Caiway ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/96/76/01/caiway-39-1411403530.png
 
3.3 (337)
0   1   0   0  

Bezoekers ervaringen Terug naar listing

393 resultaten - getoond 351 - 393
1 2 3 4 5 6 7 8  
Sortering 
 
Wat ben ik blij deze site gevonden te hebben en te lezen dat ik niet de enige ben die veelal problemen heeft met internet van CaiWay, helpdesk arrogant.. helpen niet het enige wat ze dol graag willen is een monteurtje sturen. Het probleem ligt niet bij mij dat is voor mij erg zeker omdat een bekende 2 straten verder op het zelfde probleem heeft. Geregeld voornamelijk in het weekend tegen de avond zeer slechte tot geen internet verbinding. Klapt er geregeld uit zodat je een tijd zonder internet zit en het enige wat de helpdesk te melden heeft is dat het probleem bij jou ligt. Hier ben ik het niet mee eens, stekkertjes, router (zelfs nog eens een nieuwe hiervoor aangeschaft) etc is allemaal perfect. Vanavond eveneens weer trage verbinding. Het kan een paar weken goed gaan maar het kan ook zijn dat gewoon ieder weekend weer je internet eruit ligt. Het is dat we weinig overstap keus hier hebben anders waren we allang weg!
Gemiddelde score 
 
1.5
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Patricia Juni 17, 2011

Wat ben ik blij deze site gevonden te hebben en te lezen dat ik niet de enige ben die veelal problemen heeft met internet van CaiWay, helpdesk arrogant.. helpen niet het enige wat ze dol graag willen is een monteurtje sturen. Het probleem ligt niet bij mij dat is voor mij erg zeker omdat een bekende 2 straten verder op het zelfde probleem heeft. Geregeld voornamelijk in het weekend tegen de avond zeer slechte tot geen internet verbinding. Klapt er geregeld uit zodat je een tijd zonder internet zit en het enige wat de helpdesk te melden heeft is dat het probleem bij jou ligt. Hier ben ik het niet mee eens, stekkertjes, router (zelfs nog eens een nieuwe hiervoor aangeschaft) etc is allemaal perfect. Vanavond eveneens weer trage verbinding. Het kan een paar weken goed gaan maar het kan ook zijn dat gewoon ieder weekend weer je internet eruit ligt. Het is dat we weinig overstap keus hier hebben anders waren we allang weg!

Was deze review nuttig? 
Vandaag (zondag) hele dag ALWEER geen internet, bel ik het meldpunt, die zeggen gewoon dat ze je niet kunnen helpen??? echt een achterstandsprovider en ga hier ook zsm weg, erg veel storingen die niet op de site gemeld worden en mega slechte service!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Thierry Juni 12, 2011

Vandaag (zondag) hele dag ALWEER geen internet, bel ik het meldpunt, die zeggen gewoon dat ze je niet kunnen helpen??? echt een achterstandsprovider en ga hier ook zsm weg, erg veel storingen die niet op de site gemeld worden en mega slechte service!!

Was deze review nuttig? 
Klantenservice erg slecht bereikbaar. Op mail wordt gewoon niet gereageerd!!
Gemiddelde score 
 
5.0
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
6.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door M.Stolk Juni 02, 2011

Klantenservice erg slecht bereikbaar. Op mail wordt gewoon niet gereageerd!!

Was deze review nuttig? 
Dacht dat ik de enigste was met zoveel problemen met Caiway, heb internet eral uitgegooit deed het toch nooit.
En als hij het deed had je maar halve snelheid, ik heb ooit eens een snelheidtest gedaan op mijn kabels die in mijn huis lagen, en die konden maar 8 Mb/sec aan dus die hele propaganda van 20 Mb snelheid gaat aan mij voorbij.
Heb nu alleen nog digitale tv maar dit gaat er binnenkort ook uit, heb zitten denken aan Kanaal Digitaal via sataliet kost een flinke duit, maar dan heb je ook wel wat 194 digitale tv kanalen en supersnel internet
Gemiddelde score 
 
1.3
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Erwin Mei 30, 2011

Dacht dat ik de enigste was met zoveel problemen met Caiway, heb internet eral uitgegooit deed het toch nooit.
En als hij het deed had je maar halve snelheid, ik heb ooit eens een snelheidtest gedaan op mijn kabels die in mijn huis lagen, en die konden maar 8 Mb/sec aan dus die hele propaganda van 20 Mb snelheid gaat aan mij voorbij.
Heb nu alleen nog digitale tv maar dit gaat er binnenkort ook uit, heb zitten denken aan Kanaal Digitaal via sataliet kost een flinke duit, maar dan heb je ook wel wat 194 digitale tv kanalen en supersnel internet

Was deze review nuttig? 
Mijn ervaring met Caiway is erg slecht.

Ik heb al vele maanden een klacht lopen aangaande een externe verbindingsfout, dus de aansluiting naar mijn huis en niet in mijn huis.

Vele kosten moeten maken om dit op te lossen voordat de zoveelste helpdesk medewerker er achter kwam dat de toevoer naar mijn woning niet juist was.
Dit pas na kosten voor een nieuwe router, mobiele kosten voor het bellen met de helpdesk (waar je trouwens écht veels te lang in de wacht hangt) meerdere malen, had dus voorkomen kunnen worden.

Tot op heden hebben ze nog geen oplossing voor dit probleem, maar waren wel zo rap om mijn openstaande klacht op www.qqlq.nl te laten omzetten naar opgeloste klacht ?!?!!

Schande dit hele gedoe!
Maar hier moeten we het niet bij laten zitten, er leiden meer wegen naar Rome!

Ik hoop voor een ieder dat de klachten spoedig verholpen mogen worden,

m.v.g J. Smit.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door J. Smit Mei 26, 2011

Mijn ervaring met Caiway is erg slecht.

Ik heb al vele maanden een klacht lopen aangaande een externe verbindingsfout, dus de aansluiting naar mijn huis en niet in mijn huis.

Vele kosten moeten maken om dit op te lossen voordat de zoveelste helpdesk medewerker er achter kwam dat de toevoer naar mijn woning niet juist was.
Dit pas na kosten voor een nieuwe router, mobiele kosten voor het bellen met de helpdesk (waar je trouwens écht veels te lang in de wacht hangt) meerdere malen, had dus voorkomen kunnen worden.

Tot op heden hebben ze nog geen oplossing voor dit probleem, maar waren wel zo rap om mijn openstaande klacht op www.qqlq.nl te laten omzetten naar opgeloste klacht ?!?!!

Schande dit hele gedoe!
Maar hier moeten we het niet bij laten zitten, er leiden meer wegen naar Rome!

Ik hoop voor een ieder dat de klachten spoedig verholpen mogen worden,

m.v.g J. Smit.

Was deze review nuttig? 
ben erg tevreden over Caiway maar las vandaag dat ze worden over genomen door KPN jammer dat je dat in de pers moet lezen en niet eerst als trouwe klant netjes een brief krijgt
Gemiddelde score 
 
7.3
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door ton Mei 02, 2011

ben erg tevreden over Caiway maar las vandaag dat ze worden over genomen door KPN jammer dat je dat in de pers moet lezen en niet eerst als trouwe klant netjes een brief krijgt

Was deze review nuttig? 
Regelmatig enkele uren geen telefoon en internet. Met de Pasen enkele uren verbinding gehade. Vandaag 1 mei 2011 weer 5,5 uur geen internet noch telefoon. 't Lijkt wel of de beschikbaarheid van internet en de kwaliteit van de Caiway-telefoon steeds slechter wordt.
Gemiddelde score 
 
4.3
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Joh Mei 01, 2011

Regelmatig enkele uren geen telefoon en internet. Met de Pasen enkele uren verbinding gehade. Vandaag 1 mei 2011 weer 5,5 uur geen internet noch telefoon. 't Lijkt wel of de beschikbaarheid van internet en de kwaliteit van de Caiway-telefoon steeds slechter wordt.

Was deze review nuttig? 
Service een ramp!
12 april 2011 nieuw modem aangesloten. (Abbo werd verhoogd en oude modem kon snelheid niet aan; je moet wel mee). Met de acvtivering is kennlijk iets mis gegaan. Wel internet maar GEEN Telefoon meer. Iedere dag de helpdesk gebeld (mobiel). Wachttijden van 20 minuten kennelijk normaal. Iedere dag zou het probleem opgelost worden maar de dagen zonder telefoon stapelden zich op. Na de paasdagen en op de 9e dag zonder telefoon vond de HD-medewerker dit toch ook wel te gortig en nam contact op met technische afd. Binnen paar minuten opgelost.
Daarna een afhandelingsmail waarin stond dat de klacht de volgende werkdag was opgelost!
Tsja, da's Caiway :-((


Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
7.0
Bellen 
 
7.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door R.Brussen April 26, 2011

Service een ramp!
12 april 2011 nieuw modem aangesloten. (Abbo werd verhoogd en oude modem kon snelheid niet aan; je moet wel mee). Met de acvtivering is kennlijk iets mis gegaan. Wel internet maar GEEN Telefoon meer. Iedere dag de helpdesk gebeld (mobiel). Wachttijden van 20 minuten kennelijk normaal. Iedere dag zou het probleem opgelost worden maar de dagen zonder telefoon stapelden zich op. Na de paasdagen en op de 9e dag zonder telefoon vond de HD-medewerker dit toch ook wel te gortig en nam contact op met technische afd. Binnen paar minuten opgelost.
Daarna een afhandelingsmail waarin stond dat de klacht de volgende werkdag was opgelost!
Tsja, da's Caiway :-((


Was deze review nuttig? 
Meerdere malen uitval van de modem. Na meerdere klachten via de mail te hebben gemeld ook maar eens de helpdesk gebeld. kabels gecontroleerd, uit aan gezet, nogmaals gecontroleerd.....kom toch niet uit een ei, als ik zeg het werkt niet dan heb ik alles al geprobeerd. Zonder splitter is het signaal net sterk genoeg dus kan ik of tv kijken, of bellen en internetten. Het signaal zou te zwak worden doorgegeven werd toen toegegeven, opschroeven dus. Helaas, na enkele dagen gelukkig weer verbinding toch de storing terug. Nu komt er een week later een monteur, alsof het in huis ligt. We gaan het meemaken maar ik ben er klaar mee. Als ze al aangeven een te laag signaal door te geven dan is dat toch makkelijk te verhelpen buiten de deur?

Ik betaal voor internet, telefoon en televisie maak kan van 1 of 2 items geen gebruik maken, een restitutie zou fijn zijn voor het gemiste gebruik maar dat zal er wel niet in zitten.

Wordt tijd dat een andere kabelaar het hier over neemt in het westland. Zou zo het dubbele betalen voor een wel werkende verbinding.
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Marcel April 04, 2011

Meerdere malen uitval van de modem. Na meerdere klachten via de mail te hebben gemeld ook maar eens de helpdesk gebeld. kabels gecontroleerd, uit aan gezet, nogmaals gecontroleerd.....kom toch niet uit een ei, als ik zeg het werkt niet dan heb ik alles al geprobeerd. Zonder splitter is het signaal net sterk genoeg dus kan ik of tv kijken, of bellen en internetten. Het signaal zou te zwak worden doorgegeven werd toen toegegeven, opschroeven dus. Helaas, na enkele dagen gelukkig weer verbinding toch de storing terug. Nu komt er een week later een monteur, alsof het in huis ligt. We gaan het meemaken maar ik ben er klaar mee. Als ze al aangeven een te laag signaal door te geven dan is dat toch makkelijk te verhelpen buiten de deur?

Ik betaal voor internet, telefoon en televisie maak kan van 1 of 2 items geen gebruik maken, een restitutie zou fijn zijn voor het gemiste gebruik maar dat zal er wel niet in zitten.

Wordt tijd dat een andere kabelaar het hier over neemt in het westland. Zou zo het dubbele betalen voor een wel werkende verbinding.

Was deze review nuttig? 
Ik woon in Krimpen aan den IJssel. Hiervoor hadden we een zelstandige stichting met een goedkoop tarief maar een televisieproduct zonder een EPG en maar drie HD zenders. Nu Caiway erzit is het tarief naar een normaal landelijk tarief gegaan, maar wat een geweldig televisieaanbod heeft Caiway toch. 19 HD zenders in het basispakket. Daar moet je bij UPC toch zo'n dertien euro per maand extra voor betalen. Ook de internet over de glasvezel werkt geweldig. Nooit uitval en altijd de volle snelheid. Caiway wil heel zijn gebied gaan verglazen, dus de andere Caiwayabonnees hebben dit moois ook tegoed. Ook de telefonie werkt perfect. Hele goeie spraakkwaliteit. Ook de gratis installatie inclusief 2 UTP kabels was keurig gedaan.
Gemiddelde score 
 
9.3
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door A de Vos Maart 19, 2011

Ik woon in Krimpen aan den IJssel. Hiervoor hadden we een zelstandige stichting met een goedkoop tarief maar een televisieproduct zonder een EPG en maar drie HD zenders. Nu Caiway erzit is het tarief naar een normaal landelijk tarief gegaan, maar wat een geweldig televisieaanbod heeft Caiway toch. 19 HD zenders in het basispakket. Daar moet je bij UPC toch zo'n dertien euro per maand extra voor betalen. Ook de internet over de glasvezel werkt geweldig. Nooit uitval en altijd de volle snelheid. Caiway wil heel zijn gebied gaan verglazen, dus de andere Caiwayabonnees hebben dit moois ook tegoed. Ook de telefonie werkt perfect. Hele goeie spraakkwaliteit. Ook de gratis installatie inclusief 2 UTP kabels was keurig gedaan.

Was deze review nuttig? 
word als kleine jongen behandeld
2 weken geleden aan gegeven internet valt weg zou aan mijn splitter ligen inmiddels 4 splitters verder en nog steeds valt die weg zou terug gebeld worden binnen 10 dagen dus niet
een dag te laat betalen gelijk boete
dus wel geld innen maar geen service naar u klanten
slechte zaak
Gemiddelde score 
 
3.5
Installatie 
 
5.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door ton Maart 12, 2011

word als kleine jongen behandeld
2 weken geleden aan gegeven internet valt weg zou aan mijn splitter ligen inmiddels 4 splitters verder en nog steeds valt die weg zou terug gebeld worden binnen 10 dagen dus niet
een dag te laat betalen gelijk boete
dus wel geld innen maar geen service naar u klanten
slechte zaak

Was deze review nuttig? 
nog nooit zo z'n slechte internet verbinding gehad (en dus ook telefoon)
ik zit gemiddeld 50% van de tijd zonder of zeer trage verbinding (een ouderwetse inbelverbinding is sneller).

van de helpdesk heb ik ook geen hoge pet
ik krijg allen (als ik ze al aan de lijn krijg) de antwoorden dat ik m'n stekertjes moet nakijken!

kortom spijt als haren op m'n hoofd van dit avontuur
Gemiddelde score 
 
1.3
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Cees van Rooijen Maart 08, 2011

nog nooit zo z'n slechte internet verbinding gehad (en dus ook telefoon)
ik zit gemiddeld 50% van de tijd zonder of zeer trage verbinding (een ouderwetse inbelverbinding is sneller).

van de helpdesk heb ik ook geen hoge pet
ik krijg allen (als ik ze al aan de lijn krijg) de antwoorden dat ik m'n stekertjes moet nakijken!

kortom spijt als haren op m'n hoofd van dit avontuur

Was deze review nuttig? 
Wij zitten in een regio waar we verder geen alternatieven hebben voor snel internet dus zitten wij bij CaiWay.
Zeer slechte kwaliteit verbinding (internet/telefonie), ligt er meerdere malen per maand uit. De bereikbaarheid/kwaliteit van de helpdesk is helemaal erg, je merkt aan alles dat daar mensen zitten zonder zelfstandig denkvermogen, ze lezen standaard antwoorden op van het computerscherm.
De beloofde internetsnelhied is trouwens wel goed, maar da's dan ook alles.
Gemiddelde score 
 
4.0
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
5.0
Bellen 
 
4.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Mark Maart 03, 2011

Wij zitten in een regio waar we verder geen alternatieven hebben voor snel internet dus zitten wij bij CaiWay.
Zeer slechte kwaliteit verbinding (internet/telefonie), ligt er meerdere malen per maand uit. De bereikbaarheid/kwaliteit van de helpdesk is helemaal erg, je merkt aan alles dat daar mensen zitten zonder zelfstandig denkvermogen, ze lezen standaard antwoorden op van het computerscherm.
De beloofde internetsnelhied is trouwens wel goed, maar da's dan ook alles.

Was deze review nuttig? 
30 min a 45 wachttijd helpdesk , voor als nieuwe klant aan te melden 5 min ahumm ,ligt aan jou je moet dichter bij de caiway server gaan wonen,nieuwe gaming router gekocht 150 euries ,nee je signaal is te zwak ,caiway tv kastje regelmatig in storing weer de stekkers eruit zucht. snelheid internet schommelt meer dan de olieprijs.heeee dat lucht op , IK ZEG NIET DOEN !! ps. caiway medewerkers ga alsjeblieft in staking ofzo gooi je checklist weg eis meer collegaas please !
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door spuugzat Maart 03, 2011

30 min a 45 wachttijd helpdesk , voor als nieuwe klant aan te melden 5 min ahumm ,ligt aan jou je moet dichter bij de caiway server gaan wonen,nieuwe gaming router gekocht 150 euries ,nee je signaal is te zwak ,caiway tv kastje regelmatig in storing weer de stekkers eruit zucht. snelheid internet schommelt meer dan de olieprijs.heeee dat lucht op , IK ZEG NIET DOEN !! ps. caiway medewerkers ga alsjeblieft in staking ofzo gooi je checklist weg eis meer collegaas please !

Was deze review nuttig? 
internet doet het goed en snel meestal 23.5 mb en en soms 26mb en nooit uitval geen storingen gehad en de telefoon doet het ook goed alleen vergeleken met ziggo en upc is het best wel duur inderdaad maar waar ik zit is geen ziggo of upc
Gemiddelde score 
 
8.8
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door timo Maart 02, 2011

internet doet het goed en snel meestal 23.5 mb en en soms 26mb en nooit uitval geen storingen gehad en de telefoon doet het ook goed alleen vergeleken met ziggo en upc is het best wel duur inderdaad maar waar ik zit is geen ziggo of upc

Was deze review nuttig? 
ik sluit mij volledig aan bij alle klachten, ik ben al va juni 2010 met mijn telefonie en internet aan het rommelen, mijn telefoon heeft het gewoon nog nooit langer dan 1 uur gedaan, en op dit moment zijn er al 2 monteurs geweest???? nog nix opgelost(WETEN HET ZELF NIET?) ik moet weer bellen met de helpdesk als het weigerd, ik kijk wel uit, ik ga failliet aan de mob telrekening!!! grrrrrrr
Gemiddelde score 
 
1.3
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door soraya de boer Januari 12, 2011

ik sluit mij volledig aan bij alle klachten, ik ben al va juni 2010 met mijn telefonie en internet aan het rommelen, mijn telefoon heeft het gewoon nog nooit langer dan 1 uur gedaan, en op dit moment zijn er al 2 monteurs geweest???? nog nix opgelost(WETEN HET ZELF NIET?) ik moet weer bellen met de helpdesk als het weigerd, ik kijk wel uit, ik ga failliet aan de mob telrekening!!! grrrrrrr

Was deze review nuttig? 
Faillissement van het bedrijf zou voor mij een droom zijn.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Vincent Nieuwenburg Januari 09, 2011

Faillissement van het bedrijf zou voor mij een droom zijn.

Was deze review nuttig? 
denk schakeld even door wat we altijd doen zijn ze er gewoon een week er uit, ik vind het heel slecht dat dat zo maar kan
Gemiddelde score 
 
5.0
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door j van rossen Januari 01, 2011

denk schakeld even door wat we altijd doen zijn ze er gewoon een week er uit, ik vind het heel slecht dat dat zo maar kan

Was deze review nuttig? 
Telefoon hapert vaak.
Internet levert maar 10-25% van wat ze horen te leveren!
Helpdesk erg slecht nooit reageren op mijn mails en telefoontjes.
Kortom Zoek aub andere provider
Gemiddelde score 
 
3.5
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Dirk Januari 01, 2011

Telefoon hapert vaak.
Internet levert maar 10-25% van wat ze horen te leveren!
Helpdesk erg slecht nooit reageren op mijn mails en telefoontjes.
Kortom Zoek aub andere provider

Was deze review nuttig? 
Ben al 11 jaar abonnee van deze provider en zeer tevreden. Zeker, de transitie van analoog naar digitaal op 10-101-10 zal hun heel wat hoofdbrekens hebben gekost in die periode. Maar ga er maar aan staan als helpdesk.
Tot nu toe: chapeau !
En dat met een steeds meet uitbreidend productaanbod.
Gemiddelde score 
 
9.3
Installatie 
 
10.0
Helpdesk 
 
8.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door John December 28, 2010

Ben al 11 jaar abonnee van deze provider en zeer tevreden. Zeker, de transitie van analoog naar digitaal op 10-101-10 zal hun heel wat hoofdbrekens hebben gekost in die periode. Maar ga er maar aan staan als helpdesk.
Tot nu toe: chapeau !
En dat met een steeds meet uitbreidend productaanbod.

Was deze review nuttig? 
ook voor mij geldt: vaak wegvallen verbinding / traag (heb ultra..hierin vergist want dacht dat ultra snel zou zijn i.p.v. ultra langzaam) en prijs EUR 50 per maand. ook ik heb te horen gekregen dat alles bij hen in orde is maar mijn router niet goed is ingesteld???.
probleem is dat men een monopolie positie heeft in Albrandswaard en er weinig alternatieven zijn voor kabel aansluiting (kabel zou volgens mij nog altijd beter moeten zijn dan ADSL of digitenne of is iemand een andere mening toebedeeld?)
Gemiddelde score 
 
3.5
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
5.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door marc December 19, 2010

ook voor mij geldt: vaak wegvallen verbinding / traag (heb ultra..hierin vergist want dacht dat ultra snel zou zijn i.p.v. ultra langzaam) en prijs EUR 50 per maand. ook ik heb te horen gekregen dat alles bij hen in orde is maar mijn router niet goed is ingesteld???.
probleem is dat men een monopolie positie heeft in Albrandswaard en er weinig alternatieven zijn voor kabel aansluiting (kabel zou volgens mij nog altijd beter moeten zijn dan ADSL of digitenne of is iemand een andere mening toebedeeld?)

Was deze review nuttig? 
Het ligt altijd aan de klant, volgens caiway. Om te janken deze provider.
Gemiddelde score 
 
4.7
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Frank December 14, 2010

Het ligt altijd aan de klant, volgens caiway. Om te janken deze provider.

Was deze review nuttig? 
Het bereik van de helpdesk is omgekeerd evenredig met de lichtsnelheid.

De dame aan de lijn die zegt dat Caiway zijn .... best doet om ... te woord te staan kan het best vervangen worden door de mededeling, als wij zin hebben dan wordt u geholpen.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door A.H. Wisse December 09, 2010

Het bereik van de helpdesk is omgekeerd evenredig met de lichtsnelheid.

De dame aan de lijn die zegt dat Caiway zijn .... best doet om ... te woord te staan kan het best vervangen worden door de mededeling, als wij zin hebben dan wordt u geholpen.

Was deze review nuttig? 
Vandaag 2 uur in de wacht gestaan voor de helpdesk. Sinds vanmorgen geen internetverbinding meer. De arrogante medewerker kon alleen aangeven dat de monteur er over 2 tot 5 dagen naar zou kijken. De storing is niet hier in huis, maar extern. Erg handig als je van huis uit werkt en internet echt nodig hebt.
Caiway is waardeloze en arrogante club die onbereikbaar is en niets doet met klachten.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Bert Boekestijn November 05, 2010

Vandaag 2 uur in de wacht gestaan voor de helpdesk. Sinds vanmorgen geen internetverbinding meer. De arrogante medewerker kon alleen aangeven dat de monteur er over 2 tot 5 dagen naar zou kijken. De storing is niet hier in huis, maar extern. Erg handig als je van huis uit werkt en internet echt nodig hebt.
Caiway is waardeloze en arrogante club die onbereikbaar is en niets doet met klachten.

Was deze review nuttig? 
Caiway's service, in de eerste plaats, is zeer slecht. Als je ze wilt bereiken is de gemiddelde wachttijd zo'n 30 minuten. Daarnaast is de kwaliteit van het internet dat ze leveren aan mij niet goed. Ik behaal mijn snelheid VRIJWEL nooit. Ik heb meerdere klachten ingediend, maar het wordt niet opgelost. Volgens Caiway ligt het ALTIJD aan de klant.

Caiway webcare-team dat hierboven staat: jullie proberen niet het beste voor de klant. Jullie gaan belachelijk slecht met klanten om. Ik ga een rechtzaak tegen jullie beginnen als mijn probleem niet binnen twee weken vanaf heden is opgelost!
Gemiddelde score 
 
1.5
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Eric November 02, 2010

Caiway's service, in de eerste plaats, is zeer slecht. Als je ze wilt bereiken is de gemiddelde wachttijd zo'n 30 minuten. Daarnaast is de kwaliteit van het internet dat ze leveren aan mij niet goed. Ik behaal mijn snelheid VRIJWEL nooit. Ik heb meerdere klachten ingediend, maar het wordt niet opgelost. Volgens Caiway ligt het ALTIJD aan de klant.

Caiway webcare-team dat hierboven staat: jullie proberen niet het beste voor de klant. Jullie gaan belachelijk slecht met klanten om. Ik ga een rechtzaak tegen jullie beginnen als mijn probleem niet binnen twee weken vanaf heden is opgelost!

Was deze review nuttig? 
Per 10-10 analoog eruit, probleem met harddisk recorder. Volgens de helpdesk gewoon naast de vuilnisbak zetten had hij zelf ook gedaan??????? Kastje aangeschaft (niet bij Caiway) probleem opgelost. Helaas verkopen zij dit kastje zelf, een stuk goedkoper maar dat kon ik niet weten na advies van de helpdesk.
Mijn tv had al een ontvanger deed het altijd goed, goede digitale ontvangst. Na 10-10 niet meer!!! Iedere avond valt het beeld weg. Heb er niet op gevraagd, het heeft mij 80,- gekost en ben zeer ontevreden!!!!!!
Gemiddelde score 
 
1.3
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door J. Kooij November 01, 2010

Per 10-10 analoog eruit, probleem met harddisk recorder. Volgens de helpdesk gewoon naast de vuilnisbak zetten had hij zelf ook gedaan??????? Kastje aangeschaft (niet bij Caiway) probleem opgelost. Helaas verkopen zij dit kastje zelf, een stuk goedkoper maar dat kon ik niet weten na advies van de helpdesk.
Mijn tv had al een ontvanger deed het altijd goed, goede digitale ontvangst. Na 10-10 niet meer!!! Iedere avond valt het beeld weg. Heb er niet op gevraagd, het heeft mij 80,- gekost en ben zeer ontevreden!!!!!!

Was deze review nuttig? 
vandaag voor de zoveelste keer een trage verbinding, een download van 20MB ging met 1kb/sec, ja 1 kilobyte.

internet knalt er regelmatig uit, en met simpele games of wat dan ook kom ik vaak uit op meer dan 7000 MS.

als het internet helemaal er uit vliegt is de modem met geen mogelijkheid online te krijgen, mits je iemand met meer verstand van dit soort zaken dan de gemiddelde Nederlander te pakken kan krijgen.

in ons geval is dit een kennis van ons, een monteur(een goede monteur ook nog) in dienst van caiway, en zelfs hij zit soms uren achter de PC om de gang weer draaiende te krijgen.

voor mij is internet puur ter vermaak, maar dit is alles behalve vermaak, ik vreet me dagelijks op omdat ik niet de dingen kan doen die ik wil doen als ik terug kom van werk.

kortweg een drama, dit moet geregeld worden. ik heb mijn aanvraag bij XS4all zo goed als klaarliggen en caiway kennende is de laatste druppel snel bereikt.

groet
Gemiddelde score 
 
6.7
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
10.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Noord-Brabant November 01, 2010

vandaag voor de zoveelste keer een trage verbinding, een download van 20MB ging met 1kb/sec, ja 1 kilobyte.

internet knalt er regelmatig uit, en met simpele games of wat dan ook kom ik vaak uit op meer dan 7000 MS.

als het internet helemaal er uit vliegt is de modem met geen mogelijkheid online te krijgen, mits je iemand met meer verstand van dit soort zaken dan de gemiddelde Nederlander te pakken kan krijgen.

in ons geval is dit een kennis van ons, een monteur(een goede monteur ook nog) in dienst van caiway, en zelfs hij zit soms uren achter de PC om de gang weer draaiende te krijgen.

voor mij is internet puur ter vermaak, maar dit is alles behalve vermaak, ik vreet me dagelijks op omdat ik niet de dingen kan doen die ik wil doen als ik terug kom van werk.

kortweg een drama, dit moet geregeld worden. ik heb mijn aanvraag bij XS4all zo goed als klaarliggen en caiway kennende is de laatste druppel snel bereikt.

groet

Was deze review nuttig? 
Beste mensen, ook gewoon digtale tv kunnen ze niet fatoenlijk aan, morgen 10 okt is er geen analoog signaal meer maar het digtale signaal is regelmatig van slag, ergste van alles is de idioot lange wachttijden ( betaal nummer!) aan de telefoon en wat ook belachelijk is dat je een storing kan melden via een mailadres maar het blijkt dat ze im het weekend een 24 storingsdienst hebben die niet bij caiway zit maar naar mijn idee ingehuurd wordt ( volgens medewerkster Kim) en nu komt het: de mail staat niet naar deze mensen doorgeschakeld dus maandags worden ze pas gelezen, hoezo, je kunt ook de storing doormailen!!!!
Waarom komen dit soort bedrijven hiermee weg? omdat wij geen keuze hebben!, anders zijn dit soort clupjes met een maand failliet.
Gemiddelde score 
 
1.5
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
2.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Stubbe Oktober 10, 2010

Beste mensen, ook gewoon digtale tv kunnen ze niet fatoenlijk aan, morgen 10 okt is er geen analoog signaal meer maar het digtale signaal is regelmatig van slag, ergste van alles is de idioot lange wachttijden ( betaal nummer!) aan de telefoon en wat ook belachelijk is dat je een storing kan melden via een mailadres maar het blijkt dat ze im het weekend een 24 storingsdienst hebben die niet bij caiway zit maar naar mijn idee ingehuurd wordt ( volgens medewerkster Kim) en nu komt het: de mail staat niet naar deze mensen doorgeschakeld dus maandags worden ze pas gelezen, hoezo, je kunt ook de storing doormailen!!!!
Waarom komen dit soort bedrijven hiermee weg? omdat wij geen keuze hebben!, anders zijn dit soort clupjes met een maand failliet.

Was deze review nuttig? 
Sinds een jaar of 4 heb ik bellen en internetten van caiway. Dit werkt uitstekend. De internet verbinden en de telefoon werken eigenlijk altijd.
De negatieve beelden die de eerdere reviewers herken ik helemaal niet.
Gemiddelde score 
 
7.8
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
6.0
Internet 
 
9.0
Bellen 
 
9.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Fal Augustus 30, 2010

Sinds een jaar of 4 heb ik bellen en internetten van caiway. Dit werkt uitstekend. De internet verbinden en de telefoon werken eigenlijk altijd.
De negatieve beelden die de eerdere reviewers herken ik helemaal niet.

Was deze review nuttig? 
Hallo,

Wij zijn van het webcare team van Caiway en zouden graag toelichting geven op een aantal zaken.

Een niet werkende internetverbinding kan vele oorzaken hebben. Om er achter te komen waar het probleem ligt kunt u de onderstaande vragen doornemen.
http://www.caiway.nl/site/nl/klantenservice/klantenservice/internet/vraagenantwoord/storingen

Wanneer uit bovenstaande vragen blijkt dat uw modem wel online is (het Cable of het Online lampje brandt), dan ligt de oorzaak van het probleem veelal in uw randapparatuur zoals uw pc of router.
Als u een draadloze verbinding gebruikt kan het zijn dat het signaal te zwak is door de afstand tussen computer en router, het kan ook zijn dat er storende factoren aanwezig zijn zoals: andere apparaten die op hetzelfde stekkerblok zijn aangesloten en aanwezige (draadloze) apparaten. Zorg daarom dat uw internetmodem en router niet in de buurt staan van andere apparaten die voorzien zijn van spanning.

Wanneer uw modem niet online kan komen, dan is het belangrijk om uw modem direct aan te sluiten op de wandcontactdoos. Als dit het probleem oplost is er iets niet in orde met uw bekabeling.
Tip: Probeer ervoor te zorgen dat als u gebruik maakt van een router, u deze niet op de grond plaatst, maar op een tafeltje, op een kast of legplank in kast.

Werkzaamheden en storingen staan vermeld op http://www.caiway.nl/site/nl/klantenservice/klantenservice/informatie/storingenenonderhoud


Caiway probeert haar klanten altijd zo snel en goed mogelijk te helpen, helaas kan het op sommigen tijden erg druk zijn bij de klantenservice.
Wij raden u aan om de vroege ochtenden tussen 9.00 - 10.00 uur en de namiddagen (van 16.00- 17.00 uur) te vermijden. Tip: zorg ervoor dat u uw Caiway klantcode bij de hand heeft. Als u deze intoetst als de computer hierom vraag, wordt u sneller geholpen.


Als u nog vragen heeft kunt een e-mail sturen naar webcare@caiway.nl.

Met vriendelijke groet,
Het webcare team van Caiway
Geschreven door Webcare team Caiway Augustus 26, 2010

Hallo,

Wij zijn van het webcare team van Caiway en zouden graag toelichting geven op een aantal zaken.

Een niet werkende internetverbinding kan vele oorzaken hebben. Om er achter te komen waar het probleem ligt kunt u de onderstaande vragen doornemen.
http://www.caiway.nl/site/nl/klantenservice/klantenservice/internet/vraagenantwoord/storingen

Wanneer uit bovenstaande vragen blijkt dat uw modem wel online is (het Cable of het Online lampje brandt), dan ligt de oorzaak van het probleem veelal in uw randapparatuur zoals uw pc of router.
Als u een draadloze verbinding gebruikt kan het zijn dat het signaal te zwak is door de afstand tussen computer en router, het kan ook zijn dat er storende factoren aanwezig zijn zoals: andere apparaten die op hetzelfde stekkerblok zijn aangesloten en aanwezige (draadloze) apparaten. Zorg daarom dat uw internetmodem en router niet in de buurt staan van andere apparaten die voorzien zijn van spanning.

Wanneer uw modem niet online kan komen, dan is het belangrijk om uw modem direct aan te sluiten op de wandcontactdoos. Als dit het probleem oplost is er iets niet in orde met uw bekabeling.
Tip: Probeer ervoor te zorgen dat als u gebruik maakt van een router, u deze niet op de grond plaatst, maar op een tafeltje, op een kast of legplank in kast.

Werkzaamheden en storingen staan vermeld op http://www.caiway.nl/site/nl/klantenservice/klantenservice/informatie/storingenenonderhoud


Caiway probeert haar klanten altijd zo snel en goed mogelijk te helpen, helaas kan het op sommigen tijden erg druk zijn bij de klantenservice.
Wij raden u aan om de vroege ochtenden tussen 9.00 - 10.00 uur en de namiddagen (van 16.00- 17.00 uur) te vermijden. Tip: zorg ervoor dat u uw Caiway klantcode bij de hand heeft. Als u deze intoetst als de computer hierom vraag, wordt u sneller geholpen.


Als u nog vragen heeft kunt een e-mail sturen naar webcare@caiway.nl.

Met vriendelijke groet,
Het webcare team van Caiway

Was deze review nuttig? 
echt een drama, Caiway.
Altijd problemen en als je de helpdesk wilt bereiken,ho maar.

Om die reden heb ik caiwayklachten.hyves.nl aangemaakt.

Gemiddelde score 
 
2.8
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door rob Augustus 26, 2010

echt een drama, Caiway.
Altijd problemen en als je de helpdesk wilt bereiken,ho maar.

Om die reden heb ik caiwayklachten.hyves.nl aangemaakt.

Was deze review nuttig? 
Caiway? NO WAY!!! wat een onbetrouwbare rotzooi !! Ik moet zeggen, bij de aansluiting een half jaar geleden is alles gladjes verlopen, installatie zelf gedaan, geen problemen daar. Vanaf dag 1 echter wel een zeer trage snelheid waar ik uiteindelijk mee heb leren (lees: moeten) leven. Sinds ze met een nieuwe nieuwe router zijn gekomen, niets anders dan wegvallende verbinding. zeker 10 x !!!!! op een avond en waar het aan ligt? zelfs rechtstreekse aansluiting met Lan blijft dezelfde problemen geven. Dus....... ff de helpdesk bellen........ ja hoor tuurlijk. Ik heb ze de afgelopen weken 8x gebeld met varierende boodschappen van "nog 18 wachtenden voor u" tot "nog 28 wachtenden voor u" ???? WTF??!!! en dat noemt zich klantenSERVICE?? ik heb ze welgeteld 0 keer gesproken daar ik telkens na 25 minuten de verbinding maar verbrak.... ik ben nu aan het kijken naar een alternatieve aanbieder die ik er dan maar "naast" laat lopen (zo erg is het ja, dat ik zelfs bereid ben een half jaar dubbele kosten te maken !!) Oplichters zijn het !!
Gemiddelde score 
 
3.3
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Regio Hendrik ido ambacht Augustus 26, 2010

Caiway? NO WAY!!! wat een onbetrouwbare rotzooi !! Ik moet zeggen, bij de aansluiting een half jaar geleden is alles gladjes verlopen, installatie zelf gedaan, geen problemen daar. Vanaf dag 1 echter wel een zeer trage snelheid waar ik uiteindelijk mee heb leren (lees: moeten) leven. Sinds ze met een nieuwe nieuwe router zijn gekomen, niets anders dan wegvallende verbinding. zeker 10 x !!!!! op een avond en waar het aan ligt? zelfs rechtstreekse aansluiting met Lan blijft dezelfde problemen geven. Dus....... ff de helpdesk bellen........ ja hoor tuurlijk. Ik heb ze de afgelopen weken 8x gebeld met varierende boodschappen van "nog 18 wachtenden voor u" tot "nog 28 wachtenden voor u" ???? WTF??!!! en dat noemt zich klantenSERVICE?? ik heb ze welgeteld 0 keer gesproken daar ik telkens na 25 minuten de verbinding maar verbrak.... ik ben nu aan het kijken naar een alternatieve aanbieder die ik er dan maar "naast" laat lopen (zo erg is het ja, dat ik zelfs bereid ben een half jaar dubbele kosten te maken !!) Oplichters zijn het !!

Was deze review nuttig? 
Het leed dat Caiway heet!!!!

inmiddels kan ook ik vaststellen dat deze club zo onbetrouwbaar is dat ik iedereen die ook maar overweegt over te stappen naar caiway dit ten stelligste af raad.
Inmiddels zit ik nu ruim een maand zonder internet, al twee weken zonder televisie en heeft mij dit ruim 100,- euro en een vrijde dag gekost. Op mail wordt niet gereageerd.. je geld ben je kwijt want terugbetalen, ondanks het feit dat zij toegeven zelf de fouten te hebben gemaakt, vergeet het maar.

Het zijn simpelweg oplichters! Pas op met deze lui!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Menno Augustus 19, 2010

Het leed dat Caiway heet!!!!

inmiddels kan ook ik vaststellen dat deze club zo onbetrouwbaar is dat ik iedereen die ook maar overweegt over te stappen naar caiway dit ten stelligste af raad.
Inmiddels zit ik nu ruim een maand zonder internet, al twee weken zonder televisie en heeft mij dit ruim 100,- euro en een vrijde dag gekost. Op mail wordt niet gereageerd.. je geld ben je kwijt want terugbetalen, ondanks het feit dat zij toegeven zelf de fouten te hebben gemaakt, vergeet het maar.

Het zijn simpelweg oplichters! Pas op met deze lui!!

Was deze review nuttig? 
Caiway helpdesk is echt slecht bereikbaar. Je staat ruim 30 minuten in de wacht!! En niet alleen aan de telefoon, zelfs in de Caiway shop is het steendruk en lopen ze maar met 2 man.

Ze verdienen geld zat daar, dus kunnen best wat extra personeel neer zetten
Gemiddelde score 
 
5.3
Installatie 
 
7.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
6.0
Bellen 
 
5.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Systeembeheerder Augustus 18, 2010

Caiway helpdesk is echt slecht bereikbaar. Je staat ruim 30 minuten in de wacht!! En niet alleen aan de telefoon, zelfs in de Caiway shop is het steendruk en lopen ze maar met 2 man.

Ze verdienen geld zat daar, dus kunnen best wat extra personeel neer zetten

Was deze review nuttig? 
Wat een nare club! Ik heb begin juli een abt aangevraagd voor internet en TV.
Op 8 augustus zou oplevering plaatsvinden. Niet dus. Inmiddels 5 uur in twee dagen aan de telefoon met de klantenservice. Resultaat: Afspraken worden niet nagekomen. Heb de order dus maar geannuleerd. Brrrr wat een nachtmerrie!! Inmiddels hebben ze wel alvast 77,50 afgeschreven en deze bedragen kun je dus NIET laten storneren. TUIG!! NOOIT MEER CAIWAY
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Lowell Augustus 11, 2010

Wat een nare club! Ik heb begin juli een abt aangevraagd voor internet en TV.
Op 8 augustus zou oplevering plaatsvinden. Niet dus. Inmiddels 5 uur in twee dagen aan de telefoon met de klantenservice. Resultaat: Afspraken worden niet nagekomen. Heb de order dus maar geannuleerd. Brrrr wat een nachtmerrie!! Inmiddels hebben ze wel alvast 77,50 afgeschreven en deze bedragen kun je dus NIET laten storneren. TUIG!! NOOIT MEER CAIWAY

Was deze review nuttig? 
Op mn vorig adres veelvuldig problemen met de internetverbinding. Het lag natuurlijk altijd aan mij. Diverse malen lag ik op de grond te worstelen met lange en korte kabels....splitter eruit, splitter er weer in. De problemen zijn nooit opgelost.

Ook op mn nieuwe adres wederom problemen. Eerste half jaar ging best goed, zo nu en dan eens geen verbinding, maar moet kunnen....In zo'n geval bel ik ook niet naar de helpdesk.

Laatste maanden steeds meer problemen. Vanaf half juni is het helemaal bal. Modem komt gewoon niet online, ook niet rechtstreeks op de hoofdaansluiting. Storingsmelding gemaakt en ticket nummer via mail ontvangen. Tot op heden en meerdere telefoontjes verder, nog steeds niets vernomen over de storing, terwijl deze nog dagelijks bestaat. Vandaag gehele dag geen internet tot 19.20 uur vanavond. Getracht helpdesk te bellen, evenals gisteravond....15 wachtenden voor me....nogmaals bellen dan maar....ohh...maar 4 wachtenden....50 minuten verder, zonder iemand gesproken te hebben, verbreek ik zelf de verbinding maar. Avond aan avond is er geen doorkomen aan. Op mails reageren ze niet.
Personeel is over het algemeen onbeschoft aan de telefoon en klinken allemaal geïrriteerd. Ze lijken ook geen tot weinig verstand van zaken te hebben.

Inmiddels ben ik zo vreselijk boos, dat ik op zoek ben naar een andere provider, die wel enige verbinding en service kan leveren.
Gemiddelde score 
 
3.0
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Net Juli 20, 2010

Op mn vorig adres veelvuldig problemen met de internetverbinding. Het lag natuurlijk altijd aan mij. Diverse malen lag ik op de grond te worstelen met lange en korte kabels....splitter eruit, splitter er weer in. De problemen zijn nooit opgelost.

Ook op mn nieuwe adres wederom problemen. Eerste half jaar ging best goed, zo nu en dan eens geen verbinding, maar moet kunnen....In zo'n geval bel ik ook niet naar de helpdesk.

Laatste maanden steeds meer problemen. Vanaf half juni is het helemaal bal. Modem komt gewoon niet online, ook niet rechtstreeks op de hoofdaansluiting. Storingsmelding gemaakt en ticket nummer via mail ontvangen. Tot op heden en meerdere telefoontjes verder, nog steeds niets vernomen over de storing, terwijl deze nog dagelijks bestaat. Vandaag gehele dag geen internet tot 19.20 uur vanavond. Getracht helpdesk te bellen, evenals gisteravond....15 wachtenden voor me....nogmaals bellen dan maar....ohh...maar 4 wachtenden....50 minuten verder, zonder iemand gesproken te hebben, verbreek ik zelf de verbinding maar. Avond aan avond is er geen doorkomen aan. Op mails reageren ze niet.
Personeel is over het algemeen onbeschoft aan de telefoon en klinken allemaal geïrriteerd. Ze lijken ook geen tot weinig verstand van zaken te hebben.

Inmiddels ben ik zo vreselijk boos, dat ik op zoek ben naar een andere provider, die wel enige verbinding en service kan leveren.

Was deze review nuttig? 
Mijn ervaring met Caiway is allesbehalve positief. Ik ben zelf woonachtig in Rhoon (Portland) in de gemeente Albrandswaard en wij zijn "klant" bij Caiway.

Onze ervaring leert ons het volgende:

Punt 1
Emails worden laat (of gewoon niet) beantwoord. Men mag blij zijn met een standaard antwoord na een wachttijd van 2 weken.

Punt 2
Wanneer men de servicedesk / supportafdeling belt i.v.m. een storing, dan staat men gemiddeld 20 tot 30 minuten in de wacht. En dan heb je nog geluk.

Punt 3
De medewerkers van Caiway doen net of je "achterlijk" bent en liegen je gewoon voor m.b.t. storingen.

Punt 4
De internetverbinding ligt er regelmatig uit of is bijzonder langzaam. Wij hebben een Ultra abonnement lopen, maar hier is weinig "ultra" aan. Navraag leert men dat de gebruikte apparatuur te verouderd is.

Punt 5
De prijs, met name voor het Ultra abonnement, is bijzonder hoog. Waar concurrenten zoals Ziggo en UPC 120 Mbit/s internetverbindingen aanbiedt voor hetzelfde maandelijkse bedrag (en dan heb je er nog TV zenders ook), blijft Caiway doodleuk op 32 Mbit/s.

Al met al krijgt Caiway een dikke 1 van mij als totaalcijfer en ik wil mensen aanraden om uit de buurt te blijven van dit bedrijf.

Misschien hebben wij gewoon pech, maar het regent op diverse websites klachten over Caiway. Ga maar eens zoeken op het internet.

Misschien wordt het nu echt eens tijd dat een consumentenorganisatie eens gaat ingrijpen en de wanpraktijken van Caiway tot een halt roepen!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Cees de Bakker Juli 14, 2010

Mijn ervaring met Caiway is allesbehalve positief. Ik ben zelf woonachtig in Rhoon (Portland) in de gemeente Albrandswaard en wij zijn "klant" bij Caiway.

Onze ervaring leert ons het volgende:

Punt 1
Emails worden laat (of gewoon niet) beantwoord. Men mag blij zijn met een standaard antwoord na een wachttijd van 2 weken.

Punt 2
Wanneer men de servicedesk / supportafdeling belt i.v.m. een storing, dan staat men gemiddeld 20 tot 30 minuten in de wacht. En dan heb je nog geluk.

Punt 3
De medewerkers van Caiway doen net of je "achterlijk" bent en liegen je gewoon voor m.b.t. storingen.

Punt 4
De internetverbinding ligt er regelmatig uit of is bijzonder langzaam. Wij hebben een Ultra abonnement lopen, maar hier is weinig "ultra" aan. Navraag leert men dat de gebruikte apparatuur te verouderd is.

Punt 5
De prijs, met name voor het Ultra abonnement, is bijzonder hoog. Waar concurrenten zoals Ziggo en UPC 120 Mbit/s internetverbindingen aanbiedt voor hetzelfde maandelijkse bedrag (en dan heb je er nog TV zenders ook), blijft Caiway doodleuk op 32 Mbit/s.

Al met al krijgt Caiway een dikke 1 van mij als totaalcijfer en ik wil mensen aanraden om uit de buurt te blijven van dit bedrijf.

Misschien hebben wij gewoon pech, maar het regent op diverse websites klachten over Caiway. Ga maar eens zoeken op het internet.

Misschien wordt het nu echt eens tijd dat een consumentenorganisatie eens gaat ingrijpen en de wanpraktijken van Caiway tot een halt roepen!

Was deze review nuttig? 
Ik, zoals vele andere hieronder mij, wordt ook gedupeerd door Caiway.

Behalve het feit dat Caiway erg achterblijft met andere "grote" conurrenten, zoals UPC, Ziggo en dergelijke. Is verbinding vaak om te huilen.

Inmiddels beschikken wij alweer bijna over 2 weken geen internet. En als we mazzel hebben dan kunnen we sporadisch het internet op met een "snelheid" van 50 kB/s.

Inmiddels heb ik al een klacht gedeponeerd bij de Opta en ConsuWijzer. En ben eventueel van plan om een website te starten over de problematiek bij Caiway.

Het moge duidelijk zijn dat Caiway haar BETALENDE klanten hier in de kou laat staan.

Ook is de helpdesk van Caiway ronduit slecht. Men staat vaak lang in de wacht; mijn record staat 54 minuten.

Ik raad iedereen aan, die problemen heeft met Caiway (ongeacht welke regio) om een klacht te deponeren bij organisaties zoals; Opta, ConsuWijzer, Consumentenbond etc.

Wellicht dat er dan wel naar de klant geluisterd wordt!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Jan Versteegen Juni 18, 2010

Ik, zoals vele andere hieronder mij, wordt ook gedupeerd door Caiway.

Behalve het feit dat Caiway erg achterblijft met andere "grote" conurrenten, zoals UPC, Ziggo en dergelijke. Is verbinding vaak om te huilen.

Inmiddels beschikken wij alweer bijna over 2 weken geen internet. En als we mazzel hebben dan kunnen we sporadisch het internet op met een "snelheid" van 50 kB/s.

Inmiddels heb ik al een klacht gedeponeerd bij de Opta en ConsuWijzer. En ben eventueel van plan om een website te starten over de problematiek bij Caiway.

Het moge duidelijk zijn dat Caiway haar BETALENDE klanten hier in de kou laat staan.

Ook is de helpdesk van Caiway ronduit slecht. Men staat vaak lang in de wacht; mijn record staat 54 minuten.

Ik raad iedereen aan, die problemen heeft met Caiway (ongeacht welke regio) om een klacht te deponeren bij organisaties zoals; Opta, ConsuWijzer, Consumentenbond etc.

Wellicht dat er dan wel naar de klant geluisterd wordt!

Was deze review nuttig? 
En wederom problem met Caiway (zowel met de internetverbinding, alsmede de servicecenter).

Inmiddels is onze internetverbinding alweer 36 uur uit de lucht (sinds 14 juni om 20:00). Behoorlijk vervelend te noemen als je afhankelijk bent van internet vanwege je werk.

In eerste instantie dacht ik dat ze iets aan het updaten waren, misschien hogere snelheden, zoals hun concurrenten? Maar nee hoor, gewoon een storing.

Dus ik de volgende dag toch maar de servicecenter gebeld aangezien de internetverbinding uit de lucht bleef. Wat een "grappig" detail is, is het feit dat men geadviseerd wordt om op de website te kijken voor oplossingen en storingen. Erg handig als je internet het niet doet. :S

Even de feiten:
15 juni om 17:40 - ruim 30 minuten in de wacht gestaan (uiteindelijk maar opgehangen).
15 juni om 18:50 - ruim 20 minuten in de wacht gestaan (uiteindelijk maar opgehangen).
15 juni om 20:20 - ruim 20 minuten in de wacht gestaan (uiteindelijk maar opgehangen).
15 juni om 20:40 - na een kwartier in de wacht te hebben gestaan kreeg ik eindelijk een medewerker van Caiway aan de lijn (Ben, achternaam niet genoemd).

Het is toch ronduit schandalig dat men meer dan uur bezig is om een storing te melden?

Dit is inmiddels de 4e keer in een paar maanden tijd dat wij serieuze problemen ondervinden met onze internetverbinding van Caiway.

Er is duidelijk een probleem met de verbinding of met de modem, want elke keer knippert het lampje US, vervolgens gaat knipperend over naar online om vervolgens weer terug te gaan naar een knipperend US lampje.

Aangezien dit de zoveelste "slechte" ervaring is met Caiway heb ik nu mijn "waslijst" aan klachten en mijn ervaringen doorgestuurd naar Tros Radar, Vara's Kassa, de Consumtenbond. Daarnaast is dit alles ook geplaatst op diverse fora en websites.

Ik heb er dus schoon genoeg van!

Misschien is het verstandiger om de slogan van Caiway te veranderen in "Caiway doet het niet!".
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Michel vd Lingen Juni 16, 2010

En wederom problem met Caiway (zowel met de internetverbinding, alsmede de servicecenter).

Inmiddels is onze internetverbinding alweer 36 uur uit de lucht (sinds 14 juni om 20:00). Behoorlijk vervelend te noemen als je afhankelijk bent van internet vanwege je werk.

In eerste instantie dacht ik dat ze iets aan het updaten waren, misschien hogere snelheden, zoals hun concurrenten? Maar nee hoor, gewoon een storing.

Dus ik de volgende dag toch maar de servicecenter gebeld aangezien de internetverbinding uit de lucht bleef. Wat een "grappig" detail is, is het feit dat men geadviseerd wordt om op de website te kijken voor oplossingen en storingen. Erg handig als je internet het niet doet. :S

Even de feiten:
15 juni om 17:40 - ruim 30 minuten in de wacht gestaan (uiteindelijk maar opgehangen).
15 juni om 18:50 - ruim 20 minuten in de wacht gestaan (uiteindelijk maar opgehangen).
15 juni om 20:20 - ruim 20 minuten in de wacht gestaan (uiteindelijk maar opgehangen).
15 juni om 20:40 - na een kwartier in de wacht te hebben gestaan kreeg ik eindelijk een medewerker van Caiway aan de lijn (Ben, achternaam niet genoemd).

Het is toch ronduit schandalig dat men meer dan uur bezig is om een storing te melden?

Dit is inmiddels de 4e keer in een paar maanden tijd dat wij serieuze problemen ondervinden met onze internetverbinding van Caiway.

Er is duidelijk een probleem met de verbinding of met de modem, want elke keer knippert het lampje US, vervolgens gaat knipperend over naar online om vervolgens weer terug te gaan naar een knipperend US lampje.

Aangezien dit de zoveelste "slechte" ervaring is met Caiway heb ik nu mijn "waslijst" aan klachten en mijn ervaringen doorgestuurd naar Tros Radar, Vara's Kassa, de Consumtenbond. Daarnaast is dit alles ook geplaatst op diverse fora en websites.

Ik heb er dus schoon genoeg van!

Misschien is het verstandiger om de slogan van Caiway te veranderen in "Caiway doet het niet!".

Was deze review nuttig? 
Nauwelijks te bereiken, problemen worden NOOIT opgelost, verbinding valt vaak weg, beloofde (en voor betaalde) snelheid wordt nooit gehaald!!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door j. de jonge (rhoon) Januari 28, 2010

Nauwelijks te bereiken, problemen worden NOOIT opgelost, verbinding valt vaak weg, beloofde (en voor betaalde) snelheid wordt nooit gehaald!!!

Was deze review nuttig? 
Zeer slecht te bereiken en wanneer men bereikt dan duurt het weer tijden voordat men een reactie terug krijgt.

Beloofde (=betaalde) snelheid wordt niet behaald. Betalen nu voor een Ultra Abonnement (32 mbit/s), maar met snelheden van 4 mbit/s.

Emails die beantwoord worden, worden maar half beantwoord, waardoor men nogmaals diezelfde email moet doorsturen.

Al met al; een dikke onvoldoende.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door M van der Lingen Januari 21, 2010

Zeer slecht te bereiken en wanneer men bereikt dan duurt het weer tijden voordat men een reactie terug krijgt.

Beloofde (=betaalde) snelheid wordt niet behaald. Betalen nu voor een Ultra Abonnement (32 mbit/s), maar met snelheden van 4 mbit/s.

Emails die beantwoord worden, worden maar half beantwoord, waardoor men nogmaals diezelfde email moet doorsturen.

Al met al; een dikke onvoldoende.

Was deze review nuttig? 
Lage snelheid, en hoge prijs. Klantenservice wil niets doen. Mensen zijn te lui. Internet valt regelmatig uit (elke week minimaal 1 dag geen internet) en zijn dus onbetrouwbaar. Installatie was het enigste goede dat ze hadden.
Gemiddelde score 
 
3.7
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
3.0
Internet 
 
2.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Patrick Januari 20, 2010

Lage snelheid, en hoge prijs. Klantenservice wil niets doen. Mensen zijn te lui. Internet valt regelmatig uit (elke week minimaal 1 dag geen internet) en zijn dus onbetrouwbaar. Installatie was het enigste goede dat ze hadden.

Was deze review nuttig? 
Heb al enkele jaren dit abonnement en ben er zeer te spreken over.Verbinding doet het altijd goed en er zijn nauwelijks storingen.Mocht er een keer iets zijn dan zijn de mensen van de helpdesk altijd bereidt om je goed op weg te helpen.
Gemiddelde score 
 
7.7
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
7.0
Internet 
 
8.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Letoetre Februari 18, 2008

Heb al enkele jaren dit abonnement en ben er zeer te spreken over.Verbinding doet het altijd goed en er zijn nauwelijks storingen.Mocht er een keer iets zijn dan zijn de mensen van de helpdesk altijd bereidt om je goed op weg te helpen.

Was deze review nuttig? 
393 resultaten - getoond 351 - 393
1 2 3 4 5 6 7 8  
Sortering