Caiway ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/96/76/01/caiway-39-1411403530.png
 
3.3 (330)
0   1   0   0  
385 resultaten - getoond 1 - 50
1 2 3 4 5 6 7 8  
Sortering 
 
Geen goede provider , belooft van alles en bij problemen pakken ze de telefoon niet eens op.
Ik heb mij schriftelijk weer opgezegd. Hopen dat ze de (aangetekende)brief wel lezen.
Gemiddelde score 
 
2.3
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door gerben Juni 24, 2020

Geen goede provider , belooft van alles en bij problemen pakken ze de telefoon niet eens op.
Ik heb mij schriftelijk weer opgezegd. Hopen dat ze de (aangetekende)brief wel lezen.

Was deze review nuttig? 
Wat een slechte internet verbinding, zit soms minuten te wachten in huis om antwoord via een appje te geven. Dan heb ik het maar niet over een game spelen op je telefoon, man man man! Om nou iedere keer alles uit te schakelen en op te starten met de hoop dat het misschien een update is geweest. Caiway site is van alle gemak voorzien behalve voor de klant,zo staat er bijv: stap 1, nee dan stap 2 nee dan stap 3, kom op zeg, "als er problemen zijn" wil je te woord worden gestaan en geholpen worden! Afijn zing me contract uit en stap over, dan maar geen glasvezel die stottert bij gebruik!!
Gemiddelde score 
 
3.4
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
4.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door John van der Waal Juni 13, 2020

Internet shaking

Wat een slechte internet verbinding, zit soms minuten te wachten in huis om antwoord via een appje te geven. Dan heb ik het maar niet over een game spelen op je telefoon, man man man! Om nou iedere keer alles uit te schakelen en op te starten met de hoop dat het misschien een update is geweest. Caiway site is van alle gemak voorzien behalve voor de klant,zo staat er bijv: stap 1, nee dan stap 2 nee dan stap 3, kom op zeg, "als er problemen zijn" wil je te woord worden gestaan en geholpen worden! Afijn zing me contract uit en stap over, dan maar geen glasvezel die stottert bij gebruik!!

Was deze review nuttig? 
Het is werkelijk niet te doen. Afgelopen vrijdag 1 1/2 uur aan de telefoon gehangen. Hen honderd keer gehoord - u wordt zo spoedig mogelijk te wword gestaan -, ba ren bar slecht.
En dat terwijl ik voor mijn schoonmoeder een nieuwe aansluiting wil. Vandaag lukt het dus ook niet, alleen dat irritante muziekje.
Geschreven door P Kleijnjan Juni 08, 2020

Slechte bereikbaarheid.

Het is werkelijk niet te doen. Afgelopen vrijdag 1 1/2 uur aan de telefoon gehangen. Hen honderd keer gehoord - u wordt zo spoedig mogelijk te wword gestaan -, ba ren bar slecht.
En dat terwijl ik voor mijn schoonmoeder een nieuwe aansluiting wil. Vandaag lukt het dus ook niet, alleen dat irritante muziekje.

Was deze review nuttig? 

Mijn Klacht
Een week of 4 geleden heb ik een nieuwe 4K TV gekocht. Vanaf het moment van installatie wordt mijn beeld afwisselend paars en groen en het geluid is helemaal verdwenen.
In eerste instantie Caiway gebeld met dit probleem in de gedachte dat zij dat zouden kunnen oplossen met een nieuwe decoder, want inmiddels had ik op internet kunnen vinden dat de verouderde Caiway decoder niet met 4K om kon gaan. Zelf had ik al bedacht om upscaling uit te zetten, maar ook dat bood geen soelaas.
Na talloze telefoontjes met medewerkers van technische afdelingen en mensen van de klantenservice van Caiway en na evenzoveel loze toezeggingen ben ik nog steeds verstoken van tv ontvangst.
De ene medewerker geeft aan dat ze me niet kunnen helpen, de volgende geeft aan dat ik over moet stappen naar het nieuwe en ja …………….. je raadt het al, duurdere portfolio, de volgende zegt dat ze me korting geven op het nieuwe abonnement, de volgende zegt dat ze me een nieuwe decoder sturen die een en ander wel ondersteunt, de volgende begint opnieuw met het geven van technische adviezen zonder resultaat, de volgende hangt gefrustreerd op, de volgende rekt de tijd tot 17.00 uur en zet me dan in de wacht waardoor ik een bandje krijg met de melding dat ze gesloten zijn, etc etc etc. Om werkelijk gek van te worden.
Uiteindelijk de moeite gedaan een officiële klacht in te dienen bij Caiway en zelfs daarop reageert Caiway niet. Daarna een herinnering gestuurd en ook daarop wordt in alle toonaarden gezwegen.
Kortom een belabberde service van een organisatie die zich een monopolie positie heeft aangemeten en klanten niet meer ziet als inkomstenbron die je dus tevreden moet houden, c.q stellen, maar als lastposten die je in hun sop gaar moet laten koken.
Het is een werkelijke schande dat dit soort organisaties zo met betalende klanten omgaan. Het kan ook anders, want met Ziggo heb ik heel andere ervaringen. Die denken in klantgericht en in oplossingen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Raymond Mei 26, 2020

Wat een onvoorstelbaar slechte service


Mijn Klacht
Een week of 4 geleden heb ik een nieuwe 4K TV gekocht. Vanaf het moment van installatie wordt mijn beeld afwisselend paars en groen en het geluid is helemaal verdwenen.
In eerste instantie Caiway gebeld met dit probleem in de gedachte dat zij dat zouden kunnen oplossen met een nieuwe decoder, want inmiddels had ik op internet kunnen vinden dat de verouderde Caiway decoder niet met 4K om kon gaan. Zelf had ik al bedacht om upscaling uit te zetten, maar ook dat bood geen soelaas.
Na talloze telefoontjes met medewerkers van technische afdelingen en mensen van de klantenservice van Caiway en na evenzoveel loze toezeggingen ben ik nog steeds verstoken van tv ontvangst.
De ene medewerker geeft aan dat ze me niet kunnen helpen, de volgende geeft aan dat ik over moet stappen naar het nieuwe en ja …………….. je raadt het al, duurdere portfolio, de volgende zegt dat ze me korting geven op het nieuwe abonnement, de volgende zegt dat ze me een nieuwe decoder sturen die een en ander wel ondersteunt, de volgende begint opnieuw met het geven van technische adviezen zonder resultaat, de volgende hangt gefrustreerd op, de volgende rekt de tijd tot 17.00 uur en zet me dan in de wacht waardoor ik een bandje krijg met de melding dat ze gesloten zijn, etc etc etc. Om werkelijk gek van te worden.
Uiteindelijk de moeite gedaan een officiële klacht in te dienen bij Caiway en zelfs daarop reageert Caiway niet. Daarna een herinnering gestuurd en ook daarop wordt in alle toonaarden gezwegen.
Kortom een belabberde service van een organisatie die zich een monopolie positie heeft aangemeten en klanten niet meer ziet als inkomstenbron die je dus tevreden moet houden, c.q stellen, maar als lastposten die je in hun sop gaar moet laten koken.
Het is een werkelijke schande dat dit soort organisaties zo met betalende klanten omgaan. Het kan ook anders, want met Ziggo heb ik heel andere ervaringen. Die denken in klantgericht en in oplossingen.

Was deze review nuttig? 
We wonen in het buitengebied en hebben sinds een jaar glasvezel. Het internet werkt goed en snel (vergeleken met 2 draaden koper van KPN :)). Helaas is het TV modem een drama. Als we willen terugkijken of iets later pas gaan kijken dan dat het programma gestart is dan begint de ellende. Het later opgestarte programma wordt tijdens het kijken ineens afgebroken (op het moment dat de originele uitzending afloopt volgens mij) en dan zit je ineens op een heel ander zender. Je moet dan gaan zoeken op welke zender je ook al weer aan het kijken was (ik schrijf dat niet altijd tevoren op), vervolgens net doen of je weer wil kijken vanaf het begin en dan krijg je een schermpje te zien waarbij je halverwege weer kunt "instappen" en verder kijken. Vervolgens krijg je vaak nog een keer hetzelfde.
Ik weet nu hoe ik met veel gdoe kan proberen een film af te kijken, maar bij de helpdesk weten ze alleen dat dit een bekend probleem is. Alleen spreken de helpdesk medewerkers elkaar compleet tegen. De ene zegt dat ik op het "nieuwe platform" moet overschakelen waarna het probleem over is, de ander zegt dat ik juist op het nieuwe platform zit en ook niet terug kan naar het oude platform (waar dit probleem niet zou voorkomen). En nummer 3 zegt dat ik naar een ander platform moet overschakelen, maar dan wel even een nieuw abonnement moet nemen voor minimaal een jaar. Dat ga ik dus niet doen. Ik heb vanaf het begin ellende, altijd mijn rekeningen betaald en nu zou ik weer moeten investeren omdat Caiway niet weet waar ze mee bezig zijn.
Ik heb echt geen vertrouwen meer in deze club. Zijn vooral bezig om mensen aan het lijntje te houden denk ik. Helaas hebben wij in het buitengebied maar 3 aanbieders anders had ik al lang bij KPN gezeten. Ouderwets degelijk bedrijf, daar houd ik van. Kan nu nog kiezen uit Solcon en Online, dan is het op. Over Solcon heb ik helaas ook niet veel goeds gelezen. Het lijkt er op dat deze (bijna) monopolisten dankbaar gebruik van hun positie maken. Onze zoon uit Curacao was hier en lachte ons uit toen hij zag hoe het allemaal werkte. "Op Curacao komen ze daar niet mee weg" zei hij, maar dat hoeft ook niet want daar werkt het gewoon zoals het hoort.
Gemiddelde score 
 
3.7
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door PAHM Mei 08, 2020

Slechte ervaringen met name met TV

We wonen in het buitengebied en hebben sinds een jaar glasvezel. Het internet werkt goed en snel (vergeleken met 2 draaden koper van KPN :)). Helaas is het TV modem een drama. Als we willen terugkijken of iets later pas gaan kijken dan dat het programma gestart is dan begint de ellende. Het later opgestarte programma wordt tijdens het kijken ineens afgebroken (op het moment dat de originele uitzending afloopt volgens mij) en dan zit je ineens op een heel ander zender. Je moet dan gaan zoeken op welke zender je ook al weer aan het kijken was (ik schrijf dat niet altijd tevoren op), vervolgens net doen of je weer wil kijken vanaf het begin en dan krijg je een schermpje te zien waarbij je halverwege weer kunt "instappen" en verder kijken. Vervolgens krijg je vaak nog een keer hetzelfde.
Ik weet nu hoe ik met veel gdoe kan proberen een film af te kijken, maar bij de helpdesk weten ze alleen dat dit een bekend probleem is. Alleen spreken de helpdesk medewerkers elkaar compleet tegen. De ene zegt dat ik op het "nieuwe platform" moet overschakelen waarna het probleem over is, de ander zegt dat ik juist op het nieuwe platform zit en ook niet terug kan naar het oude platform (waar dit probleem niet zou voorkomen). En nummer 3 zegt dat ik naar een ander platform moet overschakelen, maar dan wel even een nieuw abonnement moet nemen voor minimaal een jaar. Dat ga ik dus niet doen. Ik heb vanaf het begin ellende, altijd mijn rekeningen betaald en nu zou ik weer moeten investeren omdat Caiway niet weet waar ze mee bezig zijn.
Ik heb echt geen vertrouwen meer in deze club. Zijn vooral bezig om mensen aan het lijntje te houden denk ik. Helaas hebben wij in het buitengebied maar 3 aanbieders anders had ik al lang bij KPN gezeten. Ouderwets degelijk bedrijf, daar houd ik van. Kan nu nog kiezen uit Solcon en Online, dan is het op. Over Solcon heb ik helaas ook niet veel goeds gelezen. Het lijkt er op dat deze (bijna) monopolisten dankbaar gebruik van hun positie maken. Onze zoon uit Curacao was hier en lachte ons uit toen hij zag hoe het allemaal werkte. "Op Curacao komen ze daar niet mee weg" zei hij, maar dat hoeft ook niet want daar werkt het gewoon zoals het hoort.

Was deze review nuttig? 
Als er een manier was om Caiway failliet te laten gaan, had ik het gedaan. Soooo wat een waardeloze internet heb ik. De eigenaren zijn vast van die domme mongolen. Ik hoop dat jullie failliet gaan en hard ook!!!!!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Gor April 29, 2020

Waardeloos

Als er een manier was om Caiway failliet te laten gaan, had ik het gedaan. Soooo wat een waardeloze internet heb ik. De eigenaren zijn vast van die domme mongolen. Ik hoop dat jullie failliet gaan en hard ook!!!!!!

Was deze review nuttig? 
Nu de glasvezelverbinding van Caiway een aantal maanden in gebruik en in deze coronatijd een geweldige ervaring t.o.v. de KPN-verbinding. Gezien de vele reacties online nogal huiverig over de kwaliteit, maar de ervaring is positief :).

Televisiekwaliteit:
Voorheen hadden we schoteltelevisie van Canal Digitaal. Het beeld lijkt nu via glasvezel beter dan wat ik eerder had. Het Aminokastje is klein, geluidsloos, energiezuiniger en gemakkelijk te bedienen. Zenderaanbod is vergelijkbaar en prima. Grote plus is de afstandsbediening. Deze kan gesynchroniseerd worden met de televisie, waardoor slechts 1 afstandsbediening in gebruik is.

Internetkwaliteit:
Snelheid van 250 Mbit/s down- en upload wordt bekabeld ruimschoots geleverd. Het wifi-signaal van router kan sterker, maar met de accesspoints van Ubiquiti werkt het prima.

Tevreden over de ervaring van afgelopen maanden!
Gemiddelde score 
 
9.4
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door TV April 25, 2020

Tevreden over glasvezel!

Nu de glasvezelverbinding van Caiway een aantal maanden in gebruik en in deze coronatijd een geweldige ervaring t.o.v. de KPN-verbinding. Gezien de vele reacties online nogal huiverig over de kwaliteit, maar de ervaring is positief :).

Televisiekwaliteit:
Voorheen hadden we schoteltelevisie van Canal Digitaal. Het beeld lijkt nu via glasvezel beter dan wat ik eerder had. Het Aminokastje is klein, geluidsloos, energiezuiniger en gemakkelijk te bedienen. Zenderaanbod is vergelijkbaar en prima. Grote plus is de afstandsbediening. Deze kan gesynchroniseerd worden met de televisie, waardoor slechts 1 afstandsbediening in gebruik is.

Internetkwaliteit:
Snelheid van 250 Mbit/s down- en upload wordt bekabeld ruimschoots geleverd. Het wifi-signaal van router kan sterker, maar met de accesspoints van Ubiquiti werkt het prima.

Tevreden over de ervaring van afgelopen maanden!

Was deze review nuttig? 
slecht bedrijf, slecht bereikbaar, slechte dienstverlening, slecht personeel.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door niels December 17, 2019

waardeloze dienstverlening

slecht bedrijf, slecht bereikbaar, slechte dienstverlening, slecht personeel.

Was deze review nuttig? 
waardeloos, Op klachten word totaal geen reactie gegeven. Ben maanden bezig geweest om glasvezel te krijgen en 2x voor niks thusi gebleven en 4x vrij genomen en als je hierover wil spreken hoe ze dit gaan oplossen, hoor je niks, behalve excuses van de dames van de klantenservice, waar ik niets mee kan.
Wel ondertussen me vinden met nieuwsbrieven, verkooptelefoontjes en de factuur en herinneringen hieraan..
Geschreven door Twan December 16, 2019

waardeloos, Op klachten word totaal geen reactie gegeven

waardeloos, Op klachten word totaal geen reactie gegeven. Ben maanden bezig geweest om glasvezel te krijgen en 2x voor niks thusi gebleven en 4x vrij genomen en als je hierover wil spreken hoe ze dit gaan oplossen, hoor je niks, behalve excuses van de dames van de klantenservice, waar ik niets mee kan.
Wel ondertussen me vinden met nieuwsbrieven, verkooptelefoontjes en de factuur en herinneringen hieraan..

Was deze review nuttig? 
Ik ben momenteel bij Caiway. Heb daar mijn abonnement per 26-02 omgezet naar een abonnement zonder telefoon. Men had wel aangegeven dat je, ivm de omzetting, even geen TV zou hebben. Wat is nu het geval? Ik kan al twee dagen geen TV kijken. De TV ontvanger welke ik heb gekregen was niet goed en nu probeert men deze al twee dagen te resetten. Snap niet waarom dat niet lukt binnen twee dagen. Had men niet beter een nieuw kastje kunnen sturen?? Ook valt tegenwoordig het internet regelmatig uit.
Geschreven door pierre November 28, 2019

Ik ben momenteel bij Caiway. Heb daar mijn abonnement per 26-02 omgezet naar een abonnement zonder telefoon. Men had wel aangegeven dat je, ivm de omzetting, even geen TV zou hebben. Wat is nu het geval? Ik kan al twee dagen geen TV kijken. De TV ontvanger welke ik heb gekregen was niet goed en nu probeert men deze al twee dagen te resetten. Snap niet waarom dat niet lukt binnen twee dagen. Had men niet beter een nieuw kastje kunnen sturen?? Ook valt tegenwoordig het internet regelmatig uit.

Was deze review nuttig? 
Ben al jaren bij Caiway. Kan hier in Oldenzaal ook moeilijk veranderen van glas leverancier (alleen Online en Fiber, maar omdat de reviews daar niet al te best van zijn, ga ik daar niet mee in zee).
Met internet totaal geen problemen en haal op dit moment mijn volle snelheid zowel up als down. daarnaast heb ik up vaak veel nodig voor mijn werk (10Mb slipt bij me dicht). ik ben dus wel aangewezen op glasvezel, echter had ik gehoopt dat KPN of XS4all er op zou komen, doch helaas. ben er wel tevreden mee.
telefonie doe ik via voip en eigen centrale, ook daar geen problemen met netwerk.
tv vind ik wel een dingetje. de top-box vind het fijn om tegen te schelden en verwacht dan ook dat ik dat steeds doe als er gewisseld moet worden van zender of dat ik graag iets op pauze wil zetten. Na een dringend, doch krachtig geplaatste vloek wil de top-box luisteren naar mijn commando. Iets wat KPN en daarbij ook XS4all Tmobile beter voor elkaar hebben. wij begrepen elkaar en de interactieve TV van KPN is dan ook echt interactief. Hij doet wat je vraagt en weet bijna al van tevoren wat je wilt. wow. dat wil ik nu ook bij caiway, maar dat snappen ze helaas nog niet zo goed.
verder niet veel te klagen.
Gemiddelde score 
 
7.0
Installatie 
 
9.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
4.0
Geschreven door Marco November 21, 2019

Niet veel te klagen over de internet snelheid van caiway

Ben al jaren bij Caiway. Kan hier in Oldenzaal ook moeilijk veranderen van glas leverancier (alleen Online en Fiber, maar omdat de reviews daar niet al te best van zijn, ga ik daar niet mee in zee).
Met internet totaal geen problemen en haal op dit moment mijn volle snelheid zowel up als down. daarnaast heb ik up vaak veel nodig voor mijn werk (10Mb slipt bij me dicht). ik ben dus wel aangewezen op glasvezel, echter had ik gehoopt dat KPN of XS4all er op zou komen, doch helaas. ben er wel tevreden mee.
telefonie doe ik via voip en eigen centrale, ook daar geen problemen met netwerk.
tv vind ik wel een dingetje. de top-box vind het fijn om tegen te schelden en verwacht dan ook dat ik dat steeds doe als er gewisseld moet worden van zender of dat ik graag iets op pauze wil zetten. Na een dringend, doch krachtig geplaatste vloek wil de top-box luisteren naar mijn commando. Iets wat KPN en daarbij ook XS4all Tmobile beter voor elkaar hebben. wij begrepen elkaar en de interactieve TV van KPN is dan ook echt interactief. Hij doet wat je vraagt en weet bijna al van tevoren wat je wilt. wow. dat wil ik nu ook bij caiway, maar dat snappen ze helaas nog niet zo goed.
verder niet veel te klagen.

Was deze review nuttig? 
Na 5 maanden ellende en geen afspraak die ze nakomen nu al drie uur telefonische proberen om mijn abonnement te stoppen. Nog nooit met zo’n slecht bedrijf te maken gehad
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door M Oktober 24, 2019

Slecht internet en tv en rampzalige service

Na 5 maanden ellende en geen afspraak die ze nakomen nu al drie uur telefonische proberen om mijn abonnement te stoppen. Nog nooit met zo’n slecht bedrijf te maken gehad

Was deze review nuttig? 
Heel kort, geen service, slechte wifi, liegen en bedriegen als je voor de zoveelste keer belt.
Zal blij zijn als KPN in Schiedam ook Glasvezel mag verstreken.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door JR Oktober 17, 2019

Schandalig slecht

Heel kort, geen service, slechte wifi, liegen en bedriegen als je voor de zoveelste keer belt.
Zal blij zijn als KPN in Schiedam ook Glasvezel mag verstreken.

Was deze review nuttig? 
Is echt grote drama met caiway in s'gravenzande. Glasvezel is zo traag, en voor dit prijs 61 euro per maand.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Jakub Oktober 07, 2019

Een grote drama.

Is echt grote drama met caiway in s'gravenzande. Glasvezel is zo traag, en voor dit prijs 61 euro per maand.

Was deze review nuttig? 
Vanaf dag 1 al ellende en overal zelf achteraan moeten gaan ondanks de fout bij Caiway lag. Stap je over naar glasvezel op aanraden van Caiway zelf blijkt de hele boel niet te werken en maar ontkennen. Pas nadat ik aantoonde dat ze me een IP adres uit Berlijn hadden gegeven kon de fout erkend worden. Zeg je uiteindelijk je contract op, blijven ze je mailen. MAARRR dan moet ik zelf contact opnemen met het service center wordt er dan gezegd. Euhhhh hoe vaak dan, want blijkbaar komt het niet aan dat ik van Caiway af wil. Naar mijn idee is het gebruik van persoonsgegevens zonder toestemming ook in tegenspraak met de AVG.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door D. September 12, 2019

Je komt er nooit vanaf!

Vanaf dag 1 al ellende en overal zelf achteraan moeten gaan ondanks de fout bij Caiway lag. Stap je over naar glasvezel op aanraden van Caiway zelf blijkt de hele boel niet te werken en maar ontkennen. Pas nadat ik aantoonde dat ze me een IP adres uit Berlijn hadden gegeven kon de fout erkend worden. Zeg je uiteindelijk je contract op, blijven ze je mailen. MAARRR dan moet ik zelf contact opnemen met het service center wordt er dan gezegd. Euhhhh hoe vaak dan, want blijkbaar komt het niet aan dat ik van Caiway af wil. Naar mijn idee is het gebruik van persoonsgegevens zonder toestemming ook in tegenspraak met de AVG.

Was deze review nuttig? 
Ben hier net klant (glasvezel). Snap niet waarom de wifi zo heen en weer gaat, heb dit nog bij geen enkel ander bedrijf meegemaakt. Erg vreemd. Dan weer 4 mb download, dan terug naar 2.5, en dat gaat maar door. Erg vreemd. Ik houd het even in de gaten maar dit klinkt niet goed tot nu toe
Gemiddelde score 
 
5.4
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door Nick Augustus 22, 2019

Meh

Ben hier net klant (glasvezel). Snap niet waarom de wifi zo heen en weer gaat, heb dit nog bij geen enkel ander bedrijf meegemaakt. Erg vreemd. Dan weer 4 mb download, dan terug naar 2.5, en dat gaat maar door. Erg vreemd. Ik houd het even in de gaten maar dit klinkt niet goed tot nu toe

Was deze review nuttig? 
Caiway heeft alleen dure abonnementen. Maar voor de hoge prijzen leveren zij heel erg ondermaats. Ook de klantenservice en verwerking van wijzigen laat te wensen over. Verder maken ze op een slimme manier gebruik van opzegtermijnen, die wettelijke gezien niet kloppen.
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Laura Augustus 15, 2019

Slechte service en onnodig duur

Caiway heeft alleen dure abonnementen. Maar voor de hoge prijzen leveren zij heel erg ondermaats. Ook de klantenservice en verwerking van wijzigen laat te wensen over. Verder maken ze op een slimme manier gebruik van opzegtermijnen, die wettelijke gezien niet kloppen.

Was deze review nuttig? 
Wat een drama elke keer bij Caiway. Het is altijd wat; telefonie, tv...Sorry hoor maar vaste telefonie ligt er nu nog steeds uit in Maassluis!! ??? En door dat "Monopoly spel" zien we aan Caiway verbonden. En Caiway is verre van de goedkoopste! Inmiddels mag er wel eens iets tegenover al die ellende staan. Oudere mensen die alleen vaste telefonie hebben zijn hier afhankelijk van; ook om 112 ed te bellen in geval van nood. ZEER KWALIJKE ZAAK!!!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Jean Augustus 05, 2019

Ellendig!!! Zeer kwalijk

Wat een drama elke keer bij Caiway. Het is altijd wat; telefonie, tv...Sorry hoor maar vaste telefonie ligt er nu nog steeds uit in Maassluis!! ??? En door dat "Monopoly spel" zien we aan Caiway verbonden. En Caiway is verre van de goedkoopste! Inmiddels mag er wel eens iets tegenover al die ellende staan. Oudere mensen die alleen vaste telefonie hebben zijn hier afhankelijk van; ook om 112 ed te bellen in geval van nood. ZEER KWALIJKE ZAAK!!!!

Was deze review nuttig? 
Slecht bereikbaar,. Wordt afgescheept, met sorry, en dat is het , het kan 5a6 dagen duren voor de buren en ik weer tv hebben , in deze tijd schandalig
Gemiddelde score 
 
3.8
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door A Schipperen Juli 27, 2019

Slechte service

Slecht bereikbaar,. Wordt afgescheept, met sorry, en dat is het , het kan 5a6 dagen duren voor de buren en ik weer tv hebben , in deze tijd schandalig

Was deze review nuttig? 
Omdat wij over zijn gegaan op glasvezel moesten wij overstappen naar een andere provider, wij hebben toen (helaas) gekozen voor Caiway. Tot nu toe alleen maar problemen en extra onkosten. Communicatie met Caiway is slecht, ze zijn slecht bereikbaar, beloftes en afspraken die ze niet nakomen. We hebben een dikke maand problemen gehad met de telefoon. Internet is ook niet goed, valt elke keer weg. Wij raden het niemand aan om met Caiway in zee te gaan.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Maris Juli 18, 2019

Zeer slecht

Omdat wij over zijn gegaan op glasvezel moesten wij overstappen naar een andere provider, wij hebben toen (helaas) gekozen voor Caiway. Tot nu toe alleen maar problemen en extra onkosten. Communicatie met Caiway is slecht, ze zijn slecht bereikbaar, beloftes en afspraken die ze niet nakomen. We hebben een dikke maand problemen gehad met de telefoon. Internet is ook niet goed, valt elke keer weg. Wij raden het niemand aan om met Caiway in zee te gaan.

Was deze review nuttig? 
Ben pas drie weken klant en na een week hield de interactieve tv ermee op. Beels zit vast. Via Webcare op de vrijdagavond 19.00 uur allerlei adviezen. Andere kabel, stekker er uit, enz en noem maar op... tig keer heen en weer aan het appen en na 21.00 uur plots... We zijn er niet meer....Morgen bent u weer aan de beurt. Echter jij wordt niet gecontact de volgende dag. Affin: weer het hele verhaal. Nieuw kastje op woensdag en hetzelfde probleem. Nu echter vraagt het nieuwe kastje om een inlog van Delta. Het oude kastje liep vast na eerst een minuutje tv. Kan nog een beetje tv kijken via de Caiway app op de smartphone, maar daar krijg ik inmidels barstende hoofdpijn van. Toen plots op zaterdag ook internet uit viel. Toen gebeld. storingsmonteur deed zijn uiterste best en internet werkte weer nadat ik een kabel op het glasmodem het omgezet naar een andere uitgang. Gelukkig. kon weer tennis en Formule 1 kijken. Hij probeerde ook de tv aan de praat te krijgen maar dat lukte helaas niet omdat hij niet overal bij kon. Volgens hem ziet het er bij Caiway goed uit met de verbinding alleen bij mij thuis niet. Affin... ik zal er wel weer achteraaan moeten want zelf nemen de technicie geen contact op met de klant. Eenramp. Was ik maar bij NLEx gebleven (=KPN). Alleen die zouden er plots een paar voor mij belangrijke zenders afgooien. Konden zij niets aan doen want dat was KPN. Ikke net overstap naar Caiway geregeld krijg ik paar weken later op vakante bericht dat die zenderverandering toch niet doorging. Maar tja. te laat. Was ik maar weer snel teruggegaan toen het nog kon. Wist ook niet dat Caiway zo slecht was. Een ramp is het.
Gemiddelde score 
 
4.4
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door willem Juli 15, 2019

Al bijna 2 weken zonder TV via Glasvezel

Ben pas drie weken klant en na een week hield de interactieve tv ermee op. Beels zit vast. Via Webcare op de vrijdagavond 19.00 uur allerlei adviezen. Andere kabel, stekker er uit, enz en noem maar op... tig keer heen en weer aan het appen en na 21.00 uur plots... We zijn er niet meer....Morgen bent u weer aan de beurt. Echter jij wordt niet gecontact de volgende dag. Affin: weer het hele verhaal. Nieuw kastje op woensdag en hetzelfde probleem. Nu echter vraagt het nieuwe kastje om een inlog van Delta. Het oude kastje liep vast na eerst een minuutje tv. Kan nog een beetje tv kijken via de Caiway app op de smartphone, maar daar krijg ik inmidels barstende hoofdpijn van. Toen plots op zaterdag ook internet uit viel. Toen gebeld. storingsmonteur deed zijn uiterste best en internet werkte weer nadat ik een kabel op het glasmodem het omgezet naar een andere uitgang. Gelukkig. kon weer tennis en Formule 1 kijken. Hij probeerde ook de tv aan de praat te krijgen maar dat lukte helaas niet omdat hij niet overal bij kon. Volgens hem ziet het er bij Caiway goed uit met de verbinding alleen bij mij thuis niet. Affin... ik zal er wel weer achteraaan moeten want zelf nemen de technicie geen contact op met de klant. Eenramp. Was ik maar bij NLEx gebleven (=KPN). Alleen die zouden er plots een paar voor mij belangrijke zenders afgooien. Konden zij niets aan doen want dat was KPN. Ikke net overstap naar Caiway geregeld krijg ik paar weken later op vakante bericht dat die zenderverandering toch niet doorging. Maar tja. te laat. Was ik maar weer snel teruggegaan toen het nog kon. Wist ook niet dat Caiway zo slecht was. Een ramp is het.

Was deze review nuttig? 
Prima provider, snap ook de reacties van anderen niet. Wat veel problemen veroorzaakte bij mij is die witte Sitecom router en oude coax connectors. Mijn lokale tv winkel heeft dit destijds prima opgelost en het werkt nu super! Misschien een tip?!
Gemiddelde score 
 
8.4
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Gerard Juni 25, 2019

Prima

Prima provider, snap ook de reacties van anderen niet. Wat veel problemen veroorzaakte bij mij is die witte Sitecom router en oude coax connectors. Mijn lokale tv winkel heeft dit destijds prima opgelost en het werkt nu super! Misschien een tip?!

Was deze review nuttig? 
Zeeeeer ontevreden over caiway. We zijn verhuisd. Adres wijziging doorggegevn (waren ze kwijt). Toen bleek er een breuk in de kabel onder de openbare weg te liggen. Geen tijd kregen we te horen. Na aandringen kwamen er mensen graven. Stopten er al snel mee, moest een kraantje komen en die had het druk en moesten 3 weken wachten. Elke dag gebeld en gestalkt. Diverse keren waren wij opeens uit het systeem. Bij het nieuwe huis lag ook al een coax kabel, deze weigeren ze aan te sluiten, zou geen goede koppeling opzitten. Met onze electricien gesproken en hun gevraagd wat ze wilde, antwoord: wij gaan het niet doen. Caiway wil van de coax af. Heel raar want wij hebben er 1 liggen en ze doen er niets mee. Met het glasvezel kunnen er 4 tv's op, we hebben er 7 (idd erg veel). Alle voorbereidingen getroffen voor de coax en blijkt nu voor niets, dit hadden we niet verwacht. Vervolgens zijn de mensen die daar werken niet kundig. Overal zeggen ze dat ze je gaan helpen en dat ze er spoed bij gaan zetten en wanneer je belt is er elke keer wat waardoor er niets is gebeurd. Nu moet ik ook in de gaten houden dat ze geen geld van de rekening gaan halen, heb ik ook al gemeld bij caiway, ze kunnen niets beloven en anders als het gebeurd moet ik een klachten formulier invullen.....TE IDIOOT DIT. Extra kosten moeten maken voor mb,( hebben kinderen thuis). Bedrijf op het huisadres. Kan geen mailen inzien niets. Aangegeven aan Caiway, maar ze vinden het vervelend. Ik ben zo klaar met dit bedrijf. Je hoort iedereen om je heen klagen, ze weten dat ze vrij machtig hier zijn in het westland maar het is echt een drama. ook al een paar keer meegemaakt dat er een persoon vrij is en dat zijn/haar werk blijkbaar niet wordt waargenomen en dat je weer kan bellen wanneer die persoon terug is. Zeer klantonvriendelijk. We gaan straks onze vierde week in zonder tv en internet, geen idee wanneer hier een einde aan komt
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door gabber Juni 13, 2019

bijna 3 weken geen internet en tv

Zeeeeer ontevreden over caiway. We zijn verhuisd. Adres wijziging doorggegevn (waren ze kwijt). Toen bleek er een breuk in de kabel onder de openbare weg te liggen. Geen tijd kregen we te horen. Na aandringen kwamen er mensen graven. Stopten er al snel mee, moest een kraantje komen en die had het druk en moesten 3 weken wachten. Elke dag gebeld en gestalkt. Diverse keren waren wij opeens uit het systeem. Bij het nieuwe huis lag ook al een coax kabel, deze weigeren ze aan te sluiten, zou geen goede koppeling opzitten. Met onze electricien gesproken en hun gevraagd wat ze wilde, antwoord: wij gaan het niet doen. Caiway wil van de coax af. Heel raar want wij hebben er 1 liggen en ze doen er niets mee. Met het glasvezel kunnen er 4 tv's op, we hebben er 7 (idd erg veel). Alle voorbereidingen getroffen voor de coax en blijkt nu voor niets, dit hadden we niet verwacht. Vervolgens zijn de mensen die daar werken niet kundig. Overal zeggen ze dat ze je gaan helpen en dat ze er spoed bij gaan zetten en wanneer je belt is er elke keer wat waardoor er niets is gebeurd. Nu moet ik ook in de gaten houden dat ze geen geld van de rekening gaan halen, heb ik ook al gemeld bij caiway, ze kunnen niets beloven en anders als het gebeurd moet ik een klachten formulier invullen.....TE IDIOOT DIT. Extra kosten moeten maken voor mb,( hebben kinderen thuis). Bedrijf op het huisadres. Kan geen mailen inzien niets. Aangegeven aan Caiway, maar ze vinden het vervelend. Ik ben zo klaar met dit bedrijf. Je hoort iedereen om je heen klagen, ze weten dat ze vrij machtig hier zijn in het westland maar het is echt een drama. ook al een paar keer meegemaakt dat er een persoon vrij is en dat zijn/haar werk blijkbaar niet wordt waargenomen en dat je weer kan bellen wanneer die persoon terug is. Zeer klantonvriendelijk. We gaan straks onze vierde week in zonder tv en internet, geen idee wanneer hier een einde aan komt

Was deze review nuttig? 
Donderdag gemeld moet tot dinsdag wa nu en op een monteur van cogas. Is van de zotte 04 dagen geen internet en tv
Geschreven door Leendert Juni 07, 2019

Verhelpen internet/tv storing

Donderdag gemeld moet tot dinsdag wa nu en op een monteur van cogas. Is van de zotte 04 dagen geen internet en tv

Was deze review nuttig? 
We hebben spijt dat we bij Caiway zitten. We zitten er nu een paar dagen maar het internet valt elke keer uit en wij kunnen geen Netflix op de televisie krijgen.....
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Marissa Juni 02, 2019

Spijt

We hebben spijt dat we bij Caiway zitten. We zitten er nu een paar dagen maar het internet valt elke keer uit en wij kunnen geen Netflix op de televisie krijgen.....

Was deze review nuttig? 
Als nieuwe klant apparatuur ontvangen, bevestiging dat alles gereed is voor aansluiting en vrijgenomen voor monteur. Monteur constateert dar Caiway zaken niet op orde heeft en constateert na half uur dat hij onverrichte zaken weer weg gaat. Caiway gebeld geven aan dat zodra opgelost ik word gebeld. Op mijn vraag hoe lang het herstel duurt kan men geen antwoord geven. Intern kan niet met juiste persoon worden gesproken voor verduidelijking reparatietijd. Nieuwe afspraak maken met monteur kan ook niet! Morgen vroeg een tweede afspraak is daardoor dus ook niet mogelijk. Leidinggevende is niet bereikbaar noch baas organisatie. Voor een nieuwe klant waar je als bedrijf voor faalt zou je oets harder kunnen looen. Jammer dat Caiway een monopolist is voor glasvezel. Geen aanrader als organisatie.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Guido Mei 28, 2019

Eerste Caiway ervaring van nieuwe klant

Als nieuwe klant apparatuur ontvangen, bevestiging dat alles gereed is voor aansluiting en vrijgenomen voor monteur. Monteur constateert dar Caiway zaken niet op orde heeft en constateert na half uur dat hij onverrichte zaken weer weg gaat. Caiway gebeld geven aan dat zodra opgelost ik word gebeld. Op mijn vraag hoe lang het herstel duurt kan men geen antwoord geven. Intern kan niet met juiste persoon worden gesproken voor verduidelijking reparatietijd. Nieuwe afspraak maken met monteur kan ook niet! Morgen vroeg een tweede afspraak is daardoor dus ook niet mogelijk. Leidinggevende is niet bereikbaar noch baas organisatie. Voor een nieuwe klant waar je als bedrijf voor faalt zou je oets harder kunnen looen. Jammer dat Caiway een monopolist is voor glasvezel. Geen aanrader als organisatie.

Was deze review nuttig? 
Wat een slecht bedrijf. Dagelijks storing, dan ligt het aan Stedin, dan weer aan de Rekam, maar daar heb je als gebruiker geen boodschap aan. 10 x bellen om een monteur, nog steeds niet geweest, en dan zeggen ze dat je niet onder je jaarcontract uit kan. Weer naar KPN, regelen direct iemand om te helpen bij het installeren.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door As Mei 24, 2019

Beoordeling

Wat een slecht bedrijf. Dagelijks storing, dan ligt het aan Stedin, dan weer aan de Rekam, maar daar heb je als gebruiker geen boodschap aan. 10 x bellen om een monteur, nog steeds niet geweest, en dan zeggen ze dat je niet onder je jaarcontract uit kan. Weer naar KPN, regelen direct iemand om te helpen bij het installeren.

Was deze review nuttig? 
Waardeloos. Helaas hebben ze bij ons een monopolie voor glasvezel de eerste 3 jaar. Na die tijd zijn wij gelijk weg.
Tv kastje werkt slecht, veel storing. Tv app op Ipad en Iphone werkt überhaupt niet.
We kunnen alleen helaas niet om ze heen...
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Marco Mei 08, 2019

Waardeloos

Waardeloos. Helaas hebben ze bij ons een monopolie voor glasvezel de eerste 3 jaar. Na die tijd zijn wij gelijk weg.
Tv kastje werkt slecht, veel storing. Tv app op Ipad en Iphone werkt überhaupt niet.
We kunnen alleen helaas niet om ze heen...

Was deze review nuttig? 
herhaalde malen geen internet monteur bij geweest binnen alles goed zit in de verdeelkast geen reparatie geweest antwoordt caiway moet je niet bij ons zijn moet je bij de net beheerder zijn ik betaal caiway geen net beheerder monteur heb gezegd dat er niet meer onderhoud aan het systeem plaats vind
Geschreven door bos April 29, 2019

internet

herhaalde malen geen internet monteur bij geweest binnen alles goed zit in de verdeelkast geen reparatie geweest antwoordt caiway moet je niet bij ons zijn moet je bij de net beheerder zijn ik betaal caiway geen net beheerder monteur heb gezegd dat er niet meer onderhoud aan het systeem plaats vind

Was deze review nuttig? 
Na jaren platgebeld te zijn door caiway,,toch me over laten halen door een afspraak te maken met een caiway adviseur ,deze beste adviseur bezocht mij op 14 februari 2019 en we hebben afspraken gemaakt zou de week er op een instalatatie pakket ontvangen en hij vulde mijn opzegging van kpn in dat mijn kpn per 31 maart zou moeten stoppen,zodat de caiway gratis monteur mij in de week voor 31 maart de instalatie van mn glasvezel pakket zou kunnen realiseren....
Dat is toch netjes geregeld van die beste adviseur ,
Maar helaas liep het allemaal anders,kreeg gelijk mailtjes en informatie per email fijn dat ik gekozen had voor de instalatieservice van caiway
Vervolgens gebeurde er 5 weken niks meer...toen er een email kwam om een afspraak te maken met de instalatieservice..
Nou leuk maar wat zou u dan moeten instaleren dacht ik.
Heb niks ontvangen
om het maar kort te houden de klantenservice maar gebeld nou dan weet u niet wat u te wachten staat
hele morgen allerlei afdelingen aan de lijn in de wacht 25 minuten uit de wacht bespaar u de details, een
grote puinzooi daar bij caiway onbeschofte lui zijn het die geen enkele afspraak nakomen
heb alles teruggedraaid.............maar dat moet ik dan wel zelf regelen zeiden ze want hun regelen niks naar behorenogst
Geschreven door C den Hartog Maart 22, 2019

Onmogelijke klantenservice komen geen enkele afspraak na

Na jaren platgebeld te zijn door caiway,,toch me over laten halen door een afspraak te maken met een caiway adviseur ,deze beste adviseur bezocht mij op 14 februari 2019 en we hebben afspraken gemaakt zou de week er op een instalatatie pakket ontvangen en hij vulde mijn opzegging van kpn in dat mijn kpn per 31 maart zou moeten stoppen,zodat de caiway gratis monteur mij in de week voor 31 maart de instalatie van mn glasvezel pakket zou kunnen realiseren....
Dat is toch netjes geregeld van die beste adviseur ,
Maar helaas liep het allemaal anders,kreeg gelijk mailtjes en informatie per email fijn dat ik gekozen had voor de instalatieservice van caiway
Vervolgens gebeurde er 5 weken niks meer...toen er een email kwam om een afspraak te maken met de instalatieservice..
Nou leuk maar wat zou u dan moeten instaleren dacht ik.
Heb niks ontvangen
om het maar kort te houden de klantenservice maar gebeld nou dan weet u niet wat u te wachten staat
hele morgen allerlei afdelingen aan de lijn in de wacht 25 minuten uit de wacht bespaar u de details, een
grote puinzooi daar bij caiway onbeschofte lui zijn het die geen enkele afspraak nakomen
heb alles teruggedraaid.............maar dat moet ik dan wel zelf regelen zeiden ze want hun regelen niks naar behorenogst

Was deze review nuttig? 
Installatie: mag je allemaal zelf doen. Krijgt alleen wat boekjes erbij. En verder zoek je het maar uit.

Helpdesk:
Waardeloos en maken zich overal erg nochalant vanaf. Lijken zich niet betrokken te voelen bij het bedrijf. Zijn ook zeer slecht geinformeerd en hebben weinig kennis.

Internet: storingen worden niet of te laat doorgegeven en site is ook erg onoverzichtelijk.
Verder wel snel internet en enige met glasvezel

Bellen: niet van toepassing. Bel alleen mobiel.

Digitale televisie: zappen is niet mogelijk. Duurt erg lang om van zender te wisselen. Werkt alleen fatsoenlijk in de programma gids.
Bestel je iets van een voetbal wedstrijd moet je eerst je tv kastje opnieuw opstarten voor voor de betreffende zender erbij zit
Verder werkt het wel prima.


Gemiddelde score 
 
2.8
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Sander Maart 13, 2019

Niet heel best

Installatie: mag je allemaal zelf doen. Krijgt alleen wat boekjes erbij. En verder zoek je het maar uit.

Helpdesk:
Waardeloos en maken zich overal erg nochalant vanaf. Lijken zich niet betrokken te voelen bij het bedrijf. Zijn ook zeer slecht geinformeerd en hebben weinig kennis.

Internet: storingen worden niet of te laat doorgegeven en site is ook erg onoverzichtelijk.
Verder wel snel internet en enige met glasvezel

Bellen: niet van toepassing. Bel alleen mobiel.

Digitale televisie: zappen is niet mogelijk. Duurt erg lang om van zender te wisselen. Werkt alleen fatsoenlijk in de programma gids.
Bestel je iets van een voetbal wedstrijd moet je eerst je tv kastje opnieuw opstarten voor voor de betreffende zender erbij zit
Verder werkt het wel prima.


Was deze review nuttig? 
Krijg om de zoveel tijd m’n internet niet aan de praat. Als Caiway hier niet mijn enige optie was geweest was ik al lang overgestapt. Als je een alternatief kunt vinden zou ik daar voor kiezen.
Gemiddelde score 
 
5.7
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
6.0
Geschreven door KvdB Maart 06, 2019

Krijg om de zoveel tijd m’n internet niet aan de praat. Als Caiway hier niet mijn enige optie was geweest was ik al lang overgestapt. Als je een alternatief kunt vinden zou ik daar voor kiezen.

Was deze review nuttig? 
slecht heb vanaf dat ik geleverd krijg storing gehad op de coax.
gebeld en ze kwamen meten dit was november 2018
februari 2019 is het gemaakt tijdens het maken hebben ze onze glasvezel kabel kapot gestoken. dik een week zonder internet gezeten heel vaak met ze gebeld de ene na de andere belofte en maar niet nakomen.
nu zijn de kabels eindelijk gemaakt eind februari. nu maart ligt het trottoir er nog altijd uit. nu ook weer achteraan gebeld zal geregeld worden ik wacht af en geloof er al helaas niks meer van.
dan dien je een claim in na al die problemen krijg je en mail terug dat je geen recht hebt op een vergoeding. maar wel duur betalen.
ik wou dat ik een andere provider kon nemen.

heb ik helaas niet kunnen vinden.

ophouden met liegen en leugens te vertellen.beloftes maken en niet nakomen.toezeggingen doen over datums en wanneer reparateurs komen die dan achteraf niet komen of niet ingepland zijn.beter zijn voor je klanten.

Gemiddelde score 
 
1.8
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door meulenveld Maart 04, 2019

waardeloos ik wil een andere provider kunnen kiezen

slecht heb vanaf dat ik geleverd krijg storing gehad op de coax.
gebeld en ze kwamen meten dit was november 2018
februari 2019 is het gemaakt tijdens het maken hebben ze onze glasvezel kabel kapot gestoken. dik een week zonder internet gezeten heel vaak met ze gebeld de ene na de andere belofte en maar niet nakomen.
nu zijn de kabels eindelijk gemaakt eind februari. nu maart ligt het trottoir er nog altijd uit. nu ook weer achteraan gebeld zal geregeld worden ik wacht af en geloof er al helaas niks meer van.
dan dien je een claim in na al die problemen krijg je en mail terug dat je geen recht hebt op een vergoeding. maar wel duur betalen.
ik wou dat ik een andere provider kon nemen.

heb ik helaas niet kunnen vinden.

ophouden met liegen en leugens te vertellen.beloftes maken en niet nakomen.toezeggingen doen over datums en wanneer reparateurs komen die dan achteraf niet komen of niet ingepland zijn.beter zijn voor je klanten.

Was deze review nuttig? 
We zijn nu ruim 1,5 maand bezig om een aansluiting te proberen te realiseren. Steeds heeft men andere smoezen paraat waarom iets niet werkt. Steeds krijg je een andere medewerker aan de telefoon. Nooit follow up. Management en directie zijn onvindbaar en nemen geen enkele verantwoordelijkheid.
Werkelijk ongehoord in deze tijd !
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Eugene Maart 01, 2019

onmogelijk bedrijf met bijzonder slechte service

We zijn nu ruim 1,5 maand bezig om een aansluiting te proberen te realiseren. Steeds heeft men andere smoezen paraat waarom iets niet werkt. Steeds krijg je een andere medewerker aan de telefoon. Nooit follow up. Management en directie zijn onvindbaar en nemen geen enkele verantwoordelijkheid.
Werkelijk ongehoord in deze tijd !

Was deze review nuttig? 
Ontzettend veel wat mis gaat bij hun en klantenservice medewerkers zijn onkundig. Conclusie: als je keuze hebt WEGBLIJVEN daar! Ze beloven veel maar komen weinig na.
Gemiddelde score 
 
2.5
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Wilma Februari 24, 2019

Waardeloze provider

Ontzettend veel wat mis gaat bij hun en klantenservice medewerkers zijn onkundig. Conclusie: als je keuze hebt WEGBLIJVEN daar! Ze beloven veel maar komen weinig na.

Was deze review nuttig? 
Zodra de gelegenheid er is om te verdwijnen bij deze waardeloze provider doen we dat.
Constante storing op de tv sinds 2 maand
Geschreven door B.v.d.Veen Februari 13, 2019

Waardeloos televisiebeeld

Zodra de gelegenheid er is om te verdwijnen bij deze waardeloze provider doen we dat.
Constante storing op de tv sinds 2 maand

Was deze review nuttig? 
Inmiddels al 1,5 week aan het wachten tot we tv aansluiting hebben. belt wekelijke helpdesk maar dit schiet totaal niet uit.

Momenteel aan het wachten op een monteur. kun je een hele dag voor thuis blijven zitten. geen idee wanneer iemand kan komen. Helpdesk helpt je weer niet verder.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door dominique Januari 16, 2019

1,5 maand al geen tv

Inmiddels al 1,5 week aan het wachten tot we tv aansluiting hebben. belt wekelijke helpdesk maar dit schiet totaal niet uit.

Momenteel aan het wachten op een monteur. kun je een hele dag voor thuis blijven zitten. geen idee wanneer iemand kan komen. Helpdesk helpt je weer niet verder.

Was deze review nuttig? 
Sinds afgelopen juni caiway. Helft van de tijd werk het totale systeem niet. Interactieve tv als extra pakket genomen. Helaas ook niet werkend.

Vele malen met onze welbekende (vriendelijke) klantenservice gebeld. Niemand die het probleem kan verhelpen. Wij kunnen er niets aan doen word meerdere malen aangegeven. Wie wel? Dat weten we niet.

Systeem blijft gemiddeld iedere dag hangen. Door op epg te drukken om zenders terug te kijken, helaas ook niet mogelijk, geen zenders aanwezig of oude zenders van een nacht er voor die blijven hangen.

Wij hebben de afgelopen maanden de helft minder tv gekeken. Indien mogelijk zijn wij zo snel mogelijk weg. En raden wij niemand maar dan ook niemand caiway aan.

Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Rens December 09, 2018

Neem geen caiway

Sinds afgelopen juni caiway. Helft van de tijd werk het totale systeem niet. Interactieve tv als extra pakket genomen. Helaas ook niet werkend.

Vele malen met onze welbekende (vriendelijke) klantenservice gebeld. Niemand die het probleem kan verhelpen. Wij kunnen er niets aan doen word meerdere malen aangegeven. Wie wel? Dat weten we niet.

Systeem blijft gemiddeld iedere dag hangen. Door op epg te drukken om zenders terug te kijken, helaas ook niet mogelijk, geen zenders aanwezig of oude zenders van een nacht er voor die blijven hangen.

Wij hebben de afgelopen maanden de helft minder tv gekeken. Indien mogelijk zijn wij zo snel mogelijk weg. En raden wij niemand maar dan ook niemand caiway aan.

Was deze review nuttig? 
Als bij ons het internet op de televisie aanstaat (bijvoorbeeld Netflix) dan doet het internet(wifi) op de computer/telefoon het zeer slecht tot niet. Echt zwaar irritant. Hij laad geen website of doet er enorm lang over. We hebben nu een proef abonnement op film 1 afgesloten en de zender kapt er gewoon af en toe helemaal mee als je precies midden in de film zit. Echt heel handig en aangezien het geen interactieve tv zenders zijn mis je dus gewoon belangrijke stukken van je film...
Gemiddelde score 
 
2.5
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Denise December 08, 2018

Regelmatig storing

Als bij ons het internet op de televisie aanstaat (bijvoorbeeld Netflix) dan doet het internet(wifi) op de computer/telefoon het zeer slecht tot niet. Echt zwaar irritant. Hij laad geen website of doet er enorm lang over. We hebben nu een proef abonnement op film 1 afgesloten en de zender kapt er gewoon af en toe helemaal mee als je precies midden in de film zit. Echt heel handig en aangezien het geen interactieve tv zenders zijn mis je dus gewoon belangrijke stukken van je film...

Was deze review nuttig? 
Caiway …. in de praktijk één en al ellende.
Een monteur die komt installeren en zelf niet weet welke kabels hij moet aansluiten.
Klantenservice zegt dat nummerbehoud geregeld wordt, maar ook daar brengen ze niks van terecht.
De ene medewerker speelt de andere uit, en de stopwoorden zijn: U heeft pech, sorry meneer/mevrouw.
Nu noodgedwongen over naar andere provider, volgens medewerkster van klantenservice nog binnen de opzegtermijn, en toch moeten we de factuur betalen van ons jaarcontract zoals beschreven in de offerte!
Inderdaad een provider die geld binnen wil harken op een onbeschofte manier!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door van Dijk November 27, 2018

Neem GEEN Caiway!

Caiway …. in de praktijk één en al ellende.
Een monteur die komt installeren en zelf niet weet welke kabels hij moet aansluiten.
Klantenservice zegt dat nummerbehoud geregeld wordt, maar ook daar brengen ze niks van terecht.
De ene medewerker speelt de andere uit, en de stopwoorden zijn: U heeft pech, sorry meneer/mevrouw.
Nu noodgedwongen over naar andere provider, volgens medewerkster van klantenservice nog binnen de opzegtermijn, en toch moeten we de factuur betalen van ons jaarcontract zoals beschreven in de offerte!
Inderdaad een provider die geld binnen wil harken op een onbeschofte manier!

Was deze review nuttig? 
De verplichte overstap van Ziggo naar Caiway… En sindsdien een en al ellende.

Het begon met een niet compleet installatiepakket. Na 2x naar de Caiway met een enorme wachttijd, moest ik alles hebben.

Ook toen werkte het nog niet. De Humax bleek te missen en deze is nagestuurd. Omdat ik door de bomen het bos niet meer zag heb ik beroept op de installatie garantie.

Er werd gezegd dat de monteur niet geregeld kon worden omdat het te druk was in de regio Twente.

Na meerdere keren kabels en batterijen kopen en contact met de technische dienst was er nog niks opgelost en kon ik nog steeds geen tv kijken, ook de Humax heeft nooit gewerkt.

Om mensen zaken te laten kopen komt mijn inziens door studenten die op de helpdesk werken. Een goedkope manier van personeel maar zonder productkennis.

Omdat er geen keuze is ben ik na 3 jaar ellende overgestapt naar glasvezel vorige maand. Er werd mij verteld dat dit altijd moest werken.

Er is een monteur geweest en die heeft alles aangesloten. Het waren 3 mooie weken maar ook glasvezel werkt niet.

Ineens is mijn signaal weg. De student van de helpdesk kan mij wederom niet helpen. Alleen met een monteur van de Cogas kan langs komen.

Wanneer het aan de binnen installatie ligt (lees de apparatuur die Caiway mij gestuurd en aangesloten heeft) zijn de kosten van 40 euro voor mij.

Hier ga ik niet mee akkoord want je zal zien dat het apparatuur ligt en Caiway mij nog meer op kosten jaagt.



Kortom Caiway laat klanten in de kou staan. Het gaat ze alleen om geld binnen te harken en niet om de diensten te leveren waar je immers elke maand netjes de rekening voor voldoet.

Helaas worden andere aanbieders niet toegelaten en hebben zij een monopolie positie op de Almelose kabel.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Charlotte Oktober 19, 2018

De verplichte overstap van Ziggo naar Caiway… En sindsdien een en al ellende.

Het begon met een niet compleet installatiepakket. Na 2x naar de Caiway met een enorme wachttijd, moest ik alles hebben.

Ook toen werkte het nog niet. De Humax bleek te missen en deze is nagestuurd. Omdat ik door de bomen het bos niet meer zag heb ik beroept op de installatie garantie.

Er werd gezegd dat de monteur niet geregeld kon worden omdat het te druk was in de regio Twente.

Na meerdere keren kabels en batterijen kopen en contact met de technische dienst was er nog niks opgelost en kon ik nog steeds geen tv kijken, ook de Humax heeft nooit gewerkt.

Om mensen zaken te laten kopen komt mijn inziens door studenten die op de helpdesk werken. Een goedkope manier van personeel maar zonder productkennis.

Omdat er geen keuze is ben ik na 3 jaar ellende overgestapt naar glasvezel vorige maand. Er werd mij verteld dat dit altijd moest werken.

Er is een monteur geweest en die heeft alles aangesloten. Het waren 3 mooie weken maar ook glasvezel werkt niet.

Ineens is mijn signaal weg. De student van de helpdesk kan mij wederom niet helpen. Alleen met een monteur van de Cogas kan langs komen.

Wanneer het aan de binnen installatie ligt (lees de apparatuur die Caiway mij gestuurd en aangesloten heeft) zijn de kosten van 40 euro voor mij.

Hier ga ik niet mee akkoord want je zal zien dat het apparatuur ligt en Caiway mij nog meer op kosten jaagt.



Kortom Caiway laat klanten in de kou staan. Het gaat ze alleen om geld binnen te harken en niet om de diensten te leveren waar je immers elke maand netjes de rekening voor voldoet.

Helaas worden andere aanbieders niet toegelaten en hebben zij een monopolie positie op de Almelose kabel.

Was deze review nuttig? 
Internet verbinding van Caiway is (excuus voor m’n taalgebruik) dikke ruk.
Ik kan sjonge jonge geen Netflix aflevering kijken zonder dat hij om de twee minuten 6 minuten moet bufferen. Heb nota bene glasvezel.. altijd klant geweest bij ziggo totdat ziggo niet meer leverde in Almelo. Snel overstappen naar KPN want nogmaals, Caiway.... dikke ruk
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Hilberink Oktober 01, 2018

Dikke ruk

Internet verbinding van Caiway is (excuus voor m’n taalgebruik) dikke ruk.
Ik kan sjonge jonge geen Netflix aflevering kijken zonder dat hij om de twee minuten 6 minuten moet bufferen. Heb nota bene glasvezel.. altijd klant geweest bij ziggo totdat ziggo niet meer leverde in Almelo. Snel overstappen naar KPN want nogmaals, Caiway.... dikke ruk

Was deze review nuttig? 
Het bedrijf Caiway,
Door het bedrijf Cogas zijn wij verplicht over te stappen naar Caiway, volgens Cogas was dit zonder problemen te doen. dus zo gezegd zo gedaan.
Helaas komen wij van een hele koude kermis thuis.
Het eerste probleem was dat onze HD recorder het niet deed naar 3 weken geen tv te kunnen kijken kregen wij een kastje zonder recorder, dit was volgens Caiway netjes opgelost. Na meerdere telefoontjes en veel discussies kregen wij eindelijk onze HD recorder, die wij bij Cogas ook hadden.
Het eerste ontvangen kastje mochten wij zelfs houden voor het ongemak!
3 jaar later zagen wij een factuur waarop wij altijd betalen voor het kastje die wij eigenlijk nooit hebben gebruikt. toch maar even bellen Uiteraard weet Caiway nergens van. Na een uur bellen moesten wij het ''ongemak' kastje BINNEN 1 WEEK terug sturen en krijgen wij het te veel betaalde geld retour.
Oke daarmee akkoord gegaan en ons 'ongemak' kastje retour gestuurd binnen de gestelde tijd!
3 maand later krijgen wij een mailtje waarin staat dat het kastje niet is aangekomen en willen zij post-NL hiervan de schuld geven. Nu hebben wij het bonnetje en het kastje niet meer, dus kunnen nu gewoon door blijven betalen!!!!
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
3.0
Geschreven door Hendri September 13, 2018

Er is altijd wel iets!

Het bedrijf Caiway,
Door het bedrijf Cogas zijn wij verplicht over te stappen naar Caiway, volgens Cogas was dit zonder problemen te doen. dus zo gezegd zo gedaan.
Helaas komen wij van een hele koude kermis thuis.
Het eerste probleem was dat onze HD recorder het niet deed naar 3 weken geen tv te kunnen kijken kregen wij een kastje zonder recorder, dit was volgens Caiway netjes opgelost. Na meerdere telefoontjes en veel discussies kregen wij eindelijk onze HD recorder, die wij bij Cogas ook hadden.
Het eerste ontvangen kastje mochten wij zelfs houden voor het ongemak!
3 jaar later zagen wij een factuur waarop wij altijd betalen voor het kastje die wij eigenlijk nooit hebben gebruikt. toch maar even bellen Uiteraard weet Caiway nergens van. Na een uur bellen moesten wij het ''ongemak' kastje BINNEN 1 WEEK terug sturen en krijgen wij het te veel betaalde geld retour.
Oke daarmee akkoord gegaan en ons 'ongemak' kastje retour gestuurd binnen de gestelde tijd!
3 maand later krijgen wij een mailtje waarin staat dat het kastje niet is aangekomen en willen zij post-NL hiervan de schuld geven. Nu hebben wij het bonnetje en het kastje niet meer, dus kunnen nu gewoon door blijven betalen!!!!

Was deze review nuttig? 
Zeer slecht bedrijf waarbij ze het woord service niet snappen. Om je klant te krijgen beloven ze vele mogelijkheden die nadat het contract in is gegaan onjuist zijn. Ofwel ze leveren niet de diensten die ze je hebben toegezegd. Dit is overigens voor Caiway geen reden om het contract te ontbinden. Beloftes dat je binnen een bepaalde tijd wordt teruggebeld komen ze ook niet na en bel je te vaak dan krijg je te horen dat de afdeling je niet wilt spreken en verbreken ze onbeschoft de verbinding.
Ook met de nieuwe AVG privacywet nemen ze het niet zo nauw. Nadat ik mij had geïdentificeerd als persoon A en aangaf dat ik een product had gekregen van een vriend van me, gaven ze mij plotseling al zijn adres gegevens, klantnummer en hebben zij zelfs zijn pincode van de tvtuner gereset zonder dat de eigenaar hiervan toestemming had gegeven en hiervan op de hoogte was. Voor hetzelfde geldt doet een wild vreemde dit en kan dmv al deze gegevens producten bestellen en opzeggen. Ongehoord maar voor Caiway schijnbaar heel normaal aan hun reactie te merken. Ben er helemaal klaar mee, slecht en onbetrouwbaar bedrijf. Nooit klant worden hier, tenzij je wilt worden opgelicht.
Geschreven door Zeer ontevreden klant Augustus 31, 2018

Wil je worden opgelicht, wordt dan klant van Caiway

Zeer slecht bedrijf waarbij ze het woord service niet snappen. Om je klant te krijgen beloven ze vele mogelijkheden die nadat het contract in is gegaan onjuist zijn. Ofwel ze leveren niet de diensten die ze je hebben toegezegd. Dit is overigens voor Caiway geen reden om het contract te ontbinden. Beloftes dat je binnen een bepaalde tijd wordt teruggebeld komen ze ook niet na en bel je te vaak dan krijg je te horen dat de afdeling je niet wilt spreken en verbreken ze onbeschoft de verbinding.
Ook met de nieuwe AVG privacywet nemen ze het niet zo nauw. Nadat ik mij had geïdentificeerd als persoon A en aangaf dat ik een product had gekregen van een vriend van me, gaven ze mij plotseling al zijn adres gegevens, klantnummer en hebben zij zelfs zijn pincode van de tvtuner gereset zonder dat de eigenaar hiervan toestemming had gegeven en hiervan op de hoogte was. Voor hetzelfde geldt doet een wild vreemde dit en kan dmv al deze gegevens producten bestellen en opzeggen. Ongehoord maar voor Caiway schijnbaar heel normaal aan hun reactie te merken. Ben er helemaal klaar mee, slecht en onbetrouwbaar bedrijf. Nooit klant worden hier, tenzij je wilt worden opgelicht.

Was deze review nuttig? 
Slechte klanten service, helaas kan ik geen andere aanbieder nemen kan nie wachten tot de kabel markt open gaat
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Piet Augustus 22, 2018

Bedroevende klanten service

Slechte klanten service, helaas kan ik geen andere aanbieder nemen kan nie wachten tot de kabel markt open gaat

Was deze review nuttig? 
We wonen in een wijk binnen de bebouwde kom waar nog geen glasvezelkabel ligt. De glasvezel 'aanlegger' is bereid een aanlegproject te starten als er meer dan 30% van de bewoners wil meedoen. Nu wil ik best het initiatief nemen, maar dan heb ik wel informatie nodig van de toekomstige 'provider' welke pakketten beschikbaar komen tegen -ongeveer- welke kosten. En wat schets mijn verbazing: Caiway wil deze informatie NIET geven!! Het argument: "Op uw adres is geen glasvezel kabel, dus we kunnen u niet helpen". Hier dus kip-en-ei: er is informatie van Caiway nodig om glasvezelkabel te kunnen laten aanleggen, maar die komt er niet omdat er geen glasvezelkabel ligt. Ik ben dus zéér teleurgesteld in Caiway, vind hun opstelling onbegrijpelijk en ben behoorlijk boos.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Adriaan10 Augustus 05, 2018

Onbegrijpelijk gedrag van Caiway

We wonen in een wijk binnen de bebouwde kom waar nog geen glasvezelkabel ligt. De glasvezel 'aanlegger' is bereid een aanlegproject te starten als er meer dan 30% van de bewoners wil meedoen. Nu wil ik best het initiatief nemen, maar dan heb ik wel informatie nodig van de toekomstige 'provider' welke pakketten beschikbaar komen tegen -ongeveer- welke kosten. En wat schets mijn verbazing: Caiway wil deze informatie NIET geven!! Het argument: "Op uw adres is geen glasvezel kabel, dus we kunnen u niet helpen". Hier dus kip-en-ei: er is informatie van Caiway nodig om glasvezelkabel te kunnen laten aanleggen, maar die komt er niet omdat er geen glasvezelkabel ligt. Ik ben dus zéér teleurgesteld in Caiway, vind hun opstelling onbegrijpelijk en ben behoorlijk boos.

Was deze review nuttig? 
Aanvraag gedaan voor vaste telefonie. Eerst tien minuten in de wacht, daarna zei de medewerker dat binnen drie werkdagen zou zijn geregeld en dat dan de telefoon kon worden aangesloten. Na een week nog steeds geen kiestoon. Gebeld naar Caiway. Verhaal uitgelegd. "ja meneer we hebben u wel aangemeld maar u moet u zelf ook nog aanmelden, wacht even ik verbind u wel even door". (Grrr) "(Nou meneer, ja ik begrijp dat het vervelend is dat dat niet is gezegd, maar ik geef u uw klantnummer en wachtwoord dan kunt u via mijncaiway uzelf aanmelden, nee dat kunnen we zelf niet doen, we begrijpen dat het vervelend is". Nou, zelf maar ingelogd, maar ik kon me daar niet aanmelden voor telefonie. De volgende dag weer gebeld. Nu kreeg ik de melding dat omdat ik vaker had gebeld ik werd doorgeschakeld naar een kernteam.
Verhaal weer uitgelegd. "Ja, ik begrijp dat dat vervelend is, ik zal even kijken. Oh u hebt een abonnement zonder telefonie, dan kunt u zich inderdaad niet aanmelden voor een vaste telefoonlijn. ". Grrrr.. Als ik een abonnement met telefonie had, dan had ik niet gevraagd om een telefoonlijn. "Ja, ik begrijp dat dat vervelend is. Het enige alternatief is dat u een glasvezelpakket neemt met telefonie, maar dat is wel iets duurder en dat kan wel twee weken duren, oh dat vind u te lang duren, zei ik twee weken? Ja, dat is officieel, maar meestal is het wel binnen vijf dagen"

-Slecht opgeleid personeel, ze kennen alleen de standaardzin "ik begrijp dat het vervelend is"
-Soms abnormaal lange wachttijden (er zijn nog vier wachtenden voor u)
- Waarom kan je geen vaste lijn bij een kabelpakket krijgen? En waarom weten je medewerkers dat niet?
-Duur
Gemiddelde score 
 
5.3
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
8.0
Geschreven door Jansen Juni 29, 2018

Slechte klantenservice

Aanvraag gedaan voor vaste telefonie. Eerst tien minuten in de wacht, daarna zei de medewerker dat binnen drie werkdagen zou zijn geregeld en dat dan de telefoon kon worden aangesloten. Na een week nog steeds geen kiestoon. Gebeld naar Caiway. Verhaal uitgelegd. "ja meneer we hebben u wel aangemeld maar u moet u zelf ook nog aanmelden, wacht even ik verbind u wel even door". (Grrr) "(Nou meneer, ja ik begrijp dat het vervelend is dat dat niet is gezegd, maar ik geef u uw klantnummer en wachtwoord dan kunt u via mijncaiway uzelf aanmelden, nee dat kunnen we zelf niet doen, we begrijpen dat het vervelend is". Nou, zelf maar ingelogd, maar ik kon me daar niet aanmelden voor telefonie. De volgende dag weer gebeld. Nu kreeg ik de melding dat omdat ik vaker had gebeld ik werd doorgeschakeld naar een kernteam.
Verhaal weer uitgelegd. "Ja, ik begrijp dat dat vervelend is, ik zal even kijken. Oh u hebt een abonnement zonder telefonie, dan kunt u zich inderdaad niet aanmelden voor een vaste telefoonlijn. ". Grrrr.. Als ik een abonnement met telefonie had, dan had ik niet gevraagd om een telefoonlijn. "Ja, ik begrijp dat dat vervelend is. Het enige alternatief is dat u een glasvezelpakket neemt met telefonie, maar dat is wel iets duurder en dat kan wel twee weken duren, oh dat vind u te lang duren, zei ik twee weken? Ja, dat is officieel, maar meestal is het wel binnen vijf dagen"

-Slecht opgeleid personeel, ze kennen alleen de standaardzin "ik begrijp dat het vervelend is"
-Soms abnormaal lange wachttijden (er zijn nog vier wachtenden voor u)
- Waarom kan je geen vaste lijn bij een kabelpakket krijgen? En waarom weten je medewerkers dat niet?
-Duur

Was deze review nuttig? 
Pluspunten:
- Installatie is prima verlopen en tevens zelf gemakkelijk te installeren.
- Het internet werkt ook prima, en is zeer snel en stabiel (mits een eigen router achter het modem is geïnstalleerd).

Minpunten:
- Multiscreen TV werkt NIET op 4G voor leden welke geen digitale televisiediensten afnemen van Caiway, terwijl je voor het goedkoopste pakket al 50 euro per maand betaald.
- Multiscreen TV voor desktop werkt ALLEEN OP Windows/MacOS, met Internet Explorer (Outdated, zeer onveilig) of Safari (Mac Only). Als je dus een ander OS als bijv. Linux gebruikt, of een andere browser dan bovengenoemd (In verband met veiligheid of een afwijkend OS) kun je gewoon GÉÉN gebruik maken van TV kijken op je Desktop PC. Dit is een euvel dat al JAREN speelt. Caiway weigert echter om hun systemen aan te passen naar de wensen van de klant en blijft vervolgens gewoon lekker hun zakken vullen.
- Klantenservice is ZEER slecht, en met Caiway als rechtmatig eigenaar van het glasnetwerk in onze regio is het onmogelijk om over te stappen naar een ISP welke betere diensten levert.
- Online hulp is verouderd en in veel gevallen niet eens op te zoeken, vanwege 404 errors als respons. Dit speelt al zeer lange tijd.
- Besluit je wel de onveilige route te nemen op een Windows systeem met Internet Explorer, is het maar hopen dat je binnen 50 kliks op de inlogpagina doorkomt naar de pagina waarop de player toegankelijk is. Daarbij is het nog hopen dat IE niet crasht door de zwaar verouderde plugin.

Bovengenoemde feiten zijn in mijn optiek al enkele aanwijzingen dat Caiway hun belang niet bij de klanten legt, maar in de eigen portemonnee. Zodra het glasnetwerk hier vrij gegeven wordt ben ik hier pleite!
Gemiddelde score 
 
7.0
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Danny Mei 15, 2018

Schandalig duur, ongelooflijk slecht!

Pluspunten:
- Installatie is prima verlopen en tevens zelf gemakkelijk te installeren.
- Het internet werkt ook prima, en is zeer snel en stabiel (mits een eigen router achter het modem is geïnstalleerd).

Minpunten:
- Multiscreen TV werkt NIET op 4G voor leden welke geen digitale televisiediensten afnemen van Caiway, terwijl je voor het goedkoopste pakket al 50 euro per maand betaald.
- Multiscreen TV voor desktop werkt ALLEEN OP Windows/MacOS, met Internet Explorer (Outdated, zeer onveilig) of Safari (Mac Only). Als je dus een ander OS als bijv. Linux gebruikt, of een andere browser dan bovengenoemd (In verband met veiligheid of een afwijkend OS) kun je gewoon GÉÉN gebruik maken van TV kijken op je Desktop PC. Dit is een euvel dat al JAREN speelt. Caiway weigert echter om hun systemen aan te passen naar de wensen van de klant en blijft vervolgens gewoon lekker hun zakken vullen.
- Klantenservice is ZEER slecht, en met Caiway als rechtmatig eigenaar van het glasnetwerk in onze regio is het onmogelijk om over te stappen naar een ISP welke betere diensten levert.
- Online hulp is verouderd en in veel gevallen niet eens op te zoeken, vanwege 404 errors als respons. Dit speelt al zeer lange tijd.
- Besluit je wel de onveilige route te nemen op een Windows systeem met Internet Explorer, is het maar hopen dat je binnen 50 kliks op de inlogpagina doorkomt naar de pagina waarop de player toegankelijk is. Daarbij is het nog hopen dat IE niet crasht door de zwaar verouderde plugin.

Bovengenoemde feiten zijn in mijn optiek al enkele aanwijzingen dat Caiway hun belang niet bij de klanten legt, maar in de eigen portemonnee. Zodra het glasnetwerk hier vrij gegeven wordt ben ik hier pleite!

Was deze review nuttig? 
De helpdesk functioneert gewoon NIET. Na installatie heeft hun monteur de coaxkabel gebruikt als trekdraad om twee kabels door te voeren en daarna deze coaxkabel verwijderd waardoor ik nu in de woonkamer geen radio kan luistern. Nu al vier dagen steeds telefonisch in de weer om het te laten herstellen, maar steeds weer aan het lijntje gehouden en de schuld neergelegd bij Guidion, het bedrijf dat voor hen de installaties uitvoert. Gewoon schandalig!
Gemiddelde score 
 
5.6
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door René April 26, 2018

Helpdesk

De helpdesk functioneert gewoon NIET. Na installatie heeft hun monteur de coaxkabel gebruikt als trekdraad om twee kabels door te voeren en daarna deze coaxkabel verwijderd waardoor ik nu in de woonkamer geen radio kan luistern. Nu al vier dagen steeds telefonisch in de weer om het te laten herstellen, maar steeds weer aan het lijntje gehouden en de schuld neergelegd bij Guidion, het bedrijf dat voor hen de installaties uitvoert. Gewoon schandalig!

Was deze review nuttig? 
Ik belde de helpdesk vanmorgen twee keer.
De eerste keer had ik een vriendelijke jongen aan de lijn die mij prettig te woord stond.
Ik moest terug bellen omdat iets nog niet werkte en kreeg een ongeduldige knul aan de lijn die mij uiteinde het advies gaf een vriend of collega te vragen om te helpen.
Verbijsterd dat hij bij de helpdesk werkt
Geschreven door Adriana April 06, 2018

Schokkend advies

Ik belde de helpdesk vanmorgen twee keer.
De eerste keer had ik een vriendelijke jongen aan de lijn die mij prettig te woord stond.
Ik moest terug bellen omdat iets nog niet werkte en kreeg een ongeduldige knul aan de lijn die mij uiteinde het advies gaf een vriend of collega te vragen om te helpen.
Verbijsterd dat hij bij de helpdesk werkt

Was deze review nuttig? 
385 resultaten - getoond 1 - 50
1 2 3 4 5 6 7 8  
Sortering