Caiway ervaringen
https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/96/76/01/caiway-39-1411403530.pngDolby digital geluid
Geen dolby digital 5.1 geluid wordt beloofd maar komt nooit. Wel veel geld betalen voor een glasvezel abonnement
betaal ik nu twee telefoonabonnementen .
de afschuiftechniek hebben ze hier tot een specialiteit verheven.
Gemiddelde score | 2.8 | |
Installatie | 4.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 4.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 4.0 |
Caiyway oplichters
Kijk goed uit voor je met dit bedrijf Door dit harteloze bedrijf .
betaal ik nu twee telefoonabonnementen .
de afschuiftechniek hebben ze hier tot een specialiteit verheven.
Ik zou per 1 juli internet en tv krijgen. Nu blijkt dat er nog geen kabel ligt. Omdat de 2 weken verstreken zijn kan ik mijn contract niet meer opzeggen. Vandaag uren aan de telefoon gezeten en niemand kan iets voor je betekenen.
Is niet vertelt toen ik mij aanmelden. Ik zit nu met de gevolgen dat ik straks niet thuis kan werken omdat ze geen enkele medewerking verlenen en niemand aan de telefoon je kan helpen. grrrrr
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
k.. bedrijf
Wat een k bedrijf.
Ik zou per 1 juli internet en tv krijgen. Nu blijkt dat er nog geen kabel ligt. Omdat de 2 weken verstreken zijn kan ik mijn contract niet meer opzeggen. Vandaag uren aan de telefoon gezeten en niemand kan iets voor je betekenen.
Is niet vertelt toen ik mij aanmelden. Ik zit nu met de gevolgen dat ik straks niet thuis kan werken omdat ze geen enkele medewerking verlenen en niemand aan de telefoon je kan helpen. grrrrr
Het wordt een dagelijkse routine, lijkt het.
Ik wou dat ik met betalen zo makkelijk de boel stil kon zetten…
Gemiddelde score | 3.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 7.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
Al dagen haperend beeld
Ik word zolangzamerhand gek van het beeld dat constant stil staat!!
Het wordt een dagelijkse routine, lijkt het.
Ik wou dat ik met betalen zo makkelijk de boel stil kon zetten…
Op zijn verzoek heb ik maandag 28-6 neem ik contact op met de helpdesk. De medewerker geeft aan dat er meerdere fouten zijn gemaakt, maar dat er uiterlijk woensdag een nieuw modem is.
Dinsdag 29-6 is er inderdaad een nieuw modem, helaas lukt het op afstand activeren niet.
Woensdag 30-6 heb ik weer contact met de helpdesk van Caiway. Het is weer mis gegaan en het modem moet handmatig geactiveerd worden. Hoelang dat gaat duren is onduidelijk. Facturatie gaat ondertussen gewoon door.
Wat op begint te vallen is dat er totaal geen initiatief tot communicatie vanuit Caiway. Elke keer moeten wij als klant herinitiatief nemen.
Vrijdag 2-7 maar weer contact opgenomen met de klantenservice van Caiway. Ik wordt te woord gestaan door ene Pip Stofbergen. De toon is uiterst arrogant en hij is weinig bereid om ons te helpen of duidelijkheid te verschaffen. Ik raak hierdoor een beetje geirriteerd, waarop Pip Stofbergen aangeeft dat ik niet bijdehand moet worden. Vervolgens vraagt hij of ik verder nog wat te zeuren heb. Als ik hem daarop aanspreek geeft hij aan dat hijs geen gesprek wil voeren en verbreekt de verbinding.
Ondertussen zitten mijn schoonouders al weken zonder internet omdat Caiway zijn zaakjes niet op orde heeft.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Geen internet en schofterig gedrag helpdesk
Mijn schoonvader van 85 zal al weken zonder internet vanwege een defect modem en werdt door de klantenservice van Caiway al enige tijd aan het lijntje gehouden.
Op zijn verzoek heb ik maandag 28-6 neem ik contact op met de helpdesk. De medewerker geeft aan dat er meerdere fouten zijn gemaakt, maar dat er uiterlijk woensdag een nieuw modem is.
Dinsdag 29-6 is er inderdaad een nieuw modem, helaas lukt het op afstand activeren niet.
Woensdag 30-6 heb ik weer contact met de helpdesk van Caiway. Het is weer mis gegaan en het modem moet handmatig geactiveerd worden. Hoelang dat gaat duren is onduidelijk. Facturatie gaat ondertussen gewoon door.
Wat op begint te vallen is dat er totaal geen initiatief tot communicatie vanuit Caiway. Elke keer moeten wij als klant herinitiatief nemen.
Vrijdag 2-7 maar weer contact opgenomen met de klantenservice van Caiway. Ik wordt te woord gestaan door ene Pip Stofbergen. De toon is uiterst arrogant en hij is weinig bereid om ons te helpen of duidelijkheid te verschaffen. Ik raak hierdoor een beetje geirriteerd, waarop Pip Stofbergen aangeeft dat ik niet bijdehand moet worden. Vervolgens vraagt hij of ik verder nog wat te zeuren heb. Als ik hem daarop aanspreek geeft hij aan dat hijs geen gesprek wil voeren en verbreekt de verbinding.
Ondertussen zitten mijn schoonouders al weken zonder internet omdat Caiway zijn zaakjes niet op orde heeft.
Teletekst
Ik heb sinds kort glasvezel, maar teletekst is slecht ! Het is in elkaar gedrukt en de boven en onderkant van het beeld is niet zichtbaar !! De helpdesk zegt : Dit blijft voorlopig zo !! Ik overweeg, om over te stappen !
Gemiddelde score | 3.5 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 8.0 | |
Digitale televisie | 3.0 |
Klacht caiway
Al ruim een week haperend internet en wegvallende tv. Blij dat we opgezegd hebben. Waardeloos.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Zeer slecht
Alles is zo'n beetje slecht aan Caiway. Elke week storingen, wifi bereik van de router komt niet verder dan de meterkastdeur, tv slecht, helpdesk heb je al helemaal niks aan etc etc. Veruit de slechtste provider die ik ooit heb gehad, velen hier in de buurt delen deze mening. Gelukkig kon ik na een jaar weer overstappen.
ik heb bij elkaar 11 uur aan de telefoon geweest met caiway en er zijn 2 monteurs langsgeweest die hebben geconstateerd dat het niet werkt caiway meerdere keren gevraagd het op te lossen maar tegenwoordig hangen ze zelfs op als ik bel. Ik heb nu meerdere keren gevraagd het contract op te zeggen maar ze zeggen dat ze dat niet kunnen doen omdat ik in een eenjarig contract zit, maar ze leveren niet waar ik voor betaal ik betaal nu 60 euro per maand voor een provider die niet levert wat het hoort te leveren en ik heb geen enkele mogelijkheid om het contract op te zeggen.
Gemiddelde score | 3.7 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 9.0 |
caiway snel internet maar zorgt wel dat jullie internet werkt
hardstikke snel als het werkt caiway.
ik heb bij elkaar 11 uur aan de telefoon geweest met caiway en er zijn 2 monteurs langsgeweest die hebben geconstateerd dat het niet werkt caiway meerdere keren gevraagd het op te lossen maar tegenwoordig hangen ze zelfs op als ik bel. Ik heb nu meerdere keren gevraagd het contract op te zeggen maar ze zeggen dat ze dat niet kunnen doen omdat ik in een eenjarig contract zit, maar ze leveren niet waar ik voor betaal ik betaal nu 60 euro per maand voor een provider die niet levert wat het hoort te leveren en ik heb geen enkele mogelijkheid om het contract op te zeggen.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Nieuwe klanten worden in de steek gelaten
Ik heb ruime tijd geleden bij caiway een abonnement aangevraagd, dat per 9 december in zou gaan. Mijn huidige provider stopte ook met leveren op die datum. Nu kreeg ik van caiway bericht dat ik ruim op tijd mijn installatiepakket zou ontvangen en dat er ruim op tijd een afspraak zou worden gepland met een monteur. Nu is het inmiddels 8 december en ik heb nog niets gezien of gehoord van Caiway. Gezien de omstandigheden werk ik momenteel thuis en nu het erop lijkt dat er morgen nog geen installatie gaat plaatsvinden, heb ik een groot probleem. Vervolgens probeer ik Caiway hierover te bellen en word ik kort in de wacht gezet waarop telkens de verbinding wordt verbroken. Ik ben zo diep teleurgesteld in hun service, ik had er echt meer van verwacht... ik vraag me ook af hoe ze dit gaan oplossen? Want op deze manier zie ik het niet zitten om lid te zijn van zo’n organisatie.
Gemiddelde score | 2.6 | |
Installatie | 3.0 | |
Helpdesk | 5.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | 2.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Zwaar teleurgestelde klant.
Al jaren klant van Caiway. En ook al zolang we klant zijn zijn er problemen. Vaak en veel voorkomend probleem zijn de blokjes die met grote regelmaat te zien zijn en dan komt er tekst in beeld dat die signaal zoekt .Net alsof we tijdens het kijken voor de lol de stekker eruit trekken. Na het indienen van een klacht was het even weer goed. We hebben zelfs tot tweemaal toe een monteur van de cogas gehad en die moest weer dingen vervangen . En ja dan gaat het weer een tijdje goed maar dan begint het probleem weer. We kunnen via de kabel geen andere aanbieders krijgen .ben al een tijdje zoekende naar een andere .heb een beete genoeg van tekens weer het probleem uitleggen en dan maar weer afwachten.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Hel
Wat een hel , ben al een week bezig om iemand aan de telefoon te krijgen bij Caiway,het bandje dat alle medewerkers in gesprek zijn ken ik ondertussen wel. Als je de toets indrukt ik wil nieuwe abonnee worden of ik wil mijn abonnement opzeggen, dan heb je binnen 1 minuut iemand aan de telefoon. Rara. Het ergste van alles vindt ik nog dat ik er in ben gestonken en een abonnement bij Caiway heb genomen een tijd geleden, had ik dit eerst maar gelezen, was ik er niet aan begonnen. Mensen wees gewaarschuwd
Tevens heb ik ook het idee dat ze een loopje met je nemen. Ze beloven van alles maar houden zich aan geen enkel afspraak. Zo zit ik al ruim een week te wachten op een vervangende TV-ontvanger, maar die heb ik nog steeds niet ontvangen. Als je ook daarvoor belt, krijg je te horen dat ze dit niet na kunnen trekken omdat ze problemen hebben met hun computersysteem. Kortweg ze hebben intern en structureel problemen met alles en er wordt weinig opgelost.
Gemiddelde score | 2.2 | |
Installatie | 3.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 3.0 | |
Bellen | 3.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
problemen met vooral TV-signaal worden maar niet opgelost.
Het blijft hopeloos met Caiway. Het slechte ontvangst van vooral het TV-signaal wordt maar niet opgelost. Het aanbieden van signaal over glasvezel heeft daaraan niets veranderd. Het blijft problematisch. Als je hiervoor maar weer eens een keer met Caiway belt, zit je minstens een half uur tot 3 kwartier in de wacht.
Tevens heb ik ook het idee dat ze een loopje met je nemen. Ze beloven van alles maar houden zich aan geen enkel afspraak. Zo zit ik al ruim een week te wachten op een vervangende TV-ontvanger, maar die heb ik nog steeds niet ontvangen. Als je ook daarvoor belt, krijg je te horen dat ze dit niet na kunnen trekken omdat ze problemen hebben met hun computersysteem. Kortweg ze hebben intern en structureel problemen met alles en er wordt weinig opgelost.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Zeer zeer slecht
Ik houd niet van klagen maar ze maken het onmogelijk. Ik ben iemand die veel upload en dowload dus snelle internet is een must. Hier in het westland mag je alleen glasvezel internet via caiway hebben. Ze hebben alle rechten. Andere providers kunnen alleen het langzaamste paket aanbieden van max 50 mb/sec bij kpn en 20mb/sec xs4all. Ik heb nu 500 en heb dat ook nodig. Overstappen is dus al geen optie, ze weten dit en hebben gewoon schijt aan de klanten. Het begon al bij het aansluiten. Wat anderhalve maand heeft geduurd! Geen tv/telefoon/internet. Wel gewoon betalen uiteraard. Hulpdesk bestaat uit stagiares diechun best doen maar geen macht hebben of kennis om je daadwerkelijk te helpen. Veel storingen. Slecht wifi bereik, wat je dan maar zelf moet oplossen. Als er echt iets mis is KAN er een stagiare langskomen. Maar wel voor betalen ! Dit is niet gratis! De tv kastjes zijn mega outdated. Plastic goedkoop kastje met een windows 98 look layout op de tv. Opnemen kan. Maar je kan het niet op pauze zetten als je gewoon tv kijkt. Geen interactive tv dus! Terwijl ze het wel zo verkopen.je kan max een uur opnemen dan staat het hardeschijfje al vol. Heb het duurste paket. En kan nog niet. Betaal 90 euro in de maand! Wilde nog een tv op de slaapkamer. Dus wilde een extra kastje. Dit kan ook niet. Moet dan mijn abonoment opzeggen en een nieuwe afsluiten. Alles weer opsturen en kan het hele liedje weer opnieuw beginnen. Ik kan nog wel 10 dingen opnoemen maar laat het hierbij. Wat een bagger slecht bedrijf met nog een slechtere klantenservice. Nooit aam beginnen!!!! Criminelen.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Caiway. Wat een drama stel daar! Arrogantie ten top!
Wat een drama stel daar! Arrogantie ten top! Klanten service mag je het niet noemen! Want vaste en netjes betalende klanten die help je! Dit is al mijn 2e aanvaring met de Caiway dit jaar. Je word uren in de wacht gezet als ze doorhebben dat jij het bent. Willen alleen een nieuw abonnement verkopen. Enigste wat ik wou was een interactieve tv ontvanger aanvragen. Die heb ik nl nog niet! Ik betaal €54,00 per maand voor een voordelig abonnement maar zou daar nog €7,50 voor moeten bijbetalen! belachelijk gewoon. Of een nieuw abonement afsluiten !
Echt een heel slecht bedrijf..
Gemiddelde score | 1.6 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 4.0 |
Treurig
Heel slecht bereikbare helpdesk nog slechtere wifiverbinding
Echt een heel slecht bedrijf..
En ook op de helpdesk kunnen ze beter kinderen inzetten. Die zijn verstandiger. We leven in 2020 en caiway leeft nog in 1950
Een zeer ontevreden klant
Gemiddelde score | 1.8 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 3.0 | |
Bellen | 3.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Enge praktijken
Onbegrijpelijk dat steden de toestemming hebben gegeven aan caiway om als tv en internet provider te fungeren. Ze kunnen de problemen niet oplossen voor de mensen .en hebben geen idee hoe hun eigen apparatuur wekt. Zeer oncapabel personeel
En ook op de helpdesk kunnen ze beter kinderen inzetten. Die zijn verstandiger. We leven in 2020 en caiway leeft nog in 1950
Een zeer ontevreden klant
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
NOOIT NAAR CAIWAY GAAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Echte oplichters pur sang. Bijdehandte pikkies aan de telefoon. Helpen je niet. TRAAG INTERNET
Gemiddelde score | 3.4 | |
Installatie | 5.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 7.0 | |
Digitale televisie | 3.0 |
Verre van een professionele club!
Verre van een professionele club! Netwerk hangt aan elkaar met oude en goedkope hardware en is achterhaald, slecht geconfigureerd en buitengewoon kwetsbaar. Klantenservice is meestal onbereikbaar, en als je iemand spreekt, weten, kunnen of doen ze niets voor je. Zowel via telefoon, mail als Whatsapp. Bij storingen ligt het áltijd eerst aan de klant, tot het tegendeel is bewezen. Regelmatig zijn er (ver)storingen op het netwerk, internet over glasvezel is enorm instabiel, de tv-decoder is tenenkrommend traag en de digitale radio via de mediabox gaat na verloop van tijd haperen. Als ik toch een alternatief had...
Gemiddelde score | 1.3 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 2.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Slechte service
Totale minachting voor de klant met een klacht
Interactieve tv: elke avond al van begin of aan momenten stilstaand beeld of uitzending gemist werkt niet. De afgelopen week zgn DDOS aanval, t zou mij niet verbazen als hier gefrustreerde klanten achter zitten, maar het kan ook zomaar zijn dat ze storingen hebben en zich verbergen achter een zgn Ddos aanval. Met dit bedrijf als provider stap je 25jaar terug in de tijd.
Gemiddelde score | 1.2 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 2.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Ellende
Zeer slecht, nu dikke maand glasvezel via Caiway, onstabiel internet.
Interactieve tv: elke avond al van begin of aan momenten stilstaand beeld of uitzending gemist werkt niet. De afgelopen week zgn DDOS aanval, t zou mij niet verbazen als hier gefrustreerde klanten achter zitten, maar het kan ook zomaar zijn dat ze storingen hebben en zich verbergen achter een zgn Ddos aanval. Met dit bedrijf als provider stap je 25jaar terug in de tijd.
Gemiddelde score | 1.3 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
Zeer slechte klantenservice
Na een uur gewacht te hebben sluit de klantenservice. Want het is 9 uur. We helpen je zo. Nog een moment geduld aub....ze laten je gewoon in de stront zakken. Wat een klantenservice. Zeer slecht, zeg maar gerust helemaal niet te bereiken. Ga spoedig op zoek naar andere provider
Bizar slechte provider
Bizar dat zo;n slechte provider alleenheerser is met glaskabel in Schiedam e.o. Ik wil al jaren van die zooi af, maar er blijkt geen concurrent glaskabel aan te bieden in deze regio. schande dat die vervloekte marktwerking in dit geval niet functioneert en deze oplichters veel geld innen voor bedroevend slechte service
Gemiddelde score | 4.2 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | 5.0 | |
Internet | 7.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Alleen 1e lijns helpdesk bereikbaar, verder hele bedrijf onbereikbaar
Na drie weken zonder internet (via coax) eindelijk overgezet op glasvezel, en daarvoor de netwerkkabels in huis helemaal moeten verleggen waar dat eigenlijk niet kon zonder dat dit in het zicht ging liggen, komt het allergrootste probleem: Een administratief medewerker stuurt je doodleuk een email dat je coax afgesloten gaat worden omdat de kwaliteit van deze verbinding niet meer gegarandeerd kan worden, maar al je TV's in huis gewoon perfect werken op dit signaal, kun je via de helpdesk of de chats niets of niemand bereiken, en zelfs niet doorverbonden worden met iemand in het bedrijf (bijvoorbeeld de persoon die deze beslissing genomen heeft) die er wat aan zou kunnen doen.
Ik heb mij schriftelijk weer opgezegd. Hopen dat ze de (aangetekende)brief wel lezen.
Gemiddelde score | 2.3 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 5.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
Geen goede provider , belooft van alles en bij problemen pakken ze de telefoon niet eens op.
Ik heb mij schriftelijk weer opgezegd. Hopen dat ze de (aangetekende)brief wel lezen.
Gemiddelde score | 3.4 | |
Installatie | 5.0 | |
Helpdesk | 4.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 2.0 | |
Digitale televisie | 5.0 |
Internet shaking
Wat een slechte internet verbinding, zit soms minuten te wachten in huis om antwoord via een appje te geven. Dan heb ik het maar niet over een game spelen op je telefoon, man man man! Om nou iedere keer alles uit te schakelen en op te starten met de hoop dat het misschien een update is geweest. Caiway site is van alle gemak voorzien behalve voor de klant,zo staat er bijv: stap 1, nee dan stap 2 nee dan stap 3, kom op zeg, "als er problemen zijn" wil je te woord worden gestaan en geholpen worden! Afijn zing me contract uit en stap over, dan maar geen glasvezel die stottert bij gebruik!!
En dat terwijl ik voor mijn schoonmoeder een nieuwe aansluiting wil. Vandaag lukt het dus ook niet, alleen dat irritante muziekje.
Slechte bereikbaarheid.
Het is werkelijk niet te doen. Afgelopen vrijdag 1 1/2 uur aan de telefoon gehangen. Hen honderd keer gehoord - u wordt zo spoedig mogelijk te wword gestaan -, ba ren bar slecht.
En dat terwijl ik voor mijn schoonmoeder een nieuwe aansluiting wil. Vandaag lukt het dus ook niet, alleen dat irritante muziekje.
Mijn Klacht
Een week of 4 geleden heb ik een nieuwe 4K TV gekocht. Vanaf het moment van installatie wordt mijn beeld afwisselend paars en groen en het geluid is helemaal verdwenen.
In eerste instantie Caiway gebeld met dit probleem in de gedachte dat zij dat zouden kunnen oplossen met een nieuwe decoder, want inmiddels had ik op internet kunnen vinden dat de verouderde Caiway decoder niet met 4K om kon gaan. Zelf had ik al bedacht om upscaling uit te zetten, maar ook dat bood geen soelaas.
Na talloze telefoontjes met medewerkers van technische afdelingen en mensen van de klantenservice van Caiway en na evenzoveel loze toezeggingen ben ik nog steeds verstoken van tv ontvangst.
De ene medewerker geeft aan dat ze me niet kunnen helpen, de volgende geeft aan dat ik over moet stappen naar het nieuwe en ja …………….. je raadt het al, duurdere portfolio, de volgende zegt dat ze me korting geven op het nieuwe abonnement, de volgende zegt dat ze me een nieuwe decoder sturen die een en ander wel ondersteunt, de volgende begint opnieuw met het geven van technische adviezen zonder resultaat, de volgende hangt gefrustreerd op, de volgende rekt de tijd tot 17.00 uur en zet me dan in de wacht waardoor ik een bandje krijg met de melding dat ze gesloten zijn, etc etc etc. Om werkelijk gek van te worden.
Uiteindelijk de moeite gedaan een officiële klacht in te dienen bij Caiway en zelfs daarop reageert Caiway niet. Daarna een herinnering gestuurd en ook daarop wordt in alle toonaarden gezwegen.
Kortom een belabberde service van een organisatie die zich een monopolie positie heeft aangemeten en klanten niet meer ziet als inkomstenbron die je dus tevreden moet houden, c.q stellen, maar als lastposten die je in hun sop gaar moet laten koken.
Het is een werkelijke schande dat dit soort organisaties zo met betalende klanten omgaan. Het kan ook anders, want met Ziggo heb ik heel andere ervaringen. Die denken in klantgericht en in oplossingen.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Wat een onvoorstelbaar slechte service
Mijn Klacht
Een week of 4 geleden heb ik een nieuwe 4K TV gekocht. Vanaf het moment van installatie wordt mijn beeld afwisselend paars en groen en het geluid is helemaal verdwenen.
In eerste instantie Caiway gebeld met dit probleem in de gedachte dat zij dat zouden kunnen oplossen met een nieuwe decoder, want inmiddels had ik op internet kunnen vinden dat de verouderde Caiway decoder niet met 4K om kon gaan. Zelf had ik al bedacht om upscaling uit te zetten, maar ook dat bood geen soelaas.
Na talloze telefoontjes met medewerkers van technische afdelingen en mensen van de klantenservice van Caiway en na evenzoveel loze toezeggingen ben ik nog steeds verstoken van tv ontvangst.
De ene medewerker geeft aan dat ze me niet kunnen helpen, de volgende geeft aan dat ik over moet stappen naar het nieuwe en ja …………….. je raadt het al, duurdere portfolio, de volgende zegt dat ze me korting geven op het nieuwe abonnement, de volgende zegt dat ze me een nieuwe decoder sturen die een en ander wel ondersteunt, de volgende begint opnieuw met het geven van technische adviezen zonder resultaat, de volgende hangt gefrustreerd op, de volgende rekt de tijd tot 17.00 uur en zet me dan in de wacht waardoor ik een bandje krijg met de melding dat ze gesloten zijn, etc etc etc. Om werkelijk gek van te worden.
Uiteindelijk de moeite gedaan een officiële klacht in te dienen bij Caiway en zelfs daarop reageert Caiway niet. Daarna een herinnering gestuurd en ook daarop wordt in alle toonaarden gezwegen.
Kortom een belabberde service van een organisatie die zich een monopolie positie heeft aangemeten en klanten niet meer ziet als inkomstenbron die je dus tevreden moet houden, c.q stellen, maar als lastposten die je in hun sop gaar moet laten koken.
Het is een werkelijke schande dat dit soort organisaties zo met betalende klanten omgaan. Het kan ook anders, want met Ziggo heb ik heel andere ervaringen. Die denken in klantgericht en in oplossingen.
Ik weet nu hoe ik met veel gdoe kan proberen een film af te kijken, maar bij de helpdesk weten ze alleen dat dit een bekend probleem is. Alleen spreken de helpdesk medewerkers elkaar compleet tegen. De ene zegt dat ik op het "nieuwe platform" moet overschakelen waarna het probleem over is, de ander zegt dat ik juist op het nieuwe platform zit en ook niet terug kan naar het oude platform (waar dit probleem niet zou voorkomen). En nummer 3 zegt dat ik naar een ander platform moet overschakelen, maar dan wel even een nieuw abonnement moet nemen voor minimaal een jaar. Dat ga ik dus niet doen. Ik heb vanaf het begin ellende, altijd mijn rekeningen betaald en nu zou ik weer moeten investeren omdat Caiway niet weet waar ze mee bezig zijn.
Ik heb echt geen vertrouwen meer in deze club. Zijn vooral bezig om mensen aan het lijntje te houden denk ik. Helaas hebben wij in het buitengebied maar 3 aanbieders anders had ik al lang bij KPN gezeten. Ouderwets degelijk bedrijf, daar houd ik van. Kan nu nog kiezen uit Solcon en Online, dan is het op. Over Solcon heb ik helaas ook niet veel goeds gelezen. Het lijkt er op dat deze (bijna) monopolisten dankbaar gebruik van hun positie maken. Onze zoon uit Curacao was hier en lachte ons uit toen hij zag hoe het allemaal werkte. "Op Curacao komen ze daar niet mee weg" zei hij, maar dat hoeft ook niet want daar werkt het gewoon zoals het hoort.
Gemiddelde score | 3.7 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 8.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
Slechte ervaringen met name met TV
We wonen in het buitengebied en hebben sinds een jaar glasvezel. Het internet werkt goed en snel (vergeleken met 2 draaden koper van KPN :)). Helaas is het TV modem een drama. Als we willen terugkijken of iets later pas gaan kijken dan dat het programma gestart is dan begint de ellende. Het later opgestarte programma wordt tijdens het kijken ineens afgebroken (op het moment dat de originele uitzending afloopt volgens mij) en dan zit je ineens op een heel ander zender. Je moet dan gaan zoeken op welke zender je ook al weer aan het kijken was (ik schrijf dat niet altijd tevoren op), vervolgens net doen of je weer wil kijken vanaf het begin en dan krijg je een schermpje te zien waarbij je halverwege weer kunt "instappen" en verder kijken. Vervolgens krijg je vaak nog een keer hetzelfde.
Ik weet nu hoe ik met veel gdoe kan proberen een film af te kijken, maar bij de helpdesk weten ze alleen dat dit een bekend probleem is. Alleen spreken de helpdesk medewerkers elkaar compleet tegen. De ene zegt dat ik op het "nieuwe platform" moet overschakelen waarna het probleem over is, de ander zegt dat ik juist op het nieuwe platform zit en ook niet terug kan naar het oude platform (waar dit probleem niet zou voorkomen). En nummer 3 zegt dat ik naar een ander platform moet overschakelen, maar dan wel even een nieuw abonnement moet nemen voor minimaal een jaar. Dat ga ik dus niet doen. Ik heb vanaf het begin ellende, altijd mijn rekeningen betaald en nu zou ik weer moeten investeren omdat Caiway niet weet waar ze mee bezig zijn.
Ik heb echt geen vertrouwen meer in deze club. Zijn vooral bezig om mensen aan het lijntje te houden denk ik. Helaas hebben wij in het buitengebied maar 3 aanbieders anders had ik al lang bij KPN gezeten. Ouderwets degelijk bedrijf, daar houd ik van. Kan nu nog kiezen uit Solcon en Online, dan is het op. Over Solcon heb ik helaas ook niet veel goeds gelezen. Het lijkt er op dat deze (bijna) monopolisten dankbaar gebruik van hun positie maken. Onze zoon uit Curacao was hier en lachte ons uit toen hij zag hoe het allemaal werkte. "Op Curacao komen ze daar niet mee weg" zei hij, maar dat hoeft ook niet want daar werkt het gewoon zoals het hoort.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Waardeloos
Als er een manier was om Caiway failliet te laten gaan, had ik het gedaan. Soooo wat een waardeloze internet heb ik. De eigenaren zijn vast van die domme mongolen. Ik hoop dat jullie failliet gaan en hard ook!!!!!!
Televisiekwaliteit:
Voorheen hadden we schoteltelevisie van Canal Digitaal. Het beeld lijkt nu via glasvezel beter dan wat ik eerder had. Het Aminokastje is klein, geluidsloos, energiezuiniger en gemakkelijk te bedienen. Zenderaanbod is vergelijkbaar en prima. Grote plus is de afstandsbediening. Deze kan gesynchroniseerd worden met de televisie, waardoor slechts 1 afstandsbediening in gebruik is.
Internetkwaliteit:
Snelheid van 250 Mbit/s down- en upload wordt bekabeld ruimschoots geleverd. Het wifi-signaal van router kan sterker, maar met de accesspoints van Ubiquiti werkt het prima.
Tevreden over de ervaring van afgelopen maanden!
Gemiddelde score | 9.4 | |
Installatie | 9.0 | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
Tevreden over glasvezel!
Nu de glasvezelverbinding van Caiway een aantal maanden in gebruik en in deze coronatijd een geweldige ervaring t.o.v. de KPN-verbinding. Gezien de vele reacties online nogal huiverig over de kwaliteit, maar de ervaring is positief :).
Televisiekwaliteit:
Voorheen hadden we schoteltelevisie van Canal Digitaal. Het beeld lijkt nu via glasvezel beter dan wat ik eerder had. Het Aminokastje is klein, geluidsloos, energiezuiniger en gemakkelijk te bedienen. Zenderaanbod is vergelijkbaar en prima. Grote plus is de afstandsbediening. Deze kan gesynchroniseerd worden met de televisie, waardoor slechts 1 afstandsbediening in gebruik is.
Internetkwaliteit:
Snelheid van 250 Mbit/s down- en upload wordt bekabeld ruimschoots geleverd. Het wifi-signaal van router kan sterker, maar met de accesspoints van Ubiquiti werkt het prima.
Tevreden over de ervaring van afgelopen maanden!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 1.0 |
waardeloze dienstverlening
slecht bedrijf, slecht bereikbaar, slechte dienstverlening, slecht personeel.
Wel ondertussen me vinden met nieuwsbrieven, verkooptelefoontjes en de factuur en herinneringen hieraan..
waardeloos, Op klachten word totaal geen reactie gegeven
waardeloos, Op klachten word totaal geen reactie gegeven. Ben maanden bezig geweest om glasvezel te krijgen en 2x voor niks thusi gebleven en 4x vrij genomen en als je hierover wil spreken hoe ze dit gaan oplossen, hoor je niks, behalve excuses van de dames van de klantenservice, waar ik niets mee kan.
Wel ondertussen me vinden met nieuwsbrieven, verkooptelefoontjes en de factuur en herinneringen hieraan..
Ik ben momenteel bij Caiway. Heb daar mijn abonnement per 26-02 omgezet naar een abonnement zonder telefoon. Men had wel aangegeven dat je, ivm de omzetting, even geen TV zou hebben. Wat is nu het geval? Ik kan al twee dagen geen TV kijken. De TV ontvanger welke ik heb gekregen was niet goed en nu probeert men deze al twee dagen te resetten. Snap niet waarom dat niet lukt binnen twee dagen. Had men niet beter een nieuw kastje kunnen sturen?? Ook valt tegenwoordig het internet regelmatig uit.
Met internet totaal geen problemen en haal op dit moment mijn volle snelheid zowel up als down. daarnaast heb ik up vaak veel nodig voor mijn werk (10Mb slipt bij me dicht). ik ben dus wel aangewezen op glasvezel, echter had ik gehoopt dat KPN of XS4all er op zou komen, doch helaas. ben er wel tevreden mee.
telefonie doe ik via voip en eigen centrale, ook daar geen problemen met netwerk.
tv vind ik wel een dingetje. de top-box vind het fijn om tegen te schelden en verwacht dan ook dat ik dat steeds doe als er gewisseld moet worden van zender of dat ik graag iets op pauze wil zetten. Na een dringend, doch krachtig geplaatste vloek wil de top-box luisteren naar mijn commando. Iets wat KPN en daarbij ook XS4all Tmobile beter voor elkaar hebben. wij begrepen elkaar en de interactieve TV van KPN is dan ook echt interactief. Hij doet wat je vraagt en weet bijna al van tevoren wat je wilt. wow. dat wil ik nu ook bij caiway, maar dat snappen ze helaas nog niet zo goed.
verder niet veel te klagen.
Gemiddelde score | 7.0 | |
Installatie | 9.0 | |
Helpdesk | 6.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 4.0 |
Niet veel te klagen over de internet snelheid van caiway
Ben al jaren bij Caiway. Kan hier in Oldenzaal ook moeilijk veranderen van glas leverancier (alleen Online en Fiber, maar omdat de reviews daar niet al te best van zijn, ga ik daar niet mee in zee).
Met internet totaal geen problemen en haal op dit moment mijn volle snelheid zowel up als down. daarnaast heb ik up vaak veel nodig voor mijn werk (10Mb slipt bij me dicht). ik ben dus wel aangewezen op glasvezel, echter had ik gehoopt dat KPN of XS4all er op zou komen, doch helaas. ben er wel tevreden mee.
telefonie doe ik via voip en eigen centrale, ook daar geen problemen met netwerk.
tv vind ik wel een dingetje. de top-box vind het fijn om tegen te schelden en verwacht dan ook dat ik dat steeds doe als er gewisseld moet worden van zender of dat ik graag iets op pauze wil zetten. Na een dringend, doch krachtig geplaatste vloek wil de top-box luisteren naar mijn commando. Iets wat KPN en daarbij ook XS4all Tmobile beter voor elkaar hebben. wij begrepen elkaar en de interactieve TV van KPN is dan ook echt interactief. Hij doet wat je vraagt en weet bijna al van tevoren wat je wilt. wow. dat wil ik nu ook bij caiway, maar dat snappen ze helaas nog niet zo goed.
verder niet veel te klagen.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Slecht internet en tv en rampzalige service
Na 5 maanden ellende en geen afspraak die ze nakomen nu al drie uur telefonische proberen om mijn abonnement te stoppen. Nog nooit met zo’n slecht bedrijf te maken gehad
Zal blij zijn als KPN in Schiedam ook Glasvezel mag verstreken.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Schandalig slecht
Heel kort, geen service, slechte wifi, liegen en bedriegen als je voor de zoveelste keer belt.
Zal blij zijn als KPN in Schiedam ook Glasvezel mag verstreken.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Een grote drama.
Is echt grote drama met caiway in s'gravenzande. Glasvezel is zo traag, en voor dit prijs 61 euro per maand.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Je komt er nooit vanaf!
Vanaf dag 1 al ellende en overal zelf achteraan moeten gaan ondanks de fout bij Caiway lag. Stap je over naar glasvezel op aanraden van Caiway zelf blijkt de hele boel niet te werken en maar ontkennen. Pas nadat ik aantoonde dat ze me een IP adres uit Berlijn hadden gegeven kon de fout erkend worden. Zeg je uiteindelijk je contract op, blijven ze je mailen. MAARRR dan moet ik zelf contact opnemen met het service center wordt er dan gezegd. Euhhhh hoe vaak dan, want blijkbaar komt het niet aan dat ik van Caiway af wil. Naar mijn idee is het gebruik van persoonsgegevens zonder toestemming ook in tegenspraak met de AVG.
Gemiddelde score | 5.4 | |
Installatie | 8.0 | |
Helpdesk | 5.0 | |
Internet | 3.0 | |
Bellen | 5.0 | |
Digitale televisie | 6.0 |
Meh
Ben hier net klant (glasvezel). Snap niet waarom de wifi zo heen en weer gaat, heb dit nog bij geen enkel ander bedrijf meegemaakt. Erg vreemd. Dan weer 4 mb download, dan terug naar 2.5, en dat gaat maar door. Erg vreemd. Ik houd het even in de gaten maar dit klinkt niet goed tot nu toe
Gemiddelde score | 3.0 | |
Installatie | 6.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 3.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 2.0 |
Slechte service en onnodig duur
Caiway heeft alleen dure abonnementen. Maar voor de hoge prijzen leveren zij heel erg ondermaats. Ook de klantenservice en verwerking van wijzigen laat te wensen over. Verder maken ze op een slimme manier gebruik van opzegtermijnen, die wettelijke gezien niet kloppen.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Ellendig!!! Zeer kwalijk
Wat een drama elke keer bij Caiway. Het is altijd wat; telefonie, tv...Sorry hoor maar vaste telefonie ligt er nu nog steeds uit in Maassluis!! ??? En door dat "Monopoly spel" zien we aan Caiway verbonden. En Caiway is verre van de goedkoopste! Inmiddels mag er wel eens iets tegenover al die ellende staan. Oudere mensen die alleen vaste telefonie hebben zijn hier afhankelijk van; ook om 112 ed te bellen in geval van nood. ZEER KWALIJKE ZAAK!!!!
Gemiddelde score | 3.8 | |
Installatie | 3.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 5.0 | |
Bellen | 5.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Slechte service
Slecht bereikbaar,. Wordt afgescheept, met sorry, en dat is het , het kan 5a6 dagen duren voor de buren en ik weer tv hebben , in deze tijd schandalig
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Zeer slecht
Omdat wij over zijn gegaan op glasvezel moesten wij overstappen naar een andere provider, wij hebben toen (helaas) gekozen voor Caiway. Tot nu toe alleen maar problemen en extra onkosten. Communicatie met Caiway is slecht, ze zijn slecht bereikbaar, beloftes en afspraken die ze niet nakomen. We hebben een dikke maand problemen gehad met de telefoon. Internet is ook niet goed, valt elke keer weg. Wij raden het niemand aan om met Caiway in zee te gaan.
Gemiddelde score | 4.4 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 6.0 | |
Bellen | 6.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Al bijna 2 weken zonder TV via Glasvezel
Ben pas drie weken klant en na een week hield de interactieve tv ermee op. Beels zit vast. Via Webcare op de vrijdagavond 19.00 uur allerlei adviezen. Andere kabel, stekker er uit, enz en noem maar op... tig keer heen en weer aan het appen en na 21.00 uur plots... We zijn er niet meer....Morgen bent u weer aan de beurt. Echter jij wordt niet gecontact de volgende dag. Affin: weer het hele verhaal. Nieuw kastje op woensdag en hetzelfde probleem. Nu echter vraagt het nieuwe kastje om een inlog van Delta. Het oude kastje liep vast na eerst een minuutje tv. Kan nog een beetje tv kijken via de Caiway app op de smartphone, maar daar krijg ik inmidels barstende hoofdpijn van. Toen plots op zaterdag ook internet uit viel. Toen gebeld. storingsmonteur deed zijn uiterste best en internet werkte weer nadat ik een kabel op het glasmodem het omgezet naar een andere uitgang. Gelukkig. kon weer tennis en Formule 1 kijken. Hij probeerde ook de tv aan de praat te krijgen maar dat lukte helaas niet omdat hij niet overal bij kon. Volgens hem ziet het er bij Caiway goed uit met de verbinding alleen bij mij thuis niet. Affin... ik zal er wel weer achteraaan moeten want zelf nemen de technicie geen contact op met de klant. Eenramp. Was ik maar bij NLEx gebleven (=KPN). Alleen die zouden er plots een paar voor mij belangrijke zenders afgooien. Konden zij niets aan doen want dat was KPN. Ikke net overstap naar Caiway geregeld krijg ik paar weken later op vakante bericht dat die zenderverandering toch niet doorging. Maar tja. te laat. Was ik maar weer snel teruggegaan toen het nog kon. Wist ook niet dat Caiway zo slecht was. Een ramp is het.
Gemiddelde score | 8.4 | |
Installatie | 8.0 | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | 9.0 | |
Digitale televisie | 8.0 |
Prima
Prima provider, snap ook de reacties van anderen niet. Wat veel problemen veroorzaakte bij mij is die witte Sitecom router en oude coax connectors. Mijn lokale tv winkel heeft dit destijds prima opgelost en het werkt nu super! Misschien een tip?!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
bijna 3 weken geen internet en tv
Zeeeeer ontevreden over caiway. We zijn verhuisd. Adres wijziging doorggegevn (waren ze kwijt). Toen bleek er een breuk in de kabel onder de openbare weg te liggen. Geen tijd kregen we te horen. Na aandringen kwamen er mensen graven. Stopten er al snel mee, moest een kraantje komen en die had het druk en moesten 3 weken wachten. Elke dag gebeld en gestalkt. Diverse keren waren wij opeens uit het systeem. Bij het nieuwe huis lag ook al een coax kabel, deze weigeren ze aan te sluiten, zou geen goede koppeling opzitten. Met onze electricien gesproken en hun gevraagd wat ze wilde, antwoord: wij gaan het niet doen. Caiway wil van de coax af. Heel raar want wij hebben er 1 liggen en ze doen er niets mee. Met het glasvezel kunnen er 4 tv's op, we hebben er 7 (idd erg veel). Alle voorbereidingen getroffen voor de coax en blijkt nu voor niets, dit hadden we niet verwacht. Vervolgens zijn de mensen die daar werken niet kundig. Overal zeggen ze dat ze je gaan helpen en dat ze er spoed bij gaan zetten en wanneer je belt is er elke keer wat waardoor er niets is gebeurd. Nu moet ik ook in de gaten houden dat ze geen geld van de rekening gaan halen, heb ik ook al gemeld bij caiway, ze kunnen niets beloven en anders als het gebeurd moet ik een klachten formulier invullen.....TE IDIOOT DIT. Extra kosten moeten maken voor mb,( hebben kinderen thuis). Bedrijf op het huisadres. Kan geen mailen inzien niets. Aangegeven aan Caiway, maar ze vinden het vervelend. Ik ben zo klaar met dit bedrijf. Je hoort iedereen om je heen klagen, ze weten dat ze vrij machtig hier zijn in het westland maar het is echt een drama. ook al een paar keer meegemaakt dat er een persoon vrij is en dat zijn/haar werk blijkbaar niet wordt waargenomen en dat je weer kan bellen wanneer die persoon terug is. Zeer klantonvriendelijk. We gaan straks onze vierde week in zonder tv en internet, geen idee wanneer hier een einde aan komt
Verhelpen internet/tv storing
Donderdag gemeld moet tot dinsdag wa nu en op een monteur van cogas. Is van de zotte 04 dagen geen internet en tv
Gemiddelde score | 2.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 4.0 | |
Digitale televisie | 2.0 |
Spijt
We hebben spijt dat we bij Caiway zitten. We zitten er nu een paar dagen maar het internet valt elke keer uit en wij kunnen geen Netflix op de televisie krijgen.....
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Eerste Caiway ervaring van nieuwe klant
Als nieuwe klant apparatuur ontvangen, bevestiging dat alles gereed is voor aansluiting en vrijgenomen voor monteur. Monteur constateert dar Caiway zaken niet op orde heeft en constateert na half uur dat hij onverrichte zaken weer weg gaat. Caiway gebeld geven aan dat zodra opgelost ik word gebeld. Op mijn vraag hoe lang het herstel duurt kan men geen antwoord geven. Intern kan niet met juiste persoon worden gesproken voor verduidelijking reparatietijd. Nieuwe afspraak maken met monteur kan ook niet! Morgen vroeg een tweede afspraak is daardoor dus ook niet mogelijk. Leidinggevende is niet bereikbaar noch baas organisatie. Voor een nieuwe klant waar je als bedrijf voor faalt zou je oets harder kunnen looen. Jammer dat Caiway een monopolist is voor glasvezel. Geen aanrader als organisatie.