Caiway ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/96/76/01/caiway-39-1411403530.png
 
3.3 (337)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review
Caiway internet

Caiway internet maakt gebruik van de kabel. Ze proberen hiermee zich te onderscheiden ten op zichte van ADSL providers, door hoge snelheden aan te bieden. De laatste tijd neemt het aantal Caiway klachten hier toe. Zo zou Caiway een slecht bereikbare helpdesk hebben en zijn er regelmatig internet storingen in het Caiway netwerk.

Het Caiway Webcare Team heeft verbetering aangegeven en we hopen dan ook dat de klantentevredenheid van Caiway weer snel gaat toenemen. We roepen dan ook alle Caiway klanten op een review achter te laten over jouw Caiway internet ervaringen.

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 337 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
3.3
Installatie 
 
3.8  (255)
Helpdesk 
 
2.3  (309)
Internet 
 
3.1  (306)
Bellen 
 
3.7  (208)
Digitale televisie 
 
3.6  (206)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
    Hoe beviel de installatie door de monteur? Of heeft u zelf de installatie uitgevoerd? Was de meegeleverde beschrijving dan duidelijk? Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Helpdesk
    Beoordeel de helpdesk als u hiermee al eens contact heeft opgenomen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Internet
    Beoordeel de kwaliteit van het internet op snelheid, stabiliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Bellen
    Maakt u gebruik van telefonie? Beoordeel dit dan op geluidskwaliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Digitale televisie
    Maakt u gebruik van televisie? Beoordeel dit dan op beeldkwaliteit, storingen en mogelijkheden. Een toelichting kunt u hieronder geven. Een toelichting kunt u hieronder geven.
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Onbegrijpelijk dat steden de toestemming hebben gegeven aan caiway om als tv en internet provider te fungeren. Ze kunnen de problemen niet oplossen voor de mensen .en hebben geen idee hoe hun eigen apparatuur wekt. Zeer oncapabel personeel
En ook op de helpdesk kunnen ze beter kinderen inzetten. Die zijn verstandiger. We leven in 2020 en caiway leeft nog in 1950

Een zeer ontevreden klant
Gemiddelde score 
 
1.8
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Harte Oktober 20, 2020

Enge praktijken

Onbegrijpelijk dat steden de toestemming hebben gegeven aan caiway om als tv en internet provider te fungeren. Ze kunnen de problemen niet oplossen voor de mensen .en hebben geen idee hoe hun eigen apparatuur wekt. Zeer oncapabel personeel
En ook op de helpdesk kunnen ze beter kinderen inzetten. Die zijn verstandiger. We leven in 2020 en caiway leeft nog in 1950

Een zeer ontevreden klant

Was deze review nuttig? 
Echte oplichters pur sang. Bijdehandte pikkies aan de telefoon. Helpen je niet. TRAAG INTERNET
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door M September 18, 2020

NOOIT NAAR CAIWAY GAAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Echte oplichters pur sang. Bijdehandte pikkies aan de telefoon. Helpen je niet. TRAAG INTERNET

Was deze review nuttig? 
Verre van een professionele club! Netwerk hangt aan elkaar met oude en goedkope hardware en is achterhaald, slecht geconfigureerd en buitengewoon kwetsbaar. Klantenservice is meestal onbereikbaar, en als je iemand spreekt, weten, kunnen of doen ze niets voor je. Zowel via telefoon, mail als Whatsapp. Bij storingen ligt het áltijd eerst aan de klant, tot het tegendeel is bewezen. Regelmatig zijn er (ver)storingen op het netwerk, internet over glasvezel is enorm instabiel, de tv-decoder is tenenkrommend traag en de digitale radio via de mediabox gaat na verloop van tijd haperen. Als ik toch een alternatief had...
Gemiddelde score 
 
3.4
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Repsaj September 16, 2020

Verre van een professionele club!

Verre van een professionele club! Netwerk hangt aan elkaar met oude en goedkope hardware en is achterhaald, slecht geconfigureerd en buitengewoon kwetsbaar. Klantenservice is meestal onbereikbaar, en als je iemand spreekt, weten, kunnen of doen ze niets voor je. Zowel via telefoon, mail als Whatsapp. Bij storingen ligt het áltijd eerst aan de klant, tot het tegendeel is bewezen. Regelmatig zijn er (ver)storingen op het netwerk, internet over glasvezel is enorm instabiel, de tv-decoder is tenenkrommend traag en de digitale radio via de mediabox gaat na verloop van tijd haperen. Als ik toch een alternatief had...

Was deze review nuttig? 
Totale minachting voor de klant met een klacht
Gemiddelde score 
 
1.3
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Veldhoven September 07, 2020

Slechte service

Totale minachting voor de klant met een klacht

Was deze review nuttig? 
Zeer slecht, nu dikke maand glasvezel via Caiway, onstabiel internet.
Interactieve tv: elke avond al van begin of aan momenten stilstaand beeld of uitzending gemist werkt niet. De afgelopen week zgn DDOS aanval, t zou mij niet verbazen als hier gefrustreerde klanten achter zitten, maar het kan ook zomaar zijn dat ze storingen hebben en zich verbergen achter een zgn Ddos aanval. Met dit bedrijf als provider stap je 25jaar terug in de tijd.
Gemiddelde score 
 
1.2
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Liesbeth September 05, 2020

Ellende

Zeer slecht, nu dikke maand glasvezel via Caiway, onstabiel internet.
Interactieve tv: elke avond al van begin of aan momenten stilstaand beeld of uitzending gemist werkt niet. De afgelopen week zgn DDOS aanval, t zou mij niet verbazen als hier gefrustreerde klanten achter zitten, maar het kan ook zomaar zijn dat ze storingen hebben en zich verbergen achter een zgn Ddos aanval. Met dit bedrijf als provider stap je 25jaar terug in de tijd.

Was deze review nuttig? 
Na een uur gewacht te hebben sluit de klantenservice. Want het is 9 uur. We helpen je zo. Nog een moment geduld aub....ze laten je gewoon in de stront zakken. Wat een klantenservice. Zeer slecht, zeg maar gerust helemaal niet te bereiken. Ga spoedig op zoek naar andere provider
Gemiddelde score 
 
1.3
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Gerhard Augustus 31, 2020

Zeer slechte klantenservice

Na een uur gewacht te hebben sluit de klantenservice. Want het is 9 uur. We helpen je zo. Nog een moment geduld aub....ze laten je gewoon in de stront zakken. Wat een klantenservice. Zeer slecht, zeg maar gerust helemaal niet te bereiken. Ga spoedig op zoek naar andere provider

Was deze review nuttig? 
Bizar dat zo;n slechte provider alleenheerser is met glaskabel in Schiedam e.o. Ik wil al jaren van die zooi af, maar er blijkt geen concurrent glaskabel aan te bieden in deze regio. schande dat die vervloekte marktwerking in dit geval niet functioneert en deze oplichters veel geld innen voor bedroevend slechte service
Geschreven door Rikster Juli 24, 2020

Bizar slechte provider

Bizar dat zo;n slechte provider alleenheerser is met glaskabel in Schiedam e.o. Ik wil al jaren van die zooi af, maar er blijkt geen concurrent glaskabel aan te bieden in deze regio. schande dat die vervloekte marktwerking in dit geval niet functioneert en deze oplichters veel geld innen voor bedroevend slechte service

Was deze review nuttig? 
Na drie weken zonder internet (via coax) eindelijk overgezet op glasvezel, en daarvoor de netwerkkabels in huis helemaal moeten verleggen waar dat eigenlijk niet kon zonder dat dit in het zicht ging liggen, komt het allergrootste probleem: Een administratief medewerker stuurt je doodleuk een email dat je coax afgesloten gaat worden omdat de kwaliteit van deze verbinding niet meer gegarandeerd kan worden, maar al je TV's in huis gewoon perfect werken op dit signaal, kun je via de helpdesk of de chats niets of niemand bereiken, en zelfs niet doorverbonden worden met iemand in het bedrijf (bijvoorbeeld de persoon die deze beslissing genomen heeft) die er wat aan zou kunnen doen.
Gemiddelde score 
 
4.2
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Chris Juli 08, 2020

Alleen 1e lijns helpdesk bereikbaar, verder hele bedrijf onbereikbaar

Na drie weken zonder internet (via coax) eindelijk overgezet op glasvezel, en daarvoor de netwerkkabels in huis helemaal moeten verleggen waar dat eigenlijk niet kon zonder dat dit in het zicht ging liggen, komt het allergrootste probleem: Een administratief medewerker stuurt je doodleuk een email dat je coax afgesloten gaat worden omdat de kwaliteit van deze verbinding niet meer gegarandeerd kan worden, maar al je TV's in huis gewoon perfect werken op dit signaal, kun je via de helpdesk of de chats niets of niemand bereiken, en zelfs niet doorverbonden worden met iemand in het bedrijf (bijvoorbeeld de persoon die deze beslissing genomen heeft) die er wat aan zou kunnen doen.

Was deze review nuttig? 
Geen goede provider , belooft van alles en bij problemen pakken ze de telefoon niet eens op.
Ik heb mij schriftelijk weer opgezegd. Hopen dat ze de (aangetekende)brief wel lezen.
Gemiddelde score 
 
2.3
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door gerben Juni 24, 2020

Geen goede provider , belooft van alles en bij problemen pakken ze de telefoon niet eens op.
Ik heb mij schriftelijk weer opgezegd. Hopen dat ze de (aangetekende)brief wel lezen.

Was deze review nuttig? 
Wat een slechte internet verbinding, zit soms minuten te wachten in huis om antwoord via een appje te geven. Dan heb ik het maar niet over een game spelen op je telefoon, man man man! Om nou iedere keer alles uit te schakelen en op te starten met de hoop dat het misschien een update is geweest. Caiway site is van alle gemak voorzien behalve voor de klant,zo staat er bijv: stap 1, nee dan stap 2 nee dan stap 3, kom op zeg, "als er problemen zijn" wil je te woord worden gestaan en geholpen worden! Afijn zing me contract uit en stap over, dan maar geen glasvezel die stottert bij gebruik!!
Gemiddelde score 
 
3.4
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door John van der Waal Juni 13, 2020

Internet shaking

Wat een slechte internet verbinding, zit soms minuten te wachten in huis om antwoord via een appje te geven. Dan heb ik het maar niet over een game spelen op je telefoon, man man man! Om nou iedere keer alles uit te schakelen en op te starten met de hoop dat het misschien een update is geweest. Caiway site is van alle gemak voorzien behalve voor de klant,zo staat er bijv: stap 1, nee dan stap 2 nee dan stap 3, kom op zeg, "als er problemen zijn" wil je te woord worden gestaan en geholpen worden! Afijn zing me contract uit en stap over, dan maar geen glasvezel die stottert bij gebruik!!

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider