Caiway ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/96/76/01/caiway-39-1411403530.png
 
3.4 (316)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
Caiway internet

Caiway internet maakt gebruik van de kabel. Ze proberen hiermee zich te onderscheiden ten op zichte van ADSL providers, door hoge snelheden aan te bieden. De laatste tijd neemt het aantal Caiway klachten hier toe. Zo zou Caiway een slecht bereikbare helpdesk hebben en zijn er regelmatig internet storingen in het Caiway netwerk.

Het Caiway Webcare Team heeft verbetering aangegeven en we hopen dan ook dat de klantentevredenheid van Caiway weer snel gaat toenemen. We roepen dan ook alle Caiway klanten op een review achter te laten over jouw Caiway internet ervaringen.

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 316 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
3.4
Installatie 
 
3.8  (238)
Helpdesk 
 
2.3  (289)
Internet 
 
3.1  (285)
Bellen 
 
3.8  (194)
Digitale televisie 
 
3.7  (186)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
    Hoe beviel de installatie door de monteur? Of heeft u zelf de installatie uitgevoerd? Was de meegeleverde beschrijving dan duidelijk? Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Helpdesk
    Beoordeel de helpdesk als u hiermee al eens contact heeft opgenomen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Internet
    Beoordeel de kwaliteit van het internet op snelheid, stabiliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Bellen
    Maakt u gebruik van telefonie? Beoordeel dit dan op geluidskwaliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Digitale televisie
    Maakt u gebruik van televisie? Beoordeel dit dan op beeldkwaliteit, storingen en mogelijkheden. Een toelichting kunt u hieronder geven. Een toelichting kunt u hieronder geven.
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Wat een drama elke keer bij Caiway. Het is altijd wat; telefonie, tv...Sorry hoor maar vaste telefonie ligt er nu nog steeds uit in Maassluis!! ??? En door dat "Monopoly spel" zien we aan Caiway verbonden. En Caiway is verre van de goedkoopste! Inmiddels mag er wel eens iets tegenover al die ellende staan. Oudere mensen die alleen vaste telefonie hebben zijn hier afhankelijk van; ook om 112 ed te bellen in geval van nood. ZEER KWALIJKE ZAAK!!!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Jean Augustus 05, 2019

Ellendig!!! Zeer kwalijk

Wat een drama elke keer bij Caiway. Het is altijd wat; telefonie, tv...Sorry hoor maar vaste telefonie ligt er nu nog steeds uit in Maassluis!! ??? En door dat "Monopoly spel" zien we aan Caiway verbonden. En Caiway is verre van de goedkoopste! Inmiddels mag er wel eens iets tegenover al die ellende staan. Oudere mensen die alleen vaste telefonie hebben zijn hier afhankelijk van; ook om 112 ed te bellen in geval van nood. ZEER KWALIJKE ZAAK!!!!

Was deze review nuttig? 
Slecht bereikbaar,. Wordt afgescheept, met sorry, en dat is het , het kan 5a6 dagen duren voor de buren en ik weer tv hebben , in deze tijd schandalig
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door A Schipperen Juli 27, 2019

Slechte service

Slecht bereikbaar,. Wordt afgescheept, met sorry, en dat is het , het kan 5a6 dagen duren voor de buren en ik weer tv hebben , in deze tijd schandalig

Was deze review nuttig? 
Omdat wij over zijn gegaan op glasvezel moesten wij overstappen naar een andere provider, wij hebben toen (helaas) gekozen voor Caiway. Tot nu toe alleen maar problemen en extra onkosten. Communicatie met Caiway is slecht, ze zijn slecht bereikbaar, beloftes en afspraken die ze niet nakomen. We hebben een dikke maand problemen gehad met de telefoon. Internet is ook niet goed, valt elke keer weg. Wij raden het niemand aan om met Caiway in zee te gaan.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Maris Juli 18, 2019

Zeer slecht

Omdat wij over zijn gegaan op glasvezel moesten wij overstappen naar een andere provider, wij hebben toen (helaas) gekozen voor Caiway. Tot nu toe alleen maar problemen en extra onkosten. Communicatie met Caiway is slecht, ze zijn slecht bereikbaar, beloftes en afspraken die ze niet nakomen. We hebben een dikke maand problemen gehad met de telefoon. Internet is ook niet goed, valt elke keer weg. Wij raden het niemand aan om met Caiway in zee te gaan.

Was deze review nuttig? 
Ben pas drie weken klant en na een week hield de interactieve tv ermee op. Beels zit vast. Via Webcare op de vrijdagavond 19.00 uur allerlei adviezen. Andere kabel, stekker er uit, enz en noem maar op... tig keer heen en weer aan het appen en na 21.00 uur plots... We zijn er niet meer....Morgen bent u weer aan de beurt. Echter jij wordt niet gecontact de volgende dag. Affin: weer het hele verhaal. Nieuw kastje op woensdag en hetzelfde probleem. Nu echter vraagt het nieuwe kastje om een inlog van Delta. Het oude kastje liep vast na eerst een minuutje tv. Kan nog een beetje tv kijken via de Caiway app op de smartphone, maar daar krijg ik inmidels barstende hoofdpijn van. Toen plots op zaterdag ook internet uit viel. Toen gebeld. storingsmonteur deed zijn uiterste best en internet werkte weer nadat ik een kabel op het glasmodem het omgezet naar een andere uitgang. Gelukkig. kon weer tennis en Formule 1 kijken. Hij probeerde ook de tv aan de praat te krijgen maar dat lukte helaas niet omdat hij niet overal bij kon. Volgens hem ziet het er bij Caiway goed uit met de verbinding alleen bij mij thuis niet. Affin... ik zal er wel weer achteraaan moeten want zelf nemen de technicie geen contact op met de klant. Eenramp. Was ik maar bij NLEx gebleven (=KPN). Alleen die zouden er plots een paar voor mij belangrijke zenders afgooien. Konden zij niets aan doen want dat was KPN. Ikke net overstap naar Caiway geregeld krijg ik paar weken later op vakante bericht dat die zenderverandering toch niet doorging. Maar tja. te laat. Was ik maar weer snel teruggegaan toen het nog kon. Wist ook niet dat Caiway zo slecht was. Een ramp is het.
Gemiddelde score 
 
4.4
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door willem Juli 15, 2019

Al bijna 2 weken zonder TV via Glasvezel

Ben pas drie weken klant en na een week hield de interactieve tv ermee op. Beels zit vast. Via Webcare op de vrijdagavond 19.00 uur allerlei adviezen. Andere kabel, stekker er uit, enz en noem maar op... tig keer heen en weer aan het appen en na 21.00 uur plots... We zijn er niet meer....Morgen bent u weer aan de beurt. Echter jij wordt niet gecontact de volgende dag. Affin: weer het hele verhaal. Nieuw kastje op woensdag en hetzelfde probleem. Nu echter vraagt het nieuwe kastje om een inlog van Delta. Het oude kastje liep vast na eerst een minuutje tv. Kan nog een beetje tv kijken via de Caiway app op de smartphone, maar daar krijg ik inmidels barstende hoofdpijn van. Toen plots op zaterdag ook internet uit viel. Toen gebeld. storingsmonteur deed zijn uiterste best en internet werkte weer nadat ik een kabel op het glasmodem het omgezet naar een andere uitgang. Gelukkig. kon weer tennis en Formule 1 kijken. Hij probeerde ook de tv aan de praat te krijgen maar dat lukte helaas niet omdat hij niet overal bij kon. Volgens hem ziet het er bij Caiway goed uit met de verbinding alleen bij mij thuis niet. Affin... ik zal er wel weer achteraaan moeten want zelf nemen de technicie geen contact op met de klant. Eenramp. Was ik maar bij NLEx gebleven (=KPN). Alleen die zouden er plots een paar voor mij belangrijke zenders afgooien. Konden zij niets aan doen want dat was KPN. Ikke net overstap naar Caiway geregeld krijg ik paar weken later op vakante bericht dat die zenderverandering toch niet doorging. Maar tja. te laat. Was ik maar weer snel teruggegaan toen het nog kon. Wist ook niet dat Caiway zo slecht was. Een ramp is het.

Was deze review nuttig? 
Prima provider, snap ook de reacties van anderen niet. Wat veel problemen veroorzaakte bij mij is die witte Sitecom router en oude coax connectors. Mijn lokale tv winkel heeft dit destijds prima opgelost en het werkt nu super! Misschien een tip?!
Gemiddelde score 
 
8.4
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Gerard Juni 25, 2019

Prima

Prima provider, snap ook de reacties van anderen niet. Wat veel problemen veroorzaakte bij mij is die witte Sitecom router en oude coax connectors. Mijn lokale tv winkel heeft dit destijds prima opgelost en het werkt nu super! Misschien een tip?!

Was deze review nuttig? 
Zeeeeer ontevreden over caiway. We zijn verhuisd. Adres wijziging doorggegevn (waren ze kwijt). Toen bleek er een breuk in de kabel onder de openbare weg te liggen. Geen tijd kregen we te horen. Na aandringen kwamen er mensen graven. Stopten er al snel mee, moest een kraantje komen en die had het druk en moesten 3 weken wachten. Elke dag gebeld en gestalkt. Diverse keren waren wij opeens uit het systeem. Bij het nieuwe huis lag ook al een coax kabel, deze weigeren ze aan te sluiten, zou geen goede koppeling opzitten. Met onze electricien gesproken en hun gevraagd wat ze wilde, antwoord: wij gaan het niet doen. Caiway wil van de coax af. Heel raar want wij hebben er 1 liggen en ze doen er niets mee. Met het glasvezel kunnen er 4 tv's op, we hebben er 7 (idd erg veel). Alle voorbereidingen getroffen voor de coax en blijkt nu voor niets, dit hadden we niet verwacht. Vervolgens zijn de mensen die daar werken niet kundig. Overal zeggen ze dat ze je gaan helpen en dat ze er spoed bij gaan zetten en wanneer je belt is er elke keer wat waardoor er niets is gebeurd. Nu moet ik ook in de gaten houden dat ze geen geld van de rekening gaan halen, heb ik ook al gemeld bij caiway, ze kunnen niets beloven en anders als het gebeurd moet ik een klachten formulier invullen.....TE IDIOOT DIT. Extra kosten moeten maken voor mb,( hebben kinderen thuis). Bedrijf op het huisadres. Kan geen mailen inzien niets. Aangegeven aan Caiway, maar ze vinden het vervelend. Ik ben zo klaar met dit bedrijf. Je hoort iedereen om je heen klagen, ze weten dat ze vrij machtig hier zijn in het westland maar het is echt een drama. ook al een paar keer meegemaakt dat er een persoon vrij is en dat zijn/haar werk blijkbaar niet wordt waargenomen en dat je weer kan bellen wanneer die persoon terug is. Zeer klantonvriendelijk. We gaan straks onze vierde week in zonder tv en internet, geen idee wanneer hier een einde aan komt
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door gabber Juni 13, 2019

bijna 3 weken geen internet en tv

Zeeeeer ontevreden over caiway. We zijn verhuisd. Adres wijziging doorggegevn (waren ze kwijt). Toen bleek er een breuk in de kabel onder de openbare weg te liggen. Geen tijd kregen we te horen. Na aandringen kwamen er mensen graven. Stopten er al snel mee, moest een kraantje komen en die had het druk en moesten 3 weken wachten. Elke dag gebeld en gestalkt. Diverse keren waren wij opeens uit het systeem. Bij het nieuwe huis lag ook al een coax kabel, deze weigeren ze aan te sluiten, zou geen goede koppeling opzitten. Met onze electricien gesproken en hun gevraagd wat ze wilde, antwoord: wij gaan het niet doen. Caiway wil van de coax af. Heel raar want wij hebben er 1 liggen en ze doen er niets mee. Met het glasvezel kunnen er 4 tv's op, we hebben er 7 (idd erg veel). Alle voorbereidingen getroffen voor de coax en blijkt nu voor niets, dit hadden we niet verwacht. Vervolgens zijn de mensen die daar werken niet kundig. Overal zeggen ze dat ze je gaan helpen en dat ze er spoed bij gaan zetten en wanneer je belt is er elke keer wat waardoor er niets is gebeurd. Nu moet ik ook in de gaten houden dat ze geen geld van de rekening gaan halen, heb ik ook al gemeld bij caiway, ze kunnen niets beloven en anders als het gebeurd moet ik een klachten formulier invullen.....TE IDIOOT DIT. Extra kosten moeten maken voor mb,( hebben kinderen thuis). Bedrijf op het huisadres. Kan geen mailen inzien niets. Aangegeven aan Caiway, maar ze vinden het vervelend. Ik ben zo klaar met dit bedrijf. Je hoort iedereen om je heen klagen, ze weten dat ze vrij machtig hier zijn in het westland maar het is echt een drama. ook al een paar keer meegemaakt dat er een persoon vrij is en dat zijn/haar werk blijkbaar niet wordt waargenomen en dat je weer kan bellen wanneer die persoon terug is. Zeer klantonvriendelijk. We gaan straks onze vierde week in zonder tv en internet, geen idee wanneer hier een einde aan komt

Was deze review nuttig? 
Donderdag gemeld moet tot dinsdag wa nu en op een monteur van cogas. Is van de zotte 04 dagen geen internet en tv
Geschreven door Leendert Juni 07, 2019

Verhelpen internet/tv storing

Donderdag gemeld moet tot dinsdag wa nu en op een monteur van cogas. Is van de zotte 04 dagen geen internet en tv

Was deze review nuttig? 
We hebben spijt dat we bij Caiway zitten. We zitten er nu een paar dagen maar het internet valt elke keer uit en wij kunnen geen Netflix op de televisie krijgen.....
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Marissa Juni 02, 2019

Spijt

We hebben spijt dat we bij Caiway zitten. We zitten er nu een paar dagen maar het internet valt elke keer uit en wij kunnen geen Netflix op de televisie krijgen.....

Was deze review nuttig? 
Als nieuwe klant apparatuur ontvangen, bevestiging dat alles gereed is voor aansluiting en vrijgenomen voor monteur. Monteur constateert dar Caiway zaken niet op orde heeft en constateert na half uur dat hij onverrichte zaken weer weg gaat. Caiway gebeld geven aan dat zodra opgelost ik word gebeld. Op mijn vraag hoe lang het herstel duurt kan men geen antwoord geven. Intern kan niet met juiste persoon worden gesproken voor verduidelijking reparatietijd. Nieuwe afspraak maken met monteur kan ook niet! Morgen vroeg een tweede afspraak is daardoor dus ook niet mogelijk. Leidinggevende is niet bereikbaar noch baas organisatie. Voor een nieuwe klant waar je als bedrijf voor faalt zou je oets harder kunnen looen. Jammer dat Caiway een monopolist is voor glasvezel. Geen aanrader als organisatie.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Guido Mei 28, 2019

Eerste Caiway ervaring van nieuwe klant

Als nieuwe klant apparatuur ontvangen, bevestiging dat alles gereed is voor aansluiting en vrijgenomen voor monteur. Monteur constateert dar Caiway zaken niet op orde heeft en constateert na half uur dat hij onverrichte zaken weer weg gaat. Caiway gebeld geven aan dat zodra opgelost ik word gebeld. Op mijn vraag hoe lang het herstel duurt kan men geen antwoord geven. Intern kan niet met juiste persoon worden gesproken voor verduidelijking reparatietijd. Nieuwe afspraak maken met monteur kan ook niet! Morgen vroeg een tweede afspraak is daardoor dus ook niet mogelijk. Leidinggevende is niet bereikbaar noch baas organisatie. Voor een nieuwe klant waar je als bedrijf voor faalt zou je oets harder kunnen looen. Jammer dat Caiway een monopolist is voor glasvezel. Geen aanrader als organisatie.

Was deze review nuttig? 
Wat een slecht bedrijf. Dagelijks storing, dan ligt het aan Stedin, dan weer aan de Rekam, maar daar heb je als gebruiker geen boodschap aan. 10 x bellen om een monteur, nog steeds niet geweest, en dan zeggen ze dat je niet onder je jaarcontract uit kan. Weer naar KPN, regelen direct iemand om te helpen bij het installeren.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door As Mei 24, 2019

Beoordeling

Wat een slecht bedrijf. Dagelijks storing, dan ligt het aan Stedin, dan weer aan de Rekam, maar daar heb je als gebruiker geen boodschap aan. 10 x bellen om een monteur, nog steeds niet geweest, en dan zeggen ze dat je niet onder je jaarcontract uit kan. Weer naar KPN, regelen direct iemand om te helpen bij het installeren.

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider