Ziggo ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/89/82/05/ziggo-2-1454321243.png
 
4.6 (127)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 127 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
4.6
Installatie 
 
5.1  (94)
Helpdesk 
 
3.4  (119)
Internet 
 
4.5  (112)
Bellen 
 
5.3  (77)
Digitale televisie 
 
4.9  (78)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
    Hoe beviel de installatie door de monteur? Of heeft u zelf de installatie uitgevoerd? Was de meegeleverde beschrijving dan duidelijk? Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Helpdesk
    Beoordeel de helpdesk als u hiermee al eens contact heeft opgenomen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Internet
    Beoordeel de kwaliteit van het internet op snelheid, stabiliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Bellen
    Maakt u gebruik van telefonie? Beoordeel dit dan op geluidskwaliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Digitale televisie
    Maakt u gebruik van televisie? Beoordeel dit dan op beeldkwaliteit, storingen en mogelijkheden. Een toelichting kunt u hieronder geven. Een toelichting kunt u hieronder geven.
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Ben overgestapt xs4all naar ziggo. Maar bij xs4all kwamen ze alles netjes installeren. Bijna ziggo moet je het eerst zelf doen. Nu blijkt waarschijnlijk de coax stopcontact niet goed te zijn. Dus sturen ze een monteur over anderhalve week waardoor we dus een paar dagen zonder internet en tv zitten . Nou maar hopen dat we de rest van het jaar geen problemen krijgen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Van de wetering Oktober 16, 2017

Al meteen een goed begin

Ben overgestapt xs4all naar ziggo. Maar bij xs4all kwamen ze alles netjes installeren. Bijna ziggo moet je het eerst zelf doen. Nu blijkt waarschijnlijk de coax stopcontact niet goed te zijn. Dus sturen ze een monteur over anderhalve week waardoor we dus een paar dagen zonder internet en tv zitten . Nou maar hopen dat we de rest van het jaar geen problemen krijgen.

Was deze review nuttig? 
Na het overleden van mijn groottante hebben we ziggo netjes geïnformeerd over het gegeven dat de rekening is geblokkeerd en dat de rekening over een maand weer geopend zou worden en we dan zouden betalen. Geen probleem mevrouw. Een week voor het aflopen van het abonnement (we hadden ziggo stop gezet) sturen ze aanmaningen en blokkeren het internet. Na tot twee keer toe hebben gebeld, en de belofte het internet binnen 24 uur weer aan te zetten, nog steeds geen resultaat. Amateurs, wat flauw en respectloos.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Em September 30, 2017

Geen respect voor overledenen

Na het overleden van mijn groottante hebben we ziggo netjes geïnformeerd over het gegeven dat de rekening is geblokkeerd en dat de rekening over een maand weer geopend zou worden en we dan zouden betalen. Geen probleem mevrouw. Een week voor het aflopen van het abonnement (we hadden ziggo stop gezet) sturen ze aanmaningen en blokkeren het internet. Na tot twee keer toe hebben gebeld, en de belofte het internet binnen 24 uur weer aan te zetten, nog steeds geen resultaat. Amateurs, wat flauw en respectloos.

Was deze review nuttig? 
Onvriendelijke mensen bij de helpdesk. Bij een storing moet je 5 dagen wachten op een monteur.
Al die tijd geen tv en Internet.
Je krijgt geen vergoeding.
Gemiddelde score 
 
2.2
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Jan September 04, 2017

Slechte service

Onvriendelijke mensen bij de helpdesk. Bij een storing moet je 5 dagen wachten op een monteur.
Al die tijd geen tv en Internet.
Je krijgt geen vergoeding.

Was deze review nuttig? 
oude ziggobox ingeleverd bij Ziggo winkel, is niet doorgestuurd intern. Rekening wordt gewoon gestuurd en moet betaald worden. Deborah bij klantenservice geeft aan dat men onderling hierover niet communiceerd.
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door Matthieu September 04, 2017

oude ziggobox ingeleverd bij Ziggo winkel, is niet doorgestuurd intern. Rekening wordt gewoon gestuurd en moet betaald worden. Deborah bij klantenservice geeft aan dat men onderling hierover niet communiceerd.

Was deze review nuttig? 
de helpdesk is ok. Het bedrijf Ziggo is echter slecht. Dan werkt het een niet dan het ander. Nu werkt de wifi verbinding op mn telefoon niet.
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Karin Augustus 26, 2017

Kwalitatief bijzonder slecht bedrijf. Helpdesk is prima

de helpdesk is ok. Het bedrijf Ziggo is echter slecht. Dan werkt het een niet dan het ander. Nu werkt de wifi verbinding op mn telefoon niet.

Was deze review nuttig? 
Afgelopen tijd super goed te woord gestaan door de Helpdesk! Prima service bij verlenging van het contract en vragen over de coaxkabel!
Gemiddelde score 
 
8.2
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Lennard Augustus 21, 2017

Klantenservice

Afgelopen tijd super goed te woord gestaan door de Helpdesk! Prima service bij verlenging van het contract en vragen over de coaxkabel!

Was deze review nuttig? 
Probleem met het signaal worden niet opgelost. Wellicht zelf de kast aan het begin van de wijk openen en zelf het beste signaal zoeken.
Waardeloos bedrijf. Maffia praktijken.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door S. Der Vries Augustus 19, 2017

Zeer slechte service

Probleem met het signaal worden niet opgelost. Wellicht zelf de kast aan het begin van de wijk openen en zelf het beste signaal zoeken.
Waardeloos bedrijf. Maffia praktijken.

Was deze review nuttig? 
Op mijn zakelijke abonnement verbinding valt steeds weg een keer 2 dagen lang zonder telefonie en internet gezeten door ziggo administratieve fouten, belachelijk. Ben op zoek naar en nieuwe provider.
Gemiddelde score 
 
1.3
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Ziggo zakelijke klant Juli 26, 2017

Zeer slechtte provider.

Op mijn zakelijke abonnement verbinding valt steeds weg een keer 2 dagen lang zonder telefonie en internet gezeten door ziggo administratieve fouten, belachelijk. Ben op zoek naar en nieuwe provider.

Was deze review nuttig? 
slechtste provider die er is
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door mike Juli 13, 2017

slechtste provider die er is

Was deze review nuttig? 
Al weken last van een zeer onstabiele verbinding, werkt vaker niet dan wel. Twee monteurs zijn er geweest, maar nog niet opgelost, moet nu TWEE WEKEN wachten op een monteur die het wel zou moeten kunnen oplossen. Tevens zijn ze ook heel erg onbeschoft aan de telefoon.

Na verhuizing zit je blijkbaar weer vast aan een nieuw jaarcontract, om op te kunnen zeggen moet je dus een jaar doorbetalen. En dan maakt het volgens hun niet uit of ze wel of geen dienst kunnen leveren.

Wat een onbetrouwbare en onbeschofte partij is ziggo geworden.

Zodra het kan ben ik weg.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Jeroen Juli 11, 2017

Onstabiel en onbeschoft

Al weken last van een zeer onstabiele verbinding, werkt vaker niet dan wel. Twee monteurs zijn er geweest, maar nog niet opgelost, moet nu TWEE WEKEN wachten op een monteur die het wel zou moeten kunnen oplossen. Tevens zijn ze ook heel erg onbeschoft aan de telefoon.

Na verhuizing zit je blijkbaar weer vast aan een nieuw jaarcontract, om op te kunnen zeggen moet je dus een jaar doorbetalen. En dan maakt het volgens hun niet uit of ze wel of geen dienst kunnen leveren.

Wat een onbetrouwbare en onbeschofte partij is ziggo geworden.

Zodra het kan ben ik weg.

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider