Caiway ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/96/76/01/caiway-39-1411403530.png
 
3.3 (324)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
Caiway internet

Caiway internet maakt gebruik van de kabel. Ze proberen hiermee zich te onderscheiden ten op zichte van ADSL providers, door hoge snelheden aan te bieden. De laatste tijd neemt het aantal Caiway klachten hier toe. Zo zou Caiway een slecht bereikbare helpdesk hebben en zijn er regelmatig internet storingen in het Caiway netwerk.

Het Caiway Webcare Team heeft verbetering aangegeven en we hopen dan ook dat de klantentevredenheid van Caiway weer snel gaat toenemen. We roepen dan ook alle Caiway klanten op een review achter te laten over jouw Caiway internet ervaringen.

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 324 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
3.3
Installatie 
 
3.8  (245)
Helpdesk 
 
2.3  (296)
Internet 
 
3.1  (293)
Bellen 
 
3.8  (198)
Digitale televisie 
 
3.7  (193)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
    Hoe beviel de installatie door de monteur? Of heeft u zelf de installatie uitgevoerd? Was de meegeleverde beschrijving dan duidelijk? Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Helpdesk
    Beoordeel de helpdesk als u hiermee al eens contact heeft opgenomen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Internet
    Beoordeel de kwaliteit van het internet op snelheid, stabiliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Bellen
    Maakt u gebruik van telefonie? Beoordeel dit dan op geluidskwaliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Digitale televisie
    Maakt u gebruik van televisie? Beoordeel dit dan op beeldkwaliteit, storingen en mogelijkheden. Een toelichting kunt u hieronder geven. Een toelichting kunt u hieronder geven.
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
slecht bedrijf, slecht bereikbaar, slechte dienstverlening, slecht personeel.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door niels December 17, 2019

waardeloze dienstverlening

slecht bedrijf, slecht bereikbaar, slechte dienstverlening, slecht personeel.

Was deze review nuttig? 
waardeloos, Op klachten word totaal geen reactie gegeven. Ben maanden bezig geweest om glasvezel te krijgen en 2x voor niks thusi gebleven en 4x vrij genomen en als je hierover wil spreken hoe ze dit gaan oplossen, hoor je niks, behalve excuses van de dames van de klantenservice, waar ik niets mee kan.
Wel ondertussen me vinden met nieuwsbrieven, verkooptelefoontjes en de factuur en herinneringen hieraan..
Geschreven door Twan December 16, 2019

waardeloos, Op klachten word totaal geen reactie gegeven

waardeloos, Op klachten word totaal geen reactie gegeven. Ben maanden bezig geweest om glasvezel te krijgen en 2x voor niks thusi gebleven en 4x vrij genomen en als je hierover wil spreken hoe ze dit gaan oplossen, hoor je niks, behalve excuses van de dames van de klantenservice, waar ik niets mee kan.
Wel ondertussen me vinden met nieuwsbrieven, verkooptelefoontjes en de factuur en herinneringen hieraan..

Was deze review nuttig? 
Ik ben momenteel bij Caiway. Heb daar mijn abonnement per 26-02 omgezet naar een abonnement zonder telefoon. Men had wel aangegeven dat je, ivm de omzetting, even geen TV zou hebben. Wat is nu het geval? Ik kan al twee dagen geen TV kijken. De TV ontvanger welke ik heb gekregen was niet goed en nu probeert men deze al twee dagen te resetten. Snap niet waarom dat niet lukt binnen twee dagen. Had men niet beter een nieuw kastje kunnen sturen?? Ook valt tegenwoordig het internet regelmatig uit.
Geschreven door pierre November 28, 2019

Ik ben momenteel bij Caiway. Heb daar mijn abonnement per 26-02 omgezet naar een abonnement zonder telefoon. Men had wel aangegeven dat je, ivm de omzetting, even geen TV zou hebben. Wat is nu het geval? Ik kan al twee dagen geen TV kijken. De TV ontvanger welke ik heb gekregen was niet goed en nu probeert men deze al twee dagen te resetten. Snap niet waarom dat niet lukt binnen twee dagen. Had men niet beter een nieuw kastje kunnen sturen?? Ook valt tegenwoordig het internet regelmatig uit.

Was deze review nuttig? 
Ben al jaren bij Caiway. Kan hier in Oldenzaal ook moeilijk veranderen van glas leverancier (alleen Online en Fiber, maar omdat de reviews daar niet al te best van zijn, ga ik daar niet mee in zee).
Met internet totaal geen problemen en haal op dit moment mijn volle snelheid zowel up als down. daarnaast heb ik up vaak veel nodig voor mijn werk (10Mb slipt bij me dicht). ik ben dus wel aangewezen op glasvezel, echter had ik gehoopt dat KPN of XS4all er op zou komen, doch helaas. ben er wel tevreden mee.
telefonie doe ik via voip en eigen centrale, ook daar geen problemen met netwerk.
tv vind ik wel een dingetje. de top-box vind het fijn om tegen te schelden en verwacht dan ook dat ik dat steeds doe als er gewisseld moet worden van zender of dat ik graag iets op pauze wil zetten. Na een dringend, doch krachtig geplaatste vloek wil de top-box luisteren naar mijn commando. Iets wat KPN en daarbij ook XS4all Tmobile beter voor elkaar hebben. wij begrepen elkaar en de interactieve TV van KPN is dan ook echt interactief. Hij doet wat je vraagt en weet bijna al van tevoren wat je wilt. wow. dat wil ik nu ook bij caiway, maar dat snappen ze helaas nog niet zo goed.
verder niet veel te klagen.
Gemiddelde score 
 
7.0
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Marco November 21, 2019

Niet veel te klagen over de internet snelheid van caiway

Ben al jaren bij Caiway. Kan hier in Oldenzaal ook moeilijk veranderen van glas leverancier (alleen Online en Fiber, maar omdat de reviews daar niet al te best van zijn, ga ik daar niet mee in zee).
Met internet totaal geen problemen en haal op dit moment mijn volle snelheid zowel up als down. daarnaast heb ik up vaak veel nodig voor mijn werk (10Mb slipt bij me dicht). ik ben dus wel aangewezen op glasvezel, echter had ik gehoopt dat KPN of XS4all er op zou komen, doch helaas. ben er wel tevreden mee.
telefonie doe ik via voip en eigen centrale, ook daar geen problemen met netwerk.
tv vind ik wel een dingetje. de top-box vind het fijn om tegen te schelden en verwacht dan ook dat ik dat steeds doe als er gewisseld moet worden van zender of dat ik graag iets op pauze wil zetten. Na een dringend, doch krachtig geplaatste vloek wil de top-box luisteren naar mijn commando. Iets wat KPN en daarbij ook XS4all Tmobile beter voor elkaar hebben. wij begrepen elkaar en de interactieve TV van KPN is dan ook echt interactief. Hij doet wat je vraagt en weet bijna al van tevoren wat je wilt. wow. dat wil ik nu ook bij caiway, maar dat snappen ze helaas nog niet zo goed.
verder niet veel te klagen.

Was deze review nuttig? 
Na 5 maanden ellende en geen afspraak die ze nakomen nu al drie uur telefonische proberen om mijn abonnement te stoppen. Nog nooit met zo’n slecht bedrijf te maken gehad
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door M Oktober 24, 2019

Slecht internet en tv en rampzalige service

Na 5 maanden ellende en geen afspraak die ze nakomen nu al drie uur telefonische proberen om mijn abonnement te stoppen. Nog nooit met zo’n slecht bedrijf te maken gehad

Was deze review nuttig? 
Heel kort, geen service, slechte wifi, liegen en bedriegen als je voor de zoveelste keer belt.
Zal blij zijn als KPN in Schiedam ook Glasvezel mag verstreken.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door JR Oktober 17, 2019

Schandalig slecht

Heel kort, geen service, slechte wifi, liegen en bedriegen als je voor de zoveelste keer belt.
Zal blij zijn als KPN in Schiedam ook Glasvezel mag verstreken.

Was deze review nuttig? 
Is echt grote drama met caiway in s'gravenzande. Glasvezel is zo traag, en voor dit prijs 61 euro per maand.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Jakub Oktober 07, 2019

Een grote drama.

Is echt grote drama met caiway in s'gravenzande. Glasvezel is zo traag, en voor dit prijs 61 euro per maand.

Was deze review nuttig? 
Vanaf dag 1 al ellende en overal zelf achteraan moeten gaan ondanks de fout bij Caiway lag. Stap je over naar glasvezel op aanraden van Caiway zelf blijkt de hele boel niet te werken en maar ontkennen. Pas nadat ik aantoonde dat ze me een IP adres uit Berlijn hadden gegeven kon de fout erkend worden. Zeg je uiteindelijk je contract op, blijven ze je mailen. MAARRR dan moet ik zelf contact opnemen met het service center wordt er dan gezegd. Euhhhh hoe vaak dan, want blijkbaar komt het niet aan dat ik van Caiway af wil. Naar mijn idee is het gebruik van persoonsgegevens zonder toestemming ook in tegenspraak met de AVG.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door D. September 12, 2019

Je komt er nooit vanaf!

Vanaf dag 1 al ellende en overal zelf achteraan moeten gaan ondanks de fout bij Caiway lag. Stap je over naar glasvezel op aanraden van Caiway zelf blijkt de hele boel niet te werken en maar ontkennen. Pas nadat ik aantoonde dat ze me een IP adres uit Berlijn hadden gegeven kon de fout erkend worden. Zeg je uiteindelijk je contract op, blijven ze je mailen. MAARRR dan moet ik zelf contact opnemen met het service center wordt er dan gezegd. Euhhhh hoe vaak dan, want blijkbaar komt het niet aan dat ik van Caiway af wil. Naar mijn idee is het gebruik van persoonsgegevens zonder toestemming ook in tegenspraak met de AVG.

Was deze review nuttig? 
Ben hier net klant (glasvezel). Snap niet waarom de wifi zo heen en weer gaat, heb dit nog bij geen enkel ander bedrijf meegemaakt. Erg vreemd. Dan weer 4 mb download, dan terug naar 2.5, en dat gaat maar door. Erg vreemd. Ik houd het even in de gaten maar dit klinkt niet goed tot nu toe
Gemiddelde score 
 
5.4
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door Nick Augustus 22, 2019

Meh

Ben hier net klant (glasvezel). Snap niet waarom de wifi zo heen en weer gaat, heb dit nog bij geen enkel ander bedrijf meegemaakt. Erg vreemd. Dan weer 4 mb download, dan terug naar 2.5, en dat gaat maar door. Erg vreemd. Ik houd het even in de gaten maar dit klinkt niet goed tot nu toe

Was deze review nuttig? 
Caiway heeft alleen dure abonnementen. Maar voor de hoge prijzen leveren zij heel erg ondermaats. Ook de klantenservice en verwerking van wijzigen laat te wensen over. Verder maken ze op een slimme manier gebruik van opzegtermijnen, die wettelijke gezien niet kloppen.
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Laura Augustus 15, 2019

Slechte service en onnodig duur

Caiway heeft alleen dure abonnementen. Maar voor de hoge prijzen leveren zij heel erg ondermaats. Ook de klantenservice en verwerking van wijzigen laat te wensen over. Verder maken ze op een slimme manier gebruik van opzegtermijnen, die wettelijke gezien niet kloppen.

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider