Ziggo ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/89/82/05/ziggo-2-1454321243.png
 
4.4 (144)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 144 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
4.4
Installatie 
 
4.8  (108)
Helpdesk 
 
3.2  (136)
Internet 
 
4.3  (127)
Bellen 
 
5.1  (89)
Digitale televisie 
 
4.6  (93)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
    Hoe beviel de installatie door de monteur? Of heeft u zelf de installatie uitgevoerd? Was de meegeleverde beschrijving dan duidelijk? Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Helpdesk
    Beoordeel de helpdesk als u hiermee al eens contact heeft opgenomen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Internet
    Beoordeel de kwaliteit van het internet op snelheid, stabiliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Bellen
    Maakt u gebruik van telefonie? Beoordeel dit dan op geluidskwaliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Digitale televisie
    Maakt u gebruik van televisie? Beoordeel dit dan op beeldkwaliteit, storingen en mogelijkheden. Een toelichting kunt u hieronder geven. Een toelichting kunt u hieronder geven.
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Ik heb nu sinds een half jaar een abonnement van Ziggo. In het begin ging het meteen al mis en nu een half jaar na dato, kan ik nog steeds mijn facturen niet inzien. Meerdere malen gebeld, contacten via de mail gehad en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Nu wil ik weer bellen naar de klantenservice en ja hoor, weer het bekende bandje dat het te druk is. Het maakt niet uit of je nu s'morgens, s'middags of s'avonds belt, je krijgt niemand aan de telefoon.

Waar is jullie service Ziggo?

Gelukkig heb ik een jaar abonnement en aan het einde van het jaar stap ik sowieso over. Want ik moet elke maand een dik bedrag betalen en op zo'n waardeloze aanbieder zit ik niet te wachten.
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Martin Juni 21, 2019

Slechte provider ooit

Ik heb nu sinds een half jaar een abonnement van Ziggo. In het begin ging het meteen al mis en nu een half jaar na dato, kan ik nog steeds mijn facturen niet inzien. Meerdere malen gebeld, contacten via de mail gehad en je wordt van het kastje naar de muur gestuurd.

Nu wil ik weer bellen naar de klantenservice en ja hoor, weer het bekende bandje dat het te druk is. Het maakt niet uit of je nu s'morgens, s'middags of s'avonds belt, je krijgt niemand aan de telefoon.

Waar is jullie service Ziggo?

Gelukkig heb ik een jaar abonnement en aan het einde van het jaar stap ik sowieso over. Want ik moet elke maand een dik bedrag betalen en op zo'n waardeloze aanbieder zit ik niet te wachten.

Was deze review nuttig? 
Ik ben een zakelijke klant. Daarvoor betaal je ook meer. Sinds dat ik zakelijk heb bleek mijn internet niet stabiel. Omdat ze een power promise hebben en beloven dat je snel stabiel internet hebt uiteindelijk ziggo gebeld. Zij stuurden daarom een monteur naar mij toe. Tot mijn grote verbazing moest ik hiervoor € 50,- betalen.
Hoezo power promise...garantie op snelheid en stabiliteit. Vreselijk klantonvriendelijk! Dus, ik moet betalen voor het feit dat ik stabiel internet wil???? Waarom betaal ik eigenlijk extra voor zakelijk?? Hoort daar niet extra service bij????

Ik kan iedereen adviseren om geen, maar dan absoluut geen, duurder Ziggo Zakelijk te nemen.
Je krijgt er werkelijk niets extra's voor!
Gemiddelde score 
 
2.3
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Richard Mei 16, 2019

Ziggo Zakelijk duurder maar geen greintje extra service

Ik ben een zakelijke klant. Daarvoor betaal je ook meer. Sinds dat ik zakelijk heb bleek mijn internet niet stabiel. Omdat ze een power promise hebben en beloven dat je snel stabiel internet hebt uiteindelijk ziggo gebeld. Zij stuurden daarom een monteur naar mij toe. Tot mijn grote verbazing moest ik hiervoor € 50,- betalen.
Hoezo power promise...garantie op snelheid en stabiliteit. Vreselijk klantonvriendelijk! Dus, ik moet betalen voor het feit dat ik stabiel internet wil???? Waarom betaal ik eigenlijk extra voor zakelijk?? Hoort daar niet extra service bij????

Ik kan iedereen adviseren om geen, maar dan absoluut geen, duurder Ziggo Zakelijk te nemen.
Je krijgt er werkelijk niets extra's voor!

Was deze review nuttig? 
Ziggo zakelijk, geen service.
Installatie, none.
Helpdesk, zijn alleen bezig met je wegsturen en komen met onzin oplossingen.
Internet, zeer onstabiel, dagelijks ga ik over op 4G om de snelheid en de stabiliteit.
Bellen, gebruik ik niet (gelukkig).
Digitale Televisie, moet je helaas bij het internet afnemen. Waardeloos instabiel. Zenders vallen steeds uit.
Gemiddelde score 
 
1.3
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Ontevreden klant Mei 09, 2019

Ziggo zakelijk, geen service.
Installatie, none.
Helpdesk, zijn alleen bezig met je wegsturen en komen met onzin oplossingen.
Internet, zeer onstabiel, dagelijks ga ik over op 4G om de snelheid en de stabiliteit.
Bellen, gebruik ik niet (gelukkig).
Digitale Televisie, moet je helaas bij het internet afnemen. Waardeloos instabiel. Zenders vallen steeds uit.

Was deze review nuttig? 
Ziggo heeft nagenoeg altijd last van storingen. Volgens henzelf echter niet.. Ook bieden ze niet de mogelijk door te geven dat er toch daadwerkelijk een storing is waardoor het vaak erg lang duurt (tot wel 24 uur) voor een storing verholpen is.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Piet April 17, 2019

99% downtime

Ziggo heeft nagenoeg altijd last van storingen. Volgens henzelf echter niet.. Ook bieden ze niet de mogelijk door te geven dat er toch daadwerkelijk een storing is waardoor het vaak erg lang duurt (tot wel 24 uur) voor een storing verholpen is.

Was deze review nuttig? 
Internet werkt prima heb 200/20 en dat is voldoende voor een gezin met 2 kids die beide Netflix kijken en gamen. TV doet het ook prima, alleen kijk ik zelden naar die commerciële reclame zenders.. Vaste telefonie.. tja, heb onbeperkt mobiel van Vodafone dus bel er nooit mee.. Binnenkort komt hier glasvezel, hoor daar verschillende verhalen over dus ik zal er goed over nadenken of ik bij Ziggo wel weg wil.
Gemiddelde score 
 
8.8
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Rob Januari 02, 2019

Geen problemen

Internet werkt prima heb 200/20 en dat is voldoende voor een gezin met 2 kids die beide Netflix kijken en gamen. TV doet het ook prima, alleen kijk ik zelden naar die commerciële reclame zenders.. Vaste telefonie.. tja, heb onbeperkt mobiel van Vodafone dus bel er nooit mee.. Binnenkort komt hier glasvezel, hoor daar verschillende verhalen over dus ik zal er goed over nadenken of ik bij Ziggo wel weg wil.

Was deze review nuttig? 
Wij thuis hebben gewoon geen internet en tv. Het internet valt elke keer uit of doet het niet als een 2 apparaten tegelijk op zitten. Voor de tv is het precies het zelfde verhaal. Geen ondemand, soms doet het geluid het niet, soms de zenders niet en je kan niet terugnspoelen. Kortom wat een kut provider en ik raad het niemand aan!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Annabel December 23, 2018

Ik raad niemand ziggo aan

Wij thuis hebben gewoon geen internet en tv. Het internet valt elke keer uit of doet het niet als een 2 apparaten tegelijk op zitten. Voor de tv is het precies het zelfde verhaal. Geen ondemand, soms doet het geluid het niet, soms de zenders niet en je kan niet terugnspoelen. Kortom wat een kut provider en ik raad het niemand aan!!

Was deze review nuttig? 
Ongelooflijk slechte service en daarbij veel problemen. Ik blijf bezig met het proberen op te lossen maar niets helpt, en ik word van de kast naar de muur gestuurd!!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door bart Oktober 20, 2018

Slechte service

Ongelooflijk slechte service en daarbij veel problemen. Ik blijf bezig met het proberen op te lossen maar niets helpt, en ik word van de kast naar de muur gestuurd!!!

Was deze review nuttig? 
wifi punten zijn traag en slecht bereikbaar en meestal werken ze niet.
Daarbij is Ziggo enorm duur !!! doen ze niks mee omdat ze denken dat ze goed zijn, maar ze zijn niet zo goed, ze zijn duur en zeer slecht in hun wifi punten
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door damian September 17, 2018

duur

wifi punten zijn traag en slecht bereikbaar en meestal werken ze niet.
Daarbij is Ziggo enorm duur !!! doen ze niks mee omdat ze denken dat ze goed zijn, maar ze zijn niet zo goed, ze zijn duur en zeer slecht in hun wifi punten

Was deze review nuttig? 
Heb op 28 april Fox sport opgezegd. Had een maand opzegtermijn. Nu kreeg ik de nieuwe factuur en daar stond de maand juni ook bij. Heb de factuur gestorneerd en betaald minus de kosten van Fox sport. Heb er ook voor gebeld. Maar zou toch alles moeten betalen dus een maand vooraf en een maand erna. Dit ga ik dus echt niet doen. We krijgen gelukkig binnenkort glasvezel.
Gemiddelde score 
 
3.6
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door A. Hendrix Juni 04, 2018

Factuur klopt niet

Heb op 28 april Fox sport opgezegd. Had een maand opzegtermijn. Nu kreeg ik de nieuwe factuur en daar stond de maand juni ook bij. Heb de factuur gestorneerd en betaald minus de kosten van Fox sport. Heb er ook voor gebeld. Maar zou toch alles moeten betalen dus een maand vooraf en een maand erna. Dit ga ik dus echt niet doen. We krijgen gelukkig binnenkort glasvezel.

Was deze review nuttig? 
12 jaar gebruik gemaakt van ziggo. Vanwege verhuizing naar andere regio / buitengebied geen verhuizing van ziggo kunnen uitvoeren, had dat anders zeker gedaan! Nu overgestapt op glasvezel via een burgerinitiatief, ook daar de ervaringen tot nu toe zeer goed.
Nog klant geweest uit tijdperk van Casema (Utrecht). Van begin tot eind van een zeer stabiele goede internet, telefoon en televisie genoten. Ja mensen, er zijn ook klanten die tevreden zijn over ziggo :-)
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Sander Mei 28, 2018

Ziggo heeft altijd geleverd

12 jaar gebruik gemaakt van ziggo. Vanwege verhuizing naar andere regio / buitengebied geen verhuizing van ziggo kunnen uitvoeren, had dat anders zeker gedaan! Nu overgestapt op glasvezel via een burgerinitiatief, ook daar de ervaringen tot nu toe zeer goed.
Nog klant geweest uit tijdperk van Casema (Utrecht). Van begin tot eind van een zeer stabiele goede internet, telefoon en televisie genoten. Ja mensen, er zijn ook klanten die tevreden zijn over ziggo :-)

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider