Ziggo ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/89/82/05/ziggo-2-1454321243.png
 
4.5 (134)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 134 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
4.5
Installatie 
 
4.9  (99)
Helpdesk 
 
3.3  (126)
Internet 
 
4.3  (118)
Bellen 
 
5.2  (82)
Digitale televisie 
 
4.7  (84)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
    Hoe beviel de installatie door de monteur? Of heeft u zelf de installatie uitgevoerd? Was de meegeleverde beschrijving dan duidelijk? Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Helpdesk
    Beoordeel de helpdesk als u hiermee al eens contact heeft opgenomen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Internet
    Beoordeel de kwaliteit van het internet op snelheid, stabiliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Bellen
    Maakt u gebruik van telefonie? Beoordeel dit dan op geluidskwaliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Digitale televisie
    Maakt u gebruik van televisie? Beoordeel dit dan op beeldkwaliteit, storingen en mogelijkheden. Een toelichting kunt u hieronder geven. Een toelichting kunt u hieronder geven.
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Incompetente helpdesk die geen oog heeft voor kritiek. Gebrek aan verantwoordekijkheid en sociale omgangsnornen...... gebrek aan goed opgeleide medewerkers....technische afdeling is echt verbijsterend slecht. Onnodig een monteur langs laten komen....met een reset naar fabrieksinstellingen was ik er geweest. Mijn oma van 80 is meer technisch onderlegd.
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door Laurens April 19, 2018

Incompetente helpdesk die geen oog heeft voor kritiek. Gebrek aan verantwoordekijkheid en sociale omgangsnornen...... gebrek aan goed opgeleide medewerkers....technische afdeling is echt verbijsterend slecht. Onnodig een monteur langs laten komen....met een reset naar fabrieksinstellingen was ik er geweest. Mijn oma van 80 is meer technisch onderlegd.

Was deze review nuttig? 
3 jaar geleden vanwege de hele slechte service en tevens slechte kwaliteit in onze wijk afscheid genomen van deze heren. Onlangs met een prachtig verhaal bij ons aan de deur waarbij ze aangaven dat alles verbeterd was. Om dit te bewijzen aangeboden gratis 3 weken op proef, alles volledig geïnstalleerd naast onze huidige provider (NLE) zodat we verschillen konden zien etc.

Klinkt goed zou je zeggen maar niets was minder waar. Tijdens installatie heeft de monteur ook aan ons NLE netwerk geknoeid. Na zijn vertrek kwamen we er al vrij snel achter dat NLE niet meer werkte. Na vele pogingen en ontzettend veel wachttijd eindelijk iemand aan de lijn. Trouwens een leuk feit dat zakelijke mensen voorrang krijgen binnen 2 minuutjes iemand aan de lijn waarbij niet zakelijk bijna 20 minuten.

Ziggo kon en wilde het probleem niet oplossen ook al had hun monteur dit veroorzaakt. het voorstel was dat wij (de klant) maar naar NLE moesten gaan bellen. Vervolgens een prijs opvraag moesten doen en dit weer bij Ziggo weerleggen. Ziggo gaat dan kijken wat ze met de kosten gaan doen. Het komt er dus op neer dat hun er een potje van maken en vervolgens mag je zelf alles recht gaan breien niet wetende of ze uiteindelijk de kosten zullen vergoeden. Daarnaast voel je natuurlijk wel aan dat dit niet binnen 24 uur opgelost gaat zijn dus dat je voor langere tijd met de gebakken peren zit.

Nu even over het proefpakket, dit was het basis pakket met veel minder functies etc. dan we nu hebben. Kleine tip voor Ziggo, als je wilt dat we overtuigd zijn dan moet je niet een lada binnen brengen als we al een audi hebben.

Onze stappen zijn als volgt want uiteraard hebben we hier geen zin in: we sluiten alles zelf af gooien het in de doos en in 1x retour met de melding ons nimmer nooit meer te contacteren. Wij blijven lekker bij NLE wat op zich prima werkt.
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door remy Maart 23, 2018

Waardeloos geen ander woord voor te vinden

3 jaar geleden vanwege de hele slechte service en tevens slechte kwaliteit in onze wijk afscheid genomen van deze heren. Onlangs met een prachtig verhaal bij ons aan de deur waarbij ze aangaven dat alles verbeterd was. Om dit te bewijzen aangeboden gratis 3 weken op proef, alles volledig geïnstalleerd naast onze huidige provider (NLE) zodat we verschillen konden zien etc.

Klinkt goed zou je zeggen maar niets was minder waar. Tijdens installatie heeft de monteur ook aan ons NLE netwerk geknoeid. Na zijn vertrek kwamen we er al vrij snel achter dat NLE niet meer werkte. Na vele pogingen en ontzettend veel wachttijd eindelijk iemand aan de lijn. Trouwens een leuk feit dat zakelijke mensen voorrang krijgen binnen 2 minuutjes iemand aan de lijn waarbij niet zakelijk bijna 20 minuten.

Ziggo kon en wilde het probleem niet oplossen ook al had hun monteur dit veroorzaakt. het voorstel was dat wij (de klant) maar naar NLE moesten gaan bellen. Vervolgens een prijs opvraag moesten doen en dit weer bij Ziggo weerleggen. Ziggo gaat dan kijken wat ze met de kosten gaan doen. Het komt er dus op neer dat hun er een potje van maken en vervolgens mag je zelf alles recht gaan breien niet wetende of ze uiteindelijk de kosten zullen vergoeden. Daarnaast voel je natuurlijk wel aan dat dit niet binnen 24 uur opgelost gaat zijn dus dat je voor langere tijd met de gebakken peren zit.

Nu even over het proefpakket, dit was het basis pakket met veel minder functies etc. dan we nu hebben. Kleine tip voor Ziggo, als je wilt dat we overtuigd zijn dan moet je niet een lada binnen brengen als we al een audi hebben.

Onze stappen zijn als volgt want uiteraard hebben we hier geen zin in: we sluiten alles zelf af gooien het in de doos en in 1x retour met de melding ons nimmer nooit meer te contacteren. Wij blijven lekker bij NLE wat op zich prima werkt.

Was deze review nuttig? 
Ziggo schakelt analoog uit. Al jaren klant met meerdere kastjes e.d. Ik heb twee analoge TV's die niet digitaal kunnen. Een kastje gratis, tweede betalen. Ziggo weigert tegemoet te komen. Het is hun keuze. Een schande om de klant met kosten op te zadelen. Als ik nu net klant ben kan ik het mij voorstellen, maar op basis van service verlenen is dit zeer slecht. Ziggo, schaam je.

Ga nu zelf zoeken naar andere provider
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Olav van Hees Maart 09, 2018

Zeer slechte klant behandeling

Ziggo schakelt analoog uit. Al jaren klant met meerdere kastjes e.d. Ik heb twee analoge TV's die niet digitaal kunnen. Een kastje gratis, tweede betalen. Ziggo weigert tegemoet te komen. Het is hun keuze. Een schande om de klant met kosten op te zadelen. Als ik nu net klant ben kan ik het mij voorstellen, maar op basis van service verlenen is dit zeer slecht. Ziggo, schaam je.

Ga nu zelf zoeken naar andere provider

Was deze review nuttig? 
Ziggo is gewoon slecht
Niks werkt, kan zelfs niet eens normaal Netflix openen
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Andy December 22, 2017

Slechtste internet van de wereld

Ziggo is gewoon slecht
Niks werkt, kan zelfs niet eens normaal Netflix openen

Was deze review nuttig? 
In mijn appartement heb ik nu ongeveer twee jaar internet van Ziggo en het is één en al ellende. Zo heb ik dagen zonder internet gezeten en is het enige wat ze je bij de helpdesk vertellen dat je het modum in en uit het stopcontact te halen na dat je drie keer bent doorverbonden. Deze keer was het zo slecht gesteld met het modum dat er een monteur langs moest BINNEN KANTOOR TIJDEN. Wat tot resultaat heeft dat ik nog twee dagen geen internet heb wat mateloos irritant is. Ik kan het iedereen afraden om ooit met dit bedrijf in zee te gaan.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Peter November 28, 2017

Incompetente helpdesk

In mijn appartement heb ik nu ongeveer twee jaar internet van Ziggo en het is één en al ellende. Zo heb ik dagen zonder internet gezeten en is het enige wat ze je bij de helpdesk vertellen dat je het modum in en uit het stopcontact te halen na dat je drie keer bent doorverbonden. Deze keer was het zo slecht gesteld met het modum dat er een monteur langs moest BINNEN KANTOOR TIJDEN. Wat tot resultaat heeft dat ik nog twee dagen geen internet heb wat mateloos irritant is. Ik kan het iedereen afraden om ooit met dit bedrijf in zee te gaan.

Was deze review nuttig? 
Vanwege prijs overgestapt van KPN Glas naar Ziggo, maar...
Installatie was dramatisch. De monteur heeft drie uur nodig gehad om de mediabox aan de praat te krijgen (en 2 keer een nieuwe moeten pakken).
Kwaliteit van de internetverbinding en tv-verbinding is slecht. Ziggo box is traag, menu onoverzichtelijk. De box lijkt een eigen leven te leiden en update/herstart wanneer die daar zelf zin in heeft.
Heb in een maand tijd al meer storingen (uitval, beeld etc) gehad dan bij KPN in twee jaar tijd.
Gemiddelde score 
 
3.4
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Rene November 15, 2017

Zit je op Glas, stap dan niet over op Ziggo

Vanwege prijs overgestapt van KPN Glas naar Ziggo, maar...
Installatie was dramatisch. De monteur heeft drie uur nodig gehad om de mediabox aan de praat te krijgen (en 2 keer een nieuwe moeten pakken).
Kwaliteit van de internetverbinding en tv-verbinding is slecht. Ziggo box is traag, menu onoverzichtelijk. De box lijkt een eigen leven te leiden en update/herstart wanneer die daar zelf zin in heeft.
Heb in een maand tijd al meer storingen (uitval, beeld etc) gehad dan bij KPN in twee jaar tijd.

Was deze review nuttig? 
Voor mij geen Ziggo meer. Werkt niet als je het nodig hebt. Slechter geworden sinds ze samen zijn met UPC
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door peter prins Oktober 24, 2017

ziggo is een ramp

Voor mij geen Ziggo meer. Werkt niet als je het nodig hebt. Slechter geworden sinds ze samen zijn met UPC

Was deze review nuttig? 
Ben overgestapt xs4all naar ziggo. Maar bij xs4all kwamen ze alles netjes installeren. Bijna ziggo moet je het eerst zelf doen. Nu blijkt waarschijnlijk de coax stopcontact niet goed te zijn. Dus sturen ze een monteur over anderhalve week waardoor we dus een paar dagen zonder internet en tv zitten . Nou maar hopen dat we de rest van het jaar geen problemen krijgen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Van de wetering Oktober 16, 2017

Al meteen een goed begin

Ben overgestapt xs4all naar ziggo. Maar bij xs4all kwamen ze alles netjes installeren. Bijna ziggo moet je het eerst zelf doen. Nu blijkt waarschijnlijk de coax stopcontact niet goed te zijn. Dus sturen ze een monteur over anderhalve week waardoor we dus een paar dagen zonder internet en tv zitten . Nou maar hopen dat we de rest van het jaar geen problemen krijgen.

Was deze review nuttig? 
Na het overleden van mijn groottante hebben we ziggo netjes geïnformeerd over het gegeven dat de rekening is geblokkeerd en dat de rekening over een maand weer geopend zou worden en we dan zouden betalen. Geen probleem mevrouw. Een week voor het aflopen van het abonnement (we hadden ziggo stop gezet) sturen ze aanmaningen en blokkeren het internet. Na tot twee keer toe hebben gebeld, en de belofte het internet binnen 24 uur weer aan te zetten, nog steeds geen resultaat. Amateurs, wat flauw en respectloos.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Em September 30, 2017

Geen respect voor overledenen

Na het overleden van mijn groottante hebben we ziggo netjes geïnformeerd over het gegeven dat de rekening is geblokkeerd en dat de rekening over een maand weer geopend zou worden en we dan zouden betalen. Geen probleem mevrouw. Een week voor het aflopen van het abonnement (we hadden ziggo stop gezet) sturen ze aanmaningen en blokkeren het internet. Na tot twee keer toe hebben gebeld, en de belofte het internet binnen 24 uur weer aan te zetten, nog steeds geen resultaat. Amateurs, wat flauw en respectloos.

Was deze review nuttig? 
Onvriendelijke mensen bij de helpdesk. Bij een storing moet je 5 dagen wachten op een monteur.
Al die tijd geen tv en Internet.
Je krijgt geen vergoeding.
Gemiddelde score 
 
2.2
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Jan September 04, 2017

Slechte service

Onvriendelijke mensen bij de helpdesk. Bij een storing moet je 5 dagen wachten op een monteur.
Al die tijd geen tv en Internet.
Je krijgt geen vergoeding.

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider