Ziggo ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/89/82/05/ziggo-2-1454321243.png
 
4.2 (153)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 153 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
4.2
Installatie 
 
4.6  (115)
Helpdesk 
 
3.1  (144)
Internet 
 
4.2  (135)
Bellen 
 
4.9  (95)
Digitale televisie 
 
4.5  (100)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
    Hoe beviel de installatie door de monteur? Of heeft u zelf de installatie uitgevoerd? Was de meegeleverde beschrijving dan duidelijk? Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Helpdesk
    Beoordeel de helpdesk als u hiermee al eens contact heeft opgenomen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Internet
    Beoordeel de kwaliteit van het internet op snelheid, stabiliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Bellen
    Maakt u gebruik van telefonie? Beoordeel dit dan op geluidskwaliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Digitale televisie
    Maakt u gebruik van televisie? Beoordeel dit dan op beeldkwaliteit, storingen en mogelijkheden. Een toelichting kunt u hieronder geven. Een toelichting kunt u hieronder geven.
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Na een tijd een telefoontje gekregen dat 'loyale' klanten 6 maanden gratis sneller internet krijgen. Top! Alleen vergeten erbij te vermelden dat je dan gelijk aan een nieuwe DUURDER abonnement vast zit voor het komende jaar. Slecht zo behoud je je 'loyale' klanten niet......

Gemiddelde score 
 
3.3
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door laura Oktober 30, 2020

slechte klantervarin

Na een tijd een telefoontje gekregen dat 'loyale' klanten 6 maanden gratis sneller internet krijgen. Top! Alleen vergeten erbij te vermelden dat je dan gelijk aan een nieuwe DUURDER abonnement vast zit voor het komende jaar. Slecht zo behoud je je 'loyale' klanten niet......

Was deze review nuttig? 
Wij zijn al enkele maanden onderweg om nummerbehoud te regelen. Na vele chats en telefonische contacten met de helpdesk worden de toegezegde wijzigingen niet doorgevoerd. Ieder contact begint weer met vele excuses en dat ze het nu wel gaan regelen. Helpdesk van Ziggo is een groot drama, ze zijn incompetent en hebben lak aan klanten, arrogantie van de macht.
Ieder ander, die zo met zijn klanten omgaat heeft geen enkel bestaansrecht, schande.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Cees (C.A.) Thierry September 08, 2020

Wij zijn al enkele maanden onderweg om nummerbehoud te regelen. Na vele chats en telefonische contacten met de helpdesk worden de toegezegde wijzigingen niet doorgevoerd. Ieder contact begint weer met vele excuses en dat ze het nu wel gaan regelen. Helpdesk van Ziggo is een groot drama, ze zijn incompetent en hebben lak aan klanten, arrogantie van de macht.
Ieder ander, die zo met zijn klanten omgaat heeft geen enkel bestaansrecht, schande.

Was deze review nuttig? 
Er is 1 moment in de week dat Ziggo go moet werken, en zelfs dat kunnen ze niet normaal regelen. Wat een kut bedrijf
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door ZiggoZuigt September 06, 2020

Ziggo is kut

Er is 1 moment in de week dat Ziggo go moet werken, en zelfs dat kunnen ze niet normaal regelen. Wat een kut bedrijf

Was deze review nuttig? 
Nu al enige tijd Ziggo. Alles wordt beter meneer, we lossen het op. Enige wat je krijgt is storing op storing waar je €60,- per maand voor betaald. Nieuwe modems gekregen, oplossingen bedacht, geduld meneer. Maar enige dat je krijgt is storingen en internet ligt er geregeld uit. Thuis werken in deze tijd is dus onmogelijk. Kids die collega’s en lessen online volgen ook onmogelijk. Ziggo is waardeloos!
Gemiddelde score 
 
1.3
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Thom September 02, 2020

Zeer waardeloos

Nu al enige tijd Ziggo. Alles wordt beter meneer, we lossen het op. Enige wat je krijgt is storing op storing waar je €60,- per maand voor betaald. Nieuwe modems gekregen, oplossingen bedacht, geduld meneer. Maar enige dat je krijgt is storingen en internet ligt er geregeld uit. Thuis werken in deze tijd is dus onmogelijk. Kids die collega’s en lessen online volgen ook onmogelijk. Ziggo is waardeloos!

Was deze review nuttig? 
Volslagen incompetent. Ik heb een zwaar zakelijk abbonnement wat 85 euro per maand kost.
Zit al vanaf vorig jaar juli (nu dus 10 maanden) met een onbetrouwbare internetlijn. Om de haverklap doet ie het niet. Dus om de haverklap heeft mijn bedrijf geen internet van Ziggo. (Omdat dit niet kan heb ik trouwens een 2-e internet-provider)
Afgelopen keer stevig gesprek gehad waarbij beloofd werd dat een ECHTE technicus contact op zou nemen. Is dus niet gebeurd. Het internet ligt er nu weer uit.
Gisteren gemeld dat ik dit niet langer pikte. Maar voordat het gesprek ten einde was gooiden ze de hoorn al op de haak.
Er staat me geen andere weg open dan een rechtsprocedure wegens wanprestatie.
Maar nooit met deze provider in zee gaan!!!!!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Douma Mei 25, 2020

Absoluut waardeloos

Volslagen incompetent. Ik heb een zwaar zakelijk abbonnement wat 85 euro per maand kost.
Zit al vanaf vorig jaar juli (nu dus 10 maanden) met een onbetrouwbare internetlijn. Om de haverklap doet ie het niet. Dus om de haverklap heeft mijn bedrijf geen internet van Ziggo. (Omdat dit niet kan heb ik trouwens een 2-e internet-provider)
Afgelopen keer stevig gesprek gehad waarbij beloofd werd dat een ECHTE technicus contact op zou nemen. Is dus niet gebeurd. Het internet ligt er nu weer uit.
Gisteren gemeld dat ik dit niet langer pikte. Maar voordat het gesprek ten einde was gooiden ze de hoorn al op de haak.
Er staat me geen andere weg open dan een rechtsprocedure wegens wanprestatie.
Maar nooit met deze provider in zee gaan!!!!!!

Was deze review nuttig? 
Ik ben HELEMAAL klaar met Ziggo! Het is dat ze zo ongeveer een monopolie hebben in Rotterdam anders was ik allang overgestapt!

Het allerduurste abonnement hebben van 500 mb/s, en dan blij mogen zijn met een snelheid die tussen de 1 (!!!) en de 10 (!!!!) mb/s schommelt.

Ik heb sinds 3 april geen/amper internet meer door zogenoemde storingen. De datum waarop dit verholpen zou moeten worden wordt steeds verschoven waardoor het nu op 27 april staat. Is het dan verholpen? Joost mag het weten.

Ondertussen 6 keer aan de telefoon gehangen, klacht ingediend, 50 euro extra kosten gemaakt met mijn telefoonabonnement en NIET thuis kunnen werken voor 3 weken in deze coronatijd. Je kunt je voorstellen wat voor gevolgen dat met zich meebrengt.

Hoe is het godsnaam mogelijk om 24(!) dagen geen internet te hebben. Ik vind dit echt schandalig slecht. Verder raad ik iedereen Ziggo van harte af!!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Aylin April 24, 2020

Afschuwelijke provider

Ik ben HELEMAAL klaar met Ziggo! Het is dat ze zo ongeveer een monopolie hebben in Rotterdam anders was ik allang overgestapt!

Het allerduurste abonnement hebben van 500 mb/s, en dan blij mogen zijn met een snelheid die tussen de 1 (!!!) en de 10 (!!!!) mb/s schommelt.

Ik heb sinds 3 april geen/amper internet meer door zogenoemde storingen. De datum waarop dit verholpen zou moeten worden wordt steeds verschoven waardoor het nu op 27 april staat. Is het dan verholpen? Joost mag het weten.

Ondertussen 6 keer aan de telefoon gehangen, klacht ingediend, 50 euro extra kosten gemaakt met mijn telefoonabonnement en NIET thuis kunnen werken voor 3 weken in deze coronatijd. Je kunt je voorstellen wat voor gevolgen dat met zich meebrengt.

Hoe is het godsnaam mogelijk om 24(!) dagen geen internet te hebben. Ik vind dit echt schandalig slecht. Verder raad ik iedereen Ziggo van harte af!!!

Was deze review nuttig? 
Na JAREN trouwe Ziggo abonnee geweest te zijn bleken de voorwaarden voor opzeggen toch niet zo duidelijk en mocht ik nog even betalen. Ziggo? NOOIT MEER! Ik betaal nog liever een paar euro's extra bij een concurrent.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Peter December 15, 2019

Na JAREN trouwe Ziggo abonnee geweest te zijn bleken de voorwaarden voor opzeggen toch niet zo duidelijk en mocht ik nog even betalen. Ziggo? NOOIT MEER! Ik betaal nog liever een paar euro's extra bij een concurrent.

Was deze review nuttig? 
Waardeloze Service van Ziggo.
Door een storing (weer) was er op 23 november geen internet en geen telefoon. Nadat deze verholpen was hebben wij het modem gereset.
Dit hielp niet dus heb ik de klantenservice gebelt.
Allereerst wordt je als debiel behandeld maar allerlei vragen op het niveau van "controleren op de stekker in het stopcontact zit."
Dit overleeft te hebben kwamen we op het echt probleem. Ik diende de groene kabel uit de spitter te trekken en deze direct op het modem aan te sluiten via het muurcontact.Een groene kabel ? Ik had alleen maar witte kabels. Nee groene kabel. Het bleek dus een witte kabel te zijn met aan het einde een groen randje. Dat is volgens de ziggo klantenservice een groene kabel. Ik bedoel maar, wat een IQ
Trekken ja. Ik zei nog, ik denk dat de kabel dan stuk gaat. Nee dat gebeurde niet. En ja hoor, met trekken trok ik de kabel helemaal naar zijn moer.Dus ik had nu helemaal niks. Dan moest er maar een monteur komen. Ik vroeg hem, hoe lang duurt het voordat hij hier is ? Nou dat kon niet meteen. Ik vroeg, wanneer dan wel ? Dinsdag middag tussen 12 en 18 uur !!!!!!
Ik zit dus 3,5 dagen zonder internet en zonder telefoon. En dat allemaal door een storing en een fluitketel van de klantenservice.
Het si zo jammer dat ze een monopolie hebben voor snel internet anders was ik zaterdag al vertrokken. Wat een vreselijk bedrijf is het toch met randdebielen die op de klantenservice werken. Totaal geen notie van praktijk. Mensen kunnen niet zo lang zonder internet, zeker als je zoals wij een bedrijf aan huis hebt
Het heeft 1 voordeel. Je kan lekker op tijd naar bed
Gemiddelde score 
 
2.2
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Tako Hillmann November 25, 2019

Waardeloze service

Waardeloze Service van Ziggo.
Door een storing (weer) was er op 23 november geen internet en geen telefoon. Nadat deze verholpen was hebben wij het modem gereset.
Dit hielp niet dus heb ik de klantenservice gebelt.
Allereerst wordt je als debiel behandeld maar allerlei vragen op het niveau van "controleren op de stekker in het stopcontact zit."
Dit overleeft te hebben kwamen we op het echt probleem. Ik diende de groene kabel uit de spitter te trekken en deze direct op het modem aan te sluiten via het muurcontact.Een groene kabel ? Ik had alleen maar witte kabels. Nee groene kabel. Het bleek dus een witte kabel te zijn met aan het einde een groen randje. Dat is volgens de ziggo klantenservice een groene kabel. Ik bedoel maar, wat een IQ
Trekken ja. Ik zei nog, ik denk dat de kabel dan stuk gaat. Nee dat gebeurde niet. En ja hoor, met trekken trok ik de kabel helemaal naar zijn moer.Dus ik had nu helemaal niks. Dan moest er maar een monteur komen. Ik vroeg hem, hoe lang duurt het voordat hij hier is ? Nou dat kon niet meteen. Ik vroeg, wanneer dan wel ? Dinsdag middag tussen 12 en 18 uur !!!!!!
Ik zit dus 3,5 dagen zonder internet en zonder telefoon. En dat allemaal door een storing en een fluitketel van de klantenservice.
Het si zo jammer dat ze een monopolie hebben voor snel internet anders was ik zaterdag al vertrokken. Wat een vreselijk bedrijf is het toch met randdebielen die op de klantenservice werken. Totaal geen notie van praktijk. Mensen kunnen niet zo lang zonder internet, zeker als je zoals wij een bedrijf aan huis hebt
Het heeft 1 voordeel. Je kan lekker op tijd naar bed

Was deze review nuttig? 
Ziggo Klantenservice.

Het begon allemaal toen ik net was verhuisd en er geen verbinding kon worden gemaakt met de kabel die ik thuis had. De eerste monteur wist van niets en ging weer weg, de 2e monteur zei dat de kabel breuk misschien bij de buren zat, de 3e monteur (ondertussen al 2 maanden verder zonder internet en tv EN DAAR WEL VOOR HEBBEN BETAALD) ging ook weer weg met als reden dat hij niets kon vinden en ik even contact op moest nemen omdat de straat zou moeten worden opengebroken om het allemaal maar te regelen. Mijn pardner en ik hebben hier een dagelijkse handeling van moeten maken om er maar achteraan te gaan dat het nou eindelijk eens zou worden opgelost. De 4e monteur heeft ons super geholpen en is niet weg gegaan zonder dat het probleem werd opgelost. Ondertussen hadden wij ruim 3/4 maanden geen internet en tv (en daar wel voor hebben betaald) Dus gingen wij maar eens even verhaal halen dat wij ons geld terug wouden. Wij hebben (zonder te overdrijven) minstens 30 verschillende mensen aan de telefoon gehad, iedereen zei wat anders of ons verhaal was nergens te vinden.. waarop wij alles weer opnieuw konden uitleggen. De ene keer wat het : Ons geld werd terug beloofd/Ons geld word verrekend/ons geld word in termijnen terug betaald/ u zal uw geld binnen 5 werkdagen terug hebben. Dit zijn een paar van de vele smoesjes die ik en mijn pardner hebben moeten aanhoren. Nu heeft mijn pardner (inmiddels 6 maanden verder) weer contact opgenomen met de klantenservice en nu word er gezegd dat wij helemaal niets meer terug krijgen?! IK HEB HIER GEEN WOORDEN VOOR!! Ik ben zovaak ombeschoft behandeld aan de telefoon door mensen die niets wisten, niet konden helpen en valse beloftes maakten om het gesprek maar te kunnen beeindigen. Dit is een dagelijkse handeling geworden en ik sta met een bek vol tanden. IK WIL MIJN GELD TERUG.
Gemiddelde score 
 
2.2
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Lisa Hermans September 18, 2019

STA MET EEN BEK VOL TANDEN.

Ziggo Klantenservice.

Het begon allemaal toen ik net was verhuisd en er geen verbinding kon worden gemaakt met de kabel die ik thuis had. De eerste monteur wist van niets en ging weer weg, de 2e monteur zei dat de kabel breuk misschien bij de buren zat, de 3e monteur (ondertussen al 2 maanden verder zonder internet en tv EN DAAR WEL VOOR HEBBEN BETAALD) ging ook weer weg met als reden dat hij niets kon vinden en ik even contact op moest nemen omdat de straat zou moeten worden opengebroken om het allemaal maar te regelen. Mijn pardner en ik hebben hier een dagelijkse handeling van moeten maken om er maar achteraan te gaan dat het nou eindelijk eens zou worden opgelost. De 4e monteur heeft ons super geholpen en is niet weg gegaan zonder dat het probleem werd opgelost. Ondertussen hadden wij ruim 3/4 maanden geen internet en tv (en daar wel voor hebben betaald) Dus gingen wij maar eens even verhaal halen dat wij ons geld terug wouden. Wij hebben (zonder te overdrijven) minstens 30 verschillende mensen aan de telefoon gehad, iedereen zei wat anders of ons verhaal was nergens te vinden.. waarop wij alles weer opnieuw konden uitleggen. De ene keer wat het : Ons geld werd terug beloofd/Ons geld word verrekend/ons geld word in termijnen terug betaald/ u zal uw geld binnen 5 werkdagen terug hebben. Dit zijn een paar van de vele smoesjes die ik en mijn pardner hebben moeten aanhoren. Nu heeft mijn pardner (inmiddels 6 maanden verder) weer contact opgenomen met de klantenservice en nu word er gezegd dat wij helemaal niets meer terug krijgen?! IK HEB HIER GEEN WOORDEN VOOR!! Ik ben zovaak ombeschoft behandeld aan de telefoon door mensen die niets wisten, niet konden helpen en valse beloftes maakten om het gesprek maar te kunnen beeindigen. Dit is een dagelijkse handeling geworden en ik sta met een bek vol tanden. IK WIL MIJN GELD TERUG.

Was deze review nuttig? 
Subscribed for an internet and TV plan due to moving to a new house. Explained that I needed to make sure the internet connection would be available the exact date of the move because I work from home. They committed to that and promised there would be no problem. They sent the package to install internet, and one damn cable was missing in the package. They promised 365/days support but they're phone number would not work. Requested a call via onlune form and they sent an email back 24 hours later! Right on time. Had to buy a cable myself and spent 16 euros which they refused to pay back. Also, they forgot to send the media box for the TV and still waiting for that after 5 days. Scammers
Geschreven door Raffa September 17, 2019

Subscribed for an internet and TV plan due to moving to a new house. Explained that I needed to make sure the internet connection would be available the exact date of the move because I work from home. They committed to that and promised there would be no problem. They sent the package to install internet, and one damn cable was missing in the package. They promised 365/days support but they're phone number would not work. Requested a call via onlune form and they sent an email back 24 hours later! Right on time. Had to buy a cable myself and spent 16 euros which they refused to pay back. Also, they forgot to send the media box for the TV and still waiting for that after 5 days. Scammers

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider