Caiway ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/96/76/01/caiway-39-1411403530.png
 
3.3 (322)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
Caiway internet

Caiway internet maakt gebruik van de kabel. Ze proberen hiermee zich te onderscheiden ten op zichte van ADSL providers, door hoge snelheden aan te bieden. De laatste tijd neemt het aantal Caiway klachten hier toe. Zo zou Caiway een slecht bereikbare helpdesk hebben en zijn er regelmatig internet storingen in het Caiway netwerk.

Het Caiway Webcare Team heeft verbetering aangegeven en we hopen dan ook dat de klantentevredenheid van Caiway weer snel gaat toenemen. We roepen dan ook alle Caiway klanten op een review achter te laten over jouw Caiway internet ervaringen.

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 322 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
3.3
Installatie 
 
3.8  (243)
Helpdesk 
 
2.3  (294)
Internet 
 
3.1  (291)
Bellen 
 
3.8  (198)
Digitale televisie 
 
3.7  (191)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
    Hoe beviel de installatie door de monteur? Of heeft u zelf de installatie uitgevoerd? Was de meegeleverde beschrijving dan duidelijk? Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Helpdesk
    Beoordeel de helpdesk als u hiermee al eens contact heeft opgenomen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Internet
    Beoordeel de kwaliteit van het internet op snelheid, stabiliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Bellen
    Maakt u gebruik van telefonie? Beoordeel dit dan op geluidskwaliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Digitale televisie
    Maakt u gebruik van televisie? Beoordeel dit dan op beeldkwaliteit, storingen en mogelijkheden. Een toelichting kunt u hieronder geven. Een toelichting kunt u hieronder geven.
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Na 5 maanden ellende en geen afspraak die ze nakomen nu al drie uur telefonische proberen om mijn abonnement te stoppen. Nog nooit met zo’n slecht bedrijf te maken gehad
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door M Oktober 24, 2019

Slecht internet en tv en rampzalige service

Na 5 maanden ellende en geen afspraak die ze nakomen nu al drie uur telefonische proberen om mijn abonnement te stoppen. Nog nooit met zo’n slecht bedrijf te maken gehad

Was deze review nuttig? 
Heel kort, geen service, slechte wifi, liegen en bedriegen als je voor de zoveelste keer belt.
Zal blij zijn als KPN in Schiedam ook Glasvezel mag verstreken.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door JR Oktober 17, 2019

Schandalig slecht

Heel kort, geen service, slechte wifi, liegen en bedriegen als je voor de zoveelste keer belt.
Zal blij zijn als KPN in Schiedam ook Glasvezel mag verstreken.

Was deze review nuttig? 
Is echt grote drama met caiway in s'gravenzande. Glasvezel is zo traag, en voor dit prijs 61 euro per maand.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Jakub Oktober 07, 2019

Een grote drama.

Is echt grote drama met caiway in s'gravenzande. Glasvezel is zo traag, en voor dit prijs 61 euro per maand.

Was deze review nuttig? 
Vanaf dag 1 al ellende en overal zelf achteraan moeten gaan ondanks de fout bij Caiway lag. Stap je over naar glasvezel op aanraden van Caiway zelf blijkt de hele boel niet te werken en maar ontkennen. Pas nadat ik aantoonde dat ze me een IP adres uit Berlijn hadden gegeven kon de fout erkend worden. Zeg je uiteindelijk je contract op, blijven ze je mailen. MAARRR dan moet ik zelf contact opnemen met het service center wordt er dan gezegd. Euhhhh hoe vaak dan, want blijkbaar komt het niet aan dat ik van Caiway af wil. Naar mijn idee is het gebruik van persoonsgegevens zonder toestemming ook in tegenspraak met de AVG.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door D. September 12, 2019

Je komt er nooit vanaf!

Vanaf dag 1 al ellende en overal zelf achteraan moeten gaan ondanks de fout bij Caiway lag. Stap je over naar glasvezel op aanraden van Caiway zelf blijkt de hele boel niet te werken en maar ontkennen. Pas nadat ik aantoonde dat ze me een IP adres uit Berlijn hadden gegeven kon de fout erkend worden. Zeg je uiteindelijk je contract op, blijven ze je mailen. MAARRR dan moet ik zelf contact opnemen met het service center wordt er dan gezegd. Euhhhh hoe vaak dan, want blijkbaar komt het niet aan dat ik van Caiway af wil. Naar mijn idee is het gebruik van persoonsgegevens zonder toestemming ook in tegenspraak met de AVG.

Was deze review nuttig? 
Ben hier net klant (glasvezel). Snap niet waarom de wifi zo heen en weer gaat, heb dit nog bij geen enkel ander bedrijf meegemaakt. Erg vreemd. Dan weer 4 mb download, dan terug naar 2.5, en dat gaat maar door. Erg vreemd. Ik houd het even in de gaten maar dit klinkt niet goed tot nu toe
Gemiddelde score 
 
5.4
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door Nick Augustus 22, 2019

Meh

Ben hier net klant (glasvezel). Snap niet waarom de wifi zo heen en weer gaat, heb dit nog bij geen enkel ander bedrijf meegemaakt. Erg vreemd. Dan weer 4 mb download, dan terug naar 2.5, en dat gaat maar door. Erg vreemd. Ik houd het even in de gaten maar dit klinkt niet goed tot nu toe

Was deze review nuttig? 
Caiway heeft alleen dure abonnementen. Maar voor de hoge prijzen leveren zij heel erg ondermaats. Ook de klantenservice en verwerking van wijzigen laat te wensen over. Verder maken ze op een slimme manier gebruik van opzegtermijnen, die wettelijke gezien niet kloppen.
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Laura Augustus 15, 2019

Slechte service en onnodig duur

Caiway heeft alleen dure abonnementen. Maar voor de hoge prijzen leveren zij heel erg ondermaats. Ook de klantenservice en verwerking van wijzigen laat te wensen over. Verder maken ze op een slimme manier gebruik van opzegtermijnen, die wettelijke gezien niet kloppen.

Was deze review nuttig? 
Wat een drama elke keer bij Caiway. Het is altijd wat; telefonie, tv...Sorry hoor maar vaste telefonie ligt er nu nog steeds uit in Maassluis!! ??? En door dat "Monopoly spel" zien we aan Caiway verbonden. En Caiway is verre van de goedkoopste! Inmiddels mag er wel eens iets tegenover al die ellende staan. Oudere mensen die alleen vaste telefonie hebben zijn hier afhankelijk van; ook om 112 ed te bellen in geval van nood. ZEER KWALIJKE ZAAK!!!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Jean Augustus 05, 2019

Ellendig!!! Zeer kwalijk

Wat een drama elke keer bij Caiway. Het is altijd wat; telefonie, tv...Sorry hoor maar vaste telefonie ligt er nu nog steeds uit in Maassluis!! ??? En door dat "Monopoly spel" zien we aan Caiway verbonden. En Caiway is verre van de goedkoopste! Inmiddels mag er wel eens iets tegenover al die ellende staan. Oudere mensen die alleen vaste telefonie hebben zijn hier afhankelijk van; ook om 112 ed te bellen in geval van nood. ZEER KWALIJKE ZAAK!!!!

Was deze review nuttig? 
Slecht bereikbaar,. Wordt afgescheept, met sorry, en dat is het , het kan 5a6 dagen duren voor de buren en ik weer tv hebben , in deze tijd schandalig
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door A Schipperen Juli 27, 2019

Slechte service

Slecht bereikbaar,. Wordt afgescheept, met sorry, en dat is het , het kan 5a6 dagen duren voor de buren en ik weer tv hebben , in deze tijd schandalig

Was deze review nuttig? 
Omdat wij over zijn gegaan op glasvezel moesten wij overstappen naar een andere provider, wij hebben toen (helaas) gekozen voor Caiway. Tot nu toe alleen maar problemen en extra onkosten. Communicatie met Caiway is slecht, ze zijn slecht bereikbaar, beloftes en afspraken die ze niet nakomen. We hebben een dikke maand problemen gehad met de telefoon. Internet is ook niet goed, valt elke keer weg. Wij raden het niemand aan om met Caiway in zee te gaan.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Maris Juli 18, 2019

Zeer slecht

Omdat wij over zijn gegaan op glasvezel moesten wij overstappen naar een andere provider, wij hebben toen (helaas) gekozen voor Caiway. Tot nu toe alleen maar problemen en extra onkosten. Communicatie met Caiway is slecht, ze zijn slecht bereikbaar, beloftes en afspraken die ze niet nakomen. We hebben een dikke maand problemen gehad met de telefoon. Internet is ook niet goed, valt elke keer weg. Wij raden het niemand aan om met Caiway in zee te gaan.

Was deze review nuttig? 
Ben pas drie weken klant en na een week hield de interactieve tv ermee op. Beels zit vast. Via Webcare op de vrijdagavond 19.00 uur allerlei adviezen. Andere kabel, stekker er uit, enz en noem maar op... tig keer heen en weer aan het appen en na 21.00 uur plots... We zijn er niet meer....Morgen bent u weer aan de beurt. Echter jij wordt niet gecontact de volgende dag. Affin: weer het hele verhaal. Nieuw kastje op woensdag en hetzelfde probleem. Nu echter vraagt het nieuwe kastje om een inlog van Delta. Het oude kastje liep vast na eerst een minuutje tv. Kan nog een beetje tv kijken via de Caiway app op de smartphone, maar daar krijg ik inmidels barstende hoofdpijn van. Toen plots op zaterdag ook internet uit viel. Toen gebeld. storingsmonteur deed zijn uiterste best en internet werkte weer nadat ik een kabel op het glasmodem het omgezet naar een andere uitgang. Gelukkig. kon weer tennis en Formule 1 kijken. Hij probeerde ook de tv aan de praat te krijgen maar dat lukte helaas niet omdat hij niet overal bij kon. Volgens hem ziet het er bij Caiway goed uit met de verbinding alleen bij mij thuis niet. Affin... ik zal er wel weer achteraaan moeten want zelf nemen de technicie geen contact op met de klant. Eenramp. Was ik maar bij NLEx gebleven (=KPN). Alleen die zouden er plots een paar voor mij belangrijke zenders afgooien. Konden zij niets aan doen want dat was KPN. Ikke net overstap naar Caiway geregeld krijg ik paar weken later op vakante bericht dat die zenderverandering toch niet doorging. Maar tja. te laat. Was ik maar weer snel teruggegaan toen het nog kon. Wist ook niet dat Caiway zo slecht was. Een ramp is het.
Gemiddelde score 
 
4.4
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door willem Juli 15, 2019

Al bijna 2 weken zonder TV via Glasvezel

Ben pas drie weken klant en na een week hield de interactieve tv ermee op. Beels zit vast. Via Webcare op de vrijdagavond 19.00 uur allerlei adviezen. Andere kabel, stekker er uit, enz en noem maar op... tig keer heen en weer aan het appen en na 21.00 uur plots... We zijn er niet meer....Morgen bent u weer aan de beurt. Echter jij wordt niet gecontact de volgende dag. Affin: weer het hele verhaal. Nieuw kastje op woensdag en hetzelfde probleem. Nu echter vraagt het nieuwe kastje om een inlog van Delta. Het oude kastje liep vast na eerst een minuutje tv. Kan nog een beetje tv kijken via de Caiway app op de smartphone, maar daar krijg ik inmidels barstende hoofdpijn van. Toen plots op zaterdag ook internet uit viel. Toen gebeld. storingsmonteur deed zijn uiterste best en internet werkte weer nadat ik een kabel op het glasmodem het omgezet naar een andere uitgang. Gelukkig. kon weer tennis en Formule 1 kijken. Hij probeerde ook de tv aan de praat te krijgen maar dat lukte helaas niet omdat hij niet overal bij kon. Volgens hem ziet het er bij Caiway goed uit met de verbinding alleen bij mij thuis niet. Affin... ik zal er wel weer achteraaan moeten want zelf nemen de technicie geen contact op met de klant. Eenramp. Was ik maar bij NLEx gebleven (=KPN). Alleen die zouden er plots een paar voor mij belangrijke zenders afgooien. Konden zij niets aan doen want dat was KPN. Ikke net overstap naar Caiway geregeld krijg ik paar weken later op vakante bericht dat die zenderverandering toch niet doorging. Maar tja. te laat. Was ik maar weer snel teruggegaan toen het nog kon. Wist ook niet dat Caiway zo slecht was. Een ramp is het.

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider