluiting beter bereik hebben.
Helpdesk; mensen zijn vriendelijk maar voordat je ze aan de lijn hebt is er wel 20 minuten verstreken. Eerst zeggen ze dat je de eerstvolgende wachter bent en daarna heb je weer 2 wachtenden voor je. Erg frustrerend!
Maar we gaan er van uit dat dit op termijn ook beter wordt;)

Was deze review nuttig? 
Tv loopt constant vast, WiFi kan maar 1 telefoon aan anders enorm graad. De helpdesk is echt een drama, pakken op met “hoi” en willen niet wachten tot probleem verholpen is en sturen je van kastje naar de muur.
Gemiddelde score 
 
1.8
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Martijn Juli 09, 2018

Geen aanrader

Tv loopt constant vast, WiFi kan maar 1 telefoon aan anders enorm graad. De helpdesk is echt een drama, pakken op met “hoi” en willen niet wachten tot probleem verholpen is en sturen je van kastje naar de muur.

Was deze review nuttig? 
Vanaf de eerste dag, 3 mei jl, geen enkel probleem.
Perfect internet, hoge snelheid en perfecte TV-ontvangst.
Bellen doe ik zelden maar zal ook wel goed zijn.
Alleen de helpdesk, abonnementskwesties, is een beetje knullig,
wel snel maar ze begrijpen dingen iets anders.
Gemiddelde score 
 
9.5
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Paul Klijsen Juni 08, 2018

Vanaf de eerste dag, 3 mei jl, geen enkel probleem.
Perfect internet, hoge snelheid en perfecte TV-ontvangst.
Bellen doe ik zelden maar zal ook wel goed zijn.
Alleen de helpdesk, abonnementskwesties, is een beetje knullig,
wel snel maar ze begrijpen dingen iets anders.

Was deze review nuttig? 
Zeer instabiel internet/wifi en digitale tv
Sinds nieuw kastje voor de tv is het helemaal een ramp. Blijft vaak hangen of loopt vast. Opstarten dagelijks door de stekker eruit te strekken en opnieuw te laden. Zou verholpen worden echter na 3 maanden nog steeds hetzelfde.
Helpdesk een ramp
Gemiddelde score 
 
2.3
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Frank April 16, 2018

Genoeg

Zeer instabiel internet/wifi en digitale tv
Sinds nieuw kastje voor de tv is het helemaal een ramp. Blijft vaak hangen of loopt vast. Opstarten dagelijks door de stekker eruit te strekken en opnieuw te laden. Zou verholpen worden echter na 3 maanden nog steeds hetzelfde.
Helpdesk een ramp

Was deze review nuttig? 
Ik heb een DSL aansluiting bij Tweak zonder televisie, dus over TV kan ik niets zeggen.

De internet aansluiting en de tweak-telefonie zijn prima in orde, ik heb nog geen onderbreking meegemaakt die aan Tweak te wijten is.
Er wordt gebruik gemaakt van het KPN netwerk, en daar is natuurlijk niets mis mee, dat is goed en betrouwbaar.

Een heel groot pluspunt vind ik dat je je eigen modem/router mag aansluiten op het netwerk. Binnenkort mag iedereen dat, maar Tweak heeft er al jaren geen enkel bezwaar tegen.

Mijn ervaring met de helpdesk is wisselend. Iedereen is erg vriendelijk en behulpzaam, maar niet iedereen is even goed op de hoogte van allerlei technische details zodat je soms een verkeerd antwoord krijgt. Als dat gebeurt: vergeet de telefonische helpdesk en ga verder per mail, dan komt het doorgaans wel bij iemand terecht die goed thuis is in de materie.
Overigens is dat een verschijnsel dat bij deze tijd lijkt te horen, ik herinner me nog goed mijn frustratie toen ik nog KPN abonnee was en een keer de helpdesk nodig had.
Gemiddelde score 
 
9.0
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door hp April 04, 2018

Goede provider

Ik heb een DSL aansluiting bij Tweak zonder televisie, dus over TV kan ik niets zeggen.

De internet aansluiting en de tweak-telefonie zijn prima in orde, ik heb nog geen onderbreking meegemaakt die aan Tweak te wijten is.
Er wordt gebruik gemaakt van het KPN netwerk, en daar is natuurlijk niets mis mee, dat is goed en betrouwbaar.

Een heel groot pluspunt vind ik dat je je eigen modem/router mag aansluiten op het netwerk. Binnenkort mag iedereen dat, maar Tweak heeft er al jaren geen enkel bezwaar tegen.

Mijn ervaring met de helpdesk is wisselend. Iedereen is erg vriendelijk en behulpzaam, maar niet iedereen is even goed op de hoogte van allerlei technische details zodat je soms een verkeerd antwoord krijgt. Als dat gebeurt: vergeet de telefonische helpdesk en ga verder per mail, dan komt het doorgaans wel bij iemand terecht die goed thuis is in de materie.
Overigens is dat een verschijnsel dat bij deze tijd lijkt te horen, ik herinner me nog goed mijn frustratie toen ik nog KPN abonnee was en een keer de helpdesk nodig had.

Was deze review nuttig? 
Prettig bedrijf met zeer goed en snel internet, de tv doet het tegenwoordig heel goed met parchtig beeld en goed geluid. de nieuwe decoder box werkt prima.
Gemiddelde score 
 
8.3
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Rick Maart 29, 2018

Prettig bedrijf met zeer goed en snel internet, de tv doet het tegenwoordig heel goed met parchtig beeld en goed geluid. de nieuwe decoder box werkt prima.

Was deze review nuttig? 
Bij installatie Tweak monteur al getoond geen Wifi signaal te krijgen uit meterkast. Fritzbox modem-router wordt daar bij aansluiting met 1 meter glasv.kabeltje weg gestopt. Monteur "had prive afspraak". Was niet oplosbaar met eigen 5 meter kabeltje. In Tweak kantoortje Almere verteld gekregen dat Wifi 450 Mbps zou zijn, maar meer dan 4 maanden geen Wifi. Tweak Almere er herhaald en nadrukkelijk over ingelicht. Het "lag aan m'n huis". Onmogelijke klantenservice. Ze hebben me voor straf meteen afgesloten. Heb alles op geluidsbestand. Slecht produkt en ook onbetrouwbaar zo.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Mike Maart 16, 2018

Opgelicht

Bij installatie Tweak monteur al getoond geen Wifi signaal te krijgen uit meterkast. Fritzbox modem-router wordt daar bij aansluiting met 1 meter glasv.kabeltje weg gestopt. Monteur "had prive afspraak". Was niet oplosbaar met eigen 5 meter kabeltje. In Tweak kantoortje Almere verteld gekregen dat Wifi 450 Mbps zou zijn, maar meer dan 4 maanden geen Wifi. Tweak Almere er herhaald en nadrukkelijk over ingelicht. Het "lag aan m'n huis". Onmogelijke klantenservice. Ze hebben me voor straf meteen afgesloten. Heb alles op geluidsbestand. Slecht produkt en ook onbetrouwbaar zo.

Was deze review nuttig? 
Super snel internet en haar scherpe TV, ik mag niet klagen!
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Stefan Maart 09, 2018

Goede Provider!

Super snel internet en haar scherpe TV, ik mag niet klagen!

Was deze review nuttig? 
Na een maandenlange reeks blunders van provider Tweak's zijde is besloten bij wijze van oplossing MIJ de schuld in de schoenen te schuiven èn me af te sluiten.
Er is totaal géén sprake van enerlei inmenging of onwil van mijn kant en ik heb zelfs meermalen aangeboden de zaak zèlf recht te zetten, wat afgewezen werd.
Een aangeboden méér dan redelijke termijn om eea terug te draaien werd genegeerd.
Echt zó ongelooflijk zout heb ik het nog nooit gegeten, en zeker niet bij een bedrijf waar ik al véle jaren klant ben.
Ik ben nu weliswaar klaar met ze maar zij nog láng niet met mij...
Gemiddelde score 
 
4.3
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door A de Vries Maart 07, 2018

Weggejaagd

Na een maandenlange reeks blunders van provider Tweak's zijde is besloten bij wijze van oplossing MIJ de schuld in de schoenen te schuiven èn me af te sluiten.
Er is totaal géén sprake van enerlei inmenging of onwil van mijn kant en ik heb zelfs meermalen aangeboden de zaak zèlf recht te zetten, wat afgewezen werd.
Een aangeboden méér dan redelijke termijn om eea terug te draaien werd genegeerd.
Echt zó ongelooflijk zout heb ik het nog nooit gegeten, en zeker niet bij een bedrijf waar ik al véle jaren klant ben.
Ik ben nu weliswaar klaar met ze maar zij nog láng niet met mij...

Was deze review nuttig? 
Ik heb alleen Internet van Tweak. Wat Tweak zeker mag/moet verbeteren is de Helpdesk. De gemiddelde wachttijd wat ik heb ervaren is 30min en dan hopen dat je iemand met kennis aan de lijn krijgt die je ook goed kan helpen. Heb ook meegemaakt dat er 2 bellers voor mij zijn en na 20min opeens 3, ehmmmm?????

Internet is wel OK.
Gemiddelde score 
 
5.5
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Gokhan Februari 28, 2018

HELP(DESK) :(

Ik heb alleen Internet van Tweak. Wat Tweak zeker mag/moet verbeteren is de Helpdesk. De gemiddelde wachttijd wat ik heb ervaren is 30min en dan hopen dat je iemand met kennis aan de lijn krijgt die je ook goed kan helpen. Heb ook meegemaakt dat er 2 bellers voor mij zijn en na 20min opeens 3, ehmmmm?????

Internet is wel OK.

Was deze review nuttig? 
Prima provider
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door rene appelman Februari 15, 2018

prima

Prima provider

Was deze review nuttig? 
ja top gewoon alleen jammer dat ik op mijn nieuwe adres geen glasvezel heb.
dat is de enige reden dat ik moest overstappen anders was ik bij tweak gebleven
nooit eigenlijk problemen gehad .televisie had ik niet van tweak.dus geen beoordeling van
Gemiddelde score 
 
8.3
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door dick Februari 05, 2018

werkte zeer goed

ja top gewoon alleen jammer dat ik op mijn nieuwe adres geen glasvezel heb.
dat is de enige reden dat ik moest overstappen anders was ik bij tweak gebleven
nooit eigenlijk problemen gehad .televisie had ik niet van tweak.dus geen beoordeling van

Was deze review nuttig? 
Ik heb vandaag iemand aan de telefoon gehad om door te geven dat ik mijn betaling heb gedaan tevens vertelde ik hem omdat hij het nog niet kon zien(chaos administratie bij jullie) dat ik wel een mail wilde sturen met een bewijs van betaling volgens deze niet echt fatsoenlijke meneer had dat geen zin want het moest eerst zichtbaar zijn bij juliie( 3 weken of zo voor dat het zichtbaar is) ik heb 2 weken geleden een afspraak gemaakt dat ik de 23 ste mijn betaling zou doen daar heb ik me keurig aangehouden
Jullie klantvriendelijkheid valt me zeer tegen
Gemiddelde score 
 
2.8
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door Mirjam Januari 24, 2018

Behandeling van klacht

Ik heb vandaag iemand aan de telefoon gehad om door te geven dat ik mijn betaling heb gedaan tevens vertelde ik hem omdat hij het nog niet kon zien(chaos administratie bij jullie) dat ik wel een mail wilde sturen met een bewijs van betaling volgens deze niet echt fatsoenlijke meneer had dat geen zin want het moest eerst zichtbaar zijn bij juliie( 3 weken of zo voor dat het zichtbaar is) ik heb 2 weken geleden een afspraak gemaakt dat ik de 23 ste mijn betaling zou doen daar heb ik me keurig aangehouden
Jullie klantvriendelijkheid valt me zeer tegen

Was deze review nuttig? 
De TV is een stuk slechter dan KPN, maar wij willen Tweak toch nog een kans geven om het te verbeteren. Hopelijk nemen ze contact op, want sedert 2 weken zijn we bezig om met ze in contact te komen.
Gemiddelde score 
 
6.8
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Nico December 25, 2017

Iedereen verdiend een tweede kans

De TV is een stuk slechter dan KPN, maar wij willen Tweak toch nog een kans geven om het te verbeteren. Hopelijk nemen ze contact op, want sedert 2 weken zijn we bezig om met ze in contact te komen.

Was deze review nuttig? 
Zeer slechte service, slechte televisie en geen telefoon. Matige internet. En dit 12 maanden lang. En als je er wat van zegt en pas wilt betalen dreigen ze gelijk met grof geschut.
Er is geen enkele afspraak nagekomen.
Dus absoluut niet intrappen.
Gemiddelde score 
 
1.2
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door AJ December 13, 2017

Zeer slechte service, slechte televisie en geen telefoon. Matige internet. En dit 12 maanden lang. En als je er wat van zegt en pas wilt betalen dreigen ze gelijk met grof geschut.
Er is geen enkele afspraak nagekomen.
Dus absoluut niet intrappen.

Was deze review nuttig? 
Oorspronkelijk een bedrijf gerund door techneuten. Dat ligt nu helaas anders. De post-overname helpdeskers waar ik mee te maken heb gehad hebben een technische kennis (en soms een IQ) van niks. Gelukkig wordt een deel geregeld door KPN monteurs die wèl van wanten weten.
Telefoon heeft nooit goed gewerkt; regelmatig ligt de lijn eruit en als het werkt gaan gesprekken zonder uitzondering gepaard met LUID GEKRAAK. Na diverse (vermeende?) pogingen van hun kant dit te verhelpen heb ik het maar opgegeven.
Internet werkt wél zo goed als altijd en als extra is er een geweldig goede UseNet server inbegrepen. Dit is tevens de reden dat ik aanblijf.
Gemiddelde score 
 
4.5
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Anton December 04, 2017

Matige provider met goede UseNet koppeling

Oorspronkelijk een bedrijf gerund door techneuten. Dat ligt nu helaas anders. De post-overname helpdeskers waar ik mee te maken heb gehad hebben een technische kennis (en soms een IQ) van niks. Gelukkig wordt een deel geregeld door KPN monteurs die wèl van wanten weten.
Telefoon heeft nooit goed gewerkt; regelmatig ligt de lijn eruit en als het werkt gaan gesprekken zonder uitzondering gepaard met LUID GEKRAAK. Na diverse (vermeende?) pogingen van hun kant dit te verhelpen heb ik het maar opgegeven.
Internet werkt wél zo goed als altijd en als extra is er een geweldig goede UseNet server inbegrepen. Dit is tevens de reden dat ik aanblijf.

Was deze review nuttig? 
Er wordt helaas niet snel geantwoord op mailverzoeken. De dienstverlening van Tweak is zeer slecht.
Geschreven door D.Jessurun November 19, 2017

Er wordt helaas niet snel geantwoord op mailverzoeken. De dienstverlening van Tweak is zeer slecht.

Was deze review nuttig? 
Na contact met de helpdesk erg teleurgesteld over hoe men met problemen omgaat, logica is ver te zoeken. Het woord Help in Helpdesk kan men beter verwijderen in dit geval...
Gemiddelde score 
 
5.4
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Peter November 14, 2017

Als trouwe klant van het eerste uur zwaar teleurgesteld in de geboden service.

Na contact met de helpdesk erg teleurgesteld over hoe men met problemen omgaat, logica is ver te zoeken. Het woord Help in Helpdesk kan men beter verwijderen in dit geval...

Was deze review nuttig? 
Stelletje boeven . Dubbel incasseren en niet willen terug storten !
We zijn nu een jaar verder .
Incasso bureau is ingeschakeld .
Nooit met deze kleine internet providers in zee gaan!
Mensen u bent gewaarschuwd !
Gemiddelde score 
 
2.8
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Ye Yang Zhou Oktober 11, 2017

Automatische incasso niet doen!

Stelletje boeven . Dubbel incasseren en niet willen terug storten !
We zijn nu een jaar verder .
Incasso bureau is ingeschakeld .
Nooit met deze kleine internet providers in zee gaan!
Mensen u bent gewaarschuwd !

Was deze review nuttig? 
Telefoonverbinding meerdere malen onklaar, afgebroken, geen verbinding enz. enz. Afgelopen week weer met m'n mobiel bellen naar service/helpdesk. ruim 15 minuten wachten voor er wordt opgenomen, na vreselijke muziek en "u bent de eerste die geholpen wordt" terwijl ik direct na 9 uur belde, vervolgens "wij kunnen niets voor u doen, zullen het doorgeven aan onze "technici" waarna we vervolgens niets horen en/of merken. Het week-end geen telefoon verbinding - want de "technici" werken niet.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door olsthoorn September 10, 2017

slechte service

Telefoonverbinding meerdere malen onklaar, afgebroken, geen verbinding enz. enz. Afgelopen week weer met m'n mobiel bellen naar service/helpdesk. ruim 15 minuten wachten voor er wordt opgenomen, na vreselijke muziek en "u bent de eerste die geholpen wordt" terwijl ik direct na 9 uur belde, vervolgens "wij kunnen niets voor u doen, zullen het doorgeven aan onze "technici" waarna we vervolgens niets horen en/of merken. Het week-end geen telefoon verbinding - want de "technici" werken niet.

Was deze review nuttig? 
Chappeau!

Ik heb nu ongeveer twee weken uw nieuwe Sparql-box (Aria6) in gebruik en heb hem nog niet kunnen betrappen op enig disfunctioneren, praktisch alles doet het gewoon, alles zonder haperen!
Eindelijk een ontvanger die doet wat hij doen moet, in ieder geval voor TV ontvangst en opnemen.
Hadden we dit maar een paar jaar eerder gehad, had een hoop ergernis en grijze haren gescheeld!

Er blijft natuurlijk altijd wel wat te wensen over.
Los van de (nog) niet werkende pauze functie is het gebruik van de ontvanger als RADIO ontvanger niet erg gebruikers vriendelijk.
Doordat er helaas ook geen status display op het kastje zit, moet je dus altijd de TV aanzetten om iets in te stellen of selecteren, waarbij je dan ook nog eens door een aantal schermen heen moet.
Zit ik eerlijk gezegd s’morgens bij het aanzetten niet helemaal op te wachten.

Ik mis dus een snelle radio toegankelijkheid/functionaliteit (bv. middels een RAD/TV-toets), waarbij ik niet de TV hoef aan te zetten om de ontvanger als radio ontvanger te kunnen gebruiken. (ik gebruik voor het geluid een aparte versterker)

Maar ach, misschien is hier ook nog enige hoop op verbetering?

In ieder geval bedankt voor deze al grote verbetering, ik wacht in spanning af wat er nog komen gaat!

Met vriendelijke groet,
C. Pieterse
Gemiddelde score 
 
8.2
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door C. Pieterse Augustus 28, 2017

Chappeau!

Chappeau!

Ik heb nu ongeveer twee weken uw nieuwe Sparql-box (Aria6) in gebruik en heb hem nog niet kunnen betrappen op enig disfunctioneren, praktisch alles doet het gewoon, alles zonder haperen!
Eindelijk een ontvanger die doet wat hij doen moet, in ieder geval voor TV ontvangst en opnemen.
Hadden we dit maar een paar jaar eerder gehad, had een hoop ergernis en grijze haren gescheeld!

Er blijft natuurlijk altijd wel wat te wensen over.
Los van de (nog) niet werkende pauze functie is het gebruik van de ontvanger als RADIO ontvanger niet erg gebruikers vriendelijk.
Doordat er helaas ook geen status display op het kastje zit, moet je dus altijd de TV aanzetten om iets in te stellen of selecteren, waarbij je dan ook nog eens door een aantal schermen heen moet.
Zit ik eerlijk gezegd s’morgens bij het aanzetten niet helemaal op te wachten.

Ik mis dus een snelle radio toegankelijkheid/functionaliteit (bv. middels een RAD/TV-toets), waarbij ik niet de TV hoef aan te zetten om de ontvanger als radio ontvanger te kunnen gebruiken. (ik gebruik voor het geluid een aparte versterker)

Maar ach, misschien is hier ook nog enige hoop op verbetering?

In ieder geval bedankt voor deze al grote verbetering, ik wacht in spanning af wat er nog komen gaat!

Met vriendelijke groet,
C. Pieterse

Was deze review nuttig? 
internet en televisie zijn wij best tevreden over. Sparql valt af en toe even weg maar dit zijn geen onoverkomelijke dingen.
e-mail van Tweak heb ik echter zeer wisselende ervaringen mee.
ik ben nu 2 jaar klant (denk ik) en heb al minimaal 4 keer langere tijd problemen met de e-mail service. ene keer doet de vaste pc raar met de e-mails die verzonden moeten worden andere keer is het de mobile verbinding die kuren heeft.
het is een poosje stabiel geweest maar nu is het weer knudde.
Dit lijkt me toch niet echt rocket science voor een stelletje wizz kids.
Gemiddelde score 
 
7.3
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door George Molenaar Augustus 16, 2017

over het algemeen een goede score

internet en televisie zijn wij best tevreden over. Sparql valt af en toe even weg maar dit zijn geen onoverkomelijke dingen.
e-mail van Tweak heb ik echter zeer wisselende ervaringen mee.
ik ben nu 2 jaar klant (denk ik) en heb al minimaal 4 keer langere tijd problemen met de e-mail service. ene keer doet de vaste pc raar met de e-mails die verzonden moeten worden andere keer is het de mobile verbinding die kuren heeft.
het is een poosje stabiel geweest maar nu is het weer knudde.
Dit lijkt me toch niet echt rocket science voor een stelletje wizz kids.

Was deze review nuttig? 
door een verhuizing moesten wij glasvezel opzeggen en dsl nemen. Aan gevraagd en door een fout van tweak lang wachten .Internet en bellen gaat prima maar geen tv na meerdere malen bellen moeten wij tot 19 juli wachten voor er een monteur komt waar zijn de service van tweak. En als je belt iedere keer je verhaal uitleggen omdat je een ander aan de telefoon krijgt. En bellen naar tweak met een wachttijd van zeker 10 minuten
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door buitenkamp Juli 07, 2017

bagger

door een verhuizing moesten wij glasvezel opzeggen en dsl nemen. Aan gevraagd en door een fout van tweak lang wachten .Internet en bellen gaat prima maar geen tv na meerdere malen bellen moeten wij tot 19 juli wachten voor er een monteur komt waar zijn de service van tweak. En als je belt iedere keer je verhaal uitleggen omdat je een ander aan de telefoon krijgt. En bellen naar tweak met een wachttijd van zeker 10 minuten

Was deze review nuttig? 
Laat ik voor alles starten met de opmerking dat ik over de internet verbinding tevreden ben. Hij haalt niet wat er word beloofd, maar is ruim voldoende voor wat ik ermee doe.
Dan de TV van Sparql. Wat een drama zeg. Sinds Tweak hiernaar toe over is gegaan heb ik niets dan ellende (woonplaats Weert). Zo stopt het beeld regelmatig even (en ik heb toch echt een dikke lijn) en heb ik de afgelopen 8 maanden al 3 x bijna een week zonder TV gezeten. De helpdesk heeft de standaard checklist afgelopen, maar daar kom je niet verder mee. En dan plotseling..... doet de TV het weer zonder dat je hoort waarom. Ook nu alweer een paar dagen zonder TV. Als je dan vraagt of ze hier iets tegenover kunnen stellen (ik betaal tenslotte voor iets wat ik niet krijg en maak belkosten e.d., dan is er helemaal niets mogelijk.... niet handig.... en klein gebaar maakt al veel goed. Om moedeloos van te worden. Jammer want ik was in het verleden altijd heel tevreden.
Gemiddelde score 
 
6.0
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Luck Juni 20, 2017

Internet Okee / TV is een drama

Laat ik voor alles starten met de opmerking dat ik over de internet verbinding tevreden ben. Hij haalt niet wat er word beloofd, maar is ruim voldoende voor wat ik ermee doe.
Dan de TV van Sparql. Wat een drama zeg. Sinds Tweak hiernaar toe over is gegaan heb ik niets dan ellende (woonplaats Weert). Zo stopt het beeld regelmatig even (en ik heb toch echt een dikke lijn) en heb ik de afgelopen 8 maanden al 3 x bijna een week zonder TV gezeten. De helpdesk heeft de standaard checklist afgelopen, maar daar kom je niet verder mee. En dan plotseling..... doet de TV het weer zonder dat je hoort waarom. Ook nu alweer een paar dagen zonder TV. Als je dan vraagt of ze hier iets tegenover kunnen stellen (ik betaal tenslotte voor iets wat ik niet krijg en maak belkosten e.d., dan is er helemaal niets mogelijk.... niet handig.... en klein gebaar maakt al veel goed. Om moedeloos van te worden. Jammer want ik was in het verleden altijd heel tevreden.

Was deze review nuttig? 
Telefoon wordt meer dan 10 minuten lang niet opgenomen
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door R April 26, 2017

Telefoon wordt meer dan 10 minuten lang niet opgenomen

Was deze review nuttig? 
Zeer slechte ervaringen met dit bedrijf, drama administratie, verwijderen om de haverklap zenders. regelmatig storingen. Drama met opzeggen, nu al 4 maanden bezig om borg terug te krijgen. Afrader eerste klas !!!
Gemiddelde score 
 
3.4
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Harrie Duivesteijn April 22, 2017

Zeer slechte ervaringen met dit bedrijf, drama administratie, verwijderen om de haverklap zenders. regelmatig storingen. Drama met opzeggen, nu al 4 maanden bezig om borg terug te krijgen. Afrader eerste klas !!!

Was deze review nuttig? 
Jarenlang tevreden klant geweest. Maar sinds de overstap naar SPARQL is de kwaliteit achteruit gegaan. Op een gegeven moment hadden beide settop boxen problemen (mogelijk warmte/voeding gerelateerd) maar omruilen was geen optie zonder dat ze eerst remote op de router meekeken. Dit kregen ze echter niet voor elkaar. Na het wegvallen van HBO was het verder niet meer interessant om dit abonnement aan te houden waar je toch relatief veel voor betaald. Het stopzetten ging echter ook niet zonder slag of stoot. Communicatie met de financiele afdeling verloopt niet of zeer traag. Dit ook al eerder meegemaakt met de verplichte overzetting van KPN naar SPARQL voor de TV. Hierbij werd het oude abonnement nog vrolijk afgeschreven maar het nieuwe ook. Heeft bijna twee maanden geduurd voordat ik het halfjaarlijkse termijn terug had. Voor mij hebben ze echt afgedaan.
Gemiddelde score 
 
4.3
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Desmond Maart 30, 2017

Financiele administratie en klantvriendelijkheid sinds aantal jaar ver te zoeken.

Jarenlang tevreden klant geweest. Maar sinds de overstap naar SPARQL is de kwaliteit achteruit gegaan. Op een gegeven moment hadden beide settop boxen problemen (mogelijk warmte/voeding gerelateerd) maar omruilen was geen optie zonder dat ze eerst remote op de router meekeken. Dit kregen ze echter niet voor elkaar. Na het wegvallen van HBO was het verder niet meer interessant om dit abonnement aan te houden waar je toch relatief veel voor betaald. Het stopzetten ging echter ook niet zonder slag of stoot. Communicatie met de financiele afdeling verloopt niet of zeer traag. Dit ook al eerder meegemaakt met de verplichte overzetting van KPN naar SPARQL voor de TV. Hierbij werd het oude abonnement nog vrolijk afgeschreven maar het nieuwe ook. Heeft bijna twee maanden geduurd voordat ik het halfjaarlijkse termijn terug had. Voor mij hebben ze echt afgedaan.

Was deze review nuttig? 
TV heb ik niet, en wil ik niet - verder ben ik best tevreden, al zo'n 10 jaar alweer! (VDSL2) Snelheid is goed tot zeer goed, maar ik heb het idee dat het Zyxel modem niet heel lekker werkt, ik gebruik nu een Fritz! en dat gaat als een speer. Bellen is ook heel behoorlijk.

Het grote nadeel vind ik het bijeenschrapen van instellingen - er is geen pagina waar overzichtelijk alles onder elkaar staat, en ik heb dan ook de nodige moeite moeten doen om alles correct bijeen te rapen. Het andere nadeel is dat IPv6 support nog experimenteel is, heb je dat nodig (of wil je het graag), dan kun je tegen onduidelijke problemen aanlopen.

Evengoed: puike provider!
Gemiddelde score 
 
8.0
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Alex Maart 28, 2017

TV heb ik niet, en wil ik niet - verder ben ik best tevreden, al zo'n 10 jaar alweer! (VDSL2) Snelheid is goed tot zeer goed, maar ik heb het idee dat het Zyxel modem niet heel lekker werkt, ik gebruik nu een Fritz! en dat gaat als een speer. Bellen is ook heel behoorlijk.

Het grote nadeel vind ik het bijeenschrapen van instellingen - er is geen pagina waar overzichtelijk alles onder elkaar staat, en ik heb dan ook de nodige moeite moeten doen om alles correct bijeen te rapen. Het andere nadeel is dat IPv6 support nog experimenteel is, heb je dat nodig (of wil je het graag), dan kun je tegen onduidelijke problemen aanlopen.

Evengoed: puike provider!

Was deze review nuttig? 
Internet zeer tevreden.Geen storingen gehad en goed bereik.
TV een stuk minder. Sparql is gewoon waardeloos. Veel storingen en de app happerd veel. Toen HBO-pakKet verdween, zie ik geen reden meer voor dit abonnement
Gemiddelde score 
 
7.4
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door franky Maart 03, 2017

super internet. TV een stuk minder

Internet zeer tevreden.Geen storingen gehad en goed bereik.
TV een stuk minder. Sparql is gewoon waardeloos. Veel storingen en de app happerd veel. Toen HBO-pakKet verdween, zie ik geen reden meer voor dit abonnement

Was deze review nuttig? 
Slechte router slechte verbinding zowel via lan als wifi.eens maar nooit meer Zyxel router uit jet jaar 0
Geschreven door Mike Peters Februari 09, 2017

ouwe meuk

Slechte router slechte verbinding zowel via lan als wifi.eens maar nooit meer Zyxel router uit jet jaar 0

Was deze review nuttig? 
ik ben al jaren bij tweak en het werkt perfect heb zelf de installatie toen gedaan ook van telefoon en top.
werkt als een speer heb een 50 mbit lijntje en als ik vragen had ben ik altijd goed geholpen.
dus een aanrader voor iedereen.
Gemiddelde score 
 
9.3
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door dick Januari 31, 2017

internet en telefoon tv heb ik niet

ik ben al jaren bij tweak en het werkt perfect heb zelf de installatie toen gedaan ook van telefoon en top.
werkt als een speer heb een 50 mbit lijntje en als ik vragen had ben ik altijd goed geholpen.
dus een aanrader voor iedereen.

Was deze review nuttig? 
ben al heel wat jaren lid van tweak en heb weinig problemen en als die er waren werd je goed geholpen om het te verhelpen
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door S. Schoute Januari 02, 2017

tweak DSL

ben al heel wat jaren lid van tweak en heb weinig problemen en als die er waren werd je goed geholpen om het te verhelpen

Was deze review nuttig? 
Ga vooral zo door!
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Maik December 15, 2016

Goed bezig

Ga vooral zo door!

Was deze review nuttig? 
Wil vanwege verhuizing mijn adres wijzigen, maar dat vindt ik omslachtig.
Na lang wachten (telefonisch) kreeg ik iemand aan de lijn die mij een mail toestuurde.
Bij deze mail was een bestand dat eerst geprint, daarna in gevuld en getekend moest worden.
Dit moet weer gescand worden en dan in een mail opsturen naar Tweak.
Dit moet toch eenvoudiger kunnen, b.v. via het eerste telefoontje.
Vr.gr. Jan.H.
Geschreven door Jan Huizing December 13, 2016

Adreswijziging

Wil vanwege verhuizing mijn adres wijzigen, maar dat vindt ik omslachtig.
Na lang wachten (telefonisch) kreeg ik iemand aan de lijn die mij een mail toestuurde.
Bij deze mail was een bestand dat eerst geprint, daarna in gevuld en getekend moest worden.
Dit moet weer gescand worden en dan in een mail opsturen naar Tweak.
Dit moet toch eenvoudiger kunnen, b.v. via het eerste telefoontje.
Vr.gr. Jan.H.

Was deze review nuttig? 
Na jaren goede ervaringen met Tweak, blijkt Tweak het probleem van een goede WiFi verbinding niet meer te kunnen oplossen. Na twee keer een ander modem te hebben gekregen, krijgen we weer het oude type modem terug. Dit was echt de goede. Er blijken maar weinig mensen bij Tweak te werken met kennis van het modem Zyxel ADSL. Maar het probleem werd niet opgelost. Het grote probleem is dat je niet verder komt dan de Helpdesk. Er is bij de helpdesk te weinig kennis en de verschillende mensen bij de helpdesk spreken elkaar tegen en beloven iets wat ze niet waarmaken. Na ruim 4 weken helpdesk is het 1 grote ergernis en je komt geen stap verder. Waar is een leidinggevende die bij problemen die de helpdesk niet kan oplossen, het overneemt? Klant is koning? Bij Tweak in ieder geval niet. Dus dat is er maar 1 oplossing: een andere provider zoeken. Advies: neem Tweak niet als internet provider. Het is geen professionele organisatie.
Geschreven door Rova December 08, 2016

Modem ZyXel ADSL verouderd

Na jaren goede ervaringen met Tweak, blijkt Tweak het probleem van een goede WiFi verbinding niet meer te kunnen oplossen. Na twee keer een ander modem te hebben gekregen, krijgen we weer het oude type modem terug. Dit was echt de goede. Er blijken maar weinig mensen bij Tweak te werken met kennis van het modem Zyxel ADSL. Maar het probleem werd niet opgelost. Het grote probleem is dat je niet verder komt dan de Helpdesk. Er is bij de helpdesk te weinig kennis en de verschillende mensen bij de helpdesk spreken elkaar tegen en beloven iets wat ze niet waarmaken. Na ruim 4 weken helpdesk is het 1 grote ergernis en je komt geen stap verder. Waar is een leidinggevende die bij problemen die de helpdesk niet kan oplossen, het overneemt? Klant is koning? Bij Tweak in ieder geval niet. Dus dat is er maar 1 oplossing: een andere provider zoeken. Advies: neem Tweak niet als internet provider. Het is geen professionele organisatie.

Was deze review nuttig? 
Jaren tot tevredenheid klant geweest. Helpdesk altijd zeer netjes en doeltreffend ervaren. Van de 24 Mbit blijft echter niet meer dan 13,5 Mbit over. En als dan de TV-provider (Ziggo) met een mooie aanbieding komt voor TV en internet die totaal goedkoper ligt, is de keuze bepaald. Een welgemeend bedankt voor bewezen diensten!
Gemiddelde score 
 
7.3
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Olaf de Boer November 29, 2016

Tevreden, toch opgezegd

Jaren tot tevredenheid klant geweest. Helpdesk altijd zeer netjes en doeltreffend ervaren. Van de 24 Mbit blijft echter niet meer dan 13,5 Mbit over. En als dan de TV-provider (Ziggo) met een mooie aanbieding komt voor TV en internet die totaal goedkoper ligt, is de keuze bepaald. Een welgemeend bedankt voor bewezen diensten!

Was deze review nuttig? 
Al jaren zit ik bij Tweak (Deventer) en op een paar kleine probleempjes met bellen/opnemen pakket na ben ik eigenlijk heel tevreden. Ik zie veel mensen op internet klagen, maar daar herken ik mij dus niet in. Beste product is internet met gratis nieuwsgroepen. Het TV-platform is best volwassen geworden, alleen doet het opnemen-pakket het niet altijd even goed. Jammer dat HBO stopt, maar vind dat Tweak (in eigen gebied) hiervoor een passende oplossing heeft gevonden: ik ga duidelijk minder betalen!
Gemiddelde score 
 
7.8
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Alfred November 24, 2016

Tevreden klant

Al jaren zit ik bij Tweak (Deventer) en op een paar kleine probleempjes met bellen/opnemen pakket na ben ik eigenlijk heel tevreden. Ik zie veel mensen op internet klagen, maar daar herken ik mij dus niet in. Beste product is internet met gratis nieuwsgroepen. Het TV-platform is best volwassen geworden, alleen doet het opnemen-pakket het niet altijd even goed. Jammer dat HBO stopt, maar vind dat Tweak (in eigen gebied) hiervoor een passende oplossing heeft gevonden: ik ga duidelijk minder betalen!

Was deze review nuttig? 
Ben al een aantal jaren klant bij Tweak en mijn ervaringen zijn goed.
Gemiddelde score 
 
8.4
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Ben November 24, 2016

ervaring afgelopen 4 jaar

Ben al een aantal jaren klant bij Tweak en mijn ervaringen zijn goed.

Was deze review nuttig? 
Je hebt een probleem, je mailt naar Tweak, een kwartier later een mail met de gewenste gegevens.
Supersnel, geweldig
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Gust Hendriks Oktober 08, 2016

e-mail instellingen

Je hebt een probleem, je mailt naar Tweak, een kwartier later een mail met de gewenste gegevens.
Supersnel, geweldig

Was deze review nuttig? 
Tot op dit moment heb ik alleen maar goede ervaring met Tweak ik herken me niet in de commentaren.
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Dirk Augustus 16, 2016

Service

Tot op dit moment heb ik alleen maar goede ervaring met Tweak ik herken me niet in de commentaren.

Was deze review nuttig? 
Welke ISP vraagt nog een borg in deze tijd....juist ja...Tweak ! Na afloop van je contract kun je maanden wachten om de borg terug te krijgen. Bij een 50MB all-in abonnement met opname betaal je rond de 70 euro per maand. Daarvoor krijg je redelijk Internet en een partij bagger TV. Opgenomen programma's verdwijnen soms en/of storing. Kortom een onbetrouwbare ISP. Nooit aan beginnen dus ! Mijn huidige ISP is 20 euro per maand goedkoper en de kwaliteit van TV is prima.
Geschreven door Ab Juli 28, 2016

Vreemde Provider

Welke ISP vraagt nog een borg in deze tijd....juist ja...Tweak ! Na afloop van je contract kun je maanden wachten om de borg terug te krijgen. Bij een 50MB all-in abonnement met opname betaal je rond de 70 euro per maand. Daarvoor krijg je redelijk Internet en een partij bagger TV. Opgenomen programma's verdwijnen soms en/of storing. Kortom een onbetrouwbare ISP. Nooit aan beginnen dus ! Mijn huidige ISP is 20 euro per maand goedkoper en de kwaliteit van TV is prima.

Was deze review nuttig? 
Zolang het goed gaat heb je geen probleem met Tweak.nl.
Maar bij problemen geeft Tweak.nl niet thuis ,ze bedonderen de zaak beloven van alles en komen het niet na.
Sluiten je af zonder dat je daar een opdracht voor gegeven heb .
Dus ik zou zeggen weg wezen ga er niet mee in zee.
Gemiddelde score 
 
3.3
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Veldhuis Juli 19, 2016

Onbetrouwbare partij die Tweak.nl heet, niet aan beginnen.

Zolang het goed gaat heb je geen probleem met Tweak.nl.
Maar bij problemen geeft Tweak.nl niet thuis ,ze bedonderen de zaak beloven van alles en komen het niet na.
Sluiten je af zonder dat je daar een opdracht voor gegeven heb .
Dus ik zou zeggen weg wezen ga er niet mee in zee.

Was deze review nuttig? 
Ben al vele jaren klant bij Tweakdsl, en uitermate tevreden. De mensen van de helpdesk hebben mij altijd prima en vriendelijk geholpen, en zonder lange wachttijden. Mijn adsl verbinding is niet supersnel, dat kan je van een adsl verbinding in vergelijk met glasvezel of de kabel ook niet verwachten. Met de gratis nieuwsgroepen die werkelijk uitstekend zijn krijg je best veel voor je geld.
Gemiddelde score 
 
8.4
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Gerard Juli 11, 2016

uitstekend

Ben al vele jaren klant bij Tweakdsl, en uitermate tevreden. De mensen van de helpdesk hebben mij altijd prima en vriendelijk geholpen, en zonder lange wachttijden. Mijn adsl verbinding is niet supersnel, dat kan je van een adsl verbinding in vergelijk met glasvezel of de kabel ook niet verwachten. Met de gratis nieuwsgroepen die werkelijk uitstekend zijn krijg je best veel voor je geld.

Was deze review nuttig? 
Bar slechte service, ik kan er niets anders van maken. Zo vaak zo lang in de wacht gehangen en als je dan te woord wordt gestaan dan is het door een student die van toeten noch blazen weet. Na 3 weken zonder verbinding te hebben gezeten en zelf maar steeds de oplossingen aangedragen te hebben, hoorden we ook van een monteur dat Tweak z'n zaken niet op orde heeft. De beloofde compensatie voor al het gedoe is door Tweak nooit nagekomen. We zijn overgestapt en wat een verbetering is dat. En niet alleen in klantenservice.
Gemiddelde score 
 
3.2
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Van der Ent Juli 07, 2016

Bar slechte service, ik kan er niets anders van maken. Zo vaak zo lang in de wacht gehangen en als je dan te woord wordt gestaan dan is het door een student die van toeten noch blazen weet. Na 3 weken zonder verbinding te hebben gezeten en zelf maar steeds de oplossingen aangedragen te hebben, hoorden we ook van een monteur dat Tweak z'n zaken niet op orde heeft. De beloofde compensatie voor al het gedoe is door Tweak nooit nagekomen. We zijn overgestapt en wat een verbetering is dat. En niet alleen in klantenservice.

Was deze review nuttig? 
180 resultaten - getoond 1 - 50
1 2 3 4  
Sortering