Ziggo ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/89/82/05/ziggo-2-1454321243.png
 
4.4 (145)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 145 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
4.4
Installatie 
 
4.8  (109)
Helpdesk 
 
3.2  (137)
Internet 
 
4.3  (128)
Bellen 
 
5.1  (90)
Digitale televisie 
 
4.6  (94)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
    Hoe beviel de installatie door de monteur? Of heeft u zelf de installatie uitgevoerd? Was de meegeleverde beschrijving dan duidelijk? Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Helpdesk
    Beoordeel de helpdesk als u hiermee al eens contact heeft opgenomen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Internet
    Beoordeel de kwaliteit van het internet op snelheid, stabiliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Bellen
    Maakt u gebruik van telefonie? Beoordeel dit dan op geluidskwaliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Digitale televisie
    Maakt u gebruik van televisie? Beoordeel dit dan op beeldkwaliteit, storingen en mogelijkheden. Een toelichting kunt u hieronder geven. Een toelichting kunt u hieronder geven.
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Ziggo Klantenservice.

Het begon allemaal toen ik net was verhuisd en er geen verbinding kon worden gemaakt met de kabel die ik thuis had. De eerste monteur wist van niets en ging weer weg, de 2e monteur zei dat de kabel breuk misschien bij de buren zat, de 3e monteur (ondertussen al 2 maanden verder zonder internet en tv EN DAAR WEL VOOR HEBBEN BETAALD) ging ook weer weg met als reden dat hij niets kon vinden en ik even contact op moest nemen omdat de straat zou moeten worden opengebroken om het allemaal maar te regelen. Mijn pardner en ik hebben hier een dagelijkse handeling van moeten maken om er maar achteraan te gaan dat het nou eindelijk eens zou worden opgelost. De 4e monteur heeft ons super geholpen en is niet weg gegaan zonder dat het probleem werd opgelost. Ondertussen hadden wij ruim 3/4 maanden geen internet en tv (en daar wel voor hebben betaald) Dus gingen wij maar eens even verhaal halen dat wij ons geld terug wouden. Wij hebben (zonder te overdrijven) minstens 30 verschillende mensen aan de telefoon gehad, iedereen zei wat anders of ons verhaal was nergens te vinden.. waarop wij alles weer opnieuw konden uitleggen. De ene keer wat het : Ons geld werd terug beloofd/Ons geld word verrekend/ons geld word in termijnen terug betaald/ u zal uw geld binnen 5 werkdagen terug hebben. Dit zijn een paar van de vele smoesjes die ik en mijn pardner hebben moeten aanhoren. Nu heeft mijn pardner (inmiddels 6 maanden verder) weer contact opgenomen met de klantenservice en nu word er gezegd dat wij helemaal niets meer terug krijgen?! IK HEB HIER GEEN WOORDEN VOOR!! Ik ben zovaak ombeschoft behandeld aan de telefoon door mensen die niets wisten, niet konden helpen en valse beloftes maakten om het gesprek maar te kunnen beeindigen. Dit is een dagelijkse handeling geworden en ik sta met een bek vol tanden. IK WIL MIJN GELD TERUG.
Gemiddelde score 
 
2.2
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Lisa Hermans September 18, 2019

STA MET EEN BEK VOL TANDEN.

Ziggo Klantenservice.

Het begon allemaal toen ik net was verhuisd en er geen verbinding kon worden gemaakt met de kabel die ik thuis had. De eerste monteur wist van niets en ging weer weg, de 2e monteur zei dat de kabel breuk misschien bij de buren zat, de 3e monteur (ondertussen al 2 maanden verder zonder internet en tv EN DAAR WEL VOOR HEBBEN BETAALD) ging ook weer weg met als reden dat hij niets kon vinden en ik even contact op moest nemen omdat de straat zou moeten worden opengebroken om het allemaal maar te regelen. Mijn pardner en ik hebben hier een dagelijkse handeling van moeten maken om er maar achteraan te gaan dat het nou eindelijk eens zou worden opgelost. De 4e monteur heeft ons super geholpen en is niet weg gegaan zonder dat het probleem werd opgelost. Ondertussen hadden wij ruim 3/4 maanden geen internet en tv (en daar wel voor hebben betaald) Dus gingen wij maar eens even verhaal halen dat wij ons geld terug wouden. Wij hebben (zonder te overdrijven) minstens 30 verschillende mensen aan de telefoon gehad, iedereen zei wat anders of ons verhaal was nergens te vinden.. waarop wij alles weer opnieuw konden uitleggen. De ene keer wat het : Ons geld werd terug beloofd/Ons geld word verrekend/ons geld word in termijnen terug betaald/ u zal uw geld binnen 5 werkdagen terug hebben. Dit zijn een paar van de vele smoesjes die ik en mijn pardner hebben moeten aanhoren. Nu heeft mijn pardner (inmiddels 6 maanden verder) weer contact opgenomen met de klantenservice en nu word er gezegd dat wij helemaal niets meer terug krijgen?! IK HEB HIER GEEN WOORDEN VOOR!! Ik ben zovaak ombeschoft behandeld aan de telefoon door mensen die niets wisten, niet konden helpen en valse beloftes maakten om het gesprek maar te kunnen beeindigen. Dit is een dagelijkse handeling geworden en ik sta met een bek vol tanden. IK WIL MIJN GELD TERUG.

Was deze review nuttig? 
Subscribed for an internet and TV plan due to moving to a new house. Explained that I needed to make sure the internet connection would be available the exact date of the move because I work from home. They committed to that and promised there would be no problem. They sent the package to install internet, and one damn cable was missing in the package. They promised 365/days support but they're phone number would not work. Requested a call via onlune form and they sent an email back 24 hours later! Right on time. Had to buy a cable myself and spent 16 euros which they refused to pay back. Also, they forgot to send the media box for the TV and still waiting for that after 5 days. Scammers
Geschreven door Raffa September 17, 2019

Subscribed for an internet and TV plan due to moving to a new house. Explained that I needed to make sure the internet connection would be available the exact date of the move because I work from home. They committed to that and promised there would be no problem. They sent the package to install internet, and one damn cable was missing in the package. They promised 365/days support but they're phone number would not work. Requested a call via onlune form and they sent an email back 24 hours later! Right on time. Had to buy a cable myself and spent 16 euros which they refused to pay back. Also, they forgot to send the media box for the TV and still waiting for that after 5 days. Scammers

Was deze review nuttig? 
Ik heb nu sinds een half jaar een abonnement van Ziggo. In het begin ging het meteen al mis en nu een half jaar na dato, kan ik nog steeds mijn facturen niet inzien. Meerdere malen gebeld, contacten via de mail gehad en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Nu wil ik weer bellen naar de klantenservice en ja hoor, weer het bekende bandje dat het te druk is. Het maakt niet uit of je nu s'morgens, s'middags of s'avonds belt, je krijgt niemand aan de telefoon.

Waar is jullie service Ziggo?

Gelukkig heb ik een jaar abonnement en aan het einde van het jaar stap ik sowieso over. Want ik moet elke maand een dik bedrag betalen en op zo'n waardeloze aanbieder zit ik niet te wachten.
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Martin Juni 21, 2019

Slechte provider ooit

Ik heb nu sinds een half jaar een abonnement van Ziggo. In het begin ging het meteen al mis en nu een half jaar na dato, kan ik nog steeds mijn facturen niet inzien. Meerdere malen gebeld, contacten via de mail gehad en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Nu wil ik weer bellen naar de klantenservice en ja hoor, weer het bekende bandje dat het te druk is. Het maakt niet uit of je nu s'morgens, s'middags of s'avonds belt, je krijgt niemand aan de telefoon.

Waar is jullie service Ziggo?

Gelukkig heb ik een jaar abonnement en aan het einde van het jaar stap ik sowieso over. Want ik moet elke maand een dik bedrag betalen en op zo'n waardeloze aanbieder zit ik niet te wachten.

Was deze review nuttig? 
Ik ben een zakelijke klant. Daarvoor betaal je ook meer. Sinds dat ik zakelijk heb bleek mijn internet niet stabiel. Omdat ze een power promise hebben en beloven dat je snel stabiel internet hebt uiteindelijk ziggo gebeld. Zij stuurden daarom een monteur naar mij toe. Tot mijn grote verbazing moest ik hiervoor € 50,- betalen.
Hoezo power promise...garantie op snelheid en stabiliteit. Vreselijk klantonvriendelijk! Dus, ik moet betalen voor het feit dat ik stabiel internet wil???? Waarom betaal ik eigenlijk extra voor zakelijk?? Hoort daar niet extra service bij????

Ik kan iedereen adviseren om geen, maar dan absoluut geen, duurder Ziggo Zakelijk te nemen.
Je krijgt er werkelijk niets extra's voor!
Gemiddelde score 
 
2.3
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Richard Mei 16, 2019

Ziggo Zakelijk duurder maar geen greintje extra service

Ik ben een zakelijke klant. Daarvoor betaal je ook meer. Sinds dat ik zakelijk heb bleek mijn internet niet stabiel. Omdat ze een power promise hebben en beloven dat je snel stabiel internet hebt uiteindelijk ziggo gebeld. Zij stuurden daarom een monteur naar mij toe. Tot mijn grote verbazing moest ik hiervoor € 50,- betalen.
Hoezo power promise...garantie op snelheid en stabiliteit. Vreselijk klantonvriendelijk! Dus, ik moet betalen voor het feit dat ik stabiel internet wil???? Waarom betaal ik eigenlijk extra voor zakelijk?? Hoort daar niet extra service bij????

Ik kan iedereen adviseren om geen, maar dan absoluut geen, duurder Ziggo Zakelijk te nemen.
Je krijgt er werkelijk niets extra's voor!

Was deze review nuttig? 
Ziggo zakelijk, geen service.
Installatie, none.
Helpdesk, zijn alleen bezig met je wegsturen en komen met onzin oplossingen.
Internet, zeer onstabiel, dagelijks ga ik over op 4G om de snelheid en de stabiliteit.
Bellen, gebruik ik niet (gelukkig).
Digitale Televisie, moet je helaas bij het internet afnemen. Waardeloos instabiel. Zenders vallen steeds uit.
Gemiddelde score 
 
1.3
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Ontevreden klant Mei 09, 2019

Ziggo zakelijk, geen service.
Installatie, none.
Helpdesk, zijn alleen bezig met je wegsturen en komen met onzin oplossingen.
Internet, zeer onstabiel, dagelijks ga ik over op 4G om de snelheid en de stabiliteit.
Bellen, gebruik ik niet (gelukkig).
Digitale Televisie, moet je helaas bij het internet afnemen. Waardeloos instabiel. Zenders vallen steeds uit.

Was deze review nuttig? 
Ziggo heeft nagenoeg altijd last van storingen. Volgens henzelf echter niet.. Ook bieden ze niet de mogelijk door te geven dat er toch daadwerkelijk een storing is waardoor het vaak erg lang duurt (tot wel 24 uur) voor een storing verholpen is.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Piet April 17, 2019

99% downtime

Ziggo heeft nagenoeg altijd last van storingen. Volgens henzelf echter niet.. Ook bieden ze niet de mogelijk door te geven dat er toch daadwerkelijk een storing is waardoor het vaak erg lang duurt (tot wel 24 uur) voor een storing verholpen is.

Was deze review nuttig? 
Internet werkt prima heb 200/20 en dat is voldoende voor een gezin met 2 kids die beide Netflix kijken en gamen. TV doet het ook prima, alleen kijk ik zelden naar die commerciële reclame zenders.. Vaste telefonie.. tja, heb onbeperkt mobiel van Vodafone dus bel er nooit mee.. Binnenkort komt hier glasvezel, hoor daar verschillende verhalen over dus ik zal er goed over nadenken of ik bij Ziggo wel weg wil.
Gemiddelde score 
 
8.8
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Rob Januari 02, 2019

Geen problemen

Internet werkt prima heb 200/20 en dat is voldoende voor een gezin met 2 kids die beide Netflix kijken en gamen. TV doet het ook prima, alleen kijk ik zelden naar die commerciële reclame zenders.. Vaste telefonie.. tja, heb onbeperkt mobiel van Vodafone dus bel er nooit mee.. Binnenkort komt hier glasvezel, hoor daar verschillende verhalen over dus ik zal er goed over nadenken of ik bij Ziggo wel weg wil.

Was deze review nuttig? 
Wij thuis hebben gewoon geen internet en tv. Het internet valt elke keer uit of doet het niet als een 2 apparaten tegelijk op zitten. Voor de tv is het precies het zelfde verhaal. Geen ondemand, soms doet het geluid het niet, soms de zenders niet en je kan niet terugnspoelen. Kortom wat een kut provider en ik raad het niemand aan!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Annabel December 23, 2018

Ik raad niemand ziggo aan

Wij thuis hebben gewoon geen internet en tv. Het internet valt elke keer uit of doet het niet als een 2 apparaten tegelijk op zitten. Voor de tv is het precies het zelfde verhaal. Geen ondemand, soms doet het geluid het niet, soms de zenders niet en je kan niet terugnspoelen. Kortom wat een kut provider en ik raad het niemand aan!!

Was deze review nuttig? 
Ongelooflijk slechte service en daarbij veel problemen. Ik blijf bezig met het proberen op te lossen maar niets helpt, en ik word van de kast naar de muur gestuurd!!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door bart Oktober 20, 2018

Slechte service

Ongelooflijk slechte service en daarbij veel problemen. Ik blijf bezig met het proberen op te lossen maar niets helpt, en ik word van de kast naar de muur gestuurd!!!

Was deze review nuttig? 
wifi punten zijn traag en slecht bereikbaar en meestal werken ze niet.
Daarbij is Ziggo enorm duur !!! doen ze niks mee omdat ze denken dat ze goed zijn, maar ze zijn niet zo goed, ze zijn duur en zeer slecht in hun wifi punten
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door damian September 17, 2018

duur

wifi punten zijn traag en slecht bereikbaar en meestal werken ze niet.
Daarbij is Ziggo enorm duur !!! doen ze niks mee omdat ze denken dat ze goed zijn, maar ze zijn niet zo goed, ze zijn duur en zeer slecht in hun wifi punten

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider