Ziggo ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/89/82/05/ziggo-2-1454321243.png
 
4.5 (141)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 141 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
4.5
Installatie 
 
4.9  (105)
Helpdesk 
 
3.3  (133)
Internet 
 
4.4  (124)
Bellen 
 
5.1  (89)
Digitale televisie 
 
4.7  (91)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
    Hoe beviel de installatie door de monteur? Of heeft u zelf de installatie uitgevoerd? Was de meegeleverde beschrijving dan duidelijk? Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Helpdesk
    Beoordeel de helpdesk als u hiermee al eens contact heeft opgenomen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Internet
    Beoordeel de kwaliteit van het internet op snelheid, stabiliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Bellen
    Maakt u gebruik van telefonie? Beoordeel dit dan op geluidskwaliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Digitale televisie
    Maakt u gebruik van televisie? Beoordeel dit dan op beeldkwaliteit, storingen en mogelijkheden. Een toelichting kunt u hieronder geven. Een toelichting kunt u hieronder geven.
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Ziggo heeft nagenoeg altijd last van storingen. Volgens henzelf echter niet.. Ook bieden ze niet de mogelijk door te geven dat er toch daadwerkelijk een storing is waardoor het vaak erg lang duurt (tot wel 24 uur) voor een storing verholpen is.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Piet April 17, 2019

99% downtime

Ziggo heeft nagenoeg altijd last van storingen. Volgens henzelf echter niet.. Ook bieden ze niet de mogelijk door te geven dat er toch daadwerkelijk een storing is waardoor het vaak erg lang duurt (tot wel 24 uur) voor een storing verholpen is.

Was deze review nuttig? 
Internet werkt prima heb 200/20 en dat is voldoende voor een gezin met 2 kids die beide Netflix kijken en gamen. TV doet het ook prima, alleen kijk ik zelden naar die commerciële reclame zenders.. Vaste telefonie.. tja, heb onbeperkt mobiel van Vodafone dus bel er nooit mee.. Binnenkort komt hier glasvezel, hoor daar verschillende verhalen over dus ik zal er goed over nadenken of ik bij Ziggo wel weg wil.
Gemiddelde score 
 
8.8
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Rob Januari 02, 2019

Geen problemen

Internet werkt prima heb 200/20 en dat is voldoende voor een gezin met 2 kids die beide Netflix kijken en gamen. TV doet het ook prima, alleen kijk ik zelden naar die commerciële reclame zenders.. Vaste telefonie.. tja, heb onbeperkt mobiel van Vodafone dus bel er nooit mee.. Binnenkort komt hier glasvezel, hoor daar verschillende verhalen over dus ik zal er goed over nadenken of ik bij Ziggo wel weg wil.

Was deze review nuttig? 
Wij thuis hebben gewoon geen internet en tv. Het internet valt elke keer uit of doet het niet als een 2 apparaten tegelijk op zitten. Voor de tv is het precies het zelfde verhaal. Geen ondemand, soms doet het geluid het niet, soms de zenders niet en je kan niet terugnspoelen. Kortom wat een kut provider en ik raad het niemand aan!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Annabel December 23, 2018

Ik raad niemand ziggo aan

Wij thuis hebben gewoon geen internet en tv. Het internet valt elke keer uit of doet het niet als een 2 apparaten tegelijk op zitten. Voor de tv is het precies het zelfde verhaal. Geen ondemand, soms doet het geluid het niet, soms de zenders niet en je kan niet terugnspoelen. Kortom wat een kut provider en ik raad het niemand aan!!

Was deze review nuttig? 
Ongelooflijk slechte service en daarbij veel problemen. Ik blijf bezig met het proberen op te lossen maar niets helpt, en ik word van de kast naar de muur gestuurd!!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door bart Oktober 20, 2018

Slechte service

Ongelooflijk slechte service en daarbij veel problemen. Ik blijf bezig met het proberen op te lossen maar niets helpt, en ik word van de kast naar de muur gestuurd!!!

Was deze review nuttig? 
wifi punten zijn traag en slecht bereikbaar en meestal werken ze niet.
Daarbij is Ziggo enorm duur !!! doen ze niks mee omdat ze denken dat ze goed zijn, maar ze zijn niet zo goed, ze zijn duur en zeer slecht in hun wifi punten
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door damian September 17, 2018

duur

wifi punten zijn traag en slecht bereikbaar en meestal werken ze niet.
Daarbij is Ziggo enorm duur !!! doen ze niks mee omdat ze denken dat ze goed zijn, maar ze zijn niet zo goed, ze zijn duur en zeer slecht in hun wifi punten

Was deze review nuttig? 
Heb op 28 april Fox sport opgezegd. Had een maand opzegtermijn. Nu kreeg ik de nieuwe factuur en daar stond de maand juni ook bij. Heb de factuur gestorneerd en betaald minus de kosten van Fox sport. Heb er ook voor gebeld. Maar zou toch alles moeten betalen dus een maand vooraf en een maand erna. Dit ga ik dus echt niet doen. We krijgen gelukkig binnenkort glasvezel.
Gemiddelde score 
 
3.6
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door A. Hendrix Juni 04, 2018

Factuur klopt niet

Heb op 28 april Fox sport opgezegd. Had een maand opzegtermijn. Nu kreeg ik de nieuwe factuur en daar stond de maand juni ook bij. Heb de factuur gestorneerd en betaald minus de kosten van Fox sport. Heb er ook voor gebeld. Maar zou toch alles moeten betalen dus een maand vooraf en een maand erna. Dit ga ik dus echt niet doen. We krijgen gelukkig binnenkort glasvezel.

Was deze review nuttig? 
12 jaar gebruik gemaakt van ziggo. Vanwege verhuizing naar andere regio / buitengebied geen verhuizing van ziggo kunnen uitvoeren, had dat anders zeker gedaan! Nu overgestapt op glasvezel via een burgerinitiatief, ook daar de ervaringen tot nu toe zeer goed.
Nog klant geweest uit tijdperk van Casema (Utrecht). Van begin tot eind van een zeer stabiele goede internet, telefoon en televisie genoten. Ja mensen, er zijn ook klanten die tevreden zijn over ziggo :-)
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door Sander Mei 28, 2018

Ziggo heeft altijd geleverd

12 jaar gebruik gemaakt van ziggo. Vanwege verhuizing naar andere regio / buitengebied geen verhuizing van ziggo kunnen uitvoeren, had dat anders zeker gedaan! Nu overgestapt op glasvezel via een burgerinitiatief, ook daar de ervaringen tot nu toe zeer goed.
Nog klant geweest uit tijdperk van Casema (Utrecht). Van begin tot eind van een zeer stabiele goede internet, telefoon en televisie genoten. Ja mensen, er zijn ook klanten die tevreden zijn over ziggo :-)

Was deze review nuttig? 
Incompetente helpdesk die geen oog heeft voor kritiek. Gebrek aan verantwoordekijkheid en sociale omgangsnornen...... gebrek aan goed opgeleide medewerkers....technische afdeling is echt verbijsterend slecht. Onnodig een monteur langs laten komen....met een reset naar fabrieksinstellingen was ik er geweest. Mijn oma van 80 is meer technisch onderlegd.
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door Laurens April 19, 2018

Incompetente helpdesk die geen oog heeft voor kritiek. Gebrek aan verantwoordekijkheid en sociale omgangsnornen...... gebrek aan goed opgeleide medewerkers....technische afdeling is echt verbijsterend slecht. Onnodig een monteur langs laten komen....met een reset naar fabrieksinstellingen was ik er geweest. Mijn oma van 80 is meer technisch onderlegd.

Was deze review nuttig? 
3 jaar geleden vanwege de hele slechte service en tevens slechte kwaliteit in onze wijk afscheid genomen van deze heren. Onlangs met een prachtig verhaal bij ons aan de deur waarbij ze aangaven dat alles verbeterd was. Om dit te bewijzen aangeboden gratis 3 weken op proef, alles volledig geïnstalleerd naast onze huidige provider (NLE) zodat we verschillen konden zien etc.

Klinkt goed zou je zeggen maar niets was minder waar. Tijdens installatie heeft de monteur ook aan ons NLE netwerk geknoeid. Na zijn vertrek kwamen we er al vrij snel achter dat NLE niet meer werkte. Na vele pogingen en ontzettend veel wachttijd eindelijk iemand aan de lijn. Trouwens een leuk feit dat zakelijke mensen voorrang krijgen binnen 2 minuutjes iemand aan de lijn waarbij niet zakelijk bijna 20 minuten.

Ziggo kon en wilde het probleem niet oplossen ook al had hun monteur dit veroorzaakt. het voorstel was dat wij (de klant) maar naar NLE moesten gaan bellen. Vervolgens een prijs opvraag moesten doen en dit weer bij Ziggo weerleggen. Ziggo gaat dan kijken wat ze met de kosten gaan doen. Het komt er dus op neer dat hun er een potje van maken en vervolgens mag je zelf alles recht gaan breien niet wetende of ze uiteindelijk de kosten zullen vergoeden. Daarnaast voel je natuurlijk wel aan dat dit niet binnen 24 uur opgelost gaat zijn dus dat je voor langere tijd met de gebakken peren zit.

Nu even over het proefpakket, dit was het basis pakket met veel minder functies etc. dan we nu hebben. Kleine tip voor Ziggo, als je wilt dat we overtuigd zijn dan moet je niet een lada binnen brengen als we al een audi hebben.

Onze stappen zijn als volgt want uiteraard hebben we hier geen zin in: we sluiten alles zelf af gooien het in de doos en in 1x retour met de melding ons nimmer nooit meer te contacteren. Wij blijven lekker bij NLE wat op zich prima werkt.
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door remy Maart 23, 2018

Waardeloos geen ander woord voor te vinden

3 jaar geleden vanwege de hele slechte service en tevens slechte kwaliteit in onze wijk afscheid genomen van deze heren. Onlangs met een prachtig verhaal bij ons aan de deur waarbij ze aangaven dat alles verbeterd was. Om dit te bewijzen aangeboden gratis 3 weken op proef, alles volledig geïnstalleerd naast onze huidige provider (NLE) zodat we verschillen konden zien etc.

Klinkt goed zou je zeggen maar niets was minder waar. Tijdens installatie heeft de monteur ook aan ons NLE netwerk geknoeid. Na zijn vertrek kwamen we er al vrij snel achter dat NLE niet meer werkte. Na vele pogingen en ontzettend veel wachttijd eindelijk iemand aan de lijn. Trouwens een leuk feit dat zakelijke mensen voorrang krijgen binnen 2 minuutjes iemand aan de lijn waarbij niet zakelijk bijna 20 minuten.

Ziggo kon en wilde het probleem niet oplossen ook al had hun monteur dit veroorzaakt. het voorstel was dat wij (de klant) maar naar NLE moesten gaan bellen. Vervolgens een prijs opvraag moesten doen en dit weer bij Ziggo weerleggen. Ziggo gaat dan kijken wat ze met de kosten gaan doen. Het komt er dus op neer dat hun er een potje van maken en vervolgens mag je zelf alles recht gaan breien niet wetende of ze uiteindelijk de kosten zullen vergoeden. Daarnaast voel je natuurlijk wel aan dat dit niet binnen 24 uur opgelost gaat zijn dus dat je voor langere tijd met de gebakken peren zit.

Nu even over het proefpakket, dit was het basis pakket met veel minder functies etc. dan we nu hebben. Kleine tip voor Ziggo, als je wilt dat we overtuigd zijn dan moet je niet een lada binnen brengen als we al een audi hebben.

Onze stappen zijn als volgt want uiteraard hebben we hier geen zin in: we sluiten alles zelf af gooien het in de doos en in 1x retour met de melding ons nimmer nooit meer te contacteren. Wij blijven lekker bij NLE wat op zich prima werkt.

Was deze review nuttig? 
Ziggo schakelt analoog uit. Al jaren klant met meerdere kastjes e.d. Ik heb twee analoge TV's die niet digitaal kunnen. Een kastje gratis, tweede betalen. Ziggo weigert tegemoet te komen. Het is hun keuze. Een schande om de klant met kosten op te zadelen. Als ik nu net klant ben kan ik het mij voorstellen, maar op basis van service verlenen is dit zeer slecht. Ziggo, schaam je.

Ga nu zelf zoeken naar andere provider
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Olav van Hees Maart 09, 2018

Zeer slechte klant behandeling

Ziggo schakelt analoog uit. Al jaren klant met meerdere kastjes e.d. Ik heb twee analoge TV's die niet digitaal kunnen. Een kastje gratis, tweede betalen. Ziggo weigert tegemoet te komen. Het is hun keuze. Een schande om de klant met kosten op te zadelen. Als ik nu net klant ben kan ik het mij voorstellen, maar op basis van service verlenen is dit zeer slecht. Ziggo, schaam je.

Ga nu zelf zoeken naar andere provider

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider