Caiway ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/96/76/01/caiway-39-1411403530.png
 
3.4 (287)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
Caiway internet

Caiway internet maakt gebruik van de kabel. Ze proberen hiermee zich te onderscheiden ten op zichte van ADSL providers, door hoge snelheden aan te bieden. De laatste tijd neemt het aantal Caiway klachten hier toe. Zo zou Caiway een slecht bereikbare helpdesk hebben en zijn er regelmatig internet storingen in het Caiway netwerk.

Het Caiway Webcare Team heeft verbetering aangegeven en we hopen dan ook dat de klantentevredenheid van Caiway weer snel gaat toenemen. We roepen dan ook alle Caiway klanten op een review achter te laten over jouw Caiway internet ervaringen.

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 287 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
3.4
Installatie 
 
3.9  (214)
Helpdesk 
 
2.3  (263)
Internet 
 
3.1  (260)
Bellen 
 
3.8  (179)
Digitale televisie 
 
3.8  (168)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
    Hoe beviel de installatie door de monteur? Of heeft u zelf de installatie uitgevoerd? Was de meegeleverde beschrijving dan duidelijk? Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Helpdesk
    Beoordeel de helpdesk als u hiermee al eens contact heeft opgenomen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Internet
    Beoordeel de kwaliteit van het internet op snelheid, stabiliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Bellen
    Maakt u gebruik van telefonie? Beoordeel dit dan op geluidskwaliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Digitale televisie
    Maakt u gebruik van televisie? Beoordeel dit dan op beeldkwaliteit, storingen en mogelijkheden. Een toelichting kunt u hieronder geven. Een toelichting kunt u hieronder geven.
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Vorige week donderdag klant geworden bij Caiway na onze verhuizing. Is al Caiway aansluiting in ons huis, zaterdag pakket ontvangen en gisteren zou het werken. Telefonisch met helpdesk geconstateerd dat de modem niet werkt en dat er een monteur moet komen. Gistermiddag toegezegd dat er op vrijdag een monteur zou komen, vanmiddag wordt er gewoon gezegd dat ze helemaal vol zitten en het volgende week dinsdag wordt. Als ik leidinggevende wil spreken kan dit niet, en als we er niet uitkomen willen ze het gesprek beëindigen.
Dit kan toch niet? Zo ga je niet met (nieuwe) klanten om!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Leo Heuvelman November 02, 2017

Nieuwe klant

Vorige week donderdag klant geworden bij Caiway na onze verhuizing. Is al Caiway aansluiting in ons huis, zaterdag pakket ontvangen en gisteren zou het werken. Telefonisch met helpdesk geconstateerd dat de modem niet werkt en dat er een monteur moet komen. Gistermiddag toegezegd dat er op vrijdag een monteur zou komen, vanmiddag wordt er gewoon gezegd dat ze helemaal vol zitten en het volgende week dinsdag wordt. Als ik leidinggevende wil spreken kan dit niet, en als we er niet uitkomen willen ze het gesprek beëindigen.
Dit kan toch niet? Zo ga je niet met (nieuwe) klanten om!

Was deze review nuttig? 
Als je een keuze tussen providers hebt, kies dan niet voor Caiway! Inmiddels wachten we al twee weken op het opsturen van een modem nadat deze door schuld van Caiway kapot is gegaan. In deze tijd hebben wij geen telefonie, internet en digitale televisie. Omdat we alleen nog wel analoge televisie hebben vindt Caiway dat we geen recht op compensatie hebben. Vreselijk bedrijf!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Henk Lambers Augustus 31, 2017

0 kwaliteit 0 service

Als je een keuze tussen providers hebt, kies dan niet voor Caiway! Inmiddels wachten we al twee weken op het opsturen van een modem nadat deze door schuld van Caiway kapot is gegaan. In deze tijd hebben wij geen telefonie, internet en digitale televisie. Omdat we alleen nog wel analoge televisie hebben vindt Caiway dat we geen recht op compensatie hebben. Vreselijk bedrijf!

Was deze review nuttig? 
De WiFi is echt superslecht!
Heel vaak en veel storingen en als hij het doet valt ie zo weer uit en als hij het eindelijk een keer goed doet kan ik maar net Google opzoeken
Het enige wat goed is,is tv.
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
7.0
Geschreven door Sjenno Hoogland Augustus 18, 2017

Zelf Free WiFi spots in het buitenland werken beter

De WiFi is echt superslecht!
Heel vaak en veel storingen en als hij het doet valt ie zo weer uit en als hij het eindelijk een keer goed doet kan ik maar net Google opzoeken
Het enige wat goed is,is tv.

Was deze review nuttig? 
Vandaag voor de zoveelste keer om de haverklap storing met internet in Schiedam. Vorige week ook al diverse keren. De kosten elders (op mijn mobiel o.a.) lopen inmiddels weer de spuigaten uit. Wanneer komt Caiway met een oplossing hiervoor en tegemoetkoming in mijn onkosten?
Gemiddelde score 
 
3.6
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
9.0
Geschreven door Denise Augustus 14, 2017

Zoveelste storing met Caiway internet

Vandaag voor de zoveelste keer om de haverklap storing met internet in Schiedam. Vorige week ook al diverse keren. De kosten elders (op mijn mobiel o.a.) lopen inmiddels weer de spuigaten uit. Wanneer komt Caiway met een oplossing hiervoor en tegemoetkoming in mijn onkosten?

Was deze review nuttig? 
Teleurstellend dat caiway niet meedoet met overstapservice zoals de meeste andere providers. Ik ga verhuizen naar een regio waar geen caiway is, dus hoef ik ook niet een afweging te maken of ik bij caiway wil blijven. Dit zou voor mij een reden zijn om over te stappen. Klantje pesten of machtsmisbruik? Zeker in Uithoorn waar nauwelijks alternatieven zijn. Gelukkig geeft mijn nieuwe woonplaats meer opties.
Geschreven door Robert Juli 11, 2017

Overstapservice

Teleurstellend dat caiway niet meedoet met overstapservice zoals de meeste andere providers. Ik ga verhuizen naar een regio waar geen caiway is, dus hoef ik ook niet een afweging te maken of ik bij caiway wil blijven. Dit zou voor mij een reden zijn om over te stappen. Klantje pesten of machtsmisbruik? Zeker in Uithoorn waar nauwelijks alternatieven zijn. Gelukkig geeft mijn nieuwe woonplaats meer opties.

Was deze review nuttig? 
na tig telefoongesprekken en slechte behandeling + het niet nakomen van de verplichtingen en toezeggingen van Caiway, wil ik er heel graag vanaf, maar: wat er niet bij verteld is: je zit 1 jaar vast aan zo'n het contract.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Gerdie Griese Juni 28, 2017

Caiway: de meest waardeloze maatschappij die er is in Nederland

na tig telefoongesprekken en slechte behandeling + het niet nakomen van de verplichtingen en toezeggingen van Caiway, wil ik er heel graag vanaf, maar: wat er niet bij verteld is: je zit 1 jaar vast aan zo'n het contract.

Was deze review nuttig? 
Normaal schrijf ik nooit wat op deze websites, maar ik gebruik ze wel bij het oriënteren. En aangezien mijn ervaring heel anders is dan wat ik lees hieronder wilde ik toch even mijn mening geven.
Ik twijfelde enorm of ik wel naar Caiway moest overstappen gezien de slechte ervaringen met de klantenservice. Maar bij het bekijken van de website (heel compleet en met veel info) en de mogelijkheden van de klantenservice ben ik een chat gestart met een medewerker. Een super fijn gesprek, hij hielp mij enorm goed en dacht met mij mee. Een dikke 10!
Gemiddelde score 
 
10.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Sam Mei 19, 2017

Super goed geholpen!

Normaal schrijf ik nooit wat op deze websites, maar ik gebruik ze wel bij het oriënteren. En aangezien mijn ervaring heel anders is dan wat ik lees hieronder wilde ik toch even mijn mening geven.
Ik twijfelde enorm of ik wel naar Caiway moest overstappen gezien de slechte ervaringen met de klantenservice. Maar bij het bekijken van de website (heel compleet en met veel info) en de mogelijkheden van de klantenservice ben ik een chat gestart met een medewerker. Een super fijn gesprek, hij hielp mij enorm goed en dacht met mij mee. Een dikke 10!

Was deze review nuttig? 
Zeer slechte ervaringen, om internet te kunnen installeren heb je een router nodig, deze wordt niet standaard meegeleverd maar moet je eerst bestellen (50 euro bovenop je abonnement!) maar voor je de router kunt bestellen moet je het installatieproces doorlopen (aanmeldingsprocedure). Dus een router via Bol.com besteld, telefonisch de router van caiway afbesteld maar kon door allerlei onzin niet gedaan worden. Router 2 weken later ontvangen en weer terug gestuurd. Maand later zie ik diezelfde router weer op mijn factuur staan. Bellen en na aandringen van mijn kant word het bedrag over 2 a 4 weken terug gestort. Dit moet ik dan eerst nog maar zien. Op de website staat per maand opzegbaar. Ik zit er dus nog 10 maanden aan vast. Bij de abonnementsprijs zoals vermeld op de site komt ook nog de BTW, 21%, staat ook niet vermeld. In mijn boek riekt dit naar oplichting.
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Cindy Mei 17, 2017

Zeer slechte ervaring

Zeer slechte ervaringen, om internet te kunnen installeren heb je een router nodig, deze wordt niet standaard meegeleverd maar moet je eerst bestellen (50 euro bovenop je abonnement!) maar voor je de router kunt bestellen moet je het installatieproces doorlopen (aanmeldingsprocedure). Dus een router via Bol.com besteld, telefonisch de router van caiway afbesteld maar kon door allerlei onzin niet gedaan worden. Router 2 weken later ontvangen en weer terug gestuurd. Maand later zie ik diezelfde router weer op mijn factuur staan. Bellen en na aandringen van mijn kant word het bedrag over 2 a 4 weken terug gestort. Dit moet ik dan eerst nog maar zien. Op de website staat per maand opzegbaar. Ik zit er dus nog 10 maanden aan vast. Bij de abonnementsprijs zoals vermeld op de site komt ook nog de BTW, 21%, staat ook niet vermeld. In mijn boek riekt dit naar oplichting.

Was deze review nuttig? 
Ik ben nog geen 3 seconden een YouTube filmpje aan het bekijken. En de wifi is al weer weg gevallen. Het is echt een hele slechte wifi.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Yan April 23, 2017

Slechte internet

Ik ben nog geen 3 seconden een YouTube filmpje aan het bekijken. En de wifi is al weer weg gevallen. Het is echt een hele slechte wifi.

Was deze review nuttig? 
ik ben al ruimte tijd klant bij caiway, normaal gaat de betaling via de automatische incasso altijd van mijn rekening, door een onbekende reden is de de afgelopen 2 maanden niet gebeurd, en je raad het niet de eerste brief wat ik krijg van caiway is 80 euro erbij van afsluitkosten. en mijn pakket is per direct afgesloten zonder enige eerder aankondiging. ik heb gebeld met ze en de situatie uitgelegd dat ik geen brief heb gehad hierover, ze hebben gezegd niets te kunnen doen voor mij , "ja sorry daar kunnen we niets aan doen was het antwoord" ik had aangegeven meteen de kosten te willen betalen behalve sluitingskosten, daar zijn ze niet mee akkoord gegaan, en al zou ik alles betaald hebben dan zal de verbinding pas over enkele werkdagen open gaan, je kan met hun niets regelen,ze willen alleen snel geld zien.. dus weet met wie je zaken doet. ik zal mijn abonnement direct opzeggen, met zulke bedrijven doe ik liever geen zaken, verbinding was ook al niet goed, viel soms uit.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Frank Maart 31, 2017

Caiway heeft Slechte service!!

ik ben al ruimte tijd klant bij caiway, normaal gaat de betaling via de automatische incasso altijd van mijn rekening, door een onbekende reden is de de afgelopen 2 maanden niet gebeurd, en je raad het niet de eerste brief wat ik krijg van caiway is 80 euro erbij van afsluitkosten. en mijn pakket is per direct afgesloten zonder enige eerder aankondiging. ik heb gebeld met ze en de situatie uitgelegd dat ik geen brief heb gehad hierover, ze hebben gezegd niets te kunnen doen voor mij , "ja sorry daar kunnen we niets aan doen was het antwoord" ik had aangegeven meteen de kosten te willen betalen behalve sluitingskosten, daar zijn ze niet mee akkoord gegaan, en al zou ik alles betaald hebben dan zal de verbinding pas over enkele werkdagen open gaan, je kan met hun niets regelen,ze willen alleen snel geld zien.. dus weet met wie je zaken doet. ik zal mijn abonnement direct opzeggen, met zulke bedrijven doe ik liever geen zaken, verbinding was ook al niet goed, viel soms uit.

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider