Caiway ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/96/76/01/caiway-39-1411403530.png
 
3.4 (306)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
Caiway internet

Caiway internet maakt gebruik van de kabel. Ze proberen hiermee zich te onderscheiden ten op zichte van ADSL providers, door hoge snelheden aan te bieden. De laatste tijd neemt het aantal Caiway klachten hier toe. Zo zou Caiway een slecht bereikbare helpdesk hebben en zijn er regelmatig internet storingen in het Caiway netwerk.

Het Caiway Webcare Team heeft verbetering aangegeven en we hopen dan ook dat de klantentevredenheid van Caiway weer snel gaat toenemen. We roepen dan ook alle Caiway klanten op een review achter te laten over jouw Caiway internet ervaringen.

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 306 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
3.4
Installatie 
 
3.9  (229)
Helpdesk 
 
2.3  (279)
Internet 
 
3.1  (275)
Bellen 
 
3.8  (185)
Digitale televisie 
 
3.8  (179)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
    Hoe beviel de installatie door de monteur? Of heeft u zelf de installatie uitgevoerd? Was de meegeleverde beschrijving dan duidelijk? Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Helpdesk
    Beoordeel de helpdesk als u hiermee al eens contact heeft opgenomen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Internet
    Beoordeel de kwaliteit van het internet op snelheid, stabiliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Bellen
    Maakt u gebruik van telefonie? Beoordeel dit dan op geluidskwaliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Digitale televisie
    Maakt u gebruik van televisie? Beoordeel dit dan op beeldkwaliteit, storingen en mogelijkheden. Een toelichting kunt u hieronder geven. Een toelichting kunt u hieronder geven.
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
herhaalde malen geen internet monteur bij geweest binnen alles goed zit in de verdeelkast geen reparatie geweest antwoordt caiway moet je niet bij ons zijn moet je bij de net beheerder zijn ik betaal caiway geen net beheerder monteur heb gezegd dat er niet meer onderhoud aan het systeem plaats vind
Geschreven door bos April 29, 2019

internet

herhaalde malen geen internet monteur bij geweest binnen alles goed zit in de verdeelkast geen reparatie geweest antwoordt caiway moet je niet bij ons zijn moet je bij de net beheerder zijn ik betaal caiway geen net beheerder monteur heb gezegd dat er niet meer onderhoud aan het systeem plaats vind

Was deze review nuttig? 
Na jaren platgebeld te zijn door caiway,,toch me over laten halen door een afspraak te maken met een caiway adviseur ,deze beste adviseur bezocht mij op 14 februari 2019 en we hebben afspraken gemaakt zou de week er op een instalatatie pakket ontvangen en hij vulde mijn opzegging van kpn in dat mijn kpn per 31 maart zou moeten stoppen,zodat de caiway gratis monteur mij in de week voor 31 maart de instalatie van mn glasvezel pakket zou kunnen realiseren....
Dat is toch netjes geregeld van die beste adviseur ,
Maar helaas liep het allemaal anders,kreeg gelijk mailtjes en informatie per email fijn dat ik gekozen had voor de instalatieservice van caiway
Vervolgens gebeurde er 5 weken niks meer...toen er een email kwam om een afspraak te maken met de instalatieservice..
Nou leuk maar wat zou u dan moeten instaleren dacht ik.
Heb niks ontvangen
om het maar kort te houden de klantenservice maar gebeld nou dan weet u niet wat u te wachten staat
hele morgen allerlei afdelingen aan de lijn in de wacht 25 minuten uit de wacht bespaar u de details, een
grote puinzooi daar bij caiway onbeschofte lui zijn het die geen enkele afspraak nakomen
heb alles teruggedraaid.............maar dat moet ik dan wel zelf regelen zeiden ze want hun regelen niks naar behorenogst
Geschreven door C den Hartog Maart 22, 2019

Onmogelijke klantenservice komen geen enkele afspraak na

Na jaren platgebeld te zijn door caiway,,toch me over laten halen door een afspraak te maken met een caiway adviseur ,deze beste adviseur bezocht mij op 14 februari 2019 en we hebben afspraken gemaakt zou de week er op een instalatatie pakket ontvangen en hij vulde mijn opzegging van kpn in dat mijn kpn per 31 maart zou moeten stoppen,zodat de caiway gratis monteur mij in de week voor 31 maart de instalatie van mn glasvezel pakket zou kunnen realiseren....
Dat is toch netjes geregeld van die beste adviseur ,
Maar helaas liep het allemaal anders,kreeg gelijk mailtjes en informatie per email fijn dat ik gekozen had voor de instalatieservice van caiway
Vervolgens gebeurde er 5 weken niks meer...toen er een email kwam om een afspraak te maken met de instalatieservice..
Nou leuk maar wat zou u dan moeten instaleren dacht ik.
Heb niks ontvangen
om het maar kort te houden de klantenservice maar gebeld nou dan weet u niet wat u te wachten staat
hele morgen allerlei afdelingen aan de lijn in de wacht 25 minuten uit de wacht bespaar u de details, een
grote puinzooi daar bij caiway onbeschofte lui zijn het die geen enkele afspraak nakomen
heb alles teruggedraaid.............maar dat moet ik dan wel zelf regelen zeiden ze want hun regelen niks naar behorenogst

Was deze review nuttig? 
Installatie: mag je allemaal zelf doen. Krijgt alleen wat boekjes erbij. En verder zoek je het maar uit.

Helpdesk:
Waardeloos en maken zich overal erg nochalant vanaf. Lijken zich niet betrokken te voelen bij het bedrijf. Zijn ook zeer slecht geinformeerd en hebben weinig kennis.

Internet: storingen worden niet of te laat doorgegeven en site is ook erg onoverzichtelijk.
Verder wel snel internet en enige met glasvezel

Bellen: niet van toepassing. Bel alleen mobiel.

Digitale televisie: zappen is niet mogelijk. Duurt erg lang om van zender te wisselen. Werkt alleen fatsoenlijk in de programma gids.
Bestel je iets van een voetbal wedstrijd moet je eerst je tv kastje opnieuw opstarten voor voor de betreffende zender erbij zit
Verder werkt het wel prima.


Gemiddelde score 
 
2.8
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Sander Maart 13, 2019

Niet heel best

Installatie: mag je allemaal zelf doen. Krijgt alleen wat boekjes erbij. En verder zoek je het maar uit.

Helpdesk:
Waardeloos en maken zich overal erg nochalant vanaf. Lijken zich niet betrokken te voelen bij het bedrijf. Zijn ook zeer slecht geinformeerd en hebben weinig kennis.

Internet: storingen worden niet of te laat doorgegeven en site is ook erg onoverzichtelijk.
Verder wel snel internet en enige met glasvezel

Bellen: niet van toepassing. Bel alleen mobiel.

Digitale televisie: zappen is niet mogelijk. Duurt erg lang om van zender te wisselen. Werkt alleen fatsoenlijk in de programma gids.
Bestel je iets van een voetbal wedstrijd moet je eerst je tv kastje opnieuw opstarten voor voor de betreffende zender erbij zit
Verder werkt het wel prima.


Was deze review nuttig? 
Krijg om de zoveel tijd m’n internet niet aan de praat. Als Caiway hier niet mijn enige optie was geweest was ik al lang overgestapt. Als je een alternatief kunt vinden zou ik daar voor kiezen.
Gemiddelde score 
 
5.7
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door KvdB Maart 06, 2019

Krijg om de zoveel tijd m’n internet niet aan de praat. Als Caiway hier niet mijn enige optie was geweest was ik al lang overgestapt. Als je een alternatief kunt vinden zou ik daar voor kiezen.

Was deze review nuttig? 
slecht heb vanaf dat ik geleverd krijg storing gehad op de coax.
gebeld en ze kwamen meten dit was november 2018
februari 2019 is het gemaakt tijdens het maken hebben ze onze glasvezel kabel kapot gestoken. dik een week zonder internet gezeten heel vaak met ze gebeld de ene na de andere belofte en maar niet nakomen.
nu zijn de kabels eindelijk gemaakt eind februari. nu maart ligt het trottoir er nog altijd uit. nu ook weer achteraan gebeld zal geregeld worden ik wacht af en geloof er al helaas niks meer van.
dan dien je een claim in na al die problemen krijg je en mail terug dat je geen recht hebt op een vergoeding. maar wel duur betalen.
ik wou dat ik een andere provider kon nemen.

heb ik helaas niet kunnen vinden.

ophouden met liegen en leugens te vertellen.beloftes maken en niet nakomen.toezeggingen doen over datums en wanneer reparateurs komen die dan achteraf niet komen of niet ingepland zijn.beter zijn voor je klanten.

Gemiddelde score 
 
1.8
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door meulenveld Maart 04, 2019

waardeloos ik wil een andere provider kunnen kiezen

slecht heb vanaf dat ik geleverd krijg storing gehad op de coax.
gebeld en ze kwamen meten dit was november 2018
februari 2019 is het gemaakt tijdens het maken hebben ze onze glasvezel kabel kapot gestoken. dik een week zonder internet gezeten heel vaak met ze gebeld de ene na de andere belofte en maar niet nakomen.
nu zijn de kabels eindelijk gemaakt eind februari. nu maart ligt het trottoir er nog altijd uit. nu ook weer achteraan gebeld zal geregeld worden ik wacht af en geloof er al helaas niks meer van.
dan dien je een claim in na al die problemen krijg je en mail terug dat je geen recht hebt op een vergoeding. maar wel duur betalen.
ik wou dat ik een andere provider kon nemen.

heb ik helaas niet kunnen vinden.

ophouden met liegen en leugens te vertellen.beloftes maken en niet nakomen.toezeggingen doen over datums en wanneer reparateurs komen die dan achteraf niet komen of niet ingepland zijn.beter zijn voor je klanten.

Was deze review nuttig? 
We zijn nu ruim 1,5 maand bezig om een aansluiting te proberen te realiseren. Steeds heeft men andere smoezen paraat waarom iets niet werkt. Steeds krijg je een andere medewerker aan de telefoon. Nooit follow up. Management en directie zijn onvindbaar en nemen geen enkele verantwoordelijkheid.
Werkelijk ongehoord in deze tijd !
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Eugene Maart 01, 2019

onmogelijk bedrijf met bijzonder slechte service

We zijn nu ruim 1,5 maand bezig om een aansluiting te proberen te realiseren. Steeds heeft men andere smoezen paraat waarom iets niet werkt. Steeds krijg je een andere medewerker aan de telefoon. Nooit follow up. Management en directie zijn onvindbaar en nemen geen enkele verantwoordelijkheid.
Werkelijk ongehoord in deze tijd !

Was deze review nuttig? 
Ontzettend veel wat mis gaat bij hun en klantenservice medewerkers zijn onkundig. Conclusie: als je keuze hebt WEGBLIJVEN daar! Ze beloven veel maar komen weinig na.
Gemiddelde score 
 
2.5
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Wilma Februari 24, 2019

Waardeloze provider

Ontzettend veel wat mis gaat bij hun en klantenservice medewerkers zijn onkundig. Conclusie: als je keuze hebt WEGBLIJVEN daar! Ze beloven veel maar komen weinig na.

Was deze review nuttig? 
Zodra de gelegenheid er is om te verdwijnen bij deze waardeloze provider doen we dat.
Constante storing op de tv sinds 2 maand
Geschreven door B.v.d.Veen Februari 13, 2019

Waardeloos televisiebeeld

Zodra de gelegenheid er is om te verdwijnen bij deze waardeloze provider doen we dat.
Constante storing op de tv sinds 2 maand

Was deze review nuttig? 
Inmiddels al 1,5 week aan het wachten tot we tv aansluiting hebben. belt wekelijke helpdesk maar dit schiet totaal niet uit.

Momenteel aan het wachten op een monteur. kun je een hele dag voor thuis blijven zitten. geen idee wanneer iemand kan komen. Helpdesk helpt je weer niet verder.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door dominique Januari 16, 2019

1,5 maand al geen tv

Inmiddels al 1,5 week aan het wachten tot we tv aansluiting hebben. belt wekelijke helpdesk maar dit schiet totaal niet uit.

Momenteel aan het wachten op een monteur. kun je een hele dag voor thuis blijven zitten. geen idee wanneer iemand kan komen. Helpdesk helpt je weer niet verder.

Was deze review nuttig? 
Sinds afgelopen juni caiway. Helft van de tijd werk het totale systeem niet. Interactieve tv als extra pakket genomen. Helaas ook niet werkend.

Vele malen met onze welbekende (vriendelijke) klantenservice gebeld. Niemand die het probleem kan verhelpen. Wij kunnen er niets aan doen word meerdere malen aangegeven. Wie wel? Dat weten we niet.

Systeem blijft gemiddeld iedere dag hangen. Door op epg te drukken om zenders terug te kijken, helaas ook niet mogelijk, geen zenders aanwezig of oude zenders van een nacht er voor die blijven hangen.

Wij hebben de afgelopen maanden de helft minder tv gekeken. Indien mogelijk zijn wij zo snel mogelijk weg. En raden wij niemand maar dan ook niemand caiway aan.

Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Rens December 09, 2018

Neem geen caiway

Sinds afgelopen juni caiway. Helft van de tijd werk het totale systeem niet. Interactieve tv als extra pakket genomen. Helaas ook niet werkend.

Vele malen met onze welbekende (vriendelijke) klantenservice gebeld. Niemand die het probleem kan verhelpen. Wij kunnen er niets aan doen word meerdere malen aangegeven. Wie wel? Dat weten we niet.

Systeem blijft gemiddeld iedere dag hangen. Door op epg te drukken om zenders terug te kijken, helaas ook niet mogelijk, geen zenders aanwezig of oude zenders van een nacht er voor die blijven hangen.

Wij hebben de afgelopen maanden de helft minder tv gekeken. Indien mogelijk zijn wij zo snel mogelijk weg. En raden wij niemand maar dan ook niemand caiway aan.

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider