Ziggo ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/89/82/05/ziggo-2-1454321243.png
 
4.6 (130)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 130 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
4.6
Installatie 
 
5.1  (96)
Helpdesk 
 
3.3  (122)
Internet 
 
4.4  (115)
Bellen 
 
5.3  (79)
Digitale televisie 
 
4.8  (80)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
    Hoe beviel de installatie door de monteur? Of heeft u zelf de installatie uitgevoerd? Was de meegeleverde beschrijving dan duidelijk? Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Helpdesk
    Beoordeel de helpdesk als u hiermee al eens contact heeft opgenomen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Internet
    Beoordeel de kwaliteit van het internet op snelheid, stabiliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Bellen
    Maakt u gebruik van telefonie? Beoordeel dit dan op geluidskwaliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Digitale televisie
    Maakt u gebruik van televisie? Beoordeel dit dan op beeldkwaliteit, storingen en mogelijkheden. Een toelichting kunt u hieronder geven. Een toelichting kunt u hieronder geven.
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
In mijn appartement heb ik nu ongeveer twee jaar internet van Ziggo en het is één en al ellende. Zo heb ik dagen zonder internet gezeten en is het enige wat ze je bij de helpdesk vertellen dat je het modum in en uit het stopcontact te halen na dat je drie keer bent doorverbonden. Deze keer was het zo slecht gesteld met het modum dat er een monteur langs moest BINNEN KANTOOR TIJDEN. Wat tot resultaat heeft dat ik nog twee dagen geen internet heb wat mateloos irritant is. Ik kan het iedereen afraden om ooit met dit bedrijf in zee te gaan.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Peter November 28, 2017

Incompetente helpdesk

In mijn appartement heb ik nu ongeveer twee jaar internet van Ziggo en het is één en al ellende. Zo heb ik dagen zonder internet gezeten en is het enige wat ze je bij de helpdesk vertellen dat je het modum in en uit het stopcontact te halen na dat je drie keer bent doorverbonden. Deze keer was het zo slecht gesteld met het modum dat er een monteur langs moest BINNEN KANTOOR TIJDEN. Wat tot resultaat heeft dat ik nog twee dagen geen internet heb wat mateloos irritant is. Ik kan het iedereen afraden om ooit met dit bedrijf in zee te gaan.

Was deze review nuttig? 
Vanwege prijs overgestapt van KPN Glas naar Ziggo, maar...
Installatie was dramatisch. De monteur heeft drie uur nodig gehad om de mediabox aan de praat te krijgen (en 2 keer een nieuwe moeten pakken).
Kwaliteit van de internetverbinding en tv-verbinding is slecht. Ziggo box is traag, menu onoverzichtelijk. De box lijkt een eigen leven te leiden en update/herstart wanneer die daar zelf zin in heeft.
Heb in een maand tijd al meer storingen (uitval, beeld etc) gehad dan bij KPN in twee jaar tijd.
Gemiddelde score 
 
3.4
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Rene November 15, 2017

Zit je op Glas, stap dan niet over op Ziggo

Vanwege prijs overgestapt van KPN Glas naar Ziggo, maar...
Installatie was dramatisch. De monteur heeft drie uur nodig gehad om de mediabox aan de praat te krijgen (en 2 keer een nieuwe moeten pakken).
Kwaliteit van de internetverbinding en tv-verbinding is slecht. Ziggo box is traag, menu onoverzichtelijk. De box lijkt een eigen leven te leiden en update/herstart wanneer die daar zelf zin in heeft.
Heb in een maand tijd al meer storingen (uitval, beeld etc) gehad dan bij KPN in twee jaar tijd.

Was deze review nuttig? 
Voor mij geen Ziggo meer. Werkt niet als je het nodig hebt. Slechter geworden sinds ze samen zijn met UPC
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door peter prins Oktober 24, 2017

ziggo is een ramp

Voor mij geen Ziggo meer. Werkt niet als je het nodig hebt. Slechter geworden sinds ze samen zijn met UPC

Was deze review nuttig? 
Ben overgestapt xs4all naar ziggo. Maar bij xs4all kwamen ze alles netjes installeren. Bijna ziggo moet je het eerst zelf doen. Nu blijkt waarschijnlijk de coax stopcontact niet goed te zijn. Dus sturen ze een monteur over anderhalve week waardoor we dus een paar dagen zonder internet en tv zitten . Nou maar hopen dat we de rest van het jaar geen problemen krijgen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Van de wetering Oktober 16, 2017

Al meteen een goed begin

Ben overgestapt xs4all naar ziggo. Maar bij xs4all kwamen ze alles netjes installeren. Bijna ziggo moet je het eerst zelf doen. Nu blijkt waarschijnlijk de coax stopcontact niet goed te zijn. Dus sturen ze een monteur over anderhalve week waardoor we dus een paar dagen zonder internet en tv zitten . Nou maar hopen dat we de rest van het jaar geen problemen krijgen.

Was deze review nuttig? 
Na het overleden van mijn groottante hebben we ziggo netjes geïnformeerd over het gegeven dat de rekening is geblokkeerd en dat de rekening over een maand weer geopend zou worden en we dan zouden betalen. Geen probleem mevrouw. Een week voor het aflopen van het abonnement (we hadden ziggo stop gezet) sturen ze aanmaningen en blokkeren het internet. Na tot twee keer toe hebben gebeld, en de belofte het internet binnen 24 uur weer aan te zetten, nog steeds geen resultaat. Amateurs, wat flauw en respectloos.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Em September 30, 2017

Geen respect voor overledenen

Na het overleden van mijn groottante hebben we ziggo netjes geïnformeerd over het gegeven dat de rekening is geblokkeerd en dat de rekening over een maand weer geopend zou worden en we dan zouden betalen. Geen probleem mevrouw. Een week voor het aflopen van het abonnement (we hadden ziggo stop gezet) sturen ze aanmaningen en blokkeren het internet. Na tot twee keer toe hebben gebeld, en de belofte het internet binnen 24 uur weer aan te zetten, nog steeds geen resultaat. Amateurs, wat flauw en respectloos.

Was deze review nuttig? 
Onvriendelijke mensen bij de helpdesk. Bij een storing moet je 5 dagen wachten op een monteur.
Al die tijd geen tv en Internet.
Je krijgt geen vergoeding.
Gemiddelde score 
 
2.2
Installatie 
 
2.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Jan September 04, 2017

Slechte service

Onvriendelijke mensen bij de helpdesk. Bij een storing moet je 5 dagen wachten op een monteur.
Al die tijd geen tv en Internet.
Je krijgt geen vergoeding.

Was deze review nuttig? 
oude ziggobox ingeleverd bij Ziggo winkel, is niet doorgestuurd intern. Rekening wordt gewoon gestuurd en moet betaald worden. Deborah bij klantenservice geeft aan dat men onderling hierover niet communiceerd.
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door Matthieu September 04, 2017

oude ziggobox ingeleverd bij Ziggo winkel, is niet doorgestuurd intern. Rekening wordt gewoon gestuurd en moet betaald worden. Deborah bij klantenservice geeft aan dat men onderling hierover niet communiceerd.

Was deze review nuttig? 
de helpdesk is ok. Het bedrijf Ziggo is echter slecht. Dan werkt het een niet dan het ander. Nu werkt de wifi verbinding op mn telefoon niet.
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Karin Augustus 26, 2017

Kwalitatief bijzonder slecht bedrijf. Helpdesk is prima

de helpdesk is ok. Het bedrijf Ziggo is echter slecht. Dan werkt het een niet dan het ander. Nu werkt de wifi verbinding op mn telefoon niet.

Was deze review nuttig? 
Afgelopen tijd super goed te woord gestaan door de Helpdesk! Prima service bij verlenging van het contract en vragen over de coaxkabel!
Gemiddelde score 
 
8.2
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
9.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
8.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Lennard Augustus 21, 2017

Klantenservice

Afgelopen tijd super goed te woord gestaan door de Helpdesk! Prima service bij verlenging van het contract en vragen over de coaxkabel!

Was deze review nuttig? 
Probleem met het signaal worden niet opgelost. Wellicht zelf de kast aan het begin van de wijk openen en zelf het beste signaal zoeken.
Waardeloos bedrijf. Maffia praktijken.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door S. Der Vries Augustus 19, 2017

Zeer slechte service

Probleem met het signaal worden niet opgelost. Wellicht zelf de kast aan het begin van de wijk openen en zelf het beste signaal zoeken.
Waardeloos bedrijf. Maffia praktijken.

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider